אירועי דיומא – 02.06.2021

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא A0BA8448-3904-4AB0-8DC0-A9D4F29DFB78.jpeg

היום – גמר גביע המדינה בכדורגל

כדורגל ישראלי / ניר מועלם

גביע המדינה – גמר:

20:30 מכבי תל אביב – הפועל תל אביב, ספורט 5: שלושה ימים אחרי שחלום האליפות של הצהובים נגוז, הם פוגשים בבלומפילד את הפועל תל אביב לדרבי לא פשוט כאשר בסופו נדע מי מחזיקת גביע המדינה בכדורגל. הצהובים עברו בחצי הגמר את האלופה מכבי חיפה עם 0-2 ואילו הפועל תל אביב עברו אחרי דו קרב פנדלים מול בית"ר תל אביב בת ים מהלאומית. אין ספק שמכבי תל אביב איכותית יותר מבחינת סגל, ושהפועל תל אביב תהיה חייבת לנטרל את משחק האגפים של הצהובים ולשבש להם את הנעת הכדור, השאלה הגדולה אם היא תצליח בזה ואם היא בכלל תהיה מסוגלת לכבוש נגד הצהובים, דבר שקרה רק בשלושה מתוך עשרת המפגשים האחרונים בין הקבוצות וגם אז היא הוגבלה לשער אחד במשחק. הימור – הצהובים חוגגים תואר שלישי העונה, וזה אחרי שכבר הניפו את אלוף האלופים באוגוסט אחרי שניצחו את ב"ש וגם אחרי הזכייה בגביע הטוטו מול בני סכנין.

טניס / אלכס דוקורסקי

אליפות צרפת הפתוחה – תחילת הסיבוב השני

הסיבוב הראשון הסתיים אמש והושגה תוצאה אחת בלתי צפויה למדי. יאן לנארד שטרוף, הגרמני בן ה-31, גבר בחמש מערכות על אנדריי רובליוב הרוסי, שמדורג שביעי בעולם. האחרון הצליח לחזור מפיגור של שתי מערכות ולהשוות את המשחק, אך הגרמני החסון, שמדורג 42 בעולם, הציג טניס אגרסיבי ועוצמתי והצליח לשבור את חבטת ההגשה של יריבו במערכה המכרעת ולשמור על השבירה עד לניצחון במשחק. שחקנים נוספים שהעפילו לשלב הבא הם רפאל נדאל, נובאק דג'וקוביץ', דייגו שוורצמן ואסלן קראצב. מבין הטניסאיות, נציין את אשלי בארטי ואלינה סביטולינה שגם עלו לסיבוב הבא.

גברים – משחקים נבחרים

קארן חצ'אנוב (רוסיה)-קיי נישיקורי (יפן)

אלכסנדר זברב (גרמניה)-רומן ספיולין (רוסיה)

דניאיל מדבדייב (רוסיה)-טומי פול (ארה"ב)

מרטון פוצ'ביץ' (הונגריה)-פביו פוניני (איטליה)

נשים – משחקים נבחרים

מרקטה וונדרושובה (צ'כיה)-הרמוני טאן (צרפת)

סרינה וויליאמס-מארי בוזרנסקו (רומניה)

ארינה סבאלנקה (בלארוס)-אלכסנדרה ססנוביץ' (בלארוס)

בלינדה בנצ'יץ' (שוויץ)-דריה קסאטקינה (רוסיה)

ויקטוריה אזרנקה (בלארוס)-קלרה טאוסון (דנמרק)

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

קריטריום הדופינה – קטע 4

קטע 3 של המירוץ היה קטע גבעי עם סיום בטיפוס קצר. כבר בתחילת הקטע הלב התרחב למראה אחד משני הרוכבים שבבריחה – אלוף ישראל, עומר גולדשטיין. גולדשטיין, יחד עם לויק וליגן הבלגי, שהו בבריחה מתחילתה ולרוב אורך הקטע, אלא שבניגוד למה שראינו בשני הקטעים הקודמים, השניים נתפסו ע"י הדבוקה כ-20 ק"מ לסיום. כאשר הדבוקה הגיעה אל הטיפוס שבסיום, אלכס ארנבורו, הבאסקי מקבוצת אסטנה, פרץ קדימה. סוני קולברלי התיישב על גבו, והצליח לעקוף אותו בדרך לניצחון, כשברנדון מקנולטי משלים את הפודיום. ניצחון זה של המאיץ האיטלקי הגיע לאחר פעמיים בהם הגיע למקום השני במירוץ זה. לוקאס פוסטלברגר עדיין מוביל במירוץ לפני קולברלי (2+), ארנבורו (18+), ואלוורדה (20+), אסגרן (23+) ושורה ארוכה של רוכבים במרחק 24 שניות.

קטע 4 הוא קטע הנג"ש של המירוץ. זהו קטע קצר יחסית של 16 ק"מ וגבעי למדי. בין השענים הטובים שהגיעו לכאן נוכל למצוא את השלישייה מאינאוס – גראן תומאס, ריצ'י פורט ומיכל קביאטקובסקי. מהאמירויות נוכל למצוא את ברנדן מקנולטי ומיקל ביירג. קספר אסגרן, יוזף צ'רני, סטיבן קרוייזויק, טוני מרטין הוותיק ואולי גם מאדס וורטס שמיט מ-ISN, עשויים להיות בין אלה שידברו כאן חזק. שידור ביורוספורט 2 ב-15:20.

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא giro-d-italia-2021-stage-13-profile-n2-e9271cd374.jpg

לפוסט הזה יש 16 תגובות

    1. עוד בכיינית שבוכה מחרדה? כולם סובלים מחרדות ופחדים (כן גם כותב תגובה זאת). הקטע שחלק מתגברים עליהם חלק רק רוצים צומח מהתקשורת

      1. פטרה קביטובה נקעה את הקרסול בעת שהתראיינה לעיתונאים, לאחר נצחונה בסיבוב הראשון.

        חושב שהנושא הזה מורכב למדי והפרישה של אוסאקה הגיעה בהפתעה גדולה. למרות גילה הצעיר, הטניסאית שמייצגת את יפן כבר למודת נסיון במפגשים שונים עם התקשורת עקב הישגיה, שכוללים, בין השאר, ארבעה תארי גרנד סלאם. מעבר לזה, זכייתה הראשונה באליפות ארה"ב היתה מאוד לא שגרתית עבורה, כיוון שיריבתה במשחק על התואר הסיטה את תשומת הלב מאוסאקה אליה בגין התנהגותה כלפי השופט והשפיעה גם על הקהל.

        אינני חושב שאוסאקה מחפשת איזושהי תשומת לב מיוחדת מהתקשורת. מבין את חשיבות שיתוף הפעולה עם העתונאים, אבל ישנם אנשים שנרתעים מזה ואין שום צורך לחייב מישהו להתראיין, בכל ענף ספורט.

        1. באופן כללי אני מסכים איתך, אבל עיקר תפקידו של הספורט הוא בידור ואם אנשים רוצים לשמוע מה אומרת המנצחת הגדולה והיא מסרבת יש בזה טעם נפגם.
          .
          תדמיין את לברון ג'יימס רגע אחרי שזכה באליפות עם קליבלנד אומר לתקשורת שהוא לא רוצה לדבר. כל העולם היה סוקל אותו באבנים.

          1. מסכים איתך לגבי התפקיד הבידורי של הספורט ורצון האוהדים לשמוע את הספורטאים. כיום, אגב, קיימת גם אפשרות לעקוב ברשתות החברתיות, לא פחות מאשר באמצעי התקשורת המקובלים.

            לעניות דעתי, חלק ניכר מן הספורטאים הינם בעלי אופי מעט פחות ביישני, ולא יסרבו לרוב להתראיין. מנגד, קיימים גם אנשים אחרים, כדוגמת אוסאקה, וחושב שצריך לכבד את רצונם. היא התראיינה על המגרש, מיד עם תום המשחק, ואולי יש להסתפק בכך.

            1. מה זה התראיינה יש כללים וחוקים אי אפשר לשבור אותם בגלל שלא בא לא או שהיא מרגישה לא בנוח, חלק מאוד חשוב של הספורט זה התקשורת של הספורטאי עם הקהל.

              . אין שום סיבה לעודד התנהגות כזאת ששמה זין במילים אחרות על הקהל כיוון שלא בא לא.

  1. סתם משהו מצחיק (או עצוב) בכל הסיפור – ראש הפדרציה הצרפתית הקריא הצהרה בנושא אוסקה ובסיומה אמר שהוא לא עונה על שאלות… כמה חסר מודעות אפשר להיות

  2. ברוך התגובות שלך מתחת לכל ביקורת, הן ברמת השפה ('אנטישמי' על לילארד, 'בכיינית שבוכה מחרדה' על טניסאית ועוד) והן ברמת המלל.
    אני אוהב להתווכח איתך אבל אפשר לעשות את זה בצורה יותר יפה ומכובדת, לדעתי.
    לא להוזיל את השואה, לכבד בני אדם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט