אירועי דיומא – 03.04.2021: כדורגל ישראלי, אירופאי, אנגלי,פיינל פור מכללות (גברים ונשים), בייסבול, NFL, NBA

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא F17AE1D4-8934-4227-A3B8-AC163DE07065.jpeg

היום – תחילת משחקי הפליאוף העליון והתחתון בישראל.

כדורגל ישראלי / ניר מועלם :

פליאוף עליון – מחזור 1 :

18:45 אשדוד – קריית שמונה, 5 לייב : אשדוד שבמקום השלישי תארח את קריית שמונה שנמצאת במקום הרביעי אך עם פער של 5 נקודות ממנה וניצחון היום של אשדוד יכול לתת לה דחיפה מאוד רצינית לקראת המשך הפליאוף ועם פתיחה של פער רציני על פני האחרות. אשדוד מגיעה למשחק אחרי ניצחון בגביע המדינה 2-1 בהארכה על ביתר ואחרי שלושה ימים עם 2-0 על אותה ביתר אך הפעם בליגה, ומנגד קריית שמונה ניצחה במחזור האחרון 1-0 את כפר סבא מה שהעלה אותה לפליאוף העליון לבסוף. הימור – העונה הן נפגשו כבר פעמיים ובשני המקרים ידם של הצפוניים הייתה על העליונה, אך הפעם אני מאמין שאשדוד תצליח לנצח.

19:50 מכבי חיפה – מכבי פתח תקווה, ספורט 1 : רק לפני פחות מחודש הן נפגשו באותו האיצטדיון ואז מכבי פתח תקווה של גיא לוזון הרסה למכבי חיפה כמעט את העונה כולה אך עם קצת מזל מהפועל תל אביב, הצליחה מכבי חיפה לחזור במחזור הסיום של העונה הסדירה למקום הראשון, והיום מכבי חיפה תנסה לנקום באותה פתח תקווה שניצחה אותה לפני 3 מחזורים בדיוק, ורק אזכיר שהן נפגשו שוב לפני שבועיים והפעם בגביע המדינה אז ניצחה מכבי חיפה 2-1. במחזור הליגה האחרון ניצחה מכבי חיפה 2-0 את נתניה, ואילו פתח תקווה רשמה הפסד 1-0 בדוחא מול סכנין. הימור – מכבי חיפה מנצחת ונשארת מחזור אחד נוסף בראשות הטבלה.

20:30 מכבי תל אביב – הפועל באר שבע, ספורט 5 : משחק בין שתיהן הוא תמיד משחק מעניין, במיוחד לאור היריבות שנוצרה ביניהן בשנים האחרונות. מכבי תל אביב כרגע במקום השני עם נקודה אחת פחות ממכבי חיפה המובילה, ואילו באר שבע שעלתה בשיניים לפליאוף העליון נמצאת במקום ה-5 כאשר הפער בינה לבין מכבי תל אביב עומד על 21 נקודות. מכבי תל אביב מגיעה אחרי תיקו 1-1 מול הפועל תל אביב שבגללו היא איבדה את ראשות הטבלה, ואילו ב"ש מגיעה אחרי 2-0 על בני יהודה שהעלה אותה לפליאוף העליון, וחשוב להזכיר שבאר שבע תשחק ללא ז'וסוואה וגם ללא קלטינס. הימור – מכבי תל אביב תנצח את המשחק.

פליאוף תחתון – מחזור 1 :

17:15 הפועל חדרה – הפועל תל אביב, ספורט 1 : חדרה נמצאת במקום ה-3 ואילו הפועל במקום ה-6, כאשר הפער ביניהן הוא 5 יחידות, וחשוב להדגיש שהפער בין הפועל תל אביב לכפר סבא שמתחת לקו האדום עומד על 4 נקודות. הפועל חדרה רושמת שני ניצחונות רצופים כאשר האחרון היה 3-1 על הפועל חיפה, ומנגד הפועל תל אביב מגיעה אחרי שהצליחה לעצור את היריבה העירונית עם 1-1. הימור – המשחק הכי משולש מבין כל משחקי השבת, משחק שבו כל תוצאה יכולה להיות כי שתיהן קבוצות שוות ברמתן והמגרש של חדרה הוא בכלל בנתניה בלי קהל ביתי, אבל אם צריך להמר על תוצאה אני אהמר על הקבוצה הביתית.

