מעורב הופס ליום ג': ההאוקס חזרו מ-"חושֶך ואֵימָה, עלָטה, וקִוִיתם לאור וָשׂמהּ לצלמות (ירמיה יג 16) / לס מאתגר את שמעון למשחק 'חיובים' במפגש/ מנחם לס

1.הערב ההאוקס מתו כמה פעמים וחזרו לחיים עד הניצחון המתוק. ה-RESUSCITATOR? טריי יאנג

טריי יאנג. מישהו בבלוג החי כינה אותו עכביש. אם כך אני אוהב עכבישים (אבל לא את העכביש המת שפעם מצאתי בתוך הפיצה שקניתי ביקנעם). לצעיר הזה שנראה לי לפעמים כמו בן 25 ולפעמים כמו בן 35, ישנם עצבים של פלדה. בדמו זורם קרח. או שהוא לא מבין את גדולת המעמד, או שהוא THE GUTSIEST SON OF A BITCH בכל הליגה הזאת.

ברגעים המרעידים ביותר הוא קולע את הפאולים כאילו הם מריחת מרגרינה על פרוסת לחם. תנועה קצת מוזרה, שימו לב שאוזנו הימנית מתרוממת, ואז סוויש. ועוד סוויש. ועוד סוויש.

18 חלוקות מהסרטים, 25 חיצים, יש לו חלק ארי בכל אחת מ-16 הנקודות האחרונות שקלעה אטלנטה. אחרי שנפלו 98-94 עם 2:44 לסיום, יאנג הזה מצא את קולינס לשלשה, ואז קלע 4 ישרות על BACK-TO-BACK POSSESIONS בכל צד מצידי הסל. אחרי שניים מהקו של אמביד, ועבירת 24 של ההאוקס, אמביד לא הצליח ב-ROLLING LAYUP

ובן סימונס ניכשל באופנסיב ריבאונד. טריי קבר עוד שניים מהקו, וב-100-103 עם טיקים מסתיימים, סת' (ששרף היום עם השלשות שלו) החמיץ שלשה כשזרק מין PUSH-UP כשהוא כבר בירידה מהניתור, ובחיי שהכדור לא היה רחוק מלהיכנס. אבל הוא החמיץ,

וחתני ג'ייסון שישב ממש שורה או שתיים מעל ספסל פילדלפיה כיסה את פניו בשתי ידיו.

שאלתי אותו בטקסט "ARE YOU OK?"

הוא החזיר לי, "I FEEL LIKE DYING". חתני אוהד כל דבר פילדלפיה.

2. קריאת הקרב של דוק ריברס לבן סימונס הייתה: FIRST – ATTACK. SECOND – DEFEND!

הוא היה בינוני בשניהם.

3. דוק לס מאתגר את שמעון למשחק 'חיובים' ב'מפגש'. בחירת 5 זריקות מכל מרחק לכל אחד. שמעון הגביל את הנזק ל-100 ש"ח

(אני הוצאתי דאנקים מ-5 הזריקות המועדפות על כל אחד כי לאחרונה אני סובל מכאבים בעקב)

מפגש הופס ביום ששי ה-9/7 בשעה 10:00, 10:30 או 11:00 (עדיין בוחרים) בספורטק בכניסה לפארק הירקון. מקווה לפגוש רבים מכם!!!

יותר מדי גולשים וחברי צוות לא נרשמו. למה אתם מחכים? אני מגיע במיוחד מארה"ב!!!

הנה הלינק למפגש, ואולי תעזרו מעט בהבאת חטיף או כדור בייסבול או פוטבול. הכל הולך. אנא היכנסו עכשיו ללינק

 https://docs.google.com/spreadsheets/d/1h-t2VHzX67VyTxHNi8tLB4QxP97Eo-YOTE0Yeo8DtQg/edit#gid=1247490680

ומי שרוצה לקרוא את הכתבה האורגינלית, אז הלינק הוא

חדשות מפגש הופס (1) ב-9/7 ב'ספורטק' (בכניסה לפארק הירקון) בשעה…אתם תקבעו היום!!! / רון טחן, רועי ויינברג, ומנחם לס (3 הבוסים של הבוסים)

4. התכוננו לכמה רעידות אדמה בעולם ה-NBA COACHING

רעידת אדמה ראשונה:

אם מילווקי באקס לא עוברת את הברוקלין נטס מייק בודנהולצר יצטרך כנראה לחפש מקום עבודה אחר (https://larrybrownsports.com/basketball/mike-budenholzer-likely-to-be-fired- ,; bucks/580216 ) וגם https://www.msn.com/en-us/sports/nba/insider-mike-budenholzer-would-jump-to-top-of-pacers-search-if-he-comes-available/ar-AAKSMh7?ocid=uxbndlbing

רעידת אדמה שנייה:

ריק קרלייל נמאס על שחקני קבוצתו והם העבירו את רצונם למרק קיובן שאמר אתמול ש'מקום עבודתו של ריק קרלייל מובטח עד סיום חוזהו (ב-2023), אבל היום במבריקבס נשיונס – לפי ה- https://clutchpoints.com/mavericks-rumors-rick-carlisle-wearing-thin-on-dallas-players/ האמת מתחילה להתגלות: אם בודנהולצר יפוטר, ריק קרלייל יהיה מאמנה הבא, (כי שחקני המבריקס 'התעייפו' מריק קרלייל)

5. כמה סיכומים לפי המוח (והרגש) של הדוק בכל הנוגע למאמנים (ואשתו לשעבר של בודנהולצר היא אגדה)

מרי בת' בודנהולצר, אשתו (לשעבר) היפהפיה של מייק, וארבעת ילדיהם!

1)מייק בודנהולצר יפוטר ממילווקי באם הנטס יעברו אותם או לא, כי בכל מקרה הם יפסידו לפילי או להאוקס.

2) ריק קרלייל יפוטר או יגיש התפטרותו מדאלאס מאבריקס.

3)ריק קרלייל מיד יחתום עם מילווקי ( הקבוצה המזרחית המועדפת עליו, וזה ידוע).

4) מייק בודנהולצר יחתום עם דאלאס, הקבוצה שהוא כנראה מת לאמן כי את המשפט שזרק ש"המבריקס היא הקבוצה המעניינת ביותר במערב" כולם זוכרים, כולל מרק קיובן.

5) בבוסטון רואים יותר ויותר BILLBOARDS עם "רוצים את בקי המון (לא המונד!!!) כמאמנת ראשית!" אני מנבא שבמקום 'מאמן וותיק ונסיוני' היא תהיה המאמנת הבאה של הסלטיקס.

6. קריאת הקרב החדשה של הסאנס? "RALLY THE VALLEY!!! (למי שלא יודע, פיניקס נמצאת בעמק הידוע כ-'VALLEY OF THE SUNS')

7. והיה והפיניקס סאנס תנצח את המערב…

בכוונה שמתי אותןי לבלבל את האוייב…

היא תהיה לקבוצה הבלתי ידועה בהסטוריה לנצח את המערב (או את כל האינצ'לדה)!

8. מהר עכשיו, ובלי להסתכל בתמונות:

1)מה מספרי הגופיות של כריס פול, בוקר, ואייטון?

2) מי הם חמשת שחקני החמישיה הפותחת?

3) כמה שחקנים מה-15 של הרוסטר של פיניקס סאנס אתה מכיר בשם?

4) באיזו מכללה למד ד'אנדרה איטון?

5) מי זה השחקן הטוב-מאד הזה של הסאנס שבתמונה?

אני עניתי על 2 מ-3 בשאלה הראשונה. 5 מ-5 בשאלה השנייה. 9 מ-15 בשאלה השלישית. לא ידעתי (כלומר ידעתי אבל לא זכרתי היכן אייטון למד). שכריס פול למד בווייק-פורסט אני יודע כי הייתי שם, ותמונתו (ועוד תמונה של שחקן הופס; של מי?) מבצבצת בכל חור באולם ומסביבו. את השאלה החמישית פספסתי לחלוטין. מעניין כמה פתרו את החמישית..

כשהייתי בגילכם ומישהו היה שואל אותי שאלות כאלה על הבוסטון סלטיקס בשנת 1984 למשל, השנה בה הם זכו באליפות, הייתי מתפוצץ מצחוק. הייתי שואל את השואל אם הוא רציני, או שסתם בא לו להכניס מעט הומור לעולם הספורט. אילו שאל אותי את שמות חמש האמהות של שחקני החמישייה אז הייתי אולי מבין שהבנאדם רציני.

מה שאני מנסה לומר הוא שאם הפיניקס תנצח את המערב, היא תהיה הקבוצה הנסתרת והנעלנת, הלא ידועה ועלומה מכל האלופות המערביות. ואם היא תנצח את אליפות ה-NBA, היא תהיה הקבוצה הלא מודעת, לא מוכרת, לא מזוהה, ולא וחסרת יקרה מכל האלופות מאז זכתה הפילדלפיה ווריורס באליפות 1947 הראשונה.

אני לא מדבר על 'טובה' או 'חלשה'. אני מדבר רק על רמת האלמוניות של הקבוצה, ונכון להיום, הפיניקס סאנס היא אחת הסודות הגדולים של ה-NBA מבין כל אלופות העבר. לא שהסאנס היא אלופה, אבל האמת היא שעד לפני שבועיים היא לא הזיזה לי שלוש שערות בעפעף הימני. אחרי נצחונה השלישי, ואז הרביעי על הנאגטס, החלטתי שמדובר כאן באבן-חן רצינית.

9. הליגה תיפתח בתקווה לעונה נורמלית של 82 משחקים ב-19 לאוקטובר

כשאני כותב 'עונה רגילה' הכוונה היא לעונה רגילה ופלייאוף רגיל. הדבר היחיד שלא סוכם עליו סופית הוא גורל ה-PLAY-IN שזכה להצלחה כזו גדולה העונה.

10. שמעון, הNBA עומדת 'לאסור' "תנועות זריקה לא טבעיות" שמטרתן "לסחוט עבירות"

דוגמא ראשונה של "אלוף הזריקות הלא-טבעיות"

הסיפור פשוט: זה לא התחיל עם הארדן אבל הארדן הביא את 'סחיטת הפאולים על מנת לזכות בעבירות לא מוצדקות' לדרגת אומנות, ולליגה כל העסק הזה החל לעלות על העצבים.

הליגה עומדת לצאת עם שורת המלצות בקשר להצגות הללו של זריקות ממצבים בלתי נורמליים, כולל עונשים על ביצוען. הנה:

מיד עולה שאלה ראשונה: כיצד יגדירו "זריקה בלתי טבעית" לעומת "זריקה כאפשרות אחרונה". ישנן לי בכיס כבר עכשיו איזה עשר שאלות נוספות. הליגה הכניסה את עצמה לכוורת של צרעות. אני כבר רואה את שמעון מתווכח נגד אלף גולשים כשהוא טוען "הייתה זו זריקה טבעית לחלוטין"

11. רוצים דוגמא ראשונה?

קיירי אירוינג מכוסה ע"י שני שחקנים אבל מוחו החליט שהוא זורק את הזריקה הזאת, COMES HAIL AND HIGH WATER, כמו שאומרים החברים שלי ב'נתניה גריל' – המסעדה ליד הבניין שלנו. הוא מתפתל…הכדור בין רגליו…עתה הוא רואה שהשעון מראה 0.08 שניות והוא – עם הכדור על כף ידו ובדרך ליפול עם ראשו על הכדור, מצליח איך שהוא לזורקו כשכל גופו מסובב לכיוון הכללי של 'דרום' שם נמצא יציע 'D', וגם הסל.

"מה הבעייה?, מסביר שמעון. אצלנו בשכונה אנחנו זורקים זריקות כאלה כל הזמן!!!…".

12. דוגמא שנייה של 'זריקה לא טבעית'? התלמיד הנאמן של הארדן, הלו הוא טריי יאנג:

13. היום לפני…

*27 שנה: לא אשכח את המשחק הזה, האווירה הנפלאה שהיית שם, והנשיא קלינטון שישב לא רחוק ממני (אבל הסטודנטים שלי סידרו לי מקום ישיבה במושבי העתונאים הבכירים שהיה קרוב יותר לקרח ממושבו של ביל!). בניו יורק חיכו ליום הזה 54 שנה, מאז 1940, הפעם האחרונה שהריינג'רס של ניו יורק זכו בסטנלי קאפ.

היה זה המשחק ה-7 בגמר, נגד הוונקובר צ'נוק. המתח, האווירה, 18,200 צופים עומדים כמעט כל המשחק. טרוף במלוא משמעות המילה. מסייה הגדול היה הגיבור הנפלא של הנצחון 2-3.

כשהבאזר נשמע, אוהד מבוגר נעמד עם שלט: "NOW I CAN DIE IN PEACE". קריאת שדר הטלוויזיה נשמעה היטב באולם כשהמיקרופון לטלוויזיה שימש גם למיקרופון של רמי הקול במדיסון סקוור גארדן:

"WE WON THE CUP!!! "WE WON THE CUP". רק "WE WON THE CUP" לכל המיליונים שדהיו מול הטלוויזיות בארה"ב, וגם בקנדה, כששדריהם השכילו לכוון את המיקרופונים שלנהם לשדר הצועק,

"WE WON THE CUP!!!"

14. פינת הטבע: פלא העולם ה-12 – 'THE WAVES' – הגלים של אריזונה

ברשימת 'פלאי הטבע', 'הגלים של אריזונה הם במקום ה-12. ה-WAVES הם – לא יאומן – פורמציה של סלעים בקניון COYOTE BUTTES. טובי הגיאולוגים בעולם לא משכילים לבאר את סיבת הסלע המאובן הזה באמצע המדבר של אריזונה.

זהו אחד מאתרי הצילום המובילים בעולם.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 34 תגובות

  1. חחח מנחם הגדרת זריקה לא טבעית תישאר מעורפלת ועוד כוח לשופט לקבוע מה כן ומה לא כלומר עוד הטייה של משחקים וניפוח סטט כאוות נפשם.
    אצלנו בשכונה הזריקות רק טבעיות. מה שכן גמייקל לאחרונה התחיל לקפוץ על מגינים לידיים בפוסט ומבקש עבירות יש ויכוחים שולחים אותו תמיד לשלשה להתחייב הוא מחטיא בדכ.😎 לפעמים ממנים שופט מי שיושב בחוץ ולא נותנים לו את זה. הוא בא ביציאה שבnba זה עבירה😎.
    הארדן ממזמן לא אלוף בזה הוא אמנם היה אבי המהפכה והחזיק בתואר 4 עונות אבל היום בוא בקושי טופ 10.
    האלוף המכהן בשנתיים האחרונות זה דיים ליליארד איו לו מתחרים והוא מנגב את כולם בזה בסוויפים.
    אחרי יש לוקה טריי אמביד ודיוויס שמקבלים שריקות אוויר יפות. אחריהם בדרג למטה ניתן למצוא את הארדן בוקר ויוקיץ.
    בקטגורית פיק למרפק המובילים הם שיקצה וגיאניס.

    הייתי נותן לך חיובים מול et כי מהשלשה אתה נראה לי לא מגיע לסל אולי נעשה לך סל נמוך. אבל et יעמוד בטווחים שלך ויש לך גם סיכוי מולו אם זה בלי מובים.
    הבעיה שאני בחופשה ולא אהיה במפגש לצערי הרב.

    לגבי המאבס

    https://m.ynet.co.il/articles/rJ2ApVHoO

    לא חכם להסתכסך עם לוקה כדאי להם להגיד יס סיר על כל מה שיגיד. שישאר מרוצה ושמח.

    קרלייל לבאקס יהיה רעיון טוב רק שבאד לא יגיע למאבס למה לוקה יתאבד.

    מקמימלן גם הוא מרפי ההבנה שלא עושים עבירות ביתרון 3….בווגל ננוחם.
    לא יאמן כמה הם טפשים.
    היה משחק גאוע מאד של 2 הקבוצות נוראי. אמביד וטריי היו עסוקים בלנצח בתחרות פצוע נולד ונתנו ביצועים טריי בא עם תחבושת יותר גדולה ממנו אמביד עשה טיפולים בחדר הלבשה דפק דאנקים וניגובים ואז שוב עשה פרצוף כואב ותנועות רגליים😂😂
    היה מצחיק לראות את הבדיחה הזאת והשדר בשידור מבלבל את השכל על פציעות שלהם שהם קשה להם 😂😂😂
    טריי זכה אגב בפצוע נולד הערב.
    לגבי המשחק טריי נתן אס בונבונים היה צריך לסיים עם 21 אס אם קולינס וקאפלה היו מצליחים להטביע ולשים לייאפ.
    אבל מה יהיה עם הקליעה שלו הבחור לא יכול לשים שלשה התחילו לתת לו לזרוק מה3 כמו לראס בלי שומר. הוא בורח מאחריות במהלכים האחרונים מסר סתם ואיבדו כדורים במקום שיזרוק לסל.
    פילי פשוט קטסטרופה בהתקפה סתם מניעים כדור שעה התקפות איטיות מידי שנותנות להגנה להתארגן וסימונס פשוט נגר על. זה 4 שחקנים בהתקפה. היום סגרו לו את הקוסט טו קוסט כמעט לגמרי ושלחו אותו לקו. סימונס על הקו זה מוצארט😂😂
    איך מישהו יכול לומר שסימונס שחקן טופ 20 או 30 בליגה או יכול להוביל קבוצה 😂😂😂
    הבן אדם לא קיים במשחק עומד. יאניס לייט.
    הוא ממש דריימונד גרין של פעם בלי השלשות. זה לא פרנצייז או חוזה מקס חברים.
    בהגנה אמרו שהוא מחסל את טריי עוד שקר הוא בקושי שמר על טריי טייבול היה עליו וכל פעם שסימונס היה על טריי טרי עבר אותו כמו אוויר. במהלך סופר מכריע באחד על אחד טריי ניער אותו כמו אבק ושם פלוטר אין לו מהירות בשביל זה הוא טוב כדאבל טימר כמו שאמרתי לכם.
    טריי קיבל 2 שריקות אוויר מוחלטות מעבירות שהוציא מטייבול זה היה מצחעק איך הוא קפץ עליו סתם באחד מהם דטייבול לא זז בכלל חח.
    אמביד גם מצחיק נופל בלי הכרה ומקבל סתם שריקות אוויר שאף אחד לא נוגע בו אני נקרע מצחוק בשידור

  2. 8. כל הסאנס מבלי להסתכל בתמונות או אתרים
    1. כריס פול3 דווין בוקר 1 אייטון 22
    2. פול בוקר ברידגס קראודר ואייטון
    3. כל החמישייה ולצידם – קמרון פיין, סאריץ, איטוון מור, פרנק קמינסקי, טרי קרייג
    4. אין לי שמץ, יכול להיות אריזונה?
    5. קראודר המלך.
    .
    תודה מנחם על מעורב מלא בתוכן. תמשיך תמיד לכתוב

    1. שכחתי את שחקן השנה השניה בעל האפרו המוזר קמרון ג'ונסון, ואת עבדול נאדר הפצוע/ לא משותף. ואיך אפשר בלי קרטר וגאלאווי שהגיע מדטרויט

  3. בס"ד
    תודה מנחם.
    פינת הטבע מאלפת.
    החזרה של ההוקס נהדרת.
    לגבי הזריקות ש כאילו, אלו שנועדו לסחוט עבירה, זה באנת נהיה מכוער.
    בכלל שורקים יותר מדי עבירות.
    בוסטון וגם דאלאס צריכות רענון.

  4. לפני שבוע הכותרת הראשית באתר "זבל מטוגן בחרא"
    היום תמונה ראשית מגעילה של כלבים והכותרת צועקת "תחת"
    נהיה מגעיל להכנס לכאן

      1. חחח… פעם הייתי רדנק, עם השנים נהייתי צמחוני (היום כבר כמעט טבעוני – "טבעוני ימי-ביניימי" זה זרם חדש שאני המצאתי).
        הכותרות האלה הופכות את האתר לאתר של רדנקס
        גם ככה אני מושעה מעימותים עם טנש עד להודעה חדשה, נראה לי נסתפק בבלוג החי. תצטרך להוציא לברוך לשלשות אבל עם הקליעה שלו השנה לא תגיע רחוק – זה שילוב של המכניקה של סימונס עם האחוזים של ראס והכושר-משחק של טיג
        חחחחחח (אימוג'י של גילרי)
        🙂

      1. אברי – בשום אתר שמכבד את עצמו או שמתיימר להיות פומבי – לא תראה כותרות כאלה או תמונות כאלה. זה הופך את הופס לאתר איזוטרי שמיועד לסוג מאוד מסויים של אנשים. אם תרצה – רדנקס (במובן הישראלי האוורירי של המילה. בטח שלא ליברלים).

  5. אחלה מעורב מנחם, תודה רבה, והמשפט "שימו לב שאוזנו הימנית מתרוממת" בכלל קרע אותי מצחוק.
    .
    שמעון, מה חופשה מה? לפחות שלח את הילד, שיקרע אותי באחד על אחד.
    .
    לא יודע אם כדאי למילוואקי ולדאלאס לעשות את ההצרחה הזו. בקי האמון עדיפה לדעתי. הסאנס אדירים.

    1. גם אותך אני אשאל, למה בקי האמון עדיפה? מה כל כך טוב בה? במה היא הוכיחה את עצמה כעדיפה על עשרות עוזרים אחרים, רובם בקבוצות מוצלחות בהרבה?

  6. מנחם השיפוט בליגה בתקופת סילבר חסר תקנה, הם יוצרים את הבעיות ואז אחרי שנים כשזה נהפך לנורמה בגללם מנסים לעשות איזה תיקון, מקלקלים יותר ויוצרים עוד בעיות.
    כך שוב ושוב עד שהשיפוט ב-NBA מזמן כבר לא קשור לשיפוט כדורסל.
    זאת ליגה עם חוקים משלה, כשהחוק מס' 1 זה $$$.

    1. מצטרף לבקשה אבל אנחנו לא קובעים אלא הרוב. מצד שני זיו אתה יכול להגיע וללכת מתי שאתה רוצה. לא יחזיקו אותך במקום עם רובה..

  7. אוי לא מנחם, מה קרה התעוררת על פיניקס פתאום?
    אם שמעון צודק אז כוחות הנאחס שלך יפילו אותם, מסכנים.
    .
    "הגלים" של אריזונה מדהימים, לא ידעתי שמקום כה קיים.
    .
    נפלה עטרת ראשנו: דוריה למפל פורשת מהגשת מהדורת החדשות
    https://www.haaretz.co.il/gallery/television/.premium-1.9906654

    1. לגבי פיניקס, אל דאגה, אלו פחות או יותר הימים בהם כריס פול עושה כריס פול, נפצע ונוטש את החברים. תן לו עוד משחק או שניים וזה קורה.
      לגבי דוריה למפל, חבל מאוד, מגישה מעולה. למה עוזבת? לואוד מנג'מנט? ולאן היא לוקחת את הטלנט שלה?

  8. תודה רבה מנחם.
    אתמול במהלך ביקור באחת מחנויות הספרים הראויות האחרונות שנותרו בירושלים קפץ לעיניי הספר הנדיר "חיצים ובונבונים". איזה כיף, חיפשתי אותו הרבה זמן, לפעמים צריך רק מזל.
    מקווה להגיע למפגש הקרוב ולו רק כדי ללחוץ את ידך (לא זו הזורקת אל תדאג) ולקבל הקדשה וחתימה שתעלה את ערכו של הממצא פלאים.

  9. תודה מנחם! תמיד חשבתי שהסלטיקס הם כוסיות אז מתאים לה מאמנת.
    פינת טבע מרתקת ומאוד הוקסמתי מאריזונה. ההרים האדומים הקקטוסים הנצים שחגים וארנבי הג׳ק ראסל. לא הצלחתי לפגוש בזאב ערבות כמו שרציתי

    1. סתם שאלה, למה בקי האמון צריכה לקבל קבוצה? מה מבדיל אותה מהרבה עוזרים אחרים (של קבוצות מוצלחות בהרבה) בליגה?

  10. (אני הוצאתי דאנקים מ-5 הזריקות המועדפות על כל אחד כי לאחרונה אני סובל מכאבים בעקב)
    נקרעתי מצחוק מנחם. אתה גדול!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט