אירועי דיומא – 12.12.2020: דרבים במנצ'סטר ומדריד

כדורגל / רועי ויינברג

פרמייר-ליג: מחזור 12

14:30-וולבס-אסטון וילה (ספורט 1). משחק לא רע בכלל בין 2 קבוצות טובות שינסו להמנע מהחזקה בכדור. אחת מהן תאלץ לעשות זאת, מה שיוציא אותה מאזור הנוחות שלה.

17:00-ניוקאסל-ווסט ברומיץ' (ספורט 1). אחרי התפרצות קורונה ניוקאסל לא אמורה להתקשות מול הקבוצה החלשה בליגה.

19:30-מנצ'סטר יונייטד-מנצ'סטר סיטי (ספורט 1). משחק מרתק בין 2 קבוצות טובות מאוד. יונייטד עם מאזן נהדר אבל נקודה אחת מ-3 משחקים נגד הטופ 6, כולל שישייה לזכות טוטנהאם והפסד לארסנל. סיטי מתחילה לחזור לעצמה אחרי פתיחת עונה חלשה כשאגוארו כבש ונראה מצויין בליגת האלופות. ניצחון בטראפורד יהיה הצהרת הכוונות הטובה ביותר של חניכיו של גורדיולה.

22:00-אברטון-צ'לסי (ספורט 1). אברטון איבדה גובה אחרי פתיחה נהדרת, אבל דומיניק קלברט לואין ממשיך בכושר הבקעה נהדר. מנגד הם פוגשים את הבלוז שמשלבת בין הגנה טובה עם טיאגו סילבה ואדוארד מנדי להתקפה מסוכנת הודות לאוליבייה ז'ירו והאקים זייש. צ'לסי פייבוריטית במשחק שקשה לחזות.

לה ליגה – מחזור 13:

22:00-ריאל מדריד-אתלטיקו מדריד (ONE). משחק מבטיח בין 2 קבוצות כדורגל טובות מאוד, כשהגנת הברזל של אתלטיקו ספגה רק 2 שערים השנה. ריאל מגיע במומנטום טוב אחרי העלייה מהמקום הראשון בליגת האלופות, אבל איבדה לאחרונה נקודות מול אלאבס, ויאריאל ו-ולנסיה. ניצחון של אתלטי יתן לה 9 נקודות הפרש על ריאל עם משחק חסר.

כדורסל

NBA – קדם העונה:

02:00-שרלוט הורנטס-טורונטו ראפטורס. הזדמנות לראות את למאלו בול ואולי גם את גורדון היווארד.

02:00-קליבלנד קאבלירס-אינדיאנה פייסרס. ויקטור אולדיפו קיבל זמן מנוחה ואולי יחזור לשחקן שהיה. לא סביר שיקבל זמן משמעותי היום.

02:00-סן אנטוניו ספרס-אוקלהומה סיטי ת'אנדר. לפני 4 שנים זאת הייתה סדרת סיבוב שני מדהימה, היום זה משחק קדם-עונה בין 2 קבוצות שיכולות לסיים במקום 14 ו-15 במערב. הזמן טס.

03:00-מינסוטה טימברוולבס-ממפיס גריזליס. הזדמנות, בפעם השנייה בלבד, לראות את דיאנג'לו ראסל וקארל אנטוני טאונס משחקים ביחד.

03:00-מילווקי באקס-דאלאס מאבריקס. יאניס פוגש את הקבוצה שיצטרף אליה בעוד שנה? לכו תדעו.

03:30-גולדן סטייט ווריורס-דנבר נאגטס. אולי בול בול, פאונדו קמפאזו ומייקל פורטר יזכו לדקות משמעותיות בדנבר.

04:00-יוטה ג'אז-פניקס סאנס. הבכורה הלא-רשמית של כריס פול בפניקס.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

אליפות סקוטלנד הפתוחה – חצי הגמר

14:00: רוני אוסליבן-לי האנג (יורוספורט 2)
21:00: מארק סלבי-ג'יימי ג'ונס (יורוספורט)

רבע הגמר אתמול הביא לנו כמה משחקים מורטי עצבים במיוחד, ובצידם כמה הפתעות מרעישות. זה נפתח עם הדרמה בין מארק סלבי לריקי וולדן, שבה סלבי נראה כשולט במשחק בתחילה, רק כדי שוולדן יחזור ויכפה פריים מכריע, שבו לבסוף זכה סלבי. מהלך עניינים דומה היה לנו במשחק בין רוני אוסליבן לדינג ז'ונווי – משחק שהיה בשליטת אלוף העולם, המשיך בחזרה של הסיני לפריים מכריע, שבו לבסוף זכה רוקט רוני. שני המשחקים האחרים הביאו לנו הפתעות מרעישות למדי. בראשון, זוכה שני הטורנירים הקודמים בסדרה, ג'אד טראמפ, התמודד מול הסיני האלמוני למדי, לי האנג. המשחק היה נדנדתי לגמרי, והגיע אף הוא לפריים מכריע ומתיש, שבו לבסוף זכה הסיני. המשחק האחרון, בין קיירן ווילסון לג'יימי ג'ונס, היה רחוק מלהיות דרמטי, אך היה מפתיע מאד, בהתחשב בקלות שבה ג'ונס האלמוני למדי גבר על הלוחם ווילסון.

חצי הגמר היום יפגיש שני פייבוריטים כבדים מול שתי סינדרלות. אלוף האולם, רוני אוסליבן, ינסה להסיר מדרכו את לי האנג, אחד שכבר קטל כמה ענקים בטורניר זה. אותו דבר אפשר לומר על מארק סלבי, שינסה לגבור על ג'יימי ג'ונס, המדורג 80 בעולם, אך הראה יכולת טובה בטורניר זה וגם באליפות בריטניה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 2 תגובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט