מעורב הופס ליום א': גונזגה בניצחון על הבאזר באחד ממשחקי המכללות הגדולים בכל הזמנים. השאר – ערן שור! / מנחם לס

אני לא אומר מילה אחת נוספת על המשחק. אתן לערן שור לתאר ולהסביר. אני רואה פיינל-פור מאז 1961. משחק נפלא כזה לא זכור לי!

1.האם לטריי יאנג יש את זה להיות ג'יימס הארדן הבא?

תנו מבט בטריי יאנג בן ה-18.5 באוניברסיטת אוקלהומה.

הוא לא נראה לכם בן 32?

כשהוא רץ ונע כסביבון מסביב הספארס שלשום אולי פרצופו נראה כמו של בן 32, אבל כשהוא נע הוא נראה כקוסם המחולל ניסים. הצורה שדהוא הטעה…הצורה שהוא חדר…הצורה שהוא כידרר…והצורה בה הוא קלע!

לא משנה בן כמה הוא נראה. מה שקובע הוא כיצד הוא משיחק, והשחקן שהיה קרוב ביותר להשוואה הוא לא פחות ולא יותר הארדן עצמו.

אני לא משווה את צורת המשחק שלהם. אני משווה את הסוואג שלהם, את השליטה שלהם במצב, ואת המנהיגות שלהם על קבוצה שלמה מבלי להוציא מילה אחת.

אני זוכר את הארדן בגילו, וטריי יאנג היום הוא ללא ספק טוב יותר מאשר ג'יימס הארדן היה בגילו.

השאלה מה יהיה מכאן ואילך. היוסטון רוקטס הפכה לקבוצה של ג'יימס הארדן. האם ליאנג יש את זה כדי להיות הכוכב, והשם הנרדף לאטלנטה האוקס?

מה שאני אוהב יותר ויותר אצל טריי היא יכולתו לחדור ולמשוך פאולים. או לפתוח את ההגנה ולמסור כדור לאיש כנף פתוח לחלוטין. מה שדומה בין הארדן ויאנג היא העובדה שאפילו כששומרו – והקבוצה הנגדית כולה – יודעים מה הוא יעשה, הוא עדיין מצליח לעשות זאת.

גם להארדן, וליאנג יותר ויותר, ישנה היכולת להשליט את רצונם על הפארקט. יאנג אפילו מהיר יותר וזריז יותר מהארדן, אבל תחת הסל באחיד-על-אחד הארדן רחב יותר, חזק יותר, גבוה יותר, וטוב יותר.

העונה חייבים להפבסיק לדבר על יאנג ככוכב צעיר שהפוטנציאל שלו בשמיים. עתה הגיע הזמן לדבר – ולראות – אם יאנג מסוגל לעלות את קבוצתו למדרגה הבאה ולעשות מה שהארדן עשה: להביא את קבוצתו רחוק בפלייאוף.

להארדן היו תמיד שחקנים וותיקים, מנוסים לצידו: כריס פול, ראסל ווסטברוק, פיג'יי טאקר, אריק גורדון, אריזה, קפלה.

ליאנג ישנם שחקנים צעירים טובים אבל חסרי נסיון פלייאוף. נסיון פלייאוף רוכשים רק אם משחקים בפלייאוף, ולא 'משחק אחר וגמרנו'. ליאנג ישנם אחלה שחקנים צעירים: הוא עצמו כמובן. ג'ון קולינס. בוגן בוגדנוביץ'קאם רדיש. דיאנדרה האנטר. עתה – עם 'סוויט לו ויליאמס ישנם מסביבו וותיקים כמו לו, קלינט קפלה. דנילו גלינרי. טוני סנל.

תפקידו של יאנג עתה הוא לערבב את הצעירים עם הוותיקים – שימו לב, אמרתי "וותיקים", לא "זקנים". האם הוא יכול ויודע? אם כן אז אולי באחד הימים יתחילו לעשות השוואות עם ג'יימס הארדן. אם לא אז הוא יסיים כמין פיט מרביץ'.

2. פול ג'ורג' משחק פצוע כבר כמה משחקים

פול ג'ורג' אמר למריג'ם סוונסון (https://www.ocregister.com/2021/04/02/clippers-paul-george-feeling-the-effects-of-toe-injury/) שהוא משחק כבר כמה משחקים עם אטצבע כף רגל פצועה. "אני לא יכול לכופף אותה. זה מפריע לי מאד בניתור". הוא הוסיף: I can’t really bend my toe and have it flexing all the way on that second toe. It’s just figuring it out. I gotta figure it out. Most importantly, if I can play, and play with minimal pain, that’s what I’m going for. We gotta figure it out though.”

אז למה הוא משחק?

"אפילו שאני לא במיטבי, הקבוצה זקוקה לי עכשיו"

3. אחת הסיבות שהקליפרס ויתרו על 'סוויט לו' היא שהם מאמינים בטרנס מאן!

שון פול מדווח שאחת הסיבות שהקליפרס הסכימו לדיל שהביא את ראז'ון רונדו ושלח את סוויט לו להאוקס היא שהם מאמינים שאיש השנה השנייה טרנס מאן יכול לספק את הנקודות שהם מפסידים עם 'סוויט לו' (https://www.nba.com/news/clippers-find-their-spark-with-terance-mann-and-rajon-rondo

4. הקינס מחתימים את דמיאן ג'ונס 'לניסיון של עשרה ימים'!

דמיאן ימלא את החור שנוצר בסנטר עם ההחלטה של הקינגס TO WAIVE את דקוואן ג'פריס. זאת תהיה הקבוצה השלישית של ג'ונס העונה אחרי פיניקס והלייקרס. בן ה-25 הוא האופציה שהקינגס מנסה אחרי שניפרדה מחסן וייטסייד.

דמיאן הוא אחד מהענקים האלה, 2.13 מ' עם גוף מחוטב להפליא שנראה כמו יהלום בחימום למשחק, או באימון קליל, אבל מגיע משחק רציני והוא די נעלם.

5. ישנם שחקנים שהפציעות רודפות אחריהם, ויו"ר החבורה הוא גורדון הייוארד

שוב ושוב. עוד פעם ועוד פעם: גורדון הייוארד פצוע.

"שחקן ה ארבע שנים על 120 מיל." לא מפסיק להיפצע. זאת שטות לחשוב שישנו דבר כזה 'שחקנים הנוטים להיפצע'. נקע הוא נקע. קרסול הוא קרסול. כשהוא מסתובב מעל ומעבר יכולת הרצועות להימתח (והאלסטיות שלהן היא קטנה באופן יחסי) אז קורה נקע. מתיחת הרצועות. בערך 4 שבועות של קרח, קרסול מורם, ומניעת תנועה – לעתים אפילו גבס רך.

זה קרה במשחק הניצחון על אינדיאנה. גורדון היה האדם ששינה את שרלוט העונה מהקצה אל הקצה. כמובן שהיה גם למלו, אבל למלו הוא \צעיר מוכשר. הוא לא נושא קבוצה על כתפיו. גורדון עושה זאת במנהיגות שקטה, עם 19.6 נק' ב-41.5% מה-3, 5.9 ריב', ו-4.1 אסיסטים.

הוא האחראי הראשי לעשות מהורנטס את הפתעת העונה.

6. אל הורפורד לא ישחק יותר העונה. אני מכיר את התהליך!

זה קרה במשחק ביום ששי נגד פיניקס.: אל הורפורד ישב בקצה הספסל ולא הוכנס לשחק. זה הסימן ששחקן מבוגר כמוהו בקבוצה צעירה שגילה הממוצע הוא 23 סיים את תפקידו

אתם זוכרים את 'התהליך'? זה קרה עם טים דנקן שקיבל את הכינוי 'זקן', ב-2012 (https://larrybrownsports.com/basketball/tim-duncan-did-not-play-old/125796) דנקן היה בן 36. הורפורד עדיין לא בן 36 אבל 'התהליך' החל. מעתה כל מה שעליו לעשות זה לשבת על הספסל, אולי לייעץ לצעירים באימון, וכמובן לאסוף את המיליונים.

7. דוראנט עומד לחזור מחר בערב

הוא יחזור עני ב-50 אלף (אתמול במעורב) אבל הוא יחזור, יתחיל בוודאי עם 17-20 דקות משחק, ונקווה שנראה אותו בריא ושלם עד האליפות.

<blockquote class="twitter-tweet"><p lang="en" dir="ltr">Steve Nash said there is a chance that Kevin Durant plays on Monday against the Knicks. Nash said there is a &quot;high probability&quot; Durant returns this week, even if it is not on Monday.</p>&mdash; Malika Andrews (@malika_andrews) <a href="https://twitter.com/malika_andrews/status/1378394322115133440?ref_src=twsrc%5Etfw">April 3, 2021</a></blockquote> <script async src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

8. ספנסר דינווידי אומר לאוהדיו שלא ידאגו. הוא לא הולך לשום מקום

גם אני נידלקתי – מכעס – כששמעתי על הטרייד של דינווידי עם קליי אוברה

מרק סטיין היה זה שהודיע שהטרייד של ספנסר בקליי הוא עובדה מוגמרת שרק מחכה לחתימה.

זה מה שסטיין כתב,

וזה מה שדיווחתי אתמול:

“Among the options they explored, I’m told, was sending Dinwiddie to Golden State for Kelly Oubre. Golden State rejected those overtures because it is still desperate to make the playoffs. While numerous Oubre trade scenarios came up, Golden State was not going to trade him for someone who couldn’t help the team in the short term.”

דינווידי מחייך ואומר בסרטון ל-TIK-

The Warriors actually lied about that s—. The Warriors offered Kelly Oubre for me, and the Nets declined.”

לך תדע מי אומר את האמת ומי משקר. למעשה, את מי זה מעניין, מלבד העובדה שאין טרייד?

9. הבלואאוט על הווריורס רק חימם את תומפסון

הנה, קראו:

10. "רונדו: אני לא יכול לחכות לפגוש את הלייקרס בפלייאוף!"

אני הייתי בטוח שבין הלייקרס ורונדו שוררת אהבה גדולה.

היי, לך תדע אם זו אהבה או שנאה. איך לימד אותנו המורה שלנו קווינט בכיתה ב'? "המרחק בין אהבה לשנאה הוא כחוט השערה!" (כמובן שהרמתי את ידי ושאלתי 'אז איך זה שאני שונא את הפועל חיפה והפועל ת"א כגודל הים התיכון?, וכמובן שזאת היתה סיבה להכאה נוספת בידי בסרגל, והחטאה נוספת כי הייתי מהיר ממנו בהזזת היד מאשר המורה שלי קווינט בהנפת הסרגל).

רונדו אמר אתמול : לא קרה דבר ביני לבין הלייקרס. זה פשוט “It was a rivalry. I’ve been getting just a lot of welcome-backs. I’m looking forward to the competitio

ראז'ון עדיין לא שיחק משחק אחד עם הקליפרס. אולי הערב?

11. לוקה חוטף טכני אחרי שקלע את הפאול הראשון הוא החל צורח "AND…..ONNNNNNEEEE!!!"

הצרחה לא עלתה יפה באוזני הזיברות, כמו שאומרים החברים שלי בדאונטאון אילת והם צפצפו לטכנית נגדו!

You don’t normally see this for a player calling for a foul on a basket, but Doncic likely didn’t help himself by stopping and staring at the official after the non-call. That may have even been the decisive factor.

Some might label Doncic a whiner for doing things like this, but be careful — Mark Cuban will have something to say to you if you do.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 66 תגובות

  1. פאקן דמיאן ליליארד איזה באזר על ucla. הבחור הזה זה דמיאן הבא מזכיר אותו בכל רמח אבריו וואלה שאני לוקח את סאגס לפני קייד.
    איזה סיום ראיתי עכשיו בטוויטר בעודי בהארכה של קבוצות האשך😂

        1. מהמר על 3 או 4. קייד ומובלי מופיעים כמעט בכל המוקים כ-1-2. גרין כבר לא משחק מאז סיום הג'י ליג אז המנייה קרה, אך עוד חודש מהיום יאבק על מקום 3 או 4.

          אצלי זה קייד, גרין, סאגס, מובלי ואוליי קמינגה (חייב לראות יותר ממנו הותיר בי טעם רע לקראת סוף עונת הג'י ליג)

  2. רונדו הפחון ינוגב עי השיקצה לא ידעתי שגופות מדברות. איפה הוא כל הזמן פצוע הוא בקושי משחק ממה הוא פצוע?
    סוויט לו אתמול קלע במשחק 1 יותר ממה שהוא קלע בהוקס כל העונה הפח הזה

    הלוחמים הם קבוצה גמורה סף פלייאוף גם עם קליי. הם יכולים לדבר כמה שבא להם. בלי להנחית כוכב הם ישקעו בתחתית הפלייאוף וזה עוד במצב שהפליקנס לא יתרוממו..

    היוורד סובל ממזל רע אולי צריך גירוש שדים

    הורפורד זה חדשות ישנות דוק הושבת ממזמן על מנת לתת לאלכסיי פוקושבסקי לנגב הבחור עם 3 משחקי 20+ רצוף כמדומני.

    פרסטי מחפש איזה פראייר שיתן עליו בחירות דראפט 😂😂😂
    תכלס אם אני ווריירס מחליף אותו בדריי קל. שחקן הרבה יותר טוב. אם היה משחק בקריירה בלוחמים היה נזכר כhof ביג אל.

    דמיאן גונס לא יכול לשחק בנס ציונה הוא יודע לעשות רק לוב זוכר אותו מעונות עם טריי בהוקס 😂😂
    הוא חסר כל יכולת בסיסית בכדורסל.

    טרנס מאן היה תמיד מעולה כל משחק שראיתי אותו הוא נותן האסל חבלז ועולה לשחק רעב הוא לוהט לאחרונה שמח בשבילו

    1. גולדן עם סטף וקליי סף פלייאוף?
      לא נראה לי. תלוי איך קליי יצליח לחזור אחרי שנתיים בחוץ עם לאחר כמה חודשי התאקלמות. זה צמד הרבה יותר מפחיד מלילארד ומקולום, ופורטלנד הם טיפה מעבר לסף פלייאוף, תלוי במצב רוח (שלהם, ובעיקר של המדרג הטורדן)

      1. כן סף פלייאוף
        פחות טובים מלייקרס קליפרס דנבר סאנס מאבס. די ברמה של פורטלנד. רק שקרי יהיה בן 33 וקליי אחרי פציעת קשות…
        לאר קבוצה שיש לה מה לעשות יטותר מידי חוץ מלעוף סיב 1
        אם נא מנחיתים גארד נורמלי גם הם מעליהם

      2. קלי גמר קריירה, הוא לא יתקרב להיות השחקן שהיה הוא יחזור בגיל 32 אחרי שנתיים שבהם קרע רצועות ואכילס. איתו הם קבוצת פלייאוף גבולית רחוקה מאוד מהקונטנדריות בליגה.
        .
        גולדן סטייט עשו ריצה מופלאה 5 גמרים 3 אליפוית הם היו אחת מהקבוצות הגדולות בהיסטוריה (זאת עם דוראנט של 2017 לדעתי החזקה מכולם) אבל אין מה לעשות כל הקבוצות יורדות בסוף והסוף של הלוחמים הגיעה עם העזיבה של דוראנט והפציעות של קליי.

  3. מתוך מורה הנבוכים של ערן שור הנהדר לפיינל פור https://hoops.co.il/?p=225248#comment-1613023 :
    .
    כוכבים/מועמדים לדראפט (של UCLA): אין. כלומר, כן, יש שחקנים מובילים. אבל אני לא רואה כאן אף אחד שאמור להיות שחקן משפיע ב-נבא.
    ובכל זאת, ג'וני ג'וזאנג הוא סיפור מעניין. שחקן שגדל בלוס אנג'לס והתלבט בין UCLA לקנטאקי כשיצא מהתיכון ב-2019. הוא החליט להתחייב לקליפארי והוויילד קאטס ברגע האחרון, וכמו רבים אחרים לפניו, הוא לא נראה שם טוב בכלל ליד עמנואל קוויקלי וטייריס מקסי. אז כמו גריימס מלמעלה, בקיץ הוא חזר הביתה ללוס אנג'לס וככל שהעונה התקדמה הוא הלך והשתפר. בחצי הגמר מול מישיגן הוא קלע יותר מחצי מהנקודות של הברואינז (28) והוא הסיבה שהם בכלל כאן. לא אתלט גדול או שחקן חזק במיוחד, אבל ברמת המכללות מצליח לעשות את הנקודות שלו יפה.

  4. תודה מנחמנו
    טכני ללוקה על צעקת אנד וואן? השתן עלה לשופטים לראש?
    שימון, נראה מה פליאוף רונדו שווה השנה, אני אביא לך כובע אם אתה רעב…
    הייווארד שווה זהב אבל נפצע כל הזמן, אני אמביוולנטי.

    1. פלייאוף רונדו שווה ביצים ינוגב ויושפל, התכוונת לפלייאוף קאווי ופלייאוף P אולי. רונדו זה השחקן ה12 בחשיבותו בקליפרס. להרים לוב שלא שומרים עליך גם אתה יכול. אם אתה פותח לצד שיקצה קאווי דוראנט ודיוויס אני מבטיח לך שאתה מסיים כל משחק עם 10 אס

  5. תודה רבה מנחם אחלה מעורב.
    .
    חבל על הייווארד, ועל שרלוט שכבר איבדה את למלו, מקווה שישמרו על מומנטום חיובי בעונה הבאה. חבל גם על דמדומי הקריירה של הורפורד, בשכר נורמלי יותר היה בהחלט יכול להועיל לקבוצות תחרותיות, כולל הספרס.

    1. מה חבל איזה כיף זה לקבל 30 מיליון ולראות את כל המשחקים מהשורה הראשונה, מה קרה לך. הוא יכול לנוח. אגב הביאו לו שחרור לטוס לחו"ל וכאלה? הרי הוא גם ככה לא הולך לשחק אז מכריחים אותו להיות עם הקבוצה גם?

  6. ריילי צריך להתחיל להפעיל את היכולת שלו להביא את הורפורד כבר העונה למיאמי כדי לעבות את עמדת הסנטר. אל יכול להיות עזר רב בהגנה על אמביד ויאניס בפלייאוף

    1. כמה דברים הראשוןהורפורד לא יקבל בייאוט החוזה שלו ארוך וגדול מדי ומדובר על פרסטי אין מצב שישחרר אותו בלי לקבל משהו בתמורה, ובגלל שהטריידים נגמרו ותקרת השכר של מיאמי חסומה אין דרך ממשית להביא אותו.
      .
      דבר שני הגופה של אל גם כשהייתה צעירה לא יכלה להתמודד מול שחקנים פיזים וארוכים אז עכשיו? יאניס ואמביד יהפכו אותו לחשפנית בE11EVEN.
      .
      בכללי אני מבין את הרצון של מיאמי להיות תחרותית אבל אני במקומה קופא על השמרים לפחות שנתיים ומחכה שהתחרות תרד, הקוטנטדריות של העונה בטח ברוקלין ולוס אנגלס כל כך חזקות וכישרונות שאין להם מה לחפש נגדם.

      1. מיאמי יכולה לצאת מהמזרח אם לא תפגוש את הנטס בדרך 🙂
        מול פילי הסיכויים לטובת פילי אבל עם דוק ריברס בפלייאוף וכל זה ההיט מסוגלים "להפתיע" אותם. אני חושב שאת הבאקס הם ינצחו שוב.
        אולדיפו יכנס מתישהו לכושר וגם באטלר, הם קבוצה מאד קשוחה עם הגנה חזקה וההתקפה יכולה לתפקד לפתע בפלייאוף.

        הורפורד יכול להיות תרומה טובה להרבה קבוצות רציניות בשכר של 10-15 אבל עם מה שהוא מרוויח עכשיו? מי יגע בו?
        פרסטי לא יעשה עליו ביי אאוט ויתן לו ללכת לקונטנדרית בלי תמורה זה לא הקאבס חחחחח

        1. מה זה אם לא תפגוש את הנטס? הנטס זו הפייבוריטית הברורה וכל קבוצה צריכה להבין שכדי לצאת מהמזרח עליהם לנצח אותה, ואף קבוצה במזרח ולדעתי גם בליגה לא מספיק כישרונית לזה, אף קבוצה לא מסוגלת להתמודד הגנתית נגד הארדן קיירי ודוראנט השמיכה ההגנתית פשוט קצרה מדי, אי אפשר להביא דאבל טים.
          .
          דרך אגב שמעון אין מצב שמיאמי מנצחת את פילי, אין להם דרך להאט או להתמודד בכלל עם אמביד, הוא יהפוך את באם לסחבה, סימונס ישתק את גימי באטלר ואת הגופה של אולדיפו.
          .
          דרך אגב לגבי הביאוט גיא הזכיר את שון קמפ מה שהוא לא הזכיר זה שפורטלנד עשו את זה כדי לחסוך עשרות מילונים בטקס קליבלנד נתנו ללברון את דראמונד בחינם, יותר מזה הם משלמים לו 13 מליון העונה שישחק תחת לברון.
          לא קיים בהיסטוריה של הספורט המקצועני דבר כזה מגוכח.

          1. אתה קשקשן שלא נולד כמוהו. כבר מזמן אין לי כח להגיב לשטויות שלך אבל אתה רק חוזר עליהם בלי הפסקה שעוד מישהו עלול לקחת את זה ברצינות. היו מלא מקרים שקבוצות שלמו מלא כסף לשחקן שמשחק בקבוצה אחרת שרלוט לא משלמים לניק באטום 27 מיליון כדי לשחק עבור קאווי? הניקס לא שילמו לנואה 19 מיליון כדי שישחק בממפיס ואיפה לא?

      2. ניגב יפה וקירצף יש לציין… הניקס ושארלוט לא עדו את זה כדי להחתים שחקנים חופשיים או לרדת מתחת לתקרת השכר?

          1. נו והם לא יכלו להשאיר אותו על DNP? בעוד שלקבוצות אחרות זה עזר כלכלית או מקצועית (לדעתי לא היה אפשר להביא את היווארד בלי ביאוט לבאטום למרות שאני לא בטוח), או שהקבוצות האלו תכננו לרדת מתחת לתקרת השכר…
            .
            לקליבלנד לא הייתה שום סיבה לתת לו את המשכורת בזמן שהוא משחק אצל אחרים, זה משנה את כל התמונה.

            1. לא הם לא יכולים – זו עילה לארביטרציה.

            2. קליבלנד סיכמו עם הסוכן שלו שהם מושיבים אותו בצד בזמן שהם מחפשים טרייד – זו פגיעה אישית בשחקן. מן הסתם הסיכום כלל באיאאוט במקרה ולא מוצאים לו טרייד.

            3. ברור שזה צורם ששחקן כזה יוצא ככה סתם לאויר החופשי אבל את הקאבס מענינים האינטרסים של הקאבס לא של שאר ה-NBA (בטח לא של לברון).

            4. כן אין בעיה לתת לו בייאוט במידה והוא לא בתוכניות אבל למה לתת ביאוט מלא? מה יוצא מזה לקבוצה לא הבנתי.
              .
              למה לא להגיד לשחקן שזה סופר הגיוני החוזה שלך גבוה אין לנו בעיה שתשחק בקבוצה אחרת אבל בשביל זה תצטרך לוותר למועדון כמה מיליונים כמו במקרה של אולדריג,או שאין לנו בעיה שתתאמן עם הקבוצה ובקיץ תעזוב בחינם.

              https://www.google.com.mx/amp/s/syndication.bleacherreport.com/amp/2670443-lamarcus-aldridge-spurs-reportedly-proceeding-to-contract-buyout.amp.html

            5. כמה פעמים אני יכול להגיד את זה? אתה לא יכול סתם ככה לספסל שחקן כי בא לך. אם הם רוצים שהוא יוותר על מיליונים אז שימשיכו לתת לו את ההזדמנותעל המגרש.

            6. מה יצא לסיקסרס כאשר נתנו לבוגוט בייאאוט מלא?
              .
              (ולא, זה לא היה לפני "המון" שנים)
              .
              יש לי בשבילך תמונת פרופיל חדשה:
              .

              .
              תתחדש…

            7. ענק גיא!!! (: עת להיות מנגב ועת להיות מנוגב, הפעם ניגבתם איתי את הפארקט אין מה לומר .

            8. סחתיין על הרוח הספורטיבית, ברוך!

            9. זו לא תחרות – זה לקרוא מה שרושמים לך לפעמים.

  7. אי אפשר להשוות את הארדן ויאנג לדעתי. נם סגנונות משחק שונים וגם פיזית המשחק שלהם שונה. יאנג צנום מול הארדן שהרבה יותר פיזי.
    יאנג, הרבה בזכות קארי, נמצא ב-NBA, כי אחרי המהפגה של סטף התחילו להסתכל לעבר שחקנים כמו יאנג כסטארים ולא בגימיק של איזה קלעי מהספסל.
    צריך גם לזכור שהארדן הגיע ישירות לקבוצה עם ווסטברוק ודוראנט. הוא ממש לא קיבל ישר את המפתחות ולקח זמן להתפתחות שלו כי עלה מהספסל.
    .
    חבל לי על הורפורד. אני דווקא חושב שהוא בשקט יכול לקבל 20 דקות גם ב-OKC כי הצעירים יכולים ללמוד מהחוכמה שלו, ולמרות החוזה המופרך הוא עדיין לא שכח לשחק כדורסל.
    הבעיה שהחוזה שלו פשוט לא הגיוני לתפוקה שהוא נותן.
    .
    היוורד פשוט עשוי מזכוכית כמו בסרט של סמואל ל ג'קסון וברוס ויליס

  8. מוקדש במיוחד לרזיאל

    הבוט וילד חמוד בשם גורדון היוורד לפני 11 שנה מנסים לעשות סאגס לששבסקי ואפילו איזה זובאץ עושה בחיתול

    https://www.youtube.com/watch?v=0qqMzun_c1I&ab_channel=KodyKaz

    גמר 2016 סיומת מטורפת עם שלשה מדהימה של צפון קרוליינה

    https://youtu.be/0qqMzun_c1I?t=308

  9. אחלה מעורב תודה רבה.
    יאנג ייבחן ברצינות בעונה הבאה כשקולינס כנראה יעזוב. העונה הוא לא השתפר כפי שציפו ממנו לאחר עונת 2019-20 חזקה במיוחד.

    1. קולינס לא יעזוב כזה מהר הוא ריסטרקטד השמועות מדברות שההוקס ישוו כל הצעה הם רק מחכים לראות מה הכי הרבה שיציעו לו. הם יתפללו שלא יציעו לו מקס אבל כמו שאני מכיאר את הליגה חצי מהליגה תתן לו מקס 🙂

  10. הטכניות האלה מתחילות לעלות לי על העצבים. אחרי לוקה שלשום, אתמול מול לוקה ראול נטו קיבל טכנית על משהו דומה, הוא נכנס לסל לא קיבל פאול ובדרך חזרה להגנה מתיסכול ופרץ רגשות בלתי נשלט עשה תנועה של ילד קטן מתוסכל עם הרגליים על הרצפה וחטף טכנית. כנ״ל לגבי הצעקה של לוקה אנד וואן. האגו של השופטים נהיה מפלצת וסילבר חייב לטפל בזה.
    .
    זה נראה לכם הגיוני שהתפרצות רגשית טבעית שלא פוגעת באף אחד ומתבטאת בדפיקה של הרגל על הרצפה או בצעקה של אנד וואן מצדיקה עצירת משחק ופאול טכני? מה, השופטים כל כך רגישים שלא יכולים להכיל דבר כזה ויותר חשוב לעצור את שטף המשחק כדי לשמור על כבודם? זה פשוט טמטום אחד גדול שמוריד מההנאה של הצפייה ולכן סילבר חייב לעשות פה שינוי אם הרייטינג באמת חשוב לו. אני לא מבקש שהשופטים יכילו הכל, אבל יש גבול לכל תעלול והגבול נחצה כבר.

    1. חחחח העיקר מונטרזל שואג כל היום ראס צורח עד וואן עד ירושלים כבר 10 שנים, שחקנים עושים שרירים ופתאום מישהו נותן לך טכנית חחחחחחח
      זה אפלייה מתקנת ללוקה שלא יגידו שכוכבים מקבלים יחס מועדף.
      אגב לא היה אנד וואן על לוקה מי נגע בו בכלל
      זה בקטנה.
      לך תראה פורטלנד באקס להבין מה זה WWE

    2. תכיר: PC – שרת, שרת – PC
      נעים מאוד.
      מה שסילבר עושה עם השופטים זה ב-ד-י-ו-ק ה-PC של הדור המזויין הזה של "אני לא מרגיש בטוח" שנפגעים ונעלבים מכל דבר ושמטילים טרור של השתקה על סביבתם.
      שלא תגידו שלא אמרנו.
      # סילבר הרס את הליגה

  11. תודה מנחם, אחלה מעורב.
    חבל על גורדון היווארד; גם קצת מציק לי ששחקן כל כך טוב כמו הורפורד לא תורם לאיזו קונטנדרית.
    כמו שסמיילי אמר, לפני כניסת השלשות ותופעת סטף יאנג היה נחשב לקוריוז אמיתי, והיום מסתכלים עליו כעל כוכב.
    זה מעלה לי את בלוטת הנוסטלגיה והמחשבות what if אם עודד קטש היה מתגייס היום לנבא ולאיזה שחקן הוא היה הופך שם.

          1. גם אני חושב שהוא היה חלש מאוד פיזית. אבל כשרון עולמי בכל שאר האספקטים. היו חוגגים עליו בהגנה אבל בהתקפה הוא היה סוג של טריי יאנג

            1. לא הוא לא :), לא היה את המהירות של טריי ואז פלוטרים לא היו באופנה והוא היה יותר רזה מטריי 🙂

  12. תודה מנחם
    שום מילה על פול פירס?
    הבן אדם פרסם קטעים הזויים לחלוטין
    בחורה שרוקדת על הרצפה, נראה שפוך טילים מסמים, אלכוג׳ל או אלכהול(ייתכן שילוב קטלני של כל ה 3 )
    אחלה מעורב

    1. הכי הצחיק אותי זה קוזמה ההזוי הזה ״שמופתע״, פול פירס יכל להביא חשפניות הרבה יותר טובות, לא אמרו שפול פירס איש כנסייה ונאמן לאשתו…. שחקני NBA בוגדים בזונות עם הנשים שלהם, כל שחקן עושה את זה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט