
ראז'ון רונדו, אלוף NBA בפעם השנייה העונה עם הלייקרס, סיכם על חוזה של 15 מיליון דולר לשנתיים באטלנטה.
*
סרג׳ איבקה, אחד השחקנים המבוקשים בליגה, בחר בקליפרס ויקבל 19 מיליון לשנתיים עם אופציה עבורו בתום השנה הראשונה.
*
ג'קאר סמפסון האריך חוזה וישאר לעונה נוספת באינדיאנה. הוא פתח ב-12 משחקים עבור הפייסרס העונה.
*
נרלנס נואל בניקס על 5 מיליון דולר לשנה.
*
טריסטן תומפסון יעבור מקליבלנד מזרחה לבוסטון גם הוא עבור 19 לשנתיים. ג'ף טיג יצטרף אליו אחרי שסיכם על חוזה לשנה.
*
קנטביוס קולדוול פופ נשאר בלייקרס עבור 40 מיליון ל3 שנים כשהשנה האחרונה מובטחת חלקית.
*
בראד וונמייקר יצטרף לגולדן סטייט על חוזה לשנה אחת.
*
ג'בון קרטר סיכם על השארות בפניקס תמורת 11.5 מיליון דולר ל-3 שנים.
*
גורדון היווארד סיכם על חוזה של 120 מיליון דולר ל-4 שנים בשרלוט הורנטס. הוא קלע 16 נקודות עם 6 ריב' ו-4 אס' למשחק העונה בבוסטון. החוזה מובטח בכל 4 העונות.
*
כרמלו אנטוני יחתום על חוזה מינימום לשנה אחת חזרה בפורטלנד.
*
פול מילסאפ סיכם על חזרה לדנבר תמורת חוזה של 10 מיליון דולר לשנה.
*
ג'יי קראודר ממיאמי יחתום על חוזה ל-3 שנים בפניקס. קראודר פתח בכל משחקי הפלייאוף של ההיט ויקבל 30 מיליון דולר ל-3 שנים.
*
אייברי בראדלי סיכם על חוזה של 11.6 מיליון דולר לשנתיים במיאמי. בעונה האחרונה שיחק בלייקרס (לא בפלייאוף). בדומה לחוזים הקודמים של מיאמי גם כאן יש אופציית קבוצה לשנה השנייה.
*
פרד ואן וליט ישאר בטורונטו ראפטורס לאחר שסיכם על הארכת חוזה של 85 מיליון דולר ל-4 שנים עם הקבוצה. תהיה לואן וליט אופציית יציאה אחרי 3 שנים. הוא קלע 17.6 נקודות עם 6.6 אסיסטים למשחק.
*
ג'ף גרין סיכם על חוזה מינימום לשנה אחת בברוקלין.
*
גארי קלארק ישאר באורלנדו אחרי שסיכם עם הקבוצה על חוזה של 4.1 מיליון דולר לשנתיים.
*
פט קנינגטון ישאר במילווקי אחרי שסיכם עם מילווקי על חוזה של 16 מיליון דולר ל-3 שנים.
*
אלפריד פייטון סיכם על חזרה לניקס, 5 מיליון דולר לשנה אחת.
*
ג'ון קונצ'אר סיכם על חוזה של 9 מיליון דולר ל-4 שנים בממפיס. קונצ'אר שיחק 19 משחקים עבור הגריזליס העונה.
*
די ג'יי אוגוסטין סיכם על חוזה של 21 מיליון דולר ל-3 שנים במילווקי. אוגוסטין קלע 10.5 נקודות עם 4.6 אסיסטים למשחק השנה באורלנדו.
*
בובי פורטיס סיכם על חוזה לשנתיים במילווקי, השנה השנייה אופציית שחקן. הוא קלע 10.1 נקודות עם 5 ריבאונדים למשחק בניקס.
*
ראול נטו סיכם על חוזה לשנה אחת בוושינגטון.
*
די'אנטוני מלטון ימשיך בממפיס אחרי שסיכם על הארכת חוזה של 35 מיליון דולר ל-4 שנים.
*
קריס דאן משיקגו יעבור לאטלנטה אחרי שסיכם על חוזה של 10 מיליון דולר לשנתיים, השנה השנייה אופציית קבוצה.
*
מו הרקלס, בעונה האחרונה בקליפרס ובניקס, סיכם על 3.6 מיליון דולר לשנה במיאמי.
*
ג'ורג' היל, דריוס מילר ובחירות דראפט ב-2023 (סיבוב ראשון מדנבר, סיבוב שני) ו-2024 (סיבוב שני) יעברו לאוקלהומה. סטיבן אדאמס יעבור לניו אורלינס.
סיכום היום הקודם
מעברי קבוצה:
מונטרז הארל מהקליפרס ללייקרס, 19 מיליון דולר לשנתיים.
ג'רמי גרנט מדנבר לדטרויט, 60 מיליון דולר ל-3 שנים.
דניאלו גלינארי מאוקלהומה לאטלנטה, 61.5 מיליון דולר ל-3 שנים.
כריסטיאן ווד מדטרויט ליוסטון, 41.3 מיליון דולר ל-3 שנים.
דרק פייבורס מניו אורלינס ליוטה, 30 מיליון דולר ל-3 שנים.
דריק ג'ונס ממיאמי לפורטלנד, 19 מיליון דולר לשנתיים.
ג'מייקל גרין מהקליפרס לדנבר, 15 מיליון דולר לשנתיים.
מייסון פלמאלי מדנבר לדטרויט, 25 מיליון דולר ל-3 שנים.
ג'ליל אוקפור מניו אורלינס לדטרויט, 4 מיליון דולר לשנתיים.
גארט טמפל מברוקלין לשיקגו, 5 מיליון לשנה.
רובין לופז ממילווקי לוושינגטון, סכום לא ברור (צפוי להיות באזור 7-8 מיליון דולר).
פאונדו קמפאזו מריאל מדריד לדנבר, חוזה לשנתיים.
אנטוני גיל מחימקי מוסקבה לוושינגטון וויזארדס.
אלק ברקס מפילדלפיה לניו יורק, 6 מיליון לשנה.
ווסלי מת'יוס ממילווקי ללייקרס, 3.6 מיליון דולר לשנה.
מו הרקלס מהניקס למיאמי, 3.6 מיליון דולר לשנה.
דוויט הווארד מהלייקרס לפילדלפיה, 2 מיליון לשנה.
טריידים:
סטיבן אדאמס יעבור לניו אורלינס כחלק מהטרייד של ג'רו הולידיי, אוקלהומה תקבל את ג'ורג' היל, דריוס מילר, בחירת סיבוב ראשון מ-2023 (דנבר) ו-2 בחירות סיבוב שני ב-2023 ו-2024.
אנס קנטר עובר מבוסטון לפורטלנד, מריו הזוניה ודזמונד ביין (הבחירה ה-30) בדראפט לממפיס. בוסטון תקבל בחירת דראפט עתידית מהגריזליס.
הארכות חוזה:
דיארון פוקס בסקרמנטו, 163 מיליון דולר ל-5 שנים (לא היה שחקן חופשי).
דיוויס ברטנס בוושינגטון, 80 מיליון דולר ל-5 שנים.
ג'ו האריס בברוקלין, 75 מיליון דולר ל-4 שנים.
גוראן דראגיץ' במיאמי, 37.4 מיליון דולר לשנתיים (השנה השנייה אופציית קבוצה).
מרקוס מוריס בקליפרס, 64 מיליון דולר ל-4 שנים.
מאליק ביזלי במינסוטה, 60 מיליון דולר ל-4 שנים.
ג'ורדן קלארקסון ביוטה, 52 מיליון דולר ל-4 שנים.
יאקוב פלטל בסן אנטוניו, 27 מיליון דולר ל-3 שנים.
רודני הוד בפורטלנד, 21 מיליון דולר לשנתיים.
ג'סטין הולידיי באינדיאנה, 19 מיליון דולר ל-3 שנים.
מיירס לנארד במיאמי, 20 מיליון דולר לשנתיים (השנה השנייה אופציית קבוצה).
דרו יובנקס בסן אנטוניו, 5 מיליון ל-3 שנים.
מייקל קרטר-וויליאמס באורלנדו לשנתיים.
פטריק פטרסון בקליפרס, חוזה מינימום לשנה.
שחקנים חופשיים בולטים:
רכזים: אוסטין ריברס, רג'י ג'קסון, שבאז נאפייר, ברין פורבס, עמנואל מודיאיי.
שוטינג גארדים: בוגדן בוגדנוביץ'*, אטואן מור, קנת' בייזמור, קייל קורבר, מרקו בלינלי.
סמול פורוורדים:ברנדון אינגרם*, טורי קרייג, רונדה הוליס ג'פרסון, ניקולס באטום, סולומון היל.
פאוור פורוורדים: אנטוני דיוויס, דריו שאריץ'*, חואנצ'ו הרננגומז*, הארי גיילס*, נואה וולנה.
סנטרים: חסן וויטסייד, מארק גאסול, ארון ביינס, אלכס לן, דמרקוס קאזינס.
* שחקן חופשי מוגבל, הקבוצה המקורית שלו יכולה להשוות כל הצעה עליו ולהשאירו בקבוצה.

אמנם עדיין לא חצות אבל עומס ההחתמות הוביל למשבצת חדשה
טוב עשית, כבר היה קשה לעקוב בפוסט הקודם.
.
א. אני ופולטל, שנינו ביחד וכל אחד לחוד, נעלבנו ששמו לא צוין ברשימות.
ב. ראיתי איזה ציוץ של איבקה יושב במטוס תחת הכותרת i'm on my way, אז אפשר לעדכן את הפוסט שאיבקה בדרך לאנשהו…. מצחיקים החבר'ה האלה.
ג. זוהי קריאה אחרונה לנוסעים דני איינג' ואר.סי ביופורד (מתי כבר נתחיל להתייחס לבחור שהחליף אותו, מתי?) טיסת הפרי אייג'נסי עומדת להמריא, אנא הגיעו בדחיפות לדלפק הטריידים, תודה.
תודה רועי על העדכונים. יופי של דיל ההיט עשו על הארקלס במחיר הזה. מאנו תגובת ביופורד… חחחח…
לגבי סעיף ג', הם עדיין בדיוטי פרי, הם לא עולים על הטיסה רק באו ללוות את המשפחה שטסה לה לשום מקום. הטיסה שלהם בכלל היא ליוון ב 2021
הלוואי אבל אני סקפטי:
א. יאניס עלול לחתום על סופרמקס כל רגע במהלך השנה הקרובה, ואז המקום שיהיה לנו מתחת לתקרה בשנה הבאה לא בהכרח יהיה רלבנטי.
ב. אני בספק רב שהוא יבחר בסאן אנטוניו, אוף אול פלייסס, גם לא בבוסטון. דני איינג' כבר נכווה עם דייויס, ולדעתי אסור לו לבנות על יאניס.
לכן,
ג. אנחנו צריכים לבנות בעצמנו, כמו שעשינו בעבר, אין ממש ברירה אחרת.
מלטון בממפיס על 35/4. המרוויח ביותר מדראפט 18 כרגע
אחלה החתמה של אטלנטה, חורף מצויין
החסרי נגרים אנחנו? אחלה שחקן הגנה אבל לא מסוגל לשים את הכדור בסל. אם ינהל את המשחק בצורה שקולה ולא יפצע דיינו. מה שכן נשאר להוקס איזה עשרים ומשהו M מתחת לתקרה. אלוהים יודע מה הולכים לעשות איתם, וההחתמה הזו לא מבשרת מי יודע כמה.
פורטיס בבאקס, מעניין.
היו חייבים מחליף לרובין לופז במאבק בקמעות.
מירוטיץ' ידע שהוא על תקן מסקוט או שיש ידיעה שאני מפספס?
לא לא. מירוטיץ' דרש את זה.
אולי יקבל את ההזדמנות שלא קיבל בניקס
ראול נטו בוושינגטון
הערב רק התחיל, למה אני כבר נרדם?
וברוטו הוא באורלנדו
😁😁😁
We’re changing our ways, taking different roads, and love will tear us apart again.”
~ Ian Curtis
זה מתקשר לתקופת טריידים והפרי, אהבה נגמרת ומוכנים להרפתקאה הבא-אהההה.
להזכיר לך מה הייתה ההרפתקה הבאה שלו?
חבל כביסה זה דבר נפלא.
הרבה צריכים סיוע ולא פונים. לפעמים סיוע יכול לעזור גם למי שמתכחש לו.
אני אפרש את אוסף ההחתמות המוזרות האלה של הבאקס כאיסוף נכסים לקראת טרייד עתידי שיבוא עד הטרייד דדליין
ההפרש בין ואן וליט לג'ו האריס הרבה יותר גדול מ-10 מיליון דולר
חששתי מאיבקה לקליפרס אם ואן וליט לא ישאר.
עדיין יכול לקרות, אבל יותר סיכוי עכשיו שטורונטו יתנו לו הצעה גדולה לעונה 1.
יש! ון-וליט נשאר.
מזל.
יש מחסור חמור בקבוצות סימפטיות לעודד.
ממתיי קבוצה עם קייל לאורי היא סימפטית לעידוד?
מלפני שנתיים
לפעמים נדמה לי שהוא משחק כדיי לסחוט עבירות תוקף ולא כדיי לנצח
זה לא נדמה. זה אחד הדרכים לנצח 🙂
חברים תמשיכו לעדכן ולפרש. אתם עושים עבודה מצוינת. איזה מבול…
מגיע שאפו ענק לעידן על אתמול.
בהחלט. ווז' שלנו
סעעעמק ואן פליט. בניתי עליך עכשיו נתקענו עם קריס דאן במקום
טוב הסיכוי היה קלוש אבל גם הוא הלך…
אולי תיבודו בונה על דס"ג וניליקינה, מי יודע.
לדעתי טרייד של קורי ג׳וזף תמורת כלום יהיה לכם מצויין.
מגניב, ואז יהיו לנו שלושה רכזים שיכולים לתת ידיים ולהיות שווים יחד לתחת
אם כבר כלום עם קילומטראז' עדיף שאבאז נאפייר אם לא חתם כבר ופספסתי, או להמר שרג'י ג'קסון בחשק הנכון
הפרחח המקפץ.
מזל טוב לטמפה ביי. כוכב ה-NBA הראשון שחותם אצלה.
חחחח… יש כל כך הרבה בדיחות על טמפה…
מקווה שישרדו את החום הנוראי שם
כבוד לטורונטו. ואן פליט היה מבוקש. כנראה ישלמו לאיבקה כעת לא? ינסו לתת עוד ריצה.
קריס דאן הובא לסגור את החור העמוק בקו האחורי בהגנה. הוא ארוך תיכו ויכול לזוז לעמדה 2 בהתקפה כדי לא להפריע ליאנג. עדיין ההוקס צריכים משהו נורמלי בעמדה 2.
מה הסטטוס של בוגדנוביץ'?
RFA בסקרמנטו.הוא צריך להסכים ל S & T וקבוצה שמעונינת בו צריכה לתת הצעה שלסקרמנטו יש 48 שעות להחליט אם להשוות ואז הוא נשאר. נראה למי יש עצבים חזקים יותר. כמובן שהוא יכול להשאר שנה נוספת בסקרמנטו ולקבל 10 מיליון ואז להיות חופשי.
רווק בלי ילדים.
כלומר בין זוגיויות
מילווקי מחזקים בכל הגזרות, באיחור של שנה, אבל מה כל זה יעזור אם השאירו את בודנהולצר? שוב יגיעו למקום ראשון בעונה ויקרסו בפליאוף.
ממתי בובי פורטיס ואוגוסטין זה חיזוק ?
אשכרה.
בינתיים ה"קיץ" שלהם מוכיח הרבה מאמץ ונכונות לקחת סיכון, אבל התוצאות לא משהו.
פורטיס הוא חיזוק בטוח. לפחות אופציה לכזה אם השנה בניו יורק לא דפקה אותו לגמרי.
ואוגוסטין הוא לא אולסטאר אבל יכול בקלות לתת 15-20 דקות של ראש שקט על הפרקט. תפור על בודנהולצר
איך זה חיזוק?
זה פחות טוב מרובין לופז וג'ורג' היל
רובין לופז נותן כלום בריבוע. פורטיס נותן ריבאונד וקליעה.
היל ואוגוסטין נותנים אותו דבר.
פורטים זה פצצה שיכולה בכל רגע להתפוצץ על המאמן שחקנים מהקבוצה שלו,שחקנים מהקבוצה השניה
לא הייתי סומך עליו לכלום .
לבן אדם יש הרבה כשרון וכלום במוח
כן, זה נכון. אבל לפעמים צריך אחד כזה בקבוצה.
לאן פני רונדו?
מרגיש שלקליפרס
קליפרס?? ואן ליט עלה על הברינקס. טוב לו וטוב לטורונטו.
גורדון הייוורד חתם בשארלוט
4 שנים 120 מיליון
שארלוט מכולם??
שארלוט??
רא שרוזיר הכפיל שם את מספר הנקודות… רוצה גם.
היווארד חכם והוא מבין שיש לו אפשרות לשחק עם למלו בול שיהפוך להיות אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה
לאבר בול? האם זה טרול? פשוט גדול.
לקחת תגובות של באני על לברון ולעשות העתק הדבק עם שינוי לברון ללמלו בול זה עצלנות מבישה
אני לא מאמין…. הבן אדם יכל לבחור בין בוסטון, אינדי ואולי אפילו יוטה, לא נפל לבור של הניקס, וכל זה בשביל מה? בשביל לחתום בשרלוט???
.
וכל זה אחרי שכבר עשה בערך מאה מיליון דולר בקריירה, זה לא שהוא לחוץ פיננסית. אני לא מבין איך אנשים מקבלים החלטות כאלה, בחיי.
בשבילך אני אכתוב: מ-א-ה ע-ש-ר-י-ם מ-ל-י-ו-ן……
120,000,000 דולר $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
הייתי חותם בשארלוט בכיף כסף זה הכי חשוב את מי מעניין אינדיאנה בוסטון או יוטה אל תהיה נאיבי.
הוא יוכל לחתום שם בחוזה נמוך אחרי ה120 מיליון
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
כן, עכשיו קראתי, עשר דקות אחריך… הפיל אותי מרוב צחוק….
קוייותי שיראה איזושהיא מחוייבות לסלטיקס שלא קיבלו ממנו בעצם כלום (כולל עכשיו בעזיבה שלו) אבל אם להיות ישר הוא עשה את הדבר הכי נכון עבורו ומה שכל אחד מאיתנו היה עושה בשביל 60 מליון נטו ב 4 שנים. שארלוט זה "חור" אבל גם אני הייתי הולך לשם בשביל כאלה סכומים, וגם בשביל עשירית מזה 🙂
נשאלת השאלה מתי קיבל את ההצעה המפתה? אולי השב"ר יענו?
בכלל לא שמענו מברוך בזמן האחרון…
בוא נתחיל מזה ששארלוט לא חור , רחוק מזה
נורת קרוליינה זה מקום מצוין
בוא נמשיך שהייוורד הגיע מחור באינדיאנה, עבר בחור כמו יוטה והיה בביב שופכין של בוסטון
הוא בסדר
שרלוט זה לא חור. בטח לא בשביל מי שגדל באינדיאנה.
קיבל שהטרמפרינג היה אסור 😂😂
וואלה?
סיני החזירו? מתי?
גם אני חשבתי שהיה שם דיבור טרם זמנו….
רק רציתי אישור משבר וכמה אימוג'ים לשבת המלכה.
🙂
הייוורד לשרלוט בסוף…
כרגיל הם באוברפיי עצבני
מישהו היה צריך להחליף את החוזה של באטום כשייגמר.
בום.
.
ועכשיו שארלוט צריכה לסחוט נכס מבוסטון אם בוסטון רוצה סיין אנד טרייד.
זה טרייד אקספשן מפלצתי.
בוסטון חייבים לעשות את זה, ושארלוט חייבים לסחוט עד הסוף.
הסלטיקס גם מפלרטטים עם ההארד קאפ ככה לא?
זה לא מפריע.
וגם בלי הייוורד הם כבר לא קרובים לדעתי.
לדעתי כן.
אני אבדוק.
בלעדיו הם בערך ב 110, אבל גם אם לא, מה רע ב tpe ענק ?
כן בדיוק בדקתי.
כי אם הם קרובים לשם אז לפחות השנה לא יוכלו להשתמש בו באופן יעיל.
.אז נשאל שאלה כזאת – מה יש לשארלוט שבוסטון יכולים לרצות ויש סיכוי שההורנטס יסכימו בסיין-אנד-טרייד?
למה ?
בחירות דראפט עתידיות.
לא מפריע להם להשתמש ב tpe.
ממילא כבר מאוחר לסיין אנד טריידים ואין להם הארד קאפ.
עזוב… באמת לא מאופס.
מדבר שטויות
אם שארלוט צריכים S&T משיקולי שכר הם יצטרכו לתת לבוסטון שחקן, בלי קשר לשאלה אם זה בא יחד עם בחירות. על איזה שחקן ההורנטס יסכימו לוותר ויכול להועיל לבוסטון?
אני הייתי חושב אולי על באטום ובחירה, למרות שזה לא מדהים מבחינת בוסטון.
טוב עברנו לילה קשה…
אוקיי צודק – לא קרוב אפילו. לא יודע למה זכרתי אחרת.
+1
שמח שהוא לא "חזר הביתה" לאינדיאנה
אבל לשארלוט אין כל כך הרבה מקום מתחת לתקרה.
יכול להיות שהם סיכמו על טרייד של רוז׳יר, אולי תמורת בברלי או משהו – זה כבר יקרב אותם.
אמרתי לכם שהייוורד סגר כבר עם קבוצה על חוזה מכל 100 מליון לפני שהוא עזב את בוסטון
זה היה ברור, כמו הורפורד שנה שעברה
שארלוט מטומטמים
אם הוא יפצע חזק אז הוא באמת שודד ברינקס סופר דופר.
פי כוסאוחתוכ מה נסגר?? יש לנו איזה 30 מיליון לבזבוזים ושום דבר לקנות איתם מה יהיה??
לא סיכמנו כבר שזה עבור ראס?
לא.
לא בהא הידיעה. בריבוע. בשישית.
just teasing
זהירות, אנחנו במצב עדין כאן
כייייןןןןן באבואה בואה ונחש הבואה.
🙂
וואו, אלוהים אוהב את גורדון, מספיק כדי להוציא את פנקס הצ'קים האישי ולרשום לזכותו תקציב של משרד ממשלתי בינוני
אייברי בראדלי חתם במיאמי
שנתיים 11.6 מיליון
למה?
למה לא.שחקן מצויין במחיר נמוך
זה לא מחיר נמוך לקבוצה שרוצה לשמור מקום ל FA בשנה הבאה. יכול להיות שהשנה השניה אופצית קבוצה.
ברור שהשנה השניה אופציה.
מיאמי פורסים ליאניס שטיח…
אפילו אמא שלו לא אומרת עליו שהוא מצוין.
הוא נחמד בתפקיד של שליכטה כזה לסתום חור של מסמר.
קופצ'ק זה אותו אחד שהביא 500 מליון דולר ל דנג ומוזגוב
On brand
אייברי בראדלי במיאמי
מיאמי עושים עבודה מדהימה בשקט בשקט.
אולי שארלוט יתנו עוד איזו בחירה לפרסטי הצמא ויעשו באטום על אריזה ?
צריכים לפנות איזה 7.5 מיליון או לעשות סיין אנד טרייד עם בוסטון.
קיץ אדיר של מיאמי. הרקלס שדרוג על דריק ג'ונס בעשירית מחיר, בראדלי תוספת נהדרת. מפחד שזה אומר שקראודר לא ממשיך, אבל אחלה של קיץ.
ויאניס קיץ הבא
הארקלס זה לא שדרוג על אף אחד
בעמדה 4 מיאמי לא התחזקה כי הם לא מציעים לאף אחד חוזה ארוך ולכן לא יכלו להחתים את קראודר.העמדה הזו שמורה ליאניס
זה ברור לי
https://twitter.com/TimBontemps/status/1330220193663098881?s=19
מה קורה עם ג'ורג' היל ?
מתי הוא עובר לפילדלפיה
אני מוכן לתת את קורמקז המפציץ הטורקי עליו
גם רפובליקנים מוכרים נעליים?
ג'ון קונצ'אר חתם ל 4 שנים בממפיס-9 מיליון
אניח שכולם מתעלמים מזה כי הם מקווים שמישהו אחר יתפוס אומץ וישאל. אז בפחדנות מוחלטת – מי?
תודה
קראודר לא צפוי להמשיך במיאמי, השנה השנייה של בראדלי אופציית קבוצה
מפתיע שקולדוול פופ עוד לא חתם בווריירס
לג"ס יש רק MLE של 5.7. הם לא רוצים להשתמש בכולה על שחקן אחד כי רק בעזרתה אפשר להחתים רוקי כמו גזר לשלוש שנים. לקולדוול פופ יש תקוות להרבה יותר כסף. כנראה שגם קראודר. תהיה להם גם DPE של 9.3 עבור קלי אבל לא ברור לי אם אפשר לחלק אותה לשני שחקנים (כנראה שלא) אבל היא מא]שרת חוזה לשנה אחת בלבד. הם גם מעונינים ב גלן רובינסון השלישי.
אייברי בראדלי השחקן השני אחרי ג'רוויס ורנאדו שמשחק בהפועל ירושלים ובמיאמי היט
ענק
וסטודמאייר
הייורד בתפקיד צנדלר פרסונס.שום דבר ב 3 שנים שלו בבוסטון לא הצדיק 120 מיליון
שודד בגבס
😂😂😂
ברוך שפטרנו.. היה שנוא מההתחלה, חוזה מקס אעלק..
עכשיו נותר לנפנף את קמבה הנורא וקיץ שקט עבר על כוחותינו.. addition by subtraction if there ever was one..
שארלוט צריכים לעשות טרייד על הורפורד ואז יהיה להם את רוזייר, הייוורד והורפורד
שמעתי שוונאמייקר פנוי
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ארחי פרחי
שארלוט כל כך נבהלו שתיכף נגמר החוזה עם באטום ולא יהיה להם בסגל סמול פורוורד שודד בטרנינג עם תהילת
עבר אז הם רצו להחתים את היווארד. מבחינת טיים ליין הייתי ממליץ להם ללכת על אוטו פורטר בשנה הבאה, אבל
אולי הוא חזר מהפציעה ועדיין רלוונטי לכדורסל, אז אני מבין למה הם לא רוצים לקחת את הסיכון.
אני חושב שמייקל פשוט רוצה שבכל נקודת זמן יהיה בשארלוט מישהו שמקבל לפחות 25 מליון דולר לעונה שהוא יכול לנצח ב-1 על 1.
😂😂😂😂בדיוק.
אוטו פורטר תפור לשם
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
כל הדחקות האלה עושות לי תיאבון.
עכשיו סיימתי לנגב בשכונה נכנס להופס ורואה את הקומדיה של היוורד שעושה הורפורד😂😂.
הוא גם הולך לנוח שם יפה ולנפוש.
ובסוף אשתו ואחותו (יש לו אחות?) היו מתלוננות בטפשורת….
טוב אני הולך מפה. לפחות לשעה.
תחזור , ווסטברוק מחכה לך
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לא יפה
גיי קראודר חתם ל 3 שנים בפיניקס
30 מיליון ל 3 שנים
הוא לא שווה את הסכומים האלו. לא סתם מיאמי נתנו לו ללכת
חחח כן כי גרמי גראנט שווה 20 בארטנס 15 והיוורד 30 הייתי לוקח את קראודר לפני כל השלישייה הנל
אם פולטל קיבל 27 ל-3, קראודר ב-10 זה בלק פרידיי, ואני אוהב את פולטל. כנ"ל לגבי מי ששימון רשם
קראודר בפיניקס
שרלוט התחרפנו סופית
מיאמי וואו איזה עבודה הם עושים שם,יש להם סיכוי חזק לצאת מהמזרח
החתמה טובה אבל נשמע קצת יקר.
אולי שנה אחרונה לא מובטחת ?
קראודר סוגר את הפינה של פניקס נהדר. חמישייה של פול, בוקר, ברידג'ס, קראודר ואייטון תהיה ממש טובה
+1
אול-אין לפלייאוף מערב העונה.
חבל שקראודר לא ממשיך עוד עונה במיאמי, היה יכול להמשיך את הצמד ממרקט בתור הגנת כנפיים
בעולם שגרמי גראנט שווה 20 גם קראודר שווה 20
אז אתה אומר שקיבלנו מחיר מציאה…
אני חושב שזה מחיר סביר, אבל כשאני רואה מה רול פליירס כמו גרנט,האריס ופולטל קבלו, אז כן, זה מחיר מציאה
החתמה מעולה. חוזה נוח לגמרי
קראודר שחקן לא טוב
כל דבר יותר מ 5 מליון לעונה זה חוזה מגוחך
הוא שחקן טוב ואפילו מאוד, עשה עבודה נהדרת מול יאניס ומידלטון ולאחר מכן מול בוסטון עשה חיים קשים… הגנה טובה לצד קליעה בינונית זה שחקן טוב.
בקבוצה כמו פיניקס זה מצרך חשוב.
אמת. אולי הם חובבי סטאר טרק שם בפיניקס.
קבוצות כמו פיניקס,שארלוט, אטלנטה מבזבזות סכומים מטורפים כדי להיות מקום 8
ואחרי זה מתפלאים למה הקבוצות האלה תמיד זבל
אפשר לחשוב מי יבוא אליהם בהעברה חופשית תהיה ריאלי. הן מחתימות מי שיכולות והסאנס לא יהיו מקום אלא הרבה יותר גבוה אם לא יקרו שם פציעות רציניות
שמעתי שהיה פעם מלך הקלינגונים.
בוב מארלי מאשר מהוולהלה….
הסאנס חזקים,יופי של החתמות
היוורד החליט כנראה להנות מהחיים ומהכסף ופחות מהישגיות.. מיאמי עם גניבה רצינית בעיניי של בראדלי ובמחיר הזה .. פיניקס עם קיץ ניהולי טוב מאוד עד עכשיו , קראודר תחליף לא רע לאוברה , המחיר אולי מעט גבוה אבל לא בהגזמה מדי בעיניי לפחות.
פיניקס דוחפים צ'יפים למרכז השולחן. זו הדרך לנהוג כשיש לך יד טובה
פיניקס עם סתיו נהדר רק שישאירו את ביינס והם יהיו אש. לדעתי הם הולכים לעשות פריצה עצומה השנה
החתמה חשובה של שארלוט. בונים על השוק של דרום קרולינה השכנה. בנוסף קודי זלר בדיכאון מאז לכתו של חברו פרנק הטנק קמינסקי. הביאו לו בן אינדיאנה נוסף וכעת השנים יכולים לשלב ידיים ולדבר על סקי מוסיקת קאנטרי ושדות תירס…
אבל עכשיו ברצינות, מי בדיוק היה אמור לבוא לשארלוט? זה לא שפרי אייג'נטס קופצים עליהם. יעמידו חמישיה של למלו, רוזייר, הייוורד, וושינגטון וורנן קארי (או זלר נראה).
דבונטה גרהאם אצלי בהרכב לפני לאמלו ורוזייר
גם אצלי
מייקל בהחתמה הזו קורץ לרפובליקנים, שיקנו עוד נעליים…
תרם עוד 120 😂
תודה רועי. הלייקרס ממש התחזקו. שרודר והראל זה כבר לא צחוק..
שארלוט חתכו את ניק באטום כדי לפנות מקום בשכר להחתמת הייוורד
יפה, עכשיו איינג׳ צריך להתקשר ולפנק.
אפשר הסבר איך בוסטון קשורים עכשיו?
תיאורטית, אם יהפכו את העסקה של הייוורד לסיין אנד טרייד, בוסטון תקבל tpe מפלצתי באזור ה 30 מיליון דולר.
.
אבל לשארלוט אין סיבה לעזור להם לעשות את זה בלי פיצוי…
אחלה, תודה. חסרה לי הפינה מתי נוצר TPE אם בא לך להסביר
כשקבוצה מעבירה שחקן בטרייד ומקבלת פחות ממה שהיא העבירה מבחינת שווי.
תודה
קראודר סוגר את הפינה ברוטציית הפורוורדים הרב גוניים של הסאנס לשנים הקרובות. יש את ברידג'ס (עוד שנתיים לסיום חוזה הרוקי), קמרון ג'ונסון (3 שנים לסיום חוזה הרוקי), ןעכשיו קראודר ל-3 שנים (הבחור בן 30, כך שאפשר לצפות שהוא יהיה מסוגל לשמור על רמה במשך רוב התקופה).
.
9 מיליון לשחקן שיודע לשמור היטב על כמה עמדות על הפרקט, שיש לו קליעה סבירה מרחוק, ושיודע לשמור על עצמו (כושר גופני נהדר, מעט פציעות בקריירה), זה לחלוטין מחיר סביר.
.
על אחת כמה וכמה כאשר לוקחים בחשבון שהסאנס רוצים לעשות פלייאוף.
אתם מפחידים קראודר תוספת אש. טוב שנפטרתם מהונילים קמינסקי וסאריץ.
טופ 4… אני מה זה על העגלה יושב מאחורי 2 מפקדי טנש
למה אתה חושב שנפטרנו מסאריץ'?
גף גרין חתם בברוקלין
נשמע מינורי, אבל מאד יכול להיות שזה אומר שאיבקה לא מגיע.
וואו הייוורד עם אחד החוזים המופרכים של השנים האחרונות. מה יהיה עם ההורנטס מה
הוא לקח 2 מכולות ברינקס עקר אותן עם הכספת ועבר בקירות.חחח
אבל מה אתה מתפלא זה האיש שפינק את דנג ומוזגוב בעבר. חלום לשחק אצלו
חחחח ורק לקמבה הקטן, השחקן היחיד שאשכרה שיחק אצלו טוב, לא היה מוכן לתת את ה(פחות מ)מקס שרצה!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
יש מים בברכיים? או משהו אחר שאנחנו לא יודעים?
לא מפתיע שהטרייד לאינדיאנה התפרק.
כן, גם אני חשבתי שאינדיאנה היה הדיווח הכי אמין
גארי קלארק נשאר באורלנדו
שנתיים 4.1 מיליון
פחות מעניין מהופעה של גארי קלארק ג׳וניור.
וגם הוא נוטה לשעמם אחרי כמה שירים.
אבל איזה גיטריסט יא אלוהים !
מעולם לא נפלתי ממנו. וניסיתי, כי אני מאוד אוהב בלוז.
אם בלוז-רוק עם הרבה פאז זה העניין – אז אני מקשיב הרבה ל-Bones UK בזמן האחרון. זה צמד בריטיות שהיו חלק מלהקת הליווי של ג'ף בק – הגיטריסטית (כרמן ונדרברג) פשוט מצויינת.
יכול להיות שפילי מצטרפים לטרייד המפלצתי פליקנס/באקס/תאנדר
יכניסו שם את הורפורד בפנים ואולי סוף סוף יביאו לי את ג'ורג' היל
אני כבר לא מצליח לעקוב.. מי נגד מי בטרייד הזה
מסתבר שג'ורדן כבר חתם על offer sheet עם הייוורד ב-2014, ובעסק הזה לא יכולים להשתחרר מקראש נעורים
אומרים שאטלנטה עדיין המובילה בעקבות רונדו, כשגם הקליפרס בתמונה. אם אלה האפשרויות מה יש לו ללכת לאטלנטה? רק עם הצעה יותר גבוהה משמעותית (וגם לא יודע אם ההפרש בכסף יחסר לו בשלב הזה של הקריירה)
מה אטלנטה יעשו איתו חחח הוא חצי גופה והם מפוצצים בנגרים כמוהו.
מה עם בוגדן הבוגד למה לא נכנס למיטה עם ההוקס?
בוגדן לא בוגד, הוא הבין שאסור לדבר ולסכם איתו שום דבר שלא עם הקינגס. אני לא כזה מתמצא אבל יש שמועות על אטלנטה והלייקרס מה-24 שעות האחרונות
מתאים לי אותו בהוקס.
טריי בוגדן גאלו קולינס!קאפלה זה חמישייה שתכה את המזרח חזק. לדעתי הם יסיימו טופ 3 אם גאלו לא יפצע וזה.
יש בעיות הגנתיות אבל התקפה אש
אז בשביל ראס נשארו רק הניקס המגיק ווש?
אחרי כל ההתרברבויות שלו ב"ריקוד האחרון" אני ממש מתחיל לחשוב שג'ורדן פשוט מסתכל כל כך מלמעלה על כל השחקנים שמבחינתו הם כולם נראים לו אותו דבר, אז מה זה משנה כמה אתה משלם להם…
מה קורה עם הארדן ואולדיפו. הארדן אמור להיות טרייד משנה כוחות. אני מקווה שיגיע לפילי ואם לא אז לקליפרס.
לי יש תחושה שהקליפרס זוממים חזק על גובר והמדדה יושב לו על קו הטלפון
מה קורה עם סלטיקס? עכשיו שהיווארד ברח הם עדיין בשיחות להביא את אולדיפו ו/או את טרנר בכל זאת? ואם כן תמורת מה?
מילסאפ!
מישהו רוצה את מילסאפ.
https://mobile.twitter.com/AdamHimmelsbach/status/1330243951568285697
מה אתה לחוץ ממנו ה30 שלו ירד. יקבל עכשיו מינימום.
שיקבל כמה שהוא רוצה. במקום אחר.
בדנבר מאלון עוד ירגיש חייב לתת לו הרבה דקות.
https://tenor.com/view/screen-rant-wow-wow-wow-wow-wowowowow-pitch-meeting-gif-15279184
ישארו כמו שהם אף אחד לא יגיע. לדעתי זה הזמן למהלך על הארדן עם בראון קמבה וכל הבחירות
אני קורא ששרלוט תנפה את בטום כדי לפנות מקום בתקרת השכר להיווארד. מצד שני החוזה של בטום מופיע עם אופציה לשחקן שהוא מימש. ???
הוא כבר מימש את האופציה. שארלוט כנראה תפרוס את החוזה ל-3 שנים, מה שיפנה לה מקום
איך האיש הזה הרוויח מיליארד דולר מנעלים? חנות מכולת לא היתי נותן לו לנהל
כי היה כדורסלן אדיר
לא צריך לנהל אם אפשר לשחק כדורסל לא רע עם הנעליים האלה
גף גרין בנטס
טוב, ווג׳ אתה לא.
דוראנט בנטס!
במי יבחר קוואי?
חס וחלילה שגורג היל יגיע לפילי לא תודה
גיילן אדאמס חתם לשנתיים במילווקי
מי זה?
אני רציני.
דווקא יש כשרון לבחור. יכול להיות כוכב יורוליג.
שחקן באמת נחמד. ראיתי אותו בהוקס. עדיף על רונדו בכל פרמטר
יש מצב שאתה ממציא חלק מהדיווחים האלה? מעניין כמה שמות פיקטיביים אפשר להשחיל לפני שגילרי יעלה עלינו…
.
"מרטין סמית לסקרמנטו, 6/2, סוגר להם פינה בספסל"
או,
"דשון גרין במינסוטה, 3/1, שיחק בגי ליג בשנה שעברה אחרי שלא נבחר בדראפט".
.
אפשר גם ללכת לכיוונים היסטוריים:
"פול רביר, 5/3, סנטר קשוח ששיחק באנגליה, חתם בבוסטון"
או,
"בנג'מין פרנקלין, 7/2, בפילדלפיה"
😁
גארד ששיחק באטלנטה לפני עונה וקלע 3.2 נקודות בממוצע.
הייתי צריך לבדוק…
אז עכשיו אנחנו מתלבטים בין שאריות הגופה של טיג לזחילה משפילה חזרה לפייטון. כמה ניקס מצידנו.
חכה, באטום עכשיו שחקן חופשי !
אבל האמת היא שאם הוא בריא, יתאים לנו מאד.
רכז כבוד השופט, רכז….
אם זה לא אחד מהם סכנת ווסטברוק חוזרת לאיים עלינו ואין מצב שאני הולך לישון במצב הזה
איך אמר פעם אריק שרון- שום דבר טוב לא מאיים עליך…
רונדו באטלנטה
שנתיים 15 מיליון
חחחח לא יאמן איסה אהבלים שם. הביאו גופה
בזבוז של שחקן בשנותיו האחרונות כל מועדון לא מספיק תחרותי. פשוט חבל.
הם צריכים מישהו כמוהו.
מנטור לטריי ובכלל לצעירים שיאפס אותם.
טריי לא צריך מנטור. זה כמו להביא את טרי רוזייר שיהיה מנטור של קרי.
מנטור אפשר להביא בפחות מ15 מיליון איש מקצוע 😂😂😂😂
חוסר הבנה מוחלט.
קבוצות צעירות לא יכולות להתקדם בלי צעדים כאלה.
+1 על החלק השני של התגובה.
רונדו לא מקדם כלום. גאלו מקדם. רונדו זה סתם גופה דברנית שינוח רוב הזמן. מעודדת על הספסל יש במחירים יותר זולים
מצד אחד אני בטוח שיש לרונדו מה להעביר לטריי, מצד שני שניהם שחקנים בלי טווח, אבל מסיבות הפוכות, אז אני לא יודע כמה טריי ישים עליו, ראה ערך "אתה לא יכול לעבור את השומר שלך, אל תסביר לי איך לנהל התקפה" (לא ציטוט מדויק).
הלייקרס בינתיים החליפו את רונדו, דוייט, גרין ובראדלי (לא היה בבועה) על שרודר, הראל, מתיוס
אטלנטה במקצה חיזוקים
רונדו לא מחזק כלום גופה פשוט. זה שהיה לו דופק ל3משחקים ליד לברון ודיוויס שאיש לא שמר עליו לא אומר שהוא יתרום משהו בהוקס. סתם בזבזו 15 מיליון. עדיף כבר נגר כמו גורג היל במחיר הזה.
הלייקרס עשו מהלכים נהדרים באוף סיזן.
היכלות להריץ חמישייה שנייה שכוללת את שרודר הראל וקוזמה, שתעשה הרבה נזק לכל חמישייה שנייה בליגה,, ולהוריד עומס מסבא לברון זה יהיה אדיר.
בכללי אני חושב ששרודר יהיה נהדר שם.
מסכים, יהיה אפסייד גם לקוזמה
אמרו שיש קורונה וההכנסות נפגעו 😂😂😂 איזה חוזים 😂😂😂
בלי משבר היו מקבלים כפול בטח
הליגה מלאה ברפי הבנה שאין דברים כאלה אי אפשר לתת להם לנהל מחסן.
בעיקר ההבנה שלך רפה…
חחח נראה השנה
אני מבין שהניגוב שנה שעברה עם קאפלה אדמס דריימונד סימונס לא הספיק לכם.
הולך לנגב טנשניקים כל העונה עם רונדו גראנט אני כבר מחכך ידיים בהנאה לבלוגים החיים הולך להיות שם הרבה צחוקים.
גרמי תפקיד גדול יותר גראנט יהיה היילייט בדטרויט
אתה פשוט לא מבין את הקשר בין תקרת השכר לחוזים ולהפסדי הכסף. סתם זורק מילים באויר.
אהה כן ניגוב…הפירוש המילולי למה שאתה עובר כאן פעם אחר פעם אבל עדין מכריז על ניצחון.
סביר להניח שהשחקנים ירוויחו רק 80% ממה שיש בחוזה שלהם בשנים הקרובות.
אתה מבזבז אנרגיה. אין לו שום רצון או חשק להבין.
גילרי מה הולך בפיניקס? רק החלטות טובות עד עכשיו … אפילו החוזה החדש לקרטר בסדר גמור.
היהפוך סארבר עורו???
למיטיבי לכת, הייווארד קיבל כבר חוזה גדול(מקסימום?) משארלוט ויוטה השוו, גם שם הורמו הרבה גבות, ובסוף התברר שהוא שווה את הכסף.
אני חושב שזו החתמה סבבה, הם עם סגל צעיר ואף אחד לא יבוא לשם, אולי הם בונים על זה שגורדון ילמד את למלו כמה דברים. מקווה שהם יהיו קבוצה נחמדה שנה הבאה.
רק שבין החוזים האלו הייווארד לא היה יכול ללכת בערך שנה וזה בנוסף לעובדה שאתה משווה שחקן בן 30 שהולך לקבל 120 מליון עד גיל 34 לשחקן בן 24 שקיבל 45 ל-3 שנים כשהוא בשיא הקריירה.
ההוקס מפוצצים נגרי על אטלנטה קלינגונס. דאן רונדו רדיש האנטר קאפלה. חוץ מטריי אף אחד לא יכול ליצור לעצמו שם ברמת פלייאוף. גם גאלו לא מבריק בתחום.
דאן בווש, לא?
מילסאפ נשאר בדנבר – 10 מיליון לשנה אחת.
עקיצה ב-10 שניות
הבנק של הליגה התרוקן 😂😂😂
מזכיר את החוזה הכרת טובה שהספרס נתנו לגאסול
מילסאפ נשאר בדנבר, 10 לעונה אחת
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
איזה חוזה נורא. מילסאפ פשוט שודד בטרנינג.
חוזה מעולה יהיה המנטור של יוקיץ. זה חשוב הניסיון שהוא צבר
חחח יפה שלך.
היה עדיף להביא כבר את חסן וויטסייד, שודד בטרנינג, אבל לפחות אחד שלכאורה יותר מתאים לך.
מה יעשו עם הגרוטאה הזאת? אתה מבין שהוא והראל מקבלים כמעט אותו כסף?
נכון חסן לפחות יכול לחסום ולהטביע מידי פעם.
כן אבל הראל מקבל "מתחת לשולחן" בכל מיני תמלוגים עתידיים מקלאץ .
הוא מקבל יותר מהארל 😂
בינתיחם הניקס מתנהלים בצורה שקטה רגועה והגיונית. מעניין מתי הם יהרסו את זה.
הם הולכים להציע לחסן וויטסייד מאה מליון לשלוש שנים.
מישהו מבין מה איינג' עושה באוף סיזן הזה?
מה שפופ וביופורד עושים
גם פריצ'ארד ובירד
למעט הארכת החוזה לג'סטין הולידיי (מהלך לא רע בכלל)
מעניין מה יקרה עם טריסטיאן תומפסון.
אם טריסטן לא סוגר לפחות את ה40 ל4 שנים צריך לפטר את הסוכן
דיווחו שמילסאפ לא רצה לעקור את המשפחה שלו, אמין. וזה אולי מלמד שיש עוד מנג'רים שהציעו לו חוזים דומים. אחרי זה הם אומרים שהם גאונים.
מה היה רע בוינס קרטר בתור מנטור? ישב על מינימום ועודד יפה הקהל אהב אותו
חושב ש-KCP, איבקה, גאסול, בוגדנוביץ' וחסן וויטסייד השחקנים החופשיים היחידים שיכולים להשפיע על האליפות ולא יחתמו מחדש (דיוויס ואינגרם נפסלים)
אוי ויי רועי, גאסול היה נראה רע מאוד בסדרה מול בוסטון. חסן פרש תא רשמית ממשחק פעיל.
KCP רול פלייר סביר.
בוגדן חופשי מוגבל, אני לא רואה מישהי עם מספיק כסף להחתים כדי לשא ישוו(אולי סיין אנד טרייד כמו בתכנית המקורית)
איבקה באמת מעניין, יכל להיות טוב בדנבר, אבל העדיפו את מילסאפ, אני מנחש שישאר בטורונטו.
כשאתה אומר גאסול, אתה מדבר על אליפות היורוליג ?
זאת הערכה מאוד נדיבה
ון וליט הפך לאיש שלי אחרי הציוץ שלו העלה שקי כסף 😂😂😂😂
אחלה חוזה, ונראה אחלה בנאדם. בחוזים ההזויים שרצים פה, הוא שווה את הכסף.
הייתי בטוח שהניקס ישפכו עליו ארגזים.
מקבל 2.5 לשנה יותר מג'ו האריס. אחד החוזים הכי הגיוניים בקיץ – קיבל חוזה ברוגדון
מבצעי יום שישי השחור. חצי חינם.
חסן וויטסייד חייב ללכת.
איזה ברינקס הייוורד קיבל מג'ורדן, לא להאמין.
השאלה עכשיו מה שארלוט עושה עם רוזייר. יש להם את גרהאם ובול על המשבצת ושניהם צעירים ומבטיחים יותר.
.
ההיט, כמו פיניקס והבלייזרס עם אוף ביזן מצויין. נותנים עבודה עם בראדלי והרקלס
מה השינויים במיאמי?
בראדלי והארקלס על קראודר ודרק ג'ונס?
הגיבו יפה למה שקרה. סתמו את החורים כמו שצריך. קראודר הלך והרקלס יכול להיכנס למשבצת שלו. דרק ג'ונס איבד קצת גובה בפלייאוף, ומבקום זה הביאו את בראדלי שהיה מצויין העונה.
מי החמישיה באוק?
עזבו פול, שרודר, גלינארי ואדאמס
כרגע: ג'ורג' היל, שיי גילגיוס אלכסנדר, לודוגנץ דורט, דריוס בייזלי, אל הורפורד
יצברו נסיון, יקבלו בחירת דראפט טובה, יעלו את הערך של הורפורד שעכשיו בשפל
בוסטון: שחררו את הייווארד, פואריה, מחכים לטרייד הגדול
הייוורד הלך וככה נעלם להם אחד הנכסים לטרייד, אלא עם הם מבצעים סיין-נ-טרייד עם ההורנטס (שאין להם בדיוק סיבה לעזור להם…)
ההורנטס צריכים ללכת על ביינס, זה סוג של תעודת ביטוח. אם הם רוצים להמר אז על קאזינס
בזמן שנמנמתי כרמלו חתם לשנה בפורטלנד,הרוקטס החתימו שחקן שהניקס חתכו קני ווטן
כפי שדובי צפה בסוף הניקס חזרו לאלפריד פייטון עם 5 מיליון לעונה.
דנבר בעיקרון הפכה את טוני קרייג משחקן חופשי מוגבל לשחקן חופשי בלתי מוגבל כי כבר אין לה מקום בשבילו.
אינדי החתימה מישהו בשם אמידה ברימה(מאנו אני לא ממציא את השמות😁).
הווריירס מבקשים מהליגה את הפלייר אקספנשיין על סך 9.3 מיליון בעקבות הפציעה מסיימת עונה של קליי תומפסון
😉
.
אאל"ט הגארדים בדנבר – מורי, מוריס, דוזייר והרוקי מניו זילנד. נראה לי חבל לוותר על קרייג במצב כזה, בעיקר אחרי שגראנט עזב, ולפורטר ג'וניור אין הגנה. ודווקא בשביל מילסאפ מצאו 10 מיליון? ממש לא ברור. בכך שגריפין לא הגיע ננוחם.
טריסטן תומפסון בבוסטון
טריסטן תומפסון בבוסטון
שנתיים 19 מיליון
סביר בנסיבות
קולדוול פופ נשאר בלייקרס
3 שנים 40 מיליון
הלייקרס איבדו 4 גארדים (גרין, בראדלי, רונדו, קוק)
ועדיין יש להם: פופ, מתיוס, שרודר, קארוסו….ולברון, שכחתי מישהו?
THT
יפה.
וונאמייקר חתם בווריירס לעונה
ווס אייונדו ששיחק באורלנדו קרוב לסיכום בדאלאס
נרלנס נואל חתם לשנה בניקס
5 מיליון לשנה
נו קומנט
https://twitter.com/TheSteinLine/status/1330336980329132032?s=19
https://twitter.com/TheSteinLine/status/1330337423985786881?s=19
תודה על העידכונים עידן
כל שנה מחדש מפתיע כמות ההעברות
גף טיג בבוסטון
לא רואה מה זה מועיל להם אבל אולי הם רוצים לבשל את הבחירות דראפט שלהם בגי ליג
לא!
לכמה זמן?
רע לים.
עדיף עך ווינמייקר
נראה ששנה על מינימום
מדר לא יגיע לבוסטון השנה
ואני לא בטוח שיגיע גם שנה הבאה (אולי לגי ליג)
אז לא אמור להשפיע יותר מידי עליו
ג'בון "הבולדוג" קארטר ממשיך בסאנס עם חוזה של 11.5 מיליון ל-3 שנים. שווה כל סנט.
יפה לכם
כן. אני מאוד אוהב את המשחק שלו –
הוא אף פעם לא יהיה רכז פותח בליגה,
אבל מה שיפה במה שהוא מביא לפרקט זה שהוא יודע את זה, והוא יודע להביא את כמות האנרגיות ששחקן ספסל יכול להרשות לעצמו להביא בידיעה שכמות הדקות שלו מצומצמת. זה מביא שינוי למשחק, זה מאפשר לשחקנים מסוגו לקבל חוזים נחמדים כאלו, ובנות לעצמם אחלה קריירה בליגה.
פלוס לא החלפתם אותו בוונאמייקר ברבע כסף
גיא רק החלטות טובות אצלכם בנתיים . שלא תתרגלו לכל הטוב הזה בטעות…
טוב,
עוברים על מה שהתרחש ב-48 השעות האחרונות,
וקשה שלא להגיע למסקנה שהקליפרס נחלשו משמעותית.
.
קודם כל, הם לא הצליחו להביא רכז בולט שיעזור לפתור את הבעיות המקצועיות של הקבוצה
(רצו את שרודר, הוא בלייקרס. רצו את רונדו, הוא באטלנטה).
אחר כך, הבעיות החברתיות לא זאת בלבד שגרמו לקבוצה להיחלש, הן חיזקו את היריבה הגדולה (הארל).
על הדרך הם איבדו שחקני רוטציה משמעותיים יותר או פחות.
.
היכן זה משאיר אותם?
בעמדת נחיתות בהתמודדות על שירותיו של איבאקה.
יש מצב שיצליחו להביא את גאסול, אבל מי שצפה בו בעונה שעברה יודע שהסיפור המפואר של הגאסולים ב-NBA חלף (גם אם לא רשמית).
ממש. ודי מגיע להם
לא מבין מה יעשו באטלנטה עם ועידת הרכזים קוריוז רונדו ודאן.
רונדו ודאן סתם יתבזבזו שם כי הקוריוז חייב כדור ביד.
עוד לא מבין לאן הולכת בוסטון.
ומי יהיו הביגס שלנו בספרס והאם יש לנו איזשהי תוכנית?
בוסטון סתמה כמה חורים במהלך הלילה, באופן שמוריד אותה, לדעתי, ממהלכים גדולים עד תחילת העונה.
.
בנוגע אלינו –
.
ביגז: פולטל ויובנקס, אני מניח שגם ליילס ישאר.
.
באופן כללי:
.
אם לא הטרידו את הוותיקים עד עכשיו אני כבר לא רואה את זה קורה עד הפלייאוף. כל הקבוצות שחשבתי עליהם סגרו עם שחקנים אחרים – פורטלנד, בוסטון, שרלוט, אורלנדו. ושוב, כרגיל, זה אומר שאם בכלל אנחנו רוצים להטריד אותם נצטרך לתת להם דקות, אז הצעירים "יתקעו". עוד חצי שנה מבוזבזת. לא מבין איך מתוך 4 ותיקים שמסיימים חוזה לא הצלחנו להטריד אף אחד. מניח שזה שיא כלשהו.
הסגל של בוסטון מדכא.
בנוגע אלינו – אם אולדריג' ודרוזן נשארים, בהתחשב בבריאות אנחנו אמורים להיות בפלייאוף, לא?
אף אחד לא סופר אותנו לפלייאוף. לא יודע אם בצדק. מניח שנהיה טובים יותר משנה שעברה, אבל גם אחרים התחזקו (פורטלנד, פיניקס), ורק שתיים נחלשו (אוקלהומה ויוסטון). נראה מה יהיה בממפיס. יש סיכוי. נקווה שהסיכוי הזה לא ימנע טריידים בחורף.
זה הטריק הידוע על שם פופ וביופורד להרדים את האויב
😂😂😂😂
לייקרס קליפרס דנבר סאנס מאבס יוטה פורטלנד. 7 באנקרים בפלייאוף.
על מקום 8 תלחמו עם גולדן או ממפיס. אני צופה עונת התפוצצות של מוראנט למרות שלא היה לו הרבה זמן לעבוד בפגרה.
מה שבטוח שיוסטון ואוק לא יהיו בפלייאוף.
נשארו נא קינגס ומיני שגם לא יגיעו לשם
שים שניה התנגחיות בצד. אני מניח שגם אם ראית משחקים של ההוקס בשנה החולפת אין לך את הקילומטראז שלי יש איתם בשנה שעברה. אז יאנג מעולם לא נבחן איך הוא משחק בלי כדור מסיבה פשוטה: לא היה מי שימסור לו. זאת שאלה טובה אם הוא יכול או רוצה לסגל את המשחק של סטף, ועדיין יכול להיות שנראה אותו הרבה יותר רץ אוף דה בול. בשנה שעברה כשהוא כן ניסה זה נגמר בכלום ושום דבר. דבר שני ההוקס בשנה שעברה נראו נוראי מבחינה התקפית הפרש של 15 נקודות ברייטינג ההתקפי בין הזמן שהוא שיחק לזמן שהוא לא שיחק. אלו מספרי סטף קרי בעונת 16. אחת הסיבות המרכזיות היו שלא היה מי שירכז ויפעיל את החברים במקומו. הגיבוי של דאן ורונדו הוא מתבקש (אני התאהבתי שלא הביאו רכז מחליף הדראפט)
כבר עברנו על זה פעמיים.
אני טוען שהוא לא יסכים לשחק אוף דה בול (אופי).
אם ישימו אותו אוף דה בול יעמוד בצד ויסתכל (סטייל ראס, הארדן).
אם זה יקרה נקבל תשובה.
למרות כל המכות שתאוריות האופי שלך קיבלו אתה עדיין מתעקש להחזיק בהן?
רק התוצאות מנגבות. העונה הוקס חייבים לנגב קצת. תשמע לוקה מנגב כבר צריכים לעמוד בקצב
איזה מכות בדיוק תיאוריות האופי שלי חטפו?
אם אני לא מדייק אז תדייק אותי. לי זכור שדיוויס ולברון בקושי נכנסו לפלייאוף אצלך ואמרת שאף אחד לא ירצה לחתום שם נראה לי שגם באטלר היה עוד מחרב קבוצות. זה בשלוף. אני אזכיר בעוד בהמשך אני מניח
לייקרס זה טעות מקצועית שלי.
אף אחד באמת לא חתם שם.
באטלר אכן מחרב קבוצות אבל הוא כרגע בסיטואציה מושלמת בשבילו אחרי שנים של חורבן והרס. למה שיהרוס עכשיו? תן לו כמה עונות.
לעומת זאת צדקתי ברבים מאוד אחרים. (נפלתי בגדול עם קוואי שהיה אניגמה לכולנו)
השאלה לדעתי זה לא אם ירצה לשחק בלי כדור? טרה יאנג ילד שעובד קשה מאוד עם אחלה אופי למרות שהשיקצה ניסה לקלקל אותו,זה לא אמביד האהבל שכל מה שמעניין אותו זה משחקי וידאו והחברה הגולדיגרית שלו.
.
השאלה שצריכה להישאל אם הוא יוכל לפתח את היכולת הזאת ועד לאיזה רמה? היא לעולם לא שיחק ללא הכדור ולפתח תנועה והבנת משחק כמו של קרי לוקח כמה שנים. אני אגיד דבר פשוט מאוד
כבר היום הוא טוב מקרי עם הכדור במקרה שילמד להיות קרי ללא הכדור מבחינת תקרה הוא יוכל להתעלות על זאת של קרי
היה לטריי שנה וחצי חופש אני חושב שהוא עבד חזק ולא נח בבית, זה המון זמן לשפר המון אלמנטים
מזל טוב לקליפרס,
איבאקה לשנתיים, 19 מיליון.
השיגו את זאת שכולם רצו, אבל לא בטוח שיאהבו אותה
יפה, חזרו למשחק. הזוי שהוא מקבל כמו טריסטאן תומפסון, אבל זה קורה לפעמים.
קרדשיאן יתן עבודה בבוסטוניה. אני חושב החתמה טובה
אל תשכח שאיבאקה לא ילד
איבקה בן 31 , בוא לא נקבור אותו עדיין.
נו זה לא ילד.
ואף פעם אי אפשר לדעת בני כמה האפריקאים כולם עם תעודות מזוייפות. איבאקה היה נראה בן 30 גם שנבחר בדראפט😂
ברור הוא מאפריקה אז התעודה שלו מזויפת.
הוא גם היה צד נמרים ואריות. יש לך עוד כמה סטריאוטיפים על הבוקר?
טריסטאן תומפסון אוטוטו בן 30 זה לא הבדל כזה גדול ואותו שלחת לתת עבודה.
מה אתה קפוץ על הבוקר אסור להתבדח?
טריסטן יתן גוף ואת הריב כמו שנתן אצל לברון. הוא מגן טוב מתייס וגם לא ישרקו לו את שריקות הזרג הלבן.
חושב שישלים אותם טוב.
טריסטן בן 30? חשבתי 28. אז גם הוא כבר לא ילד.
לא אמרתי שאיבאקה לא יתן עבודה אלא שהחוזה שלו סהכ הגיוני.
קמתי קרבי…
לגבי איבקה היו שמועות במשך שנים שהגיל שלו מזוייף, עדיין החתמה מדהימה של הקליפרס שחקן הרבה יותר טוב מהראל
כן גם היו שמועות שאובמה לא אמריקאי. נורא קל להפיץ שמועות.
הצע וביקוש.
וגם כמו רובין לופז…
מה קורה עם לאב בלייק ראס וול? 😂😂😂
דני איינג' סוף סוף ג'אמפדנ שארק
חיכיתי לרגע הזה
טריסטאן וטיג זה החתמות של קולנאג'לו
בנוסף הטרנד אומר שפרי אייג'נטס לא רוצים להגיע לבוסטון ויותר גרוע לא רוצים להישאר שם
הייוורד הורפורד קיירי רוזייר
טיג זה גופה עם חצי שלד כבר. נהיה מה זה איטי ראיתי אותו בהוקב הזדעזעתי
על טיג יש את קללת חמישיית אטלנטה 15 שכל מי ששם לא זוכה באליפות
טיג
קורבר-שנתיים במילווקי ולפני זה שנתיים בקליבלנד עם לברון
קארול-טורונטו ברוקלין סן אנטוניו
מילסאפ-דנבר
הורפורד-בוסטון ופילי
השנה נדע אם זה תופס לגבי שחקני הספסל גם בעקבות הצטרפות שרודר ללייקרס.אצלי בכל אופן זה תופס לגבי החמישייה כבר 5 שנים
צודק ושכחת את קואץ באד
נכון
מכיוון שלא נשארו רכזים בכירים בשוק הגיע הזמן ללו וויליאמס להפוך לרכז הראשון(למרות שמבחינת דקות משחק הוא תמיד היה הרכז הראשון אבל עלה מהספסל).יש לידו 4 שחקנים עכשיו שגם יודעים לעשות הגנה אז הוא כמו קרי בווריירס או קיירי בזמנו בקליבלנד לא צריך
לו וויליאמס
קוואי לאונרד
פול ג'ורג
מרכוס מוריס
סרג' איבקה
זו צריכה להיות החמישייה של הקליפרס כשבברלי קנארד זובאץ ואחרים יעלו מהספסל
הם יפתחו עם זובאץ' ובברלי
זה ברור לי שזה מה שיקרה בסוף
אני חושב שעדיף להם שלו-וויל יעלה מהספסל מול המחליפים. הם צריכים כוח אש בחמישייה השנייה, וברגע שוויליאמס משחק עם החמישייה הראשונה, נפח הדקות שלו עם הכדור מצטמצם משמעותית לצד קוואי וג'ורג'. ככה שהוא לא יקבל את המבטים שלו ו/או את היכולת לבצע מהלכים לצד השניים האלה כמו שהוא מקבל שהוא מוביל את החמישייה השניה.
בנוסף, בברלי שומר על הרכז של היריבה, מה שוויליאמס פחות מסוגל לעשות מול העומד שיש בעמדת ה-PG הפותח בליגה.
לו וויליאמס לא יכול להיות רכז ראשון. לא בגיל, לא באופי, לא בצורת משחק. הוא ימצא לעצמו נפש תאומה על הספסל ויעשה איתו הראל
😁
קנארד יכול להפתיע בעמדה
גועל נפש המקוששים מבוסטון….
זוועתון, אחרי שאיינג' הרגיל אותנו בפלאות הביא נגר תומפסון במקום קלע אנס וזריקה חשודה מג'ף המגופה טיג….
קרדשיאן יותר טוב מכל הטיים לורד והטוסיק וויליאמס שלכם.
אמרתי לך בראון קמבה 4 בחירות סיב 1 של שנים 27 25 23 21 וגיימס יכול להיות שלכם. תוסיף עוד 2 בחירות סיבוב 2 של 27 ו26 וגם פי גי טאקר שלכם.
הארדן סמארט טייטום טאקר זה קבוצה לאליפות.
זה לא קבוצה לאליפות ולא נעליים
שחקנים בסגנון של קיירי או הארדן לא מתאימים לשיטה של סטיבנס וזה פשוט לא עובד.
פרט לשזה שהארדן כבר הבהיר לבוסטון שהוא לא רוצה להיות שם ולא לעשות עליו טרייד
אני גם מתקשה להבין למה להביא את תומפסון. הוא גבוה באינץ' מת'ייס אז זה לא באמת חיזוק בגבוהים (בוא נודה בזה, טריסטן תומפסון הוא סנטר בעיקר לרוחב). יש תחושה כאילו הסלטיקס לא ממש התחזקו בפגרה הזו.
ואף ציוץ מהארדן, ווסטברוק, וול… אולי קונלי…
הלוואי קונלי…
אתה מתגרה בגורל…..
אחרי ההתאוששות מהפציעה של קליי אני מסתכל על הווריירס עכשיו ואני די אופטימי(לא להתמודדות על אליפות-על זה ויתרתי אלא על כניסה לפלייאוף)
יש חמישייה נחמדה
קרי
וויגינס
אוברה
דריימונד
וייסמן
עכשיו צריך למלא שחקני ספסל
וונאמייקר זה שדרוג על קיי באומן
פסקל זה בייבי דריימונד
צריך גבוה נוסף.שמעתי שרוצים את גאסול שהוא כבר חצי גופה אבל לוני בגילו הצעיר כבר גופה מלאה
ואם לא יצליחו עדיין יש את מרקיז כריס בספסל אבל צריך עומק.הספסל בעמדות 2-3בעייתי.אי אפשר להסתמך רק על הגיס של קרי דמיון לי ופסקל במבנה גוף שלו הוא 4 ולא 3 כפי ששיחק לא מעט שנה שעברה.בקיצור ממה שנשאר בשוק להביא שחקנים בעמדות 2-3לספסל
שחקנים בסגנון של קנת בייזמור(לאו דוקא הוא) שיבואו בזול ויתנו תרומה בכנפיים מהספסל
פסקל דריימונד לוני כריס וייסמן וגאסול זה לא יותר מדי?
וונאמייקר הביא עונה סבבה שנה שעברה וגם היה לא רע בכלל בפלייאוף. אבל לא זוכר שהוביל כדור יותר מדי….
לא ראיתי את וונאמייקר הרבה בבוסטון אבל באירופה ביורוליג הוא הוביל כדור
הבעיה שאני לא יודע מה הבעיה של לוני.
גם שנהשעברה היה פצוע רוב הזמן.
לא יודע אם הוא מחזיק אפילו חצי עונה.
אם הוא בריא לגמרי אז גאסול מיותר
שכחתי את גורדן פול.אז עוד שחקן אחד בכנפיים יהיה טוב
בלי אופציה אטרקטיבית כל שחקן שיבוא אפילו על הוטרן מינימום עולה להם ביוקר. אז סביר יותר שהם יכניסו לסגל לפחות את אחת מבחירות הסיבוב השני (הייתי מהמר על ניקו מאניון).
ומן הסתם ישאירו מקום ברוסטר ל-DPE שיקבלו.
לווריירס יש עודף של שוטינג גארדים בספסל. גו'רדן פול ודמיאן לי הם לא מציאות גדולות – אבל אני לא בטוח שעם איך שהחוזים של הווריירס נראים כרגע יש להם אפשרות להביא מישהו יותר רציני. ויגינס ואוברה גם מכסים יפה את עמדה 2 ו-3 אז זה מצב סביר. כריס הוא מחליף לא רע לעמדות 4 ו-5. לוני בריא בכלל מספק להם רוטציה טובה של גבוהים.
בקיצור, לא ספסל מדהים אבל לא אסון.
*
הבעיה כרגע זה שהקבוצה היא בעיקר חידה. לא ברור אם הם ייתחברו ביחד, לא ברור אם ויגינס ואוברה ייתעלו על עצמם ולא ברור אם הם קיבלו בדראפט סנטר שלכל היותר "לגיטימי לפתוח איתו" או שמדובר בשחקן שייתן לקבוצה יתרון. וייזמן ניסה לעבוד על להיות סנטר מגוון עם יכולת לחדור ולקלוע מיותר רחוק. אם זה יבוא לידי ביטוי זה יכול להיות מדהים.
והנה עוד אחד – פסקל – האם המספרים שהוא נתן בעונה שעברה היו רק כורח המציאות בקבוצה שהפכה להכי גרועה בליגה? כי אם הוא ממשיך לתת אותם בהרכב בריא יותר – זה חתיכת שיחוק של הווריירס.
*
אני פסימיסט אבל. הימור שלי – אוברה יהיה בסדר, ויגינס ופסל ייחלשו, וייסמן ייתן מספרים של טריסטן תומפסון (לפחות בעונה הזו) וזה יספיק למקום 4-6 במערב.
מקום 4 – 6 במערב. פסימיסט…
תשמע:
בחירה 2 בדראפט
אוברה שהוא שחקן לא רע
ויגינס שמרגע שיפסיקו לצפות ממנו להוביל משהו לאנשהו יכול להיחשב לשחקן חמישיה סביר (אני יודע שזה ספורט לרדת עליו, בוא נישאר ריאלים)
סטף קרי
*
בין הספרטקום של "וייסמן זה הדייויד רובינסון של דורנו, אוברה ייפרוץ בגלל החוזה, ויגינס יימצא את עצמו בקבוצה עם צוות אימון ינטלגנטי, קרי יחזור מה שהוא…" לבין "כולם ייפצעו, יאכזבו, סטף קרי הזדקן, וייפצע" אני חושב שאני נמצא במקום ריאלי שבו חלק יאכזבו (וייפצעו) וחלק דווקא ייתנו עונה טובה. זה אמור להספיק לאמצע-למטה של הפלייאוף.
אני האחרון שיעביר ביקורת על ווישפול ת'ינקינג.
יותר מכך,
ברור שאוהד גולדן יגיע לדיון מנקודות מוצא של "על מה אתם מדברים? זו אלופה. זה MVP. פלייאוף זה בכלל לא שאלה."
.
העניין שלי היה עם המילה "פסימיסט…"
.
יאללה,
שיהיה לכם בהצלחה, והמון בריאות. אני מאחל לנו (סאנס וגולדן) להיפגש בסיבוב השני של הפלייאוף…
אני מהפסימיסטים שבאוהדים. תזכור שרגע אחרי שהתקבעתי עליהם מאלין והארדוויי התחילו להיפצע. ואז היו לנו בחירות דראפט גבוהות כמו וובר שרק רצה ללכת וג'ו סמית' שלא ברור אם אי פעם הגיע. אני למוד סבל ואכזבות.
פשוט עם כל השינויים שנעשו העונה – להניח שהכל יישתבש וכולם ייאכזבו – זה לא פסימיות, זה פארנויה משתקת (לא שזה לא יכול לקרות, אבל עם זה עדיף להתעסק בדיעבד).
*
בהצלחה והמון בריאות גם לכם. פניקס מהקבוצות החביבות עליי ואני נוטה לעודד אותם כשלא צריך לנצח אותם ללא רחמים. גם אני חושב שיש לכם פלייאוף בדרך.
גיא יהיה פלייאוף במדבר לשם שינוי??
דעתי האמתית? בכנות? .
(רגע, זה דורש הכנה מקדמת)
.
טפו, טפו, טפו.
.
חמסה, חמסה, חמסה.
.
מלח, מים. מלח, מים.
.
(מלטף את הבטן של צלמון ווישנו. שם זר פרחים על פסלה של פורטונה, אלילת המזל הרומאית. תולה פרסת סוס על מסך המחשב)
.
כן.
מה אתה לחוץ אתם הולכים לנגב חזק. לפחות 48 נצחונות
אתה זוכר שיש רק 72 משחקים….?
לכן נתתי רק 48. רציתי לתת 55 ואז נזכרתי שיש 72.
אתם מנגבים אתם צעירים רעבים בכושר טריים רוצים לזכות בהכרה אין לואד. באים לשחק ולתת בראש.
48 זה קצב של מקום שני במערב, לא יקרה
אני חושב שהם ינגבו יצאו כמו מלוע של תותח. יש להם הכל, קליעה, ניסיון, בולדוגים, הרבה תלוי בכמה אייטון ינגב, מקווה שלא יאכזב ולא יהפוך לקאפלה
תודה רועי. מזל שאתה כאן עושה לי לפחות סדר.
הקליפרס עם מהלך מצוין ובמחיר טוב על הבאת איבקה,
KCP מתוגמל ובצדק על הפלייאוף המצוין שלו ותומפסון לבוסטון סוגר פינה מצוינת שהייתה חסרה להם .
אני לא בטוח שתומפסון יהיה יותר טוב מת'ייס בעמדה הזו. הוא גבוה ממנו רק באינץ'. הוא לוקח יותר ריבאונד אבל הסלטיקס הם יותר "חסרי עמדה" מקליבלנד אז לא בטוח שזה דווקא כי הוא ריבאונדר יותר טוב.
החליפו גופה בגופה, אין פה שום שיפור
מה תייס עזב? איפה חתם פספסתי את זה. חשבתי קרדשיאן הובא להחליפו
לא עזב. יש לו עוד שנה.
עוד מאותו דבר
מעניין לראות מתי וכמה אטלנטה מתכננת לשחק עם רונדו לצד יאנג ולשחרר את יאנג להיות עוד יותר סקורר ממה שהוא כבר עכשיו.
אטלנטה ביצעה יופי של מהלכים, לדעתי מקומות 2-4 במזרח.
מה אומרים על טרייד של פול ג'ורג' בתמורה לאולדיפו וטרנר?
גורג זה שחקן שומרים לטרייד לשחקנים ברמה של הארדן
תמורת אולדיפו וסבוניס אם כבר. יוצרם ברצינות, לקליפרס אין מה לעשות עם עוד סנטר, ובפייסרס לא ממש רוצים לראות את ג'ורג' בחזרה אחרי שנטש בפעם הקודמת.
בחיים לא
מה אני צריך את הצ'וקר הזה, שיחנק לי עוד פעם? ותמורת שני הנכסים הכי סחירים שלי? לא ולא.
מה שכן, הוא אוברייטד
לרוב התמורה עליו שווה יותר ממנו. אפשר לבנות סביבו חבילה להארדן, שתאחד אותו עם ראס
טרייד טוב לקליפרס שלא תטעו, רע לאינדיאנה
אני חושב שבגלל שהוא כוכב מדרג שני יהיה קשה להעביר אותו בתמורה לכוכב מדרג ראשון כמו הארדן, כי הוא יגרום לקבוצה השנייה להיות קצת באמצע – לא קונטנדרית ולא תקבל בחירה גבוהה בדראפט. נניח יוסטון עם ווסטברוק ופול ג'ורג'.
קבוצות כמו יוסטון ירצו או כוכב באותו סדר גודל או שחקן עם פוטנציאל ובחירות.
בכל מקרה אחרי החתימה של איבקה זה קצת פחות מפתה, אבל גם איתו יהיה להם קשה להתמודד עם קבוצות גבוהות ושחקנים כמו דיוויס ויוקיץ, טרנר יכול לעזור (ועדיין יהיה קשה…). את אולדיפו של לפני הפציעה לא הייתי מעביר בטרייד כזה בתור אינדיאנה, אבל עכשיו הערך שלו לא ברור כי הוא חזר לא טוב.
אינדיאנה יהיו לא פחות טובים ואולי יותר סביב ברוגדון-ג'ורג'-סבוניס, אבל גם אצלם יש את דילמת הבינוניות בהקשר הזה… אם מתאים להם להיות "רק" קבוצה טובה בינתיים אז הטרייד יכול לקדם אותם
הבעיה העיקרית ב להטריד את גורג זה לא האיכות שלי אלא החוזה שלו, יש לו אופציית יציאה שנה הבאה מהחוזה, אם היה לו חוזה ל3-4 שנים להטריד אותו על שחקן בקאליבר של הארדן שרוצה החוצה לא היה בעיה כלל, אבל איזה קבוצה תסתכן התאבד את גורג אחרי עונה? למרות פלייאוף גרוע הוא עדיין אולסטאר שב״ר ושחקן מקס.
.
מקצועית- אתה צודק, ג'ורג' יושב לנו על הווינג שחסר לנו. מסחרית- לא תמורת שני הנכסים הכי סחירים שלי, בטח אם כנראה שאאבד אותו עוד שנה. מנטלית ורגשית- השחקן האחרון שיגיע לאינדיאנה. מנטלית כי הוא נחנק סדרתי כשחשוב, רגשית הוא סיים רע מאוד באינדיאנה, הכריח טרייד שבשעתו נתפס כעל הפנים עבור אינדיאנה (אולדיפו וסאבוניס מאוקלהומה). אולסטאר שב"ר- בכיף, בשמחה, תואר בהחלט מכובד- אני לא רוצה אותו באינדיאנה.
נראה לי שווה רק בשביל שאינדיאנה תעביר את ג'ורג' בשביל אולדיפו ואז את אולדיפו בשביל ג'ורג' ובשתי הפעמים תצא מאוכזבת 🙂
אולדיפו וסאבוניס היו ברירת מחדל בזמנו, זה נחשב טרייד רע לאינדיאנה. זה טרייד שעלה על כל הציפיות, קיבלנו 2 אולסטארים לגיטימיים כנגד הנחנק הסדרתי. בסופו של דבר אינדיאנה יצאה מאוד מרוצה מהטרייד על פול ג'ורג'.
יוסטון לא רוצה כוכב אלא אם הוא צעיר והריאלי היחיד זה בראדלי ביל ואז הארדן יודיע לווש שהוא לא יתאמץ וזהו נופל הטרייד.
הם רוצים בחירות ופוטנציאל צעיר (סימונס, הירו, אדביו) או שחקנים סבבה/אולסטארים לא זקנים (דינווידי לבארט גורג).
אני לא רואה מצב אחר בו הוא מוטרד לקבוצה אחרת למעט נטס קליפרס פילי היט.
החוזה של הארדן יש לזכור הוא מושלם וחלומי. יש לו עוד שנתיים כנראה בשיא ואז בדיוק נגמר החוזה. אחכ מישהו יחתים אותו בחוזה מקס מופרך והוא יהווה נטל בגיל 33. אז קבוצה שתיקח אותו עכשיו גם לא תתקע איתו אלא תקבל את השנתיים האחרונות שנותר לו בשיא.
פול ג'ורג' חזרה בפייסרס?
אין מצב
מתי אמור להתפרסם לוח המשחקים של העונה?
העונה מתחילה עוד חודש
נכון להיום, אני מבין שהוא מפורסם בשני חלקים השנה. חצי ראשון ממש בקרוב וחצי שני בהמשך העונה בהתאם להתפתחויות קורונה.
תודה
בוסטון עם שתי החתמות טובות, סולידיות ומתבקשות.
יחד עם קפיצה מצופה של אחד/שנייים מהצעירים, גרנט וויליאמס, רוברט וויליאמס, לנגפורד, אדוארדס ויש להם יופי של קבוצה ללכת עד הסוף במזרח השנה.
בסגל הנוכחי הסיכוי שלהם לקחת את המזרח שווה לניקס כלומר 0.
המזרח חלש מאי פעם מה שהולך במערב זה מלחמת עולם, סקאלה שונה לגמרי כל אשפה מזרחית תנוגב בידי חצי מקבוצות הפלייאוף במערב
ברייקינג ניוז!
.
הספרס מימשו את אופציית הקבוצה על טריי ליילס, בערך 5.5 מיליון לשנה אחת, אאל"ט, ווייבד את מטו. מצבת הגבוהים נסגרה, לפי שעה, בהנחה שלא יהיה טרייד על למרקוס לפחות עד הפלייאוף.
.
במקביל, החתימו מישהו בשם קאם ריינולדס, על חוזה לעשרה ימים. הבחור הארוך משחק sf/sg, ואם ירשים כנראה יקבל חוזה לגי ליג.
.
https://airalamo-com.cdn.ampproject.org/v/s/airalamo.com/2020/11/21/nba-free-agency-spurs-lyles-reynolds/amp/?amp_js_v=a6&_gsa=1&usqp=mq331AQFKAGwASA%3D#aoh=16060155910662&referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com&_tf=From%20%251%24s&share=https%3A%2F%2Fairalamo.com%2F2020%2F11%2F21%2Fnba-free-agency-spurs-lyles-reynolds%2F
אין חוזי עשרה ימים מחוץ לעונה.
סבבה, הם לא היו סגורים על אם זה לשנה או לעשרה ימים.
זה חוזה 'קיץ'.
לגבי הקליפרס חתמה מצויינת שלהם אבל עדיין הם לא פתרו את הבעיה העיקריות בעמדת הגארד של המנהל משחק שכה קריטי להם. הטרייד של פול גורג השאיר אותם בלי שום נכס משמעותי לבצע טרייד וגם שוק הרכזים בליגה די מת.
בפועל איבקה הוא שדרוג מצויין על הראל, אם זה בהגנה ואם זה באופציות שהוא מאפשר התקפית (בטח הגרסא של %38.5 מ3).
ולשאלה הגדולה בזהות למנצח של התקופה, ווג' או שאמס?
הסלטיקס עשו החתמה מוזרה. תומפסון הוא בין הריבאונדרים ההתקפיים הטובים בליגה. הוא לוקח כ-5 ריבאונד התקפי פר-36. זה בוודאי שווה משהו שמצטבר. אך הוא ממש החל להאט בכל מה שקשור להגנת חילופים. הוא אמנם נמוך וארוך אך הוא על הצד הכבד יותר. הוא דווקא השתפר התקפית בסיומיות שלו באזור הסל אבל זה גם ככה לא הסגנון של הסלטיקס להוריד כדור לפוסט ולתת לשחקן לעבוד משם
.
ג'ף טיג הוא בעיקר שם. הוא איטי ולא יעיל בשלב זה של הקריירה. בנוסף למה לקחו 2 רכזים צעירים בדראפט כרכזים משניים ואז מביאים רכז כל כך בינוני במקומם? אני יודע שנהוג לתת לאיינג' קרדיט בגלל שהוא רואה דברים מענן מיוחד, אך וונמייקר לא היה להיט וגם הבחירה ברוברט ווילאמס נראית די מבוזבזת כאשר לא נראה שהוא התקדם הרבה. רומיאו לנגפורד הוא פוטנציאל שגם נראה שלא ממומש. ניסמית' בחירה מעניינת אך אני תוהה כמה שוטר כמוהו יתרום עם ישחק 12 דקות מאחורי בראון. אני חיובי כלפי סיכויו לתרום, אבל נחכה ונראה
גף טיג זה גופה שפרש מהמגרש כבר לפני שני עונות ראיתי אותו באטלנטה השנה איטי אני לא חושב שהוא כבר מתאים לאירופה
ינגבו אותו באירופה
המלפפון הכי חם שלי של הקיץ הזה בסוף הלך לקבוצה בבימה המרכזית, כמו שציפיתי ממנו…
חתם על חוזה קצר ויבחן את דרכו בסוף העונה…כמו שציפיתי ממנו….
אבל סרג'? באמת? How Hungry are You?
נדמה שהוא קיבל תשובה שלילית מהלייקרס, שהחליטו לעשות "איתו" טרייד כי טרז צעיר יותר, אתלטי יותר ופחות אלים בהגנה…
מאחל לך עונה נעימה בלוס אנג'לס…בטוח שאתה תלך בכל החופים כאשר השמש זורחת…
אבל מה הבאסה, שאת שאת הזהב והסגול בינתיים אתה לא יכול להכניס למתכונים שלך…
ואולי אחרי גמר המערב של השנה…תנסה להשתחל למקום אחר…
בהצלחה סרג'!
הלייקרס החליטו ללכת על הראל רק בגלל קלאץ ובגלל שחתום שם,בסוף נגרים מהסגנון שלו החולשה שלהם מתגלה בפלייאוף מול קבוצות אמיתיות, סנטרים קטנים בלי קליעה שמתגלגלים לטבעת שלא יכולים להתמודד עם הסוסים שבעמדה .
איבקה היה הרבה יותר טוב מתאים לליקרס מהגמד השואג.
ברגעים האחרונים של הפלייאוף….כן….
אבל במערכתיות החברתית-שיווקית? טרז עדיף.
הוא שואג יפה
צ'מע אני הכי רציתי שאיבקה יגיע ללייקרס, דיברתי על זה לא פעם בפודקאסט שלנו…
אבל איך שהצ'יפים נפלו…נותר לי רק להחמיא ולקוות לטוב…
Haters gonna Hate
הראל הוא סנטר נמוך, ישחק בהרכבים גבוהים
גם אם לא עם מגי ולא עם דייויס, ישחק עם לברון, מרקיף, קוזמה. אפילו קארוסו הוא 2 מטר. אין מחסור בגובה בלייקרס.
איבקה בקליפרס יצטרך לתת מענה לנושא הגובה ביחד עם זובאץ
סה"כ שתי החתמות טובות
קהל נכבד דברי הפרידה של היווארד:
To the city of Boston, thank you for embracing me as your own these last 3 years. I cannot say thank you enough to all the fans, my teammates, coaches and everyone in the organization I built such strong relationships with. I know there were some ups and downs, but I will always cherish my experience in Boston. I am forever grateful that I was given the opportunity to wear a Boston Celtics uniform and play in front of the Garden faithful.
To the city of Charlotte, I can’t wait to start the next chapter in my career! I am ready to play for another incredible organization with the Charlotte Hornets. Let’s get it!
קהל נכבד ברגע זה
מתחיל סיפור המחזה
וזה הרגע לגלות
את הנפשות הפועלות
כלומר מה שמו של כל שחקן
ולמה הוא מופיע כאן
אבל ברמז – רק קורטוב
ועם תוספת – בוקר טוב
הסיכום הכי טוב שראיתי למהלך של שארלוט:
https://twitter.com/rodger/status/1330222055929892867
אני חושב שפילי בהנחה שלא יהיו שינויים משמעותיים נוספים בסגל יהיו קבוצה מאד חזקה בעונה הרגילה וינצחו הרבה כאשר כל הרול פליירס שוטרס האלה יקלעו הרבה שלשות בגלל תשומת הלב לאמביד וכי סימונס הוא מוסר השלשות הכי טוב בליגה
אבל בפלייאוף כמו בפלייאוף רול פליירס יכנסו חזרה לרחם וזאת לא קבוצה של יותר מסיבוב שני
מסכים. אולי אפילו נזדחל לגמר המזרח.
סימונס ואמביד לצערי לא מתאימים לשחק באותה קבוצה
אמביד גם בסימן שאלה לחוסן מנטאלי בפלייאוף פלוס כושר גופני וכו'
פילי עדיין לא עברה בעידן הזה סדרת פלייאוף שקולה, רק שתי סדרות סיבוב ראשון קלות
נראה כמו הקבוצה של בלינלי, יותר טוב משנה שעברה אבל אז זה נגמר עם 4-1 לבוסטון, והשנה זה יהיה בוסטון או מיאמי או באקס או ברוקלין, נסכים שנראה כמו סיבוב 2, ויהי צריך טרייד על אחד מהשניים שנה אחרי זה
בסוף.במקום הארדן יטרידו את סימונס על גאקרי סימפסון
לדעתי הסיבה שהראל חשוב ללייקרס חוץ משהוא לא יהיה בקליפרס היא שהלייקרס אוהבים לשחק עם דיוויס ועוד גבוה, אבל ההרכב הזה יש לו תוקף מסויים של דקות שהוא עובד.(איטי וחלש מול חילופים אוטומטיים).
עם הראל ודיוויס התוקף הזה יכול להתפוגג, הראל יתקוף בצבע כמו סנטר אמיתי וישמור על שחקני כנף ועל גארדים בחילופים ודיוויס ייקח על עצמו את הגנת הצבע.
השילוב הזה יכול להתברר כיעיל מאוד התקפית והגנתית כאחד.
למה בוסטון ויתרו על וונמיקר?
למה לא…
כזה גרוע? החליפו אותו בגף טיג שהוא ממש לא משהוא כבר חמש שנים
לך תדע למה הם כיוונו. לפעמים מה שאתה נשאר איתו הוא ברירת מחדל.
מה זה משנה וונמייקר היה פחון רציני אבל הוא יותר טוב מזריקה חשודה טיג.
וונמייקר גם באירופה היה מעביר חצי. זליקו מת על רכזים כאלה
זה לא קשור בכלל שמעון. זה לא שהם ויתרו עליו כדי לקחת את טיג.
ג'קאר סמפסון חתם לעונה באינדיאנה
לפחות גמר מזרח
בעונת ה-10 ניצחונות של הסיקסרס שיחקו ג'רמי גרנט, רוברט קובינגטון, נרלנס נואל וג'קאר סמפסון. היו קבוצה נוראית, אבל ארבעתם שחקני NBA לגיטימיים. שניים גם שחקני חמישייה טובים
סאם הינקי,הוא ידע מה הוא עושה
מייסטר סאם.
גם הסאם מokc יודע מה עושה
קים גרבציאן טוויטטה בוסטון הנה אנחנו והסיליקונים באים….
הכל בסדר?
טול קורה
כנראה תסמיני טריסטן
רזיאל אתה צריך להיזהר שהקרדשיאנס לא יביאו את האחיות לטייטום וסמארט אחרת הלך עליכם
טוטה טוטה…..
זו בעיה שאולי דני לא צפה.
פויה דני ילד רע!
שיטרידו כבר את ארדן נמאס לי לשמוע על כל מיני נגרים. יוסטון מנסים לדפוק את הקבוצה שיעבור אליה שלא יספיקו להתאמן ומחכים לדקה ה90 😂😂
סטאטיסטיקה שמראה את השיפור באחוזי הקליעה של שחקני ג"ס כשקרי משחק לעומת הזמן שהוא לא משחק. הנתונים האלו מ 2017
.
https://twitter.com/_DavidMorrow/status/905441515937435649?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E905441515937435649%7Ctwgr%5E&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.givemesport.com%2F1141274-stat-shows-incredible-effect-steph-currys-3point-shooting-has-on-warriors
ביזמור מצטרף לג"ס. נשאר להחזיר את GR3 ואפשר לנוח
בס"ד
תודה רבה.
הרבה פעילות..