שני משחקים מוקדמים בהם ראינו את אטלנטה פותחת חזק ושורדת קאמבק מאוחר של פילי, ואת הקרב הישיר בין קוואי לדונצ'יץ'.
את המשחקים סיקרו צמד שחר, אלוני וצ'קוטאי.
פילדלפיה (1-0) – אטלנטה (0-1): 128-124
עוד לפני המשחק היה ספק אם אמביד ישחק או לא. בזמן שרעם הפעמון טריפל H ואמביד חגגו ולמעשה הכריזו שהוא הולך לפתוח.
את המשחק התחילו הקבוצות צמוד אך ללא בריחה משמעותית. לאחר כחמש דקות הניצים בראשות יאנג פורשים כנפים ומתחילים לדאות. ריצת 17-0 ב-4 דקות שולחים את הביתיים לפסק זמן עם מחשבה עמוקה איך לצאת מהברוך. זה עזר? לא כל כך. הפער עלה וגדל, וקובי שלח את אותותיו עם פער 24. יאנג במחצית ראשונה אדירה תופס את השליטה ומסיים את המחצית עם 25 נק', 4-7 משלוש.
אמביד נכנס, סימונס סייע ופילי יורדים למחצית בפיגור 21.
בפתיחת הרבע השלישי סימונס ואמביד מצמצמים ומורידים ל-15 אך קולינס ויאנג עונים בשלשות משלהם והיתרון נשמר בסביבות ה-20 עד סוף הרבע השלישי. בפתיחת הרביעי המומנטום משתנה, פילי מצליחה ליצור רצף ונוגסת בהפרש עד 14, יאנג חוזר ועם נקודות קריטיות מחזיר את ההפרש לממוצע שלו. פילי ממשיכה ללחוץ ומורידה את הפער ל-12 בלבד, 3 דק' לסיום. אמביד מצמצם לעשר, חטיפה של פילי, החטאה של גרין יכולה לעלות ביוקר. בצד השני יאנג מחטיא פלורוסנט וקרי מבחוץ מצמצם לשבע בלבד, 1.40 לסיום.
אמביד עם חפירה בצבע מצמצם עוד קצת, ולחץ של פילי על הוצאת החוץ וכדור חוזר לאמביד שקולע עוד פעם וזה רק שלוש הפרש. טריי עם דאבל עליו מוסר לגאלינרי שמעביר לבוגדנוביץ' שתופר שלשה ומסמן לאוהדי פילי לשתוק. עבירה מהירה על החוליה החלשה מהקו שקולע רק נקודה מהקו. אך חטיפה של האריס ולייאפ מורידים את ההפרש ל-3 שוב. לחץ נוסף של פילי וכמעט חטיפה אך הורטר מעביר את הכדור לחצי השני וקולינס סוחט קליר-פאת' מאמביד.
טריי מקבל כדור ומרים את קולינס לאלי-הופ.
סל מהיר של פילי ואז עוד חטיפה גדולה וסל של סימונס מחזירים את ההפרש לפושיזן בודד. אך שתי קליעות עונשין של בוגי חותמות את המשחק בניצחון גדול של ההוקס שעולים ליתרון 1-0 בסדרה.
אצל אטלנטה המפתיעים – טריי יאנג עם 35 נק' (4-11 מחוץ לקשת, 47.8% מהשדה), 10 אס' ושתי חטיפות. בוגדנוביץ' וקולניס עם 21 כ"א, הורטר תרם 15 חיצים מהספסל וקאפלה הוסיף 11 נק' ו-10 ריב'.
אצל הביתיים המופתעים – אמביד היה בלתי עציר עם 39 נק', 9 ריב', 4 אס' ושלוש חסימות. קרי תרם 21, האריס עם 20 ועשרה ריבאנדים. סימונס עם 17 נק' (3-10 מהעונשין) לצד 10 אס', 4 ריב' וארבע חטיפות.
לוס אנג'לס קליפרס 126 – דאלאס מאבריקס 111 / שחר אלוני
3-4 לקליפרס שיפגשו את יוטה בסיבוב השני.
הקליפרס משחקים נמוך עם באטום כסנטר, דאלאס עולים עם פורזינגיס ובובאן בהרכב מאד גבוה.
פסק זמן ראשון, 16-13 לקליפרס. קוואי ללא החטאה ונראה קטלני. ג'ורג' מחטיא, ומהצד השני בובאן ופורזי במשחק צירופים נאה מתחת לסל, כאשר בובאן מוסר מעמדת מנהל ההתקפה המשני.
דונצ'יץ' נראה קצת שומר כוחות, אבל צולף כמה שלשות, מהצד השני טרנס מאן מדייק. הארדווי יורד עם קרסול נקוע וחוזר תוך כמה דקות, ודאלאס בפסק זמן בפיגור 31-26. ריצה יפה של דאלאס ובסיום הרבע זה 38-35. דונצ'יץ' עם 19 נקודות, 75% מהשדה ולשלוש, ו-3 אסיסטים ברבע. זינגר יעיל עם 8.
בקליפרס קוואי עם 13, ג'ורג' ללא נקודות ולא מורגש, טרנס מאן ובאטום מסייעים לקוואי עם 7.
רבע שני, דונצ'יץ' נח וההתקפה של דאלאס לא קיימת. למזלם גם ג'ורג' מאבד כמה כדורים, והקליפרס עולים ל-40-43 כשלוקה חוזר, אבל הוא נראה קר ועושה כמה טעויות. שתי הקבוצות מבולבלות, ואחרי 6 דקות בתוך הרבע התוצאה היא 2-10 לקליפרס.
לדאלאס מלבד דונצ'יץ' יש 1 מתוך 10 לשלוש. לקליפרס יש 8 מתוך 15.
אף אחד חוץ מלוקה לא מסוגל לשים סל בדאלאס. הקליפרס מגיעים ליתרון שיא של 63-54.
סוף המחצית 70-62 לקליפרס, שנהנים מ-58% לשלוש. לדאלאס 26%, ובלי דונצ'יץ' זה 7%.
דאלאס במשחק בזכות הרבה ריבאונדים בהתקפה של פיני-סמית, וגם 29 נק' של לוקה במחצית ב-70% מהשדה.
קוואי לא קלע ברבע השני, ג'ורג' נתן כמה דקות טובות. טרנס מאן ממשיך להביא הייפ.
רבע שלישי: דאלאס צולפים 2 שלשות רצוף, ומצמצמים ל-72-70, ואחר כך משווים. המשחק ממשיך להיות מפוזר. קוואי כמעט לא קלע מאז הרבע הראשון, ודאלאס יותר מדויקים בינתיים ברבע הזה.
דונצ'יץ' נראה עייף ומחטיא, והקליפרס עולים ל-86-81. דונצ'יץ' ממשיך להראות מאד עייף. זינגר מתקשה לסגור ריבאונד בהגנה, והקליפרס משלימים ריצת 0-12. דאלאס ממשיכים לשחק חלש בהתקפה. הקליפרס משחקים די טוב, וזה מספיק ליתרון של 97-83, בריצת 21-2, על דאלאס שלא מצליחים לקלוע גם ממצבים נוחים. אם דאלאס יתאוששו מזה זה יהיה כמעט נס, שכן דונצ'יץ' נראה מותש והשאר לא ממש פוגעים.
סיום הרבע, 100-85 לקליפרס, ולוקה נראה קצת לא כשיר פיסית או סובל מכאבים.
רבע רביעי: דונצ'יץ' נראה מותש, דאלאס מחטיאים שלשות והיתרון עולה ל-19. אחוזי שלוש: 50% לקליפרס, 25% לדאלאס. אין לדאלאס כוח אש כלשהוא כבר דקות ארוכות. דאלאס למעשה גמרו את המכל בסביבות דקה 30, ומאז הם צל של עצמם.
דאלאס מצמצמים ל-15 עם שני סלים מקרוב של בובאן, וטיירון לו מזעיק פסק זמן כדי לוודא שהיתרון נשמר יציב. שתי הקבוצות לא מדויקות ונותנות משחק מפוזר. בובאן עם עוד סל מצמצם ל-11. דאלאס עדיין נראים גמורים, 4:30 דקות לסיום, 111-100.
דאלאס עושים עוד קצת קולות של ניסיונות חזרה, אבל הם בקושי עומדים על הרגליים, והקליפרס שגם הם די בינוניים שומרים על היתרון. בסיום 126-111 לקליפרס.
דונצ'יץ' מסיים עם 46,7,14 שלא קרובים להספיק במערב התחרותי בסיבוב הראשון.
קוואי: 28,10,9 אבל זה לא נראה עדיין מספיק משכנע לקליפרס, שיצטרכו להשתפר בהמשך הפלייאוף.
שחר אלוני
7 יונ 2021 02:02:34לוקה נתן סידרה מדהימה, וזה עוד עם דעיכות במחצית השניה ובמיוחד ברבע הרביעי ברוב המשחקים, בשל תשישות גמורה.
סביבו אין מספיק. החברה' שלו מתקשים לייצר סל דקות ארוכות וככה הם לא קונטנדרים.
..
הקליפרס לא פישלו לגמרי בסדרה שהיו צריכים לקחת בהליכה, אבל היו גבוליים, ולכן קשה להאמין שיאיימו ברצינות על התואר. ג'ורג' לא הזיק, אבל גם לא היה סטאר (די רחוק מזה). מול יוטה זה יכול להספיק, אבל נראה לי שהאלופה תצא מבין דנבר/פניקס , ואם חייבים לנחש אז דנבר
טריי זריקה מחשידה
7 יונ 2021 05:20:43יש התערבות שאף אחת מהן לא זוכה?
שחר אלוני
7 יונ 2021 12:07:10מעדיף לא להתערב
פשוט לא רואה עוד אופציות מלבד קצת ברוקלין
רועי ויינברג
7 יונ 2021 02:04:36שני משחקי כדורסל אדירים ושני סיקורים אדירים. תודה רבה
שחר אלוני
7 יונ 2021 02:13:04בכיף, תודה לך
ירון, החלום
7 יונ 2021 02:09:35בס"ד
שני משחקים נהדרים.
מקוה לגמר פיניקס הוקס.
כו2ס פתחו חזק ו משהו יותר חזק. ההגנה של 0ילי הילה רכה רוב הזמן, במיוחד אמביד( בהתקפה הוא היה אגרסיבי)
דונצ'יץ היה מדהים, קוואי מצויין. גורג' לא רע, אבל איפה פורזי?
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
7 יונ 2021 02:20:44לא ראיתי את הסוף של המשחק הראשון, יפה לפילי שהצליחו לצמצם. מאמין שיקחו את המשחק הבא.
.
לוקה באמת חבל על הזמן, אבל מסביבו בעיקר קלעים וקצת גובה, לא הרבה יותר מזה.
.
פול ג'ורג' נראה כאילו הוא על הפיירול של דאלאס – היכולת שלו להחטיא מרשימה ביותר, ונדירה למדי ברמות האלה. נראה לי עניין פסיכולוגי. טרנס מאן שחקן אדיר. מוריס היה מעולה, ואם בבוגרי אוקלהומה עסקינן, גם רג'י ג'קסון היה מצוין.
.
בנוגע לקוואי – לאורי צדק:
https://streamable.com/pv93gb
מנחם לס
7 יונ 2021 02:20:44היה עצוב לראות את החיוך המאולץ של לוקה אחרי ההפסד.
סקירה מהירה וטובה מאד!
thog
7 יונ 2021 02:58:50הפסקת נתונים קצרה
מתוך ההתקפות בהן יאנג היה במגרש
נקודות של ההוקס בהתקפות בהן הסיקסרס הביאו עזרה על יאנג והוא מסר – 47
כל זה ב37 התקפות שמתוכן 20 הסתיימו בנקודות שזה 54%
שזה 1.27 נקודות לפוזשן (עד השלוש דקות האחרונות בהן ההוקס התברברו זה היה 18 מ30 ב60% ל42 נקודות ו1.4 נקודות לפוזשן)
נקודות של ההוקס בהתקפות בהן הסיקסרס הביאו עזרה על יאנג והוא לא מסר – 23
17 התקפות ש10 הסתיימו בנקודות 59%
1.35 נקודות לפוזשן
נקודות של ההוקס בהתקפות בהן הסיקסרס לא הביאו עזרה על יאנג – 32
34 התקפות ש13 הסתיימו בנקודות 38%
0.94 נקודות לפוזשן
thog
7 יונ 2021 03:02:41וכן כל הנקודות בחלק השני ו12 מהנקודות בחלק השלישי הן של יאנג
ברוך רובין
7 יונ 2021 03:15:46אל תבלבל את שמעון עם עובדות
טריי זריקה מחשידה
7 יונ 2021 05:19:47חחח מקרה אבוד אתה יפה שאהבת את הנדסת הנתונים. אבל אם היית רואה מה קרה בזמן לחץ ודאבל טים אפילו לא היית מגיב אלא מתבייש בשקט.
ברוך רובין
7 יונ 2021 05:24:07הייתי איתך במשחק , שוב זה לא היה לחץ 24/7 הם שילבו כמה שיטות
טריי זריקה מחשידה
7 יונ 2021 05:55:44זה בדיוק מה שהתכוון המשורר. אבל יפה שניסית לצאת מזה עם המשפט כמה שיטות…למדת מטנש משהו.
ברור שזה כמה שיטות שלכולן אותה מטרה.
לא בושה לומר טעיתי פשעתי חטאתי עוויתי ולחזור הביתה
ברוך רובין
7 יונ 2021 06:16:50שמעון אתה ודה שוט איבדתם את הבית, מוסד שב״ר שהקמתי היה מוסד בעל שם, עד שהתחלתם לדחוף שטויות לא מגובבות ללא הפסקה.
thog
7 יונ 2021 08:13:15אתה מוזמן לכתוב את כל ההתקפות שעומדות בהגדרה שלך ללחץ ודאבל טים עם ציון הזמן שלהן במשחק
ברוך רובין
7 יונ 2021 10:43:21נתונים מאטלנטה 7-11 מהשדה על דאבל טים על יאנג הערב
חגי "התותח" ניסני
7 יונ 2021 07:48:02מהו המקור של הנתונים?
thog
7 יונ 2021 07:53:42מעבר על המשחק ורישום שלהם.
חגי "התותח" ניסני
7 יונ 2021 11:32:21חיילך לאורייתא. לך תמצא תרופה לסרטן במקום לבזבז את הזמן שלך על שמעון
trusttheprocess
7 יונ 2021 03:21:30דוק ריברס עשה 2 טעויות מרכזיות:
הוא נתן לדני גרין לשמור על יאנג – אני מבין למה הוא לא התחיל עם סימונס כי בגלל שיאנג כל כך קטן פיזית וסימונס כל כך גדול לעומתו הם שורקים פאולים על כל מגע קטן או כשהם חושבים שיש מגע, כמו שראינו בתחילת החצי השני שהדביקו לסימונס 2 עבירות תוך דקה.
אבל הפתרון הוא לא גרין , הוא טייבול , גם אם זה אומר שגרין יתחיל על הספסל.
בחצי השני כבר ראינו לרוב את סימונס וטייבול עליו וכשגרין שמר הם עשו טראפס ודאבלס.
הטעות השניה שריברס כנראה חשב שזה משחק נגד שיקאגו בתחילת ינואר , כי מסוף הרבע הראשון עד כמעט אמצע הרבע השני הוא שיחק עם חמישיית ספסל 6-7 דקות , אטלנטה רצו 17-0 בדקות האלה וזה יותר מכל דבר אחר מה שנתן לאטלנטה את המשחק.
בחצי השני זה כבר לא קרה ואני מאמין שזה כבר לא יקרה.
מעבר לזה אמביד משחק יותר נדי דקות על מיניסקוס קרוע אבל אני לא רואה איך זה ישתנה כי אין להם ממש מחליף שיכול לשחק סנטר בפלייאוף
ברוך רובין
7 יונ 2021 03:40:48ההפסד הזה כולו על ריברס, המיניסקוס של אמביד החליף זה היא קרע מינוסקופי, הוא נקודת האור שלנו וגם סימונס היה מצויין
טריי זריקה מחשידה
7 יונ 2021 05:53:39ההוקס אתמול שיחקו כמעט מושלם. הם לא היו מוכנים ללחץ כזה של פילי אחכ אבל גם ריברס לא היה מוכן לזה למזלם ובא עם זה רק ב26 הפרש. משחק הבא הם כבר יהיו מוכנים לא פתחו זוויות מסירה טובות לטריי השחקנים היו רחוקים ממנו. זה לא יחזור משחק הבא מצד מקמילן.
הבעיה החמורה יותר מבחינתם הייתה שהם מאפשרים לבן סימונס לחדור ולשים לייאפ בלי התנגדות? צחקתי בשידור אם הייתי המאמן הם היו חוטפים סטירות במיוחד בוגדן הרך הזה רואה את סימונס דוהר מרים ידיים וזז הצידה 😂😂 תעשה עבירה חזקה שלא יהיה סל ועבירה ושלח אותו לקו אסור לתת לו שום לייאפ הכל שישיג מהקו.
מקמילן התחיל את המשחק חכם עם טריי בצד כדי לראות את ההגנה של פילי.
טריי סגר את המשחק עם חצי ראשון מהאגדות.
לגבי פילי
באמת שאני לא מבין מאמנים בליגה. הרי טריי משחק כבר שנה 3 מול פילי. ראו בכל המשחקים האלה מי השומר הכי טוב של פילי עליו אז מה הוא מתחיל עם השומר הכי גרוע עליו??? לדני גרין אין רגליים לטריי אסור לו יותר לשמור על טריי בסידרה כמעט, זה הזמנה לרצח.
גם בן סימונס לא יכול לשמור עליו הוא טוב כזה שבא עם הדאבל טים זה כן כי הוא גדול ורחב אבל באחד על אחד פשוט לא.
טייבול זה השומר הכי טוב עליו כי הוא יודע לעבור מצויין בחסימות יש לו ידיים ארוכות שחוסמות זריקות ומקשות עליהם והוא לא נופל במלכודות והטעיות קורא הגנות נהדר.
דני גרין על המגרש גם עוזר לטריי לנוח עליו במקום לתקוף אותו עם שחקנים יוצרים לכן זו סידרה שהוא צריך לראות בה הרבה ספסל.
בבקשה שדוויט יפצע איזה שאקאטין הוא החטיא אתמול איזה מחריד. כל שניית פרקט שלו זה יהיה זהב להוקס ואני מפחד שדוק יתן לו דק.
פילי צריכים כל הזמן ללכת על אמביד בצבע להוקס אין כלום שם מולו
גיא רוזן
7 יונ 2021 06:17:03מה ניתן ללמוד מההפסד הצפוי למדי של דאלאס לקליפרס?
.
אולי, שמצפה לנו אחלה סדרה בין הקליפרס ליוטה.
ליוטה אולי אין לוקה או קאוויי,
אבל בהחלט יש להם המון עומק, ומגוון כלים התקפיים מרשים במיוחד.
אולי ההבדל המשמעותי בין דאלאס לג'אז הוא שלהשאיר מי משחקני הרוטציה של הג'אז פנוי לשלשה זה להזמין הפסד לא נעים.
הבדל נוסף הוא ההגנה. זו של יוטה מסוגלת להתמודד הרבה יותר באפקטיביות מול האיום של הקליפרס מטווח השלוש,
מה שהופך את החיים של קאוויי חדשים יותר.
.
מה עוד למדנו?
טוב, זה שלוקה הוא אחד מהשחקנים הטובים בליגה (יש מי שיגידו מס' 1. קשה לכתוב שזו הגזמה פרועה),
את זה אנחנו יודעים.
אנחנו גם יודעים עכשיו שדאלאס חייבת להשתדרג. אם במקום פורזינגיס היה לקבוצה שחקן שבאת תורם שווה ערך לשכר הגבוה,
בהחלט יש מצב שדאלאס קונטנדרית שמנשיכה לסיבוב הבא. איך משדרגים?
שאלה טובה. אני לא זוכר מה מצב בחירות הדראפט של דאלאס, אבל נראה לי שיש להם כאלו. צריך לחבר אותן לחוזה של פורזינגיס ולנסות למצוא קבוצה נואשת אחרת…
.
קאוויי מכונה. היעילות שהוא מפגין מאז משחק 3 זה כדורסל מעולם אחר. גם ם במקרה שלו קשה להתווכח בדיון על מס' 1. יהיה מעניין לראות איך הגנה מוכשרת וחכמה יותר בוחרת להתמודד עם האיום של קאוויי.
.
על פניו, יש את התחושה שהמחצית הראשונה היא יוצא הדופן,
ושהמחצית השנייה היא סימן הדרך להמשך הסדרה.
הבעייה?
קשה לי לראות את אמביד ממשיך לתת תפוקה כזו מבלי לקרוס.
אני מקווה להתבדות (אם אטלנטה ינצחו את הסדרה למרות אמביד אפקטיבי, זה יהיה מרשים מאוד)
.
קשה להאמין שיאנג צעיר כל כך. הוא מגלה יכולות ניהול משחק ברמה גבוהה ביותר. לטעמי, הוא אחד ממנהלי המשחק הטובים בליגה. אשריך, חגי.
.
אחרון –
לוקה הלך הביתה, אטלנטה ניצחו את משחק 1 של הסיבוב השני.
זו לא בושה להיות גלינארי!
טריי זריקה מחשידה
7 יונ 2021 06:45:25אמביד אוכל קאפלות לארוחת בוקר. אין בהוקס כלום שיאט אותו אפילו את הדאבל טים שלהם עם בוגי הרך הזה הוא מטביע 😂😂
הוא את הנק שלו ישים. ההוקס צריכים להתמקד בסיכול אחרים שהם לא יקלעו ושהוא יקלע גם 50.
לא הבנתי מי נותן לסימונס לחדור לסל בלי לשלוח אותן לקו?
no funny shtuff
7 יונ 2021 07:27:56סימונס הולך לעשות הכרה מקרוב עם הקו בסדרה הזו, כמו אתמול, לפחות 10 פעמים במשחק אם לא יותר.
אנשי התחזוקה של האולמות כבר קיבלו ממו להצטייד במברג פיליפס וג'בקה.
Zivo
7 יונ 2021 06:38:00לא ברורה לי הזחיחות המנטלית של פילי. יאנג ודונציץ הם מגה סופרסטארים. לא צריך לתת להם משחק שניים במתנה כדי לבוא באטרף. שייפול האסימון ותבואו באטרף מהרגע הראשון, לא משנה אם אתה קוואי או אמביד. קוואי לפחות עשה הרבה בליגה והוא הול אוף פיימר. בן סימונס תדלק את אטלנטה בטראש טוק שלו לפני המשחק, למה זה טוב? תפנים שאתה ואמביד עוד לא עשיתם כלום בליגה ושדור חדש כבר כאן ולא תעשו כלום גם בעתיד אם לא תתייחסו ליריבים שלכם בשיא הרצינות. עובדה שכשפילי נכנסה למצב לחימה ברבע הרביעי דברים נראו אחרת.
דוקטור רזי הופמן
7 יונ 2021 07:31:55+100
אם הם לא עוברים את הניצים השנה, גם לא יגיעו לגמר אן בי איי.
טריי זריקה מחשידה
7 יונ 2021 06:49:09אגב זכרו מה אני אומר לכם בן סימונס עם התזזית והעצבים שבוא שומר את טריי הולך לקבל ממנו נאטמאג תזכרו איפה קראתם. זה קלאסי לנאטמאג
צ'יקו
7 יונ 2021 08:23:50זה קלאסי אגרוף.
סימונס אחד שלא ישתוק על ניסיון כזה.
טריי זריקה מחשידה
7 יונ 2021 08:31:06טריי יבזה אותו זה זועק הוא שומר בפראות זה ישר לנאטמאג
Berch
7 יונ 2021 06:58:49תודה על סיקור מצוין
לא אהבתי את התוצאות אבל אני מבין שככה זה….
🤣
no funny shtuff
7 יונ 2021 07:06:29ההבדל בעיקר היה הצוות המסייע- הקליפרס עם מוריס המצויין, באטום, ג'קסון, קנארד ודאלאס עם הלחימה של פיני סמית.
בובאן זה נחמד, אבל הקליפרס למדו איך לגרום לדונציץ לאבד כדור כשהוא מנסה למסור לו.
בכל מקרה, הקבוצה הטובה יותר ניצחה את הסדרה.
onetwo3
7 יונ 2021 07:28:14ההפסד של דאלאס היה הדבר הצפוי ביותר שקרה ב2021
https://hoops.co.il/?p=231745#comment-1637156
תגובה 15 כמדומני
דוקטור רזי הופמן
7 יונ 2021 07:36:31דאלאס הפסידו לטעמי את הסדרה במשחק הקודם כשקרלייל הוריד את בובי ברבע האחרון.
למה להוריד כשזה השחקן שמשנה לך את המשחק לטובה?
על טעויות משלמים. לוקה וטריי כוכבי על, אין מילים.
בסוף המשחק הראשון השופטים נתנו לפילי להרביץ. לפחות בדאבל אחד שהוביל לחטיפת כדור של פילי ליד הסל של האוקס היה מעבירה ברורה מול עיני השופט. בהתחלה נגיעה בכדור ואז משיכה חזקה ביד בעבירה כמובן שמובילה לאיבוד כדור וסל קל לפילי. בושה.
עידו גילרי
7 יונ 2021 07:46:55בובאן משנה את המשחק לטובה בצד אחד אבל לרעה בצד השני.
זו הייתה הדילמה של קרלייל כל הסדרה.
טריי זריקה מחשידה
7 יונ 2021 08:29:41קרלייל אכן הפסיד את הסידרה במשחק הקודם בובאן דאבל טים ומה שתרצה עשה ברט בראון גיים 4
דה שוט
7 יונ 2021 07:49:17תודה שחרים, אחלה סיקורים.
1. מסכים עם זיוו – הווטרנים מזלזלים בצעירים וקיבלו מהם בראש. זחיחות אנ בי איי טיפוסית. לא בכבוד שלהם להתאבד על יאנג ולוקה.
2. לחץ על הכדור ודאבל טים מזדמן על הכוכבים (לא כל הזמן) זאת הדרך להגן על קבוצות כמו אטלנטה ודאלאס. לאט לאט מבינים את זה (כולל היובי בראון).
3. לוקה אולי גדול אבל מקטין את החברים. במקום לשחק כדורסל הם עומדים ומסתכלים עליו מכדרר. הכדורסל של דאלאס זה יוסטון לעניים. מסכן פורזינגיס הפך לעציץ בפינה. הוא יפרח במקום אחר. יאנג לעומת זאת הרבה יותר דינאמי ברמה הקבוצתית. אין לי כוח להסביר. אולי אחר כך.
4. קאוואי גדול, ג׳ורג׳ משתפר, מוריס וג׳קסון זה כוח, באטום יעיל, קאנארד צובר ביטחון. הקליפרס ימשיכו עד הגמר הכללי, למרות המשוכות הגבוהות והיעדר הביתיות. הם מתחברים.
5. אם פילי לא עוברים אפשר לקבור את הפרוסס שנולד בחטא.
גיא רוזן
7 יונ 2021 08:05:29זו ההזדמנות שלך לכסות את ההפסדים.
.
דאבל אור נאת'ינג.
.
אני בוחר ביוטה,
אתה הקליפרס.
.
ניצחת?
2 הבירות נמחקות.
.
אני ניצחתי?
.
אתה מגיע למפגש הופס הקרוב ביולי עם 2 בקבוקי בירה צוננים ומזמין פיצה משפחתית למפגש.
.
הולך?
דה שוט
7 יונ 2021 08:20:49יו אר און!
(יש רק בעייה – לא בטוח שאוכל להגיע למפגש – אבל תוכל להמיר את הפיצה במה שתבחר.)
גיא רוזן
7 יונ 2021 08:32:43אין תירוצים. רק גימלים שהיו עוברים חובש פלוגתי של פלוגת מסלול קרבית מתקבלים…
.
אהרון החליט שאת החוב שלי כלפיו נתרום לטובת משתתפי המפגש דרך 2 מגשי פיצה שאני מזמין.
תותח.
דה שוט
7 יונ 2021 08:41:34וויי וויי ברגע זה הורדת משמעותית את הסיכויים של הקליפרס להתקדם. בהתערבויות איתי יש לך 66% אחוז אפקטיבי (שהם בפועל 100% לפי חישובים מתקדמים שהוצגו בעבר)
גיא רוזן
7 יונ 2021 08:55:42זו בדיוק התכנית הזדונית שלי…
.
שלב א בתכנית היה יצירת בראקט בשם המיסטי "אנטי-ניחוסון".
הבראקט הזה, 2 הקבוצות "שלי" הודחו כבר בסיבוב הראשון (סאנס, יוטה). עכשיו מתחיל המבחן האמיתי של כוחות של האנטי-ניחוסון.
.
שלב ב זו ההתערבות הנוכחית.
.
שלב ג זה להחזיק אצבעות חזק חזק שאטלנטה יעפילו לפיינלס. זו הדרך היחידה להעיף את שמעון מהעגלה…
.
(תגובה המוקדשת כולה לחוסר הסמפטיה שלך לאמנות טפלות ותפלות…)
דה שוט
7 יונ 2021 09:09:33בראקט אנטי ניחוסון זה תרגיל ידוע – ווין ווין. כל הכבוד לך.
אבל לא בטוח שעדיף לכם יוטה – מול הקליפרס יש לכם ביתיות. אולי נפלת למלכודת בשלב ב׳? רק שלא יתברר שעשיתי לך גנץ…
חחח
אני לקחתי את זה צעד קדימה. יש לי חבר חרדתי אוהד דוראנט ברמ״ח איבריו, ננוחם המקורי.
אז נשכבתי על הגדר בשבילו ! התערבתי איתו על ארוחה – אחרי הפציעה של הארדן – שברוקלין מטאטאים את הבאקס (כולל ג׳נטלמני). כל תוצאה אחרת זה שלו. תראה איזו הקרבה.
יצרן טיטולים מדופלם
7 יונ 2021 10:31:49שלב ג זה להחזיק אצבעות חזק חזק שאטלנטה יעפילו לפיינלס. זו הדרך היחידה להעיף את שמעון מהעגלה…
חחחחחחחחחח גיא אתה גאון
טריי זריקה מחשידה
7 יונ 2021 11:06:08הוקס סאנס זה טנש שבר בכל הכח אני מנחם ברוך דה שוט נגד כל טנש בהרכב מלא חוץ מניסני שיקבל עוד חוזה ל10 ימים בשבר. במקום ניסני הם יתחזקו עם האשך יד ביד עם אייטון מול טריי
דוקטור רזי הופמן
7 יונ 2021 11:10:04חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חגי "התותח" ניסני
7 יונ 2021 08:00:48תודה חברים.
.
יאנג אימלל את ת׳ייבול במשחקי עונה סדירה בעבר. לא חושב שהוא הפתרון של פילי אליו. מה שכן הדאבל טים על אמביד לא היה אפקטיבי בעליל. אני חושב שקפלה צריך דווקא לשים דגש על הבייסליין ושהעזרה תבוא מהצד השני. אמביד על הבייסליין זה אחד המהלכים הכי אפקטיביים של המשחק היום ברמת הסטף פנוי על הקשת בפינה
.
קשה לי להאמין שלוקה ישחזר 40 אחוז לשלוש בפלייאוף הבא אבל גם בלי זה הבנזונה בלתי עציר. הפיידאווי שלו זה עוד נשק שאין לליגה פתרון אליו
גיא רוזן
7 יונ 2021 08:08:14כמות הכישרון שיש כיום בליגה, זה בלתי נתפס.
.
אני לא זוכר תקופה בה שיחקו כל כך הרבה שחקנים שמסוגלים לסיים לילה (גם מול שמירה חזקה) עם 50 נק'
(באחוזים טובים, לא באחוזי קובי…)
עידו גילרי
7 יונ 2021 08:11:27זה אמנם גם כישרון אבל גם המשחק פרוס על איזור הרבה יותר גדול מה שמאד מקצר את השמיכה של ההגנה.
דה שוט
7 יונ 2021 08:22:56מסכים איתך בעניין הזה. לא זכורות לי תצוגות קליעה וצבירת נקודות + יכולת למצוא את האדם הפנוי – כמו שאנחנו רואים כאן ערב אחרי ערב ולא משחקן אחד או שניים. סטריקים פסיכיים.
לילארד, בוקר, לוקה, קאוואי, טריי,
טריי זריקה מחשידה
7 יונ 2021 08:25:38אני מסכים איתך. כמות הכשרון פסיכית במיוחד בגארדים זה בלתי נתפס
טריי זריקה מחשידה
7 יונ 2021 08:27:30לא צריך דאבל טים על אמביד. מי שמביא את הדאבל בוגי או קולינס חלשים ורכים אמביד תופר אותם עם הדאבל עדיף לגמור את האחרים ולתקוף את אמביד בהגנה. אמביד יקלע 50 אבל הוא קולע 40 גם עם הדאבל טים חח
טריי זריקה מחשידה
7 יונ 2021 08:28:14יחזור יחזור הקליפרס עוד נחשבים להגנה טובה…
Dor
7 יונ 2021 14:03:40צודק ניסני. קודם כל צריך לסגור לאמביד את הבייסליין, הבעיה שהוא מאוד מגוון וזה גם יפתח לו זוויות יותר נוחות למסירה לקלעים. קצת choose your poison
האווי לאסוף
7 יונ 2021 08:29:11ועוד פייבוריט שלי יוצא לחופש מוקדם….
תודה. על הסיקור
טריי זריקה מחשידה
7 יונ 2021 08:36:07זה קורה לי כל שנה 🙂
השנה לפחות יש לי קבוצה בגמר איזורי 🙂
לא עשיתי גמר מאז 2001
טריי זריקה מחשידה
7 יונ 2021 08:46:32יש שמועות שפורזי לא מרוצה מלוקה? חחח
אשך תגובתך
עידו גילרי
7 יונ 2021 08:51:08טו איזי…
אשך טמיר המקורי
7 יונ 2021 10:43:11הפרעוש אמר לפיל: תראה כמה אבק אנחנו עושים
Jonathan Frank
7 יונ 2021 16:34:30יש עכשיו תכנית טלוויזיה בכאן 11
"חרא נדבק לספינה אומר הפלגנו" 🙂
pini
7 יונ 2021 08:52:08לוקה מדהים. פשוט אדיר. שחקן מלא קסם, שלפעמים כל מה שאתה רוצה, זה להמשיך לצפות בו מכאן ועד סוף העולם.
היכולת שלו לסיים באזור הצבע, באחוזים גבוהים מחיות צבע מובהקות, לעשות "דרים דה שייק", "אפ אנד אנדר" ויחד עם זה, לשלב שלשות סטפבק, עם פיידאווי וג'אמפ שוט קטלניים. יחד עם השליטה שלו במשחק ויכולת מסירה נפלאה עם קריאת משחק פנומנלית, הוא בלתי עציר.
למרבה הצער, מה שכן עוצר אותו, זה לוקה עצמו. אם זה הכושר הגופני הלא מספיק טוב שלו, או האחוזים המחרידים מהקו. שחקן כמוהו, עם אחוזים כאלה מכל הטווחים, חייב להיות בטוח יותר על הקו. אם הוא זורק עונשין בסטפבק, הוא היה שם את זה… כנ"ל לגבי הכושר, שיקח דוגמא מג'ורדן ולברון, ולחילופין, מיוקיץ' שחזר MVP כשהוא בכושר מיטבי
טריי זריקה מחשידה
7 יונ 2021 09:04:57איך אתה מניח שהוא לא בכושר? הוא כל הזמן עם הכדור אז טבעי שיתעייף מן הסתם. שחקן בדקה 45 לא טרי כמו בדקה 5.
הוא בכושר מעולה ומנגב.
לחפש את הבעיות אצל לוקה זה מצחיק. מי שהפסיד לו את הסידרה זה המאמן שלו שהיה צריך לקחת אותה מזמן.
לוקה בהחלט צריך להחזיק בכדור קצת פחות כי הוא ממש בול הוג אבל בקבוצה הנוכחית שברונסון בקושי ראה דקות אין ככ למי לאפשר את זה סביר שיסתיים באיב כדור.
הם התרסקו עם פורזי שזה בארטנס בשכר מנופח וגבוה יותר. עד שפורזי לא מסיים חוזה המאבס תקועים חזק. הם לא יכולים לעשות טריידים משני משחק.
ההגנה שלהם גם חלשה.
הצוות סביבו תמיד היה מוגבל למרות שחלק פה אמרו שזה צוות מצויין..
קיצר לא לוקה הבעיה שם.
לגבי מאמן קיובן אמר שאם אין משהו הרבה יותר טוב זמין אין מה להחליף.
תכלס לדעתי 2 ההפסדים של המאבס לקליפרס בשנתיים האחרונות הם בעיקר בגללו יותר מהכל.
מאמן מאד מקובע שמרני שנתן לקאווי לטחון אותו
pini
7 יונ 2021 09:14:27ברור שהקבוצה שלו לא מספיק טובה, אבל גם הוא יכול להיות עוד יותר טוב וכיף לפנטז על זה.
ושוב, אם לא בעיית הכושר והעונשין, הסדרה הייתה מוכרעת כבר במשחק השישי
אשך טמיר המקורי
7 יונ 2021 10:48:43מסכים, וזה ההבדל העצום בינו להארדן, בהשוואה הדמגוגית שאוהבים לעשות כאן.
להארדן אין, ולא יהיה, את כל המובים השונים האלה, משחק הצבע, הפיידאווי.
הארדן יודע או סטפ-בק לשלשה, או חדירה במטרה קודם כל להוציא פאול עם הידיים מושטות קדימה.
הוא וואן-טריק פוני (phony), ולוקה הוא חיית צבע בעל מגוון אינסופי של דרכים לעשות סל.
אבל המקשקשים ימשיכו לקשקש לנצח, זה מה שמקשקשים עושים.
עמיחי קטן
7 יונ 2021 09:00:05תודה שחר (שניכם כמובן).
כל עוד אמביד בכושר כזה פילי ימצאו כמה רעיונות הגנתיים ויהיה להם יתרון משמעותי. הנטייה שלי היא לתת לטריי לנצח אותך באחד על אחד עם שומר כמו ת'ייבל צמוד, אבל הכי חשוב זה להיות פתוח לשינויים.
מרגיש לי שהסדרה של יוטה נגד הקליפרס תהיה הכי חלשה ומשעממת בסיבוב השני. משהו שלא יכול לקרות בסדרה שיש בה לוקה דונצ'יץ'. חבל שהקבוצה הטובה יותר ניצחה.
לגבי דאלאס, הבנייה מתקדמת בקצב הנכון, כאשר ההסתייגות העיקרית היא לוקה דונצ'יץ' שהקדים את זמנו והפך להיות בן ה-22 הטוב בהיסטוריה, מה שהפך אותו לשחקן שיכול לסחוב קבוצה יותר ממה שהקבוצה יכולה להיסחב כרגע.
pini
7 יונ 2021 09:11:21לוקה ענק, אבל למה כולכם חושבים, שהוא טוב ממה שהיה קארים בגילו? או מג'יק? או לברון? כולם סחבו את הקבוצה להישגים הרבה יותר מרשימים (מג'יק לא היה לבד, אז זה מפחית)
טריי זריקה מחשידה
7 יונ 2021 09:17:25אל תשווה לי את הפיסח מגיק ללוקה בחייאת.
לוקה כבר היום 20 דרגות מעל מגיק ביכולת. מגיק היה בן סימונס לייט עם יותר קליעה.
איפה לוקה ואיפה מגיק חחח
את לברון בן ה22 ראיתי ולוקה טוב ממנו בכמה דרגות לברון בן 22 מול הקליפרס האלה מקבל שואב אבק בקושי היה קולע מולם.
אתה יודע מה לוקה הזה היה עושה לספרס 07? מקרצף איתם את הפרקט.
אם לברון היה משחק במערב בגיל של לוקה לא היה רואה פלייאוף בכלל שם.
את קארים לא ראיתי אז לא יודע
גיא רוזן
7 יונ 2021 09:25:25לפחות הצלחת להכניס משפט אחד נכון לתגובה –
"לא ראיתי אז לא יודע…"
טריי זריקה מחשידה
7 יונ 2021 09:33:19משעשע לברון הנגר אז היה טוב מלוקה? חחח למעשה לברון בשיאו לא מגיע ליכולת של לוקה היום איך זה?
אם לוקה היה משחק עם אמביד כמו השיקצה כבר היה לו כמה טבעות
pini
7 יונ 2021 09:37:38אתה מטריל.
זכותך
ברוך רובין
7 יונ 2021 09:48:05לברון בשיאו לא סופר את לוקה כיום , תזכור את הסופרמן של 2012
טריי זריקה מחשידה
7 יונ 2021 09:52:42חחחחח סופר מן עם וויד ובוש 😂😂
תאר לך את לוקה עם דונובן מיצל לצידו וסאבוניס לצידו וטימי הארדוואי
מה אתה חושב יקרה? 😂😂😂
סופרמן אין מיי אס סופר טים אולי.
גיא רוזן
7 יונ 2021 09:56:31אחוזי ההצלחה של חוק סמיילי. מדהים.
Havlicek stole the Ball
7 יונ 2021 09:51:28"מג׳יק הפיסח"… Oh, the humanity.
לכל מי שעדיין מתדיין עם שמעון ומצפה למשהו אחר (למרות דעתו על מוזיקה/סרטים/נשים/פוליטיקה/מוסר/דאבל טים/כדורסל), שמעתי שמחפשים מחליף לסיזופוס…
טריי זריקה מחשידה
7 יונ 2021 09:55:08אוברייטד לגמרי שחקן שהיום היה גרסה דהויה של בן סימונס. להשוות אותו ללוקה ביכולות זה להעליב את לוקה.
מגיק זה השחקן הכי אוברייטד אי פעם סורי ראיתי המון משחקים שלו שחקן משעמם איטי לא הבנתי למה קראו לונשואו טיים כי הריץ מסירות וואו….
לא יכל ליצור לעצמו יותר מידי שיחק בקבוצת כוכבים שנמשיך?
מה שהכי מעליב שמשווים את בירד אליו ויש כאלה ששמים אותו מעל בירד!
עגל
7 יונ 2021 13:06:44מג'יק הפיסח
בן סימונס משודרג
🙂
עגל
7 יונ 2021 13:07:25טעיתי – בן סימונס משונמך!
גדול שמעון
pini
7 יונ 2021 09:33:42הזלזול שלך במג'יק, הוא הטרלה. אין לי דרך אחרת להתייחס לזה.
טריי זריקה מחשידה
7 יונ 2021 09:55:45אני חושב שמגיק אוברייטד גדול מאד. היה היום שחקן בינוני בן סימונס לייט
דוקטור רזי הופמן
7 יונ 2021 11:15:28חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
התעלית על עצמך.
טריי זריקה מחשידה
7 יונ 2021 12:06:09עזוב רזי שנינו יודעים שמגיק נשען על נוסטלגיה בליגה של 10 שחקנים 3 קבוצות וכל השאר מסביב אשפה.
את האמת אם היה משחק היום, לא היה סימונס? הרכזים של היום היו טובחים בו
דוקטור רזי הופמן
7 יונ 2021 13:30:36מצטער שימון, חביבי לא קניתי.
אירווינג אצלי בחמישייה הפותחת של כל הזמנים….
כשתרה והדונקיץ יהיו עם 4, 5 טייטלס נדבר.
חגי "התותח" ניסני
7 יונ 2021 11:21:51תשמע הטמטום שנשפך לך מהתגוהות. אני מתבייש לחלוק איתך את טריי. סימנוס לייט עאלק
טריי זריקה מחשידה
7 יונ 2021 12:02:32פחות טוב מסימונס בהרבה בהגנה, פחות מהיר ובכושר מסימונס, פחות אתלטי. קלעי יותר טוב קצת. המספרים לא משקרים 19 ו10 זה מספרים שקרובים ל17 ו8 של סימונס 🙂
מצחיק גם הדימיון שסימונס משחק עם אמביד (סוג של קארים) והאריס (סוג של וורתי) 🙂
והיריבות שהיו למגיק למעט בוסטון ופילי זה בדיחה לא מצחיקה אפילו, יותר חלשות מהיריבות של לברון במזרח בשנים 04-10 🙂
עמיחי קטן
7 יונ 2021 09:57:26מג'יק – היה לו את קארים בקבוצה. למעט משחק אחד יוצא דופן, שלוקה נתן 2-3 טובים יותר בפלייאוף הנוכחי, מג'יק לא היה יותר מכוכב שני אז.
לברון – היה בקבוצת הגנה מצוינת והגיע להישגים במזרח חלש. הפער הסטטיסטי עצום לטובת דונצ'יץ' ומכריע את העניין לטובת לוקה.
קארים (אותו דבר ג'ורדן) – מועמד לגיטימי, אבל היה במכללות בגיל הזה, אז אי אפשר באמת למדוד. אני אוסיף לגבי קארים שהוא היה כל כך טוב במכללות שזה אפשרי, אבל אני מעדיף את לוקה.
Havlicek stole the Ball
7 יונ 2021 10:18:20"משחק אחד יוצא דופן" = התצוגה האינגיבידואלית הגדולה בהיסטוריה.
אם לוקחים בחשבון את כל המשתנים (רוקי+השחקן הכי טוב בקבוצה פצוע+מעבר מפוינט לסנטר), אז זה עדיין הרבה, הרבה, הרבה יותר ממה שהרוב עשו – בטח מעל לוקה באיזה משחק פלייאוף שתרצה. לא שאני אומר שבהכרח מאג׳יק היה טוב מלוקה בשלוש שנים הראשונות – אבל התצוגה במשחק 6 ב-80 כל כך יוצאת דופן, עד שכמו שאמרו בסאות׳פארק לגבי כמה דושבאג בונו – he is the record
עמיחי קטן
7 יונ 2021 10:28:05כן ולא. אני בכלל לא בטוח אם זו "התצוגה הגדולה בהיסטוריה", ברור שזה יותר גדול מתצוגה של סיבוב הראשון, ומה שניסיתי לומר הוא שמשחק אחד, גדול ככל שיהיה, לא מספיק בשביל זה כששאר העונה מג'יק לא היה השחקן הכי טוב של הקבוצה שלו (גם לא בטוח שהוא היה טוב יותר מנורם ניקסון או ג'מאל ווילקס, אבל זה כבר קטנוניות).
Havlicek stole the Ball
7 יונ 2021 10:44:17טוב, זה קצת קשה כשהסנטר שלך לוקח MVP בעונת הרוקי שלך..
.
בנוסף, אי אפשר להשוות רק סטטס' – אנחנו בכל זאת מדברים על 40 שנים הפרש. הקובלנה היחידה שלי הייתה לגבי 'הפיסח', מילה שכל קשר בינה לבין מג'יק הוא מקרי בהחלט, חוץ מאצל שמעון.
טריי זריקה מחשידה
7 יונ 2021 11:01:17נו בסדר התפלק לו משחק 1 אגדי כל הכבוד לו בהחלט ניגב שם. ומה עוד? הוא היה אז עם קארים. בסדר נו תרגיע עם הפיסח הוא לא פיסח הוא סבבה של שחקן. סתם הרגיזה אותי ההשוואה ללוקה. אנסח אחרת ליד לוקה הוא פיסח יותר טוב?
גיא רוזן
7 יונ 2021 10:38:22מג'יק זכה באליפות הרוקי.
הוא עשה את זה תוך שכבר הרוקי הוא מכניס את ה-DNA שלו לסגנון משחקה של הקבוצה.
כאמור, בהצלחה מרובה.
בגיל של לוקה הוא כבר זכה באליפות מס' 2.
אתה יודע מה הפך אותו לכל כך מיוחד?
לצדו שחקנים נתנו את המיטב שלהם. כאשר היה צריך שירלי, הוא קלע. כאשר צריך היה שזה יהיה קארים שיקבל את הכדור, זה היה קארים שקיבל את הכדור. כאשר היה צריך להטיס את הקבוצה, הקבוצה טסה.
.
לברון בהשוואה ללוקה?
הפערים במספרים ההתקפים קטנים מההפרש הפסיכי ביכולת בהגנה.
זו היכולת הזו שהביאה את הקאבס לפיינלס.
.
אבל חד משמעית (טוב, חד משמעית לדעתי) בן ה-22 הטוב ביותר שהיה זה קארים. מהרגע הראשון שלו בליגה הוא היה השחקן מס' 1 בליגה.
להבדיל מלוקה (עונת רוקי של קארים), הוא עבר סיבוב בפלייאוף עם תצוגות מרשימות משחק אחרי משחק.
טריי זריקה מחשידה
7 יונ 2021 11:02:55זה לא ההגנה גיוש זה המזרח. נגד מי לברון שיחק שם בסיבובים הראשונים חחחח הזבל שבזבל בחייאת. לוקה אז היה מקרצף את המזרח הזה.
נו בסדר מה שאמרת על מגיק סבבה ונכון אבל לוקה זה כמה רמות מעל ביכולות
גיא רוזן
7 יונ 2021 11:19:00קליבלנד ב-2007 הייתה ההגנה ה-4 בליגה (לא במזרח. בליגה).
רק להזכיר, אנחנו מדברים על שנים בהן המזרח חזק. 2004, 2006, 2008 – אלופות מהמזרח.
כמה שתנסה לשנמך את לברון, זה פשוט לא עובד לנוכח העובדות.
עמיחי קטן
7 יונ 2021 11:24:52המזרח ב-2007 היה חלש. דטרויט היו בלי ביג בן ורחוקים מהשיא, מיאמי היו עם פציעות של וויד ושאק וחטפו סוויפ מקבוצה של בן גורדון ובוסטון היו קבוצת טנקינג לתפארת סם הינקי.
יש סיבה לזה שלברון לא חזר לגמר עם קליבלנד המוקדמת למרות שהסגל לידו השתפר.
גיא רוזן
7 יונ 2021 11:19:30אתה לא ראית את מג'יק משחק. פשוט אין לך מושג.
גיא רוזן
7 יונ 2021 11:38:51ההגנה מס' 4, זה מול כל הליגה.
.
כן, 2007 המזרח חלש. למה זה משנה? פיינלס. ניצחון על דטרויט (קבוצה של 53 ניצחונות).
ועם סגל חלש להחריד.
.
הבסיס של הטיעון שלי הוא שלברון הצליח לקחת קבוצה כושלת ולנפוך אותה לקבוצה מנצחת לא מעט דרך יכולתו בצד ההגנתי. השוואת הנתונים ההתקפים בין 2 השחקנים, לדעתי, לא נותנת יתרון מספיק ללוקה לפני השוואת הצד ההגנתי.
עמיחי קטן
7 יונ 2021 11:48:32התקפית יש פער של 10 נקודות כשלוקה עם אחוזים טובים יותר ומסר יותר אסיסטים. זה פער עצום. כל מה שנאמר על ההגנה של קליבלנד נכון, אבל היא הייתה טובה מאוד גם בדקות בלעדיו.
גיא רוזן
7 יונ 2021 11:58:40?
אנחנו מדברים על 2007, כן?
27.3 נק' למשחק ללברון.
ללוקה השנה יש 27.7 נק'.
הפער באוזן האפקטיבי הוא 4.3%
.
אם ההשוואה בין מספרי הפלייאוף, אז זו השוואה מוזרה. סיבוב אחד זה סיבוב אחד.
.
רוצה להשוות את הסגל שמסביב לצמד?
תבדוק און – אוף (עד כמה שזה אכן נתון בעייתי. הוא מתאים לדיון דמגוגיה מסוג זה…)
יתרון ברור ללברון.
עמיחי קטן
7 יונ 2021 12:09:51אני בכוונה התייחסתי לפלייאוף.
אם עוברים לעונה הסדירה הנתונים פר 36 הרבה יותר משקפים, כי לברון שיחק 6 דקות יותר. על פיהם יש פער של 5 נקודות ו-3.7 אסיסטים, זאת בנוסף לאחוזים מעט יותר טובים כאמור.
טריי זריקה מחשידה
7 יונ 2021 12:00:43מס 4 בכל הליגה ש52 משחקים מול קבוצות מזרחיות חחחחחחח ורק 30 מול מערביות.לזה קוראים הנדסת נתונים דמגוגית.
די גיוש בחייאת כולנו זוכרים את המזרח של אז איזה בדיחה הוא היה, קבוצות ברמה של ליגה ארצית ומאמנים שלא מתאימים לאמן באליצור רמלה. אגב שם הוא קיבל דאבל טים ולחץ על כל המגרש או שפחדו מדניאל גיבסון סנואו וורזאו שיטבחו מחוץ לקשת?
אתה באמת משווה את זה למערב הרצחני שלוקה משחק בו?? לברון התקרב ליכול הזאת של לוקה רק בשנים 2015-18 בעיקר בזכות סטיב קר אבל ניתן לו את הקרדיט המגיע.
גיא רוזן
7 יונ 2021 12:10:31עוד איירבול, שמעון.
ב-2007 המאזן של לברון מול המערב הוא 17 – 11, כאשר מול אותן קבוצות הוא קולע מעט יותר בהשוואה למזרח.
ההבדל הספיגה בין משחקי המזרח והמערב?
0.6 נק' בלבד.
די, שחרר את הנרטיב.
לא שמעתי אותך השנה משנמך קבוצות עבודות מהמזרח.
.
שכחתי,
אתה עושה את זה רק כאשר זה נוח..
טריי זריקה מחשידה
7 יונ 2021 12:10:47לצערי גיוש ראיתי את מגיק בש.ח והתאפקתי להישאר ער. לא הבנתי מה זה שואו טיים זה היה סליפ טיים. כדורסל שהיום משחקים בליגת ילדים. יכולות חלשות מאד באחד על אחד ובקליעה. הממוצעים שלו בפלייאוף בגיל 22 היו 16 נק ו-9 אס חח
אתה משווה את זה ל35 ו8 של לוקה? ומגיק לא נשמר חצי ממנו
טריי זריקה מחשידה
7 יונ 2021 12:11:34דיברנו על זה מה זה משנה המאזן שורה תחתונה מול המערב שיחק 30 משחקים מול המזרח הפח 52 משחקים כמעט כפול מהכמות חח
גיא רוזן
7 יונ 2021 12:12:12המעבר ל-פר 36 דקות הוא בעייתי. בעיקר כאשר רואים פער גדול כל כך בתפוקת הקבצה עם/ללא השחקן.
עמיחי קטן
7 יונ 2021 12:35:11השימוש בממוצע הרגיל של העונה הסדירה בעייתי יותר כשיש פער כזה עצום בדקות.
עמיחי קטן
7 יונ 2021 12:36:41ואל תשכח שלברון של 2007 היה מבוגר בשנה ורבע מלוקה של עכשיו. גם פער משמעותי לאור הפער בין הפלייאוף הקודם של דונצ'יץ' לנוכחי.
גיא רוזן
7 יונ 2021 12:35:44שמעון, כמה איירבולים אפשר לזרוק ברצף???
אם אתה רואה בצורה ברורה שאין הבדל בתפוקה של הגנת קליבלנד במשחקים בין הקונפרנבים השונים,
אז איך הטיעון שלך הופך לעניין?
.
יש בהחלט טיעונים טובים בעד לוקה. אתה פשוט כל כך עבור בלברון
שאתה פשוט מפספס אותם …
יושב לך חזק בראש, לברון.
משעשע.
טריי זריקה מחשידה
7 יונ 2021 12:37:07גיוש תראה למטה הכנסתי אותך שוב למכבסה חחח
גיא רוזן
7 יונ 2021 12:39:50עמיחי,
אתה למעשה בוחר "להעניש" שחקן בגלל שהוא מסוגל לשחק יותר דקות בכל משחק.
.
אני בהחלט יכול להבין מי שממשיך את לוקה. ללא ספק מגלה דומיננטיות מדהימה לגילו.
אישית, אני חושב שהשינוי שלברון עשה בקאבס, בעיקר לנוכח סגל מוגבל במיוחד, הוא משמעותי יותר.
עמיחי קטן
7 יונ 2021 12:54:07זה לא עניין של "מסוגל", אלא עניין של "ככה היה מקובל פעם לתת לכוכבים". אני לא חושב שזה רלוונטי כשאני מודד מי שחקן טוב יותר.
גיא רוזן
7 יונ 2021 12:57:36בטח שיש במשוואה "מסוגל". על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על שחקן דומיננטי ב-2 מדי המשחק. את המנוחות המזונות בהגנה לברון התחיל רק הקדנציה ה-2 בקליבלנד (זה רק מראה עד כמה לתת תפוקה ב-2 מדי המשחק זה קשה).
דה שוט
7 יונ 2021 09:00:45תמיד יש עוד דרך לראות את הדברים.
לוקה הדהים את העולם בסדרה הזאת, הקליפרס נתפסו לא מוכנים (טיי לו הגיב יפה גם אם מאוחר) ודאלאס גנבו שניים בחוץ.
מה קרה מאז?
1:4 לקליפרס.
לוקה שוב לא עובר סיבוב.
דאלאס 10 שנים לא עוברת סיבוב (רק מיני וסאק כמוה).
כל השאר?
היא לא מעניין.
עמיחי קטן
7 יונ 2021 09:03:29דרך אגב, כל הביקורות על לוקה – כושר גופני ועונשין – נכונות. אל תשכחו שהוא בן 22. בעונה שעברה הביקורת העיקרית הייתה שלשות אז הוא השתפר מ-31.6% ל-35% בעונה הרגילה ומ-36.4% ל-40.8% בפלייאוף.
אור
7 יונ 2021 15:05:03מסכים, השיפור בשלשות הפתיע אותי העונה ומבטיח מבחינתו
טריי זריקה מחשידה
7 יונ 2021 09:08:46בקיצר מכל התלונות פה אני שואל מי מגיע לפילי לוקה או טריי? אמביד ממתין😎
דוקטור רזי הופמן
7 יונ 2021 11:16:19אפחד!
Jonathan
7 יונ 2021 12:40:38פורזינגיס
טריי זריקה מחשידה
7 יונ 2021 12:42:10את פורזי אני לא מביא תמורת דוויט
Jonathan
7 יונ 2021 12:53:39למה תמורת דווייט? ייתנו לך אותו תמורת בחירת סיבוב שני בשלב הזה.
אבג
7 יונ 2021 09:20:05אמביד ענק בהתקפה אבל מה עם ההגנה? זכרתי שההגנה שלט יותר טובה….
גרין חירב להם את המשחק בשני הצדדים ובסוף השלשות החופשיות שהחטיא. עדיף שהצעירים ישחקו.
במשחק השני הייתי בטוח שהתחיל עידן הלוקה אבל כנראה שנחכה לשנה הבאה
etayef
7 יונ 2021 09:20:50אני חוזר שנית:
דונצ'יץ' שם על הלוח נקודות ללא הבחנה.
מחוץ לרצף המשחק, ובד"כ בתחילתו.
זה מראה על יכולת של סופרסטאר, אבל בסיום, הוא תלוי באחרים כדי לנצח.
טריי זריקה מחשידה
7 יונ 2021 12:36:28תראו איך לברון מנגר מול הספרס חחח לוקה נראה לכם היה נראה ככה? יקלע 14 נק? חחחחח
https://www.youtube.com/watch?v=qkYl1eKTfZs
https://www.youtube.com/watch?v=Pa8nk7WTUFE הגנה חחח הספרס מבודדים על לברון כי הוא כאילו שומר 🙂
איפה זה ואיפה לוקה שבלתי עציר
פה היה לו קליעה על הפנים. תפס איזה שוונג מול דטרויט הזקנים
גיא רוזן
7 יונ 2021 12:42:55מתי צולמו הקטעים הנ"ל?
תן לי להיזכר.
אה, כן.
בפיינלס.
.
עכשיו,
תתבונן בסגל שמשחק לצדו של לברון.
כל מי שמעט שכל בקודקודו מבין שזה הרגע בו (שוב) שמעון מתחפש לסמרטוט רצפה.
טריי זריקה מחשידה
7 יונ 2021 13:14:50בפיינלס מהמזרח במערב הוא לא היה עושה פלייאוף חחח משחק 3 שהים במערב לא עלה לפלייאוף ועף סיב 1 כבר וזכה באליפות באיזה בועה
רק מראה כמה זבל המזרח היה פיסט אוף דה איסט 😂😂
גיא רוזן
7 יונ 2021 13:26:20חוק סמיילי בלתי ניתן ליצירה.
.
ניצחו את דטרויט, כן?
ברוך רובין
7 יונ 2021 12:44:34איירבול אחר איירבול, יש לציין שאתה כמו ראס לא מתעייף וממשיך לזרוק, לוקה משחק 4 בסדרה 19 נקודות ב9 מ24 מהשדה ו1 מ7 משלוש. לכולם יש משחקים רעים אפילו לגורדן היו…
טריי זריקה מחשידה
7 יונ 2021 13:13:26ברוך מתי לוקה קלע 37מאחוז מהשדה חח אגב היו ללברון עוד משחקים כאלה ולא ראיתי שהוא נתן משחקים של 40 שם בסידרה חחח
עמיחי קטן
7 יונ 2021 13:14:029/24 זה 37.5%
טריי זריקה מחשידה
7 יונ 2021 13:22:19התכוונתי בסידרה אם תראה שם תקציר גיים 4 יש לו עד אז 37 אחוז בסידרה
גיא רוזן
7 יונ 2021 13:23:09שוב,
תזכיר לי מתי לוקה היה בפיינלס?
משחק 6 בגמר המזרח. לברון עם 48 נק'.
.
דרך אגב,
השטות הזו שלך על שמירות כפולות במשרה מלאה. אם צפית במשחקי הפלייאוף באותה עונה, היית יודע עד כמה קלולס אתה מוציא את עצמך…
.
(רמז: משחק 7 בגמר המזרח. לברון והמחליפים מענישים בעזרתו של פאקינג בובי גיבסון…)
טריי זריקה מחשידה
7 יונ 2021 13:37:21מצחיק אתה שוב אתה מביא מקטעים ומתעלם? איפה הביאו על לברון דאבל טים ולחץ לאורך סידרה? יש או אין? 2 מקטעים פה ושם גיוש זה לא נחשב. כי אני יכול להביא לך הרבה יותר שהוחטאו
נתן משחק 6 מעולה מול דטרויט הזקנה. לוקה נתן כאלה כמעט כל משחק מול הקליפרס כבר שנתיים ולוקה חווה שמירה קצת יותר קשה מלברון נגיד את זה בלשון עדינה…
גיא רוזן
7 יונ 2021 13:43:38אחד הגיע לפיינלס.
אחד הגיע הביתה.
.
אתה רואה את ההבדל?
(אחוז הניצחונות של הפיסונס, כמעט וזהה לזה של הקליפרס השנה. לא נורא, אני בטוח שתצליח למצוא טיעון אחר לעשות איתו איירבול נוסף…)
עמיחי קטן
7 יונ 2021 13:41:50התכוונת למשחקים 5 ו-6, ולא 6 ו-7
גיא רוזן
7 יונ 2021 12:40:30עמיחי,
אתה למעשה בוחר "להעניש" שחקן בגלל שהוא מסוגל לשחק יותר דקות בכל משחק.
.
אני בהחלט יכול להבין מי שממשיך את לוקה. ללא ספק מגלה דומיננטיות מדהימה לגילו.
אישית, אני חושב שהשינוי שלברון עשה בקאבס, בעיקר לנוכח סגל מוגבל במיוחד, הוא משמעותי יותר.
Jonathan
7 יונ 2021 12:51:50תודה על הסיקור. טריי יאנג נתן משחק מדהים אבל באטלנטה דקות הסיום היו הרבה מאוד קולינס ושאר הצוות מסביב. מקווה לראות את אטלנטה ממשיכים ככה…
טריי זריקה מחשידה
7 יונ 2021 13:12:37כי שמרו 3 על טריי 😂😂