פריוויו עונת 2020-21 סן אנטוניו ספרס / דור בלוך

מאזן: 39-32, לא העפילה לפלייאוף לראשונה מאז עונת 96-97.

אולם:AT&T center המאפשר ל-18,418 צופים להינות מערב של כדורסל

מאמן:

נשבע שלרגע הייתי צריך לבדוק כדי לוודא, גרג פופוביץ' ממשיך לעונה נוספת, ועם הדיבורים מדי עונה על היורשים שהוא מכין (בקי האמונד, מסינה וכיו"ב) נראה שפופוביץ' לא ממש מתכוון ללכת לאנשהו, או כמו שהוא בעצמו אומר: "משלמים לי כסף כדי לטוס ממקום למקום ולעשות את מה שאני אוהב ברמה הגבוהה ביותר, זה לא בדיוק עונש"

ג'נרל מנג'ר:

לאחר שלוש שנים כעוזר ג'נרל מנג'ר קיבל בריאן רייט את התפקיד הגדול ביולי 2019. קשה להגיד שהוא השאיר חותם עד כה, הוא שיחרר את דימאר קארול, והחתים את דג'ונטה מארי על חוזה שיראה מצוין אם הגארד יממש את הפוטנציאל שלו, הוא בחר בחירות דראפט שכמובן אנחנו עדיין לא יודעים להגיד עליהן כלום, ומעבר לזה לא הרבה.

יש לו עוד בערך עונה וקצת להראות האם חוסר הפעלתנות הזאת על אף הכשלון להעפיל לפלייאוף, הבעיות הגלויות בסגל ולא מעט נכסים מעניינים לשחק איתם נובעת מהמתנה לרגע הנכון או מאי מוכנות ובשלות לתפקיד. עוד צריך להגיד שקודמו בתפקיד, הג'נרל מנג'ר המיתולוגי ביופורד עדיין נמצא בארגון, ונראה שתהליך קבלת ההחלטות בספרס דומה יותר לקולקטביזם מאשר לניהול top down ולכן הקרדיט והאחריות למהלכים הבאים יתחלקו במשולש רייט-ביופורד-פופוביץ'.

העונה שהייתה:

כמו כל שנת 2020 היה מוזר מאוד, ומאוד מאוד לא מוצלח.

ההצלחה הפוטנציאלית של הספרס נשענה על התקווה לשיפור ביכולת ההגנתית, לצד התקדמות של הצעירים עליהם הקבוצה בונה בשנים האחרונות – מארי, ווייט וווקר. על אף שהשלושה היו כשירים לאורך העונה וקיבלו דקות גדולות הם לא הצליחו לעשות את הפריצה בעונה שעברה והתוצאה, יחד עם יכולת הגנתית מחפירה, ועל אף סיום עונה חזק, הובילה להיעדרות מהפלייאוף.

בצד החדשות הטובות דרוזן ואולדרידג' המשיכו לתת את התרומה הרגילה שלהם וזאת חדשה טובה בין אם הספרס יעשו השנה ריצה לפלייאוף ובין אם בהיבט של השבחת נכסים או לפחות שימור ערכם.

הספרס החזיקו את ההגנה השישית הכי גרועה בליגה, כאשר בלטו הגנת הפרימיטר החלשה, והעובדה שהספרס היו אחת הקבוצות שכופות הכי מעט איבודים בליגה.

נקודה נוספת שהיוותה אבן נגף, והיא מאוד לא אופיינית לספרס הייתה האופי. הספרס עשו רצף של 10 הפסדים רצופים בנובמבר, ו-5 בפברואר, לשם השוואה בעונת 2018-2019, גם לא עונה מזהירה של הספרס, הם לא עשו רצף הפסדים ארוך יותר מ-4 אף לא פעם אחת. חוסר היכולת הזאת לקום מהפסדים ולחזור למסלול פגע בקבוצה מאוד, וזה לא מפתיע כאשר מסתכלים על הסגל של הספרס, ומתקשים לראות בו מנהיג אמיתי אחד.

הקיץ:

באופן מפתיע לאור העונה שעברה עליהם הספרס עשו למעשה מעט מאוד. הם בחרור את טרה ג'ונס ודווין וואסל בדראפט, החתימו את קייטה בייטס דיופ וקמרון ריינולדס וזה הכל. בצד השני שוחררו בלינלי שחזר לאירופה וברין פורבס שחתם במילווקי (בצעד מוזר של הבאקס, אבל זה כבר עניין אחר).

העונה שתהיה:

חמישיה:

דג'נטה מארי: בליגה מ-2016, ובן 24, זאת השנה שבה מארי יצטרך להגדיר את עצמו. אחרי שחתם עלח וזה ל-4 שנים בקבוצה הוא צריך להראות האם יש לו את הפוטנציאל להיות גארד פותח בקבוצת פלייאוף או שזה כבר לא יקרה. והשאלה אם זה יקרה או לא כנראה תלויה בכך שהוא יממש את הפוטנציאל שלו בהגנה, ויפתח קליעה. השמועות מסביב לספרס מדברות על כך שהוא צפוי לזרוק השנה יותר ובאופן עיקבי יותר, בעיקר לאור העזיבה של בלינלי ופורבס ששווים 4 שלשות למשחק פחות או יותר.

דריק וייט: היכולת של וייט בבועה נותנת תקווה שהוא יכול להיות גורם משפיעה יותר בהתקפה של הספרס, ולהמשיך ולהתפתח. גם הוא עדיין בחור צעיר, שהתפתחותו תשפיע מאוד על עתידה של הספרס.

דימאר דרוזן: דרוזן צפוי להמשיך להיות האיש של הספרס בדקות האחרונות, כאשר המועדון מצפה ממנו גם לסייע לפתח את השחקנים הצעירים.דרוזן מסמל יותר מכל אחד אחר אולי את הדילמה של הספרס בתצורה הנוכחית שלה. שחקן שהכלי העיקרי שלו הוא מיד ריינג' בעידן של שלשות והטבעות, שחקן שמרוויח כסף של סופרסטאר אבל לא ממש יכול לקחת אותך עד הקצה. עם המאפיינים הללו אין פלא שדיבורים על טרייד סובבים אותו כל הזמן ולא כדאי להמר שהוא יסיים את העונה היכן שהוא מתחיל אותה.

למרקוס אולדרידג': למרקוס הולך לצאת מחוץ לקשת. כבר בבועה, וככל הנראה ביתר שאת בעונה הקרובה הספרס צפויים לדרוש מהביג מאן שלהם לצאת לקשת השלוש, עם 39% מחוץ לקשת בדצמבר של השנה שעברה, אין שום סיבה שלא יעשה זאת. אם אולדרידג' יצליח בכך ויצור לצד הנקודות שלו גם ספייס לגארדים, הוא יכול להיות שווה את המחיר שאתה משלם לו בשכר של סופרסטאר, ובתרומה מוגבלת בריבאונד ובהגנה ביחס לעמדה שלו.

ג'ייקוב פאלטל: 5.5 נקודות ו-5.5 ריבאונדים הם לא בדיוק מספרים של סנטר פותח בליגה הזאת, אבל אחרי חתימה של חוזה ל-4 שנים שמרמז שהספרס רואים באחד הספיחים של עסקת קוואי כפוטנציאל משמעותי לעתיד, בהחלט יכול להיות שהוא ישמור על העמדה. האלטרנטיבות של הספרס בדמות טריי ליילס או מעבר לחמישיה נמוכה יותר שבה אולדרידג' משחק כ-5 לא נראות לפחות כרגע כאטרקטיביות הרבה יותר, אבל חזון למועד.

מחליפים:

טרה ג'ונס, דווין וואסל, פטי מילס, רודי גיי, טריי ליילס, לוני ווקר, דרו יובנקס:

שתי בחירות הדראפט של הספרס דורגו גבוה מאוד על ידי המומחים. דווין וואסל נחשב לעוד פוטנציאל 3 & D עם סייז ומוטת ידיים מפחידה. טרה ג'ונס נחשב לגנבה בסיבוב השני, ולספרס יש היסטוריה עם כמה כאלה. הוא הראה שיפור משמעותי בקליעה משלוש בין שנתו הראשונה לשניה, וגם הוא גארד עם מנטליות של הגנה תחילה. עם שתי ההחתמות הללו לספרס יש כמות גדולה מאוד של גארדים עם פוטנציאל שהם יקוו לפתח.

לצד שני הרוקיס מילס וגיי מביאים את הניסיון מהספסל והם אמורים להנהיג את החמישיה השניה כמו גם לסגור משחקים במצבים מסויימים. לוני ווקר, במצב דומה לזה של וייט ומארי אבל עם ציפיות פחותות יקווה לעונת פריצה ובקרב חוגי אוהדי הספרס מדברים על מועמד ל-MIP.

לספרס יש פתיחת עונה מאוד מורכבת עם ממפיס, יריבה של מקום בשולי הפלייאוף במערב, לאחריה משחק מול טורונטו החזקה, ואז ניו אורלינס, פעמיים לייקרס, הג'אז, הקליפרס ושוב הלייקרס. זאת פתיחה שעשויה להשאיר את הספרס עם תקוות רבות להמשך, אך גם פצועה וחבולה. היתרון של הספרס בהקשר הזה עשוי להיות ההמשכיות, זאת קבוצה שכמעט לא השתנתה מהעונה שעברה לטוב ולרע, ובעוד יתכן שינוי סגנוני מסוים לסגנון שמדגיש יותר הגנה (עם העזיבה של שניים משחקני ההגנה החלשים ביותר בקבוצה) וליותר קליעה מבחוץ, אין ספק שההמשכיות היא יתרון של הספרס.

עוד עומד לזכותם העובדה שהמערב נחלש, הספרס אמורים, לפי כל הדירוגים וגם לדעתי, להיות טובים יותר מאוקלהומה שבונה באגרסיביות לעתיד, מיניסוטה שבונה באגרסיביות לכישלון מתמשך וסקרמנטו שלא מבינה מה היא עושה. מכאן יש קבוצה של קבוצות שנראות לי דומות ברמתן. הפליקנס, שתלויים מאוד בבריאות של ציון, ממפיס שלהערכתי מוערכים ביתר, יוסטון שנמצאים בבעייה קשה עם הארדן ולא בטוח בכלל שהוא ישאר, גולדן סטייט נטולת קליי תומפסון, פיניקס שתהיה תלויה מאוד ביכולת של פול ואיטון להישאר בריאים, לא בדיוק 4 ברכיים שהייתי מהמר עליהן, ופורטלנד. מעל נמצאות דאלאס, יוטה, דנבר ושתי הקבוצות של ל.א.

למרות כל זאת, ובהיעדר מהלכים נוספים אני לא רואה את הספרס חוזרים לפלייאוף השנה, הם עשו מעט מדי, והתקוות שלהם מבוססות יותר מדי על תקוות וספקולציות ופחות מדי על דברים שכבר הוכחו על הפרקט. ויותר מהכל יכול להיות שהספרס עדיין לא ממש רוצים לצאת מהלוטרי, יכול להיות שהם צריכים עוד עונה או שתיים כאלה כדי לעשות את המהלך שיחזיר אותם להתמודד ברמות הגבוהות, זה אולי נשמע כמו חילול השם עבור קבוצה שהשגיות עקבית הפכה לשמה השני, אבל היי, זאת 2020, הכל התחרבן, גם הספרס.

כך או אחרת, תמיד תהיה לנו את 2014.

לפוסט הזה יש 43 תגובות

  1. מצוין דור, תודה רבה.
    .
    שכחת את קלדון ג'ונסון, נסיך הבועה, נקווה שיחלים מפציעתו וימשיך את השיפור משנה שעברה.
    .
    מקווה מאד שדרוזן, אולדריג' וגיי יוטרדו בהקדם, חבל להם לבזבז את מה שנשאר מהם על קבוצה שלא תגיע להישגים, חבל לנו לבזבז את הדקות שלהם עליהם במקום על צעירים.
    .
    אם יש דבר אחד שאני מייחל לו, זה ששני הרוקיז יקבלו דקות בקבוצה הבוגרת ולא יבלו רק בג'י ליג, ושגם לוקה סאמניץ' יצליח להשתחרר מהכלא באוסטין.
    .
    לדעתי קבוצה צעירה ומהיר תצליח לא פחות מקבוצה שנותנת דקות לוותיקים ונראית כמו מישמש לא ברור של חדש וישן, מהיר ואיטי, מודרני ומיושן. שתי הורסיות לא יצליחו יותר מדי, אבל לפחות נרוויח התפתחות של הצעירים.
    .
    GSG!

  2. תודה על הפריוויו
    מעניין מי יפרוץ השנה בספרס
    קשה יהיה להיכנס לפלייאוף כי המערב חזק מדי (לא חושב שהוא נחלש)
    יש בצמרת את שתי הלוס אנגלסיות, דנבר, פורטלנד, וכנראה גם דאלאס ויוטה, וביחד איתן פניקס נראית בטוחה בפלייאוף, יש את גולדן, ואז נשאר עדיין להתחרות בממפיס, ניו אורלינס ואולי גם מיני, סאק ולא ברור מה קורה עם יוסטון. עומק גדול

  3. תודה דור מעמיק ביותר.
    .
    לספרס ואוהדיה (כן מיקי אני מסתכל עליך) יש בעיה עמוקה שאתם לא מבינים. ימי הזוהר חלפו. לא יחזרו יותר. גם אם תלכו לתהליך של טנקינג יש לכם לא מעט מתחרות בתהליך שאף אחת לא נופלת מכם ברמת הניהול למעט אולי שרלוט. (הפוסט שהיה לאחרונה של " אוהד סא הבליט את זה מאוד) אתם כלואים בלימבו שאין שום הבטחה ליציאה ממנו, בטח לא בכלים שמוכרים לכם (כוכבים קבוצתיים..)
    .
    אני חושב שאתה די נסחף בהשוואות לשאר קבוצות המערב. לדעתי למעט הת'אנדר שיכולים ללמד איך עושים טנקינג, הספרס נמצאים רמה מתחת לשאר, בטח שבהשוואה לפליקנס, לממפיס, בטח ובטח בהשוואה לפורטלנד שמחזיקים באחלה סגל.

    1. חגי, זה הדיון ה"קבוע" שלנו, ואני כרגיל מודה בעובדות אבל לא מודה באשמה:
      .
      ראשית, אור, הספינה אכן שוקעת, מעולם לא טענתי אחרת, להיפך – הבנתי את זה ב-18 ביולי 2018, כשקוואי הוטרד לטורונטו עבור חבילת ביניים שמצד אחד לא יכלה באמת להחליף אותו בהובלת הקבוצה, ומצד שני לא היוותה בסיס לריבילד. לכן, אכן יש לנו בעיה עמוקה, אבל אנחנו מבינים אותה היטב.
      .
      בנוגע לשאר:
      .
      "ימי הזוהר חלפו. לא יחזרו יותר" – החלק הראשון נכון, החלק השני בלתי מבוסס ותלוי בעיקר בנו. אם נפעל נכון, עם כוכבית בגלל שאנחנו לא שוק גדול, הם בהחלט יכולים לחזור.
      "גם אם תלכו לתהליך של טנקינג יש לכם לא מעט מתחרות בתהליך שאף אחת לא נופלת מכם ברמת הניהול למעט אולי שרלוט." – מסכים לגמרי, אבל זה לא אנחנו אלא חוקי הליגה שחלים על כולם, כולל עלינו. משך 20 שנה הצלחנו לגבור עליהם אך לא עוד. אין בכך כל פחיתות כבוד או אסון גדול, להפך – זה טבעי, והעובדה שהצלחנו להתחמק מכך משך 20 שנה היא היא הכבוד הגדול ולא המובן מאליו.
      "(הפוסט שהיה לאחרונה של " אוהד סא הבליט את זה מאוד" – נכון, בכל הקשור בטרידיים והחתמת שחקנים חופשיים שגינו קשות בשנים האחרונות. זה בוודאי לא משמח, אבל גם לא בהכרח משקף את העתיד. יתרה מזו, זה די משקף את העבר – כלומר גם כשהיינו בצמרת הליגה רוב הטריידים שלנו היו מחורבנים והצלחנו בעיקר בגלל שחקני בית.
      |אתם כלואים בלימבו שאין שום הבטחה ליציאה ממנו, בטח לא בכלים שמוכרים לכם (כוכבים קבוצתיים..)" – מסכים שאין הבטחות, אבל שוב גם בזה אין שום חדש – אף אחד לא מבטיח שום דבר לאף מועדון בליגה, ובטח לא למועדונים בשווקים הפחות אטרקטיביים.
      .
      עכשיו השאלה מה לעשות עם זה – והתשובה, לדעתי, בכל מקרה כרוכה בכמה שנים חלשות שמפיקות בחירות גבוהות, בלנצל ולטפח את הצעירים שגייסנו, ובלרענן את שיטת המשחק. אם נשכיל לעשות את זה אין סיבה שלא נחזור לצמרת, ושוב, בדומה לכל מועדון קטן בליגה.

      1. הכל נכון, הבעיה היא שבספרס לא נראה שמעניין מישהו לבנות מחדש, אז ממשיכים כרגיל והופכים לדטרויט / שארלוט כאלה עד שמחליטים אחרת.

  4. פריוויו מעמיק ומדויק, תודה.
    הסיכוי של הספרס להגיע השנה לפלייאוף הוא נמוך, ולוותר לפחות על חלק מהותיקים בטריידים זה די מתבקש. חוץ מזה – לא ברור מה מצב הצעירים הנוכחיים של הספרס ומה הסיכוי שלהם למצוא את כוכב העתיד בדראפט הבא או זה שאחריו. אני עוד לא סגור על השאלה מה צריכה להיות המטרה שלהם – הצעירים הנוכחיים יחד עם טרייד או שניים עבור שחקנים בגיל זהה פחות או יותר, או הדראפטים הקרובים ואז שחקנים צעירים עוד יותר.

  5. תודה רבה, מעולה ומדויק.
    אני דווקא די אופטימי. יש מלא צעירים טובים. צריך שפופ בזקנתו ישתחרר וייתן להם זמן משחק ואמון.
    ווייט, קלדון, ווקר זה בסיס מצוין, הרוקיס נראים מבטיחים, ויש את הוותיקים הסולידיים.
    יהיה פלייאוף.
    הייתי שמח כמו תמיד לראות טרייד על מארי.

    1. אם יצליח להיות רכז של 14-6-6 ב-30 דקות ולהמשיך לקלוע משלוש כמו שנה שעברה רק בווליום נורמלי (נגיד 4 למשחק), שזה בסך הכל מתכתב עם הסטטיסטיקה של שנה שעברה, יצדיק את החוזה. אם לא יש לך רכז מחליף סביר ב-16 מליון דולר לעונה, או איך שקוראים לזה בניו-אורלינס, אריק בלדסו

  6. קבוצה שהייתה טובה באופן מפתיע מאוד בבועה, בתור אוהד אפילו התלהבתי למספר רגעים.
    ההרכב של דרוזן ב4 היה מאוד מעניין כשמספר שחקנים נתנו תפוקה יפה.
    אם אני פופ אז אלדרידג' עובר ל5 בהקדם, אם הוא לא מעביר אותו לשם שיעביר אותו בטרייד.
    סתם כל מה שפופ אומר קדוש שיעשה מה שבא לו

  7. תודה על הפריוויו. מאוד אהבתי את הבחירה של הספארס בוואסל. אני חשבתי עליו בתור דני גרין חדש, אבל ראיתי שבכל מיני מקומות נותנים את מידלטון בתור התקרה שלו. שחקן כזה לא אמור לבזבז שניה בג'י-ליג.

    אולרידג' ודרוזן יושבים בול על השחקן שעולה מהספסל ועושה נקודות, חושב שהערך שלהם יעלה ככל שהעונה תתקדם וכל מיני מועמדות ירגישו שחסר להם את השחקן המכריע לקראת הפלייאוף. טוב שהם לא הוטרדו עדיין, כי קבוצות לקראת הפלייאוף נוטות להיות לחוצות ככה שיש סיכוי טוב להשיג דילים טובים יותר.

  8. תסריט אופטימי: נחים עונה. עושים טאנקינג משובח. מקבלים איזו בחירת דראפט הגונה ומפנים מקום מתחת לתקרת השכר.
    לפעמים זה נחוץ.

  9. תודה דור על הפריוויו. די יעמדו במקום העונה ובאמת מקווה שפופ ישחרר קצת רסן לצעירים. בעונה ממש טובה רואים את הפליי אין ….

  10. סיפור מעורב ירושלמי מאתמול

    אתמול הגיעו 2 קבוצות בלבד למגרש קוריוז, לאורי, בירד, באטלר, תמנון וג'מייקל גרין שקנה נעליים חדשות של הארדן.
    בירד אמר שהוא עם התמנון ובאטלר אחרי שהשפלנו אותו ביום ב הוא רצה לנקום. אז אני לאורי וגמייקל קבוצה.
    ג'מייקל פגע ב6 הזריקות הראשונות ואמרתי לו זה הנעליים, הוא הסכים.
    ניגבנו 12-2. בשנייה אפילו לא הזעתי.
    הם ביקשו משחק חוזר וניצחו 12-10 שבירד קולע 10 נק בגאמפ מחצי מרחק על הראש של לאורי ואני וגמייקל מטטרשים אותו אומרים לו 10 נק על הראש שלך. הם היה בטראש טוק ואיזה עבירות הוא סחט מלאורי כל גאמפ לאורי נכנס בו עם הטוסיק בירד מבקש עבירה🙂
    משחק 3 הם הובילו 10-4, עד אותו רגע ניגרתי מה3 ואז דפקתי אחת שלא שמרו אליי 10-6 אחכ ישר הורדתי לבאטלר על הראש 10-8. התקפה הבאה עוד שלשה בפיק אנד רול שיוויוןןן. ואז מהלך אחרון אני לוקח את באטלר לריקוד והוא שומר בטירוף מרקיד הלוך ושוב ואז מטר מה3 דופק לו סטפבק על הראש גייםםםם ווינר. 12-10 קאמבק מהסרטים.
    משחק אח"כ דפקתי עליו עוד גיים ווינר מה-3 בפרצוף 12-10 נצחנו.
    הם רצו עוד משחק וניגרתי כבר הייתי עייף אבל במצב 9-9 הבאתי גג על התמנון מאחורי, חדירה סל וגיים ווינר מה3 על הפרצוף של בירד שאמר לבאטלר תן לי אותו….
    בכללי ניגרתי אתמול אבל 3 גיים ווינרס.
    באטלר היה הMVP קלע אפילו שלשות והכרזתי עליו כMVP והוא אמר אבל הפסדתי הכל חח

    בנושא יותר מעניין היום נערך קומביין לקטנציק

    קומביין מהיום של ET33 כפי שהבטחתי לכם. מוקדש בעיקר לג'ון

    מדידות
    גובה:1.14
    מוטת ידיים:1.12
    משקל:21.4
    גיל: 5 ו-3 חודשים
    קבוצה: גן חובה

    תרגו זריזות ומהירות
    https://youtu.be/KM6SxgsWXjk

    https://youtu.be/EEMI3t1Z8Fg

    https://youtu.be/utNWEYeaGjg

    כדרור
    https://youtu.be/ow9nZRO4I9M

    https://youtu.be/8-SWHWWu2vk

    בין הרגליים תרגול

    https://youtu.be/cleOtFqq938

    מאחורי הגב

    https://youtu.be/IA7ntIFOB4c

    כוח מתפרץ
    https://youtu.be/d846HHtzm5k

    ספרינט (השיא שלו עומד על 4.64)

    https://youtu.be/3w58ZK8L9bs
    https://youtu.be/7lF11NC4LNg

    והכי טוב לסוף, מצאנו את ציון בן 14 אצלנו בשכונה (כולנו נקרענו מצחוק)
    https://youtu.be/NaFT61SiU4Q

  11. טוב, אני חייב לפתוח את השאלה הזו מול אוהדי ספרס באתר – למה האנטי הגדול לגבי לשלוח שחקנים צעירים ולא מוכנים לג'י (לא. עדיין לא התרגלתי לשם הזה) ליג?
    במיוחד אחרי הקסמים שטורונטו עשו שם, והשיפור שראיתי עם כמה שחקנים שנשלחו לשם, זה נראה כמו פתרון מעולה לתת לשחקנים שעדיין לא מוכנים להתאמן ולהתפתח בסביבה בה משחקים יותר ברמה שלהם עד שיהיו מוכנים.

    1. העניין הוא שהם מייבשים בדיפולט את כל הרוקיז (מוכנים או לא), גם בעונות ומשחקים שהם יכולים וצריכים לקבל דקות ולהשתפשף

    2. מסכים עם שניכם – כלומר ברור שהג'י ליג היא רעיון טוב לכישרונות בוסריים, אבל לא ברור שהספרס לא מנהלים מדיניות שמרנית מדי בעניין. אם בשנות הזוהר עוד אפשר היה להצדיק את זה בטענה שפשוט אין להם מקום, מקצועית, בקבוצה הבוגרת, היום לדעתי הדגש, גם בקבוצה הבוגרת, צריך להיות על פיתוח צעירים ולכן גם אם קרוב לוודאי שנכון לעכשיו טרה ג'ונס שחקן פחות טוב מפאטי מילס, גם טרה ג'ונס צריך לשחק בבוגרת. כמה? מתי? באיזה הרכב? – לא יודע, אבל צריך להגיע עם מדיניות דומה לזו של הבועה, ובבועה הצעירים שיחקו הרבה, כולל קווינדארי הרוקי ששיחק יפה מאד והשתלב.

    3. זה שווה פוסט שלם, אבל בגדול:
      אם קבוצה (כל קבוצה) רוצה שהרוקיז שלה יהיו משמעותיים ויתפתחו להיות שחקנים מובילים בקבוצה, צריך לתת להם הרבה דקות וסבלנות.
      נכון, אפשר גם דרך ה- G LEAGUE (קרוזו, גרין וכו'), אבל תכל'ס תקבלו שחקני רוטציה נחמדים.

      אבל הדרך הנכונה, הטובה, המשמעותית והמהירה שלהם זה בליגה הבכירה יותר: ווייט הוא דוגמא נהדרת, מאנו ופארקר עוד יותר (למרות שזה היה בימים שלפופ היו ביצים והם שיחקו נגד טי רקסים).
      עוד כמה דוגמאות לשחקנים שהוערכו כשחקנים חלשים מאד בדרפאט וקיבלנו הזדמנות ולקחו אותה:
      כל מיאמי לדוגמא: באטלר, הירו, נאן, דאנקן רובינסון,
      ממקומות אחרים: דונקי דריימונד, סיאקם, ברגדון, רודי גובר, ג'וקיץ, יאניס.

  12. מתחילים רצף חדש… עונה שנייה ללא פלייאוף כי הם פשוט לא טובים מספיק להיכנס לשם במערב.
    עשו דראפט טוב, אבל הם צריכים להתחיל בשינויים בסגל לשדרג את הקבוצה. לראות מה ערך השוק של דרוזן ואולדריג'.

  13. בתסריט הכי אופטימי הם 11 במערב.
    פופ הורג אותם כבר שנים – לא מאפשר להם ללכת לבניה מחדש אמיתית ותוקע אותם באמצע שום מקום.

          1. לא נראה לי הוגן. אתה 9 ומעלה, 10 של אף אחד, וכמובן שגם אני נותן לך כינוי לשבועיים (ואתה יודע איזה שחקן יהיה חלק מהכינוי…).

            1. סבבה.

    1. לדעתי זה בעיקר תלוי בהחלטה ניהולית, ופחות ביכולת מקצועית. אם יחליטו ללכת על פיתוח צעירים והטרדת ותיקים כנראה ידרדרו קצת למטה. אם יחליטו שוב ללכת על הפלייאוף כנראה יעלו קצת למעלה. בספר שלי עדיף פיתוח צעירים והדרדרות קלה בדירוג, כך שכל עוד אכן יפתחו את הצעירים אני לא רואה כישלון בדירוג נמוך יותר.

  14. הסל הראשון של קאפלה בהוקס לוב של טריי 😂😂
    טריי קיבל 3 זריקות בשקיקת אוויר שפולץ דרך לידו באזור 😂😂 והשופט בלי בושה בזווית מצביע פאול חסרי בושה
    להוקס עדיין אין הגנה קליר פאת כל התקפה. אהרון גורדון בא עם אפרו חבלז.
    מנחם אתה צופה

  15. הסל הראשון של קאפלה בהוקס לוב של טריי 😂😂
    טריי קיבל 3 זריקות בשריקת אוויר שפולץ דרך לידו באזור 😂😂 והשופט בלי בושה בזווית מצביע פאול חסרי בושה
    להוקס עדיין אין הגנה קליר פאת כל התקפה. אהרון גורדון בא עם אפרו חבלז. טריי כבר עם 2 עבירות על ההתחלה
    קולינס כרגע לא מוצא את עצמו סתם תקוע ועושה חסימות
    מנחם אתה צופה
    http://nbastreams.xyz/live/1/
    לינק פה

      1. שווה שינה שזה מה שעשיתי אחרי הרבע ה1. לא שקמתי במיוחד לזה חלילה. השירותים קראו לי באמצע הלילה וחצי שעה להעביר שם זה מצויין לצפות בהוקס ישר מהגאמפ בול.
        טריי הגיע למשחק כאילו יצא מהמסיבה של הארדן ונכנס לאולם. עשה טובה שדרך על הפרקט. קולינס לא ידע מה לעשות עם עצמו הסתובב במגרש ובקושי ראה כדור אחרי 7 דק כולם הוחלפו.
        הורטר נשאר גרוע כפי שהוא. רדיש!שיחק כמוביל כדור עם ההרכב השני והיה על הפנים רבע 1.
        רק גאלו הפציץ.
        הגנה לא הייתה בייקון וגורדון עשו קליר פאת כל התקפה.
        פולץ שחקן ככ חלש…

  16. לאוהדי הספרס המתוסכלים,
    אתם בטח מכירים את קובי מרימי, אז אצלי זה הפוך, אני "מורידי".

    למה כל כך אכפת לנו מהקבוצה? כשלקבוצה לא אכפת מעצמה.

    אני מבלה שעות בחישוב איזו בחירת דראפט לבחור, מה אפשר לקבל בטרייד מאשין על דרוזן (כלום, הוא לא סחיר), ואיזה פרי אג'נט יסכים לבוא לחורתחת טקסס (לא כולל סטפן ג'קסון שפשוט היה מסומם מדי), כשלהנהלה ולצוות האימון לא אכפת מהקבוצה. אני בכלל לא בטוח שפופ ורייט בכלל משקיעים את אותן השעות הללו.

    זה לא שתגידו שיש לספרס איזו אסטרטגיית על כמו הגולדן סטייק שעבדו מאד קשה כדי לקבל בחירת דראפט איכותית.
    אני ממש לא חושב שהם אפילו בכיוון של להילחם על כרטיס לפליאוף:
    יש אולי כרטיס אחד ריאלי ועליו יילחמו: ממפיס, אוקייסי, פיניקס, ניו אורלינס, אוקלהומה ואולי גם יוסטון (רובן ככולן טובות יותר, צעירות יותר, רעבות יותר ומוכשרות יותר).

    יש רק תסריט הגיוני אחד שאני חושב עליו, וזה לפתח ניכור כזה אצל אוהדי הקבוצה, על מנת שהמעבר ללאס ווגאס יהיה יותר חלק.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט