פריוויו לעונת 2020-2021, יוסטון רוקטס: We Have a Problem

המשפט יוסטון וי אב אה פרובלם מעולם לא היה נכון יותר בהקשר של הרוקטס. רק לפני שלושה חודשים הם סיימו את חלקם בבועה אחרי הפסד 4-1 לאלופה שבדרך הלוס אנג'לס לייקרס ומאז הקבוצה וההנהלה עברו שינוי גדול. אולי השינוי הגדול ביותר עוד בדרך.

מאזן: את העונה שעברה יוסטון סיימה במאזן 44-28 שהוביל אותם למקום הרביעי במערב ומפגש סיבוב ראשון עם אוקלהומה סיטי והחבר לשעבר כריס פול שמשכו אותם עד למשחק 7 והיו רחוקים מהלך הגנתי של הארדן (כן כן הארדן) מניצחון מפתיע.

מאמן: במשך ארבע עונות הוביל את יוסטון המאמן המצוין והמוערך מייק ד'אנטוני, אבל אחרי ההפסד ללייקרס ד'אנטוני הודיע שהוא לא מתכוון להאריך את החוזה ובעצם היה הסנונית הראשונה להבין שבהרכב הנוכחי לא יהיה ניתן להגיע לתוצאות ממשיות, המאזן של ד'אנטוני בארבע השנים שלו ביוסטון היה 217-101 בעונה הרגילה ו28-23 בפלייאוף, תחתיו יוסטון הגיעה לפלייאוף בכל עונה תוך כדי שד'אנטוני זוכה במאמן העונה בעונת 2017-2018.

את ד'אנטוני הולך להחליף בחור חביב בלי שום ניסיון כמאמן ראשי בליגה בשם סטיבן סילאס שאמנם בילה שנתיים כעוזר המאמן של ריק קרלייל בדאלאס אבל ברור לגמרי שהוא היה האופציה הזולה לבעלים הדי קמצן של הרוקטס טילמן פריטיטה.

סטיבן סילאס, מאמן יוסטון רוקטס

אבל זה לא נגמר פה, את יוסטון בנה במשך שנים הג'י אם המאד שונה דריל מורי, מאז שהגיע בשנת 2007 רק סן אנטוניו ספרס ניצחה יותר משחקים מיוסטון, מורי, שבהרבה מובנים היה אבי תורת האנליטיקס, התבססות על מספרים וססטיסטיקות מתקדמות כדי להשתמש בהם בבניית קבוצה שינה מקצה אל קצה את הכדורסל בליגה ושל יוסטון בפרט. ב-13 השנים שלו ביוסטון מורי עשה 77 טריידים, רק פילדלפיה, קבוצתו החדשה, עשתה יותר טריידים (78) באותה תקופה.

ההימור של מורי בתחילת העונה על ראסל ווסטברוק ויותר מאוחר על שיטת הסמול סמול בול ששלחה את קלינט קפלה בטרייד בתמורה לרוברט קובינגטון כשלה ביג טיים בפלייאוף ושלחה את מורי ש"התפוטר" לחפש הצלחות בעיר אחוות האחים.

מה שהיה: את העונה יוסטון התחילו עם טרייד ענק ששלח את כריס פול וכמה בחירות דראפט לאוקלהומה סיטי עבור ראסל ווסטברוק, חברו הטוב של הארדן, מהר מאד ראו שהעסק לא עבד ולכן מה עשו? הבינו שכנראה קלינט קפלה תוקע את הצבע אז פשוט נפטרו ממנו והחליטו לשחק בלי סנטר, פי ג'יי טאקר, פחות מ2 מטר ביום בהיר נכנס לעמדה מספר 5.

יוסטון לא באמת איימה על הגדולות במערב ונשארה בתמונת הפלייאוף בעיקר בגלל היכולת ההתקפית של הארדן והעובדה שהם פשוט זורקים הכי הרבה שלשות בליגה, כל זה הספיק כאמור להדחה צפוייה מול הלייקרס בחצי גמר המערב.

החורף האחרון:

הגיעו: ג'ון וול (טרייד מוושינגטון), דימרקוס קאזינס (שחקן חופשי מלוס אנג'לס לייקרס), כריסטיאן ווד (שחקן חופשי מדטרויט), סטרלינג בראון (שחקן חופשי ממילווקי), ג'אריאן גרנט (שחקן חופשי מוושינגטון), קני ווטן (שחקן חופשי מניו יורק ניקס), ג'אשון טייט (שחקן חופשי מאוסטרליה), מייסון ג'ונס (רוקי שלא נבחר בדראפט מארקנסו), טריוילין קווין (רוקי שלא נבחר בדראפט מניו מקסיקו סטייט), ברודריק תומאס (רוקי שלא נבחר בדראפט מטרומן סטייט)

עזבו: ראסל ווסטברוק (טרייד לוושינגטון), רוברט קובינגטון (טרייד לפורטלנד), אוסטין ריברס (שחקן חופשי לניו יורק).

נבחר בדראפט: קניון מרטין ג'וניור (בחירה 52 מסקרמנטו).

הוחתמו מחדש: ג'ארלד גרין, ברונו קבוקלו.

אז בהתחלה עזב ד'אנטוני והגיע סילאס, עזב דריל מורי והגיע רפאל סטון, מי שהיה הסגן של מורי, כי למה להביא מישהו מוכח אם אפשר להביא מישהו מבפנים שגם ככה משלמים לו משכורת? אחלה טילמן פריטיטה

סטון וסילאס התחילו לעבוד וכנראה הבינו ששיטת הסמול בול לא תעבוד ולכן הדבר הראשון שהם עשו בפתיחת מועד ההעברות זה להביא את כריסטיאן ווד מדטריוט, שחקן של 13 נקודת ו6 ריבאונדים ששנה שעברה נתן עונה מצוינת ולא ברור איך דטרויט נתנו לו לברוח אבל היי זאת דטרויט והרוקטס לא הסתפקו בסנטר אחד אלא גם הביאו את בוגי קאזינס מהלייקרס שאפילו לא שיחק שם אלא הפעם האחרונה שהוא שיחק הייתה בכלל במדי גולדן סטייט בגמר נגד טורנטו.

אחרי זה הם התפנו לשלוח את רוברט קובניגטון, כן כן ההוא מהטרייד על קפלה שכל כך רצו אותו לפורטלנד בתמורה לטרבור אריזה ו2 בחירות סיבוב ראשון, אריזה מאז שוחרר אבל בחירות הדראפט הן קריטיות כי דבר אחד שמורי אהב לעשות זה לתת בחירות דראפט ולרוקטס לא היו בחירות בעתיד הנראה לעין.

אבל כל זה היה רק המתאבן לטרייד הגדול ששלח את ראסל ווסטברוק אחרי עונה אחת בלבד ביוסטון לוושינגטון בתמורה לג'ון וול שלא שיחק כדורסל כבר שנתיים ובחירת דראפט סיבוב ראשון (שוב בחירת דראפט כחלק מעסקה כדי לחזור לבחור שחקנים בדראפט), טרייד קלאסי של חוזה גרוע בחוזה גרוע שאף אחד לא באמת מרוויח פה, חוץ אולי מבוגי קאזינס שמתאחד עם חברו ממכללת קנטאקי אחרי ששניהם שיחקו שם ב2010.

ג'ון וול ודימרקוס קאזינס, 2010, אוניברסיטת קנטאקי

מה יהיה:

חמישייה: ג'ון וול, ג'יימס הארדן, דניואל האוס ג'וניור, פי ג'יי טאקר, כריסטיאן ווד

ספסל: אריק גורדון, בוגי קאזינס, בן מקלמור, טייסון צ'אנדלר, טאבו ספולוסה

אם הרוקטס היו הקבוצה הזקנה בליגה שנה שעברה היא בטח לא נהייתה צעירה יותר השנה, החמישייה שלה אולי קצת יותר מאוזנת (בכל זאת יש שם סנטר) אבל השאלה איזה שיטת משחק ינחיל המאמן החדש והאם יוסטון ימשיכו לזרוק שלשות בכמויות היסטריות והיסטוריות?

דבר נוסף זה איך תהיה ההשתלבות של וול בקבוצה? כשוול בריא אין ספק שהוא אול-סטאר. הבעיה היא שהוא לא היה בריא המון זמן ואף אחד לא באמת יודע איך הוא יחזור. הייחודיות של וול הייתה ביכולת שלו ליצור לעצמו ולאחרים מצבים. כך למשל את העונה האחרונה לפני הפציעה הוא סיים עם 20.7 נקודות, 8.7 ריבאונדים ו44 אחוז מהשדה אבל רק 30.2 אחוז מהשלוש. זה אולי הסימן שאלה הכי גדול, האם וול יצטרך להתאים את עצמו ליוסטון שזורקת וקולעת יותר שלשות מכל קבוצה אחרת? או שאולי המאמן החדש יביא איתו שיטת משחק שונה שלא מתבססת רק על שלשות אלא גם על אלמנטים אחרים.

אותו סימן שאלה תקף לגבי קאזינס שאולי על הנייר הוא שחקן טוב אבל לא נגע בכדור המון זמן. אנחנו זוכרים את קאזינס בניו אורלינס משחק לצד דייויס ונותן מספרים מצויינים עד הפציעה ויוסטון יקוו שזה הקאזינס שהם מקבלים. שני השחקנים האלה צריכים את הכדור ביד בשביל ליצור אבל גם הארדן ולכן אני צופה שהוא לא יפתח בחמישייה אלא יעלה מהספסל.

אבל שאלת השאלות עם כל הכבוד זה מה יהיה עם הארדן, שמענו דיבורים על רצון שלו אולי לעזוב לברוקלין או פילדלפיה, בואו נודה באמת, אם הארדן רוצה לקח אליפות הקונסטלציה הנוכחית ביוסטון לא תאפשר את זה, הארדן בן 31, ללא ספק אחד השחקנים המשפיעים בליגה מבחינה התקפית ועדיין בשיא שלו וכנראה ישאר שם עוד שנתיים לפחות אז כל טרייד שיעשה עליו יצטרך לכלול בתוכו חבילה מספיק אטרקטיבת ליוסטון.

האם ליוסטון כדאי לעשות עליו טרייד? בעיני כן, דוויט הווארד, כריס פול, ראסל ווסטברוק, כולם באו ליוסטון ומצאו את עצמם בחוץ, מקריות? לא בטוח, יכול להיות שהאופי של הארדן לא באמת נותן לו לקבל שחקנים אחרים למעטפת שהוא חלק ממנה ולכן יוסטון יעשו טוב אם יקבלו עליו כמה שיותר ויבינו שהולכים לבנייה מחדש, אם ברוקלין רוצה לקחת אותו ולתת את נגיד, ג'ו האריס, ספנסר דינווידי, כאריס לוורט וג'ארט אלן, זה יכול לסדר את יוסטון לשנים הבאות, להשאיר אותם תחרותיים ולתת לברוקלין את השלישייה הכי מפחידה בליגה.

ג'יימס הארדן, ישאר או ילך?

תחזית:

תחזית אופטימית: הארדן נשלח בטרייד שהוצע כאן למעלה, יוסטון בונה שלד לשנים הבאות עם ג'ון וול בריא שיכול לתת פייט ולהגיע לפלייאוף ובטקסס מחכים לקיץ 2021 כדי להחתים שם גדול נוסף.

תחזית פסימית: הארדן נשאר אבל משחק בלי חשק, ג'ון וול חוזר ל-20 משחקים ואז נפצע שוב. יוסטון מגרדים את המקום העשירי ומפסידים לפיניקס וכריס פול בטורניר כניסה לפלייאוף.

תחזית ריאלית: יוסטון ממשיכה לשחק כדורסל של בידודים, ג'ון וול לא משחזר את היכולת שלו מהעבר וכריסטיאן ווד הופך להיות סנטר ליגיטימי בליגה שיוסטון יכולים לבנות עליו שנים קדימה, מגיעים לפלייאוף רק כדי להפסיד בסיבוב הראשון.

לפוסט הזה יש 71 תגובות

  1. אחלה פריוויו שבעולם. אינפורמטיבי. תודה רבה!
    התקשיתי להאמין שמישהוא נתן לקאזינס עוד חוזה…אך בינתיים נדמה שהוא עדיין יכול לשחק…
    קשה לעשות השערות בזמן שהארדן מתנדנד…אבל מה שבטוח הוא שיוסטון תשאר מועדון תחרותי…

    1. תודה דן, ואני מסכים, יוסטון במשך שנים תמיד נשארה תחרותית, נשאר רק לקוות שגם הפעם השלד הקיים יספיק בשביל לקחת אותם לפלייאוף, על אליפות אין באמת על מה לדבר עד שנדע איך וול וקאזינס נראים במשחקים על אמת

  2. פריוויו מעולה, תודה.
    קשה לשפוט את הרוקטס בלי לדעת מה קורה עם הארדן, אבל איתו הקבוצה די דומה לזו של העונה שעברה, בלעדיו זאת קבוצת תחתית במערב, ועם טרייד טוב עליו יש סיכוי למקום בפליי-אין.

    1. למה להם להיפטר מווד? הוא צעיר והיה טוב שנה שעברה, אמנם בוואקום בפיסטונס אבל עם חוזה טוב. אם כבר בוגי פחות מתאים לטיימליין למרות שהוא עוד יכול להפתיע

      1. ווד בן 25 ועל חוזה קטן. נכון שצעיר, טוב ובשיא עכשיו, אבל אני חושב שהשיא של יוסטון כקבוצה יהיה עוד 5-6 שנים והוא יהיה כבר בתחילת הירידה שלו. אם אני מצליח להשיג עליו בחירות סיבוב ראשון מקבוצה לחוצה אני לוקח ובורח

  3. תודה על פריוויו מצוין. נראה שהכל סביב סוגית הארדן כרגע.
    במידה והולך מסכים עם רועי שנראה הפטרות מעוד נכסים.
    איפשהו כנראה בין הריאלי לפסימי

  4. תודה רבה רועי. מה שהצעת כאן זה טרייד נוראי ליוסטון, ולמזלם הם יודעים את זה, כי ברוקלין הייתה חותמת על טרייד כזה בכל יום. 2 מתוך ה-4 שציינת מסיימים חוזה בסוף שנה, וכל ה-4 האלו לא יקחו את יוסטון לכלום. במקסימום חלומות על לקבל 4-1 בסיבוב הראשון בפלייאוף ובחירות דראפט על גבול הלוטרי. אין ליוסטון סיבה להתפשר על פחות מכוכב צעיר שאפשר לבנות סביבו + נכסים בתמורה להארדן.

  5. סכין יקר, כוכבים צעירים – טיטום, טרי יאנג, גו מורנט, זיון, דונציץ, כאלו שחוזים להם התפתחות כפרנציז פלייר, אין הרבה ואף אחד לא מוכן להחליף אותם בהארדן. גם לא את יאניס. סימונס או אמביד, אולי, בהמשך העונה. אם לנטס היו ביצים הם היו מסכימים לתת את קיירי ומשאירים את לאוורט. אני לא רואה איך כדור אחד מספיק להארדן, דוראנט וקיירי. מה גם שהברגים בראש של קיירי לא מבודקים מספיק.

    1. דווקא אם הם יהיו סבלניים ואם הם באמת רוצים את סימונס אז הם פשוט צריכים לחכות לאמצע העונה.מורי יבין שהציוות אמביד-סימונס לא עובד ולדעתי יסכים לטרייד.
      הנטס לא יכולים לעשות את זה כי קיירי זאת עסקת חבילה עם דוראנט

      1. באופן כללי, זה שביוסטון לא קפצו על טרייד כבר עכשיו, זה הדבר הכי חכם שיכלו לעשות. אפשר לקרוא לפרטיטה קמצן או לפקפק במקצועיות של סטון, אבל למה לעזאזל לתת שחקן דרג א׳ עם שנתיים בחוזה בתמורה לאוסף שחקנים נחות ובחירות? זה מהלך לגיטימי אולי בעונה האחרונה לחוזה, אבל לא כשיש לך 2 עונות מלאות לקבל מהשחקן.
        שיתחילו את העונה ויראו מה קורה. הארדן עוד יכול להחליט שסבבה לו בסוף.

          1. למה שהתמורה תלך ותפחת? מי היה נותן יותר עכשיו ואיך שהעונה תתחיל יחליט שלא בא לו על הארדן? ההיפך. פתיחה מגומגמת של פילי עם כמה משחקים שסימונס לא זורק מחוץ לצבע וכבר יתחילו לעוף טלפונים.

            1. סימונס זה פחות בהנחה שהוא בא בלי טוביאס. לעומת דינווידי לבארט אלן ובחירות?

            2. אני לא יודע איזה בחירות ברוקלין תיתן, אבל זה לא שהיא תסיים לוטרי. לגבי דוינדי ואלן – זה לא טרייד אלא השאלה לשנה, כי החוזה שלהם נגמר. אתה רוצה אותם? חכה שנה ותיקח בלי לתת כלום.

              אני מאוד לא תופס מסימונס, אבל אני חושב שלהקיף אותו בקלעי שלשות כמו שהיו לו אז כשאמביד היה פצוע ופילי רצה ל-19 נצחונות רצוף יכול להיות רעיון מפתה. מאחר וגם יש לו חוזה מקס ארוך ויחסית נח, זה נותן לך הכנה לריבילד. נגיד לזרוק את השנה ואז לקוות לבחירת דראפט גבוהה + לפתות כוכב.

            3. הבחירות הם ל2026 27 25 לא לעכשיו חביבי. עכשיו זה שווה לתחת
              אם כבר שיבוא כוכב בדראפט אני מעדיף שיקיפו אותו דינווידי לבארט ואלן מאשר סימונס…
              ה19 נצחונות היה מול שארלוטים בגארבג טיים שם זה המערב אל תצחיק אותי. הקלעים היחידים שיכולים לעשות משהו לצד סימונס זה קרי קליי דוראנט וקיירי 😂😂😂
              לאיפה אתה חושב יגיע הרכב של סימונס דונאל האוס ובן מקלמור? מה הוא נראה לך הארדן?

            4. עזוב את זה, הרגע הבנתי שמי שהם בחרו בדראפט הוא אשכרה הבן של קניון מרטין

    2. רן היקר, אתה הבאת רשימה של שחקנים שנבחרו לפני הארדן לאולסטאר, ברור שהם לא טריידבל תמורתו. אבל יש הרבה כוכבים צעירים, למשל ג'יילן בראון אומפ"ג, שיכולים להוות תמורה הולמת. אגב, פילי לא מחליפה את בן סימונס תמורת הארדן כי היא טפשה (בא ננסה עוד שנה ללכת על הצמד שמוכיח שנה אחרי שנה שהסינרגיה שלו שלילית), לא כי זה לא טרייד טוב.

  6. לגבי הסגל – בטוח שספולושה הפדלאה הזה עדיין שם?? אני חושב שכבר חתכו אותו מתישהו..

    לגבי איך יוסטון ייראו – באמת שיש הרבה מאוד משתנים.
    האם בסוף יבצעו טרייד על הארדן, ואם כן מה תהיה התמורה?
    האם הארדן נשאר בסבבה (על פניו כרגע – כן), ומצליח להשתלב לסגנון משחק קצת פחות ריכוזי ממה שהיה עם דאנטוני?
    ואם כן – האם וול וקאזינס יישארו בכלל בריאים?

    תיאורטית, אגב, אם הארדן יהיה מוכן לשחרר קצת, והצמד וול את קאזינס יצליחו לשחזר מחצית מהיכולת שלהם לפני הפציעות, הקבוצה הזאת על פניו עדיפה בהרבה על המודל של שנה שעברה. אבל כאמור – קשה מאוד לחזות איך הדברים ייראו כרגע.

      1. זהו, זכרתי שהוא כבר לא שם. עם כמה שהקבוצה נראית לא טוב, להוסיף את השם שלו כחלק מהרוטציה גורם ליוסטון בכלל להיראות נורא 😏
        אגב, רועי – אם כבר ג׳ראלד גרין וקבולקו יהיו קבועים מהספסל, במקומו של ספלושה וצ׳אנדלר (שלדעתי גם לא שם יותר.. עידו?)

        1. אהה כן ברור, גם צ'אנדלר סיים חוזה.
          בכלל לרוקטס כרגע 18 שחקנים בסגל והם צריכים לחתוך 3. בהנחה שקאזינס וגרין שעל חוזים לא מובטחים ייכנסו אז קאקובולו יכול להיות אחד מאלה שיאבדו את המקום לאור העובדה שהרוקטס גם ככה מפלרטטים עם הקו של ההארד קאפ (ג'ריאן גראנט וג'שון טייט שני האחרים על לא מובטחים אם מניחים שמלכת הצעדים והרודריק תומאס מראש לא בתוכניות).

        1. כן את זה גם אני ראיתי. את מבין שיש הבדל מהותי בין זה ל"לא רוצה לשחק עם ג'ון וול"?
          כי כל השיקוצים אותו דבר

          1. דווקא ההבדל לא כזה מהותי. הוא לא נגד וול באופן אישי כמו נניח פול וראס (?) אבל הוא לא רוצה לשחק איתו ביוסטון

            1. יותר כמו – ההגעה של וול לא שינתה את דעתו על זה שהוא רוצה לצאת מהקבוצה.

  7. אי אפשר לדעת איך יוסטון תיראה, הכל יכול להיות בין התפרקות מוחלטת למקום שני במערב. . .
    צריך לראות איך קאזינס וול חוזרים והאם הם בכלל בריאים. אם הם יהיו טובים המוטיבציה של הארדן תעלה, אחרי הכל הוא אדם די אמוציונלי.
    לא הבנתי למה שלחו את קובינגטון למען השם.
    .
    רק הערה קטנה – זה שדווייט הווארד לא נשאר ביוסטון זה לא לחובתו של הארדן. לא בטוח גם לגבי ווסטברוק, יכול להיות שראסל הבין שהעגלה לא מספיק טובה וכדאי לו לעבור לעגלה הבאה.

    1. עגל צודק בהכל.
      די מדהים שכולם מתעקשים שג'ון וול הוא 'גוויה' בעוד שכל הדיווחים מראים שהוא בריא כבר הרבה זמן ואפילו נראה טוב.
      לגבי העזיבה של ד'אנטוני ומורי (ואולי גם הארדן), קצת נראה שפרטיטה הוא בעלים נודניק שלא ממש נותן לעבוד.

        1. עם הבדל קטן: סימונס מעולם לא ידע לקלוע שלשות, ו-וול, מנגד, היה שחקן קטלני עד השניה בה נפצע. אין שום סיבה שהוא לא יראה מצויין אם הוא החלים פיזית.

            1. היה שחקן מעולה. מבין שאתה לא מחבב אותו ודי בצדק – הוא ערס מצוי, אבל עדיין שחקן שחקן.

            1. קוריוז אתה מוקיון. רכז שהוא לא טופ 10 לא מקבל חוזה מקס.

            2. בקלות רכז טופ 10 בליגה

      1. מורי נתן הרבה ליוסטן, אבל אני אישית חושב שיום לאחר ההפסד בגיים 7 מול הווריורס בגמר המערב 2018, כאמור – משחק 27 ההחטאות הרצופות ל-3, הוא היה צריך להודות שכל האנליטי שלו לא שווה כלום, ולהתפטר.
        עם כל הכבוד לניצחונות בעונה סדירה, בפלייאוף אתה לא יכול להסתמך על השלשות, בטח כשאין לך צלפים בקאליבר של קרי וקליי. מורי באופן שיטתי גרם לעיקור של זריקת המיד-ריינג׳ מהלקסיקון שלנהתקפת הרוקטס, ובטווח הארוך זה עשה יותר נזק מתועלת, גם אם המספרים מראים אחרת.

        1. מה שאתה אומר כאן מסביר למה GM-ים אנליסטים מבוקשים כל כך, וכל מיני אנשים שרואים עם העיניים קצת פחות… אם יש לך GM שיכול לקחת קבוצה בינונית בסך הכל (ביחס לקבוצה שרוצה לקחת אליפות, לא להגיע לפלייאוף) שמגיעה למצב שהיא צריכה להחטיא 27 שלשות כדי לעוף מול אחת הקבוצות הכי טובות בהיסטוריה של הנ.ב.א, אתה לוקח אותו בעיניים עצומות.

          הקטע של לשחק בלי סנטר זה כבר פוסט-אנליטיקס. לא הייתה לו ברירה אחרי שהארדן גירש את פול והוא נתקע עם ווסטברוק.

          1. אתה טועה צריך לדעת מתי הגעת לשיא.
            הוא היה מקובע מידי.
            אחרי אותה סידרה היה ברור שיוסטון בירידה.
            אתה שוכח שמורי כשל מול גולדן בלי דוראנט פעמיים בסדרות שהם היו צריכים לקחת.

            1. אם כבר, החוזה של כריס פול היה מקובע מדי 🙂 אתה סופר את ההפסד מול ג"ס אחרי שהם הובילו 3-2 ופול נפצע? מה הוא אמור לעשות, לקחת גופיה ולזרוק שלשות במקומם? בסוף GM לא עולה לשחק.

              הבעיה היחידה שלי עם מורי זה שהוא לא הצליח להטמיע/לבנות קבוצה (סגל + מאמן) שתיתן לכוכבים שלו להגיע רעננים/בריאים לפלייאוף.

        2. מה שסכין בגב האומה אמר. זה שהוא לא לקח אליפות לא הופך אותו למנג'ר גרוע. היו לו כמה משוכות בדרך, כמו אחת הקבוצות הכי טובות בהסטוריה, והיה גם בעלים שכפה עליו שטויות כמו ראס.

    2. הארדן צריך לתת את הדין על כריס פול ועליו בלבד. יחד עם זאת במקרה דנן החטא כבד עד דמאד. זה חטא היוהרה.

    1. ג'א איז וואן. איזה כיף.
      גם הפליקנס נראים מעולה, זאיון נראה קליל ואינגראם בכושר. איזה כיף יהיה במערב השנה.

    2. תשמע, ראיתי חלקים מהמשחק הזה. ההשפעה השלילית של ראסל על הקבוצה שלו היא מדהימה. עושה להם ממש דמורליזציה ומייאש אותם עם אנוכיות מדהימה וזריקות הכי לא קשורות בתזמון הכי גרוע.
      אפילו בתקציר הקטן שהבאת רואים שתי מתפרצות אחרי החטאות שלו משלוש.
      נראה שקאט כבר ממש מתעב אותו.

  8. אם האסטרטגיה של יוסטון היא שוב לתת להארדן לכדרר ולשחק משחקים פסיכולוגיים עם מי ששומר עליו – האם הסגל התומך מאוד משנה? בטוח שקצת אבל מהמ רעל תוצאה דומה בפלייאוף…

  9. מוות של כוכב, גדול מהשמש, בדרך כלל הולך בצורה מאוד ספציפית. מיליוני שנים של חיים נוצצים, מאגרי המימן אוזלים להם. הכוכב מתחיל לשרוף חומרים יותר ויותר כבדים תוך כדי שהליבה שלו קטנה ורמת החום עולה, עד שרק ברזל נשאר. בן רגע הליבה קורסת ומופע אורות מגיעה במקום – סופרנובה, שבדרך כלל נעלמת תוך מספר חודשים (פיצוץ שעובר 120 ימים הוא די נדיר). הכוכב המת משאיר מאחוריו חור שחור, ותם הסיפור. כוכב מת נשאר מת.
    עד שהגיע כוכב הזומבי.
    ב-2014 אסטרונומים גילו סופרנובה שנמשכה מעל 600 ימים, הפיצוץ הכי ארוך שהתגלה. זאת ועוד, רמת הפיצוץ של הסופרנובה עלתה וירדה לאורך אותם 600 ימים כשבדרך כלל סופרנובה היא דיל חד פעמי של פיצוץ חזק ואז התפוגגות ארוכה. כשהחוקרים בחנו את הנתונים הם גילו שב-1954 הייתה סופרנובה באותו מקום בדיוק. איכשהו, הכוכב שרד את הסופרנובה, מכת המוות, הקודמת, ו-60 שנה אחר כך הוא מת שוב, בצורה עוד יותר גראפית. ראספוטין סטייל.
    לא יודעים אם הכוכב שרד את הפיצוץ האחרון. הוא לא אמור, אבל גם בפעם הקודמת הוא לא היה אמור.
    אני כותב את זה בלי שום סיבה, כמובן.

    1. אי לחוס, זה הרגע בוא מגיבים חכמים ממני כמו גילרי וגיא כותבים לך תגובות בנות מילה אחת כמו 'מעולה', 'מדויק', 'ענק', ורק לי אין מושג על מה אתה מדבר.

  10. בסד
    תודה. סיקור מעניין מאד.
    בתור אוהד יוסטון, אני מאמין, שבנסיבות בריאותיות שונות, הקבוצה שווה סיבוב שני
    אולי אפילו גמר איזורי )מי אמר בקליפרס ולא קיבל).
    אבל האווירה סביב הארדן, הבריאות של בוגי והכיוון של הבעלים לא נראים טוב.
    להחליף את קובינגטון בעד בחירות, ולהביא שחקנים שלא נבחרו בדראפט,
    לא בדיוק מסמל לארגן ובכלל, שאנחנו רוצים להצליח בזמן הקרוב.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט