12 משחקים ברביעי ופרינס אחד להטריף הכל/ אינדיאני

Philadelphia Sixers lose to Phoenix Suns, Devin Booker 120-111

ערב גדוש במשחקים כמיטב רביעי עם קרבות מעניינים לצד שיעמומונים שגוזלים זמן מסך מהצופים המסכנים.

הערב נזכיר את היארצייט של האחד והיחיד, מי שלדעתי נחשב למוזיקאי השלם ביותר שידע העולם הקטן הזה: פרינס.

יאללה בלגן:

02:00      קליבלנד קאבאלירס (37-20) – שיקגו בולס (33-24)

הביתית: קליבלנד ממשיכה בעונה די מאכזבת ועם 3 נצחונות בלבד מה 13 האחרונים מוצאת את עצמה בתווך שבין כלום לשום דבר והיא כנראה גם לא תקבל בחירת לוטרי בסוף העונה כי היא לא קבוצה רעה מדי. היא עדיין צריכה להחליט איך היא הולכת להשתמש בסנטרים שלה (כרגע יש לה שלושה כשירים) ואם זה חכם להישאר עם כולם כשלאב חזר. בכלל שאלת השאלות היא האם קווין לאב שחזר מהפציעה בינוני יוכל לחזור אפילו קצת ליכולת שלו מלפני הפציעה בעיקר מחוץ לקשת שם האחוזים שלו לא מזהירים בלשון המעטה.

האורחת: הבולס עוד בתמונת הפלייאוף תיאורטית למרות מאזן לא משהו בכלל והיא תנסה כמה שיותר לאפשר לווצ'ביץ' את מה שהוא עשה במשחק הקודם מול בוסטון (29 נקודות ו 9 ריבאונדים) מבלי לפגוע בתפוקה של זאק לאבין. הלילה זה לא אמור להיות קשה להמשיך את רצף 2 הנצחונות מול הקאבס שכבר בקרוב תתחיל לחשוב על העונה הבאה. היא תעשה את זה ללא זאק לאבין שישב על הספסל הערב.

עוצרים בווגאס: זה של שיקגו, גם בלי לאבין. בולס ב 12.

02:00      אינדיאנה פייסרס (31-26) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (38-20)

הביתית: לראשונה מזה לא מעט שנים הפייסרס מתקשים מאוד בעונה הרגילה וייתכן מאוד שיראו את הפלייאוף מהבית. זה בהחלט לא מה שאמור לקרות על הנייר לקבוצה שיש בה את ברוגדון, סבוניס וטרנר, שאמורים להיות טובים יותר משלישיות אחרות בקונפרנס. מה קרה? ההגנה. מאוד קשה לקבוצה מוגבלת כמו אינדי להיות גבוה אם הם חוטפים 114.4 נקודות למשחק, מקום 23 בליגה. איפה המאמן-לשעבר נייט מקמילן? במקום הרביעי עם אטלנטה…. טרנר בחוץ, סאבוניס, לאמב ודאג מקדורמנט בספק.

האורחת: האודישנים לעונה הבאה של הת'אנדר התחילו וכרגע אפשר לדבר על מוביל די בולט: הכירו את לוגונץ דורט, הדבר היחידי ששווה לעקוב אחריו בגזרת אוקלהומה. הבחור מעמיד בארבעת המשחקים האחרונים בהם שיחק ממוצעים של 28 נקודות ביעילות מדהימה (51.3% מהשדה, 54.8% מהשלוש), 5.5 ריבאונדים ו 2.3 חטיפות. אמנם מדובר במדגם קטן מאוד אבל הוא בהחלט מראה למה הבחור מסוגל ואיך יצליח עם קבוצה רציני:ת יותר מזאת של הת'אנדר כיום. אגב, הוא בספק להלילה.

עוצרים בווגאס: הפייסרס חייבים את המשחק הזה, והם יקבלו. אינדי ב 9.

02:00      פילדלפיה 76'ס (18-39) – פיניקס סאנס (16-41)

הביתית: למשחק המרכזי של הלילה פילי מגיעים אחרי הפסד כואב לסטף קרי לפני יומיים והם מייד צריכים להתייצב מול קבוצה טובה בהרבה. הסיפור של המשחק כמובן יהיה המאבק מתחת לסל שבין אמביד לבין אייטון, כשסימונס (שאולי ישחק הלילה) יעשה את העבודה הקשה על בוקר. הבעיה היא שלפיניקס יש גם את כריס פול שמראה לכל הווטרנים בליגה איך צריך לשחק בתוך קבוצה צעירה. ההגנה תהיה משימה קשה עבור הסיקסרס מול קבוצה שמוסרת 27.2 אסיסטים למשחק (מקום 3 בליגה) ויכולה לתקוף מכמה עמדות. בהתקפה, אמביד יצטרך לעשות את מה שהוא עושה ולא לזרוק לשלוש, לרווח את קשת השלוש ולייצר מצבים לקלעים. עם סימונס ישחק יהיה מעניין.

האורחת: פיניקס מגיעה לפילי אחרי משחק מתיש מול מילווקי שהסתיים על חודה של נקודה בתוספת הזמן.  למרות המשחק הצמוד הקבוצה נראית נהדרת והיא כבר נושפת בערפה של הראשונה בליגה יוטה, אותה היא תפגוש בחג הפועלים. המכונה עובדת מצוין ונראה שהולך להיות לה מסע פלייאוף מאוד מעניין. הלילה היא צריכה לעבור משוכה לא פשוטה בדמות פילי בהרכב מלא.

עוצרים בווגאס: המערבית תיקח הפעם. סאנס ב 5

02:00      טורונטו ראפטורס (34-24) – ברוקלין נטס (19-39)

הביתית: טורונטו כבר מעלה למשחקים את המחליפים של המחליפים וגם שם למעט כריס בושה אין הרבה על מה לדבר. ניק נרס כבר יודע שהוא יקבל חופשה מוקדמת עם הקבוצה שלו והשאלות שהוא עומד בפניהם קשורות בעיקר בעונה הבאה.

האורחת: דוראנט בספק למשחק הלילה בברוקלין שבתקופה האחרונה לא מצליחה לנצח מול קבוצות טובות והלילה היא הולכת לטיול קצר אצל טורונטו שלא משחקים בטורונטו. הקבוצה ממשיכה עם הפילוסופיה של "קלע יותר מיריבך" ובמשחק הקודם היא גברה על ניו אורלינס במשחק שחצה את ה 260 נקודות. במשחק הערב הקבוצה לא תצטרך כל כך הרבה נקודות מול קבוצת הדי-ליג שתשחק מולה.

עוצרים בווגאס: לא כוחות. ברוקלין ב 20.

02:00      וושינגטון וויזארדס (33-24) – גולדן סטייט ווריירס (29-29)

הביתית: הוויזארדס נזכרו (מאוחר?) לשחק כדורסל טוב והם עם חמישה ניצחונות רצופים כולל על ניו אורלינס ויוטה. בתקופה הזאת הם ניצחו ב 10.2 נקודות בממוצע והציגו גם קצת הגנה, משהו שהיה די חסר לקבוצה. מעל כולם ניצח כמובן בראדלי ביל שממשיך לקלוע בכמויות והלילה הוא הולך לפגוש עוד סקורר שלא לגמרי ברור איך אפשר לשמור עליו. ווסטברוק בעוד עונת טריפל-דאבל (ותודה ששאלתם) וממשיך לזרוק ולהחטיא מהשלוש.

האורחת: כמה עוד סטף קרי? הסופרסטאר של הווריירס לא מראה סימני עצירה וביום ראשון הוא המשיך להראות את זה ביג טיים. החשש שלי במהלך העונה היה העובדה שגולדן סטייט לא בנויים בכלל לעמוד מול קבוצות מהטופ של הליגה והניצחון על פילי אולי הראה שיש להם מה להראות. כמובן שהכל תלוי בקרי שלמרות תצוגות תכלית אישיות עדיין מוביל קבוצה שנמצאת במקום הראשון בליגה באסיסטים. ההגנה, ובכן, רחוקה מלהיות אופטימלית אבל לא קטסטרופלית כשגרין מנצח עליה באופן מעורר השתאות. וויסמן עדיין בחוץ.

עוצרים בווגאס: אני צופה התפוצצות של שני הכוכבים כשבסוף וושינגטון ינצחו ב 7.

03:00      ניו יורק ניקס (27-32) – אטלנטה הוקס (26-32)

הביתית: אם לפני שנה הייתי אומר לכם שהניקס מול ההוקס זאת סדרת פלייאוף פוטנציאלית אין ספק שמשהו לא היה בסדר איתי. המציאות היא שמדובר במשחק בין מקום 4 למקום 5 במזרח והניקס לפני המשחק הזה יבואו עם ייתרון של חצי משחק. הקבוצה המרכזית של ניו יורק מגיעה למשחק הזה עם רצף של 7 ניצחונות (הארוך בליגה) והיא תנסה להמשיך אותו הערב מול אטלנטה החמה לא פחות, כשרנדל יצטרך להתמודד עם לא מעט דחיפות של קפלה וקולינס שעובדים באופן מושלם עם יאנג (וגם בלעדיו בכמה משחקים). נקודת החוזקה של הניקס היא כמובן ההגנה שלה שמדורגת ראשונה בליגה ומחפה על סקור די נמוך של הקבוצה (מקום 27 בליגה). האם זה יספיק הערב?

האורחת: אטלנטה עם 2 ניצחונות מתוך 11 משחקים והיא מגיעה הערב למדיסון סקוור גארדן עם שאיפה לעבור את הניקס ולהבטיח ביתיות בפלייאוף בסוף העונה. לשם כך היא תצטרך לעבור את החומה הבצורה של רנדל ושות' וניסיון ריווח של המגרש על ידי טריי יאנג הלא-צפוי. למרות אחוזים לא מדהימים של הקבוצה מכל הטווחים מה שמסייע לה במיוחד הוא הפיזיות בצבע שמקנה לה לא פחות מ 10.8 ריבאונדים בהתקפה (מקום שלישי בליגה) ושם טמון רוב הכח שלה.

עוצרים בווגאס: ממש בא לי שהניקס ינצחו. הוקס ב 5.

03:00      יוסטון רוקטס (43-15) – יוטה ג'אז (15-43)

הביתית: אין סיבה להכביר מילים על יוסטון שכרגע בעיקר מנפחת את הממוצעים של ג'ון וול ותוך כדי כך מצליחה לרדת מתחת למינסוטה. לא בא ברגל.

האורחת: אין סיבה להכביר מילים על יוטה שתגיע למשחק אחרי מפגש כפול עם הלייקרס בו יצאו עם ניצחון והפסד ויגיעו הערב לטויוטה סנטר כדי להחתים כרטיס ולהשיג עוד יתרון יחסי על פיניקס שנושפת בערפה.

עוצרים בווגאס: לא צריך לעצור. יוטה ב 23.

03:30      דאלאס מאבריקס (26-30) – דטרויט פיסטונס (40-18)

הביתית: המאבס ממשיכים להפתיע בעיקר בהגנה כשהם נמצאים במקום ה 8 בנקודות ליריבה וצריכים לחזור מהמשבר הקטן שאליו נקלעו – ניצחון בודד מתוך חמישה משחקים. הלילה זאת תהיה הזדמנות מצוינת לעשות זאת.

האורחת: מה יש לומר על דטרויט? יש לה הגנה לא רעה אבל חוץ מזה כדורסל אין כל כך לבוכנות שמיצבו את עצמם טוב לקראת הלוטרי הקרב ובא.

עוצרים בווגאס: במילה – דאלאס. בשתי מילים – דאלאס ב 14.

03:00      סן אנטוניו ספרס (28-28) – מיאמי היט (28-30)

גמר הליגה של תחילת העשור הקודם יתקיים הלילה אצל הטקסנים שישחקו בליל טריי ליילס אבל חוץ מזה לא יהיו נעדרים. הספרס עם שני ניצחונות רצופים ומרשימים (אחד מהם על פיניקס) שהיו בהובלת מארי וווייט כאשר במשחק הקודם היה זה רודי גיי שהתעלה מהספסל. הלילה הם ישחקו מול ההיט שהפסידו לסאנס ויעלו הערב בהרכב חסר כאשר עוד לא ברור מי מהפותחים לא ישחק. גם בהרכב חסר מיאמי בהובלת באטלר היא קבוצה שיכולה למצוא את היד מחוץ לקשת ולהיות מאוד מסוכנת.

עוצרים בווגאס: נראה לי שהספרס. ס"א ב 5.

05:00     פורטלנד טרייל בלייזרס (25-32) – דנבר נאגטס (20-37)

קרב מסקרן בין פורטלנד שאיכשהו מצליחה להיאחז במקום השישי במערב הפרוע לבין דנבר שנמצאת מעליה ורוצה להבטיח ביתיות בפלייאוף הקרוב. חוץ מזה מדובר בקרב סגנונות כאשר הקבוצה עם הכי פחות אסיסטים לבין זאת שמתבססת עליהם באופן קבוע. יוקיץ' וחבורתו ברצף של שלושה ניצחונות ויש להם סיכוי לא רע הערב מול פורטלנד שמבוססים בעיקר על מקולום. נורקיץ' בספק.

עוצרים בווגאס: אין סיבה שדנבר לא יקחו את זה. נאגטס ב 12.

05:00     סקרמנטו קינגס (35-23) – מינסוטה טימברוולבס (43-16)

מישהו מתכוון לראות את המשחק? אם כן שיבוא אליי כי כנראה יש לו זמן פנוי ואני עזרה בכמה דברים. שתי קבוצות שהתחילו את העונה עם סגל בערך וסיימו אותה בלי מסקנות מגובשות ובלי תכנית אמיתית. הקינגס יכולים להתחיל בלפטר את לוק וולטון.

עוצרים בווגאס: הטלתי מטבע. יצא מינסוטה ב 2.

ולסיום – המאסטרפיס:

לפוסט הזה יש 170 תגובות

  1. לילה באווירת פלייאוף במזרח
    אינדי וווש חיבות לנצח במשחק קריטי אינדי לא להסצבל בפלייאין ווש חייבת לנצח כי שיקגו ינצחו את קליבלנד ויצברו פער מווש
    פילי תרצה מאד לנצח. משחק אדיר.

    מהמר שווש יפסידו. האצימורה שהוא הסקורר השלישי בקבוצה ו4 מאד אפקטיבי לא ישחק. גם המרדף של ביל אחרי מלכות הסלים מול קרי קצת פוגע בקבוצה. ג"ס ב10.

    נפגש חברים בבלוג החי

  2. תודה אינדיאני, אחלה מוזיקה,
    הערב התקף לב מובטח, מקווה שיהיה לי כוח להיות שם ולתמוך בראס, ביל והאיש שלנו דני-בוי.
    לאוהבי פרינס – שני דברים שנוטים "לשכוח" לו:
    – הוא היה יוצר ענק. אחד השירים הגדולים ביותר שלו הושר דווקא על ידי אחרים (יותר נכון אחרת). שיר השנה של 1990, "נות'ינג קומפרס 2 יו" (שינייד אוקונור. שיר מדהים.
    – הוא היה גיטריסט דגול, לא רק זמר ויוצר.
    https://youtu.be/uWc4wMyL1oI?t=197
    כנסו – לא תצטערו – כמה כישרון בבן אדם אחד…

  3. תודה על התזכורת דה שוט. אכן, אחד מסולו הגיטרה המרגשים ברשת. ולראות את הבן החמוד של ג׳ורג׳ האריסון מסתכל בהערצה בעוד טום פטי שליט״א זצ״ל מעביר אותה בשאנטי לנוכח הגדולה של הרגע והמעמד. דנקשן, עשית לי את הבוקר

  4. אמביד, סת קרי, סימונס וטוביאס האריס בסימן שאלה למשחק… בפיניקס ישנם שחקנים שיחקו 40 דק' אתמול שווה אנדר המשחק.

  5. בפילי עושים ברוקלין היום , מושיבים שחקנים כדי שינוחו למשחק יותר חשוב מחר נגד מילווקי.
    הסיבה היחידה שאמביד משיק זה כי יש לו עוד תקווה ל mvp והוא לא רוצה לפספס משחקים, גם הוא ישב לנוח ברגע שיהיה 20 הפרש

  6. השופטת הבלונדינית בסאנס סיקסרס היא בושה לענף , אין לה מושג
    היא כל כך גרועה שהשופטים האחרים כבר כמה פעמים שינו החלטות שלה

  7. אמביד לוקח ריבאונדים כאילו הוא משחק מול ילדים פשוט מדהים אותי הכוח פיזי שלו. בן סימונס חסר לנו כמה שהוא נגר לפחות הוא יודע להפעיל את הקבוצה ואת הקלעים

  8. סטף לא מסוגל לפגוע היום פשוט קר, מזל שהוא משחק מול קבוצה כזאת חלשה שלא מסוגלת לשמור על ייתרון 18

  9. שישלחו את השופטת הזאת חזרה למטבח

    מה היא עושה שם , היא תגרום לשחקנים ללכת מכות החום בגלל השטויות שהיא עושה. עיצבנה את אמביד והוא מוציא את זה על פניקס

  10. סאריץ' לא מסוגל לשמור על אמביד, חייבת להגיע עזרה מהר כדי להכריח את אמביד למסור. אמביד גם ניצל מכמה שריקות אופנסיב עם היד הזו שהוא שולח בחדדירה.

  11. אמביד לא אנושי אני יודע שיתנו את הפרס ליוקיץ העונה ובהחלט מגיע לו, אבל לא יופתע עם אמביד יקבל נותן עונה פשוט פסיכית בכל קנה מידה, הרבה שנים לא היה לנו כאלה סנטרים דומיננטיים כל אחד בסוגו, אמביד לוקח ריבאונדים בהתקפה כאילו הוא משחק נגד ילדים

    1. סימונס, האריס וקרי לא משחקים
      מקסי על הספסל
      דני גרין לא מסוגל לכדרר ושייק מילטון לא מסוגל לשחק כדורסל
      מי אתה רוצה שיהיה עם הכדור? מייק סקוט ?

      1. זה בדיוק החשש שלי. העניין הוא שלשבר לוקח זמן להתנפח, ולא נראה לי שהיה שם שבר פתוח חס וחלילה. אולי הזווית של הקרסול

  12. בהילוך חוזר זה היה נראה ככאילו כל חלק ברגל זז לצד אחר
    רק בגלל שהחזיק תקרסול הבנתי שהפציעה שם. גם הברך נראתה בזוית זוועה

  13. יאללה איזה באסה על אבדיה
    לא יוצא מזה
    זו גם מכה לווש אין להם מישהו על העמדה שלו
    שלא לדבר על ההגנה שאין לה תחליף

    1. יש משהו בראס הזה
      מנגר כל המשחק עם 0 מ100 מחרידים בערך, 4 דקות לסיום המשחק נראה גמור לטובת ג"ס, כולם מחזיקים כבר את המותניים האיש מתחיל לרוץ כמו משוגע לחדירות. עוד אחת ועוד אחת.8 נקודות רצופות. גיים אובר!
      קרייזי בוי!

      1. קוראים לזה, לאט לאט מגביר.
        ואוטוטו עוד עונת טריפלים ואוטוטו מגיע לביג O ועושה ממנו ביף FOOOOO

  14. אחלה נצחון של ראס עם עוד טריפל אגדי של 20 ריב!!
    ווש נכנסנת לפליי אין פעם ראשונה העונה 😂😂
    ראס וביל קירצפו בקלאץ

    סטפן התחפש לראס ועשה 7 מ25 מהשדה כולל בקלאץ 3 שלשות ששברו קרשים כמו ראס בקושי נגעו בטבעת 😂😂

    1. פציעה שנראית לא טוב, ההוקס צריכים להחזיק מכשף, לא חושב שיש קבוצה שהייתה פצועה יותר העונה, מצד שני הסאנס הם הקבוצה הכי פחות פציעה בליגה ואני לא אומר כלום … הפיניקס האפל

  15. שמעון רוצה להחליף איתי התערבות עם האשך?😛
    לך יש על ווש פלייאוף לי יש על אליפות ברוקלין, זה לא נראה טוב בנתיים שם…🙃🙃

  16. מילה על הפציעות, ועל דקות משחק.
    .
    נתחיל בברור ביתר. מזל, או היעדרו. לאטלנטה, למרות סגל עמוק וניהול דקות נכון, אין מזל ויש הרבה פציעות.
    .
    אבל בחיים צריך לדעת לעזור למזל.
    הארדן עד לפציעתו שיחק 37.3 דקות למשחק. מי שראה את מצבו בתחילת העונה לא יכול שלא לתהות איך בנטס לא בנו לו תכנית דקות נבונה יותר.
    דוראנט? עד לפציעה היה באזור ה-34 דקות. גם במקרה שלו קשה שלא לתהות לגבי סרגל מאמצים.
    .
    לצורך השוואה, הסאנס.
    אין שחקן בקבוצה שמגיע ל-34 דקות.
    כריס פול משחק 31.6 דקות,
    אייטון משחק 30.6 דקות.
    .
    האם זה מתכון להימנעות מפציעות?
    ברור שלו (ע"ע אטלנטה).
    אבל בעוד שלמזל חלק משמעותי בסיכוי לפציעה,
    אין בכלל ספק שלתכנית דקות הנובעת מתכנית אימונים וקונדישנינג יש השפעה אדירה על הסיכוי לפציעה, וגם במקרה של פציעה, על תקופת ההחלמה ועל הסיכוי להימנע מפציעות חוזרות.

            1. שמעון יש מקור?

            1. אפילו להטריל אותך על זה אין לי מצב רוח. סעעעעמק איזה מנחוס יש לנו

            2. מנחוס זה לא מילה. שיחקנו אולי 5 משחקים עם סגל גרעיני מלא העונה.
              חוץ מזה לא בא לי מפגש פילי הוקס בסיב ה1

    1. פורטר שחקן שחקן הוא שנה מלהפוך לאולסטאר, קליעה כדרור אורך תנועה ללא כדור .אתה שם אותו בקבוצה כמו וושינגטון שבה הוא אופציה ראשונה וגם הוא קולע 30 נקודות .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט