A Kosher Hot Dog: חובטים ובוכים

אז ב-MLBTV החליטו לשדרג את האפליקציה ב-Apple TV, ויישמו את האמירה של הגששים – לשפר לרעה. זה רק אחד הנושאים המרגיזים שהועלו בפרק מספר 35 של A Kosher Hot Dog, פודקאסט הבייסבול העברי הראשון בתבל.

צילום: blogspot.com

מה עוד הרגיז אותנו? ערימת הפציעות שלא נגמרת, שכוללת בעיקר פיצ'רים מצוינים, ובראשה? יקיר המערכת ג'ייקוב דגראם, ה-Bat Flip של רוגי אודור, וכמובן, מה חדש עם החומר הדביק… ובנוסף, כרגיל, הפינות הקבועות: השבוע לפני ומורה נבוכים. בואו בהמוניכם!

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 6 תגובות

  1. תודה חברים
    .
    מזעזע הדבר הזה של הטיימליין, מזכיר לי את הנגן UFC של ESPN+ שאם לא מסתירים עם היד את האיזור במסך כמו טמבל אתה מקבל ספויילר של כמה זמן הקרב נמשך עוד לפני שהתחלת איתו.
    כנ"ל מה שסיפרת אז על הנו-היטר.
    .
    קרמר נתן משחק "בסדר", אולי בפעם השנייה העונה, אך נדפק ע"י ההגנה המצחיקה של הקבוצה שלו
    https://youtu.be/yv3yJjK3PLw
    .
    ממה שהבנתי גלסנואו ייאלץ לעבור ניתוח שיגרום לו להפסיד את כל העונה הבאה ככה או ככה, אז ההתלבטות היא האם לנסות להחזיר אותו למאונד בהמשך העונה או לא ואז לבצע את הניתוח
    .
    רגע של רצינות, אני עוקב מקרוב אחרי המשחקים של באוור והוא ממש מצוין ולדעתי יסיים את העונה כפיצ'ר השני הכי טוב בליגה. רכש מעולה של הדודג'רס זה אנדרסטייטמנט

    1. אין וויכוח לגבי באוור, תוספת מעולה לכל רוטיישן. חשוב לציין, אין בסיקור של עלילותיו שום נסיון לטעון שהאיש פיקציה או שלא מגיע לו המקום בו הוא נמצא, פשוט הוא אחד מאלה שכל יציאה שלו מפילה ויותר מזה, עכשיו שהוא בלוס אנג׳לס, הוא גם מקבל במה ראויה למעשיו. ועל הדרך, גם מצא את עצמו בתוך הבלגן הנוכחי.
      לגבי קרמר, זה אם כך תצוגה מעולה, היום, כשסטארטר לא אמור לסיים משחקים לא מסתכלים על נצחונות או הפסדים כמו פעם אלא על מה עשה בזמן שהיה על המאונד. ומה שקרה אחורי זה פחות. גם בכלל כל הקטע של נצחון הוא דבילי לזורק, מילא תגיד בדוחק בנאשיונל שהוא עוד חובט, אבל הרי זה לא אמור להיות הוא שמביא את הראנס. הזורקים של קבוצה יכולים לסגור את הבאסטה עם קומביינד נו-היטר ולהפסיד 1-0 מאיזה ווק, סטיל, ארור ו-ווילד פיץ׳, וזה לא אשמת הזורק אלא גם ההגנה וכמובן החובטים שלא נתנו את התוצרת. הזורקים הם עדיין האלמנט הבודד כי חשוב בקבוצה, אבל, ובמיוחד היום, נצחונות וגם הפסדים זה פחות בשליטתם. שזה מאוד בכוונת מכוון, כי היום הטרנד הוא להוריד את כל האלמנטים לדרגת ברגים במכונה, נדפק אחד, מחליפים בשני וכלום לא קרה, ולכן סטארטרים היום בקושי עוברים את השישי, וכל קבוצה עולה עם 10 זורקים בבולפן.

      1. מסכים לגמרי, מה שקרה אצל קרמר זה שבמשחק הראשון מאז שחזר (מול קליבלנד) כל הטעויות האלה בהגנה לא נחשבו כ-errors אז הוא נתן 3 ראנס באינינג הראשון שגם התארך ללא צורך וקיבל בסוף את ההפסד במשחק צמוד (4-3). לגבי המשחק השני כמובן שאתה צודק אבל זה בטח מבאס שעד שהוא זרק אחלה משחק והקבוצה הובילה 5-2 הם עדיין הפסידו והמאזן שלו נשאר 0-6. בטוח שמאזן כזה משפיע כל איך רואים אותו בליגה (בלי קשר לעונה החלשה שלו עד כה).

        1. לא היום, ג'נרל מנג' רס היום עובדים מול אנליטיקיס ואצל אלה ווין-לוס של פיצ'רים זה מילה גסה כי זה לא נתון סטטיסטי אמיתי בעל משמעות. דהגראם לקח סיי יאנג לפני שנתיים עם 10 ניצחונות, פשוט לא סופרים את זה. רק לדוגמה, אם סטארטר זורק ארבע ושני שליש ויוצא והמחליף שלו זורק אאוט אחד והקבוצה מנצחת 1:0, הווין נרשם למחליף שזרק אולי 2-3 זריקות.
          אומרים שזה חשוב להערכה של הפיצ' ר וכזה, אבל לא יצא לי לדבר עם זורקים מהליגה אז אין לי מושג. אני בטוח שכולם ישמחו עם יהיה לו מאזן ניצחונות חיובי, כי זה אומר שהקבוצה נצחה ושהוא לא אפשר ראנס וכמוהו הבולפן וכו' אבל מבחינתו אם הוא נתן תצוגה טובה, אז הוא יכול להרגיש טוב עם עצמו. וככה גם מעריכים אותו.

          1. שוב, מסכים, אבל יש פה אפקט פסיכולוגי בתת-מודע שקיים גם אצל הפיצ'ר וגם בציבור. אולי זה לא ישפיע על קבלת ההחלטות אבל זה קיים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט