מעורב הופס ליום ד': הלילה עם הערומה במועדון החשפנות עלה לפול פירס ביוקר / מנחם לס

1.מה למדתי מניצחון הסיקסרס בעיר השעועית? (ואגב, נראה מי יודע למה העיר מכונה כך!)

למעשה למדתי רק דבר אחד חדש אחד מהקריעה של הסיקסרס את הסלטיקס, שהיתה חמורה בהרבה מאשר מראה התוצאה.:

*כי שבראד סטיבנס הוא מאמן מחורבן הנראה יותר כמו הספינקס ממאמן, אני יודע כבר שלוש שנים.

*כי שהסלטיקס היא קבוצה חצי מתה, ללא כל תשוקה, ללא כל חיים, ללא כל רוח נעורים, ונראית כאילו היא עושה טובה שהיא משחקת אני יודע כבר מתחילת העונה.

*כי שקמבה וולקר איבד את כל מה שהיה לו זה ברור כל העונה.

*כי מרקוס SMART הוא הוא STUPID מגלים יותר ויותר עם כל משחק שעובר, וזה לא גילוי מי-יודע-מה.

אז מה כן קלטתי?

אולי זה בינתיים דבר צדדי שיכול להפוך לדבר לא צדדי כלל וכלל: למדתי שלסלטיקס יש את לוק קורנט מוונדרבילט, הסנטר שהוא 2.18 מ', והוא הרבה יותר טוב מאשר לבראד סטיבנס יש מושג. הוא ענק שנע טוב מאד, מהיר לגובהו כפי שישנם מעטים של 2.18 שככה נעים, ושיש לו יד רכה מה-3. מדוע היא לא משחק הרבה יותר רק לסטיבנס פתרונים.

נעבור לפילי: הסיקסרס – כשהיא בריאה עם רוב שחקניה – היא קבוצה טובה מאד. היום היא הובילה די בקלות ב-15 עד 20 הפרש, וכשזה ניגמר בעשר הפרש זה רק בגלל זמן זבל בדקות האחרונות.

היה זה הסוויפ הראשון של הסיקסרס על הסלטיקס במשחקי העונה מאז שנת 2,000. זה קרה ס"ה 4 פעמים מאז שהתחילו לשחק. אפילו דוק ריברס שאימן על הפרקט הזה משך כמה שנים, כולל אליפות, לא ידע זאת: "נעים לדעת. זה נותן לנו בטחון. ללא ספק".

ג'ואל אמביד, במשחקו השני אחרי הפציעה, היה מצויין. 35 נק' די שקטות, אבל 'השקט' מראה רק את שליטתו הבלעדית תחת הסל, ושהוא קובר שלשות כולנו יודעים.

איך אמר אחרי המשחק שקיל או'ניל שבד"כ לא אומר הרבה, ואוצר המילים שלו הוא מעט, איך אומרים, 'מדודל? THIS WAS A MILESTONE FOR PHILADELPHIA.

אכן. זה בדיוק מה שהמשחק הזה היה: טוטאל דומיניישיון על קבוצה שפעם הייתה גאה עם כבוד עצמי, והפכה למשהו די עצוב על גדות נהר הצ'ארלס.

2. הנטס ניצחו את הניקס אבל המחיר היה כבד: ג'יימס הארדן מתח שוב את שריר ההמסטרינג

לדעתי זו פציעה של 3 שבועות לפחות.

קיירי אירוינג עשה עבודה על ג'וליוס רנדל פעמיים בנצחון הנטס על הניקס 112-114. כמובן שהשומר של ג'וליוס רנדל אינו קיירי, אבל אחד הסודות החשובים – והידועים ביותר ב-NBA – הוא ליצור מיס-מצ'ים. וזה מה שהנטס עשו.

בפעם הראשונה שהמיס-מץ' גרם לרנדל הגבוה לשמור על קיירי הנמוך ממנו בכמה אינטשים, ומהיר וזריז ממנו, הוא עשה עליו את ה-SPIN CYCLE הידוע, עבר אותו, ואז עשה את ה-EURO STEP לעבור את ארג'יי ברט (שהגיע לעזור לרנדל), וקיירי סיים בהוק עם הקרש להתחיל את הקמבק של הנטס.

כשהרבע הרביעי עמד להסתיים, המיס-מץ' השאיר את רנדל כשומר של קיירי שוב. הפעם קיירי הבריג שלשה ב-STEPBACK רגיל שהיום שחקני תיכון מבצעים שוב ושוב באופן טבעי כאילו למדו זאת ב-'כדורסל 101' בכיתה ג', עממי.

אחרי הסל קיירי אירוינג תקע מבט ישר לעבר עדשות מצלמות הטיווי להבטיח שכל העולם ראה את נמה שזה עתה ביצע. (קיירי, אני ראיתי, אבל בשידור חוזר).

מה שקיירי עשה ביום שני היטה משהו שהוא עשה שוב ושוב בעונה שעברה, אבל פחות העונה: הוביל את הנטס לנצחון כמעט במו ידיו, מבצע שרק מעטים מאד ב-NBA – דמיאן לילארד, סטפן קרי, ג'יימס הארדן, וכאלה – מסוגלים לעשות.

העונה הוא עשה זאת פחות ופחות כי היה לו עוזר, ולעוזר – שלפעמים היה האיש הראשי וקיירי היה עוזרו – קוראים הארדן. מה שקרה במשחק הזה היה דבר שקרה להארדן כמה וכמה פעמים, וכל פעם נוספת שהדבר קורה הסיכוי שיקרה שוב גדל. מה שקרה הוא – בשפת הרחוב – 'מתיחת שריר'. מתיחת שריר היא יותר ממתיחה: היא כוללת קריעת סיבי שריר, מתיחת רצועות, וגידים. כל פעם שזה קורה השריר המעורב נעשה יותר SUSEPTIBLE – רגיש ופגיע – לאותה מתיחה. להארדן זה קורה שוב ושוב לשריר ההמסטרינג. אני לא מוכן להישבע על כך אבל נדמה לי שהארדן נפצע לפחות 5 פעמים בשנתיים האחרונות מאותה פציעה, ואם לא ילמדו כיצד לטפל, ולאמן את שריר ההמסטרינג שלו, זה ימשיך לקרות, ובתדירות גבוהה יותר ויותר גם בגלל הגיל וגם בגלל שהשריר – שהוא שריר דו-מפרקי – הופך לרגיש ופגיע, משהו דומה לחולייה החלשה בשרשרת.

בצעירותי סבלתי מאותה בעייה. לא הייתי ספורטאי גדול אבל כשאתה משחק עבור הפועל קרית טבעון בליגה ב' אתה מרגיש ברומו של עולם וכל משחק 'מרגיש' כאילו אתנ משחק עבור מנצ'סטר יונטייטד נגד סיטי. אז לא ידעתי מה לעשות בנידון מלבד לשבת בחוץ שבועיים. השבועיים גדלו לשלושה, ואז לארבעה. לא רק זאת, אלא תנועות שבעבר היו חלק מ'הרפרטואר' שלי, הפכו לתנועות מסוכנות שלמדתי להיזהר מהן.

מה שקרה להארדן, ומה שקרה לי (אבל כמובן ברמה שלא זיעזעה אפילו עלה אחד בעץ השזיפים שפעם שתלתי) היה שהפכנו לפגיעים כרוניים של מתיחת שריר ההמסטרינג, ורוב הטריינרים לא מודעים לבעייה.

הם יודעים ומכירים רק דרך אחת למתוח את שריר ההמסטרינג באימון, והדרך שהם יודעים ומכירים זו מתיחה מהסוג הזה: יישור הברך, ואז נסיון לכופך את הירך כמה שניתן (המתעמלת בתמונה תעשה זאת רק כשהיא תנסה להתכופף עתה אפילו יותר, עג שהגוו של גופה וגיע כמה שיותר קרוב לרגלה המתוחה)

מנסיוני אני יודע שרוב המאמנים והטריינרים – וכמובן האתלטים – לא יודעים, לא מכירים, ולא עושים את החלק השני של אימון שריר דו מפרקי: מותחים אותו קודם כמה שיותר במפרק השני (הירך), ואז מנסים למתוח את השריר ורצועותיו בחלקו השני:

בתמונה הזאת המתעמלת מותחת – ראשית – את שריר ההמסטרינג וגידיו וכן רצועות הירך עד קצה היכולת, ועתה עליה לנסות ליישר את רגליה – את ברכיה – כמה שיותר כדי שגם רצועות הברך, וכן סיבי השריר וגידיו יימתחו עד קצה יכולתם.

את התרגיל הזה אני בטוח ב-99.99% ג'יימס הארדן לא עשה אף פעם. כמובן שגם אני לא. אז למה? למה מאמנים וטריינרים לא יודעים את הסוד הזה?

אין לי מושג! (רוב הטריינרים והמאמנים גם לא התמחו בעקרונות ביומכניים וביוכימיים הקשורים למבצעי ספורט, ואיש לא דורש מהם)

מי שרוצה להיכנס לכל עניין מתיחת שריר דו מפרקי ביתר פרוטרוט, אני ממליץ על פוסט שכתבתי כאן לפני כשנה https://hoops.co.il/?p=216619

3. קיירי אירוינג מתענג עם 'טקס דמיאן' עם-40 החיצים שלו נגד הניקס

קיירי אירוינג מבצע את 'טקס דמיאן' (ה-"DAMIAN TIME" שדמיאן פירסם כ'הטקס שלו' כשהוא קובר אותן בצרורות)

4. פול פירס משלם ביוקר על התמונה עם הערומה כשהוא שתוי בקלאב

אם לא ראיתם פרצוף של שתוי, אז הנה דוגמא!

לא הכנסתי לאתר תמונות של ערומות כשהייתי בן 71, אז אני לא עומד להתחיל עכשיו. אבל התמונה של פול פירס השתוי לחלוטין בקלאב של חשפניות עם ערומה לצדו התפרסמה באתרים המרשים לערומות לעטר את תמונת השער.

אז זה שקרה בינתיים:

1.אשתו כבר התקשרה למשרד עורכי-דין בבקשה לגירושין.

2. ESPN פיטר אותו היום.

אני לא מבין. מה קרה? עונשים כאלה על לילה של שתייה מוגזמת עם חשפניות?

אפשר לחשוב.

5. לאלה שהחמיצו (אני ביניהם) את ה-BUZZER BEATER של טרנט ג'וניור נגד הויזרדס (לי בא גם לראות כיצד זה נראה באתר)

אגב, דני אבדיה היה נהדר ממש בחצי הראשון. אולי אפילו הוויזסרדס הטוב מכולם. 122 נקודות ב-4 מ-5, איזה 6-7 ריבאונדים, וכשהמשחק הסתיים עדיין היו לו 12 נקודות. לא ראיתי מה קרה לו בחצי השני ואשמח להסבר)

6. ברור ש'סוויט לו' ויליאמס הוא טוב יותר מסלומון היל, אבל תרומתו כשחקן 6 לא תסולא בפז – כמו שאומרים החברים שלי וכו') (גיא, מה זה 'תסולא')

MinFG3PTRebAstPts
Danilo Gallinari215-113-51014
Kris Dunn00-00-0000
Onyeka Okongwu202-40-0307
Bogdan Bogdanovic308-115-84421
Solomon Hill302-51-3935
Tony Snell220-40-1403
Lou Williams195-102-23212
Brandon Goodwin40-20-0100
Cam Reddish00-00-0000
Clint Capela285-70-012112
Trae Young3110-216-711230
Kevin Huerter257-113-43217
Bruno Fernando30-00-0000
De'Andre Hunter00-00-0000
Skylar Mays40-00-0000
John Collins00-00-0000
Nathan Knight40-20-1102

6. הניקס מחפשים סנטר (ביני לבין שימון, מלבד פילי והנאגטס, מי לא מחפש?), וביני לבין מל לס, אני מציע להם להתחיל לחפש גם פוינט גארד!

בסדר. אני מבין שמיצ'ל רובינסון סיים את העונה והניקס – שיש להם שני סנטרים, נרלנס נואל וטאג' גיבסון – מחפשים סנטר רציני לפלייאוף.

אז הם מחתימים את ג'ון הנסן 'לנסיון של 10 ימים'??? מה, 10 שנים בינוניות ומטה של בן ה-30 הזה אינן מספיקות? מה הטים טיבודו הזה מצפה משחקן ששיחק (בעיקר בבאקס למיטב זכרוני) בליגה 10 שנים והיה מין אבל מעורב בבאסל? בינוני כזה. במקרה הטוב אולי 6.9 מ-10.

בינינו, שינסו אותו. מה כבר יכול לקרות?

7. קווין דוראנט – גיבור הילדות של ג'יימס ווייסמן – מציע לו כיצד להסתדר מצויין בווריורס: "תן את הכדור לסטף או לת'ומפסון וחכה תחת הסל!"

Texts from Kevin Durant helped James Wiseman during rookie season (mercurynews.com)

8. היום לפני…

*125 שנה: יום פתיחות המשחקים האולימפיים הראשונים בתקופה המודרנית באתונה, יוון.

*48 שנה: רון בלומברג מהיאנקיז הוא ה-DESIGNATED HITTER הראשון בבייסבול. HE WALKS!

*12 שנה: צפון קרולינה מנצחת את מישיגן סטייט בגמר אליפות המכללות 72-89. טיי לאוסון קולע 21.

(אחרי עשר שנים די בינוניות ב-NBA (מלבד עונה מצויינת אחת בדנבר ב-2014) לאוסון עבר לשחק בסין ב-2019. לפני כמה חודשים הוא ניזרק מסין ללא אפשרות חזרה בגין 'התנהגות לא הולמת בסושיאל מדיה בסין')

9. פינת הטבע – הביסון (או הביזון, בעברית)

A bison preserve

הביסון הוא סוג של בקר ממשפחת הפריים בעלי רעמה גבוהה וקרניים רחבות. ישנם שני סוגי ביסונים – האמריקאי והאירופאי. בעבר היו מינים נוספים. בגלל גודלם הרב ישנם רק מעט טורפים המעיזים לתקוף אותם. למעשה האויב הגדול שלהם הוא הזאב, אבל הזאב אף פעם לא יתקוף ביסון בעצמו, אלא רק בלהקה.

הביסונים היו בסכנת הכחדה במאה שעברה, אבל שני מיני הביסונים השתקמו בעזרת בני האדם והיום הם מוגנים ואינם בסכנת הכחדה, מלבד בקנדה.

הביסון דומה לפרה אבל גדול יותר, והוא החייה הגדולה ביותר בין המינים היבשתיים באמריקה הצפונית ואירופה. הביסון מסתובב עם ראש רכון כי משקל ראשו גדול מדי עבור שריריו וגובה הכתפיים הוא הגובה המקסימלי שהוא מסוגל להרים את ראשו.

המזון של הביסון הוא עשב וכמו הפרה הם מבלים את כל ימי חייהם באכילה. הביסונים חיים בעדרים, ונעים רק כשהעשב ניגמר. ההפתעה הגדולה ביותר היא המהירות בה החיה המגושמת הזו מסוגלת לנוע – עד 65 ק"מ לשעה. זה קורה בעיקר כשטורף מנסה להתקיף את צאצאיהם.

התנהגותם של הביסונים כלפי בעלי חיים אחרים ובני אדם היא אמביוולנטית: לפעמים הם יניחו לבעל חיים אחר להתקרב בלי להגיב, ולעיתים הם יבצעו מנוסת בהלה בגלל הפרעה שולית. בעת התקפה, העדר מתאגד יחדיו, כאשר המבוגרים מגנים על הצעירים.

במאה ה-19 מתץיישבים אמריקאים צדו כ-50 מיליון ביסונים בגלל בשרם המשובח.בשני פארקים – יילוסטון ו-ANTELOPE ISLANS STATE שביוטה ניתן לראות עדרים של 500-700 ביסונים מקובצים יחד. רק תארו לעצמכם את המראה של כמה מאות חיות מגושמות כאלה שכמה מהן שוקלות עד טון במרעה, ותארו לעצמכם כמה עשב הן צורכות..

ביסונים בפרק ילוסטון
ביסונים באוקראינה


מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 99 תגובות

  1. מה אשתו של פירס מופתעת שהוא עם חשפניות omg מה יהיה עם נשות שחקני nba וסלבס בכלל 😂😂
    לא מבין מה יש לשחקן nba להתחתן לפני גיל 50. ילדים אפשר להוליד כמו כריסטיאנו. לא חייב להתחתן בשביל זה.
    או שיתחתנו עם אישה כמו של סוויט לו.
    אבל בחייאת שהן מופתעות כל פעם מחדש 😂😂😂
    מעניין אם אשתו קוראת לו האמת 😂😂😂

    כל espn שם בטח עושים קוק עם חשפניות באולפנים על מי הם עובדים? טוב על הרבה אמריקאים מפגרים.

    שאק ובארקלי בטוח נאמנים ואנשי כנסיייה 😂😂

    1. אתה לגמרי מגזים בקטע הזה.
      אשתו של פירס רוצה יושר ולא רוצה שכל העולם יראו שבעלה בוגד בה במועדון חשפנות. ללכת לשם זה בעיה אחת, לפרסם ברשתות זה בעיה גדולה יותר.
      אם הוא היה הולך ולא מפרסם, כנראה הוא לא היה מפוטר ולא היה מתגרש אלא היה סוגר את זה עם מריבה ענקית בבית אבל בשקט מופתי.
      .
      אני לא רוצה לקחת את רונאלדו כדוגמא לספורטאי הגון וישר עם נשים. אני רוצה ללכת עם מסי שנשוי לחברה שלו מגיל 12. לטייטום, לקרי ועוד שהתחתנו ויש להם ילדים רק מאישה אחת ולא שמונה.
      .
      הן מופתעות כי הם התחתנו עם בן אדם ולא עם סלבס (ואם הן התחתנו בגלל שהם סלבס יש בעיה עמוקה בקשר), ועכשיו הבן אדם הולך ובוגד.
      .
      שורה תחתונה – אדם צריך להיות עם שכל. הוא רצה לבגוד וליהנות – תפאדל, הוא חשף את כל העולם למה שהוא עושה – דביל.

      1. חחחח מסי עושה יותר מרונלדו רק בשקט. נשוי לחברה שלו מגיל 12 😂😂😂 התנשק רק איתה גם 😂😂
        גם לברון עם חברה שלו מגיל 16 והתנשק רק איתה ושכב רק איתה. גם קובי ומייקל התחתנו בגיל 18 והיו עם חברות שלהם מגיל 16 😁
        זה עוד יותר גרוע הם לא טעמו עולם.
        כמו טייטום ומוראנט התחתנו בגיל 20 ו22 וכבר עם ילדים הם גם לא יבגדו לעולם 😂😂😂😂

        1. אני אשמע תמים ונאיבי אבל אני מאמין להם.
          .
          זה מזכיר לי את הויכוחים שלי בצבא אחרי שהתחתנתי בגיל 20 עם החברה מגיל 15. טוב לו עם האחת שלו למה הוא צריך "לטעום" אחרות? מה זה בכלל לטעום? מה היא גלידה, מה זה השטות הזאת. הוא חווה את אותם דברים ונהנה לא פחות ואפילו יותר מאשר שחקן עולל שעושה ככל העולה על רוחו.
          .
          שמעון בחיאת שמעון, הילד שלך לא מביא לך אור לחיים, אושר ושמחה?

            1. הוא ילד גדול, הוא יודע להתמודד. ואם לא אז שילמד.

            2. צ'יקו, זהו, שהם לא 'ילדים גדולים'. הרבה שחקנים הם בעיקר ילדים מגודלים שגדלו בלי דמות אב ועם רול-מודלס תרבותיים מאוד בעייתיים. הם חיים עם המון כסף ומוקפים בסביבה רעילה עם המון פיתויים ולא לכולם יש את האופי להתמודד עם זה כמו רשג'ד בצופים. טייטום אגב, כבר לא עם האמא של התינוק שלו.

            3. אברי אני לא חושב שיש גבר בעולם שיעמוד בפיתוי אם אני שם אותו חודשיים כל ערב בvip של הסלבס אין מצב חודשיים הוא יחזיק מעמד אולי שבוע אולי שבועיים אבל תוך חודשיים אפילו טנש נשברים 😎

            4. אני באמת לא יודע אם 'אין גבר בעולם שיעמוד בפיתוי', ואני מסכים איתך שקל לדבר כשאין פיתויים כאלו באוויר על בסיס יומיומי. מצד שני, יש גם גברים שיודעים פשוט להמנע ממצבים כאלו. סטטיסטית, מי שיוצא פחות למסיבות נחשף פחות לפיתויים. וגם כמו שאתה אומר, אפשר לחיות את החיים בלי להיות דוש – אם החיים הטובים קורצים לך, פשוט אל תתחתן/תתחייב בגיל 20.

          1. ציקו אתה לא במצב ש100 בחורות צועקות לך ציקו ציקו ומתחננות אליך בתדירות יומיומית. אתה גם לא מסתובב בחברת אנשים שיש לידם 100 בחורות, זה לא אותו דבר.
            נראה אותך מבלה חודשיים כל לילה בVIP רום של ליל בייבי ודרייק ואז נדבר 🙂

          2. ממש מפתיע שטייטום לא איתה 😂😂😂😂

            בטח גם גה מוראנט ישאר נאמן 😂😂😂

            שחקן nba שמתחתן בגיל 20 צריך להיות רפה הבנה הוא חושב שהוא טעם עולם בקולגים במסיבות אחווה אבל אינו יודע שזה כלום ומה מחכה לו 😂😂😂
            הם צריכים להנות מכל רגע בלי לעשות 10 ילדים 😂😂😂

        1. חחח זה זיין תל אביבי לא סלב דרגה A

          ככה נראה דרג A

          https://www.youtube.com/watch?v=r31LOKVWMEk&ab_channel=JoshH

          האגדה מספרת שלפני שטייגר וודס התחיל להנות מהחיים הוא היה ביישן ומייקל וצארלס היו לוקחים אותו למסיבות שלהם בוגאס אז טייגר שאל את מייק מה אני אגיד לבחורות מייק אמר לו תגיד להן שאתה טייגר וודס…

    2. 1. אשתו של פול פירס לא ביקשה להתגרש, ציקו אתה מכיר את השיר של דון קישוט אל תהיה כל כך תמים, לא מתאים לך לפלוט את השטויות האלה, מסי קרי טייטום… בוגדים בזונות עם הנשים שלהם.
      כן מסי ממש עם חברה שלו מגיל 12 ולא הלך עם שום בחורה אחרת שקופצים עליה 100 פצצות בכל מקום והיא 90% מהזמן לא לידו, רק חסר לי שתגיד שסופרמן אמיתי. דרך אגב אנקדוטה קטנה אשתו של מסי בגדה בו בתחילת הקשר שלהם עם ארגטיאני היי שם ב2008 אז שמסי לא יבגוד.
      .
      2. כול השחקנים הולכים למועדני חשפנות, זה אחד הבילויים הכיפים בעולם, זונות חשפניות ומה לא, פול פירס דביל שפרסם סרטון משם והפיטורים גם הם בצדק, ESPN הוא אתר שלא מעט ילדים נגשים אליו בטח בגלל התקשורת הצהובה וכתם שלילי כזה לא טוב לעסקים.
      .
      3. מנחם קיירי ארווינג זה בלוף של סטטיסטיקה יפה שלא מובילה לניצחונות באופן סיסטמטי בדיוק כמו בראדלי ביל וטאונס רק שהוא גם הדקייס רציני מאוד.
      .
      הסלטיק קבוצה גמורה יש לה מאמן התקפה נוראי שהוא גם חלש מאוד בניהול משחק, הגופה של קמבה לא נותנת להם אפשרות להתחזק, ואף אחד לא מוכן לדבר עם איינג.

      1. ברוך, מעולם לא נכנסתי למועדון חשפנות ומעולם לא אכנס. אני ממש (אבל ממש) לא פיוריטן, אבל מספיק להפעיל קצת את המוח בשביל להבין שבחורות צעירות שרוקדות עירומות על גברים מזדקנים, מתקרחים, ומשמינים (וכפי הנראה גם מסריחים מאלכוהול ומזיעה) זו סיטואציה די דוחה ושנסיבות חיים די קשות הובילו אותן לעשות את זה. שוב, אני לא פיוריטן ואני לא חושב שצריך לאסור דברים כמו זנות,
        אבל רבאק זה דוחה ברמות ולהגיד שזה אחד הבילויים הכי כייפים בעולם… אוי ויי.

          1. די, הוא התיש אותי. יותר גרוע מרזי. בוסטון בסלאמפ נוראי, אבל קמבה הוא ממש לא גופה ועל השטות שהוא פלט על איינג' כבר באמת אין לי כוח להתווכח. כנראה שהטרייד על פורנייה נעשה מול המזכירה של המג'יק כי מנג'רים הרי לא מדברים איתו.

            1. 🙂

            2. טוב שאתה לא אומר על מנחם שהוא פולט שטויות לקול מצהלות הגילריס'.

        1. אברי איזה נסיבות חיים אתה יודע כמה חשפנית מרוויחה? זה כסף קל נורא ולא מעט צעירים רוצים כסף קל ומהיר. הטרייד על פורנייה זה טרייד לא טוב

          1. אני לא אגרר לעניין המשכורת של החשפנית – זה קשקוש שנועד לגרום לך להרגיש טוב עם עצמך. תעשה חיפוש קצר בגוגל ותראה שהן ממש לא מליונריות, ובטח ובטח שלרקוד על הירכיים של גברים מסריחים מאלכוהול ושמתייחסים אליהן כמו זבל זה לא 'כסף קל'. (רגע, לא אמרתי שאני לא נגרר לזה?).

            לעניין פורנייה – שחקן של 20 נקודות למשחק בעבור שתי בחירות סיבוב שני זה טרייד לא טוב – זה טרייד מדהים. השאלה כאן היא לא אם היו יכולים להביא את יאניס או הארדן במקומו (כי ברור שזה לא המצב), אלא כפי הנראה האם היו נתקעים עם הטרייד אקספשיין הזה, או בפראפרזה על הדיון הקודם – האם היו נשארים עם הזיין ביד.

            1. אברי הלוואי הייתה מרוויח כמו חשפנית אני לא צוחק, יש לא מעט חשפניות שעושות את החצי מליון דולר וצפונה בשנה. זה לא כי הן מסכנות או באו מילדות עשוקה אלא כי רוצות כסף קל ומהיר מאוד (שלא צריך ללמוד שנים בשבילו).
              .
              לעניין פורנייה הוא השתמש בחריגת הטרייד הגדולה אי פעם בשביל שחקן חמוד, 2 בחירות דראפט שניות בשביל פורנייה שחקן שגם ככה היה עוזב את אורלנדו עוד חצי שנה, ואורלנדו במכירת חיסול רק לראות מה היא קיבלה על ווצביץ או על גורדון ולהבין. הוא היה יכול להשתמש בחריגת טרייד הזאת לא רק כדי להביא סטאר אלא גם כדי להיפטר מהחוזה הנוראי של קמבה.
              לא היה לו שום סיבה ממשית להשתמש בחריגה הזאת על פורנייה, בטח שיש לו עד הקיץ אותה, מהלך פזיז מאוד שלו.
              .
              איפה אתה שם את סטיבנס מבחינת אימון? נרס (שהפסיד רק בגלל מחסור בכישרון עונה שעברה) לברון וספלורטאה נתנו לו נוקאאוט מבחינת אימון, והוא בהחלט לא ממצה את הפוטנציאל של חדר ההלבשה או שולט בו, שמה אחר שנה אתה שומע שמועות מהשחקנים שם.

            2. ברוך, לעניין המשכורות אתה פשוט לא מדבר אמת. תעשה גוגל שתי שניות ותראה בעצמך.
              לעניין הטריידים, נשברתי, אתה יכול לטעון כאן גם שהשמיים ורודים ולהצמד לזה ככה שאין לי ממש מה לעשות כאן. זה טרייד מצויין ונכסים כמו ששיקגו או דנבר שלמו אין לנו לתת. ממש לא צריך לבזבז נכס בשביל להפתר מקמבה, הוא שחקן נהדר בתקופה רעה. חובבני להתעלם ממה שהוא עושה כבר שנים בליגה.
              לעניין סטיבנס, הוא מאמן התקפי גרוע אבל כבר שנים שהוא מביא תוצאות אז כנראה שהוא יודע מה הוא עושה. השנה דברים לא מסתדרים, קורה, היו פציעות, יש המון העדרויות (אני חושב שגילרי כתב כאן שבוסטון ראשונה בליגה בהעדרויות קורונה). אבל אין מצב שבנאדם ששנים מביא תוצאות פתאום שוכח איך מאמנים. יגיע הקיץ, יעשו חושבים, יראו מה לא עובד וישפרו. להעיף מאמן כל פעם שמשהו לא עובד זה חובבני.

          2. ברוך שכחת להוסיף שהחשפניות חרמניות רצח ושהן לא רק מרוויחות ים כסף אלא גם סקס ועוד מאנשים עשירים שזה כידוע מחרמן פי 2

            1. איזה סקס, בשביל סקס עם חשפנית ב11even תצטרך להפריד מכמה אלפי דולרים, וכמובן שזה סיכום אישי איתה מרצונה החופשי.
              .

  2. *כי שבראד סטיבנס הוא מאמן מחורבן הנראה יותר כמו הספינקס ממאמן, אני יודע כבר שלוש שנים."
    תוצאות הסלטיקס בשנים האחרונות:
    2016-17: הפסד בגמר המזרח
    2017-18: הפסד בגמר המזרח
    2018-19: הפסד בחצי גמר המזרח
    2019-20: הפסד בגמר המזרח
    נראה לי שסטיבנס דווקא מביא תוצאות בשנים האחרונות עם הקבוצה הצעירה שיש לו (בראון וטאטום רק בני 25 ו-23 בהתאמה). נכון שהשנה הם על הפנים, אבל הם גם פתחו את העונה בצורה נהדרת. הם בהחלט בסלאמפ אבל זאת לא אשמתו הבלעדית של סטיבנס. מאמין שהם מסוגלים לצאת מזה, גם אם העונה הזו תיגמר לא טוב.
    קמבה לא מצליח לחזור טוב מהפציעה וסמארט כבר אמר איפשהו שיש הרבה בעיות מחוץ למגרש אצל השחקנים (וכנראה שיש גם סיבה שטריסטן תומפסון יושב בחוץ ולא מצאו לו טרייד).
    .
    אם לוק קורנט היה כזה טוב הוא כנראה לא היה עובר קבוצות כמו גרביים משומשות… לסלטיקס יש בעיה חמורה מתחת לסל, וקורנט לא ממש יפתור אותה. אמביד מתקשה יותר מול קונוסים באימון מאשר היה לו קשה היום מול קורנט (הוא התלבט עם איזה יד לתת את הדאנק שהוא מולו).
    .
    זה כנראה מה שיזכרו מכל קריירת הפרשנות של פירס…

    1. תן קרדיט לברט בראון על "ההצלחות" של סטיבנס. סטיבנס לא עשה שום הצלחה תכלס אלא עמד במטרה במקרה הטוב. אני רואה לגביו יותר שלילי מאשר חיובי. לא סותר את העובדה שהוא כנראה מאמן טופ 10 בליגה. מה שמעיד שהרבה מאמנים רפי הבנה
      מי שראה את הסידרה של הסלטיקס ופילי הראשונה ראה שפילי עדיפה שסימונס בחוץ ואם היה נשאר פילי היו מנצחים, הם היו צמודים כל משחק בסידרה והפסידו בגלל ההתעקשות של ברט על סימונס.
      עונה שעברה הם כבר היו מפורקים וחדר ההלבשה לא היה עם ברט בלי קשר לסטיבוט.
      הסטיבוט נשען הרבה על האסל של סמארט ושחקנים אחרים שניצחו לו פה ושם משחקים אבל תמיד התקשה בפלייאוף.
      הפסיד ללברון עם חבורת אשפה לצידו בתצוגת אימון נוראית על השיקצה ונתן לו לחגוג, הושפל על ידי הבאקס, נגרר לגיים 7 מול קבוצת הפסחים של טורנטו, הפסיד למיאמי קבוצה שפחות טובה מהסלטיקס על הנייר והשנה הכל התפוצץ לו. הסימנים היו שם פשוט אנשים הסתנוורו מהנצחונות על ברט בראון כאילו זה משהו שקשה לעשות, נקס וקאווי הפכו לאגדות בזכותו 🙂 (שיזכרו למי להודות בנאום הHOF שלהם), מי אמר שלברט בראון לא הייתה תרומה חשובה לליגה?

      1. שמעון, לפי האנלוגיה שלך יש כל שנה 29 מאמנים רפי הבנה ו-29 קבוצות פח…
        עכשיו אני לא מבין איך סטיבנס "סטיבנס לא עשה שום הצלחה תכלס אלא עמד במטרה במקרה הטוב" ואז אתה רושם "כנראה מאמן טופ 10 בליגה"… אם רק ה-GM בליגה היו יודעים איזה אוצר גלום מתחבא להם בגן הפעמון כשהוא מעלה סרטוני וידאו של נגריית הסטריטבול הירושלמית

        1. אוצר או לא המאמנים בליגה מראים איזה רפי הבנה הם כמעט בכל משחק. הוא טופ 10 לא כי הוא טוב כי אחרים פשוט גרועים ממנו, הלו יש בליגה את ברוקס, סטוטס, וולטון, לו, לויד פירס שהיה וכל מיני טאלאנטים כאלה….

          מי יותר טוב מסטיבוט בוא נעבור על הרשימה

          באד, מקמילן, ספולסטרה, תיבס, נרס, סניידר, מלון, גנקינס, קרלייל, פופ, לברון. אז הוא לא טופ 10 אפילו סליחה

          מאמנים שכנרראה ברמתו: ריברס, דאנטוני/נאש ברוגו, קליפורד, מונטי, ון גנדי, קייסי, מאמן אוק שאין לי מושג מה שמו

          מאמנים שבודאות פחות טובים: ביורגן, סילי בילי, ברוקסי, לו, סטוטס, קר, וולטון, סיילס, מאמן מיני

          1. אז לנרס מותר להיות טופ 10 בגלל שהוא לקח אליפות עם קוואי, ולמרות שהשנה הראפטורס יקוו לטורניר ההזדמנות האחרונה עם סגל שאמור היה להיכנס בקלות לפלייאוף, ועוד במזרח…
            .
            סטוטס בסופו של יום כל שנה עם הבליזרס בפלייאוף, ועוד במערב, אבל כן, הוא לא עומד בציפיות השמעוניות…
            קר… פחחח… אימן את השושלת של הווריורס.. אבל כל אחד היה לוקח עם השחקנים שיהו לו (אם ככה מי זה פיל ג'קסון שאימן רק כוכבים…)

            1. תגחך כמה שבא לך זו דעתי וכן עם דוראנט קרי וקליי גם טנש היו זוכים קל

            2. גיחכתי

    2. הוא כל עונה מביא אותם אל פי הבאר ולא מצליחים להביא אותם אל המים.
      אני חושב שהוא מאמן אדיר אבל יכול להיות שהוא לא המאמן שיכול לקחת אליפות. גם קואץ באד הוא מצוין בעונה סידרה ונכשל סדרתי בפלייאוף. כך גם קייסי שנבחר למאמן העונה ולמחרת ההדחה פוטר. הם מאמנים טובים ויש להם את היכולת אבל משהו חסר בפלייאוף.
      העליהום עליו מתחיל כאשר הבעיות מתחילות והקבוצה משחקת רע, ואז אנשים אוהבים לפתוח תיבת פנדורה עליו

  3. כל מילה שאמרת לגבי הבוטוקס נכונה, לקח לי שנה להפנים את זה אבל בשנתיים האחרונות אני לגמרי מסכים ואיתי לאט לאט עוד ועוד אוהדי סלטיקס וגם כמה שאוהדים קבוצות אחרות. אולי גם הגילאריס ישתכנעו בסוף.
    לגבי הביזונים, יימח שמו של באפלו ביל קודי, ארור האיש שעשה מטווח בביזונים רק בשביל הספורט ולפי האגדות היה אחראי למותם של אלפים. בין עם זה נכון או סתם מיתוס, לירות להנאתו מרכבת על ביזונים זה איום ונורא.
    טוב ששרדו בניגוד ליונה הנודדת שנכחדה כליל מארה"ב.

  4. בן סימונס שב 15 המשחקים לפני פגרת האולסטאר היה מצוין , מאז האולסטאר הוא חושך אפילו בהגנה , הוא רמז שבוע שעבר שיש כל מיני דברים שקורים והוא לא יכול לדבר .
    היום אחותו אליס פתחה בטוויטר שאחיה למחצה (בן והיא אחים מלאים ויש להם עוד שני אחים מנישואין קודמים) התעלל בה מינית מאז שהיא בת 3 , והיא גם טוענת שהמשפחה מנסה להשתיק את זה כדי לא לפגוע בברנד של בן , האח המדובר הוא שון טרייב , שהוא בעצם החבר הכי טוב של בן וגם עוזר/מאמן/שותף עסקי שלו.
    אני לא יודע מה נכון ומה לא אבל זה הסיפור

    1. נכון, כל פעם שהוא לקח זריקה במרחק גדול מ-20 סנטים ב-4 שנים האחרונות הוא חשב על זה ואיבד ריכוז, בלי הפרשה הוא היה שחקן של 25 נק' למשחק ב-40% משלוש, שילוב של מג'יק ובירד, פספסנו שחקן היסטורי בגלל הפרשה האומללה, איזה באסה.

    2. אשך טראסט הבטיח לנו משחקי 25 נקודות והגנה עילאית שאמביד היה פצוע, כמו באגדה של פסח בן סימונס לא עבר את ה20 נקודות אפילו פעם אחת, אותו נגר שהגיע לליגה לטוב ולרע והתקרה של פילי.

        1. דיברנו על ה3 שבועות עכשיו שאמביד היה פצוע לא שהוא לקח יום חופש, טראסט הבטיח לנו שסימונס ישתיק אותנו עם משחקי 25 נקודות, אני פה רק כדי לגבות את ההצהרות.

    3. שון טרייב זה לא זה שאימן את סימונס לקלוע שלושות כמו סטפן קרי? היא כותבת דברים מאוד קשים, היא כתבה גם שב2016 בן סימונס הפנה לה את הגב כשקיבל כסף ושכח את האנשים שהיו קרובים אליו. לר יודע לגבי הסיפור שלה אבל בהחלט צריך לחקור את זה מה שהיא כתבה:

      At the end of the day I was molested by my half brother for years from age 3. I’ve been asking for therapy but my family would rather sweep it under the rug because it could damage my brothers brand. I’m over hiding.

      I’ve been suffering from PTSD for my whole life. I’ve never understood love or consent. When I told my mum around age 5 she said don’t be silly that’s your brother.
      We share different DNA because he is in fact the mentally ill person.

      I will get through this but that gene that lord in him will forever remain.
      My flashbacks started in 2016 and of late got stronger. I have a great support system but Im tired of not being 100 about it while he steals from my dad and brother.

      My own mother put me on the pill at 10 or 11 and I’ve had about 7 surgeries on my reproductive system. I had scar tissue in there at age 15.

      From what………? Children who are sexual abuse survivors often have issues with their reproductive system.

      7 surgeries…

      וזה ממשיך

  5. מנחם כיף של מעורב. גם צחקתי וגם אני חולה שאתה מנתח לנו פציעות. זה אוצר!
    עצוב שמועדון כמו הסלטיקס מרים ידיים ומשלים עם בינוניות

  6. הרעיון שאי-אס-פי-אן מעיפים את פירס מחד, וממשיכים להאליל אנשים כמו הארדן לצרכי פרנסה מאידך, צועק צביעות. אני לא בטוח שהוא עבר על איזה חוק, או אפילו פגע במישהו באופן ישיר (חוץ מבאשתו). אתמול כתבתי שאני קצת חצוי, כי על לנארד אמרתי שצריך היה לפטר אותו וזה מקרה דומה. אבל בכל זאת יש הבדל – הפגיעה הישירה בקבוצה או באינדיווידואלים, שמצדיקה פיטורין (ולדעתי גם יכולה להחשב כעבירה על החוק), להבדיל מהתנהגות ש (כנראה) חוקית ומקובלת במגזרים מסויימים.

    1. תתמקד. העובדה ש-ESPN העיפו את פירס מסיבה כלשהיא היא ניצחון לכולם. עכשיו רק ש-TNT ימצאו מישהו שיעלה סרטון של שאק שונא אסיאתים ובארקלי בטוח שגנבו את הבחירות וכולם נוכל לחזור לראות כדורסל בשקט.

      1. הייתי רוצה רוצה גם שתחשף איזו אמירה הומופובית של מארק ג'קסון ואיזו שיחה רגילה של ההיא שמתה על לברון ואנחנו מסודרים

  7. כולם מדברים על פירס בהיבטי PR, אתיקה ואחריות תאגידית. אלה נושאים חשובים מאד שאני ממש לא מזלזל בהם והם סיבה מספיק טובה לבעוט בישבנו (לא בהכרח פיטורים).
    אבל אף אחד לא מדבר על מקצוענות. מה אני מצפה מהעובד שלי אילו אני המנהל של פירס. לא מעניין אותי מה הוא עושה בזמנו הפרטי, אבל שיבוא מוכן למשחקים, שיהיה מרוכז, ילמד, ישקיע, יעניק תובנות מהידע שלו.
    אני לא יושב על המדיה באמריקה ולא רואה כל מילה של פירס, אבל לפי מה שאני שמעתי הוא היה די "ברקוביץ" (לבוא לא מוכן לשידור, לעוף על עצמך, לעורר פרובוקציות ולצעוק). ועל זה הוא צריך לקבל אזהרה פעם ראשונה ובפעם השנייה לעוף.

    1. ברוך הבא לשנת 2021. להיות ברקוביץ' זה חלק מדרישות התפקיד. ביקורת עניינית זה משעמם ולאף אחד אין כבר כוח לזה.

        1. יש הבדל גדול בין רון קופמן לאייל ברקוביץ.

          את איי סמי'ת צריך להשוות לאחד כמו רון קופמן שצועק
          לפי מדד הריייטינג.
          ברקוביץ' אומר את מה שהוא חושב גם אם זה בשפת רחוב ובעד האינטרס שלו.

            1. אני באמת לא גר בארץ אבל בשנת 2021 אין שום בעיה לצרוך תקשורת מכל מקום על הגלובוס ומה לעשות, כמו כל ישראלי אחר בניכר, מעניין אותי מה שקורה בארץ ופחות במדינה בה אני מתגורר.

  8. לא צריך להיות פסיכולוג כדי להבין שפול פירס שידר את הקטע בכוונה וגם ידע מה ההשלכות.
    הערך המוסף שלו כפרשן הוא נמוך מאוד בעיקר בגלל הערך העצמי שלו
    שדומה מאוד לאחד כמו קובי באופי.

  9. פירס מתוסכל עוד מהמשחק הפרישה כשלברון שהשפיל את הסלטיקס והפך
    את זה לחגיגה הפוכה.

    גם מהעובדה שלאחד כמו קובי עשו את הקרקס בשנה האחרונה ואת שלו אף אחד לא זוכר.
    מבחינת אהדה הוא לא קרוב במדד של הגדולים.
    מבחינה מקצועית הוא היה לא פחות טוב מקובי בשיא כשהוביל קבוצות יותר חלשות.

  10. מסכים
    פירס היה שחקן קלאץ' מפחיד
    אני זוכר שבזמנו ברוקס המאמן של של OKC אמר שאחרון בליגה שהוא רוצה מולו בקלאץ' זה פירס יותר מלברון וקובי בשיאם.

    סרטון מביך מאד של פירס. לא מביך כמו השידורים שלו. מצחיק שפירס היה עוד הקלאסה בשלישיה של סלטיקס עם גרנט ורונדו…

    1. איזה קלאסה ניסו למכור אותו כאיש כנסייה, דרך אגב פירס זה היה אחד האוברייטדים הגדולים בליגה בזמנו, סקורר נהדר שלא הופך את החברים שלו לטובים יותר או משפיע בדרכים אחרות על המשחק.

  11. חושב שראוי לציין שחשבתי אם להיכנס לדיונים פה היום, או בכלל לקרוא את חלקם. אבל אז בחרתי להפוך את הטוסטר מעל הראש ולתת לו ניעור טוב. בכל מצב הייתי נשאר עם פירורי אשפה שרופים זרוקים בכל מקום, ככה לפחות אין כאב ראש.

  12. 1. בראד סטיבנס שירדתי עליו על העבודה שלו השנה (יש כזה דבר מאמן טוב שעושה שנה רעה) דווקא השתפר ממה שצפיתי. הסלטיקס מצאו איזון לא רע עד המשחק הזה. סטיבנס תמיד התקשה עם תגובה למצבים שהוא לא צפה אותם או משהו שהולך בדרך כלל שבמשחק הזה לא הולך. הסלטיקס כביכול בנויים טוב לפלייאוף אבל כל פעם מתקשים בסדרות אותם הם מובילים. סטיבנס הוא תלמיד חרוץ של המשחק אך הוא מקובע. בדיוק כמו במשחק ההוא שהביס את מילווקי ולא הבין שמילווקי תגיע אחרת למשחק 2. ראיתי שהשוו את ניק נרס של השנה לסטיבנס. זו בדיחה עצובה. סיאקום הגיע לתקרה שלו וירד משם מאז הבועה בקיץ, לאורי בשלבי סיום הקריירה ושאר שחקני הרפטורס הם בחירות מאוחרות שדרך תוכניות פיתוח ארוכות במיוחד (שנרס אף ניהל אותן לפני שמונה להיות מאמן) הפך אותם לשחקנים סבירים. אחרי שאיבד כמה שחקני מפתח והיעדרויות מטורפות הוא עדיין בתמונת הפלייאין. זה נס. זו קבוצה ברמה של הווריורס ללא סטף קרי.
    .
    2. דוק האם העלייה של הראדן במשקל בשנתיים האחרונות קשורות גם לעניין? הוא מעולם לא היה צריך מהירות בקו ישר או ניתור, אך השילוב של הshiftiness שלו יחד עם המשקל, האם הם יכולים להחמיר או להגביר סיכויים לפציעות?
    .
    3. קיירי הוא פנטזיונר כדורסל מופלא. אלו היה מדובר על שחקן כדורגל היה מקבל הערצה הרבה יותר גדולה. בליגה הכה הומוגנית הזו אני מתגעגע לשחקנים שמשחקים אחרת לחלוטין ונותנים לך מובס שאף אחד אחר לא עושה. הוא לא חומר להוביל קבוצה כסלע המרכזית, אבל הוא כל כך קטלני כנשק נוסף ולא צפוי.
    .
    4. פול פירס – איזה דיונים היו בתגובות. זה יותר היה נראה כאילו הזמין חשפניות לבית הפרטי שלו. הוא הדליק גאנג'ה להנאתו וחבריו שיחקו פוקר וזרקו על החשפניות צ'יפים. בחור על רמה, אין מה לומר. העניין מבדר משהו עד שנזכרים בשני פרטים קטנים: אחד שהוא עובד בחברה בבעלותה של דיסני. השני הוא שהוא כבר היה על הכוונת שלהם זמן רב. ESPN פירקו את צוות ה-countdown לפני שנתיים ופול פירס היה סוג של ליצן שחיכו שיפנה מקום לכוכב העולה של הרשת, ריצ'ארד ג'פרסון שיש לו כימיה טובה עם ג'יי ווילאמס. איך נאמר זאת בעדינות… סטיבן A יכל להריץ שורה מישבן של חשפנית ולא היה מפוטר. זה היה עובר להתנצלות רפה שנכתבה ע"י המחלקה המשפטית
    .
    6. אטלנטה שוברת שיאי קליעה משלוש. מאז ההתעוררות של בוגי גם הארטר מפגיז וכל מטאטא יורה (יש להם קלעים בלי עין הרע). סוויט לו זו תוספת נהדרת בטח לעונה הרגילה. אבל אטלנטה הזו שנראית סופר מרשימה לאחרונה צריכה לקוות לחזרה טובה של דיאנדרה האנטר לקראת הפלייאוף (אם הכאבי ברכיים יעלמו סוף סוף). לבעות בילדות הבינוניות זו לא חוכמה והלו"ז שלהם נראה סופר נוח עם מעט מוקשים. אולי כדאי להחזיר את ג'ון קולינס לאט כי ענייני קרסול זה לא צחוק. הוא אמור לחזור בשבוע הקרוב.
    .
    8. וויסמן איבד הרבה מהביטחון. הוא פוטנציאל אדיר שעובר רגרסיה. הקליעה מבחוץ נעלמה. הוא מהסס כשהוא לוקח אותן (בתחילת השנה היה לו ביטחון להעיף אותן חופשי), הוא נראה חסר מוטיבציה ולא מבין איפה להיות. כשסטף איתו הוא נראה כל כך הרבה יותר טוב והמספרים שלו נהדרים. הבעיה היא שהווריורס משלמת בדקות האלו שכר לימוד יקר ונמצאת בפיגור. הדבר הכי טוב שיקרה לווריורס זה איבוד המקום בפלייאוף. הקבוצה הזו מורכבת מחתיכות פאזל מוזרות. העובדה הכי מעניינת היא שדריימונד גרין למרות עונה הגנתית טובה הוא שלילי מוחלט התקפית. במיוחד ללא סטף קרי לצידו. הכימיה בין דריימונד לוויסמן לא קיימת. יש הרבה שיעורי בית להנהלת הקבוצה שהצהירה שהיא מתקדמת ב"שנות אור" מכולם

    1. ג’ון מה ציפית לגבי גרין שהוא יהיה חיובי התקפית? הוא הראה ומראה מה הוא שווה ללא סופרסטארים לצדו שנה שעברה וגם העונה, נגר בין נגרים שב90% מקבוצות הליגה יורד לספסל, הפכו אותו פה באתר לחמישייה שנייה אולסטאר וטופ 15 בליגה… ההנהלה של גולדן סטייט הייתה חייבת לבעוט בגרין לפני שנתיים במקום זה הביא לו 100 מליון עשתה טרייד על וויגנס… רק חסר שקרי יבקש טרייד כי זה מגיע לו במקום לשחק עם האשפתות האלה

    2. ווריירס צריכים לטנקק אפשר לחשוב מה פלייאוף יתן להם. יש!דראפט חזק איוון מובלי אחד יפתור להם הרבה בעיות ויש להם גם הבחירה של מיני. הם יכולים לצאת חזקים מאד מזה.
      כואב לי לראות את סטפן כמעט בשיאו מבזבז שנותיו בקבוצה הזאת.
      אנו בפילי מוכנים לאמץ אותו לצד אחיו וגיסו יהיה גם מאושר יותר. אפילי את דמיאן לי נקלוט בשבילו.
      ככה נביא לו עוד איזה 2 3 טבעות לאוסף ודיונים על הראשמור והרכז הגואט.
      אנו ניתן חבילה יפה שמנה ודשנה לווריירס זה בצירןף עם הבחירות שלהם יאפשר להם לבנות קבוצה טובה מאד די מהר.
      הייתי מטריד גם את גרין וקליי והולך לריבילד מלא עם ימבה בחירות וכשרונות.

      לפלייאוף ומול קבוצות רציניות ההוקס חייבים את האנטר בשיא וחייבים בריאות של כולם. רדיש יכול להישאר פצוע אין בעיה עם זה פחות נזק.
      ואז אני מאמין שהם יהיו בסדר.
      לפני זה הם חייבים לנעול מקום 4 הלוז!שלהם חלש מאד ויהיה די פאשלה לא לסיים 4. הם חייבים להמשיך במומנטום.
      לקוות גם שטריי קצת יתעורר עם הידית שלו במיוחד מה3.
      היום בק טו בק אז הוא ינגר בטוח…

      בסגל מלא הם יאתגרו כל קבוצה במזרח למרות החוסר ניסיון. הם לא פראיירים. ותכלס מת לראות את טריי בפלייאוף איך יראה במיוחד בסידרה מול מיאמי שיזרקו עליו הכל.

      קיירי הוא שחקן מדהים סקורר בחסד אבל הדריבל של סטפן טוב יותר סטף רב אומן בהנדלינג.
      מה שהוא עשה היום להולידיי רחמים והולידיי באמת התאמץ.

      הגזמת לגבי טורנטו גולדן בלי קרי? לא ולא.
      הם קבוצת 5 7 במזרח והעונה הזאת היא כשלון גדול. הם ממש התרסקו. !רור שיש דבר כזה מאמן טוב עם עונה רעה. למי אין ימים רעים? אז גם למאמנים יש.
      נרס מאמן טוב מסטיבנס.
      לגבי הסטיבוט מי שאשם יותר ממנו זה איינג שלא מצליח להביא שחקנים בצבע ולא מנצל את בחירות הדראפט שלו. נראה מה יעשה בקיץ אם ישאר עד אז

      1. טנקוק זה הדבר הנכון מקצועית אבל אתה צריך לזכור שיש עוד שיקולים כלכליים, האולם החדש של הווריורס נפתח והציפיות היו הכנסות של 600 מליון דולר בשנה מקבוצת על, אם מחירים מופרזים. נראה לך שמישהו מאוהדי ההצלחות ישלם כל כך הרבה כסף על כרטיסים בשביל קבוצה מסריחה, אף קבוצה בליגה אפילו לא מועדון הטנ״ש לוקח את גרין בחוזה הזה בלי לקחת בחירה מהלוחמים שלא ששים לתת אותה. גם על הגופה קליי לא יתנו
        .
        לגבי טורנטו כמעט ולא צפיתי בהם העונה אז אין לי מןשג

  13. בס"ד
    תודה מנחם.
    בוסטון תקועים אלא אם כן טייטום, בראון וקמגה יקפצו כמה רמות.
    צריך שם זעזוע, כמו פילי העונה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט