מעורב הופס ליום א': שעור פרטי חינמי לרפי הבנה בין העורכים, חברי צוות, וגולשים על נחיתות הסאנס מול ההאוקס (תרומות מתקבלות ברצון!) / מנחם לס

1.אתמול העליתי דיון על הסאנס נגד ההאוקס ולהפתעתי הרבה רפי הבנה העדיפו את הסאנס ביחס 4 ל-1. למעשה היחידים שבחרו בהאוקס בלי הנחות של "אם" ו-"רק" היו ברוך, שמעון, ואני.

אני יודע ומבין טוב-טוב את טרוף הסאנס הזה. הוא התחיל עם עידו גילרי וגיא רוזן, שני עורכי האתר הראשיים, ואליהם הצטרף העורך הראשי רועי ויינברג, שקצת היסס בדבריו, אבל בסופו של דבר הלך עם שני נושאי הדגל של הסאנס.

התלהבותם מבוססת כנראה על מין אהדה בת שנים לקבוצה העצובה הזאת, שלמעשה היה לה פעם סכוי טוב להגיע לגמר (היא הגיעה בפעם אחרת לגמר עם צ'ארלס בארקלי אבל – לרוע המזל – הוא פגש שם בחור בשם מייקל) עד שרוברט הוריי מהלייקרס פגע ופצע בצורה הבהמתית והפרועה ביותר בתולדות הופס בסטיב נאש, וככה חיסלה את הסאנס, כשהיא – הלייקרס – כרגיל חוטפת עונש מגוחך כי כל הליגה בכיסה כבר איזה 55 שנה.

הצרה של הלייקרס שהיא היתה כה גרועה משך כל כך הרבה שנים שאפילו עזרת המנהלים ב-NBA לא עזרו (ואנא, אל תאמינו למידן אם יהיה לו מה לומר בנידון)

הליגה היא כבר 55 שנה לפחות "PRO LAKERS" ונגד ההעדפה הזאת עלינו – ועל כל 29 הקבוצות – להילחם עונה אחרי עונה. טוב, נחזור לעניינינו.

עידו גילרי וגיא רוזן נחשבים ע"י שאר אנשי הצוות והגולשים כזקני העם הרציניים וההגונים שכל מילה שלהם זהירה ומדוקדקת, ונכתבת אחרי מחשבה רבה ודיאלקטיקה מדוייקת עד לפיסוק האחרון (הם לא היחידים אבל הם זכו במוניטין הזה בצדק!).

הם החושבים הרציניים בינינו, החכמים שכל מילה שלהם כתובה אחרי התעמקות רבה, התבוננות בפרטים, דיסקורסיביות מושכלת ומנומקת, ומחקר מעמיק. הם תפסו כאן קהל שנשמע לכל מילה שלהם כאילו נכתבה בהר סיני.

באותו זמן שמעון – הקוריוז האמתי – ואני (אולי גם ברוך, אבל חובת ההוכחה עדיין עליו; האשך הצטרף משום-מה לאחרונה לנבחרת היורמים), מקובלים ע"י הרוב כשני עארסים, צ'חצ'חים שמנבלים את הפה, וחסרי זהירות במה שהם כותבים כאילו שהם לא מבינים שבגלל האינטרנט, כל מילה שלהם תישאר חצובה לנצח.

בנוסף, שמעון הוא חצי מופרע כזה, משובש, ואני זקן מותש, מדדה, ומדולדל שחי בעבר ומאמין שבוב קוזי הוא גדול הפוינט גארדים מכולם, והעז מניגולט הוא ה-G.O.A.T לעולם ועד (הוא באמת, מ.ל)

על הקטע שמעל אין לי הרבה מה לומר. יש מצב שאתם אפילו צודקים בתאורים של גילרי ורוזן נגד שימון והדוק. אבל דבר אחד אני יודע על בטוח: בקשר לעדיפות ההאוקס על הסאנס, אין ויכוח. אטלנטה טובה יותר. עוד מעט אחזור לעידו ולגיא, ולסאנס ולהאוקס, , אחרי קווקוו מספר "2":

קיווקוו מספר "1": ***************

בינתיים?

בינתיים כל מה שיש לי בראש זה כעס עצום על המסריח הזה טראמפ שזנח אומה שלמה לפני 5 חודשים כשהוא מבטיח שהנגיף ייעלם מעצמו, ואחרי זה סיפר שעד ה-1 לינואר יהיו כאן כבר 20 מיליון מחוסנים.

הוא אמר את דברו וטס לפלורידה לשחק גולף בעשרת הימים האחרונים כשהאומה כאן מבולבלת וחסרת אונים לחלוטין ללא כל תכנית מאורגנת מה צריך לקרות מיציאת החיסון מבית היוצר של פייזר או מודרנה, ועד זרוע זקן כמוני, שעבורו בגיל 83 להידבק מקורונה זה כמעט גזר דין מוות.

במקום שזה יקרה, מאות אלפי מנות חיסונים מתקלקלים במקררים שאינם קרים מספיק, בפריזרים של מחסנים, וכמה אלפי חיסונים נמצאו זרוקים בצידי הייוויי במישיגן כי לנהג לא היה מושג כנראה לאן פניו מועדות.

לאף אחד אין מושג, תכנית, או דרך, להביא את 20 המיליון חיסונים (היכן הם? במשאיות? ברכבות? במחסני קרור? לאן פני המשאיות? לאיזה מדינות? לאיזה ערים? לאיזה מרכזים?) לזרועות התושבים. איש לא יודע. לאף אחד אין מושג. בפלורידה פתחו מרכזי חיסונים במגרשים פתוחים, והודיעו לכל הזקנים מעל גיל 65 להגיע אליהם. היו מגרשים פתוחים לחיסון, אבל רק תחנת חיסון אחת. זקנים חיכו 9 ו-10 שעות בתורים ארוכים במכוניות עד שניגמר להם הדלק. בשעה 10 בערב נשארו בכמה מקומות אלפי חיסונים והרדיו המקומי הודיע שעתה זה "FIRST COME FIRST SERVE" היו התנפלויות שלא נדע.

בישראל חוסנו כבר מיליון. אצלנו, מדינה גדולה פי 40 מישראל, חוסנו רק 2 מיליון – רק פי 2 מישראל!) – ולא תמיד לזרועות זקנים כמוני שעבורם התדבקות בקורונה 19 היא מוות כמעט בטוח.

טראמפ – במקום לנהל את העם ב'מבצע חיסון הקורונה' – עסוק בבית הלבן בשכנוע סנטורים רפובליקנים לא לאשר את בחירות האלקטורים, ועד עתה 12 סנטורים נכנעו והסכימו לעשות זאת, הווה אומר לבטל בחירות של עשרות מיליונים, ולהחליט בהצבעה בקונגרס מי יהיה הנשיא הבא.

זה לא יקרה. לדמוקרטים ישנו רוב ברור בקונגרס (בית הנבחרים והסינט), ובינתיים טראמפ שיכנע רק 12 סנטורים. הנשיא הבא יהיה ג'ו ביידן שיושבע ב-20 לינואר לנשיא, אבל בינתיים טראמפ הורס והורס, יותר ויותר, את הדמוקרטיה האמריקאית – – – הרס שייקח שנים לתקן – אם אי-פעם.

אז בינתיים (כבר איזה 10 חודשים) אני יושב עם הזקנה החמודה שלי בדירה במגדל הגבוה שלנו, ומסתכלים בטיווי להעביר את הזמן. שנינו הפכנו שפוטים לסדרה "ORANGE IS THE NEW BLACK" בנטפליקס על אסירות – בעיקר שחורות – וחייהן בבית סוהר במינימום SECURITY.

כולן מזדיינות עם כולן. ערומות במקלחת עם BOOBS למות עבורם. אפילו שני גברים מזדיינים ב-STEAM ROOM. הצעתי לזקנה שלי מדי פעם לשבת על הספה ערומים בשעה שאנחנו מסתכלים על הערומות עושות אהבה ולהפתעתי הרבה היא הסכימה!!! לא שאנחנו עושים סקס. כבר כמה שנים שלא. אבל מה רע בשני זקנים בני 84 (היא בת 85 עוד חודשיים) ו-83 – שעדיין אוהבים אחד את השני עד אין קץ – לשבת ערומים על הספה, ללגום כוסית יין ולהסתכל בסדרה?

אז אנחנו מסתכלים בטיווי, שותים, (אני שותה רק NON-ALCOHOLIC BEER בגלל שפעם הייתי אלכוהוליסט, ואני עדיין זוכר את מה שלימד אותנו המורה שלנו קווינט בכיתה ג' ש-"פעם אלכוהוליסט תמיד אלכוהוליסט"), מחזיקים ידיים ומתחבקים מדי פעם בשעה שמסתכלים ב-BINGE על סידרה של 7 שנים (אנחנו בשנה השלישית, אפיזודה 6 והליקוקים ממשיכים ללא בושה וללא הפסקה), ובאותו זמן אני מגניב מבטים ללאפטופ לראות את אוהיו סטייט מכסחת את קלמסון בחצי גמר אליפות המכללות בפוטבול. הערב זה בא על חשבון הפסד ההאוקס לקליבלנד.

כך עובר הזמן. כך עוברים החיים. ולחיסון לזקנים כמונו אין מילה או זכר.

קיווקוו מס' "2": **************

(חוזרים לעניין עידו גילרי וגיא רוזן שקבעו שהסאנס טובה מההאוקס, וסחבו איתם את רוב אנשי הצוות והגולשים).

אז עתה הפסקת צהריים באטלנטה, וכשהזקנה הלכה לנוח את מנוחת הצהריים שלה, החלטתי שאני הולך לבדוק מי צודק, נכון לעכשיו, הקוריוז שמעון ואני, או כל החכמולוגים – כולל האשך – המושפעים מהמילים המלוטשות והאנינות של גילרי ורוזן על קבוצת הסאנס הדלוחה הזאת מהמדבר.

הנה הסטט של שתי הקבוצות נכון לרגע זה (הייתי מעתיק ומדביק אבל הדף רחב מדי להיכנס הנה. מי שלא מאמין שייכנס ל-SUNS STAT ול-HAWLK STAT של ESPN ויבדוק כל מספר:

הסאנס (אחרי ששה משחקים):

1.דוויו בוקר: 33.8 דק', 20.5 נק', 4.0 ריב', 3.8 אס', 11.39 ב-=PER

2. מייקל ברידג'ס: 33.7, 15.3, 5.2, 0.7, 19.54

3. קמרון ג'ונסון :22.3, 13.5, 2.7, 1.2, 22.81

4. כריס פול: 28.8, 13.7, 4.2, 8.7, 18.97

5. דיאנדרה אייטון: 29.3, 12.8, 11.2, 1.8, 17.54

6. ג'יי קראודר: 18.5, 10.7, 5.2, 2.5, 13.45

7. קמרון פייג': 18.7, 8.5, 2.7, 4.2, 16.54

8. גסטון גלאוויי: 9.7 , 5.3, 0.7. 0.7, 19.53

ההאוקס (אחרי 5 משחקים)

  1. טריי יאנג: 31.8 דק', 30.6 נק', 4.6 ריב', 8.0 אס' 32.88 PER
  2. . ג'ון קולינס: 25.6, 18.4, 7.4, 1.4, 26.68
  3. דיאנדרה האנטר: 31.6, 14.2, 6.8, 2.2, 14.84
  4. בוגדן בוגדנוביץ': 28.4, 13.5, 5.4, 2.2, 14.29
  5. קאם רדיש: 29.2, 12.6, 4.2, 5.2, 12.42
  6. קווין האונטר: 24.6, 11.6, 2.0, 3.2, 16.56
  7. דנילו גלינארי: 14.0, 9.0, 3.2, 1.6, 22.26
  8. קלינט קפלה: 23.3, 8.7, 10.9, 2.3, 18.66

ממוצע קבוצות: ההאוקס מובילה בהכול, במשחק אחד פחות)

פיניקס סאנס: 1-5 (אבל היא לא שיחקה פעמיים נגד דורונט וקיירי אירוינג)

אטלנטה האוקס 1-4 (אבל היא שיחקה פעמיים נגד דורונט וקיירי אירוינג)

PER: סאנס 16.12……….האוקס 23.6

% מהפרקט: סאנס 46.6………..האוקס 47.6

%מה-3: סאנס 37.9…………..האוקס 40.9

ושאלת השאלות: מי יוכל לעצור את כריס פול בפלייאוף???????

תשובת התשובות: השחקן ששמו לא הוזכר כאן עדיין ראז'ון רונדו!!!

*********

2. הייתכן שמה שנראה לי כבר מההתחלה – שהארדן יישאר ביוסטון -יהיה בדיוק מה שיהיה?

ה'זקן' – THE BEARD – ממשיך לשגע את כל ה-NBA בזה שהוא לא מדבר ורק משחק. לא במיטבו אבל מספיק טוב להיות הסחורה החמה ביותר ב-NBA שאיש לא מציע מחיר מספיק לערכה. כולם טוענים שהם מעוניינים בו – פילדלפיה, בוסטון, מיאמי, ברוקלין, מילווקי, דנבר. אבל אף אחת לא מעוניינת בו מספיק ברצינות לשים את הכסף האמיתי על השולחן.

ועתה נראה שהוא וג'ון וול מצאו את השלווה במאוחד. האם ייתכן שהם הסכימו על התחלה חדשה ביוסטון? עם ג'ון וול, דמרקוס קאזינס, אריק גורדון, ומייסון ג'ונס, אני לא בטוח כלל שהארדן ימצא חמישייה טובה יותר לשחק אתה. אז כשיש לו את ה-40 מיליון מובטחים לעונה זאת, ואני כבר לא זוכר כמה יותר בעונה הבאה – 48 מיליון? – למה שילך לחפש מציאות?

DAME .3 הוא גדול אבל בעונתיים שעברו גדולתו לא באה לידי 'מימוש', כמו שאומרים החברים שלי מבאר יעקב. עד עתה.

מה זאת אומרת?

זאת אומרת שכמה שדמיאן לילארד הוא 'גדול', הבלייזרס לא הלכו רחוק בעונת 2018-19 (מס' 27 בליגה כשהעונה הסתיימה). בעונה שעברה הם הם הגיעו בבועה לפלייאוף להפסיד בסיבוב הראשון בחמישה משחקים ללייקרס.

ניל אולשי

ניל אולשי, המנכ"ל שלהם למי שלא יודע, ידע את הסיבה: הבלייזרס צריכה הגנה. היא חייבת אורך בהגנה וורסטיליטי. הוא הביא את רוברט קובינגטון ודריק ג'ונס. השינוי הגדול שנעשה הוא למעשה שינוי קטן, אבל הוא היה שינוי עצום:

כי בפעם הראשונה מאז ש-DAME הגיע לבלייזרס הוא נשאל לדעתו!

ניל אולשי – הנשיא והאחראי על כל פעולות הכדורסל של הבלייזרס, זה שידוע שהוא בעל שליטה מחלטת ובוס שמחליט הכול לבדו, התייעץ לראשונה אי-פעם עם דיים מאז שהוא בפורטלנד. שתים עשרה שנה שהוא בבלייזרס ואיש לא דיבר אתו על שום דבר. פתאום אולשי, המאסטר עצמו, מתייעץ איתו? עם DAME??ו?

זה שינה את הכל בפורטלנד. דמיאן מרגיש לראשונה כמנהיג. הוא אישר את הבאתם של קובינגטון וג'ונס.

NOW LET'S GO AND KICK SOME ASS!!!

לרובכם זה לא נראה כדבר חשוב אולי. אבל זה דבר עצום. הדבר היחיד שהיה חסר ללילארד היא מנהיגות. לדעת שזאת היא הקבוצה שלו. אולשי אמר לו ישר בפנים: "הבאתי ברשותך את קובינגטון וג'ונס. עכשיו לך תעשה מאתנו קבוצה!

וזה בדיוק מה שקורה איתם העונה, והאפקט רק יילך ויגדל!

4. היום לפני…

*55 שנה:: תחת ה-GOAL POSTS של האורנג' בול במיאמי, ומיד אחרי שג'ו נמט, הקוורטרבק של אלבאמה הפסיד לאונ' טכסס 21-17, סוני וורבלין, בעלה היהודי המפורסם של הניו יורק ג'טס, החתים את נמט על חוזה לשלוש שנים בסכום $427,000, סכום שלא נשמע אפילו קרוב אליו בכל ספורט מקצועני שהוא, היכן שהוא בעולם.

*53 שנה: הדאלאס קאובויס הגיעה לגרין ביי, ויסטונסין, למשחק האליפות של ה-NFL ביום הקר ביותר של 1967 – 17 מעלות מתחת לאפס בפרנהייט. בצלזיוס זה 16 מעלות מתחת לאפס. רוב ה-50,861 (לא היה באיצטדיון מושב ריק אחד!) מיהרו בחצי למכוניותיהם להדליקן ולהתחמם משך 12 דקות, כשעיניהם (כמו של השחקנים) קפואות מקרח. השחקנים סבלו מ-FROST BITES.

הפקרס ניצחו 17-21, כשהקוורטרבק ברט סטאר רץ עם הכדור 13 שניות לסיום מקו ה-1 אחורי החסימה של ג'רי קרמר, ה-RIGHT GUARD, שאני מחשיב לטוב ביותר מכולם בעמדתו. הוא אמר פעם על מאמנו וינס לומברדי (אחרי שהוא נשאל אם זה נכון שלומברדי 'מעדיף' שחקנים מהמזרח על שחקנים מהמערב), "שטויות. הוא מתנהג אל כולנו אותו דבר. כמו כלבים". עם ה-TD הזה הפקרס זכו באליפות NFL שלישית רצופה תחת המאמן האגדי וינס לומברדי.

המגרש כולו היה מכוסה בשיכבת קרח דקה. הרוח של 55 קמ"ש גרמה לשחקנים להרגיש כאילו הם משחקים ב-25 מעלות מתחת לאפס, אבל עדיין היה זה משחק מרתק מתחילתו ועד סופו כשהקאובויס מדאלאס פותחים יתרום 14-0 כבר ברבע הראשון..

שבועיים אחרי הפקרס ניצחו את אוקלנד ריידרס 14-33 בסופרבול II.

33 שנה: פן סטייט חוטפת כדור מהקוורטרבק ויני טסטברדה ממיאמי יוניברסיטי (זוכה 'הייזמן טרופי') ומנצחת 10-14, האליפות השנייה של פן סטייט ב-NCAA בפוטבול ב-5 שנים.

5. 'BIG BLUE' – ככל הידוע זהו הכריש הלבן הגדול ביותר שצולם אי-פעם!

הצלמת היא קימברלי ג'פריס שצילמה את הכריש לא רחוק מקו החוף של OAHO, הוואי.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 80 תגובות

  1. ההוקס הובילו ב11 לפני שכל החמישייה שלהם ירדה לקראת סוף הרבע ה3. ואז מופע אימים של מחליפים מול מחליפים.
    כל ההפרש נמחק.
    הוארטר הזה זה אחד המפגרים בכל המשחקים מלא פעמים הוא כבר מקפיץ ועובר את השומר שלו והטמבל הזה במקום להמשיך ללייאפ עוצר ומחזיר כדור אחורה כבר מלא משחקים שהוא עושה את זה כאילו הוא חא יודע צעד וחצי זה פשוט לא יאמן.
    ברונו פרננדו זה לא שחקן לnba שום קשר לענף אני בספק אם קולע 10 נק בנס ציונה.
    בוגדן חושך מצרים לא מצליח לקלוע או לקחת באחד על אחד מישהו בשם דוטסון רק מאבד כדורים ומנגר אין לו דריבל בכלל כל פעם שמנסה הכדור בורח לו כמעט חלש מאד זיו צדק לגביו.
    טריי היום במוד של רק למסור לא מנסה אפילו לזרוק לסל והשופטים כל התקפה שורקים לתוקף וחסימות נעות של ההוקס בצורה הזויה.

    1. עשה לואד מנגמנט בבק טו בק על המגרש 😂😂
      תכלס אבל פירס הפסיד את המשחק 5 וחצי דק לסיום רבע 3 הוריד את כל החמישייה עלה עם גודווין הורטר היל בוגדן ופרננדו והם לא הצליחו 5 דק כמעט לא להוציא זריקה חוץ מיידוי פטישים מה3 בקאץ אן שוט כל ההפרש נמחק ואז המומנטום כבר היה איתם וטריי היום בלואד מנגמנט פעיל על המגרש

  2. אם הייתי צריך לבחור את שני השחקנים נייו אורלינס
    לא צריכים להחתים הייתי אומר בלדסו אדאמס
    עשו מה שאלטון ברנד עשה שנה שעברה
    שלושה שחקנים שלא מסוגלים לקלוע על המגרש
    לונזו אדאמס ובלדסו

  3. מנחם לא הייתי מעלה פוסט כזה ביום שאטלנטה מפסידים לקליבלנד.
    פיניקס קבוצה טובה יותר ומנוסה יותר עם דגש על קבוצה.
    אם הן נפגשות היו לסידרה זה מינימום 4-2 לפיניקס

    1. ההוקס יתנו בראש.
      אתם מסיקים ממשחקים שלאיש לא אכפת וטריי עשה לואד מנגמנט על המגרש. זה המסקנה שלך ברצינות?
      וההפסד למי שראה את המשחק היה של המחליפים. החמישייה די הובילה 11 13 הפרש בבטחה…

      1. אני מאוד מתרשם ואוהב את הקבוצה שבנו באטלנטה אבל אני חושב שפיניקס קבוצה טובה יותר. עוד שנה או שנתיים אם ימשיכו בקצב הזה הם ידברו חזק ועדיין אני מתקשה לראות אותם עוברים בסדרה את פילי מילווקי בוסטון או ברוקלין

        1. לדעתי את בוסטון הם ינגבו.
          מול הנטס יהיה צמוד. את פילי הנוכחית הם יעברו אבל אם הארדן יגיע אז ברור שלא ונגד הבאקס הם יקבלו בראש מיאניס שישחט אותם כי באמת אין להם מי שיפריע לו.
          ההפסד היום די חבל זה היה משחק שלהם לגמרי ואז מחליפי הקאבס ניגבו את המחליפים שלהם וטריי שהוא ככה חסר חשק אי אפשר לנצח לא באים לנוח על המגרש

          1. אין להם מי שיעצור את יאניס אבל יש להם מי שיעצור את אמביד
            שארלוט עשו היום דאבל טים וטריפל טים כל פעם שאמביד נגע בכדור .
            לך תראה את אחוזי השלשות של גרין קרי האריס מילטון , אפילו מקסי קלע שלשה כי היה כל כך חופשי

            1. פלייאוף זה סיפור אחר ריברס נחנק שם😎 אבל זה סידרה פתוחה. לדעתי ההוקס יכולים להתמודד מול כל קבוצה במזרח. יכולים לנצח וגם להפסיד. מה שאני בא לומר שלא יפתיע אותי נצחונות שלהם.
              הם צריכים להחזיר את אלכס לן כמחליף הוא גרוע אבל הוא לםחות קולע פעם ב 3 ברונו לא יודע מה לעשות עם הכדור לא שייך לענף כאילו נבחר הרגע בדראפט.
              להוקס היה שנה וחצי בלי כדורסל לכן השיפור הגדול של האנטר ורדיש אתה רואה שהם עבדו הפגרת קורונה הזו חסכה להם פגרה של 2 עונות עבודה ונתנה לשחקנים המון המון זמן לעבוד על המשחק שלהם.
              מה עשה פרננדו? כלום זה אותו שחקן שהרגע הגיע מהדראפט.
              הוא נזק שהוא על המגרש והוא גם חלש מאד בהגנה בניגוד למוניטין.

            2. מי בדיוק יעצור את אמביד בהוקס? זה 30 חיצים + 15 ריבאונד שלו בהליכה

            3. את אמביד אף אחד חא יעצור פשוט ההוקס יקלעו יותר ואין מישהו בפילי שיעצור את טריי

            4. הם רכים מדי שמעון בעיקר מתחת לסל וחסרי ניסיון. לא רואה אותם לוקחים את פילי בסדרה אלא אם כן גלינארי יתעלה. השנה זו שנת לימוד ומשנה הבאה הם יכולים באמת לאיים על הגדולות

            5. דור לא אמרתי שיעברו את פילי אבל אם כן אני לא אחשיב את זה להפתעה.
              לטעמי כבר העונה הם יכולים לנצח כל קבוצה במזרח למעט הבאקס שהם המאצאפ הכי גרוע לדעתי עבורם.
              הם כמובן גם יכולים להפסיד זה לא משהו ודאי.
              הם מאד רכים מתחת לסל כמו 90 אחוז מקבוצות הליגה יש להם יתרונות במקומות אחרים אבל בהחלט צריכים סנטר מחליף נורמלי הייתי הולך על ריישון הולמס כיעד מס 1.

            6. הולמס סבבה אבל המחיר שלו יעלה אחרי העונה והוא דומה מדי לקאפלה. הם צריכים מישהו הגנתי עם בשר וסנטימטרים שיוכל לדחוף את אמביד יוקיץ וכאלה מחוץ לצבע, סטייל ביינס כזה

    2. הייתי מעלה אותו אפילו אחרי שלושה הפסדים רצופים. הליגה שונאת את ההאוקס. נותנת להם שני משחקים עם יום מנוחה כשהם דפוקים בברוקלין במלון, ויום אחרי זה עוד משחק, ונגד הקאבס.

  4. בינתיים מפתיחת העונה זיו צדק בוגדן פח רציני לוקה מאד בכדרור וחלש בכחד על אחד ובור הגנתי מעולם אחר טריי מבסוט שהוא לא שחקן ההגנה הכי גרוע בקבוצה בזכותו 😂😂

    1. בנתיים הוא לא יותר או פחות טוב משנה שעברה. הוא עושה את שלו מהספסל בקבוצה חדשה. אני שמח בשבילו שהוא בהוקס הוא עוד ישתפר

  5. היה קטע לפנתיאון בשביל האשך שטריי ניסה לקפוץ על המגן שיצא מהחסימה ורצה 3 זריקות השופטים לא שרקו זרק ליציע 😂😂 הלוואי שתמיד לא היו שורקים ככה

  6. שמעון, המעורב ניכתב לפני המשחק. החלטתי לתת לגייל את הטיווי שתיבחר מה שהיא רוצה. ה-NBA דפקה את ההאוקס עם שני משחקים בברוקלין נגד ברוקלין (יום חופש ביניהם אבל בברוקלין יום חופש במלון זה להסתגר במצודה עם פחד לצאת לרחוב) ואחרי המשחק השני (נצחון על ברוקלין הגדולה) טסים בבוקר הביתה, ובערב משחק משעמם נגד הקאבבס. מי יכול לסבול עונש כזה???????

  7. ברור שאטלנטה טובה יותר. יש לה שתי חמישיות שונות שיכולות להגיע לפלייאוף. אני חושב שאנשים בוחרים בפיניקס בגלל שיודעים שהמערב טוב מהמזרח. וזה בגלל הלייקרס הנפלאים

  8. מנחם נאש קיבל את הראשייה מהורי עת האחרון שיחק בספרס.

    חוץ מזה, מתי נשים מתחילות לעשות load management בחיי הנישואים?

      1. אשך בתור ללל אתה מבין שישנן כאלה שיש להן קריירה ארוכה ללא פציעות?

        חיי הנישואים זאת האומרטה הגדולה בעולם. בזמן שאתה רווק אף אחד לא חושף לך את האמת. והם יודעים. הו הם יודעים. גם הם היו פעם עבדים משוחררים.

  9. בוקר טוב לכולם ותודה למנחם על עוד מעורב מעולה .
    גילוי נאות : לא ראיתי עדיין העונה את פניקס , ובלילה נבצר ממני לצפות בכלל כך שלא ראיתי את ההפסד 'של אטלנטה .
    לעומת זאת , ראיתי את שני המשחקים של אטלנטה מול ברוקלין במלואם , והתרשמתי מאד מההוקס . ממש לא ציפיתי לשיפור כזה ביכולת יחסית לעונה הקודמת , ומסיר את הכובע בפני מנחם ושמעון שצפו את זה לפני העונה .
    לא באמת יודע אם הם יכולים לשחק ברמה כזו לאורך זמן . שני דברים שבמיוחד הרשימו : השיפור העצום אצל השחקנים סביב יאנג , בפרט קולינ,ס , רדיש ודיאנדרה , וההכנה וניהול המשחק של המאמן.

    1. גם היום במשחק עד 5 דק לסיום רבע 3 הם היו מעולים בידדו את האנטר על גרלנד כל התקפה כמו קיירי והוא ניגב אותו עד שהמאמן הוציא אותו.
      נראה לי שזה טריק קבוע שההוקס יעשו על גארדים נמוכים.
      כמו כן יש להם 2 תרגילים אדירים בין קולינס לטריי שכמעט תמיד זה נגמר בסל קולינס עומד בחוץ יאנג מסתובב הוא מיד מוסר לו ורץ להלייאופ. היום החטיא אחת כזאת גם אבל זה תרגיל שתמיד נגמר בהטבעה סל או עבירה. תרגיל שני זה אותו דבר ביניהם עם חיתוך של האנטר גם שמקבל מיד ריינג או לייאפ. מאד מאומנים בהתקפה קרדיט למאמן.
      גם בהגנה הם סבבה לגמרי טריי השתפר מאד ונלחם יותר אבל קבוצות לוכדות אותו הרבה בדאבל סקרין שהשחקן שלו ישתחרר הנטס עשו את זה מושלם עם גו האריס.
      הבעיה של ההוקס כרגע זה בוגדן שנראה ממש רע עזבו את הסטט הוא בור הגנתי מטורף ואפילו מסרב לעשות עבירות, אחד על אחד שלו מאד מאכזב בקינגס היה עושה מובים כרגע זה חלש אצלו הוא לא מצליח לגבור על המגינים שלו.
      גודווין הזה שחקן טוב יותר ממה שהוא מאמין בעצמו הוא משחק עם פחד למרות שהוא מקרקס את השומרים שלו חייב לזרוק יותר הוא עובר את השומר נכנס ותמיד מוציא החוצה יש לו את זה הוא חייב להתחיל לזרוק.
      הוארטר הזה טיפש ברמות חייבים ללמד אותו לעשות צעד וחצי ולייאפ הבן אדם מלא פעמים משאיר את השומר מאחור או מקפיץ אותו וסתם עוצר ומחזיר כדור אחורה היה לו 3 קליר םאת כאלה היום לליאפ.
      שיאנג לא על המגרש יש הרגשה שכל סל שלהם זה נס הם הולכים רק על שלשות בקאץ אן שוט בעיקר לבוגדן, זה לא משהו שיצליח בפלייאוף כמובן שגאלו גם חסר.
      לא יודע אם דאן ימלא את זה אבל רונדו עוד יכול.
      טריי היום עשה לואד מנגמנט שלא יהיה לכם ספק כל המשחק העביר כדור מהחצי ומסר ישר בלי ליזום כלום היה מאד מאד פאסיבי יש לו מידי פעם משחקים כאלה ולדעתי זה קורה הרבה בבק טו בק אצלו (סטט אצל טנש).
      הבעיה הכי גדולה זה פרננדו הוא לא יכול לשחק בנס ציונה קונוס הגנתי והתקפי כל דקה שלו על המגרש נזק, הוא פשוט לא יודע מה עושים עם כדור מקבל אותו על קשת ה3 😂😂 ומוסר זהו זה מה הוא עושה במשחק. ברמות על הם חייבים סנטר מחליף לא האמנתי שאגיד משפט כזה אבל יוחזר אלכס לן לאלתר (איפה הוא משחק בכלל? דדמן גם עדיף עליו אבל הוא יקר מידי).
      השיפור הגדול אצל מי שציינת נובע מהעובדה שהיה להם שנה וחצי להתאמן על המשחק שלהם תחשוב שזה יוצא 2 עונות אם לא היה קורונה כלומר זה שיפור שעל הנייר היה אמור לקרות בעונה הבאה. הקורונה באה להם טוב
      עוד דבר היה היום בלי סוף שריקות הזויות של השופטים על סקרינים כל שנייה היה תוקף משהו הזייה דברים שבכלל הכדור לא בסביבה קולינס תפס קריזה וקיבל טכנית😂

  10. בוקר טוב שמעון
    לפי הבנתי , השופטים קיבלו העונה הנחיה לשים דגש מיוחד על חסימה נעה , והם שורקים את זה גם על דברים שבעבר לא נחשבו חסימה נעה,מה שאומר שיש גם שינוי בפרשנות.

    1. איפה ראית את זה?
      למיטב ידיעתיאין שום שינוי בפרשנות. הדגש על חסימות נעות ניתן כבר לפני שניתיים כששמו דגש על חופש תנועה. מאז באמת שורקים יותר מקרים אבל לא היה שינוי בפרשנות.

      1. הי עידו
        זו ספקולציה שלי על סמך מה שנאמר על ידי הפרשן של בוסטון במשחק מול ברוקלין . תוך כמה דקות שרקו לתייס שתי עבירות של חסימה נעה שלפחות באחת מהן היה סל בחדירה של טייטום שנפסל . בעונה שעברה בוסטון עשו את המהלך הזה הרבה ולא פסלו שום סל . הפרשן הסביר שזה תרגיל מתוכנן ושתייס עושה שם את החסימה בצורה מסויימת כדי לפתוח נתיב לטייטום . הוא אמר שאם מעכשיו יפסלו את צורת החסימה הזו , בוסטון מאד תפגע . אני הבנתי מזה , שהנחו את השופטים לנקודה הספציפית הזו . בכל אופן בוסטון לגמרי לא היו מוכנים לשריקות האלו .
        גילוי נאות 2 להיום : בליג פאס אני תמיד מקשיב לפרשנות של היריבה של הקבוצה שאני אוהד .
        משהו מענין מהמשחק של ההוקס מול ברוקלין : פרשן הבית של אטלנטה הוא דומיניק הגדול . בדקה השניה שלהמשחק הוא אמר שנראה לו שברוקלין לא הגיעה למשחק והשחקנים שלה מפגרים בחצי צעד אחרי המהלכים .

        1. הסיל בלוק שתייס מתמחה בו לרוב חוקי ואין שום שינוי בהנחיות לגבי זה. שוב זה חוקי כל עוד הוא לא עושה פעולה שחוסמת את התנועה של השחקן השני או עוצרת את תנועתו באופן לא חוקי.
          ממלית לא לקחת את פרשני הבית כמקור לשום דבר…(ורק תחשוב מה היתה התגובה אם טומי היינסון היה עדיין איתנו)

          1. הבעיה ששרקו את זה פעמיים תוך איזה 4 דקות שזה לא מה שהייתי מצפה משריקה אקראית . בהמשך המשחק הם לא הריצו יותר את המהלך הזה . בלי קשר למה שהפרשן אמר ( גילוי נאות 3 : גדלתי על הפרשנות של טומי היינסון בתחילת שנות השמונים ) לי זה נראה מאד מכוון , והדרך היחידה שאני יכול לפרש את זה היא שהיתה פה הנחיה לשים לב באופן מיוחד לחסימות של תייס . מה שידוע לי מהעבר שיש הנחיות גלובליות שהשופטים מקבלים לפני העונה והן ידועות ומתועדות , אבל אני חושב שיש גם הנחיות לוקליות שלא מתפרסמות והן חלות על קבוצות/שחקנים/מהלכים ספציפיים . כזכור לי יש לנו פה באתר שופט מצוין ( עמית ) היה מענין לשמוע את דעתו כי אני די בטוח שיש מנהגים דומים גם בפיבא . אני זוכר שחקן עבר בליגה הראשונה בכדורגל שהתמחה בסחיטת פנדלים שלא היו ולא נבראו , וכעבור כמה שנים שהוא עשה את זה , היתה שמועה חזקה שהשופטים הונחו להתיחס בספקנות לצלילות שלו ברחבה למרות שזה מעולם לא אושר רשמית .

        2. גם אני ראיתי את זה לפני כמה ימים והעלתי את זה כאן. מה ששרקו לתייס הייתה בעיני שריקה חד פעמית ולא ברורה ולא קיבלתי עדיין אינדיקציה שזה משהו אחר. לא ברור לי גם איך ייחוקקו חוק נגד חסימות כאלו כי בגדול זה אומר ששחקנים ללא כדור לא יוכלו ללכת לכיוון של מגנים…

  11. תענוג מנחם, איזה כיף לפתוח את הבוקר עם חומר קריאה איכותי!
    מחכה לראות אם הטראש טוק שלך יעורר איזה מאמר תגובה

  12. אחלה מעורב.
    לא יודע מה מספרים אישיים בתוך קבוצה אומרים, בסוף השאלה היא כמה משחקים מנצחים ולא אם יש לך שחקן שקולע בממוצע כזה או אחר – אבל אם כבר, לי נראה ממה שרשמת שפניקס מאוזנת יותר ותוכל להפעיל יותר נשקים בסדרה של הטוב מ-7 מול ההוקס.

  13. פול ווסטפאל מת ;-(
    בסוף שנות השבעים הוא לקח את פיניקס כשחקן למותחן מטורף של שלוש הארכות בגמר נגד בוסטון. באמצע שנות התשעים הוא לקח את פיניקס כמאמן למותחן מטורף של שלוש הארכות בגמר נגד הבולס. תהא נשמתו צרורה בצרור האוברטיים.

  14. מנחם, זה אחד המעורבים הנפלאים ביותר בהיסטוריה – ספרות גדולה, ליריקה בחסד, לגזור ולשמור!
    .
    כשכולם יתעוררו הם יכתבו שיש לך שתי טעויות – האחת, שחסדרה קוראים כתום זה השחור החדש ולא ירוק, שזה נכון אבל לא משנה. השניה – שהורי לא שיחק עבור הלייקרס כשהעיף את נאש מהפרקט. גם כאן זה נכון וגם כאן, באף ביתר שאת, זה לא משנה, כי הנאצות שלך על הלייקרס הם פנינה שאסור וחבל לפגוע בה.
    .
    עשית לי את הבוקר, אולי אפילו את השנה.

  15. תודה מנחם! מעורב מצוין.
    .
    בהתקפה הם די זהות אולי עם יתרון קל ביותר להוקס, ההבדל מגיע בצד השני של המגרש. הגנתית פיניקס יותר טובה ומגוונת מאשר ההוקס. כריס פול מגן מצוין, קראודר, בריגדס ואיטון גם הם שם כדי להילחם. בעוד שלאטלנטה אין מגנים טובים. אין להם את האיש למשימות מיוחדות בהגנה.

    קרא לי רפה הבנה אבל הגנה זוכה באליפויות.

  16. לא ראיתי את הסאנס וההוקס מעבר לתקצירים מורחבים אז השקל היחיד שאני יכול לתרום לסוגיה היא שבחייאת מנחם כולה 5 משחקים לאן אתה רץ לחרוץ גורלות??? תן לעסק לרוץ איזה חודשיים לפחות לפני הסקות מסקנות..

  17. תודה מל.
    החברה של הפוטבול זה ממש מטורף. מינוס 17 פרנהייט זה יותר קרוב למינוס 27 צלזיוס (לא 16), רק כדי שאנשים יבינו כמה זה קר.

  18. וואו עוד כל כך מוקדם. אבל מהמעט שראינו עד כה:
    אם שואלים איזה קבוצה בנויה נכון יותר, אז התשובה היא ככל הנראה הסאנס. ההבדל שם הוא הניסיון. בפלייאוף זה חשוב. שתי הקבוצות בנויות יחסית דומה אבל זה הפער הגדול ביניהם. לסאנס יש שני יוצרים עילאיים באותה החמישיה כאשר להוקס יש רק אחד. בוגדנוביץ' לגמרי אוברייטד ומה שעשו לבאדי הילד שנה שעברה (לוק וולטון ההזוי) בגלל אהבתו לבוגדן, עלתה בטווח הרחוק לקינגס בשנת התפתחות. ההוקס מאוד צעירים בעמדות המפתח וחסרים להם סוסים למודי קרבות פלייאוף (למעט רונדו ואולי קפלה). אבל… הסאנס משחקים במערב.
    .
    למרות השיפור של חלק מהמזרחיות ולמרות שבטופ יש במזרח כמה קבוצות מרשימות, עדיין במערב יש יותר קבוצות טובות עד טובות מאוד שצריך לעקוף בדרך. הקבוצות היחידות במערב שניתן להתווכח שהסאנס בבירור טובים מהן הם: הגריזליז, הת'נדר, גולדן סטייט, הטימברוולבס, הספרס והקינגס. הפליקנס לא בנויה משהו אבל יש שם כישרון מדהים ויש מצב שיאבקו על הפלייאוף. לי עדיין קשה לקבוע בודאות שהסאנס טובים מהלייקרס, קליפרס, ג'ז, רוקטס, מאבס, נאגטס והבלייזרס. כך שהסאנס צריכים ללחוץ על הדוושה כל העונה ולקוות לעונה ממועטת בפציעות.
    .
    ההוקס לעומתם יכולים אפילו להתברג לרביעייה הראשונה אם לא לפחות מקום חמישי. הבאקס נראים מאוד חזקים לעונה הרגילה והסיקסרס קבוצה מאוזנת בהרבה השנה. הסלטיקס נראים רע אבל קמבה יחזור והם יעלו על הגל. הנטס נראים פגיעים מאוד כרגע אבל הם לא מאוד נראים בלתי מנוצחים ותלויים בימי האסל והבאסל של קיירי. בימי האסל הוא קלע בלתי עציר, KD עושה את שלו הנטס נראים כמו קונטנדרית. היינו בסרט כזה עם בוסטון כשקיירי שיחק עמם. מי שייאבק איתם זה הפייסרס וההיט. הראפטורס נראים מאוד פגיעים ופסקל סייקום לקח צעד ענק אחורה מאז שהגיע לבועה. הקו הקדמי שלהם נראה פגיע הרבה יותר. כל השאר הם לא קבוצות שצריכות להפחיד את ההוקס בכלל.

  19. מנחם האם יש לך אפשרות לטוס ארצה ולקבל את החיסון פה? אני יודע שאתה לא גר כאן כבר הרבה שנים אבל אם כן זה נשמע לי רעיון יותר טוב מאשר לחכות שהוא יגיע אליך בארהב

      1. וגם תצטרכו להיכנס כאן לבידוד של שבועיים (אולי שבועיים גם כשתחזרו, מצד שני, בארה"ב של טראמפ, אין קורונה אז כל אחד יכול לעשות מה שהוא רוצה, לא?)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט