אירועי דיומא – 25.11.2020

אירועי דיומא – 25.11.2020

כדורגל / דור בלוך:

ליגת האלופות – מחזור 4, ערב שני:

בית א':

22:00 באיירן מינכן – זלצבורג (5 סטארס):

ובכן, באופן לא מפתיע באיירן היא באיירן. עם 9 מ-9 ובמומנטום מסוים היא משייטת לשלב הבא, ומצדיקה את תארה כאלופת אירופה. זלצבורג לעומת זאת, שהדיחה את אלופת ישראל, מהווה אכזבה מסוימת ונקודה בלבד מ-3 משחקים נופל מהציפיות המוקדמות. לא סביר שבדרבי של האנשלוס היא תשפר את מצבה.

22:00 אתלטיקו מדריד – לוקומוטיב מוסקבה:

אתלטיקו נהדרת בליגה אבל בליגת האלופות המצב מורכב יותר והיא עם 4 נקודות בלבד. הלילה יש לה הזדמנות לפתוח פער כמעט בלתי מחיק מהמדורגות שלישית ורביעית ולהתקרב להבטיח את מקומה בשמינית הגמר. לאור העובדה שיש לה עוד משחק נגד באיירן, מעידה הלילה עלולה לסבך אותה מאוד.

בית ב':

19:55 בורוסיה מנשנגלדבאך – שחטאר דונייצק (5 ספורט):

אולי הבית המותח והמשוגע ביותר עד כה, כשהסתכלתי עליו הבוקר הוא ממש נראה כאילו הוא הפוך. ראשונה מנשנגלדבאך שהשיגה ניצחון מרשים על שחטאר במשחק הקודם בין השתיים, הבקיעה 10 שערים ב-3 משחקים ומחזיקה ב-5 נקודות. אחריה יריבתה הלילה שחטאר שהדהימה את ריאל אבל הובסה על ידי יריבתה הגרמנית. משחק מותח עם זווית ישראלית בשעה נוחה, אי אפשר לבקש יותר.

22:00 אינטר – ריאל מדריד (5 ספורט):

המשחק המרכזי של הלילה מפגיש, באופן מדהים, את השלישית והרביעית בטבלה. הקבוצה שתפסיד תהיה בחצי הדרך להדחה, המנצחת תחזור לחיים, כך שאפשר להיות בטוח שהמפגש בין השתיים יהיה כזה שיתנהל באינטנסיביות של גמר ועם הרכבים מלאים. איזה כיף.

בית ג':

19:55 אולימפיאקוס – מנצ'סטר סיטי (5 לייב):

סיטי שמתקשה בליגה, עושה את זה בקלות בליגת האלופות בינתיים כשהיא סופגת רק שער אחד בשלותש המשחק הראשונים. מבחינת אלימפיאקוס היא קיבלה בית עם סיכוי לעלות ותקווה להדהים את האנגלים כדי להתקרב לפורטו שנמצאת כרגע במקום השני.

22:00 מארסיי – פורטו:

מארסיי מאוד מאכזבת בינתיים ולא הבקיעה ולו שער אחד בשלושת המשחקים הראשונים ועם 0 נקודות היא נמצאת במחוזות מכבי חיפאיים בואכה מכבי תל אביב. פורטו לעומת זאת עושה את מה שהיא צריכה, מנצחת פעמיים את היריבות על העליה ומפסידה לסיטי. ניצחון הלילה והיא תסגור בפועל את העליה.

בית ד':

22:00 ליברפול – אטלנטה (5 פלוס):

ליברפול נראית פשוט נהדר ועם 9 נקודות היא משייטת לשלב הבא. אטלנטה לעומת זאת נאבקת עם איאקס על העליה והמאבק הזה צפוי ללכת עד המחזור האחרון כאשר האיטלקים מפגרים בשער אחרי ההולנדים.

22:00 איאקס – מידטיילנד:

איאקס חייבת לנצח את המשחק מול הדנים שעם 0 נקודות ושער אחד בלבד בשלושה משחקים מתקשים להרשים בינתיים. ההולנדים בכושר נהדר בליגה לא אמורים להתקשות.

לפוסט הזה יש 5 תגובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט