סיכום השבוע בבייסבול: Refuse to Lose / יוני לב ארי

שבוע יוצא דופן עבר על המייג'ור ליג בייסבול – שבעה ימים שלמים, אף לא No Hitter אחד! אז עכשיו, כששמנו את זה בצד, בואו נתחיל לבחון מה כן קרה השבוע מסביב לליגה. ב-13 במאי גאריט קול והיאנקיז ניצחו את טמפה ביי רייז 0:1, במה שנראה היה אז כעוד הפסד של החבורה מהדרום. אך מאותו הערב, הרייז רצו ל-1:16, ריצה משוגעת שהם עדיין במהלכה, מה שכמובן מיקם אותם בפסגת הבית המזרחי של האמריקן ליג.

ג'י מאן צ'וי בדרך לעוד ניצחון (צילום: fanduel.com)

מי שסובלים מהריצה הזו לא מעט הם הגרביים מבוסטון, שמצידם מציגים אחלה בייסבול, כולל שבעה ניצחונות מתשעת המשחקים האחרונים, אך כל זה מסדר להם את המקום השני בבית בלבד, מרחק שני משחקים מהרייז.

חטפו מטאטא

היאנקיז, שהגיעו לשבוע הזה במצב רוח מצוין לאחר סוויפ על הווייט סוקס, רושמים ארבעה הפסדים ברציפות, כולל סוויפ מביך בדטרויט, וכעת הם מארחים את טמפה ביי ולאחר מכן את בוסטון, לשבוע סופר קריטי. ההתקפה של ניו יורק חלשה להחריד, דבר שחייב להשתנות במהירה.

וואו איזו תפיסה

כמו שהבית הזה מציג את הקבוצה עם המאזן הטוב בליגה, הוא גם מציג את ההיפך, כשבולטימור רושמת הפסד 14 ברציפות (!), בדרך ל-37:17 כואב. טורונטו אמנם נמצאת איפשהו באמצע הבית, בלי עניין רב, אבל חשוב לשים לב למה שוולדימיר גוררו ג'וניור עושה העונה. ממוצע חבטות 323., עם 16 הום ראנס – מקום ראשון בליגה, כשהוא הביא הביתה 42 רצים. בהחלט סיבה לראות את הג'ייז משחקים.

חתיכת בור לטפס

בבית המרכזי, הווייט סוקס התאוששו מהר מהסוויפ בברונקס, עם שבעה ניצחונות משמונה משחקים, בדרך ליתרון של 3.5 משחקים על האינדיאנס, אותם הם פוגשים בימים אלה. אין ספק שבולטימור באה לשיקגו בזמן. עוד קבוצה שמתחילה לחזור לעצמה היא מינסוטה, עם שבעה ניצחונות מתשעה משחקים, אך הטווינס כבר רחוקים 10.5 משחקים מהוויט סוקס, כך שהדרך למעלה ארוכה.

אל תפספסו אותו. גוררו ג'וניור (צילום: bestsportspicks.financialfreedom-llc.com)

במערב, אוקלנד, שהתחילה את השבוע עם יתרון בטוח בפסגה, מאבדת גובה אחרי שלושה הפסדים ברציפות, ושישה מתשעה משחקים, כולם ליריבות בבית. ההפסדים האלה, לצד שני ניצחונות ברציפות של יוסטון, הביאו את האסטרוז עד למרחק של חצי משחק מהמקום הראשון! זאת למרות שבגדול, יוסטון בתקופה לא טובה, עם שישה הפסדים משבעת המשחקים הקודמים.

הקבוצה החמה של הבית היא סיאטל, שנראית כקבוצה מאוד תנודתית, מתאים לחבורה צעירה שכזו. לאחר רצף של שישה הפסדים, הגיעה סדרה של שבעה ניצחונות מתשעה משחקים, הכל נגד אוקלנד וטקסס החלשה, וכעת הם רחוקים 2.5 משחקים מהאת'לטיקס. הריינג'רס, כאמור, גרועים להחריד, עם רצף של שישה הפסדים, ו-9 מ-12 משחקים, משקיפים על כולם מהמרתף.

הרבה מצב רוח על הספסל של סיאטל (צילום: shutterstock.com)

סולם יעקב

נעבור לליגה הלאומית. בפסגת הבית המזרחי נפגוש את הניו יורק מטס, שמתחילים לקבל בחזרה חלק מהפצועים: ג'ייקוב דגראם (שחשוב למטס כמו עשרה פצועים אחרים) חזר ובגדול, כמו גם קווין פילאר, שחטף כדור בפנים. המטס, שסבלו ממזג אויר מבאס בשבוע האחרון ומהרבה ביטולי משחקים, מחזיקים ברצף של חמישה ניצחונות, ובורחים מעט לשאר, במה שנחשב לבית הצמוד בליגה. אולי לא עוד?

במקום השני, מרחק 3.5 משחקים (הפער הגדול ביותר העונה בבית הזה) נמצאת אטלנטה, עם 2:5 בשבוע האחרון, וקולות קלילים של חזרה לעצמה. למזלם של הברייבס אף קבוצה לא טסה קדימה בבית הזה, והפתיחה החלשה שלהם לא עלתה להם ביוקר. רונאלד אקוניה ג'וניור ממשיך להפציץ, כשלפנות בוקר העיף את ההום ראן ה-16 שלו העונה, בראש טבלת המעיפים, צמוד לגוררו.

טוב שחזרת, חבר. דגראם (צילום: sportingnews.com)

אכזבת הבית היא פילדלפיה, עם 11 הפסדים מ-15 המשחקים האחרונים, וכעת היא רחוקה חמישה משחקים מהמטס. גם מוושינגטון, עם חמישה הפסדים רצופים ומקום אחרון בבית, ציפינו ליותר, וכעת הם איבדו גם את ויקטור רובלס הפצוע, מה שיקשה עוד יותר.

הפיראט עצם עין

הקבוצה הלוהטת של הבית המרכזי היא שיקגו, עם 1:7 מרשים, כולל מהלך יוצא דופן מול הקבוצה החלשה של הבית, פיטסבורג, שהוכיחה את חולשתה במהלך הזה. למי שעוד לא ראה, חובה לצפות. במקום השני בבית נמצאת סיינט לואיס, רחוקה חצי משחק, כשאפשר להגדיר אותה כ-דוהרת ברוורס, עם שני הפסדים ברציפות שמחקו את החיוך שהגיע אחרי רצף של ארבעה ניצחונות. עוד קבוצה בכושר מצוין בבית המרכזי היא מילווקי, שניצחה ב-8 מ-11 משחקיה האחרונים, וגם הברוורס רחוקים משחק וחצי בלבד מהפסגה.

חובה לצפות

על סינסינטי כקבוצה אין הרבה מה להגיד, אבל על האאוטפילד שלהם אסור לדלג. שימו לב לצמד האאוטפילדרים של הרדס: ניק קאסטיינאוס מוביל את כל הבייסבול בממוצע חבטות עם 356., פלוס 12 הום ראנס, כשבמקום השני תמצאו את ג'סי ווינקר, חברו לשדה, עם 348. ו-13. ברכות לאלן זינטר, מאמן ההתקפה מאוהיו.

חובט בסן פרנסיסקו על המים

הבית הקיצוני ביותר הוא גם האחרון שננתח, המערבי כמובן. בתחתית, קולורדו ואריזונה, רחוקות 14 ו-15 משחקים מהמקום הראשון בהתאמה, ומתחילות להיערך לפגרה. לעומת זאת, הדרמה למעלה גדולה. עוד שבוע מצולח של הג'איינטס החזיר אותם למקום הראשון, במיוחד בעקבות 1:3 על הדודג'רס בלוס אנג'לס. ארבעה ניצחונות רצופים, ושישה משבעה משחקים, סידרו לסן פרנסיסקו יתרון של חצי משחק על הפאדרס.

החבר'ה מסן דייגו, שניצחו ב-16 מתוך 19 משחקים, הפסידו שניים ברציפות ביומיים האחרונים ואיבדו את המקום הראשון לכתומים שחורים מהמפרץ. הדודג'רס תפסו בינתיים את המקום השלישי, רחוקים שני משחקים מהג'איינטס, אך קיבלו בחזרה את קודי בלינג'ר, מה שייתן להם בוסט רציני להמשך.

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 8 תגובות

  1. תודה יוני
    .
    מזמן לא ראיתי שחקן שהקבוצה השנייה עולה למשחק בידיעה שזה הפסד אוטומטי כמו דה-גרום. מדהים מה שהוא עושה
    .
    הג'איינטס נתנו לנו בראש אבל הדודג'רס נראים טוב בהתקפה וזה מה שחשוב כרגע.
    .
    דין קרמר הורד בדרגה לאחר עוד פתיחה קשה (למרות שכל המגישים בקבוצה מזעזעים חוץ מג'ון מינס), והוא ייאלץ לעבוד על המשחק שלו עד שיראה שיפור משמעותי כדי לחזור למייג'ורס

  2. הפאשלה של הפיירטס פשוט הזויה. קודם כל הטמטום של הבסיסן הראשון שרצה לשחק תופסת כאשר יש שחקן יריב בבסיס השלישי עוד איכשהו אפשר להבין כי יש 2 אאוטים, אבל למה לעזאזל הפיצ'ר (או הבסיסן השני) לא זזו לבסיס הראשון? זה אחד המהלכים הכי אלמנטרים שיש, שחקנים לומדים את זה בגיל 6.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט