גם גמר המזרח נפתח עם מותחן – סיקור משחק רביעי / עמיחי קטן

אחרי 2 משחקים צמודים מאוד בגמר המערב, קיבלנו גם במשחק הפתיחה של גמר המזרח מותחן מהסוג שכל אוהד ניטרלי אוהב וכל אוהד של אחת הקבוצות מחפש דפיברילטור או קוצב לב עבורו, והפעם גם קיבלנו את הפסד הבית הראשון של מילווקי בפלייאוף הזה, הקבוצה האחרונה שהצליחה לשמור על 100% הצלחה בבית עד כה.

מילווקי באקס – אטלנטה הוקס 116-113 (0-1 לאטלנטה בסדרה):

הסדרה נפתחה עם שלשה של ברוק לופז ויאנג מיד הגיב עם סל ואסיסט לקאפלה. הולידיי החזיר למילווקי את היתרון ויאניס מצא את לופז אחרי הנעת כדור קבוצתית נאה. יאנג צימק קצת עם שני סלים כשבין לבין הולידיי שם סל משלו ומהלך עם פוטנציאל לא ממומש ל-3 נקודות של יאניס החזיר את מילווקי ליתרון 3. יאנג בצד אחד ויאניס בצד השני שמרו על הפער הזה ומילווקי ביתרון 10-13 ברגע של פסק הזמן הראשון במשחק.

הוארטר ויאנג החזירו לאטלנטה את היתרון לכמה רגעים לפני שדאנק של יאניס במתפרצת החזיר את היתרון לבאקס וג'ון קולינס קבע 15-16 לאטלנטה בעצירה הבאה. קולינס גם הגדיל את היתרון ל-3, אבל יאניס ופורטיס החזירו למילווקי את היתרון. יאנג הפך שוב, אבל ריצת 0-7 של פורבס ופורטיס הגדילה את יתרון מילווקי ל-6 לפני שסולומון היל צימק מריבאונד התקפה. הולידיי שוב הגדיל ל-6, אבל שלשה של לו וויליאמס קבעה 25-28 לבאקס בסיום רבע בו הקבוצות עם 3/20 משותף מחוץ לקשת.

מידלטון ויאניס עלו עם המחליפים וכל אחד מהם שם סל בפתיחת הרבע, מה שהוביל לפסק זמן מהיר של מקמילן, אם כי קונאטון הוסיף עוד סל לפני שהוארטר העלה את ההוקס על הלוח ברבע עם 2/2 מהעונשין וגלינארי הוסיף סל לצמק עוד קצת. פורטיס המשיך ביכולת הטובה עם עוד סל מריבאונד התקפה ויאניס מצא יפה את מידלטון כדי להחזיר את היתרון ל-9.

קולינס שם סל אליו יאניס הגיב, אבל טריי יאנג חזר לפרקט עם 5 רצופות וצימק ל-4 את ההפרש. יאניס הגיב בסל, אבל השלשה הבאה של יאנג העלתה אותו כבר ל-20 נקודות מתוך ה-39 של אטלנטה לעומת 42 של מילווקי. מידלטון הגיב עם אחד מהקו ואחריו עוד סל כשבין לבין יאנג מצא את קאפלה לסל, והפעם היה זה תורו של הוארטר להגיב ולצמק שוב ל-2 ושלשה שלו מאסיסט של יאנג העלתה פתאום את אטלנטה ליתרון ושלחה את בודנהולזר לפסק זמן.

יאניס חילק אסיסטים להולידיי וטאקר והוביל ריצת 1-7, אבל שני סלים של יאנג ושלשה של גלינארי, בתגובה לשלשה נוספת של הולידיי, צמצמו שוב לנקודה את היתרון של מילווקי. מידלטון והולידיי סגרו את המחצית עם שני סלים ויאניס עוד הספיק להוסיף למאזנו החטאת שלשה מהחצי סמוך לבאזר של המחצית. 54-59 למילווקי בסיומה של מחצית ראשונה צמודה.

בוגדנוביץ' היה הראשון לקלוע במחצית השנייה, אבל טאקר ומידלטון הגיבו והעלו את מילווקי ליתרון 7, יתרון שנשמר אחרי שהוארטר קלע בצד אחד ויאניס הוסיף 2/2 מהקו בצד השני. קאפלה צימק ושלשה של יאנג הורידה את ההפרש ל-2 בלבד, כאשר האסיסט של יאנג לאלי-הופ של קולינס כבר קבע ריצת 0-7 ושוויון 65. לופז עצר את הריצה, אבל סל נוסף של יאנג העלה אותו ל-30 אישיות, קבע שוויון 67 ושלח את מילווקי לפסק זמן.

יאניס הרים את הולידיי לאלי-הופ מוחמץ, אז במהלך הבא הולידיי הרים את יאניס שהראה לו איך מסיימים כמו שצריך, אבל הוארטר הגיב והשווה שוב. יאניס נשלח אל הקו ודייק פעמיים שוב, אבל זה היה הפתיח לריצת 0-6 של אטלנטה ואחרי סל של הולידיי הגיע אלי-הופ של יאנג לקולינס דרך הקרש וההוקס פתאום ביתרון 4, יתרון השיא שלהם במשחק.

יאנג הרים את קולינס לאלי-הופ נוסף ואת ההפרש ל-6, לפני שהולידיי, מי שהשאיר את הבאקס בתמונה בדקות האלה, צימק שוב. יאנג שם עוד 2 קלות בשבילו וסולומון היל הראה שגם הוא יודע להרים את קולינס גבוה ואת ההפרש ל-8, אבל הולידיי צימק בשלשה לפני שיאנג מצא את עצמו פנוי לחלוטין לשלשה משלו ולקח את הזמן לפני שהוא הכניס אותה. סל של פורטיס מריבאונד התקפה צימק ל-6 ושלח אותנו לפסק זמן. שלשה נוספת של הולידיי צמצמה ל-3 ותגובה של יאניס לסל של גלינארי קבעה 85-88 לאטלנטה בסיום הרבע השלישי.

סולומון היל היה הראשון לקלוע ברבע האחרון עם חדירה שהסתיימה בהטבעה, הולידיי הגיב בסל נוסף, גלינארי הגיב אליו ושלשה של פורבס צמצמה את יתרון אטלנטה ל-2 בלבד וככה עברו 3:37 דקות ברבע, בעיקר עם הגנה, כך שאפשר לומר שאטלנטה הצליחו לא רע בדקות המנוחה של טריי יאנג שבדיוק הסתיימו. הולידיי קבע שוויון והעלה את עצמו ל-30 נקודות, ו-4 רצופות של קאפלה נענו ב-4 רצופות של מידלטון. שוויון 96 כשנותרו 6 דקות לסיום.

יאנג עלה לשלשה חסרת סיכוי, אבל הצליח להיתקל ביד של יאניס ולקבל 3 זריקות עונשין, מהן הוא דייק ב-2 ויאניס הגיב בריצת 0-6 פרטית שהעלתה את מילווקי ליתרון 4 ושלחה את אטלנטה לפסק זמן ממנו הולידיי חזר עם שלשה נוספת. קולינס צימק עם ריבאונד התקפה ומהלך סל ועבירה של טריי יאנג הביא אותו לשיא אישי של 42 נקודות, את ההוקס לפיגור 2 בלבד ואת מייק בודנהולזר לקחת פסק זמן.

הולידיי מצא את יאניס בצד אחד ויאנג את קולינס בצד השני, קונאטון ויאנג שמו 2/2 מהקו כל אחד והססטוס-קוו נשאר עם יתרון 2 למילווקי בינתיים. הולידיי הרים את יאניס שוב לאלי-הופ, והפעם מהלך עם שני ריבאונדים בהתקפה של אטלנטה הסתיים בשלשה של קולינס שצמצמה לנקודה, דקה וחצי לסיום. הולידיי החטיא פעמיים, אבל אטלנטה לא הצליחו לייצר זריקה וכך נכנסנו אל הדקה האחרונה.

הפעם היה זה תורו של מידלטון להחטיא וגם יאנג הצטרף למחטיאים, אבל קאפלה תיקן בריבאונד התקפה והחזיר את היתרון לאטלנטה, חצי דקה לסיום ופסק זמן מילווקי. מידלטון מצא את קונאטון מחוץ לקשת, אבל האיירבול שלו העביר את מילווקי לקצת כדורעף לפני שהכדור נחת בידיים של טריי יאנג שהעביר כמה שניות לפני העבירה ששלחה אותו לקו, משם הוא דייק פעמיים וזה יתרון 3 לאטלנטה.

מילווקי ויתרו על פסק זמן ולא הצליחו להגיע לשלשה טובה, אז הכדור הלך ליאניס בצבע, ומתוך אינסטינקט טבעי ובריא קפצו עליו שני שחקנים, אך לפני שהוא הספיק למסור נעשתה עליו עבירה כדי לשלוח אותו אל הקו. יאניס דייק פעמיים וצימק חזרה לנקודה, 5.3 שניות לסיום. יאנג נשלח לקו ודייק פעמיים ומילווקי הלכו למידלטון בכדור האחרון, אבל הוא החטיא, ואטלנטה פותחים גם את הסדרה הזאת עם ניצחון חוץ בזמן שמילווקי מפסידים בבית בפעם הראשונה בפלייאוף הזה – 113-116 בסיום.

טריי יאנג הוביל את אטלנטה במשחק נהדר של 48 נקודות, 7 ריבאונדים ו-11 אסיסטים, קולינס קלע 23 עם 15 ריבאונדים, הוארטר תרם 13 וקאפלה הוסיף תריסר נקודות עם 19 ריבאונדים.

אצל מילווקי, יאניס הוביל עם 34 נקודות, 12 ריבאונדים, 9 אסיסטים ו-2 חטיפות וחסימות, הולידיי קלע 33 עם 10 אסיסטים, מידלטון קלע 15 ב-6/23 מהשדה ופורטיס תרם 11 נקודות ו-8 ריבאונדים מהספסל.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.
Subscribe
Notify of
109 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
עגל
24/06/2021 8:03:11

היה משחק מעולה שמרמז על סדרה גדולה.
קשה להאמין שהקורחוז יוכל להמשיך לנפק משחקים כאלה, למרות שלא נראה שהוא מתאמץ יותר מדי.
שאלה לשמעון – מה אתה אומר על קאפלה היום, ראית איך הנגר בן נגרים הזה הביא לכם את הניצחון?

שחר אלוני
24/06/2021 8:13:58

תודה עמיחי, יאנג באחטזים בינוניים הגיע ל 48, יפה, הבאקס יצטרכו למצוא לו פתרונות.
לא חשבתי שהבאקס יסתבכו בסדרה, ועדיין חא חושב שיאנג יתן כל פעם 48 ומידלטון לא יהיה כל פעם ביום חלש, אבל יפה, ברכות לאטלנטה

עידו גילרי
24/06/2021 8:27:04

56% אפקטיבי, 61% TS… בינוני…

חגי "התותח" ניסני
24/06/2021 8:37:43

שחר בכנות. ראית את המשחק עצמו? נכון שהוא לא לברון פקינג ג'יימס הקינג, אבל ראית?

צ'יקו
24/06/2021 9:13:42

חגי, משחק מדהים שלו חד משמעית.
אני ברבע האחרון ראיתי אותו פעם אחר פעם זורק שלשות מטק מאחורי הקשת ומחטיא בכולם. כאשר הוא נכנס פנימה והוציא לקולינס או כל אחד אחר התוצאה הייתה סלים פשוטים.
אני לא המאמן שלו אבל אטלנטה הפסידה איזה 8 פוזשנים על זריקות עקרות של טריי שלא הובילו לשום מקום.

עידו גילרי
24/06/2021 9:16:43
Reply to  צ'יקו

מעניין אם על סטף גם היית אומר את הדברים האלה.

צ'יקו
24/06/2021 9:21:44

כן. ועיין בתגובה למטה

שחר אלוני
24/06/2021 9:49:29

איך הגעת ללברון? 🙂
יאנג שחקן מצוין, אבל לא חושב שהוא ישחזר זאת כל פעם, ועדיין חושב שהם איפהשהוא באזור פורטלנד, לא מעבר, אבל יוצרים משחקים כיפיים לצפיה אז שאפו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הם היו מקרצפים את הפחים מיוטה והקליפרס בלי קאווי חלאס עם הבדיחה הזאת. שהם בסגל מלא הם גם יותר חזקים.
יש שחקן שיכול לשחזר 48 נק כל פעם?

שחר אלוני
24/06/2021 10:09:56

יאנג אולי כמו לילארד, השאר עדיפות קלה לפורטלנד. אבל סבבה, כיף לראות אותם, מוסיפים פלפל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתה הולך לפי הנייר אבל הנוקס מאומנת ברמה אחרת
אגב פורטלנד על הנייר אמורה להיות כמה רמות מעל יוטה…..אבל יש להם אחד סטוטסי זה משנה כמה דברים.

עידו גילרי
24/06/2021 10:22:55

את הנוקס מאמן נום תיבמילן, או תייט מיבודו?

חגי "התותח" ניסני
24/06/2021 11:31:31

עניתי לך למטה אני משוכנע שלא ראית כלל את המשחק. אני צודק?

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/06/2021 10:53:28

לפי אלו נתונים אתה קובע שהאחוזים היו בינוניים???
אם הם היו בינוניים הוא לא היה מגיע ל-48 נקה וגם לא ל-40!!!

שחר אלוני
24/06/2021 11:03:15

הסתכלתי על האחוזים לשלוש ומהשדה

עידו גילרי
24/06/2021 11:06:27

ממתי 50% מהשדה זה בינוני?

פיני
24/06/2021 11:40:06

הוא זורק זריקות קשות מאוד משלוש. לא שאני בא לבטל אותן מהפרוטוקול, אבל ידיין קשה לקרוא לזה יום רע מהשלוש

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/06/2021 14:01:04

מהשלוש אמנם היה בינוני (30.8%) אך מהשדה היה טוב+ (50%) ומשתיים היה טוב מאוד (61.9%)

עידו גילרי
24/06/2021 8:22:45

ברוק לופז הוא גאון קומי מבוזבז…

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
24/06/2021 8:27:03

Jokes on you.
It was his twin and he thought young was a mascot

עידו גילרי
24/06/2021 8:31:41

young should be a mascot of some sort

חגי "התותח" ניסני
24/06/2021 8:35:54

https://www.facebook.com/bleacherreport/videos/306293494511547
זה?
בחבר'ה שלי זה היה הרבה יותר קיצוני כולל מרדף מקטמון עד בקעה (אני מדבר גם בגילאים של אחרי תיכון)

עידו גילרי
24/06/2021 8:45:13

אני חושב שרשמית יאנג עכשיו "זה"

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
24/06/2021 12:55:11

חחחחחח ברוק גאון

עידו גילרי
24/06/2021 8:24:26

אחרי השימי שלו היום מישהו יפוצץ את יאנג במשחק הבא…

צ'יקו
24/06/2021 9:10:44

אמן

עידו גילרי
24/06/2021 9:17:01
Reply to  צ'יקו

מעניין אם על סטף גם היית אומר את הדברים האלה.

צ'יקו
24/06/2021 9:21:04

קודם כל כן. וגם את באטלר "אהובי" אני מבקר על החלטות (בעיקר בתחום השלשות).
לדוגמא אני זוכר שממש כעסתי על סטף שמסר מסירה מאחורי הגב, בדקות המכריעות של משחק 7 ב2016.
.
ונמשיך גם לתגובה למעלה, אם שחקן לוקח על עצמו את המשחק ומחטיא כל כך הרבה מזריקות רחוקות וקשות כאשר הוא אפילו לא מוסר אז בטח שהייתי אומר את זה עליו.

עידו גילרי
24/06/2021 9:26:02
Reply to  צ'יקו

אז אתה מאחל לשחקנים שיכנסו בהם בברוטליות?

שחר אלוני
24/06/2021 9:51:04

הבאקס לא ככה, זה בעיקר הקליפרס

צ'יקו
24/06/2021 12:10:51

התגובה היא בעיקר לשאלה הקודמת….
אמן זה סתם בשל היותי הייטר שלו…… ולא אני לא מאחל לאף אחד להיפצע או שיכנסו בו בבורטליות.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תפנית מעניינת בעלילה, ללא ספק מכניס פלפל להמשך הסידרה.
.
לימי הבאסל של מידלטון כבר התרגלתי (0/9 משלוש), אבל מה קרה לכל השאר בשתי הקבוצות? סתם יום חלש או שההגנות מתחילות למצוא את הדרך למנוע שלשות? או אולי הפוך – שגולדן וקליבלנד ויוסטון היו אדירות במיוחד וגרמו לי לחשוב שככה זה משלוש?
.
תודה רבה עמיחי.

עידו גילרי
24/06/2021 8:35:13

הבאקס לא פוגעים מתחילת הפלייאוף. בהוקס בוגי פצוע והרטר וגאלו רוקנו את המחסנית על הסיקסרס

MacLeod 1
MacLeod 1
24/06/2021 8:35:38

מישו ראה אולי את המשחק ויכול לספר מי שמר על יאנג ומי על יאניס?
מעניין מה הלך שם

עידו גילרי
24/06/2021 8:46:19
Reply to  MacLeod 1

בגדול קאפלה על יאניס והולדיי על יאנג אבל היו לא מעט סוויצ'ים שהשאירו את טאקר או מידלטון עליו.

MacLeod 1
MacLeod 1
24/06/2021 9:31:14

אהה מעניין, תודה רבה
דווקא נשמע שאמור היה להיות יעיל הסוויצ' הזה, לא הלך להם הפעם…

רפיקי
24/06/2021 12:36:57

ממה שאני ראיתי יאנג ניסה לכוון לחילוף מדילטון עליו.
היה לו קל מולו

חגי "התותח" ניסני
24/06/2021 8:45:54

תודה עמיחי
ההוקס היו מאוד רכים הגנתית, מעבר לרמת התיאום. לא שיחקו מספיק אגרסיבי כמו שצריך עם יאניס ונתנו לו יותר מדי פעמים להגיע לטבעת ללא עבירה (קפלה סיים עם עבירה אחת)
.
אני מקווה שהנקודה הובהרה איך יאנג סוחט כל כך הרבה זריקות עונשין. זה מה שקורה כאשר לא נצמדים לו לתחת. לגבי אחוזי ה3 שלו – הוא לוקח המון המון זריקות קשות כאשר ההתקפה נתקעה היום.
.
יאניס בצד השני שיחק כמו הMVP אחוזים טובים מהשדה והעונשין, ופשוט היה חומה הגנתית. גם הולידיי היה ביום סבבה. אבל המחליפים היו די חורבן היום (למעט פורטיס)

עידו גילרי
24/06/2021 8:47:37

ההחטאה של קונטון אחרי הטיימאאוט בסיום ממהלך כל כך יפה הייתה נוראית. לא בגלל שהוא החטיא – זה בסדר אלא כי הוא אפילו לא התקרב….

צ'יקו
24/06/2021 9:17:30

חגי, לתלות את הזריקות של יאנג בטענה שהתקפה התקשתה זה די מצחיק, כי הוא זה שהחזיק בכדור ולא מסר לאף אחד. זה היה יכול להיות אחרת אבל…
ובוא נדבר על שריקות האויר שהוא קיבל…? הוא נכנס בהולידי וקיבל שריקה, מידלטון נגע בכדור ויאנג קיבל שריקה.

חגי "התותח" ניסני
24/06/2021 9:21:27
Reply to  צ'יקו

שחר אתה רוצה לפתח דיון רציני או מתנגח – מצד אחד ניצחנו אז אני מבסוט מצד שני אני עם 2 ילדים חולים שעדיין לא שעה 9:30 וכבר אני עם מפלס הסבלנות בקרסוליים. אז תבחר אבל תצטרך להיות עקבי בתשובות שלך אם אתה בוחר דיון רציני..

צ'יקו
24/06/2021 9:24:55

קודם כל- בריאות לילדים. זה הכי חשוב.
.
וכן, אני רוצה דיון רציני אבל עוד מעט אני נכנס לשיעור אז אולי בהזדמנות אחרת.

חגי "התותח" ניסני
24/06/2021 9:30:10
Reply to  צ'יקו

תן לי סימן כשאתה מעוניין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  צ'יקו

מידלטון הוריד לו את היד עם הכדור חח והולידיי עשה עליו עבירה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
24/06/2021 8:57:33

תודה על הסיקור

פיני
24/06/2021 9:37:21

תודה על הסיקור.
כל הכבוד לאטלנטה וליאנג. ביצים של שור ומשחק לפנתיאון שנכנס לספר דברי הימים של הליגה.
אולי היה אפשר להעביר ביקורת על יאנג וההחטאות המעצבנות שלו בסיום, אבל הוא ניצח את המשחק מהעונשין וזה משהו שפול ג'ורג' למשל, לא הצליח לעשות, אז אי אפשר להעביר ביקורת…

פיני
24/06/2021 9:38:44
Reply to  פיני

עדיין חושב שבאקס יקחו את זה בחמישה-שישה משחקים

שחר אלוני
24/06/2021 9:52:32
Reply to  פיני

מסכים

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
24/06/2021 15:37:09
Reply to  פיני

גם אני, אבל זה מה שחשבתי גם על פילי. אז אלך פה עם אלטנטה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ציקו זה לא תכנת מחשב שחקן מרגיש חם הוא זורק במיוחד אם הוא הכוכב שלך ככה משחקים כדורסל לא עם תכנות

צ'יקו
24/06/2021 12:12:09

נכון, אבל שחקן שמחטיא 4 שלשות רצופות ובכללי 7 זריקות ברבע האחרון זה רחוק מלהיות חם. רוב מוחלט של הנקודות של יאנג ברבע האחרון באו מהעונשין.

שחר אלוני
24/06/2021 9:54:06

דעה לא פופולארית, המזרח נראה כמו ליגת הנוער,
אטלנטה פילי זה קבוצה בלי הגנה מול קבוצה מבולבלת עם שחקן שלא זורק. הבאקס עוד נראים יחסית סביר אבל גם הם לא ממש קבוצה לאליפות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מקווה שיהיה גמר הוקס סאנס ואז נראה אם זה אכן ככה
את הבאקס הסאנס ינגבו את ההוקס?…אני לא חושב לדעתי טריי יעשה להם בהיס ואייטון בשביל קאפלה זה יהיה מסאז אחרי אמביד ויאניס

שחר אלוני
24/06/2021 10:11:18

נראה לי גם דנבר בלי מארי היו מסתדרים יפה במזרח, אבל בוא נראה עוד שבועיים מה קורה

Jonathan
24/06/2021 10:05:19

זו דעה לא פופולארית? חשבתי שהיא די נפוצה.

שחר אלוני
24/06/2021 10:12:18
Reply to  Jonathan

🙂 אנשים עפים על אטלנטה, אז מכבד את זה. הם עוד יכולים להפתיע, לך תדע

חגי "התותח" ניסני
24/06/2021 11:26:50

לטעמי מה שאתה קורא דעה לא פופולרית הוא באופן פשטני חוסר הבנה בסיסית של המשחק. לדעתי הזלזול שלך במה שקורה בליגה נובע מחוסר היכרות ושיפוט הבא מהסתמכות אך ורק על מה שמוכר לך (קרי לברון ג'יימס) תוך התעלמות די משמעותית מכל שאר הדברים שקורים כיום בליגה (ולכן למשל אתה קורא למזרח ליגת נוער) לעניות דעתי אתה פשוט מטעה את מי שקורא את תגובותך במידה והוא לא מודע למתרחש בליגה

ברוך רובין
ברוך רובין
24/06/2021 11:48:00

המזרח לא פחות חזק מהמערב בטופ שלו בטח מבחינת כשרון, אני לעד אאמין שברוקלין בלי פציעות מנגבת כל קבוצה בליגה. ההגנה של פילי פשוט פסיכית (הרבה יותר חזקה משל כל שאר הקבוצות בפלייאוף) הבעיה זה ההתקפה עם הנגר אותו דבר הניקס שהציגו הגנה חזקה להחריד רק אין כשרון התקפי.
.
כיף לראות שכל מה שכתבתי בתחילת עונה על אטלנטה מתקיים והשוואה לבוסטון (חגי תשתמש באלגוריתם).
בכללי השנה בגמר יש תופעה מעניינת אין קבוצה היסטורית, שהיא 10 אלא רוב הקבוצות הם 8 9 בחוזקה שלהם, כמעט ללא נקודות חולשה ומאוזנות מאוד.

פיני
24/06/2021 11:33:40

דל"פ: הטופ במזרח, לא נופל מהטופ במערב, ככה זה היה כמעט תמיד. היו שנות ג"ס הגדולה, שהייתה גדולה על הליגה באופן כללי, גם ההיט של השושלת הייתה חזקה מאוד וזה לא נבע מחוזקו של הקונפרנס המזרחי. ההבדל הגדול, נעוץ בקבוצות הבינוניות פלוס. המזרח גדוש בהרבה יותר זבל. הניקס ודומיה, לא היו יכולים לחלום על פלייאוף במערב (לא בעונת פלייאין). עידו, לא להביא נתונים מעצבנים על המאזן של הניקס מול המערב.

Jonathan
24/06/2021 10:03:34

כל הדיבורים פה וההשוואות בין אטלנטה ופניקס והתסריט שנראה לפעמים קצת מופרך לגבי זה שהן ייפגשו בגמר – ואנחנו במרחק 2 נצחונות של פניקס ו-3 של אטלנטה מזה שזה ייתגשם.
כרגע עדיין מאמין שמילווקי ייקחו, ובכל זאת….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

זה באמת יהיה מצחיק 😂😂😂
הוקס סאנס יהיה גמר חלומי הלוואי מעניין מרתק הדור הבא ואיזה רייטינג יהיה פה בבלוג טנש מול שבר מחוזקים בבן האובד של טנש.
סאנס באקס זה גמר פיהוק אפילו אין מה לקום לראות את הנגר מנסה לנגוח בקראודר ואייטון הם יהרגו אותו.
אם טריי ינצח את הבאקס אשך יצטרך משל על החמור והעכברוש

עידו גילרי
24/06/2021 10:08:07

יש רק בעיה אחת – אין את רונדו שיעצור את כריס פול…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני מודאג מבוקר לא מפול הוא ויאנג ינפחו סטט. פול משחק בקצב של סבא אפשר לעצור אותו.
בוקר לעומת זאת….

עידו גילרי
24/06/2021 10:11:33

נו מה קרה לך נחלשת? זו הייתה ההצהרכה של מנחם בתחילת העונה לא?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא הוא לא אמר שהם בגמר חחח רק העלה פוסט והאג את ההוקס אבל מאז הם הצליחו לשרוד 2 פוסטים של מנחם פיתחו כנראה עמידות

עידו גילרי
24/06/2021 10:20:32

נמאס לי לעבוד בשבילך…אני מתפטר
https://hoops.co.il/?p=213614

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח וואלה לא זכרתי את זה 😂😂 היום לפחות יהיה פול נגד רונדו פול תכלס ינגב אותו אני דווקא גציתי כלבת על פול הוא היה הורג את פול אבל שמרו אותו לדיבוק ממה שאני רואה בסידרה שהדיבוק קצת ינגב אותו אולי יעבירו אותו על פול. הכלבת יתן לפול ביס בראש לא את הגנרל מצליח להתמודד מולו חחח

Jonathan
24/06/2021 10:09:37
Reply to  Jonathan

לפני שייקפצו עליי – שמילווקי ייקחו את הסדרה הזו.
להגיע לגמר זה דבר אחד אבל אני לא מאמין שהם ייקחו אליפות.
או שפניקס ייקחו.
או אטלנטה.
או הקליפרס בלי קוואי.
מי נשאר בעצם?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

סאנס או הוקס מסכים איתך. על הבאקס מוטלת קללה כל עוד באד וטיג שם הקללה הוכחה כחזקה מהכל לכן גם אם יעלו לגמר לא יזכו. הסאנס יטאטו את הקליפרס.
ובכלל הסאנס עולים על הבאקס בכל שחקן ושחקן בסגל חוץ מיאניס מול ברידגס.

את מי אתם לוקחים היום

פול או הולידיי?
בוקר או מידלטון?
אייטון או לופז?
קראודר או טאקר?
פיין או קונטון?
מונטי או באד?

הסאנס ישחטו את הבאקס

NFS
NFS
24/06/2021 10:20:42

נכון מאוד (חוץ מהסוויפ לקליפרס, עוד חזון למועד).

Jonathan
24/06/2021 11:09:49

שמעון, אמרת בנחרצות לפני כמה זמן שהטופ 3 במזרח ינצחו גם את הסאנס וגם את יוטה… מה גרם לך לשנות את דעתך?
למעט הקליפרס שמשחקים בלי קוואי, אין קבוצה מבין ה-4 שאני מוכן להמר שתחטוף סוויפ/סוויפ ג'נטלמני בגמר בגלל הבדלי רמות.
קריסה מנטלית, אולי.
ואני יודע שלהגיד "קריסה מנטלית" זה קצת מתחמק – אבל אחנו לא מדברים כאן על הבדלי רמות בין הקבוצות של "גולדן סטייט חוברים לדוראנט מול קליבלנד שחוזרים באותו הרכב… ואז בעונה הבאה קליבלנד חוזרים לעוד רק בלי קיירי" (אחחח… התקף הנוסטלגיה).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

פילי היו מנצחים את הסאנס או 50 50. ההוקס גבולי אני איתם זה 55 45 לסאנס. הנטס בהרכב מלא היו מנגבים אותם.
לגבי הבאקס לא הערכתי כמה באד גרוע. מול הנטס נגרם הזעזוע יצא גם חרוז.
חוץ מזה יש גם דבר שנקרא מומנטום

ברוך רובין
ברוך רובין
24/06/2021 11:49:53

הנטס היו מרסקים כל קבוצה בליגה בסגל מלא, בחצי סגל (רק דוראנט וקיירי) הם גרמו לבאקס להראות כמו קבוצת חובבנים.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  Jonathan

ממש ככה.

NFS
NFS
24/06/2021 10:13:58

אחד המשחקים הכי מהנים בפלייאוף הזה שגם ככה מציג רמה גבוהה מאוד.
יאנג היה פשוט אדיר. יחד עם זאת, והוא צעיר הוא ילמד, הוא מסר כמה מסירות לא חכמות על פני כל המגרש שהפכו לאיבודים. כנ"ל לגבי השלשות הרחוקות ברבע הרביעי..
קולינס נתן משחק סולידי וקאפלה גם כן.

עידו גילרי
24/06/2021 10:21:19
Reply to  NFS

מה? מי? מו?
בלי תלונות על הפרשים באפור? בלי דמעות על רמאות?
איך אני אמשיך את חיי?

NFS
NFS
24/06/2021 10:35:24

אם תמצא יותר מפעם אחת שכתבתי את צמד המילים 'פרשים באפור' אתה תקבל ממני גופיה חתומה של הפועל אפיקים קטסל משנת 1987

עידו גילרי
24/06/2021 11:01:13
Reply to  NFS

אווו וינטג'

NFS
NFS
24/06/2021 12:12:44

אני מבין שהאלגוריתם הופעל והחזיר Null

עידו גילרי
24/06/2021 12:39:43
Reply to  NFS

חחח האלגוריתם זה פופטיץ.
הכוונה לפרשים באפור לא הייתה לכינוי המפורש אלא לחברה האלה באופן כללי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רק בגלל קבל היום 10 דק סטיב גבי במשחק שלכם

עידו גילרי
24/06/2021 11:00:51

לא!!!!!!
חטאתי פשעתי אני אכפר רק לא עוד ג'אבי

המשגיח
24/06/2021 10:40:18

סיקור מצוין עמיחי. תודה רבה

ברוך רובין
ברוך רובין
24/06/2021 11:15:16

זה רק משחק 1, הבאקס הולכת לקחת את הסדרה, טיפה יותר ריכוז

פיני
24/06/2021 11:23:48

מסכים. הם קבוצה עדיפה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צודק הבאקס ינגבו 4 רצוף 20 הפרש כל אחד יאניס עם 40 נק כל משחק!

עידו גילרי
24/06/2021 11:34:29

אתה חייב לעבור קורס אנטי-ניחוס אצל גיא. זה צריך להישמע כאילו אתה מאמין בזה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ההוקס פחים טריי נגר

פיני
24/06/2021 11:36:23

לא יעזור לך…

ברוך רובין
ברוך רובין
24/06/2021 11:38:03

שמעון יש לנו התערבות שהבאקס אלופה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אכן אישרתי אותה כבר

ברוך רובין
ברוך רובין
24/06/2021 11:50:14

וגם התערבות על הסדרה אטלנטה מילווקי

אור
אור
24/06/2021 13:30:53

שמעון אתה זוכר בכלל את כל ההתערבויות שלך? צריך טבלת אקסל

עגל
24/06/2021 13:42:40
Reply to  אור

גיליון אחד מיועד להתערבויות השונות.
גיליון שני לכל ההסתייגויות/תירוצים "בתנאי שאמביד לא פצוע, גאלו משחק לפחות 20 דקות, בתנאי שטיי לו לא מעלה את רונדו . . ."

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

וואלה שאני לא זוכר 😂😂

רפיקי
24/06/2021 12:39:57

תנו כבוד למלך המזרח
וברצינות, לראות דומיננטיות ויכולות כאלו משחקן בגיל כזה זה זכות שאני מודה לאלוקים עליה.

צריך לעשות משהו נגד האופנסיבים של יאניס

עגל
24/06/2021 12:46:08

שמעון אני עדיין מחכה להתנצלות שלך על קאפלה.
הציל אותכם הלילה.

עגל
24/06/2021 13:08:42
Reply to  עגל

איך שכחתי – ברכות לניסני ולאוהדי ההוקס באשר הם!

חגי "התותח" ניסני
24/06/2021 14:23:16
Reply to  עגל

תודה אבל אני סתם אוהד עגלה. פשוט עליתי עליה די מוקדם.

גיא רוזן
24/06/2021 15:00:41

חביבי,
הפכת לאוהד שרוף.
אי אפשר לטעות לנוכח כמות, איכות, וטמפרטורת התגובות.

חגי "התותח" ניסני
24/06/2021 15:56:24

אשכרה. בעיקר הטמפרטורות.

עגל
24/06/2021 15:18:05
Reply to  עגל

אם כבר אז אני אוהד עגלה. אחרי שנים לא מעטות שהקבוצה שלי היתה קוטנדרית זה די כיף להיות בפלייאוף ולאהוד קבוצה בלי שום מחויבות.
השנה סדר האהדה שלי הוא באקס, סאנס, הוקס ורק אז קליפרס.
אבל אני אשמח עבור תואר לכל אחת מה-4 שנשארו. אפילו הקליפרס, שאני לא אוהב בגלל מה שקוואי עשה, הוא מועדון כל כך מדוכא ועלוב, שאשמח אם יקחו סוף סוף אליפות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

איזה התנצלות על קאפלה? הוא נגר וטוב בהגנה. על מה יש להתנצל פה? עושה את עבודתו

אבג
אבג
24/06/2021 13:04:01

ההגנות במשחק היו שערוריה. יאניס מגיע לליי אפ מתי שהוא רוצה, טריי יאהג לפלואטר בלי התנגדות.
ברבע האחרון מילווקי קצת הידקו (גם זה שלופז יצא) אבל יאניס החטיא לייאפים, וטריי בתגובה החטיא כמה מהחצי.
בסוף לא ברורה הבחירה בקונאטון להתקפה המכרעת על פני ברין פורבס שהיה ביום התקפי טוב יותר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אבג

ככה שומרים על הכוכבים בליגה כאילו פעם ראשונה שאתה רואה את זה 😂😂😂😂
למה על דוראנט שמרו? שמו עליו את טאקר כמגבת נתנו לו אפילו קוסט טו קוסט זה באד.
על דונציק שמרו? נתנו לו לחגוג ב1 על 1 על זובאץ וגקסון בכל פיק אנד רול
על דמיאן שמו שעה 1 על 1 את ריברס
לבוקר נתנו לחגוג בגיים 1

אבג
אבג
24/06/2021 16:49:17

אצל דוראנט (או לוקה) היתה לי הרגשה ששומרים והם פשוט עושים מהלכים גדולים. אתמול היתה הרגשה שברבע האחרון רק מילווקי שמרו, ובשאר המשחק אף אחד לא שמר.
לוקה ודוראנט לא הגיעו למצבים של טריי או יאניס – פשוט זריקות חופשיות (טו 1:1 מתחת לסל ליאניס)
זה לא נעונה הרגילה פה, בכל זאת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אבג

חחח אתה צריך לצפות שוב. לי לא היה הרגשה שמישהו שמר עליהם.
טריי עובר שחקנים מהר אם לא הבנת הוא פחות מבודד לעצמו פוסט אפ כמו דוראנט או ריקודי בטן למקווקו כמו לוקה.
טייבול סימונס ואמביד 3 שחקני טופ 10 בהגנה לא הצליחו לעצור אותו למה את חושב שהולידיי שנופל מהם בהרבה יצליח?
טריי לא יראה הגנה יותר חזקה ממה שראה מול פילי בפלייאוף הזה. היחידים שקרובים לזה הם הסאנס עם קראודר ברידגס ואייטון רים פרוטקטור

ירון, החלום
ירון, החלום
24/06/2021 16:24:42

בס"ד
תודה על סיקור מושקע ומרתק.
משחק צמוד והפכפך.
מידלטון אמור להיות צלף, ובינתיים הוא מנגר.

Yinon Yavor
24/06/2021 17:47:45

מודה שלא ראיתי את המשחק, והופתעתי מהתוצאה.
לדעתי הבאקס הם הקבוצה החזקה מבין ה 4 שנותרו. האם יצליחו להתעשת? לא יודע. אני כן יודע שלפחות גמר המזרח הוא
Their to lose
והם כרגע באמת עושים מאמצים להפסיד, עם ערב שחור של מידלטון בהתקפה ושל כל מי ששמר על יאנג בהגנה