אירועי דיומא 21.03.21 בארסה יוצאת לסוסיאדד, סיבוב שני בטורניר המכללות

כדורגל אירופאי/ צפריר אוזדובה

ליגה ספרדית

ריאל סוסיאדד- ברצלונה (22:00)

מאבק האליפות מתחמם וברצלונה יוצאת לסוסיאדד והבאסקים הם קבוצה ביתית מובהקת ובפעמיים האחרונות שבארסה שיחקה שם היא לא ניצחה. אבל סוסיאדד שפתחה את העונה בצורה מדהימה בכושר בינוני שני נצחונות בחמשת המשחקים האחרונים והיא במקום החמישי עם 45 נק כמו בטיס. לעומת זאת ברצלונה נראית כאילו מצאה סוף סוף את הגרסה הכי טובה שלה והיא עם 5 נצחונות רצופים במקום השלישי עם 59 נק ואחרי ההדחה מהאלופות היא יכולה להתרכז בליגה. 4 פחות מאתלטיקו ואחת פחות מריאל שלה משחק יותר.

בסיבוב הקודם בארסה ניצחה 2-1

יעדרו: סוסיאדד: מונריאל, סלדואה, סנגאלי, אלסטונדו, גורידי.

ברצלונה: פאטי, קוטיניו, פיקה, רוברטו.

אתלטיקו מדריד- דפורטיבו אלאבס (19:30)

המוליכה תארח את הבאסקים והיא חייבת ניצחון. אין ספק שהיא בתקופה לא טובה בליגה ואולי ההדחה השבוע באלופות תהיה לטובתה כי הסגל שלה קצר מדי להתמודד בשתי חזיתות. אתלטיקו ניצחה רק פעמיים בחמשת משחקי הליגה האחרונים לא מאזן שיכול להביא אליפות וצפוי לה בהמשך עוד מפגש בקאמפ נואו. אלאבס לעומתה כבר חמישה משחקים ללא ניצחון שמתוכם ארבעה הפסדים. דיי מזעזע. אז ברור מה הפייבוריטית.

בסיבוב הקודם אתלטיקו ניצחה 2-1

ליגה איטלקית

רומא- נאפולי (21:45)

רומא עייפה. הסגל שלה קצר מדיי וראינו את זה בהפסד בשבוע שעבר לפארמה החלשה. הליגה האירופית משוחקת בחמישי וזה לא מספיק זמן להתאושש. תוסיפו את ההפסד 4-0 בסיבוב הקודם וקשה לראות את רומא פייבורטית. בטבלה שניהם עם אותו מספר נקודות 50. כשנאפולי חמישית ורומא שישית

לרומא יחסרו: איבנז (ברוך השם) סמולינג (עוד פעם?) ברונו פרס, מחטריאן, חסוס, זאניולו.
לנאפולי: פטאניה, די לורנצו, גולאם, רחמני, לובוטקה

פיורנטינה- מילאן (19:00)

מילאן יוצאת לפירנצה בשביל לנצח ולהקטין את הפער ל 6 נק. ואולי יותר לשמור על המקום השני כשהיא מובילה על יובנטוס בנקודה ויובנטוס עם משחק חסר. אחרי ההפסד ליונייטד וההדחה השבוע מהליגה האירופית היא תוכל להשקיע את כל משאביה בליגה. היא מגיעה למשחק אחרי שני הפסדים רצופים. מנגד היולה בעונה מאכזבת וממוקמים רק במקום ה 14 אבל במחזור האחרון ניצחו את בנבנטו 4-1 מרשים.
בסיבוב הקודם זה נגמר 2-0 למילאן.

כדורסל מכללות / עידו גילרי

טורניר ה-NCAA – סיבוב שני

איזור דרום

20:40: (1) ביילור – (9) וויסקונסין אחרי שהדיחו את נורת' קרוליינה הבדג'רס של וויסקונסין ינסו להפתיע את הברס החזקים. קל זה לא יהיה.

0:10: (3) ארקנסו – (6) טקסס טק הרייזורבאקס של ארקנסו ינסו להימנע ממעידה מול הרד ריידרס כדי להגיע לסוויט סיקסטין לראשונה מאז הקבוצה הגדולה של אמצע שנות ה-90.

1:45: (7) פלורידה – (15) אוראל רוברטס כדי להמשיך ל16 האחרונות הגייטורס יצטרכו לעצור את הצמד מקס אבמס וקווין אובנור של הגולדן איגלס שהדהימו את אוהיו סטייט.

2:45: (5) וילאנובה – (13) נורת' טקסס הווילדקאטס רגילים להגיע רחוק בטורניר וינסו לעצור את המין גרין (אולי הכינוי המוצלח ביותר בטורניר השנה) שניצחו בריקוד הגדול לראשונה בתולדותיהם וקיבלו תיאבון לעוד.

איזור מידווסט

18:10: (1) אילינוי – (8) לויולה שיקגו הקרב על אילנוי בין הפייטינג אילניי הפייבוריטים לבין הדרלינג של הרבה אוהדים ניייטרלים משיקגו שיצטרכו להפתיע בגדול כדי להגיע ל16 האחרונות.

23:15: (3) ווסט וירג'יניה – (11) סירקיוז בוב האגינס מאמן ווסט וירג'יניה רשם את ניצחונו ה-900 בקריירה בסיבוב הראשון (מקום 13 בכל הזמנים). ג'ים בוהיים גיחך בסתר כשהוא עומד על 980 וינסה להפתיע בעזרת בנו באדי שכיכב בסיבוב הראשון.

1:10: (2) יוסטון – (10) ראטגרס הקוגארס כבר הגיעו לסוויט סיקסטין בטורניר שעבר וישאפו להגיע רחוק יותר לראשונה מאז הקבוצה האגדית של האקים ודרקסלר. לראטגרס זה נשף ראשון מאז המעבר לביג טן .

3:40: (4) אוקלהומה סטייט – (12) אורגון סטייט הביברס של אורגון סטייט ינסו להמשיך את המומנטום המטורף שהם סוחבים מטורניר הפאק12 גם מול הקאובויס של קייד קאנינגהאם המועמד לבחירה הראשונה בדראפט.

משחקי אתמול:

איזור מזרח

(5) קולורדו 96 – (12) ג'ורג'טאון 73 התקוות של אוהדי ג'ורג'טאון למסע סינדרלה מרגש נמסו מהר מאד בגשם השלשות של הבאפאלוס שקברו 16 מ-25 מעבר לקשת. ג'בארי ווקר (בנו של סמאקי הזכור לאוהדי הלייקרס והספרס) רשם 24 נקודות כולל 5 שלשות ללא החטאה. הוא נעזר בד'שון שוורץ שקלע 17 עם 5 מ-7 לשלוש. עבור ההויאס קודוס ווהאב הניגרי קלע 20 נקודות והוריד 12 ריבאונדים.

(4) פלורידה סטייט 64 – (13) נורת' קרוליינה גרינסבורו 54 זה נראה היה בדרך לתבוסה כשאחרי 8 דקות היו רשומות לזכות הספארטנס 2 נקודות בלבד אבל הם לא ויתרו והפכו את זה למשחק עד לסיום למרות שלא הצליחו לשנות את רוע הגזירה. ריקוואן גריי הוביל את הסמינולס עם 17 נקודות כשגם לאייזאה מילר היו 17 בצד המפסיד.

(8) לואיזיאנה סטייט 76 – (9) סיינט בונוונצ'ר 61 הטייגרס נהנו ממשחק טוב של קאם תומאס והבטיחו מוקדם את העליה לשלב הבא. תומאס סיים עם 27 נקודות ג'רן הולמס הוביל את הבוניס עם 18 נקודות.

(1) מישיגן 82 – (16) טקסס סאות'רן 66 הוולברינס לא התכוונו להסתבך כאן, קפצו על הטייגרס מוקדם ושייטו עד לסיום. מייק סמית הוביל חלוקת נקודות מאוזנת עבור מישיגן עם 18 כשאצל המפסידים מייקל וות'רס קולע 24 נקודות שלא הספיקו.

(2) אלבמה 68 – (15) איונה 55 הגיילס של ריק פיטינו עשו חיים קשים במחצית הראשונה לקרימסון טייד. המחצית השניה כבר הייתה סיפור אחר ואלבמה ממשיכה הלאה. הרבט ג'ונס קלע 20 נקודות לאלבמה .

(7) קונטיקט 54 – (10) מרילנד 63 ההאסקיז קיוו שהחזרה שלהם לטורניר תראה קצת אחרת אבל הטרפינס ברחו באמצע המחצית הראשונה ושמרו על מרחק ביטחון עד לסיום. במדי מרילנד אריק איאלה קלע 23 נקודות. ג'יימס בוקנייט סיים את קריירת המכללות שלו בקונטיקט עם 15.

(6) בריגהאם יאנג 62 – (11) יו סי אל איי 73 הברואינס סגרו יום מצויין לפאק12 אחרי ששלטו במשחק לכל אורכו. ג'וני ג'וזאנג היה שוב מצוין עם 27 נקודות שהתגברו על 20 של אלכס ברסלו עבור הקוגארס.

(3) טקסס 52 – (14) אבילן כריסטיאן 53 ההפתעה הגדולה של הלילה הגיעה במשחק האחרון בדרבי הטקסני כשהווילדקאטס האלמוניים משיגים את הניצחון הראשון שלהם אי פעם בטורניר. איבוד כדור של הווילדקאטס ושלשה של אנדרו ג'ונס העבירו את היתרון לידיהם של הלונגהורנס 16 שניות לסיום. אבל עבירה של טקסס נתנה לג'ו פלזנט שתי זריקות עונשין שתי שניות לסיום. הוא עמד בלחץ וחולל את הסנסציה. אבילן כריסטיאן ניצחו למרות שקלעו בפחות מ-30% מהשדה כולל 3 מ-18 לשלוש. הם עשו זאת בזכות 18 ריבאונדים בהתקפה וכפיית 23 איבודי כדור על שחקני טקסס.

איזור מערב

(3) קנזס 93 – (14) איסטרן וושינגטון 84 האיגלס הפתיעו בחצי הראשון כשהאחים לבית גרובס ממטירים להם גשם של נקודות על הראש. אבל הג'ייהוקס הפכו את הקערה על פיה בחצי השני ומנעו הפתעה. שלושה שחקנים הובילו את הדרך עבור קנזס: דיויד מקורמאק עם 22 נקודות, אוצ'איי אגבג'י עם 21 ומרכוס גארט עם 20. ההפצצה של האחים גרובס בצד השני לא הספיקה כשטאנר גרובס רושם 35 נקודות ואחיו הצעיר ג'ייקוב מוסיף 23.

(5) קרייטון 63 – (12) קליפורניה סנטה ברברה 62 משחק צמוד והפכפך שהסתיים בהחטאת סל ניצחון של אמאדו סאו 2 שניות לסיום. מרכוס זגרובסקי הוביל את הג'ייהוקס עם 17 נקודות ו-7 אסיסטים.

(6) סאות' קליפורניה 72 – (11) דרייק 56 אחרי מחצית ראשונה צמודה הטרוג'אנס מהדקים את ההגנה ובורחים לסיבוב הבא. אוואן מובלי במשחק טוב של 17 נקודות 11 ריבאונדים ו-3 חסימות קיבל עזרה מאחיו הגדול אייזאה שרשם 15. יחד הם התגברו על עוד משחק מצוין של ג'וזף יסופו שצלף 26 בשורות הבולדוגס.

(2) איווה 86 – (15) גרנד קניון 74 האנטילופות לא היו טרף קל אבל גם לא ממש איימו כך ששני הצדדים יוצאים מרוצים. לוקה גארזה נתן את המנה הרגילה שלו עם 24 נקודות וג'ו ווייזקאמפ הוסיף 16 נקודות 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. הדני הענק אסביורן מיטגארד רשם 18 נקודות הצד המפסיד.

(4) וירג'יניה 58 – (13) אוהיו 62 האלופה המכהנת ידעה שההכנה שלה לטורניר רחוקה מאופטימלית כתוצאה מבידודי קורונה שמנעו מהם להתאמן ולהגיע בזמן לאינדיאנפוליס, אבל הם לא חלמו על הדחה כל כך מוקדמת. הבובקאטס קפצו על ההזדמנות וינסו לשחזר את ההצלחה מלפני עשור אז הגיעו ל16 האחרונות. בן ונדר פלאס הוביל את קלעי אוהיו עם 17 נקודות. סאם האוזר תרם 15 עבור הקאבלירס.

(8) אוקלהומה 72 – (9) מיזורי 68 פאול בתזמון טוב שתי שניות לסיום עזר לסונרס למנוע מהטייגרס לכפות הארכה. באוקלהומה אוסטין ריבס הצטיין עם 23 נקודות ו-6 אסיסטים. הוא קיבל עזרה מבריידי מאנק שקלע 19. דקו סמית' הוביל את קלעי מיזורי עם 20 נקודות רובן המוחלט בשש שלשות.

(1) גונזאגה 98 – (16) נורפולק סטייט 55 הזאגס בקרוז קונטרול עם 23 של קורי קיספרט (6 מ-9 מעבר לקשת) ו-17 של אנטון ווטסון מהספסל.

(7) אורגון – (10) וירג'יניה קומונוולת' הראמס של VCU הפכו לקורבן הראשון של הקורונה בטורניר כשנאלצו לפרוש מהמשחק מול הדאקס עקב מספר חיוביים שהתגלו ברגע האחרון. העלייה של אורגון מסמלת סיבוב ראשון מוצלח ומפתיע לפאק12 שכל 5 נציגותיו התקדמו הלאה.

לפוסט הזה יש 36 תגובות

  1. תודה לצוות.
    .
    ראיתי איפשהו שיש שחקן קולג' יהודי-דתי. מישהו יכול לתת לי פרטים על הבחור?
    .
    אתלטיקו בתקופה רעה וחייבת לנצח כדי למנוע מריאל את האליפות.

    1. קשה לי להחליט מי פייבוריטית. אתלטיקו מובילה. ריאל עם לוח משחקים הכי נוח מארחת את הקלאסיקו אבל משחקת גם באלופות. בארסה בכושר הכי טוב ומארחת את אתלטיקו בקרוב ואין לה את האלופות על הראש

  2. צפרירנו
    אופ אופ אופ, לא שכחת משוווו?
    היום משחק פיגוז מנצסטר מול לסטר בגביע שעה 77777777777 בערב, רבע גמר.
    איזה יומספוחחחט.
    אני מתחיל דווקא בשלוש וחצי עם זהבי ואיינדהובן, אחרי כן מנצסטר על מסך אחד ומילאן פיורנטינה על השני ומקנח בבוסטון סלטיקס. אחלה יום א'.
    עדיף להיות ילדותי מאשר נפוח ולא משוחרר למטה.

    1. פאק דוק אתה צודק פאדיחה רצינית. אני גם אחזור הבייתה היום מאוחר ב 21:30 אז הספורט שלי מתחיל עם רומא נאפולי. אני מקווה שהמשחק מול מילאן לא ידפוק ליונייטד את המפגש עם לסטר. רומא תמיד מאבדת נקודות או לפחות מתקשה אחרי משחק בליגה האירופית.

  3. בוקר טוב לכולם .
    אני בשבוע קצת עמוס מקווה שאוכל להגיב.
    ראשית נסכם את סוף השבוע היה סוף שבוע מרתק .
    בהמשך היום אתייחס להיום .
    אצלנו בליגה המקומית
    הסתיימה העונה הסדירה .
    נתחיל במאבק על הבית העליון.
    שם הגיעה מכבי פ"ת למחזור הסיום מהמקום הרביעי בכדי לאבד את הכרטיס לבית העליון היא הייתה "צריכה" 4 דברים
    1 להפסיד בסכנין ….והיא הפסידה.
    2. שק"ש תנצח בכפ"ס …..ק"ש ניצחה
    3. שב"ש תנצח את בני יהודה ….ב"ש ניצחה
    4 שנתניה תנצח בעופר את מכבי חיפה ….למזלה תנאי 4 לא קרה .
    מכבי חיפה ניצחה .
    אח"כ חיפה הייתה צריכה שמכבי תל אביב לא תנצח בדרבי ואכן מכבי לא ניצחה עם 1-1 מול הפועל תל אביב .
    בשורה התחתונה כך נראית הטבלה.
    נתחיל בבית העליון

    1. מכבי חיפה 59 נק
    2 מכבי תל אביב 58
    3 אשדוד 43
    4 ק"ש 38
    5 ב"ש 37
    6 מכבי פ"ת 37

    מכאן הפליאוף ישוחק בשני סיבובים 10 מחזורים בסה"כ.
    המאבק העיקרי על האליפות ראש בראש מכבי תל אביב ומכבי חיפה

    המאבק השני על אירופה
    אשדוד ביתרון משמעותי על מקום 3 אך בהינתן שמחזיקת הגביע תהיה מכבי חיפה /ת"א או אשדוד עצמה ( בהינתן שהיא אכן תסיים 3 ) הרי שגם המקום הרביעי יאפשר הגעה לאירופה .

    בכל הקשור לבית התחתון הרי שהטבלה לא מושלמת שכן מחר יתמודדו הפועל חדרה והפועל חיפה במשחק השלמה …לאחריו תתקבל הטבלה המדויקת ואז נדע את שיבוץ המשחקים
    בניגוד לבית העליון בבית התחתון נקבל סיבוב בודד בין 7 מחזורים .

    טבלת הבית התחתון ( 2 האחרונות יורדות ).
    7 נתניה 34
    8 בית"ר 32
    9 הפועל חיפה 30 ( ומשחק חסר).
    10 חדרה 29 ( משחק חסר).
    11 סכנין 29
    12 הפועל תל אביב 27
    13 כפ"ס 23
    14בני יהודה 22

    כפ"ס ובני יהודה נראות במצב קשה גם המומנטום רע מאד בטח ביחס לזה של חדרה סכנין והפועל תל אביב ….אבל משחק אחד יכול לשנות מומנטום מקצה לקצה בייחוד בבית התחתון שם זה עניין של קבע.

    בסוף השבוע ביורוליג.
    ברצלונה מנצחת במילאנו וכמעט מבטיחה סופית את פסגת העונה הסדירה .
    מינכן מפתיעה את אנדולו 79-80 וזוכה בניצחון שישי ברצף למשחקים של עד 3 הפרש או הארכה .
    אנסה לשלוח מאוחר יותר עוד פירוט ביורוליג.

    בכדורגל האירופאי
    שלשום מונאקו מביסה 4-0 בסנט אטיין ומתקרבת לשלישייה המוליכה בצרפת
    לייפציג מנצחת 1-0 בבליפלד וסוגרת לנקודה את הפער ממינכן
    באנגליה פולהאם מפסידה בבית ללידס 2-1 ומאבדת סיכוי ליציאה מהקו האדום .

    אתמול .
    ספרד מחזור 28
    ריאל מנצחת בבאלידוס 3-1 את סלטה עם צמד של בנזמה הבלתי נגמר ריאל עולה זמנית למקום 2 3 הפרש מאתלטיקו בפסגה אך עם משחק עודף גם ביחס לברצלונה השלישית שתשחק היום

    בלילה דרמה גדולה שון וויסמן סוחט פנדל וויאדוליד הוליכה 0-1 דקה 84 הוא מוחלף ובתוספת הזמן קרן לסביליה השוער בונו עולה ובועט כמו חלוץ לרשת
    1-1 ( גם פלופ בהיותו שוער סביליה כבש ….אז מול שחטאר בגומלין שמינית גמר אופ"א הוא שלח את המשחק אז להארכה לבסוף סביליה ההיא ניצחה המשחק ולקחה את הגביע ).

    איטליה
    קליארי מהתחתית הסתבכה עוד יותר כשהפסידה
    2-1 בספציה .

    אנגליה רבע גמר הגביע
    סאותהמפטון ניצחה 3-0 בבורנמות ועלתה
    סיטי הזיעה מול אברטון אך שערים מאוחרים של גונדואן 84 ודה בריינה 90 העניקו לה את הכרטיס לחצי הגמר וחלום הטריפל באנגליה + ליגת האלופות עדיין קיים .

    גרמניה .
    היה יום של כל החלוצים הגדולים.
    ההולנדי של וולפסבורג וחוהרסט כבש את שערו ה 17
    בניצחון 2-1 בברמן .

    פרנקפורט הביסה את אוניון ברלין 2-5 סילבה כבש צמד והגיע ל 21
    דורטמנד הסתבכה בקלן אך האולנד השווה דקה 90 ל 2-2 גם הוא עם צמד ו 21

    ואז כולם חיכו ללבנדובסקי ….אך קרה לו פאנצר דיוויס הורחק דקה 11 והשאיר את מינכן כ 80 דק עם חסרון מספרי .
    מינכן לא התרגשה הביסה בבית 0-4 את שטוטגרט ….והפולני הרשית שלושער והוא עם 35 שערים בפסגה ב 26 משחקים …נותרו לו 8 מחזורים בכדי לחלוף על פני שיא כל הזמנים של גרד מולר האגדי
    מינכן חזרה ל 4 הפרש בפסגה.

    פורטו ניצחה בפורטוגל

    ואצלנו חולון ניצחה ברוממה את מכבי חיפה

  4. אשלח עכשיו את מצב היורוליג (אולי אעשה זאת בהמשך כפוסט )
    תמונת מצב ביורוליג לאחר 30 מחזורים ( 4 משחקים חסרים בסה"כ להשלמת 30 משחקים לכל קבוצה )

    חלק ראשון לפרוטקול
    נתחיל מהסוף ומאלו שאיבדו סיכוי תאורטי
    על מנת להגיע לטופ 8 יש להגיע במינימום הכי גדול שיש ל 17 ניצחונות
    הקבוצות שכבר לא יוכלו להגיע ל 17 ניצחונות הם
    מדורגות 15-18
    15 אלבה מאזן 19-11 תגיע במקסימום ל 15
    16 פאו 18-10 תגיע למקסימום 16
    17 הכוכב 21-9 יכולה ל 13
    18 חימקי 26-3 תגיע מקסימום ל 8 (ולמעשה תסיים בוודאות אחרונה )

    הקבוצות עם סיכוי אפסי (וייתכן שבחישובי חישובים לא קיים כלל )

    14 מכבי 17-11 יכולה להגיע במקסימום ל 17 ורק אם זה יהיה מול בסקוניה מכבי תהיה במאזן חיובי אז צריכה בקיצור לנצח את כל ששת המשחקים עד סוף העונה ושולנסיה תפסיד את כל הארבעה ושזניט תפסיד את כל החמישה וגם שקובנה ואולימפיקוס לא ינצחו יותר מדי
    ושכמובן בסקוניה תנצח את ולנסיה ואת כל היתר תפסיד.

    13. וילרבאן 17-12 יכולה גם להגיע במקסימום ל 17 והסיכוי אפסי עד לא קיים

    סיכוי קלוש ביותר יש גם ל
    12 אולימפיקוס עם 16-14 והיא תוכל להגיע במקסימום ל 18 משחקים
    השבוע תארח את פנרבחצ'ה ולאחר מכן תצא לולנסיה תארח את ריאל ולבסוף את חימקי
    מעשית חייבת לנצח את כל ארבעת המשחקים וגם אז לגמרי לא תלויה בעצמה
    ככה שזה יפתיע מאד אם תשתחל לשמינייה או אפילו למאבק של ממש

    ולכן יש 11 נאבקות על כרטיסים לפליאוף ו/או על מיקומים ואנו נסקור אותם מהתחלה לסוף
    חלק שני בודדה בפסגה
    1. ברצלונה מאזן 8-22
    ברצלונה כבר עכשיו אפילו תאורטית בטופ 6
    מקומות 3-5 יוכלו להגיע לכל היותר ל 23 ניצחונות
    צסק"א השנייה יכולה להגיע ל 24
    אך ברצלונה במאזן חיובי מולה זאת אומרת ברצלונה צריכה במקסימום לנצח ב 2 מ 4 בכדי להבטיח את אליפות העונה הסדירה
    השבוע תארח את אלבה ואז תצא לתל אביב וסביר מאד שבכך תגמור את הסיפור
    אח"כ תצא לפנרבחצה ולבסוף תארח את מינכן .

    חלק שלישי המאבק על הביתיות מקומות 2-5
    אמנם פורמלית אף אחת בדבוקה הזו עוד לא הבטיחה עלייתה הפורמלית אך בפועל הפער משמעותי ולכן קבוצות אלו יאבקו בעיקר על הביתיות

    2 צסק"א 10-19
    יש לה משחק חסר ולכן היא מובילה בחצי משחק על השלישייה שאחריה
    היא תארח השבוע את הכוכב ותצא למשחק השלמה בזניט לפני שתארח את חימקי וילארבן ופאו
    בקיצור יש לה סיום נח ולמעט המשחק בזניט כל יתר משחקיה ביתיים מול קבוצות מחוץ למאבק ככה שתסיים לפחות עם 23 ניצחונות שיתנו לה להערכתי את המקום השני ובוודאי את יתרון הביתיות

    3. מילאנו 11-19 נמצאת ביתרון פנימי על מינכן ואנדולו נותר לה
    יוצאת לבסקוניה ואז לבלגרד ואז לפאו לפני שתארח את אנדולו
    שלישיית משחקי חוץ באולמות קשים אך רק בסקוניה תחרותית
    ואז משחק ביתי מול אנדולו
    לוז לא פשוט תגיע ל 21 אך ספק אם ל 22

    4. מינכן 11-19
    קודם כל היא קבוצה ווינרית שמחזיקה ביתרון 4-11 במשחקים שהסתיימו עד 5 הפרש (73 אחוז)
    ואף 4-13 במשחקים עד 6 הפרש (כולל אחד בהארכה שזה 76 אחוז)

    למעשה ניצחה 6 משחקים צמודים מאד ברצף משחקים שהסתיימו בפוזשן אחד או בהארכה
    ב 15/1 הפסידו את המשחק הצמוד האחרון שלהם בבית לריאל בהארכה 81-76
    מאז
    26/1 91-93 על חימקי
    29/01 69-66 בצסק"א
    4/2 95-101 בהארכה על אלבה
    21/2 70-72 על מכבי
    02/03 78-76 בבלגרד
    19/3 79-80 על אנדולו

    אבל נותרו לה משחקים קשים מאד
    השבוע תצא לולנסיה אח"כ במחזור הכפול תארח את פנרבחצה וקובנה ותסיים בברצלונה
    בקיצור 4 קבוצות שבמאבק
    תקווה שברצלונה כבר תבטיח עלייה ותהיה ממוקדת בפליאוף
    בכל זאת ההנחה שלי שתשיג 2 משחקים ותגיע ל 21

    5.אנדולו 11-19
    ההפסד אמש הרס הרבה מומנטום
    נותר השבוע תארח את פאו לפני שתתארח אצל ריאל באסקוניה ומילאנו
    מסתמן שהמפגש במילאנו יהיה קריטי
    אבל בשביל שאנדולו תזכה בביתיות מסממן שלא זו בלבד שהיא חייבת ניצחון במילאנו אלא גם אחד לפחות בספרד

    חלק רביעי מנסות להישאר במקומות המובילים לפליאוף מקומות 6-8

    6 פנרבחצה 12-18
    ביתרון 2 משחקים שנותרו 4 לסיום
    נותר אולימפיקוס ח מינכן ח ברצלונה ב ריאל ח
    לא מפגשים קלים בכלל ויכולה מאד להסתבך
    היא אמנם ב 0-2 על זניט ו 1-1 ו +2 על בסקוניה
    אך ב 1-1 ומינוס 4 על קובנה והיא 2-0 מול ולנסיה שגם ריאל הביסה אותה בחוץ.

    בקיצור לא יכולה להסתפק בניצחון בודד אך 2 ניצחונות יהיו משימה קשה מאד

    7 ריאל 13-17
    נותר וילארבן ח אנדולו ב אולימפיקוס ב פנרבחצ'ה ח
    תשיג 2-3
    יתכן והמשחק בטורקיה יקבע אך ריאל לפחות ביתרון 20 מהמשחק הקודם
    בכלל ריאל עם 0-2 מול זניט וקובנה
    אל מאידך ב 2-0 מול הספרדיות בסקוניה וולנסיה
    תשיג 19-20 ניצחונות

    8. זניט 13-16
    השבוע תצא לחימקי ואז תארח את צסק"א במשחק השלמה ואז את וילארבן פאו ומכבי
    למעט צסק"א המשחקים נוחים והיא צריכה להגיע ל 20
    גם אם תפשל אחד לזכותה יתרון מול קובנה 0-2 היא גם חיובית מול בסקוניה 1-1 ו +3
    אך שלילית מול ולנסיה עם 1-1 ומינוס 18

    חלק חמישי מנסות להשתחל ברגע האחרון לפליאוף מקומות 9-11

    ניתן לראות מהחלק הרביעי שקבוצות השמינייה צפויות לזכות במינימום של 19 ניצחונות
    מה שלמשל מוריד מאד את סיכויה של אולימפיקוס גם אם תנצח את כל ארבעת משחקיה עד לסיום העונה

    הקבוצות שכאן יהיו חייבות לא לפשל אולי בכלל בשביל הכרטיס

    9 בסקוניה 14-16
    השבוע השיגה ניצחון קריטי בזניט לאחר שהפכה דו ספרתי ברבע האחרון אך בסוף עוד עלול להתבהר לה שהניצחון ב 4 הוא זה שיפיל אותה שכן הפסידה בבית לאותה זניט ב 7
    נותר מילאנו ב פאו ח אנדולו ב ולנסיה ח
    צריכה לפחות 3 משחקים כולל ולנסיה בחוץ שכן היא במינוס פנימי מול זניט וקובנה

    10 ולנסיה : 14-16
    נותר מינכן ב אולימפיקוס ב אלבה ח בסקוניה ב
    סה"כ משחקים די נוחים הקבוצה גם במאזן פנימי חיובי על קובנה ,זניט ,ריאל ופנרבחצה כאשר ניצחון 2 הפרש ללא הארכה ייתן לה יתרון גם על בסקוניה נראה שאם תנצח את בסקוניה בבית תעלה

    11. קובנה 15-15
    נותר מכבי ב אלבה ב מינכן ח פאו ב
    הרציונל אומר שחייבת 4 משחקים וגם אז היא במינוס מול ולנסיה ,זניט וריאל כאשר וזניט ניצחו אותה פעמיים ויסבכו אותה בבית משולש
    היא ביתרון בש"ש לאחר 1-1 עם בסקוניה ופנרבחצה

    בשורה התחתונה חייבת את כל המשחקים וגם אז לקוות לטוב
    הבשורה הטובה 3 משחקי בית מול קבוצות שסיימו את העונה ועדיין תהיה חייבת ניצחון במינכן

    תחזית
    1 ברצלונה
    2 צסק"א
    3-5 מילאנו אנדולו ומינכן (צמוד מאד בכדי להחליט )
    6-8 כרגע נראה לי שזניט ריאל וולנסיה במצב טוב במקצת על פנרבחצה בסקוניה וקובנה

  5. צפריר ועידו תודה רבה על הכל
    עידו אתה בדיומא המקור הכי מסודר בעברית על מה שקורה במכללות תודה רבה ומיוחדת ממני

  6. עוד היום
    איטליה
    13.30 ורונה -אטאלנטה כאשר האורחת רוצה ניצחון שישאיר אותה ברביעייה
    16.00 יובה תארח את בנוונטו בלנסות לסגור קצת על אינטר בפסגה
    במקביל תצא לאציו לאודינזה ותנסה להתקרב לטופ 4

    אנגליה 2 רבעי גמר הגביע הנוספים
    15.30 צ'לסי -שפילד יונייטד
    המארחת מרוצה מאד מהגרלת האלופות מול נועלת הטבלה
    19.00 לסטר -מ. יונייטד השלישית מארחת את השנייה
    המנצחות יצטרפו לסאותהמפטון והסיטי שהעפילו אתמול לחצי הגמר במחצית המשחק של לסטר אמורה להתקיים הגרלת חצי הגמר

    ב 17.00 משחק השלמה ממחזור 29 ווסטהאם -ארסנל
    דרבי לונדוני קטן המארחת תשתווה לצ'לסי במקום הרביעי אם תנצח האורחת תנסה לחזור למאבק על הליגה האירופאית ותעשה כן אם תנצח

    ב 21.30 משחק השלמה ממחזור 18 וילה נגד טוטנהאם
    וילה 9 עם 41 טוטנהאם 8 עם 45 לוילה 27 מש לטוטנהאם 28
    טוטנהאם תעפיל למקום 6 אם תנצח וילה תישאר אמנם 9 אם תנצח אך אם תנצח את המשחק השלמה הנוסף תחלוף על פני ליברפול במקום השישי ותתקרב 4 לצ'לסי הרביעית

    טוטנהאם מתוסכלת כמובן מההדחה הכואבת בליגה האירופאית בהארכה מול זאגרב

    צרפת מחזור 30
    במוקד כמובן ליון תארח את פ.ס.ז
    2 הקבוצות עם 60 נק' 3 מתחת לליל המוליכה שתוכל להלחיץ את שניהם אם תנצח קודם לכן ב 18.00 את נים
    מונאקו כבר הלחיצה אותם כשניצחה והתקרבה נקודה משניהם

    הולנד 27
    ב 21.00 איאקס תארח את דן האג אך היא מוליכה בבטחה
    במוקד היום
    15.30 אלקמר -איינדוהבן
    השלישית מארחת את השנייה הפער ביניהם 3 הפרש המקום השני מוביל למוקדמות האלופות משחק בשביל ערן זהבי

    בלגיה
    המוליכה קלאב ברוז תארח את סגניתה אנטוורפן ..אמנם פער 19 בפסגה ובכל זאת דרבי לרפאלוב

    בטורקיה קרב צמרת 18.00
    בשיקטש המוליכה תארח את פנרבח'צה השלישית
    בשיקטש בפסגה עם 63 נק' ב 28 משחקים לגלא 61 מ 30 ולכן פנרבחצה כרגע 59 מ 29 תוכל לעלות למקום השני 2 בלבד מבשיקטש אם כמובן תנצח (ובכל את לבשיקטש יהיה משחק חסר)

    פורטוגל מחזור 24
    22.00 בראגה השלישית תארח את בנפיקה הרביעית 2 הקבוצות יתמודדו בגמר הגביע והם גם עדיין מנסות להשיג את המקום השני המוביל למוקדמות אלופות

    לסיום בסקוטלנד מחזור 32 הדרבי הגדול והקלאיסיקו
    14.00 סלטיק מארחת את גלזגאו
    האורחת זכתה רשמית באליפות עם פור 20 מסלטיק שתצטרך לעשות כבוד לאלופה
    סלטיק היא אלופת 9 השנים האחרונות ככה שזה לא יהיה לה פשוט מה שיוביל למשחק חם
    גלזגאו אמנם לקחה אליפות אך הודחה השבוע מאירופה בהפסד 2-0 בבית לסלביה פראג דווקא לאחר 1-1 בצ'כיה ככה שהיא תרצה מאד לחזור לחייך.

  7. תודה רבה לכולם על הסקירות המעניינות וההשקעה ושבוע טוב.
    אלכסנדר זברב ניצח בשתי מערכות צמודות את סטפנוס ציציפאס בגמר טורניר אקפולקו. כעת, פניהם של שחקני הצמרת יהיו נשואות מעט צפון מזרה משם, לעבר טורניר המאסטרס במיאמי.

  8. ברבע גמר הגביע האנגלי
    צ'לסי מדיחה את שפילד יונייטד עם 0-2
    לסטר מדיחה את מ.יונייטד עם 1-3

    בהגרלת חצי הגמר
    לסטר -סאותאמפטון
    סיטי -צ'לסי

    לסטר תפגוש בסאות'אמפטון ב 17/4 כאשר ב 1/5 ישחקו במסגרת הליגה בסיבוב הראשון
    ב 16/1/21 לסטר ניצחה 0-2 (אשתקד אגב לסטר הביסה 0-9 )
    סאותהמפטון זכתה בגביע ב 1976
    לסטר הגיע רק לגמרים אך נוצחה בכולם

    סיטי -צ'לסי
    עוד עשויות להיפגש בגמר האלופות
    סיטי ניצחה בצ'לסי 3-1 ביום 5/1
    ייפגשו ב 3/4
    באופן מפתיע לא נפגשו בגמר

    האם יהיה גמר חדש ?
    רק סיטי ולסטר נפגשו בגמר בודד ב 1969 אז לפני 52 שנה ניצחה סיטי 0-1

  9. עוד עדכוני ביניים
    ספרד כרגע דקה 84 אתלטיקו מוליכה 0-1 על אייבר מה שעוד יותר ילחיץ את ברצלונה לפני משחקה בסוסיאדד .
    סוארס כבש .

    איטליה
    יובנטוס נדמה יוצאת מהמאבק לאחר הפסד 1-0 בבנבנטו כרגע היא מינוס 10 מאינטר .
    מילאן צימצמה זמנית הפער ל 6 לאחר 3-2 בפיורנטינה מילאן משער של זלאטן פיורנטינה הפכה משער של ריברי אך מילאן הפכה בחזרה .

    קודם לכן אטאלנטה ניצחה בוורנה 2-0 בקרב על מקום 4 …גם לאציו שמרה על סיכוי עם 1-0 באודינזה .
    עוד פחות מחצי שעה המשחק המרכזי רומא נאפולי

    אנגליה
    משחק השלמה מרתק ווסטהאם מוליכה 0-2 ו 1-3 אך שני שערים עצמאיים מחלצים לארסנל נקודה שיותר משתעזור לארסנל מקלקלת לווסטהאם

    עוד 10 דק וילה טוטנהאם

    צרפת
    המוליכה ליל יכולה הייתה להלחיץ את ליון ופ.ס.ז שיתמודדו עוד 40 דק.
    אך ליל נוצחה בבית 2-1 מול נים
    בקיצור המנצחת היום בין ליון לפ.ס.ז תעלה לפסגה כאשר תוצאת תיקו תשאיר שם את ליל .

    בהולנד אלקמאר מנצחת את איינדהובן 0-2 ונצמדת אליה במקום השני .

    בבלגיה רפאלוב כובש אנטוורפן מפתיעה בחוץ את ברוז 2-0

    סקוטלנד סלטיק מעבירה את השרביט לגלזגאו עם
    1-1 בדרבי .
    גם בשיקטש ופרבחצה מסיימות ב 1-1.

  10. תענוג של כדורגל
    קומאן חייב להמשיך
    ברצלונה הזו תהיה אלופת אירופה תוך שנתיים
    היום תצוגת ענק 6-1 בסוסידד מסי צמד ובישול
    דסט צמד אלבה צמד בישולים גם גריזמן ודמבלה בחגיגה

    קבוצה בהתאוות תענוג
    איזה כיף !

  11. פעם ראשונה שאני רואה משחק שנותן הרגשה של NBA (וזה לא לטובה) – אוק' של קייד קאנינגהאם שמשחקת בשיטה הריכוזית של ראס/הארדן/יאנג למיניהם.
    אוראל רוברטס ממשיכה את המסע. חבל שהיה בשעה כ"כ תקועה, לא ראיתי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט