פריוויו 20-21 יוצא לדרך – תעשו כבוד לאלופה – LA LAKERS

בקונסצטלציה כזאת או אחרת זאת השנה ה – 8 ברציפות שאני כותב את הפרוויו העונתי של הלייקרס. ועוד העונה הפרווים היו על עונות קשות שלא לומר קשות מאוד. השנה החולפת הייתה מהשנים המטורפות ביותר שידע הכדור. זה התחיל עם המוות הטראגי של קובי בריאנט, המשיך עם רודי גובר שנדבק, הליגה שהושבתה מכורח הנסיבות, הבועה, א-ל-י-פ-ו-ת.

אולם:(שיארח ללא קהל עד להודעה חדשה)

הסטפלייס סנטר שמשרת גם את היריבה השנואה הקליפרס. הלייקרס משכו 18,997 צופים בממוצע למשחקי הבית.הלייקרס הייתה מושכת הקהל מס 1 בעונה שעברה עם 101.7 אחוז תפוסה במשחקי החוץ (דאלאס שניה ובוסטון שלישית עם 97.7 אחוז).

רקורד בעונה שעברה:

הלייקרס בייתה הקבוצה הראשונה במערב שהבטיחה לעצמה את הפלייאוף,היא סיימה את העונה במאזן 19-52 ובמקום הראשון במערב(לפני הבועה היא הייתה במאזן 14-49). הלייקרס שחזרה לפלייאוף לאחר כמעט עשור פתחה עם 4-1 על הבלייזרס ויוסטון לאחר הפסד במשחק הראשון. ניצחון 4-1 על דנבר בגמר המערב וכמעט 4-1 על מיאמי בגמר הליגה אותו היא ניצחה לבסוף 2-4 בדרך לאליפות ראשונה מאז 2010.

מאמן:פרנק ווגל, עונה שניה במועדון

לאחר 3 עונות בהן לא הצליח לעמוד בתקוות שתלו בו לוק וולטון סיים את דרכו ונשאר בבית הפסיפי עם משרת מאמן ראשי בסקרמנטו. פרנק ווגל האיש שקיבל את מלאכת הרכבת הקבוצה בעונה הקודמת. ווגל היה סוג של נער פלא באינדיאנה שם הוציא המון מאינדי עם היברט ופול ג'ורג'. באורלנדו הוא כשל כשלון קולסאלי בשנתיים עגומות למדי. ווגל מחזיק במאזן חיובי של 310-356 והוא יתחיל את עונתו ה 10 בליגה. למרות הקושי באימון לברון ווגל ניפק את הקבלות וב-ענק בעונה הקודמת. למרות סגל שנבנה טלאים טלאים ורוב השחקנים ששיחקו לראשונה יחד. ווגל עמד באתגר וסיפק אליפות בלתי נשכחת.

ווגל כנער מוכיח שיש לו כשרון לסובב את כולם

שחקנים שעזבו / באו

בעונה שעברה לכאורה הקיץ של הלייקרס היה טראמוטי, הם ישבו והמתינו לקוואי שהבריז ליריבה מעבר להיי-ווי, איכשהו הפגיעות של הלייקרס היו בינגו וזה נגמר באליפות(פרטים בהמשך). הקיץ(סתיו) הזה הלייקרס עשו מספר מהלכים עצומים ועל הנייר נראה שהתחזקו.

הילד של מי ימשיך ללמוד באל איי? לברון ודוויס שהאריכו חוזים, KCP שקיבל חוזה נחמד, קארוזו, קוזמה, דאדלי, הורטון טאקר, מרק'יף מוריס

זה הזמן למכור את הדירה באל איידאמרקוס קאזינס שרשמית היה חלק מהקבוצה ימשיך ליוסטון, דוויט הווארד שצייץ שימשיך באל איי כנראה לא היה מספיק מעודכן והוא ימשיך לפילידלפיה, ר'אזון רונדו פרסם הודעת פרידה מאוהדי הלייקרס וימצא את עצמו קרוב לבית האבות של מנחם באטלנטה, דני גרין דרך OKC מצא עצמו בפילידליפיה, ג'אבל מגי ימצא את עממו בקליבלנד, אברי בראדלי יתפוס צבע במיאמי וקווין קוק נחתך.( who gives a fuck?)דייון וייטרס ו JR סמית'.

ברוכים הבאים:

מוטראז הארל השחקן ה – 6 של העונה נשאר באל איי אבל הפעם בצבע הנכון, דניס שרודר, כמעט השחקן ה – 6 של העונה יגיע מ OKC, מארק גאסול כ200 שנה אחריי שהלייקרס בחרו בו בבחירה ה 48 בדראפט יסגור מעגל ויגיע לסיים את הקריירה באל איי (הוא ופאו האחים היחידים שישחקו במדי הלייקרס) , ווסלי מת'יוס יגיע ממילווקי, אלפונסו מק'יני

מה היה בעונה הקודמת של לוס אנג'לס לייקרס?

הלייקרס התחילו את העונה הקודמת עם טרייד ששלח חצי קבוצה לניו אורלינס בתמורה לאנתוני דוויס, היו מי שהרימו גבה האם זה יעבוד עם הגבה. בעוד הסגל לא הושלם והלייקרס פשוט ישבו והמתינו לקאווי הגיעו החדשות המרעישות שהוא יגיע לאל איי רק שלא לללייקרס. הקליפרס ניפחו הייפ מטורף כ-קבוצה לנצח אבל בפועל הלייקרס פתחו את העונה כמו שצריך ודי מהר נטלו את הובלת המערב. פלינקה הוציא את המקסימום מהסיטאוציה עם החתמות לא רעות (דני גרין, אייברלי בראדלי וקאזינס לפני שאיבד את הברך). למרות הפסד במשחק הראשון ליריבה העירונית הלייקרס פתחו את העונה בצורה כמעט מושלמת וטסו למאזן 3-24. הפסד נוסף לקליפרס בחג המולד היה ה 4 ברציפות של אל איי שהורידה את מפלס הלחץ עם 9 ניצחונות רצופים. לפגרת האול סטאר במאזן 12-41. קצת לפני השבתת הליגה הלייקרס ניצחו את מילווקי ואת הקליפרס במשחקים רצופים להראות שהם לא פוחדים מאף אחד.

ווגל הצליח להרים את הקבוצה ולברון בעונה ה 17 שלו בליגה החליט שיהיה מגניב להיות מלך האסיסטים. הוא ודוויס היו שילוב מנצח ובכל משחק הלייקרס מצאו גיבור תורן שייתן את האקסטרה ויעזור להשיג את הניצחון. מלבד לברון ודיוויס שסיפקו את המספרים, קוזמה עם 12.8 למשחק כגרין,KCP,ובראדלי ניפקו בין 8 ל 9.3 נקודות למשחק. בעמדת הסנטר מגי והווארד היו הצלחה לא רעה בכלל כשהלייקרס מובילה את הליגה בחסימות עם הגנה מאוד אימתינית בצבע.

בבועה הלייקרס פשוט הסריחה את הפארקט עם 3 ניצחונות(קליפרס,דנבר ויוטה) ו 5 הפסדים. הבעיה העיקרית שלה הייתה בהתקפה והיא ירדה ממקום 4 עונתי למקום ה 11 באופניסיב רייטינג. היה מי שחשב שהלייקרס יעופו מהר מהבועה. בקבוקי השמפנייה נפתחו לאחר הפסד בסיבוב הראשון לבלייזרס. צ'ארלס בארקלי הגדיל לעשות והתחייב על סוויפ שאכן הגיע עם 4 ניצחונות רצופים של הלייקרס. לאחר שיוסטון העייפה ניצחה את גיים 1 בחצי גמר המערב המספידים של הלייקרס שוב חגגו אבל…. שוב 4 ניצחונות רצופים של הלייקרס. כאן כבר כולם חיכו לדרבי הראשון בתולודת גמר המערב (קצת אירוני שהיה נערך באורלנדו), אבל לדוק ריברס היו תוכניות אחרות ולאחר יתרון 3-1 הקליפרס שמטו יתרון דו ספרתי בכל משחק ונתנו לדנבר את הכבוד לקבל בראש מהלייקרס בגמר המערב שנגמר שוב 4-1.

בגמר הליגה מול מיאמי המפתיעה הלייקרס היו גדולים על ההיט, למרות פציעות של דרגיץ' ואדביו קרוב לודאי שהלייקרס לא הייתה מפסידה למיאמי שנתנה את כל כולה במשחק 5 והגיעה ללא דלק במיכל לגיים 6 אותו הלייקרס ניצחה בקלות.

אליפות מס 17 ללייקרס, מקום ראשון בכל הזמנים יחד עם בוסטון. לא יכול להיות יותר מתוק מזה.

למרות שנראה היה שהסגל של הלייקרס לא יחזיק, החששות מהיכולת לשחק מול קבוצות נמוכות דוודא הסייז של הלייקרס שיחק לטובתם. ווגל הוכיח גמישות גדולה מאוד במהלך הפלייאוף ולא היסס לספסל את הגבוהים מול יוסטון ולתת להם במה מול דנבר. למרות שהלייקרס הייתה תלויה בקליעות מ 3 היא הייתה סבירה מאוד לאורך הפלייאוף. לברון בעונה ה 17 שלו בליגה נראה כמו בקבוק יין מאיזה ייקב בוטיק צרפתי, הוא משחק בניגוד לחוקי הטבע טרם הגיעה הנפילה שלו. דוויס היה מוציא לפועל עיקרי ולמרות שניפק משחקים קצת אנמים בריבאונד הוא עשה את ההבדל ובענק. היכולת של לברון לשחק בעמדות 1-3-4-5 ושל דוייס לשחק ב 4-5 בתוספת הנסיון של דני גרין, הווארד, מגי ובעיקר רונדו עשתה את העבודה.

אז מה צפוי לנו?

הלייקרס שמרו על עיקר הסגל שלהם מהעונה הקודמת, אם בעונה הקודמת היה חשש איך העסק יתפקד. העונה הלייקרס רק התחזקו על הנייר. למרות שאיבדו את 2 הסנטרים שלה. הלייקרס נשארו עם מרק'יף מוריס במחיר מציאה היחס לאח. אפשר לצחוק עליו אבל הוא נותן דקות מנוחה לדוויס ולברון ויכול לשחק כסנטר מול קבוצות שאין להן כזה.

לווגל יש השנה יותר כלים מאשר בעונה הקודמת אבל בגלל ההפסקה הקצרה בין ה"עונות" ווגל יהיה חייב לנהל בצורה נכונה את הדקות של לברון.

התוספת של שרודר עצומה. צריך לתת פרס נובל לניהול לפליניקה על היכולת שלו להפטר מהחוזה המעיק של דני גרין שהביא את חמתם על אוהדי הלייקרס בפלייאוף האחרון.

ללייקרס יש גמישות מטורפת ואין סוף ליינ–אפים מול כמעט כל קבוצה בליגה.מארק גאסול יאופסן עד לסדרה מול דנבר או יוטה. מוטראז הראל צפוי לזלול כל מה שיפול תחת הסל של הלייקרס. KCP ,קארוזו(שהוא מזמן לא רק גימיק) קוזמה. הסגל של הלייקרס מספיק חזק לאפשר לשחק עם כוכב אחד (דוויס או לברון) ו 4 שחקנים איכותים סביבו.

הבסיס ההגנתי של הלייקרס צפוי להיות הבסיס של הקבוצה ולמרות שלברון שומר רק בפלייאוף יהיה מי שיעשה את העבודה עבורו.

לברון מספיק חכם לנהל את לא רק את המשחק של הלייקרס אלא גם את הגוף שלו. לברון נראה אחוז טירוף, הוא רואה את עצמו כגדול כדורסלני תבל בכל הזמנים ונראה הוא לא יעצור עד שיגיע ל 6. מספר הקסם של אלהי המשחק. תועפת לברון שווה פוסט נפרד אם לא ספר אם לא ספרייה. בחלומות הכי ורודים לא האמנתי שככה הוא יראה בגילו. לברון ימשיך להיות השואו-סטופר עד להעברת הלפיד לגבה.

דוויס? לאחר החוזה החדש צריך להמשיך בכל הכוח ולנפק עונת MVP, זה תלוי רק בו. הוא השחקן הכי טוב בליגה והשיא שלו יהיה ב 3-4 העונות הבאות.

תסריטים

פסימי – כשהייתי בצבא היה לי חבר פז"מניק לצוות שהיה מקבל בראש באופן קבוע מהמפקדים שלנו, לא משנה כמה רע היה לו תמיד סינן את המשפט – עוד לא נולד הבן של זונה שיעצור את הזמן.לברון מתחיל לרדת ביכולתו באופן טיבעי. דיוויס מרגיש שהגיע לפיק לאחר האליפות הקיץ והוא מבלה במרכזי שיקום יותר מאשר במגרש. שרודר הופך להיות המוביל של הקבוצה בנסיון לסופר-מקס שלו. לייקרס מגיעה לפלייאוף מהמקום ה 2 במערב אבל ללא דוויס. בסיבוב הראשון היא הולמת ביוסטון 4-1 בסיבוב השני היא מנצחת 4-2 את יוטה ובגמר המערב היא חוטפת סוויפ מהקליפרס השנואה.

ריאלי – ווגל מוכיח שוב שהוא יכול להיות מאסטר-שף. הוא מנהל מצויין את הלייקרס שדורסת כל מה שזז בדרך למקום ה 1 במערב.דוויס בעונת שיא נבחר לשחקן ההגנה של העונה. הראל שוב השחקו ה -6. קארוזו KCP וקוזמה לא מפסיקים לקלוע וגם שרודר נראה כמו הגרסה המשופרת שלו מהעונה הקודמת. לברון ששיחק על הילוך שני מגיע רענן לפלייאוף 4-1 קליל בסיבוב הראשון של מיניסוטה המפתיעה. דיאנג'לו ראסל קצת התבלבל ונתפס בחגיגת הניצחון של הלייקרס. בסיבוב השני הלייקרס היכתה בגולדן סטייט עם סוויפ . הקליפרס המתינו בגמר המערב הראשון שלהם אבל זה לא הספיק מול הלייקרס שניצחה 4-2. בגמר הליגה יאניס ובודנהולצר קיבלו פיק ברכיים ואחר שלשלת ניצחון בגיים 2 של ווסלי מת'יוס הלייקרס המשיכו כל הדרך עד לסוויפ ואליפות בק טו בק. לשם שינוי דוויס נבחר ל FMVP לברון עזב בעצבים את המגרש.

אופטימי – הלייקרס מ-פ-ח-י-ד-י-ם. הם הורגים משחקים ברבע ה 3 ומסיימים את העונה במקום ה-1 בליגה ובקלות. מנחם לא יודע איך לאכול את ההצלחה וממחזר פוסטי שנאה ללייקרס משנת 2013. הלייקרס פותחת עם סוויפ חריף לגולדן סטייט, ממשיכה בסוויפ נוסף מול פורטלנד וכשהכל היה מוכן לדרבי של אל איי הייתה זאת שוב הקליפרס לשמוט יתרון 3-1 הפעם מול דאלאס. גמר המערב היה מרתק אבל הלייקרס לקחו את דונציץ' כפרוקיט אישי. דאלאס נצחה את הראשון אבל הפסידה 4-1. בגמר הליגה הלייקרס המתינה למילווקי ששוב פישלה מול בוסטון אחרי שהובילה 0-2 ויאניס נפצע אחרי שנחת על מידלטון בסיום גיים 2. ללא 2 הסטארים שלה בוסטון מחצה את מילווקי ונמחצה בעצמה ע"י הלייקרס בגמר הליגה. לייקרס 18 בוסטון 17 אין יותר מתוק מזה.

מומי חושב ש?

מה אומר לכם? מאז שמומי כותב בהופס הלייקרס נראו בית של שימוש גדול. צעירים על הכיפאק אבל בכל עונה הלייקרס היו ברצפה. מומי כאחד מאבני הבזלת של ארגון ה -ללל. נפלה עליו קומתו עם החתמתו של הביג פלופר באל איי. סילבי חשבה שמומי סובל ממאניק דיפרסי כשהיה קופץ לשמיים מאידך ומקלל את אימו ואביו החורג דלנטוה ווסט כשלא עשה את העבודה. וואלק מומי עברה עליו שנה אמו-ציונאלית.עשה ניתוח קיצור חציל ל 24 ס"מ לכבוד ק.ו.ב.י., אפילו סילבי עשתה קעקוע שלו על השד השמאלי. הקוביד 19 הי"ד שהתחיל מ 2 סינים עם תאבון גדול, שירדו על עטלף. הייתה שנה מסריחה לאללה. ד"ר ליאוניד סוף סוף מצא עבודה אבל נתפס מקיים יחסים עם אחד הפציאנטים, ופוטר בבושת פנים. מומי ממליץ עליו בחום הוא אחלה וטרינר שבעולם. סוף סוף קצת נחת אחרי שנים שקיבלנו בעיטות בתחת. הלייקרס הבינו שעם כל הכבוד לצעירים, עם קבבונים ופרגיות לא יוצאים לברבקיו. הכי טוב איזה פריים ריב ופילה לברון שיעשו את העבודה, אף אחד לא זוכר את התפוחי אדמה לצד הסטייק. הלייקרס הולכים לקחת עוד אליפות! ואיך שרמי כל רכב מסוכנות רמי כל רכב סיפר למומי , יום אחד הגיע גברת טיפ טופ לסוכנות שלו, הייתה לבושה בבגדים של הפרנץ' דה לה וונילה. נכנסה לכיוון אחד הג'יפ פורשה שישב באולם תצוגה. התכופפה ויצא לה חתיכת יוסוף עם רעש וצלילים סטייל אזעקת מבע אדום. הסתכלה ימינה שמאלה הרימה הראש וראתה את רמי, מהבושה שאלה אותו – תגיד? כמה האוטו? אמר לה רמי וואלק אם הפלצת רק מלגעת במושבים כשתשמעי את המחיר תשלשלי לי על כל האולם תצוגה! הלייקרס יעשו את זה שוב השנה ומי שלא מתאים לו שיקח כדור נגד עצירות!

לפוסט הזה יש 80 תגובות

      1. תחזית:
        מארק גאסול נותן כמה משחקים טובים בפלייאוף, יוצא מהחוזה וחותם במינסוטה.
        מנחם טוען שהוא עארס ספרדי שהולך לשלוט בליגה ולהביא אליפות ראשונה.

  1. אם היה בי אנטי ללייקרס, אחרי בפריוויו הוא רק התגבר. ראינו איך הלייקרס נתנו לשעבר בראש עם סל ניצחון על הבזאר. יוקיץ' כמו שכתבו כבר עד היום בפרנויה כל פעם שהוא פותח את הדלת אחרי העבירות שהדביקו לו. להתלונן על דני גרין? אלו התלונות של אוהדי הלייקרס? אחרי שהוא היה זה ששמר בצורה עילאית על כל מה שזז (הבאתם תחליף סבבה בצורת מת'יוז ועדיין) מזכיר את ההוא שמתלונן כמה החיים קשים כי הנהג חולה והמבשלת לא הגיעה היום.
    הלייקרס בהחלט התחזקו לצערי

    1. כשאתה מחליף דני גרין בשרודר זה מהלך שהוא לא פחות מגאוני של פלינקה!
      אם לללייקרס הייתה קליעה אמינה מבחוץ הם היו עושים 0-16 בפלייאוף של השנה שעברה.
      השילוב של דוויס את לברון הוא אחד הנדירים בתודלות הכדורסל, מייקל ראשון ב PER של כל הזמנים. אתה יכול לנחש לבד מי 2 ו 3.
      שיפוט שיפוט שיפוט, כדורסל זה לא כדורגל שם החלטה של שופט חורצת דינים
      הלייקרס היו ב 2-3 דרגות מעל הנאגטס. יוקיץ לא יודע לשמור ונעזר בידיים. מה אתה מפצה שהשופטים יתנו לנו תעודת הוקרה?

      1. לא הבנתי איך החלפה של גרין בשרודר קשורה לקליעה אמינה מבחוץ.
        שרודר נותן להם הרבה מאד במובן של שחקן נוסף שיכול לקחת את הכדור לסל אבל בטח שלא עדיף על גרין בקליעה.

          1. מנחם
            נתון שאתה בטוח לא מכיר
            38.5 אחוז לשרודר מדאון טאון בעונה שעברה.
            שיפור עצום
            אני קונה את זה על כל דני לא קולע גרין
            הימים של גרין הקלעי נגמרו ב 2015

      2. כן, בכדורסל זה הרבה החלטות של שופטים חורצות דינים.
        לא עבירות של חוסר העמדות במקום או שמירה עם הידיים זה מה שהשופטים שרקו ליוקיץ', ואם הם היו שופטים לא מוטה היה ניתן לבחון את תאוריית השתיים שלוש דרגות מעל שלך.

      3. לא נסחפת בכלל.עשית מדני גרין נזק ומשרודר אולי nba. אל תשכח ששני הוא אחלה 3&d והוא בול תפור על לברון. שאושר יעזור ללברון בעונה הרגילה להרכבים עם לברון הוא פחות מתאים. הטיעון של שחקני הפר הוא טיעון של סומסום בחיי זה לא אומר כלום. ו16-0? אתה רציני? בוא אתה שוכח שמיאמי הגיעו לגמר הבועה המוזרה הזו. אז לא כוכבית ולא כלום אבל קצת פרופורציה

        1. לא מבין את הגישה המסריחה אליי
          אתה לא מסכים עם מה שתכתוב אז אחלה
          נסחפתי???
          אתה מדבר עם מי שמחזיק באחוזי פגיעה מהיותר גבוהים שיש
          גרין היה לא מספיק אמין ולא יציב
          היו לו אחוזים מתחת לממוצע הליגה בפלייאוף ואלו זריקות עם מבטים פנוים
          אם אני לא טועה שרודר קלע באזור ה 38 אחוז בשנה שעברה
          ההפסדים של לייקרס במערב לפורטלנד וליוסטון היו בימי קליעה מזעזעים מחוץ לקשת
          סוויפים לא היו בשמיים, גם על דנבר
          מיאמי לא הייתה מכשול כי לא היה לה מי שיעמוד מול לברון+דוייס

  2. מצוין MBK, תודה רבה.
    .
    בתרחיש הריאלי – אליפות, בתרחיש האופטימי – גם אליפות… אבל זה מדויק – דומיננטיות כמעט גולדן סטייטית, הייתי אומר. אולי קוואי שוב יפתיע, אולי לוקה יעקוץ (סאמניץ', לוקה סאמניץ', מה חשבתם?), אבל הלייקרס בהחלט פייבוריטים.

  3. פריוויו מעולה, תודה.
    הלייקרס התחזקו משמעותית בהתקפה, אבל נחלשו בהגנה, כאשר שרודר ומת'יוס פחות טובים מדני גרין ורונדו, גאסול ישחק פחות ממגי והווארד והארל הראה בפלייאוף האחרון הגנת טריי יאנג.
    במצב הנוכחי הלייקרס הם המועמדים הבכירים לאליפות, אבל לפני שנה אני אמרתי את זה על הקליפרס.

  4. אלוף מידן. אין ראוי ממך לתת בראש בפתיחה החגיגית לעונה ההיסטורית של הניקס בדרכה לפלייאוף ראשון מזה אייג'ס.
    לא ברור למה לברון עוד לא נפצע, איך הוא עדיין שורד כשהחברים מהמחזור שלו כבר מזמן מבררים על בתי אבות סימפטיים בקריביים.
    מה שכן בטוח זה הפריוויו פצצה הזה והאליפות של הלייקרס.

  5. התחושה שלי, ערב העונה, שאנחנו הולכים לראות את הלייקרס עושים גולדן סטייט ליריבות –
    אין שחקן בקבוצה שחוצה את רף 34 הדקות, כאשר בלא מעט מקרים המשחק סגור כבר בתחילת הרבע השלישי.

    הסיבה היא שמעבר לדייויס וללברון, יש לקבוצה עוד 2 שחקנים שמסוגלים לתת דקות איכותיות של שחקן יוצר/שחקן מסיים.
    .
    לצד עומק באמת מרשים, אנחנו מקבלים מתכון לקבוצה שאפשר בברור להגדירה כפייבוריטית הבולטת לאליפות.
    .
    בכל הנוגע לכושרו של לברון –
    יהיה מעניין לגלות עד כמה המנוחה הקצרה מדי תשפיע על משחקו, על כמות הדקות למשחק, ועל כמות המנוחות היזומות.
    כאמור, אני חושב שהקבוצה נבנתה כך שהוא יוטכל להגדיל את כמות המנוחה בעונה הרגילה מבלי לשלם מחיר יקר מדי.
    .
    תודה, מידן. אחלה פריוויו.

      1. למה?
        .
        ממוצע האסיסטים ל-36 דקות של לו וויליאמס לפני הארל (והקליפרס) הוא קצת פחות מ-5.
        לצד הארל הנתון קפץ בשנתיים האחרונות ל-7+
        .
        שרודר?
        לו יש בקריירה 6.4 אסיסטים ב-36 דקות. בשנים בהן היה בראש ובראשונה רכז, הנתון הוא 7+
        .
        מה אפשר ללמוד מכל המספרים האלו?
        לא הרבה.
        אבל אפשר לנחש, ולפתח תאוריות עם אחיזה מסויימת (קטנה ככל שיהיה) למציאות –
        .
        אולי לנוכחותו של הארל יש חלק לא פחות משמעותי בהצלחת הצמד?
        אולי לעלייה בדקות המשחק שלו יש את ההשפעה המכרעת על נתון האסיסטים של וויליאמס?
        .
        אולי הארל יכול לתרום את אותה תרומה יחסית לנתוניו של שרודר?
        הרי מדובר בגבוה נייד עם ידיים נהדרות שמסיים סביב הסל באחוזים יוצאי דופן.
        למה שרודר (לו נתונים טובים יותר משל ווילאימס בהשוואה לתקופתו לפני הקליפרס) לא יצליח לשתף עם הארל?

  6. תודה מידן.סוף סוף היה לנו קצת נחת אחרי עשור משמים ואם נסתכל על ההיסטוריה אז תמיד אחרי עשור שחון בא עשור משביע,נקווה שזה ימשיך.
    לגבי השדרוג של הלייקרס,חייב להגיד שאני לא עף כמו כולם,כן עשו אחלה קיץ ועל הנייר זה נראה נהדר אבל קודם כל לדעתי ההגנה תיחלש.לקחת 4 שחקנים שהיו משמעותיים בהגנה (יותר נכון 3) לא הבאת מחליפים הגנתיים ראויים לא לגרין לא לבראדלי ולא להווארד/מגי.
    בכלל הויתור על מגי והווארד ביחד לקחת עוד פן הגנתי וזה גורם ההרתעה מתחת לסל שכרגע רק דיוויס נשאר.
    שרודר על פניו שדרוג אדיר השאלה האם זה לא שידוך שעל הנייר נראה מדהים ובפועל יהיה על הפנים? אני לא סגור על התשובה.
    הראל-אותו דבר+משקולת אדירה אחרי הפליאוף האחרון+בכלל מעצבן שבאותו מחיר יכלנו להביא את איבקה.
    ודבר אחרון הויתור על רונדו.שוב על פניו לא כזה נורא ובטח ששרודר בא אבל רונדו הוא אחד המוחות כדורסל המבריקים ביותר שראיתי והשילוב שלו עם לברון היה פשוט מדהים.
    לסיום אז נראה שכן התחזקנו בטח במה שיכלנו לעשות(הייתי מעדיך איבקה על הראל אבל בסדר) אבל בטח לא רמות גולדניות ובטח שלא נקרע את הליגה

    1. יש ללייקרס גמישות מטורפת
      בשנה שעברה להוציא את לברון+דוייס לא היה שחקן אמין שיכול לנפק נקודות
      כשאתה מסתכל על הרכב עם שרודר והארל סקורריפ לא רעים עם קצת תקווה שקוזמה יתחמם ואולי תרומה ממארק גאסול הצוות המסייע הרבה יותר איכותי

  7. תודה מידן,
    הלייקרס יתגבשו עוד השנה ויש אפסייד להרבה שחקנים כמו קוזמה פופ קארוסו ועוד. שרודר יהיה טוב.
    בהינתן בריאות הלייקרס היא הטים טו ביט בליגה גם משחקים יפה

  8. התרחיש הפסימי: אליפות, לברון מסמן 5.

    במחזור חיים של כל שושלת יש את:
    1. העונה הראשונה – התלהבות עצומה, להשיג את הבלתי אפשרי, לשבור את תקרת הזכוכית.הלוזרים הנצחיים הופכים לגברים. אגדות נכתבות.
    2. העונה השנייה – הקבוצה כבר מכירה את עצמה היטב, כל החלקים עובדים באופן משומן. המאמן רק מישר מבט, אין צורך לומר כלום.
    בעונה הרגילה מחלקים כוחות ומתפוצצים בפליאוף. כל הקבוצות כל כך מפחדות ממך שהם מפסידות עוד באוטובוס.
    3. עונה שלישית – רמת התיעוב ההדדי היא כל כך גדולה. 3 שנים של לחיות אחד בתחת של השני עם כל השריטות. כל האגומאנקיות מתפרצת החוצה. הקינאה, הריבים הפעוטים על שטויות. אתה כל שונא את הקולגה שלך, עד שבמקרה הטוב אתה מוכן להפסיד את האליפות, רק שהחר^ לא יזכה בעוד MVP. במקרה הרע, אתה עושה לו ספיירל בסמטה חשוכה.
    מעטות הקבוצות שהצליחו לקחת 3 אליפויות רצופות:
    אחת בזכות אלוהים, הווינר הכי גדול בתולדות המשחק, שהיה מסוגל למכור את אמא שלו אם זה היה מביא לו עוד ניצחון.
    והשנייה בזכות שערוריית השיפוט הכי גדולה הכי מסריחה בתולדות האלף הנוכחי.

  9. פריוויו מעולה. אני חושב שהייתה רק עונה אחת שבה לברון היה הפייבוריט הבלתי מעורער לאליפות והיא נגמרה ב-27 ניצחונות רצופים וטבעת, יש מצב שיקרה גם השנה. מעניין מאוד כמה נשאר לגאסול בטנק

      1. ברור השיקצה רק שלוקח אחיות מ2011-2016 הקבוצות של לברון פייבוריטים ברורים על הנייר מבחינת סגל וכישרון זה שלא הוציאו את הפוטנציאל זה דבר אחר.
        .
        באותה מידה אפשר להקיש שהקליפרס לא היו פייבוריטים עונה קודמת לאליפות

        1. אני אתן למספרים להראות:

          2011 – מיאמי+175, לייקרס+250, בוסטון ואורלנדו+1000
          2012 – מיאמי+225, לייקרס+450, שיקגו+550
          2013 – מיאמי+225, לייקרס+275, אוקלהומה+450
          2014 – מיאמי+200, אוקלהומה+550, שיקגו+1000
          2015 – קליבלנד+275, סאן-אנטוניו+350, אוקלהומה+600
          2016 – קליבלנד+280, גולדן סטייט+480, סאן-אנטוניו+500

            1. במילים אחרות – לא הצליחו לחזות את המערב.

  10. אוי כמה שאני שונא את הלייקרס!!! לצערי הרב אתם תקחו אליפות גם השנה. הייתי מוסיף כאן שהקליפרס גם נתנו עבודה בקיץ ובכלל לא בטוח שתעברו אותם, אבל אז הם מינו את טיירון לו כמאמן וסגרו לכם גם את הפינה הזאת. העונה הזאת תהיה כמו עונת האליפות של דוראנט בווריורס, כולם ידעו איך זה יגמר מהשניה הראשונה.

        1. דוראנט? הבנאדם בן 32, לא משחק בערך מאז 1975, והסייד-קיק שלו זה קיירי. על זה אתה שם את הז'יטונים שלך?
          שמעון, הארדן לא יגיע לנטס, לא יקרה. ההימור שלי לגביו זה קמבק לאוקלהומה בעד איזה 7000 בחירות דראפט (לא לדאוג, יש להם עוד 8000 בצד).

        2. פילי יתנו עונה מעולה. דוק לא מאמן ענק אבל הוא טוב עם חדרי הלבשה ויש לי הרגשה שהוא יקח אותם צעד קדימה. גמר מזרח, זה ההימור שלי.

  11. תודה רבה למידן ומומי, כיף לקרוא.
    אני חושב שהלייקרס צריכים לקחת כמשימה להריץ את AD ל MVP, למה? סתם כי הם יכולים.
    AD שחקן מדהים, והעונה עם סגל רחב, ולברון שיהיה מנומנם, הוא יכול לתת עונה מעולה, ולקחת את התואר.
    אין לו את זה עדיין(בניגוד לדוראנט וקרי כששחקו ביחד), והשנה זו אחלה הזדמנות.

    אני כמובן משוחד ברמות, אבל לדעתי רק ברוקלין איכשהו יכולים להקשות על הלייקרס בדרך לאליפות. גם מבחינת כשרון, וגם מסחינת סגל רחב. יש שם המון סימני שאלה, אז זו רק משאלת לב.

    1. שאתה אומר הלייקרס אתה מתכוון ללברון😂😂
      איזה מנומנם ואיזה נעליים נראה לך הוא יסכים שדיוויס יהיה mvp ויגידו שהוא מס 2 😂😂😂 רואים שאתה לא מכיר את האיש. מזכיר לי את גיא לברון מעביר את השרביט שהוא אמר 😂😂😂

  12. מעולה ומשעשע.
    קשה לדבר על הלייקרס מקצועית (ועל הליגה כולה האמת) אחרי הטיות השיפוט שראינו בבועה.
    שרודר הוא ללא ספק חיזוק גדול.
    אבל לתחושתי הלייקרס overall נחלשה.
    הקליפרס שוב המועמדת מס' 1, הפעם כנראה גם יממשו את ההבטחה אחרי הפיאסקו.

  13. צהריים טובים
    1.כמו בעונה שעברה , הסטאר פאואר של הלייקרס הוא החזק ביותר , והם שוב המועמדים הראשיים לטבעת .
    2.האמת היא שאפשר לבנות אין סוף הרכבים סביב לברון ודיוויס שיזכו בטבעת , אני לא באמת חושב שהשינויים מסביב יעשו הבדל .
    3.מגזרת יוסטון מגיעות חדשות שהארדן החרים אימון וניתק מגע עם הקבוצה . מעבר של הארדן לנטס אם יקרה ובהנחה שדוראנט כשיר , משנה את התמונה ואז באמת יש מצב שהצוות המסייע הוא שיכריע .

  14. אני עם יניב. הדאגה הגדולה שלי לגבי הלייקרס העונה היא ההגנה. בראדלי וגרין בפרונט, מקגי והווארד בצבע היוו קאסט מושלם לסכימות של ווגל. וגם רונדו נתן הגנה כשהיה צריך. יהיה מעניין לראות את החדשים משתלבים ובכמה ירד הדירוג ההגנתי שלהם העונה

  15. עקרונית, ואידיאלית, יש סיכוי שהספסל של הלייקרס השנה יהיה –
    .
    שרודר, קרוסו, קוזמה, מוריס, הארל.
    .
    זה…………….די טוב.

      1. רן, זה הספסל הכי טוב בליגה.
        בפער.
        .
        ורחוק מלהיות מסננת.
        קרוסו זה אחד השומרים הכי טובים בליגה – לא פחות מזה.
        שרודר שומר טוב מאד.
        מוריס וקוזמה בסדר.
        הארל שומר רע – לפחות עד עכשיו.
        אבל מה שאתה רוצה מהספסל שלך זה אנרגיה ופאנץ׳ התקפי וזה בדיוק מה שהחבורה הזאת נותנת.
        לו וויליאמס והארל לבדם שחטו את כל הספסלים בליגה לפני שנתיים והביאו חמישייה חלשה מאד עד לפלייאוף.
        אז ההרכב הזה ? אמאלה.
        סוף סוף דייויס ולברון יוכלו לשבת ביחד באותו זמן, מה שאומר גם יותר דקות ביחד על הפארקט.
        אם רק יצליחו לגרום לשרודר להסכים להעלות מהספסל זה יהיה מדהים עבור הקבוצה.
        לדעתי, הדרך הכי טובה לגרום לו לעשות את זה היא הארכת חוזה…

          1. אתה לא טועה עקרונית לגבי האגו, אבל בקבוצה הזאת יש אווירה ברורה מאד של לשים את האגו בצד. בלי זה אין אליפויות.
            קרוזו קוזמה ומוריס כבר הוכיחו שהם בעניין.
            מוריס חתם מחדש על מינימום…
            בכלל, כל, אבל כל 5 השחקנים האלה מחפשים חוזה חדש ויתנהגו כמו חיילים ממושמעים או שלא ישארו בלוס אנג׳לס, ואם קוז או שרודר יקבלו הארכת חוזה זה רק יעזור להרגיע את הלחץ שלהם לסטטיסטיקות אישיות.

        1. שרודר שומר טוב? קרוסו אחד השומרים הטובים בליגה?? קוזמה רחוק מאוד מלהיות בסדר (אם אין סימן שאלה אז אמור להיות סימן קריאה או משהו?) דדי לא חסרות לכם סיבות להיות אופטימיים אז לא צריך להעמיס גם סיבות שלא בדיוק קיימות

            1. מחקר?
              חקירה פלילית נגד השופטים
              בלעדיהם דנבר הייתה אלופה ופורטלנד הייתה מעיפה את הלייקרס

            2. אין לי טיפת כבוד או סבלנות לשום שיחה על שיפוט.
              מעולם לא אמרתי מילה בנושא הזה ולא משנה אם זה היה לטובת או לרעת הלייקרס.
              .
              ודרך אגב, חשוב להוסיף גם את tht לשחקני הספסל.
              הלייקרס מצפים שהוא יקבל דקות רוטציה ויתרום כבר העונה.
              מאד מרוצים מההתקדמות שלו והוא גם סופר סופר צעיר.

  16. תודה מידן. באמת אחלה פריוויו
    לצערי נראה לי שאתה צודק והם ייקחו עוד אליפות. אלה אם ג'ורג' יתעורר על עצמו, קוואי ידדה וכל השאר יקלעו …
    בקיצור לברון עם 5

  17. תודה מידן.
    אני גם קצת דואג בגלל ירידה צפויה בהגנה; עם זאת שאר האספקטים התחזקו.
    מצד אחד אני לא מת על זה שדווקא ללייקרס תהיה אליפות נוספת מצד שני אני רוצה שללברון תהיה עוד אחת

  18. בסד
    בלי טראמפ, מנחם, כמה סבל מחכה לך מהלייקרס?
    והפעם לא יהוה לך קל לברוח לפוליטיקה, תחזור הביתה לישראל.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט