מחשבות כדורסל של שבת / רועי ויינברג

מונטרז הארל בלייקרס

המהלך שהכי הפתיע אותי בערב הראשון של הפרי אייג'נסי. חשבתי שהלייקרס ינצלו את המיד-לבל אקספשן שלהם בשביל שחקן שיותר מתאים למה שקבוצות רוצות לבנות סביב לברון, אחד שמזוהה בעיקר עם הגנה טובה וקליעה מהשלוש. במקום הם הביאו את הארל, סקורר שני שהלייקרס מביאים בשבוע האחון יחד עם דניס שרודר. מה הוא נותן להם?

הנשק העיקרי הוא התקפה. הלייקרס היו האלופה הראשונה מאז 2010 שלא סיימה בטופ-10 של הדירוג ההתקפי. ההגנה שלהם צפויה להשאר טובה – ווסלי מת'יוס הגיע, השחקנים המשמעותיים מהעונה הקודמת נשארו ומונטרז שחקן הגנה לא רע בכלל (במיוחד כשהוא לא יצטרך לשמור על השחקן הטוב של היריבה), אבל זה לא הסיפור כאן.

הארל אחד הפינישרים הטובים ביותר בצבע עם 67% בטבעת העונה ו-74% בעונה הקודמת לפי cleaning the glass העונה. הוא ושרודר שני שחקני פיק-נ'-רול נהדרים שמגיעים לקבוצה שבקושי שיחקה עם כאלה שנה שעברה, ולכן יכול להיות שנראה דקות של שניהם ביחד או דקות של שרודר לצד דיוויס ולברון ליד מונטרז. יכול להיות שהלייקרס יתחרטו על זה אם פופ ובראדלי לא ימשיכו, אבל הם מרוויחים כאן שחקן שיכול לתפקד גם כחוסם ללברון ושרודר וגם לסיים מהלכים שהם מתחילים עבורו בצבע. אפשר לחשוב על זה כגרסה המשודרגת של לו וויליאמס ומונטרז הארל, בקבוצה שיש לה את לברון ג'יימס ואנטוני דיוויס.

(הפסקה הבאה פורסמה חצי שעה לאחר פרסום הפוסט המקורי:) כבר בעונה הקודמת הלייקרס ניסו להגיע לטבעת בתדירות גבוהה והצליחו כשאלה היו כמעט 40% מהזריקות שלהם, יותר מכל קבוצה אחרת אחרי שיקגו. הארל לא יקלע מרחוק או יספק ניהול משחק נוסף ליד לברון, הוא פשוט יהפוך את השיטה שלהם לטובה יותר. אחלה מהלך.

פורטלנד הולכת להפתיע

אני חושב שהבלייזרס עשו את הפגרה הכי טובה עד עכשיו. זה מתחיל בחזרה של יוסוף נורקיץ' באוגוסט. השילוב שלו לצד לילארד ומקולום היה נהדר בקיץ ובעונות הקודמות, כשהשילוב בין 3 שחקני התקפה טובים עובד נהדר. הם קלעו 122.7 נקודות ל-100 פוזשנים בבועה (218 דקות) ובעונה האחרונה בה שיחקו ביחד, במדגם גדול יותר, 117.9 נקודות (1,654 דקות). השילוב הזה עובד בהתקפה, אבל לא לגמרי בהגנה.

הם פתרו את זה עם ההבאה של רוברט קובינגטון בטרייד. רוקו נותן להם שחקן הגנה מעולה שיכול לשמור על הכוכב של היריבות ולייצר מתפרצות, כשהוא יכול לשחק גם כסמול פורוורד לצד שני גבוהים וגם כפאוור פורוורד. הוא קלע היטב בפלייאוף שלו עם יוסטון, השני בקריירה, והוא עונה על מה שהיה חסר להם.

הם המשיכו: אנס קנטר הגיע מבוסטון בטרייד. קנטר היה טוב בפורטלנד כמחליפו של נורקיץ' ב-2018/19 ואפילו פתח בקבוצה שעשתה גמר מערב, יהיה לו תפקיד דומה לזה העונה ותעודת ביטוח למקרה שנורקיץ' נפצע פעם נוספת לתקופה ממושכת. רודני הוד, שחקן אחר שהיה טוב בקבוצה של גמר המערב ולא שיחק העונה, יצא מהחוזה בשביל לחתום על אחד גדול יותר ונותן להם יוצר מהספסל.

רוב הבסיס של הבלייזרס שיחק ביחד בהצלחה. התיאום הזה יכול להוביל אותם להצלחה גדולה בעונה הסדירה, כשעכשיו הם מגוונים: פורטלנד יכולה למשל לשחק עם זאק קולינס כסנטר לצד רוברט קובינגטון וגארי טרנט ג'וניור בהרכב שמרווח את המגרש, או לשחק עם שלושה יוצרים בדמות הוד, מקולום ולילארד. אפשרות אחרת ויותר קיצונית תהיה משחק עם טרנט, דריק ג'ונס וקובינגטון בהרכב שנותן ריווח מקסימלי. בהתחשב בחוסר הודאות שיש בגולדן סטייט, דנבר ואולי גם הקליפרס השילוב בין התקפה מוצלחת והגנה שצפויה להיות טובה יותר עם קולינס, נורקיץ' וקובינגטון בריאים עוד יכול להגיע ליתרון ביתיות בסיבוב הראשון.

בקטן

דנבר איבדה את ג'רמי גרנט המצויין, אבל הגיבה מהר והביאה את ג'מייקל גרין במקומו. גרין היה חלש בעונה האחרונה, אבל בשיאו היה מגן ורסטילי בסגנון משחק דומה לזה של גרנט. הבעיה היא שהוא שחקן פחות טוב, בעיקר בהגנה, אבל הוא הגיע ברבע מהמחיר. יחד עם העזיבה של פלאמלי וההנחה שמילסאפ, אם ישאר, לא יקבל חוזה של 30 מיליון דולר לשנה יכול להיות שנראה את דנבר פתאום עושה מהלך נוסף, אולי משדרגת את גארי האריס בשחקן שתורם גם בהתקפה. תוסיפו לזה 38% מהשלוש בארבעת העונות האחרונות, בקבוצות התקפה בינוניות פלוס, ויחד עם פאונדו קמפאזו זה היה ערב לא רע בכלל שלהם.

אטלנטה הביאה את גלינארי במהלך שישפר את ההתקפה שלה: גלו שחקן מגוון שיכול ליצור נקודות גם בעצמו וגם אחד מהקאץ'-אנד-שוטרים הטובים בליגה, משהו שאתה רוצה ליד טריי יאנג. למרות זאת, אני לא מבין לחלוטין את ההתאמה שלו שם. הוא שחקן הגנה חלש שיכנס על העמדה של קאם רדיש ודיאנדרה האנטר, או על זאת של קולינס ואוקונגוו. אני חושב שההרכב הטוב ביותר שלהם יהיה כזה של 4 שחקנים בחוץ וקפלה בצבע בזמן שיאנג מקבל את הריווח והאופציות בהתקפה. המהלך הזה משפר את נקודת החוזק שלהם, אבל לא את 2 הבעיות הגדולות – שחקנים שיכולים למסור מסביב ליאנג או ההגנה.

כריסטיאן ווד מגיע ליוסטון במהלך מסקרן. בהתחשב בזה שהשוק על ראסל ווסטברוק לא חזק במיוחד (שימו לב אגב לג'ון וול שרוצה טרייד מהוויזארדס; אולי נראה החלפה ביניהם) וזה שכרגע הם רוצים לשמור על הארדן יכול להיות שנראה שם קבוצה תחרותית העונה, גם אם לא כזאת שתגיע או תאיים על הפלייאוף. ווד יכול להשתלב טוב בקבוצה כזאת כסנטר שיכול לקלוע מרחוק ולקחת ריבאונד. אם הארדן וראסל נשארים הוא משלים אותם טוב, אם לא אז הם מקבלים כאן שחקן טוב מאוד בן 24 שיהיה בסיס לעתיד עם כל נכס שיגיע מהקבוצות האלה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 73 תגובות

  1. תודה רועי.
    נראה לי שיש קונזנצוס שהלייקרס התחזקה הפגרה. לא רואה סיבה שהם לא יעבדו טוב ליד לברון.

    יוסטון – אחלה החתמה של ווד. השאלה מה ההמשך.
    בתכלס, אני מקווה בשבילם שימצאו דרך להשאיר את הארדן, כי בכל תסריט אחר הם מחוץ לפלייאוף.

    פורטלנד – באמת אחלה מהלכים, אבל לא הבנתי למה חוזה גבוה יחסית להוד.

    קליפרס – ויתרו כבר עכשיו על העונה או שהם מתכננים משהו ענק?

    1. יכול להיות שהחוזה להוד הושפע מהצעה שהיתה לו מג"ס. רק שג"ס כיוון שיכלה להציע סכום כזה רק לשנה אחת עקב מגבלות ה DPE. פורטלנד נתנה שנתיים ולקחה.

      1. הוד זה לזרוק כסף לפח גמר את הסוס לקנתיים הקרובות גם לפני האכילס הוא היה שחקן ספסל אחריה עם בחירת זריקות נוראה כמו שלו? העונה הוא לא משחק, ועונה הבאה זה עונת התאוששות.
        .
        בכללי לא שובה להמר על שחקנים שלא קוראים להם דוראנט להתאושש מפציעת אכילס,זכה פציעה מסיימת קריירה לרוב השחקנים.

  2. תודה רועי. נראה שהליקרס מנסים לקחת מהקליפרס את אחת מנקודות החוזק שלהם, הרכב שני דומיננטי, עם שרודר בתפקיד וויליאמס. רעיון מענין אבל מנוגד לאתוס שלברון הוא חזות הכל. נראה.
    .
    גרמי גרנט קיבל פיק בירכיים. דנוורד, מסתבר, היו מוכנים להשוות, אבל הוא רוצה כסף קל.
    .
    לא מבין את הסוכן של כריסטיאן ווד.
    .
    אנס קנטר לא נותן הגנה ולכן הוא חסר ערך בפליאוף אבל יכול לתרום למיקום טוב יותר בפליאוף.

    1. אני לא חושב שהם ידברו חזק בפלייאוף. מהמרים על הבריאות של נורק וקולינס בשלב הזה וחוסר ההגנה בגארדים עדיין נשאר, אבל ינצחו הרבה משחקים. כן קבוצה שיכולה לעשות סיבוב שני גם אם לא קונטנדרית

  3. לדעתי הארל הובא כקונטרה לדריימונד גרין, טאקר או כל חמישיית ננסים אחרת. הארל עשה הרבה צרות גרין בשנים האחרונות בשני צדי המגרש. הוא בנוי כמוהו ומבטל את יתרון הזריזות והמהירות של דריימונד. הוא גם לא פחות חזק ממנו. הוא חתיכה קטנה לפאזל לנשק יום הדין.

    1. דרימונד נגר רציני, הלייקרס לא פוחדים ממי גם לא מטאקר במיוחד שדיוויס נראה לידם כמו גוליבר ועושה מה שרוצה,הראל מצויין כשחקן ספסל וקיבל פחות או יותר את מה ששווה הוא לא שחקן חמישייה בשום אופן, וזה יהיה טעות להשתמש בנגר כמוהו בפלייאוף כשחקן פותח.

  4. תודה רועי. הלייקרס עשו מהלכים יפים וגם התגובה של דנבר עם הבאת ג'מייקל גרין מצוינת. לא דברו מספיק באמת על המהלך של פורטלנד אבל הבאת קובינגטון מהלך אדיר.

  5. תודה רועי.
    מה נסגר עם דטרויט? עשו טרייד על 3/4 משחקני הליגה?
    וסליחה על הבורות, אבל מי זה לעזאזל כריסטיאן ווד?? שמעתי כבר את השם שלו בפוסט המרכזי על הפרי אייג'נסי, עכשיו חשבתי שאני טיפה מכיר שחקנים בליגה, לא שוחה עד קצה הספסל אבל בכל זאת, ועם כל זה – מי זה לעזאזל כריסטיאן ווד? מכיר כריסטיאן לייטנר ואד ווד. כריסטיאן ווד? לא מכיר.

    1. תראה,
      קשה להאשים אותך על כך שאתה לא עוקב אחרי הפיסטונס…
      עוד פחות קשה להאשים אותך על כך שאתה לא ממש מכיר שחקן שבעברו רק 100 וקצת משחקי nba, רובם בעונה שעברה.

      1. אני דווקא אוהב מאוד את הכינור של הפיסטונס עם גראנט, גם ככה הקבוצה לא הולכת לשום מקום במידה והפך לסטאר דיינו, במידה ונשאר שחקן חמישייה עדיין יוכלו בקלות להשיג עליו בחירה ראשונה, win win לשני הצדדים, גראנט יכול גם הוא רק להרוויח מהמעבר, בדנבר התפקיד שלו היה מאוד מוגבל והיה לו אפס סיכוי לשדרג את מדיוק בעוד 3 שנים יכול להשיג חוזה הרבה יותר גדול.
        .
        גם מייסון פלילי אחלה החתמה ויכול להשיג עליו בחירה ראשונה בעתיד

        1. מייסון פלילי זה בהחלט השם המתאים אחרי המהלך הפלילי שעשה בלהשאיר את דיוויס פנוי לגמרי לשלשה המנצחת במשחק 2

    2. שחקן שעשה 20/10 בשנה שעברה, והולך לקבל את אותו השכר כמו של פלאמלי שהולך לתת שליש מהתפוקה של ווד. לגבי מה דטרויט עושים הם בעצמם לא יודעים לדעתי, דני אבדיה צריך להקריב קורבן לכל מי שיבוא בדלתו שהוא לא הגיע לדטרויט.

  6. לדעתי,
    הדבר המשמעותי שהארל ושרודר נותנים ללייקרס זה את היכולת לשחק בעונה הרגילה פחות דקות עם לברון ודייויס, מבלי לשלם מחיר הפסדים כבד.
    עם הלו"ז כפי שנקבע, יש לתרומה הזו חשיבות רבה ללייקרס.
    .
    תודה, רועי.

  7. וולאק בארטנס 😂😂 שחקן שבקושי יש לו שלשות ובפלייאוף בכלל ינטרלו אותו כמו את שאמט. ויש לו 0 בכדורסל בכל שאר הדברים דופק 80 מיליון. הסוכן שלו גאון תאמינו לי.
    גרמי גראנט הזה חי על ראס ויוקיץ אז קיבל זריקות רק לבד וניגר אותם והוא חושב שהוא יכול ליצור משהו לעצמו חחח תפקיד משמעותי עלאק בשנייה שהוא יקבל שמירה קצת צמודה ורצינית הוא יגלה שהוא לא בענף.
    כל זב חוטם חושב הוא כוכב חחח 20 מיליון האהבלים נתנו לו לעונה.
    אבל גראנט לא טיפש הוא עשה מרקוס מוריס. כבר קיץ הבאה הוא יוטרד לקבוצה רצינית 😂😂😂 ששם יעמוד על קשת ה3 בפינה ויחטיא.

    הלייקרס הולכים לנגב הם הורידו את התחתונים למדדה כמו בערב פוקר של פאני סטאף.
    הקליפרס לא איבדו כלום למעט הארל. גמייקל מקראודר שאמט? זה סתם נגרים.
    הארל זו בעיה אין גם ככה סנטרים בליגה ולהם אין כלום, על מי הם בונים בסנטר?
    לי יש השערה על רודי גובר.
    אם הם מצליחים להנחית את הארדן טאקר וגובר עם קאווי יהיה מטורף. אני חושב שגורגי לא ישן בלילה.
    נראה לי יש למה לחכות קשה לי להאמין שהמוסד נעקץ ככה.
    ויש גם את קראודר האיש שלי שעלול לנחות שם.

    ההוקס צריכים להביא את ביל בכל הכוח קבוצה של טריי ביל גאלו יכולה לקחת את המזרח.
    מקולינס אפשר להפיק הרבה שחקנים טובים.

    כרגע החמישייה שלהם זה טריי האנטר גאלו קולינס קאפלה זו חמישייה ששווה טופ 4 במזרח לדעתי.
    אבל היא חייבת עוד חיזוק בספסל הורטר ורדיש להעיף

    1. שמעון מה עם "ג'ון וול דורש טרייד". הוא דורש טרייד, ג'ון וול. דורש.
      וושינגטון בתגובה –
      Uh, we're just gonna go find a cash machine.

    2. ברטאנס זה באמת אשפה לא נורמלית, גם האריס עם ה75 מליון מהנטס מישהו שם החליק על הקופסא.
      .
      את החוזה של גראנט אני מאוד אוהב במקרה הגרוע ביותר יקבלו עליו בחירה ראשונה (עם על קובניגטון עם שנה בחוזה קיבלו שניים המינימום שיקבלו על גראנט זה בחירה ראשונה).
      .
      לאוקלוהמה יש 18 בחירות דראפט ראשונות ה6 שנים הקרובות ומדובר בבוחר הטוב בהיסטוריה

    3. אני מסכים עם רוב מה שכתבת. מן הטון שלך אני יכול להסיק שעברת את גילאי העשרים שלך גם… 🙂

      כמו שווינסטון צ'רצ'יל אמר, If you are not a liberal at 20, you have no heart…if you are still a liberal at 40…you have no brains.


      אני מופתע וקצת נגעל מהסכומים ששחקנים בינוניים ומטה מרוויחים כעת.
      אני חש שערך השוק שלהם ומערכת השכר כעת מתעדפת את השחקנים באופן מובהק.
      ברטנס לא השיג כלום בקריירה ואף לא הוכיח שהוא בכלל שייך לדרגות הגבוהות ביותר.

      ג'ו האריס? 75 מליון דולר? מה זה השטויות האלה.
      יש 200 שחקנים אחרים שהם ברמתו בדיוק והיו מרוויחים שבריר מזה.
      זה הרבה הייפ, קשרים ופוליטיקה. השחקנים היום חזקים מאי פעם.


      לא מבין למה הווארד לא היה מעדיף לשבת קצת על הספסל, לעבות את הסגל, להיות ה"האסלם" שלהם ולזכות בעוד טבעת…
      הוא לא בתחילת הקריירה…ואילוא מי אני שיגיד לו שהוא "לקראת הסוף"…אולי הוא באמת ימשיך לשחק עוד שנים רבות…

      אני אוהב את טרז בלייקרס. לדעתי פחות יתרכזו בלהגדיר אותו כסנטר והם יעשו טעות אם יקרקעו את התנועת רגליים הנפלאה שלו. הוא ישונע ויהיה שמיש מאוד כסיוט של מיס-מאצ'ים לאורך העונה הסדירה. הם ירימו אותו 3-5, יתזזו ויעשו כל כך הרבה ניסויים עם ההרכב, הוא לבסוף ימצא את הנישה שלו ויתרום הרבה הגנה, בשר ואופי לוחמני לקבוצה. "10 נק' 10 ריב'" והם כולם על דרך המלך…


      לייקרס REPEAT!!!

      1. למה שיוסטון יסכימו לדבר כזה? אתה מביא להם פחים על הארדן ו2 בחירות דראפט של קבוצה שתעשה פלייאוף ב2022 ו2024 (יש שם את מיצל) ויוטה קבוצה אובר אציבית רצינית.
        באותה מידה אפשר לעשות טרייד של יאניס על ראסל ווסטברוק.

        1. אני מסכים עם הרשע, עדכון לגבי מקסיקו לפני יומיים רשמתי שהרחובות ריקים והמסעדות ריקות, מה שכן קאבוס מפוצצת תיירים הם פשוט לא יוצאים מהמלון יותר ומאבדים הרבה מהקסם של מקסיקו וקאבוס,
          אני נמצא כעת באסטוריה המלון מדהים אבל כל הקסם של קאבוס הייתה המרינה והטיילת.

  8. הלייקרס בהחלט הרשימו המהלכים שלהם, מה שרק מעלה חשש בקרב כל מי שלא אוהד אותם. בוסטון, לעומת זאת, פעם מלכת המהלכים ועונת המלפפונים, ממשיכה בשינה הארוכה שלה.
    תודה רבה על הטור

    1. מה שכן, נכון לעכשיו נראה שלייקרס התחזקו, והקליפרס קצת נחלשו, דנבר עם אפסייד בגלל התאוששות שחקנים מפציעות, פורטלנד התחזקו, אולי גם דאלאס. פילי קצת

    2. מי נשאר בשוק לקליפרס? רונדו וקראודר זה היחידים שאני חושב שיכולים להתאים עדיין זה לא מספיק ולא ממלא להם את החוזרים בעמדת הגארד ובעמדת הסנטר, אני לא רואה את איבקה מגיע אליהם.

      1. תגיד איפה הבעיה חביבי ואל תבוא סתם ביציאות. יוסטון עושים אוק ומתפרקים שום שחקן אצלם למעט הארדן לא שווה יותר מבחירת סיב 2. רוצה להשאיר אצלך את האוס? סבבה עובר גם איתו.
        בוא תגיד לי בתור מנגר של כל קבוצה שלא נראה לך מה ניתן להוסיף/לשפר לך ואארגן לך טרייד.
        יוטה וקליפרס ווש אינדי ארבעתן מתחזקות אתה מסכים איתי?
        יוסטון עושים אוק מעיפים את כל הקבוצה.
        תציין לי איפה הבעיה ואשפר לך את ההצעות
        אגב ראית שאפשר את הארדן גובר וטאקר יחד? גם לא בעולם דימיוני אלא מציאותי לחלוטין. שלא נדבר שאפ היה אפשר להוסיף עוד קבוצות לטרייד הייתי עושה לך סלט בכלל יפה

            1. מה שילמו על ג'ורג'?
              .
              שחקן עם פוטנציאל אולסטאר (שא"ג) + מיליון בחירות.
              .
              הארדן שווה לא פחות.

            2. שגא אולסטאר? באיזה ליגה?

            3. די, שמעון. אתה מביך את עצמך.
              .
              שג"א פוטנציאל לאולסטאר.
              וול פוטנציאל לאסון.
              .
              אתה מבין את ההבדל?

    1. טרייד גרוע ליוסטון כל מה שאתה מביא להם על הארדן זה הבחירה של הוייזארס השנה ותוקע אותם עם החוזה של וול.
      .
      למה שהווזארדס יסכימו לוותר על בחירה 2022 בשביל ראסל ווסטברוק?
      אין סרט שלא יוסטון ולא הוויזארדס מסכימים לטרייד כזה.

      1. הוויזארז נותנים בחירת סיב 1 על ראס כי לקחו מהם את וול שיגידו תודה. הם יסכימו כמו גדולים. זה המחיר של יוסטון לקלוט את וול יקבלו בחירת סיב 1. אגב זה לא שחקנים שחייבים להיות בכלל בטרייד אפשר להשאיר אותם קבוצות שלהם הם לא משנים כלום. הלכתי לפי השמועות שיש פשוט.

        לגבי יוסטון בוא תגיד לי מה אתה מחפש ספציפית ואארגן לך.

        אני מבין שלגבי אינדי קליפרס ויוטה אתה בסדר ואין טענות?

  9. עד שעניין הייוורד לא נסגר, בוסטון לא סיימו.
    טרנר נראה לי כמעט ודאי וזה מצויין.
    .
    החוזה של ברטאנס מעולה.
    הוא נכס נהדר.
    .
    אם צדקתי ובלדסו יגיע לת׳אנדר, אז טרייד שלו תמורת בברלי הוא הגיוני מאד.
    אם לא הוא אז אולי הם חייבים רוז׳יר שזה מספרים טובים בלי שום ניהול משחק.
    .
    הכי מתחת לרדאר הלילה – החוזה המעולה שדאלאס סגרו עם ברק.

    1. ביינס האופציה הכי טובה של הקליפרס לסנטר, אבל אולי הם יותר צריכים עכשיו איזה 4/5 כמו בושארד או אפילו גיבסון.

        1. אוקיי, זה פותח פתח רציני לטרייד המדובק לפניקס כי אני יודע שהת׳אנדר מעוניינים בביינס.
          השאלה היא כמה הם רוצים את היל כי יכולים להחתים את ביינס בלי טרייד.

  10. פורטלנד עשו מהלכים מעולים, אני לא יודע מה קורה עם מלו, אבל אם גם הוא ישאר זאת קבוצה עמוקה מאוד שיכולה לעשות צרות בפלייאוף. אני מאושר שדנבר לא נתנה לגראנט 20 מיליון לשנה לשלוש שנים הבאות – אני חושב שהוא אחלה, אבל עכשיו זה נותן מקום לבול בול ופורטר להתקדם, ולשניהם יש פוטנציאל גבוה יותר מגראנט שהוא קרוב ל27 (שבמידה וכל הקלפים מסתדרים לו כמו שצריך – ומדובר בהרבה קלפים הוא יהיה שון מריון, שזה לא פחות ממדהים).

    1. אין סיכוי שיקרה אבל כאוהדת הייחידה פה של יוטה – לקחתי.
      אם הבנתי נכון – אתה מביא לי את ג'ורג' לו וויל וטרנר תמורת גובר (שאני מתה שיעוף לפני שיתנו לו מקס בטעות), החוזה הזוועתי של קונלי + שתי בחירות סיבוב ראשון ושתיים שני?
      לקחתי ללא ספק: חיזוק משמעותי לספסל בדמות לו וויל, חמישיה: מיטשל בפויינט, ג'ורג' בשוטינג, אוניל בסמול, בוגדנוביץ בפאוור, וטרנר בסנטר.
      ספסל: אינגלס, קלרקסון, לוו וויל, ניאנג, פייבורס וכו'…
      קבוצה שיכולה להתמודד מול כל אחת אחרת בליגה – פרגנת.

  11. רועי, האראל מביא בעיקר רוע. עארסיות. הוא האדם שלא היית רוצה לפגוש בפינה חשוכה. חשוב מאד ליורמים של הלייקרס. לא מבין איך הקליפרס ויתרו עליו (אבל אני גם לא יודע מאיזה סיטואציה הוא יצא)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט