יוטה מחפשים נקמה ועוד קבוצות רוצות להוכיח – פריוויו למשחקי יום ראשון / עמיחי קטן

אחרי שנדחו כמה ממשחקי היום, נותרו לנו שישה משחקי NBA לערב ולילה זה, כאשר לראשונה העונה יהיה משחק מוקדם בשעה 8 בערב, ואחר כך נקבל כמה משחקים לא רעים בכלל. בראש ליל זה יעמוד הקרב בו יוטה תתארח בדנבר והן ייפגשו לראשונה מאז הפלייאוף האחרון, וגם המשחק המסקרן בין הקליפרס לאינדיאנה, 2 קבוצות שפתחו טוב את העונה.

20:00 בוסטון סלטיקס (8- 3) – ניו-יורק ניקס (5- 8):

בוסטון היו במומנטום משמעותי לפני שטייטום נדבק והקבוצה הושבתה, וגם אחרי שהקבוצה חזרה ובהרכב חלקי המומנטום נשמר, לפחות בניסיון הראשון. ג'יילן בראון נתן עוד קפיצת מדרגה בתחילת העונה הזאת וגם בסגל הקצר והמצומצם של בוסטון הם מצליחים בינתיים לצבור ניצחונות ולהתמקם בצמרת הגבוהה של המזרח בזמן שקבוצות אחרות עוד צריכות לעכל את השינויים המשמעותיים שלהן.

הניקס התחילו את העונה באופן מפתיע ביותר, אבל האחוזים מחוץ לקשת של היריבות התאזנו בשבוע וחצי האחרונים והמאזן הפך לכזה שמזכיר יותר את הציפיות המוקדמות. מה שכן, הניקס יכולים להיות אופטימיים מהשיפור של כמה מהצעירים, ובראשם ג'וליוס רנדל, אבל במקביל הם גם צריכים לשאול את עצמם עד כמה זה נובע מהמשטר השוחק של ת'יבודו.

המפתח של המשחק הוא ההגנה של בוסטון על רנדל. לא בטוח שיש לסלטיקס בהרכב הנוכחי מספיק כלים כדי להתמודד עם מי שהופך להיות הכוכב של הניקס, ומול הסגל הנוכחי של בוסטון זה עוד עשוי להספיק.

רמת עניין של משחק: B- – בוסטון במומנטום חיובי והניקס במומנטום שלילי, אבל זה עשוי להשתנות כאן. השעה הנוחה גם עוזרת.

הימור: עם כל הבעיות, יש קבוצה אחת עדיפה. בוסטון ב-14.

22:00 דאלאס מאבריקס (6- 5) – שיקגו בולס (4- 8):

דאלאס אמנם הפסידו למילווקי שלשום, אבל לוקה בכושר טוב משמעותית מזה של פתיחת העונה, פורזינגיס חזר מהפציעה התורנית והצוות המסייע עושה את שלו. ההפסד לבאקס קטע רצף של 3 ניצחונות, אבל נדמה שדאלאס יכולים להרגיש בנוח עם איך שהקבוצה נראית בשבוע האחרון וגם עם התוצאות שלו בסך הכל.

אצל שיקגו אנחנו רואים רגשות מעורבים. מצד אחד, הם בעיצומו של רצף 4 הפסדים, אך מצד שני, מדובר בהפסדים צמודים במסע משחקי חוץ קשים במערב, וניתן לזהות לא מעט סימנים חיוביים. בילי דונובן מהווה שיפור משמעותי בעמדת המאמן והקבוצה נראית לפחות הרבה יותר מהנה לצפייה מאשר בעונות קודמות, והשלב הבא אולי יהיה תוצאות טובות יותר.

המפתח של המשחק הוא כושר הקליעה של זאק לאבין. ברצף 4 ההפסדים האחרונים לאבין קולע 37.5 למשחק באחוזים נהדרים ולפחות 30 בכל אחד מהם, והוא שומר את הבולס בעניינים. אם הוא ישמור על היכולת הזאת יהיה למאבס הרבה יותר קשה.

רמת עניין של משחק: B- – דאלאס נמצאת במקום טוב ברשימת המלצות הצפייה וגם שיקגו מתקרבים לשם העונה.

הימור: לשיקגו נמאס להפסיד ודאלאס מתקשים בקלאץ'. שיקגו ב-5.

2:00 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (6-6) – פילדלפיה סבנטי סיקסרס (9- 5):

נדמה כי שחקני הת'אנדר עוד לא הפנימו שתפקידם הוא לסדר לקבוצה בחירות דראפט גבוהות לקראת העתיד והם מתעקשים לנצח מעבר למה שהם אמורים כביכול, כך שהמהלך שהכי תרם להם בכיוון זה עד כה העונה הוא הטרייד של יוסטון שכנראה יעלה את הערך של הבחירות שלהם שנמצאות אצל אוקלהומה. בינתיים שג"א כמעט הכפיל את ממוצע האסיסטים שלו, ועדיין קולע יותר ובאחוזים טובים יותר מאשר בעונה שעברה, ונדמה שהוא עומד באתגר של להוביל קבוצה בלי כריס פול לידו.

פילדלפיה מצליחים העונה לנצל את אמביד הרבה יותר טוב מאשר בכל זמן אחר, אבל התלות בו גוברת, מה שניתן לראות מכך שהסיסקרס במאזן 9- 2 במשחקים בהם אמביד שיחק, לעומת 0- 3 מתי שהוא נעדר. הערב הוא לא ישחק, מה שישאיר לנו את ההתמודדות של הסיקסרס בלעדיו בסימן שאלה מעניין.

המפתח של המשחק הוא בן סימונס שיצטרך להוביל את פילדלפיה. קבוצות שיודעות להתמודד איתו הגנתית מצליחות להקשות עליו, והשאלה היא האם אוקלהומה היא אחת מהן.

רמת עניין של משחק: C+ – הסיקסרס בלי אמביד פחות מעניינים ואוקלהומה עוד לא החליטו אם הם קבוצה שרוצה ללכת למאבקי פלייאוף או ללוטרי.

הימור: אמביד לא משחק. אולקהומה ב-7.

3:00 דנבר נאגטס (6-6) – יוטה ג'אז (8- 4):

דנבר פתחו את העונה בצורה קצת מגומגמת, בעיקר הגנתית, אבל שיפור קל בתחום, יחד עם פתיחת עונה נהדרת של יוקיץ', השיבו אותם אל מאזן חצוי ועמדה לא רעה לקראת ההמשך. הלילה, הם יפגשו את הג'אז, כאשר לדנבר יש 2 ניצחונות פחות, מה שאולי עשוי להעביר אותם לתודעה של פיגור 3- 1. בין כה וכה, ניצחון יהיה חשוב לנאגטס כדי להמשיך במומנטום.

יוטה פתחו את העונה בצורה טובה יותר, כאשר קונלי סוף סוף משתלב היטב ומיטשל חזר לשלוט בעניינים אחרי כמה משחקים פחות טובים בהתחלה. הפעם, השילוב הזה נראה כמו שאוהדי הג'אז קיוו כשקונלי נגיע ליוטה, ואולי הפעם אפשר לקוות לקצת יותר מהדחה בסיבוב הראשון.

המפתח של המשחק הוא הקרב הישיר בין שני הסנטרים. בפלייאוף נדמה היה שגובר עושה עבודה טובה עד שיוקיץ' התפוצץ במשחק 7, אבל במשחק בודד גובר הראה שהוא יכול להתמודד עם כל סנטר בליגה.

רמת עניין של משחק: A – מיטשל נגד מארי וגובר נגד יוקיץ' בשחזור הסדרה שנבחרה במקום השני בתחרות סדרות הפלייאוף הגדולות של 2020 כאן באתר.

הימור: בפלייאוף דנבר ניצחו בסופו של דבר, אז הפעם נלך בדיוק הפוך. יוטה ב-7.

4:00 סקרמנטו קינגס (5- 8) – ניו-אורלינס פליקנס (4- 7):

במפגש בין 2 מ-3 האחרונות במערב מגיעות 2 קבוצות שהתחילו את העונה עם סימנים לאופטימיות, אבל בשלב הזה כבר אפשר להתחיל לשער שהאופטימיות הזאת תישמר לעתיד בזמן שהקבוצה תישאר בתחתית לפחות עוד עונה אחת. הקינגס נראים בינתיים כמו קבוצה מאוד מאוזנת עם 6 קלעים בדאבל-פיגרס, אבל פוקס לא עשה את קפיצת המדרגה שתהפוך אותו לכוכב הבלעדי של הקבוצה ואף אחד אחר לא יעשה זאת בזמן הקרוב. לפחות אפשר לשמוח בבירת קליפורניה על האליברטון שמתברר כאחת מהגניבות הגדולות של הדראפט.

אצל הפליקנס העסק שונה לחלוטין. יש 2 כוכבים מובהקים שנותנים תפוקה כזאת בצד ההתקפי וההגנה מראה שיפור משמעותי תחת שרביטו של סטן ואן-גנדי. הבעיה של הפליקנס היא בקליעה מחוץ לקשת שעומדת על 32.4% בלבד (מקום 29) ומהעונשין, שם מדובר על 70.7% (מקום 28), ויש מקום להניח שכדי לשפר את זה יהיה צורך בתחלופה של שחקן רוטציה אחד או שניים לפחות.

המפתח של המשחק הוא הקצב שלו. הקינגס מצוינים במגרש הפתוח ובקצב מהיר, והם אכן מממשים את זה באופן חלקי עם קצב של 100.9 התקפות למשחק, מה שממקם אותם 14 בתחום. לעומתם, הפליקנס משחקים לאט הרבה יותר בקצב של 97.9 התקפות למשחק, מה ששם אותם במקום ה-25 בדירוג זה. הקבוצה שתכתיב את הקצב תזכה ליתרון משמעותי.

רמת עניין של משחק: C+ – שתי קבוצות שמחפשו להיות רלוונטיות במאבקי הפלייאוף, ובשלב כזה מוקדם של העונה גם צריכות להאמין שזה אפשרי.

הימור: הפליקנס ברצף של 5 הפסדים והגיע הזמן שלו להיעצר. ניו-אורלינס ב-8.

5:00 לוס אנג'לס קליפרס (9- 4) – אינדיאנה פייסרס (8- 4):

הקליפרס מיקמו את עצמם בעונה הסדירה שעברה בקטגוריה של הקבוצות שמריצות את העונה הסדירה ומעלות הילוך בפלייאוף, אבל אז בפלייאוף התברר שזה לא נכון והם הודחו על ידי דנבר בבושת פנים. העונה נדמה שהם לוקחים קצת יותר ברציונת את העונה הסדירה, וגם אם שינוי משמעותי בתוצאות אין כאן, העובדה שקוואי בא לעבודה יומיים רצוף מוכיחה משהו.

אצל אינדיאנה, הדילמה מי הכוכב של הקבוצה הוכרעה לטובת סאבוניס, וכדי לחתום את הנושא סופית, הובא לברט במקום אולדיפו בנספח של הטרייד שהביא את הארדן לברוקלין. האיש שכנראה יישאר לעד באירופה "הבן של" פתח את העונה בסערה, וגם אם נתוני האסיסטים שלו קצת ירדו, אין ספק שמי שלקח אותו בפנטזי (כמוני למשל) יכול להיות מרוצה מאוד. הקבוצה ככלל נראית הרבה יותר טוב התקפית, וזה נותן תקווה אולי לפרוץ את מחסום הסיבוב הראשון של 5 השנים הקודמות.

המפתח של המשחק הזה הוא ההגנה של הקליפרס על סאבוניס. מול יוקיץ' בפלייאוף הם לא ממש הצליחו להתמודד, וסאבוניס מתחיל להיראות דומה יותר ויותר.

רמת עניין של משחק: A- – שתי קבוצות מצוינות שפתחו טוב את העונה ויש להן הרבה מאוד מה להוכיח בעונה הקרובה.

הימור: ה-NBA זו ליגה של כוכבים, ואלו של הקליפרס עדיפים. הקליפרס ב-11.

ולסיום – החידה השבועית. אמש, שיחק הארדן בבכורה שלו בברוקלין וקלע 32 נקודות, יחד עם 42 של דוראנט, מה שמוביל לסכום של 74. מה היה סכום הנקודות הגדול ביותר של שניהם במשחק בודד בתקופה המשותפת שלהם באוקלהומה?

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 223 תגובות

  1. תודה חיים, עם ה"דרבי" האנגלי, ליברפול מול היונייטד בעוד 10 דקות, משחק של באיירן בבונדסליגה סלטיקס מול ניקס יש לי 3 משחקים. ספורט מ 16:30 ועד 22:30. מטריף את הבירות והנשנושים.

      1. נכון אבל תשמע, הפרופסור אומר שאני בגיל העמידה והוא צודק. כשבוסטון נגמר אני מכניס ראש מתחת לשמיכה סופר עד 3 ונרדם….

        1. הנה שעבני נכנס אולי יצליחו לפרוץ את הכספת. כרגע ליברפול שולטת אבל לא משכילה להבקיע.
          באיירן בקושי נצחו 2:1 את פרייבורג…

  2. רנדל לא צעיר ולא השתפר. הוא נכנס יפה לתפקיד הבוגר האחראי והציר המרכזי בהתקפה של הניקס.
    מי שעשה התקדמות מרשימה זה בארט, שמרגיש שהתרגל לקצב של הליגה ומצא איך לבטא את הכישרון הבאמת מיוחד שלו.
    בינתיים קוויקלי מרשים מאוד לטובה ויחד עם ריברס דחק את ניליקינה ודניס ג'וניור לגמרי החוצה מהרוטציה.
    טופין חזר מהפציעה חלוד לגמרי ובדקות המעטות ששיחק נראה רע.
    גם פייטון הפסיק לתת משחקים טובים, ובולוק לא פוגע, ורובינסון תקוע, ובלי לשים לב הפסדנו חמישה ברצף.

    1. אם מה שבארט עושה העונה נחשב התקדמות אז מצבכם באמת קשה.
      לפחות קוויקלי נראה פחות או יותר כמו שציפו כשהוא יצא מהתיכון לפני שאכזב יחסית במכללות.

        1. בהחלט ייתכן שדגמתי את המשחקים הלא נכונים אבל לא ראיתי ממנו משהו חדש.
          מה שכן סטטיסטית הוא בפירוש פחות טוב מהעונה שעברה.

            1. נחש מי מוביל את הליגה בדקות משחק…
              אני יודע מה ההימור שלי.

            2. לפני שבוע בארט ורנדל היו בין החמישה הראשונים במספר דקות, עם משחק אחד פחות מהאחרים

            3. סאבוניס?

            4. דקות משחק לא למשחק.

  3. סלטיקס בתקווה שרנדל יפסיק לתת למי שנגדי בפנטזי כל כך הרבה נקודות
    קליפרס
    נאגטס עם ניגוב של הגאון את רודי חוזה מקסימום גובר לשמחתו של שאק
    ת'אנדר עם סם פרסטי שלא מבין מה קרה לשאיפות הטנקינג שלו
    פליקנס
    מאבס עם ניגוב של לוקה וטריפל דאבל

  4. משחק מאוד קשה, בוסטון סלטיקס – ניו-יורק ניקס כל השחקנים שהיו פצועים חוזרים למגרש וניקס תרצה לנצח וגם טיטום לא משחק אצל בוסטון

  5. איזה פינוקים בשעות המוקדמות, גם סלטיקס וגם לוקה. תודתי לשבצ'קיסט של הליגה.
    וגם תודה רבה על אחלה פריוויו, כמובן

  6. לוקה הולך לנפח סטט גם פורזי. אמרת שלמאבס יש בעיות בקלאץ?? מה תגיד על הבולס? יהיה צמוד ערב רבע אחרון ואז ניגוב דונציק מעל 15 הפרש.
    ניקס יפתיעו
    פילי ינגבו. אם זה בלי אמביד ינצחו צמודה
    הגאון ינגב את הבאגט
    זיו יתן קליר פאת אבל יצליח לנצח בהארכה
    קליפרס ינגבו

  7. ברוך השם המשחק באנפילד תיקו 0. היונייטד עדיין מקום ראשון.
    אני רואה שבינתיים הניקס עושים לסיבנס צרות. הניקס עם הגנה טובה.סטיבנס לא היה צריך לפתוח עם קמבה אבל שוויין

  8. סטיבנס אובד עצות.
    היה צריך לפתוח כפי שפתח במשחק הקודם ולשלב את קמבה עם המחליפים.
    בינתיים טיבס פתח ביצפר ובראד יכול לקחת שיעור בהגנה סבירה.

  9. טיג כל כך….
    איך עושים דבר כזה? רק שים תכדור בסל וקח עבירה, לה לבזבז מצב כזה במסירה?
    פאאאאאאאאאקקקקקקקקקקקקקקקקק

  10. כמו שציינתי לעיל טיבס עושה לסטיבוט ביצפר בהגנה. הגביל את הסלטיקס ל 35 נקודות ברבע הראשון. זה שיא שלילי לדעתי העונה ומראה איזה מאמן טקטי טוב הוא למרות שהוא אכן שוחק את שחקניו הטובים כפי שאומרים. השאלה היא האם סטיבנס שלו יותר כישרון במגרש יצליח לנצל את ה"עייפות" של "כוכבי" הניקס בחצי השני. כרגע זה לא נראה טוב מבחינת הסלטיקס. הפסד היום וביי ביי למקום הראשון במזרח….

  11. לפחות הפעם סטיבוט לוקח פסק זמן בזמן, לא שזה יעזור לו.
    הסלטיקס מפסידים הערב לקבוצה נחותה מהם בזכות מאמן שעשה הכנה טובה וברצינות לעומת בוט שכנראה חיפף.

        1. הוא הפריע לזריקה, זה מה שעושה מאמן טוב. סטיבנס לא היה מוציא מילה וזה הבדל משמעותי. זה מוריד לך 3 נקודות בטוחות.

            1. לא בגלל הצרחה הזו אבל השחקנים רואים מאמן שהוא חלק מהמשחק שיש לו רגשות כמו להם, לא איזה גולם שמרים 4 אצבעות.

  12. ראיתם את טיבס איזה שועל ערום….
    בראון חופשי לגמרי ל 3 וטיבס עומד ליידו כביכול צורח על שחקן שלו בדיוק כשבראון זורק ויש החטאה לפנתיאון.
    הניסיון רבותי הניסיון.

  13. הנה קמבה שוב פצוע.
    למה הוא בכלל משחק יותר מ 10 דקות?
    תן את המפתחות לפריצרד יו בוט. קמבה היה צריך לחזור בהדרגה.

  14. הכי מצחיק, הסלטיקס במגרש מזמן מחכים וטיבס ממשיך להסביר לשחקניו מה לעשות…
    שיחכו הירוקים, יש לו זמן והוא מביס את הפאתט סטיבוט

          1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
            תהיה גאה בקבוצה שלך.
            אולי אפילו תהיו בפליאוף בזכות מה שטיבס עושה עם השחקנים שלכם.
            הפך אותם לחבורת לוחמים.

            1. עזוב גאווה יש קטעים. תן להנות

            2. תהנה ותעריך את המאמן שיש לך בידיים. להביא אותו אולי ההחלטה הכי טובה של הניקס ב 5 השנים האחרונות.

            3. כדי שמשהו יהיה הכי טוב צריכים להיות לפחות שניים ממנו.
              נגיד יש קוף שימפנזה הכי טוב, אבל לא פריז הכי טובה.
              יש פסטה הכי טובה, אבל אין אחד אלוהינו הכי טוב.
              מבין לאן אני חותר פה?

      1. הגנה של הניקס הוציאה מהסלטיקס את כל האוויר וגם ההפרעות של טיבס….
        ילה יש 2 מ 3 באיירן ויונייטד אז הסלטיקס זורקים משחק ראשון השבוע. יפסידו גם את השניים הבאים בפילי בזה אני בטוח ובטח אם אמביד משחק.

        1. אני חושב שיש לו ילדים, רגעים רומנטיים טובים, הצלחות מקצועיות, דברים שעשה בחיים, יציאה מוצלחת בשירותים, הפיכת חביתה בצורה פשוט מושלמת, משהו שבטח נחשב יותר טוב מאשר הניצחון הזה עם הקבוצה הזו שתגיע ל*צמרת הגבוהה* בעונה שהולכת ל*אליפות מובטחת* עם שחקנים שהם *מוצלחים ביותר* ומובלת על ידי מאמן שהוא *פשוט מוצלח בכל דבר שהוא נוגע בו ולא שובר רגליים לשחקנים ויודע לאמן כדורסל מודרני ובכלל לא שד בכיר מהגיהנום* (חלק מהתשובות צונזרו והוחלפו בכאלו שיתאימו יותר לאווירה הנוכחית וכדי לא לפגוע ברגשות של אף אחד).

  15. הלוקה הזה מחזיק כל הזמן בכדור ושהכדור לא אצלו הוא תופס ברכיים על קשת ה3 ואז יוצא לחצי שימסרו לו ואז הוא זורק שלשה פלוטר עבירה וכולם עומדים על קשת ה3 ומחכים למסירה ממנו איזה מן כדורסל זה? כדורסל של שיקוצים.
    מה עם איזה תנועה בלי הכדור לתת למישהו אחר להרגיש כדור? מנפח סטט וחושב רק על עצמו האגויסט

  16. חחח לא יודע מה יותר גרוע – ההגנה של דאלאס או פורזינגיס… בעצם הוא חלק מההגנה של דאלאס אז זה פארדוקס בתורת הקבוצות.
    הטמיר לא מפסיק לקלל את סטוטס ולשבח את קרלייל שמאז 2011 לא עבר סיבוב.

    1. התמיר אומר שטריי הארדן ראס קיירי לא עושים תנועה בלי כדור ועומדים על קשת ה3 לא יודע אם הוא ראה בכלל את לוקה 😂😂😂😂😂
      התנועה היחידה של לוקה בלי הכדור זה לעמוד על קו החצי או לתפוס ברכיים על קשת ה3 😂😂😂

    1. לא לא לא חביבי!! הפעם הגופיה נכנסה לפעולה! אי אפשר לנצח את הכישוף!
      .
      מנגד יש לי את קללת הפנטזי…. כל שחקן בפנטזי שלי חייב להיפצע במהלך העונה. ארבעה שחקנים שלי כבר גמרו את העונה, עכשיו לאוורט עם גידול ומיטשל רובינסון גם נפצע. אני צריך לעשות טרייד על לברון

        1. אחלה שחקנים לוקה מעלים אותם קולי סטיין זה גאון יכול לשים 30 אם נותנים לו כדור
          פורזי זה אולסטאר שלוקה מעלים נותן לו רק שלשות
          טריי בורק יכול לשחק היטב עם הכדור תן ללוקה לעשות תנועה אבל הוא לא מוכן רוצה את הכדור תמיד אצלו ולנצח בדרך שלו מנפח אס ריב גם

      1. נו אשך מה אתה מגיב ברצינות אתה לא רואה שאני מריץ צחוקים על המנטרה שלך לגבי הארדן דמיאן לברון טריי קיירי ראס? לוקה משחק בדיוק כמוהם. מקום 1 ביוסאג בליגה. וזה מעולה שהוא משחק ככה. רק אומר למה אתה לא מבקש ממנו תנועה בלי כדור כמו שאתה מבקש מהיתר? או לעשות הגנה? מה יש לו פטור או כי הוא לבן?

  17. לוקה יוביץ' 28 דקות היום שם צמד, כמות ששווה לעונה וחצי שהיה בריאל.
    לא רק בNBA יש מאמנים עם מוניטין שלא יודעים לאמן, זידאן גם כזה.

  18. אפרופו מאמנים
    קראתי שברקו קטל את ברק בכר .
    דעתכם ? ההצלחה הנוכחית של חיפה היא בזכות המאמן הנוכחי או הקודם ?

    1. אי אפשר להתעלם מהרבה דברים טובים שבלבול עשה, אבל בכר שדרג את האמצע ואת ההגנה, ויודע טוב יותר לגוון ולשנות תכניות משחק כשצריך. התשובה לדעתי היא גם וגם

    1. The NBA postponed Sunday's game between the Philadelphia 76ers and Oklahoma City Thunder.
      .
      "Because of contact tracing within the Sixers, the team does not have the league-required eight available players to proceed with the scheduled game against the Thunder," the league said in a statement.

  19. אינדיאנה בלי לברט, וורן, טרנר, לאמב וסמפסון – שלושה פותחים ושני מחליפים מחוץ לסגל. לא ממש כוחות

  20. רואים שדומנטס זה בעצם ארואידיס גוניור.
    🙂
    הילד יהיה יותר טוב מאבא? הוא כבר משתכר יותר ממנו.

  21. ראיתי את דארון כבר 5 משחקים השנה ולא מתרגל לזה שאין לו יותר פריזורה.
    שימשין עליך פלישתון

כתיבת תגובה

סגירת תפריט