חופשיים: איבקה בקליפרס,KCP בלייקרס, היווארד בשרלוט, טריסטן תומפסון בבוסטון

ראז'ון רונדו, אלוף NBA בפעם השנייה העונה עם הלייקרס, סיכם על חוזה של 15 מיליון דולר לשנתיים באטלנטה.

*

סרג׳ איבקה, אחד השחקנים המבוקשים בליגה, בחר בקליפרס ויקבל 19 מיליון לשנתיים עם אופציה עבורו בתום השנה הראשונה.

*

ג'קאר סמפסון האריך חוזה וישאר לעונה נוספת באינדיאנה. הוא פתח ב-12 משחקים עבור הפייסרס העונה.

*

נרלנס נואל בניקס על 5 מיליון דולר לשנה.

*

טריסטן תומפסון יעבור מקליבלנד מזרחה לבוסטון גם הוא עבור 19 לשנתיים. ג'ף טיג יצטרף אליו אחרי שסיכם על חוזה לשנה.

*

קנטביוס קולדוול פופ נשאר בלייקרס עבור 40 מיליון ל3 שנים כשהשנה האחרונה מובטחת חלקית.

*

בראד וונמייקר יצטרף לגולדן סטייט על חוזה לשנה אחת.

*

ג'בון קרטר סיכם על השארות בפניקס תמורת 11.5 מיליון דולר ל-3 שנים.

*

גורדון היווארד סיכם על חוזה של 120 מיליון דולר ל-4 שנים בשרלוט הורנטס. הוא קלע 16 נקודות עם 6 ריב' ו-4 אס' למשחק העונה בבוסטון. החוזה מובטח בכל 4 העונות.

*

כרמלו אנטוני יחתום על חוזה מינימום לשנה אחת חזרה בפורטלנד.

*

פול מילסאפ סיכם על חזרה לדנבר תמורת חוזה של 10 מיליון דולר לשנה.

*

ג'יי קראודר ממיאמי יחתום על חוזה ל-3 שנים בפניקס. קראודר פתח בכל משחקי הפלייאוף של ההיט ויקבל 30 מיליון דולר ל-3 שנים.

*

אייברי בראדלי סיכם על חוזה של 11.6 מיליון דולר לשנתיים במיאמי. בעונה האחרונה שיחק בלייקרס (לא בפלייאוף). בדומה לחוזים הקודמים של מיאמי גם כאן יש אופציית קבוצה לשנה השנייה.

*

פרד ואן וליט ישאר בטורונטו ראפטורס לאחר שסיכם על הארכת חוזה של 85 מיליון דולר ל-4 שנים עם הקבוצה. תהיה לואן וליט אופציית יציאה אחרי 3 שנים. הוא קלע 17.6 נקודות עם 6.6 אסיסטים למשחק.

*

ג'ף גרין סיכם על חוזה מינימום לשנה אחת בברוקלין.

*

גארי קלארק ישאר באורלנדו אחרי שסיכם עם הקבוצה על חוזה של 4.1 מיליון דולר לשנתיים.

*

פט קנינגטון ישאר במילווקי אחרי שסיכם עם מילווקי על חוזה של 16 מיליון דולר ל-3 שנים.

*

אלפריד פייטון סיכם על חזרה לניקס, 5 מיליון דולר לשנה אחת.

*

ג'ון קונצ'אר סיכם על חוזה של 9 מיליון דולר ל-4 שנים בממפיס. קונצ'אר שיחק 19 משחקים עבור הגריזליס העונה.

*

די ג'יי אוגוסטין סיכם על חוזה של 21 מיליון דולר ל-3 שנים במילווקי. אוגוסטין קלע 10.5 נקודות עם 4.6 אסיסטים למשחק השנה באורלנדו.

*

בובי פורטיס סיכם על חוזה לשנתיים במילווקי, השנה השנייה אופציית שחקן. הוא קלע 10.1 נקודות עם 5 ריבאונדים למשחק בניקס.

*

ראול נטו סיכם על חוזה לשנה אחת בוושינגטון.

*

די'אנטוני מלטון ימשיך בממפיס אחרי שסיכם על הארכת חוזה של 35 מיליון דולר ל-4 שנים.

*

קריס דאן משיקגו יעבור לאטלנטה אחרי שסיכם על חוזה של 10 מיליון דולר לשנתיים, השנה השנייה אופציית קבוצה.

*

מו הרקלס, בעונה האחרונה בקליפרס ובניקס, סיכם על 3.6 מיליון דולר לשנה במיאמי.

*

ג'ורג' היל, דריוס מילר ובחירות דראפט ב-2023 (סיבוב ראשון מדנבר, סיבוב שני) ו-2024 (סיבוב שני) יעברו לאוקלהומה. סטיבן אדאמס יעבור לניו אורלינס.

סיכום היום הקודם

מעברי קבוצה:

מונטרז הארל מהקליפרס ללייקרס, 19 מיליון דולר לשנתיים.

ג'רמי גרנט מדנבר לדטרויט, 60 מיליון דולר ל-3 שנים.

דניאלו גלינארי מאוקלהומה לאטלנטה, 61.5 מיליון דולר ל-3 שנים.

כריסטיאן ווד מדטרויט ליוסטון, 41.3 מיליון דולר ל-3 שנים.

דרק פייבורס מניו אורלינס ליוטה, 30 מיליון דולר ל-3 שנים.

דריק ג'ונס ממיאמי לפורטלנד, 19 מיליון דולר לשנתיים.

ג'מייקל גרין מהקליפרס לדנבר, 15 מיליון דולר לשנתיים.

מייסון פלמאלי מדנבר לדטרויט, 25 מיליון דולר ל-3 שנים.

ג'ליל אוקפור מניו אורלינס לדטרויט, 4 מיליון דולר לשנתיים.

גארט טמפל מברוקלין לשיקגו, 5 מיליון לשנה.

רובין לופז ממילווקי לוושינגטון, סכום לא ברור (צפוי להיות באזור 7-8 מיליון דולר).

פאונדו קמפאזו מריאל מדריד לדנבר, חוזה לשנתיים.

אנטוני גיל מחימקי מוסקבה לוושינגטון וויזארדס.

אלק ברקס מפילדלפיה לניו יורק, 6 מיליון לשנה.

ווסלי מת'יוס ממילווקי ללייקרס, 3.6 מיליון דולר לשנה.

מו הרקלס מהניקס למיאמי, 3.6 מיליון דולר לשנה.

דוויט הווארד מהלייקרס לפילדלפיה, 2 מיליון לשנה.

טריידים:

סטיבן אדאמס יעבור לניו אורלינס כחלק מהטרייד של ג'רו הולידיי, אוקלהומה תקבל את ג'ורג' היל, דריוס מילר, בחירת סיבוב ראשון מ-2023 (דנבר) ו-2 בחירות סיבוב שני ב-2023 ו-2024.

אנס קנטר עובר מבוסטון לפורטלנד, מריו הזוניה ודזמונד ביין (הבחירה ה-30) בדראפט לממפיס. בוסטון תקבל בחירת דראפט עתידית מהגריזליס.

הארכות חוזה:

דיארון פוקס בסקרמנטו, 163 מיליון דולר ל-5 שנים (לא היה שחקן חופשי).

דיוויס ברטנס בוושינגטון, 80 מיליון דולר ל-5 שנים.

ג'ו האריס בברוקלין, 75 מיליון דולר ל-4 שנים.

גוראן דראגיץ' במיאמי, 37.4 מיליון דולר לשנתיים (השנה השנייה אופציית קבוצה).

מרקוס מוריס בקליפרס, 64 מיליון דולר ל-4 שנים.

מאליק ביזלי במינסוטה, 60 מיליון דולר ל-4 שנים.

ג'ורדן קלארקסון ביוטה, 52 מיליון דולר ל-4 שנים.

יאקוב פלטל בסן אנטוניו, 27 מיליון דולר ל-3 שנים.

רודני הוד בפורטלנד, 21 מיליון דולר לשנתיים.

ג'סטין הולידיי באינדיאנה, 19 מיליון דולר ל-3 שנים.

מיירס לנארד במיאמי, 20 מיליון דולר לשנתיים (השנה השנייה אופציית קבוצה).

דרו יובנקס בסן אנטוניו, 5 מיליון ל-3 שנים.

מייקל קרטר-וויליאמס באורלנדו לשנתיים.

פטריק פטרסון בקליפרס, חוזה מינימום לשנה.

שחקנים חופשיים בולטים:

רכזים: אוסטין ריברס, רג'י ג'קסון, שבאז נאפייר, ברין פורבס, עמנואל מודיאיי.

שוטינג גארדים: בוגדן בוגדנוביץ'*, אטואן מור, קנת' בייזמור, קייל קורבר, מרקו בלינלי.

סמול פורוורדים:ברנדון אינגרם*, טורי קרייג, רונדה הוליס ג'פרסון, ניקולס באטום, סולומון היל.

פאוור פורוורדים: אנטוני דיוויס, דריו שאריץ'*, חואנצ'ו הרננגומז*, הארי גיילס*, נואה וולנה.

סנטרים: חסן וויטסייד, מארק גאסול, ארון ביינס, אלכס לן, דמרקוס קאזינס.

* שחקן חופשי מוגבל, הקבוצה המקורית שלו יכולה להשוות כל הצעה עליו ולהשאירו בקבוצה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
455 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

טוב עשית, כבר היה קשה לעקוב בפוסט הקודם.
.
א. אני ופולטל, שנינו ביחד וכל אחד לחוד, נעלבנו ששמו לא צוין ברשימות.
ב. ראיתי איזה ציוץ של איבקה יושב במטוס תחת הכותרת i'm on my way, אז אפשר לעדכן את הפוסט שאיבקה בדרך לאנשהו…. מצחיקים החבר'ה האלה.
ג. זוהי קריאה אחרונה לנוסעים דני איינג' ואר.סי ביופורד (מתי כבר נתחיל להתייחס לבחור שהחליף אותו, מתי?) טיסת הפרי אייג'נסי עומדת להמריא, אנא הגיעו בדחיפות לדלפק הטריידים, תודה.

asaf
21/11/2020 18:59:23

תודה רועי על העדכונים. יופי של דיל ההיט עשו על הארקלס במחיר הזה. מאנו תגובת ביופורד… חחחח…

וניל טרופי
וניל טרופי
21/11/2020 19:36:50

לגבי סעיף ג', הם עדיין בדיוטי פרי, הם לא עולים על הטיסה רק באו ללוות את המשפחה שטסה לה לשום מקום. הטיסה שלהם בכלל היא ליוון ב 2021

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

הלוואי אבל אני סקפטי:
א. יאניס עלול לחתום על סופרמקס כל רגע במהלך השנה הקרובה, ואז המקום שיהיה לנו מתחת לתקרה בשנה הבאה לא בהכרח יהיה רלבנטי.
ב. אני בספק רב שהוא יבחר בסאן אנטוניו, אוף אול פלייסס, גם לא בבוסטון. דני איינג' כבר נכווה עם דייויס, ולדעתי אסור לו לבנות על יאניס.
לכן,
ג. אנחנו צריכים לבנות בעצמנו, כמו שעשינו בעבר, אין ממש ברירה אחרת.

עמיחי קטן
21/11/2020 18:57:24

מלטון בממפיס על 35/4. המרוויח ביותר מדראפט 18 כרגע

ברוך רובין
21/11/2020 19:02:21

אחלה החתמה של אטלנטה, חורף מצויין

חגי "התותח" ניסני
21/11/2020 19:19:59

החסרי נגרים אנחנו? אחלה שחקן הגנה אבל לא מסוגל לשים את הכדור בסל. אם ינהל את המשחק בצורה שקולה ולא יפצע דיינו. מה שכן נשאר להוקס איזה עשרים ומשהו M מתחת לתקרה. אלוהים יודע מה הולכים לעשות איתם, וההחתמה הזו לא מבשרת מי יודע כמה.

etayle
etayle
21/11/2020 19:04:31

פורטיס בבאקס, מעניין.

צ'יקו
21/11/2020 19:05:39
הגב ל  etayle

היו חייבים מחליף לרובין לופז במאבק בקמעות.

The Ljos of the Rings
21/11/2020 19:17:30
הגב ל  צ'יקו

מירוטיץ' ידע שהוא על תקן מסקוט או שיש ידיעה שאני מפספס?

דובי
21/11/2020 19:22:49

לא לא. מירוטיץ' דרש את זה.

דובי
21/11/2020 19:19:24
הגב ל  etayle

אולי יקבל את ההזדמנות שלא קיבל בניקס

עמיחי קטן
21/11/2020 19:11:57

ראול נטו בוושינגטון

The Ljos of the Rings
21/11/2020 19:16:11

הערב רק התחיל, למה אני כבר נרדם?

אשך טמיר המקורי
21/11/2020 19:39:41

וברוטו הוא באורלנדו

עידן
עידן
21/11/2020 19:59:34

😁😁😁

דוקטור רזי הופמן
21/11/2020 19:17:25

We’re changing our ways, taking different roads, and love will tear us apart again.”
~ Ian Curtis
זה מתקשר לתקופת טריידים והפרי, אהבה נגמרת ומוכנים להרפתקאה הבא-אהההה.

עידו גילרי
21/11/2020 19:24:41

להזכיר לך מה הייתה ההרפתקה הבאה שלו?

דוקטור רזי הופמן
21/11/2020 19:43:14

חבל כביסה זה דבר נפלא.
הרבה צריכים סיוע ולא פונים. לפעמים סיוע יכול לעזור גם למי שמתכחש לו.

ג'ט לג
ג'ט לג
21/11/2020 19:26:36

אני אפרש את אוסף ההחתמות המוזרות האלה של הבאקס כאיסוף נכסים לקראת טרייד עתידי שיבוא עד הטרייד דדליין

דדי
דדי
21/11/2020 19:41:06

חששתי מאיבקה לקליפרס אם ואן וליט לא ישאר.
עדיין יכול לקרות, אבל יותר סיכוי עכשיו שטורונטו יתנו לו הצעה גדולה לעונה 1.

אשך טמיר המקורי
21/11/2020 19:41:20

יש! ון-וליט נשאר.
מזל.
יש מחסור חמור בקבוצות סימפטיות לעודד.

רפיקי
21/11/2020 20:28:08

ממתיי קבוצה עם קייל לאורי היא סימפטית לעידוד?

אשך טמיר המקורי
21/11/2020 20:56:04
הגב ל  רפיקי

מלפני שנתיים

רפיקי
21/11/2020 23:07:19

לפעמים נדמה לי שהוא משחק כדיי לסחוט עבירות תוקף ולא כדיי לנצח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  רפיקי

זה לא נדמה. זה אחד הדרכים לנצח 🙂

Zivo
21/11/2020 19:47:29

חברים תמשיכו לעדכן ולפרש. אתם עושים עבודה מצוינת. איזה מבול…

דדי
דדי
21/11/2020 19:50:15
הגב ל  Zivo

מגיע שאפו ענק לעידן על אתמול.

חגי "התותח" ניסני
21/11/2020 19:48:16

סעעעמק ואן פליט. בניתי עליך עכשיו נתקענו עם קריס דאן במקום

דובי
21/11/2020 19:49:16

טוב הסיכוי היה קלוש אבל גם הוא הלך…
אולי תיבודו בונה על דס"ג וניליקינה, מי יודע.

דדי
דדי
21/11/2020 19:51:17
הגב ל  דובי

לדעתי טרייד של קורי ג׳וזף תמורת כלום יהיה לכם מצויין.

דובי
21/11/2020 19:56:00
הגב ל  דדי

מגניב, ואז יהיו לנו שלושה רכזים שיכולים לתת ידיים ולהיות שווים יחד לתחת

דובי
21/11/2020 20:01:34
הגב ל  דדי

אם כבר כלום עם קילומטראז' עדיף שאבאז נאפייר אם לא חתם כבר ופספסתי, או להמר שרג'י ג'קסון בחשק הנכון

אשך טמיר המקורי
21/11/2020 19:51:20
הגב ל  דובי

הפרחח המקפץ.

The Ljos of the Rings
21/11/2020 19:54:16

מזל טוב לטמפה ביי. כוכב ה-NBA הראשון שחותם אצלה.

John
21/11/2020 20:15:06

חחחח… יש כל כך הרבה בדיחות על טמפה…
מקווה שישרדו את החום הנוראי שם

John
21/11/2020 20:01:32

כבוד לטורונטו. ואן פליט היה מבוקש. כנראה ישלמו לאיבקה כעת לא? ינסו לתת עוד ריצה.
קריס דאן הובא לסגור את החור העמוק בקו האחורי בהגנה. הוא ארוך תיכו ויכול לזוז לעמדה 2 בהתקפה כדי לא להפריע ליאנג. עדיין ההוקס צריכים משהו נורמלי בעמדה 2.

דובי
21/11/2020 20:02:27
הגב ל  John

מה הסטטוס של בוגדנוביץ'?

רן הנרגן
21/11/2020 20:07:56
הגב ל  דובי

RFA בסקרמנטו.הוא צריך להסכים ל S & T וקבוצה שמעונינת בו צריכה לתת הצעה שלסקרמנטו יש 48 שעות להחליט אם להשוות ואז הוא נשאר. נראה למי יש עצבים חזקים יותר. כמובן שהוא יכול להשאר שנה נוספת בסקרמנטו ולקבל 10 מיליון ואז להיות חופשי.

דדי
דדי
21/11/2020 20:16:04
הגב ל  דובי

רווק בלי ילדים.

דובי
21/11/2020 20:27:43
הגב ל  דדי

כלומר בין זוגיויות

רן הנרגן
21/11/2020 20:04:02

מילווקי מחזקים בכל הגזרות, באיחור של שנה, אבל מה כל זה יעזור אם השאירו את בודנהולצר? שוב יגיעו למקום ראשון בעונה ויקרסו בפליאוף.

trusttheprocess
trusttheprocess
21/11/2020 20:13:59
הגב ל  רן הנרגן

ממתי בובי פורטיס ואוגוסטין זה חיזוק ?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  trusttheprocess

אשכרה.
בינתיים ה"קיץ" שלהם מוכיח הרבה מאמץ ונכונות לקחת סיכון, אבל התוצאות לא משהו.

דובי
21/11/2020 20:32:11
הגב ל  trusttheprocess

פורטיס הוא חיזוק בטוח. לפחות אופציה לכזה אם השנה בניו יורק לא דפקה אותו לגמרי.
ואוגוסטין הוא לא אולסטאר אבל יכול בקלות לתת 15-20 דקות של ראש שקט על הפרקט. תפור על בודנהולצר

trusttheprocess
trusttheprocess
21/11/2020 20:37:11
הגב ל  דובי

איך זה חיזוק?
זה פחות טוב מרובין לופז וג'ורג' היל

דובי
21/11/2020 20:42:25
הגב ל  trusttheprocess

רובין לופז נותן כלום בריבוע. פורטיס נותן ריבאונד וקליעה.
היל ואוגוסטין נותנים אותו דבר.

trusttheprocess
trusttheprocess
21/11/2020 20:46:06
הגב ל  דובי

פורטים זה פצצה שיכולה בכל רגע להתפוצץ על המאמן שחקנים מהקבוצה שלו,שחקנים מהקבוצה השניה

לא הייתי סומך עליו לכלום .
לבן אדם יש הרבה כשרון וכלום במוח

דובי
21/11/2020 20:47:58
הגב ל  דובי

כן, זה נכון. אבל לפעמים צריך אחד כזה בקבוצה.

רן הנרגן
21/11/2020 20:18:31

לאן פני רונדו?

עידו גילרי
21/11/2020 20:29:12
הגב ל  רן הנרגן

מרגיש שלקליפרס

asaf
21/11/2020 20:27:45

קליפרס?? ואן ליט עלה על הברינקס. טוב לו וטוב לטורונטו.

עידן
עידן
21/11/2020 20:29:27

גורדון הייוורד חתם בשארלוט
4 שנים 120 מיליון

דובי
21/11/2020 20:33:06
הגב ל  עידן

שארלוט מכולם??
שארלוט??

Jonathan
21/11/2020 21:01:02
הגב ל  דובי

רא שרוזיר הכפיל שם את מספר הנקודות… רוצה גם.

Lavar
Lavar
21/11/2020 21:05:18
הגב ל  דובי

היווארד חכם והוא מבין שיש לו אפשרות לשחק עם למלו בול שיהפוך להיות אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה

Jonathan
21/11/2020 21:27:49
הגב ל  Lavar

לאבר בול? האם זה טרול? פשוט גדול.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
21/11/2020 23:01:39
הגב ל  Lavar

לקחת תגובות של באני על לברון ולעשות העתק הדבק עם שינוי לברון ללמלו בול זה עצלנות מבישה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  עידן

אני לא מאמין…. הבן אדם יכל לבחור בין בוסטון, אינדי ואולי אפילו יוטה, לא נפל לבור של הניקס, וכל זה בשביל מה? בשביל לחתום בשרלוט???
.
וכל זה אחרי שכבר עשה בערך מאה מיליון דולר בקריירה, זה לא שהוא לחוץ פיננסית. אני לא מבין איך אנשים מקבלים החלטות כאלה, בחיי.

דוקטור רזי הופמן
21/11/2020 20:43:05

בשבילך אני אכתוב: מ-א-ה ע-ש-ר-י-ם מ-ל-י-ו-ן……
120,000,000 דולר $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הייתי חותם בשארלוט בכיף כסף זה הכי חשוב את מי מעניין אינדיאנה בוסטון או יוטה אל תהיה נאיבי.
הוא יוכל לחתום שם בחוזה נמוך אחרי ה120 מיליון

דוקטור רזי הופמן
21/11/2020 20:41:29
הגב ל  עידן

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
כן, עכשיו קראתי, עשר דקות אחריך… הפיל אותי מרוב צחוק….
קוייותי שיראה איזושהיא מחוייבות לסלטיקס שלא קיבלו ממנו בעצם כלום (כולל עכשיו בעזיבה שלו) אבל אם להיות ישר הוא עשה את הדבר הכי נכון עבורו ומה שכל אחד מאיתנו היה עושה בשביל 60 מליון נטו ב 4 שנים. שארלוט זה "חור" אבל גם אני הייתי הולך לשם בשביל כאלה סכומים, וגם בשביל עשירית מזה 🙂
נשאלת השאלה מתי קיבל את ההצעה המפתה? אולי השב"ר יענו?
בכלל לא שמענו מברוך בזמן האחרון…

trusttheprocess
trusttheprocess
21/11/2020 20:44:11

בוא נתחיל מזה ששארלוט לא חור , רחוק מזה
נורת קרוליינה זה מקום מצוין
בוא נמשיך שהייוורד הגיע מחור באינדיאנה, עבר בחור כמו יוטה והיה בביב שופכין של בוסטון
הוא בסדר

רן הנרגן
21/11/2020 20:47:23

שרלוט זה לא חור. בטח לא בשביל מי שגדל באינדיאנה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קיבל שהטרמפרינג היה אסור 😂😂

דוקטור רזי הופמן
21/11/2020 21:29:36

וואלה?
סיני החזירו? מתי?
גם אני חשבתי שהיה שם דיבור טרם זמנו….
רק רציתי אישור משבר וכמה אימוג'ים לשבת המלכה.
🙂

עידו גילרי
21/11/2020 20:30:39

הייוורד לשרלוט בסוף…
כרגיל הם באוברפיי עצבני

עידו גילרי
21/11/2020 20:31:40

מישהו היה צריך להחליף את החוזה של באטום כשייגמר.

דדי
דדי
21/11/2020 20:31:51

בום.
.
ועכשיו שארלוט צריכה לסחוט נכס מבוסטון אם בוסטון רוצה סיין אנד טרייד.
זה טרייד אקספשן מפלצתי.
בוסטון חייבים לעשות את זה, ושארלוט חייבים לסחוט עד הסוף.

עידו גילרי
21/11/2020 20:36:14
הגב ל  דדי

הסלטיקס גם מפלרטטים עם ההארד קאפ ככה לא?

דדי
דדי
21/11/2020 20:39:50

זה לא מפריע.
וגם בלי הייוורד הם כבר לא קרובים לדעתי.

עידו גילרי
21/11/2020 20:42:13
הגב ל  דדי

לדעתי כן.
אני אבדוק.

דדי
דדי
21/11/2020 20:43:46

בלעדיו הם בערך ב 110, אבל גם אם לא, מה רע ב tpe ענק ?

עידו גילרי
21/11/2020 20:45:28
הגב ל  דדי

כן בדיוק בדקתי.
כי אם הם קרובים לשם אז לפחות השנה לא יוכלו להשתמש בו באופן יעיל.

עמיחי קטן
21/11/2020 20:46:48

.אז נשאל שאלה כזאת – מה יש לשארלוט שבוסטון יכולים לרצות ויש סיכוי שההורנטס יסכימו בסיין-אנד-טרייד?

דדי
דדי
21/11/2020 20:48:28
הגב ל  דדי

למה ?

עידו גילרי
21/11/2020 20:48:56
הגב ל  דדי

בחירות דראפט עתידיות.

דדי
דדי
21/11/2020 20:49:34
הגב ל  דדי

לא מפריע להם להשתמש ב tpe.
ממילא כבר מאוחר לסיין אנד טריידים ואין להם הארד קאפ.

עידו גילרי
21/11/2020 20:51:25
הגב ל  דדי

עזוב… באמת לא מאופס.

עידו גילרי
21/11/2020 20:52:21
הגב ל  דדי

מדבר שטויות

עמיחי קטן
21/11/2020 20:52:49
הגב ל  דדי

אם שארלוט צריכים S&T משיקולי שכר הם יצטרכו לתת לבוסטון שחקן, בלי קשר לשאלה אם זה בא יחד עם בחירות. על איזה שחקן ההורנטס יסכימו לוותר ויכול להועיל לבוסטון?
אני הייתי חושב אולי על באטום ובחירה, למרות שזה לא מדהים מבחינת בוסטון.

דדי
דדי
21/11/2020 20:53:41
הגב ל  דדי

טוב עברנו לילה קשה…

עידו גילרי
21/11/2020 20:44:10

אוקיי צודק – לא קרוב אפילו. לא יודע למה זכרתי אחרת.

jefffoster10
21/11/2020 20:56:52
הגב ל  דדי

+1
שמח שהוא לא "חזר הביתה" לאינדיאנה

דדי
דדי
21/11/2020 20:35:48

אבל לשארלוט אין כל כך הרבה מקום מתחת לתקרה.
יכול להיות שהם סיכמו על טרייד של רוז׳יר, אולי תמורת בברלי או משהו – זה כבר יקרב אותם.

trusttheprocess
trusttheprocess
21/11/2020 20:36:07

אמרתי לכם שהייוורד סגר כבר עם קבוצה על חוזה מכל 100 מליון לפני שהוא עזב את בוסטון
זה היה ברור, כמו הורפורד שנה שעברה
שארלוט מטומטמים

דוקטור רזי הופמן
21/11/2020 20:44:45
הגב ל  trusttheprocess

אם הוא יפצע חזק אז הוא באמת שודד ברינקס סופר דופר.

דובי
21/11/2020 20:38:08

פי כוסאוחתוכ מה נסגר?? יש לנו איזה 30 מיליון לבזבוזים ושום דבר לקנות איתם מה יהיה??

עידו גילרי
21/11/2020 20:40:58
הגב ל  דובי

לא סיכמנו כבר שזה עבור ראס?

דובי
21/11/2020 20:43:44

לא.
לא בהא הידיעה. בריבוע. בשישית.

עידו גילרי
21/11/2020 20:45:54
הגב ל  דובי

just teasing

דובי
21/11/2020 20:56:37

זהירות, אנחנו במצב עדין כאן

דוקטור רזי הופמן
21/11/2020 20:46:00
הגב ל  דובי

כייייןןןןן באבואה בואה ונחש הבואה.
🙂

האווי לאסוף
האווי לאסוף
21/11/2020 20:41:11

וואו, אלוהים אוהב את גורדון, מספיק כדי להוציא את פנקס הצ'קים האישי ולרשום לזכותו תקציב של משרד ממשלתי בינוני

עידן
עידן
21/11/2020 20:41:25

אייברי בראדלי חתם במיאמי
שנתיים 11.6 מיליון

דובי
21/11/2020 20:44:11
הגב ל  עידן

למה?

עידן
עידן
21/11/2020 20:45:22
הגב ל  דובי

למה לא.שחקן מצויין במחיר נמוך

רן הנרגן
21/11/2020 20:49:31
הגב ל  עידן

זה לא מחיר נמוך לקבוצה שרוצה לשמור מקום ל FA בשנה הבאה. יכול להיות שהשנה השניה אופצית קבוצה.

עידו גילרי
21/11/2020 20:53:52
הגב ל  רן הנרגן

ברור שהשנה השניה אופציה.
מיאמי פורסים ליאניס שטיח…

דובי
21/11/2020 20:50:17
הגב ל  עידן

אפילו אמא שלו לא אומרת עליו שהוא מצוין.
הוא נחמד בתפקיד של שליכטה כזה לסתום חור של מסמר.

trusttheprocess
trusttheprocess
21/11/2020 20:41:49

קופצ'ק זה אותו אחד שהביא 500 מליון דולר ל דנג ומוזגוב

On brand

עמיחי קטן
21/11/2020 20:43:50

אייברי בראדלי במיאמי

דדי
דדי
21/11/2020 20:44:30

מיאמי עושים עבודה מדהימה בשקט בשקט.

דדי
דדי
21/11/2020 20:45:48

אולי שארלוט יתנו עוד איזו בחירה לפרסטי הצמא ויעשו באטום על אריזה ?
צריכים לפנות איזה 7.5 מיליון או לעשות סיין אנד טרייד עם בוסטון.

עידן
עידן
21/11/2020 20:47:12

ויאניס קיץ הבא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארקלס זה לא שדרוג על אף אחד

עידן
עידן
21/11/2020 21:08:02

בעמדה 4 מיאמי לא התחזקה כי הם לא מציעים לאף אחד חוזה ארוך ולכן לא יכלו להחתים את קראודר.העמדה הזו שמורה ליאניס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עידן

זה ברור לי

trusttheprocess
trusttheprocess
21/11/2020 20:48:03

מה קורה עם ג'ורג' היל ?
מתי הוא עובר לפילדלפיה
אני מוכן לתת את קורמקז המפציץ הטורקי עליו

The Ljos of the Rings
21/11/2020 20:49:05

גם רפובליקנים מוכרים נעליים?

עידן
עידן
21/11/2020 20:49:54

ג'ון קונצ'אר חתם ל 4 שנים בממפיס-9 מיליון

The Ljos of the Rings
21/11/2020 21:07:19
הגב ל  עידן

אניח שכולם מתעלמים מזה כי הם מקווים שמישהו אחר יתפוס אומץ וישאל. אז בפחדנות מוחלטת – מי?

אשך טמיר המקורי
21/11/2020 21:14:11

תודה

דובי
21/11/2020 20:51:45

מפתיע שקולדוול פופ עוד לא חתם בווריירס

רן הנרגן
21/11/2020 20:58:59
הגב ל  דובי

לג"ס יש רק MLE של 5.7. הם לא רוצים להשתמש בכולה על שחקן אחד כי רק בעזרתה אפשר להחתים רוקי כמו גזר לשלוש שנים. לקולדוול פופ יש תקוות להרבה יותר כסף. כנראה שגם קראודר. תהיה להם גם DPE של 9.3 עבור קלי אבל לא ברור לי אם אפשר לחלק אותה לשני שחקנים (כנראה שלא) אבל היא מא]שרת חוזה לשנה אחת בלבד. הם גם מעונינים ב גלן רובינסון השלישי.

jefffoster10
21/11/2020 20:59:10

ענק

סתם מישהו
סתם מישהו
21/11/2020 22:22:12

וסטודמאייר

עידן
עידן
21/11/2020 20:52:06

הייורד בתפקיד צנדלר פרסונס.שום דבר ב 3 שנים שלו בבוסטון לא הצדיק 120 מיליון

אשך טמיר המקורי
21/11/2020 21:05:09
הגב ל  עידן

שודד בגבס

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
21/11/2020 23:51:10
הגב ל  עידן

ברוך שפטרנו.. היה שנוא מההתחלה, חוזה מקס אעלק..
עכשיו נותר לנפנף את קמבה הנורא וקיץ שקט עבר על כוחותינו.. addition by subtraction if there ever was one..

trusttheprocess
trusttheprocess
21/11/2020 20:53:42

שארלוט צריכים לעשות טרייד על הורפורד ואז יהיה להם את רוזייר, הייוורד והורפורד
שמעתי שוונאמייקר פנוי

דוקטור רזי הופמן
21/11/2020 21:31:38
הגב ל  trusttheprocess

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ארחי פרחי

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
21/11/2020 20:54:11

שארלוט כל כך נבהלו שתיכף נגמר החוזה עם באטום ולא יהיה להם בסגל סמול פורוורד שודד בטרנינג עם תהילת
עבר אז הם רצו להחתים את היווארד. מבחינת טיים ליין הייתי ממליץ להם ללכת על אוטו פורטר בשנה הבאה, אבל
אולי הוא חזר מהפציעה ועדיין רלוונטי לכדורסל, אז אני מבין למה הם לא רוצים לקחת את הסיכון.

אני חושב שמייקל פשוט רוצה שבכל נקודת זמן יהיה בשארלוט מישהו שמקבל לפחות 25 מליון דולר לעונה שהוא יכול לנצח ב-1 על 1.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂😂בדיוק.
אוטו פורטר תפור לשם

דוקטור רזי הופמן
21/11/2020 21:32:26

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
כל הדחקות האלה עושות לי תיאבון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עכשיו סיימתי לנגב בשכונה נכנס להופס ורואה את הקומדיה של היוורד שעושה הורפורד😂😂.
הוא גם הולך לנוח שם יפה ולנפוש.

דוקטור רזי הופמן
21/11/2020 21:33:18

ובסוף אשתו ואחותו (יש לו אחות?) היו מתלוננות בטפשורת….

דובי
21/11/2020 20:57:35

טוב אני הולך מפה. לפחות לשעה.

trusttheprocess
trusttheprocess
21/11/2020 21:00:08
הגב ל  דובי

תחזור , ווסטברוק מחכה לך

דוקטור רזי הופמן
21/11/2020 21:33:41
הגב ל  trusttheprocess

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לא יפה

עידן
עידן
21/11/2020 21:00:14

גיי קראודר חתם ל 3 שנים בפיניקס

עידן
עידן
21/11/2020 21:01:01
הגב ל  עידן

30 מיליון ל 3 שנים

רן הנרגן
21/11/2020 21:15:12
הגב ל  עידן

הוא לא שווה את הסכומים האלו. לא סתם מיאמי נתנו לו ללכת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  רן הנרגן

חחח כן כי גרמי גראנט שווה 20 בארטנס 15 והיוורד 30 הייתי לוקח את קראודר לפני כל השלישייה הנל

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
21/11/2020 22:09:57
הגב ל  רן הנרגן

אם פולטל קיבל 27 ל-3, קראודר ב-10 זה בלק פרידיי, ואני אוהב את פולטל. כנ"ל לגבי מי ששימון רשם

עמיחי קטן
21/11/2020 21:00:47

קראודר בפיניקס

ד"ר פופרס
21/11/2020 21:02:21

שרלוט התחרפנו סופית
מיאמי וואו איזה עבודה הם עושים שם,יש להם סיכוי חזק לצאת מהמזרח

דדי
דדי
21/11/2020 21:02:23

החתמה טובה אבל נשמע קצת יקר.
אולי שנה אחרונה לא מובטחת ?

עידן
עידן
21/11/2020 21:08:48

+1

צ'יקו
21/11/2020 21:10:08

אול-אין לפלייאוף מערב העונה.

צ'יקו
21/11/2020 21:09:05

חבל שקראודר לא ממשיך עוד עונה במיאמי, היה יכול להמשיך את הצמד ממרקט בתור הגנת כנפיים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  צ'יקו

בעולם שגרמי גראנט שווה 20 גם קראודר שווה 20

עידו גילרי
21/11/2020 22:07:06

אז אתה אומר שקיבלנו מחיר מציאה…

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
21/11/2020 22:11:42

אני חושב שזה מחיר סביר, אבל כשאני רואה מה רול פליירס כמו גרנט,האריס ופולטל קבלו, אז כן, זה מחיר מציאה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

החתמה מעולה. חוזה נוח לגמרי

trusttheprocess
trusttheprocess
21/11/2020 21:10:08

קראודר שחקן לא טוב
כל דבר יותר מ 5 מליון לעונה זה חוזה מגוחך

צ'יקו
21/11/2020 21:11:50
הגב ל  trusttheprocess

הוא שחקן טוב ואפילו מאוד, עשה עבודה נהדרת מול יאניס ומידלטון ולאחר מכן מול בוסטון עשה חיים קשים… הגנה טובה לצד קליעה בינונית זה שחקן טוב.
בקבוצה כמו פיניקס זה מצרך חשוב.

אשך טמיר המקורי
21/11/2020 21:12:39
הגב ל  trusttheprocess

אמת. אולי הם חובבי סטאר טרק שם בפיניקס.

trusttheprocess
trusttheprocess
21/11/2020 21:15:34

קבוצות כמו פיניקס,שארלוט, אטלנטה מבזבזות סכומים מטורפים כדי להיות מקום 8
ואחרי זה מתפלאים למה הקבוצות האלה תמיד זבל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  trusttheprocess

אפשר לחשוב מי יבוא אליהם בהעברה חופשית תהיה ריאלי. הן מחתימות מי שיכולות והסאנס לא יהיו מקום אלא הרבה יותר גבוה אם לא יקרו שם פציעות רציניות

דוקטור רזי הופמן
21/11/2020 21:35:38

שמעתי שהיה פעם מלך הקלינגונים.
בוב מארלי מאשר מהוולהלה….

ד"ר פופרס
21/11/2020 21:13:44

הסאנס חזקים,יופי של החתמות

asaf
21/11/2020 21:15:50

היוורד החליט כנראה להנות מהחיים ומהכסף ופחות מהישגיות.. מיאמי עם גניבה רצינית בעיניי של בראדלי ובמחיר הזה .. פיניקס עם קיץ ניהולי טוב מאוד עד עכשיו , קראודר תחליף לא רע לאוברה , המחיר אולי מעט גבוה אבל לא בהגזמה מדי בעיניי לפחות.

John
21/11/2020 21:21:49
הגב ל  asaf

פיניקס דוחפים צ'יפים למרכז השולחן. זו הדרך לנהוג כשיש לך יד טובה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  John

פיניקס עם סתיו נהדר רק שישאירו את ביינס והם יהיו אש. לדעתי הם הולכים לעשות פריצה עצומה השנה

John
21/11/2020 21:20:47

החתמה חשובה של שארלוט. בונים על השוק של דרום קרולינה השכנה. בנוסף קודי זלר בדיכאון מאז לכתו של חברו פרנק הטנק קמינסקי. הביאו לו בן אינדיאנה נוסף וכעת השנים יכולים לשלב ידיים ולדבר על סקי מוסיקת קאנטרי ושדות תירס…
אבל עכשיו ברצינות, מי בדיוק היה אמור לבוא לשארלוט? זה לא שפרי אייג'נטס קופצים עליהם. יעמידו חמישיה של למלו, רוזייר, הייוורד, וושינגטון וורנן קארי (או זלר נראה).

עידן
עידן
21/11/2020 21:23:00
הגב ל  John

דבונטה גרהאם אצלי בהרכב לפני לאמלו ורוזייר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עידן

גם אצלי

jefffoster10
21/11/2020 21:45:44
הגב ל  John

מייקל בהחתמה הזו קורץ לרפובליקנים, שיקנו עוד נעליים…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  jefffoster10

תרם עוד 120 😂

Amitlahev
21/11/2020 21:22:33

תודה רועי. הלייקרס ממש התחזקו. שרודר והראל זה כבר לא צחוק..

עידן
עידן
21/11/2020 21:27:12

שארלוט חתכו את ניק באטום כדי לפנות מקום בשכר להחתמת הייוורד

דדי
דדי
21/11/2020 21:30:08
הגב ל  עידן

יפה, עכשיו איינג׳ צריך להתקשר ולפנק.

אור
אור
21/11/2020 21:40:13
הגב ל  דדי

אפשר הסבר איך בוסטון קשורים עכשיו?

דדי
דדי
21/11/2020 21:42:15
הגב ל  אור

תיאורטית, אם יהפכו את העסקה של הייוורד לסיין אנד טרייד, בוסטון תקבל tpe מפלצתי באזור ה 30 מיליון דולר.
.
אבל לשארלוט אין סיבה לעזור להם לעשות את זה בלי פיצוי…

אור
אור
21/11/2020 21:45:57
הגב ל  דדי

אחלה, תודה. חסרה לי הפינה מתי נוצר TPE אם בא לך להסביר

עידו גילרי
21/11/2020 21:47:20
הגב ל  אור

כשקבוצה מעבירה שחקן בטרייד ומקבלת פחות ממה שהיא העבירה מבחינת שווי.

אור
אור
21/11/2020 21:51:06
הגב ל  אור

תודה

גיא רוזן
21/11/2020 21:37:30

קראודר סוגר את הפינה ברוטציית הפורוורדים הרב גוניים של הסאנס לשנים הקרובות. יש את ברידג'ס (עוד שנתיים לסיום חוזה הרוקי), קמרון ג'ונסון (3 שנים לסיום חוזה הרוקי), ןעכשיו קראודר ל-3 שנים (הבחור בן 30, כך שאפשר לצפות שהוא יהיה מסוגל לשמור על רמה במשך רוב התקופה).
.
9 מיליון לשחקן שיודע לשמור היטב על כמה עמדות על הפרקט, שיש לו קליעה סבירה מרחוק, ושיודע לשמור על עצמו (כושר גופני נהדר, מעט פציעות בקריירה), זה לחלוטין מחיר סביר.
.
על אחת כמה וכמה כאשר לוקחים בחשבון שהסאנס רוצים לעשות פלייאוף.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

אתם מפחידים קראודר תוספת אש. טוב שנפטרתם מהונילים קמינסקי וסאריץ.
טופ 4… אני מה זה על העגלה יושב מאחורי 2 מפקדי טנש

עידו גילרי
21/11/2020 22:40:04

למה אתה חושב שנפטרנו מסאריץ'?

עידן
עידן
21/11/2020 21:40:45

גף גרין חתם בברוקלין

דדי
דדי
21/11/2020 21:43:11
הגב ל  עידן

נשמע מינורי, אבל מאד יכול להיות שזה אומר שאיבקה לא מגיע.

אור
אור
21/11/2020 21:41:32

וואו הייוורד עם אחד החוזים המופרכים של השנים האחרונות. מה יהיה עם ההורנטס מה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

הוא לקח 2 מכולות ברינקס עקר אותן עם הכספת ועבר בקירות.חחח
אבל מה אתה מתפלא זה האיש שפינק את דנג ומוזגוב בעבר. חלום לשחק אצלו

אור
אור
21/11/2020 21:59:09

חחחח ורק לקמבה הקטן, השחקן היחיד שאשכרה שיחק אצלו טוב, לא היה מוכן לתת את ה(פחות מ)מקס שרצה!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

דוקטור רזי הופמן
21/11/2020 22:48:04
הגב ל  אור

יש מים בברכיים? או משהו אחר שאנחנו לא יודעים?

דדי
דדי
21/11/2020 21:56:26
הגב ל  אור

לא מפתיע שהטרייד לאינדיאנה התפרק.

אור
אור
21/11/2020 21:57:58
הגב ל  דדי

כן, גם אני חשבתי שאינדיאנה היה הדיווח הכי אמין

עידן
עידן
21/11/2020 21:46:50

גארי קלארק נשאר באורלנדו
שנתיים 4.1 מיליון

דדי
דדי
21/11/2020 21:47:42
הגב ל  עידן

פחות מעניין מהופעה של גארי קלארק ג׳וניור.

Jonathan
21/11/2020 22:00:26
הגב ל  דדי

וגם הוא נוטה לשעמם אחרי כמה שירים.

דדי
דדי
21/11/2020 22:19:37
הגב ל  Jonathan

אבל איזה גיטריסט יא אלוהים !

Jonathan
21/11/2020 22:33:47
הגב ל  דדי

מעולם לא נפלתי ממנו. וניסיתי, כי אני מאוד אוהב בלוז.
אם בלוז-רוק עם הרבה פאז זה העניין – אז אני מקשיב הרבה ל-Bones UK בזמן האחרון. זה צמד בריטיות שהיו חלק מלהקת הליווי של ג'ף בק – הגיטריסטית (כרמן ונדרברג) פשוט מצויינת.

trusttheprocess
trusttheprocess
21/11/2020 21:56:32

יכול להיות שפילי מצטרפים לטרייד המפלצתי פליקנס/באקס/תאנדר
יכניסו שם את הורפורד בפנים ואולי סוף סוף יביאו לי את ג'ורג' היל

אור
אור
21/11/2020 22:00:09
הגב ל  trusttheprocess

אני כבר לא מצליח לעקוב.. מי נגד מי בטרייד הזה

אור
אור
21/11/2020 22:02:06

מסתבר שג'ורדן כבר חתם על offer sheet עם הייוורד ב-2014, ובעסק הזה לא יכולים להשתחרר מקראש נעורים

אור
אור
21/11/2020 22:04:00

אומרים שאטלנטה עדיין המובילה בעקבות רונדו, כשגם הקליפרס בתמונה. אם אלה האפשרויות מה יש לו ללכת לאטלנטה? רק עם הצעה יותר גבוהה משמעותית (וגם לא יודע אם ההפרש בכסף יחסר לו בשלב הזה של הקריירה)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

מה אטלנטה יעשו איתו חחח הוא חצי גופה והם מפוצצים בנגרים כמוהו.
מה עם בוגדן הבוגד למה לא נכנס למיטה עם ההוקס?

אור
אור
21/11/2020 22:11:34

בוגדן לא בוגד, הוא הבין שאסור לדבר ולסכם איתו שום דבר שלא עם הקינגס. אני לא כזה מתמצא אבל יש שמועות על אטלנטה והלייקרס מה-24 שעות האחרונות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

מתאים לי אותו בהוקס.
טריי בוגדן גאלו קולינס!קאפלה זה חמישייה שתכה את המזרח חזק. לדעתי הם יסיימו טופ 3 אם גאלו לא יפצע וזה.
יש בעיות הגנתיות אבל התקפה אש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אז בשביל ראס נשארו רק הניקס המגיק ווש?

Jonathan
21/11/2020 22:08:24

אחרי כל ההתרברבויות שלו ב"ריקוד האחרון" אני ממש מתחיל לחשוב שג'ורדן פשוט מסתכל כל כך מלמעלה על כל השחקנים שמבחינתו הם כולם נראים לו אותו דבר, אז מה זה משנה כמה אתה משלם להם…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה קורה עם הארדן ואולדיפו. הארדן אמור להיות טרייד משנה כוחות. אני מקווה שיגיע לפילי ואם לא אז לקליפרס.
לי יש תחושה שהקליפרס זוממים חזק על גובר והמדדה יושב לו על קו הטלפון

ג'ט לג
ג'ט לג
21/11/2020 22:19:48

מה קורה עם סלטיקס? עכשיו שהיווארד ברח הם עדיין בשיחות להביא את אולדיפו ו/או את טרנר בכל זאת? ואם כן תמורת מה?

The Ljos of the Rings
21/11/2020 22:23:17
הגב ל  ג'ט לג

מילסאפ!
מישהו רוצה את מילסאפ.
https://mobile.twitter.com/AdamHimmelsbach/status/1330243951568285697

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה אתה לחוץ ממנו ה30 שלו ירד. יקבל עכשיו מינימום.

The Ljos of the Rings
21/11/2020 22:25:41

שיקבל כמה שהוא רוצה. במקום אחר.
בדנבר מאלון עוד ירגיש חייב לתת לו הרבה דקות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  ג'ט לג

ישארו כמו שהם אף אחד לא יגיע. לדעתי זה הזמן למהלך על הארדן עם בראון קמבה וכל הבחירות

רן הנרגן
21/11/2020 22:17:06

אני קורא ששרלוט תנפה את בטום כדי לפנות מקום בתקרת השכר להיווארד. מצד שני החוזה של בטום מופיע עם אופציה לשחקן שהוא מימש. ???

עמיחי קטן
21/11/2020 22:19:01
הגב ל  רן הנרגן

הוא כבר מימש את האופציה. שארלוט כנראה תפרוס את החוזה ל-3 שנים, מה שיפנה לה מקום

רן הנרגן
21/11/2020 22:26:15

איך האיש הזה הרוויח מיליארד דולר מנעלים? חנות מכולת לא היתי נותן לו לנהל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  רן הנרגן

כי היה כדורסלן אדיר

אור
אור
21/11/2020 22:28:12
הגב ל  רן הנרגן

לא צריך לנהל אם אפשר לשחק כדורסל לא רע עם הנעליים האלה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גף גרין בנטס

דדי
דדי
21/11/2020 22:27:40

טוב, ווג׳ אתה לא.

The Ljos of the Rings
21/11/2020 22:34:04

דוראנט בנטס!
במי יבחר קוואי?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חס וחלילה שגורג היל יגיע לפילי לא תודה

עידן
עידן
21/11/2020 22:44:18

גיילן אדאמס חתם לשנתיים במילווקי

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  עידן

מי זה?
אני רציני.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דווקא יש כשרון לבחור. יכול להיות כוכב יורוליג.
שחקן באמת נחמד. ראיתי אותו בהוקס. עדיף על רונדו בכל פרמטר

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  עידן

יש מצב שאתה ממציא חלק מהדיווחים האלה? מעניין כמה שמות פיקטיביים אפשר להשחיל לפני שגילרי יעלה עלינו…
.
"מרטין סמית לסקרמנטו, 6/2, סוגר להם פינה בספסל"
או,
"דשון גרין במינסוטה, 3/1, שיחק בגי ליג בשנה שעברה אחרי שלא נבחר בדראפט".
.
אפשר גם ללכת לכיוונים היסטוריים:
"פול רביר, 5/3, סנטר קשוח ששיחק באנגליה, חתם בבוסטון"
או,
"בנג'מין פרנקלין, 7/2, בפילדלפיה"

עידן
עידן
21/11/2020 23:19:51

😁

Jonathan
21/11/2020 23:30:34

גארד ששיחק באטלנטה לפני עונה וקלע 3.2 נקודות בממוצע.
הייתי צריך לבדוק…

דובי
21/11/2020 23:01:04

אז עכשיו אנחנו מתלבטים בין שאריות הגופה של טיג לזחילה משפילה חזרה לפייטון. כמה ניקס מצידנו.

דדי
דדי
21/11/2020 23:03:26
הגב ל  דובי

חכה, באטום עכשיו שחקן חופשי !

דדי
דדי
21/11/2020 23:03:57
הגב ל  דדי

אבל האמת היא שאם הוא בריא, יתאים לנו מאד.

דובי
21/11/2020 23:08:20
הגב ל  דדי

רכז כבוד השופט, רכז….
אם זה לא אחד מהם סכנת ווסטברוק חוזרת לאיים עלינו ואין מצב שאני הולך לישון במצב הזה

jefffoster10
21/11/2020 23:52:08
הגב ל  דובי

איך אמר פעם אריק שרון- שום דבר טוב לא מאיים עליך…

עידן
עידן
21/11/2020 23:29:37

רונדו באטלנטה
שנתיים 15 מיליון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עידן

חחחח לא יאמן איסה אהבלים שם. הביאו גופה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  עידן

בזבוז של שחקן בשנותיו האחרונות כל מועדון לא מספיק תחרותי. פשוט חבל.

דדי
דדי
21/11/2020 23:41:05

הם צריכים מישהו כמוהו.
מנטור לטריי ובכלל לצעירים שיאפס אותם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דדי

טריי לא צריך מנטור. זה כמו להביא את טרי רוזייר שיהיה מנטור של קרי.
מנטור אפשר להביא בפחות מ15 מיליון איש מקצוע 😂😂😂😂

דדי
דדי
21/11/2020 23:44:26

חוסר הבנה מוחלט.
קבוצות צעירות לא יכולות להתקדם בלי צעדים כאלה.

etayle
etayle
21/11/2020 23:46:39
הגב ל  דדי

+1 על החלק השני של התגובה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דדי

רונדו לא מקדם כלום. גאלו מקדם. רונדו זה סתם גופה דברנית שינוח רוב הזמן. מעודדת על הספסל יש במחירים יותר זולים

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
21/11/2020 23:51:57
הגב ל  דדי

מצד אחד אני בטוח שיש לרונדו מה להעביר לטריי, מצד שני שניהם שחקנים בלי טווח, אבל מסיבות הפוכות, אז אני לא יודע כמה טריי ישים עליו, ראה ערך "אתה לא יכול לעבור את השומר שלך, אל תסביר לי איך לנהל התקפה" (לא ציטוט מדויק).

שחר אלוני
21/11/2020 23:38:56

הלייקרס בינתיים החליפו את רונדו, דוייט, גרין ובראדלי (לא היה בבועה) על שרודר, הראל, מתיוס
אטלנטה במקצה חיזוקים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רונדו לא מחזק כלום גופה פשוט. זה שהיה לו דופק ל3משחקים ליד לברון ודיוויס שאיש לא שמר עליו לא אומר שהוא יתרום משהו בהוקס. סתם בזבזו 15 מיליון. עדיף כבר נגר כמו גורג היל במחיר הזה.

etayle
etayle
21/11/2020 23:48:14

הלייקרס עשו מהלכים נהדרים באוף סיזן.
היכלות להריץ חמישייה שנייה שכוללת את שרודר הראל וקוזמה, שתעשה הרבה נזק לכל חמישייה שנייה בליגה,, ולהוריד עומס מסבא לברון זה יהיה אדיר.
בכללי אני חושב ששרודר יהיה נהדר שם.

שחר אלוני
22/11/2020 1:12:56
הגב ל  etayle

מסכים, יהיה אפסייד גם לקוזמה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמרו שיש קורונה וההכנסות נפגעו 😂😂😂 איזה חוזים 😂😂😂
בלי משבר היו מקבלים כפול בטח
הליגה מלאה ברפי הבנה שאין דברים כאלה אי אפשר לתת להם לנהל מחסן.

עידו גילרי
21/11/2020 23:44:45

בעיקר ההבנה שלך רפה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח נראה השנה
אני מבין שהניגוב שנה שעברה עם קאפלה אדמס דריימונד סימונס לא הספיק לכם.
הולך לנגב טנשניקים כל העונה עם רונדו גראנט אני כבר מחכך ידיים בהנאה לבלוגים החיים הולך להיות שם הרבה צחוקים.
גרמי תפקיד גדול יותר גראנט יהיה היילייט בדטרויט

עידו גילרי
22/11/2020 0:21:11

אתה פשוט לא מבין את הקשר בין תקרת השכר לחוזים ולהפסדי הכסף. סתם זורק מילים באויר.
אהה כן ניגוב…הפירוש המילולי למה שאתה עובר כאן פעם אחר פעם אבל עדין מכריז על ניצחון.

דדי
דדי
21/11/2020 23:46:19

סביר להניח שהשחקנים ירוויחו רק 80% ממה שיש בחוזה שלהם בשנים הקרובות.

עידו גילרי
22/11/2020 0:21:59
הגב ל  דדי

אתה מבזבז אנרגיה. אין לו שום רצון או חשק להבין.

asaf
22/11/2020 18:37:42

גילרי מה הולך בפיניקס? רק החלטות טובות עד עכשיו … אפילו החוזה החדש לקרטר בסדר גמור.
היהפוך סארבר עורו???

etayle
etayle
21/11/2020 23:46:00

למיטיבי לכת, הייווארד קיבל כבר חוזה גדול(מקסימום?) משארלוט ויוטה השוו, גם שם הורמו הרבה גבות, ובסוף התברר שהוא שווה את הכסף.
אני חושב שזו החתמה סבבה, הם עם סגל צעיר ואף אחד לא יבוא לשם, אולי הם בונים על זה שגורדון ילמד את למלו כמה דברים. מקווה שהם יהיו קבוצה נחמדה שנה הבאה.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
22/11/2020 0:12:02
הגב ל  etayle

רק שבין החוזים האלו הייווארד לא היה יכול ללכת בערך שנה וזה בנוסף לעובדה שאתה משווה שחקן בן 30 שהולך לקבל 120 מליון עד גיל 34 לשחקן בן 24 שקיבל 45 ל-3 שנים כשהוא בשיא הקריירה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ההוקס מפוצצים נגרי על אטלנטה קלינגונס. דאן רונדו רדיש האנטר קאפלה. חוץ מטריי אף אחד לא יכול ליצור לעצמו שם ברמת פלייאוף. גם גאלו לא מבריק בתחום.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
22/11/2020 0:12:40

דאן בווש, לא?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מילסאפ נשאר בדנבר – 10 מיליון לשנה אחת.

אור
אור
21/11/2020 23:51:48

עקיצה ב-10 שניות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

הבנק של הליגה התרוקן 😂😂😂

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
22/11/2020 0:13:21

מזכיר את החוזה הכרת טובה שהספרס נתנו לגאסול

אור
אור
21/11/2020 23:51:22

מילסאפ נשאר בדנבר, 10 לעונה אחת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

etayle
etayle
21/11/2020 23:52:11
הגב ל  אור

איזה חוזה נורא. מילסאפ פשוט שודד בטרנינג.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  etayle

חוזה מעולה יהיה המנטור של יוקיץ. זה חשוב הניסיון שהוא צבר

etayle
etayle
21/11/2020 23:54:39

חחח יפה שלך.
היה עדיף להביא כבר את חסן וויטסייד, שודד בטרנינג, אבל לפחות אחד שלכאורה יותר מתאים לך.
מה יעשו עם הגרוטאה הזאת? אתה מבין שהוא והראל מקבלים כמעט אותו כסף?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  etayle

נכון חסן לפחות יכול לחסום ולהטביע מידי פעם.
כן אבל הראל מקבל "מתחת לשולחן" בכל מיני תמלוגים עתידיים מקלאץ .
הוא מקבל יותר מהארל 😂

etayle
etayle
21/11/2020 23:51:42

בינתיחם הניקס מתנהלים בצורה שקטה רגועה והגיונית. מעניין מתי הם יהרסו את זה.

IDO
IDO
22/11/2020 0:16:57
הגב ל  etayle

הם הולכים להציע לחסן וויטסייד מאה מליון לשלוש שנים.

etayle
etayle
21/11/2020 23:57:40

מישהו מבין מה איינג' עושה באוף סיזן הזה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  etayle

מה שפופ וביופורד עושים

jefffoster10
22/11/2020 0:57:46
הגב ל  etayle

גם פריצ'ארד ובירד
למעט הארכת החוזה לג'סטין הולידיי (מהלך לא רע בכלל)

דדי
דדי
22/11/2020 0:00:31

מעניין מה יקרה עם טריסטיאן תומפסון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דדי

אם טריסטן לא סוגר לפחות את ה40 ל4 שנים צריך לפטר את הסוכן

etayle
etayle
22/11/2020 0:01:06

דיווחו שמילסאפ לא רצה לעקור את המשפחה שלו, אמין. וזה אולי מלמד שיש עוד מנג'רים שהציעו לו חוזים דומים. אחרי זה הם אומרים שהם גאונים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה היה רע בוינס קרטר בתור מנטור? ישב על מינימום ועודד יפה הקהל אהב אותו

etayle
etayle
22/11/2020 0:05:47

אוי ויי רועי, גאסול היה נראה רע מאוד בסדרה מול בוסטון. חסן פרש תא רשמית ממשחק פעיל.
KCP רול פלייר סביר.
בוגדן חופשי מוגבל, אני לא רואה מישהי עם מספיק כסף להחתים כדי לשא ישוו(אולי סיין אנד טרייד כמו בתכנית המקורית)
איבקה באמת מעניין, יכל להיות טוב בדנבר, אבל העדיפו את מילסאפ, אני מנחש שישאר בטורונטו.

דדי
דדי
22/11/2020 0:03:57

כשאתה אומר גאסול, אתה מדבר על אליפות היורוליג ?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ון וליט הפך לאיש שלי אחרי הציוץ שלו העלה שקי כסף 😂😂😂😂

etayle
etayle
22/11/2020 0:06:40

אחלה חוזה, ונראה אחלה בנאדם. בחוזים ההזויים שרצים פה, הוא שווה את הכסף.
הייתי בטוח שהניקס ישפכו עליו ארגזים.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
22/11/2020 0:15:57
הגב ל  etayle

מקבל 2.5 לשנה יותר מג'ו האריס. אחד החוזים הכי הגיוניים בקיץ – קיבל חוזה ברוגדון

IDO
IDO
22/11/2020 0:15:13

מבצעי יום שישי השחור. חצי חינם.
חסן וויטסייד חייב ללכת.

Smiley
22/11/2020 1:09:09

איזה ברינקס הייוורד קיבל מג'ורדן, לא להאמין.
השאלה עכשיו מה שארלוט עושה עם רוזייר. יש להם את גרהאם ובול על המשבצת ושניהם צעירים ומבטיחים יותר.
.
ההיט, כמו פיניקס והבלייזרס עם אוף ביזן מצויין. נותנים עבודה עם בראדלי והרקלס

שחר אלוני
22/11/2020 1:17:16
הגב ל  Smiley

מה השינויים במיאמי?
בראדלי והארקלס על קראודר ודרק ג'ונס?

Smiley
22/11/2020 1:34:16

הגיבו יפה למה שקרה. סתמו את החורים כמו שצריך. קראודר הלך והרקלס יכול להיכנס למשבצת שלו. דרק ג'ונס איבד קצת גובה בפלייאוף, ומבקום זה הביאו את בראדלי שהיה מצויין העונה.

שחר אלוני
22/11/2020 1:22:46

מי החמישיה באוק?
עזבו פול, שרודר, גלינארי ואדאמס

שחר אלוני
22/11/2020 1:32:01

יצברו נסיון, יקבלו בחירת דראפט טובה, יעלו את הערך של הורפורד שעכשיו בשפל

שחר אלוני
22/11/2020 1:30:45

בוסטון: שחררו את הייווארד, פואריה, מחכים לטרייד הגדול

Smiley
22/11/2020 1:35:18

הייוורד הלך וככה נעלם להם אחד הנכסים לטרייד, אלא עם הם מבצעים סיין-נ-טרייד עם ההורנטס (שאין להם בדיוק סיבה לעזור להם…)

Smiley
22/11/2020 1:38:24

ההורנטס צריכים ללכת על ביינס, זה סוג של תעודת ביטוח. אם הם רוצים להמר אז על קאזינס

עידן
עידן
22/11/2020 2:23:29

בזמן שנמנמתי כרמלו חתם לשנה בפורטלנד,הרוקטס החתימו שחקן שהניקס חתכו קני ווטן
כפי שדובי צפה בסוף הניקס חזרו לאלפריד פייטון עם 5 מיליון לעונה.
דנבר בעיקרון הפכה את טוני קרייג משחקן חופשי מוגבל לשחקן חופשי בלתי מוגבל כי כבר אין לה מקום בשבילו.
אינדי החתימה מישהו בשם אמידה ברימה(מאנו אני לא ממציא את השמות😁).
הווריירס מבקשים מהליגה את הפלייר אקספנשיין על סך 9.3 מיליון בעקבות הפציעה מסיימת עונה של קליי תומפסון

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  עידן

😉
.
אאל"ט הגארדים בדנבר – מורי, מוריס, דוזייר והרוקי מניו זילנד. נראה לי חבל לוותר על קרייג במצב כזה, בעיקר אחרי שגראנט עזב, ולפורטר ג'וניור אין הגנה. ודווקא בשביל מילסאפ מצאו 10 מיליון? ממש לא ברור. בכך שגריפין לא הגיע ננוחם.

RBAREL
22/11/2020 2:50:02

טריסטן תומפסון בבוסטון

עידן
עידן
22/11/2020 2:50:59

טריסטן תומפסון בבוסטון

עידן
עידן
22/11/2020 2:52:49
הגב ל  עידן

שנתיים 19 מיליון

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  עידן

סביר בנסיבות

עידן
עידן
22/11/2020 2:54:57

קולדוול פופ נשאר בלייקרס
3 שנים 40 מיליון

שחר אלוני
22/11/2020 3:06:03
הגב ל  עידן

הלייקרס איבדו 4 גארדים (גרין, בראדלי, רונדו, קוק)
ועדיין יש להם: פופ, מתיוס, שרודר, קארוסו….ולברון, שכחתי מישהו?

דדי
דדי
22/11/2020 4:01:55

THT

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  עידן

יפה.

עידן
עידן
22/11/2020 2:59:14

וונאמייקר חתם בווריירס לעונה

עידן
עידן
22/11/2020 3:01:50

ווס אייונדו ששיחק באורלנדו קרוב לסיכום בדאלאס

עידן
עידן
22/11/2020 3:42:37

נרלנס נואל חתם לשנה בניקס

עידן
עידן
22/11/2020 3:44:04
הגב ל  עידן

5 מיליון לשנה

דובי
22/11/2020 5:24:07
הגב ל  עידן

נו קומנט

יואב
יואב
22/11/2020 4:48:17
הגב ל  עידן

תודה על העידכונים עידן
כל שנה מחדש מפתיע כמות ההעברות

יואב
יואב
22/11/2020 4:49:25

גף טיג בבוסטון
לא רואה מה זה מועיל להם אבל אולי הם רוצים לבשל את הבחירות דראפט שלהם בגי ליג

ארבל חילבה
22/11/2020 4:56:49
הגב ל  יואב

לא!
לכמה זמן?
רע לים.

Smiley
22/11/2020 6:59:03
הגב ל  יואב

עדיף עך ווינמייקר

יואב
יואב
22/11/2020 5:05:32

נראה ששנה על מינימום
מדר לא יגיע לבוסטון השנה
ואני לא בטוח שיגיע גם שנה הבאה (אולי לגי ליג)
אז לא אמור להשפיע יותר מידי עליו

גיא רוזן
22/11/2020 5:46:30

ג'בון "הבולדוג" קארטר ממשיך בסאנס עם חוזה של 11.5 מיליון ל-3 שנים. שווה כל סנט.

דובי
22/11/2020 5:52:19
הגב ל  גיא רוזן

יפה לכם

גיא רוזן
22/11/2020 5:55:47
הגב ל  דובי

כן. אני מאוד אוהב את המשחק שלו –
הוא אף פעם לא יהיה רכז פותח בליגה,
אבל מה שיפה במה שהוא מביא לפרקט זה שהוא יודע את זה, והוא יודע להביא את כמות האנרגיות ששחקן ספסל יכול להרשות לעצמו להביא בידיעה שכמות הדקות שלו מצומצמת. זה מביא שינוי למשחק, זה מאפשר לשחקנים מסוגו לקבל חוזים נחמדים כאלו, ובנות לעצמם אחלה קריירה בליגה.

דובי
22/11/2020 6:21:28
הגב ל  גיא רוזן

פלוס לא החלפתם אותו בוונאמייקר ברבע כסף

asaf
22/11/2020 18:43:32
הגב ל  גיא רוזן

גיא רק החלטות טובות אצלכם בנתיים . שלא תתרגלו לכל הטוב הזה בטעות…

גיא רוזן
22/11/2020 5:53:01

טוב,
עוברים על מה שהתרחש ב-48 השעות האחרונות,
וקשה שלא להגיע למסקנה שהקליפרס נחלשו משמעותית.
.
קודם כל, הם לא הצליחו להביא רכז בולט שיעזור לפתור את הבעיות המקצועיות של הקבוצה
(רצו את שרודר, הוא בלייקרס. רצו את רונדו, הוא באטלנטה).
אחר כך, הבעיות החברתיות לא זאת בלבד שגרמו לקבוצה להיחלש, הן חיזקו את היריבה הגדולה (הארל).
על הדרך הם איבדו שחקני רוטציה משמעותיים יותר או פחות.
.
היכן זה משאיר אותם?
בעמדת נחיתות בהתמודדות על שירותיו של איבאקה.
יש מצב שיצליחו להביא את גאסול, אבל מי שצפה בו בעונה שעברה יודע שהסיפור המפואר של הגאסולים ב-NBA חלף (גם אם לא רשמית).

אשך טמיר המקורי
22/11/2020 5:58:19
הגב ל  גיא רוזן

ממש. ודי מגיע להם

אשך טמיר המקורי
22/11/2020 6:01:02

לא מבין מה יעשו באטלנטה עם ועידת הרכזים קוריוז רונדו ודאן.
רונדו ודאן סתם יתבזבזו שם כי הקוריוז חייב כדור ביד.
עוד לא מבין לאן הולכת בוסטון.
ומי יהיו הביגס שלנו בספרס והאם יש לנו איזשהי תוכנית?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

בוסטון סתמה כמה חורים במהלך הלילה, באופן שמוריד אותה, לדעתי, ממהלכים גדולים עד תחילת העונה.
.
בנוגע אלינו –
.
ביגז: פולטל ויובנקס, אני מניח שגם ליילס ישאר.
.
באופן כללי:
.
אם לא הטרידו את הוותיקים עד עכשיו אני כבר לא רואה את זה קורה עד הפלייאוף. כל הקבוצות שחשבתי עליהם סגרו עם שחקנים אחרים – פורטלנד, בוסטון, שרלוט, אורלנדו. ושוב, כרגיל, זה אומר שאם בכלל אנחנו רוצים להטריד אותם נצטרך לתת להם דקות, אז הצעירים "יתקעו". עוד חצי שנה מבוזבזת. לא מבין איך מתוך 4 ותיקים שמסיימים חוזה לא הצלחנו להטריד אף אחד. מניח שזה שיא כלשהו.

אשך טמיר המקורי
22/11/2020 6:31:24

הסגל של בוסטון מדכא.
בנוגע אלינו – אם אולדריג' ודרוזן נשארים, בהתחשב בבריאות אנחנו אמורים להיות בפלייאוף, לא?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אף אחד לא סופר אותנו לפלייאוף. לא יודע אם בצדק. מניח שנהיה טובים יותר משנה שעברה, אבל גם אחרים התחזקו (פורטלנד, פיניקס), ורק שתיים נחלשו (אוקלהומה ויוסטון). נראה מה יהיה בממפיס. יש סיכוי. נקווה שהסיכוי הזה לא ימנע טריידים בחורף.

asaf
22/11/2020 18:40:47

זה הטריק הידוע על שם פופ וביופורד להרדים את האויב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂😂

לייקרס קליפרס דנבר סאנס מאבס יוטה פורטלנד. 7 באנקרים בפלייאוף.

על מקום 8 תלחמו עם גולדן או ממפיס. אני צופה עונת התפוצצות של מוראנט למרות שלא היה לו הרבה זמן לעבוד בפגרה.

מה שבטוח שיוסטון ואוק לא יהיו בפלייאוף.
נשארו נא קינגס ומיני שגם לא יגיעו לשם

חגי "התותח" ניסני
22/11/2020 6:49:18

שים שניה התנגחיות בצד. אני מניח שגם אם ראית משחקים של ההוקס בשנה החולפת אין לך את הקילומטראז שלי יש איתם בשנה שעברה. אז יאנג מעולם לא נבחן איך הוא משחק בלי כדור מסיבה פשוטה: לא היה מי שימסור לו. זאת שאלה טובה אם הוא יכול או רוצה לסגל את המשחק של סטף, ועדיין יכול להיות שנראה אותו הרבה יותר רץ אוף דה בול. בשנה שעברה כשהוא כן ניסה זה נגמר בכלום ושום דבר. דבר שני ההוקס בשנה שעברה נראו נוראי מבחינה התקפית הפרש של 15 נקודות ברייטינג ההתקפי בין הזמן שהוא שיחק לזמן שהוא לא שיחק. אלו מספרי סטף קרי בעונת 16. אחת הסיבות המרכזיות היו שלא היה מי שירכז ויפעיל את החברים במקומו. הגיבוי של דאן ורונדו הוא מתבקש (אני התאהבתי שלא הביאו רכז מחליף הדראפט)

אשך טמיר המקורי
22/11/2020 6:53:16

כבר עברנו על זה פעמיים.
אני טוען שהוא לא יסכים לשחק אוף דה בול (אופי).
אם ישימו אותו אוף דה בול יעמוד בצד ויסתכל (סטייל ראס, הארדן).
אם זה יקרה נקבל תשובה.

חגי "התותח" ניסני
22/11/2020 7:03:44

למרות כל המכות שתאוריות האופי שלך קיבלו אתה עדיין מתעקש להחזיק בהן?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רק התוצאות מנגבות. העונה הוקס חייבים לנגב קצת. תשמע לוקה מנגב כבר צריכים לעמוד בקצב

אשך טמיר המקורי
22/11/2020 9:23:47

איזה מכות בדיוק תיאוריות האופי שלי חטפו?

חגי "התותח" ניסני
22/11/2020 9:58:36

אם אני לא מדייק אז תדייק אותי. לי זכור שדיוויס ולברון בקושי נכנסו לפלייאוף אצלך ואמרת שאף אחד לא ירצה לחתום שם נראה לי שגם באטלר היה עוד מחרב קבוצות. זה בשלוף. אני אזכיר בעוד בהמשך אני מניח

אשך טמיר המקורי
22/11/2020 11:31:35

לייקרס זה טעות מקצועית שלי.
אף אחד באמת לא חתם שם.
באטלר אכן מחרב קבוצות אבל הוא כרגע בסיטואציה מושלמת בשבילו אחרי שנים של חורבן והרס. למה שיהרוס עכשיו? תן לו כמה עונות.
לעומת זאת צדקתי ברבים מאוד אחרים. (נפלתי בגדול עם קוואי שהיה אניגמה לכולנו)

ברוך רובין
22/11/2020 15:11:57

השאלה לדעתי זה לא אם ירצה לשחק בלי כדור? טרה יאנג ילד שעובד קשה מאוד עם אחלה אופי למרות שהשיקצה ניסה לקלקל אותו,זה לא אמביד האהבל שכל מה שמעניין אותו זה משחקי וידאו והחברה הגולדיגרית שלו.
.
השאלה שצריכה להישאל אם הוא יוכל לפתח את היכולת הזאת ועד לאיזה רמה? היא לעולם לא שיחק ללא הכדור ולפתח תנועה והבנת משחק כמו של קרי לוקח כמה שנים. אני אגיד דבר פשוט מאוד
כבר היום הוא טוב מקרי עם הכדור במקרה שילמד להיות קרי ללא הכדור מבחינת תקרה הוא יוכל להתעלות על זאת של קרי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היה לטריי שנה וחצי חופש אני חושב שהוא עבד חזק ולא נח בבית, זה המון זמן לשפר המון אלמנטים

גיא רוזן
22/11/2020 6:37:08

מזל טוב לקליפרס,
איבאקה לשנתיים, 19 מיליון.

דובי
22/11/2020 6:38:50
הגב ל  גיא רוזן

השיגו את זאת שכולם רצו, אבל לא בטוח שיאהבו אותה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

יפה, חזרו למשחק. הזוי שהוא מקבל כמו טריסטאן תומפסון, אבל זה קורה לפעמים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קרדשיאן יתן עבודה בבוסטוניה. אני חושב החתמה טובה
אל תשכח שאיבאקה לא ילד

עידו גילרי
22/11/2020 7:06:47

איבקה בן 31 , בוא לא נקבור אותו עדיין.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו זה לא ילד.
ואף פעם אי אפשר לדעת בני כמה האפריקאים כולם עם תעודות מזוייפות. איבאקה היה נראה בן 30 גם שנבחר בדראפט😂

עידו גילרי
22/11/2020 7:25:38

ברור הוא מאפריקה אז התעודה שלו מזויפת.
הוא גם היה צד נמרים ואריות. יש לך עוד כמה סטריאוטיפים על הבוקר?
טריסטאן תומפסון אוטוטו בן 30 זה לא הבדל כזה גדול ואותו שלחת לתת עבודה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה אתה קפוץ על הבוקר אסור להתבדח?
טריסטן יתן גוף ואת הריב כמו שנתן אצל לברון. הוא מגן טוב מתייס וגם לא ישרקו לו את שריקות הזרג הלבן.
חושב שישלים אותם טוב.
טריסטן בן 30? חשבתי 28. אז גם הוא כבר לא ילד.
לא אמרתי שאיבאקה לא יתן עבודה אלא שהחוזה שלו סהכ הגיוני.

עידו גילרי
22/11/2020 7:50:39

קמתי קרבי…

ברוך רובין
22/11/2020 13:42:53

לגבי איבקה היו שמועות במשך שנים שהגיל שלו מזוייף, עדיין החתמה מדהימה של הקליפרס שחקן הרבה יותר טוב מהראל

עידו גילרי
22/11/2020 15:45:22

כן גם היו שמועות שאובמה לא אמריקאי. נורא קל להפיץ שמועות.

עידו גילרי
22/11/2020 6:57:56

הצע וביקוש.

RBAREL
22/11/2020 6:59:11

וגם כמו רובין לופז…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה קורה עם לאב בלייק ראס וול? 😂😂😂

trusttheprocess
trusttheprocess
22/11/2020 6:57:12

דני איינג' סוף סוף ג'אמפדנ שארק
חיכיתי לרגע הזה
טריסטאן וטיג זה החתמות של קולנאג'לו

בנוסף הטרנד אומר שפרי אייג'נטס לא רוצים להגיע לבוסטון ויותר גרוע לא רוצים להישאר שם
הייוורד הורפורד קיירי רוזייר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  trusttheprocess

טיג זה גופה עם חצי שלד כבר. נהיה מה זה איטי ראיתי אותו בהוקב הזדעזעתי

עידן
עידן
22/11/2020 7:08:47

על טיג יש את קללת חמישיית אטלנטה 15 שכל מי ששם לא זוכה באליפות
טיג
קורבר-שנתיים במילווקי ולפני זה שנתיים בקליבלנד עם לברון
קארול-טורונטו ברוקלין סן אנטוניו
מילסאפ-דנבר
הורפורד-בוסטון ופילי

השנה נדע אם זה תופס לגבי שחקני הספסל גם בעקבות הצטרפות שרודר ללייקרס.אצלי בכל אופן זה תופס לגבי החמישייה כבר 5 שנים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עידן

צודק ושכחת את קואץ באד

עידן
עידן
22/11/2020 7:20:20

נכון

עידן
עידן
22/11/2020 7:19:40

מכיוון שלא נשארו רכזים בכירים בשוק הגיע הזמן ללו וויליאמס להפוך לרכז הראשון(למרות שמבחינת דקות משחק הוא תמיד היה הרכז הראשון אבל עלה מהספסל).יש לידו 4 שחקנים עכשיו שגם יודעים לעשות הגנה אז הוא כמו קרי בווריירס או קיירי בזמנו בקליבלנד לא צריך

לו וויליאמס
קוואי לאונרד
פול ג'ורג
מרכוס מוריס
סרג' איבקה

זו צריכה להיות החמישייה של הקליפרס כשבברלי קנארד זובאץ ואחרים יעלו מהספסל

עידו גילרי
22/11/2020 7:22:49
הגב ל  עידן

הם יפתחו עם זובאץ' ובברלי

עידן
עידן
22/11/2020 7:27:07

זה ברור לי שזה מה שיקרה בסוף

Smiley
22/11/2020 7:24:34
הגב ל  עידן

אני חושב שעדיף להם שלו-וויל יעלה מהספסל מול המחליפים. הם צריכים כוח אש בחמישייה השנייה, וברגע שוויליאמס משחק עם החמישייה הראשונה, נפח הדקות שלו עם הכדור מצטמצם משמעותית לצד קוואי וג'ורג'. ככה שהוא לא יקבל את המבטים שלו ו/או את היכולת לבצע מהלכים לצד השניים האלה כמו שהוא מקבל שהוא מוביל את החמישייה השניה.
בנוסף, בברלי שומר על הרכז של היריבה, מה שוויליאמס פחות מסוגל לעשות מול העומד שיש בעמדת ה-PG הפותח בליגה.

דובי
22/11/2020 7:25:10
הגב ל  עידן

לו וויליאמס לא יכול להיות רכז ראשון. לא בגיל, לא באופי, לא בצורת משחק. הוא ימצא לעצמו נפש תאומה על הספסל ויעשה איתו הראל

עידן
עידן
22/11/2020 7:31:02
הגב ל  דובי

😁

אשך טמיר המקורי
22/11/2020 11:32:38
הגב ל  עידן

קנארד יכול להפתיע בעמדה

דוקטור רזי הופמן
22/11/2020 7:39:53

גועל נפש המקוששים מבוסטון….
זוועתון, אחרי שאיינג' הרגיל אותנו בפלאות הביא נגר תומפסון במקום קלע אנס וזריקה חשודה מג'ף המגופה טיג….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קרדשיאן יותר טוב מכל הטיים לורד והטוסיק וויליאמס שלכם.
אמרתי לך בראון קמבה 4 בחירות סיב 1 של שנים 27 25 23 21 וגיימס יכול להיות שלכם. תוסיף עוד 2 בחירות סיבוב 2 של 27 ו26 וגם פי גי טאקר שלכם.
הארדן סמארט טייטום טאקר זה קבוצה לאליפות.

trusttheprocess
trusttheprocess
22/11/2020 8:04:59

זה לא קבוצה לאליפות ולא נעליים
שחקנים בסגנון של קיירי או הארדן לא מתאימים לשיטה של סטיבנס וזה פשוט לא עובד.
פרט לשזה שהארדן כבר הבהיר לבוסטון שהוא לא רוצה להיות שם ולא לעשות עליו טרייד

Jonathan
22/11/2020 9:04:56

אני גם מתקשה להבין למה להביא את תומפסון. הוא גבוה באינץ' מת'ייס אז זה לא באמת חיזוק בגבוהים (בוא נודה בזה, טריסטן תומפסון הוא סנטר בעיקר לרוחב). יש תחושה כאילו הסלטיקס לא ממש התחזקו בפגרה הזו.

דובי
22/11/2020 8:11:01

ואף ציוץ מהארדן, ווסטברוק, וול… אולי קונלי…

לילי
לילי
22/11/2020 8:35:08
הגב ל  דובי

הלוואי קונלי…

דוקטור רזי הופמן
22/11/2020 8:40:59
הגב ל  דובי

אתה מתגרה בגורל…..

עידן
עידן
22/11/2020 8:37:33

אחרי ההתאוששות מהפציעה של קליי אני מסתכל על הווריירס עכשיו ואני די אופטימי(לא להתמודדות על אליפות-על זה ויתרתי אלא על כניסה לפלייאוף)
יש חמישייה נחמדה
קרי
וויגינס
אוברה
דריימונד
וייסמן

עכשיו צריך למלא שחקני ספסל
וונאמייקר זה שדרוג על קיי באומן
פסקל זה בייבי דריימונד
צריך גבוה נוסף.שמעתי שרוצים את גאסול שהוא כבר חצי גופה אבל לוני בגילו הצעיר כבר גופה מלאה
ואם לא יצליחו עדיין יש את מרקיז כריס בספסל אבל צריך עומק.הספסל בעמדות 2-3בעייתי.אי אפשר להסתמך רק על הגיס של קרי דמיון לי ופסקל במבנה גוף שלו הוא 4 ולא 3 כפי ששיחק לא מעט שנה שעברה.בקיצור ממה שנשאר בשוק להביא שחקנים בעמדות 2-3לספסל

עידן
עידן
22/11/2020 8:40:10
הגב ל  עידן

שחקנים בסגנון של קנת בייזמור(לאו דוקא הוא) שיבואו בזול ויתנו תרומה בכנפיים מהספסל

FAN
FAN
22/11/2020 8:47:19
הגב ל  עידן

פסקל דריימונד לוני כריס וייסמן וגאסול זה לא יותר מדי?
וונאמייקר הביא עונה סבבה שנה שעברה וגם היה לא רע בכלל בפלייאוף. אבל לא זוכר שהוביל כדור יותר מדי….

עידן
עידן
22/11/2020 8:48:36
הגב ל  FAN

לא ראיתי את וונאמייקר הרבה בבוסטון אבל באירופה ביורוליג הוא הוביל כדור

עידן
עידן
22/11/2020 8:50:38
הגב ל  FAN

הבעיה שאני לא יודע מה הבעיה של לוני.
גם שנהשעברה היה פצוע רוב הזמן.
לא יודע אם הוא מחזיק אפילו חצי עונה.
אם הוא בריא לגמרי אז גאסול מיותר

עידן
עידן
22/11/2020 8:47:38
הגב ל  עידן

שכחתי את גורדן פול.אז עוד שחקן אחד בכנפיים יהיה טוב

עידו גילרי
22/11/2020 8:53:17
הגב ל  עידן

בלי אופציה אטרקטיבית כל שחקן שיבוא אפילו על הוטרן מינימום עולה להם ביוקר. אז סביר יותר שהם יכניסו לסגל לפחות את אחת מבחירות הסיבוב השני (הייתי מהמר על ניקו מאניון).

עידו גילרי
22/11/2020 8:55:51

ומן הסתם ישאירו מקום ברוסטר ל-DPE שיקבלו.

Jonathan
22/11/2020 9:00:17
הגב ל  עידן

לווריירס יש עודף של שוטינג גארדים בספסל. גו'רדן פול ודמיאן לי הם לא מציאות גדולות – אבל אני לא בטוח שעם איך שהחוזים של הווריירס נראים כרגע יש להם אפשרות להביא מישהו יותר רציני. ויגינס ואוברה גם מכסים יפה את עמדה 2 ו-3 אז זה מצב סביר. כריס הוא מחליף לא רע לעמדות 4 ו-5. לוני בריא בכלל מספק להם רוטציה טובה של גבוהים.
בקיצור, לא ספסל מדהים אבל לא אסון.
*
הבעיה כרגע זה שהקבוצה היא בעיקר חידה. לא ברור אם הם ייתחברו ביחד, לא ברור אם ויגינס ואוברה ייתעלו על עצמם ולא ברור אם הם קיבלו בדראפט סנטר שלכל היותר "לגיטימי לפתוח איתו" או שמדובר בשחקן שייתן לקבוצה יתרון. וייזמן ניסה לעבוד על להיות סנטר מגוון עם יכולת לחדור ולקלוע מיותר רחוק. אם זה יבוא לידי ביטוי זה יכול להיות מדהים.
והנה עוד אחד – פסקל – האם המספרים שהוא נתן בעונה שעברה היו רק כורח המציאות בקבוצה שהפכה להכי גרועה בליגה? כי אם הוא ממשיך לתת אותם בהרכב בריא יותר – זה חתיכת שיחוק של הווריירס.
*
אני פסימיסט אבל. הימור שלי – אוברה יהיה בסדר, ויגינס ופסל ייחלשו, וייסמן ייתן מספרים של טריסטן תומפסון (לפחות בעונה הזו) וזה יספיק למקום 4-6 במערב.

גיא רוזן
22/11/2020 9:34:32
הגב ל  Jonathan

מקום 4 – 6 במערב. פסימיסט…

Jonathan
22/11/2020 9:48:04
הגב ל  גיא רוזן

תשמע:
בחירה 2 בדראפט
אוברה שהוא שחקן לא רע
ויגינס שמרגע שיפסיקו לצפות ממנו להוביל משהו לאנשהו יכול להיחשב לשחקן חמישיה סביר (אני יודע שזה ספורט לרדת עליו, בוא נישאר ריאלים)
סטף קרי
*
בין הספרטקום של "וייסמן זה הדייויד רובינסון של דורנו, אוברה ייפרוץ בגלל החוזה, ויגינס יימצא את עצמו בקבוצה עם צוות אימון ינטלגנטי, קרי יחזור מה שהוא…" לבין "כולם ייפצעו, יאכזבו, סטף קרי הזדקן, וייפצע" אני חושב שאני נמצא במקום ריאלי שבו חלק יאכזבו (וייפצעו) וחלק דווקא ייתנו עונה טובה. זה אמור להספיק לאמצע-למטה של הפלייאוף.

גיא רוזן
22/11/2020 11:31:17
הגב ל  Jonathan

אני האחרון שיעביר ביקורת על ווישפול ת'ינקינג.
יותר מכך,
ברור שאוהד גולדן יגיע לדיון מנקודות מוצא של "על מה אתם מדברים? זו אלופה. זה MVP. פלייאוף זה בכלל לא שאלה."
.
העניין שלי היה עם המילה "פסימיסט…"
.
יאללה,
שיהיה לכם בהצלחה, והמון בריאות. אני מאחל לנו (סאנס וגולדן) להיפגש בסיבוב השני של הפלייאוף…

Jonathan
22/11/2020 12:23:13
הגב ל  גיא רוזן

אני מהפסימיסטים שבאוהדים. תזכור שרגע אחרי שהתקבעתי עליהם מאלין והארדוויי התחילו להיפצע. ואז היו לנו בחירות דראפט גבוהות כמו וובר שרק רצה ללכת וג'ו סמית' שלא ברור אם אי פעם הגיע. אני למוד סבל ואכזבות.
פשוט עם כל השינויים שנעשו העונה – להניח שהכל יישתבש וכולם ייאכזבו – זה לא פסימיות, זה פארנויה משתקת (לא שזה לא יכול לקרות, אבל עם זה עדיף להתעסק בדיעבד).
*
בהצלחה והמון בריאות גם לכם. פניקס מהקבוצות החביבות עליי ואני נוטה לעודד אותם כשלא צריך לנצח אותם ללא רחמים. גם אני חושב שיש לכם פלייאוף בדרך.

asaf
22/11/2020 11:08:22
הגב ל  גיא רוזן

גיא יהיה פלייאוף במדבר לשם שינוי??

גיא רוזן
22/11/2020 11:34:26
הגב ל  asaf

דעתי האמתית? בכנות? .
(רגע, זה דורש הכנה מקדמת)
.
טפו, טפו, טפו.
.
חמסה, חמסה, חמסה.
.
מלח, מים. מלח, מים.
.
(מלטף את הבטן של צלמון ווישנו. שם זר פרחים על פסלה של פורטונה, אלילת המזל הרומאית. תולה פרסת סוס על מסך המחשב)
.
כן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

מה אתה לחוץ אתם הולכים לנגב חזק. לפחות 48 נצחונות

עידו גילרי
22/11/2020 12:05:43
הגב ל  גיא רוזן

אתה זוכר שיש רק 72 משחקים….?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  asaf

לכן נתתי רק 48. רציתי לתת 55 ואז נזכרתי שיש 72.
אתם מנגבים אתם צעירים רעבים בכושר טריים רוצים לזכות בהכרה אין לואד. באים לשחק ולתת בראש.

אור
אור
22/11/2020 13:04:04

48 זה קצב של מקום שני במערב, לא יקרה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני חושב שהם ינגבו יצאו כמו מלוע של תותח. יש להם הכל, קליעה, ניסיון, בולדוגים, הרבה תלוי בכמה אייטון ינגב, מקווה שלא יאכזב ולא יהפוך לקאפלה

asaf
22/11/2020 9:02:16

תודה רועי. מזל שאתה כאן עושה לי לפחות סדר.
הקליפרס עם מהלך מצוין ובמחיר טוב על הבאת איבקה,
KCP מתוגמל ובצדק על הפלייאוף המצוין שלו ותומפסון לבוסטון סוגר פינה מצוינת שהייתה חסרה להם .

Jonathan
22/11/2020 9:08:50
הגב ל  asaf

אני לא בטוח שתומפסון יהיה יותר טוב מת'ייס בעמדה הזו. הוא גבוה ממנו רק באינץ'. הוא לוקח יותר ריבאונד אבל הסלטיקס הם יותר "חסרי עמדה" מקליבלנד אז לא בטוח שזה דווקא כי הוא ריבאונדר יותר טוב.

Niro
22/11/2020 12:10:53
הגב ל  Jonathan

החליפו גופה בגופה, אין פה שום שיפור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Niro

מה תייס עזב? איפה חתם פספסתי את זה. חשבתי קרדשיאן הובא להחליפו

עמיחי קטן
22/11/2020 13:03:40

לא עזב. יש לו עוד שנה.

Niro
22/11/2020 13:41:14

עוד מאותו דבר

asaf
22/11/2020 9:04:09

מעניין לראות מתי וכמה אטלנטה מתכננת לשחק עם רונדו לצד יאנג ולשחרר את יאנג להיות עוד יותר סקורר ממה שהוא כבר עכשיו.

Niro
22/11/2020 12:09:31
הגב ל  asaf

אטלנטה ביצעה יופי של מהלכים, לדעתי מקומות 2-4 במזרח.

אדר
אדר
22/11/2020 11:01:22

מה אומרים על טרייד של פול ג'ורג' בתמורה לאולדיפו וטרנר?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אדר

גורג זה שחקן שומרים לטרייד לשחקנים ברמה של הארדן

SLORC
22/11/2020 12:12:51
הגב ל  אדר

תמורת אולדיפו וסבוניס אם כבר. יוצרם ברצינות, לקליפרס אין מה לעשות עם עוד סנטר, ובפייסרס לא ממש רוצים לראות את ג'ורג' בחזרה אחרי שנטש בפעם הקודמת.

jefffoster10
22/11/2020 12:14:04
הגב ל  אדר

בחיים לא
מה אני צריך את הצ'וקר הזה, שיחנק לי עוד פעם? ותמורת שני הנכסים הכי סחירים שלי? לא ולא.
מה שכן, הוא אוברייטד
לרוב התמורה עליו שווה יותר ממנו. אפשר לבנות סביבו חבילה להארדן, שתאחד אותו עם ראס
טרייד טוב לקליפרס שלא תטעו, רע לאינדיאנה

אדר
אדר
22/11/2020 14:06:33
הגב ל  jefffoster10

אני חושב שבגלל שהוא כוכב מדרג שני יהיה קשה להעביר אותו בתמורה לכוכב מדרג ראשון כמו הארדן, כי הוא יגרום לקבוצה השנייה להיות קצת באמצע – לא קונטנדרית ולא תקבל בחירה גבוהה בדראפט. נניח יוסטון עם ווסטברוק ופול ג'ורג'.

קבוצות כמו יוסטון ירצו או כוכב באותו סדר גודל או שחקן עם פוטנציאל ובחירות.

בכל מקרה אחרי החתימה של איבקה זה קצת פחות מפתה, אבל גם איתו יהיה להם קשה להתמודד עם קבוצות גבוהות ושחקנים כמו דיוויס ויוקיץ, טרנר יכול לעזור (ועדיין יהיה קשה…). את אולדיפו של לפני הפציעה לא הייתי מעביר בטרייד כזה בתור אינדיאנה, אבל עכשיו הערך שלו לא ברור כי הוא חזר לא טוב.

אינדיאנה יהיו לא פחות טובים ואולי יותר סביב ברוגדון-ג'ורג'-סבוניס, אבל גם אצלם יש את דילמת הבינוניות בהקשר הזה… אם מתאים להם להיות "רק" קבוצה טובה בינתיים אז הטרייד יכול לקדם אותם

ברוך רובין
22/11/2020 14:21:38
הגב ל  אדר

הבעיה העיקרית ב להטריד את גורג זה לא האיכות שלי אלא החוזה שלו, יש לו אופציית יציאה שנה הבאה מהחוזה, אם היה לו חוזה ל3-4 שנים להטריד אותו על שחקן בקאליבר של הארדן שרוצה החוצה לא היה בעיה כלל, אבל איזה קבוצה תסתכן התאבד את גורג אחרי עונה? למרות פלייאוף גרוע הוא עדיין אולסטאר שב״ר ושחקן מקס.
.

jefffoster10
22/11/2020 16:52:39
הגב ל  אדר

מקצועית- אתה צודק, ג'ורג' יושב לנו על הווינג שחסר לנו. מסחרית- לא תמורת שני הנכסים הכי סחירים שלי, בטח אם כנראה שאאבד אותו עוד שנה. מנטלית ורגשית- השחקן האחרון שיגיע לאינדיאנה. מנטלית כי הוא נחנק סדרתי כשחשוב, רגשית הוא סיים רע מאוד באינדיאנה, הכריח טרייד שבשעתו נתפס כעל הפנים עבור אינדיאנה (אולדיפו וסאבוניס מאוקלהומה). אולסטאר שב"ר- בכיף, בשמחה, תואר בהחלט מכובד- אני לא רוצה אותו באינדיאנה.

אדר
אדר
22/11/2020 18:12:22
הגב ל  jefffoster10

נראה לי שווה רק בשביל שאינדיאנה תעביר את ג'ורג' בשביל אולדיפו ואז את אולדיפו בשביל ג'ורג' ובשתי הפעמים תצא מאוכזבת 🙂

jefffoster10
22/11/2020 18:46:47
הגב ל  אדר

אולדיפו וסאבוניס היו ברירת מחדל בזמנו, זה נחשב טרייד רע לאינדיאנה. זה טרייד שעלה על כל הציפיות, קיבלנו 2 אולסטארים לגיטימיים כנגד הנחנק הסדרתי. בסופו של דבר אינדיאנה יצאה מאוד מרוצה מהטרייד על פול ג'ורג'.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אדר

יוסטון לא רוצה כוכב אלא אם הוא צעיר והריאלי היחיד זה בראדלי ביל ואז הארדן יודיע לווש שהוא לא יתאמץ וזהו נופל הטרייד.
הם רוצים בחירות ופוטנציאל צעיר (סימונס, הירו, אדביו) או שחקנים סבבה/אולסטארים לא זקנים (דינווידי לבארט גורג).
אני לא רואה מצב אחר בו הוא מוטרד לקבוצה אחרת למעט נטס קליפרס פילי היט.
החוזה של הארדן יש לזכור הוא מושלם וחלומי. יש לו עוד שנתיים כנראה בשיא ואז בדיוק נגמר החוזה. אחכ מישהו יחתים אותו בחוזה מקס מופרך והוא יהווה נטל בגיל 33. אז קבוצה שתיקח אותו עכשיו גם לא תתקע איתו אלא תקבל את השנתיים האחרונות שנותר לו בשיא.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
22/11/2020 12:55:14
הגב ל  אדר

פול ג'ורג' חזרה בפייסרס?
אין מצב

עידן
עידן
22/11/2020 12:34:40

מתי אמור להתפרסם לוח המשחקים של העונה?
העונה מתחילה עוד חודש

שייקה
22/11/2020 13:10:29
הגב ל  עידן

נכון להיום, אני מבין שהוא מפורסם בשני חלקים השנה. חצי ראשון ממש בקרוב וחצי שני בהמשך העונה בהתאם להתפתחויות קורונה.

עידן
עידן
22/11/2020 13:35:01
הגב ל  שייקה

תודה

גוגליוטה
גוגליוטה
22/11/2020 12:35:02

בוסטון עם שתי החתמות טובות, סולידיות ומתבקשות.
יחד עם קפיצה מצופה של אחד/שנייים מהצעירים, גרנט וויליאמס, רוברט וויליאמס, לנגפורד, אדוארדס ויש להם יופי של קבוצה ללכת עד הסוף במזרח השנה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גוגליוטה

בסגל הנוכחי הסיכוי שלהם לקחת את המזרח שווה לניקס כלומר 0.

ברוך רובין
22/11/2020 13:48:26
הגב ל  גוגליוטה

המזרח חלש מאי פעם מה שהולך במערב זה מלחמת עולם, סקאלה שונה לגמרי כל אשפה מזרחית תנוגב בידי חצי מקבוצות הפלייאוף במערב

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

ברייקינג ניוז!
.
הספרס מימשו את אופציית הקבוצה על טריי ליילס, בערך 5.5 מיליון לשנה אחת, אאל"ט, ווייבד את מטו. מצבת הגבוהים נסגרה, לפי שעה, בהנחה שלא יהיה טרייד על למרקוס לפחות עד הפלייאוף.
.
במקביל, החתימו מישהו בשם קאם ריינולדס, על חוזה לעשרה ימים. הבחור הארוך משחק sf/sg, ואם ירשים כנראה יקבל חוזה לגי ליג.
.
https://airalamo-com.cdn.ampproject.org/v/s/airalamo.com/2020/11/21/nba-free-agency-spurs-lyles-reynolds/amp/?amp_js_v=a6&amp_gsa=1&usqp=mq331AQFKAGwASA%3D#aoh=16060155910662&referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com&amp_tf=From%20%251%24s&ampshare=https%3A%2F%2Fairalamo.com%2F2020%2F11%2F21%2Fnba-free-agency-spurs-lyles-reynolds%2F

עידו גילרי
22/11/2020 13:57:25

אין חוזי עשרה ימים מחוץ לעונה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

סבבה, הם לא היו סגורים על אם זה לשנה או לעשרה ימים.

עידו גילרי
22/11/2020 15:46:20

זה חוזה 'קיץ'.

ברוך רובין
22/11/2020 13:59:14

לגבי הקליפרס חתמה מצויינת שלהם אבל עדיין הם לא פתרו את הבעיה העיקריות בעמדת הגארד של המנהל משחק שכה קריטי להם. הטרייד של פול גורג השאיר אותם בלי שום נכס משמעותי לבצע טרייד וגם שוק הרכזים בליגה די מת.
בפועל איבקה הוא שדרוג מצויין על הראל, אם זה בהגנה ואם זה באופציות שהוא מאפשר התקפית (בטח הגרסא של %38.5 מ3).

etayle
etayle
22/11/2020 15:15:11

ולשאלה הגדולה בזהות למנצח של התקופה, ווג' או שאמס?

John
22/11/2020 15:20:55

הסלטיקס עשו החתמה מוזרה. תומפסון הוא בין הריבאונדרים ההתקפיים הטובים בליגה. הוא לוקח כ-5 ריבאונד התקפי פר-36. זה בוודאי שווה משהו שמצטבר. אך הוא ממש החל להאט בכל מה שקשור להגנת חילופים. הוא אמנם נמוך וארוך אך הוא על הצד הכבד יותר. הוא דווקא השתפר התקפית בסיומיות שלו באזור הסל אבל זה גם ככה לא הסגנון של הסלטיקס להוריד כדור לפוסט ולתת לשחקן לעבוד משם
.
ג'ף טיג הוא בעיקר שם. הוא איטי ולא יעיל בשלב זה של הקריירה. בנוסף למה לקחו 2 רכזים צעירים בדראפט כרכזים משניים ואז מביאים רכז כל כך בינוני במקומם? אני יודע שנהוג לתת לאיינג' קרדיט בגלל שהוא רואה דברים מענן מיוחד, אך וונמייקר לא היה להיט וגם הבחירה ברוברט ווילאמס נראית די מבוזבזת כאשר לא נראה שהוא התקדם הרבה. רומיאו לנגפורד הוא פוטנציאל שגם נראה שלא ממומש. ניסמית' בחירה מעניינת אך אני תוהה כמה שוטר כמוהו יתרום עם ישחק 12 דקות מאחורי בראון. אני חיובי כלפי סיכויו לתרום, אבל נחכה ונראה

ברוך רובין
22/11/2020 16:39:40
הגב ל  John

גף טיג זה גופה שפרש מהמגרש כבר לפני שני עונות ראיתי אותו באטלנטה השנה איטי אני לא חושב שהוא כבר מתאים לאירופה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ינגבו אותו באירופה

דן רוזנבלום
22/11/2020 15:37:38

המלפפון הכי חם שלי של הקיץ הזה בסוף הלך לקבוצה בבימה המרכזית, כמו שציפיתי ממנו…
חתם על חוזה קצר ויבחן את דרכו בסוף העונה…כמו שציפיתי ממנו….
אבל סרג'? באמת? How Hungry are You?
נדמה שהוא קיבל תשובה שלילית מהלייקרס, שהחליטו לעשות "איתו" טרייד כי טרז צעיר יותר, אתלטי יותר ופחות אלים בהגנה…
מאחל לך עונה נעימה בלוס אנג'לס…בטוח שאתה תלך בכל החופים כאשר השמש זורחת…
אבל מה הבאסה, שאת שאת הזהב והסגול בינתיים אתה לא יכול להכניס למתכונים שלך…
ואולי אחרי גמר המערב של השנה…תנסה להשתחל למקום אחר…
בהצלחה סרג'!

ברוך רובין
22/11/2020 16:43:31

הלייקרס החליטו ללכת על הראל רק בגלל קלאץ ובגלל שחתום שם,בסוף נגרים מהסגנון שלו החולשה שלהם מתגלה בפלייאוף מול קבוצות אמיתיות, סנטרים קטנים בלי קליעה שמתגלגלים לטבעת שלא יכולים להתמודד עם הסוסים שבעמדה .
איבקה היה הרבה יותר טוב מתאים לליקרס מהגמד השואג.

דן רוזנבלום
22/11/2020 16:51:14

ברגעים האחרונים של הפלייאוף….כן….
אבל במערכתיות החברתית-שיווקית? טרז עדיף.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא שואג יפה

דן רוזנבלום
22/11/2020 17:06:35

צ'מע אני הכי רציתי שאיבקה יגיע ללייקרס, דיברתי על זה לא פעם בפודקאסט שלנו…
אבל איך שהצ'יפים נפלו…נותר לי רק להחמיא ולקוות לטוב…

Haters gonna Hate

שחר אלוני
22/11/2020 17:14:00

הראל הוא סנטר נמוך, ישחק בהרכבים גבוהים
גם אם לא עם מגי ולא עם דייויס, ישחק עם לברון, מרקיף, קוזמה. אפילו קארוסו הוא 2 מטר. אין מחסור בגובה בלייקרס.
איבקה בקליפרס יצטרך לתת מענה לנושא הגובה ביחד עם זובאץ
סה"כ שתי החתמות טובות

דוקטור רזי הופמן
22/11/2020 17:16:54

קהל נכבד דברי הפרידה של היווארד:

To the city of Boston, thank you for embracing me as your own these last 3 years. I cannot say thank you enough to all the fans, my teammates, coaches and everyone in the organization I built such strong relationships with. I know there were some ups and downs, but I will always cherish my experience in Boston. I am forever grateful that I was given the opportunity to wear a Boston Celtics uniform and play in front of the Garden faithful.
To the city of Charlotte, I can’t wait to start the next chapter in my career! I am ready to play for another incredible organization with the Charlotte Hornets. Let’s get it!

קהל נכבד ברגע זה
מתחיל סיפור המחזה
וזה הרגע לגלות
את הנפשות הפועלות

כלומר מה שמו של כל שחקן
ולמה הוא מופיע כאן
אבל ברמז – רק קורטוב
ועם תוספת – בוקר טוב

Jonathan
22/11/2020 17:20:50

הסיכום הכי טוב שראיתי למהלך של שארלוט:
https://twitter.com/rodger/status/1330222055929892867

trusttheprocess
trusttheprocess
22/11/2020 17:21:27

אני חושב שפילי בהנחה שלא יהיו שינויים משמעותיים נוספים בסגל יהיו קבוצה מאד חזקה בעונה הרגילה וינצחו הרבה כאשר כל הרול פליירס שוטרס האלה יקלעו הרבה שלשות בגלל תשומת הלב לאמביד וכי סימונס הוא מוסר השלשות הכי טוב בליגה
אבל בפלייאוף כמו בפלייאוף רול פליירס יכנסו חזרה לרחם וזאת לא קבוצה של יותר מסיבוב שני

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  trusttheprocess

מסכים. אולי אפילו נזדחל לגמר המזרח.

שחר אלוני
22/11/2020 18:52:52
הגב ל  trusttheprocess

סימונס ואמביד לצערי לא מתאימים לשחק באותה קבוצה
אמביד גם בסימן שאלה לחוסן מנטאלי בפלייאוף פלוס כושר גופני וכו'
פילי עדיין לא עברה בעידן הזה סדרת פלייאוף שקולה, רק שתי סדרות סיבוב ראשון קלות
נראה כמו הקבוצה של בלינלי, יותר טוב משנה שעברה אבל אז זה נגמר עם 4-1 לבוסטון, והשנה זה יהיה בוסטון או מיאמי או באקס או ברוקלין, נסכים שנראה כמו סיבוב 2, ויהי צריך טרייד על אחד מהשניים שנה אחרי זה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בסוף.במקום הארדן יטרידו את סימונס על גאקרי סימפסון

NBA בדם
22/11/2020 18:01:41

לדעתי הסיבה שהראל חשוב ללייקרס חוץ משהוא לא יהיה בקליפרס היא שהלייקרס אוהבים לשחק עם דיוויס ועוד גבוה, אבל ההרכב הזה יש לו תוקף מסויים של דקות שהוא עובד.(איטי וחלש מול חילופים אוטומטיים).
עם הראל ודיוויס התוקף הזה יכול להתפוגג, הראל יתקוף בצבע כמו סנטר אמיתי וישמור על שחקני כנף ועל גארדים בחילופים ודיוויס ייקח על עצמו את הגנת הצבע.
השילוב הזה יכול להתברר כיעיל מאוד התקפית והגנתית כאחד.

רן הנרגן
22/11/2020 18:11:47

למה בוסטון ויתרו על וונמיקר?

עידו גילרי
22/11/2020 18:17:07
הגב ל  רן הנרגן

למה לא…

רן הנרגן
22/11/2020 18:19:11

כזה גרוע? החליפו אותו בגף טיג שהוא ממש לא משהוא כבר חמש שנים

עידו גילרי
22/11/2020 18:33:43
הגב ל  רן הנרגן

לך תדע למה הם כיוונו. לפעמים מה שאתה נשאר איתו הוא ברירת מחדל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה זה משנה וונמייקר היה פחון רציני אבל הוא יותר טוב מזריקה חשודה טיג.
וונמייקר גם באירופה היה מעביר חצי. זליקו מת על רכזים כאלה

עידו גילרי
22/11/2020 19:07:38

זה לא קשור בכלל שמעון. זה לא שהם ויתרו עליו כדי לקחת את טיג.

עידן
עידן
22/11/2020 18:12:56

ג'קאר סמפסון חתם לעונה באינדיאנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עידן

לפחות גמר מזרח

trusttheprocess
trusttheprocess
22/11/2020 18:32:03

סאם הינקי,הוא ידע מה הוא עושה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  trusttheprocess

מייסטר סאם.
גם הסאם מokc יודע מה עושה

דוקטור רזי הופמן
22/11/2020 18:45:34

קים גרבציאן טוויטטה בוסטון הנה אנחנו והסיליקונים באים….

דובי
22/11/2020 18:54:13

טול קורה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דובי

כנראה תסמיני טריסטן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רזיאל אתה צריך להיזהר שהקרדשיאנס לא יביאו את האחיות לטייטום וסמארט אחרת הלך עליכם

דוקטור רזי הופמן
23/11/2020 21:11:47

טוטה טוטה…..
זו בעיה שאולי דני לא צפה.
פויה דני ילד רע!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שיטרידו כבר את ארדן נמאס לי לשמוע על כל מיני נגרים. יוסטון מנסים לדפוק את הקבוצה שיעבור אליה שלא יספיקו להתאמן ומחכים לדקה ה90 😂😂

רן הנרגן
22/11/2020 19:43:38

סטאטיסטיקה שמראה את השיפור באחוזי הקליעה של שחקני ג"ס כשקרי משחק לעומת הזמן שהוא לא משחק. הנתונים האלו מ 2017
.
https://twitter.com/_DavidMorrow/status/905441515937435649?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E905441515937435649%7Ctwgr%5E&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.givemesport.com%2F1141274-stat-shows-incredible-effect-steph-currys-3point-shooting-has-on-warriors

רן הנרגן
22/11/2020 19:49:32

ביזמור מצטרף לג"ס. נשאר להחזיר את GR3 ואפשר לנוח

ירון, החלום
ירון, החלום
24/11/2020 6:48:53

בס"ד
תודה רבה.
הרבה פעילות..