פריוויו יום א' לתחילת השבוע/שמעון טבדי

פריוויו יום א' לתחילת השבוע/שמעון טבדי

 

 

מיניסוטה לא משרתים (9-7) – ממפיס דובונים (5-9) (22:30)

שחקני מיניסוטה חוקקו את המשפט "WE ARE NOT BUTLER'S" לאורך העונה עד כה ולבסוף הצליחו להעיף את הבוס המרושע. לאחר שחרורו הם ערכו חגיגות פרידה מרשימות על הנטס, ניו אורלינס ופורטלנד על מנת להראות כמה הם שמחים. הכי שמח עד כה הוא אנדרו וויגינס עם 23 נק' בכל אחד משני המשחקים האחרונים.

דרק רוז הוא ההפתעה הנעימה של העונה כאשר הוא מציג 19 נק' (51.9% אפקטיבי) עם 47.1% מחוץ לקשת! ו- 4.9 אס' בכ-30 דק' משחק ועל הדרך מתמודד ראוי ביותר על תואר השחקן השישי של העונה.

תיבודו קיבל שוב הזדמנות להילחם על הפלייאוף ותהיו בטוחים שהוא הולך להתיש את שחקניו קשות עד השגת המטרה.

מן הצד השני, ניצבים הדובונים בהם מייק קונלי ומארק גאסול הדוגלים בהכנסתו של עומרי כספי לפלייאוף לראשונה בקריירה. עד שהדובונים לא יכנסו לשנת החורף הם יאבקו על הפלייאוף וינסו לצבור אנרגיות שיספיקו לשנת החורף הקשה.

הדובונים דוגלים בלחימה בסגנון דוב המקשה על כל יריב והגורם למאמץ יתר. אותם מוביל מייק קונלי עם 19.1 נק' יחד עם 5.6 אס' בכ-33 דק' משחק כאשר עוזרים לו מארק גאסול עם 16.1 נק' ו-9 ריב' והרוקי המצויין ג'ארן ג'קסון שהינו ספק הנק' השלישי בקבוצה עם 12.7 נק' ו-4.9 ריב'.

אני חוזה משחק צמוד ומותח כאשר מסע הניצחונות של מיניסוטה יגיע לקיצו.

הווינר נותן:

מיניסוטה – ממפיס+5 (ממפיס).

 

 

 

סוף סוף הכתר שלי

 

מיאמי חמסין (9-6) – לוס אנג'לס יפים ואמיצים (7-8) (01:00)

מיאמי היא מסוג הקבוצות השוקעות בבינוניות של הפלייאוף מהחלק התחתון בצד המזרחי לבין לוטרי. מדובר בקבוצה שהעניין היחיד שלי לגביה הוא מתי עושים טרייד על דראגיץ' ולאיפה, והאם ריילי יצליח להשחיל את וויטסייד למישהו?

ג'וש ריצ'רדסון מראה איכויות של שחקן משלים טוב בקבוצה רצינית, חסן וויטסייד רכש נשק M16 ב-50 אלף דולר שנגנב ממנו (ככה זה שמקבלים 25 ו-27 מיליון דולר בשנתיים הקרובות ותרומה על המגרש אין כ"כ), וויד עדיין מצליח לנפק 14 נק' לערב והיתר מה שנקרא בעגה מקצועית "צבע אפור".

אופרת הסבון מגיעה לפרק 16, עונה 1. המלך ונתיניו מגיעים לבק טו בק אחרי טיול לא מהנה בדיסניוורלד שנגמר בתאונה. לונזו "אייר" בול (הקרדיט ל-NO FUNNY STUFF על המצאת הכינוי) סיים עם 0 נק'.

הם ינסו להתאושש בשמש, הים והמסיבות שמציעה פלורידה לפני שיבת המלך לקליבלנד. לברון משתבח ממשחק למשחק ומפרק לפרק כאשר מנפק עד כה 27.7 נק', 7.9 ריב', 7.2 אס' בכ-35 דק' לערב והוא לא הולך לעצור מול החמסין, ייתכן אף כי יתחמם יתר על המידה על מנת להישאר במאזן חיובי.

אמנם במשחק בק טו בק בו היפים והאמיצים ייתכן וימצאו עצמם בקשיים אבל יצליחו לצאת עם הניצחון בסוף.

הווינר נותן:

מיאמי – לייקרס+1 (לייקרס).

התאגיד בונה נרטיב

 

הדבר היחיד שיכול להסיח את דעת התאגיד אם יכבו את המזגנים בחמסין

 

אורלנדו טראג'יק (8-8) – ניו יורק סטינקס (12-4) (01:00)

אורלנדו מוצאת עצמה כרגע בפלייאוף עם מאזן 50% (הידד למזרח). היא מגיעה לבק טו בק אחרי שרמסה את הלייקרס וכנראה זה יהיה הדבר היחיד שיהפוך את המשחק לקשה וצמוד.

אצל הניקס אין יותר מידי מה לפרט, הארדוואי יעשה את זה בדרך הקשה, נוקס יעניין אותנו פה באתר ועל האחרים דובי יוכל לעלות גיחוכים.

הנה דיון לגבי המשחק הזה בין שני מביני עניין:

 

מג'יק – ניקס+5 (ניקס).

 

וושינגטון מגבונים (10-5) – פורטלנד רכים (5-10) (01:00)

אחרי שוול וחבריו לא הצליחו לגבור על הנטס הפצועים לצבירת נצחונות רחמים הם הולכים להיות מגבוני פרקט בשבעת המשחקים הקרובים. תוסיפו לזה שפורטלנד מגיעה לנקום כי הם הצליחו איכשהו להפסיד למגבונים בביתם אי שם בפתיחת העונה עקב הרכות המלטפת שלהם וצפויה לנו תוצאה די ידועה מראש.

הבלייזרס לא מלהיבים איש למרות עונה מרשימה עד כה משום שכולנו רואים את הבעיות שיתקעו אותם בפלייאוף, רכות, היעלמות לדקות ארוכות וביום שלילארד ומקולום לא פוגעים הם בצרות.

וושינגטון הופכת לבדיחה של הליגה והפלייאוף נראה רחוק מהם למרות שמאזן שלילי סביר עלול להספיק לצערנו למקומות 6-8 במזרח.

הווינר נותן:

וושינגטון+2 – פורטלנד (פורטלנד).

כמה זה נראה לכם מגוחך?

 

ה-MVP של וושינגטון העונה

 

סן אנטוניו גריאטריה (7-7) – גולדן סטייט צלפים עייפים (5-12) (02:00)

המתים המהלכים הצליחו להפסיד 5 משחקים מ-6 אחרונים בהם הפסדים לאורלנדו, מיאמי, סקרמנטו ופיניקס ולכן הפכו למחלקת גריאטריה. רגליהם הזקנות כנראה כבר מתקשות לסחוב ונותר לראות אילו עוד קסמים פופוביץ' מסתיר.

למרקוס אולדריג' טרם הגיע לעונה ומציג יכולת נוראית הן בהגנה והן בהתקפה, ייתכן כי טרם הסתגל להיות מס' 2 (למרות השנים בבלייזרס) ולשינוי בשיטת המשחק. לעומתו האיש החדש בשכונה דמאר דרוזן נראה טוב מתמיד עם 25.6 נק', 6.3 אס', 6.3 ריב' למשחק.

אליהם מצטרפים גיי, פורבס ובלינלי כיחידים שקולעים בדאבל פיגרס.

הצלפים עייפים וקר כנראה התחיל להשתמש בטריקים של אובראדוביץ' על מנת לעורר אותם. גולדן סטייט התקשתה בכל משחק מול קבוצה סבירה וניכר כי הם שומרים כוחות לפלייאוף ולא מחפשים להצהיר כלום, בשביל זה יש את הפלייאוף. כמו כן, שאיפות KD לצמצם פערים במירוץ ה-MVP ספגו מכה לא פשוטה עם ההפסדים האחרונים וניכר כי בלי הריווח שחיל האוויר "FLAYING CURRY" נותן מלמעלה הקומנדו מתקשה להכריע את הלחימה.

דריימונד גרין הוסיף קצת עניין בקבוצה אחרי שניסה לצאת גבר מול דוראנט אבל כמו קאפקייק טוב הוא יהיה זה שיבקש סליחה מדוראנט כי אם רק דוראנט ידרוש הוא לא יהיה בקבוצה.

הצלפים מגיעים לבק טו בק אחרי משחק שבו הצליחו אפילו להפסיד למאבס וללא סטפן "האיום", להרגשתי צפוי משחק צמוד מאד שיוכרע ממש בסיום לטובת המחלקה הגריאטרית.

הווינר נותן:

ספרס – גולדן סטייט+2 (ספרס).

איפה אתם? מאנו? קאווי? רגע איזה שנה זאת? לא 3016?

 

 

אזהרת משתמשים:

מאזן הימורים עונתי: 110 מ-202 (54.5% מהשדה).

לפוסט הזה יש 229 תגובות

    1. מחקתי את זה. אם אני בן ה-10 היה נכנס להופס ורואה את זה לא הייתי חוזר לאתר אף פעם או כותב ולך תדע כמה כשרונות מתבזבזים בגלל זה. אתה מבין כדורסל די טוב שמעון, אבל כל הפרובוקציות מסביב – דיבורי גסויות בעיקר, אבל לא רק – הורסות את הפריוויוים. ממליץ לך להפסיק עם זה

      1. כשרונות מתבזבזים? יום אחד, כשתגדל, תקרא דברים שכתבת פעם ולא תבין איך היית כל כך נפוח (אני מקווה). זו לא פעם ראשונה, אגב.

          1. האקלים הזה לא מרחיק אף אחד. זה הכל בראש שלך. אתה חושב שזה מרחיק כי לא נוח לך ולעוד 10 איש לראות את דריימונד גרין בתור דיק הד. עת רוב האנשים זה מצחיק כמו שזה אמור להיות.

          2. אתה יכול להיות גם נשיא האתר או ארהב. מפריע לך רבאק תמונה של גרין עם כיפה על הראש. אני אשכרה לא מאמין שזה הפריע לך או למישהו במקום לצחוק. אולי הילד שלי בן ה3 נכנס לפה שלא יראה את זה. היום ילדים בני 10 רואים פורנו כל היום אתה חושב שגרין יזיז להם?

          3. זה בסדר למחוק תמונה כי היא לא הולמת (אני לא מתייחס בהכרח לתמונה הזו, אבל באופן כללי). זה נפוח לדבר על זה שמחקת את התמונה כי זה יכול לגרום לכשרונות צעירים להתבזבז, עם הרפרנס הכי מודגש בעולם אליך.

            אני לא אומר שאתה לא כותב טוב, אבל אתה לא the chosen one. אתה כותב טוב בצוות של עוד הרבה כותבים טובים אחרים. אם לא היית כתב כאן (סליחה, סגן עורך 10 שנים) לא היה קורה כלום.

          4. כן, קצת עפתי על עצמי. לא תמיד דבר רע. התמונה פוגענית בלי קשר לכל וויליאם בורוז עתידי שגולש או לא גולש פה ואני מאמין שהרבה אנשים לא התלהבו לראות אותה באמצע פריוויו טוב וגם קיבלתי לא מעט תלונות על זה. לכן הסרתי אותה

      2. כדאי שתרגע בני 10 לא נכנסים לפה ואם כן הם רואים כובע. אם הם חושבים שזה משהו אחר סימן שהם יודעים מה זה ויש להם אחד כזה. כל המתחסדים חלאס להתחסד אין שום בעיה בתמונה. כל דבר מפריע לך? אולי תתבגר אחי? או תתחיל להכיל דברים שלא רק מוצאים חן בעיניך? מדהימה כמו. המתחסדים באתר כאילו לא ראו זין בחיים שלהם 😂😂😂 תכף תקימו תנועת me too . אחי מגוחך לגמרי השטויות שפלטת.

      3. בטח שחר חסון מפריע לך או לואי סי קיי לא? הם גסים מידי בשבילך רועי? אולי תוריד טת מופעי הסטנדאפ שלהם? יש אנשים שזה מצחיק אותם למה אתה מחליט בשבילם?

        1. אני מחזיק את עצמי לא להשתמש בתגובה בוטה כי אני מאמין ברמת שיח גבוה.
          שמעון, פשוט תתנצל ואל תעשה את זה שוב כי כן יש פה ילדים שקוראים את האתר, כי גם באתרים כמו ynet או וואלה לא ישימו תמונות כאלה ובעיקר כי הגיע הזמן שתכבד את הקוראים שלך וגם את עצמך ובטח את רועי שעשה באתר פי מאה ממה שאתה אי פעם תעשה (וגם הוא התחיל לכתוב פה בגיל 10)

          1. שמעון, הרוב המוחלט של האנשים הם מגיבים שקטים שלא ממש מעריך את הרמה הזאת. ויעידו על כך כמות לא מבוטלת של מיילים שאני ושאר העורכים של האתר קיבלנו.
            יכולת פשוט לרדת מהעץ ולהגיד טעות. במקום זה אתה מגן על עצמך כאילו היית ואן גוך שלקחו לו את המכחול.
            קצת רגישות לא הרגה אף אחד והיא גם לא תהרוג אותך

        2. שמעון, דבר ראשון בתור סגן עורך באתר היחיד שיכול להגיד לי להרגע זה מנחם. לואי סי קיי זה המודל שלך? בן אדם שסגר את עצמו בחדר עם נשים והתחיל לגעת בעצמו מולן בלי הסכמה? מסביר הרבה דברים.

          לא חושב שאני צריך להתבגר, הפוסטי כדורסל שלי לא כוללים כל כך הרבה גסויות ותמונות של זין (ילד בן 10 יודע לזהות איבר מין גברי; יש לו אחד) כי זה לא קשור לענף. אם אתה לא יכול להעביר את הנקודה שלך בלי גסויות אז יש פה בעיה מהותית. היית נותן לאמא שלך או לאחותך לקרוא את מה שאתה כותב?

          1. לו סי קיי אחלה גבר ומצחיק אותי. אמא שלי לא מתעניינת באןביאיי ואין לי אחות אבל אשתי נקרעה מצחוק מהתמונה הזאת. כן זה מצחיק. אם זה פוגע ברגשותיך אין מה לעשות תכיל. אתה לא יכול למחוק מה שבא לך ומה שהרוב המוחלט של האנשים אוהב. היחיד שיכול למחוק לי דברים זה מנחם ולא אתה על דעתך. תפנים רוב האנשים אוהבים גסויות זה מצחיק והתמונה הייתה קורעת במיוחד שהיה מפיל פה אנשים על הריצפה. חבל שאתה וכמה רגשנים מתחסדים לקחתם את זה לכיוון עלוב של me too והרסתם את הפאנץ.

          2. שמעון, הרוב המוחלט של האנשים הם מגיבים שקטים שלא ממש מעריך את הרמה הזאת. ויעידו על כך כמות לא מבוטלת של מיילים שאני ושאר העורכים של האתר קיבלנו.
            יכולת פשוט לרדת מהעץ ולהגיד טעות. במקום זה אתה מגן על עצמך כאילו היית ואן גוך שלקחו לו את המכחול.
            קצת רגישות לא הרגה אף אחד והיא גם לא תהרוג אותך

          3. יאיר מה זה כמות לא מבוטלת? 10 מיילים? שלח לי אותם בבקדה למייל אראה שאגיע לבית. אני לא חושב שטעיתי אחרת הייתי מודה. זה היה מצחיק וקורע. לפני שבוע הפריע לאנשים המילה מסריח את הפרקט אז? כל אחד פתאום איזה מדהו מפריע. זאת הייתה תמונה מצחיקה ומפילה על הריצפה. אני נקרעתי שראיתי אותה ברשת. מה כבר אסור להציג דברים גסים? תוריד חצי ממופעי הסטנדאפ מה יגיד אדי מרפי מסכן פגע ברגשות השחורים וההומואים והנשים. די עם ההתחסדות הזאת אם ההומור לא לרוחם של 10 עד 15 איש מתוך מאות אנשים הבעיה היא אצלם. אנשים פה מספיק בוגרים בשביל להכיל תמונה את דריימינד ראש זין.

          4. אחלה גבר, לואי. באמת. אחלה של בנאדם שנועל נשים בחדר וכופה עצמו עליהן. אין מה להגיד, גבר.
            וגם אין מה להגיד, Me Too באמת עלוב. כמה עלוב מצד נשים לצאת נגד תקיפות והטרדות מיניות. כמה עלוב לצאת נגד התרבות וההשתקה ולהתלונן על משהו שהורס חיים. אתה אמיץ שאתה נלחם לטובת הצד החזק והמשתק.
            (סליחה עידו, יש עוד איזה שעתיים למשחק)

            לא יודע מה הצגת ולא מעניין אותי. לא יודע כמה זה פוגע או כמה זה מתאים לאתר (אתה חושב ששחר חסון ילך לעשות בדיחה כזו במופע משותף עם מיכל הקטנה? או שאדי מרפי הצחיק מישהו ב-25 השנים האחרונות?). אני לא אגיד שיש משהו שמישהו לא יכול לחשוב שהוא מצחיק, לא בעולם שבו ג'ף דנהאם הוא לא מלצר במסעדה נידחת מחוץ לדאלאס.
            אבל הדרך שבה אתה מגן על הצד שלך. כבר למדתי שדרך טובה מאוד לראות עם מי מתמודדים זו הדרך שבה הוא מגיב ללא. ואתה בהחלט גורם ללואי סיקיי להתגאות.

          5. שמעון, אשתך אולי נקרעה מהתמונה, אבל אני בטוח שהיא לא הייתה נקרעת אם היית שם תמונה של איבר מין נשי (למרות שגם לא יש אחד כזה), הבעיה זה שיש אנשים דתיים שיפריעו להם תמונות כאלו, או ילדים שיפריע להם או להורים שלהם תמונות כאלו מרחיקות אנשים כמוהם מהאתר, וחבל שאתה יוקד לרמה כזו.

          6. אישתי כמוני. לא מפריע לה כלום. אני והיא מריצים צחוקים על ME TOO יחד במיוחד שצצות אלו ששכבו עם טראמפ לפני 30 שנה.

            היא יודעת שזה חרטא, זה רק עושה נזק לנפגעות האמיתיות. כל הגולדיגריות המסוממות והפמיניסטיות שמממנות את זה עושות רק נזק לנפגעות האמיתיות כי הן הופכות את זה למסחרה כמו פוליטיקה ושאתה מערבב רק ספינים ושקרים האמת נעלמת.

          7. שמעון, אשתך אולי נקרעה מהתמונה, אבל אני בטוח שהיא לא הייתה נקרעת אם היית שם תמונה של איבר מין נשי (למרות שגם לה יש אחד כזה), בכל מקרה, הבעיה זה שיש אנשים דתיים שיפריע להם תמונות כאלו, או ילדים שיפריע להם או להורים שלהם תמונות כאלו, ותמונות כאלו מרחיקות אנשים מהאתר, וחבל שאתה יורד לרמה כזו.

          8. אני מסכים איתך שיש המון נשים שמנסות לתפוס טרמפ על הגל של ה-metoo, ושלא כולן דוברות אמת, אלא יותר מחפשות כסף, מה שבסופו של דבר פוגע באלו שנפגעות באמת, כי לא תמיד מאמינים להן, אבל יש ל-metoo גם צד חיובי.
            בנוגע לתמונה, אני יכול להבין שיש אנשים שמפריע להם, במיוחד אנשים עם ילדים, או דתיים, ואפשר להתחשב בהם.

    2. בוא נראה אותך כותב ככה פעם למידן/מומי או לד"ר שמדבר על כושים ונקבות. שמעון, מצבך בחדר הלבשה רע אם אפילו הילד נכנס בך…

  1. כל שבוע אותו סיפור
    להכנס בשמעון הפך לטרנד החדש
    אני אישית חושב שהפריוויו היום הוא הכי טוב שלך
    מקצועי, משעשע ולא מתלהם מדי
    תוריד קצת בוטות ואתה בכלל תהיה מרמלדה

  2. שנים של פריוויו מבית מומי, לא זכורה לי צנזורה, ולי אישית הסגנון של שניהם לא מאוד עושה את זה, אבל מומי בכל זאת היה יותר בוטה לרוב עם הסיפורים שלו

    1. זה לא הסססיפורים זו התמונה.
      עובדתית אף אחד לא מדבר על המשחקים כך שהפוקוס היה יותר מדי על השוליים.
      אהבתי את הסרטון של יציע העיתונות, בעיקר החל מ 1:36 דק' 🙂
      ואחריו הדיון על ביתר י"ם, כאילו זה נכון להיום בבוקר.

      1. עובדתית זה אתר שמקדיש חלק לסיפורי זימה, תמונות ארוטיות וכד', פרי עטם של מגוון חברי צוות לאורך השנים, והעובדה שהתעוררו פתאום עכשיו אומרת דרשני…

  3. זה נחמד שמצד אחד עורכי האתר נותנים לשמעון לכתוב ונהנים מנפח התוכן שהוא מייצר, ובאותה נשימה נכנסים בו, לא הערות קטנות אלא שחיטה של ממש. לא מתאים? לא חייבים לתת לו לכתוב, תחסכו לעצמכם את אי הנוחות ולשמעון את הטרחה. אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.

  4. תודה רבה שמעון.
    נכנסתי אחרי שהתמונה כבר ירדה, אז אני אתייחס לכדורסל… למרות הבק-טו-בק אני חושש הלוחמים יוציאו עלינו את כל האגרסיות הלילה

  5. בתור קורא נאמן של האתר עוד תמונה או פחות תמונה לא מאוד מעניין אותי למרות שאני נגד צנזורה.
    אבל אני בטוח שיש לכם יכולות לנהל ויכוחים על מה ראוי ומה לא בקבוצות פרטיות. הויכוחים האלו מבאסים אותי בתור קורא.

  6. שני הסנט שלי בעניין התוכן:
    בחיים טוב להיות חכם מלהיות צודק. התרומה שלך לאתר היא אדירה. האם אתה חייב להפוך את המשבצת לבמה אישית ולתבוע חופש אמנותי מוחלט? מסופקני, אבל החלטה שלך.
    לדעתי רוב הקוראים הם אנשים בוגרים (בלי קשר לגילם הביולוגי) ואוהבי הומור, וכאלה שלא מתרגשים מסקסיזם וגסויות. ועם זאת – בקשה מצד עורך בכיר באתר להוריד משהו זה משהו שאני לא הייתי מתווכח איתו.
    מאחל לכולנו שתמשיך להפציץ כהרגלך.

    1. כמה תמונות כאלו כבר שמתי? 0. תמונה שסתם ראיתי ברשת נקרעתי ושמתי. מה היה? דריימונד בתמונת פספורט מחייך ויש לו כיפה על הראש. עד כדי כך נורא? אלוהים יודע למה הורידו גם את התמונה של גימי באטלר גם במדי גאנגו

  7. שמעון, תודה על הפריוויו. לא ראיתי על מה היתה המהומה, אבל מציע להתייחס טיפה יותר בכבוד לרועי, יאיר וכו'..

    מסתבר שהמערב השנה, בניגוד לשנים האחרונות בהן פחות או יותר נסגרה השמיניה (או מקסימום תשיעיה) ורק נאבקו קצת על מיקומים פנימיים, הוא מערב פרוע-סמטוכה-בוקה-ומבולקה. חוץ מפיניקס, שהמאמן הסלובני הגאון שלהם הבין ששווה לעשות טנקינג לדראפט הקרוב, כמעט כל האחרות (למעט ג"ס שנעולים במקום הראשון) יכולות לסיים בין 2 ל-14 (טוב, סקרמנטו ודאלאס בין 8 ל-14). כך שאפילו משחק נתון בין מיני לממפיס בשעה יחסית נוחה שווה לצפייה.

    המערב מזכיר קרב מכות המוני מסרטי שנות ה-80' (טריניטי ובמבינו, למשל).

        1. יפה.
          רווח כפול –
          גם השארתי לך את הבמה להכניס את סצנת ה-"בקהלת כתוב זה הזמן להילחם",
          וגם היה את המקום לקערת השעועית.

          1. מוטיבים חוזרים שמייצרים קלאסיקה-
            שימוש במחבת
            חסר המזל שתמיד חוזר לחטוף מבמבינו
            במבינו קופץ לערימת מתאבקים ומעיף את כולם

  8. תודה רבה שמעון
    הפתעת אותי בהימור על הספרס אמנם הלוחמים בחוץ חסרי חשק ועם עומס של בק טו בק אבל קשה לי להאמין שהכבוד שלהם הוא כל כך נמוך. אחלה פריוויו לערב משחקים די משמים.
    אגב שאלת תם – האם קביעת המשחקים היא לגמרי מקרית או שיש איזושהי יד מכוונת?

  9. לחוס אחי לו סי קיי או כל סלב מעניין לי את התחת. הם לא גיבורים וכלום אבל את עבודתם הם עושים היטב. לו סי גיי מצחיק אותי בתור קומיקאי וזהו. הוא יכול להיות גם רוצח סדרתי מה אכפת לי הוא לא חבר שלי וכלום ואני לא מתאכזב מדברים על סלבס כי זה לא מעניין. בתור קומיקאי הוא מצחיק אותי. לגבי הטרדות הנשים סלח לי שאני לא מאמין להן למרות שהוא יעני התנצל. מה הן אמרו שהוא עשה? עשה ביד מולן והן נשארו וצפו הן בהחלט יכלו לצאת מהחדר. תכף תגיד לי שהן היו בהלם אחרי ששכבו עם כולם בדרכן לתפקידים האלו. זה לא דיון שאכנס אליו כי אין לי כוח. אני פשוט לא מאמין להן שהן מסכנות ותמימות. כנל לגבי הארווי ווינשטיין. אין ספק שהוא מכוער תחת והשליט יחסי מרות אבל כולן ידעו את הדיל. תשכבי עם הארווי ותהיי מיליונרית אחרי שתקבלי תפקידים. הבחורות האלו באותו זמן לא סירבו כי רצו את הכסף אז שיסתמו. יכלו לומר לו לא וללכת לחזור לעבוד במלצרות נכון? אחרי 30 דנה דעדתה כת הכסף פתאום הוטרדה מינית חח. אחי זה הכל קמפיין תעמולה ואתה אוכל את זה בכפית. אני לא אוכל את זה וזה ההבדל. אנמ לע מתרגש ממישהי שאומרת הוא נגע לי בציצי לפני 30 שנה. הבחורות האלו יודעות מה הן נותנות ומה הן מקבלות והן סבבה עם זה. תכף יתבעו את יו הפנר על הטרדה מינית. הן לא מסכנות ולא נעליים אלא עוצמתיות חזקות ומילינריות שיעשו הכל בשביל כסף והצלחה. תנועת me too זה סתם פמיניסטיות דפוקות בראש שכל פעם שאני רואה את ההצגה שלהן אני צוחק. על טראמפ עשו מיליונין כל מי ששכבה איתו חחח פתאום כולן ראו פרה חולבת ונזכרו שצבט להן בישבן ושכב איתן חחח. אני מופתע דאתה אוכל את הלוקשים האלו לחוס.

    1. עד עכשיו לא לקחתי חלק בדיון, בעיקר בגלל שלא ממש ריגש אות ה-"גרין פין".

      אתה טוען שזה בסדר מבחינתך שיש תחום עיסוק בו למגדר אחד יש דמי כניסה במחיר של "מוכן/מוכנה להיאנס על ידי הבוס"?

      אני די בטוח שהייתה תקופה בהיסטוריה בה ליהודים, לדוגמה, על מנת שיוכלו ללמוד, הם היו צריכים לשלם שוחד לבעלי השררה.
      גם זה בסדר, נכון?
      הרי אף אחד לא מנע מהם להמשיך להיות עניים.
      שטויות, בקטנה. מה זה קצת אנטישמיות בין חברים?

      1. גם גברים עוברים דמי כניסה דומים. תשאל את בראד פיט. תמורת כמה מיליונים חתיכת דמי כניסה דגם אתה כנראה היית מוכן לשלם. אתה חושב שמישהו יתן למישהי סתם להרוויח 30 מיליון כי היא יפה? אתה יודע כמה יפות יש?? תהיה קצת ריאלי בחייאת גיא. היא משלמת מחיר זעום ביותר ביודעין והסכמה תמורת חיים מסודרים לגמרי ותהילה במקום לעבוד במלצרות בהוטיס. היא לא חייבת אגב היא יכולה לסרב איש לא מכריח אותה.

        1. "גם גברים עוברים דמי כניסה דומים."

          שמעון, כאשר אתה שולף מהשרוול עובדות מומצאות בכל הנוגע ל-NBA,
          זה משעשע, וזה לא משנה באמת למשהו.

          כאשר אתה ממציא נתונים הקשורים למאבק נגד ניצול, זה גרוע מדמגוגיה זולה.
          אתה יודע מה המספרים?
          מה אחוז הנשים, בכללי, שסבלו מהטרדות במקום העבודה?
          אתה יודע מה אחוז הגברים שעברו מסכת דומה?
          מהיכן אתה יודע מה המחיר שגברים שמתחילים את דרכם בתעשיית הבידור משלמים?
          מהיכן אתה יודע כמה מהם עוברים ניצול (ואין לי ספק שישנם גם גברים שעוברים ניצול. ניצול זה פשע, לא משנה מי הקרבן), ומה אחוזם ביחס לנשים בתעשיית הבידור?

          העיקר זה לשלוף משפט שכל מטרתו להגן על הנרטיב שלך.
          עצוב.

          1. גיא בנושא הזה אני מסכים עם שמעון, גם לשחקנים אומרים דברים כמו תשכב עם המלהקת/מפיקה/במאית בשביל תפקיד, אם יש לך יושרה אתה תסרב, אם הסכמת אתה לא יכול לבכות ולהגיד שניצלו אותך, הייתי אומר שאחוז מאוד גבוה של שחקנים/שחקניות שהתקדמו דרך המיטה, ככה התעשייה הזו עובדת, מבחינת מישהו או מישהי שהם לא משכילים זו ההזדמנות הכי טובה להתקדם בחיים, ולא להישאר מלצרים כל החיים.

    2. שמעון, אני בדרך כלל נמנע מלהתעסק בנושאים שאינם כדורסל באתר אבל ברצף התגובות הדי דוחות שלך זאת שוברת שיאים.

      1. אומר את האמת חביבי לפעמים לא נעים לשמוע אותה. עדיף על מציאות מדומה שנשים תמימות הגיעו למלון ב12 בלילה לדבר על דברים ברומו של עולם.

      1. וואלה איזה אמת שמעון.
        הגישה השובניסטית הזאת עברה מן העולם כבר מזמן.
        אם יש לי ילד בן 11 שרוצה לשחק כדורסל אז אמא שלו צריכה להזדיין עם המאמן? למה לא? תמיד יש לו אפשרות לשבת בבית ולשחק דוק. (גרסת שמעון לחיים מודרניים תקינים).
        כבר הרבה שנים החוק אינו מתיר לאיש לבקש שוחד מיני עבור דברים שתפקידו לתת.
        יש לך דעות של סולטן אוזבקי מלפני 200 שנה.
        תתקדם.

        1. איזו גישה שובינסטית? שגולדיגריות מחפשות לדטג כסף בחינם?

          כבר הרבה שנים שאיש לא חייב להפוך מלצרית לכוכבת המשתכרת 30 מיליון וחיה באחוזות בלי תמורה.

          הן יודעות מה הדיל והוא יודע מה הדיל. טייק איט אור ליב איט. יכולה לחזור לעבוד ב-15 דולר בהוטרס.

          רוצה 30 מיליון? רוצה אחוזות? חיי פאר? תהילה? דורות מסודרים? מסיבות? סמים? צריך לסבול קצת אי אפשר לקבל הכל על מגש של כסף, ראית פעם מישהו נותן משהו בחינם?.

          הסבל זה הזין הקטן והרופס של הארווי.

          לא רוצה? הארווי לא גרר בכוח בשערות והצמיד אקדח לראש תגידי לא מתאים ולכי תחפשי תפקיד אצל מישהו אחר.

          1. אז בעיינך זה סבבה לגמרי שמישהי שנגיד למדה משחק והיא מוכשרת בטירוף לא תקבל עבודה כי היא לא מוכנה להזדיין עם המפיק או הבמאי, או הכוכב הראשי, או הצלם או כולם. זה שזה עובד ככה, זה ידוע, זה שבני אדם הגונים רוצים לשנות את זה ולשאוף לעולם קצת יותר טוב זה כנראה מעבר לתפיסתך.

    1. קיבלתי מסך שאומר שלא ניתן לקרוא במדינות EU או משהו כזה. יש מצב שאתה עושה קופי פייסט לטובת הפרובינציה? אשמח לקרוא.

      Unfortunately, our website is currently unavailable in most European countries. We are engaged on the issue and committed to looking at options that support our full range of digital offerings to the EU market. We continue to identify technical compliance solutions that will provide all readers with our award-winning journalism

      1. How DeMar DeRozan got over dejection and bought into the Spurs

        Tim Duncan isn’t there, banking in 15-foot jumpers. Manu Ginobili isn’t Euro-stepping his way to the basket. Tony Parker is wearing the teal uniforms of the Charlotte Hornets. Danny Green and Kawhi Leonard are playing for the Toronto Raptors.

        None of them is on the court Wednesday morning in Phoenix when the San Antonio Spurs go through a pregame shootaround. They won’t be there when they get blown out by the lowly Suns later that night. And they won’t be there when they lose in Los Angeles to the Clippers a night later.

        It’s clear as crystal: These Spurs aren’t those Spurs.

        But in the transition from a two-decade fixture in the postseason to a team trying to figure exactly who it is, there’s energy in the change. Fueling that is a star guard who is regrouping from being discarded and one of the NBA’s most revered coaches.

        DeMar DeRozan’s arrival in San Antonio has helped excite coach Gregg Popovich with the hope that DeRozan can be the next great Spurs player and keep the team in playoff contention.

        “Basically, he’s gotten over himself,” Popovich told the Los Angeles Times. “That’s something I’ve said for 20 years. People who have gotten over themselves, you can tell after three minutes of conversation whether it’s about them or they understand the group. If you’ve gotten over yourself, you’re more ready to be part of a group, be part of a team, enjoy someone else’s success, feel responsible to somebody else, teammate to teammate, and not want to let them down.

        “You can tell that very quickly.”

        DeRozan could tell very quickly that he landed all right after being traded from Toronto, a place where he’d built a home as a professional, for Leonard and Green. The move was emotional, full of hurt feelings and miscommunication.

        DeRozan had shown his loyalty to Toronto, signing a long-term contract. Had the trade not happened, he’d have been the one popping up at Raptors practices after he retired, the way Duncan and Ginobili do in San Antonio.

        Popovich tried to address all of that immediately.

        “When the trade first happened, he was pretty dejected. He was not a happy camper,” Popovich said. “And I didn’t know him personally, so I wanted to make him feel like he was at home.”
        In their first conversation, DeRozan said he started to feel that.

        “The night when I got traded, he made it known to me: ‘We didn’t trade you; we traded for you. We wanted you.’ Just hearing those words from him made everything else, from there on out, as easy as possible,” DeRozan said.

        The early season for the Spurs hasn’t been easy. They lost starting point guard Dejounte Murray to a season-ending injury. Center Pau Gasol has dealt with a foot injury. All-Star forward LaMarcus Aldridge is having the worst shooting season of his career.

        The Western Conference is a minefield, full of more playoff-caliber teams than there are playoff spots, meaning the Spurs’ 21-year streak of postseason appearances might not last another season.

        The team’s struggles so far don’t fall on DeRozan’s shoulders. He’s averaging more than 25 points, six rebounds and six assists a game — one of three players in the league doing so. The other two? LeBron James and Kevin Durant.

        The assists in particular are a change. DeRozan’s on track for a career high, a sign to Popovich that DeRozan has bought in to making the extra pass, a tenet of the Spurs’ system.

        “I’m trying to be a better playmaker, trying to be a better player overall,” he said. “There are things I try to add to my game every year. I’m just trying to be better and wanted to be conscious about it.”
        Added Popovich: “He wanted to fit in. He wanted to involve everyone and let them know he was for the group. All of sudden, he’s getting assists. He’s rebounding. More than anything, that told us that he was going to be able to do this.”

        At that shootaround without Duncan, Ginobili, Parker or any of the other Spurs legends, Popovich found DeRozan sitting by himself in the front row of the stands at center court.

        Popovich plopped down next to him and they spoke, with Popovich walking onto the floor to illustrate his point. DeRozan’s eyes were locked on the coach, his right hand on his chin, as he soaked in every word.

        “The respect level was always there. And when you have respect for a person, everything after that is simple,” said DeRozan, who’s also spoken with Duncan and Ginobili. “I’ve always been a fan of Pop and he always gave me the upmost respect as a player and a person. Combing those two things make it simple. I just want to learn every time I have a conversation with him.”

        Working with a star with whom he doesn’t have a decade-long relationship has energized Popovich.

        “It’s very refreshing. It really is,” he said. “We were on auto-pilot, relationship-wise, since I had been with those guys for so long.”

        Popovich and DeRozan spoke after the trade in Las Vegas, where both men were for Team USA’s training camp. Popovich knew DeRozan was stung by the trade. He wanted to tell him about the Spurs, their system, their expectations.

        He asked DeRozan about his family, about growing up in Compton, about playing at USC. He offered to help DeRozan once he got to Texas, to let him know about the best restaurants in town.

        It was the kind of conversation that has defined Popovich’s relationships with his players for more than 20 years. It was about trying to form a bond like he had with so many players in the past.

        “It was just getting to know somebody,” Popovich said. “The basketball court is one thing, but I don’t think guys really give totally unless they really believe that you care about them. Knowing what he went through with that trade, I wanted him to know that we cared.

        “I wanted him to feel like he was joining a family.”

        1. תודה רבה רבה ליוש.
          אין על פופ, פשוט ראוי להערצה.
          המנהל שאני הכי מעריך ב-ע-ו-ל-ם, לא רק בספורט, בכלל.

        2. קצת קיטשי (כולם מפרגנים לכולם) אבל האמת צריכה להיאמר – יש לפופ יכולת מיוחדת להתחבר עם כוכביו וכללי האצבע שלו לניהול נראים נכונים כל פעם מחדש.

  10. קרעת אותי מצחוק בפרוויו, שמעון
    הקליפים התאימו בדיוק 🙂
    אבל התגובות…. זה נהיה קצת טרחני
    אני לא מסכים אתך לגמרי וגם לא מנסה לשנות אותך מעל גלי האתר.
    אבל כמו שאתה מרשה לעצמך לכתוב מה שאתה רוצה ומצפה שאנשים יקבלו את זה ולא ישר יקפצו
    תבין
    שגם בתגובות כל אחד יכול לכתוב מה שהוא רוצה בציפיה שאנשים יקבלו את זה וכו'
    רוצה שנקבל ונכבד אותך כמו שאתה ? קודם כל קבל וכבד אותנו כמו שאנחנו 🙂
    זה מתאים לכל סיטואציה, במקרה זה נדבק לי פה….
    לפעמים השתיקה יפה לחכמים
    ובקטנה לענייני הוויכוח
    בגולה… במאה הקודמת…..
    זוג שלא הסתדר בחיי הנישואין הלך לרב
    נכנסה האשה ואמרה לרב "בעלי ככה…. וככה…."
    שמע הרב את טענותיה ואמר לה "את צודקת"
    יצאה האשה שמחה ונכנס הבעל
    סיפר הבעל לרב "אשתי לא ככה… ולא ככה…"
    שמע הרב את טרונותיו ואמר לו "אתה צודק"
    יצא גם הבעל שמח
    ניגש השמש, שהיה כל הזמן בחדר, ושאל את הרב
    "רבי.. איך יכול להיות שגם היא צודקת וגם הוא צודק ? "
    הביט בו הרב ואמר "וואלה… גם אתה צודק"
    טייק איט איזי ותתמקד בכדור הכתום. בשביל זה אנחנו פה 🙂

  11. שמעון האמת שאני באמת נהנה לקרוא אותך אוהב את הסגנון הקליל אבל היום אותי לפחות אבדת לגמרי בעיקר ברצף התגובות שלך לאנשים והלכת כמה וכמה בבחירה לצחוק על קמפיין me too שתודה לאל נתן פלטפורמה ,לגיטימציה וסביבה מעט יותר בטוחה לנפגעות ותתפלא גם נפגעי תקיפה מינית לפתוח פצעים וטראומות שחוו במהלך חייהם מחלאות אדם שפגעו בהן ובהם .אני לא איזה צדיק גדול אבל עבורי זה היה צעד אחד רחוק מדי.

  12. אהבתי את הפריוויו, תודה רבה.
    אני לא מצאתי תמונה פוגענית(כנראה כבר הורידו אותה) וגם לא את גרין פין(אולי ערכו את הכתוב?).
    בכל מקרה אני לא מצאתי מהו שלא במקום בפריוויו(אבל שוב לא ראיתי שום תמונה או שום גרין פין במאמר).
    אני דווקא הייתי מתחשב גם בעורך של האתר שמבקש וגם הרוח של התגובות כאן אומרת שמשהו לא בסדר.
    בלי שום קשר, אני חושב שקמפיין המי טו הוא מאוד חשוב. אני מסכים שיש נשים שמנצלות את זה לרעה כדי לפגוע בגברים, אבל רוב המקרים היו גם היו, וצריכים לשמוע אותם ולטפל בהם. הרבה גברים חושבים שהם ברמה גבוהה מידי ושהם יכולים לנצל את זה לטובתם האישית ואישה בתחילת דרכה(או אפילו גבר) יעשו הרבה כדי להמשיך להתקדם או כדי שלא יפוטרו .
    זו דעתי האישית

  13. אין לי מושג במה מדובר (לא הספקתי לראות את התמונה שלמיטב הבנתי הורדה) ולמען האמת זה גם לא כ"כ מעניין אותי.

    רק בקשה עקרונית אחת מחברי הצוות: נא להשתדל לפתור חילוקי דעות ביניכם באופן פרטי. נראה לי שההתנצחות הפומבית אינה מוסיפה כבוד לאף אחד מן הצדדים.

    תודה.

  14. לגבי לואי סי קיי – אני לא מצדיק את מה שהוא עשה, אבל אי אפשר לשים אותו בשורה אחת עם הארווי ווינשטיין. בכללי, אני חושב שזה יותר מוזר מסוטה. כאילו, מה שהוא עשה זה יותר כמו לאכול דבש ומיונז ביחד מאשר הטרדה מינית. הוא גם ביקש רשות לפני, צריך לתת לו קרדיט על זה.

    אני, אגב, לא חושב שהוא כזה מצחיק. ביל בר או ג'ים ג'פריס הרבה יותר טובים

      1. במקרה שאני קראתי הן חשבו שהוא צוחק (לטענתן) והן אישרו לו.

        אני לא אומר שמה שהוא עשה נמצא בצד הסביר ו/או הנכון. אני רק אומר שהוא לא אנס סדרתי סטייל הארווי וויינשטיין.

        1. אז קודם כל, זה לא היה המקרה ברב המקרים. לא היה אכפת לו מרצון ה"משתתפות".
          דבר שני, גם במצב כמו שתיארת – זה לא מספיק כדי להיחשב רצון פעיל באקט (וכן, אני מאמין לטענה שלהן. כי בסופו של דבר אחוז תלונות השווא הוא נמוך להפליא, הרווחים מתלונה עבור האישה הם נמוכים להחריד והנזקים עבורן מתלונה, בטח מול איש חזק, הם עצומים).

          בסופו של דבר – הוא עשה את זה יותר מפעם אחת? לאורך שנים ולנשים שונות? בניגוד לרצונן? הוא אפילו הכניס את זה לתוך הסדרה שיצר? סדרתי. אולי לא גרוע כמו וויינשטיין, אבל לא צריך להשוות. זה גרוע בפני עצמו.

          1. בחייאת שמעון
            לא הבנת שהתמונה לא באה בטוב ללא מעט אנשים
            ביקשו ממך יפה
            תאמין לי שבעבר ביצעתי שינויים לפוסטים שכתבתי כשהיה ספק או כשזה הפריע למישהו
            לפעמים צריך לדפדף ובטח שלא לספר בדיחה שלא הצחיקה

          2. היי שמעון

            חייב לציין שהתמונה הצחיקה אותי מאד ומחמיאה מאד לדונקי, וגם שאף אחד לא יכול להגיד עלי שאני פוריטני וחסר חוש הומור אבללללל יש צדק במה שטוענים פה חלק מהעורכים וכותבים וחבל שהעלית את התמונה הזו כי היא לא ממש מתאימה לעניינו של הפוסט. זה לא כמו ששמים תמונות של המעודדות לבושות באן בי איי או גברים מסוקסים בלבוש מינימאלי. אל תשכח שיש פה גם קוראים דתיים וגם ילדים שרצוי להתחשב בהם. לא מעביר ביקורת אבל חושב שכדאי שתחשוב גם עליהם כשאתה נמצא בשוונג של הפיתה ואצלך חתיכת שוונג 🙂
            אני גם מאד מקווה שמנחם יהיה רגוע ויספור עד 3 אחרי שיקרא את הפוסט ואת המיילים שבטח קיבל ממספר אנשים בנוגע לפוסט לפני שהוא שולףףףףף ויורה, כי בסך הכל רובנו דיי נהנה מהכתיבה שלך ורוצה מאד שתימשך.

  15. לשמעון, מה שאתה עושה בתגובות האלה זה להוריד את הרמה.
    היתה תמונה, קיבלת ביקורות והורידו, אין לי בעיה עם שאר התוכן. הגישה בתגובות, שאתה יכול להגיד מה שאתה רוצה על ME TOO, לואי סי קיי וכו' וכולם שיחפשו, היא רמה נמוכה. בעניין הזה גם מנחם חוטא. מומי קיבל גם ביקורות, אבל אף פעם לראייתי לא עבר את הגבול. הגישה שלך מתאימה לרמה של מגיב, לא של כותב פוסטים, ממישהו שכותב, מצופה שייצג גם את שאר אנשי הצוות במידה מסויימת, לא רק את עצמו.

  16. יאללה שמעון, הכיוון של רוב המגיבים הוא די ברור…
    אוהבים אותך ואת הצבע שאתה מוסיף לאתר
    פחות את את כל הדבורים בעניין המין היפה
    גוו ת'אנדר וחלאס עם כל השאר…
    #אוהבים את שמעון…

  17. לא הגבתי פה הרבה זמן.
    אבל אני אגיד כמה דברים:
    1. שמעון – אתה צריך להבין איפה אתה נמצא ושאתה כותב לקהל מצומצם וקבוע שיש לו "סטנדרטים" או יותר נכון קו מסוים. אתה לא כתב בעיתון שצריך לעמוד על חופש העיתונות וחופש הדיבור.

    2.אני כן מסכים עם שמעון שהוא יכול לאהוב מישהו מבלי קשר לדעות שלו. הוא יכול לאהוב את לואי סי קיי וגם את סדאם חוסיין אם בא לו. רק לפני כמה ימים היתה כתבה על 504 ואחד המפקדים המיתולוגיים שם אמר שהוא אהב את אבו ג'יהאד ושהוא חושב שהוא היה גבר-גבר.

    1. אני אוהב את לו סי קיי כסטנדפיסט. את ראס ככדורסלן. אני לא יודע מה ומי הם בחייהם הפרטיים ולא כ"כ מעניין האמת. אוהב אותם בתור מה שעושים במקצוע שלהם.

      אם לואיסי יתגלה כרוצח סידרתי זה לא יעשה את הסטנדאפ שלו פחות מצחיק, זה מה שאני אומר.

  18. שמעון, אני מאוד נהנה מהכתיבה שלך . אתה מבין ואוהב עדורסל, וזה עובר יפה מאוד בפריוויוז שלך. לגבי התמונה, הי , זה האינטרנט חבר'ה, מותר לשים פה הכל, זה פח האשפה של המוח האנושי ומי שלא הבין את זה לא הבין את האינטרנט. רועי, אתה כתב נפלא , באמת תענוג לקרוא אותך, אבל בוא נמנע מלהטיף מוסר, זה מגוחך. כל טור של מנחם לס מלא בהערות גזעניות וסקסיסטיות , ואצל מידן בין כל פריוויו של משחק שמו תמונות של פטמות של צ'יר לידרז.

    1. לדייק לדייק
      לא היו חלקי גוף כגון פטמטות חשופות או ישבנים חשופים מעולם
      ולי מי שלא הבין מומי זה פארודיה ושמעון זאת מציאות

    2. ההגיון שלך עקום מיסודו, העובדה שיש זבל באינטרנט לא הופכת את כל האתרים ברשת לפח אשפה. עצם קיומן של תמונות כלשהן ברחבי הרשת לא מהווה הצדקה לפרסומן כאן.
      האתר הזה יכול להיות פח אשפה ויכול להיות אתר שכיף להכנס אליו ולקרוא כתבות על כדורסל, זה תלוי בראש ובראשונה בתוכן שהכותבים מעלים ושנית ובשניה באיך שאנחנו מנהלים דיון. זה שיש המון חרא בעולם לא מחייב אותך לאכול אותו, נכון?
      אני לא אכנס פה להשוואה בין פרסום תמונה של דוגמנית או מעודדת, (אולי לא מאוד לבושה אבל יותר לבושה מפוסטר של בר רפאלי באיילון) לבין פרסום תמונה דוחה כזאת, אבל אם כבר החלטת להעלות תמונה כזאת ומהתגובות הראשונות אתה מקבל פידבקים שליליים עליה, ומכל הפריוויו הדי מוצלח זה מה שמפריע לאנשים וזה מה שאנשים מתייחסים אליו אז אפשר להיות בוגר ולקחת אחריות (שבאה עם הזכות לכתוב כאן) ולא לחכות שמישהו אחר יעשה את הצעד המתבקש ויוריד אותה (כל הכבוד רועי).
      ובטח ובטח שלהפוך את העניין הדי ברור הזה של לא לפרסם תמונות של אברי מין באתר "לכל המשפחה" להזדמנות להשתלח בME TOO ולהשוות את עצמך ללואי סי קיי זה ילדותי ואגואיסטי ומיותר, כל כך מיותר.
      ליציאות של מנחם התרגלנו כבר, קוראים ומדפדפים הלאה, אבל יש הבדל עצום בין לקרוא לאישה מיידלע לבין פרסום של מניפסט שנאה כזה נגד מתלוננות.

      1. אני מסכים.
        כל הכבוד לך שטרחת לכתוב את התגובה החשובה הזאת.
        העניין הוא שבארבע המילים הראשונות תיארת בדיוק את הבעיה ומכאן גם הפסימיות שלי לגבי איזשהו שינוי חיובי שלא כולל סילוק של שמעון מהאתר.

    1. ממש מסכים איתך
      מנחם לטיפולך בבקשה, חבל שהבייבי שלך שככ חשוב לך ולנו נהרס ומקבל פנים אחרות.זה הזמן שלך ושל שאר העורכים להגדיר לאן פני האתר פונים.

  19. שמעון הרבה יותר גרוע היית בתור מהמר.
    היום אני איתך.
    לא כזה נורא גם לא לילדים בני 10.
    לכל שונאי לואי תראו את המופע של דייב שאפל בנטפליקס.
    איך אמר? תארו לכם שמרטין לותר קינג מישהו מאונן מולו והוא אומר זהו הרסת לי את הקריירה כבר אין לי חלום…
    ועל קוסבי הוא חוגג…ועל יהודים…או ג'יי סימפסון הומלסים מדטרויט כולם חוטפים.
    לא בדיוק אבל משהו בסגנון

  20. ברור שמי טו היא תנועה חשובה
    אבל
    לא קשה לזהות שזו עגלה שרובן ורובם ממציאים סיפורים בשביל להתקבל למועדון הזה.
    מספיק לקרוא על המקימה של התנועה ששכבה עם נער בן 14.
    והאם לקרב שפתיים לנשיקה בסיטואצייה של אחד על אחד כאשר האישה רק מחבקת ונוגעת בך("מה לעשות אני אדם שנוגע אבל לא בקטע רומנטי")זה ניסיון לאונס?(על פי מירי הסצומה מסיקה זה כן תקראו את הראיון ההזוי איתה)

  21. מת על ממפיס – לא הקבוצה הכי מוכשרת אבל עושים מה שאפשר עם מה שיש. ומתגעגע לסלו-מו, היינו יכולים להעזר בו בימים טרופים אלה.

    1. ממש אחינו. ההגנה אוח ההגנה. לראות את רודי גיי עומד מול קליי ולא מנסה אפילו לקפוץ, לראותאת פורבס ופטי נדרסים ע"י כל 6'5

  22. שמעון הפריוויו היה בסדר, כל השאר (כבר תקופה ארוכה) פשוט משעמם סטייל פרימדונה, מה לא תעשה בשביל טיפה יחס… אולי תעשה טובה ופשוט תיקח חופשה קלה בספורט 5 או משהו דומה.

  23. בתור מישהו שלא מגיב כמעט אך קורא את הפריוויו והסיקורים מדי יום, הדבר שאני הכי נהנה ממנו באתר הוא הקהילה המושכלת והדיונים בתגובות. אני באופן אישי מאוד מתבאס כשאני נתקל בתגובות מלאות בסחלה של פיפי קקי כוס זין סתם בשביל הכיף כי למה לא.

  24. תודה שמעון, וואלה מת על הפריוויואים שלך!
    לא ברמה של זעפרני אבל לשם כבר קשה להגיע 😉
    חייב להגיד שעדיין מוזר לי לראות את קובינגטוו במדים של הזאבים

  25. משחק קשה לצפייה!
    דרק רוז נראה כמו השחקן הכי כישרוני על הפרקט. לדעתי הדרייב ממש חזר אליו והוא פשוט נראה מצויין.

  26. קארל אנטוני טאונס אכזבה עצומה. בשנתיים האחרונות יש לו נסיגה אדירה ביכולת, בביטחון, ברצון להוביל ולקחת אחריות.
    התקפית הוא לא מתפתח, לא מוסיף שום אספקט למשחק שלו, למעשה, זה אותו שחקן שראיתי בעונת הרוקי (מינוס ההתלהבות).

  27. קורא את התגובות ומתבלבל לרגע…
    הגעתי לטוקבקים של וואן?

    רמת השיח(בעיקר של הכותב) ממש דרדרה את הפוסט הזה.

    אגב, גם לצורת הכתיבה של מומי לא התחברתי
    אבל התגובות, אוי התגובות…

  28. עושה רושם שרק דריק רוז מנסה לשחק במינסוטה, וזה מובן… היחידי שמנסה לשקם את הקריירה שלו בזמן שכולם קיבלו חוזים גדולים.
    אולי קובינגטון וסאריץ' (עם גיבסון) יצליחו לשנות את הגישה האנמית של כוכבי (או אולי צעירי) הטימברוולבס

  29. לאחר הצפייה בתמונה שהעלה שמעון: היא מצחיקה כמו תמונה של גרב בודדה בטרזינשטט. חסד עשה עימו רועי שהעיף אותה.

  30. תראו את הטבלה במערב עכשיו, מקומות שני עד חמישי עם אותו מאזן (פורטלנד, ת'אנדר, ממפיס והקליפרס עם 5-10), נאגטס בשישי עם 6-10, ואחריהן הפליקנס והרוקטס במרחק יריקה. מכך אני מסיק אחד משני דברים, או שכל הקבוצות האלו באותה רמה, או שאי אפשר לדעת כלום לפני שכל קבוצה עוברת 30 משחקים לפחות ואני צריך להפסיק להקשיב לפודקאסטים של NBA עד ינואר.

  31. תגידו לי אתם נורמליים?
    מה זה השיח הזה?
    טוב יהיה אם עורך אחראי פשוט ינקה את כל הדף הזה מתגובות ופשוט נתחיל מהתחלה.

    ההגינות דורשת לציין שמשהו בשיח הבוטה של מנחם נתן לגיטימציה לכל החרפה שמתנהלת בפוסט הזה, בתור האבא של האתר הוא צריך להוות דוגמה אחרת.

  32. לא יודע מה אוהדי הלייקרס מספרים לעצמם אבל מהקבוצה הזו לא ייצא אף אולסטאר חוץ מאחד בן 34 שלא נעשה יותר צעיר
    קוזמה ואינגרם אולי יהיו שחקני חמישיה לא רעים וזהו, ג'וש הארט מחליף סביר, לונזו בול הוא באסט, זה מה יש. קבוצה גבולית לפלייאוף

  33. תחת ההגדרה במילון של המילה בינוניות מופיעה תמונה של מיאמי,אין דרך אחרת לתאר את הקבוצה הזאת ואת הניהול שלה.

  34. איך מג'יק נפל בפח של פאפא בוזגלו של הnba, ועוד לשמוע פרשנים משווים לי אותו לג'ייסון קיד במקרה הגרוע, ולמג'יק במקרה הטוב,הגיע הזמן להגיד את זה ואין יותר תרוצים שהוא צעיר, ויש הרבה לחץ בלשחק באל איי,לונזו זה באסט לא פחות מפולץ.

  35. השחקני דרג ג של גס משחקים אותה מול הספרס. רבאק. כל קוק טבח כל גונס תותח.
    הספרס (וזה כבר הסיפור של העונה) היו צריכים להיות בפלוס 15.
    רבאק.

  36. פורבס עשה קפיצה אדירה בהתקפה מה שמתחבר לדיון על כמויות הכישרון הלא הגיוניות שיש בליגה היום

  37. ודארן פוקס אימלל אותו במכללות ונבחר 3 מקומות אחריו… איזה פיספוס
    מחכה לדדי שיסביר לי למה ללונזו יש אפ-סייד ששווה השקעה בו

  38. לייקרס בפלוס 16 סוף שלישי
    לונזו בול עם מינוס 3 ו-2 נקודות ב-21 דקות באחוזים איומים
    באסט באסט באסט
    הילד גמד

    1. לא רואה את המשחק היום (לא בא לי להיות עוד צופה בחגיגות השיבה ופולחת האישיות של הנרקיסיסט), אבל להפוך את לונזו לקונוס בשיטת לברון זה לגמור אותו.
      זה שהוא לא חייב את הכדור פועל לרעתו כאן כי לברון אוהב לשחק איתו אבל זה דופק אותו.
      אם הלייקרס היו רצים כמו שנה שעברה זה היה נראה אחרת.
      הוא כן מאכזב ביחס לציפיות הראשוניות ממנו, הטכניקה שלו בדברים בסיסיים במשחק לוקה מאוד, אבל כשרונו במשחק המהיר יכל לחפות על כך ולהביא תועלת.

  39. היי שמעון, ראיתי את הדיק פיק.
    לא משהו נורא כ"כ (ילדים היום באינטרנט נחשפים לפי מיליון בגיל 3 והם ממש לא תמימים, וגם לכל אחד יש כזה) אבל לא משהו שהייתי מעלה כי זה חורג מגבולות הטעם הטוב.

    מסכים איתך לגבי מי טו, זה הפך לתנועת טרור אזרחי לכל דבר.
    כל חולה וממורמרת ששונאת גברים או שרוצה לנקום יכולה לחסל קריירות במחי שקר קטן אחד.
    הסיפורים על גלגל לי ענב על החזה בשנות ה-40 פשוט מגוכחים ומשום מה נלקחים ברצינות.
    זאת תנועת השתקה מסוכנת ואנטי ליברלית שפוגעת קשות בחופש הביטוי בארה"ב וזה לא מצחיק בכלל.
    (כמובן שהרעיון המקורי היה ראוי אבל זה מזמן עבר לטירוף מערכות).

  40. נראה שקיי די חזר לבייסיקס ומשחק בפול אוקלהומה מוד.
    בחיים הוא לא נשאר, ומה שהיה עם גרין לא גרם לזה אלא רק הציף את זה.
    הוא כבר יודע מתחילת העונה לפחות שהוא חותך, אני מאמין לאל איי.

  41. תאכל ת׳לב פייקרס. נראה עוד מישהו בליגה שאחרי 38 דקות משחק ו-48 נקודות מסוגל להשחיל שלשה מהפינה הרחוקה כששני שומרים רצים עליו.
    אם זה היה קארי כולם היו מריירים

    1. לא מוריד כלום מלברון
      אבל אין הרבה מתחתיו ולא יצמח ככה כלום
      חוץ מקוזמה שהוא באמת גניבה גדולה ואינגרם, שעדיין סובל מקליעה חלשה מאוד מ-3 פיט והלאה (40 אחוז ומטה). גם הארט יכול להיות מחליף סביר
      כל היתר הם אפילו לא שלד לקבוצה
      בשיטת המשחק הזו פשוט אין לצעירים סיכוי לגדול
      הלייקרס יצטרכו להחליף את כל הווטרנים בסוף העונה ועוד לפני זה למצוא קונים ללונזו

      1. לברון יחליף במהלך העונה חכה. נראה לך הוא יחכה לסוף עונה? הלחץ עוד יגיע לשם שיתחילו ההפסדים עמוק בתוך העונה. שהקינג ירגיש קצת שחוק חכה אנחנו בהתחלה

    2. אם אתה מוריד את הסטט' של לברון הערב, הלייקרס עם 23 מ-64 מהשדה (36 אחוז) ו-13 אסיסטים. אלה מספרים איומים. זו לא קבוצת קליעה טובה שמתאימה לשיטת לברון (בניגוד למה שהיה בקליבלנד עם סוללת קלעי 3), זו קבוצה שהכוח שלה בריצה מהירה ובלגן ולברון לא מתאים לשיטה הזו בגילו. הבעיה שהוא עדיין נותן משחקים כ"כ טובים כמו הערב שהוא מסתיר את העובדה שיש אי התאמה גדולה בינו לבין יתר הקבוצה.

      1. זה רק נגד יריבות רכות או חלשות. מול החזקות של המערב השיטה הזאת לא עובדת ולא תעבוד בלי 2 אולסטארים נוספים.

  42. אני מבסוט שרודי גיי הפך לשחקן יעיל תחת פופ. למרות שאם הוא לא היה עובר פציעה בקרסול הוא בחיים לא היה מגיע לשם

    1. כל כך הרבה התקפות שהוא מוביל כדור, עובר חצי והולך לזריקה. בלי הנעת כדור, בלי להרים עיניים אל השאר.

      אני בעד,
      סוף סוף ניצחון
      סוף סוף לא מאבדים ראש בדקות אחרונות
      סוף סוף אלדריג

  43. דוראנט שחקן ענק. דוראנט לא ממש אכפת. הגס היו ללא סטף ודריימונד אז לא הייתי מסיק יותר מדי מזה.
    סה"כ ס"א התאמצו בהגנה אבל היו להם את החלקים הלא מחוברים הרגילים שלהם.

  44. הרווחנו. המאמץ היה שם, בשני הצדדים של הפרקט, וההעדרות של סטף ודריימונד הכריעה.

    דוראנט לא פוינט. לא מבין למה ההתקפות התחילו אצלו. איגי ושון עדיפים לדעתי לתפקיד.

  45. סטיב קר אומר את כל הדברים הנכונים בריאיון, רק מפחד להגיד שהכל בגלל kd…
    הגדיל לעשות כשאמר "וכשאני אומר את זה אני מדבר על כל הקבוצה, לא רק על קליי" כשדיבר על להכריח זריקות מהירות ולא קשורות למשחק…
    הוא יודע שקליי יבין ויקבל הכל אבל הילד המפגר עלול להיעלב מביקורץ מוצדקת אז חס וחלילה לקרוא לילד בשמו.
    קר הוא פןליטיקאי מושלם בדברים האלה, וזאת התכונה היחידה אצלו שממש דוחה אותי.

    1. עובדתית אני מסכים איתך, אבל אני חושב שהוא פשוט ממוקד במטרה, והיא לזכות באליפות. לחנך את דוראנט, או להפוך אותו לפוינט, זו כנראה משימה בלתי אפשרית ובכל מקרה הרבה פחות חשובה.

    2. חבוב בלי קרי וגרין גולדן זה דוראנט קליי ושחקני יורוקאפ מסביב אידי וליבי כבר גמורים הם דם לאיזה הבלחה או שניים בפלייאוף אבל לא לאורך עונה או משחקים שלמים. היתר זה יורוקאפ ככה נראית קבוצה רגילה עם 2 אולסטארים. דבר שני זה בד טו בק מול הספרס. קווין דוראנט זה ההבדל בין אלופה לבין קבוצה מהנה לצפייה. גם קרי כמובן זה ההבדל. אז שאחד מהם לא משחק הרבה יותר קל לנצח את הלוחמים. גם גרין לא היה ואין את ההגנה והחיפוי שלו. דוראנט מעולם לא היה מנהל משחק מה אתם מופתעים. קר יודע איפה החמאה מרוחה.

  46. לאשך-
    לגבי הקאפקייק ,הוא מגעיל כבר 3 שנים ,כמה שלא תסובבו את זה הוא רוכב על קארי כל הדרך ל2 טבעות.
    הוא רך כמו עגבניות סרוחות מעזה ,הוא בעל אופי חלש ביותר ,בעצם הוא הסופרסטאר בעל האופי החלש בהיסטוריה של הליגה הזו….למרות הכישרון הגדול שכן יש לו ,הוא פשוט אכזבה אדירה בנוגע לאופי הפחדני והחלש שיש לו .
    גרין הכניס לו כל-כך חזק לתוך העצמות שזה יושב לו בראש ,מזה ילדים מול מחשב שקוראים לו בשמות והוא עונה להם עם פרופיל פיקטיבי לעומת חבר לקבוצה שאומר לו בפנים שהוא זונה ואין לו כבוד אליו…הוא יודע שכל העולם חושב בדיוק כמו גרין וזה אוכל אותו מבפנים…כן כן ,כל הכסף לא יעזור כשהלב פצוע והוא מראה זאת מאז עזב את אוקלהומה עם השינוי המגוחך באופי שלו…עוד פייק כמו החשבונות הפייקים שלו

    1. אני לא כל כך מסכים, אבל אם נאמץ את ההסתכלות הזו, אין לו מה להישאר בגולדן, בטח שלא לעבור ללייקרס, ולדעתי גם חזרה לאוקלהומה לא תועיל (גם אין דרך לסדר את זה פיננסית). ובקליפרס או בניקס לא יצליח בגלל העדר מנהיגות.

      אם אכן כך, באופן אבסורדי, נראה לי שמה שיכול "להציל" את הדימוי שלו הוא להצטרף לספרס – צעד שמשדר צניעות, אורך רוח, השתלבות בתרבות קבוצתית, ולא מרדף אחרי טבעות, כסף או שוק גדול. זה כמובן לא יקרה, אבל זה הכי קרוב שיכול להיות ל"ללכת לקנוסה", ויכל להיות מעניין לראות איך זה היה עובד.

      1. תשמע,איך שלא יסתכלו על זה מה שגרין אמר לו בפנים (עזוב היו צריכים או לא היו צריכים אותו באופן כללי) זה דבר נורא לשחקן הקמתו ובמיוחד כשידוע האופי הרך והפגיע שלו,זה אשכרה פגיעה ישירה וזלזול מארץ הזלזולים .
        הוא מבין שלא רק אוהדי ספורט תחרותי חושבים עליו כך וגם לא רק שחקני יריבה אלא חבריו לקבוצה רואים בו זונה ללא כבוד.

        לדעתי הדבר היחיד שיציל אותו היסטורית זה להגיע לניקס ולהצעיד אותם לאליפות (למרות שהוא לא מנהיג והוא אמר זאת במפורש).
        אם יגיע לספרס ויעשה איתם משהו זה גם ינקה לו טיפה מהתווית.

      2. עוד לפני חידוש לרודי גיי שהופך פרי אייג'נט, לספרס פשוט אין אגורה להוציא.
        עבור דוראנט יצטרכו למצוא קונים לאחד מבין דרוזן או אולדריג' (כ"א מהם יושב על 54/50 מיליון לשנתיים הלאה), פלוס פטי מילס (25 מיל' לשנתיים). זה המינימום ההכרחי כדי שיהיה מקום.
        או שמישהי תתנדב לקלוט את ה-16 מיליון של פאו גאסול ולא הייתי מהמר על זה… וגם זה כחלק בלבד מפינוי התקרה. הספרז תקועים.

        1. במסגרת תפיסת הצניעות הוא יחתום על חוזה מינימום :-)))) למיטב זכרוני, גאסול בעונה הבאה יורד ל-7 מיליון (מובטחים). לא שזה משנה משהו – אתה צודק, כמובן.

          1. בעצם למה לא?

            רודי גיי (10) + מילס (12) + דאנטה/פולטל (2.5) עבור דוראנט (25), בסיין אנד טרייד, אפשרי/חוקי?

            גולדן מקבלים את גיי כתחליף SF (לא דוראנט אבל אחלה שחקן), את מילס כדי לעבות את הספסל שנחלש (איגי ושון מזדקנים), ועוד שחקן מחליף פורווארד/סנטר, שזו חבילה לא רעה בכלל לקבוצה שנמצאת מעל לתקרה ולא יכולה להחתים מחליף בשכר הולם. ואם הם לא צריכים חלק מהחתיכות הם משחררים וחוסכים קצת מס מותרות.

            הספרס נשארים עם שלישית כוכבים וגדודי צעירים אנרגטיים, תהיה קבוצה מלהיבה.

            ודוראנט מוותר על קצת כסף אבל זוכה במחילה.

            את עצמי שכנעתי 😉

      1. גולדן סטייט תביא לו את זה. הם יכולים להציע לו הכי הרבה כסף מכולם וגם יציעו. יעיפו את גרין אם צריך. אין פה מה לדון אתה לא מוותר על דוראנט. נותן לו כל מה שהוא רוצה ומלקק לו כל היום וטם צריך גם נותן לו לאמן נגד הניקס. גולדן יודעים שאם הוא עוזב נגמר השושלת.

        1. המשבר הזה עובד על כולכם כמו עונה שעברה. לדוראנט וקרי יש מטרה גדולה מעבר לכל השטויות האלו וזה מקום בטופ ההיסטורי. שניהם חומדים בזה. שניהם רוצים לשבור שיאים. הם רוצים אפילו להגיע ל6 אליפויות ולהשתוות לבולס. הם רוצים להיזכר כקבוצה הגדולה בהיסטוריה. שניהם יודעים שאחד בלי השני הם לא יראו יותר טבעת אליפות. לכן הם יתגברו על הכל ירמסו את כולם בפלייאוף ויקחו אליפות בקלות. אמרתי זאת עונה שעברה ואומר זאת כעת. תרשמו. דוראנט לא הולך לשום מקום. בקרוב שקרי יחזור הם ירקדו על כולם עד דיחליטו לנוח לקראת סוף העונה שוב עד הפלייאוף. נראה אם אוק תנצל את זה להיות 1 במערב.

          1. אם דוראנט לא ישבור כלים כבר העונה, גולדן סטייט תיקח אליפות ואפילו בזלזול, המערב נחלש מאוד (הוא שקול יותר אבל חלש יותר, כמו מה שהיה במזרח בשנים האחרונות), אוקלהומה היא היא האיום הכי גדול והוא לא רציני. אסור לשכוח גם שזו עונת האליפות של קאזינס שיחזור כמו חיה רעה.
            אבל בעונה הבאה זה סיפור אחר, ופה מי שתדבר כבר חזק זו בוסטון. יש לה הכל, גם נכסים מרובים מאוד, והיא בפירוש תהיה חזק במירוץ גם על קווין דוראנט. בוסטון גם עשתה מאמץ גדול עבורו בסיבוב האחרון ועכשיו יש לה עוד הרבה יותר מה להציע.
            דוראנט כבר עזב פעם אחת קבוצה חזקה מאוד עבור אופציה יותר טובה לאליפות, אין סיבה שלא יעשה את זה פעם שניה, ואחרי מה שהוא עובר מהאוהדים ומדריימונד, זה יהיה לגמרי מובן.

          2. גולדן בלי דוראנט בהחלט יכולה לקחת אליפות. אם כולם בריאים לא רואה מי במערב יותר טובה מהם, והם בהחלט מתמודדים יפה עם העלית במזרח. זו פשוט תהפוך לתחרות אמיתית ולא "לא כוחות" כמו עם דוראנט.

          3. גולדן רכה מידי בלי דוראנט. קרי פציע וגולדן הראו שהם בבעיה מול קבוצות פיזיות. בלי דוראנט אין להם סיכוי לקחת אליפות ולדעתי לא יקחו גם את המערב. בלי דוראנט קשה לי לראות אותם מצליחים מול הפיזיות של אוק של העונה. הם כבר עייפים שבעים לא רעננים כמו ב2015.

    1. דה קינג איז אין דה האוס. מדחק הבא מול יורוקאפ קאבס האם יעבור את ה60? או שהוא ירחם על האקסית ויתן לקוזמה לתת לה בראש?

  47. כל כך בקלילות כולם מעניקים את האליפות לגולדן סטייט.

    למה?

    כבר שכחתם שבשנה שעברה המרחק בין גולדן סטייט וחזרה מוקדמת הביתה היה מחצית אחת?
    יוסטון הובילו 3 – 2 מול גולדן סטייט, והפסידו את הסדרה לא מעט בגלל פציעה של כריס פול.

    למה השנה הדרך של גולדן סטייט תהיה קלה יותר?
    יש לפחות 3 קבוצות (פוטנציאלית 4) מהמזרח שיכולות להקשות לא פחות מיוסטון.
    בוסטון, טורונטו, מילווקי, ואולי גם פילדלפיה.
    את יוסטון, כולם מחקו. לא בצדק. יש להם עדיין את הארדן, יש להם עדיין את פול, יש להם עדיין את קפלה.
    זו קבוצה שבהחלט יכולה לחזור לכושר של הפלייאוף, ולהוות איום על כל קבוצה שהיא.

    גולדן סטייט עצמם, הם לא התחזקו מאז העונה שעברה.
    לבנות על שחקן עם היסטוריה של רעל בחדר ההלבשה, שמחלים מאחת מפציעות הספורט הקשות, שהוא זה שיהיה ההבדל?
    אם כבר, גולדן סטייט נחלשו.
    לכל אורך תקופת שלטונה של הקבוצה מהמפרץ, היה להם ספסל טופ 5 בליגה. קרי, דוראנט, לא משנה מי, נפצע –
    היה גב.
    השנה יש להם ספסל בינוני. התלות ב-3 הכוכבים גדולה מאי פעם.

    אז נכון,
    הם עדיין פייבוריטים.
    יש להם 2 מ-3 השחקנים הטובים בליגה, ועוד קלע מהגדולים שהליגה ראתה –
    זה בהחלט מציב אותם כפייבוריטים מול כל קבוצה שהיא.
    אבל כאשר בוחנים את טבלת הסיכויים,
    אז אם הבחירה היא גולדן סטייט מול השדה,
    לשדה יש יותר סיכוי.

    1. אני אוהב את הווישפול שלך. הלוואי אבל לא. השדה עם סיכוי לגנוב 2 משחקים. וקאזינס הילך להאכיל הרבה כובעים אחכ אל תבכו שזה לא כוחות. יוסטון היה שיא חד פעמי. רק אוק מסוגלת להגיע לשיא כזה מול הלוחמים אבל כמו אצל יוסטון זה לא יספיק.

      1. לא. 7 משחקים בין גולדן סטייט ליוסטון, זה לא היה "ווישפול", זו הייתה המציאות.
        אני לא הופתעתי בכלל מיוסטון בפלייאוף, היות וזה היה המשך ישיר של מה שהם עשו בעונה הרגילה.
        העונה, שוב יש מתמודדות ראויות,
        אולי אפילו יותר מבעונה שעברה.

        אם כבר מדברים על ווישפול –
        אוקלהומה? באמת?
        לא נמאס לך לאכול כובעים?

        1. נותן צאנס אחרון העונה לראס. אני גם מקווה שיצא סידרה אוק גולדן לא משנה באיזה שלב. אגב אכלתי רק כובע 1 עונה שעברה. בשום עונה אחרת לא חשבתי מעולם שאוק תעשה משהו.

    2. גיא מצד אחד אני מאוד מסכים עם מה שנכתב. אבל יש צד שני למטבע שלדעתי לא התייחסו אליו מספיק והוא הסימן שאלה שלי סביב הסדרה של יוסטון – לוחמים – עד כמה יוסטון יוכלו לשחזר את היכולת ההגנתית שלהם מול הלוחמים? כשראיתי עוד כמה פעמים את הסדרה הזו ההרגשה שלי הייתה שג"ס באו בשנטי שלהם בעוד יוסטון התכוננו שנה שלימה לסדרה הספציפית הזו. זה היה נראה שיוסטון יודעת כל תרגיל בספר של ג"ס ומאמונת בצורה מדויקת מאוד למנוע אותו. לדעתי זו אחת הסיבות המרכזיות לבידודים הרבים. הם לא ניצלו הרבה מיסמאצ'ים שנוצרו להם (למשל 2 שחקנים של ג"ס על שומר אחד של יוסטון שעומדים על קשת ה3 באותו המקום כמעט היות והתרגיל שובש) אני לא בטוח שיוסטון יכולה לשחזר את זה ומאוד מקווה שאני טועה בעניין הזה לגבי שאר הקבוצות שהזכרת היחידה שבאמת יכולה לתת פייט היא מילווקי היות ויש לה נשק שהוא באמת לא רגיל בשם הפריק. אני לא רואה את טורנטו או את בוסטון (במיוחד עם ההתקפה הלא טובה שהם משחקים העונה) לוקחות ממנה 4 משחקים – גם לבוסטון וגם לטורנטו – ללוחמים ישנם שחקנים שעולים עליהם בכל עמדה (כולל קוואי מה לעשות שדורנט עדיין טוב ממנו)

      1. אנחנו בנובמבר.
        תן לטורנטו את הזמן הדרוש באמת להתגבש. קאוויי הגיע רק בקיץ האחרון, ולא מבחירה שלו.
        על פניו נראה שיש התגבשות בקבוצה, וכאשר זה יחלחל גם להתגבשות מקצועית, אז בכלל טורונטו יוכלו להפתיע את הספקנים.

        אם אתה כבר מדבר על "ללמוד את גולדן סטייט",
        תראה את ארגז הכלים שיש לטורנטו. תפור בדיוק בשביל להתמודד מול גולדן סטייט.

        אנחנו בנובמבר.
        מה אם מילווקי יעשו צעדים להתחזק לפני הדד ליין. תוסיף לצדו של יאניס עוד מוביל כדור שיודע ליצור לעצמו, ולאחרים, מצבי קליעה, ויש מבצב שאנחנו מדברים על קונטנדרית אמתית.

        אנחנו בנובמבר.
        בוסטון, עם כל זה שהם מקרטעים התקפית, עדיין במאזן טוב, עדיין קבוצת ההגנה החזקה בליגה.
        הייוורד רק עכשיו חזר מפציעה ארוכה. הילדים (טייטום ובראון) עדיין צריכים להסתגל. הרכזים שעל הספסל עדיין צריכים להסתגל לחזרתו של קיירי. והכי חשוב?
        יש את סטיבנס ואת איינג'.
        אני סומך על סטיבנס שיימצא את הדרך להחזיר את טייטום, ובעיקר את בראון, לעניינים.
        אני סומך על איינג' שיידע למצוא את הדרך (אם וכאשר) להפוך את רוזיר (לדוגמה) לחיזוק משמעותי לקבוצה.

        אנחנו בנובמבר.
        יוסטון התחילו את העונה כאשר הם סובלים מהאנג אובר.
        הם התחילו להראות סימני התאוששות,
        והסיכוי שלהם לסיים במקום השני במערב, הוא סביר לחלוטין.
        אתה שאלת האם הם מסוגלים לשחזר את ההגנה מגמר המערב.
        ואני שואל, האם התרומה ההתקפית של מי שיישחקו בגמר מערב 2.0 (אם וכאשר), תהיה איומה כמו זו של אריזה ולוק?

        השורה התחתונה –
        כאמור, המון סימני שאלה.
        כאמור, אני עדיין חושב שגולדן סטייט פייבורטים.

        אבל יש הבדל בין להיות הקבוצה עם הסיכוי הגבוה ביותר לזכיה,
        לבין להיות עם סיכוי גבוה משל השדה.

        1. אחיזת עיניים יוסטון בוסטון מילווקי ובטח שטורנטו. טורנטו יקבלו סוויפ מגולדן סטייט הם לא בנויים לכלום. טורנטו בסידרת פלייאוף היא הכי חלשה מבין בוסטון מילווקי ופילי. נחכה לסגלים הסופיים לפני הפלייאוף ונהיה יותר חכמים.

        2. אוף אתה זה שאמר (בתגובה אחרת אמנם) שאפשר להתחיל לדבר על מגמות. אני שוב אומר שאני איתך בזה שהלוחמים פייבורטים אבל לא קרובים לוודאות ולדורסנות עליה מדברים. מצד שני הטיעון שלי הוא שגם הסדרה הצמודה שהיתה לנו היא תוצר של עבודת פרך של יוסטון ואני בספק גדול אם הלוחמים יבואו שאננים בצורה הזו השנה במיוחד שיש ספיקות האם זו השנה האחרונה של השושלת. ועם כל הכבוד לטייטום לבראון לקוואי ולגורדון היווארד שהם שחקנים מעולים יש להם הרבה דרך לעבור על מנת להגיע לרמה של הרביעייה של הלוחמים לצערי לא רואה את זה מספיק בשביל לקחת 4 משחקים (אם יהיה להם ביתיות עוד יש על מה לדבר…) לגבי הטיעון של ההתחזקות גם ג"ס יכולים עוד להתחזק (אני מאמין שיעשו זאת במיוחד בעמדות הפנים)

          1. טיעון ההתחזקות הוא תלוי אפשרויות.
            מה הכלים של גולדן סטייט להתחזק?
            אלא אם אני טועה בענק, והם הולכים על טרייד של גרין,
            זה לא משאיר להם יותר מחוזי מינימום.

            למילווקי, טורונטו, ובוסטון, להן יש כלים מצוינים לטריידים פוטנציאלים.
            לסלטיקס, לדוגמה, להם יש את רוזיר, סמארט, ואת בחירת הדראפט של סקרמנטו.
            האם יהיה טרייד?
            לא יודע. זו ספקולציה. אבל יש להם את הכלים.
            גולדן סטייט, להבדיל, מנעד האפשרויות שלהם קטן בהרבה.

          2. גיא, מה עם להטריד את איגי? נניח למילווקי (כמו שכתבת למעלה – יכולים להעזר המוביל כדור שיכול ליצור לעצמו ולאחרים, והוא גם שחקן מנוסה לקבוצה צעירה, ומגן מצוין. לא שהייתי מטריד אותו, או אף אחד אחר, אבל אם מטרידים אז גם זו אפשרות.

          3. לטעמי, הקבוצה היחידה שאיגודאלה שווה בשורותיה 36 מיליון בשנתיים הקרובות, זו גולדן סטייט.
            גולדן סטייט החתימו אותו תוך שימוש בזכויות הבירד שלו.
            הוא לא שינה כלום במצבם מתחת לתקרת השכר, היות והם כבר חרגו, ובהרבה.
            איגודאלה קולע העונה 4.7 נק' למשחק, ובשנתיים האחרונות, יש לו במצטבר, פחות מ-30% מהשלוש.
            בהתחשב בעובדה שבעוד חודשיים הוא יחגוג 35,
            אני, אם הייתי GM של כל קבוצה שהיא, לא הייתי לוקח אותו.
            לא עבור 36 מיליון לשנתיים.
            (אלא אם זה תמורת חוזה גרוע אחר. ואז גולדן סטייט הם אלו שלא ירצו את הטרייד)

  48. חחח אחלה טרייד.🤣 גם אותי שכנעת. אבל יש לי טרייד יותר טוב לגולדן פולץ צנדלר ומוסקלה על דוראנט. הם מקבלים רכז עם פוטנציאל על להיות קרי הבא שחקן קשוח ומעולה וצלף שלשות

  49. 20% מהעונה (16 משחקים) מאחורינו.
    זו תקופת משחקים מספקת בשביל להתחיל לדבר על מגמות במקום על "זה מדגם קטן מדי".
    מסתבר שמתחת לרדאר (אפשר באמת לקרוא ללברון בלייקרס "מתחת לרדאר"? מסתבר שכן), לברון, גם בעונתו ה-16 בליגה, ממשיך להיות אחד מהשחקנים הכי טובים ב-NBA.
    28.8 נק', 7.7 רב', 6.9 אס', 58% אפקטיבי, 39.6% מהשלוש.
    זה פשוט לא נתפס. בעונתו ה-16 בליגה, הוא קולע יותר נק' למשחק מאז עזב את קליבלנד בפעם הראשונה, ב-2010.
    ניתן היה לחשוב שתקופת ההתאקלמות בקבוצה חדשה, לצד הקילומטראז' האדיר שצבר בקריירה, יאטו את לברון.
    אבל הוא, הוא רק קולע יותר, ופוגע באחוזים מטורפים (לזרוק 6 פעמים למשחק מה-3, ולקלוע כמעט 40% מאותן שלשות, כאשר מדובר על שלשות ברמת קושי "קרי". זה לא נתפס. לא כאשר מדובר על שחקן שבעברו היה בינוני מינוס בקליעה מבחוץ).

    לברון בכושר שכזה, זה חייב להיות תמריץ למג'יק לפעול לפני הדד ליין.
    על אחת כמה וכמה כאשר הסדקים שנוצרים להם באמפריה מהמפרץ, נשמעים היטב בדרום קליפורניה.

    1. מסכים איתך.
      אני חושב שהיו צריכים להעיף בקיץ את לונזו בול שהוא עוד היה נחשב לשחקן עם פוטנציאל, היום אף אחד לא תיגע בו.
      אני לא ממש יודע איזה נכסים מג'יק יכול להציע, כי כמו שאינגראם וקוזמה נראים השנה , אף אחת לא תקפוץ עליהם

כתיבת תגובה

סגירת תפריט