חופשיים: גאסול בלייקרס, ביינס בראפטורס

מארק גאסול יעבור ללייקרס אחרי שסיכם איתם על חוזה לשנתיים. במסגרת המהלך שנועד לפנות מקום מתחת לתקרת השכר עבור גאסול, שנבחר ע"י הלייקרס ב-2007 והועבר לממפיס כחלק מהטרייד על פאו גאסול, קליבלנד תקבל את ג'בל מגי והלייקרס תקבל את ג'ורדן בל ואלפונזו מקיני. גאסול ירוויח את המינימום, 2.56 מיליון דולר לשנה.

*

ארון ביינס התחייב לחתום על חוזה של 14.3 מיליון דולר לשנתיים בטורונטו ראפטורס, כשיש אופציית קבוצה כעבור שנה. נוסף לביינס, טורונטו החתימה את דיאנדרה במברי (4 מיליון לשנתיים) וכריס בושיי (13.5 מיליון לשנתיים, השנה השנייה לא מובטחת).

*

קייטה בייטס-דיופ, בעונה האחרונה בדנבר, ישחק על חוזה two-way בסן אנטוניו.

*

אוסטין ריברס יחתום על חוזה ל-3 שנים בניקס בהן יקבל 10 מיליון דולר.

*

ג'ייסון טייטום סיכם על הארכת חוזה של 195 מיליון דולר ל-5 שנים בבוסטון. טייטום הגיע פעמיים לגמר המזרח כשחקן חמישייה בבוסטון ב-3 עונותיו בקבוצה ונבחר השנה לחמישיית הליגה השלישית.

*

האול-סטאר של יוטה, דונובן מיטשל, סיכם על הארכת חוזה של 195 מיליון דולר ל-5 שנים בקבוצה. מיטשל קלע 36.3 נקודות למשחק בסדרת הסיבוב הראשון של הג'אז. 163 מיליון דולר מובטחים לו כחוזה מקסימום לרוקי אבל הוא יוכל להבטיח 32 מיליון נוספים אם ייבחר לאחת מחמישיות הליגה העונה.

*

אטלנטה החתימה את בוגדן בוגדנוביץ', שחקן חופשי מוגבל, על הצעת חוזה של 72 מיליון דולר ל-4 שנים. לקינגס יש 48 שעות להחליט אם להשוות את ההצעה ולשמור על השחקן. בוגדנוביץ' קלע 15 נקודות למשחק במדי הקינגס.

*

ווילי קאולי סטיין יחזור לדאלאס אחרי שסיכם על חוזה של 8.2 מיליון דולר לשנתיים, עם אופציית שחקן לשנה השנייה.

*

אטואן מור סיכם על חוזה של 2.4 מיליון דולר לשנה בפניקס. בעונה האחרונה הוא קלע 8.6 נקודות למשחק במדי ניו אורלינס.

*

חואנצ'ו הרננגומז יחזור למינסוטה אחרי שסיכם על חוזה של 21 מיליון דולר ל-3 שנים עם הטימברוולבס. העסקה כוללת אופציית קבוצה אחרי השנתיים הראשונות.

*

זאהיר סמית' עובר לדטרויט, טוני בראדלי יגיע לפילדלפיה.

*

סטרלינג בראון, בעונה האחרונה במילווקי, עובר ליוסטון. הצדדים סיכמו על חוזה לשנה אחת.

*

ביסמק ביומבו יחזור לשרלוט אחרי שהצדדים סיכמו על חוזה חדש.

*

הטרייד של ג'רו הולידיי הושלם.

מילווקי מקבלת את: ג'רו הולידיי, סם מריל (הבחירה ה-60 בדראפט).

ניו אורלינס מקבלת את: סטיבן אדאמס, אריק בלדסו, בחירות סיבוב ראשון ב-2025 ו-2027 ואפשרות להחליף עם מילווקי בחירות סיבוב ב-2024 ו-2026.

אוקלהומה מקבלת את: ג'ורג' היל, דריוס מילר, ג'וש גריי, קנריך וויליאמס, זיילן צ'נטלהאם, בחירת סיבוב ראשון מוגנת ב-2023 (מדנבר), 2 בחירות סיבוב שני.

דנבר מקבלת את: אר ג'יי המפטון.

*

קנת' בייזמור סיכם על חוזה לשנה בגולדן סטייט. בייזמור שיחק בפורטלנד וסקרמנטו העונה.

*

דמיאן ג'ונס סיכם על חוזה לשנתיים בפניקס. ג'ונס שיחק העונה באטלנטה.

*

ברין פורבס, צלף השלשות מסן אנטוניו, יחתום על חוזה לשנתיים במילווקי כשהשנה השנייה היא אופציית שחקן. העונה הוא קלע 11.2 נקודות למשחק עם 38.8% מהשלוש. טורי קרייג מדנבר (19.7 דקות למשחק בפלייאוף) יצטרף אליו במילווקי.

*

הארי גיילס מסקרמנטו יחתום על חוזה בפורטלנד. גיילס קלע 6.9 נקודות עם 4.1 ריבאונדים למשחק.

*

ג'קאר סמפסון האריך חוזה וישאר לעונה נוספת באינדיאנה. הוא פתח ב-12 משחקים עבור הפייסרס העונה.

סיכום היום הקודם:

מעברי קבוצה:

גורדון היווארד מבוסטון לשרלוט, 120 מיליון ל-4 שנים.

ג'יי קראודר ממיאמי לפניקס, 30 מיליון ל-3 שנים.

סרג' איבקה מטורונטו לקליפרס, 19 מיליון לשנתיים.

טריסטן תומפסון מקליבלנד לבוסטון, 19 מיליון לשנתיים.

ראז'ון רונדו מהלייקרס לאטלנטה, 15 מיליון לשנתיים.

אייברי בראדלי מהלייקרס למיאמי, 11.6 מיליון לשנתיים.

די ג'יי אוגוסטין מאורלנדו למילווקי, 21 מיליון ל-3 שנים.

בובי פורטיס מהניקס למילווקי, חוזה לשנתיים.

נרלנס נואל מאוקלהומה לניו יורק, 5 מיליון לשנה.

בראד וונמייקר מבוסטון לגולדן סטייט, 2.2 מיליון לשנה.

קריס דאן משיקגו לאטלנטה, 10 מיליון לשנתיים.

מו הרקלס מניו יורק למיאמי, 3.6 מיליון לשנה.

ג'ף גרין מיוסטון לברוקלין, 2.2 מיליון לשנה.

ג'וש ג'קסון מהגריזליס לדטרויט, חוזה לשנתיים.

ראול נטו מפילדלפיה לוושינגטון, חוזה לשנה.

הארכות חוזה:

פרד ואן וליט בטורונטו, 85 מיליון ל-4 שנים.

קנטביוס קלדוול-פופ בלייקרס, 40 מיליון ל-3 שנים.

פול מילסאפ בדנבר, 10 מיליון לשנה.

די'אנטוני מלטון בממפיס, 35 מיליון ל-4 שנים.

פט קנינגטון במילווקי, 16 מיליון ל-3 שנים.

ג'בון קרטר בפניקס, 11.5 מיליון דולר ל-3 שנים.

כרמלו אנטוני בפורטלנד, מינימום לשנה.

אלפריד פייטון בניו יורק, 5 מיליון לשנה.

ג'ון קונצ'אר בממפיס, 9 מיליון ל-4 שנים.

גארי קלארק באורלנדו, 4.1 מיליון לשנתיים.

ג'קאר סמפסון באינדיאנה, חוזה לשנה.

שחקנים חופשיים בולטים:

רכזים: רג'י ג'קסון, שבאז נאפייר, עמנואל מודיאיי, ג'יי ג'יי בריאה, ג'ורדן מקלאפין*.

שוטינג גארדים: לנגסטון גאלוואי, קייל קורבר, מרקו בלינלי, גלן רובינסון ה-III, דנזל ולנטיין*.

סמול פורוורדים: ברנדון אינגרם*, רונדה הוליס ג'פרסון, ניקולס באטום, סולומון היל, דמארה קארול.

פאוור פורוורדים: אנטוני דיוויס, דריו שאריץ'*, נואה וולנה, ג'ון הנסון, אנטוני טוליבר.

סנטרים: חסן וויטסייד, אלכס לן, דמרקוס קאזינס, פרנק קמינסקי, יאן מהנימי.

הצעות חוזה:

סקרמנטו יכולה להשוות את ההצעה שבוגדן בוגדנוביץ' קיבל מאטלנטה (72 מיליון דולר ל-4 שנים) וכך להשאירו בקבוצה.

* שחקן חופשי מוגבל, הקבוצה המקורית שלו יכולה להשוות כל הצעה עליו ולהשאירו בקבוצה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
297 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מברוק למיטשל, בהחלט הרוויח את החוזה ביושר.
.
כצפוי, נפרדנו מפורבס. שמח בשבילו שהגיע למילווקי, שיעשה שם את מה שהוא תמיד עושה, ועם קצת עזרה מידידיו בהגנה, זה יעבוד מצוין – בהצלחה חביבי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

החוזה בין הבודדים שנורמלי😂😂

Dor
Dor
22/11/2020 20:35:10

אין שחקן ששוב סכום כזה, בטח בטיימינג של היום. אולי לברון שמביא הייפ חריג לכל קבוצה. מצד שני הייורד מקבל 30 🤔

Dor
Dor
22/11/2020 20:35:24
הגב ל  Dor

ששווה

ירון, החלום
ירון, החלום
24/11/2020 6:55:15

+1

חגי "התותח" ניסני
22/11/2020 19:23:19

תודה רועי
.
מקווה שהחתימה של מיצ'ל אומרת שהסכסוך עם גובר מאחוריהם ושאפשר להמשיך הלאה.
.
אני עדיין בהלם מהחוזה שהיוורד קיבל. שרלוט במוד של WIN NOW רק שבתכנית הזו טרי רוזיר הוא המוציא העיקרי לפועל. איזה קבלת החלטות אומללות ג'ורדן מקבל
.
מבסוט על ההוקס. אחלה החתמות. עוד פעם לא התפתו לחוזים גדולים, ונשאר רק לראות כמה אונייקה אוקונגו או איך שלא קוראים לו, יכול לתת מעבר ליכולת הגנתית.
.
מקווה בשביל הקליפרס שיצליחו לשים יד על רוביו. טרייד כזה והם שוב פעם חזק במירוץ.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוטה עם גובר לא תגיע לשום מקום.הוא חייב להיות מוטרד אבל הם יביאו לו ברינקס

חגי "התותח" ניסני
22/11/2020 19:57:14

ומי הם יקבלו במקומו?

דדי
דדי
22/11/2020 19:23:52

ההוקס צריכים להציע לסקרמנטו את הוארטר וקאפלה תמורת בוגדן והולמס.

עידו גילרי
22/11/2020 19:27:15
הגב ל  דדי

כמה זמן יש טכנית לממש את זה? ברגע שהוא חותם על ההצעה הסיפור של S&T סגור (במילים אחרות יש הגבלה לזמן שההצעה על השולחן?)

דדי
דדי
22/11/2020 19:30:20

ברגע שהוא חותם האופציה לסיין אנד טרייד גמורה, אבל אם אני ההוקס, אני מיוזמתי פונה לסקרמנטו כדי להבטיח שאשיג אותו…
.
בגדול יש להם 48 שעות להחליט אם להשוות.
אין לי מושג אם שינו משהו לאוף סיזן המוזר הספציפי הזה.

עידו גילרי
22/11/2020 19:32:41
הגב ל  דדי

אז זה מה שאני שואלץ. הם הגישו לו את ההצעה כמה זמן היא יכולה לשבת על השולחן לפני שהוא חותם עליה? תיאורטית עד למקבילה של 1.10 באוף-סיזן הזה?

דדי
דדי
22/11/2020 19:42:10

אתה שואל לגבי ההצעה של סקרמנטו ? לא יודע מה המקבילה, אבל הסיכוי שיחתום עליה נמוך מאד ממילא.

עידו גילרי
22/11/2020 19:54:12
הגב ל  דדי

לא. אני שואל לגבי האופר שיט של ההוקס. אין לו תוקף תפוגה? כלומר הוא ישאר על השולחן עד שייחתם על ידי בוגדנוביץ' או יימשך חזרה על ידי אטלנטה?

דדי
דדי
22/11/2020 20:07:24
הגב ל  דדי

אופר שיט שלא נחתם = לא קיים.
אולי אטלנטה יחליטו להתקדם לכיוונים אחרים, אבל זה לא קשור לאיזה דד ליין.

עידו גילרי
22/11/2020 20:09:25
הגב ל  דדי

לא ממש – זה מסמך רשמי שהם צריכים להעביר לסוכן שלו.

עידו גילרי
22/11/2020 20:14:09
הגב ל  דדי

טוב השאלה מיותרת…
זהו הסיפור נסגר סקרמנטו צריכה להחליט אם להשוות.

דדי
דדי
22/11/2020 20:15:56
הגב ל  דדי

והם מודיעים לו על הדד ליין שהם קבעו לזה, אולי אפילו כותבים במסמך עצמו.
זה עניין חוזי משפטי סטנדרטי שלא ממש קשור לליגה עד כמה שאני יודע.

דדי
דדי
22/11/2020 20:16:55
הגב ל  דדי

וואללה.
מעניין מאד מה יהיה עכשיו.
אני במקום הקינגס לא מוותר, אבל לא מעט קבוצות מוותרות.
בהצלחה לאטלנטה.

חגי "התותח" ניסני
22/11/2020 19:28:12
הגב ל  דדי

חס ושלום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אכן חס ושלום למה מה קרה אפשר להשיגו בחינם למה לתת לסקרמנטו משהו

עמיחי קטן
22/11/2020 19:52:28

יש מבחינת אטלנטה סיכון שהקינגס ישוו את החוזה ויזרקו את בוגדנוביץ' בטרייד שיתן להם יותר, ולכן יש לאטלנטה אינטרס לתת לקינגס משהו, גם אם ברור שמדובר במשהו קטן.

דדי
דדי
22/11/2020 19:24:55

2 החתמות ממש יפות של מילווקי בהתחשב במה שהיה להם להציע, למרות שפורבס הוא ממש לא צלף.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  דדי

מסכים שאלו החתמות יפות, אבל למה פורבס לא צלף? 40% קריירה לשלוש, ב-4 ניסיונות, ב-21 דקות למשחק. נשמע לי מצוין. ואין לו יותר מדי יתרונות אחרים, אז אם "לקחנו" לו את הצלף, מה נשאר?

ברוך רובין
22/11/2020 19:25:07

נתן סדרה של 7 משחקים ברמה הגבוהה ביותר שנגמרה במפח נפש, שווה כל אגורה, עכשיו יוטה חייבת לבנות סביבו להעיף את גובר הזבל הזה, בוגדוביץ פצצה לאטלנטה

דדי
דדי
22/11/2020 19:32:34

צלפים מסביב לטריי, צירפו בדראפט חוסם אדיר ואתלט מדהים.
עוד 2 פורוורדים מגוונים על הספסל.
ככה עושים את זה נכון.
זה עוד לא שם אבל זה בכיוון.
רק שיהיו מספיק חכמים לפנות לקינגס לפני שיחתימו את בוגדן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דדי

אתה אומר שאוקונגו זה איבאקה צעיר?
טריי כל התקפה קיבל דאבל וטריפל טים עם בוגדן וגאלו יהיה יותר קשה לשמור עליו ככה ואז או לייאפ או פלוטר או 3 על הראש אחרי הנאטמאג

דדי
דדי
22/11/2020 19:53:15

אוקונגו השחקן שהכי אהבתי בדראפט אחרי אדווארדס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דדי

אדוארדס יש לו גיים אבל מה עם המוח? נראה וויטרס משולב על ביזלי במוח

דדי
דדי
22/11/2020 19:57:02

הבנתי שהוא לא הכי מרשים מבחינה אישית, אבל אני לא מעמיק יותר מדי בדראפטים, בטח בכזה שללייקרס אין עניין בו.

ברוך רובין
22/11/2020 20:01:49

אישית הוא אהבל לא נורמלי, אלא שנתפסים עם רובים באוטו אבל אתלט מצויין.

דובי
22/11/2020 20:35:17

"fast running, high jumping, spear chucking, three-hundred-and-sixty-degree basketball dunking"

דדי
דדי
22/11/2020 19:35:12

אפילו רק להציע את הווארטר ולדעתי הקינגס יקבלו בשמחה.

דדי
דדי
22/11/2020 19:43:10

לצערי הלייקרס שוקלים את עניין גאסול.
אם הוא ישאר ברפטורס, מי שירוויחו בגדול מההפקר יהיו הווריורס…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה להציע אני לא מבין אותך. תסביר פרט נמק מה אתה מתכנן

דדי
דדי
22/11/2020 19:55:35

אתה יכול להחתים את בוגדנוביץ על הצעה, והקינגס יכולים להחליט להשוות ותגיד שלום לבוגדן.
.
או
שאתה יכול לפנות לקינגס, להגיד שאתה עומד להציע לבוגדן הצעה גדולה, ולהציע להם תסריט חילופי של סיין אנד טרייד תמורת הווארטר שיש לו יתרונות רבים לעומת בוגדנוביץ על חוזה ענק לקבוצה שכבר יש לה את באדי.

ברוך רובין
22/11/2020 19:58:52
הגב ל  דדי

אני מסכים, השאלה עם אטלנטה מוכנה כבר לוותר על הורטר,
לגבי הגופה של גאסול הלייקרס אני לא חושב שמישהו ייגע בה בליגה אולי רק קופאץ הנקרופיל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דדי

כן אבל אם בוגדן אומר לקינגס אני לא מעוניין לשחק אצלכם לא חבל על הכסף מה קורה?
בעצם זה תלוי כמה בוגדן רוצה את ההוקס….
אני בכלל לא בטוח שהקינגס ישוו את ה72 מיליון.
הייתי דוחף אם כבר את רדיש. בהוקס הנוכחית אין לו מקום כלל.
הוא היה שנה שעברה מחליף השנה החמישייה הישנה של ההוקס הפכה למחליפים….
אני מעדיף את הוארטר על רדיש בכל יום

דדי
דדי
22/11/2020 20:04:08

באמת יש קבוצות במצב של הקינגס שלא ישוו הצעה גדולה לבוגדן וירימו ידיים.
.
אני חושב שזו טעות קריטית, אז נראה מה הם יעשו (כנראה את הטעות – בכל זאת הקינגס…).
.
מה שבוגדן אומר לא ממש מעניין אם אתה יכול לקבל עליו משהו משמעותי בעוד שנה או אפילו העונה אם הוא יסכים – והסיכוי גבוה שהוא יסכים אם אמר שהוא לא רוצה להישאר…

עידו גילרי
22/11/2020 19:57:28

חחח, מי זה היה רן או יונתן שדיבר על בייזמור?
רציתם – קיבלתם.

ברוך רובין
22/11/2020 20:00:29

אני חושב שהסוכן של בייזמור זה הסכום של מרק מדסן, איך הוא עדיין בליגה לא מובן לי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הגזמת אם כבר הסוכן של בארטנס או מיילסאפ

דובי
22/11/2020 20:37:51

הסופר סוליד המושלם

רן הנרגן
22/11/2020 20:52:50

כן. ראשית כל, ביזמור חבר טוב של קרי. שנית, הוא שחקן הגנה טוב. שלישית הוא קולע מהשלוש 35 אחוז. סביר. רביעית, הוא מוסיף ניסיון (לא יודע לגבי בגרות -:).

עידן
עידן
23/11/2020 1:30:32

אני

המשגיח
22/11/2020 19:58:09

אני לא מבין ממש מה אטלנטה עושה.
סבבה שיש כסף, אבל למה לבזבז הכל כאן ועכשיו על כל שחקן טוב שהם רואים?

כאילו, איך הכל הולך לעבוד שם?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  המשגיח

1. כי אף אחד אחר לא יבוא מרצונו להוקס
2. החוזים לא כאלה ארוכים
3. חייבים להתחיל לנצח לפני שטריי יעשה בוקר
4. טריי רואה את לוקה מנגב ומתפוצץ אי אפשר להשאיר אותו עם פסחים
5. צריך להתחיל לצבור ווינריות. סולל בונה זה רק באתרי בנייה.

ברוך רובין
22/11/2020 20:03:28

בדיוק, תראה את פילי עם ה״תהליך״ אטלנטה צריכה להגיע לפלייאוף, ולהקיף סופרסטאר כמו יאנג בשחקנים נורמליים יש כסף יש הרבה רוקיס מצויין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  המשגיח

אגב יש מצב טוב שקולינס מוטרד לאו דווקא עכשיו אלא בהמשך העונה הוא מסיים חוזה ורוצה ברינקב

ברוך רובין
22/11/2020 20:08:54

כן הוא רוצה להעתיק את הטוויטר של ואן פליט האמת הוא יקבל ברינקס מזבל כמו הניקס או שארלוט הוא לא שחקן שני בקבוצה שרוצה להיות קוטנטדרית

חגי "התותח" ניסני
22/11/2020 20:22:07
הגב ל  המשגיח

אני לא מת על בוגי. אבל נראה לי שהם תמיד יכולים לבחור במידה ויש שם פיצוץ אוכלוסין. אם הם לא ישתמשו בכסף הזה הוא ילך לפח

חגי "התותח" ניסני
22/11/2020 20:22:47

* הם תמיד יכולים למצוא טרייד..

א.ב
א.ב
23/11/2020 9:29:27
הגב ל  המשגיח

אטלנטה יכלו לעשות 3 דברים עם המקום לשכר:
1. לתת חוזה מופרך להייורד או ואן פליט.
2. לחכות לשנה הבאה ולהתחרות עם חצי ליגה על סטארים שאף פעם לא באים לאטלנטה (מתנצל בפני ג'ו ג'ונסון)
3. להחתים שניים שלושה שחקנים טובים שהם לא מקס וללכת חזק על פלייאוף.
הלכו על 3, לדעתי הם די סומכים על הכישרון שיש שם, רואים את יאנג כפרנצ'ייז שאפשר לבנות סביבו, אני חושב שגם קאם רדיש יכול להיות מצוין, לקחו את אוקונגו שכנראה יהיה סנטר סבבה שמתאים ליד יאנג. במצב הזה חבל להם לחכות, הצליחו להביא שחקנים טובים שבאמת יכולים לתרום: גאלו וכנראה גם בוגדנוביץ', הביאו את רונדו לתת ניסיון והדרכה ואולי אפילו הגנה (והיה חסר להם רכז שני), קולינס אולי ישתלב ואולי יעבירו אותו בשביל עוד נכסים/עומק.
זו קבוצה שבמזרח היא בפלייאוף 99% ועם שלד צעיר שאפשר לבנות סביבו גם הלאה אחרי שהחוזים של גאלו וקפלה נגמרים.
לדעתי עשו עבודה מאד יפה במקום להשאר לחכות לכוכב שלא יגיע ובלי פלייאוף.

trusttheprocess
trusttheprocess
22/11/2020 20:34:27

הקינגס לא ישוו את ההצעה , יש שם טרייד קיקר שהופך את החוזה למקס קונרקט שהקבוצה ששולחת אותו (סקרמנטו או אטלנטה) משלמת את זה והקבוצה שמקבלת אותו צריכה לספוג את זה תחת תקרת השכר.
למעשה יש לבוגדנוביץ' נו טרייד קלאוס כי אף אחד לא יעשה עליו טרייד במצב כזה

דדי
דדי
22/11/2020 20:37:01

זה לא יפריע לאף קבוצה שרוצה אותו.
טרייד קיקר זה כסף קטן.
אבל הקינגס הרגע נתנו חוזה מקסימום אז אולי יעשו את הטעות וישתפנו.

trusttheprocess
trusttheprocess
22/11/2020 20:42:33
הגב ל  דדי

בוודאי שזה יפריע, זה 10 מליון אקסטרה
הקינגס לא ישוו, ןאטלנטה תיתקע עם החוזה המטומטם הזה

דדי
דדי
22/11/2020 20:53:03
הגב ל  trusttheprocess

10 מיליון ל 4 שנים לא ירתיע אף אחד שרוצה את בוגדנוביץ, במיוחד לא קבוצות שאין להם אפשרות אחרת להחתים שחקנים בסכום הזה.

דדי
דדי
22/11/2020 20:56:15
הגב ל  דדי

וזה בטח לא הופך את זה למקסימום או אפילו קרוב לזה.

ברוך רובין
22/11/2020 21:05:27
הגב ל  דדי

דדי צודק כלום כסף

חגי "התותח" ניסני
22/11/2020 20:47:42

קודם שיעשו פלייאוף. אבל זו לדעתי לא תהיה החמישיה.

יואב
יואב
22/11/2020 20:53:18

בוגדן הוא שחקן שאתה רוצה בקבוצה
אם יראו שזה לא הולך יוכלו לקבל עליו לא מעט בטרייד בעונה הבאה

ברוך רובין
22/11/2020 21:00:54

התחלתם עם החומרי הזייה חמישייה כזאת המינימום שלה זה חצי גמר העונה ושנה הבאה מרסקת את המזרח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הם מאלו שאמרו שטריי יהיה פלופ אז עכשיו מקנן בהם החשש… ההוקס הולכים לסיים גבוה ולנגב לא מעט.
לויד פירס בעונה שאם לא ירשים הולך הביתה.

חגי "התותח" ניסני
22/11/2020 22:37:50

רועי יש להם כלים הגנתיים מצויינים בשביל זה. יש להם יכולת לעלות עם הרכבים שיכולים לכלול את האנטר/רדיש/דאן/ אוקנגו, וכמובן שקולינס הוא שומר טוב גם אם לא מעולה.

etayle
etayle
23/11/2020 0:00:03

ברוך הוא בדיוק סיים צבא, זו בדיוק התקופה.
צחוק בצד, זה תלוי בסיד שהם יסיימו, אני מאמין שיסיימו גבוה,וילחמו יפה סיבוב ראשון.
במזרח יש קבוצות לא כל כך רעות, אבל 4 0 נשמע מוגזם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ממי יחטפו 4 0? 😂😂😂😂 מהבאקס? אין שום קבוצה במזרח שתביא להם 4 0 ולא 4 1 וכנראה גם לא 4 2.
סיבוב ראשון? זה קבוצת טופ 4 בעונה הסדירה.
אתה מתלהב מההיט ובוסטון? מי יתן להם 4 0?

דדי
דדי
22/11/2020 20:39:29

ההוקס מנצחים את האופסיזן אם הקינגס לא משווים.

יואב
יואב
22/11/2020 20:52:10
הגב ל  דדי

דדי אני מסכים
עזוב קבוצה בוגדן הוא נכס
לא יתאים עוד עונה אפשר להעביר הוא לא אוברפיי

zivovivo
zivovivo
22/11/2020 20:58:03
הגב ל  יואב

אני היחיד שחושב שבוגדן הוא יותר קלוריות ריקות מאשר שחקן שבאמת עושה הבדל?
לא יציב, לא עושה הגנה, מתקשה לראות את ההתלהבות. הוא נהדר להייליטס אבל מי שרואה אותו בקבוע רואה בקלות את הדאון סייד.

אור
אור
22/11/2020 21:01:18
הגב ל  zivovivo

מצד אחד אני מסכים, מצד שני הוא עוד לא הגיע לשיא היכולת שלו ובשביל 18 מיליון לעונה זה לא הימור כזה גדול

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

אין פה הימור בnba הכל דינמי והכל סחיר. על בוגדן וגאלו תמיד יהיו קופצים גם אם יאכזבו.
ההוקס הביאו את ההכי טוב שהם יכלו להביא מה לעשות הארדן ויאניס לא עמדו בתור. מה יעשו ניקס? ששנים מחכים לכוכב?
להם יש כבר סופרסטאר טריי וכדאי למהר לבנות סביבו שלא יקרה דיוויס או שיחכו לדקה ה90 לאול אין כמו בבאקס….
מי שאין לו כוכב בשבילו הכי טוב זה לעשות הינקי כמו בפילי או אוק אבל בשנייה שהשגת כוכב זהו להתחיל לבנות סביבו במקסימום כוח והכי מהר.
תהליך שמהליך זה שטויות.
דנבר היא דוגמא מושלמת להתהליך שיחסית מצליח ועדיין בשביל טבעת יצטרכו עוד כוכב.

אור
אור
22/11/2020 21:11:52

ההוקס יכלו להביא במקום שניהם את היוורד 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂😂
אתה לא יודע איך שמחתי שהוא חתם בשארלוט ממש חששתי שההוקס יחתימו אותו

דדי
דדי
22/11/2020 21:13:44

אפשר להגיד שהם הנחיתו 2 מ 5 השחקנים החופשיים הכי טובים בשוק (לא מחשיב את דייויס ואינגראם).
הביאו גם את רונדו ודאן.
אחלה אופסיזן.

דדי
דדי
22/11/2020 21:02:35
הגב ל  zivovivo

אני מאד אוהב אותו וחושב שיתאים נהדר ליד יאנג.
.
סימן השאלה הוא אכן ההגנה, במיוחד בהרכב שמשחקים בו טריי, בוגדן וגאלו.
אבל אף אחד לא טען שהקבוצה מוכנה להתמודד על אליפות.
צעד גדול קדימה לדעתי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דדי

הגנה לא יהיה אבל יהיה כיף 😎 וההתקפה שם מספיק טובה לנגב לא מעט במזרח.

ברוך רובין
22/11/2020 21:19:02

ברור לפחות חצי גמר מזרח, קבוצה כזאת מנגבת את בוסטון בקלות

Avri
Avri
22/11/2020 22:20:21

ממש צר לי לשפוך מים קרים על אוהדי אטלנטה החדשים, אבל בשנה שעברה הקבוצה הזאת היתה קבוצת ביבים. אם כל הכבוד לסרבי ולאיטלקי (ויש המון כבוד!) הם לא שחקנים שעושים את ההבדל בין מקום כמעט אחרון במזרח החלש למקום בגמר איזורי. תהיה שם קבוצה נחמדה אבל די נסחפתם.

אור
אור
22/11/2020 22:40:45

נכון, אבל לא מופרך שתוך שנתיים-שלוש הם בגמר המזרח ומעלה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  zivovivo

תלוי מי מאמן ומה בונים לו הקינגס לא בדיוק היו דוגמא לאימון. ההוקס בעיקר צריכים מישהו שישים צאקות לבד וקצת יצור לעצמו. זה בוגדן עושה.
הייתי מעדיף את הילד אבל אתם עשיתם החלטה נכונה 😎.
מה עם הריסון בארנס? עד מתי

אור
אור
22/11/2020 21:23:44

חכה, אולי הקינגס ישוו

רן הנרגן
22/11/2020 20:55:58

דדי, אתם בבעיה קשה.
.
בעקבות ההחתמה של הראל אתם בתקרה קשוחה וזו ממש בעיה כי יש לכם כסף רק ל 4 חוזי מינימום וגם כך תוכלו למלא רק 14 חוזים . אני אפילו לא בטוח שתוכלו להשתמש ב 2-way כי אם אני זוכר נכון הכסף שהשחקנים האלו מקבלים בימים שהם עם הקבוצה הראשית נספר תחת התקרה.

דדי
דדי
22/11/2020 21:00:01
הגב ל  רן הנרגן

מאחל לכל קבוצה בעיות קשות כאלה.
עוד לא קיבלו החלטה על הביי אאוט של דנג.
ותמיד אפשר להטריד את מגי.
בכל אופן, לא נכנסים למצב של תקרה קשיחה בלי תכנון.
.
אתם לצערי בסיכוי גבוה לקבל שחקן טוב מאד על חוזה מינימום.

ברוך רובין
22/11/2020 21:01:55
הגב ל  דדי

הלייקרס עם הסגל החזק בליגה בפער, איזה בעיות יש בדיוק?

אור
אור
22/11/2020 21:02:07
הגב ל  דדי

כמו מי? שמעתי קאזינס פנוי..

ברוך רובין
22/11/2020 21:06:52
הגב ל  אור

אני חושב שקאזינס גמר את הסוס אבל אם מישהו שיכול להרגיע את הראש הדפוק שלו זה לברון, כמות נהג קייסים שהיו בלייקרס שנה שעברה ועדיין לקחו אליפות בהליכה וחדר ההלבשה חזק ומאוחד , זה אחד החוזקות של לברון

אור
אור
22/11/2020 21:12:58

כן, דדי מדבר על ג"ס.

רן הנרגן
22/11/2020 21:32:14
הגב ל  אור

דדי מדבר על גאסול.

דדי
דדי
22/11/2020 21:35:51
הגב ל  אור

אמרתי שחקן טוב מאד.

ברוך רובין
22/11/2020 21:55:06
הגב ל  אור

הגופה של גאסול לא יכולה לשחק בישראל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

פה מארק גאסול מנגב ברוך. הסנטרים פה במצב נוראי

etayle
etayle
23/11/2020 0:04:22
הגב ל  דדי

מסכים עם דדי. הם (לדעתי) השתדרגו משנה שעברה. השאלה כמו תמיד תיהיה כמה לברון יכול להמשיך בכושר הזה.
שרודר קוזמה(פופ) לברון הארל ודיוויס, בהצלחה לקבוצות מול זה

אור
אור
22/11/2020 21:04:04

אין ב-NBA פיצוי אם מסכמים על offer sheet? בענפים אחרים זה יכול להגיע ל-3 בחירות סיבוב ראשון

עידו גילרי
22/11/2020 21:17:26
הגב ל  אור

זה היה ככה בעבר.

אור
אור
22/11/2020 21:22:13

עדיף בלי, ואם כך מפתיע שזה לא קורה יותר

עידו גילרי
22/11/2020 21:34:54
הגב ל  אור

מה לא קורה יותר?

אור
אור
22/11/2020 21:36:58

שאין יותר offer sheets

עידו גילרי
22/11/2020 22:01:40
הגב ל  אור

זה לא קשור.

ברוך רובין
22/11/2020 21:08:41

עם אטלנטה מצליחה להחתים אותו הם עשו את הקיץ הטוב בליגה, דני צלפים מצויינים ליד יאנג, אני לא מחזיק מהגופה של קאפלה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח ישעיהו הרטשטיין 😂😂 חתם בלחוס

אור
אור
22/11/2020 21:24:41

צריך לאזרח בזריז לנבחרת שלנו

רן הנרגן
22/11/2020 21:37:23

התהפך העולם. בשנות השמונים והתשעים במזרח שמרו ובמערב רצו. היום במערב שומרים ובמזרח, הרבה פחות. למיאמי , שכן שומרת, זה נתן גמר.

דדי
דדי
22/11/2020 21:39:12

סוף סוף הושלם הטרייד של הולידיי.
אדאמס לפליקנס והיל לאוקלהומה.
גם דנבר שם עם איזה החלפת בחירות.
עשו מזה 4 קבוצות…

MBK
MBK
22/11/2020 21:40:23

2020 ממשיכה לתת בראש
הניקס עוד לא עשתה את הטעות שלה

דובי
22/11/2020 21:43:50
הגב ל  MBK

הס

דדי
דדי
22/11/2020 21:44:49
הגב ל  MBK

איפה אתה מידן ?
השטח בוער.

MBK
MBK
22/11/2020 22:53:25
הגב ל  דדי

תקופה לחוצה אש
הלייקרס עשו מהלכים גדולים
עוד גארד וגבוה והמצב פיקס
גאסול יהיה פאיקנג הזייה
אני לא דואג יותר מידיי כי הם יאספו מישהו שיחתך במרץ לסגור את הפינה סופית

רן הנרגן
22/11/2020 21:44:04

פינת ג"ס: הרושם שלי שבוב מיירס רוצה להשתמש בשליש הראשון כדי לבחון מי מערמת הצעירים: לוני, כריס, פסקל, פול, מלדר, סמילי עולה כיתה ומי יפנה מקומו לותיקים שיאספו מערימת החוזים שיחתכו. הבעיה שגאסול יציב לו פיתוי שאי אפשר לעמוד בפניו ואת המחיר, בדקות משחק, ישלמו לוני וכריס, למרות שלא רואה את גסול משחק הרבה ובטח לא כל משחק. הוא ישמור על הגוף לפליאוף.

דדי
דדי
22/11/2020 21:46:35
הגב ל  רן הנרגן

גאסול ישחק בלייקרס או בראפטורס.
.
לא משתגע מזה.
אולי יעזור ספציפית עם ג׳וקיץ׳.

ברוך רובין
22/11/2020 21:56:56
הגב ל  דדי

למי גאסול יעזור הגופה שלו סיימה את הקריירה, לוני זה פח אשפה גם לא מתאים לליגה אולי לסין, פסקל היחיד שיש לו שם כישרון

רן הנרגן
22/11/2020 22:03:50

מה יהיה אתך ברוך? אתה מסתכל על משחקים או רק קורא פה? לוני למרבה הצער מרבה להפצע אבל כשהוא בריא הוא חלומו של כל מאמן. הוא שומר מצויין, שאל את הארדן, מבין את המשחק ויודע לקחת ריבאונד התקפה כשצריך. למרות שהוא צעיר הוא בוגר ולא צריך לתחזק אותו כמו את רוב הצעירים. בקולג הוא גם קלע טוב משלוש אבל אני מניח שניתוחים בשתי הירכיים פגעו במכניקה של הזריקה.

ברוך רובין
22/11/2020 23:50:28
הגב ל  רן הנרגן

מי שומר מצויין? השומר הכי חלש בליגה לוני טונס

Amitlahev
22/11/2020 21:53:54

החתמות מעניינות מאוד של אטלנטה. יש להם סגל שאי אפשר להתעלם ממנו. יאנג, קולינס, קאפלה, דאן, רונדו, בוגדן? , גלו ועוד צעירים נחמדים. לא רע בכלל. גם מילווקי ולייקרס שיחקו אותה.
איזה טירוף הליגה הזאת. בארטנס, ג'ו האריס, בוגדן – שחקנים שלפני עשור היו אומרים תודה על 4 מיליון לעונה והיום מגרדים את ה-20 מיליון לעונה…

רן הנרגן
22/11/2020 22:05:02
הגב ל  Amitlahev

מי המנהיג? יאנג כשמו כן הוא. רונדו מטורף מידי ובכלל רונדו לא מצליח בקבוצות שאינן קונטנדריות.

רן הנרגן
22/11/2020 22:13:31
הגב ל  Amitlahev

תמיד היו שחקנים כאלו שהמזל חיך אליהם. בטום סוגר חוזה שנתן לו 20 – 30 לשנה. ביזמור סיים חוזה שבשנה האחרונה נתן לו 19 מיליון. צירוף של כמות הקבוצות ורמת ניהול נמוכה בחלק מהקבוצות.

דדי
דדי
22/11/2020 21:54:10

אם הסנטרים של הלייקרס יהיו גאסול והארל, אני ממש ממש מקווה לווילי קולי סטיין.
לא ששמעתי על זה משהו, אבל כל האורך האתלטי הולך לאיבוד.

ברוך רובין
22/11/2020 21:57:52
הגב ל  דדי

קולי סטיין יהיה מדהים לליקרס, אני עדיין לא מבין מדוע מינוסטה לא ניסתה למשוך אותו הוא היה נפלא ליד טאונס במכללות

דדי
דדי
22/11/2020 21:58:56

אולי עוד ינסו ?
מבחינה פיזית אני לא רואה עוד אופציות פנויות.
הכי קרוב זה מאהינמי. ugh

רן הנרגן
22/11/2020 22:05:55
הגב ל  דדי

מאד אכזב אותי בחצי עונה שלו בג"ס. הוא גם מגנט לפציאות.

יואב
יואב
22/11/2020 22:08:30
הגב ל  דדי

רק דברתם
בדללאס

דדי
דדי
22/11/2020 22:03:37

עכשיו אומרים שהלייקרס מנסים לארגן לגאסול עוד כסף.
הבעיה היא שבהגדרה זה אומר טרייד של מגי, אולי טרייד של 3 קבוצות.
מגי יכול להביא בחזרה 7.4 מיליון בשכר.
אני מאד מקווה שיהיה שם עוד שחקן חוץ מגאסול.
העומק נהיה בעייתי.

דדי
דדי
22/11/2020 22:15:53
הגב ל  דדי

בעצם זה לא משנה – תקרה קשיחה.

דובי
22/11/2020 23:05:45
הגב ל  דדי

נחמד לכם לעשות אותנו פח למגי. סבבה אני אומר

דדי
דדי
22/11/2020 23:14:40
הגב ל  דובי

לא להרבה זמן.
בטח ישוחרר וילך לדנבר.

דובי
22/11/2020 23:18:32
הגב ל  דדי

נראה לך שהחברים מפיניקס יחגגו גם את ההחתמה של אטואן מור?

דדי
דדי
22/11/2020 22:05:28

טוב, קולי סטיין חזר לדאלאס.

שחר אלוני
22/11/2020 22:57:31

מה חסר בגבוהי הלייקרס? יש את מגי, דייויס, הראל
וגם מרקיף, לברון, קוזמה מוסיפים גובה

דובי
22/11/2020 23:06:22

ואם אפשר להחליף את מגי בגאסול?

דדי
דדי
22/11/2020 23:15:09

מרקיף לא בסגל.

Smiley
23/11/2020 0:14:56

וויטסייד פנוי

לילי
לילי
22/11/2020 23:14:41

יופי. מיטשל יקירי יקבל את הברינקס שלו אצלנו – לא מפתיע אבל בהחלט משמח, אני מאמינה שהשנה הוא עושה את הקפיצה שהראה בפלייאוף לרמת סופרסטאר אמיתי.
עכשיו צריכים למצוא טרייד טוב על גובר, או אכשהו להשאיר אותו בחוזה שלא עובר את ה25M לשנה (שזה גם גבולי אבל הוא רוצה הרבה יותר הצרפתי הענק הזה).
שלא תטעו אני דווקא אוהבת אותו אבל מקס הוא לא שווה בשום עולם.
בכל מקרה – אוניל על חוזה מציאה ממש, קלרקסון מחיר סביר, פייבורס ואינגלס טיפלה יקרים, ובויאן שווה כל סנט אם רק לא יפצע.
אני מרוצה מהמצב שנהיה בוא קיץ הבא מבחינת פיירול – רק שידעו בקבוצה לעשות את המהלכים הנכונים.

jefffoster10
23/11/2020 0:11:48
הגב ל  לילי

קונלי?

לילי
לילי
23/11/2020 0:20:43
הגב ל  jefffoster10

חוזה נגמר.
תקע לנו את החיים הפגרה הזאת אבל שנה הבאה הוא לא יהיה חלק מהפיירול.
אולי יהיה טרייד במהלך העונה לקבוצה שרוצה מקום מתחת לתיקרה בקיץ 21 (שעומד להיות חזק יחסית מבחינת שחקנים חופשיים) ואז המצב ישתנה אבל כרגע צפוי לא מעט מקום מתחת לתיקרה (לפני החוזים של מיטשל וגובר).

צ'יקו
22/11/2020 23:26:38

לגמרי, אנדרייטד ברמות, שחקן שיכול לעלות מקצה הספסל ולשנות מומנטום

ברוך רובין
22/11/2020 23:55:11

לא חסרים גופות אחרות?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂😂
זה המגבת שעושה נעים בגב לבוקר על הספסל. דק משחק הוא לא יראה הרבה. יולב קאפ

אשך טמיר המקורי
23/11/2020 5:46:41

אחלה שחקן, מאוד אנדרייטד

Smiley
23/11/2020 0:12:59

טאטום בעקבות מיטשל
Adrian Wojnarowski
@wojespn
Jayson Tatum has agreed to a five-year, $195M extension with the Celtics, source tells ESPN.

Avri
Avri
23/11/2020 0:42:22
הגב ל  Smiley

צפוי, אבל עדיין חדשות נפלאות.

אור
אור
23/11/2020 1:38:57

טי ג'יי ליף מקבל הזדמנות אחרונה להציל את הקריירה עם טרייד לתאנדר, הפייסרס מקבלים סיבוב שני

Smiley
23/11/2020 1:42:42
הגב ל  אור

הפייסרס מנסים לחסוך מס

אור
אור
23/11/2020 1:47:15
הגב ל  Smiley

כן אבל חסרים להם שני שחקנים ועוד מתוכנן טרייד על אולדיפו אני מניח

אור
אור
23/11/2020 1:48:17
הגב ל  אור

עידן צודק הסיבוב שני עובר לתאנדר ולא הפוך

עידן
עידן
23/11/2020 1:41:31

אוסטין ריברס בניקס
טי גיי ליף הוטרד יחד עם בחירת דראפט סיבוב שני עתידית מאינדי לאוקלהומה.
פרסטי ממשיך לאסוף בחירות ועודמקבל ששחקן צעיר שאולי יצליח לעשות ממנו משהו כי באינדי לא קיבל את ההזדמנות.
בפוסט הקודם ניתחתי את הסגל של הווריירס ואמרתי שמה שצריך זה עוד שחקן סטייל בייזמור לספסל אז קיבלתי

דדי
דדי
23/11/2020 1:52:19

הווריורס כמעט קיבלו את ביינס במינימום, אבל כנראה שהשיג יותר.

דדי
דדי
23/11/2020 1:54:37
הגב ל  דדי

הוא יחתום בטורונטו.

דדי
דדי
23/11/2020 1:57:32
הגב ל  דדי

על 3 אם גאסול נשאר, על 7 אם לא.

עידן
עידן
23/11/2020 1:59:47

מיניסוטה מעבירה את עומארי ספלמן ובחירת סיבוב שני לניקס
הניקס מעבירים למיניסוטה את אד דייויס

עידן
עידן
23/11/2020 2:00:16
הגב ל  עידן

עומארי ספלמן וגייקוב אוואנס

דדי
דדי
23/11/2020 2:01:12
הגב ל  עידן

יופי של דיל לשניהם.

ברוך רובין
23/11/2020 2:35:22
הגב ל  עידן

מאיפה מביאים את הגופות האלה?חסר שחקנים בגי ליג? הייתי בטוח שדיוויס פרש לפני שנתיים ראיתי את הגופה שלו השנה ביוטה באיזה משחק

עידן
עידן
23/11/2020 2:46:49

מארק גאסול בלייקרס

עידן
עידן
23/11/2020 2:48:40
הגב ל  עידן

גאסול חתם לשנתיים

דדי
דדי
23/11/2020 2:47:12

מגי לקליבלנד, אז זה אומר גאסול ללייקרס, אבל המספרים לא ממש מסתדרים במגי לקליבלנד תמורת ״כלום״.
יש כאן עוד חלקים נעים.

עידן
עידן
23/11/2020 2:47:33

ארון ביינס בטורונטו
שנתיים 14.3 מיליון

Smiley
23/11/2020 3:04:28
הגב ל  עידן

Bobby Marks
@BobbyMarks42
The second year in the Aron Baynes contract with Toronto is a team option, league sources confirmed to ESPN.

דדי
דדי
23/11/2020 2:48:09

וכמובטח, עכשיו שגאסול הלך – ביינס לטורונטו ב 7 מיליון לעונה.
חוזה לשנתיים.

עידן
עידן
23/11/2020 2:50:52

קליבלנד נותנת ללייקרס את אלפונסו מקיני וגורדן בל

עידן
עידן
23/11/2020 2:51:32
הגב ל  עידן

שניהם חוזים לא מובטחים שהלייקרס יכולים לחתוך אותם

דדי
דדי
23/11/2020 2:52:01
הגב ל  עידן

הא, אוקיי. עכשיו הגיוני. ויעבירו לפחות אחד מהם הלאה.

דדי
דדי
23/11/2020 2:56:44
הגב ל  דדי

אבל זה עדיין לא יעבוד לפי החוקים.
זה חייב להיות טרייד של 3 קבוצות כששני השחקנים מקליבלנד או לפחות אחד מהם הולך לטורונטו.

דדי
דדי
23/11/2020 3:06:19
הגב ל  דדי

אם זה לא טרייד של 3 קבוצות אז גאסול יהיה חייב לחתום על מינימום.

ברוך רובין
23/11/2020 3:13:51

לא מבין מה הלייקרס מביאים את הגופה של גאסול כנראה בשביל להחליף את הגופה של דנג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בתור סנטר 2 3 הוא סבבה לגמרי. בפלייאוף יכול לתת 2 3 משחקים מכות וכמה קליעות שיכנסו זה כל מה שצריך ממנו. כמו עם רונדו.
בעונה הסדירה הוא ינוח טוב

ג'ט לג
ג'ט לג
23/11/2020 3:27:50

גופה לא גופה, הלייקרס עשו החתמות כלכך טובות שהפער שלהם על שאר הליגה רק הלך וגדל, כל דולר שם נוצל בשביל להביא עוד שחקן.
לברון הוא הGM הכי טוב בליגה בפער. כל השחקנים חותמים אצלו בחצי מהשווי שלהם. כל הטריידים שלהם בול פגיעה. גם השחקן ה12 בסגל הוא מישהו שיכול לתרום בפלייאוף

ברוך רובין
23/11/2020 3:45:07
הגב ל  ג'ט לג

ברור ללברון יש קייס לגואט בGM לא רק כשחקן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לברון ממזמן gm goat אין תחרות אפילו.

trusttheprocess
trusttheprocess
23/11/2020 3:45:20

our long national nightmare is over

מארק גאסול לא יגרום לאמביד לבכות בפלייאוף…

******לפחות לא עד גמר ה NBA
הלייקרס מבינים עניין, הם יודעים שגאסול זה אפילו לא סוס מת, זה בואש מת
יש רק שחקן אחד שגאסול יכול לעצור ולברון מבין שאף אחד לא יעצור את פילי מלהגיע לגמר ה NBA

שחר אלוני
23/11/2020 3:57:49
הגב ל  trusttheprocess

נראה שמכוונים ליוקיץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  trusttheprocess

יפה 😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה מי נשאר הארדן ראס אולדיפו דארקסייד?
אני ככ מופתע שביל טרם הוטרד מווש

רן הנרגן
23/11/2020 5:47:28

כך חולפת תהילת עולם. הרבה שחקנים שעברו במערכת של ג"ס הושלכו כחפץ ללא ערך במסגרת העברות הלילה. אומרי ספלמן ואוונס נזרקו ממינסוטה. מגי מליקרס ובל ומקיני מקליבלנד. אליהם אפשר להוסיף את קיי בואמן ששוחרר מג"ס עצמה. רק כריס בושר קיבל חוזה של 13 מיליון מטורונט. החיים בשולים של הנבא אכזריים.

Smiley
23/11/2020 7:16:35
הגב ל  רן הנרגן

כל מי שהזכרת, נלבד מגי, לא ממש היה רלוונטי בווריורס. אפשר להגיד את זה על כל שחקני השוליים שהיו באלופו כאלה ואחרות

אשך טמיר המקורי
23/11/2020 6:08:22

מקיני ובל שחקנים משלימים מצוינים.
לא סגור על זה שהארל וגאסול זה שדרוג על האוורד ומגי.

asaf
23/11/2020 11:07:31

גם אני כאוהד לייקרס לא סגור שזה טוב יותר. מסכים על מגי, הווארד משלם על זה שהוא אידיוט בעיקר לצערי.

אשך טמיר המקורי
23/11/2020 6:10:20

האוורד ומגי משלמים על זה שלא בקלאץ'. נזרקו לכלבים אחרי שנתנו את הדם והנשמה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

גאסול החתמה מצוינת ללייקרס, עדיף על הווארד ומגי בכל פרמטר. עכשיו רק נשאר לראות איך דייויס תוקע להם ברז וחותם בניקס
😉
.
לא יודע מה היה אפשרי ומה לא, אבל חבל שביינס לא הגיע לקונטנדרית. בכל מקרה טורונטו ימשיכו לדבר חזק במזרח.
.
ואצלנו – קווינדארי וויתרספון ימשיך לעונה נוספת בחוזה טו-וואי עם הגי ליג. נחיל גארדים זועמים עולה על הליגה מכיוון סאן אנטוניו. נראה מה יצא מזה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קווינדארי וויתרספון
😂😂😂😂😂 אין מצב שהמצאת דבר כזה לכן אני מניח שזה אמיתי

שוקיין דאנקסוואגר חתם בפילי מהגי ליג

גיא רוזן
23/11/2020 7:52:21

לטעמי,
מארק גאסול זה שיחוק של הלייקרס.
מי שצפה בו בעונה שעברה יודע שהוא כבר ממזמן לא משחק ברמה של סנטר פותח,
שהוא לא מסוגל לתת יותר מ-20 (גג 25 דקות) למשחק,
שהיכולת שלו ליצור נק' הפכה ללא קיימת.
.
מה שהוא עדיין נותן, זה שלוב של שכל הגנתי, וגוף בצבע.
ההגנה שלו על סנטרים "קלסיים" היא עדיין טובה מאוד. הוא יכול לעשות את מה שהאוורד עשה בהתמודדות מול יוקיץ',
רק עם פחות משחק מלוכלך…
מול היוקיץ', אמביד, אייטון של הליגה (בשנה הקרובה אייטון מרוויח את מקומו ברשימה) –
גאסול נהדר.
מול שחקנים שבורחים לפרימטר?
היכולת שלו בהגנת החילופים?
תמיד הוא חיפה על היעדר אתלטיות עם שכל. הוא עדיין עושה את זה, רק הפער גדל עם השנים…
ועדיין, הוא עדיף בתחום זה (ובהפרש) ממגי, לדוגמה.
.
ועדיין,
יש דבר אחד בודד שהופך את ההחתה הזו לכל כך נכונה עבור הלייקרס –
מדובר על שחקן שבקריירה קלע 35% מהשלשות שלו,
ובתקופתו כשחקן טורונטו המספר נושק ל-40%
.
היכולת להציב על הפרקט חמישייה עם לברון, דייויס, ו3 קלעים כאשר אחד מהם הוא סנטר,
הופך את הלייקרס למפחידים בהרבה.
לעמוד בפינה, או לסגת לטופ אוף דה קי במהלך פיק אנד פופ,
יהפכו את מגוון האפשריות של הלייקרס בהתקפה למפחיד בהרבה.
.
השורה התחתונה?
אני חושב שזה מהלך שלא מעט יחשבו שהוא סתמי.
אני חושב שזה יהיה מהלך שיוכיח עצמו אפילו יותר מזה שהביא ללייקרס את האוורד.

עידו גילרי
23/11/2020 7:53:59
הגב ל  גיא רוזן

גיא בחייאת לגאסול קריירה כל כך יפה למה להרוג אותה בצורה כל כך אכזרית…?

גיא רוזן
23/11/2020 7:59:27

אני את מלאי הניחוס שלי בשנים האחרונות שורף על הפוטבול והבייסבול (ע"ע ג'איינטס וברונקוס. ע"ע אלופות שהן יריבות ישירות של הקבוצות שלי…)
דייויס שרד את הניחוס,
גם גאסול ישרוד.
.
(מה יהיה עם הסאנס? זו השאלה האמתית…
אני אוגר מלאי אנטי ניחוסינים שיהיה ארוך מפוסט קדם העונה של הסאנס…)

asaf
23/11/2020 11:05:51

הלו סניף אוהדי הסאנס באתר …מה קורה עם הניהול וקבלת ההחלטות המקצועית פתאום? שלא תתרגלו בטעות לכל הטוב הזה. עד עכשיו אוף סיזון לתפארת.

אשך טמיר המקורי
23/11/2020 8:56:43
הגב ל  גיא רוזן

הוא סוס מת.
מגי והאוורד נתנו יותר ממנו (לובים, חסימות, ריבאונד).
הקליעה שלו משלוש – שהייתה היתרון הגדול לצד השכל – צנחה משמעותית עונה שעברה.
זכרתי שהוא היה איום והחטיא שלשות פנויות לגמרי בפלייאוף.
בדקתי כדי לוודא – 18.5% משלוש בפלייאוף.
הוא לא זז על המגרש, לא מסוגל לקלוע וגם בהגנה הוא כבר לא פקטור.
סוס מת.

golan
golan
23/11/2020 11:09:28

זה מזכיר את התגובות שהיו פה להחתמה של הוארד …
בסוף אתה טוען שהוארד בלתי ניתן להחלפה או משהו ?
החתמה מצויינת, נראה את יוקיץ שומר עליו בפרימטר…

etayle
etayle
23/11/2020 11:17:49
הגב ל  golan

גאסול היה זוועתי בסדרה נגד בוסטון! איזה פרימטר …
אבל הוא יכול לתרום דברים סבירים, אבל לא לצפות ממנו ליותר מידי.

אשך טמיר המקורי
23/11/2020 12:06:17
הגב ל  golan

האוורד יכל לשנות גישה ולתת 100% מאמץ ולשפר את הניידות (רזה) – פיזית הוא היה עדיין בכושר.
מה גאסול יכול לשפר? פיזית הוא גמור, ונראה שגם הקליעה אבדה.
הוא למעשה רצה לעבור ליורוליג.
לא אמרתי שהאוורד בלתי ניתן להחלפה, אמרתי שהוא נתן יותר ממה שגאסול יכול לתת כיום.

ברוך רובין
23/11/2020 12:37:26

אני מסרכם עם האשך גאסול יכול לתרום רק באתר hoops . מי שחושב שהגופה הזה יעצור או יאט את יוקיץ שפשוט יקלע מ3 וחצי מרחק מולו ימשיך להתבדות, זה לא אמביד האבל שלא מסוגל לקלוע בפלייאוף.
גאסול פסח מעולם הכדורסל לפני שנתיים אבל בדיוק כמו שגיא ניסה למכור את הורפורד הוא מוכר את גאסול ״סנטר קולע שלושות״. הווארד כיום טוב מגאסול הוא אינו בקלאץ.

ברוך רובין
23/11/2020 12:42:59

לזכותו של גיא יציין שהכתיבה שלו והשתף כל כך יפה וקולח בעברית, למרות שהוא כותב שטויות הכל נשמע נכון, הלייקרס התחזקו משמעותית באוף סיזן אבל נחלשו בהגנה מול הסנטרים המסיביים ,הגופה של גאסול ממש לא התשובה וגם לקלוע הוא כבר לא יכול.
.
בלייקרס או קלאץ נישיון יש המון שיקולים כלכליים שמשפיעים יותר מאשר שיקולים מקצועיים, אחרי זה אין שום סיבה בעולם שלא מחתימים את איבקה והווארד, מאשר הראל וגאסןל

עידו גילרי
23/11/2020 12:45:39

אתה לפחות תמיד כותב שטויות שנשמעות כמו שטויות.
מה שנקרא – אמת בפרסום.

ברוך רובין
23/11/2020 12:50:07

גרין סימונס הורפורד, לונזו? רוב המקרים אני צודק פה ושם אני נופל, אבל יש לי אחוז פגיעה מאוד גבוה.

עידו גילרי
23/11/2020 12:57:06

כן… ברוב המקרים…
תמשיך.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גילרי ברוך מנגב ברוב המוחלט של המקרים.

עידו גילרי
23/11/2020 15:52:04

כן ברור. כמו שאתה מנגב. במיוחד בשכונה.

שחר אלוני
23/11/2020 10:51:21
הגב ל  גיא רוזן

מסכים, הוא יתן את כל זה והרבה אופי.
אני מקווה בשביל הווארד שהשנה בפילי תסתדר לו

גיא רוזן
23/11/2020 7:57:01

ביינס לטורונטו.
A Match Made In Heaven
.
שחקן אדיר. טונה של נשמה, השקעה אדירה בצד ההגנתי, לצד יכולת לרווח את המשחק.
.
כן, יש לו את החסרונות שלו –
הוא לא מסוגל להיות אפקטיבי ליוטתר מ-25 דקות.
הוא צובר עבירות בקצב מפחיד.
.
אבל כאשר מתבוננים על מכלול יכולותיו,
על השיטה של טורונטו מאז שנרס לקח פיקוד,
ועל השחקנים שלצדו (בדגש על לאורי וואן וליט),
מקבלים באמת שלוב נהדר.
.
שיהיה לו בהצלחה,
הוא אחד השחקנים שהיה הכי כיף לאהוד בסאנס.

asaf
23/11/2020 10:30:18
הגב ל  גיא רוזן

דיל מצוין של הראפטורס. יתחלק עם בושיי שהוחתם מחדש בדק' של עמדה 5.

אשך טמיר המקורי
23/11/2020 8:58:32

אכן, חיבור מושלם. יהיה כיף לראות אותם.

asaf
23/11/2020 11:04:19

מעניין לראות את המשך ההתבגרות של ואן ליט את סיאקם

Alex Rabino
23/11/2020 9:49:06

לא מבין את הלייקרס. מארק גאסול הוכיח בפלייאוף לפני חודשיים שהוא שחקן גמור. הוא לא תרם כלום לטורונטו.

אור
אור
23/11/2020 10:17:19
הגב ל  Alex Rabino

יתרום יותר כלום ממגי

asaf
23/11/2020 10:31:20

החליפו אותו במגי… בעיניי כאוהד לייקרס היה עדיף להשאיר את ג'אבל…

עמיחי קטן
23/11/2020 10:36:13

הלייקרס למעשה איבדו את רוב החמישייה שלהם מהעונה הסדירה – גרין, מגי ובראדלי. הקו האחורי עם שרודר, KCP, מת'יוס וקארוסו אמור להספיק בינתיים, אבל הוא נחלש מהעונה שעברה וגם בעמדה 5 לא ברור מה הלייקרס מתכננים לעונה הסדירה – להתיש את גאסול או לסבול עם הארל.

שחר אלוני
23/11/2020 10:53:33

הקו האחורי התחזק ביחס לבועה.
הסנטרים יותר מותאמים

עמיחי קטן
23/11/2020 12:09:50

מת'יוס שנמוך משמעותי ביחס לגרין ושרודר אולי קצת שדרוג לעומת רונדו בתחומים מסוימים, אבל לא בהגנה.
הקו הקדמי יהיה הרבה פחות טוב הגנתית.
בקיצור – התקפית יש מצב שהלייקרס השתפרו קצת, אבל הגנתית כרגע הם פחות טובים.
יש לשער שמדובר עדיין במועמדת המובילה לאליפות, אבל אני נוטה להאמין שזה יהיה הרבה יותר מורכב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ינגבו קל

עמיחי קטן
23/11/2020 12:23:45

חכה למדדה כולם רצו את איבקה והוא הביא אותו מאחורי הקלעים. יביא רכז נורמלי והם עדיפים על הלייקרס

גיא רוזן
23/11/2020 14:00:11

איבאקה אחלה החתמה.
.
אבל –
מהיכן הם יביאו רכז נורמלי?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רוביו על בברלי כזה?

גיא רוזן
23/11/2020 15:30:43

רוביו תפור על הקליפרס.
.
למה שיתנו אותו תמורת בברלי?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתה מודע לזה שהמחיר של רוביו יהיה בוטנים ונגר נכון?
יאללה אם אתה מתעקש קח סיב 2 גם מתנה עלי.
ימכרו למיני שבברלי זה כוח מנוע מוח ומנטור ילמד את הרכונים לשחק חזק ולטטרש

גיא רוזן
23/11/2020 15:47:34

בשנה שעברה בברלי איבד המון ערך, רוביו צבר ערך.
.
אישית, אני לא רואה את מינסוטה עושים טרייד כזה. אבל –
זו מינסוטה. הכל יכול להיות.

yaniv
23/11/2020 10:45:45

חייב להגיד שגם אני מחזיק בדעה שהלייקרס לא כל כך התחזקו.על פניו נראה שמות מפוצצים אבל לא יודע לאבד את בראדלי,הווארד ורונדו וגפ מרקיף נראה לי שינוי גדול מדי.
למעשה לקחנו 2 שחקנים ששיחקו מצויין בפליאוף והחלפנו אותם בשחקן אחד שברור שהוא לא יכול לשחק בפליאוף ועוד אחד בסימן שאלה.
מה עוד שהלייקרס מקבוצה שהפחידה את היריבות שלה להיכנס לצבע מחשש שיחטפו גג,הפכנו לקבוצה שהיחיד שיכול חסום זה דיוויס +החסימה הרגילה של לברון שהוא רודף אחרי השחקן.
לא יודע לא מרגיש שהתחזקנו כל כך

דן רוזנבלום
23/11/2020 11:21:51
הגב ל  yaniv

רונדו הוא אחד הפוינטים הטובים והחכמים של הדור…
לא יודע למה הוא לא מקבל מספיק תשואות…כנראה בגלל שרוב האנשים לא יודעים להתמודד עם אנשים בעליי אופי חזק.

אשך טמיר המקורי
23/11/2020 12:47:15
הגב ל  yaniv

מסכים.
החיזוק היחיד זה שרודר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו באמת אתה משווה את דוויט ומגי לשואג?

אשך טמיר המקורי
23/11/2020 15:55:08

לא יודע, בבועה הוא היה זוועה.
והם נתנו ללייקרס אחלה ריבאונד, לובים, והגנת טבעת.
כל הכוח שלהם היה בגובה ובהגנה סביב הטבעת. וזה הלך.
(ובמיוחד בשופטים.)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דוויט לא נתן כלום חוץ מכמה מכות ליוקיץ 😂
אין קשר לכדורסל. גאסול שם ינוח כל העונה זה לא טורנטו שם

etayef
etayef
23/11/2020 11:25:28

אחלה קיץ ללייקס.
קיבלו שחקני פנים, ושחקני חוץ ,איכותיים.
הראל השחקן השישי של הליגה כבר שווה את הקיץ. מי שיכול לשחק בעונה הסדירה, יכול לשחק גם בפלייאוף, עניין של להשתמש בו נכון.
רונדו היה מעולה בפלייאוף, אבל לא שווה כסף גדול, הוא יכול להיפצע כל רגע, סיכון גבוה מידי.
קיבלו שחקנים שיכולים לתת אנרגיות ולהוריד עומס מדיוויס ולברון בדרך לפלייאוף.
הגנה על הטבעת? חצי מקבוצות הליגה לא מגיעות לשם, ומשליכות מבחוץ.
ללא ספק התחזקו מאד.
תמיד יש סיכוי שהדימנאמיקה תהיה לרעתם, ושלא תהיה כימיה בין השחקנים, ומהבחינה הזו קשה לוותר על קבוצה אלופה, אבל על הנייר, זה שיחוק.

yaniv
23/11/2020 11:58:03
הגב ל  etayef

רונדו אני מסכים עם דן.שחקן מאוד לא מוערך.מודה שגם אני לא הערכתי אותו מספיק לפני שהגיע ללייקרס אבל מצפייה בו במשך כל העונה הוא פשוט מוח כדורסל אדיר והשילוב שלו ושל לברון היה מדהים.
הראל אז כן על פניו נראה מושלם אבל לא כל כך בטוח בטח שעל המדף היה איבקה שחתם בנוסף לכל הצרות בקליפרס.
לגבי הגנה על הטבעת אז זה לא מדוייק,קודם כל עובדתית הלייקרס חסמו המון,דבר שני זה אפשר לגארדים להיצמד יותר לקלעים שהם לא חוששים שהם יעברו אותם.וגם הויתור על הווארד קצת קשה לי בטח שכר מינימום ובטח עדיף על גאסול

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  etayef

הלייקרס ינגבו השיקצה בקליר פאת נאמבר 5

ברוך רובין
23/11/2020 12:53:10

מועדון הללל ספג מכה אנושה בגלל הפולטיקה, הפיתרון היחיד זה להתאחד ולגייס את כל כוחותיו כדי להילחם בשיקצה ימין שמאל מזרח מערב כל קצוות המפה צריכים להוציא את ראשם ואת בובות הוודו שלהם,זה הסיכוי היחיד שלנו.
.
אנקדוטה קטנה עד כמה קללת הרשע חזקה, קליי תומפסון היה סופרמן שחקן לא פציע כל מה שנדרש מגיע לכתוב עליו את צמד המילים איירון מן, ופאף הרצועות ואכילס הלכו

עמיחי קטן
23/11/2020 12:56:19

צמד המילים איירון מן נכתב במאי 2019, ואילו הדמות של איירון מן מתה באחד הסרטים באפריל 2019…

עידו גילרי
23/11/2020 12:57:32

גם זה על גיא???

אשך טמיר המקורי
23/11/2020 13:13:18

אני זוכר גם משפט שלו במרץ 2018 שדוראנט הוא בלתי עציר כמו "הפנתר השחור".
לא רק שחיסל את דוראנט, גם חיסל את השחקן שגילם את הפנתר השחור.

עידו גילרי
23/11/2020 13:15:15

with great power comes great responsibility

אשך טמיר המקורי
23/11/2020 13:22:38

וגיא הוא כמו תינוק המנופף בחרב אור

עידו גילרי
23/11/2020 13:24:01

😂😂😂

ד"ר פופרס
23/11/2020 17:08:40

תעזוב ברוך,ה-ללל יוצאים לחופשה,מחכים לפרישה של כוחות השחור

דן רוזנבלום
23/11/2020 12:36:24

מסכן ג'אבל…לא חושב שהוא יהנה כל כך לעשות וולוגים מהקור באוהיו…

גאסול הוא נכס חשוב מאוד לקבוצת כדורסל חושבת.
אמנם באופן פיזי הוא נמצא בנסיגה מתמדת אך מאידך רק הולך ומשתפר בניהול והבנת משחק.
למרות שאני אוהד גדול של רונדו ולא מבין למה הלייקרס לא יכלו לשלם לו 15 לשנתיים (גרושים לשחקן ברמתו) …
אינני חושב כמו אחרים כאן שהלייקרס דווקא נחלשו.

לדעתי ודווקא גרין הוא השחקן שיחסר להם הכי הרבה, מכיוון שמהווה את הדבק האפור בכל כך הרבה פרמטרים במשחק…
מתי'וס מעט איטי יותר מגרין…אך גם מורגל לעשות דברים כאלה וקלעי עם בטחון עצמי גבוהה יותר.
KCP יבוא עם בטחון ואופי שונה אל העונה הבאה לאחר שחתם על חוזה חדש והוא ירצה לקלוע את ה 18 שלו בכל ערב.

ההחתמות עדיין לא הסתיימו…
ועדיין….REPEAT!!!!!

onetwo3
23/11/2020 12:57:38

אני ממש לא מבין גדול אבל מה שדנבר עושים מצטייר אצלי כאחת משתי אפשרויות בלבד:
1. התאבדות רבתי
2. פינוי מקום להחתמה ענקית

עידו גילרי
23/11/2020 12:59:15
הגב ל  onetwo3

מקום הם בטח לא מפנים. עכשיו תמשיך.

אשך טמיר המקורי
23/11/2020 13:17:45
הגב ל  onetwo3

דווקא ניסו לעשות מינימום שינויים.
הרכז הארגנטינאי זו הברקה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קמפצו זה זה תאום בריאה

The Ljos of the Rings
23/11/2020 14:10:32
הגב ל  onetwo3

אולי, כרגיל, אני תמים. אבל אהמר שמדובר בראשון.
הביאו מחליפים זולים ועדיין טובים לכל שחקן מחליף שעבר לכסף הגדול של מישיגן (לא להתבלבל עם מיניאפוליס כמו שעשו לאחרונה). התאבדות רבתי למשעי.

Zivke
Zivke
23/11/2020 13:14:28

גאסול כבר היה בדרך הביתה לספרד, אבל לברון שיכנע אותו לתת עוד עונה אחת כדי לנסות לחסוך לעצמו חיים שלמים של תפיסת תחת מצד פאו ושתי האליפויות שלו…

עידו גילרי
23/11/2020 13:15:52
הגב ל  Zivke

אז למה הוא חתם לשתיים?

Zivke
Zivke
23/11/2020 13:24:31

כי אם הוא לוקח את שתיהן, פאו יצטרך לחזור לליגה 🙂

עידו גילרי
23/11/2020 13:25:52
הגב ל  Zivke

ענק. זה הכי להטריל את האח הגדול שבעולם.

אור
אור
23/11/2020 14:14:22
הגב ל  Zivke

🙂

דדי
דדי
23/11/2020 15:54:42

זה תרגיל דאנקן – חתם לשנתיים, יפרוש אחרי שנה, יעשו לו סטרץ׳, וככה בעצם יקבל 5.2 על העונה הקרובה.

עידו גילרי
23/11/2020 16:02:07
הגב ל  דדי

תודה.

דדי
דדי
23/11/2020 16:20:34

ואני עדיין לא מבסוט מזה.
חוץ מנגד ג׳וקיץ׳ ואמביד, אולי קצת אדאמס וגוברט – אני לא יודע איך בכלל להשאיר אותו על המגרש…
צריך להתפלל שפתאום ימצא מחדש את הקליעה שלו מ 3 (כי ככה הוא יצטרך לרוץ פחות מהגנה להתקפה…).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דדי

הוא לא יהיה על המגרש חוץ ממול אלו שציינת. ינוח יאכל ישתה יביא 3 משחקים סבירים בפלייאוף וזהו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂😂😂
עד לסן אנטוניו נוסעים?

דדי
דדי
23/11/2020 15:55:30

מה זה התחלה של בדיחה ?

אשך טמיר המקורי
23/11/2020 17:32:49
הגב ל  דדי

lol

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

חוץ מגונתן אייזק, שגם ככה פצוע, וגם ככה תחת חוזה אאל"ט, כל השאר לא יעשו הבדל עבורנו לטווח הארוך, אבל סבבה, שיהנו מהיין.

The Ljos of the Rings
23/11/2020 17:01:57

כן, אהמ… הם נוסעים לאפיפיור המזויף. זה שיושב בותיקן. ובטח גם נהנה מיין איכותי, אבל כזה ששמור במשך 2000 שנה ועשוי מדם של יהודי.
https://twitter.com/ShamsCharania/status/1330840226219118593
אולי אחרי הלייק הקדוש שחשבון האינסטגרם שלו עשה בטעות לדוגמנית אינסטגרם בתלבושת בית ספר, האפיפיור רוצה להראות שהוא באמת מודרני ומגניב ולדבר עם מיטב שחקני ה-NBA שעלו בעשן הלבן על נושאים חברתיים (כמו איך משתמשים בהון העצום של הכנסיה לטובת האזרחים המוחלשים בעולם? נה).

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

גדול….
.
לא יודע מי הוא הטוען לכתר הזה, ומדוע בחוצפתו הוא גוזל תואר של אדם אחר, אבל בסדר, שירוויח, בכל מקרה רובם ככולם לא רלבנטיים לגבינו.
😉

asaf
23/11/2020 15:44:49

טרבור אריזה נכנס לדפי ההיסטוריה בתור השחקן שמועבר הכי הרבה פעמים בטריידים https://okcthunderwire.usatoday.com/2020/11/22/the-thunders-trade-for-trevor-ariza-allowed-him-to-break-a-record/

שחר אלוני
23/11/2020 15:56:37
הגב ל  asaf

טרבור "אריזה"

עידו גילרי
23/11/2020 16:05:41

🤣😂

דדי
דדי
23/11/2020 16:36:14

חחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂😂😂

ענק

asaf
23/11/2020 16:55:36

ענק שחר..יכול לפתוח חברת הובלות..

אור
אור
23/11/2020 17:02:35

🙂

אשך טמיר המקורי
23/11/2020 17:33:51

חזק

דדי
דדי
23/11/2020 15:57:14

מוריס כנראה יחתום בטורונטו.
.
לדעתי הלייקרס חייבים את איליאסובה או קמינסקי.
אם זה איליאסובה גם צריך עוד סנטר גיבוי.

asaf
23/11/2020 16:55:58
הגב ל  דדי

יופי של מהלך מצד טורונטו אם יקרה.

רן הנרגן
23/11/2020 16:14:03

לדעתי ליקרס טעו כשלקחו את הראל וכלאו עצמם תחת תקרת שכר קשיחה. הם מקווים שהצמד שרודר את הראל ישחזר את הצמד וויליאמס את הראל בקליפרס. זה עשוי התחרחש אבל במידה ולא הם יהיו תקועים בפלופ. מהמקום שהם היו לפני ההחתמה נראה לי שזה הימור גדול. ארבעה דברים תרמו לאליפות שלהם. סדר המתחרות – הן ניקו לליקרס את השטח. פורטלנד הגיעו שחוטים מעיפות, יוסטון גמדים ורפי רוח ודנבר – צעירים חסרי ניסיון. צמד סנטרים גבוהים שלא נדרשו לתרום בהתקפה הרבה. מנהיגות והתעלות של רונדו והבריאות של לברון ודיוויס שנהנו ממנוחה ארוכה לפני הבועה.
.
בפליאוף השנה לא ישאר מארבעת הדברים האלו הרבה. לא תהיה מנוחה ללברון ודיוויס, רונדו הלך כמו גם דוויט (אם ישאר נעלב וזועם הוא יגרום נזק) ומגי. המתחרות? נראה.

עידו גילרי
23/11/2020 16:25:50
הגב ל  רן הנרגן

מה היה עדיף להם לעשות במקום?

רן הנרגן
23/11/2020 16:37:30

להשאר באסטרטגיה שעבדה בשנה שעברה. לאסוף את הביצים העזובות. כל שנה יש כמה כאלה. להשאיר גמישות לתקופת סיום חלון העברות, תמיד יש קבוצות שמשחררות שחקנים – כמו מוריס שהגיע אליהם שנה שעברה. הנה דובר פה על אליסובה וקימינסקי וגם וויטסייד פנוי. ככל שזה נוגע להראל, להשאר עם מגי וללכת על מיני MLE ולחלק אותו בין רונדו לדוויט. זה פחות ממה שרונדו קיבל אבל הוא היה מבין את האילוץ ויש סיכוי שהיה נשאר. יכול להיות שההנהלה קיבלה הנחיה לא לעבור את סף המס ובגלל זה בחרה בתקרה קשוחה. זה צעד שנוקטים כדי לקבל משהוא גדול ולא חושב ששרודר את הראל שווים את זה. נראה.

עידו גילרי
23/11/2020 16:39:30
הגב ל  רן הנרגן

איך רצית לעבור את סף המס? עם kcp?

עידו גילרי
23/11/2020 16:46:28

וראית את החוזים שהם קיבלו אז למה אתה חושב שהם היו יכולים לחלק את המיני mle בין רונדו ודווייט?
אז נכון יהיה להם סגל פחות עמוק אבל רוטציה מספיק עמוקה.
אני לא רואה דרך שבה היו מצליחים להעמיד סגל מוצלח יותר.

דדי
דדי
23/11/2020 16:29:03
הגב ל  רן הנרגן

שרודר אוטומטית נהיה השחקן ה 3 הכי טוב בסגל, וסיכוי גבוה שהארל נהיה ה 4.
זה שדרוג דרמטי.
מעבר לזה, מדובר בשני בשחקנים השישיים הכי טובים בליגה בעונה שעברה, בזמן שהספסל היה בעייתי מבחינה התקפית והאפשרות לתת לדייויס ולברון לנוח באותו זמן.
עכשיו יש הרבה יותר גמישות מהבחינה הזאת.
.
ובכלל, באופן כללי, אם היית צריך לחשוב על השחקן הכח טוב בכל הליגה כדי לאפשר להארל להיות במיטבו לידו – השחקן הזה היה דייויס.
.
התכנית היא גם לתת להורטון טאקר הרבה יותר דקות, למרות שעקרונית הוא גארד חמישי ברוטציה. הדיבור הוא שהצוות המקצועי מאד מחזיק ממנו.
.
רק רוצה לראות עוד פאוור פורוורד בסגל, ועדיף גם סנטר גיבוי (אם זה לא קמינסקי שיכול להיות שניהם), ואז עוד מישהו שיכול לשמור על שחקני כנף גבוהים – אולי לבדוק את באטום או סולומון היל, אולי אריזה ישתחרר, בטח גם יחזירו את דאדלי בשביל חדר ההלבשה, ואני אהיה מרוצה מאד.

רן הנרגן
23/11/2020 16:39:14
הגב ל  דדי

אדם מתכנן ואלוהים צוחק (באידיש זה נשמע יותר טוב). אני מסכים אם הקונספט רק חושב שזה הימור על כל הקופה.

דדי
דדי
23/11/2020 16:44:08
הגב ל  רן הנרגן

במידה כזאת או אחרת – הכל הימור, גם להישאר רדומים ולהניח שמה שעבד בשנה שעברה יספיק גם השנה.

asaf
23/11/2020 16:58:26
הגב ל  דדי

כל עונה כרגע של הלייקרס שרוצה למקסם את ההישגים תחת לברון את דיוויס תהיה כזו. בכל זאת שוכחים אבל לברון לא ילד כבר ואין לך זמן לבנות קבוצה שלא תתחרה על הטבעת כל עוד הוא בכושר הנוכחי שלו.

דדי
דדי
23/11/2020 16:46:28
הגב ל  עידן

אוקיי, לא ידעתי שטורונטו כבר לא אופציה למוריס.
.
אז עכשיו הוא צריך לבחור בין לשחק עם אחיו התאום לבין יצירת זכויות בירד מוקדמות בלייקרס.
לדעתי זה שאחיו יהיה באותה עיר בכל מקרה נותן ללייקרס סיכוי טוב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו באמת השנה יהיה הרבה יותר קל. דיוויס ינגב יותר שרודר והארל ינגבו חמישיות שניות .
שיקצה ינגב בקלות. מה זה התירוצים שהבאת הרגת אותי זה עייף זה קטן זה נמוך זה צעיר 😂😂😂=לייקרס הכי טובים. היחידה שיכולה להכניע אותם זו הקליפרס. חוץ מזה מה השתנה בשאר הקבוצות? פורטלנד עם אותו מאמן רפה הבנה.
לוקה עדיין עם פורזי. דנבר היא אותה דנבר.
קיצר חוץ מקליפרס לכל השאר 0 אחוז סיכוי

עידן
עידן
23/11/2020 16:54:01

מסכים במערב זה הקרב של אל איי.
לשום קבוצה אחרת במערב אין סיכוי

asaf
23/11/2020 17:00:51
הגב ל  עידן

הקליפרס חייבים רכז מה נשאר באופציות שלהם??

דדי
דדי
23/11/2020 17:02:26
הגב ל  asaf

לדעתי פחות או יותר רק טרייד בברלי/רוז׳יר או משהו דומה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עידן

גם במזרח 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לאן נעלם דה שוט שוב יצא לפגרה משלו כמו השיקצה?

דוקטור רזי הופמן
23/11/2020 16:44:23

+1
מקווה שהכל אצלו בסדר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חסר לי הגיגיו בנוגע להחתמות הליגה גועשת והוא ברח מהאתר כדי לא להיפגש עם טנש בנשר על הסטייק.
גם זלאטן ניגב אתמול שוב

עידן
עידן
23/11/2020 16:55:02

מה זה טנש?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עידן

לא מתאים לך. טכניון נשר

אור
אור
23/11/2020 17:01:43

ועוד אחרי שכרמלו חתם לעוד עונה

רן הנרגן
23/11/2020 16:52:44

קואץ ניק מסביר מה שגוי בזריקה של אבדיה.
.
https://youtu.be/IRj8Di8Z19c

מנחם לס
23/11/2020 17:14:10

אני מרגיש שאני הופך ליותר ויותר זקן מלהשתתף בדיונים כאן כי אני שוכח ומבלבל מי בא לכאן ומי הלך לשם. כשהכל ייגמר אז דברים יסתדרו לי בראש ביותר קלות. הייתי אתמול בבדיקת דימנשיה ולא זכרתי 3 מספרים בני שתי ספרות כל אחת…והיתיה לי בעיה לאיית HOUSE מימין לשמאל. זה מתחיל, רבותי.

דדי
דדי
23/11/2020 17:23:23
הגב ל  מנחם לס

מנחם, זה השלב בעונה שהכל מבולבל אצל כולם.
והפעם יותר מתמיד כי הכל קרה תוך יומיים.

עידו גילרי
23/11/2020 17:25:03
הגב ל  דדי

I can attest to that

דדי
דדי
23/11/2020 17:28:30
הגב ל  דדי

תראה אפילו דווייט האוורד התבלבל.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  דדי

ממש ככה, תבקש ממני לציין שחקנים בקבוצה שאינה הספרס, וברוב המקרים אחרי הרביעי אתחיל לגמגם…

אשך טמיר המקורי
23/11/2020 17:41:29
הגב ל  מנחם לס

דוקטור כולנו מבולבלים.
היה בלאגן אחד גדול.

עידן
עידן
23/11/2020 17:28:51

דריו סאריץ נשאר בפיניקס
3 שנים 27 מיליון

גיא רוזן
23/11/2020 17:46:06

זהו,
הסגל של הסאנס סגור.
.
יש עומק בכל העמדות.
יש כוכבים צעירים מוכשרים.
יש שחקנים עם ניסיון פלייאוף עשיר.
יש ה-מ-ו-ן קליעה מבחוץ.
יש מנהלי משחק מוכשרים.
יש שחקנים הגנה רבגוניים.
.
הווישפול ת'ינקינג כבר שנים לא היה כל כך ווישפולי…

ירון, החלום
ירון, החלום
24/11/2020 6:56:45

בס"ד
השנה פיניקס לפלייאוף.