כדורגל אירופאי/ צפריר אוזדובה

גמר הגביע הספרדי

אתלטיק בילבאו- ריאל סוסיאדד (22:30)

לראשונה בהיסטוריה ובאיחור של שנה גמר הגביע הספרדי של 2020 יפגיש את שתי הקבוצות הבאסקיות הבכירות לדרבי סוער. כזכור בגלל הקורונה הגמר של 2020 נדחה למועד לא ידוע בתקווה שישוחק עם קהל אבל תקוות לחוד ומציאות לחוד ואחרי המתנה ארוכה הגמר ישוחק הערב ללא קהל. מבחינה היסטורית בילבאו פייבוריטית והכי מדהים שצפויה לשחק גם בגמר של 2021 נגד ברצלונה. אז תיאורטית היא יכולה לזכות בשני גביעים בחודש אחד. אבל דווקא בתקופה האחרונה סוסיאדד עליונה עליה ובחמשת המפגשים האחרונים היא ניצחה 4 פעמים והפסידה פעם אחת. בכל אופן מפגש היסטורי.

ליגה ספרדית

ריאל מדריד- אייבר (17:15)

משחק נוח לריאל מול אייבר שנמצאת מתחת לקו האדום ממש לפני שבוע גורלי שבו תפגוש את ליברפול פעמיים ואת ברצלונה. היא כרגע במקום השלישי מרחק 6 נק מאתלטיקו המוליכה. ריאל עם שלושה נצחונות רצופים ומתחילה להראות כמו אגוז קשה לפיצוח. אייבר לעומתה לא ניצחה כבר 3 חודשים 12 משחקים רצופים. בסיבוב הקודם זה נגמר 3-1 לריאל. סרחיו ראמוס יעדר בריאל.

ליגה איטלקית

ססואלו- רומא (16:00)

מחזור שלם באיטליה יערך היום ורומא תצא לססואלו למשחק קשה. רומא הסתבכה קשה לפני הפגרה והיא במקום ה 6 מרחק 5 נק מאטאלנטה הרביעית ומהמקום שמוליך לאלופות וזאת עקב שני הפסדי ליגה רצופים שלדעתי מושפעים מהעובדה שהיא עדיין פעילה בליגה האירופית. מנגד ססואלו השמינית עם ניצחון אחד בחמשת המשחקים האחרונים. בסיבוב הקודם זה נגמר ב 0-0

בולוניה- אינטר (21:45)

אינטר יוצאת לבולוניה ביתרון 6 נק בטבלה על מילאן השניה. לפני הפגרה אינטר הייתה בכושר מצוין וניצחה 6 משחקים ברציפות. מנגד בולוניה הקשוחה שנמצאת במקום ה 11 עם שני נצחונות רצופים. בסיבוב הקודם זה נגמר 3-1 לאינטר.

טורינו- יובנטוס (19:00)

הדרבי של טורינו בסימן הכושר הנוראי של טורינו היא במקום ה 17 נקודה מעל הקו האדום וזה בזכות שני נצחונות ב 5 האחרונים. מנגד יובנטוס שקיבלה מכה קשה בעקבות ההדחה מהאלופות וההפסד לבנבנטו שקטע רצף של 4 נצחונות רצופים מה שגם הוריד אותה למקום הרביעי ביחד עם אטאלנטה (אבל עם משחק חסר) ופער 10 נק מאינטר. בסיבוב הקודם זה נגמר 2-1 ליובה.

מילאן- סאמפדוריה (13:30)

מילאן שבתקופה לא טובה תארח את סמפדוריה מהמקום ה10. מילאן עדיין שניה בזכות העובדה שיריבותיה בעטו בדלי אבל אם לא תתעשת אפילו המקום לאלופות בסכנה. מגיעה אחרי ניצחון על פיורנטינה בעוד סמפ ניצחה את טורינו. בסיבוב הקודם מילאן ניצחה 2-1

ליגה אנגלית/ אבי נוביק

לסטר – מנצ'סטר סיטי (19:30 ספורט2)

הראשונה נגד השלישית לא מספר את הסיפור האמיתי, לסטר רחוקה מסיטי ב-15 נק' (נקודה מיונייטד במקום השני) כשנשארו 24 נק' בקופה וככל הנראה אלא אם יקרה נס סיטי תהיה האלופה. השועלים גם במרחק בטוח של 7 נק' מהמקום החמישי ששולח אותך לליגה האירופית וכרגע מה שחשוב זה לנסות לעקוף את יונייטד בעיקר בשביל מענקי השידור (והיוקרה).
השועלים מגיעים למשחק לאחר שלושה ניצחונות כאשר הניצחון האחרון ברבע גמר הגביע האנגלי על יונייטד הוא היוקרתי ביותר, בחמשת המשחקים האחרונים הם גם מוסיפים לסטטיסטיקה הפסד ותיקו.
רוג'רס יחסר את בארנס (המבשל השני בטיבו בקבוצה עם 9 בישולים) אליו יצטרפו לרשימת הפצועים אונדר, מורגן וג'סטין.
לסטר תמשיך להסתמך על הכושר של וארדי (12 שערים ו-7 בישולים) ומדיסון (8 שערים ו-5 בישולים).

מהצד השני סיטי מגיעה למשחק לאחר 4 ניצחונות רצופים בכל המסגרות ובחמשת המשחקים האחרונים מוסיפה גם הפסד בודד ליונייטד עם יחס שערים מכובד של 12-4.
הקבוצה של פפ תרצה לסגור את סיפור האליפות כמה שיותר מהר כדי שתוכל להתמקד בגביע האנגלי ובליגת האלופות ולכן המשחק יהיה קריטי לשתי הקבוצות.
פפ מקבל סגל מלא נטול פצועים או מורחקים
גונדואן עם 12 שערים ודה-בריינה עם 11 בישולים ימשיכו להוביל את סיטי

המפגשים הישירים בין הקבוצות די מאוזנים, במחמשת המפגשים האחרונים לסטר ניצחה פעמיים וסיטי שלוש פעמים.

ארסנל- ליברפול (22:00 ספורט2)

משחק המאכזבות הגדולות של הליגה יפגיש את ארסנל במקום ה-9 עם 42 נק' (יחס שערים 32:40) וליברפול במקום ה-7 עם 46 נק' (יחס שערים 36:48).
התותחנים בעונה לא יציבה, לצד ניצחונות על צ'לסי, לסטר וטוטנהאם היא רשמה הפסדים לאוליפיקוס ווולבס.
הקבוצה של ארטטה נראית לפרקים לא טוב בכלל והדרך היחידה להציל את העונה היא כנראה בליגה האירופית (הוגרלה ברבע נגד פראג), בחמשת המשחקים האחרונים רשמה שני ניצחונות, שתי תוצאות תיקו והפסד.
התותחנים כהרגלם יקוו ליום טוב של לקזאט ואובאמיאנג עם 11 ו- 9 שערים בהתאמה.
לארטטה יחסרו סמית'-רואו (4 בישולים) וסאקה (5 שערים) הפצועים.

ליברפול החבולה שמחזיקה באותה רשימת פצועים משלביה הראשונים של העונה תנסה להפיק את המיטב מהעונה הזאת וגם היא תוכל להתנחם רק אם תתקדם בליגת האלופות (הוגרלה לרבע הגמר מול ריאל מדריד).
בחמשת משחקיה האחרונים ניצחה שלוש פעמים והפסידה פעמיים.
סלאח בעוד עונה מרשימה רושם 17 שערים ו-3 בישולים בליגה והוא יזדקק לעזרתם של מאנה (7 שערים ו-4 בישולים) ופירמינו (6 שערים ו-5 בישולים) כדי לצאת ידו על העליונה במשחק
קלופ יחסר כהרגלו שחקנים רבים, הנדרסון, מאטיפ, אוריגי, גומז וואן דייק לא ישתתפו בעקבות פציעה אליהם יש סיכוי שיצטרף קלאהר השוער שהוא נכון לעכשיו בספק.

תוצאות חמשת המפגשים הישירים בין הקבוצות מאוזנות, ניצחון לכל צד ו-3 תוצאות תיקו (יחס שערים 9- 10 לליברפול)

כדורסל מכללות / עידו גילרי

הלילה הפיינל פור – לפירוט בהרחבה מומלץ לגשת ישר לפריוויו הנפלא של ערן שור.

0:15: (1) ביילור – (2) יוסטון

3:30: (1) גונזאגה – (11) יוסי אל איי

מכללות נשים / מנחם לס

גמר המכללות (נשים) יהיה אריזונה נגד סטנפורד. נשות אונ' אריזונה גרמו להפתעה מרעישה ביותר כשגברו על נשות יוקון הערב 59-69 בקרב חצי הגמר בפיינל-פור!!! יריבתה תהיה סטנפורד, וכך גמר הנשים בכדורסל יהיה קרב בין שתי הקבוצות מה-PAC-12!

בייסבול / מנחם לס

ליגת הבייסבול MLB החליטה לבטל את משחק האול-סטאר של הליגה באטלנטה בגלל 'חוק ההצבעה' החדש שחתם מושל ג'ורג'יה הרפובליקני הגזעני הידוע בריאן קמפ, שהוא חוק אנטי-דמוקרטי לחלוטין, שיקשה על עשרות אלפי – אם לא מאות אלפי – אזרחים מהשכבות הנמוכות, שהם בעיקר שחורים להצביע. השינוי בחוק (המבטל EARLY VOTING BY MAIL, וקובע את 'יום ההצבעה' כיום עבודה 9 עד 5, מציב קשיים עד כדי ביטול אפשרות הצבעה , לאלה שלא מסוגלים להצביע אישית בגלל עבודה או חוסר יכולת להגיע למוקדי בחירות (בארה"ב יום בחירות אינו 'יום חג'; הוא יום עבודה רגיל), והוא גרם לגלי תרעומת מכל המינים והסוגים. המאבק על ביטול החוק שניגזר על תושבי ג'ורג'יה רק מתחיל, ואני גאה ומאושר שה-MLB היה הארגון הראשון שהיכה את החבטה הראשונה באטלנטה / ג'ורג'יה. זה רק מתחיל.

איש לא ציפה מליגת הבייסבול – מוקד רפוליקני ימני קיצוני מסורתי שבכל ההיסטוריה של הספורט האמריקאי היה תמיד האחרון להגיב, או לבצע צעד מעשי למיגור הגזענות, (ולכן הבייסבול הפך למשחק 'לבן') – שיהיה הראשון מכל הליגות המקצועניות להעניש את מדינת ג'ורג'יה (ע"י הענשת אטלנטה) בגלל החלטת המושל.

העברת המשחק מאטלנטה, ג'ורג'יה, למדינה אחרת (ה-MLB הבטיח להודיע את המיקום החדש של האול סטאר 'בקרוב מאד') גרמה לגלי מחאה שמזמן לא שמעתי מהרפובליקנים בקונגרס ובסינט. סנטורים זעקו היום חמס: "ה-MLB אישר משחקים בקובה, שם מכניסים אנשים למאסרי עולם על התנגדות למשטר, ושם קיים איסור מחלט על דיבור נגד הממשל, ובאטלנטה מבטלים משחק 'אול סטאר'????

זוהי רק התחלה. 'חוק הבחירות' החדש של ג'ורג'יה רק מתחיל לגרום לזעקה שתישמע בכל העולם.

יהיה שמח. העסק רק מתחיל!

NFL / מנחם לס

*ה-NFL הפך למשחק פופולרי באנגליה, והעונה אטלנטה פלקונס החליטה לפתוח את העונה כשהיא בוחרת את HOTSPUR STADIUM – ביתה של טוטנהאם – כאצטדיון הביתי שלה למשחק הפתיחה. השבוע ה-NFL תפרסם את תכנית הליגה שלה, ואת היריבה של אטלנטה פלקונס למשחק הביתי הראשון שלה.

*ליגת ה-NFL עומדת להחליט על שינויים בחוקה בפגישת הליגה הבאה. השינוי החשוב ביותר שזוכה לתמיכה רבה הוא שינוי ה-ONSIDE KICK. הקבוצה שזה עתה עשתה T.D והיא חייבת לזכות בכדור שוב, וכמה שיותר מהר, תקבל דאון רביעי מקו ה-15 שלה עם סיכוי ל-FIRST DOWN, במקום החובה לבעוט בכדור, ה-ONSIDE KICK שגרם ליותר פציעות במשחק יותר מכל דבר אחר.

NBA / מנחם לס

קווין דוראנט התנצל לפני שעה קלה על "'שפה קלוקלת' בה השתמשתי" https://www.espn.com/nba/story/_/id/31179982/kevin-durant-addresses-exchange-michael-rapaport-sorry-people-saw-language – 'שפה' שעלתה לו 50 אלף דולארים קנס מה-NBA.

הקומיקאי מייקל רפפורט פירסם מסר שקיבל מקווין דוראנט – שכלל "שפה מאיימת וביטוי משמיץ שהוא-ANTI-GAY לחלוטין.

סטיב נאש אמר שהיום הוא ומנהל הקבוצה נפגשו עם דוראנט שהביע חרטה על השפה בה השתמש.

דוראנט שלח את המסרהזה בסושיאל מדיה

"I'm sorry that people seen that language I used,""That's not really what I want people to see and hear from me, but hopefully I can move past it and get back out there on the floor."

לפוסט הזה יש 19 תגובות

  1. כל כך עלוב זה לעשות עוול כמו לפגוע ביכולת של אנשים להצביע ואז להעביר את העניין לקובה (ולהתעלם מזה שמנסים לקדם שם משהו) והכי עצוב שזה עובד על אנשים. זה קורה בארץ הרבה

  2. תודה דוק, הליגה הם לא מי שדחפו את המהלך אלא ארגון השחקנים, שגם לא מזוהה פוליטית, וגם הרבה יותר מעורב חברתית. הליגה החליטה להציג את זה כהחלטה שלהם כדי למנוע מצב של ללכת ראש בראש עם האיגוד.

  3. כמו שכתבתי לא אחת בעבר – 'אירועי דיומא' הוא, לפחות עבורי, הסקירה המקצועית עניינית ואטרקטיבית שבנמצא.
    מעבר לזה – אני לא מעורה מספיק כדי להגיב על המתרחש בארה"ב.

  4. היום ריאל מדריד מנצחת בברנבאו את אייבר 2-0, משערים של אסנסיו ובנזמה הבלתי נגמר ועולה זמנית למקום השני בלה ליגה.
    בגרמניה, באיירן מנצחת את לייפציג בחוץ במשחק העונה, 1-0 משער לאון גורצקה. הבווארים מגדילים את הפער בפיסגה ל7 נקודות, למרות שהם חסרים את כוכבם רוברט לבנדובסקי ולמעשה די סוגרים את מירוץ האליפות.
    דורטמונד מפסידה בזיגנל אידונץ פארק לפרנקפורט 2-1 ומתרחקת שבע נקודות מהמקום הרביעי המוביל לצ'מפיונס.
    בליגה המקומית, מכבי חיפה מאבדת נקודות יקרות, כשהיא מסיימת בתיקו אחת מול מכבי פתח תקווה. מכבי ת"א מובילה כעת 2-1 על ב"ש מצמד שערים של ניק בלקמן.

  5. סיטי מנצחת בלסטר 2-0 ומראה את העוצמה הבלתי נגמרת שלה. צ'לסי מובכת בווסט ברומיץ בהפסד בכורה של טוכל 5-2.
    יובה מאבדת גובה בדרבי של טורינו ומסיימת ב2-2. רונאלדו (79') מנע הפסד מהאלופה (היוצאת).

  6. ליברפול הביסה את ארסנל 3-0 באמירויות, בזכות מחצית שנייה מופתית.
    השבוע היא תפגוש את ריאל מדריד, שניצחה מוקדם יותר את אייבר, במסגרת ליגת האלופות בשלב רבע הגמר.
    בפעם האחרונה שהבלאנקוס והרדס נפגשו לצמד משחקים באלופות, הספרדים שלטו ללא עוררין (ניצחו באנגליה 3-0 ובמדריד 1-0), כשבמדי הלבנים שיחקו כריסטיאנו רונאלדו ואיקר קסיאס וליברפול עוד העסיקה את מריו באלוטלי…

  7. העונות המדשדשות של ארסנל, מעלות את התהייה, האם בכל זאת הפרידה מוונגר הייתה טעות? וונגר היה נראה מיושן והקבוצה שלו הרבתה לספוג תבוסות מקבוצות גדולות ולהיראות רע כשהכדור לא ברגלי השחקנים שלה. אבל לפחות הוא נשאר במקומות הראשונים בליגה. מאז שהוא עזב, הדשא לא צומח בצפון לונדון.
    בעניין אחר, האם פטריק ואן לוון, מתברר כ"האנזי פליק" של מכבי ת"א?

  8. תודה לכולם
    סוף שבוע מרתק עבר עלינו
    במוקד סוסיאדד זוכה בתואר ראשון זה 34 שנה או שמא …33 לאחר שזוכה בגביע 2020 בניצחןן 0-1 על בילבאו שמפסידה אך תוכל לכפר עוד שבועיים בגמר 2021 …סוסיאדד הפכה למחזיקת הגביע היוצאת ברגע זכייתה ….ומי יודע אולי המחזיקה הנכנסת היא המפסידה בגמר בילבאו .

    בליגה שלנו מכבי חיפה שומטת נקודות מול מכבי פ"ת עם עבאדה הנהדר שמשווה ל 1-1 .
    מכבי תל אביב מנצלת זאת עם 1-2 על ב"ש מצמד של בלקמן והיא ביתרון נקודה ערב משחק העונה ביניהם בשלישי .

    באירופה .
    בספרד מעבר לגביע הייתה ליגה ריאל גברה על אייבר 0-2 בנזמה כבש משחק שמיני ברציפות
    מורנו מויאריאל כבש שלושער מול גראנדה ב 3-0 בחוץ ערב משחקי 2 הקבוצות ברבע גמר האירופאית בחמישי ( ויאריאל מול זאגרב וגרנדה מול היונייטד ).

    באנגליה
    טוכל סופג הפסד ראשון ולאחר שקבוצתו ספגה 2 שערים ב 13 משחקים בהדרכתו היא מובסת בבית מול ברומיץ היורדת הכמעט וודאית 5-2 וזו חדשה לא טובה לקראת רבע הגמר מול פורטו ברביעי
    ליברפול נראית טוב 3-0 בארסנל .
    היא חוזרת חזק למאבק על הרביעייה ותקווה למשחק טוב ברבע גמר אלופות מול ריאל
    בשלישי .
    ארסנל תקווה להיראות טוב בהרבה מול סלביה .
    סיטי ניצחה בלסטר 2-0 והיא בפער 17 בפסגה ונראה שמוכנה לדורטמונד .
    כך נראית הצמרת האנגלית לאחר 30 מש

    2. סיטי 74 (31).
    2 מ.יונייטד 57 (29).
    3 לסטר 56
    4 צלסי 51
    5 ליברפול 49
    6 ווסטהאם 49 (29).
    7 טוטנהאם 48 ( 29)
    8 אברטון 46 (28).

    בגרמניה.
    גם בלי לבנדובסקי מינכן גברה בלייפציג 1-0 ופתחה פער 7 בפסגה וזה נראה לא רע לקראת פ.ס.ז

    דורטומנד מצידה נוצחה דקה 87 בפרנקפורט והתרחקה כדי 7 נק מהמקום המוביל לאלופות כל זאת שבקופה נותרו 21 נק .
    וולפסבורג גברה 0-1 על קלן
    בתחתית מיינץ ובילפלד עם 1-1.
    הטבלה לאחר 27 מש
    1 מינכן 64
    2 לייפציג 57
    3 וולפסבורג 54
    4 פרנקפורט 50
    5-6 דורטמונד ולברקוזן 43 .
    באיטליה
    יובה משמיטה נקודות בדרבי בטורינו עם 2-2 רונאלדו משווה
    גם מילאן שומטת נקודות עם 1-1 ביתי עם סמפדוריה עם שוויון מילנזי דקה 87
    וזה מאפשר לאינטר להגדיל את הפער בפסגה עם
    1-0 בבולוניה ומעשית האליפות חוזרת לאינטר לאחר עשור לוקקו כבש .

    במאבק על האלופות הרי שגם מילאן ויובה שומטות נקודות כאמור
    נאפולי מנצחת 3-4 את קורטונה ערב משחק ההשלמה שלה מול יובה
    אטאלנטה גוברת על אודינזה.2-3
    בעוד רומא שומטת נקודות חשובות עם 2-2 בסוסואלו
    לאציו מנצחת את ספציה 1-2.
    הטבלה
    1 אינטר 68 ( 28 מש).
    2 מילאן 60 (29).
    3 אטאלנטה 58 (29).
    4 יובה 56 (28)
    5 נאפולי 56 (28).
    6 לאציו 52 (28).
    7 רומא 51 (29).

    בצרפת
    ליל מנצחת בפ.ס.ז 1-0 וחוזרת לפסגה על חשבון פ.ס.ז .
    מונאקו חזרה חזק למאבק עם 0-4 על מץ
    ליון לא ניצלה את הפסד פ.ס.ז עם 1-1 בלאנס.
    כך נראית הצמרת
    לאחר 31 מחזורים
    1 ליל 66
    2 פ.ס.ז 63
    3 מונאקו 62
    4 ליון 61
    ליגות נוספות
    הולנד
    ויטסה של דסה מנצחת 2-1 בטוונטה
    אלקמאר מנצחת בווילם 1-0

    בטורקיה
    גלא מובסת 3-0 בהייטספור ונראה שמרימה דגל לבן במאבק האליפות

    בפורטוגל
    פורטו מנצחת את סנטה קלרה 1-2 לפני הרבע גמר מול צלסי

    בכדורסל יורוליג בשישי
    ברצלונה ניצחה בפנרבחצה 82-73 והבטיחה אליפות עונה סדירה
    צסקא הביסה את חימקי 72-97 והבטיחה ביתיות מקום 2 ובתסריט לא סביר 3
    אנדולו לא תיפול ממקום 3
    מילאנו תלויה בעצמה למקום 4
    פנרבחצה ומינכן יחכו למעידות
    במאבק על 2 הכרטיסים האחרונים
    ריאל ניצחה את אולימפיקוס 63-72 ותלויה בעצמה .
    גם זניט תלויה בעצמה לאחר שהביסה את וילארבן 53-87 .
    ולנסיה שמרה על סיכוי לאחר 90-86 באלבה.
    במחזור הסיום ולנסיה תארח את באסקוניה .
    המנצחת תקווה שריאל תמעד בפנרבחצה
    המפסידה תודח
    הישועה מבחינת המנצחת ( בייחוד אם זו תהיה ולנסיה) יכולה לבוא גם מזניט אם תמעד מול מכבי או במשחק ההשלמה בשבוע הבא מול פאו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט