אירועי דיומא – 06.04.2021

רבע גמר ליגת האלופות, משחק העונה בליגת העל, אופניים.

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא F17AE1D4-8934-4227-A3B8-AC163DE07065.jpeg

היום – משחק הענקיות בכדורגל הישראלי בין מכבי חיפה למכבי תל אביב

כדורגל ישראלי / ניר מועלם

פליאוף עליון – מחזור 2 :

19:00 מכבי פתח תקווה – קריית שמונה, ספורט 1 : שתי הקבוצות נלחמות על כרטיס לאירופה ולשם כך הן צריכות להגיע למקום ה-3 בו נמצאת כרגע אשדוד אשר רחוקה 5 נקודות מק"ש ו-6 מפתח תקווה אשר נמצאות במקום ה-4 וה-5 בהתאמה. שתי הקבוצות פתחו את הפליאוף עם 1-1, כאשר פתח תקווה חילצה בשיניים 1-1 ממכבי חיפה ואילו קריית שמונה קופחה ב1-1 מול אשדוד. הימור – מכבי פתח תקווה תנצח בבית.

19:45 הפועל באר שבע – אשדוד, ספורט 3 : אשדוד במקום ה-3 אותו היא רוצה לשמור עד לסיום העונה ואז היא תגיע לאירופה, ומנגד הפועל באר שבע חולמת גם כן על אירופה אך היא במקום ה-6 ורחוקה 7 נקודות משם, ולכן כל תוצאה אחרת מלבד ניצחון היום תרחיק אותה עוד יותר מהמטרה. ב"ש פתחה את הפליאוף עם הפסד 2-1 למכבי תל אביב שיכלה להבקיע בקלות עוד שני שערים, ואילו אשדוד פתחה עם 1-1 מול קריית שמונה, אותו היא הייתה צריכה להפסיד. הימור – תיקו שמשאיר לב"ש עוד אוויר לנשימה ומנגד מכניס את אשדוד למאבק קשה יותר על המקום ה-3.

*שווה צפייה* 20:00 מכבי חיפה – מכבי תל אביב, ספורט 5 : אחרי שחיפה סיימה בתיקו ביתי של 1-1 מול מכבי פתח תקווה היא ירדה חזרה למקום השני וזה בגלל שהצהובים מתל אביב ניצחו 2-1 את ב"ש ועכשיו היא שוב צריכה לרדוף אחרי הצהובים והמשחק הזה הגיע אולי אפילו בתזמון מושלם עבור הירוקים שפשוט צריכים להעז ולהמר על כל מה שיש להם כי זה משחק של עונה שלמה. אם נלך קצת להיסטוריה אז המשחק האחרון בכל המסגרות בו ניצחה מכבי חיפה את מכבי תל אביב היה אי שם בינואר 2018 אז ניצחה מכבי חיפה 3-0 בגביע המדינה את הצהובים, ואם נחפש את הניצחון האחרון של הירוקים בליגה הוא היה באוקטובר 2016 אז ניצחה חיפה 2-0 בנתניה משערים של עטר וקגלמאכר(כן היה שחקן כזה במכבי חיפה). הימור – בדרך כלל הירוקים בועטים בדלי במשחקים כאלו ואילו הצהובים חיים על מעמדים שכאלו אבל אני אהמר על הפתעה ואלך עם הירוקים מהכרמל.

רבע גמר ליגת האלופות/ צפריר אוזדובה

מנצ׳סטר סיטי- דורטמונד (22:00)

המאני טיים הגיעה וסיטי בעונה חלומית פייבוריטית למרות שמבחינה היסטורית אין לה מסורת של הצלחות באלופות. אבל יש הרגשה שהפעם זה רציני. גוורדיולה התלונן השבוע על העומס על הכדורגלנים אבל מי תהנה מזה יותר מסיטי עם הסגל העמוק באירופה. אז סיטי מגיעה עם 5 נצחונות רצופים לעומת דורטומונד שנמצאת בתקופה גרועה עם ניצחון אחד ב 5 האחרונים. בפעם האחרונה שהם נפגשו באלופות ב 2012 דורטמונד ניצחה 1-0. סיטי תגיע בסגל מלא ובדורטמונד יעדרו סנצ׳ו, ויטסל, מוקוקו, זאגדו, שמלצר.

ריאל מדריד- ליברפול (22:00)

שבוע גורלי לריאל שיקבע האם העונה היא הצלחה או כישלון יש לה קלאסיקו בשבת אבל לפני זה היא תארח את ליברפול. ריאל בכושר טוב עם 4 נצחונות רצופים אבל האלופות זה סיפור אחר. מנגד ליברפול שאומנם לא בעונה טובה אבל אם נשפוט לפי האלופות הייתה מרשימה יותר מריאל כרגע אפילו מקום בליגה האירופאית נראה לא בטוח לכן היא מבחינתה חייבת לזכות באלופות. היא עם שלושה נצחונות רצופים ואפילו דיוגו ג׳טוב הכישרון הפורטוגלי חזר.

ליגה ספרדית

ברצלונה-ריאל ויאדוליד 0-1

ניצחון קטן גדול לברצלונה שהופך את מאבק האליפות לצמוד מאי פעם כשהיא מרחק נקודה מאתלטיקו ו 2 מריאל והכי חשוב בשבת הקלאסיקו!

אז היה לנו משחק כדורגל חלש מצד שני הקבוצות. בארסה פתחה במערך החדש/ קבוע של 3-4-2-1 לא התחברה בהתקפה ושיטת 5 הבלמים עבדה טוב לריאל. חוץ מזה היה נראה כאילו שחקנים מאוד נזהרים לא לעשות פאולים וכמובן שקישרתי את זה לקלאסיקו בכל אופן לא זוכר יכולת התקפית כזאת חלשה של בארסה. אפילו השינוי של קומאן במחצית והמעבר ל 4-3-3 ההתקפי יותר לא ממש עזר. היה לויאדוליד בקשה לפנדל אחרי שכדור פגע ביד של ג׳ורדי אלבה אבל השופט התעלם (אני חושב שאי אפשר שכדור שפוגע ביד יהפוך לפנדל אלא אם מנע שער) בדקה ה 79 עוד רגע מחלוקת כאשר אוסקר פלאנו הכשיל את דמבלה מאחור והורחק, החלטה מחמירה של השופט. בדקה ה90 הגבהה של דה יונג הגיעה לראש של ארואחו ודמבלה מהאויר קבע 1-0 לברצלונה מה שהפך אותה ל פייבוריטית במאבק האליפות. אבל קודם לנצח במדריד

אופניים / דוד "פאקו" סעדה:

טור חבל הבאסקים – קטע 2:

קטע 1 של אתמול היה קטע הנג"ש של המירוץ. כפי שהיה ניתן כנראה לצפות, מי שעצר את השעון בזמן המהיר ביותר היה פרימוז רוגליץ', כשהוא מקדים ב-2 שניות את ברנדון מקנולטי (אחד הסייענים הראשיים של פוגאצ'אר) וב-18 שניות את יונאס וינגגארד (סייען שלו עצמו). לסלובני יש כעת מקדמה נחמדה של 28 שניות על מי שנראים כמו שני היריבים העיקריים שלו במירוץ, טאדיי פוגאצ'אר ואדם ייטס. יריבים נוספים של הסלובני ב-GC הגיעו בזמנים גרועים יותר כמו שכמן (31 שניות), פוגלסאנג (39), ואלוורדה (43), לאנדה (49), קארתי (1:06), וודס (1:07), מולמה (1:25), ואסטבאן צ'אבז, שהנג"ש ממשיך להיות אחת מהחולשות העיקריות שלו עם פיגור של 1:38 דקות.

קטע 2 כבר מכניס אותנו לתוואי הטיפוסים, אם כי הוא עדיין יכול להיחשב כחימום לקראת הקטעים הבאים. הוא כולל מספר טיפוסים בדרגת קושי בינונית, וטיפוס קצרצר ותלול ממש בסיום. אמור ללכת למטפסים בעלי כושר סיום טוב. רוגליץ' בהחלט יכול לקטוף כאן את השני שלו, וזה יכול ללכת גם למייקל וודס שלנו. שידור ביורוספורט מ-16:30.

כדורסל מכללות / מנחם לס

אוניברסיטת צפון קרולינה לא חיכתה הרבה לשכור מאמן חדש אחרי שרוי ויליאמס, מאמנה האגדי, החליט לפרוש – יוברט דייויס. למעשה היא לא הייתה צריכה 'לשכור', אלא רק לשנות את התפקיד ולהוסיף כנראה 5-6 מיליון למשכורת: יוברט דייויס, שהיה עוזרו של ויליאמס ב-9 העונות האחרונות.

להזכירכם, דייויס היה אול אמריקן בהארבע שנות משחקו בצפון קרולינה, ואז בילה 12 שנות NBA כששנותיו הגדולות ביותר היו עם הניקס בשנות 1992-1996. אם הכדור האחרון היה הולך לדייויס במקום ג'ון סטארקס במשחק הששי של אליפות ה-NBA ב-1994, הניקס ולא הרוקטס היו אלופים של אותה שנה. יוברט דייויס היה אחד מקלעי הפרימטר הטובים ביותר ב-NBA בשנה=נותיו הראשונות ב-NBA.

לפוסט הזה יש 33 תגובות

  1. ג'ימי ווייט הפסיד 6-3 לסטיבן הנדרי בקאמבק של הנדרי אחרי 9 שנים, במה שהיה שיחזור ליריבות הענקית בין השניים לאורך שנות ה-90 (4 גמרים – כולם להנדרי).
    לצערי המשחק שודר רק בתשלום ולא ראיתי.
    כתבה מעניינת על המשחק שהיה:
    https://www.telegraph.co.uk/snooker/2021/04/05/stephen-hendry-vs-jimmy-white-live-score-updates-world-snooker/

    1. תודה אשך. צריך לומר שהניצחון הזה של הנדרי הוא רק הראשון מתוך ארבעה שהוא צריך להשיג על מנת לעלות לאליפות העולם. נראה שהיריב הקשה ביותר שלו בדרך הוא ז׳או יואלונג (בסיבוב הלפני אחרון). אם יצליח לעשות זאת, זה יהיה האבא של האמא של כל הקאמבקים.

        1. כן, הפסיד בסיבוב הראשון של אליפות גיברלטר 4-1 למתיו סלט. זה היה המשחק התחרותי הראשון שלו מאז הפרישה שלו ב-2012. אתמול היה המשחק השני.

          1. נכון. תודה.
            אופן התפתחות הקריירה של הנדרי שונה, למשל, מאלה של אוסליבן והיגינס. בעוד שהראשון פרש בגיל צעיר יחסית, שני האחרונים מצטיינים גם באמצע העשור הרביעי לחייהם.

            1. נכון, ההידרדרות שלו בכושר הייתה מהירה, בניגוד לחבר'ה שהזכרת. יש עוד לא מעט ותיקים (כמו וויליאמס,בינגהאם ומגווייר) ששומרים על המקום בצמרת לאורך זמן. אוסליבן אגב תולה את העובדה ש"הזקנים" נשארים בצמרת ביכולת הלא מספיק טובה של הצעירים שמולם, משהו שהיה שונה בתקופה שלו. יש מצב שהוא צודק.

            2. כן, הדור של ילידי אמצע שנות השבעים הוא מאוד חזק. קשה אכן להצביע על שחקנים צעירים יותר שיוכלו להתקרב אליהם מבחינת ההישגים, למעט אולי טראמפ ווילסון (וגם סלבי, שמבוגר משני האחרונים).
              מבין השחקנים הצעירים אף יותר, יהיה מעניין לעקוב אחרי יאן בינגטאו, שמסתמן ככישרון גדול מאוד.

  2. תודה לכולם על הסיקורים המעניינים

    סיטי היא פייבוריטית מובהקת בטח שלדורטמונד חסרים שחקנים חשובים ברשותם סאנצ'ו היוצר הטוב ביותר שלהם, באסה שמוקוקו לא יכול לשחק אומנם הוא בן 16.5 אבל אנחנו עוד נשמע עליו, שחקן ברמה גבוהה. לא הייתי מספיד את דורטמונד (בכל זאת הלאנד) אבל סיטי כנראה תעבור.

    ריאל היא ריאל בליגת האלופות לצערה היא פוגשת את ליברפול שגם לה המפעל עושה בדרך כלל טוב, יהיה מעניין לראות את הסגנונות של זידאן וקלופ נפגשים ראש בראש, ההימור שלי ניצחון קטן לריאל (אבל משחק עם שערים).

    לגבי ברצלונה, לא האמנתי שהכדור נכנס, איזה סטטיסטיקה משוגעת 25 בעיטות לשער, 10 בעיטות למסגרת (יום ענק של מאסיפ, אקס לה מסיה)
    אני לא אוהב את זה אבל חושב שכן היה פנדל במקרה של אלבה, כל עשר דקות משנים את החוק וזה פשוט הפך להיות חוק "מה בראש של השופט", אולי צריך במקום פנדל להחזיר את הבעיטת עונשין מתוך הרחבה (במקרה של יד לא מכוונת) אבל זה כבר דיון אחר
    וכמובן שלא היה אדום בעבירה של פלאנו בדקה ה-79 ( שהיה מצויין דרך אגב).
    בקיצור לטרה (השופט) כהרגלו רצה להיות כוכב הערב והצליח, הייתי בטוח שיעשה הכל כדי לתת צהוב למסי (כדי שלא ישחק בקלסיקו).

    1. אם זה פנדל מה מונע משחקן שאין לו כל סיכוי לכבוש לקוון את הכדור ליד של היריב תמיד? פנדל זה ששחקן מנסה למנוע בידו את הכדור ברחבה ובבירור לא היה ניסיון של ג'ורדי. ולגבי האלנד ברגע שחיבר את עצמו עם ראיולה אני קצת פחות מתלהב ממנו. מה גם שעוד לא עשה כלום בכדורגל

    2. מדהים איך כל פעם ריאל מקבלת קבוצות חלשות. כן, ליברפול של העונה חלשה מאוד ביחס לעונות הקודמות.
      .
      אני חושב שהיד של אלבה הייתה סתם כי הוא רץ ולא מכוון. לא היה לו אפשרות למנוע את זה ואני די בטוח שזה לא היה בכוונה. למעשה זה די הפריע לו במהלך.
      .
      הייתה עבירה של צהוב של פלאנו, מוגזם אדום אבל אי אפשר לדעת מה היה לפני. אולי אזהרה או משהו בסגנון….
      מסי ממש השתדל אתמול להיות ילד טוב כדי לא לחטוף צהוב

    3. לפי החוקים כיום, ויאדוליד קופחה. היה פנדל (זה החוק: כשהיד לא צמודה לגוף ובעצם בגלל שהיא מגדילה את נפח הגוף של השחקן, זו עבירת יד וכשהיא ברחבה, זה פנדל) מנגיעת יד של אלבה.
      האדום, אפילו לא היה גבולי… עבירה טיפשית שבקושי מצדיקה צהוב.
      מדהים שאוהדי ברצלונה מתלוננים על השיפוט שלטובת ריאל (והיו לא מעט מקרים כאלה) ושוכחים לחלוטין את כל ה"פינוקים" שהם מקבלים השכם והערב. רק להיזכר בקלאסיקו שהבלאנקוס אירחו את הקטאלונים ב2014 והפסידו 4-3, במשחק בו הם היו הרבה יותר טובים והפסידו לשופט שעל התחזות מגוחכת של ניימאר, העניק להם פנדל ואדום(לראמוס) והוסיף חטא על פשע, כשאינייסטה דוחף את צ'אבי אלונסו ומקבל פנדל.
      כל הבכי והנהי על ההגרלות הקלות של ריאל… בשלוש מתוך ארבע פעמים שהבלאנקוס זכו בליגת האלופות, הם נתקלו בבאיירן מינכן החזקה. #הגרלה קלה#

      1. מתוך גוגל:
        בעדכון של פיפ"א וארגון IFAB, נקבע כי עבירת יד תישרק רק כאשר: 1- שחקן נוגע בכוונה עם היד או הזרוע בכדור, לדוגמא הזזה של היד או הזרוע לעבר הכדור. 2- נגיעות ביד כשהיד נמצאת במיקום שגורם להרחבת נפח הגוף, כשזה לא קרה ממצב שהוא היה חייב להרחיב את נפח הגוף בגלל התנועה שלו. 3- כובש שער בעזרת היד, גם אם זה בטעות.

  3. חוק זה חוק, איפה עובר הקו זאת תמיד הבעיה
    אני חושב שצריך לשנות את החוק אבל כדי להימנע כרגע מהחלטות סובייקטיביות של השופטים מקרה כזה צריך להיות יד או לשנות את החוק לבעיטה מתוך הרחבה או שרק כדור שעף לשער באופן וודאי והשחקן שינה את מעוף הכדור בעקבות נגיעת יד (מכוונת או לא זה לא מעניין) זה פנדל
    לגבי הלאנד הוא הימור, לדעתי הוא שחקן מעולה ויהיה טופ עולמי אבל 140 מיליון יורו לפני שכר ועמלות לראיולה (ואבא של הלאנד ?!?!?) זה טו מאצ'
    רק מסי ורונאלדו לפני 5-6 שנים היו שווים את הסכומים האלה (וגם זה מטורף)
    מאז הרכישה של ניימאר (נזכיר 222 מיליון יורו) עולם הכדורגל השתגע (קוטיניו 120 מיליון יורו, אמבפה 180 מיליון יורו, פוגבה 110 מיליון יורו, דמבלה 140מיליון יורו, האזרד 100 מיליון יורו, מגוואייר 80 מיליון ליש"ט WTF?!?!?)

    1. אותו דבר תגיד על משיכות בחולצה ועל נפילות אקראיות. יש קבוצות שתמיד מרוויחות משופטים פנדלים גם אם זה לא קשור לכלום מנגד יש קבוצות שלא משנה כמה פעמים יפוצצו אותם ברחבה הם לא יקבלו פנדל ולעיתים גם צהובים על "התחזות".
      .
      השכר בכל עולם הספורט הרקיע שחקים ומוגזם לחלוטין. הקבוצות משלמות על פוטנציאל ולא על הישגים וכדומה. מסי ורונאלדו היו שווים את הסכומים כי הם הוכיחו את עצמם. כנ"ל קאקא אי שם ב-2009 שריאל קנו אותו הוא היה מוכח וגם כריסטינו. הכסף נכנס לפעולה אצל ניימאר (דבר שסיבך את בארסה בצורה חמורה) ששלמו על פוטנציאל ולא על ההוכחות. אגב CR הוא נקנה ב-15 מיליון ע"י מנצסטר.
      קיוותי שהקורונה תאזן את המשכורות אבל קרה רק הפוך

      1. אני גם הייתי בטוח שהקורונה תוריד את הסכומים, כל זמן שיש שיח'ים ואוליגרכים זה רק יעלה

        משיכות בחולצה הם עבירות וצריך להתייחס אליהן וה-VAR שם בדיוק בשביל לאתר אותן
        לגבי נפילות אקראיות גם שם ה-VAR צריך להתערב ולבטל/ לאשר כרטיסים/ פנדלים גם אם זה לשנות החלטות שופט

  4. ניר דוד צפריר ומנחם תודה רבה
    אשר להיום יום כדורגל נהדר עם משחק העונה אצלנו
    משחק שמזכיר לי את קרבות שנות ה 90 בין הקבוצות כאשר רצו ראש בראש
    עם למשל ה 0-5 של מכבי חיפה (באליפות 94)
    ואת "הנקמה" של מכבי תל אביב שנה אח"כ עם 3-1 משלה (נמני בשיאו )
    הם רצו ראש בראש כזה צמוד גם בעונת 02-03 ומכבי תל אביב לקחה אליפות בהפרש שערים (זעיר) והנה חזרנו לימים הטובים
    כמובן הם היו 1-2 גם בשנה שעברה אך נדמה שהשנה המירוץ צמוד בהרבה.

    אשר לכדורגל ולרבעי גמר ליגת האלופות

    סיטי -דורטמונד :
    נראה שהיתרון של הסיטי בכל מישור הן ביכולת העכשווית
    הן במצב רוח סיטי לאחר ניצחון ויתרון 14 בפסגה לעומת דורטמונד שהפסידה משחק עונה על טופ ח והתרחקה 7 הפרש מהצמרת
    הן מבחינת הפציעות וכן שהאולנד מסיים חוזה.
    צפוי להיות כדורגל משובח וטוב.

    אשר לריאל -ליברפול
    ריאל באמת בשבוע גורלי והיא בסוג של חסרון מול ברצלונה לכך שמשחקת היום משחק כ"כ גורלי באלופות ותהיה בחסרון גדול עוד יותר מול ליברפול בגומלין לאחר שתתמודד מול ברצלונה בליגה .
    זהו שבוע קריטי שבו יחסר המנהיג הגדול ראמוס
    בליברפול גם חסר ואן דייק אבל הקבוצה מתאוששת והיא הביסה 3-0 בחוץ בארסנל וחזרה כדי 3 נק' למאבק על טופ 4 בליגה

    כך או כך צפוי משחק טוב בין 2 מאמנים מנוסים מאד במפגשי הנוק אאוט בין 2 קבוצות בעלות מסורת ששיחקו כבר בשני גמרי אלופות (1-1)

  5. לגבי אתמול היו עוד כמה משחקים
    שלא הספקתי להתייחס בזמן אמת
    ראשית בליגת הכדורסל שלנו
    בדרבי החיפאי שוב הפועל מנצחת את מכבי שוב במשחק צמוד הפעם 84-87
    ב:ש ניצחה בהרצליה 77-75 וירושלים ניצחה בנס ציונה 84-78 כל זאת במסגרת מחזור 23
    בנוסף במסגרת מחזור 24 אילת גברה על הפועל תל אביב 93-108

    אתמול שוחק גם חצי גמר הגביע בכדוריד

    בדרבי של ראשון מכבי מנצחת את הפועל 21-27
    אשדוד מנצחת את הרצליה 27-34
    והמנצחות ישחקו בגמר ביום 10 או 11/5

  6. עוד היום
    מכבי נגד חימקי במשחק השלמה עצוב משהו ביורליג (18.00 )

    ב 19.30 חולון מסיימת משחקיה בשלב הבתים בליגת האלופות היא תארח את טופאש שכבר הודחה חולון כאמור תשחק בפיינל אייט בטורניר שייתכן וייערך בארץ.

    היום גם יחולק הכרטיס השני בבית (והעולה השביעית ) במפגש בטורקיה בין קרישיאקה לברינדיזי
    כאשר הטורקים צריכים ניצחון 5 הפרש ומעלה על מנת לעלות אחרת האיטלקים עולים

    עוד היום הדרבי הספרדי 21.30 טנריף -בורגוס בין 2 קבוצות שעלו והמנצחת תסיים אלופת בית

    עוד היום סדרות חצי גמר היורוקאפ (הטוב מ 3 ) יוצאות לדרך להזכיר האלופה תשחק ביורוליג

    ב 20.00 מונאקו -קנריה

    מונאקו סיימה שנייה בבית המוקדם עם 3-7 ואז סיימה ראשונה את הבית בטופ 16 עם 1-5
    עד סדרת רבע הגמר התחילה בהפסד בית לבודצנוסט 77-76 אך ידעה לנצח בחוץ 74-64 ואת המשחק המכריע 87-90
    והיא מגיעה לכאם עם מאזן כולל של 5-14 ( כ 74 אחוז)
    מדובר גם במוליכת הליגה הצרפתית (2-14)

    קנריה לעומתה סיימה ראשונה בבית המוקדם עם 2-8 לאחר מכן סיימה שנייה בבית טופ 16 עם 3-3
    ברבע הגמר ניצחה בלבלואה (הקבוצה הצרפתית של תומר גינת) 84-74 והשלימה ניצחון נוסף בבית 64-66

    לכן היא מגיעה לכאן עם מאזן עונתי של 5-13 ( כ 72 אחוז)
    בליגה היא מדורגת 11 בלבד עם 15-12

    ב 21.45 וירטוס בולוניה -תארח את קאזאן
    וירטוס סיימה ראשונה את הבית המוקדם עם 0-10 וכן את בית טופ 16 עם 0-6
    ברבע הגמר עברה את חובנטוד עם 75-80 ביתי ו 84-78 בחוץ
    והיא מגיעה לכאן עם 0-18 בקבוצה משחקים כמובן 2 כוכבים גדולים בטח במונחי יורקאפ והם תיאודוסיץ ובילנילי
    בליגה מדורגת 3 עם 7-17

    קאזאן היא אנדרדוג אבל קבוצה חזקה מאד שאסור לזלזל בה
    בשלב הראשון סיימה שנייה עם 4-6
    בשלב השני סיימה ראשונה עם 1-5
    ברבע הגמר עברה דרבי רוסי עם קובאן בסדרה קשה.
    קאזאן ניצלה את הביתיות לניצחון 88-94 קובאן החזירה עם 74-86 אך קאזאן ניצחה במכריע 78-82
    וככה עלתה בסידרה אותה הפסידה בסה"כ הנקודות הכללי
    בליגה הצפון אירופאית מדורגת שנייה עם מאזן 5-15

  7. נעבור לליגות הכדורגל הבכירות באירופה אתמול דיברתי על הליגה הצרפתית
    היום נדבר על תמונת המצב ביתר הליגות הבכירות

    ספרד (בעקבות אתמול)

    טוב דרמה אדירה בספרד ברצלונה מנצחת אתמול דקה 90 במשחק שלא הגיעה לה לנצח
    אני אוהד ברצלונה אך הרגשתי לא נעים על החלטת השופטת לגבי האדום של שחקן ויאדוליד
    ויאדוליד ללא וויסמן הפצוע עמדה היטב על המגרש ונשדדה

    כך נראית הטבלה לאחר 29 מחזורים (מתוך 38 ) כך שנותרו 27 נק' בקופה
    1 אתלטיקו 66
    2 ברצלונה 65
    3 ריאל 63
    4 סבילה 58 (עם 12 הפרש על בטיס החמישית )
    קשה להאמין שסביליה בתמונה
    אך קרב משולש בוודאי שיש כאן.
    המשחקים הבולטים עד סוף העונה
    כבר במוצ"ש הקלאסיקו ריאל מארחת את ברצלונה.

    וביום ה 9/5
    ריאל תארח את סביליה
    ובמוקד ברצלונה מארחת את אתלטיקו
    יש עוד כמה וכמה מוקשים לכל קבוצה
    הנה לוח המשחקים המלא
    אתלטיקו : בטיס ח ' אייבר ב הוסקה ב בילבאו ח אלצ'ה ח ברצלונה ח סוסיאדד ב אוסאסונה ב ויאדוליד ח
    ברצלונה : ריאל ח חטאפה ב ויאריאל ח גרנדה ב ולנסיה ח אתלטיקו ב לבנטה ח סלטה ב אייבר ח
    ריאל : ברצלונה ב חטאפה ח קאדיז ח בטיס ב אוסאסונה ב סביליה ב גראנדה ח בילבאו ח ויאריאל ב
    סביליה : סלטה ח סוסיאדד ח לבנטה ח גראנדה ב בילבאו ב ריאל ח ולנסיה ב ויאריאל ח אלאבס ב

    נדמה לי שלברצלונה המשחקים הכי קשים אך הכל פתוח
    עוד נציין שלריאל יש על הדרך את מאבק ליגת האלופות ,לברצלונה יהיה באמצע גמר הגביע ואתלטיקו (ואם תרצו סביליה) מרוכזת רק במאבק האליפות.

    המאבק על האירופאית
    מקומות 5-6 ישחקו שם ובהינתן שברצלונה תנצח בגמר את בילבאו אזי גם מדורגת 7 ישחקו באירופאית
    כרגע כך נראה המאבק
    5 בטיס 46
    6 ויאריאל 46
    7 סוסיאדד 45
    בהינתן שברצלונה זוכה בגביע הם די בטוחות במקומם כמובן שמקום 5 מביא עלייה אוטומטית לבתים וייתכן שגם 6
    סלטה (37) גרנדה (36) ובילבאו ולבנטה (35) נראות רחוקות מאד
    לבילבאו ישנו צ'אנס דרך הגביע ולגרנדה כמו לויאריאל ישנו צ'אנס גם לליגת האלופות אם יזכו באירופאית
    (גראנדה מול יונייטד אם תנצח תפגוש באיאקס /רומא ויאריאל מצידה תפגוש בזאגרב ואם תנצח בארסנל /סלביה )

    בתחתית
    מקומות 18-20 יורדים ליגה והתחתית לוהטת

    הנה החלק הזה
    14 אוסאסונה 31
    15 חטאפה 30
    16 ויאדוליד 27
    17 אלצ'ה 26
    ————-
    18 הוסקה 24
    19 אייבר 23
    20 אלאבס 23

    מה שאומר שרק 3 נק' מפרידות בין האחרונה ועד לחוב מבטחים ושווה לעקוב

    נתונים סט'
    טבלת מלך השערים
    1 מסי 23
    2-3 מורנו מויאריאל וסוארס אתלטיקו עם 19
    4 בנזמה 18
    5 ניסרי מסביליה עם 15

    טבלת הבישולים
    1 אספאס מסלטה עם 10
    2-4 קרוס מסי ויורנטה מאתלטיקו עם 8 כ"א

  8. באנגליה אתמול ווסטהאם מנצחת את וולבס בחוץ 3-2 והמאבק על הכרטיס הרביעי לליגת האלופות לוהט

    כך נראית הצמרת לאחר 30 מחזורים ( מ 38)

    1 סיטי 74 ( 31 מש)
    2 מ.יונייטד 60
    3 לסטר 56
    4 ווסטהאם 52
    ——————
    5 צ'לסי 51
    6 טוטנהאם 49
    7 לבירפול 49
    8 אברטון 47 ( 29 מש)
    9 וילה 44 (29 מש)

    כל הקבוצות הללו חזק במאבק וחלקן לא יהיה אפילו באירופאית בסוף.

    בתחתית
    18-20 יורדות
    15 ברנלי 33
    16 ברייטון 32
    17 ניוקאסל 29
    ——————
    18 פולהאם 26
    19 ברומיץ 21
    20 שפילד יונייטד 14

    נתמקד במאבק על הרביעייה
    כמובן שסיטי כבר שם גם מ.יונייטד בפור 9 שמשמעותי מאד
    וגם לסטר עם מקדמה של 5 נק שהיא שבירה מאד אותה פספסה אשתקד

    הנה המשחקים המשמעותיים עד לסיום העונה
    כבר השבוע מחזור 31 במוקד טוטנהאם -מ.יונייטד ווסטהאם -לסטר וליברפול -וילה
    מחזור 32 : במוקד אברטון -טוטנהאם
    מחזור 33 : במוקד ווסטהאם -צ'לסי
    מחזור 34 : מ.יונייטד -ליברפול ובקטנה אברטון -וילה
    מחזור 35 : וילה -יונייטד ווסטהאם -אברטון וצ'לסי יוצאת לסיטי
    מחזור 36 : מ.יונייטד -לסטר וצ'לסי -ארסנל
    מחזור 37 : צ'לסי -לסטר ובקטנה טוטנהאם -וילה
    מחזור 38 ואחרון : לסטר -טוטנהאם וילה -צ'לסי וגם סיטי -אברטון וייתכן מאד שקרב ישיר על הירידה בתחתית פולהאם -ניוקאסל .

    טבלת מלך השערים
    1 קיין 19
    2 סלאח 18
    3 ברונו פרננדס 16
    4 קלברט לווין (אברטון) ו במפורד (לידס) עם 14

    הבשלנים
    1 קיין 13
    2 פרננדס ודה בריינה 11
    4 גריליש (וילה) 10
    5 סון 9

  9. בגרמניה מינכן ניצחה בלייפציג 1-0 פתחה פער של 7 ונראה שסגרה את סיפור האליפות
    מצד שני פרנקפורט ניצחה את דורטמונד ופתחה עלייה פער 7 במאבק על ליגת האלופות

    כך נראית הטבלה
    1 מינכן 64
    2 לייפציג 57
    3 וולפסבורג 54
    4 פרנקפורט 50
    —————–
    5-6 דורטמונד ולברקוזן 43

    ישנו מאבק על מקום 7 שככל הנראה יביא לאירופאית
    כך נראה המאבק כרגע
    7-9 אוניון ברלין ,שטוטגרט ומנשנגלדבך 39 נק'
    10 פרייבורג 37

    המאבק האחרון בתחתית

    17-18 יורדים 16 במבחנים מול מקום 3 בליגת המשנה
    הנה עיקר המאבק
    14-15 הרטה ומיינץ 25
    ————————-
    16 קלן 23
    ———–
    17 בלפילד 23
    18 שאלקה 10
    שאלקה ירדה מעשית והשאלה מי תצטרף אליה

    משחקים מעניינים עד סוף העונה
    השבוע 28 פרנקפורט -וולפסבורג
    29 וולפסבורג -מינכן
    30 מינכן -לברקוזן
    31 וולפסבורג -דורטמונד לברקוזן -פרנקפורט
    32 דורטמונד -לייפציג
    33 לייפציג -וולפסבורג
    34 מחזור סיום דורטמונד -לברקוזן

    מלך השערים
    1 לבנדובסקי 35 (הפציעה עלולה לגרום לו להפסיד את שיא הכיבושים של גרד מולר העומד על 40)
    2 סילבה 22 (פרנקפורט)
    3 האולנד 21
    הבשלן
    1 מולר 15
    2 קוסטיץ מפרנקפורט 11
    3 קאמיש והופמן ממנשנגלדבך עם 10

  10. איטליה :
    נדמה שאינטר בדרכה הבטוחה לאליפות
    הקבוצה סוגרת 9 ניצחונות ליגה רצופים (12 מש ללא הפסד) כולל 4 ניצחונות ברצף על חודו של שער

    המאבק העיקרי הוא על אירופה וביתר שאת על ליגת האלופות כאשר השביעייה הראשונה זו שתאייש את אירופה בטוחה (כי גם גמר הגביע יהיה בין 2 קבוצות שבתוך השביעייה אטאלנטה ויובה )

    כך נראית הצמרת לאחר 29 מש

    1 אינטר 68 (28 מש)
    2 מילאן 60
    3 אטאלנטה 58
    4 יובה 56 ( 28)
    —————-
    5 נאפולי 56 (28)
    6 לאציו 52 (28)
    7 רומא 51 (ביתרון 10 על ורונה השמינית )

    בתחתית 3 האחרונות יורדות 18-20
    כרגע
    16 ספציה 29
    17 טורינו 24 (28)
    ——————-
    18 קליארי 22
    19 פארמה 20
    20 קורטונה 15

    להלן המשחקים הבולטים עד לסיום העונה
    כבר מחר משחק ההשלמה יובה -נאפולי אם יובה מפסידה היא מחוץ לטופ 4 כרגע

    מחזור 31 : אטאלנטה -יובנטוס ונאפולי -אינטר
    32 : רומא -אטאלנטה ונאפולי -לאציו
    33 : לאציו -מילאן

    35 : יובה -מילאן
    36 : אינטר -רומא
    37 : רומא -לאציו ויובה -אינטר
    38 : אטאלנטה -מילאן

    מלך השערים
    1 רונאלדו 24
    2 לוקקו 20
    3 מיוראל 18
    4 זלאטן ונוואנקוו (מהאחרונה קורטונה) עם 15

    הטבח
    1 מוראטה עם 9

  11. סרג' גנאברי, שחקן הכנף/חלוץ של באיירן מינכן, נמצא חיובי לקורונה ויחמיץ את המפגש הראשון ברבע הגמר מול פ.ס.ז.
    באיירן תחסר גם את כוכבה ומלך השערים, רוברט לבנדובסקי ולמעשה תהיה חסרה מאוד באיום על השער.

  12. מכבי חיפה עלתה ליתרון 1-0 במשחק העונה בליגת העל שלנו, אחרי הגבהת כדור חופשי של עומר אצילי ונגיחה של פלאניץ'.
    הצהובים מעט טובים יותר והחמיצו כמה מצבים.

  13. בליגה שלנו, מכבי חיפה ומכבי תל אביב, נפרדו בתיקו 1-1 כשגררו משווה לזכות הצהובים בדקה ה50. בלקמן הורחק בדקה ה77 בצהוב שני (צהוב ראשון על הכשלה שלא הייתה לטעמי). מכבי תא נשארת במקום הראשון נקודה מעל חיפה.

  14. בליגת האלופות, ריאל מדריד אירחה את ליברפול במסגרת רבע הגמר וגברה עליה 3-1 במשחק שהיה בשליטתה כמעט לחלוטין. ההגנה האנגלית הייתה רעה מאוד ואיפשרה לספרדים להגיע למצב אחרי מצב. לא הייתי מתפלא אם ריאל הייתה מבקיעה עוד שניים שלושה שערים.
    ויניסיוס כבש צמד ואסנסיו הוסיף אחרי טעות קשה בהגנה. סלאח צימק.

  15. במשחק השני, מנצ'סטר סיטי אירחה את בורוסיה דורטמונד וניצחה 2-1 משער בדקה ה90 של פודן. דה ברוינה כבש ראשון אחרי יופי של מהלך, מרקו רויס איזן זמנית והביא לקיצה את אי ספיגת השערים של הסיטיזנס באלופות.
    סיטי שלטה, אבל לא מאוד הרשימה ונהנתה מיום חלש של חלוצה הנורבגי של השוורצגלבן, הולאנד.
    בכל מקרה, לדעתי סיטי תעלה, עקב פערי הכוחות הברורים ותשבור בצורת של פפ באי העפלה לחצי הגמר, דבר שלא הצליח לעשות בכהונתו כמנג'ר התכולים.
    אם סיטי תבוא לנצח, לדעתי היא תנצח גם בחוץ, אם היא תבוא לשחק על תוצאה, היא תודח.
    ריאל מחזיקה ביתרון מרשים יותר, אבל ליברפול מסוכנת מאוד באנפילד. ועדיין ריאל וזינאדין זידאן פייבוריטים מובהקים להעפיל לשלב הבא.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט