אירועי דיומא – 13.12.2020

פורמולה 1 / דוד "פאקו" סעדה

גראנד פרי אבו דאבי

גראנד פרי סאחיר בשבוע שעבר הביא לנו מירוץ בלתי שגרתי לחלוטין. בלי לואיס המילטון שנמצא חיובי לקורונה, ואחרי תאונות שהשביתו נהגים כוורסטאפן ולקלר, קיבלנו מירוץ עם מנצח בלתי צפוי בדמותו של סרחיו פרס, שהצליח להגיע ראשון לאחר שכבר היה במקום האחרון אחרי התאונות. פרס הקדים את אסטבן אורון ואת לאנס סטרול.

היום נקבל באבו דאבי את המירוץ האחרון של העונה. ורסטאפן יתכבד בפול פוזישן, לפני בוטאס והמילטון (שהספיק להחלים מהקורונה). שידור בספורט 5 לייב ב-15:00.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

אליפות סקוטלנד הפתוחה – הגמר

*המלצת צפייה* 15:00, 21:00: רוני אוסליבן-מארק סלבי (יורוספורט 2 ואח"כ יורוספורט)

שני משחקים שונים בתכלית הביא לנו אתמול שלב חצי הגמר. במשחק הראשון בין רוני אוסליבן ללי האנג, הסיני השתלט על המשחק מתחילתו עם סנוקר התקפי ובוטח, והגיע עד ליתרון של 4:1, בדרך הבטוחה ל-5:1. אלא שפיזור אדומים לא מוצלח הכניס את רוקט רוני לתמונה, עם זכייה בפריים ואח"כ בכל הארבעה שאחריו, על מנת לזכות במשחק כולו. המשחק השני בין מארק סלבי לג'יימי ג'ונס היה שונה לחלוטין. סלבי כצפוי השתלט על המשחק בסגנון הסולידי שלו כבר מההתחלה, ולא השאיר ליריב הזוטר אף הזדמנות לחזור למשחק בשום שלב שלו.

הגמר היום יפגיש שניים מהשחקנים המעוטרים ביותר בענף – רוני אוסליבן ומארק סלבי. מדובר במפגש של שני קטבים מבחינת הסגנונות (וגם האופי יש לומר) של שני השחקנים. רוקט רוני עם הסגנון המהיר וההתקפי, מול סלבי בעל הסגנון הזהיר וההגנתי. אין גם הרבה אהבה בין השניים, מה שמכניס גם מימד אמוציונלי משהו למפגש. המפגשים בין השניים בד"כ לא מאכזבים, ומייצרים לנו משחקים שנכנסים להיכל הקלאסיקות – המפגש בחצי גמר אליפות העולם האחרונה ודאי ייחשב לכזה. בהחלט ייתכן שגם היום נקבל מפגש כזה.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 3 תגובות

  1. אני לא מבין בקשר לאבו-דאבי. מה יהיה כשהחיסון יתגבר על הקורונה ויהיו מופעי ספורט עם צופים. מה יקרה עם כל תחרויות הספורט 'העולמיות' הללו? מי יבוא לחזות בהם?

    1. הפורמולה עובדת בשיטה של סבב על מסלולים שונים ברחבי העולם (השנה הם אפילו הוסיפו מירוצים). אבו דאבי הוא סה"כ אחד מהם. זה דווקא ענף שזוכה לאחוזי צפייה בטלוויזיה מאד גבוהים ברחבי הגלובוס (אולי פחות בארה"ב). הצופים במסלול זה פחות מעניין.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט