משחק 7 ופתיחת סדרת פילי-אטלנטה בליל ראשון / רותם אלרן

מנת השף

22:30 – לוס אנג'לס קליפרס (3) VS דאלאס מאבריקס (3)

המשחק המרתק ביותר של הלילה יגיע אלינו ממשחק 7 הראשון של פלייאוף 2021 שבו הקליפרס יארחו את המאבס במצב של הכל או כלום עבור שתי הקבוצות.

הקליפרס מגיעים לאחר ניצחון חוץ מרשים במשחק האחרון, שהיה ניצחון החוץ השלישי שלהם בסדרה וקבע שיא היסטורי בסדרה – זו הסדרה היחידה בהיסטוריה שבה קבוצות החוץ ניצחו את 6 המשחקים הראשונים של הסדרה, והיום הם יקוו לעצור את רצף ניצחונות החוץ של המאבס ולקטוף את הניצחון במשחק המכריע.

לוס אנג'לס מגיעים כפייבוריטים למשחק כשהם עם יתרון הביתיות ועם שניים משלושת השחקנים הטובים ביותר בסדרה, במיוחד לאור כך שפורזינגיס מאכזב בדאלאס וקולע 12.7 נקודות למשחק, ובארבעת המשחקים האחרונים הוא סיים פעם בודדת עם ספרות כפולות בתחום הנקודות, כך שהחולשה והפסיביות שלו יכולים להיות נקודת יתרון משמעותית מאוד עבור הקליפרס, ואם הם ינצלו את זה יש להם נקודת התחלה מצוינת. היכולת של קוואי וג'ורג' חשובה, אך גם הסגל המשלים ישחק תפקיד משמעותי, לאחר שבמשחק הקודם 25 נקודות של רג'י ג'קסון חיפו על חולשה של שאר הסגל המשלים, ולא בכל משחק הקבוצה תקבל תרומה כזו ממנו, כך שחשוב שגם שחקנים כמו רונדו, זובאץ או מוריס יפרחו עבורם היום.

מנגד, המאבריקס מגיעים לאחר שהפתיעו בסדרה, בעיקר בזכות כושר נהדר של דונצ'יץ', שב-4 מששת המשחקים עבר את סף 30 הנקודות וכרגע קולע 34 נקודות בממוצע למשחק בסדרה. המאבס תלויים בו מאוד, במיוחד לאור היכולת החלשה של פורזינגיס, ומשחק מצוין מצדו יהיה קריטי עבור ניצחון של הטקסנים.
לצדו של הסלובני, גם טימי הרדוואי ג'וניור נותן סדרה טובה מאוד ונכנס לתפקיד הכוכב השני, אך יכול להיות שזה לא יספיק, ועל מנת לנצח הם יצטרכו תרומה משאר הסגל המשלים. אסטרטגיה שעבדה טוב בשני המשחקים האחרונים הייתה לפתוח עם בובאן מריאנוביץ', כשהענק סיפק איום הגנתי בצבע ומנע חדירות קלות, ולצד זה ייצר נקודות ביעילות בצבע, ואם ימשיך כך היום זה יהיה משמעותי עבור הקבוצה. נוכל לקבל במשחק הזה תצוגה נהדרת משתי הקבוצות, והוא משחק שפשוט אסור לפסוח על צפייה בו.

אני מהמר על ניצחון של המאבריקס במשחק צמוד מאוד.

שאר המשחקים

20:00 – פילדלפיה סיקסרס (0) VS אטלנטה הוקס (0)

המשחק השני של הפריוויו והמוקדם ביותר מהשניים יגיע אלינו מפילדלפיה, שם הסיקסרס יארחו את ההוקס למשחק שיפתח את הסדרה לאחר ששתי הקבוצות עברו את הסיבוב הראשון ב-5 משחקים.

הסיקסרס מגיעים למשחק כפייבוריטים לאחר עונה מרשימה שבה סיימו במקום הראשון במזרח, ובסיבוב הראשון עברו את הוויזארדס ב-5 משחקים וללא יותר מדי קשיים, למרות הפציעה של ג'ואל אמביד. אך הפציעה הזו בדיוק היא זו שעלולה להקשות על הקבוצה, כשבשנים האחרונות הענק הקמרוני סבל מפציעות בשלבים המאוחרים של העונה ולא הצליח לסחוב את הקבוצה מעבר לסיבוב השני, כך שהכשירות והיכולת שלו יהיו קריטיים, והיום הוא בספק למשחק בשל הפציעה במיניסקוס. גם עם אמביד בספק, הסיקסרס היא קבוצה מפחידה מאוד כשיש לה את בן סימונס, אחד המגנים הטובים בליגה ושחקן שיכול להניע התקפה, ולצדו טוביאס האריס נתן עונה מצוינת, וגם בסיבוב הראשון נראה טוב עם 25 נקודות למשחק.

אחד הדברים המשמעותיים ביותר עבור הסיקסרס הוא ההתמודדות ההגנתית עם ההוקס – אטלנטה סיימה את העונה במקום התשיעי במדד הרייטינג ההתקפי ועם אחוזים טובים משלוש, וזה המקום שבו היכולת ההגנתית של הסיקסרס יכולה להתבטא, כשהקבוצה הגבילה את היריבות שלה העונה לאחוזים נמוכים יחסית מעבר לקשת (36%, דורגו במקום התשיעי בליגה), ומול קבוצה שמתבססת על קליעה האפשרות של הסיקסרס להגביל את המדד הזה יכולה להיות קריטית, בנוסף לכך שסימונס יוכל לשמור את יאנג ולהקשות עליו, ובמידה שסימונס יוציא אותו חלקית מהמשחק, היכולת של הקבוצה כולה עשויה להיפגע משמעותית.

בצדו השני של המשחק, ההוקס הפתיעו בסדרת הסיבוב הראשון כשהרבה אנשים חזו ניצחון לניקס, אך ההוקס הצליחו לקחת את הסדרה כקבוצת החוץ והדיחו את ניו יורק ב-5 משחקים.
אחת הסיבות המרכזיות שההוקס ניצחו בסדרה מול הניקס הייתה הכושר של טריי יאנג – הרכז הצעיר סיים את הסדרה עם ממוצע הנקודות העשירי בטיבו בסיבוב הראשון כשקלע 29.2 נקודות למשחק, אך מלבדו עוד סיבה מרכזית שתוכל לבוא לידי ביטוי מול הסיקסרס הייתה ההגנה, ובעיקר זו של דיאנדרה האנטר. הסופמור של ההוקס לא הרשים במיוחד התקפית כשקלע 10.8 נקודות למשחק ב-40% מהשדה, אך המצ'אפ שלו מול ג'וליוס רנדל היה משמעותי לניצחון של ההוקס, והוא עצר את הכוכב של הניקס על 9/22 מהשדה וכפה עליו 3 איבודים על 4 אסיסטים בלבד. בסדרה מול פילדלפיה, האנטר יכול לקחת על עצמו את סימונס או האריס, ועצירה של אחד משניהם יכולה להיות משמעותית לסיכוי של ההוקס לנצח בסדרה, וגם בעמדות הגבוהים ההגנה של קאפלה על אמביד תשחק תפקיד משמעותי. הקבוצה מגיעה כאנדרדוגית, אך הסיקסרס לא יכולים לקחת אותה בקלות ראש ונוכל לקבל כאן משחק מותח ומהנה.

ההימור שלי הוא על ניצחון של הסיקסרס במשחק צמוד.

לפוסט הזה יש 614 תגובות

  1. פריוויו מעולה, רק כדאי לתקן את הכותרת ל'יום ראשון'… 🙂
    הלב רוצה שהמאבריקס ייקחו הערב, אבל אם הייתי צריך להמר הייתי הולך עם הקליפרס. הם טובים מדי, ונראה לי שהערב יילך להם יותר טוב. חבל

  2. קליפרס והוקס

    היום קבוצת הכדורסל שלנו בשכונה דנה במשחקים הנל ויש החלטה פה 1 לטובת הקליפרס
    לגבי המשחק השני היו דעות חלוקות
    ההייטר הראשי של יאנג שמדבר שטויות באטלר (אשך פראייר לידו) שאמר רק לפני פחות משנה שטריי יאנג זה סקוטי ווילבקין… אמר פילי לוקחים בסוויפ 🙂
    ג'מייקל גרין הצביע התערבות על פיצה וקיבל ואמר פילי עוברים גם בלי אמביד
    תמכו בהם גם הרקדן ופול גורג ולאורי

    בצד השני

    אנכי שמניח שאמביד ימיץ חלק מהסידרה ולכן הולך על ההוקס
    התמנון בכלל זרם ואמר ג'נטלמני לטריי
    רנדל הולך על טריי ב6
    קליר פאת גם על טריי ב6

    בצד השני

  3. נצטרף ב10 וחצי למשחק האדיר(!) בין הטקסנים לקליפרס
    משחק עם משמעות גדולה לשני המועדונים ולמורשת של הכוכבים.
    בסנריו שלוקה מפסיד שנה שניה ברציפות ולא מצליח לעבור סיבוב בפלייאוף, יהיה שידוד מערכות בדאלאס, פרוזינגיס יועבר בטרייד ויבוא כוכב משמעותי.
    בסנריו שהקליפרס מפסידה, זו מכת מוות לקריירה של ג'ורג' שכנראה יוטרד.
    אם קוואי שוב לא עובר סיבוב בסיטואציה המושלמת הזו, האליפות בטורונטו נראית פתאום כמו אפיזודה מקרית…

    1. אני לא חושב שיש מי שיכול לחשוד בי כאוהד גדול של קאוויי. ועדיין,
      יש לו לבחור צמד זכיות בפיינלס mvp. אין דרך לשנמך את זה. יש גם כמה תצוגות קלאצ' מרשימות בפלייאוף לאורך השנים. גם את זה אי אפשר לשנמך.

    2. לא מדברים על כך שהוא נותן סדרה פסיכית, 32.8 נקודות ב67.2 אחוז אפקטיבי וטרו שוטינג של 71.6%. הסיטואציה בקליפרס רחוקה מלהיות מושלמת המאמן שם חלש מאוד ומקבל החלטות רק משחק אחרי, פול גורג לא הכוכב השני שחשבו, אין להם מנהל משחק (הגופה של רונדו זה בדיחה) וגם הגארדים שלהם לא ברמה גבוהה, הגבוהיים שלהם זה בדיחה.
      .
      קוואי הפעיל לחץ על ההנהלה שגרמו לה לעשות טעויות פטאלית, בטח עם הטרייד של גורג, החוזה של קנארד… אז בעוד יש ביקורת על ההתנהגות שלו מחוץ למגרש על המגרש הוא מדבר במעשים שזה מה שחשוב.

  4. תודה רותם.
    אני עם הניצים והמפרשיות. ארבע שנים אני מחכה לג'ורג'י בוי. קרס ביוטה, קוּטְיָיש בפורטלנד, ג'ומאל בבועה – והערב – הגיע זמנו.
    או שלא…
    🙂

  5. תודה רותם. מאמין שהקליפרס הפעם לא יעשיץו קליפרס ויעברו את דאלאס …משחק צמוד בואך הארכה…
    פילי גם תנצח בחד ספרתי…

  6. איזה באסה, משחקים בשעה טיל, וקבעתי להיפגש עם מישהי היום בערב, מקווה להגיע לסוף של דאלאס קליפרס. קוואי באמת מרשים ממש הסדרה, אבל הקליפרס כהרגלם מאכזבים באופן הכללי.
    האם היום נכתב עוד פרק בסיפור האגדה של הללוקה?

  7. פול ג'ורג' ממש לא הבעיה של הקליפרס בסדרה הזו. בעצם הקליפרס משחקים בסדר גמור. זו דאלס שפשוט מסרבת להחטיא

  8. תודה רבה!

    קצת מצחיק לדבר על יתרון ביתיות בסדרה של קליפרס – דאלאס, אבל כנראה שהקליפרס יקחו את זה בל"א

    לגבי פורזינגיס (שהצליח לא לעמוד גם בציפיות הכי נמוכות) – אני דווקא חושב שיצא טוב לדאלאס, לפחות עכשיו אמור להיות ברור לכולם מה הוא מסוגל לתת ליד לוקה ומה חייבים לעשות איתו

  9. פילי בלי אמביד אמביד נגד ההוקס זה אולי חצי הגמר החלש שאני זוכר, עדיין פילי עדיפה ואם תפספס את העליה לגמר השנה כנראה שהפרוסס יוגדר ככישלון קולוסאלי. דאלאס קליפרס זה משולש קלאסי בטוטו

    1. כאילו הם לא ראו את החצי גמר השני אתמול… לא מבין מה הלחץ בסדרה של 7 כשהיריבה היא אטלנטה והנזק הפוטנציאלי כל כך גבוה

  10. גם אני לא חושב שאמביד צריך לשחק
    מצד שני אנחנו לא באמת יודעים מה חומרת הפציעה.
    הרבה פעמים לשחקנים יש קרע קטן במיניסקוס והם אפילו לא יודעים על זה ומשחקים בלי בעיה .

    בכל מקרה אמביד משחק והאנטר לא משחק
    לא נראה טוב לאטלנטה

      1. לא בברך הזאת
        היה לו ניתוח מיניסקוס בברך השנייה לפני 3 שנים

        בכל מקרה מיניסקוס זה לא מה שהיה לפני 15 דנה וגמר לברנדון רוי את הקריירה
        הרפואה השתפרה משמעותית בתחום הזה

  11. בכל מקרה אני יודע שזה לא יקרה אבל אני הייתי עולה עם אמביד, סימונס, האריס קרי ומרסי בחמישייה ומי שטרי יאנג שומר עליו לוקח אותו לסל , הוא לא יכול לשמור על אף אחד מהם ויכניס אותו לבעיית עבירות מהר מאד

  12. טוביאס האריס מרוויח קצת יותר מוויגינס ויש לו חוזה לשנה אחת יותר. את מי מהם פילדלפיה מעדיפים בסגל?

      1. מה לחלום אני לא מציע עסקה. אוהבים ללעוג לחוזה (המוגזם) של וויגינס אבל טוביאס האריס לא נותן יותר על חוזה גדול יותר. גם הוא כמו וויגינס לא נותן התקפה כשצריך.

  13. חד משמעית –
    הצעד שעשה את העונה של ההוקס,
    הכניס רוח למפרשיו של כוכב הקבוצה,
    הפך את הקטמוני לבן אדם שמח יותר.
    .
    הרגע בו שמעון נטש את עגלת טריי יאנג …

  14. אמביד לא אמביד השחקן הטוב ביותר על המגרש בכלל באטלנטה, דני גרין יעצור אותו הבדיחה הכי טובה ששמעתי

  15. שמעון בוא עשיתי לך קליר פס על העגלה של גיא,שב בנוח,תראה מהיציע את גיא\גילרי מזיעים,גם האשך פה
    חמים ונעים

  16. ההתקפה של אטלנטה מקהלה, לעומת זאת אני מכיר חשפניות שפותחות רגליים פחות מהגנה של פילי.
    .
    זוכרים את הוויכוח שלנו תחילת השנה על אטלנטה והכישרון בה ולאן יגיעו זה הזמן לאכול את הכובע

  17. פילי לא יחזרו מ20 הפרש כל מה שצריך זה ללחוץ טיפה על הרגל, מי שיושן עם חוזה מקס לסימונס שלא יתפלא שקם עם פרעושים

    1. אם אין קליר קוסט טו קוסט הוא חסר מהות בהתקפה אבל זה פחות הבעיה אמביד כנראה לא כשיר וסתם עשה דיוויס בגיים 6 בשביל המורל .
      אני מתעב את הוארטר גורג היל ודוויט פחונים שישלשלו כל הסידרה

    1. ברוך נהיית רפה הבנה כמו טנש חחח מביא לי מהלכים בודדים אתה חושב סלומון היל ינצח לך 4 משחקים בסידרה תענה לי? ראית מה קורה שאין דאבל טים על טריי? 25 נק בחצי כמה שלשות קלעו בגלל הדאבל 2? 6 נק?

  18. המשחק הזה גמור
    דוק ריברס הפסיד את המשחק הזה
    הוא התחיל עם גרין על יאנג , גרין בשום פנים ואופן לא יכול לשמור על יאנג.
    הוא לחמישייה השניה בלי פותחים לשחק 6 דקות רצוף בפלייאוף כאילו זה עונה רגילה, אטלנטה רצו 17-0 בדקות האלה.
    וכשהוא החזיר את החמישייה הוא שוב נותן לגרין לשמור על יאנג.

    ניהול משחק איום ונורא

  19. אמביד זה טנק כבד הוא מאט את פילי כל השנה אני אומר את זה יד כאן קבוצה שמשחקת בהילוך מהיר ואחת בהילוך איטי. גם בסט אופנס. זה ממש בולט לעין. פילי צריכה לנסות להאט את המשחק. להתחיל מזה שלא תאבד כל כך הרבה כדורים

    1. האחוזים שלהם במחצית הזאת זה אאוטלייר, זה לא המספרים האמיתיים שלהם
      בסופו של דבר הסטטיסטיקה מתיישרת

      1. ברור שזו סטיית תקן, אבל הניקס משחקים ממש לאט, כך שאין להביא מהם ראיה.
        זה לא רק האחוזים, הכנה וניהול משחק נוראית של ריברס.

  20. אם דוק ריברס פותח את החצי השני עם דני גרין על יאנג צריך לפטר אותו
    גרין לא עשה כלום בהתקפה, תושיב אותו על הספסל ותן לטייבול לשחק

  21. זה מה שנקרא השפעה של מאמן (למי שמפקפק בצורך מאמנים בליגה).
    השינוי הגדול שמקמילן עשה עם יאנג עוד יסופר בספרי המועדון לדורות.
    מאמן אחר היה נותן ליאנג להשתולל בזריקות חצי מגרש ללא קשר לשעון או להתקפה…
    תראו איך הבחור הזה משחק מאז שהחליפו את המאמן, תענוג גדול!.

  22. אטלנטה מלאה בכישרון בכל עמדה,הספסל שלה יכול להעמיד קבוצת לוטרי נחמדה .
    יש להם אחלה הגנה,מגן בצבע ברמה גבוה.
    על ההתקפה אין מה לדבר,צלפים בכל פינה,חודרים נהדרים ואם צריך חצי מרחק אז גם את זה יש בשפע.
    ועליהם מפקד ילד עם שיערות סבתא שמפרפר כל הגנה…הפלוטר שלו תענוג לעיניים!

  23. היובי בראון: ״אני אוהב את האסטרטגיה של פילי. להוציא את הכדור מהידיים של יאנג. לתת לאחרים לעשות דברים. 4 על 3״
    חחחח
    בדיוק מה ששמעון טוחן פה כבר חודש.

  24. לקראת המשחק הגורלי הערב, צוות הנגרים סביב לוקה ינגר, דוריאןן 1:8 מהשלוש, קוואי ינגב הקליפרס בבלואוט. מלח מים מלח מים.

  25. סימונס הפך את המשחק בהגנה – קרי פישל בהתקפה. העיקר נגד וושינגטון המטאטא הזה ירה 😬😬😬 (סתם סתם הוא אחלה קלעי)

      1. כל דאבל טים נגמר הערב בנקודות קלות, תחשוב משחק שלם משחקים 4 על 3. בסוף יש זמנים ומקומות שמשתלם לעשות דאבל טים לא כאסטרטגיה קבועה על הכוכב

    1. אמרתי לפני המשחק שמקסי צריך לעלות והוא או קרי לתקוף את יאנג שיעבוד בהגנה
      זה לא קורה , יאנג נח בהגנה שומר על אוויר כי דוק ריברס

    1. אחח מה יהיה איתך תגיד? אמרתי שאם אמביד לא עולה אז הוא צריך להיות על המגרש בשביל לשים גוף על קאפלה. מה עם הדאבל טים? עדיין עובד?

        1. איזה שטויות אתה מדבר זה לא להאמין, ירד לא בגלל הדאבל טים דרך אגב הסיבה שהגיע לפער הזה זה בגלל הדאבל טים פילי חטפו איזה 40-50 נקודות קלותמזנ . שמעון זה קרצוף

      1. נו, בינתיים שניהם במצב נכון מבחינת המועדונים ומבחינה אישית.
        כרגע אי אפשר לומר שאחת פישלה על אחרת בבחירה שלה

  26. פילי יפסידו את המשחק הזה אבל רואים בחצי השני שדוק למד את הלקח , שינה את הרוטציות והליינאפס
    המשחקים הבאים יהיו שונים בהרבה

  27. אין שום סיכוי שבעולם שג"ס יקחו את סימונס. ראשית כי גרין טוב יותר ושנית, גרין קולע עונשין בצורה סבירה ושכצריך את הנקודות הוא ממעט להחטיא.

  28. שמעון אני מתנצל, זה היה דדי שאמר שמהיכרות שלו לילארד וקיד בחשו מראש. בד"כ הזיכרון שלי טוב או שאני בודק אבל הפעם פישלתי

  29. ווגנובסקי אומר שקיד הודיע שמסיר מועמדות מפורטלנד. לדברי ווג זה בגלל ההצהרה של לילארד שהוא רוצה את קיד.

  30. היה משחק אש. המון קטעים טובים וגם המון שטויות. לפילי יש הגנת לחץ מצוינת, אבל אטלנטה תגיעיותר מוכנה למשחק הבא.
    שמעון- אי אפשר ללחוץ ככה משחק שלם ובטח שלא סדרה,זה לא החברה שלך במתנ"ס.
    אני חושש שאמביד גמור למשחק הבא, הוא נראה "מעוך" לגמרי.
    .
    ועכשיו למנה העיקרית

    1. אף אחד לא אמר ככה ואפשר הכל הנקודה שלי היא שרוב הכוכבים לא נתקלים בהגנות כאלה יש עליהם בדכ מגן חלש באחד על אחד ונותנים להם לעשות מה בא להם לנשום להתמקם לזרוק
      וזה מה שמרגיז אותי בניגוד לרבים אני שונא ווימאר אול וויטנס אם הוא לא מאותגר ברמה העליונה ביותר.
      ראית פעם ב18 עונות מישהו שומר ככה את לברון? וללברון יש כדרור חלש.

      1. אני חושב שמשחק הבא הם יעשו דאבל על יאנג מייד כשהוא עובר את החצי להוציא לו את הכדור המיד ואז יחזרו להגנה הרגילה וינסו למנוע ממנו לקבל את הכדור חזרה

  31. אתמול מילווקי בפיגור 19 5 דקות לסוף רוקנו את הספסל
    היום פילי באותו דבר עשו לחץ על כל המגרש ונלחמו כמו אריות

  32. הדאבל טים על לוקה לא עובד יותר מדי
    כל עוד קאווי וגורג לא אלה ששומרים עליו הכל תלוי בכמה החברים שלו יקלעו את הזריקות הפנויות

    1. ברור שדאבל של רגי גקסון וזובאץ לא יעבוד חחח זה לא דאבל טים לוקה ישר בורח להם אפילו לא צריך למסור. דאבל טים עובד לאורך זמן עם לחץ חזק ואיטנסיבי לא רפה כזה. אני חא מדבר על מהלך פה או מהלך שם. זה גומר את השחקן לא מדנה גםצאם קוראים לך מייקל

      1. זה לא רק גקסון וזובאץ. גם מוריס ובאטום לא עוזרים. זה קל לו מדי.
        הקליפרס לא מתמאצים יתר מדי להשאיר את קאווי וגורג עליו. אחרי חסימה אחת,גג גג שתיים יש חילוף ומשם לוקה חוגג
        הזריקות הפנויות ימשיכו להגיע, השאלה כמה יכנס

  33. לילה טוב חברים
    מצטרף למנה המרכזית של הפלייאוף עד עכשיו
    וראה שג'ורג' עדיין תקוע במשחק 6 ביוטה 2018 עם 5 נקודות במשחק

  34. חחחחחחח מביך לראות את הטיפשות של המאבס היה סוויץ שמאן נשאר על פורזי הוא מגיע לו למותן. ליד הסל ופורזי רואה כדור אצל לוקה מסובב ראש ויוצא לשלשה תוך כדי דידוא עצל כזה ואז מיידה שלשה שלוקה מוציא לו 😂😂😂😂

    1. אם הם היו רצים אליו לדאבל טים היה נגמר בסל קליל. לוקה לא יקלע שלשות כל המשחק. צריך להביא לו את הדאבל כשההתקפה עומדת

      1. אין מה לעשות זה לבחור את הרעל שלך זה לא יכול לעבוד כשיטה אבל כששחקן כל כך חם אתה מהמר על השחקנים האחרים, מאשר שדונציץ יקלע ב100+ %אפקטיבי

  35. איך אני אוהב את לוקה.
    משחק 7 הפלייאוף, הוא נופל מתחת לסל אחרי החטאה ועסוק בלעשות פרצוף למצלמה.
    השמחת חיים והשובבות שלו מחזירה את הכיף למשחק, במיוחד אחרי שרואים את הפרצוף-תחת של קואי…

  36. אם דאלאס רוצים לנצח הם צריכים לחזור לדאבל טים על קאווי שמוציא לו את הכדור מהידיים, זה עבד להם ככ הרבה בסדרה הזאת

    1. מה התחלת להעתיק😎
      אני מודיע שאני מפסיק לכתוב על זה זה לא באמת יעזור למאמנים רפי ההבנה שם לקלוט.
      וטנש לא יבינו לעולם. לא חבל על הדיו. החלטתי להנות מווי אר אול וויטנס לא בריא להיות חמוץ וקפוץ. גם נהנים פחות.

      1. היו לא מעט פעמים שהקליפרס מצאו פתרונות
        פעם אחת עם רונדו שניהל משחק 4 על 3 בצורה מצוינת
        וגם עם רגי גקסון שהצליח לעשות תנועה שמנעה מהדאבל להחזיק
        ועדיין זה עבד ככ הרבה מול קאווי, ואם הוא יתחמם כמו במשחק קודם זה יהיה מאוחר מדי

        1. היי מעולם לא טענתי שדאבל טים זה 100 אחוז ומצליח תמיד. מה שבטוח שלא הייתי מוכן שלוקה או קאווי ישימו עליי 50 נק.
          הייתי מנסה לגרום לפורזי לשים 30 ולנהל משחק או לפיני סמית או לפול צ'וק גורג

  37. לוקה זה פשוט הצגה. יעילות מפחידה במשחק. חייב לשפר את אחוזי העונשין שלו – אם יעשה את זה באמת שאין שום דבר שאפשר לעשות נגדו.

  38. שמעון וברוך יודעים להגיד רק דבר אחד בכל משחק ללא קשר ועם קשר-
    דאבל ,תעשו דאבל…איזה מאמנים אהבלים תעשו כבר דאבל!

  39. כשיש לך את 2 משחקני ההגנה הכי טובים שיש בליגה בעמדה הכי חשובה
    ועדיין לוקה ב99 אחוז מההתקפות מצליח להגיע לשמירה ע"י אחד מה3 האחרים
    לא יודע מה להגיד לכם אבל מבחינתי זה פשוט הזוי

  40. לא יודע מה קרה לפול ג'ורג'אבל זו הייתה טעות לעזוב את אינדיאנה. באינדיאנה הוא זכור כפייטר ווינר וזה כאילו לא נשאר שום דבר, גם כשהוא משחק טוב מאד לא נשאר שום דבר מהלוחמנות

    1. צפית בסדרה? הוא הופך את גורג לזונה שלו באחד על אחד, גם בקוואי הוא מתעלל אין יותר מדי מה לעשות בערב כזה פרט לדאבל טים

  41. הגנה שערורייתית על לוקה, הוא בערב שהוא קולע מכל מקום במצב כזה תהמר על האחרים שינצחו אותך אין ברירה, תוציא אותו מהמשחק

    1. אני חושב שאתה מגזים. אפשר לשמור טוב יותר, אבל זה לא שמשאירים אותו חופשי. זה שהשחקן של בובאן לא עזב אותו בחדירה של דונציץ הביא לקליפרס 2-3 חטיפות

  42. אני חושב שהקליפרס לא יודעים איך לעשות דאבל טים על לוקה ולו לא רוצה להביך את עצמו אז הוא משאיר את באטום

    1. היו כמה פעמים שהקליפרס עשו את זה. ברגע שזה דאבל טים רכרוכי לוקה נפנף אותם בקלילתו
      היו מעט פעמים של דאבל טים עם לחץ כבד שהצליחו
      אבל הפתרון זה לא דאבל טים, זה כמה שפחות לעשות חילופים ולדאוג שקאווי/גורג ישמרו עליו, כל פוזשן כזה זה נצחון גדול לקליפרס

  43. כולכם צודקים אבל לוקה לא יוכל להמשיך ככה כל המשחק, אם הוא ימשיך, ככה ברבע הרביעי הוא שוב יפול מהרגליים כמו במשחק הקודם.

    1. לוקה לא נפל מהרגליים במשחק הקודם
      ברבע הרביעי הוא דאג לכמות פסיכית של שלשות פנויות לחברה שלו במגרש והם פשוט החטיאו קשות
      הפעם (עד כה) הוא מוסר פחות וזורק יותר. וקולע יותר

  44. אנשים לא מבינים שיש שחקנים ששום שמירה לא תעצור אותם,יכולים אולי להאט אותם אבל אין נוסחה שתעצור שחקנים כאלה.
    לוקה בניגוד להרבה שחקנים הוא שחקן התקפה מושלם בנוסף לאיי-קיו הגבוה שלו וכמובן הגובה והפיזיות,זהו מתכון מושלם.
    קשה מאוד לשמור אישית כשיש לך חסימות,קשה מאוד לעשות דאבל בגלל ראיית משחק והגובה שלו.
    היחיד שיש לו את הפיזיות,האי-קיו והגובה הוא קוואי,הבעיה שאתה גומר אותו בהתחשב בזה שהוא גם שחקן ההתקפה הכי חשוב שלך.
    כרגע קוואי לא עבד קשה מידי במחצית הראשונה,מאמין שזו האסטרטגיה של לו…לשמור אותו כמה שיותר טרי לשמירה אישית על לוקה במחצית השנייה וכך אני מאמין מה שיקרה.

    1. היכולות המגוונות של לוקה זה פשוט חולני, אפילו הארדן לא זורק זריקה על רגל אחת סטייל נוביצקי
      וקאווי הוא לא היחידי, לוקה מתקשה מאוד גם מול ג'ורג

  45. בס"ד
    לוקה מדהים, וגם פורזי, לפחות הוא לא מפריע.
    בובאן זה ה x פקטור. רק מהמאבקים מול הקליפרס מתעייפים.

  46. למה לא עושים דאבל על לוקה חחחחחח .
    כמו שאמרתי,לו שמר את קוואי למחצית השנייה בשביל לוקה,אם היה שומר עליו מתחילת המשחק הוא היה עם הלשון בחוץ.

  47. לוקה אדיר, אבל הולך הביתה. טריי יאנג אדיר, עבר סיבוב, ונראה שהולך להעיף את פילי ואמביד. יש מצב שאטלנטה לא טעתה בבחירה שלה. זה נכון שלוקה>טריי, אבל יש מצב שזאת הייתה הבחירה הנכונה לאטלנטה

    1. זה לא קשור. לטריי העונה הביאו קצת צוות מסייע ללוקה זה פחים בחייאת תראה את פורזי….הייתי דופק לו סטירות על שרפרף.
      קרלייל איבד את הסידרה הזאת במשחק הקודם. הם היו צריכים לעבור למרות הנחיתות בכשרון.
      טריי עבר את הניקס הקבוצה הכי חלשה בפלייאוף זה לא הקליפרס. אם יעבור את פילי יהיה מה לדבר כי הם ברמה של הקליפרס.
      לוקה כרגע טוב מטריי אבל טריי עוד יתפתח הוא לא פראייר

  48. באסה… אם לוקה היה יכול לתת את התפוקה שלו לאורך משחק שלם באינטנסיביות, הוא היה מקום ראשון בהיסטוריה. מייקל צריך לדאוג

  49. אני לא מסכים עם מארק ג'קסון. לביתיות לא הייתה כאן משמעות, אפילו במשחק השביעי.
    לקליפרס סגל משלים חלש אבל עדיין הרבה יותר טוב משל דאלאס.
    תחליף את לוקה עם קוואי וגם לוקה יעלה עם הקליפרס לשלב הבא

  50. זה למה אני מחזיק מקוואי יותר מכל סופרסטאר אחר בליגה.
    שחקן ההתקפה וההגנה הכי טוב של הקבוצה.
    שאר הסופרסטארים אחראים בצד אחד של המגרש.

  51. עצוב
    נגמר הסיפור של לוקה בפלייאוף הזה
    מעניין מתי יגמרו להתייחס אליו כילד הפלא
    ויתחילו להחשיב לו כשלונות
    הימור: מהעונה הבאה הוא יצטרך להתחיל לפרוע שטרות

  52. דיייייי קוואי ,תעזוב את השאר ושחק לבד,אלה הדקות שאתה צריך לקחת את המשחק עליך ולא להסתמך על ג'ורג' או אחרים.

  53. לשחק עם מריאנוביץ זה שטיק שפגע בדאלאס בטוטאל- אולי יש אפשרות לסלי הוק קלים אבל מצד שני, הקליפרס שיחקו עם 5 קלעים מחוץ לקשת ולמעשה תפרו אותם ללא הפסקה והם באחוזים מדהימים משלוש וכמעט ברחו להם בתחילת המשחק עד שזה הגיע בסוף הרבה השלישי,
    כשלדונציץ נגמר האוויר לסחוב לבד אותם.

    1. הוסבר בשידור שכשיש מומנטום בריצה אז כשעוברים את החצי זה לא עבירה, אמרו שהנחיתה לא הייתה בשליטה מלאה אז שעבר את החצי זה בסדר.
      ואן גנדי ירד עליהם שעתיים

  54. כשבונים קבוצה מסביב לבחירת דראפט לוקח כמה שנים עד שהוא נהיה סופרסטאר ועד אז כבר יש קצת צוות מסייע. דונצ'יץ' שבר את החלק הראשון של המשוואה, אבל המאבס לא שברו את השני

    1. ושיצליח להיות בכושר כל המשחק.
      יכולת צבירת הנקודות שלו היא מדהימה. יחד עם כל המעלות והיתרונות שלו, זה באמת מרשים.
      שחקן אדיר

          1. סקורר מחד עם קילר אינסטינקט, ושחקן שלם מאידך שיודע למקסם את עצמו ואת חבריו.
            לא הכל זה תחרות הטבעות.
            הוא כמובן בחיים לא יהיה שומר ברמה של ג'ורדן, אבל עם השכל שלו, הוא יכול להתקרב לרמה של השמירה הקבוצתית של לברון.

  55. לוקה לא עושה את החברים יותר טובים. לא נותן להם ליצור. הוא מכדרר כל ההתקפה והם עומדים ומסתכלים עליו. לוקח הכל על עצמו והופך אותם לסטטיסטים. יאנג הרבה יותר דינאמי ומשתלב במשחק ובתנועה הקבוצתיים.

        1. זה נראה שזו הפעם הראשונה שאתה רואה את המאבס…
          הם באמת היו שחוטים מעייפות.
          טוב, נו.. חלאס… אתה בא עם מסקנות מהבית

כתיבת תגובה

סגירת תפריט