אירועי דיומא – 04.06.2021

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא A0BA8448-3904-4AB0-8DC0-A9D4F29DFB78.jpeg

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

קריטריום הדופינה – קטע 6

קטע 5 של אתמול היה קטע גבעי עם סיום מרתק ומפתיע. הקטע היה רצוף בהתרסקויות וגם בבריחות למכביר, האחרונה (לכאורה) הייתה של לאוסון קראדוק, שנתפס כשני ק"מ לסיום. הדבוקה המעט מדוללת נראתה בדרך למיאוץ סיום עם פייבוריט ברור בדמותו של סוני קולברלי. אלא שקילומטר לסיום, המסלול הביא לרוכבים פנייה חדה במיוחד של 180 מעלות. את הפנייה ניצל גראן תומאס למהלך ממזרי במיוחד, כאשר יצא ראשון מהפנייה כמו קלע, וצבר מיידית יתרון על שאר הדבוקה. הוולשי המשיך במנוסה אל הקו, כשאחרון הדומסטיקים של קולברלי מנסה לשווא להדביקו. לקראת הקו היה זה קולברלי עצמו ששעט במהירות מפחידה אל עבר תומאס, והיה קרוב מאד לעקוף אותו, אלא שקו הסיום היה קרוב מכפי שהאיטלקי רצה, ותומאס חגג כאן ניצחון מפתיע במיוחד, בתוואי שלא ממש תפור למידותיו. את תומאס ראינו כבר זוכה השנה בטור של רומנדי, וניצחון זה ודאי לא יזיק לשאיפותיו בהמשך המירוץ. מלבד העובדה שהוא בעט עצמו מעלה מספר מקומות (בזכות שניות הבונוס), תמונת ה-GC לא השתנתה, ולוקאס פוסטלברגר ממשיך להוביל במירוץ (כנראה בפעם האחרונה) לפני לוטסנקו (1+), אסגרן (6+), איזאגיר (9+), קלדרמן (13+), תומאס ו-ואן ווילדר (14+), פורט (16+), קונרד (32+) ואוקונור (34+).

קטע 6 יפתח את הפרק האחרון של המירוץ, זה שיביא את הרוכבים אל ההרים. עדיין לא מדובר כאן בטיפוסים הקשים שיביאו לנו היומיים הבאים, אלא שלושה טיפוסים מהדרגה הבינונית שיגיעו בסוף הקטע. תומאס, הפייבוריט לזכייה במירוץ, ינסה להראות את כוחו הפעם באיזור טבעי יותר עבורו, וכך גם חברו פורט, קלדרמן, קרוייזויק, קוס, מרטאן, ואלוורדה, מאס, קינטאנה, מקנולטי, איזאגיר וטיונס. שידור ביורוספורט 2 ב-15:20.

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא giro-d-italia-2021-stage-13-profile-n2-e9271cd374.jpg

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 17 תגובות

  1. חשבתי שיהיה נחמד להזכיר את הגול המדהים הזה לחובבי הכדורגל
    https://www.youtube.com/watch?v=U4MBHlavgD8
    רוברטו קרלוס הענק בועט חופשית מ 30-35 מטר ומכניע את בארטז בבעיטה מטורפת ברגל שמאל שעוקפת את החומה מימין והכדור שנראה לבארטז יוצא החוצה עושה קשת מטורפת פוגע בקורה מבפנים ונכנס לשער. איזה ביצוע מדהים ובעיטה מסובסבת ואיזה גול לפנתיאון הגוליקוווווווווווווווווווווווווווו.

  2. פאקו, תודה רבה.
    מעט על הטניס. היום התחיל הסיבוב השלישי באליפות צרפת הפתוחה. השחקנים המדורגים הבכירים – נדאל, דג'וקוביץ', פדרר ומתאו ברטיני – ניצחו במשחקיהם אתמול והעפילו לסיבוב הבא. יאניק זינר וקרלוס אלקראז המוכשרים והמבטיחים ניצחו גם כן במשחקיהם.

    אלופת הטורניר לפני שנתיים, אשלי בארטי האוסטרלית, פרשה (כשהיתה כבר בפיגור מערכה) בעת משחקה מול מגדה לינט הפולניה. מבין השחקניות שעלו לסיבוב הבא נציין את איגה שוויונטק, סופיה קנין, סלואון סטיבנס וג'ניפר בריידי.

    משחקי היום – גברים

    קספר רוד (נורבגיה)-אלחנדרו דוידוביץ' פוקינה (ספרד)
    דניאיל מדבדייב (רוסיה)-ריילי אופלקה (ארה"ב)
    אלכסנדר זברב (גרמניה)-לסלו דג'רה (סרביה)
    סטפנוס ציציפאס (יוון)-ג'ון איזנר (ארה"ב)
    קיי נישיקורי (יפן)-הנרי לאאקסונן (שוויץ)

    נשים

    ויקטוריה אזרנקה (בלארוס)-מדיסון קיז (ארה"ב)
    סרינה וויליאמס-דניאל קולינס (ארה"ב)
    ארינה סבאלנקה (בלארוס)-אנסטסיה פבליוצ'נקובה (רוסיה)
    דריה קסטקינה (רוסיה)-סורנה קירסטיאה (רומניה)

  3. מעט חדשות אתלטיקה. האצן הישראלי הצעיר (עוד לא בן 18), בלסינג אפריפה, קבע אתמול באליפות הפועל, באצטדיון הדר יוסף, שיא אישי (ושיא לאומי לנוער), כששיפר בדיוק בעשירית שנייה אחת את תוצאתו הטובה במאתיים מטר. חניכו של המאמן איגור בלון סיים את הריצה ב-21.07 שניות. פניו של בלסינג נשואות אל אליפות ישראל לבוגרים, שתיערך בעוד פחות משבועיים, ובה הוא ינסה להגן על תאריו בשני מקצועות הספרינט הקצרים ביותר.
    בהמשך, הוא ייקח גם חלק באליפות העולם לנוער, שתתקיים בניירובי שבקניה בחודש אוגוסט הקרוב.

  4. בינתיים בדופינה – עומר גולדשטיין שוב נכנס לבריחה. הפעם אחת יותר משמעותית שיכולה להחזיק למרות שהפלוטון מסרב לשחרר לה הרבה חבל.

  5. הלילה שני משחקים מעניינים בדרום אמריקה.
    הראשון משחק אליפות הטורניר בארגנטינה בין ראסינג לקולון.
    שידור בספורט 3. שעה 00:55.
    שתי הקבוצות הגיעו למשחק מבית A. קולון סיימה ראשונה עם 25 נק'. ראסינג רביעית עם 21 נק'. ועלתה רק עקב הפרש שערים.
    בחצי הגמר קולון ניצחה את אינדנפדיינטה בתוצאה 0:2. ראסינג גברה על בוקה בדו קרב בעיטות אחד עשר לאחר משחק משעמם.
    https://www.ole.com.ar/estadisticas/futbol/primera-division.html
    .
    המשחק השני הוא בין ברזיל לאקוואדור בטורניר מוקדמות גביע העולם.
    ברזיל ראשונה בטבלה. ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים. 12 נק'.
    אקוואדור שלישית עם 9 נק'.
    במחזור הקודם (הרביעי) ברזיל ניצחה את אורוגוואי במונטבידאו בתוצאה 2:0. אקוואדור הביסה את קולומביה בתוצאה 6:1 במשחק מדהים.
    .
    תוצאות המשחקים מליל אתמול:
    ארגנטינה-צ'ילה 1:1.
    בוליביה-ונצואלה 1:3.
    אורוגוואי-פרגוואי 0:0.
    פרו-קולומביה 3:0.
    להרחבה:
    https://sports.walla.co.il/item/3439389

כתיבת תגובה

סגירת תפריט