מעורב הופס ליום ג'. יש לי חדשות עבורכם: הבלייזרס תסיים ראשונה במערב. מילה שלי / מנחם לס

1.הקדמה

אם ישנו אחד באתר החושב שאני כותב כדי שהגולשים יאהבו אותי ואת הטורים שלי אז אולי הוא צודק. אבל הוא לא. האמת היא שאני לא שם רבע קצוץ מה חושבים עלי. עברו הימים. היי, איש לא משלם לי ואיש לא מעניש אותי. אני – כמו כולם באתר – כותבים מתי ועל מה שבא לנו. הצנזורה היחידה – אולי פעם בשנה – באה אחרי הפרסום, אבל אני סומך על כל אנשי הצוות שלא יפשלו בקללות, תיאורי סקס מוגזמים, שקרים, ושגיאות כתיב או דקדוק מעצבנות (לא ממש…).

מדהים ממש כיצד בכמעט תריסר שנים של האתר לא היו לנו כל פאשלות רציניות, והכל ללא עורכים ומפקחים על הכתוב. מה שכל אחד מ-60 הכתבים שלנו כותב – ניכנס כמו שהוא. איש לא בודק דבר. אני לא מאיץ באף אחד. כל אחד חופשי לנפשו. הדבר היחיד שאני עושה הוא להוציא איש צוות מעריכה ומהצוות אם אני לא שומע ממנו בערך 6 חודשים בפוסט או בתגובה. זה לא קורה הרבה – אבל קורה. הגולשים (ואנשי הצוות עצמם) לרוב לא מרגישים כי מי שלא כותב – נעלם ונישכח במשך הזמן.

עדיין, ללא כל לחץ מלמעלה, ומבלי שאף אחד עומד עם שוט מעל אף אחד – הכל מסתדר איכשהו בעצמו. אני אמנם הבעל, הבוס, ואני מניח האחראי על מה שהולך כאן, אבל אני כמעט לא עושה דבר להרצת האתר. הכל רץ בעצמו. הדבר היחיד שאני עושה זה לכתוב 'מעורבים', אבל כשיושבים בדירה כמעט כל היום (היום יצאנו לשעה וחצי ל-CVS ולשוק ירקות ופירות, וזהו), כתיבת 'מעורב' שאני כותב בהפסקות זה לרוב לא עונש, אלא להיפך, מין דרך לעסוק במה שאני אוהב ואני עושה כבר כמעט ללא הפסקה זה 60 שנה.

הנה עד כמה האתר מתפקד בעצמו כאילו: אני הבוס, נכון? אז איך זה שאין לי מושג מה ייכנס לאתר למחר (כמובן היום בבוקר)? אני יודע רק שני פוסטים על בטוח: המעורב שעכשיו הכנסתי, ו-"איד המרתון", תרגום שייכנס ב-8:08 בבוקר, כי זה חלק מ'פרוייקט התרגומים' שאירגנתי, ואני קבעתי את התאריכים להכנסה לפי הסדר שגולשים התנדבו לתרגם. אז "איש המרתון" ייכנס הבוקר. אני מתאר לעצמי שיהיה גם 'דיומא' כי דוד סעדה – 'פאקו' – לקח את אחד הדברים החשובים של האתר, ועם צוות שהוא אירגן במשך הזמן 'דיומא' הפך לדבר יומי באתר.

זהו. מלבד זה אין לי מושג מה ניכנס היום. רק כשאתעורר בבוקר ואפתח את הלאפ-טופ אראה מה ניכנס היום.

ועדיין, עם כל חוסר החובה של אף אחד, וחוסר כל דבר המזכיר פירמידה כמו בכל ארגון או חברה מסודרת כשהכל מגיע מהראש ואז יורד ומתפזר בין ראשי מחלקות, וכו' וכו', יש לנו אתר שאני משער שאין אחר כמוהו בארץ. על אף שרובו וכולו מתנדבים, אני מאמין שהאתר נחשב לאחד המקורות המהירים, הייחודיים, והמעניינים ביותר במדיה בכדורסל. אני מאמין שעתה גם בפוטבול ובבייסבול אנחנו ייחודיים. מלבד אולי כמה 'פייסבוקים' אני לא מאמין שישנם אתרים עבריים אחרים המכסים פוטבול, בייסבול, וכותבים אופניים, סנוקר, טניס, א"ק, מרוצי מכוניות, ושחמט – כמונו.

מה עושה אותנו למיוחדים כל כך?

הגולשים שלנו.

כמובן שהאתר משך בתחילה כמה גולשים בגלל כמה כתבים טובים, אבל את האנרגיה, החשק, והדלק להמשיך ולגדול אצל כולנו הם הגולשים שהפכו לקהילת ספורט מגן העדן שאשים אותה נגד כל קהילת גולשים אחרת בארץ. הדבר היחיד שכואב לי הוא שאין יותר נשים ונערות באתר מלבד נילי. תגידו מה שתגידו: תאשימו אותי שלפעמים אני כותב על 'נקבות' (כשעד היום אני לא מבין מדוע מותר לומר 'זכרים' אבל לא נקבות') ולפעמים מראים ציצי או שניים, אבל אני לא קונה זאת. פשוט ישנו הבדל בין המינים וזהו. כל בלבולי הביצים שלנו לא כל כך מעניינים אותן, נקודה.

אז סתם בא לי לכתוב הקדמה זאת, ללא כל סיבה מיוחדת וללא כל תכנון. פשוט התחלתי לכתוב 'מעורב' וקפץ לי בראש להתחיל עם הקדמה קצרה שהלכה והתנפחה כמו אישה בהריון. אוקיי. הצירים התחילו. עוברים הלאה.

2. תשכחו מהלייקרס ותשכחו מהקליפרס. הטובה במערב תהיה פורטלנד. כמו שאתם שומעים: "פ"-"ו"-"ר"-"ט"-"ל"-"נ"-"ד"!

מל, מה קרה לך? פורטלנד? (ורגע, לא כתבת קצת עליהם לפני כמה ימים?)

אולי. אני חושב שכן אבל אני כבר לא זוכר באיזה הקשר.

הקבוצה שסיימה בעונה שעברה ברקורד שלישי – סליחה, שלילי – ואתה מנבא שהיא תסיים את העונה ראשונה?

(טוב, ניסלח לדוק הזקן שמתחיל לאבד את זה. איש כאן לא שכח שהוא בחר בת'אנדר בעונה שעברה לקחת את הכל)

אז אני אענה בירוק: לת'אנדר קרו יותר מדי פציעות ובעיות, העברות ומה לא. כשנבאתי אליפות, ידעתי על מה אני מדבר, אבל הגורל רצה אחרת. קורה.

אז כן. הבלייזרס מסיימים את העונה ראשונים. (רק שטרי סטוטס לא יחרבן את הכל. כמובן שיש לי כבר תרוץ מוכן כי יש לו כעת חיה את הרוסטר הפוטנציאלי הטוב מכולם).

כן. מה שאתם שומעים. אני לא בטוח עדיין בקשר לפלייאוף. צריך לחכות ולראות מה מצב ה-ACL וגיד האכילס של שחקן זה או אחר מהלייקרס והקליפרס, אבל דיה צרה לשעתה, כמו שאומרים החברים שלי מדאונטאון עפולה.

פורטלנד הצליחה הפעם להביא שחקנים טובים בכסף קטן. בואו נתחיל עם רוברט פי קובינגטון, הפורוורד שנחטף מהרוקטס בכסף קטן.

מה הוא מביא לפורטלנד?

הוא מביא "D" והוא מביא "STRETCHING". הוא פורוורד שיכול לשמור ולשחק 3 או 4, והשלשה שלו אמינה מספיק כדי למתוח כל הגנה עד אזור הקשת. דריק ג'ונס? אולי רועי ויינברג או AVRI או כל אחד אחר יכולים להסביר לי מדוע ולמה מיאמי הסכימו לוותר על הפורוורד הזה שיכול, בקלות, להתחרות (עם 25% סיכוי לניצחון!) על תואר 'האתלט מס' 1 ב-NBA'. כמה פורטלנד משלמת לו? 18M לעונותיים? מייק אריסון לא יכול לשלוח את אחת ה-CRUISE SHIPS שלו לטיול נוסף לאלסקה ולחזור עם 18M נטו בכיס?

ההפסד של מיאמי הוא הרווח של פורטלנד.

אנס קנטר. אמרתי שהוא קנון? לא אמרתי שהוא כוכב. הוא לא קנון. הוא סתם טורקי שראש הממשלה והמוסד הטורקי מחפש. אבל הוא יכול לתת עשר דקות מנוחה ליוסוף נורקיץ' ועוד איזה 8-9 דקות לזאק קולינס. לא מבקשים ממנו נקודות. רקק שלא ייתן להפרש למ\צמוח ביותר מ-4-6 נקודות. זה הכל. ואת זה הוא מסוגל לעשות. יש לו את הגובה, המשקל, והוא די עארס עבור טורקי.

הארי גיילס עבור 1.6M???

הקינגס לא פחות ממטומטמים. זה שחקן בגובה 2.12 מ' בן 22. תראו איזה זרועות. גם חתיך. בדוק אמרו עליו שהוא הכוכב הגבוה הבא ב-NBA. אז אוקיי, הוא נפצע פה ושם ב-NBA ולא היתה לו כל הזדמנות להוכיח את עצמו. כן, הוא נפצע ונפצע. אבל הוא בריא לחלוטין ולוותר על שחקן פוטנציאלי כזה בשכר מינימום?

גניבה אדירה של פורטלנד, וזכרו מה אני אומר לכם.

על הרוקי C._J._Elleby כתבתי. בחירה 46? הוא היה בחירת לוטרי בכמה מוק-דראפטים. אין לי מושג מה קרה. אולי יודעים מה שאני לא יודע, אבל מה שאני כן יודע הוא שה-1.98 מ' הזה הוא מפלצת, וכך תיארתי אותו לפני כמה ימים.

כבר כתבתי שכרמלו אנטוני ורודני הוד – שחזר מפציעה חמורה – חזר מצויין, ומי שהם איבדו – חסן ווייטסייד, טרבור אריזה, מריו הזוניה, ואייזיה סטוארט הן לא אבידות רציניות.

דמיאן לילארד וסיג'יי מקולום לא יידעו למי למסור קודם, אם הם לא לוקחים את הזריקה בעצמם. ועל הספסל מחכים גם – רק למקרי צורך – גארי טרנט, הגארד אנפרני סימונס וכן, מוזס בראון (2.17 מ').

שימון יכתוב שכולם נגרים. כולם אצלו נגרים מלבד טריי יאנג. אני מבטיח לו שהנגרים האלה בדרך לבניית

– א…ר…מ…ו…ן!

(מחר אכתוב על מי שתנצח את העונה במזרח. תתפלאו כשתקראו, טאבל יש מצב שאני יודע דברים שאתם לא יודעים. ואז אפסיק. אתן לפריוויואים לומר את דברם)

3. פינת הטבע: הגלים הגבוהים בעולם – חוף ווהוהו בהוואי

עדי ראייה מדווחים על גלים שהגיעו לגובה 90' – כ-27 מטרים! סכנת נפשות לעשות שם SURFING כי אם גל נשבר עליך זה עניים של מאות קילוגרמים שמועכים אותך, והגולשים שם חייבים לדעת כיצד להתחמק ממשא שיכול להרוג

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 259 תגובות

  1. אצלי פורטלנד מדורגת שלישית.
    .
    ותוותר על כל הרשימות מנחם – לדעתי זה סתם אוסף של שחקנים חופשיים בכל קבוצה בקיץ הבא ובזה שאחריו.
    בטח לא מה שכתבת שזה.

  2. בהחלט זה הסגל הכי חזק על הנייר שהקבוצה העמידה ב12 שנה שאני גר פה ונכון שאולשיי חוצב בסלע להביא כשרון בזול אבל נצחונות ליגה רגילה זה לא משהו שאי פעם ידענו לאסוף הרבה ממנו ובפלייאוף תמיד הגענו לשיא מוקדם מדי ולשיא נמוך מדי. אופטימיות זהירה . מאוד זהירה. בעיניי חסר לנו שחקן או שניים איכותיים כדי להכריז קונטדריות וצריך לשקול טרייד על הכשרון הצעיר ( קולינס,סימונס וטרנט ) ולהביא שחקן מוכח . אולדריג' ופאטי מילס תמורת קולינס וסיימונס או משהו בסגנון. ווינריות ודיווחים במהלך העונה עלי .

    1. אולדריג כבר מיותר. הייתי בעדו שנים עברו.
      פטי מילס תמורת איזה בחירה יהיה תוספת מעולה.
      גם דה רוזן במקום כרמלו והוד. הוא חוזה נגמר ועוד שחקן יוצר נהדר.

  3. בהחלט יכול להיות.
    בעונה שכזו, עם לו"ז מקוצר ועמוס מצטבר על קבוצות הפלייאוף מהעונה שעברה,
    לקבוצות בריאות וצעירות יש יתרון.
    אני מאמין שנראה השנה הרבה מנוחות יזומות בקרב 2 מהקונטנדריות לפחות (הקבוצות של לוס אנג'לס),
    מה שיוצר מצב בו לקבוצות עם עומק + כישרון + הרכב שרץ יחד כמה שנים
    יתרון בסיכוי להשיג את המאזן הטוב ביותר במערב בסיומה של העונה.
    .
    ועדיין,
    הניחוש שלי הוא שבסיומה של העונה אלו יהיו הלייקרס שיסיימו ראשונים במערב,
    כאשר סיבות מרכזיות לניחוש הן –
    א. לב ההרכב רץ יחד שנה 2.
    ב. שחקנים חדשים (ומוכשרים) עם מוטיבציית שיא.
    ג. ספסל שלדעתי יהיה אחד הטובים בליגה.
    .
    תודה, מנחם.

  4. מנחם נשים אוהבות לקרוא עם מי יוצא סטטיק אופנה אוכל עיצוב. תן פוסטים בזה יהיו לך צופות עם הזמן ואז בכלל ילך צחוקים פה.
    ציצים כמו פה יש בכל עיתון סטנדרטי המכבד את עצמו זה לא מה שמפריע לנשים.
    ספורט זה הדבר האחרון שמעניין נשים בארץ….עוד יותר לא מעניין אותן nba.

    לגבי הבלייזרס הם צריכים עוד קובינגטון אחד. לא יודע איך הם לא חטפו את טאקר מיוסטון במצב גילו וחוזהו.
    הם יסיימו לדעתי 3 עד 5 אבל גם מקום 1 לא יפתיע בהנחת בריאות. יש להם אחלה קבוצה, בעצם הכי טובה שהייתה להם ב20 השנה האחרונות.
    בפלייאוף עם סטוטס לא חושב שיש להם סיכוי לעבור את השיקצה או המדדה אבל הם לא נופלים מהם בסגל על הנייר. דווקא שם אין הרבה נגרים. קולינס למשל זה נגר אני בכלל לא תופס ממנו הוא כוכב הופס חבלז פה.

    מה קורה עם הארדן אז הוא נשאר ביוסטון? באסה חבלז

    1. האתר הזה בהחלט לא מעניין נשים, ובגלל התוכן, לא התמונות ומה שמסביב.
      היתה פה פעם איזו ג'וג'ו שנשאה מניפסט ופמיניסטי סוחט דמעות על כמה שהיא כמו גברים, והסכימו איתה כל אנשי הפוליטיקלי קורקט ומלכחים למיניהם.
      בינתיים נעלמה כמעט לחלוטין, ולא נראה לי שזה בגלל שלברון קרע את כולם בפלייאוף.
      לנשיםציש תחומי עניין וסגנון שונים.

      1. נו ברור נראה לך שאת הבת שלי מעניין כדורסל?לעומת זאת היא תדע להגיד לך כל גם נעליים שמלה שקיים מי המעצב עם מה הולך ומאיפה להשיג אותו , ספורט פונה לקהל הגברים ברובו אצלנו, בארגטינה הכדורגל פונה לכולם.

        1. וואלה את הבת שלך כדורסל לא מעניין אז ברור שככה כל הנשים. אז את הבת שלי הוא דווקא מעניין ומאד אבל אל תדאג אין סיכוי שהיא תיכנס לכאן.

            1. אתה רוצה אילן יוחסין?

            2. לא תודה, אנחנו רעבים.

            3. אז תפסיק.

          1. בהחלט יש מצב שזה לא אתר שמתאים במיוחד לילדים בכלל, בנים או בנות. לדעתי אבל אין אם זה בעיה, זה פשוט אתר לאנשים מבוגרים (או בני נוער שיכולים להתמודד עם השטויות שאנחנו כותבים כאן).

            1. אל תדאג, היא לא תיכנס לכאן גם כשהיא תהיה "מבוגרת מספיק"

            2. למה? מה באתר צריך להפריע לאנשים מבוגרים? השטויות של גלאל?

            3. תקבל את זה או לא – האתר הוא מקום לא נעים להרבה נשים להיות בו.

            4. נכון, גם לגברים אגב (לא תמיד נעים לי שקוראים לי סמולן), אבל רוב רובם של הפוסטים והתגובות מכבדות נשים. העולם (והמרשתת בעיקר) הוא לא מקום פשוט.

            5. סבבה, רק בוא נפסיק לצעוק שספורט לא מעניין נשים.

            6. fair enough

            7. חוסר הבגרות כאן הוא אלמנט מאוד מרכזי מהנוכחות האנושית כאן

            8. למה לנשים לא נעים להיות באתר? יש לך משהו ספציפי . (או שנשים לא אוהבות התנהגות גברית)

            9. למה האתר לא מתאים לילדים ולנשים? מה יש בו? 😂😂😂😂

            10. למה איתי?אני יכול להגיד לך רק את מה שאמרו לי. זה אוסף של הדברים ולא מכלול שנכון לגבי כל אחת.
              לא אוהבות שיש פוסטים שמחפיצים נשים לא אוהבות שקוראים להן נקבות, אבל הכי הן לא אוהבות את היחס הדוחה בתגובות ואת זה שברגע שמישהי מזדהה כבחורה ישר כולם הופכים חבורה של נערים מריירים.

            11. גילאי איך מרצה בטכניון לפעמים הוא כזה נעל? מה אחוזי הצופים הטלוויזיה של ספורט גברים לעומת נשים, מה האחוזים שהולכים למשחקים? שקונות מרצנדייז, לא דיברתי על מקרה ספציפי אלא לרוב הספורט פונה לגברים אבל בוא נתעקש לא להבין את הנקודה.

            12. ברור כי ממש זה מה שאמרת, שנשים מתעניינות פחות בספורט מגברים. ואני הנעל.
              אל תשכח לספר לנו שוב איך התחלת מאפס וכמה כסף יש לך.
              זה בערך כל מה שיש לך.

            13. ״ ספורט פונה לקהל הגברים ברובו אצלנו״ – שכחתי שאתה מהזן של הרובוטים וצריך להאכיל אותך בכפית כמו תינוק כל מילה לפה (היה לי פעם שותף בעברי בדיוק כמןך כל שגיאת כתיב או מילה וכל הלוגיקה מאבדת לו), אז זו הייתה הכוונה.
              .
              דרך אגב כמה נשים היו בדיוק באתר שיש לך רפרנס וסטטיסטיקה להגיד שהתלוננו ושלא רוצות להיות כאן האתר פועל 6-7 שנים? אני מעריך שהיו כאן מעל 15000-20000 אנשים שלפחות נכנסו לאתר ועוד כמה אלפי מגיבים. כמה מתוכן נשים, אני לא מדבר על מקרה ספציפי של אחת שלקחה ללב.

            14. למה נעליים? תפתח חנות לבמבה…
              תמכור ארטיק בננה.

            15. אני מדבר על מי שאני מכיר אישית. אני לא עושה עליהן סטטיסטיקה אני רק מתאר את התחושות שלהן.
              ואם עוד לא הבנת (כי זה מה שקורה איתך בדרך כלל) כשגברים מדברים על ספורט הוא פונה לגברים.
              וביום שאתה תוכל להגיד משהו לגבי לוגיקה אז אפשר יהיה להכריז על ביאת המשיח.

            16. אוקי ואתה מכיר מגיבה אחת אישית באתר? 10 100? מה מספר המגיבות שהיו בפועל, אתה מבין שיכלת ליפול על מישהי רגישה או פמיניסטית שמציגה תמונה שונה מהמציאות,בסוף אם אתה לא מציג סטטיסטיקה אחד שבודק כמה לברון משתין במהלך משחק, אני די בטוח שאין לך מספיק דאטא כדי להגיע למסקנה מתבקשת.

            17. לאיזה מסקנות הגעתי?אני ציינתי מסקנות?
              בסך הכל אמרתי מספיק להגיד שספורט לא מענייין נשים. כל השאר בתגובה לשאלות.

            18. “תקבל את זה או לא – האתר הוא מקום לא נעים להרבה נשים להיות בו.”

            19. בתגובה לאברי, ואיזה מסקנה יש כאן?

            20. עידו, אני מודה שאת ג'וג'ו אני זוכר, את מה שהיה סביבה פחות. לפי דעתי זה היה לפני המון שנים. ונקודתי. לחשוב שזה מה שגורם לנשים לא לצוץ פה זה מוזר.
              (תסלחי לי לילי, ואת מוזמנת לסתור) אבל לא זכור לי משהו חריג בנוגע ללילי באתר.
              כן,הגיוני כשתצוץ בת בחברה שרובה גברים, אז יסתכלו וידברו אליה שונה(גם בתואר זה ככה, ודווקא לא לרעת בנות, זה יתרון בשבילם),אבל סך הכל לא ראיתי דברים ממש חריגים.
              בא נגיד שבתקופה האחרונה רצו פה צעקות כמו "סרטן/בוגד/משיחיסט" וגם לצד השני מצד לצד.

            21. מה אתה רוצה איתי? שאלת – קיבלת תשובה. זו בחירה שלך אם לקבל את התשובה שלהן (אף אחת אגב לא הגיבה בשום שלב).
              זה שרמת הדיון הפוליטי מדרדרת את האתר למקומות לא טובים זו נקודה לא קשורה.

          2. האתר הוא מקום לא נעים לנשים, פשוט לא נכון בטח שאין לך דאטה על כך, ויכול להיות שהסיבה המרכזית זה שהספורט לא מעניין את רוב הנשים בישראל בטח ספורט אמריקאי שמשודר בשעות צפייה לא נוחות? שהגעת למסקנה שגוייה בגלל רגישות יתר של אחת המגיבות שלא בהכרח מעידה על הכלל

      2. אין ספק שמה שקרה זה שג'וג'ו גילתה פתאום באמצע החיים ש, אישה לא אמורה לאהוב ספורט! והיא גם נקבה, אז בכלל, כי אתה יודע עם איזה איבר מסתכלים על אנשים זורקים כדור.
        או שאתה רומז שהיא הייתה פה רק כדי לעשות הצהרה פמיניסטית וברחה כי לא יכלה יותר לסבול כמה כדורסל פשוט לא מעניין אותה כמו בגדים נוצצים וברבי או משהו.

        1. אתה מניח שג'וג'ו נעלמה כי לא התייחסו אליה יפה? עד כמה שזכור לי היחס אליה (או אל לילי כיום) הוא דווקא מכבד. אבל מה אני מסביר בשמן, אולי אחת מהן קוראת את התגובה הזאת ותתן לנו הבהרה?

          1. לא הנחתי ולא אמרתי שזו הסיבה. לא אני ניסיתי להסביר למה היא נעלמה בצורה עקומה.
            היא נעלמה מסיבותיה. אני יודע למה נשים אחרות לא נכנסו לאתר.

          2. אגב אם אני לא טועה (והיא מוזמנת לתקן אותי) לילי הגיבה כמה שנים תחת כינוי אחר לפני שהיא הזדהתה כאישה בעיניי זה מראה שלא נעים להזדהות כאישה באתר.
            מה שבטוח לא תורם אגב זה כל בערך ארבעה חודשים לכתוב פסקה על למה אין נקבות באתר ולא להבין למה נשים לא נוהגות להגיב. (ואגב להתייחס רק למגיבים כדי להבין דמוגרפיה כשהרוב לא מגיבים זה גם לא נכון בעיני)

            1. אתה צודק אבל אם אני זוכר נכון במקרה הספציפי הזה הסיבות היו אחרות.

            2. אני אישה טרנסית.
              אבל אודה שהזדהתי כאישה מחוץ לאתר (מה שקוראים לו יצאתי מהארון) זמן רב לפני שהעזתי לעשות זאת פה.

    2. אני חושב שהפער הכי גדול שיש זה בציבור הדתי. אם תשים לב באתר יש הרבה מגיבים דתיים (פי כמה מיחסם באוכלוסייה). במיוחד כדורסל, זה נובע מכמה סיבות.
      אבל בנות דתיות, בקושי אוהבות ספורט ויודעות מה ההבדל בין כדורגל לטניס שולחן.

      1. היחס של הדתיים באוכלוסיה בהחלט גבוה
        אם ניקח למשל את מדד הכנסת
        נגלה ש יש לדתיים 22 מנדטים רק של מפלגות דתיות (לא כולל מנדט -2 של בן גביר)
        אבל להערכתי כ 50 אחוז מהם לא מצביעים בכלל למפלגה דתית (כמוני )
        ככה שאנו מדברים לפחות עם 40 מנדט (ישנם מיעוט שבמיעוט שבוחר למפלגה דתית והוא לא דתי )
        40/120 זה כבר שליש תוריד ערבים ותקבל בערך 40 אחוז מהאולכוסיה היהודית

        1. אויי ויי, אל תזכיר את הכהניסט הזה. רואה אותו וקופצות לי שוב שנות השמונים והפגנות נגד כהנא בן גביר ופדרמן.

    3. שמעון: פחח אין דבר כזה אונס זה רק נשים שרוצות להרוויח כסף או להתקדם בקריירה הקורבנות האמיתיים זה גברים מסכנים שתפסו עליהם טרמפ
      ברוך: אתה צריך לראות את העובדת שלי אין דברים כאלה חכה אני אצלם אותה בלי ידיעתה בשבילך
      גם שמעון: נשים פשוט לא אוהבות דברים שאני אוהב ולהיות במקומות שאני נמצא בהם. זה טבעי אין מה לעשות
      ברוך: נכון שמעון. פשוט ככה זה. ספורט בארץ לא פונה אליהן.

      1. חלש ביותר ציון f. ציפיתי ליותר. איירבול
        זה הולך ככה אצל הלחוסים.
        נשים הן יצור רגיש ומסכן הן בכלל לא עושות סקס וגברים בכלל לא מעניין אותן אבל מכריחים אותן והן מובלות למרות שיש/ אין להן מוח, תחליטו אתם.
        הן בעצם לא רוצות סקס לא רוצות לבשל הן רוצות לגלוש בהופס ולזרוק שלשות
        הבנת את זה ברוך?

        1. "הדרך הכי טובה לנצח בוויכוח היא עם טיעונים שהמצאת בעצמך" – דרק רוז.
          אני לא זוכר שאמרתי את זה. אני כן זוכר בוודאות שאתה וברוך אמרתם את הדברים האלו.
          וזו לא פעם ראשונה שמישהו מדבר על אונס ואתה מיד מחבר לסקס רגיל. יש משהו שאתה רוצה לספר לנו עליו?

            1. ככה אתה עושה גם בשכונה? מישהו קולע עליך ואתה מכריז שזה איירבול? מכניס את כל הסיפורים שלך לפרופורציה.

            2. אתה לא קולע כלום זה מטר מהסל. יש לך קבוצת נשים להופס תגיד והן עוברות פה על האתר לראות אם מתאים להן או לא? 🙂

      2. שמעון אתה באמת מתייחס לסמרטוט הזה? קודם שיגיב בלי כינוי שיהיה בכלל מה לדבר אבל כמה קל לכתוב שקרים ורפש באינטרנט.
        .
        שמעון אוצי באופן אישי מרתיח שהם מתייחסים לנשים כטיפשות ותמימות שרק מנוצלות ולא אוהבות סקס או יודעות מהו.

            1. תודה שאתה מתגאה בדעות החשוכות שלך.
              זה עושה את העבודה שלי לכל כך הרבה יותר קלה.

            2. אין בעיה תהנה עם הדעות הליברליות שלך.
              אני מתאר מציאות אתה מתאר דימיון כמו בעוד תחומים

            3. "ליברליות"
              "מציאות"
              עוד מילים שאתה לא יודע איך להשתמש בהן? מה עם "הסכמה"? "רצון"? "אונס"?

            4. לרוב השטויות שאתה כותב,
              אין לי שום בעיה להתייחס בקלילות.
              .
              כאשר אתה מתגאה בכך שכתבת שזה בסדר גמור שגברים בעמדות שררה וכוח מנצלים את מעמדם בשביל להפוך סקס ליותר ממטבע עובר לסוחר, הופכים סקס לניצול מיני בכך שהם הופכים אותו לדרישת סף –
              לא נותר לי אלא לומר בפשטות –
              .
              תגובה מגעילה.
              .
              (מעניין איך היית מגיב אם הייתי מצדיק מנהלי חברות בוול סטריט שקובעים דרישת סף הדורשת מיהודים לגלח זקנים ופאות, ולהסיר כיפות)

            5. גיא היקר, אני רק רוצה לציין שלדעתי הדיון אמור להיות בקונטקסט הרבה יותר רחב.
              נכון יש גברים שטופי זימה, אבל יש כנגדם נשים שמנצלות את זה.
              כל הסתכלות שמתעלמת מזה שיש פה כמה גורמים בתרבות המגעילה והדוחה הזאת, חוטא לאמת.
              רק מציין שכמה גדולים דברי חז"ל שאמרו "אין אפוטרופוס לעריות" וקבעו כללים נוקשים, שאמורים למזער מקרים מזעזעים מהצורה הזאת.

            6. גיוש אני תיארתי מציאות. מה לעשות. יהודי בוולסטריט יכול להחליט אם לעבוד שם מגולח או לא לעבוד לא ככה?
              אי אפשר להנות מ2 העולמות. הן לא יכולות לשכב איתו בשביל להיות מיליונריות ומפורסמות ואחרי 20 שנה שעשו כסף ואין קריירה לטעון שנאנסו.
              כאילו הן יכולות אבל שלא יצפו לרחמים או משהו כזה כן?

            7. הסכמה ורצון יש לחוס יקירי הרבה הסכמה ורצון היה להן להיות מיליונרית הקטן הרפוס של הארווי זה מחיר זעום שהן היו מוכנות לשלם כדי להיות סלבס.
              אצלך בטח הדוגמניות גם בתולות שלא עושות סקס בכלל מכריחים אותן 😂😂😂

          1. etayle,
            אני מדבר על דבר אחד פשוט וברור –
            ניצול.
            שימוש בסמכות ככלי להשגת טובות הנאה מיניות זה ניצול. חד וחלק. לנסות לתאר את זה שמשא ומתן בו ל-2 הצדדים או אותו המעמד והעמדה, זה להתעלם מהמציאות.
            האם יש נשים שמשתמשות בסקס כמטבע? כן.
            להפוך אותן לסיפור זה להתעלם מכל מי שדרכה נבלמה בגלל שהיא סירבה לשלם את מחיר הכניסה,
            זה להתעלם מכל מי שנאלצה לשלם את המחיר בשביל לשמור על משרתה,
            זה להתעלם מכל מי שנוצלה.
            .
            חשוב להדגיש –
            אין בין ניצול מיני זה ל-"גברים שטופי זימה" מאומה.
            ניצול מיני זה אקט אלים.
            שימוש באמצעי לחץ כלכלי בשביל להשיג טובות הנאה מיניות זו אלימות.
            בין זה לבין "זימה" אין כלום.
            .
            אני לא מצליח להבין איך זה לא ברור כשמש שהדרישה "רוצה להתקדם? תתפשטי!" היא דרישה אלימה.

            1. גיא כרגיל מסכם את זה בצורה הטובה ביותר. שמעון כנראה מאלה שחושבים שנשים הן אלה שאשמות במצב ומנצלות אותו

            2. אני לא הולך להגן על דעות שאני לא מאמין בהם, או דעות של מגיבים אחרים.
              לדעתי זה חוטא לאמת. יש פה בעיה שורשית של היחס בין בנים לבנות.
              אני באתי מחברה שמרנית (כמה שמרנית, אצלנו בישיבה התיכונית לא היו מורות, רק בניקיון ובמטבח היו קצת נשים).
              ואני כרגע נמצא בחברה שבציבור הנרחב נחשבת טוב.
              כמעט כולם (לא רק מהטכניון) בוגרי יחידות טובות, לומדים מקצועות אקדמאיים. באמת אין לי מילה רעה עליהם.
              אבל נניח כשיושבים ושותים לשחק משחק כמו "האם היתה שוכב עם X" זה בעיניי דבר חולני.
              בעיניי התרבות שלהסתובב בטינדר לחפש "אושר לדקה" זה דבר בזוי.
              גם כל הדברים שהולכים באינסטגרם ובטיקטוק (רמז סדום ועמורה), זה מזעזע בעניי.
              קח למשל תכנית ששמעתי שמשודרת ב "netflix "to hot too handle זבל זימתי שהעולם לא ברא.

              האם חשוב לטפל במה שתיארת? בודאי. האם טיפול בזה זו הדרך ליצור יחס יותר טוב בין המינים? בוודאי שלא.
              אתה הולך באיילון רואה רק נשים יפות מאוד על שלטים, זה טוב?
              אני בטוח שאצל גילאים צעירים זה יותר גרוע.
              אני רק מלין על זה שלא נוגעים בשורש הבעיה.

            3. גיא אתה מדהים, אל תשתנה לעולם.

        1. עזוב אותו באילוזיה שלו. נשים הן יצור מסכן נגרר שצריך ללטף אותו, הן לבד לא עושות כלום, הן צריכות את לחוס שיסביר להן מה נכון ומה לא נכון ואיך הן אמורות וצריכות להרגיש. אם היא באה לעשות סקס זה כי מישהו גרר אותה לבד היא בחיים לא תעשה סקס לחוס צריך לאשר לה שזה בסדר.
          הן גם מקופחות ומסכנות. בכלל זה שהן לא בקומנדו זה כי הן מופלות הן עם אותה יכולת כמו הדברים בדיוק. תן להן להרים סלעים בשביל לחוס

          1. הרג אותי מצחוק, איפה בדיוק יש פה שקר, אני צילמתי את השיעור יוגה בידיעתה ובהסכמתה ואין שום סיבה שלא אעלה אותו לאוויר, יש סיבה ברורה מאוד למה אני לא מעלה את הפרופיל שלה.
            .
            איבד קשר עם המציאות אבל זה ככה עם כל המסכנים מקופחים וידה ידה ידה

            1. ברור, מהקונטקסט המאוד פשוט וישיר שם ועוד מקומות שהזכרת אותה אי אפשר שלא לחשוב שאתה רוצה להעלות את התמונות כדי להפיץ את החשיבות של יוגה בעולם ולא בגלל איך שהיא נראית. לגמרי.

            2. שמע אתה דביל לא נורמלי, ונתקלתי בהרבה סתומים בחיים שלי אבל אין ספק שאתה בטופ 5 של הרשימה, אתה לא מבין את המילה הסכמה ואישור? או שאולי לאישה אין סיי בעולמך?

            3. כן, הא? וכשזה עוד בא מבלטה כמוך.
              אמרת לה "היי, אני מצלם אותך כדי שאני והחברה באינטרנט נרייר עלייך ועל תמונות שלך, ואולי אחר כך גם עוד דברים שיגרמו למקלדת להיות דביקה. זה בסדר מצידך?"?

            4. קמעת על אינסטגרם? אתה יודע איזה תכנים לא מעט בחורות מעלות לשם?
              .
              אמרתי לה את האמת שהיא אחת הבחורות הכי יפות שראיתי בחיים שלי ואשמח עם אוכל לשתף עם החברה באתר מיהי המאמנת שלי והיא הסכימה שאני אעלה שיעור.
              .
              כמה מתנסה מצידך צריך להיות כדי לחשוב שהיא מטומטמת שלא יודעת את הסיבה שאני מעלה את התוכן.

            5. וגם אם כן, זה עדיין עלוב בעיניי חבורת גברים בוגרים שמריירת ככה על אישה.
              נחמד מצידך להסיט את הדיון להסכמה שלה או לא במקום לגועל נפש שהוא המעשים שלכם שלא קשורים בכלל ליחסי הכוח שבינך לבינה.

            6. חחחחחחחחחחח
              צודק על האינסטגרם וטיקטוק.
              יש נשים פרוצות בזימה, שעושות כסף מהמיניות שלהן, במיוחד מגברים רודפי זימה.
              אהיה כנה ואגיד שלדעתי זה זנותי הרעיון להעלות אותה לאתר, אבל זכותו של אדם לעשות דברים כאלה.
              תרבות האונס הגדולה ביותר, זה לאנוס את זכותן של נשים להיות פרוצות ושטופות זימה.(הכל בהסכמה וברצונן החופשי)

            7. תודה, "ליברטריאן".
              אנשי הקש שלך היו מאוד חשובים פה ומאוד קשורים למה שנאמר.

            8. אוי ויי דיברת עליי בגסות ובבוטות, עכשיו אני עוזב את האתר.
              אתם מבינים למה האתר לא מקום "ליברטריאן" (רק מודה שיש לי אי נוחות מהגדרות במילה אחת, ובמיוחד לועזיות, אני לא קוד מחשב, שמריצים אותי עליו, והוא פולט מה ההגדרה שלי)
              ההבדל זה IDGAF על מה שמשתמש אנונימי(חשוב ככל שיהיה) כותב עליי.

            9. ברוך אמרתי לך לחוס צריך להחליט בשבילה מה לא הבנת. הוא מצפן ה"מוסר" בעיני עצמו

            10. אוי לא, פגעתי ברגשות של ליברטריאן ניאו-שמרן שמתווכח רק עם אנשי קש (שלא אוהב שמגדירים אותו, אבל שמח להגדיר כל מי שלא מסכים איתו כקומוניסט למרות שאין לו מושג מה זה), אין לי את כל שאר האינטרנט לשמוע את הדעות המגוחכות שלהם.
              אין לי שום בעיה שהאתר לא יהיה מכבד לדעות ליברטריאניות ואין לי שום בעיה אם תגיד שאני מרחיק אנשים כאלה מהאתר. ההבדל הוא שאני לא אלך אחר כך ואתלונן שזה אומר שטבעית ליברטריאנים לא אוהבים כדורסל.
              העיקר שלא אכפת לך מה משתמש "אנונימי" אומר עליך כאילו זה אומר משהו לגבי אוכלוסיה שמתייחסים אליה בזלזול, הקטנה ומנסים לערער על עצם קיומה בכל מקום בערך.
              .
              ושמעון – אני יודע שאתה לא מסוגל להבין מה שאני אומר לך. אני יודע שאתה לא מסוגל להבין מה אני חושב ומה הטיעון שלי. זה לא אומר שאתה צריך להמציא לי דעות רק כדי להרגיש ש"ניצחתי בדיון!!1".

            11. רגע אז עכשיו הטענה היא על היא יחסי ניצול מרות וכוח? הרי היא לא הסכימה לשתף את האינסטגרם שלה פה, אז כנראה שהיא לא מפחדת ממני ויכולה להביע את דעתה, עזוב בכלל שבחודשים האחרונים היא הפכה להיות אחת מידידיותי הקרובות, הנכדים לא מתקשרים כל יום והקורונה די הרחיקה אותי מעולם עד שטסתי למקסיקו.
              אל דאגה איסלנדי אף אחד לא מנוצל ולא מפחד ובטח שגם לא טיפשות ומסכנות כמו שאתה מנסה להציג אותן.

            1. גילרי סקס זה לא טכניון היא יכולה לעצור גם בחדירה שתעשה מה שבא לה היא גם יכולה לחרבן תוך כדי. למי אכפת. דקויות היא לא מעניין.
              אפשר גם לטעון להתעללות רגשית בגבר😂😂😂
              שמורידים כבר תחתונים יש אחוז אפקטיבי גבוה להמשך. זה המציאות.
              להתפלפל בהופס אפשר כמה שרוצים כבודו

            2. יפה אז שינית את דעתך. עוד יש תקווה.
              נכון שיש אחוז אפקטיבי גבוה וזה בסדר גמור ברוב מוחלט של המקרים זו גם הכוונה.
              רק שבעבר אתה אמרת שזה בשלב כזה אין לה כבר זכות להתחרט והעניין סגור.

      3. לחוס, גם אם יש פה ושם תגובות לא יפות, באותה מידה יש גם תגובות לא יפות על אחרים (סמולנים?) והרוב המכריע מתייחס לנשים כאן בכבוד. שוב, יש כאן את לילי ואני לא זוכר מקרה בו מישהו דיבר אליה בצורה לא מכובדת, אבל אולי היא תבהיר.

            1. כל המגיבים כאן שנעלבים כשאני קורא להם נאצים (כשהם מדברים כמו נאצים) הם באמת סתם חבורה של בכיינים שסובלים מרגישות יתר.

            2. אתה חושב שניפגע ממשתמש פקטיבי? באמת?
              #סליחה_הייתי_חייב

      4. אני לא חקרתי את זה. אבל אני משוכנע שהסיבה העיקרית שנשים פחות מתעסקות בספורט בארץ, זה בגלל איך שנשים מסתכלות על נשים שמתעניינות בספורט, ולא גברים.דוחים ככל שיהיו.

        1. איתי, לדעתי זה שטויות במיץ. תשווה את קבוצת הפייסבוק של פוטבול אמריקאי שם יש הרבה יותר נשים מפה (גם בטוטאל וגם יחסית), המזדהות בשמן ועד לא מזמן הקבוצה הייתה פתוחה משמע חברות שלהן יכלו לראות אותן מגיבות, לאתר הופס שבו אתה יכול להישאר אנונימי לחלוטין. לא ברור לי על מה אתה מבסס את זה

  5. בהחלט קבוצה מסקרנת, וכזו שהתחזקה ה"קיץ", מסכים עם א. מנור למעלה – טרייד נוסף, שמכוון לכאן ולעכשיו, יכול לעשות את ההבדל העונה. גם ההצבעה על פאטי ולמרקוס נכונה מאד בעיני – הם יטחנו כל ספסל בליגה למעט, אולי, הלייקרס. נראה מה יהיה לפני הפלייאוף.
    .
    תודה רבה מנחם

  6. מל, מה קרה לך? פורטלנד?
    באמתתתתת.
    אכן יש גלים גבוהים ב Jaws בהוואי ותתפלא יש כמה ישראלים שירדו שם גלים, גם בגלישת רוח וגם גלישת גלים, בין היתר אייל שלף ודורון חכם הקונדום האנושי….
    כשמגיע הסוול מהסערות בפסיפיק, בעיקר מכוון צפון נכנסים שם למים רק הכי מנוסים כי זו באמת סכנת נפשות והם נכנסים רק בליווי אופנועי ים וכשהם לובשים ווסט ציפה כי מי שנשתל ומתכבס בגל עם כזו כמות של מים, אללה ירחמו.

    1. דוק יש לי חברים בנורת שור בהוואי שלימדו אותי שהייתי מעיר יותר ויפה יותר לגלוש,תמיד שהייתי טס למוואי הייתי אומר שאני אגלוש שם עד שהייתי רואה גל בגובה של 70 פיט והלב היה נופל לתחתונים.

  7. לא מספיק מכיר את השחקנים אבל לא נראה שמישהו מהם הוא גיים צ'יינג'ר… שחקנים משלימים חביבים שיש כמוהם בלא מעט קבוצות. מהמר על מקומות 5-6 וגם זה מחמיא מאוד במערב (לייקרס, קליפרס, דאלאס לדעתי הרבה יותר טובות, אחריהן תהיה תחרות).

  8. דיווחים ממשחק האולסטאר אתמול
    הגיעו 12 איש כולל אחד חדש שמשחק לא רע בכלל. טוחן פוסט מעולה וגדול גוף שומר טוב ונעזר בידיים אבל בשכונה זה חוקי. מבחוץ נגר על. גוליוס רנדל לגמרי בצורת משחק.
    כמעט אף אחד לא זרם למשחק על כל המגרש אז התחלקנו לקבוצות של 3. ה3 הראשונים שקלעו מה3 היו אני לאורי והתמנון ולכן היינו קבוצה. קבוצה 1.
    הקבוצה ה2 היו הרקדן באטלר ואריק סנואו (נגר כמוהו ומהדיונים האחרונים החלטתי שזה הוא) שהוא בא לשחק פעם בכמה חודשים.
    קבוצה 3 היו לארי בירד רנדל ופול גורג
    קבוצה 4 קיירי גמייקל והמגבניק (בן 46 גובה 1.92 פיזי אש ובכושר גופני מעולה, חופר היטב בצבע וריבאונדר מעולה נגר על מבחוץ הכוונה מאחורי קו העונשין, מידי פעם שם הוק סטייל קארים).
    כל משחק עד 8 בגלל שיש הרבה מזמינים.

    משחק ראשון יצא קבוצה 1 מול קבוצה 3. נצחנו 8 6 כאשר לאורי עם 5 נק ואני עם 3.

    משחק 2 עלתה מולנו קבוצה 4 ניגבנו 8 1 עם 6 נק שלי ו 2 של התמנון

    משחק 3 הרקדן הגיע לא בהכרה למרות שקיבל ממני 2 שלשות על הראש. במצב של 7 6 לטובתנו וכדור שלנו התמנון לא ביקש עבירה ברורה ואיבד כדור היו ויכוחים של מי הכדור בסוף ויתרנו להם ושילמנו ביוקר הרקדן הרקיד אותי ואז דפק לי סטפבק נצחון מה3 לתוך הפרצוף 8 7 להם שהוא קולע את כל 8 הנק.

    אחכ עלתה קבוצה 3 נגדם וגימי פאקן באטלר הוריד פתאום 3 שלשות בקאץ אן שוט ברצף….אנחנו בחוץ כולם מריעים עם המגבות היה צחוקים. הוא העניש על הדאבל טים שהרקדן קיבל בריבית ואז הרקדן סגר עניין עם שלשה משלו 8 0.

    אחכ עלו קבוצה 4 וגימי להט. גימי הוא בן 23 הכי אתלט מכולנו שתדעו הוא 1.83 שמגיע לטבעת ונתלה עליה ויש לו מובים של שעה שהייה באוויר והוא שמאלי הבעיה שלו זה הקליעה הוא די נגר פתאום השחיל חצאי מרחק וחגג בריב חילק גגות קלע 4 רצוף. ואז בא המוב של המשחק הרקדן הרקיד את גמייקל ואז לקח אותו לעונשין בהטעייה הרים אותו באוויר הסתובב עליו ברגל ציר וגאמפ בסיבוב קיבל תשואות מאיתנו. אחכ שם עוד 3 נק. 8 2 להם.
    סוף סוף הגיע תורנו כבר קפאנו היה קור ירושלמי מקפיא עצמות לא היה לי תחושה בידיים וכולם ישבו בחוץ עם כובעים וגקטים.
    אני ניגרתי רצח 5 שלשות לבד פספסתי ובכלל כולם ניגרו במצב של 5 4 לנו גימי בא עם חסימת פוסטר על התמנון וקיבל תשואות מהספסל בירד צעד לתמנון הכניס אותך לפוסטר. התמנון לא פראייר אני מכיר אותו ידעתי שהוא יחפש נקמה ואחרי 3 התקפות החזיר לגימי עם חסימת פוסטר משלו מאחור שגימי ניסה לעשות ריברס לייאפ מתחת לסל וגם הוא קיבל תשואות😂😂
    קיצר הגענו למצב של 6 6 לאורי פספס שלשת נצחון לבד התמנון לקח ריב הוציא לי גם החטאתי מה3 לקח עוד ריב והחטיא והכדור הגיע עליהם מהלך אחרון ועברתי לשמור על הרקדן אחרי שהתמנון שמר עליו כל המשחק והרקדן נתן לי ישר שלשת נצחון על הראש וסימן לי על השעון דיים טיים.

    התמנון כבר רצה ללכת הביתה אמר שהוא קרח זרמתי איתו אבל לאורי ביקש שאנו נלך רק שננצח אז החלטנו להישאר ולזרוק בסל השני שלא נקפא. זו הייתה טעות כי המשחק הבא נמשך איזה שעה מול קבוצה 3 שכולם ניגרו ובסוף הרקדן ניגב אותם 8 6.
    משחק אחרי נגמר 8 6 שוב לרקדן.
    ואז הגיע תורנו מה זה ניגרנו הפסדנו 8 4 ותם הטקס.
    קיצר הרקדן זכה בmvp אולסטאר פה אחד שניגב וקירצף את הפרקט איתנו

    1. שמעון אתה מעביר סיפור בהנאה תענוג צרוך, מרגיש לי ממש כמו הסיפורי של מנחם על כדורסל של הסטריט בסקטבול רק שאצלכם כולם נגרים בני נגרים. איך הרקדן מנגב אותך במשחק האולסטאר? איפה הממבה מנטליטי?

      1. הדבר היחיד שעצר את הרקדן אתמול היה שהוא היה גם צריך למסור לאלה שבקבוצה שלו שיחטיאו😂😂
        אחרת הוא היה מנגב יותר. יש לו ימים כאלה שהוא פשוט לא מחטיא. אין אצלו סלים קלים כולם זה על שומרים שמתאמצים עליו. אם היה לי עוד 10 15 סמ הייתי מחסל אותו בהגנה אני גמד אז היד שלי בפרצוף לא באמת מפריע.

      1. האמת אתמול היה קלאסי להעלאת היילייטס אבל שכחתי מזה הייתי עסוק בעידוד וטראש טוק מהספסל בשביל להתחמם בזמן שישבתי בחוץ ואפילו לא חשבתי על לצלם.

  9. דרושים: עוד 14 מגיבים שיבחרו כל אחד קבוצה אחרת מהמזרח כקבוצה שמנחם יכריז עליה כמקבילה הפורטלנדית למאמר זה מהמזרח.
    פרס למשתתפים: סיכוי של 1/14 לזכות בזכויות השווצה על יכולת התנבאות.
    .
    .
    הבחירה שלי: הניקס

  10. פורטלנד 1 במערב
    תביא שחטה ממה שאתה מעשן,
    יש לפורטלנד סיכוי לקחת את המערב רק אם יוציאו את "האיש שלך" האשים ת'אביט מהניילונים

  11. אין סיבה שפורטלנד לא תסיים מעל הלייקרס והקליפרס, לא נראה שאכפת להם יותר מדיי מהעונה הסדירה אלא אם כן שיקצה רוצה לדחוף עוד mvp לאנשהו.
    בכל מקרה דנבר קבוצה חזקה בהרבה אז פורטלנד לא תסיים ראשונה.

    1. הmvp השנה יהיה אחד מגיאניס לוקה וטריי. אני עם הקוריוז הmvp הצעיר בהיסטוריה.
      דיוויס אולי ירצה לצאת מהצל של השיקצה אבל לא יתנו לו הוא צריך בשביל זה לתת איזה 32 נק עם 15 ריב מקום 1 והגנת עילית.
      קאווי אולי יצא מהלואד
      ואולי גם דמיאן חומד בפרס ואם פורטלנד יסיימו טופ 2 והוא יתן איזה 32 נק יש מצב.
      כמובן שבעל הסיכויים הגדול ביותר זה גיאנס עם 3 רצוף.

      1. ג'יאניס בטוח לא יהיה. ללברון לא נתנו שלוש שנים רצוף אז לג'יאניס? גם טריי לא ייקח, אולי חוץ מבדירוג שב'ר. לוקה? אולי, יש מצב.

        1. מה זה לא יתנו? אם גיאניס יעשה 29 עם 12 ריב ומקום 1 במזרח יקבל גם יקבל. מה זה ללברון לא נתנו? אחרים לקחו.
          אני פשוט חושב שטריי יתן עונה אגדית עם 30 ו10 ומקום 4 במזרח+הצגות והיילייטס שיספיק לתואר
          לוקה גם עם סיכוי טוב תלוי במיקום של המאבס יצטרכו ביג 4 לפחות

  12. תודה מנחם. אני מהמר שטרנט יתן קפיצה בשנה הבאה. ראינו התחלה של זה בבועה, אחלה שחקן. סוגר לבלייזרס את 3-4 עם קובינגטון. אם הם בריאים הם בטופ 4 במערב אבל זה כרגיל הימור גבולי

  13. תודה רבה מנחם, אחלה מעורב.
    רק לציין שלבת באתר קוראים, *לילי* נילי גם עולה בהקשר הנשי(שרה גיבורת נילי) אבל לא פה הפעם.

  14. נראה לי פעם ראשונה מאז שאני באתר שאני מסכים איתך.
    גם אני חושב שפורטלנד תסיים ראשונה במערב בעונה הסדירה.
    לגבי הפלייאוף אין לה סיכוי זה או הלייקרס או הקליפרס

  15. תוד מנחם
    פורטלנד מוכשרים אבל הגבוהים די פציעים.
    דרק גונס- אהבתי מאוד את העליות שלו מהספסל במיאמי וחשבתי שהם ימשיכו לפתח אותו. יכול לשמור על כמה עמדות

  16. מיאמי ויתרה על דריק ג'ונס כי הוא לא השחקן הכי חכם בעולם. אתלט אדיר שיכול להשתלב טוב בקבוצת הגנה עם חילופים, אבל בקושי שיחק בפלייאוף ולהשאיר אותו היה לוקח מקום בתקרה של 2021. ההתקפה חלשה והסתדרו בלעדיו בריצת הגמר, הויתור על ג'יי קראודר הרבה יותר כואב. אחלה מעורב.

  17. פורטלנד עמוקה בטירוף השנה והיא גם תבנה על קפיצה של אחד מהכשרונות הצעירים שלה שיוסיף עוד צלע למשולש שלהם (אמרו מעלי טרנט, אבל גם סימונס הוא אופציה).
    הבעיה היחידה שלהם זה מחסור בכוכב מהסוג שמביא אליפויות. לילארד זה סבבה, אבל לדעתי הוא קומה אחת מתחת לקומה של הגדולים באמת. מה שיש שם זה מספיק לקבוצת עונה סדירה מצויינת עם 50-60 נצחונות וטיול יפה בפלייאוף עד שיתקלו בילדים הגדולים שיעשו להם 'תן כדור, אין משחק' (רפרנס שרועי ואנשי דורו לא יבינו).

    1. ליליארד לא דרגה אחת מתחת לאף גדול הוא ברמה של הגדולים ביותר. הוא עשה גמר מערב וכל שנה עושה פלייאוף במערב. אף פעם לא שיחק לידו מס 2 אדיר ומאמן פח.
      שים שם אנתוני דיוויס ונראה אם דמיאן מתחת לגדולים ביותר…

      1. באמת? לילארד לדעתך אחד מחמשת השחקנים הכי טובים בליגה? אתה לוקח אותו לפני קוואי, לברון, ג'יאניס, דייויס, לוקה, יוקיץ', דוראנט? הרדן? (להלן דיירי הקומה העליונה)
        הוא שחקן ענק ומקומו בהסטוריה מובטח, אבל הוא לא שם. הוא יושב עם קיירי ואמביד ביחד ומקטר שלא נותנים לו להכנס לקומה של הגדולים.

        1. לוקח אותו לפני יאניס לברון יוקיץ ודיוויס בטוח. הוא ברמה של כל מי שציינת.
          אתה שוכח שלקאווי נפצע דוראנט. קאווי חרבן השנה שהיה פייבוריט.
          לברון? הוא רק עם כוכבים שלדמיאן בחיים לא היה מתי היו לצידו שחקנים ברמה של וויד קיירי ודיוויס?
          הארדן הוא כמו דמיאן גם לצידו בשיאו מעולם לא היה מס 2 נורמלי.
          דמיאן אגב לא מתן בראש לאותו יוקיץ?
          אגב 5 השחקנים הטובים בליגה שלי מאד שונים משלך. זה רק אם אני לוקח יכולת בלי תלות בקבוצה. כלומר אם אני צריך לבחור בדראפט סביב מי לבנות לשנה הקרובה
          1. קאווי
          2. הארדן
          3. טריי
          4. לוקה
          5. דמיאן
          6. לברון
          7. גיאניס
          8. דוראנט
          9. סטפן
          10. אמביד
          11. דיוויס
          12. מורי
          13. טייטום
          14. מיצ'ל
          15. יוקיץ'

            1. שיחלקו.
              השנה לדעתי גה מוראנט ובוקר יצטרפו לשם. צפוף מאד בצמרת. הכשרון בליגה הזאת מטורף!!

  18. מנחם לאחר ההדחה של פורטלנד בסיבוב הראשון:
    "אז אני אענה בירוק: לטרייל בלייזרס קרו יותר מדי פציעות ובעיות, העברות ומה לא. כשנבאתי אליפות, ידעתי על מה אני מדבר, אבל הגורל רצה אחרת. קורה."
    מנחם אתה יכול למרקר את זה גם בצהוב אם זה יותר יפה
    🙂

  19. היי מנחם
    אני לא יודע אם תקרא את זה בכלל אבל רציתי להגיד ל מנחם שהשנה המערב עומד להיות משוגע תחשוב על זה שניה יש לך את ה lakers והclippers שיתחרו כל אחת על העליונות בעיר ועל הליגה בכלל ואז יש לך את Denver, jazz, Dallas, rockets, suns, trail blazers, pelicans שכל אחת מהן בכיף יכולה לבוא לכל קבוצה בnba ולהגיד לה תודה שבאתם לביקור אצלנו אבל אין אצלנו שבויים כי תחשוב על זה יש לך את הפליקנס שאולי קצת נחלשו אבל עדיין קבוצה מעניינת מאוד ואז נכנסת לתמונה גם פיניקס ויוסטון ודאלאס ויוטה שמתחרות על המקום החמישי ולפי מה שאתה אומר יש לך את פורטלנד שאני מאוד אוהב ודנבר שיכולה לבוא בתחפושת של אלופה פתאום.

    נ.ב
    אני חותם לך מנחם שהשנה לצפות מי תסיים ראשונה יהיה קשה כמו לנסות לגרום לדריה לעשות טיפול אצל ליאור

  20. מנחם אני לא שותף לאופטימיות הגדולה שלך לגבי הלייזרס. היא בהחלט עלולה לתת עונה רגילה טובה (לא אפול מהכיסא מאף סיום שלהם במקומות 3-9). אך כפי שראינו בסדרה מול הלייקרס לא היה כל מאפיין בולט במשחק של הלייקרס שניתן לומר עליו שאילו רק פורטלנד היו עושים אחרת הסדרה היתה מתהפכת. הלייקרס פשוט סגרו אותם הגנתית רוב הסדרה. הלייקרס ניצחו משחקים בהם לברון ו-AD לא קלעו הרבה, הם ניצחו משחקים בהם הם לא טחנו את הבלייזרס בריבאונד וניצחו משחקים בהם הבלייזרס הבליטו את דיים ומקולם וכאלה שדווקא הספסל תפקד (בשני המשחקים האחרונים כולל זה שלילארד לא שיחק בו). למעט המשחק הראשון שתפס את הבלייזרס במומנטום ואת הלייקרס מנומנמים זה לא באמת היתה סדרה קרובה בה אתה אומר אם רק היה להם ווינג 3D זה היה הופך את הסדרה. רודני הוד נתן איזה קפיצה לפני שנפצע אבל היסטורית זה לא שחקן שניתן לסמוך עליו.
    .
    קובנגטון היא תוספת נהדרת אך הוא לא יוצר מעמדת הווינג עניין שלא היה לבלייזרס אולי מאז ניק באטום. אבל בעיני המחסום האמיתי של הקבוצה הזו כבר 5 שנים זה הציוות של דיים ליארד וסי ג'יי מקולם. יש לעניין הזה תקרה. הם שניהם לא גבוהים לעמדה ושניהם מגינים לא טובים. זה עניין בעיתי בבואך לפלייאוף. אני לא יודע אם זה לא דורש הורדה של סי ג'יי לספסל ולעשות כמו רוברסון של OKC או לנסות למצוא לו טרייד. אולי הגיע זמן לתת לטרנט או סיימונס מקום לידו בחמישייה. אך דיים זקוק לפרטנר 3D לידו והם זקוקים לווינג יוצר רציני שגם לא חור הגנתי. נגיד פול ג'ורג'
    .
    נשים בארץ שמתעניינות בNBA אני לא כל כך מכיר אך אני בטוח שהן לא רבות. בארה"ב אחוז מטורף של נשים עוסק בספורט תחרותי. גם בקטע של אהדת ספורט או ספורט אהוב זה עניין מאוד מקובל. סטטיסטית, העוגה של הגברים גדולה יותר מכיוון של-31% מהנשים בארה"ב אין ענף ספורט מועדף או דעה בעניין לעומת 18% של הגברים..
    אך דווקא כדורסל הוא הספורט האהוב על כ- 12% מהנשים והגברים כאחד (מסה"כ העוגה)
    הספורט האהוב על הנשים? פוטבול 32% לעומת 43% מהגברים.
    הוקי הוא הספורט עם הפער הגדול ביותר לטובת הנשים עם 29% מהנשים שזהו הספורט האהוב עליהם מול 16% מהגברים. מין הסתם זה לא מתבטא ביציעים מכיוון שלגברים רבים ונשים רבות כמה ענפי ספורט שהם בעניין שלהם.

    לגבי השתתפות בספורט: לפי סדר הפופולריות בקרב נשים: אתלטיקה קלה, כדורעף, כדורסל, כדורגל, סופטבול, קרוס-קאנטרי, טניס, שחייה, צ'ירלידינג ולאקרוס. בסביבות ה-3 מיליון בנות משתתפות בספורט תחרותי בתיכונים האמריקאים! במסגרת קולג' ישנם כ-215 אלף ספורטאיות ב-NCAA. איפה ארה"ב ואיפה אנחנו…

      1. פעם חשבתי כמוך לגבי סי גי אבל לא מסכים עם זה היום.
        הצמד הזה מספיק טוב להביא טבעת. יש בעיה עם המאמן וחסר להם את מילס דרוזן וטאקר.
        כל מי שיותר טוב מסי גי בליגה לא יגיע לפורטלנד אז אין בשביל מה להחליף אותו. הוא שחקן טופ 35 בליגה לכל הפחות.

        1. אני בהחלט מסכים שסי ג'יי מעולה. אך יש להם בעיה הגנתית יחד שווינג לא תמיד יכול לפתור. אני חושב שכן צריך לחשוב איך שומרים את דיים טרי יותר לפלייאוף אם הקבוצה תנגן חזק השנה. ואשמח אם יתחיל לשחק כ-30-31 דקות בעונה הרגילה. סי ג'יי גם יכול לתת משהו כמו 30 דקות בשקט. כך אתה משאיר 12 דקות שלהם יחד פר משחק כאשר אתה מעלה אותם יחד לסגור רבע שני כמה דקות, פתיחת רבע שלישי וב-5-6 דקות האחרונות של המשחק. בשאר אתה מוודה תמיד שיש לידם גורם הגנתי משמעותי בעמדות 2-3 (טרנט, הוד, ליטל, קווינגטון)

  21. אם שאלתם את עצמכם מה מבריח נשים מהאתר – תנסו לקרוא בצורה אובייקטיבית את השתלשלות התגובות היום במעורב (סתם כדוגמא).
    זכותכם להתבטא איך שמתאים לכם, אבל אל תהיו מופתעים אם זה מבריח א.נשים מסוג מסויים.
    .
    אה וכן, יש לא מעט נשים שאוהבות ורואות ספורט ככלל וכדורסל בפרט – נכון שכנראה פחות מגברים – אבל עדיין לא חסר (תופתעו, אבל אני אפילו מכירה כמה בעצמי).
    ואני בשוק שאני בכלל צריכה לציין את זה – אבל לרוב הנשים יש תחומי עניין רבים מעבר לבגדים ואופנה, רק אומרת.
    בחיי, לפעמים יש פה התבטאויות של ילדים בתיכן.

          1. יש פער גדול בין מכבד ומנומס (שהם די אוברייטד בעיקרון, משהו על שימור כוח שאין לי כוח להרחיב. אני מעדיף הוגן) לרעיל.

    1. אוי לילי גם את נהיית רגישה? נשים מתעניינות יותר באופנה וגברים יותר בספורט. ברור שיש להם תחומי עניין שונים רק שספורט הוא לא מרכזי ביניהם, במיוחד בציבור הישראלי (אם זה היה אתר אמריקאי הייתי סותם את פי).
      . את יודעת בשביל להבריח לקוח הוא צריך קודם כל להיכנס לחנות?ומה לעשות שמספר הגולשות באתר קרוב ל0 לא בגלל התבטאות זאת או אחרת, אלא בגלל חוסר עניין

      1. אל דאגה לך ברוך היקר, באמת שאני לא מתרגשת פה מכלום ובחיי שאני לא נפגעת או נעלבת משום דבר.
        (אוסיף גם שאני מאוד אוהבת פה את האנשים ויודעת שהרוב מגיע ממקום הומוריסטי/ ציני).
        לאחת עם סיפור כמו שלי אין הרבה ברירה כי תאמין לי שאני נפגשת עם הרבה יותר גרועה רק מחוץ למסך ובאופן יומיומי – אבל מצד שני זאת גם כנראה אחת הסיבות לזה שאני האישה היחידה שנמצאת פה.
        .
        התגובה שלי הייתה ממקום כנה, זה הכל.

    2. אני חושב שאחד הדברים הכי חשובים בחיים, זה לדעת לא לקחת דברים יותר מידי ברצינות (חוץ מקורסים באלגוריתמים,זה חשוב)
      אם את לוקחת את שמעון\ברוך\גילרי וכל השאר ברצינות זה לא בריא בכלל.

      1. כאשר אתה אומר לאנשים לבוא לצרוך תוכן ולהשתתף בדיון, אבל שלא יקחו אף אחד ברצינות אתה מצפה שלרוב התוצאה של זה תהיה מה בדיוק?

          1. הכוונה הייתה למה אתה מצפה שיהיה למישהו עניין לצרוך תוכן ולהשתתף בדיון במקום כזה בו אין טעם לקחת את מה שנאמר בו ברצינות?

  22. אין לי ספק שיש הרבה מקום לשיפור כאן ביחס לנשים, בלי קשר לשאלה האם זה יגרום לגידול בכמות הגולשות והגולשים. אני אישית גם סבור שיש שם קהל פוטנציאלי

    1. ממש לא מתווכח איתך, אבל מה המצב באתרים אחרים? דה באזר? יש שם מגיבות? זו באמת שאלה, ולא הבעת דעה בצורת שאלה.

            1. חח אני נזכר בהרבה דברים מצחיקים שקרו לי שם, איזה הזויים היו שם 🙂

            2. שמעון – אתה כמו האיש הזה שנוסע ומתקשר לאשתו לספר לה על כל המשוגעים שנוסעים נגד כיוון התנועה.

            3. כן ציפיתי לבדיחה לבדיחה הזאת בייחוד ממך. גיסנו בדה באזר כולם היו כאלה קפוצים שאתה נחשב פרוע שם.
              טראסט דה פרוסס היה שם שיקצה 🙂
              רק הוא ומלדיני היו מנגבים שם את הקפוצים
              אני משוגע? פעם חסמו אותי נראה לי כי אמרתי את המילה ניגוב ולא אהבו את עמדתי הפוליטית חחח

            4. אכן צמד חמד.

            5. ים אותם עם שלישיית הגשש החוורוור

            6. מת בגלל החמדנות של ראשי האתר. ואני לא זוכר נשים מגיבות שם..

            7. גם אני לא זוכר נשים שם למרות שסביר שהיו גם מגיבות פה ושם. גם פה יש והיו ויש גם "משטרת" מחשבות פה, טוב שהבוס הגדול לא נותן להם להשתלט….
              אם אין שיניים אז יש שיימינג של הקפוצים.
              אם הבוס אוהב להשתמש במושג נקבה, שיבוסם לו.

        1. אז יש מצב שאכן השיח כאן אכן מבריח נשים. חבל אם אכן זה המצב. האמת, ממש לא ידעתי שדה-באזר מת. מתי זה קרה? לא קנו אותם ערוץ הספורט? מעניין.

            1. לא מדויק.. הם עברו מאתר אינטרנט לעמוד פייסבוק מתוך מטרה מוצהרת למשוך יותר קוראים ולעשות כסף. במקביל, כדי להביא יותר קוראיל התחילי לכתוב בעיקר על דברים גנריים כמו מכבי תא, מנצסטר וליברפול, שזה אני יכול לקרוא גם בone.
              הם עשו את זה מבלי להתייעץ עם קהל הקוראים שלהם ותוך שהם מסתירים עד הדקה האחרןנה את התכנית שלהם לעשות מהאתר כסף (זה לא הפריע להם לבקש מאיתנו תרומות..)
              בקיצור הרסו את האתר והקהילה בגלל חמדנות.. מדי פעם אני נכנס לפייסבוק שלהם בשביל לשמוח לאידם – התגובות (הדי מעטות) שהם מקבלים רדודות

            2. אוהד, הם עברו לפייסבוק אבל שינוי הממשק (והריסתו + חוסר היכולת לתקן אותו או בכלל להגיב לבקשות החוזרות ונשנות בצורה מתנשאת) הוא מה שהתחיל את כל ההתדרדרות. בגדול אתה צודק בטענות שלך אבל להיכנס בשביל לשמוח לאיד זה קצת עצוב

            3. רגע, רגע –
              מכבי תל אביב, מנצ'סטר וליברפול – זה לא בערך 70% מהפוסטים שם בתקופה הטובה של האתר?

          1. אני לא חושב שצריך לשנות את השיח בצורה רצינית כדי שזה "יתאים" לנשים.
            האתר הזה מורכב מגולשיו, וזה היחודיות שלו.
            לא צריך להתאים אותנו כדי שגם "נשים" ירגישו בנח.

  23. אם נשים היו מעוניינות בספורט היו פורומי נשים על ספורט. כמה יש שם 5 נשים?
    נשים בארץ רובן מתעניינות ברמה אפסית מינוס בספורט כלשהו. ברור שיש כאלה שכן אבל זה מעט מידי. יש להן עיסוקים משלהן
    בעולם זה יותר אבל לא מתקרב בכלל לגברים.
    למה מישהו חושב שיש אישה בארץ שלא כדורסלנית (וגם זה לא) שקמה ב4 בבוקר לראות NBA?

    1. נשים מתעניינות יותר באופנה וגברים יותר בספורט. ברור שיש להם תחומי עניין שונים רק שספורט הוא לא מרכזי ביניהם, במיוחד בציבור הישראלי (אם זה היה אתר אמריקאי הייתי סותם את פי).
      . את יודעת בשביל להבריח לקוח הוא צריך קודם כל להיכנס לחנות?ומה לעשות שמספר הגולשות באתר קרוב ל0 לא בגלל התבטאות זאת או אחרת, אלא בגלל חוסר עניין.

    2. שמעון, תסכים איתי שיש לפחות מספר נשים בארץ שכן קמות לראות נבא באמצע הלילה? אני מכיר אישית אחת כזו וכמו שאני שומע גולשים אחרים מכירים אחרות. איך זה שאין אפילו אחת שמגיבה פה? (סליחה, יש את לילי, אבל חוץ ממנה?)? בתחילה הדיון גם אני הייתי קצת סקפטי, אבל וואלה, יש דברים בגו.

      1. אברי כמה אנשים יש בישראל שצופים בNBA מתוכם כמה מגיבים באתר? פחות מ30 % אחוז לדעתי, בישראל לא קיימת צרבות אהדת ספורט בקרב הקהל הנשי כמו כאן,במיוחד ספורט אמריקאי שמשודר בשעות לא שעות.

      2. קשה לי להאמין שיש אפילו אחת שקמה מרצונה החופשי אם בעלה לא מעיר אומרת היו ימים שאשתי הייתה מתעוררת בטעות ויושבת לידי ומתחילה לשאול מי זה ומי זה 😂😂
        אבל נניח סטיית תקן של 20 נשים לא כולל כדורסלניות זרות בליגת העל.

            1. מדר יכול להתפתח לשחקן טוב. ון וליט זה קצת הגזמה אבל בסגנון משחק שלו ושל הnba ופיתוח קליעה בהחלט יכול לתפוס מקום כמחליף.
              לאו דווקא בסלטיקס לדעתי הם פחות מתאימים לו והוא לא ישחק שם אף פעם.

            2. #לא_בושה_להיות_דלאבדובה

            3. אולי גוגואים?

            4. כרגע הוא ממש לא ברמה, אבל מדובר ברכז מהיר עם מסירה, קליעה והגנה.
              לגבי י"ט כסלו – אני לא חוגג. אולי י"ז כסלו – התאריך העברי של כ"ט בנובמבר.

            5. האזכור של מדר גם לא היה 100% ברצינות

    1. כן הזריקו לו תאי אמממוווו לברך בתקווה שהפינה תשתפר ולא יצטרכו לשלם לו את הברינקס, ראו סיפור IT… חבר מקוקב אחר!

  24. תקציר הויכוח "למה אין נשים באתר" למי שמעוניין.
    1.מגיב א: הכל בגלל מגיב X שאני לא אוהב את התגובות שלו בלי קשר, וחושב שהם תת רמה.
    2.מגיב X: פחחחח
    3.מגיב א: רואה בגלל זה.
    חזור ל2.

    1. את זה אפשר להגיד על כל הויכוחים פה באתר, בין אם על כדורסל, על טראמפ או על מה שזה לא יהיה. בכל מקרה, אין שום דבר רע בקשקשת, וגם להגיד 'פחחחח' זה בסדר גמור.

    2. שכחת את הסמיילים אבל כן זו עיקר הטענה.
      נשים לא אוהבות חחחח וגם לא סמיילים וגם לא שמחמיאים להן
      הם אוהבות לקיים דיונים פילוסופיים על טראמפ ועל הםיק אנד רול של ברט בראון ברמת שיח phd דוק.
      מנחם עם הסגנון שלו בכלל מוריד להן ללחוץ אפילו עם העכבר על הופס.
      הן מעדיפות את ההרצאה של לחוס "נשים במאה ה20 רצון חופשי או תכתיב חברתי"

          1. כאילו, בשיא הרצינות – מה? איך הגעת?
            לא נאמר שזה בגלל מגיב אחד או בגלל שאנחנו חושבים ששאר התגובות שלו הן תת רמה בלי קשר. אלא נתנו דוגמא לשיח שיכול להרחיק א.נשים וכמה זה אירוני שזה מגיע מאותם אנשים שחושבים שזה טבעי שאין נשים בסביבה שלהם כי "הן לא מתעניינות באותן דברים כמוהם, מה לעשות".
            בתגובה, אותם מגיבים החליטו to double down על הדעות שלהם, חלקן כוללות את המחשבה שאין באמת דבר כזה אונס וזה בסדר גמור לנצל נשים ולסגור בפניהן את שערי הכניסה לעבודות תמורת מין.
            ואמרנו על זה, לא על ה"פחחחחח", שזה חלק מאותה תרבות שיכולה להרחיק א.נשים.
            אבל שמת מילות קישור פה ושם שאני בהחלט יכול להסכים איתן.

            1. יהההה
              נשים לא עושות אפ-פם פחחחחחחעעעעעעעעעעעעעעעעעעע?

            2. אם אתה מנסה לשאול בדרך ילדותית, שיום אחד אבין מה אתה מנסה להגיד בה, אם נשים אף פעם לא כותבות פחחחח אז אין לי שמץ של מושג על מה אתה מדבר כי בחיים לא אמרתי משהו כזה או אמרתי שזה מה שמרחיק אותן מהאתר. זו הייתה הפרשנות הגרועה והטועה בכוונה של איתי לדבריי ואתה מגיב לתגובה שבה אני אומר שזה בדיוק מה שלא אמרתי.
              כאילו, תקרא למה אתה מגיב קודם.

            3. הלו, זה רדיו?
              לצ'ופציק של הקומקום……

    3. אהבתי
      פחחח

      אגב, אולי מידן יוכל לספק נתונים על גלישת נשים בפוסט-אפ, שם הסגנון של התכנים והתגובות היה שונה

  25. אתה מצחיק! <3

    זורם עם ההזיות שלך אבל הלייקרס בריפיט חבר…
    לא מלו ולא אמאייט.
    עד כמה שאני מעודד את פורטלנד, הם יפגשו את הקבוצה ה"מסודרת" הראשונה ויאבדו את הראש כרגיל.
    כזהוא לילארד. בלי הוויב של ה"סטריט" הוא תמיד יוצא טמבל.

    Ohahu זה אחד האיים של הוואי. שם העיר הונלולו.
    ביקרתי שם לפני שנתיים והיום התקשר החבר ושאל אותי מתי אני חוזר.

    באמת תזהר מנחם, אתה MEDIUM … בחייאט אחשלו תפתח לי בקלפים נשמה….
    <3

  26. תפסיקו למגדר בחיי, אתם לא שמים לב לכמה זה נורא?
    .
    יש נשים שאוהבות אופנה, בגדים ורכילות.
    יש נשים שאוהבות פילוסופיה.
    יש נשים שאוהבות מתמטיקה ופיזיקה.
    יש נשים גיימריות (אוהבות משחקי מחשב).
    יש נשים שאוהבות פוליטיקה.
    יש נשים שאוהבות מוזיקה.
    יש נשים שאוהבות טראקים וטיולי אקסטרים.
    וכן יש גם נשים שאוהבות כדורסל וספורט.
    .
    בקיצור – נשים (בדיוק כמו גברים) חשופות ואוהבות את כל מה שיש לעולם הזה להציע.
    נכון, סטטיסטית יש שוני מגברים אבל זאת ממש לא הנקודה.
    הנקודה היא שאל תחליטו לנשים מה הן אוהבות רק בגלל המגדר שלהן – כי זה בדיוק ההגדרה של התנהגות שוביניסטית.
    .
    את שלי אמרתי, לא אגיב על הנושא הזה יותר – only hoops

    1. למה הסטטיסטיקה לא משנה?
      זה כמו שישאלו "למה אין שוויון בכמות הסטודנטיות שלומדות מדעי המחשב", ואז שיענו יגדו לא למגדר.

      הנקודה שעלתה היא שנשים בארץ פחות אוהבות ספורט מגברים, ולכן כמעט אין נשים באתר.

      בנוגע לגיימריות, זה אסון, ממש ממש אסון. המצב שם דיי גרוע, יש המון גיימריות, אבל זה מרגיש שקשה להיות בת במשחקי מחשב. זה נובע מהמון דברים, אבל תחשבי שאם להיות גיימר בארץ בציבור הרחב זה לא תמיד נתפס טוב, אז להיות בת, בקהילה שלא מכבדת נשים זה אסון. אני חושב שיש לזה חלק שבמשחקי רשת יש פחות נשים, ממשחקי סינגל.

      גם קהל צופי האנימה בארץ לא משהו בכלל, אני מכיר המון אנשים שצופים באנימות, אבל זה נתפס אצל קהל הלא צופי אנימות כמשהו ילדותי, ומוזר, ולפעמים קצת מביך להגיד שאלו הסדרות שאתה צופה.

      אני חושב שבכללי צריך פחות לשפוט בני אדם ולהתייחס למין שלהם.

      1. הסטטיסטיקה לא משנה כי הנקודה היא לא הכמות.
        הנקודה היא צורת השיח על הנושא והגישה לנושא.
        שאלו פה למה אין יותר נשים באתר חוץ מבקושי האחת שיש פה – התשובה היא *לא* כי נשים לא אוהבות ספורט.

        1. מי אמר שנשים לא אוהבות ספורט? ברור שיש מקרה פרטני זה או אחר, עם זאת רוב הנשים בישראל לא מתעניינות בספורט ו בNBA בפרט (וזה אתר ישראלי) , לילי לא מתאים לך לסלף את המציאות כדי שתתאים לנרטיב יותר מתאים לאיסלנדי ולרובוט

          1. לא מסלפת שום דבר – אני אומרת בצורה ברורה ופשוטה.
            יש נשים שאוהבות ספורט בארץ.
            יש נשים שאוהבות NBA בארץ.
            נכון שאין כמויות מטורפות, אבל אלא שיש דווקא הן מאלא שמבינות.
            והן לא פה מהרבה סיבות, חלקן הן ההתבטאויות שהולכות פה.
            די נו ברוך, אתה בא להגיד לי שאין פה לפעמים התבטאויות מיזוגניות/ בוטות באופן כללי??

            1. לילי, כמו שאמרת, יש גם הרבה גברים שנכנסים לקרוא ולא מגיבים פה.
              אבל יש אמת אחת שיש הרבה יותר גברים שמתעניינים בספורט מנשים. לצערי בכל שנותי באוניברסיטה הכרתי רק אחת שהתעניינה בכדורגל (עם גברים זה סיפור אחר בהרבה סדרי גודל), אוהדת ריאל מדריד, ובכל שנותי כמורה הכרתי רק מורה אחת שהתעניינה בכדורגל אבל רק בגלל שהכדורגלנים חתיכים…
              🙂
              לא יצא לי להכיר אשה אחת שהתעניינה בכדורסל להוציא את דודה ז"ל של אמי שהיתה אוהדת מושבעת של מכבי תל אביב עם עשרות שנות מנוי באמתחתה.
              השיח פה הוא שעטנז, יש פה אנשים שמגיבים ברצינות ומנתחים כל דבר לפרטי פרטים ויש כאלה שלוקחים את הספורט כבידור כמוני. אני בא להנות בכללי, לפחות משתדל להנות עד כמה שאפשר.
              רבים מאוהדי הספורט הגברים מכניסים את האמוציות שלהם בתגובות, זה לא יוצא תמיד PC וזה לא נורא, אנחנו בסך הכל גברים, לא פחות ולא יותר.
              ואם מנחם משתמש למשל במילה נקבה זה לא בגלל שהוא שובניסט שמבטל נשים, אנחנו יודעים שלא זה המצב. אגב את לא המגיבה היחידה באתר, ישנה גם הגננת למרות שלא נראה שהספורט ממש מעניין אותה אבל יש דברים אחרים באתר שמעניינים אותה.

            2. לי יצא להכיר יותר, אבל לא משנה. מה שחשוב זה למה אתה חושב שזה ככה, דוקטור?
              האם אין קשר לשיח שסביב הענף? למי אומר, איך ומה? למי יותר קל להשיג גישה לענף מהסביבה? למי יותר קל להיכנס לשיח שאתה מדבר עליו ומי נתפס כ"מטרה" שלו? מי סובל מגייטקיפינג בכל פינה? מי צריך להתמודד עם יותר חרא כדי להצליח לשמור על משהו שהוא אוהב או נאלץ לוותר בדרך? באיזה סוג חברות יש יותר סיכוי שתראה אוהדות ספורט גלויות ובאיזה לא?
              או שאתה חושב שהכל זה גזרה משמיים וככה פשוט נשים, מה לעשות, אוהבות רק ורוד נוצץ ובישולים במטבח?

            3. תאילנדי או איסלנדי, למה ומדוע אין אתרי אן בי איי של נשים בישראבלוף?
              זה ספורט, זה בידור וזו התפרקות, מי שלא מוצא חן בעיניה השיח שתפתח לה אתר אן בי איי או דה-שמעטר לנשים ושם תקבע את הכללים לשיח.
              קצת הגזמת עם הנצנצים והבישולים במטבח, אתה יודע יפה מאד שמי שעובד במטבח אצל משפחת לס זה גם מנחם שמכין את הסלט ועוד כמה דברים ואני מניח שגם שוטף כלים.
              להדביק צורת דיבור לשובניזם כשבפועל יש שוויון, או כמעט שוויון? לא חושב. אני גם מעדיף לא לשפוט אלא עם כן אני נשפט קודם.

            4. מגניב אבל איך היית צריך להתעלם מרוב מה שכתבתי בשביל להעביר את הנקודה המאוד משעממת ואנכרוניסטית שלך. כל התשובות לשאלות שלך נמצאות בתגובה הקודמת שלי, ששוב, כנראה לא טרחת לקרוא.

            5. מה שנכון נכון ומה שלא נכון גם כן נכון.

            6. זכית גם אתה בפרס!
              https://imgur.com/uI5j0Jx
              (תמונות אתה עדיין מסוגל לראות, נכון?)

            7. כייןןן ולאאאא

            8. אתה ממש מרים לי להטרלה
              וכל פעם מחדש….
              עובדים עלינו בפנים ישר בעיניים, ואנחנו לא לומדים….

            9. העיקר שאתה משעשע את עצמך (וחושב שזו הטרלה מה שאתה עושה ולא גרסא בומרית לילד קטן שצורח "הכל חוזר עליך" על כל דבר).
              או במילים אחרות: מי מתעסק? זה מיקו. זה מתכחש, זה מתכחש, אבל זה לא מתכחש. והאנשים האלה, חביבי, לא הבינו שום מילה ממה שאמרת.

      2. ברור שהסטטיסטיקה משנה, אם משנה את כל תמונת המראה, לא יודע איך הפכו אותי פה לשוביניסט גזען חזיר קפיטליסטי אבל בסדר שיהיה, מה לעשות שרוב הנשים הישראליות לא מתעניינות בספורט בטח אחד כזה שמשודר ב3 4 בבוקר, נוסיף את העובדה הברורה שמספר המגיבים קטן באופן משמעותי ממספר הצופים בפועל ונגלה תמונה מאוד ברורה שהסיבה לחוסר גלישה באתר זה חוסר עניין ולא בגלל שפה זו או אחרת.

        1. א. לא טוענת שאתה שוביניסט, אני כן טוענת שאמירות אבסולוטיות לגבי נשים על סמך מגדר אלא אמירות שוביניסטיות.
          ב. אני יכולה להגיד לך כעובדה שיש בחורה אחת שאני מכירה שצופה בליגה ולא מגיבה פה באתר מסיבות אחרות (ודווקא כן קוראת מידי פעם).
          .
          ד"א, אני מכירה גם לא מעט גברים שקוראים מידי פעם, אפילו לא מעט, פה באתר – אבל מעולם לא הגיבו, תנסו לחשוב למה.
          שוב – אני לא נפגעת ולא נעלבת ולא כלום – אבל תתחילו להבין שאחת הסיבות לזה שאין פה נשים שמגיבות חוץ ממני נמצאת בהתבטאויות שקורות פה באתר.

          1. הסיבה העיקרית שאין הרבה נשים באתר לדעתי, היא שיש הרבה פחות נשים שאוהבות כדורסל. אם היו יותר, אז אולי לא כאן, אבל היה אתר עם דומיננטיות נשית, או שהשיח כאן היה משתנה.
            זה לא קשור לספורט, רק לכדורסל, וגם לדרך שבה אוהדים כדורסל. יש מקצועות ספורט עם דומיננטיות נשית גדולה יותר מגברים.
            בפעם שעברה שניסיתי לדבר על זה, התנפלו עלי כל מיני צבועים בטענות לשוביניזם או הפליה או מה לא, וזו לא היתה הכוונה, אז אין חשק לדבר על זה.

  27. כל הכבוד למנור סולומון. הרגע ניצח שוב את ריאל מדריד עם גול נהדר.
    כרגע הטבלה לפני המשחק השני היום בין אינטר לגלאדבך:
    1. גלאדבך 8 נקודות
    2. שחטאר 7
    3. ריאל 7
    4. אינטר 2
    .
    לסולומון ושחטאר כדאי שיהיה תיקו במשחק השני הערב, כדי שלקראת המחזור האחרון אינטר כבר תאבד סיכוי ועניין, ומצד שני לגלאדבך יהיה עדיין על מה לשחק במחזור האחרון במדריד

      1. אדרבה תרחיב.
        ריאל לקחה 3 גביעי אירופה ברצף תחת האימון שלו…..
        לגבי הגול היפה ראיתי 3 כאלה בשבת של באיירן מינכן כשאחד כמעט זהה מאותו המיקום ואותה הזווית של קומן וטיל כמעט לחיבורים של הפולני מחוץ לרחבה.

  28. יששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
    יש חוזה לדני אבדיה בוויזרד, הבננהל'ה לרוויח 20.34 מליון דולארים ב 4 שנים.
    מאחל לו שיקבל המון הזדמנויות, שיהנה מכל רגע ויעשה את הוייז קצת יותר טובים.

    1. אהההה, השנתיים השלישית והרביעית הן אופציית קבוצה…
      ירוויח שנה ראשונה 4.47 מליון. נו אז שוייני

כתיבת תגובה

סגירת תפריט