המוקדמים מעניינים יותר – פריוויו למשחקי יום ראשון / עמיחי קטן

8 משחקים יש לנו הערב, כאשר 3 מתוכם בשעות מוקדמות, ו-2 מהם אפילו ב-8 בערב לפי שעון ישראל. רוב המשחקים המעניינים, בהם ל-2 הקבוצות יש עדיין על מה לשחק, הם המשחקים המוקדמים יותר והנוחים יותר לנו, בעוד שמרבית המשחקים המאוחרים מכוונים יותר לדראפט מאשר לניצחונות. כמה קרבות פלייאוף יש לנו הערב, בעיקר במזרח הצפוף יותר, בעוד שבמערב יש בעיקר ניסיון לסגור פערים או לשמור עליהם.

20:00 אטלנטה הוקס (30- 26) – אינדיאנה פייסרס (26- 29):

אטלנטה אמנם הפסידו במשחק האחרון למילווקי, אבל התקופה הטובה תחת מקמילן עדיין הקפיצה אותם עד למקום ה-5 במזרח, ומה שמתחיל להיראות כרגע כמו אפשרות להבטיח בקרוב את המקום בפלייאוף, אם כי הפערים עדיין מאוד קטנים. בוגדנוביץ' נכנס לכושר קליעה מצוין לאחרונה כשבאפריל הוא עם 22.4 נקודות ב-52.6% לשלוש, כך שההוקס מסתדרים למרות שיאנג וקולינס הפסידו כמה משחקים.

אינדיאנה כבר מזמן שכחו את פתיחת העונה הטובה, וכעת הם מנסים להיאחז בכוח במקום שמוביל לפחות למשחקי הפליי-אין, ולפחות לזה יש להם סיכוי גבוה. הפייסרס ניצחו 4 מתוך 6 המשחקים האחרונים, ויחד עם הכושר המשופר של לאברט שחוזר לעניינים, וכמובן סאבוניס וברוגדון שנותנים עונה טובה באופן אישי, קשה לראות מצב שאינדיאנה יוצאים מהטופ 10 של המזרח.

המפתח של המשחק הוא ההתמודדות של קאפלה עם סאבוניס. קאפלה עושה עבודה טובה מאוד בהגנה של אטלנטה העונה, ויהיה מעניין לראות איך הוא מתמודד עם אחד מהגבוהים המגוונים ביותר בליגה.

רמת עניין של משחק: B – בגדול זה קרב בין 2 קבוצות פלייאוף. קצת יותר בעומק זה מהמפגשים הפחות מעניינים בין 2 קבוצות פלייאוף, גם בגלל פציעות וגם בגלל שהסיכוי שהן ייפגשו בפלייאוף או יגיעו מעבר לסיבוב ראשון/שני הוא נמוך מאוד. שתיהן בכושר לא רע, מה שיכול להועיל.

הימור: ההוקס עשו שינוי משמעותי בחודש-חודשיים האחרונים. אטלנטה ב-10.

20:00 ניו-יורק ניקס (30- 27) – ניו-אורלינס פליקנס (25- 31):

מה נאמר ומה נדבר על אחת הקבוצות הלוהטות ביותר בליגה – הניקס שרושמים כבר 5 ניצחונות רצופים, כאשר רק בוסטון עם רצף ארוך יותר של 6. אם נתעלם לרגע מהניצחון הראשון ברצף של ממפיס, ניתן לראות ששוב ההגנה היא זו שמככבת, כאשר ב-4 המשחקים האלו היריבות קולעות 101.75 נקודות למשחק בלבד. בצד ההתקפי, רנדל מניע את העניינים עם 34 נקודות ו-5.25 אסיסטים באותם משחקים, כולל משחק של 44 נקודות נגד דאלאס.

הפליקנס מגיעים אחרי הפסד לוושינגטון, וקודם לכן גם הפסד לאותם ניקס, מה שקטע להם רצף של 3 ניצחונות והרחיק אותם מהמרדף אחרי הספרס או סטף בקרב על הפליי-אין. זאיון ואינגרם נתקלו באבדיה ורשמו 1/4 משותף מול השמירה שלו, אבל ההגנה של האצ'ימורה סייעה להם להגיע למספרי קליעה טובים באותו משחק. לניקס יש יותר משחקן אחד שיודע מה זו הגנה, כך שזה אמור להיות קצת יור מורכב עבורם.

המפתח של המשחק הוא ההתמודדות ההגנתית של הניקס עם זאיון ואינגרם, צמד הכוכבים של הפליקנס. הניקס תלויים בהגנה והפליקנס בהתקפה וב-2 השחקנים שמייצרים את עיקר ההתקפה, כך שסביר שזה מה שיכריע את המשחק.

רמת עניין של משחק: B – הפליקנס נמצאים בדיוק במקום שחייבים לנצח כל משחק והניקס הם קבוצה של ת'יבודו, ככה שמנוחות יזומות לא יבואו, בטח לא עכשיו.

הימור: השקנאים חייבים את זה ויצליחו הפעם. ניו-אורלינס ב-6.

22:30 מיאמי היט (28-28) – ברוקלין נטס (38- 18):

לפני שבוע נדמה היה שמיאמי חזרו לעצמם ומתחילים להתכונן לפלייאוף, אך אז הגיע רצף משחקי חוץ במערב שהסתיים בהפסדים לפיניקס, דנבר וגם מינסוטה לשמחת יוסטון. כעת, ההיט חוזרים הביתה והפעם במרחק של משחק וחצי מהמקום ה-6 המיוחל. אולדיפו הספיק לשחק 4 משחקים בלבד לפני שנפצע, וכעת גם באטלר ואיגודלה בספק, כך ששחקנים אחרים יצטרכו להתעלות.

מבחינה מקצועית, ברוקלין מצליחים להתמודד טוב עם הפציעות שלהם ולהשיג ניצחונות, אבל כקבוצה שואפת אליפות הם זקוקים לטריו שלהם בריא ברגעי ההכרעה, וקצת קשה לסמוך על זה. בינתיים הנטס מטפלים בכוכביהם בכפפות של משי ונדמה שזה משתלם, אבל זה עסק מסובך ביותר ואתגר לא פשוט שהנטס לקחו על עצמם. הם יכולים לפחות לשמוח על כך שהם נחשבים מועמדים מובילים לאליפות אם כולם בריאים, כי גם זה הישג מאוד משמעותי עבור המועדון.

המפתח של המשחק הוא ההגנה של ברוקלין וההתמודדות שלה עם הכלים של מיאמי, ובעיקר אדבאיו. ידוע שההגנה זה לא הצד החזק של הנטס, אבל נגד יריבה חזקה על הנייר כמו מיאמי הם יצטרכו למצוא את הדרך לעשות זאת.

רמת עניין של משחק: B+ – עם יותר שחקנים בריאים זה היה נכנס יותר גבוה, אבל נסתדר עם מה שיש.

הימור: הנטס בכושר טוב יותר ומצליחים לנצח. ברוקלין ב-4.

2:00 שארלוט הורנטס (27- 28) – פורטלנד טרייל בלייזרס (32- 23):

שארלוט זו אולי הקבוצה שקיבלה הכי הרבה מהלומות בדמות פציעות בחודש האחרון. לאמלו בול גמר את העונה, היוורד ומונק בחוץ כבר תקופה, ועכשיו גם גרהאם ופי ג'יי וושינגטון בספק למשחק. בהתחלה הם עוד הצליחו להסתדר, אבל כעת הם ברצף של 4 הפסדים ששוב מביא אותם למקום בפליי-אין. היתרון המשמעותי של שארלוט נעוץ בכך שיש להם 11 משחקי בית לעומת 6 בלבד בחוץ עד סוף העונה, ואולי זה יסייע להם לבנות רצף ניצחונות.

פורטלנד גברו בקושי על הספרס וקטעו שני הפסדים רצופים, אבל עדיין רושמים 4 הפסדים ב-6 המשחקים האחרונים ו-5 מ-8, מה שקירב אותם לדאלאס ואולי גם ממפיס במקומות של הפליי-אין, והרחיק אותם קצת מהלייקרס ששורדים יפה במקום ה-5. לילארד לא שיחק נגד הספרס, וגם הערב לא ישחק, מה שמטיל יותר אחריות על השחקנים האחרים, ומעניין יהיה לראות איך הם יעמדו בזה.

המפתח של המשחק הוא היכולת של מקולום ופאוול למלא את המקום ההתקפי של לילארד. אם זה יעבוד, כוח האש של הבלייזרס כנראה יהיה גדול על שארלוט החסרים.

רמת עניין של משחק: B – שארלוט משחקים יפה העונה ונגד פורטלנד בלי לילארד אולי הם יכולים לעשות משהו, בזמן ששתי הקבוצות זקוקות לניצחון אם הן רוצות מקום מובטח בפלייאוף.

הימור: אני רוצה ללכת על שארלוט, אבל זה מרגיש לי קצת מוגזם. פורטלנד ב-6.

2:00 אורלנדו מג'יק (18- 38) – יוסטון רוקטס (14- 42):

אורלנדו יורוקאפ נגד יוסטון צ'מפיונס ליג. יוסטון רוצים להפסיד כדי לשמור על המאזן הגרוע ביותר בליגה, ואני מהמר שהם גם יצליחו. אורלנדו ב-15.

2:00 טורונטו ראפטורס (23- 34) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (20- 36):

עוד קרב בין 2 קבוצות שואפות טנקינג במידה מסוימת, אם כי יש טוויסט קטן. טורונטו מתנהגים כמו קבוצה שהולכת לטנקינג, אבל הם במרחק של חצי משחק בלבד מהפליי-אין, ועם כל הפציעות שלהם, מדובר כנראה בקבוצה הכי מסוכנת מבין שיקגו, וושינגטון וטורנטו שנמצאות שם במאבק על המקום ה-10 במזרח. עבור אלופת 2019 כנראה שאין טעם לרדוף אחרי הדחה מהירה, אז הם מעדיפים טנקינג.

סם פרסטי יכול סוף סוף לשמוח, כי הקבוצה שלו סוף סוף צוברת הפסדים כמו שהוא רצה. הת'אנדר מראים הרבה ניצוצות וצעירים מעניינים, אבל בסופו של דבר השבתת כל השחקנים הטובים הצליחה להביא להפסדים בדרך לבחירה גבוהה בדראפט.

המפתח של המשחק הוא הרצון של טורונטו לנצח או לעשות טנקינג. אוקלהומה כבר לא רוצים לנצח.

רמת עניין של משחק: D – לא אמור להיות מעניין.

הימור: טורונטו ב-10.

2:30 דאלאס מאבריקס (30- 25) – סקרמנטו קינגס (22- 34):

ההפסד של דאלאס לניקס יחד עם הניצחון של פורטלנד על הספרס הרחיק את לוקה וחבריו מהמקום ה-6 המיוחל, אבל היום הם מקבלים הזדמנות להתקרב שוב בדמות משחק בית נגד סקרמנטו שמחזיקים ברצף של 9 הפסדים והיו לאחרונה בפלייאוף כשלוקה היה בכיתה א'. החזרה של פורזינגיס לעניינים גם היא חשובה, וייתכן שדאלאס מסוגלים לפתוח קרב צמוד על הכרטיס הישיר לפלייאוף.

סקרמנטו, כאמור, עם 9 הפסדים רצופים, והגיע הזמן לפטר את לוק וולטון. אין יותר מדי מה לעשות מעבר לזה. פוקס בעונה אישית נהדרת, אבל ההגנה גרועה באופן היסטורי והקבוצה לא מצליחה להיות יציבה ולו לרגע, כאשר ראינו בבירת קליפורניה כמה רצפים יוצאי דופן, הן של ניצחונות והן של הפסדים.

המפתח של המשחק הוא ההגנה של דאלאס. אם היא תהיה מספיק טובה זה אמור להספיק בנחת מול ההגנה הרעה שתצטרך לעצור את לוקה דונצ'יץ'.

רמת עניין של משחק: C+ – בכושר הנוכחי של סקרמנטו זה ניצחון קל של דאלאס, אבל יש להם את היכולת להקשות.

הימור: דאלאס ב-10.

5:00 לוס אנג'לס קליפרס (39- 19) – מינסוטה טימברוולבס (15- 42):

קבוצה אחת נאבקת על ביתיות ומקום בצמרת המערב והאחרת זקוקה לבחירה טופ 3 בדראפט, אחרת הבחירה תעבור לגולדן סטייט. הקליפרס ב-17.

ולסיום, החידה השבועית. סטף קרי הפך הבוקר לשחקן השני בתולדות הווריורס שקולע 30 נקודות ב-10 משחקים רצופים. מי היה הראשון זו שאלה קלה מדי, ולכן השאלה היא כמה משחקים רצופים של 30 נקודות היו לאותו שחקן ברצף הכי ארוך שלו?

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 239 תגובות

    1. מה אם הייתי מספר לך שבכל אחת מעונותיו בליגה טריי קלע משלוש באחוזים גרועים מלונזו בול ושהאחוזי קריירה שלו גם נמוכים יותר?

  1. "טמטום" (מתוך ויקיפדיה) – לקנוס קבוצה שמשחקת כל יומיים מכיוון שנתנה מנוחה ל-3 שחקנים בבק-טו-בק, אחרי שניצחה קבוצה חזקה ממנה ב-25 הפרש. הסכום מגוחך, נכון, זה עניין סמלי, נכון, אבל הסמליות הזו משקפת טמטום מוחלט ובורות מקצועית.
    .
    NBA fines San Antonio Spurs $25,000 for violating resting rules
    8:31 PM IDT
    ESPN News Services
    NEW YORK — The NBA fined the San Antonio Spurs $25,000 on Sunday for violating the league's player resting policy — in a game the Spurs won by 26 points.

    The Spurs sat DeMar DeRozan, Patty Mills and Jakob Poeltl to give them rest on Saturday night in Phoenix. It didn't matter, as six Spurs players scored in double figures in a 111-85 rout of the Suns.

    According to the league's resting policy, teams should not rest multiple healthy players for the same game. When they do rest healthy players, it is supposed to be in home games.

    EDITOR'S PICKS

    Does seeding matter for the teams in the NBA play-in tournament?
    Under Gregg Popovich, the Spurs have long rested players even when they are healthy, one of the reasons the league first implemented a resting policy in 2017. Teams can be fined $100,000 for violating it.

    The Toronto Raptors were fined $25,000 on Saturday for violating the same policy on Friday. Like the Spurs, Toronto also was victorious, defeating the Magic 113-102, despite resting Kyle Lowry and Pascal Siakam.

    The Associated Press contributed to this report.

    Sponsored LinksYou May Like
    Shmita is Coming Soon Observe Shmita by Purchasing Land in Eretz Israel
    Buy a Piece of Israel
    Zoomd Launches Sales Operations in India
    Yahoo! Finance for Zoomd Technologies
    by Taboola
    Terms of UsePrivacy PolicyYour California Privacy RightsChildren's Online Privacy PolicyInterest-Based AdsAbout Nielsen MeasurementDo Not Sell My InfoContact UsDisney Ad Sales SiteManage Privacy Preferences
    Copyright: © ESPN Enterprises, Inc. All rights reserved.

      1. תצחק תצחק בתקופת הניצחונות טריי יאנג עם פלוס מינוס 4 וקפלה עם 8.
        קפלה עם 17 נק' 14 רב' 2 חסימות
        טריי עם 23 נק' (33% משלוש ב6 ניסיונות) יחד עם 9.5 אס' ו4.5 איבודים…..

          1. כל גארד כיום אם הוא מקבל את האישור לירות כמו טריי מסיים עם 40 נק', הליגה מפוצצת בכאלה. הוא קולע באחוזים רעים וחלק גדול מאוד מפתיחת העונה הנוראית שלהם תלוי על כתפיו.
            תראה לי עוד חמישה גבוהים שקולעים 17 קוטפים 14 רב' וחוסמים 2.

            1. 😂😂😂😂 כן כל גארד
              ציקו תראה יותר משחקים בגלל שהוא לא בשיא ההוקס רק מקום 4 אם טריי היה בשיאו הם היו מקום 1
              קאפלה בלי טריי זה שחקן של 5 נק בלחץ חח הכל זה לובים שהוא מקבל מטריי טריי הפך נכים כמו דמיאן גונס למשהו שקיבל חוזה בליגה

            2. לא צריך להגזים, שחר.
              הוא כישרון גדול, יש לו הרבה חסרונות והוא לא מלוטש.

            3. כל גארד עם שכל בליגה היה יודע להשתמש בקפלה ובגונס כמו שצריך. אתה באמת חושב שטריי הוא הסיבה ליכולת הטובה של אטלנטה בחודש וחצי האחרונים?
              מקום ראשון, באמת?? על מה אתה מדבר???

            4. ברור שטריי הסיבה לאיפה שההוקס נמצאים אז מי הסיבה 😂😂
              תן לי לצחוק עוד קצת לשמוע בדיחות
              מי הלב והמנוע של ההוקס 😂😂

  2. אטלנטה ייקחו, עברתי לפליקנים, הם אשכרה משחקים 3 על 5 בהתקפה. לונזו ובלדסו ביחד – אוי ואבוי – ואם מוסיפים את אדאמס – הם משחקים 2 וחצי על 5 אני מתפלא על ואן גאנדי והג'י-אם שם, עם ציון ואינגראם לא עושים פלייאין – יש דברים שנישגבים מבינתי

  3. ראיתי בכמה מקומות שמקונל בטופ של שחקני ההגנה העונה חחח רואים שמי שדירג אותו הלך לבוקס ראה חטיפות ושם אותו גבוהה קומדיה שם בליגה אבל לא מפתיע הרי לברון דורג שם מס 5 😂😂😂
    מקונל זה בדיחה טובה

  4. אינדי סימפטיים
    אבל הם חייבים לתת מה שיש להם תמורת סופרסטאר ולרדת כבר ממיילס והשאר
    למרות שלברט בעיני הוא פוטנציאל לטופ 10. שחקן מדהים.

  5. יש תוכנית גדולה שחלקים ממנה פורסמו כבר לפני שבועיים – ווש נדחפים למקום 8 ומדיחים את פילי. על הדרך עוברים את שיקאגו ואינדי למקום 9 כדי שתהיה ביתיות לפחות במשחק הראשון. הכל כבר סגור, נשאר רק להשאיר לעורכי הדין ללטש את ההסכמים לקראת חתימה

  6. משווים את ציון ללברון כל הזמן
    אז שילמד מלברון לשחק במזרח ולעף מהר מכל הדונציצים והקרים למיניהם
    ויתמודד מול סימונס ויאניס

          1. "אני לא מודל לחיקוי. זה שאני קולע לסל, לא אומר שאני צריך לגדל את הילדים שלך"… (סר צ'ארלס באמירה אופיינית)

            1. לבארקלי היה פה ג'ורה כזה שרק גארי פייטון נתן לו פייט (ובהצלחה).

  7. דה שוט
    קבל הצהרה יומרנית במיוחד
    ווש בכושר הנוכחי ועם גאפורד בסנטר מול אמביד יכולים לעבור את פילי ב7 שמחקים
    יה יה מה שאתה שומע…
    מול ברוקלין אין סיכוי .מול הניקס גם אין סיכוי בגלל ההגנה.
    דווקא מול פילי תעבור עמדה עמדה אין יתרון לפילי, חוץ מעמדה 3 ו5 שמתקזזת עם היתרון של ווש בעמדות 1 ו2.
    המיקום של ווש לא משקף את הכושר הנוכחי שלה מאז הטרייד על גאפורד והכושר של ראס.

    1. אני מת על גארפורד ובעיניי שיקגו תצטער מאוד על הטרייד עליו אבל כרגע אין שום סיכוי שהוא עוצר את אמביד.
      סנטר אמביד מול גארפורד – אמביד
      פאוור – סימונס מול הצימורה – סימונס
      סמול האריס מול דני – האריס
      שוטינג ביל מול גרין – ביל
      רכז ווסטברוק מול קרי – ווסטברוק.
      3 עמדות חזקות יותר

    1. הם סתם כבר שנים לא מקשיבים לי פה חושבים כל הברוגדונים זה כאילו לברון. הסאבוניסים זה דיוויס. זה שחקנים נחמדים יש לא מעט כאלה בליגה שטובים כמשלימים בקבוצות מאד חזקות אבל להוביל לבד לא מגיעים עם ברוגדון לבראט סבוניס טרנר רחוק בפלייאוף 0 סטאר פאוור

  8. טריי עם בעיטת שוער – כמעט כמו זאת של ראס עם הקרש בהארכה נגד הפליקנים – זהו תמא טקס באטלנטה אפשר לחזור לפליקנים

  9. צ'יקו
    מסכים
    אבל הפער בין ביל לגרין משמעותי מאד.
    הפער בין קרי לווסטברוק ענק{ עזוב הייטריזם וזה..}
    הפער בין סימונס להאצימורה הוא לא עצום. סימונס בפלייאוף הוא בעייתי בגלל הקליעה. האצימורה סקורר מאד אפקטיבי שלא מקבל כבוד בגלל הגיל.

    בקיצור…לפילי יתרון משמעותי ב5 ויתרון ב3
    לווש יתרון משמעותי ב1 ו2.
    יוצא יתרון קל לווש…
    חוץ מהספסל והמאמן ששם זה נוק אאוט לפילי.

      1. פיני
        אני מדבר על מיסמאצ' טוב לא על עוצמה של קבוצה.
        ועדיין ווש שווה פוטנציאלית יותר מהמיקום המדכא שלה. בשבועות האחרונים היא מתחילה לממש קצת.

  10. בא טיבס ועשה מהניקס קבוצה ולא אוסף של פרימדונות.
    עשה מרנדל אולסטאר, מצא איפה התחבא נרלס נואל.
    יופי של מאמן

  11. מה שפיניקס ויוטה עושות מדהים, אבל תיבודו מועמד סופר רציני לתואר מאמן העונה.
    הרי בינינו – אם הניקס היו קבוצת טאנקינג עם הסגל הזה (עוד לפני שרוז בא) – מישהו היה מופתע?

    1. עדיין מוקדם מלהכריע, אבל מונטי וויליאמס של הסאנס, כרגע אמור להיות המועמד המוביל.
      לקח קבוצה מהמקום העשירי במערב, כרגע במאבק על המקום הראשון בליגה, עם הגנה סופר חזקה וקבוצה מאוזנת.

      1. תיבס מוציא המון כל מאמן אחר היה איתם מקומות 14 15 שזה מה שהם שווים באמת על הנייר.

        אבל ההצלחה של סניידר ביוטה ושל מונטי בסאנס עם ריברס בפילי שהייתה קבוצה מפורקת עונה שעברה זה יותר אין מה לעשות גם המיקום קובע

  12. דוראנט בחוץ אני פורש
    אור – התכנית פורסמה כאן בחלקים, כמו אוסלו א אוסלו ב
    1. ווש מאמצים את האופי של ראס (לא אני המצאתי)
    2. שיקאגו קורסים, הקורונה מציקה לזאקו
    3. אינדיאנה מגליפ שהם פתאום בסכנה, ויש עןד שני משחקים נגד ווש
    4. ווש נדחפים לפלייאין, אולי אפילו ממקום 9
    5. הצרעות הפצועות לא עומדות בפרץ
    6. סיבוב ראשון – היר ווי קאם! – אמביד (חור בהגנה) נגד ראס (חור בהגדרה)
    ווש מנגבים (אף קבוצה עוד לא חזרה מ-3:3)
    🙂

    1. אני כבר מזמן במצב עדן האזר איתו. מחכה להארדן וקיירי, בראסל ווסטברוק ובראדלי ביל ננוחם (וויי וויי אני בקנטים 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️😀😀😀)

  13. דה שוט
    קבל עדכון לאוסלו ג
    אם דוראנט והארדן פצועים אולי תנסה להעביר את ווש דרך ברוקלין
    ורק בסיבוב השני ווש תדיח את פילי…

  14. סתם הסתכלתי על הסטט של ים מדר ולמעט שני המשחקים האחרונים אני לא רואה אצלו שיפור מי יודע מה.
    לא מנהל משחק גדול כמו שקיוויתי, אבל הוא עדיין צעיר.

  15. לא סתם אומרים שסטיב נאש מנהל קייטנה בקבוצה.
    קיירי,קיידי והארדן כל העונה משחקים מ-3 יוצא אאא…ני
    הפעם יצא קיירי😄
    קיירי מבואס רצה במקום לאכול בייגלה שטוחים😄

  16. שיר הלילה עבור חבורת בורים בהופס….

    השיר נקרא HOMETOWN ונכתב על ידי סנדק הסקא לוראל אייטקין שעזב את העולם לפני כ 16 שנה. המוסיקה נכתבה כנראה על ידי תזמורת הסקא של טומי מקוק, הסקאטלייט.

    Oh, well I'm going back
    Going back to my hometown
    Oh, well I'm going back
    Going back to my hometown

    I'm going back to my hometown
    I'm tired of messing around
    So I'm gowowoing back to my hometown
    .
    And if I miss that train
    I've got a mule to ride
    And if I miss that train
    I've got a mule to ride

    I'm going back to my hometown
    I'm tired of messing around
    I'm gowowoing back to my hometown

    (..)

    Oh, well I'm going back
    Going back to my hometown
    Oh, well I'm going back
    Going back to my hometown
    .
    I'm going back to my hometown
    I'm tired of messing around
    So I'm gowowoing back to my hometown

      1. לגמרי, גם לא ברור לי למה נאש שיחק הרכב נמוך בסוף שברור כל כך המיס מאץ של אדבאיו על כך אחד שם, גורדון וקלקסון היו יכולים לעזור

  17. נאש מאמן אידיוט למה קלאקסון שעשה אחלה עבודה בהגנה גם הקבוצתית וגם על באם האישית לא שיחק בדקות האחרונות

  18. כולם צודקים טראסט תהיה רגוע אתם נגד וושינגטון סיבוב ראשון. רק כתבתי ״קיירי מנגב״ מיאמי רצו 0:8 ונגמר 🤦‍♂️ קיירי ניגב אבל את הצד הלא נכון

  19. פייי יבש פה אחרי ששרפנו הכל אתמול.
    תהרגו אותי, אני לא מבין מדוע קאט מתבזבז במינסוטה.
    בזבוז עצום וטפשי. יכול היה ללכת לאיזו קונטיינדרית או להפוך קבוצה טובה לקונטיינדרית.
    נראה שזה לא מעניין אותו!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט