אירועי דיומא 25.04.2021 – כדורגל, סנוקר, אופניים, שחמט וטניס

אירועי דיומא 25.04.2021 – כדורגל, סנוקר, אופניים, שחמט וטניס

כדורגל ישראלי / ניר מועלם

פליאוף עליון – מחזור 5 :

19:00 אשדוד – מכבי פתח תקווה, 5 לייב : קרב על המקום ה-3 ועל הכרטיס לאירופה, כאשר אשדוד שבמקום ה-3 מובילה ב-6 נקודות על פני הרביעית מכבי פתח תקווה, וניצחון היום של אשדוד יכול כמעט לסגור את הסיפור מבחינת המקום ה-3 שיהיה כמעט מובטח. אשדוד מגיעה אחרי שני משחקים מול מכבי תל אביב, כאשר בליגה הוציאו 1-1 ובגביע הפסידו 1-0, ומגד פתח תקווה מגיעה אחרי תיקו 0-0 מול ב"ש. הימור – ניצחון ביתי של אשדוד שמקרב אותה בצעד ענק לעבר הכרטיס הנכסף.

20:15 קריית שמונה – מכבי תל אביב, ספורט 4 : ק"ש במקום החמישי, רחוקה כבר 8 נקודות מאשדוד שבמקום השלישי, וכל תוצאה פרט לניצחון היום יכולה לסגור את הסיפור מבחינתה, ומנגד אצל הצהובים של וואן לוואן הסיפור קריטי כי במחזור האחרון הם עשו תיקו 1-1 מול אשדוד והפסידו את המקום הראשון לירוקים מהכרמל, ורק ניצחון היום יחזיר אותם למקום הראשון, לפחות עד מחר. הימור – ניצחון של מכבי תל אביב.

פליאוף תחתון – מחזור 4 :

20:00 בני יהודה – הפועל חדרה, ספורט 3 : הקבוצה של יוסי אבוקסיס עם רגל וחצי בלאומית והיא יכולה לעשות צעד משמעותי לעבר הלאומית אם היא לא תנצח היום כי היא רחוקה כבר 7 נקודות מהקו האדום, כאשר נותרו בקופה 12 נקודות כולל המשחק של היום, כך שאין לה מרווח לעשות טעויות. בני יהודה מגיעה אחרי תיקו 2-2 מול ביתר ירושלים, אחרי שכבר הובילה 2-0 עד הדקה ה-89, ואילו חדרה מגיעה אחרי שני ניצחונות רצופים, כאשר האחרון היה 3-0 על הפועל חיפה. הימור – בני יהודה מסיימת את המשחק בתיקו, שכמעט סופית מוריד אותה לליגה השניה.

כדורגל אירופאי/ צפריר אוזדובה

ליגה ספרדית

ויאריאל- ברצלונה (17:15)

מבחן רציני לבארסה השלישית במאבק על התואר כשהיא יוצאת לויאריאל השביעית בטבלה שגם תשחק השבוע בחצי גמר הליגה האירופית נגד ארסנל. בארסה במרחק 5 נק מהמוליכה אתלטיקו עם משחק חסר תגיע אחרי הניצחון הגדול 5-2 על חטאפה. ויאריאל מגיעה אחרי שמעדה מול אלאבס החלשה בהפסד שקטע תקופה טובה שלה ושל חלוצה המצוין שגם הגיע לנבחרת ג׳רארד מורנו שכבש 20 שערים העונה 5 פחות ממסי. בסיבוב הקודם זה נגמר 4-0 לבארסה.

אתלטיק בילבאו- אתלטיקו מדריד (22:00)

המוליכה יוצאת למשחק קשה בחבל הבאסקים אבל יכולה לראות עצמה מרוצה אחרי שניצחה פעמיים ברציפות חמרות היעדרות לואיס סוארז וזה בעקבות הצבתו ויכולתו של אנחל קוריאה בעמדת החלוץ. הארגנטינאי הצנום שלא התפתח להיות הכישרון שציפו הוסת לעמדת החלוץ וכבש שלושה שערים בשני המשחקים האחרונים.

ליגה איטלקית

קאליארי- רומא (19:00)

רומא יוצאת לסרדיניה ואחרי שלאציו איבדה נקודות פתאום נראה ששוב יכולה סיכוי להעפיל לליגה האירופית. קאליארי אומנם מתחת לקו האדום אך היא קבוצה מוכשרת שהפגינה שיפור משמעותי לאחרונה. ודווקא רומא השביעית עם שלושה משחקים ללא ניצחון בעוד קאליארי מהמקום ה 18 דווקא עם שני נצחונות רצופים והיא במרחק 3 נקודות מבנבנטו מעליה כך שניצחון יכול להוציא אותה לחופשי. בסיבוב הקודם זה נגמר 3-2 לרומא. רומא תקבל בחזרה 4 פצועים: סמולינג, קומבולה, ספינצולה, ואל שארעווי.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

אליפות העולם – סיבוב שני
12:00, 21:00: סטיוארט בינגהאם-ג'יימי ג'ונס
12:00, 21:00: ג'אד טראמפ-דייויד גילברט
16:30: מארק סלבי-מארק אלן (6:2 לסלבי)
16:30: שון מרפי-יאן בינגטאו (6:2 למרפי)

שלושה משחקים הושלמו אתמול מהסיבוב השני. בראשון ראינו את ניל רוברטסון עובר בקרב צמוד יחסית את ג'ק ליסובסקי, תוך שהוא מנצל את הניסיון העדיף, וגם מעט מזל (בדמות שני Flukes בזמנים קריטיים). בשני ראינו קרב חפירות צמוד במיוחד בין קיירן ווילסון לבארי הוקינס, קרבות מהסוג שהלוחם ווילסון מאד אוהב, ואכן כזה שאתמול הוא הצליח להכריע בו את "הנץ". בשלישי ראינו את מארק וויליאמס ממשיך ביכולת המצויינת מול ג'ון היגינס, מה שהספיק לוולשי עבור ניצחון נינוח במיוחד על המכשף. שני משחקים נוספים נפתחו אתמול. בראשון ראינו את מארק סלבי עולה ליתרון של 6:2 על מארק אלן, בזכות בליץ של ארבעה פריימים רצופים במיני סשן השני. במשחק השני ראינו את הקוסם שון מרפי עולה ליתרון זהה מול יאן בינגטאו. הקוסם הראה יכולת מצויינת (כולל ברייק של 144, הגבוה עד כה בטורניר), בעוד שהסיני הצעיר שממול לא הזכיר בסשן הזה את היכולת מהסיבוב הראשון (או מהזכייה בטורניר המאסטרס האחרון).
היום ייפתחו שני המשחקים האחרונים של הסיבוב השני. הראשון יהיה "קרב הבלתי מדורגים" של הסיבוב, והוא יפגיש את סטיוארט בינגהאם עם ג'יימי ג'ונס. מדובר אמנם בשני השחקנים היחידים שהגיעו לכאן מתחרות המוקדמות, אלא שהמירכאות כאן הן בגלל העובדה שבמקרה של בינגהאם מדובר בנפילה זמנית מאד בדירוג (הוא למעשה כבר חזר ל-16 הראשונים). ג'ונס, לעומת זאת, הוא השחקן המדורג נמוך ביותר באליפות, שהגיע לכאן בזכות הניצחון היפה על סטיבן מגווייר. למרות הניצחון הנ"ל, די ברור שבינגהאם הוא הפייבוריט הברור כאן: מלבד העובדה שמדובר בשחקן איכותי ומנוסה הרבה יותר מהיריב הזוטר, הרי שהניצחון של האחרון בסיבוב הראשון היה על יריב שנראה מפורק לחלוטין. המשחק השני יפגיש את ג'אד טראמפ עם דייויד גילברט. שני השחקנים נראו מצויין בסיבוב הראשון, אך זה לא אומר הרבה, היות ושניהם התמודדו מול יריבים חלשים למדי. על הנייר, זה צריך ללכת לטראמפ, המדורג ראשון בעולם, שאת איכויותיו בשנים האחרונות בענף כולם מכירים. עדיין, מאז האבחון החיובי לקורונה בזמן טורניר המאסטרס, היכולת שלו סבלה מתנודות, ו"החקלאי העצבני" שממול הוא שחקן מספיק איכותי שיוכל לעשות לו צרות צרורות במשחק. שידורים ביורוספורט 1,2 לאורך היום.

טניס / אלכס דוקורסקי

גמר טורניר ברצלונה

17:00: רפאל נדאל-סטפנוס ציציפאס – "מלך החימר" הספרדי הוא השחקן המצליח ביותר אי פעם בטורניר שמארחת העיר הקטלונית (על משטח החימר מסבב 500 הנקודות). המדורג מספר 3 בעולם הניף את הגביע לא פחות מ-11 פעמים בעיר שאירחה את המשחקים האולימפיים ב-1992. יריבו היווני נמצא בכושר מעולה והוא משחק היטב על כל המשטחים. לאחר זכייתו בטורניר המאסטרס של מונטה קארלו לפני שבוע, ציציפאס ישאף לניצחון גם בברצלונה. המשחק האחרון בין שני הטניסאים נערך ברבע גמר אליפות אוסטרליה השנה, אז ציציפאס חזר מפיגור שתי מערכות וניצח את הפנומן הספרדי.

גמר טורניר בלגרד

18:00: מתאו ברטיני-אסלן קראצב – העונה החלומית של הרוסי בן ה-27 נמשכת ואתמול נכתב בה פרק חדש, עת ניצח בחצי הגמר את המדורג מספר אחת בעולם ו"בעל הבית" של הטורניר (נערך על החימר, מסבב 250 הנקודות), נובאק דג'וקוביץ'. קראצב, שמדורג 28 בעולם, החל את השנה במקום ה-114, והתקדם משמעותית בעקבות הופעה נהדרת באליפות אוסטרליה, בה הגיע עד לחצי הגמר ובטורניר דובאי, שבו הניף את הגביע. יריבו במשחק על התואר יהיה מתאו ברטיני, האיטלקי המצוין בעל החבטות העוצמתיות, שנועל את העשירייה הראשונה בדירוג העולמי.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

מירוץ ליאז'-באסטון-ליאז'

*המלצת צפייה*. עונת קלאסיקות האביב מגיעה לסיומה היום במונומנט העתיק מכולם, המכונה גם "הגברת הזקנה" – ליאז'-באסטון-ליאז'. המירוץ השלישי בסדרת קלאסיקות הארדנים הוא מירוץ ארוך מאד, הכולל אינספור טיפוסים קצרים ותלולים, הרבה יותר מאלה שאנו רואים בקלאסיקות הפאבה, מה שהופך אותו לכזה שמתאים למטפסים. המירוץ הזה סיפק לנו הרבה מאד רגעים של דרמה, ביניהם כמובן את זו מהשנה שעברה, שבה אלאפיליפ חגג לפני הזמן, תוך שהוא מאפשר לפרימוז רוגליץ' לחלוף על פניו על הקו ולזכות במירוץ (הצרפתי נפסל גם לאחר מכן עקב סטייה ממסלולו). השניים כבר התמודדו השבוע בפלש וואלון, כשמי חגג את הניצחון היה אלאפיליפ, הפעם בזמן. אלאפיליפ ורוגליץ' יגיעו לכאן גם היום, ויהיו שניים מהפייבוריטים הכבדים לניצחון. שניים אחרים שהשתתפו באותו מיאוץ אל הקו בעונה שעברה היו טאדיי פוגאצ'אר ומארק הירשי, שהפעם ישתפו פעולה במדי קבוצת האמירויות, וסביר שהירשי הפעם יעבוד עבור זוכה הטור דה פראנס. אלחנדרו ואלוורדה ויאקוב פוגלסאנג הם שניים מזוכי העבר שישתתפו כאן גם היום. קבוצת אינאוס תגיע לכאן בהרכב חזק מאד עם אדם ייטס, קאראפאז, גגן הארט וקביאטקובסקי. מייקל וודס יוביל את קבוצת ISN במירוץ (כשעומר גולדשטיין וגיא שגיב יסייעו לו). צ'אבז, היגיטה, בנוט, מרטאן, מולמה, שכמן וטיונס יהיו שמות חזקים נוספים שנראה כאן. שידור ביורוספורט ב-14:25.



שחמט – תחרות המועמדים, יום של הכרעות בכל המשחקים! לפני יום המנוחה האחרון

אתמול שוחקו משחקי הסיבוב ה 12 מתוך 14 בתחרות המועמדים שהמנצח בה יתמודד בדו קרב עם קרלסן בנובמבר:

1 GM Caruana, F. (6) 28200 – 1 GM Giri, Anish (6½) 2776
2 GM Ding, Liren (4) 27911 – 0 GM Grischuk, A. (5½) 2777
3 GM Vachier-Lagr. (5½) 27581 – 0 GM Alekseenko (4½) 2696
4 GM Wang, Hao (5) 27630 – 1 GM Nepomniachtc. (7) 2789
תוצאות סיבוב 12 מתוך 14 בתחרות המועמדים , הימני שיחק בלבן



כמו שאפשר לראות, יש הכרעה בכל המשחקים!
במשחק המרכזי עלו מקום שני ומקום שלישי בתחרות, קרואנה וגירי למשחק, שלשניהם היה אינטרס שיסתיים בהכרעה ולא בתיקו. התפתח משחק חריף שבו קרואנה לקח כמה סיכונים, ובסוף המנצח הוא גירי, ששוב יצר התקפה מכרעת. גירי נותן תחרות מצוינת השנה, ויש לו כבר 4 נקודות מתוך 5 אפשריות, אבל כפי שנראה בהמשך, זה עדיין רחוק מלהספיק:

הניצחון היפה של גירי בשחור, על קרואנה החזק, אפשר לראות כמו במשחקיו הקודמים את עוצמת ההתקפה של הכלים השחורים, בהרכב הקבוע של מלכה צריח ופרש


דינג השיג סוף סוף ניצחון נאה, שימתיק עבורו במעט את הגלולה המרה של התחרות עד כה. בטח נראה אותו גם בהמשך הדרך בתחרויות מועמדים:

דינג משיג ניצחון יפה בתחרות שאותה ירצה לשכוח, השחור בגרעון שני רגלים, והחלפת מלכות טובה ללבן עוד יותר


לגראב שינה מומנטום והשיג ניצחון בלבן, אך עם כל מה שקרה מסביב, זה כנראה מאוחר מדי ואין לו סיכוי ריאלי להדביק את הפסגה:

הניצחון של לגראב, השחור עוד מעט יהיה בכפאי (צוגצוואנג) שיגרום לכך שכל מהלך שיעשה יגרום או לנפילת הרגלים באגף המלכה (אגף שמאל) או לפריצה פנימה של המלך הלבן דרך D5



וואנג בלבן שיחק מול המוביל נפו במשחק שנמשך אחרי שכל האחרים הסתיימו. נפו היה צריך את הניצחון, שכן תיקו היה מסדר לו שוויון בלבד עם גירי הדוהר קדימה.
נפו אכן התעלה והשיג ניצחון יקר בשחור מול המדורג 12 בעולם, בדיוק כשהיה צריך את זה, וקיזז את הניצחון ההרואי של גירי בשחור על קרואנה:

הניצחון של של נפו, אפשר לראות את היתרון על השעון, וכן את האקטיביות של הכלים השחורים, כאשר אי אפשר למנוע לקיחה של עוד רגלי לבן תוך כמה מהלכים



טבלת התחרות המעודכנת:

דירוג
עולמי
– – – – – שםניקוד—— מד-כושר
4Ian Nepomniachtchi8—— 2789
7Anish Giri7.5—— 2776
15Maxime Vachier-Lagrave6.5—— 2758
2Fabiano Caruana6—— 2820
6Alexander Grischuk5.5—— 2777
12Wang Hao5—— 2763
3Liren Ding5—— 2791
41Kirill Alekseenko4.5—— 2696
הטבלה לאחר סיבוב 12



שני סיבובים לסוף, נפו וגירי דוהרים קדימה. בתחרויות המועמדים האחרונות היה צריך 8.5 נקודות כדי לזכות (לעיתים רחוקות 9). פה נראה שגירי יכול לסיים עם 8.5 או 9 וספק רב אם זה יספיק לו כדי לזכות. נדע זאת תוך מספר ימים.
חשוב לציין שאם בסיום התחרות יהיה שוויון בצמרת, אז שובר השוויון הראשון הוא התוצאה הישירה במפגש בין השחקנים. פה יש יתרון לנפו על גירי, שכן הוא ניצח אותו 1.5 – 0.5 בצמד המפגשים בניהם.
זה אומר שלגירי לא מספיק להשתוות אל נפו, אלא הוא צריך לעבור אותו בטבלה בחצי נקודה, מה שאומר שלנפו בצמרת יש יתרון מעשי של נקודה שלמה, שני סיבובים לסוף.

היום יום המנוחה האחרון, ולאחריו נדע מי ישחק בנובמבר עם קרלסן על אליפות העולם.
נפו לא יכול לבנות על שתי תוצאות תיקו, כי כמו שזה נראה גירי עוד מסוגל לתת פה שני נצחונות נוספים עד סוף התחרות.

מה נותר למובילים?
נפו: לבן מול לגראב ושחור מול דינג
גירי: שחור מול גרישצ'וק ולבן מול אלכסנקו

גירי יצטרך כמובן לשחק על ניצחון בשחור מול גרישצ'וק ההרפתקני, נראה איך זה יגמר.
לגראב בשחור צריך לחפש כל סיכוי הרפתקני לנצח את נפו, שכן אז נפתח לו סיכוי כלשהוא לזכות בתחרות. להכנס להרפתקאות מול נפו כשאתה בשחור, זה לא פשוט, אבל מבטיח משחק סוער מחר.

Subscribe
Notify of
63 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אהרון שדה
25/04/2021 8:21:46

תודה רבה צפריר דוד אלכס ושחר
בנוסף למה שכתבתם 3 תארים מחלקים היום
את גביע הליגה האנגלי בגמר בין סיטי -לטוטנהאם (18.30)
את הגביע הבלגי בגמר בין גנק לסטנדרד ליאז
וגמר היורפקאפ סל כאן בארץ בגמר בין נס ציונה לאוסטורוב מפולין
חוץ מזה המשך מאבקי האליפות בספרד וצרפת וכן כדורגל וסל מקומי וכדורגל אירופאי מהליגות באנגליה איטליה גרמניה ועוד
אשלח בנפרד הרחבות לגמרים השונים

אהרון שדה
25/04/2021 8:22:43

גמר גביע הליגה האנגלי ב 18.30 בין הסיטי לטוטנהאם
בליגה סיטי ראשונה בטבלה וטוטנהאם שביעית
סיטי ערב חצי גמר האלופות מול פ.ס.ז בעוד טוטנהאם הודחה בשמינית גמר האירופאית מול זאגרב
סיטי נוצחה רק בשבוע שעבר בחצי גמר הגביע ולא תרצה לאבד עוד תואר מצד שני טוטנהאם רוצה תואר ראשון מאז 2008 אז גם הניפה את גביע הליגה

היה זה גביע הליגה הרביעי של טוטנהאם הראשון הושג ב 71 ואז ב 73 ו 99

לסיטי 7 גביעי ליגה הראשון ב 1970 האחרון אשתקד שהיה התואר השלישי ברצף במסגרת זו וניצחון בראשון ישווה שיא של 4 זכיות רצופות במפעל כפי שעשתה ליברפול בשנים 81-84
הקבוצה זכתה במפעל גם ב ב 76 ו2014 ו 2016
לשתי הקבוצות 8 גמרים והגמר מחר יהיה התשיעי שלהם וישווה אותם לוילה ויונייטד רק לליברפול יותר גמרים (12)
זכייה של סיטי תהיה השמינית שלה ובכך תשתווה לליברפול במקום הראשון בכל הזמנים

נזכיר שטוטנהאם פיטרה רק לפני כמה ימים את מוריניו ובכך נמנע המאץ אפ הקלאסי פפ /מוריניו

נפגשו העונה
ב 20/11/20 ודווקא טוטנהאם ניצחה 0-2 (סון וסלסו כבשו )
אך ב 13/2 סיטי החזירה 0-3 ( רודרי שער בפנדל וגונדיאן צמד)

הדרך לגמר
סיטי :
נכנסה למעגל המשחקים בסיבוב שלישי אז ניצחה בבית את בורנמות 1-2 (דלאף ופודן כבשו)
בשמינית הגמר ניצחה בחוץ 3-0 את ברנלי (סטרלינג צמד ופראן טורס )
ברבע הגמר ניצחה בארסנל 4-1 ( זסוס ,מחרז פודן ולאפורט )
בחצי הגמר ניצחה בדרבי את היונייטד 2-0 (סטונס ופרננדיניו )

סיכום 4 משחקים 4 ניצחונות ויחס 2-11
טוטנהאם
החלה דרכה בסיבוב השלישי שם עברה טכנית את לייטון
בשמינית הגמר גברה 4-5 מנהקודה על צ'לסי לאחר 1-1 (לאמלה השווה דקה 83 ומהנקודה דייקו דייר ,לאמלה ,הוייברג ,מורה וקיין )
ברבע הגמר ניצחה בסטוק 3-1 (בייל ,בן דיוויס וקיין )
בחצי הגמר גברה על ברטנפורד 0-2 ( סיסוקו וסון )
סיכום 2 ניצחונות ותיקו ויחס 2-6

אהרון שדה
25/04/2021 8:23:42

גמר היורופקאפ בין אוסטרוב הפולנית לנס ציונה ב 21.00

הדרך לגמר
נס ציונה ואוסטרוב שיחקו יחדו בבית המוקדם בבית 3
במחזור הראשון נס ציונה גברה על ספורטינג 81-86
אוסטרוב גברה על איולי הרומנית 80-90

במחזור השני נס ציונה גברה על איולי הרומנית 73-90
בעוד אוסטרוב ניצחה את ספורטינג 83-85

התוצאות הללו הבטיחו את עליית שתי הקבוצות לשמינית הגמר
ואז במאבק על המקום הראשון לפרוטקול ניצחה אוסטרוב את נס ציונה 86-93

שמינית הגמר
נס ציונה מנצחת את קייב בסקט 76-90
בעוד אוסטרוב מנצחת את דן בוס ההולנדית 83-92

רבע הגמר
נס ציונה מנצחת את הירקליס היוונית 80-105
אוסטרוב גברה על מונס הבלגית 66-73

חצי הגמר
נס ציונה מנצחת את פארמה 80-81
אוסטרוב מנצחת את אורואדיה הרומנית 66-77

בקיצור נס ציונה עם מאזן 1-5 (83 אחוז ) ויחס של 483-538 שזה 81-90 למדחר
אוסטוב עם מאזן של 0-6 ויחס של 464-510 שזה 77-85 למשחק

בזירה המקומית
הפולנים במקום השלישי בארצם עם מאזן 10-20 לאח גורה המוליכה הבטוחה עם 7-23 ולאחר לגיה ורשה עם 9-21
אך אסטורוב ניצחה את ורשה 2-0 בחצי גמר הפליאוף לאחר 85-80 בורשה ואז 67-80
היא תתמודד בגמר מול גורה (הטוב מחמש שיתחיל בחמישי הקרוב)

השחקנים הבולטים
טרי קל עם 15.2 במפעל (19 בחצי הגמר)
כריס סמית 12.5
דנזל אנדרסון הגבוה השבדי
יאקוב גארבש גארד מקומי

לקבוצה תואר אחד גביע פולין 2018

נס ציונה כאמור שמינית בליגה שלנו עם 12-11 יחס חיובי של 83-84

בקבוצה משחקים (סט ליגה)
הזרים
בריאן אנגולה קלעי קולמביני בן 27 גובה 1.98 היה בפרטיזן ובאוסטנד לקח אליפות בלגיה
השורה שלו 17 מש 18 נק' 7 ר 3 אס ב 33 דק' מדד 20.5 נהדר ( 12 נק' בחצי הגמר )

פטריק מילר רכז בן 28 גובה 1.85 היה גם בבשיטקש פרטיזן ואולם
השורה 22 מש 18 נק 4 אס 4 רי ב 35 דק ומדד 20.4 נפלא ( 15 נק' בחצי הגמר )

ויין סלדן כוכב חצי הגמר וקולע סל הניצחון בשלשה
קלעי בן 26 גוהנ 1.96 שיחק בקנזס במכללות
ואז בניו אורלינס ,ממפיס ושיקגו
השורה 15 מש 12 נק' 3 רי 2 אס ב 25 דק ומדד 7.1 ( 24 נק' בחצי הגמר יום אחרי שחברו למכללה נהרג )

ג'רום מיינסה סנטר בן 32 גובה 2.08 ארה"ב שיחק בדרום אמריקה וארה"ב נס ציונה תחנה ראשונה באירופה לקח 3 אליפויות ברזיל וגביע ביניבשתי
השורה 19 מש 14 נק' 7 רי 1 אס ב 30 דק' מדד מקסים של 20.1 ( 10 נק' בחצי הגמר )

הישראלים
טל דן הקפטן בן 34 גובה 1.98 משחק ס.פ או פ.פ היה גם בראשון ,אשדוד ,אשקלון ועפולה אך נס ציונה הבית עם עשור ברצף ו 11 סה"כ העלה אותה ליגה ירד ושוב העלה היה גם אם וי פי לאומית
העונה23 מש 10 נק' +6 רי +3 אס ב 24 דק' ומדד 10.8 יפה ( 4 נק' בחצי)

ליאור קררה ס.פ בן 23 גובה 1.96 היה ברעננה וגליל מהלאומית
העונה 23 מש' 4 נק 4 רי 2 אס ומדד 6 ב 19 דק' ( 2 נק' בחצי הגמר)

נמרוד לוי פ.פ בן 25 גובה 2.08 היה המשתפר
שיחק בלאומית בכפ"ס באר יעקב מכבי רמת גן וגליל ובליגת העל עבר בגדולות מכבי תל אביב ירושלים וראשון וגם באשדוד
היה לשחקן המשתפר ב 2018
השורה 19 מש 8 נק' 6 רי 1 אס ב 20 דק' ומדד 7.6 (14 נק' נהדרות בחצי הגמר )

עוד בסגל
רביב לימונד כבר בן 36 גובה 1.91 היה במכבי וירושלים הפועל תל אביב נהריה ואשקלון וגם בלה מאן הצרפתית
לקח אליפות עם מכבי 2009 וגביע 2010 לקח אפילו יול"ב היסטורי עם ירושלים 2004 יכול להיות לישראלי הראשון לקחת 2 מפעלים אירופאים (לא ליגות אזוריות ) ועוד אף תואר לא במכבי מעניין
השנה 20 מש 17 דק 3 נק 2 ר 3 אס ומדד 3.1
יש גם את אור קורנליוס (10 דק' ב 17 מש) (בן 23 גובה 1.99 משחק 2-3 היה באליצור בת ים בשהם קריית גת כפ"ס מוצקין ואשקלון וגם בראשון וב"ש)

ועמית עבו ( 8 דק ב 11 מש) רכז 1.81 בן 21 (מכבי תל אביב אילת ראשון אשדוד והוד השרון )

אוראל טרוצקי (5 דק' ב 12 מש) בן 24 משחק 4-5 גובה 2.01 היה בכפ"ס רעננה וחולון

צוות מקצועי ליאור גרת ושגיא שליו עוזרין של
בראד גרינברג מאמן אמריקאי בן 67 עם טונות של ניסיון
היה ג'נרל מנג'ר של פילי לפני כ 25 שנה
היה גם מאמן נבחרת קוסובו וכן עוזר מאמן נבחרת ונצואלה וקנדה
אימן באירופה בין היתר את סראטוב הרוסית אולין ואסקישהיר הטורקיות

בארץ אימן את מכבי חיפה הצעיד אותה לאליפות היסטורית וזכה בתואר מאמן העונה
אימן גם את ירושלים אשדוד ועכשיו נס ציונה

המנכ"ל הוא מאיר טפירו שחקן העשור הקודם בליגה ששיחק בהפועל תל אביב וירושלים ונבחרת ישראל
היו"ר יניב מזרחי

אהרון שדה
25/04/2021 8:24:18

גמר הגביע הבלגי 21.45 גנק -ס.ליאז
לליאז 17 גמרים ו 8 זכיות זכייה אחרונה 2018
לגנק 5 גמרים ו 4 זכיות אחרונה 2013 גמר אחרון 2018

נפגשו בגמר 2000 גנק ניצחה 1-4
ליאז החזירה בגמר 2018 עם 0-1

הדרך לגמר
החלו את דרכם בשלב
1/16
גנק ניצחה בחוץ את ט.ספורט 3-2
ליאז ניצחה בחוץ את סארינג 4-1
שמינית הגמר
גנק ניצחה את STVV 0-1
ליאז ניצחה בחוץ את קורטרייק 6-5 מהנקודה לאחר 1-1

רבע הגמר
גנק הביסה את מכלן 1-4
ליאז הדהימה את ברוז 0-1 ברוז האלופה והמוליכה

חצי הגמר
גנק גברה על אנדרלכט 1-2
ליאז ניצחה את יופן 0-1

סיכום
גנק 4/4 ויחס 4-10
ליאז 3 ניצחונות ותיקו ויחס 2-7

בליגה
גנק סיימה את הסדירה במקום הרביעי ותשחק בבית 1-4
ליאז סיימה שישית ותשחק בבית 5-8 במאבק על האירופאית

מפגשי ליגה העונה
23/8/20 נגמר ב 0-0
ב 19/3 נגמר 2-2

יהיה מעניין

אהרון שדה
25/04/2021 8:30:46

עוד בספרד
נציין שריאל מעדה אתמול מה שעוזר מאד לברצלונה ואתלטיקו
וגם
19.30 סביליה -גראנדה
האורחת סיימה קמפיין אירופאי נהדר ברבע גמר המפעל באירופאית היא כרגע שמינית רחוקה 7 מויאריאל במקום המוביל לאירופאית ..אך אם ויאריאל תזכה באירופאית הרי שגם מקום 8 יספיק .
סביליה תמצא עצמה אם תנצח עם 70 נק' שזה נקודה בודדה מריאל

בצרפת פ.ס.ז עלתה אתמול למקום הראשון ותנסה לשמור עליו יריבותיה לצמרת ישחקו היום .

18.00 אנז'ה -מונאקו : האורחת בכושר נהדר ואם תנצח תסגור לנקודה הפער מפ.ס.ז בפסגה

22.00 ליון -ליל : המשחק המרכזי ליל הוליכה לאורך שבועות את הפסגה ונושלה ממנה במידה ותנצח היא תחזור לראש הטבלה אך במידה ותפסיד ובהינתן שמונאקו תנצח קודם לכן היא תדרדר למקום הרביעי מחוץ לאלופות (שלושת הראשונות בסוף העונה)
ליון אם תנצח תשתווה לליל ותעקוף אותה ותהיה 2 נק' בלבד מהפסגה.

עוד באיטליה
16.00 פיורנטינה -יובנטוס המארחת רק 5 מעל הקו האדום אך יובה רק רביעית רק 2 מעל נאפולי לא יכולה למעוד

אינטר -ורונה : המארחת 10 פער תעשה עוד צעד לזכייה באליפות אם תנצח בבית את העשירית

21.45 אטאלנטה -בולוניה המארחת שלישית אך 2 נק' בלבד מנאפולי וניצחון יעלה אותה זמנית למקום השני מול בולוניה המדורגת 11

בגרמניה

16.30 לייפציג תארח את שטוטגרט ואם תפסיד בטעות אז ב. מינכן תחגוג אליפות
לייפציג צריכה ניצחון גם ואף בעיקר בשביל לא להסתבך במאבק ליגת האלופות
שטוטגרט מצדה רוצה להאיבק על הליגה האירופאית.
אגב אם לייפציג לא מפסידה הרי שמינכן תמתין שבועיים שכן בשבוע הבא חצי גמר גביע גרמני אין ליגה (למעט 3 משחקי השלמה של הרטה )

אנגליה יש גם ליגה
16.00 לידס -מ.יונייטד האורחת רוצה להוריד ל 8 את הפער מהסיטי לפני חצי גמר האירופאית מול רומא המארחת בתקופה טובה היא השיגה תיקו מול ליברפול דקה 87 לפני כן ניצחה את סיטי 2-1 משער לאחר הדקה ה 90 בתוספת הזמן
ובכלל הקבוצה עם 5 משחקים ללא הפסד

עוד היום
ליגה הולנדית במוקד איאקס המוליכה מארחת את אלקמאר השלישית 15.30 בהמשך פיינורד -ויטסה ב 17.45
גם
בפורטוגל ישחקו במוקד בראגה -ס.ליסבון ב 22.00
ברוסיה (במוקד הדרבי של מוסקבה ספרטק -צסק"א)
ביוון (אולימפיקוס -אאק)
באוסטריה (וולפסברגר -זלצבורג)
בטורקיה ,קפריסין ,שוויץ ,פולין וליגות המשנה באנגליה ,ספרד וגרמניה

אהרון שדה
25/04/2021 8:31:33

בזירה המקומית
בראשון בספורט המקומי

כדורגל
ליגת העל בית עליון

19.00 אשדוד – מכבי פתח תקווה
אשדוד שלישית עם 48 נק פ"ת רביעית עם 42 מקום 3 מבטיח אירופה רביעי תלוי בגביע

20.15
ק"ש -מכבי תל אביב
האורחת איבדה בשבוע שעבר את ההובלה והיא תרצה לחזור לשם ולו זמנית מכבי חייבת ניצחון מול הקבוצה שנראה שהלכה לים
וטרם ניצחה בבית העליון

בית תחתון 20.00 בני יהודה -חדרה.
האורחת נשארה מעשית בליגה ואם לא תפסיד תסגור זאת גם תיאורטית .
המארחת ההמומה מצמד השערים בדקה ה 90 בטדי שהשאיר אותה עם נקודה מקבלת סיכוי מחודש המחזור בעקבות ההפסד של סכנין ואולי בעיקר התיקו של הפועל תל אביב בטדי
לשתיהם 34 נקודות לזהובים 27 אבל אם ינצחו יגיעו ל 30 כאשר הקבוצה צריכה עוד לארח את הפועל תל אביב מחזור לסיום העונה הסדירה .
( בנוסף סכנין תארח את הפועל תל אביב במחזור הסיום מה שמבטיח איבוד של 2 נק לשתי הקבוצות או איבוד של 3 נק של קבוצה אחת ).

סל מחזור 26 ( האחרון בסדירה ).
19.00 חולון -הרצליה
חולון 7-15תשחק בבית העליון ותסיים את הסדירה במקומות 2-4 היא תשלים במוצ"ש משחק ממחזור 23 כשתתארח אצל הפועל תל אביב .
השבוע היא גם תארח את פיינל פור הבלקנית כאשר בשלישי תשחק מול גליל בחצי הגמר .
וביום 6/5 תפגוש את בורגוס ברבע גמר האלופות .

הרצליה 16-7 מובילה ב 2 משחקים על מכבי חיפה מחזור לסיום הסדירה במהלך שיילך עד הסוף

20.00 הפועל תל אביב -הפועל חיפה
המארחת עם 15-7 רוצה להשיג כמה שיותר בשני משחקי הסדירה האחרונים שלה לפני הבית התחתון האורחת 10-13 סיימה בהצלחה את המשימה הראשונה של התברגות בבית העליון ותהיה בגמר סל .
אבל חלה ירידה קיצונית בכושר בקבוצה
לאחר שחטפה 30 הפרש מנס ציונה והפסידה בבית לגליל ב 15 והיא תקווה לחזור מהר לתלם במשחקה האחרון בעונה הסדירה .
נציין שמשחקה של נס ציונה עליו הרחבנו בנפרד ישוחק ב 21.00
כאשר קודם לכן ישוחק המשחק על מקום 3
בין פארמה הרוסית לאוראודיה הרומנית.

אהרון שדה
25/04/2021 8:36:32

נחזור קצת לסוף השבוע לסיכום ימים מעניינים בספורט
בליגה הלאומית רגל בנס ציונה חגגו פחות ההפסד הביתי לוף הגליל 2-0 ישאיר אותם כנראה בליגה ונוף הגליל וירושלים קרובות מאד לעליה

ביורוליג
צסק"א מנצחת את פנרבחצ'ה החסרה 67-78 ועלתה ל 0-2 בסדרה הטוב מחמש
ברצלונה אלופת הסדירה שהפסידה במשחק הראשון לזניט הייתה על סף הפסד גם אתמול כשבהתקפה האחרונה האקס שלה פנגוס החטיא ממצב נוח
ברסה ניצחה רק בהארכה 78-81 והשוותה 1 1-1 בסדרה הצמודה ביותר עד כה היחידה שב 1-1 ועם 2 משחקים צמודים (זניט ניצחה בראשון 78-76 )

באנגליה
אתמול אברטון מנצחת בארסנל 1-0 שמקרב אותה מאד למאבק על ליגת האלופות
היום ליברפול סופגת דקה 95 שער שוויון מתסכל מול ניוקאסל 1-1 בסיום
צ'לסי מנצחת בווסטהאם 1-0 קרב ישיר על המקום הרביעי

כרגע 3 לסטר 59 (32 מש' שזה משחק חסר)
4 צ'לסי 58
5 ווסטהאם 55
6 ליברפול 54
7 טוטנהאם 53
8 אברטון 52 ומשחק חסר

בליגת המשנה
ווטפורד מנצחת 0-1 את מילול ומבטיחה את עלייתה לפריימרליג יחד עם נוריץ
הכרטיס השלישי יוכרע בפליאוף
ברנטפורד ברונמות בראנסלי וסוואנסי יהיו שם כמעט בוודאות

בגרמניה
ב.מינכן הייתה אמורה לפתוח שמפניות אך נוצחה 2-1 במיינץ והאליפות תמתית כנראה לשבוע הבא
(אא"כ לייפציג תפסיד בבית בראשון לשטוטגרט )
הבשורה הטובה לבנדובסקי כבש את השער המצמק דקה 90 שהיה שערו ה 36 (ב 26 משחקים בלבד !!!!)
הוא רחוק 4 שערים מהשיא המדהים של גרד מולר

אבל האקשן הגדול היום היה במאבק על ליגת האלופות
דורטמונד ניצחה בוולפסבורג 2-0 עם צמד להאולנד
ולברקוזן ניצחה את פרנקפורט 1-3

המאבק 3 מחזורים לסיום על 2 הכרטיסים האחרונים נראה כך
3 וולפבסבורג 57 (נותר אוניון ברלין ב לייפציג ח ומיינץ ב)
4 פרנקפורט 56 (מיינץ ב שאלקה ח פרייבורג ב )
5 דורטמונד 55 ( לייפציג ח מיינץ ח ולברקוזן ב)

בקיצור לדורטמונד עדיין המשחקים הקשים יותר ויהיה לה לא פשוט לפרנקפורט המשחקים הקלים ביותר .

כאשר לייפציג השנייה 61 (וחסר)
ולברקוזן השישית 50 נק' נראות מחוץ למאבק

אהרון שדה
25/04/2021 8:37:56

בשביל הד"ר
קצת על התפתחות שיא השערים בבונדסליגה .

בעונה הראשונה בבונדסליגה (63-64) כבש אווה זלר מהמבורג 30 שערים ונהיה למלך השערים (בעונה של 30 משחקים)
כעבור שנתים בעונת 65-66 אמריך מדורטמונד כבש 31 שערים (34 מחזורים בליגה שמושחקים מאז ועד היום )
בעונת 69-70 השיא נשבר בשלישית כשגרד מולר האימתני כבש 38 שערים

לפני 49 שנה בעונת 71-72 מולר שבר בשנית את השיא והגיע ל 40 כיבושים
בהמשך היו עונות ספורות עם 30 ומעלה
ב 73 גרד מילר כבש 36 שערים
ב 74 מילר והייניקס הגיעו 3 30 שערים בדיוק
בשנת 77 מילר אחר הלא הוא דימטרי מקלן הגיע ל 34 שערים
ומכאן ועד 2015 כולל לא היה שחקן בבונדסליגה שעובר את ה 30 שערים
ואז בשנת 2016 לבנדובסקי מגיע ל 30
ב 2017 אובומינג של דורטמונד מגיע ל 31 וגם לבנדובסקי עושה 30
אשתקד ב 2020 לבנדובסקי עושה 34 שערים שיא חדש שלו
העונה השיא כבר נשבר ל 36
נותרו לו כאמור 3 משחקים ל 4 שערים לשוויון ו 5 לשיא חדש
אלו המשחקים
בשבוע הבא מנשנגלדבך בית
אח"כ פייבוורג חוץ
ולבסוף אווגנסוברג בית
השיא בהחלט בהישג יד הרבה תלוי ביכולת הפיזית של הפולנ

דוקטור רזי הופמן
25/04/2021 18:00:49

תודה
אני אחרי התיקו של היונייטד בלידס.
לידס שיחקה נכון וצופפה את ההגנה. את הבונקר הזה היונייטד פשוט לא הצליחה לחדור. המצבים הנייחים לא נוצלו על ידי פרננדש וראשפורד. האחרון היה קרוב וברונו בעט לשמיים.
פול פוגבה נכנס מאוחר מדיי וכך גם קבני ודוני. חובל.
לגבי ההפסד אתמול של באיירן, הפולני החמיץ בתחילת המשחק מצב ש 100% שער, הוא צריך להוריד חלודה בשביל השיא של מולר. קצת קשה לי להאמין שישים עוד שלישייה העונה.

Avik
Avik
25/04/2021 8:57:55

תודה לכולם
למה דוחפים לי את ברצלונה ב- 17:15 באמצע שבוע?!?!?!!?
הליגה הספרדית נשארה הליגה הכי מותחת אחרי שלפני חודש (אולי קצת יותר) גם הגרמנית האיטלקית היו שם
עכשיו נשארו רק הספרדית והצרפתית שעדיין יש אווירה שכולם יכולים לקחת אליפות
מעניין איך זה יגמר?

בהמשך להתכתבות שהיתה לי בנושא שחמט,
האם התחרות היא מי יתחרה בקרלסן או מי יפסיד לקרלסן בנובמבר?

thejanitor
thejanitor
25/04/2021 9:21:46
Reply to  Avik

LIFETIME RECORD:
Classical games: Ian Nepomniachtchi beat Magnus Carlsen 4 to 1, with 6 draws.

שחר אלוני
25/04/2021 11:10:14
Reply to  thejanitor

כן, יפה, זה אומר שהם בקושי נפגשו בתחרויות. יש מצב שחלק מהנצחונות של נפו הם בתחרויות נוער.

thejanitor
thejanitor
25/04/2021 12:53:41

אכן, אחד באליפות עד גיל 14 ואחד בעד גיל 12, עדיין מרשים

שחר אלוני
25/04/2021 16:19:59
Reply to  thejanitor

יפה,
מעניין שבקושי נפגשו בעשר שנים האחרונות, זה גם בגלל הפריצה המאוחרת יחסית של נפו לצמרת

שחר אלוני
25/04/2021 11:09:14
Reply to  Avik

קרלסן פייבוריט במידה מסוימת בנובמבר. תזכור ששני הדו קרבות האחרונים הסתיימו בתיקו, והוא נדרש לשובר שוויון של משחקים מהירים.
עם זאת הנסיון שלו במעמד נותן לו יתרון

Avik
Avik
25/04/2021 11:15:07
Reply to  Avik

תודה על ההתייחסויות

צפריר מי שלא עובד משמרות 17:00 זאת שעה גרועה בשבילו – כנראה אראה מחצית מהפלאפון 🙁

שחר והשרת (לא שינו את זה למנהל לוגיסטי?) – תודה רבה, תמיד מעניין ומענג לראות רבי אמן בפעולה.

שחר אלוני
25/04/2021 16:20:22
Reply to  Avik

בכיף

דוקטור רזי הופמן
25/04/2021 18:03:13
Reply to  Avik

קופחת….

עידו גילרי
25/04/2021 10:00:55

ליין אפ מאד מרשים למירוץ היום.
זה יהיה המירוץ האחרון של רוגליץ' לפני הטור והוא מן הסתם ינסה לשמור על התואר אבל נראה לי שUAE בואו עצבניים מההחמצה הכפויה של פלש וואלון ויחוללו מהומות.

פאקו
25/04/2021 11:38:27

נכון לגבי רוגליץ'. כנראה כדי להוריד את הסיכוי של להיפצע\להפסיד מירוצים בקטע האחרון. בכל מקרה, לא הוא ולא פוג ירצו שאלאפיליפ יגיע איתם שוב אל הקו.

שחר דלאל
25/04/2021 15:29:28
Reply to  פאקו

יש לינק למירוץ?

שחר דלאל
25/04/2021 18:28:51

תודה! הספקתי לתפוס את הסוף

ניר מועלם
25/04/2021 11:42:24

העלתי את המשחקים של הכדורגל הישראלי עכשיו, סליחה על האיחור ושבוע נפלא.

אלכס דוקורסקי
25/04/2021 12:20:57

ניר, צפריר, פאקו, שחר ואהרון, תודה רבה ושבוע טוב.

Yinon Yavor
25/04/2021 14:37:20

תודה שחר.
לא נראה לי שמדובר בכפאי במשחק של הצרפתי, כי יש לו רץ שיכול לנוע חופשי. המלך הלבן יכול אולי לפרוץ מימין וכך למוטט את מבנה הרגלים באגף המלך דווקא, וזו הסיבה לכניעה

שחר אלוני
25/04/2021 16:22:01
Reply to  Yinon Yavor

תודה ינון, ברוב ההסתעפויות שבדקתי דרך האתר אפשר להביא את השחור לכפאי תוך כמה מסעים, יתכן שבהסתעפויות אחרות מתאפשרת פריצה מאגף המלך

עידו גילרי
25/04/2021 17:09:07

המכונה חוזרת?
אינאוס בראשות תיאו גגן הארט מרסקים את הפלוטון על לה-רדוט.

עידו גילרי
25/04/2021 17:28:14

אינאוס עם מירוץ מצוין. ייטס וקרפאז משאירים את רוגליץ' ואלפיליפ מאחור.
ועכשיו קרפאז תוקף לבד.

עידו גילרי
25/04/2021 17:32:41

ועכשיו זה קרפאז נגד העולם עם הטיפוס האחרון ו-15 ק"מ לפניו.

פאקו
25/04/2021 17:35:35

הזאבים עוד לא מצליחים לאכול אותו

פאקו
25/04/2021 17:37:19
Reply to  פאקו

אז האמירים עושים זאת

עידו גילרי
25/04/2021 17:35:29

מייקל וודס נראה אורב להתקפה.

פאקו
25/04/2021 17:38:23

קדימה מייקל

פאקו
25/04/2021 17:38:50
Reply to  פאקו

אבל בקונסטלציה הזו, זה צריך להיות של ז'וליאן

עידו גילרי
25/04/2021 17:39:11
Reply to  פאקו

בדיוק

עידו גילרי
25/04/2021 17:39:30

אבל לא הייתי מזלזל בפוגצ'אר

פאקו
25/04/2021 17:43:11

חו"ח

עידו גילרי
25/04/2021 17:39:02
Reply to  פאקו

יש לו את אלפיליפ שם.

עידו גילרי
25/04/2021 17:48:58

אם ולורדה לוקח זה יהיה אייקוני

פאקו
25/04/2021 17:55:10

פוגגגגג!!!

עידו גילרי
25/04/2021 17:56:07
Reply to  פאקו

משיג נקמה עבור רוגליץ' על המירוץ האחרון.

פאקו
25/04/2021 17:56:57

בעיקר דוחף את המירוץ הזה בכח לסיוטים של אלאפיליפ

עידו גילרי
25/04/2021 17:57:48
Reply to  פאקו

חחח והוא אפילו לא חגג הפעם.

עידו גילרי
25/04/2021 17:56:48

מייקל וודס אוהב את המירוץ הזה. מסיים רק בטופ 10.

אהרון שדה
25/04/2021 18:16:10

עדכון ביניים
כרגע ברצלונה מוחקת פיגור ליתרון 2-1 בחצי מצד לגריזמן אבל המשחק רק במחצית
האוסקה מסתבכת בתחתית עם הפסד ביתי 2-0 לחטאפה
באיטליה בנבנטו מסתבכת בתחתית עם הפסד ביתי 4-2 לאודינזה
אינטר עשתה עוד צעד גדול לאליפות עם 0-1 על ורונה וייתכן שתזכה באליפות בשבוע הבא
יובה מסתבכת קשות במאבק על ליגת האלופות עם 1-1 בפיורנטינה לא התפלא אם פירלו יילך הביתה עוד לפני סיום העונה

באנגליה כריס ווד כובש שלושער וברנלי מנצחת בוולבס 4-0 ומבטיחה מעשית הישרדות
לידס משלימה משחק 6 ללא הפסד כולל ליברפול סיטי והיום היונייטד עם 0-0 שזו בשורה נהדרת לסיטי שמגדילה את ההפרש ל 10 עם 15 בקופה

בגרמניה לייפציג מוליכה 0-2 על שטוטגרט 5 דק' לסיום מה שאומר שמינכן תחכה שבועיים לאליפות כי בשבוע הבא פגרת חמי גמר הגביע

בהולנד איאקס מנצחת את אלקמאר 0-2 היא ביתרון 12 שנותרו 12 בקופה איינדהובן השנייה שמחה כי היא בורחצ מאלקמאר
נעדכן ביתר פירוט בלי נדר בהמשך

אהרון שדה
25/04/2021 18:55:27

שכחתי לעדכן חצי גמר פליאוף משחק 3 ומכריע בנשים כרגע 28-22 לרמת גן ברמלה

אהרון שדה
25/04/2021 19:07:25

הוציאו את הנשמה לאוהדים היו ביתרון שחקן וברחו אחורה לא מבין את קומאן
אבל ניצחו 2-1 ברצלונה חזק תמונת האליפות

שחר אלוני
25/04/2021 19:38:49

יפה, יהיה שם מעניין

אלכס דוקורסקי
25/04/2021 20:22:58

תודה לכולם על העדכונים והדיונים.
יום מוצלח מאוד לרצות המרתון הישראליות. מאור טיורי, שמתאמנת בשנים האחרונות בארה"ב, קבעה שיא אישי נהדר של 2:29:04 במרתון שנערך ליד ליברפול. בעשותה זאת היא רצה מהר יותר מהקריטריון האולימפי במקצוע (2:29:30) והבטיחה הופעה אולימפית שנייה ברציפות במרתון.

באותו המירוץ, ביטי דויטש שיפרה אף היא את שיאה האישי כשסיימה את הריצה ב-2:31:39.

במרתון שנערך בקייב, מינטמר ביקאיה שיפרה גם את שיאה האישי כשקבעה 2:45:40.

שחר אלוני
25/04/2021 20:32:02

יפה להן, תודה על העדכון אלכס

אהרון שדה
25/04/2021 20:47:58

סנסציה אדירה בחצי גמר הפליאוף רמת גן מנצחת בחוץ את אלופת הסדירה רמלה 74-72 בהארכה ומנצחת 2-1 בסידרה המדהימה הזו אחרי שהובסה 81-39 במפגש הראשון

ננסה להאריך מאוחר יותר

אהרון שדה
25/04/2021 20:48:23

רמת גן תפגוש בגמר את אשדוד

אהרון שדה
25/04/2021 20:50:34

קודם לכן סיפרתי שיחולקו היום 3תארים יש סבירות גבוהה שגם אחיפות ישראל בכדורעף תוכרע היום כרגע מכבי תל אביב ביתרון 0-1 במערכות ו13-16 במערכה השנייה מול מטה אשר אם תנצח תשלים 0-3 בסידרה ותזכה באליפות ולמעשה בדאבל

אהרון שדה
25/04/2021 20:52:12

את התואר הראשון של היום לקחה הסיטי שניצחה בגמר גביע הליגה האנגלי 0-1 את טוטנהאם
משער של לאפרט הבחם דקה 82.
בכך השוותה הסיטי 2 שיאים של ליברפול
1 תואר שמיני במפעל
2 תואר רביעי ברציפות במפעל (ליברפול עשתה זאת בשנים 81-84)

עמיחי קטן
25/04/2021 21:00:52

קישור לגמר של נס ציונה:
https://www.youtube.com/watch?v=oIFQuPVrlKc

אהרון שדה
25/04/2021 21:01:38

עוד תואר שכבר חולק היום במפתיע הוא צלחת האליפות באוקראינה בו זכתה דינמו קייב היא מנצחת היום
0-5 בעוד שחטאר מפסידה 2-0
הפער עלה ל 13 הפרש 3 מחזורים לסיום

אהרון שדה
25/04/2021 22:08:36

טוב יום ספורט מטורף

מכבי תל אביב רגל מפסידה בני יהודה שוב חוטפת דקה 90 ומפסידה ובכלל יום משוגע אחד הימים המשוגעים ביותר נסכם בהמשך

אהרון שדה
25/04/2021 23:42:49

טוב זה אחד הימים הכי עמוסים מטורפים ומדהימים שאני זוכר בספורט במיוחד בספורט המקומי
אסכם כאן בקצרה את כל הכותרות המקומיות ובתגובה הבאה את כל הבינלאומיות

קשה לדעת במה להתחיל אז הנה

1 נס ציונה זוכה ביורפקאפ במשחק דרמטי ומרגש היא מנצחת את אוסטרוב הפולנית 74-82
הישראלים דווקא הם הובילו את הקבוצה נמרוד לוי הנהדר הוביל את הקלעים עם 21 באחוזים נהדרים של 6/10 מהשדה ו 7/9 מהקו
ליאור קררה היה אקס פקטור של ממש עם 10 נק' ו 7ר
טל דן דווקא הוא נפצע ושיחק 14 דק אך כקפטן הניף את הגביע ורביב לימונד לא שיחק אך זכה בגביע אירופה שני לאחר שהיה שות, ביולב עם ירושלים 2004

2. בכדורגל ליגת העל בית עליון הפתעה עצומה מכבי תל אביב מפסידה 2-0 בק"ש ומכבי חיפה תוכל להגדיל הפער ל 4 אם תנצח את ב"ש

3. כדורגל בית תחתון בני יהודה שוב כובשת פעמיים בדקה 90+ אך השער השני עצמי וכך מפסידה 3-2 לחדרה הנהדרת שמבטיחה תיאורטית יחד עם בית"ר ונתניה עונה נוספת בלאומית (הפועל חיפה +9 שנותרו בדיוק 9 בקופה והפועל תל אביב וסכנין +7 )
בני יהודה ירדה מעשית

4. כדורסל נשים חצי גמר פליאוף משחק 3 ומכריע מכבי רמת גן מסנסצת ברמלה 74-72 בהארכה
קשה להסביר את גודל הסנסציה ננסה
רמלה מאזן עונתי 2-21 מקום ראשון בליגה 91 אחוז
רמת גן מאזן עונתי 12-11 שלילי 48 אחוז

הלאה שלושת מפגשי הליגה הלכו לרמלה
1 ביום 25/2 63-69 במסגרת מחזור 8
2 ביום 22/3 היא מנצחת ברמת גן 77-68 במסגרת מחזור 16
3 ביום 11/4 היא מנצחת שוב ברמת גן 72-66 במסגרת מחזור 23

לא מספיק אז בסדרת הטוב משלוש
רמלה קורעת את רמת גן 39-83 ב 44 הפרש
מתי ראיתם שההפרש יותר גדול ממה שהקבוצה המפסידה קלעה !
אבל אז רמת גן מנצחת 60-68
והיום בהארכה 74-72
והסדרה הכוללת הולכת ב +34 לרמלה בסדרת הטוב מ 3 והיא בכל זאת מודחת (לא בדקתי אבל משוכנע שזה שיא עולמי)

5. מכבי תל אביב זוכה באליפות ישראל בכדורעף בפעם ה 12 לאחר 0-3 על מטה אשר האלופה היוצאת במשחק ובסדרה
( 25-27 20-25 16-25 )

6. המתעמל הישראלי אנדריי מדבדב זכה במדליית כסף באליפת אירופה בהתעמלות מכשירים בתרגיל הקפיצות

7 מאורי טאורי המרתוניסטית סיימה שנייה באנגליה בתוצאה 2.49.04 והבטיחה את הקריטריון האולימפי

בקטנה חולון ניצחה בליגה את הרצליה 85-90
והפועל חיפה ניצחה בחוץ 90-81 את הפועל תל אביב

אהרון שדה
26/04/2021 0:22:09

בעולם היו המון כותרות קשה לי לדרג אז נזרום

1. ספרד גריזמן כובש צמד ברצלונה הופכת פיגור בויאריאל לניצחון 2-1 אתלטיקו מדריד מפסידה בבילאבו 2-1 וגם סביליה בעניין עם 1-2 על גראנדה
והתוצאות הללו אומרות שאם ברצלונה תנצח בביתה ביום חמישי את גרנדה היא תעפיל למקום הראשון 5 מחזורים לסיום ביתרון נקודה על אתלטיקו

כך נראית היום הטבלה
כרגע
1 אתלטיקו 73
2 ריאל 71
3 ברצלונה 71 (חסר)
4 סביליה 70

2. צרפת איזו דרמה !
ליל התחילה את מחזור 33 במקום הראשון
אתמול היא ירדה למקום השני לאחר הניצחון של פ.ס.ז במץ 3-1
היום בצהרים היא ירדה לשלישי לאחר הניצחון הקשה של מונאקו באנזה 1-0
בלילה היא ירדה למקום הרביעי שזה מחוץ לליגת האלופות לאחר שפיגרה 2-0 בליון
אך היא צימקה לקראת סוף המחצית
בדקה 60 היא חזרה למקום 2-3 עם שער שוויון
ובדקה ה 85 היא הפכה ל 3-2 וחזרה למקום הראשון !!!!

הטבלה 4 מחזורים לסיום
1 ליל 73
2 פ.ס.ז 72
3 מונאקו 71
4 ליון 67

3. בגמר גביע הליגה האנגלי מנצחת הסיטי 0-1 את טוטנהאם משער ניצחון של לאפורט דקה 82 בעקבות הניצחון סיטי השוותה שני שיאים של ליברפול תואר שמיני במפעל ותואר רביעי ברצף .
טוטנהאם מחפשת תואר ראשון מאז 2008

4. בגמר הגביע הבלגי מנצחת גנק את ס.ליאז 1-2 וזוכה בגביע החמישי בתולדותיה והראשון מאז 2013

5 באיטליה אטאלנטה מביסה 0-5 ועולה למקום השני אינטר ממשיכה לנצח 0-1 והיא תוכל לחגוג אליפות בשבוע הבא
בתחתית בנבנטו מפסידה קליארי מנצחת ועוברת את הראשונה בהפרש שערים לקבוצות 31 נק' כמו טורינו לה 2 משחקים חסרים

6. בגרמניה לייפציג מנצחת ודוחה בשבועיים לפחות את חגיגות האליפות של מינכן

7 באוקראינה קייב מנצחת שחטאר מפסידה וככה קייב זוכה באליפות 3 מחזורים לסיום בפעם ה 16 באוקראינה ולראשונה מאז 2016

8 הולנד איאקס מנצחת את אלקמאר 0-2 ועולה ליתרון 12 בפסקה שנשארו 12 בקופה איינדהובן פותחת פער 3 במאבק על האלופות

9 בפורטוגל ס.ליסבון משיגה ניצחון חשוב בבראגה 1-0 קשה ועולה ל 7 הפרש (ומשחק עודף ) על פורטו

10 טניס נאדל מנצח את טורניר ברצלונה בפעם ה 12 ב 12 הופעות לאחר ניצחון דרמטי בגמר על ציצפאס היווני 4-6 7-6 5-7

בטורניר בלגרד ניצח בריטני את קראצב הישראלי לשעבר שהדיח את דיוקוביץ בחצי בתוצאה 1-6 6-3 6-7

בטורניר שטוטגרט לנשים ניצחה בגמר אשלי בריטי האוסטרלית גברה על ארינה סבאלנקה מבלאורסיה 6-3 0-6 3-6

אהרון שדה
26/04/2021 0:30:13

בשני בזירה המקומית
ליגת על מחזור 31
ב"ש -מכבי חיפה
האורחת תוכל לעלות ל 4 הפרש בפסגה אם תנצח
ב"ש תתקרב נקודה מפ"ת הרביעית אם תנצח (ומק"ש החמישית )

לאומית 4 מש' כולם ב 19.00
בית עליון
ביתר תל אביב -ראשון
הקבוצות איבדו סיכוי לעלייה האורחת אפילו תיאורטית אך מעניין יהיה לראות את המארחת לאחר ההצגה ברבע גמר הגביע עם 4-0 על סגנין ולפני הפועל תל אביב בחצי הגמר

הפועל ירושלים -רמה"ש
האורחת איבדה סיכוי ירושלים תגדיל את הפער מנס ציונה השלישית לכדי 7 נקודות בפסגה קרוב קרוב פסע מעלייה

בית תחתון
רעננה -עפולה האורחת נשארה מעשית המארחת רק 2 נק' מעל המקום המוביל למבחנים והמשחק חשוב מאד בשבילה

כפר שלם -עכו
קרב תחתית לוהט בין 2 האחרונות הרחוקות 4 ו 2 נק' מפ"ת במקום המוביל למבחנים

אהרון שדה
26/04/2021 0:43:53

בשני באירופה
במוקד איטליה שני משחקים שישלימו את מחזור 33

19.30 טורינו -נאפולי
המארחת מדורגת 16 אך עם אותו מספר נקודות של המדורגת 18 המקום ממנו יורדים ולכן היא חייבת ניצחון
אך נאפולי רחוקה 3 נק' בלבד מיובה הרביעית בקרב על ליגת האלופות וגם היא צריכה את הנקודות לא פחות

21.45 לאציו -מילאן
מילאן עם 66 נק' כמו יובה ואם נאפולי תנצח אסי גם נאפולי החמישית עם אותו מספר נקודות
אך היחס של מילאן הפחות טוב
ולכן היא תצטרך לפחות נקודה בשביל להישאר ברביעייה
לאציו מצידה שישית עם 58 נקודות ולכן ניצחון יביא אותה ל 61 אך גם עם משחק חסר והיא תחזור חזק למאבק אך אך ורק אם תנצח

אנגליה השלמה מחזור 33 22.00
לסטר -קריסטל פאלאס
האורחת במרכז טבלה גמרה העונה
לסטר שלישית עם 4 מעל ווסטהאם החמישית וניצחון יציב אותה 7 משם קרוב קרוב קרוב לליגת האלופות

ספרד 32 22.00 אייבר -סוסיאדד
המארחת נועלת הטבלה ורק ניצחון יקרב אותה בצורה סבירה למאבק ההישרדות
האורחת שישית רוצה נקודות למקום אוטומטי בשלב הבתים באירופאית

בפורטוגל ישחקו מחר בנפיקה ופורטו הראשונה תרצה לנצח לביסוס מקום 3 שזה מוקדמות אלופות השנייה אם תנצח תחזור לפער 4 מס.ליסבון

קפריסין
19.30 אמוניה ניקוסיה -אאל לימסול
כרגע הטבלה
1 אפולון 72
2 אומוניה 72
3 אאל 68 ולכן אם האורחת תנצח הצמרת תרתח

לקראת שני מחזורי הסיום

בספרד ליגה 2 מאיורקה תתארח בסבאדל ואם תנצח תתקרב מאד לליגה הבכירה ולאספניול המוליכה

בגרמניה ליגה 2
בוכום תתארח אצל דרמונשטט ואם תנצח תעשה צעד ענק לליגה הבכירה

צרפת 2 קרלמון הסגנית תארח את נועלת הטבלה שאוטרו וניצחון יבסס אותה במקום השני