אזור הדימדומים – סיכום שבוע 12 בNFL

מאת צוות הופס פוטבול: רביב פייג, עידו רבינוביץ ויאן מלניקוב

מחזור מוזר עובר על כוחותינו כשנגיף הקורונה ממשיך לעררער את יסודות לוחות הזמנים והנפגעת העיקרית השבוע היא בולטימור רייבנס שמשחקה הסופר חשוב מול פיטסבורג סטילרס נדחה לשלישי בלילה. (סיכום המשחק יובא לכם על ידי כתבנו שחר דלאל בחמישי בבוקר).
אבל חוץ מהמגפה המשתוללת היה לנו גם מחזור עם כמה תוצאות מפתיעות, כמו ההפסד של לאס וגאס לאטלנטה ושל הראמס לניינרס.
טנסי, סיאטל, באפולו, ואפילו ניו יורק ג'איינטס, עם נצחונות סופר חשובים למאזן בבית ולשאיפות הפלייאוף.
ומשחק העברת השרביט מהGOAT של שני העשורים האחרונים לכנראה הGOAT של שני העשורים הבאים.

העבת שרביט, בריידי ומהומס

מינסוטה ויקינגס (6-5) – קרוליינה פנתרס (8-4) 27:28

עם 50 טיקים על השעון קירק קאזינס מצא את צ'אד ביבה לט"ד שנתן להם את היתרון במשחק נדנדה רווי טעויות.
טדי ברידג'ווטר, במשחק חזרה לקבוצה שגייסה אותו , ניסה עוד לקרב את התקפת קרוליינה לטווח של שער שדה, אבל מאמציו הביאו אותם רק עד קו ה36 של מינסוטה וג'ואי סליי עם פספוס שני במשחק (אחד נחסם), לא יכל לנסיון מ54 יארד, והניצחון נשאר אצל הויקינגים.

זה היה אמור להיות הרבה יותר קל עבור מינסוטה, אבל קרוליינה נהנתה מכמה טעויות קריטיות בפתיחת הרבע השלישי בהן 2 איבודי כדור עוקבים מפאמבלים, דרייב אחרי דרייב של התקפת הויקינגס, העניקו לפנתרים 14 נקודות שסייעו להם לפתוח יתרון.
אבל בהמשך קרוליינה לא הצליחה להבקיע יתר מ2 שערי שדה בעוד מינסוטה צמצמו עם ט"ד עד שעלו ליתרון של נקודה אחת. וזה הספיק.



ג'קסונויל ג'אגוארס (10-1) – קליבלנד בראונס (3-8)  27:25

עונה חלומית לקליבלנד בראונס שממשיכים לאסוף ניצחונות. אבל למה זה חייב להיות כל כך קשה?
מול ג'קסונוויל המפורקת, עם הק"ב הרביעי שלה, מייק גלנון, תחת סנטר, וללא הרסיבר הכוכב די ג'יי צ'ארק, ובעיות קורונה שמנעו מצוות מאמני ההגנה להיות בבניין, הבראונס נתנו ליגוארים להתקרב מספיק כדי לסכן את הנצחון ונאלצו, כמו מרבית המשחק, להפעיל את הרץ, ניק צ'אב, כדי לחסל את השעון בשתי הדקות האחרונות,  ולמנוע מג'קסונוויל הזדמנות לגזול את הניצחון.
אולי החיסרון של מיילס גארט בהגנת קליבלנד איפשר לג'אגוארס להיות תחרותיים.
בייקר מייפילד נהנה ממשחק סולידי וללא טעויות אבל מי שבאמת פתח את משחק ההתקפה של הבראונס היה ניק צ'אב שאגר 144 יארד וט"ד ב19 ניסיונות ומוביל כרגע את הליגה במספר הריצות מעל 20 יארד למרות שפיספס 4 משחקים.
גם בצד השני משחק הריצה כיכב כשג'ימס רובינסון ענה עם 128 יארד וט"ד משלו. אבל כאמור, זה לא הספיק כדי לעבור את הבראונס.
במצב המאזנים כרגע, קליבלנד במקום דיי טוב לזכות באחד מכרטיסי הווילד קארד.


סן פרנסיסקו פורטי ניינרס (6-5) – לוס אנג'לס ראמס (4-7) 20:23
במסענו באזור הדימדומים, כנגד כל הסיכויים, הפורטי ניינרס מנצחים את הראמס פעם שנייה העונה.
הראמס מגיעים למשחק במומנטום אדיר אחרי הניצחון המשכנע על טמפה ביי כשהם עומדים מול קבוצה מפורקת עם רשימת פצועים ומבודדים באורך הגלות.
הראמס נמצאים במאבק על ראשות בית הNFC מערב הקשה וכל ניצחון הוא קריטי, אבל איכשהו הם הצליחו להתפרק מול סן פרנסיסקו כשג'רד גוף סובל מאחד המשחקים הגרועים שלו העונה.
הניינרס קיבלו חזרה למשחק כמה שחקני מפתח שעשו את רוב ההבדל במשחק.
התופס דיבו סמואל חזר מפציעה ותרם כמה תפיסות מפתח קשוחות במשחק שעשו הבדל ענק והתאקל ההגנתי הטירון ג'אבון קינלו, במשחק קריירה בו הצליח לחטוף את ג'רד גוף לפיק 6.

קינלו מצטרף לרשימה מאוד מצומצמת ונדירה של שחקני קו הגנה עם חטיפה לט"ד בשנת הרוקי שלהם.


גוף נחטף פעמיים במשחק, כשהפעם הראשונה הייתה על ידי שחקן נוסף שחזר לשורות ההגנה אחרי העדרות ארוכה, ריצ'רד שרמן.

לא רק התקפת הראמס עשו טעויות במהלך המשחק, גם הניינרס איבדו כדור פעמיים ואפשרו לראמס לעלות ליתרון ברבע השלישי כשהבקיעו 13 נקודות ברצף.
הגנת סן פרנסיסקו במשחק מעורר השראה, עמדו בפרץ, וסייעו לניק מולנס להוביל עוד 2 דרייבים של רבע רביעי, לשערי שדה כולל אחד לניצחון עם 4 שניות על השעון.

בית הNFC  מערב ממשיך להית צמוד וקשוח.

ניו יורק ג'טס (11-0) – מיאמי דולפינס (4-7), 20:3

בשני משחקים מול הדולפינס, הג'טס שמו רק 3 נקודות על הלוח העונה. הם פתחו את המשחק הזה עם שער שדה ומאז לא עלו על לוח התוצאות, מה שגרם לכך שמשחק בינוני של הדולפינס עם הקוורטרבק המחליף, ראיין פיצפטריק, הספיק כדי לרשום ניצחון, אך היה רחוק מאוד מהתצוגה של קבוצה ששואפת לפלייאוף. במהלך השבוע האחרון היו ספקולציות רבות לגבי הקוורטבקים של הדולפינס. האם ראיין פיצפטריק נותן להם יותר סיכוי לנצח מאשר טואה? התשובה היא, כמובן שלא. הוא שיחק נגד אחת מהקבוצות הגרועות בהיסטוריה ועדיין התקשה ביותר לשים נקודות על הלוח, בניגוד למה שהנתונים שלו מהמשחק מספרים. המתאם ההתקפי של הדולפינס, צ'אן גיילי, לא טרח לקרוא מהלכי ריצה כמעט בכלל, מה שאפשר לפיצפטריק לשדרג את הסטטיסטיקה שלו עם הרבה יארדים והשלמות קצרות, בעיקר לדוונטה פארקר שהשיג 119 יארד עם הרבה תפיסות קשוחות באחד על אחד עם המגנים של הסילונים.

ההגנה של הדולפינס היא כמובן מסמר המסיבה פעם נוספת, כאשר עומד בראשה אחד משחקני ההגנה הטובים בליגה, זאביין הווארד. הקורנרבק המוכשר צבר את החטיפה השביעית שלו העונה, מה שמוביל את הליגה. הוא, ביירון ג'ונס וניק נידהם שיתקו את התקפת המסירה של הג'טס, והכריחו אותם לרוץ הרבה עם פרנק גור המוגבל.

למרות העונה העגומה והתוצאה המזוויעה של המשחק הזה, לג'טס עדיין יש כמה סיבות לשמוח אחרי יום ראשון, נראה שהם בחרו כמה שחקנים מאוד איכותיים בדראפטים בשנים האחרונות. התופס הרוקי, דנזל מימז, נראה מצוין בזמן המשחק המועט שקיבל עד כה, קווינן וויליאמס התעלל בקו ההתקפה הפנימי של הדולפינס בדרך למשחק ענק שלו ומקאיי בקטון הרשה רק לחץ אחד ב-72 סנאפים של חסימת מסירה בשני המשחקים האחרונים שלו. תוספת של קוורטרבק בדראפט והחלפת מאמן יכולה להפוך את הקבוצה הזו למעניינת מאוד.

כיסאות מוזיקלים, טואה ופיצפטריק

באפלו בילס (3-8) – לוס אנג'לס צ'ארג'רס (8-3), 17:27

שוב חוזר הניגון: הצ'ארג'רס מוצאים עצמם במשחק צמוד עם קבוצה איכותית יותר, מגיעים למצבים מעולים להתקרב עוד יותר ואז יורים לעצמם ברגל. למעשה, זה רק בן אדם אחד שמחזיק את מכונת הקטל האוטומטית הזו – אנטוני לין. מאמן הברקים מראה חוסר יכולת הבנה בסיסית של תפקיד המאמן כל משחק, במיוחד בניהול הזמן שלו וקריאת המהלכים שלו ברגעים מכריעים.

בפיגור 10, עם פחות מדקה למשחק, ג'סטין הרברט שחרר פצצה של הייל מארי שנכשלה בלהגיע לאנדזון, אבל נתפסה קרוב מאוד לקו הטאצ'דאון. במקום לקרוא מהלך מסירה, שבמקרה הגרוע יעצור את השעון עם מסירה שלא הושלמה, אנטוני לין החליט לתת את הכדור לרץ שלו, שנחסם לפני הקו ובזבז שניות רבות מהשעון המדלדל. לאחר מכן במהלך האחרון בהחלט של המשחק, הוא הנחה את ג'סטין הרברט לנסות ולהיכנס בעצמו, אבל קו ההתקפה שלו קפץ אחורה בניסיון לחסום למסירה, והמשחק הסתיים. ייתכן שעם מאמן אחר, הצ'ארג'רס היו עכשיו בתמונת הפלייאוף. במקום זה, הם יתנחמו בבחירה גבוהה בדראפט.

חובה לתת קרדיט לבילס הפנטסטיים על עוד ניצחון חשוב בדרך להבטחת ראשות בית המזרחי בקונפרנס, ג'וש אלן היה סולידי ביותר עם 18/24 השלמות בדרך ל-157 יארד, ט"ד וחטיפת. בריאן דייבול, קורא המהלכים ההתקפי, ממשיך לעשות סמים עם הקבוצה הזו, כולל טריק פליי מבריק שנגמר בט"ד מסירה מקול ביזלי לגבריאל דייויס.

אטלנטה פאלקונס (7-4) – לאס ווגאס ריידרס (5-6), 6:43

גם בשנה שעברה הריידרס הציגו מאזן של שישה ניצחונות בעשרת המשחקים הראשונים שלהם, ממוקמים יפה בעמדה לפלייאוף. אבל אז הם ניצחו עוד משחק אחד בלבד לשארית העונה ופספסו את הנשף. העונה, הייתה להם הזדמנות פז להישאר חזק בתמונה עם ניצחון על הפאלקונס האומללים, אך במקום זאת הם הובסו בהפרש הכי גדול של הפסד העונה. זה קרה להם גם בשנה שעברה כאשר הג'טס דרסו אותם 34:3 בשבוע 12, והורידו את מאזנם ל-5-6 גם כן.

דרק קאר נראה פגיע מול הגנת מסירה רעועה כאשר מסר ל-22/34, חטיפת אחת לא ט"ד ואף סופסל לטובת ניית'ן פיטרמן.

מנגד, אף על פי שקבוצתו צרה את הכי הרבה נקודות במשחק יחיד מאז 2016, מאט ראיין לא הבריק עם 22/39 השלמות ו-185 יארד בלבד. ללא חוליו ג'ונס, אף תופס של הציפורים הלוכלכת לא עבר את רף 50 היארד, אך הכדור חולק ל-8 תופסים שונים.

המאמן הזמני, ראחים מוריס, מציג מאזן חיובי בינתיים ונראה שלארתור בלאנק והנהלת הפאלקונס יש החלטה לא פשוטה לקבל בקשר לזהות המאמן הבא שלהם.

לא ממהר לפרגן למוריס, ארתור בלאנק

דנבר ברונקוס (7-4) – ניו אורלינס סיינטס (2-9), 31:3

בשנת 2020, הכל יכול להיות. הברונקוס שיחקו ללא קוורטרבק אמיתי ונאלצו להריץ בעיקר טריק פלייז למשך משחק שלם. קנדל הינטון, קוורטרבק החירום של דנבר שעלה מקבוצת האימונים, השלים שלוש מסירות כל המשחק, 2 מהן ליריבה. והפך לשחקן הראשון מאז 2011 ללא השלמה במחצית הראשונה עם לפחות 4 ניסיונות מסירה, בכך השווה עצמו לקוורטרבק ישן של דנבר, טים טיבו.

למרות זאת, הברונקוס הצליחו לשים נקודות על הלוח מול הגנת הסיינטס האימתנית, כאשר ניצלו איבוד של טייסום היל כדי לשים את ברנדון מקמאנוס במעדה לבעוט שער שדה של 58 יארד, השביעי שלו העונה מעבר ל-50 יארד, שיא מועדון.

הסיינטס לא היו צריכים לעשות יותר מדי, בעיקר נתנו את הכדור לרצים המובילים שלהם (לטאביוס מארי ואלווין קמארה קיבלו 30 נשיאות, הציגו 178 יארד ו-2 ט"ד של מארי) ונתנו לטייסום היל לנוח. הוא מסר ל-78 יארד, נחטף פעם אחת ולא שם ט"ד על הלוח ועדיין ניצח ב-28 הפרש. המיתוס של היל ממשיך להיכתב, ואנו צריכים לשמוח שאנו חוזים בתופעה כזו.

טמפה ביי באקנירס (5-7) – קנזס סיטי צ'יפס (1-10), 27:24

לעיתים זה מרגיש כי הצ'יפס משחקים בפלייסטיישן על הרמה הכי קלה. ברבע הראשון, הרסיבר המופתי של קנזס סיטי, טייריק היל, צבר 203 יארד ב-7 תפיסות. נתונים עצומים למשחק שלם, קל וחומר לרבע שעה של משחק. הוא סיים עם 13 תפיסות, 269 יארד ו-3 ט"ד. הצ'יפס הובילו 27:10 בסיום המחצית הראשונה, אבל השאירו שנץ של חלון הזדמנויות לבאקס, ששמו שני ט"ד ברבע הרביעי והורידו למשחק של שער שדה, אך זה לא הספיק.

כמו הרבה מהמוסרים במערכת של ברוס אריאנס, גם טום בריידי הפציץ לעומק הרבה וצבר 345 יארד ו-3 ט"ד (הפעם ה-14 שהוא מגיע לשלושה ט"ד מסירה אחרי גיל 41, לשאר הליגה יש 7 בהיסטוריה), אך עם זה גם מגיעות שתי חטיפות קריטיות שהיו יכולות להימנע.

מאהומס המבריק צבר עד כה העונה 30 ט"ד ו-2 חטיפות בלבד, היחס הטוב בהיסטוריה של הליגה.

תמונה שחזרה על עצמה, היל

ניו אינגלנד פטריוטס (6-5) – אריזונה קארדינלס (5-6) 17:20
רק לפני שבועיים, הקארדינלס היו בתעופה. אבל כעת, אחרי שני הפסדים רצופים, הם מתחילים לאבד גובה במירוץ לפסגת ה-NFC מערב. משחק קשה נוסף עבור קיילר מארי הסתיים עם מעט נקודות על הלוח ועם פספוס הזדמנות להעלות את קבוצתו ליתרון בסיום הרבע הרביעי. בצד השני, קאם ניוטון נעצר על 15 ניסיונות מסירה בלבד, מהם נחטפו שניים, אבל בדרייב המנצח הוא הצליח להמיר דווקא עם הרגליים דאון שלישי ו-13. הפטריוטס כבר השלימו עם העובדה שהם לא יהיו תחרותיים השנה, אבל הם המשיכו לשחק בכל הכוח והצליחו לנצח יריבה לא פשוטה.

ניצחון קשה, ניוטון



סינסינטי באנגלס (1-8-2) – ניו יורק ג'איינטס (7-4) 19:17
הג'איינטס יסיימו את המחזור במקום הראשון בבית המזרחי של ה-NFC, פשוט כי שיחקה קצת פחות רע מיריבתה. זה היה משחק צמוד למדי וקרב הגנתי עם שני ט"ד בלבד עבור שתי הקבוצות. הג'איינטס, שאיבדו את דניאל ג'ונס במהלך המשחק, ניסו לסגור אותו עם קולט מקוי מאחורי הסנטר, אבל בסופו של דבר סגרו אותו עם סאק-פאמבל של ג'באל שירד על ברנדון אלן.



אינדאנפוליס קולטס (4-7) – טנסי טייטנס (8-3) 45:26
טנסי הגיעה למשחק חוץ קשה וקריטי מול יריבה שכבר ניצחה אותה באופן חד משמעי העונה, ודרסה אותה. החיסרון של דפורסט באנקר מוטט את ההגנה הקדמית של הקולטס, שאיפשרה לדריק הנרי כ-180 יארד ו-3 ט"ד, כאשר רוב התפוקה הגיעה במחצית הראשונה – והמחצית השנייה כבר הייתה גארבג' טיים אחד גדול, הרבה לאור חוסר היכולת של התקפת הקולטס לעמוד בקצב שקבעה ההגנה שלה.

רץ חופשי, הנרי

פילדלפיה איגלס (3-7-1) – סיאטל סיהוקס (3-8) 23:17
סיאטל חזרה לראש ה-NFC מערב, וזה לא היה יפה. כפי שהיא כל כך רגילה לעשות, סיאטל הורידה את הרמה שלה בהתאם ליריבה החלשה שפגשה. סיאטל לא הצליחה לנצל כמה וכמה הזדמנויות להרוג את המשחק ולעשות ממנו תבוסה, והצליחה איכשהו למצוא את עצמה מנצחת גם הפעם בהפרש של פוזשן אחד. איש אחד שהיה לו ערב מוצלח הוא דיקיי מטקאף, שתפס עשרה כדורים ל-177 יארד – כמעט כולם מול דריוס סליי.

לא כוחות, די קיי מטקאלף



גרין ביי פאקרס (3-8) – שיקגו ברס (6-5) 25:41

חזרתו של מיטצ' טרוביסקי לשורות שיקגו ברס לא הייתה יכולה להיות יותר קשה כשהברס הפסידו את המשחק החמישי שלהם ברצף.
גרין ביי לא התקשתה כשכבר הובילה בבטחה 41-10 בסוף הרבע השלישי. וסגרה את הנציחון ה100 שלה בהיסטוריה המשותפת, על הדובים.
שיקגו הצליחה לצמק מעט לקראת סוף המשחק, אבל זה כמובן היה מעט מדי מאוחר מדי.
אהרון רודג'רס קבע את הטון כשחילק 2 ט"ד מהירים ברבע הראשון בדרכו ליום של 4 ט"ד כוללים.
טרוביסקי בצד השני התקשה  עם 2 חטיפות ואיבוד פאמבל שכנראה גרמו לאוהדי שיקגו לתלוש שערות.
גרין ביי חיזקה את בדידותה בצמרת הבית עם הניצחון הזה ונמצאת במאזן השני בטיבו בNFC.

לפוסט הזה יש 16 תגובות

  1. תודה, מחזור נהדר
    .
    הסיטואציה בדנבר יצרה נתונים הזויים של אפס מסירות (השלמות) במחצית הראשונה – הראשונים מאז דנבר של טיבו ב-2011, השלמה אחת בכל המשחק, יותר חטיפות מהשלמות – הראשונים מאז הצ'ארג'רס ב-1998, 13 יארדס סה"כ, ויחד עם טייסום היל רבע ראשון של כמעט כלום במשחק אווירי של שתי הקבוצות יחד

    1. אפרופו פיטרמן, מסתבר שהוא הקווטרבק היחיד שניצח את דשון ווטסון בקריירת המכללות שלו (בלי פלייאוף). העובדה שהוא לא שהוא שיחק בפאוור האוס (פיטסבורג, שכבר כמה עשורים ברמה בינונית מאוד), עושה את זה לאפילו יותר מוזר…

  2. תודה רבה על הסיכום המצוין
    .
    – גם המחזור היה לא רע בכלל ניצחון מפתיע של הניינרס (מדהים איזה שינוי שרמן מביא להגנה שלהם), הפסד מפתיע של הקרדינלס מול הפטריוטס שכרגיל צוברים תאוצה כשמתקרבים לפלייאוף, כנראה שהשנה זה לא יספיק ואחלה משחק של טנסי מול הקולטס הלא ברורים.
    .
    – קנזס נראים כאילו הליגה הזאת קטנה עליהם, נראה שהם משייטים לפוסטסיזון בקלות, מה שאומר שהם יפסידו בסיבוב הראשון לאיזה מיאמי או משהו כזה) ולעומתם – טמפה מאבדת גובה. הדיון – למי מגיעה תהילת השושלת מבוסטון, לבליצ'ק או לבריידי – נפתח מחדש (אני טים בליצ'ק).
    .
    – המשחק המרכזי של המחזור, אולי של העונה יהיה הלילה. הרייבנס כבר עם מאזן יותר גרוע משל הבראונס (מה שבפעם האחרונה קרה אחרי אמצע העונה בשנת 1951 שזה תאריך שהמצאתי עכשיו) ואם הם לא מנצחים את הסטילרס, הפלייאוף בסכנה. יהיה משחק אש.
    .
    – אה, והג'טס הם קבוצת הפוטבול הגרועה ביותר שיצא לי לראות אני חושב.

      1. וואלה?
        משום זה לא זכרתי מאזן חיובי לבראונס כבר שנים, הזיכרון שלי כבר לא מה שהיה פעם (וגם פעם הוא לא היה משהו)

        1. אני עוקב אולי 4-5 שנים אחרי מה שלא כולל להירדם בסופרבול, ככה שעבורי הבראונס והג'טס מסמלים רצפי כישלונות בענף. כמו שאמרתי, הלכתי אחורה לבדוק את זה, כי סקרנת אותי, והתוצאות היו די מפתיעות. עם זאת, הרייבנס והבראונס יחד השיגו פחות ניצחונות מהפטריוטס באותה עונה…

    1. אם המשחק אכן יהיה היום (עוד לא בטוח…) בולטימור יגיעו ללא 12 שחקני הרכב, כולל לאמאר ג'קסון ואחרי שלא התאמנו באופן סדיר כל השבוע.
      בסיטואציה כזו, אין להם סיכוי מול הסטילרס. הליין עומד על 10.5 נקודות הפרש…

  3. סיקור מצוין, תודה.
    מחזור קצת מוזר, אבל מעניין ואיכותי

    לגבי מאבק הפלייאוף:
    AFC בינתיים:
    1. סטילרס 10- 0
    2. צ'יפס 10- 1
    3. טייטנס 8- 3
    4. בילס 8- 3
    WC1: בראונס 8- 3
    WC2: דולפנס 7- 4
    WC3: קולטס 7- 4
    עוד במירוץ:
    רייבנס 6- 4
    ריידרס 6- 5
    משחקים מעניינים:
    שבוע 13 – טייטנס נגד בראונס
    שבוע 14 – דולפינס נגד צ'יפס, בילס נגד סטילרס, בראונס נגד רייבנס, ריידרס נגד קולטס
    שבוע 16 – סטילרס נגד קולטס, ריידרס נגד דולפינס
    שבוע 17 – בילס נגד דולפינס, בראונס נגד סטילרס

    NFC בינתיים:
    1. סיינטס 9- 2
    2. סיהוקס 8- 3
    3. פאקרס 8- 3
    4. ג'איינטס 4- 7 (ACF East…)
    WC1: ראמס 7- 4
    WC2: באקנירס 7- 5
    WC3: קרדינלס 6- 5
    עוד במירוץ:
    ויקינגס 5- 6
    ברס 5- 6
    ניינרס 5- 6
    משחקים מעניינים:
    שבוע 13 – קרדינלס נגד ראמס
    שבוע 14 – באקנירס נגד וייקינגס
    שבוע 15 – וייקינגס נגד ברס
    שבוע 16 – סיינטס נגד וייקינגס, סיהוקס נגד ראמס, קרדינלס נגד ניינרס
    שבוע 17 – ניינרס נגד סיהוקס, ברס נגד פאקרס, ראמס נגד קרדינלס

    משחקים מעניינים לא באותו קונפרנס:
    שבוע 13 – ניינרס נגד בילס
    שבוע 15 – סיינטס נגד צ'יפס
    שבוע 16 – פאקרס נגד טייטנס

  4. לפי 538, יש כבר שבע קבוצות שהבטיחו פרקטית פלייאוף (פרקטית = מעל 90%): ב AFC אלו הצ'יפס, הסטילרס, הטייטאנס והבילס, ב NFC אלה הסיהוקס, הפאקרס והסיינטס. אם הרייבנס מנצחים את הסטילרס הם מצטרפים לחבורה גם כן.
    מדהים למדי שהפורטיניינרס עדיין בתמונה עם 28% שזה לא הרבה אבל גם לא אפס.

  5. עם הסגלים הגדולים וצוות המאמנים הרחב שיש לכל קבוצה ב NFL אני תמיד שמח לקרוא כזה סיכום. אפשרות ללמוד על שחקנים חדשים ששווה להתחיל לעקוב אחריהם

  6. כאב בלב לראות פלקונס מצויינת כזאת – ממש נפלאה – כפי שהיתה ולדעת שהיא לא תהיה בפלייאוף.
    המשחק בין הבוקנירס והצ'יפס קבע את פטריק מהומס סופית כקוורטר העליון ב-מFL אבל לתום בריידי אין מה להתבייש עם משחקו. את טייריק היל אין לי מספיק מילים בלקסיקון לתאר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט