פריוויו פלייאוף 2021 – פילדלפיה 76 (1) – אטלנטה הוקס (5) / אדר בר דוד

פריוויו פלייאוף 2021 – פילדלפיה 76 (1) – אטלנטה הוקס (5) / אדר בר דוד

מה הביא אותן למעמד?

הסיקסרס, בעונת קורונה קשוחה והזויה, יצאו מהמזרח עם המקום הראשון ביד, מה שסידר להם סדרת סיבוב ראשון נוחה מול הוויזרדס, שאמנם הגיעו במומנטום אבל יותר שמחו מעצם כניסתם לאירוע מאשר ציפו ותכננו לעשות רעש באירוע עצמו.

הנטס שיחקו רוטציות כוכבים (מתוכננת וכפויה), הבאקס הורידו הילוך בעונה הסדירה אחרי שנתיים דומיננטיות כדי להתכונן לפלייאוף והמחיר של זה הוא שהשתיים יאלצו להתגושש זו מול זו. כך נסללה דרכה של פילי לפסגת הקונפרנס ועם עונה בריאה באופן יחסי של בן סימונס וג'ואל אמביד הם סיימו במאזן 23-49, כולל 7-29 במבצרם הביתי.

מול וושינגטון הסדרה נראתה כמו שסדרת 1-8 צפויה להיראות עם עליונות ברורה של הקבוצה של דוק ריברס. אחרי משחק ראשון צמוד יחסית הגיעו שתי תבוסות שלא הותירו הרבה ספקות לגבי פערי הרמות בין הקבוצות. בשלושת המשחקים כשאמביד על הפרקט פילי הובילה בממוצע ב-23+ והוויזארדס פשוט היו חסרי אונים מולו.

ואז הגיע המשחק הרביעי. הקמרוני הגדול נפצע במהלך כניסה לסל ברבע הראשון, קיבל טיפול וחזר לשחק רק כדי לצאת שוב ועד היום טרם חזר. את המשחק הסיקסרס הפסידו אבל הדאגה הגדולה היתה מצבו של הסנטר. בינתיים נראה שהפציעה לא חמורה אבל את המשחק הראשון מול ההוקס הוא כנראה יפספס ונראה כיצד יחזור והאם תהיה לכך השפעה על היכולת שלו, גם מבחינה פיזית וגם מנטלית.

מי שחשב שבלי אמביד הסדרה נפתחת לחלוטין קיבל את הצוות המסייע של פילי במלוא הדרו. סת' קארי תפר 30 נק' באחוזים אדירים, טוביאס האריס התעלה עם 28 נק', הספסל נתן תרומה משמעותית וסימונס ניהל את העסק עם טריפל דאבל באחוזים טובים, אפילו סבירים מהקו.

לפעמים היעדרות של הכוכב יכולה לעשות רק טוב לקבוצה כי שחקני המשנה מקבלים את הבמה לבוא לידי ביטוי וכך, במידה ואמביד יחזור בריא וכשיר, יכול להיות שהרווח של הסיקסרס יהיה גדול מהנזק.

ההוקס עברו עונה לא פשוטה עם המון פציעות ובעצם לא הצליחו ליהנות מסגל מלא בשום שלב. זה התחיל עם בוגדנוביץ' וגאלינרי שישבו בחוץ, המשיך עם האנטר ורדיש, רונדו הוחלף בלו ויליאמס וכשהתוצאות לא התאימו לציפיות גם לויד פירס ראה את הדלת החוצה והוחלף בנייט מקמילן.

תחת המאמן הוותיק דברים נראו הרבה יותר טוב ואחרי דשדוש במשך רוב העונה ומאבקים סביב הכניסה לפלייאוף, ההוקס סיימו את העונה הסדירה עם שבעה ניצחונות בשמונת המשחקים האחרונים כדי לקפוץ עד המקום החמישי. היתה לכך משמעות רבה כי במקום לקבל את אחת משלוש הקונטנדריות במזרח, הם סידרו לעצמם מפגש עם הקבוצה החביבה והמפתיעה מהתפוח הגדול. תיבודו, רנדל, רוז, המדיסון סקוור גארדן וספייק לי הספיקו לרוב הפרשנים להמר על הניקס בסדרה צמודה.

איך אומרים במושבה כנרת? לא מיניה ולא מקצתיה. או בעברית – לא הניקס ולא צמודה. אחרי שני משחקים בגארדן, כשטריי יאנג נכנס לפנתיאון נבלי בגארדן והסדרה ב-1-1, הקבוצות עברו לג'ורג'יה ופערי הכשרון באו לידי ביטוי באופן מלא וברור. רנדל של הפלייאוף היה צל חיוור של רנדל של העונה הסדירה, ההגנה שנחשבה לאחת הטובות בליגה נכשלה לעצור את הפיקנרול של יאנג עם קאפלה וקולינס ואחרי שני ניצחונות קלים בבית ההוקס חזרו לגארדן וסגרו סיפור בסטייל כשיאנג, שספג יריקות מהקהל וסתלבט על הקרחת המתהווה, אמר את המילה האחרונה, אפילו בלי לפתוח את הפה:

קצת על המאצ' אפ בין הקבוצות

לפני הרצף המצוין של ההוקס בסיום העונה, הם הגיעו לבקר בוולס פרגו וקיבלו בראש 127-83 במשחק שנגמר כבר במחצית כשפילי ביתרון 28 ויומיים אחר כך 126-104. פרט קטן – יאנג, בוגדנוביץ', הרטר, האנטר ורדיש לא שיחקו בראשון ולמעט יאנג כולם נעדרו מהשני. בשני המשחקים, אגב, אמביד נעצר על פחות מ-50% אפקטיביים.

במשחק הראשון ביניהם בסטייט פארם באטלנטה זה נגמר עם 112-94 להוקס אבל סימונס, קארי, האריס ות'ייבול ישבו על אזרחי כשאמביד שוב מתקשה מול קאפלה עם 50% אפקטיביים.

ואם לסכם, מה שניתן ללמוד מהמפגשים בין הקבוצות העונה זה כמעט כלום בגלל ששתי הקבוצות הופיעו בהרכבים חסרים מאוד. ובכל זאת, קאפלה כן הצליח להצר את צעדיו של אמביד וזה אולי המפתח הכי גדול לסדרה. המפתח השני יהיה ההתמודדות של הגנת הסיקסרס עם יאנג. סימונס, דני גרין ומאתיס תייבול שומרים אדירים שיכולים לעשות גם חילוף בפיקנרול ולא להישאר חשופים לחלוטין. הגנת הצבע של אמביד היא מהטובות בליגה אבל את החדירות של טריי והפלואטר קשה מאוד לעצור, גם לטובי החוסמים.

ובכל זאת, למעט מאוד קבוצות יש שני שומרים שיכולים להתמודד גם עם טריי וגם עם בוגדנוביץ' בו זמנית – פילי היא אחת מהן. בדקות שיאנג על הספסל, לו ויליאמס ובעיקר גאלינרי יצטרכו להיות טובים יותר מאשר היו נגד הניקס. האיטלקי סיים את הסדרה עם 33% מהשדה ומשלוש ולצד התפוצצות עם 4-4 מחוץ לקשת במשחק מס' 3 היו לו גם משחקים של 0-7 ו-2/10 מהשדה.

תחזית

אין מחלוקת שעם אמביד בריא, פילי פייבוריטית ברורה. יש לה ניסיון פלייאוף של כל השחקנים הראשיים, יש לה יתרון ביתיות ויש לה את השחקן הטוב בסדרה. אבל אמביד לא בריא, ההוקס הוכיחו נגד הניקס שניסיון בפלייאוף זה אוברייטד והם באים כשכל הלחץ על הקבוצה של דוק ריברס ועל דוק עצמו, אחרי רצף כשלונות של הקבוצה והמאמן. עתיד הפרוסס תלוי על הסדרה הזו כי הדחה תביא איתה מהפכה בעיר אחוות האחים והעפלה לגמר המזרח והדחה מול הנטס או הבאקס תתקבל בהבנה יחסית ואולי תביא איתה ניסיון לשדרוג ותיקונים כירורגיים.

הימור שלי – הולכים ל-7 משחקים ועל אף שממש מדגדג לי להגיד אטלנטה, פילי בגמר המזרח.

לפוסט הזה יש 50 תגובות

      1. לגבי ה6 או 7 של פילי בתנאי שאמביד מחמיץ לפחות 3 משחקים. כי הוא יכול לשחק 6 משחקים בסידרה ויכול להיגמר ב7.

        השאר סגור

        אגב אמביד משחק הכוונה עלה למגרש גם אם שיחק דקה כמו הארדן היום. בשנייה שדרך על פרקט זה נחשב שהוא שיחק משחק שלם

      2. צ׳יקו אני אשמח להצטרפות אבל בלי לסבך יותר מדי: אמביד בחוץ ההוקס לוקחים אמביד משחק חלק או כל הסדרה נבטל את ההתערבות (אני חושב שההוקס לוקחים גם אם אמביד בריא אבל לא ברמת ביטחון של התערבות)

        1. אז מתי אני מנצח? רק אם אמהיד בכלל לא יעלה למגרש??
          זה לא משתלם לי. זה לוז לוז עבורי. כי אין סיכוי שהוא יוותר על לעלות למשחק אחד לפחות בסדרה

          1. נעשה כזה דבר 5 ומטה פילי מנצחים זה שלך.
            כל דבר אחר זה שלי.
            בין אם אמביד משחק או לא.
            ניתן לך בונוס אם אמביד מחמיץ 3 משחקים ומעלה בסידרה תוכל לבטל את ההתערבות ואני רק מחליף לך שם עד סוף הפלייאוף יש?

    1. יודע מה- בוא לא נסבך יותר מדי.
      .
      אני מנצח אם פילי מנצחים (לא משנה אם אמביד משחק או לא ובכמה משחקים)
      אתה מנצח אם אטלנטה מנצחים.
      .
      הכל מדובר כאשר טריי לא נפצע.
      .
      המפסיד מזמין (או משלם) המבורגר או שמעדיף משהו אחר?
      .

      יש עוד סעיפים שנכניס לחוזה?
      .
      נ.ב. חגי, אתה מצטרף?

      1. לא חחח כי אם אמביד משחק פילי יעברו לדעתי😎
        שמתי בבראקט פילי ב7
        אבל אהבתי איך עברת מגנטלמני או סוויפ לפילי בלי אמביד לנצחון של פילי בסידרה עם אמביד. כברת דרך יפה עשית מהפעם הראשונה 😂

        1. אני אמרתי שעם אמביד זה סוויפ או גנטלמני. ואני עדיין בזה. אך ללא אמביד הם עדיין פייבורטים. ולכן הצעתי את האופציה של פילי בכל מחיר.
          .
          הקטע שאמביד יכול לשחקמשחק 1 ואז לשבת 2,3 בחוץ ולשחק ב4. ואז לשחק ב7. אז אני הפסדתי אבל אמביד בקושי שיחק במשחקים של הסוויפ/גנטלמני

      2. צ׳יקו כאמור אני לא בטוח ברמת ההתערבות אם אמביד משחק. מה שכן הצעתי בעיניי משהו מאוד הוגן: אם אמביד משחק אפילו צש.חק אחד אז אין התערבות. אם אמביד לא משחק, אנימלוקח אם אטלנטה לוקחת אתה לוקח אם פילי לוקחת. מציע בירה יען אני עוס תפרן. הולך?

          1. בכיף יקירי אבל זה נראה שאמביד עולה כבר הערב.. אז אני מקווה שמתישהו ניפגש לבירה בלי קשר להתערבות הזו שכנראה לא תצא לפועל

  1. תודה אדר. מעניין עם מי ריברס יעלה היום בחמישייה אם אמביד בחוץ, עם סימונס בסנטר כמו במשחק האחרון או בגישה יותר שמרנית עם דווייט. אם אמביד לא משחק ההוקס צריכים להתמקד בהאריס. אם הוא לא יעשה נקודות פילי לא ינצחו (אלא אם כן יתפסו יום קליעה טוב)

    1. אם דוויט ישחק דקה אחת בסידרה הזאת הלך עלינו. אסור לו לראות פרקט אולי חוץ מאיזה מרפק לטריי.
      הרכב עםנדוויט וסימונס יחד זה וידוא הריגה של פילי.

      אני הייתי פותח עם מקסי מילטון טייבול האריס סימונס. חייבים שחקנים יוצרים לעשות נקודות.
      את טוביאס הם יחסלו כמו שחיסלו את רנדל כל עוד אמביד לא נמצא. צריכים שחקנים שיודעים לקלוע וליצור ויש לנו 2 כאלה בלי אמביד

      1. אין סיכוי שריברס יפתח עם מקסי או ת'ייבול. הם ילדים ודוק למד את השטות הזאת של לייבש צעירים מפופ. אני מהמר שסימונס האריס קרי וגרין הם באנקר והחמישי זה ג'ורג' היל כי דוק מחזיק ממנו והוא שומר טוב שיכול להציק לטריי. דווייט יכנס רק כדי להקשות על קאפלה. האריס זה לא רנדל ולהוקס אין ממש מי שיעצור אותו בטח כשאמביד משחק

        1. אההמ – דיאנדרה האנטר לא יכול להאט את האריס? אני לא חושב שיש שחקן בעמדות 1-4 שהאנטר לא ימרר לו את החיים.

        2. דור אמרתי מה צריך לעשות לא מה דוק יעשה.
          ברור שדוק לא יעשה ולכן ינוגב.
          ההוקס יכולים לחסל את האריס בקלות. יפתיע אותך אפילו כמה קל בלי אמביד.
          אם הייתי אוהד ההוקס החלום שלי זה שגורג היל ודוויט ישחקו 😎

  2. תודה אדר.
    לא יודע למה – יש לי הרגשה שאטלנטה זה הדבר האמיתי. עומק, כישרון, גובה, ספסל ורכז-על שרק משתפר.
    לא יפתיע אותי אם הם ינצחו הערב.
    מצד שני – אם אמביד בריא – קשה להתעסק עם פילי.
    סימונס-יאנג אחלה מאצ'-אפ. מלחמת אסכולות.

  3. תודה רבה אדר פריוויו מעולה
    .
    אנסה לנתח טיפה את המאצ'-אפ.
    .
    אם אמביד משחק הייתי שם עליו את קולינס/ האנטר, ואת קפלה על סימונס (אם אני לא טועה זה קצת מה שבוסטון עשו ב2018). הקושי של אמביד לצבור תנופה או לזרוק פנוי לחלוטין מן השלוש בתוספת זה שקפלה/ אוקונגוו ממתין בפנים זה יכול להקשות מאוד. משחק פוסט של אמביד כאשר כולם מפנים את הצבע יכול לעזור אבל מכיוון שהוא לא מוסר/ מכדרר מהטובים בליגה, החיתוכים יכולים להיות מסוכנים לאיבודים, וזה בהחלט שווה את הסיכון הזה.
    .
    כל עוד אמביד לא משחק פילי חייבים להגביר את קצב המשחק. ההתקפה שלהם במשחק עומד ללא אמביד תהיה אסון, בטח כשעל האריס אפשר להציב את האנטר שפשוט ימרר לו את החיים. סימונס כל כך לא אפטיבי במשחק עומד, ועם הווארד הפקק בצבע יהיה מעיק (שמעון הווארד יעלה אחרת הגנתית זה יהיה אסון לפילי. זה יהיה פשוט לוב אחרי לוב אחרי לוב). מה שכן ההגנה של פילי היא רצח וסימונס הוא השחקן שיוכל להאט את יאנג. פילי היא החוטפת הטובה בליגה פר 100 פוזשנס. אני חושב שהם חייבים להפעיל לחץ כל הזמן גם במחיר של סלים קלים.
    .
    הימור שלי: עם או בלי אמביד ההוקס לוקחים את הסדרה הזו.

    1. אני גם עם ההוקס כי לא חושב שאמביד ישחק חלק מהסידרה.
      לדעתי כבר היום ההוקס יפתחו עם נצחון.
      סימונס לא יכול לדגדג את טריי מי שצפה בשנים האחרונות במפגשים ביניהם טריי ישר עובר אותו בצעד ראשון ומשאיר לו את הגב ואז יש לו פלוטר קל או שהוא קולע או שלא. היו פעמים שלא קלע לא היה לזה שום קשר להגנה של סימונס.
      אם כבר תייבול זה השומר הכי טוב של פילי על טריי.

      לדני גרין הוא יפרק את הקרסוליים.

      אם אני מאמן פילי תייבול עליו כי תייבול עובר טוב בחסימות ועם ידי הנחש שלו הרבה פעמים מפריע לזריקה והוא אוכל הרבה פחות הטעיית וכאלה.

    2. במשחקים שפילי שיחקה ללא אמביד הם הסתדרו לא רע בכלל גם במשחק עומד ובכלל הם מאוד השתפרו בתחום השנה (הפרחים לדוק). כמעט תמיד יש על המגרש לפחות 2 או שלושה קלעים טובים, קרי, גרין, היל, קורקמאז והאריס וגם מקסי ותייבול זורקים מבחוץ. האנטר לא יעצור את האריס ובטח לא מסוגל לשמור על אמביד וככה גם קולינס. בלי אמביד ההוקס חייבים לשמור על השלשות ולקוות ליום רע מבחוץ

  4. לא רואה את אטלנטה מנצחים שני משחקים בסדרה הזאת עם או בלי אימביד.
    הם קלעו מול ניו יורק 100 נק למשחק, אז מול פילי יהיה יותר קל?
    טריי שחקן אדיר, אבל חוץ ממנו אין אף שחקן שהייתי לוקח לחמישיה של פילי.
    וושינגטון שהגיע לפלייאוף עם הרבה ראסל וביל ובתנופה פשוט אומללה.
    יש מצב שנייט מקמילאן מאמן טוב, אבל לא ראיתי ממנו שום דבר בפלייאוף עד היום, לכן ל "דוק" יש יתרון.
    גם אם אטלנטה יגנבו ניצחון היום, הם עדיין קבוצה מספיק טובה בשביל לנצח סדרה מול פילי, עם או בלי אימביד.

  5. פירוויו משובח להפליא, תודה רבה אדר.
    .
    הכל תלוי בבריאות של אמביד. המגיב אינו רופא אבל מסורתית הוא תמיד פצוע איפושהו. אם הוא לא בשיאו זה של ההוקס להפסיד, ויגיעו הרבה פרחים לפילי אם בכל זאת יעברו.
    .
    לא חשוב לציין, אבל בכל זאת – רצף האליפויות של דני גרין בסכנה. הוא לא יוותר בקלות.

      1. קללת ההוקס מוכיחה את עצמה כבר 5 שנים.השנה זו השנה השישית ובמזרח יש את מייק סקוט בפילי וטיג וקואץ באד במילווקי.
        הקללה היא לא על עלייה לגמר אלא על זכייה באליפות.
        שרודר הפיל כבר את הלייקרס עם הקללה

  6. בס"ד
    שלום.
    תלוי באמביד. משחק כל הסדרה בצורה, בריאה פילי לוקחים להערכתי ב 6.
    לא ישחק בכלל, הוקס לוקחים ב 6.
    ישחק רק חלק, או לא בכל מאת האחוזים, הכל פתוח.

  7. פריוויו מצויין.
    הסיקסרס מול קבוצה עם סנטר דומיננטי כמו קאפלה, תצטרך תשובה מתחת לסלים. בלי אמביד ועם האינטליגנציה של דוויט, זה לא יהיה קל.
    עם אמביד, פילי בחמישה, בלעדיו, יילך למשחק שביעי.

  8. נקווה שהסדרה הזו לא תתויג תחת הכותרת הסקסית משהו "סדרות-שהיו-יכולות-להיגמר-אחרת-אם-הכוכב-לא-היה-פצוע". מגיע לנו לראות את אמביד בריא וכשיר.
    תודה רבה על הפריוויו

  9. תודה על אחלה פריוויו.
    פילי צריכה לעבור את זה גם ללא אמביד, זה לא שלהוקס חוץ מקפלה יש איזה גבוה מאיים, איתו דווייט אמור להסתדר.
    נ'ק שלא נלקחה בחשבון היא שהסגל של פילי רץ כבר כמה שנים למעט תוספות קטנות (גרין, דווייט) ושל ההוקס בקושי נפגש במסדרון של המרפאה. זה אמור להיות יתרון קטן נוסף שלהם,יחד עם ביתיות וניסיון,
    אם אמביד בריא אז בכלל לא אמורה להיות שאלה.

    1. אתה שוכח שסדרות פלייאוף מנצחים כוכבים וטריי יאנג משחק בצד השני. לפילי אין שום דבר שמתקרב אליו. לפילי יש מחסור רציני בשחקנים יוצרים סימונס, טייבול, גרין, קרי, דוויט, קורקמאז אף אחד לא יודע ליצור לעצמו סל, חלקם בקושי מקפיץ כדור ובאלו שכן יודעים דוק בקושי ישתמש בהם 🙂

  10. טוב פירוט קצת יותר מורחב לסידרה הזאת

    פילי

    אני מניח שאמביד לא הולך לשחק בסידרה או בחלק נכבד ממנה לכן במצב של עם אמביד פילי תשחק מה ששיחקה כל העונה. זה לא מעניין.
    נגיע למצב בו היא צריכה להסתדר בלי האיש הגדול.
    פילי אמנם גדולה, חזקה, קשוחה אבל מפוצצת נגרים
    הנקודה הכי חלשה בהגנה של ההוקס הוא טריי יאנג. לכן בתור מאמן הייתי גומר אותו בבידוים עליו כמה שיותר ולתקוף אותו, זה גם יסכן אותו בביצוע עבירות (הנחה שלי דוק ריברס לא יעשה את זה הוא רפה הבנה מידי בשביל זה).

    עכשיו מי יכול לתקוף את טריי ולאמלל אותו? דני גרין? קלינג!!, טייבול? קלינג!!, סימונס? אם זה היה עונה סדירה וקליר פאת אולי אבל אנחנו יודעים שסימונס יראה צבע מלא בשחקנים הוא יעשה משגל לאחור, קלינג!! צריכים שחקנים יוצרים לקחת אותו לסל לחדור עליו או לזרוק עליו ולכן מדובר בשייק מילטון ומקסי. מקסי הוא צעיר יותר וייתכן שיכשל במשימה למרות שאני מאמין שיש לו את הביצים והיכולת. יותר ממקסי זה מילטון שהוא מהיר עם גוף חזק וטריי לא יוכל לעצור אותו. שניהם יחד מכיוון שהם דריבלים יוצרים חודרים יכולים לגרום לטריי ובוגדן שחלשים בהגנה לעבוד קשה מאד ולהסתבך אפילו בבעיית עבירות.
    הסיקרס צריכים כמה שיותר לנסות לרוץ למרות שגם ההוקס קבוצה קטלנית בריצה אבל זה עדיף על משחק עומד לגמרי. טוביאס האריס הולך לאכול הרבה הגנה שאמביד לא נמצא ועלול לקרות לו מה שקרה לרנדל מול ההוקס לכן פילי חייבת הרבה תנועה ולתת לו יותר קאץ אן שוט/פחות נגיעות בכדור מאשר לנסות ליצור לעצמו הרבה.
    סת קרי קשה לחזות מה תהיה תרומתו, אם ההוקס לא ישאירו אותו פנוי הוא לא יתרום הרבה והוא די מיסמאץ בהגנה. אם ישאר פנוי יכול לתת צאקות יפות.
    בן סימונס יעשה תנועה ליד הסלים ומתחת לסלים לקבל כדורים לדאנקים לובים לייאפים ולהטריד קצת את קאפלה.
    דוויט האוורד לא הייתי נותן לו דקות מגרש בכלל, אני חושב שהוא סופר מיותר מול קבוצה כמו ההוקס ופילי ישלמו ביוקר בדקות שלו, שיש להם הרבה גאנרים מבחוץ והוא לא באמת יכול לעצור את קולינס או לוב של קאפלה.
    הבעיה של פילי בסידרה הזאת תהיה התקפית, הם יצטרכו למצוא שם הרבה פתרונות בלי האיש הגדול.
    בהגנה טייבול לדעתי יכול להקשות על טריי יותר מכל שחקן אחר בפילי.

    הוקס

    אני חושב שהוארטר לא יתאים למעמד וצופה סידרה רעה שלו, כדאי להכין את טוני סנל לדקות משחק. הם צריכים לחסל את האריס בהגנה חזקה ואגרסיבית כמו שעשו לרנדל כי בלי האריס טוב ואמביד פילי תקרוס (כי דוק לא ישתף יותר מידי את מקסי ומילטון לפחות עד שיהיה עם הגב לקיר)
    תחושת בטן שלי שטריי הולך להופיע מחוץ לקשת בסידרה הזאת. כל העונה הוא לא פוגע משם בסוף זה צריך לבוא. לקולינס יהיו חיים הרבה יותר קלים מול פילי מאשר מול הניקס שצופפו את הצבע. סוויט לו הוא נקודה חשובה לסידרה הזאת כסקורר נוסף שצריך לתת נקודות.
    הדגש השני אחרי האריס צריך להיות לא לתת נקודות במתפרצת אסור שסימונס יקבל קליר פאת ולעצור בכל מחיר גם לשלוח לקו, בלי סלים קלים.
    לגרור כמה שיותר למשחק עומד, לא להשאיר קלעים על קשת ה3 כמו קרי כי זה יהיה נקודות חינם סתם אין לפילי שחקן שיכול לחגוג בצבע מול קאפלה

  11. זה יפה שאף אחד לא מדבר פה על יתרון הביתיות.
    פילי היא הקבוצה הכי ביתית בליגה , הם כמעט ולא מפסידים בבית עם או בלי אמביד , בנוסף יהיה קהל מלא והקהל של פילי זה לא קהל של קונצרטים

  12. אדר, אתה מסקר את המשחק, נכון? שאלתי מי עושה מאמר צבע אחארי המשחק. מין מסקנות, מחשבות וכו'. בקשתי לנוח נהערב אבל אם אין מתנדב אני עאאלץ לעשות זאת. צריך לדעת עכשיו: יש מישהו המוכן לעשות מאמר על המשחק, לא סקירה אלא בנסוף לסקירה?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט