חידון הכדורסל החצי שנתי ה-13 – יום הולדת פעמיים ח"י

חורף נעים לכולם. אנחנו אמנם אמורים להיות באיזור שליש עונה כבר, אבל מה-אתה-מתבכיין-שב-בשקט-ותגיד-תודה-שבכלל-משחקים. אז אני יושב בשקט, ואומר תודה.

ויחד עם השקט והתודה, יש לי, שוב, כמה שאלות. כבר הגענו לחגיגות בר המצווה של החידון – 13 – וכמיטב המסורת – חדים חידות וקוששים קושיות (גיא?!?!? קוששים? מה עושים לקושיות?!?), וזאת ביום הולדתו של הראשון ללוס אנג'לס, היחיד בדורו, האיש והאליפויות, סגנו של הרקדן האחרון – לברון ג'יימס. והפעם, כאילו לכבוד הצטרפותו של הבחור מארץ הקודש, המלך חוגג פעמיים ח"י. נקווה שכולנו, אחרי שנה לא פשוטה, פשוט נחיה בשנה הבאה פעמיים – גם על חשבון השנה הקודמת.

כמו בשנים קודמות – אין מועד ב' לבחינה, אבל הפעם אנחנו פועלים לפי הנחיות השר להשכלה גבוהה (והמים!! למרות שהתפטר…) והמבחן ייערך באופן מקוון. כיאה לחידון שקשור ל-NBA, יהיו לנו כאן שאלות אמריקאיות, כך שתמיד אפשר לנחש ולקוות לטוב. כמובן שגם אבדיה יפציע לרגע, אבל הוא בטח לא יהיה מרכז החידון. אשמח אם יתפתחו דיונים על מושאי השאלות וגם על נושאים אחרים, הגיגים ותובנות, ומי שירצה יוכל לרשום על כמה תשובות ענה נכון בתגובות.

אז קדימה – בהצלחה!

לפוסט הזה יש 20 תגובות

  1. יש טעות טכנית בתשובה לשאלה 2
    לפי החידון התשובה הנכונה היא היא 0
    בשאלה 3 – יש משהו לא ברור
    מלבד ההוא בשאלה 2 יש גם את איגי
    אחלה חידון

  2. 4 נכונות! משום מה ההימורים שלי שהיו משיגים לפחות 50% עד כה כבר לא פוגעים. ולמעשה זה 3 כי הימרתי על 0 בשאלה 2.

  3. 5/12, עלוב למדי. איך שכחתי את נוביצקי איך
    ולגבי קושיות? מקשים קושיות. מקוששים עצים למדורה או סכום כסף מסוים.

  4. 8 מ-12 אגדי, נראה לי פעם ראשונה שאני מעל 4-5! אם היה לי משרד הייתי מדפיס ממסגר ותולה. קורונה בת של זונה, אפילו את זה לקחה ממני

כתיבת תגובה

סגירת תפריט