הוויזארדס יארחו את הפייסרס בליל חמישי שיקבע את העולה האחרונה לפלייאוף המזרחי/ רותם אלרן

3:00 – וושינגטון וויזארדס (38-34, 1-0 בפלייאין) VS אינדיאנה פייסרס (38-34, 0-1 בפלייאין)

הלילה ישוחק בליגה משחק בודד, אבל אחד שיהיה גורלי עבור שתי הקבוצות, כששתיהן ירצו לעלות לפלייאוף דרך הפלייאין ולהיכנס אל המקום ה-8 במזרח שיוביל למפגש עם הסיקסרס בסיבוב הראשון.

Indiana Pacers vs Washington Wizards Prediction and Match Preview - May  20th, 2021 | NBA Play-in Tournament 2021

נתחיל עם המארחת – הוויזארדס מגיעים לאחר סיום עונה נהדר שהביא אותם עד למקום השמיני במזרח, אך במשחק הראשון של הפלייאין הם הובסו בעקבות 50 נקודות של טייטום שחברו למשחק חלש של ווסטברוק ובראדלי ביל, שקלעו יחד ב-37.2% מהשדה (16/43). היום הצמד לא צפוי להיות כל כך חלש בהתקפה, ובנוסף לזה הם חוו ערב קליעה חל מאוד מול הסלטיקס, כשקלעו ב-3/21 מעבר לקשת, וגם הנתון הזה ככל הנראה יתאזן היום.

היכולת ההתקפית של וושינגטון היא נקודת המשען העיקרית של הקבוצה, ולמרות שלאורך רובה של העונה הקבוצה הייתה בינונית ומטה בהתקפה בשל העובדה שראסל ווסטברוק התחיל את העונה פצוע ולא הצליח להרשים, ורק לקראת סיומה חזר לכושר טוב שעשה את ההבדל ההתקפי מבחינת וושינגטון – ב-15 המשחקים האחרונים של העונה הקבוצה הייתה במקום הרביעי בליגה בדירוג הרייטינג ההתקפי עם 118.1 נקודות ל-100 פוזשנים, ובהגנה היא נמצאה במקום ה-12 בליגה כולה במהלך רצף המשחקים, כך שהיכולת שלה לאחרונה מרשימה ויכולה לגרום לוויזארדס להעפיל לפלייאוף ראשון זה שלוש שנים.

בצידו השני של המצ'אפ מגיעים הפייסרס לאחר שהביסו את שארלוט 144-117 במשחק הראשון של הפלייאין, והיום ינסו להשיג את נצחונם השני בפלייאין שיוביל לכניסה אל הפלייאוף המיוחל. הקבוצה תשחק היום ללא קאריס לוורט שנמצא בבידוד, ומלבדו מיילס טרנר יהיה בחוץ לאחר שגמר את העונה וטיג'יי וורן במצב זהה. למרות הפציעות, הפייסרס ישחקו בסגל מלא יותר מזה שהיה בחלקים גדולים מהעונה, שבמהלכה מלקולם ברוגדון החמיץ 16 משחקים ודומנאטס סאבוניס נעדר מ-10.

הניצחון על שארלוט לא אומר יותר מדי לאור כך שהפייסרס מנוסים בהרבה, בנוסף לכך שההורנטס שיחקו ללא גורדון היוורד, השחקן המוביל של הקבוצה העונה. וושינגטון אמנם קבוצה שהתחברה השנה ובנתה כימיה לאורכה, אבל היא הרבה יותר וותיקה מאינדיאנה ולשני השחקנים המובילים שלה יש ניסיון לא מועט בפלייאוף, כך שהמשחק היום צפוי להיות קשה בהרבה מהקודם עבור הפייסרס.

אינדיאנה חוותה עונה בינונית אחרי פתיחה שהסבה תקוות לגבי הקבוצה, אך היום היא מגיעה כשווה למשחק מול הוויזארדס, כשיש להם רכז הגנתי טוב שיוכל לשמור על ווסטברוק או ביל בפרימטר בדמות ברוגדון, ואמנם הגנת הצבע שלהם נחלשה מאז הפציעה של טרנר, אך הפייסרס הצליחו לשמור על הגנה שדורגה במרכז הליגה, והוויזארדס מגיעים עייפים יותר לאחר שספגו הפסד קשה לבוסטון וכשהכוכבים של אינדיאנה משחקים ונראים טוב (סאבוניס היה במרחק אסיסט מטריפל דאבל מול שארלוט וברוגדון סיים עם 16 ו-8 אסיסטים ב-21 דקות), ובנוסף לכל אלה הם עמוקים בהרבה כששחקנים משלימים כמו טי ג'יי מקונל, גוגה ביטאדזה, ג'אסטין הולידיי או אושיי בריסט נראו טוב לקראת סיום העונה, כך שאני מאמין שהם מגיעים עם יתרון קטן למשחק הזה.

ההימור שלי למשחק היחיד של הערב הוא על ניצחון של אינדיאנה במשחק צמוד.

לפוסט הזה יש 256 תגובות

  1. קרב הממזרים הגדול!
    בפינה הימנית, מזילים ריר, נוגחים זה בזה ומדי פעם זועקים "ראסס!":
    1. popo
    2. שמעון
    3. דה שוט (כמו כן זועק לעיתים "אין תקרה!", לא ברור אם פגע בו טיל)
    4. רזי
    5. YP
    6. אדיסו (חוזר מפגרת קורונה)
    מחוזקים בכוכב הגדול מנחם ששווה כמו עוד חמישה.
    .
    בפינה השמאלית, מצקצקים בלשונם, מעקמים את האף ושותים תה עם חלב ועוגיות:
    1. jefffoster10
    2. האשך
    3. טנ"ש (גיא, הגילרי'ס, רועי, ניסני?)
    4. סמיילי
    לאחר מאמצים קדחתניים להשגת עריקים והפעלת לחצים לא מתונים בכפר, תוך מניעת חשפניות למשך 48 שעות:
    5. ברוך רובין – חיזוק ענק ויצירת שבר בשב"ר.
    .
    יושב על הגדר, רגל פה רגל שם והפיני באמצע:
    פיני.
    .
    התחזית: חיסול ממוקד של המבוקש מס' 1, ראס א-שטן, והנחתת מכה ניצחת על מעוזו, שתפגע ביכולת שיגור הרקטות של "המהנדס" לשנים רבות.

    1. ראס השטן הולך לעשות חיסול סטייל שד טזמני לבשר הלבן מאינדיאנה.
      טנש בכוונה תקעו שעה קשה שיאזן את יתרון הביתיות. דה שוט ופופו אמורים להחזיק עד המחצית אני נכנס סטייל פול פירס בחצי השני לנגב ולקרצף.

      לפני זה סוף סוף משחקים בשכונה אבל מגיעים פעם ראשונה חברייה חדשים שרנדל החתים אותם לחוזה ל10 ימים להשלים סגל בגלל פציעות וסיבות אישיות.

      1. למרות כמה אי דיוקים הזועקים לשמיים (תה עם חלב? עוגיות? הכיבוד שלנו עשה אחד מ-2 לפני המשחק –
        או ממממ או מוווו),
        יש אמיתות אבסולוטיות שהופכות כל אי דיוק ללא רלבנטי ( מצקמקים בלשונם ומעקמים את האף. בול)

    2. מצד אחד רוצה את ראס מול פילי ולו בשביל הדילמה הקשה של שימון מצד שני הסבון אולי יוכל להאט קצת את גועל ע'מבה.
      שכחת חלק מחובבי ראספוטין וחשובים מאד, ביניהם זיו 1 שתים ירושליים לשעבר פננה וכמובן ברץ תביא פחית בירה אמסטל….
      אבל ברץ אוהב את כולם בלי הבדל גזע דת מין, בעיקר מין.

    3. מפתחות לניצחון אינדיאנה:
      1. ריבאונד הגנה- עבודה קבוצתית. אינדיאנה חלשה בתחום וגאפורד, לופז, האצ'ימורה ו-ווסטברוק יסתערו על כדורים חוזרים מול הדלילות אצלנו בצבע. כל הקבוצה צריכה לתת יד ולסייע
      2. המשך לנקודה למעלה- גוגה ביטאדזה. הסנטר היחיד שנשאר בסגל. אם יצליח להגן על הטבעת בצורה סבירה מול החדירות של ווסטברוק וביל, החיים יהיו קלים יותר.
      3. כדי להוריד את כמות החדירות של ווסטברוק וביל- ברוגדון ומקונל צריכים אקסטרה להשקיע בהגנה, להיצמד להם לגופיה. אני דווקא הייתי מפקיד את מקונל על ווסטברוק, הלחץ שעושה מקונל (והוא עושה לחץ טוב), עשוי לגרום לווסטברוק לעשות ווסטברוק ולבנות צריף חדש לשיכון הפועלים בשדות התירס, מהלבנים שיידה והקרשים שישבור. כמובן חמסה חמסה שום בצל.
      4. האצ'ימורה- אם אינדיאנה דלילה בצבע, מה נגיד על עמדות הכנף ששם אספנו שחקנים מן הגורן ומן היקב למלא את הבורות. בריסט וסמפסון חייבים לתת 48 דקות של שמירה לכל הפחות סבירה (בריסט טוב יותר, סמפסון פחות בעניין של לשמור) על האצ'ימורה ושאר הפורוורדים של וושינגטון, כדי שהנזק יהיה מינימלי.
      5. האם וושינגטון יכו את אינדיאנה בנשק שלהם? קרי, גבוה לבן ואיטי שזורק שלשות. ברטאנס זו חידה, אי אפשר לדעת למה לצפות ממנו. הפסימיות טבועה באוהדי אינדיאנה, לכן אני אומר שהוא לא יהיה בהכרה היום, ואיכשהו נצטרך לחיות עם זה

      בכל מקרה, צפוי קרב מעניין אך עם זאת כואב קצת לצפייה היום. קצב גבוה, סקור גבוה, ככל הנראה פציעה לאחד משחקני אינדיאנה (כי העונה אי אפשר בלי), בתקווה שנכה את אימפריית הרשע במקונל שלנו ונחטוף מהם את הזכות לקבל סוויפ מפילי בסיבוב הראשון. טים אשך- הכינו את קלחי התירס, גלידת הוניל והקלשונים- הלילה, כאמרתו של ג'ק לונדון לפני הקרב של ג'אפריס נגד ג'ונסון ב-1911, הולכים להציל את כבוד האדם הנשרף בשמש.
      בכל האמור אין בכדי להביע גזענות זו או אחרת

    4. קבל חחח מנומס
      כפי ששמת לב אני שחקן עונה סדירה, בפלייאין אני אאוט {אין- אאוט מצחיק וזה}
      נגמר לי הכח בדיוק במאני טיים.
      כן אני יודע שזה נשמע מוכר אבל איןקשר לראסלמניה..
      אני אציץ בחשש קל לבוקס סקור וזהו
      דה שוט קח את זה מכאן.

      1. אנחנו לא בסגנון של דני איינג׳ – יותר סטיב נאש. אם כוכב על נעלם פיתאום מכל סיבה שהיא – אנחנו לא שואלים שאלות ולא מסיקים מסקנות. זוכרים תמיד חסד נעורים על מה שכבר עשה. תהיה רגוע 🙂

  2. וושינגטון ניצחו במשחק הקודם את בוסטון ושלחו אותה לגליוטינה שמעבר לגשר ברוקלין. המקום השמיני עדיף לאין שיעור כי הסיקסרס פריכים. אם מישהו יכול להפסיד למדורגת שמינית זו פילדלפיה צ'יזסטייק. אין לי ספק שהפייסרס יחזרו הלילה לשדות התירס ושהוויזרדס ימשיכו הלאה. וכאמור – יש מצב לסנסציה בסדרה הראשונה מול המדורגת 1.

    1. שאלה מעניינת –
      באתר הליגה, הפלייאין מקבל סטטיסטיקה משלו (יש – עונה רגילה, אולסטאר, פלייאין, ופלייאוף).
      .
      כרגע,
      לברון מוביל את רשימת הטריפל דאבל בהיסטוריית הפלייאין של ה-nba …
      .
      (דרך אגב, העובדה שזה לא נספר לפלייאוף, משאירה את לברון על 28 טריפל דאבל בפלייאוף. שני רק למג'יק עם 30. לווסטברוק, דרך אגב, יש 10 כאלו בפלייאוף)

  3. אני תוהה איך מרגישים 80 מיליון הדולר ל 4 שנים שקבל החבר דוויט ברטאנס כדי לקלוע שלשות, כשהוא נותן בתמורה 0 מ 6 במשחק נגד בוסטון.
    אם הוא לא יתן היום לפחות 4-5 שלשות ,לוושינגטון אין סיכוי. גם אצל ווסטברוק ביל ונטו יש מקום לשיפור רציני.
    כיוון שאני לא בוטח ברביעיה הזאת, ההימור עובר לאינדיאנה.

  4. כמה נקודות לקראת מפגש העונה בהופס
    1.סטטסטית היחס בין אינדי לווש לא עומד על 4-0
    ווש כבר ניצחו 3 פעמים העונה לא סביר שינצחו שוב.
    אני סקפטי, מאד סקפטי.
    2.ברוקס שוחק את ווסטברוק כמו ששום מאמן אחר לא שוחק כוכב שלו
    הוא משחק כמות אסטרונומית של דקות בחצי השני כולל משחקים של למעלה מ40 דקות בהארכות הרבות שהיו לווש לאחרונה
    יחסית לשחקן בן 32 שהיה אמור לנוח BTB עונתי ופתאום משחק בכזו אינטנסיביות, זו מכת מוות לקריירה ארוכה.
    כבר לקראת סוף העונה, ועקבתי אחרי ווסטברוק כל העונה, האיש נראה גמור במשחקים האחרונים, אני לא אופתע בכלל מפציה לו בקרוב עם סגנון המשחק שלו,הוא במודע מקריב את עתיד הקריירה שלו בשביל העונה הזו, הלילה נדע האם ההימור השתלם.

      1. כי הוא יודע שזה יהיה סיפור טוב בלגאסי אם יביא את ווש לפלייאוף, ולהיפך.
        מה כבר מצפה לו בהמשך?
        וחוץ מזה, זה ראס של כאן ועכשיו.

    1. אללה ואכבר!!!! זה המילים היחידות שאפשר להגיד שסומכים על מחבל כמו הלטבי והאפס ווסטרוק.
      .
      כשהצטרפתי ונשבעתי אמונים לארגון הללל התחייבתי להילחם בכל שיקוץ באשר הוא פרט להארדן (כל מי שמודה שהוא אוהב חשפניות ושורף כספים עליהם הוא אוקי מבחינתי).
      .
      דרך אגב הנכד הדביל שלי מתחתן בעוד חודשיים ואני אבוא לבקר בישראל כמובן שהדביל יודע שאני מממן לו את החתונה, ששאלתי אותו איפה הוא עושה מסיבת רווקים הוא אמר לי שהוא החליט לא לעשות, נשמתי נעתקה והבנתי שהבת שלי נכשלה בחינוך וגידלה רכיכה.

        1. טראסט סבא שלו מומחה בבחורות מכל הצבעים מכל הסוגים הייתי סוגר לו שבוע בווגאס עם החברים רק אם היה מבקש, אבל הילד סמרטוט אהבת אמת ובולשיט כשה אחריו

    2. את האמת? זה מרגיש כמו משחק 6 ההוא. כרוניקה של טרגדיה ידועה מראש. פופו צודק – 4:0 זה לא הגיוני וראס נראה גמור-מת בחצי השני בבוסטון (יש לי השערה לגבי זה – זה היה פסיכוסומטי – לא רצה לסיים עונה טובה יחסית עם השפלה פומבית מצד החברים לשעבר).
      אבל,
      יש תוכנית והיא עדיין חיה. נותר אכן שלב אחד אחרון. חייבים להאמין. וושינגטון עשו ריצה מדהימה. שארלוט, אינדיאנה, שיקאגו וטורונטו כולן הלכו אחורה, כלפי מטה. וושינגטון טיפסה בעיקשות ממקום 29 בליגה עד למקום 8 במזרח. יש משהו בקבוצה הזאת, אי אפשר שלא לאהוב אותם.
      אני אחרוג ממנהגי והפעם לא אתנבא 🙂 לט דה פליירס דיסייד דה גיים

      1. לדעתי המאזן העונתי לא רלוונטי בשיט. זה לא כמו שאם שלשום הן היו משחקות והוויזארדס היו מפילים עליהם 30 הפרש אז הייתי חושש מהפסד צמוד כמו שתמיד קורה המקרים האלה, אבל מה זה משנה מה קרה לפני חודשיים?

        1. ניצחו אותם לפני שבועיים פעמיים בתוך חמישה ימים. הניצחון השני בנקודה בהארכה. הסתברותית זה לא נראה טוב.
          .
          קבל סיפור קרואטי להפגת המתח, עם הסבר חלקי לכך שהוא נטה לתת לי כבוד (למרות שזלזל בכולם כולל כולם).
          לקראת סוף העונה נכנעתי והסכמתי להתלוות אליו לתל אביב (מזכיר ששיחקנו בהפועל צפת). בערב אכלנו בהארד רוק קפה (אז היה בדיזינגוף) וקבענו להיפגש שוב בבוקר, הוא רצה לקנות משקפיים וביקש שאעזור לו.
          בבוקר היה חם, הלכנו לאורך דיזינגוף, הלוך וחזור, השמש הכתה חזק, הזענו כמו חמורים. הוא אמר שקבע עם צ'ורצ'יץ' שיצטרף אלינו לצהריים (זה קרה וזה כבר סיפור אחר, איך מצאתי את עצמי פתאום ברחוב עם שני פילים). לא היו אז ניידים אז הוא ניגש לטלפון ציבורי כדי להתקשר לצ'ורצ'יץ'. הטלפון עמד חשוף לגמרי לשמש.
          כאן נכנסתי לפעולה! כאן הוכחתי שאני דובר קרואטית.
          כדי לדבר קרואטית צריך להיות מאוד יעיל, קצר וחד, לעשות את המינימום ולהשיג את המקסימום. בדיוק כמו הכדורסל שלהם. ארבע מילים מקסימום במשפט, בלי מילות קישור ובלי תיאורים.
          אמרתי: "איבו, וויי טלפון אין סאן?" והצבעתי על טלפון נוסף בצד השני של הרחוב, שעמד לגמרי בצל, מתחת לאחד העצים הגבוהים שיש שם.
          הוא הסתכל על הטלפונים – זה שבשמש וזה שבצל – ונהיה חיוור. הוא הבין כמה יצא בוק. הוא חייך אלי בבוז, ואז גם חיכה אותי בכעס "יס וויי טלפון אין סאן…" והלך אבל וחפוי ראש אל הטלפון שבצד השני, המוצל.
          שבועיים אחר כך באימונים הוא לא הניח לי עם זה, מדי פעם היה זורק לי "יס, באט וויי טלפון אין סאן?" זה כאב לו, הוא ידע שפישל, וכמו שאמרתי, זה הכריח אותו לתת לי (קצת יותר) כבוד
          🙂

            1. דה שוט, הקרואטי וננוחם, זה אותו אדם. בסה"כ פיצול אישיות…

            2. אם זה תגובה אליי אז וואלה לא מאמין בניחוסים, פשוט לא ראיתי את אינדי העונה כמעט בכלל אז לא כזה יודע אבל עם כל הפציעות והמומנטום בתקופה האחרונה אני חייב ללכת עם הוויזארדס

            3. חחח פיני, גם סיפור מהראש צריך לדעת לספר

            4. לא נשארנו בקשר, כולה שיחקנו יחד פחות מעונה והיו פערים גדולים מדי בכל התחומים – גיל, כסף, מקום בחיים ובעיקר תרבות.
              .
              פיני – הלוואי שהייתי מסוגל להמציא סיפורים כאלה בעצמי. הייתי כותב ספר.

            5. אהה, חשבתי שיחקתם יחד כמה שנים טובות..

          1. אם זה תגובה אליי אז וואלה לא מאמין בניחוסים, פשוט לא ראיתי את אינדי העונה כמעט בכלל אז לא כזה יודע אבל עם כל הפציעות והמומנטום בתקופה האחרונה אני חייב ללכת עם הוויזארדס

            1. לשוט

  5. סוף סוף מגיע הגמר הגדול ………….
    בפינה הימנית שמעון אוהב ניגובים וקילינגרים בפינה השמאלית עומד ה"אשך" בועל הגננות
    יושב ראש ה-ללל האגדי.כולנו באים לראות את קרב הכינויים הענק
    ביי דה ווי אינדיאנה לוקחת בהליכה

  6. אינדי קלעו באחוזים מטורפים נגד שארלוט, אם זה יקרה שנית אין לווש ממש סיכוי אבל אינדי זה לא קבוצה השנה וראס היום עם טריפל משוגע.

  7. השער השני של שכטר היה מנבדל גם בתחילת המהלך וגם במסירה שלפני הבישול.
    לדעתי היה צריך להיפסל. לא יודע אם היה משנה משהו אבל חשוב לשים לב

    1. איך דיברו עליו? בין רדיק לקייל קורבר. והוא די שם. ההנדאופים שלו עם סאבוניס זה אחד המהלכים היעילים ביותר שלנו (מבחן העין)

      1. הוא לא קרוב לקריירה של שניהם, הוא שחקן ספספל באינדי…
        לרדיק היה איזה שיא של הגעה לפליאוף,והיה שחקן חמישייה בקליפרס שהיו קבוצה מאוד רלוונטית(חוץ מהפישול מול ג'וש סמית).

  8. טוב בא נחכה את רזי ונביא שיר.
    מתוך ההמנון,
    "יא חיים אח יקר עשית לנו בושות, ונסעת לארד לחפש גרושות" שיר מדהים.

  9. ממה שאני רואה עד עכשיו:
    1. שתי קבוצות שמקומן אינו בפלייאוף.
    2. אינדיאנה קבוצה מאומנת וקבוצתית בהרבה מהוויזארדס. רואים את זה בעיקר בפן ההתקפי – הרבה שחקנים נוגעים בכדור ויש תנועה בלתי פוסקת, לעומת הוויזארדס שמתבססת על פעולות אישיות.
    3. אין אווירת פלייאוף עד כה – מתבטא באינסוף זריקות פנויות, קצב מהיר ואכות הגנתית
    4. הקבוצה שתנצח הערב תפסיד בסיבוב הראשון ב4-5 משחקים.

  10. אין ברירה, ברוגדון או סאבוניס חייבים לחזור, אין בחמישייה הזו מי שיעשה סל (לא הייתי בונה על קיילב מרטין)

  11. ברוגדון רכז נהדר, אבל הוא לא סקורר ברמה הגבוהה ביותר, וזה ניכר. בסגל חסר הוא מאבד המון מהיכולות שלו. (וכן הוא קלע הרבה עד עכשיו).

  12. טוב אני מסיים פה את המשמרת, משחק בינוני מאוד.
    אינדיאנה פשוט קבוצה מוגבלת התקפית, אלוהים יודע איך הם קלעו כל כך הרבה על שארלוט.
    ברוגדון חייב לשפר את החדירה שלו, לא מספיק מהירה, ולכן הוא חוטף גגות ככה.

  13. ראס הזה דו איט היז וואי, מצד אחד השחקן הכי קבוצתי, באחד מול אחד במקום להמשיך ל 2 נקודות קלות הוא מוסר לביל פנוי לגמרי לשלשה וביל כמובן מפספס. בהתקפה הבאה כשצחייב לשרוף שעון הוא יורה תוך 5 שניות שלשה מטומטמת ומחטיא כמובן. ד"ר ג'קיל ומיסטר הייד…..

  14. מחצית:
    * סבוניס עם 9 נק', 7 אס' ו12 (!) ריב'.
    ווסטברטק עם 15 נק', 9 אס' ו8 ריב'.
    לאן זה יילך? מספרים הזויים.
    * 19-5 לטובת הספסל של הוויזארדס. זה גם ההפרש. שווה לעקוב בסיום אחרי הנקודה הזו.
    * גאפורד עם 6 נק', 5 ריב' ו.. 5 חסימות. בדרך לטריפל דאבל נדיר? 😉 (אגב, לאינדיאנה כולה חסימה בודדה אחת במחצית)
    * אחוזים מהשדה: הוויזארדס עם 56%, הפייסרס עם 33%. זה אומר הרבה.

      1. וכמה עבירות של אינדי על ווסטברוק לא שרקו?
        אפילו לא נתנו לו להתלונן בעבירה האחרונה כשעלה לסל ו"נחסם".
        כל מה שיכול היה לעשות זה תנועת ידיים של פליאה לשופט וריצה כמובן להגנה….

  15. ראסל ווסטברוק עושה הכל. אפילו מעודד את הקהל לעודד. אני מת על השחקן הזה, אפילו אם אני היחיד באתר שאוהב אותו.
    איזה אתלט! איזו מלחמה! איזה אומץ! והוא מוסר מ-צ-ו-י-י-ן, כפי שאתם רואים

    1. ממש ממש לא. אתה בונה תחזית על סמך משחק אחד?
      שחקן לא יציב, קבלת החלטות מחרידה, הגנה בינונית מינוס, הבלחה פעם ב10 משחקים. זה מה יש.

      1. שחקן שנה שניה. פורוורד וורסטילי, מאוד רב גוני, כרגע בהתקפה (בהגנה בהחלט תלוי שיפור). לא מקרה ראש בעייתי. יש לו הרבה לאן להתקדם אבל הוא בהחלט מראה מדוע יש סיבה שאומרים לוויזארדס שחייבים להשקיע בו.

  16. ראסלמאנייההההההה
    ילה בלגאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

  17. זה כבר רצח עם….
    אינדי לא יצאו מהבור הזה.
    עכשיו נשאר לעבור את פילי ולהתיש את גועל….
    רק שבראדלי וראס לא ייפצעו ושרובין לופז יעשה לעמביג' את המוות.

  18. איך 30 הופך תוך 5 שניות ל 25?
    תשאלו את ווש, לפחות מייד מגיע פסק זמן. כן מאמן לא משהו אבל מגיב נכון ובזמן ולפחות נותן לשחקנים שלו זמן לנשון, להשיג עוד קצת חמצן. טיפל'ה פחות חומצת חלב….

  19. קבוצת האשכים של ברוך נוגב הלילה על ידי הערב, על ידי המחסל הלבנה מן המזרח נתן משחק ענק, הלבנים הרכים מאינדיאנה אין להם סיכוי.
    .
    כל הכבוד לדה שוט התוכנית התגשמה

  20. המלך סידר שם שתי בונבוניירות לבארטנס. איך לא יכניס שם 2 שלשות רצוף?
    המלך ראס הראשון למלכותו. מלך הטריפלים הבלתי מהורהר….

  21. נראה שתם הטקס, ראס צריך לקחת עוד שני ריבאונד לרזומה ואז לצאת לנוח. שישחקו עם החמישיות השניות והשלישיות.

  22. רואה, דה שוט. היה, ונשאר, הפקטור החשוב ביתר להצלחה של ראסל –
    לא להפציץ (בקנה מידה שלו, כן?)
    .
    כאשר הוא "רגוע" כמו היום, הקבוצה שלו משחקת הרבה יותר טוב.

    1. זה נכון תמיד אבל 11 שנה הוא לא הבין אז גם לא יבין. היום זאת לא דוגמה לכלום. לא מבין איך אינדיאנה הגיעו למצב כזה. הם ממש מסכנים

  23. אני מכריז בזאת על כישלון הפלייאין לדורותיו, משחק שלישי של גארבג' טיים שלא מוסיף כלום, מי שלא סיים בשמונה הראשונות כנראה לא ראוי לפליאוף, בנוסף יש פה אי ספורטיביות של פחות ימי מנוחה לקבוצה שבמילא נחותה.

  24. ליבי על סאבוניס, ראו עכשיו את כל האכזבה על הפנים שלו כמעט בכי? אולי בכי?
    רחמנות
    אבל אינדי לא ממש ריחמה במשחק הקודם על שארלוט.
    צדק קוסמי? אין כזה דבר!

      1. אהלן גיא
        שום שמפניות . טענתי שווש. יעשו פלייאוף ובאופן מקרי צדקתי אז אני שמח .
        לא כתבתי מה אני חושב שווש. יעשו בפלייאוף .
        מישהו פה מוכן ביושר להגיד שווש.היתה עושה העונה פלייאוף עם חול ?

          1. אני דרך כלל מהמדקדקים. עם לדקדק, אז זה המוצא שלי (ייקה…)
            .
            כך שאם נדקדק,
            אז המאזן של וושינגטון הוא 34 – 38. במזרח.
            הלייקרס עם 42 – 30. במערב.
            .
            המאזן של הלייקרס מספיק לביתיות בסיבוב הראשון במזרח.
            .
            אבל זה רק אם בוחרים לדקדק…

            1. לא טענתי שווש. שווים לייקרס,רק שאין פחיתות כבוד בהגעה לפלייאוף בנתיב הזה.
              לגופו של ענין , תן תחזית לסיבוב 1 במזרח , מבחינתי אתה פטור מתחזית למערב.

  25. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    רס הגיע לאיצטדיון עם תחתונים וטי שירט,……
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח כל כך ראסלללללל

      1. אכן
        הגיע זמן לסכם.
        " זכרתי לך לכתך אחרי בארץ זרועת מוקשים, איבודים איירבולים ולילות קשים! תם המסע תם ולא נשלם, אחד המסעים הטובים שהיו פה ממעמעקי הביב הברוקסי עד הזכות לאחוז בשולי המטאטא של אמביד …
        שאפו ובוקר טוב לכולם!

      1. בוקר טוב רזי
        הענין הוא שסקוטי הוכיח הלילה שהוא עולה על המאמן של אינדי.,כך שהוא לא המאמן הגרוע בליגה כפי שטוען שמעון.

            1. בוקר טוב גיא
              בתור נציג המדינות הבלתי מזדהות , אני חייב להגיד שלא זכור לי שהיה לך או לעידו איזשהוא טיעון במחלוקת הזו . מי שהוביל כמעט בבלעדיות את מחנה אינדי. היה שי .
              מה שכן זכור לי , זו התחזית שלך לגבי טורונטו , אבל גם אני נפלתי בזה .

            2. תראה, יש לטורונטו אחלה תירוץ –
              קיבלו את קללת הרשע במלוא עוזה על הראש…

            3. אני "גאה" על 100% הצלחה בתחזיות האימים שלי:
              .
              ברוקלין: פציעות להארדן ודוראנט.
              לייקרס: פציעה לדייויס.
              ה-NBA: עונת רוויית פציעות, בעיקר לקבוצות בועה/פלייאוף 2020
              .
              אולי אני צריך להגיב פחות…

  26. עונה 1 של ראס בווש הייתה שווה יותר ומרגשת יותר מכל העונות של גון וול יחד😂😂😂
    הם היו עדים גם לשבירת שיא הטריפלים.
    אם לפילי היה שחקן קצת פחות טוב מאמביד הם גם היו מפסידים לווש בפלייאוף אבל מזלנו שיש לנו את גואל דה גרייט שימחץ אותם. 4 1 לפילי הם תמיד מאבדים איזה משחק בתנאי שביל יכול לזוז.
    ברוך אמרת שסופרסטאר תמיד מוביל את הקבוצה שלו לפלייאוף לא משנה עם מי ועם מה אז הנה ראס הוביל לפלייאוף😎.
    חבל שאבדיה לא שותף לזה היה נהנה עם ראס.

    דה שוט רקם לי תכנית זדונית מפגשים של פילי מול ראס וטריי…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט