חדשות מפגש הופס (1) ב-9/7 ב'ספורטק' (בכניסה לפארק הירקון) בשעה…אתם תקבעו היום!!! / רון טחן, רועי ויינברג, ומנחם לס (3 הבוסים של הבוסים)

מהיום ואילך, עד היום הגדול של 'המפגש הגדול', נצא בהודעות לגולשים כך שהכול יהיה ברור כמו עוד ניצחון של הנטס על הבאקס.

אז ככה:

בסוף הפוסט הזה 'האנדר-בוס' ויינברג יערוך משאל בין הגולשים ואנשי הצוות באיזו שעה להתחיל את המפגש שאורך בערך 3 שעות/ בעשר? )10:00( זמן טוב לירושלמים), ב-10:30 (זמן טוב לאילה שלא יכולים להחליט בין זה לבין זה, או 11:00, הזמן שהתל–אביבים מוכנים להילחם עליו. הלילה בחצות של אטלנטה אתן מבט במשאל לראות מתי מתחילים.

המפגש איננו 'טירונות'. אין לו 'התחלה' או 'סוף'. יש לנו ברוך השם שני הומלסים באתר ששקי השינה וכל העולם שלהם הוא מתחת גשר הירקון ליד אצטדיון הכדורגל של ר"ג והם מגיעים למפגש אחרי התעמלות בוקר עם ההומלסים של רח' נורדאו. להם השעה המדויקת לא חשובה.

אז נניח שמתחילים בשעה "Y". באים מכל החורים – מרוקח, מאבן גבירול, או אחרי נחיתה בשדה דוב.

כולם – תמיד – היחו חייבים להתחיל את כל העסק עם עצירה ליד גייל לקבל NAME TAG, אבל הפעם היא לא מגיעה איתי כי הגעתי 'רק ל-11 יום, ומחלקת התגים תהיה בתי סיגל (היא נשואה אגב). הפעם לתג יהיה 'מספר' כי לקראת הסיום נערוך מין הגרלה על שלושה פרסים: 1) גופייה רשמית של NBA שקניתי היום בכסף טוב, 2) ספרי 'חיצים ובונבונים' עם הקדשה אישית, ו-3) עדיין לא החלטתי. כנראה אינציקלופדיית NBA שכבר אינה מודפסת יותר. (הנכדה רומי תוציא שלושה מספרים מכובע. אם למישהו יש רעיון טוב יותר להגרלה, שלושת הבוסים מוכנים לשמוע הצעות).

כשמתאספים מכל החורים מתחילים להתארגן למשחקי כדור סל 5 על 5, 3X X 3, וכאלה. או סתם זורקים לסל ותמיד ישנו מישהו המארגן אליפות שלשות.. הפעם – מאחר והאתר גדל – אביא גם פוטבול למסירות, ויהיו אלות בייסבול וכדורים לחבוט, ומסירות למסור. מדברים, משוחחים, עושים הכרות. הזמן עף.

לי זאת כנראה שירת הברבור כמארגן וכבוס. בדיוק כפי שאני נותן לצעירים להריץ יותר ויותר את האתר, כך יהיה במפגשים הבאים, אי"ה. להבא – ואני מקווה שיהיו עוד ועוד וגם אחרי – אני אבוא כאורח, ואהנה מכל רגע. הפעם אני עדיין אחד משלושת הבוסים, ואחד מתפקידי הוא להזמין את אנשי הצוות שהחליטו לעזוב את הופס ולפתוח אתר משלהם (שכבר איננו), ואני שמח להודיע שלפחות שניים יגיעו. אולי יותר.

בצד הסככה

הגיע הזמן. כולנו מתיישבים תחת הסככה, ואני אומר כמה מילים. היי, אני בר מזל להיות שם בכלל ב'ספורטק': לפני כמה שבועות עברתי ניתוח גב לא פשוט – זה היה עניין של כיסא גלגלים או לקיחת צ'אנס בניתוח לא פשוט, ולפני 10 ימים חטפתי זעזוע מוח. אז אני מדבר קצת, ואני מציג את עורכי האתר שאומרים מה שיש להם לומר, ואז – נגד סיבוב השעון – כל אחד מבאי המפגש מציג את עצמו ומספר לנו מה שעולה על ליבו. זה החלק שאני אוהב ביותר במפגש. לשמוע את הקולות של אלה שאני קורא בפוסטים או בתגובות.

כ-ו-ל-ם מדברים, כולל האורחים (אתם מוזמנים להביא חברים, חברות, וכמובן שילדים תמיד מוסיפים כיף למפגש.

אני מחלק את הפרסים לזוכי ההגרלה, ואז מתחיל מין פיקניק של אכילה ושתייה.

מצטלמים, מתחבקים, ולאט-לאט המפגש מסתיים עד השנה הבאה, או WHENEVER

*******

הלינק הזה שרון טחן הכניס הוא מ-GOOGLE EXCEL SPREADSHEET והוא רגיש ועדין במיוחד. כל אחד שמתכנן להגיע, אז אנא הוסף את שמך באיזו שורה פנוייה שאתה חפץ, ואם ברצונך להביא משהו שלא רשמתי, אז בבקשה.

את הקובץ הזה לא שומרים. ברגע שיוצאים מתא, הוא נישמר אוטומטי. אנחנו מבקשים שכל מי שניתקע במלבן (תא) מסויים באקסל, שפשוט ייצא מהשורה במקום לנסות "לתקן" אותה.

והדבר הגרוע ביותר הוא להגיע לסוף המלבן ולנסות 'להאריך' אותו. כשמגיעים לסוף המלבן אנחנו מבקשים פשוט לצאת ממנו, או למחוק את הכתוב ע"י 'הליכה' ימינה אם אתה בשפה העברית.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1h-t2VHzX67VyTxHNi8tLB4QxP97Eo-YOTE0Yeo8DtQg/edit#gid=1247490680

אנא לבחור את שעת הפתיחה: 10:00??? 10:30???11:00???

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 23 תגובות

  1. מנחמנו
    חשבתי שהחלטנו שהפעם מביאים גם אוכל ושתיה ולכן רצוי שנעשה רשימה, מי מביא מה.
    וגם תקבע שבסוף הדיבורים או לפני ואחרי הדיבורים נוכל לנשנש.

  2. אני מאוד שמח שיש תחרות נושאת פתקים של הוצאת מספר מהכובע. זו ההזדמנות שלי להוכיח את הכישרון שלי ומגוון היכולות 🕺
    יהיה אחלה
    😍

    1. חחחחחחח כן, הרג אותי הרשימה שהוא הכין.
      הזכיר לי את התקופה שעבדתי עם האריתראים. היינו אוכלים לחם, חומוס, טונה ופלפל חריף בשטח.
      הסכין והמזלג היו המכסה של הטונה.

      חחחחחח, סה"כ כולם פה מהמעמד הבינוני ומעלה…למה שלא נאכל כבד אווז?
      אני באמת יביא איזה 10 פיתות "נקיות וכשרות" (ברצינות) עם סלט , קצת מיונז, טיפה שמן זית…אולי איזה בצל, עגבנייה…
      אני אשים פתק יפה שמפרט על תוכן הפיתה בכל אריזה…לקפדנים…אכתוב בס"ד בפינה…
      זוגלובק. קצת יותר טוב מאריתראים בשטח…

      חחחחח, נראה לי מתחמם עם זריקות בייסבול, כמה חבטות…קצת זריקות פוטבול ואז להגיע למשחקי כדורסל כדי להפיל את המשקפיים ולקנות חדש ב-480 ש"ח.

      חחחחחח….

      😉
      🙂
      אני יכין איזה

  3. בהצלחה ותהנו חברים. אני בקמפינג משפחתי בצפון בתאריך הזה.
    שימו לב שהמפגש ייערך שעות ספורות אחרי משחק מספר 1 בגמר, אז בטח יהיה הרבה על מה לדבר…

  4. מקווה שאוכל להגיע, בפעם היחידה שהעזתי לבוא (שנת הגיוס של רועי ויינברג…) נהניתי מאוד. כיף לחבר פנים לכינויים זפה

  5. מפה לשם זה האתר שאני נכנס אליו הכי הרבה פעמים ביום, אבל זו בדיוק התגובה השנייה שלי (לקח לי זמן לקבל ביטחון חחח).
    אני ממש אשמח להיות חלק מזה ולהכיר אנשים טובים!

  6. מנחם תודה רבה על ההזדמנות לפגוש אותך בפעם הראשונה אני מאוד מאוד מתרגש כי מרוב הסיפורים עליך ואחרי שהבאת לי את הספר שלך עם הקדשה נהיה לי מין מטרה כזאת לפגוש אותך אז אני מאוד מודה לך על האפשרות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט