מחשבות כדורסל פוסט-דראפט / רועי ויינברג

המרוויחות הגדולות של הדראפט

דאלאס. המאבריקס אמנם ויתרו על הקלע הטוב ביותר שלהם, סת' קרי, אבל קיבלו שחקן שעונה על החוסרים האחרים שלהם בדמות ג'וש ריצ'רדסון. ריצ'רדסון שחקן הגנה פנטסטי, משהו שהיה חסר בדאלאס, ושחקן שיכול ליצור זריקות לו ולאחרים בזמן שדונצ'יץ' על המגרש או בספסל. בעונה הקודמת דאלאס הייתה קבוצת ההתקפה היעילה ביותר בהיסטוריה של ה-NBA, אבל הייתה בקצב של 47 ניצחונות ל-82 משחקים. עכשיו יש לדאלאס 3 שחקני הגנה טובים בחמישייה עם ריצ'רדסון, פיני-סמית' ופורזינגיס. רווח גדול בשבילם, נוסף לבחירה בטיירל טרי במקום ה-31 ובג'וש גרין במקום ה-18.

פילדלפיה. בליל המבחן הראשון של דריל מורי מאז הגיע לסיקסרס הוא הרוויח קליעה בגדול: החוזים הגדולים של ריצ'רדסון והורפורד עזבו ובמקומם הגיעו סת' קרי, 45% מהשלוש העונה, ודני גרין (36.7% מדאון-טאון ו-3 אליפויות NBA). השילוב של סימונס ואמביד יגיע לשיא רק אם יהיו מספיק שחקנים שאי אפשר להשאיר פנויים מסביבם, קרי וגרין הם צעד נכון בכיוון הזה. יכול להיות שנראה את שניהם עולים בחמישייה.

סקרמנטו. בכל דראפט יש שחקן שנבחר יותר נמוך ממה שכולם מצפים. בשנים הקודמות סקרמנטו מוותרת עליו, השנה היא בחרה אותו עם הליברטון. יונתן גזלה שלנו שם אותו במקום השמיני, בדומה למוק דראפטס אחרים, והסיפור כאן הוא לא רק הכישרון. הליברטון יכול, תאורטית, לשחק לצד פוקס או הילד ולהפוך לשחקן הגנה טוב לידם. בואקום זאת בחירה נהדרת וגם כשמסתכלים על הבחירות שלהם בשנים הקודמות.

אבדיה בוויזארדס

בואו ננסה לדבר על זה מהזווית של הוויזארדס. לוושינגטון יש פאוור פורוורד שנבחר בבחירה התשיעית מהשנה שעברה, רוי האצ'ימורה, נוסף לפוטנציאלים אחרים כמו אייזק בונגה, טרוי בראון ודיוויס ברטנס שיהיה חופשי בקיץ ועשוי לחזור. מה אבדיה נותן להם שהשאר לא?

התרומה המרכזית, לדעתי, היא הפליימייקינג. בראון היה היחיד שהראה ניצוצות של ניהול משחק משני בשנה שעברה. השנה יש לוושינגטון שני יוצרים טובים, ג'ון וול ובראדלי ביל, ולכן יכול להיות שנראה את סקוט ברוקס מנסה להפריד ביניהם כדי להשאיר יוצר נהדר בכל רגע על המגרש. אבדיה יכול להיות מנהל המשחק הנוסף, במיוחד ליד ביל שמסוכן גם בלי הכדור, ולשפר את ההתקפה שלהם. יש כאן 2 שאלות גדולות.

הראשונה היא ההגנה. וושינגטון של 2019/20 הייתה קבוצת ההגנה הגרועה בליגה, נתון שאמור להשתפר עם החזרה של וול. סיכוי טוב שנראה את אבדיה משחק כסמול פורוורד לצד האצ'ימורה או ברטנס ולכן הוא אולי יצטרך לשמור על שחקנים נמוכים ממנו. אם אבדיה יראה מודעות הגנתית שמחפה על אתלטיות ממוצעת הוא יכול לתפוס מקום בחמישייה.

השאלה השנייה היא כמובן הקליעה. וול, האצ'ימורה ותומאס בראיינט לא קלעים גדולים ובראדלי ביל קלע ב-35.3% בשנה שעברה כשהוא לוקח לא מעט זריקות קשות. קשה לראות את ארבעתם משחקים ביחד עם אבדיה אם אין מספיק ריווח מסביבם, מה שפוגע ביתרון של הפליי-מייקינג. אם אבדיה הופך לקלע סביר מהשלוש או אפילו למשהו בסגנון פי ג'יי טאקר – שחקן שיכול לעמוד בפינה ולמשוך שומר – אז הוא יקבל מקום בחמישייה. גם לפני הבחירה נראה כאילו השאלה הזאת תכריע לאן קריירת האן.בי.איי שלו תתפתח, אבל בקבוצה כמו וושינגטון זה חשוב במיוחד.

השאלות הגדולות

ג'ו האריס לאן? אני לא חושב שהנטס היו מוותרים על הבחירה ה-19 בשביל קלע (לנדרי שאמט, 40% מהשלוש בשנתיים שלו בליגה) אם הם מתכננים להשאיר את הצלף שלהם, ג'ו האריס. שאמט משמעותית זול יותר והמהלך ההגיוני מבחינתם הוא לשמור את הכסף הזה בשביל גבוה שיוכל לתת פייט ליאניס, דיוויס והגבוהים של הקונטנדריות האחרות, גם אם הארדן לא יגיע. מצד שני, הנוכחות של שחקן כמוהו ליד לברון ג'יימס תיתן פלוס אדיר לאלופה.

מה השלב הבא באטלנטה? ג'ון קולינס, קלינט קפלה ואונייקה אוקונגוו שנבחר הלילה פאוור פורוורדים/סנטרים וסיכוי טוב שהם 3 מ-4 השחקנים הכי מבטיחים של ההוקס יחד עם טריי יאנג. משלושתם קולינס היחיד שהראה קליעה ולמרות הורסטיליות של אוקונגוו קשה לראות אותם משחקים ביחד. יכול להיות שזה אומר שקולינס זמין לטרייד? מי יודע.

איך הקו האחורי של מינסוטה יראה? ריקי רוביו, דיאנג'לו ראסל, אנטוני אדוארדס, מאליק ביזלי, ג'ורדן מקלאפין וג'ארט קולבר מתחלקים ב-96 דקות. רוביו שחקן ההגנה הטוב היחיד, ביזלי הקלע הטוב היחיד. יכול להיות שנראה אותם מתחילים משחקים עם ביזלי בחמישייה ואדוארדס מהספסל בניסיון להביא עוד כוח אש או הרכבים של רוביו ודיאנג'לו ביחד, אבל יש בעיות הגנה קשות בכל שילוב של 2 מה-3 האלה. אם טאונס יהפוך לסנטר הגנתי טוב אז יכול להיות שגם הרכב עם ראסל, ביזלי/רוביו ואדוארדס יעבוד, אבל כרגע הוא מאוד רחוק משם. הם יהיו קבוצת התקפה אדירה, אבל לא בטוח שזה יספיק להם.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 127 תגובות

    1. אני מרגיש שדני אבדיה נפל לקבוצה הכי טובה בשבילו. הקבוצה היחידה שהוא יכול להיות בה שחקן חמישייה כמעט מיד. עיר בינלאטומית עםמ הרבה ישראלים מכל המינים, רק שלא יבלבלו לו את הביצים לכל מיני הזמנות דיפלומטיות.

  1. ממתי פורזי שחקן הגנה מצויין? אוויר הגנתי מביך.
    פורזי זה האכילס של המאבס. שיעיפו אותו תמורת אוברה ומרקוס מוריס עם רדיק ולוקה מסודר. יש לו את כל שצריך
    המאבס יסיימו די קרוב לאיפה שסיימו את העונה.
    הם נופלים גם מפיניקס בכשרון. פורטלנד עונה שעברה הייתה כולה פצועה, אם הם בריאים הם ינגבו בעונה הסדירה. חבל שהם לא לקחו גם את טאקר במבצע של 1+1.

        1. זה לא עניין של סטטיסטיקה.הוא יהפוך את כל דאלאס ליותר טובה מאשר הייתה שנה שעברה.
          אתה תראה איך כל דאלאס תראה הרבה יותר טוב ותסיים לפחות מקום חמישי אם לא יותר גבוה.
          והערכה מוקדמת הוא הMVP בהליכה

  2. תודה רועי. איזה באסה הפציעה של קליי. אני לא ככ מבין את המהלכים של מורי/בראנד בפילי. מרגיש לי שהיו יכולים לקבל יותר על הורפורד ועוד הוסיפו בחירת דראפט אלא אם כן גם גרין בדרך החוצה. לריצ׳רדסון יש אפסייד עדיף בהרבה על קרי ג׳וניור. הוא אמנם מגן מצוין כמו שרועי כתב אבל גם שחקן התקפה יותר טוב ובקיצור פשוט יותר טוב מקרי. החוזה שלו סביר לגמרי וחבל שהוא לא נשאר. אני מנחש שמורי פשוט רוצה 3&as מסביב לאמביד סימונס והאריס

    1. היו יכולים לקבל יותר? תגיד תודה שמישהו לקח אותו. הוא רק ידהה משנה לשנה. דני גרין יסיים חוזה בקיץ וזהו. אני בכלל חושב שיש סיכוי טוב שדני גרין יוטרד עד סוף העונה. אני מקווה שנראה מהלך גדול ולא נשאר ככה אחרת זה עוד עונה מבוזבזת.
      גוש שחקן הרבה יותר טוב מקרי אבל פחות מתאים לנו ספציפית וקרי יותר מתאים

        1. טוביאס היה מעולה בקליפרס. נקווה שדוק ישחזר את זה. ריצרדסון היה בסדר גמור בהיט.
          אתם שוכחים שאצל בראון כל שחקן נראה מתחת ליכולתו. גוש יתאים למאבס יופי.

            1. נפטרו….קאווי אמר להם אני בא, היו זורקים ככה 95 מהליגה.
              מי אמר שהוא זהב? אבל הוא בהחלט כסף. שחקן טוב מאד כמו מידלטון הולידיי וכאלו. נראה העונה מה יעשה.

      1. אז בעצם הורפורד הוטרד תמורת .. כלום (לא שאני מזלזל בחסכון של ה 30 שהוא מביא הביתה), כי גרין ממילא חוזה גמור או יוטרד בקרוב. ואם גם קרי זה שחקן רוטציה-ספסל, ומי בדיוק יכנס לוואקום שהחיסרון שלהם יוצר? סקוט וטייבל? אני מנחש שוב שלמורי יש עוד מהלכים בקנה

      2. חחחחחח ממש מזל שמישהו לקח אותו. שודד בטרנינג, זה שלא העיפו את ברנד שהחתים אותו על כל כך הרבה כסף זה נס.
        עוד שודד מהחמיישיה הטובה הגרועה בהיסטוקיה של אטלנטה.

    2. החוזה של גרין נגמר. יחד עם החוזה המאוד נוח של קרי יכול להיות שהם מכינים את הקרקע ל-2021. הבעיה היא שהחוזה של האריס תוקע אותם בשלב הזה. אני אוהב את המהלך גם מבחינת הת'אנדר

    3. הרפורד לא מתאים לפילי ופחות למשחק של היום, לקבל עבורו את גרין, שומר נהדר קלעי טוב וחוזה נגמר זה סוג של חלום רטוב. ריצרדסון שומר טוב וזהו. קארי קלעי מעולה שיכול לעלות מהספסל ולתת תוך דק מקבץ סלים. ויש לו חוזה נוח מאוד לשנתיים הקרובות.

      1. הבעיה בהורפורד זה השכר. הוא יכול להיות טוב מאד בהרבה קבוצות עם מאמן נורמלי. אתם מתעלמים שהוא אומן עי בראון. אצלו כולם נראו פחות טוב. הקטע שגם ביג אל בשיאו לא שווה את השכר שהוא מקבל ויש לו עוד 3 שנים!

  3. לדעתי מינסוטה תזיז את רוביו או תנסה לשחק עם ראסל בתפקיד דווין בוקר כאשר אדוורדס עולה מהספסל (בחירה מספר 1 שעולה מהספסל זה סימן רע מאוד…)

    לגבי הוויזארדס, גם אוקפור קלע 17 נק' בעונת הרוקי שלו. האצ'ימורה חייב להשתפר הגנתית או שיהפוך לבלתי שחיק. דני יפתיע רבים ואני מבסוט שהוא בחירה 9. בחירה 2-5 הייתה שמה עליו לחץ להביא תוצרת מיידית. ככה יוכל להיכנס לתפקיד ולהרגיל את הווזרדס שצריך לשחק כל פוזשין ב-NBA ולא לקלוע 120 כדי לחטוף 130.

      1. כי הם מלאים בגארדים, הוא לא חלק מהעתיד שם בניגוד לאלה שציינת ויכולים לקבל משהו תמורתו שיעזור להם יותר בעמדות אחרות

        1. שמדברים על עתיד זה לא אומר שכל 12 השחקנים חייבים להיות בני 24. אפשר שיהיו גם ותיקים מנוסים, אתה יודע זה לא מחנה נוער. גיא שאל אותה שאלה על דרק רוז בסאנס והופתעתי הרי לפני כמה ימים סבא פול חתם אצלם. אז מה הוא מופתע שהוא אולי יקבל עוד סקורר שיכול להביא 20 נק וליצור לעצמו כמחליף? הרי הם באו לנצח כאן ועכשיו לא?
          מה הבעיה עם דרק רוז ורוביו?

            1. רכז מחליף מעולה שינהל משחק ולעיתים יעוריד עומס מדיאנגלו שיוכל להתרכז בסקןרינג ועושה גם הגנה. עדיף על קולבר אוקוגי וכל החברה. אני מניח שהם מדמיינים עצמם נאבקים על הפלייאוף

          1. פול נותן מענה לסאנס בדיוק איפה שצריך והם די מסודרים בעמדות האחרות, רוביו סתם תקוע שם ויש להם חורים בשאר הסגל. זה ההבדל ומה שהתכוונתי לגבי העתיד

            1. הם לא צריכים רכז מחליף? צריכים, הנה חור שרוביו סותם.אגב אני חושב שהם יטרידו אותו ולא שישאירו אותו. אשמח לרוביו בהוקס

            2. להוקס זו התאמה טובה, אצלם אין בעיה עם החוזה. צריך לזכור שרוביו שלמרות שחצי ליגה צריכה שחקן כמוהו (כמו הקליפרס לדוגמה) הוא יקר יחסית

      2. אני דווקא אוהב את הרעיון של ריקי. אני מנסה לנחש מה הם יעשו כי יש עניין של סיטואציה
        לקחת עכשיו שחקן כמספר 1 בדראפט כי אתה מאמין שהוא טוב יותר מכל בני מחזורו. זה אומר זמן משחק רציני בטח בגיל כל כך חשוב להתפתחות שלו. אדוורדס במינימום זקוק ל-25-30 דקות בערב
        .
        לקחת את קולבר בבחירה רביעית שנה שעברה? עוד לא סגורים מה הפוטנציאל שלו. העונה נגמרה לפני הזמן בדיוק כשהתחיל להראות סימנים מעודדים. הוא גם זקוק לזמן משחק.
        .
        ראסל גם זקוק לזמן משחק וכך גם ביזלי
        .
        כבר כתבתי בזה שאני מאמין שרוביו יכול לשחק עם ראסל בקלות כשראסל בתפקיד דווין בוקר… אבל כמה דקות רוביו יכול לקבל מבלי שיאבד סבלנות וידרוש טרייד. רוביו משחק הכי טוב מזה שנים וזקוק ל-25-30 דקות להראות מה הוא שווה. זה לא פשוט להוריד שחקן כזה ששיחק בחמישיות כל הקריירה, בגיל שהוא עוד מתפקד ולהגיד לו לעלות מהספסל ולשחק מעט.
        .
        אם הם רוצים להעלות אותו בחמישייה לצד ראסל ולתת לאדוורדס לעלות מהספסל זה אולי יראה יותר הטור הניצחונות, אבל זה לא יקפיץ אותם למקום ששווה להם להמר על ההווה.

        1. הייתי אומר להשתמש ברוביו כמו שהנטס השתמשו בדינווידי שעלה מהספסל עם קיירי בחמישייה.
          הבעיה של הטימברוולבס שיש שם עומס של שחקנים, שכל אחד חייב את הדקות שלו כדי להתפתח ו/או לתת תוצרת. נוצר שם פקק רציני.
          .
          ביזלי שחקן חופשי, ויש מצב שהוא יקראה את הסיטואציה שיעזוב (הוקס? היט לחוזה גדול לשנה?)

      1. מוכן לקחת את ביזלי להוקס אין בכלל גארדים שם אני לא מבין אותם. שוב יקרה שטריי ירד לנוח וירוצו עליהם 20-0. צריכים עוד גארדים, מכדררים, קלעים, מנהלים לא עוד נגרים אתלטים שוברי קרשים יש להם ימבה כאלה. הם צריכים 2 גארדים. אני לוקח את רוביו וביזלי עכשיו

        1. שוב, ביזלי צריך להגיע לאורלנדו לשחק עם מו במבה. או שבמבה יישלח למינסוטה לשחק עם ביזלי. אין שילוב יותר מתאים משניהם יחד.

  4. לאן ילך גו האריס? אופציה א – לחתום מחדש בבברוקלין. לא מוגבלים בשכר. אופציה ב – לחתון בקבוצה מתחת לתקרת המס מעל ל 10 מליון. רק קבוצות חלשות נמצאות בקטגוריה הזו. אופציה ג – לחתום בקבוצה שיש לה את מלא ה MLE בערך 9.3 מיליון. לא חושב שליקרס נימצאים שם. אופציה ד – לחתום בקבוצה שיש לה MLE מוקטן 5.7 מיליון. ישמחו להחתים אותו לייקרס וג"ס מוכת התדהמה. שוב חוזרת השאלה מה עדיף: הרודנות של לברון או שמחת החיים של קרי וג"ס.
    .
    אני חושב שהוא ילך למקום שיתן לו הכי הרבה כסף ולעזאזל תקוות לאליפות.

      1. לא תודה, אני לא מת על האריס, מאד אוברייטד. הוא לא שחקן לקחת על עצמו הרבה, ההוקס צריכים גארד יוצר שיכול לקחת על עצמו הרבה. הוא מתאים לקאץ אן שוט. הוא חלש גם בהגנה מאד. גם באליפות העולם הוא היה קטסטרופה. שחקן מנופח הופס קלאסי
        יתאים לדנבר יופי שיקוו שלא ישבור טבעות כמו גאריס שהוא לבד

  5. אין בכלל שאלה שהנטס יחתימו מחדש את האריס.
    הטרייד היה בשביל לחסוך את הכסף של טמפל שעכשיו הם ישחררו.
    שאמט מרוויח בערך כמו הבחירה שנתנו.

  6. המשמעות המעניינת של הטרייד של הורפורד היא שאוקלהומה לא יכולה יותר לעשות סיין אנד טרייד על גלינארי.
    .
    מאד מצמצם את האופציות הכספיות שלו.
    אז אולי באמת יגיע להוקס (זה נראה שזה או הוא או הייוורד), או כמו שאמרתי, מחכה לו חוזה יפה בדטרויט אם יחליט להעדיף אותו על איזה mle מקונטנדרית.

  7. לא מספיק מומחה בזה אבל אם הווריירס ייבקשו חריגת שחקן מושבת על קליי זה נשחרר קרוב ל40 מיליון מתקרת השכר שלהם… יש להם די הרבה שחקנים חופשיים לשאוב אליהם לעונה הבאה… או שאני טועה?

    1. במקרה של קליי זה יתן להם 9.3 מיליון, אבל אפשר להחתים בעזרת זה רק לעונה אחת או להטריד עבור שחקן בעונה האחרונה של החוזה.
      מגביל מאד.

        1. צריך לסיים קריירה בשביל לפנות חוזה, וגם זה לא יכול לקרות באותה עונה אם אני זוכר נכון.
          חריגת פציעה זה מה שתיארתי.

            1. אז הם די תקועים בגלל זה למרות שהם יכולים בגדול להביא שחקן משמעותי יחסית כדי למלא חלק מהמקום שלו.
              אולי נגיע לפלייאוף.

            2. לא יודע כמה משמעותי.
              לדעתי, וזו סתם ספקולציה, רודני הוד יהיה אופציה טובה לפרוייקט שיקום.
              גם אולי יבוא בזול.

            3. אם מבקשים את החריגה הזו אסור לקלי לשחק השנה ובכל מקרה לוקח זמן לקבל אישור. רודני הוד ליד קרי יכול להיות נחמד השאלה אם הוא יהיה מוכן להסתפק ב 5.7 שזה המקסימום שג"ס יכולה להציע כרגע.
              .
              המועמדים שלי ל MLE עבור ג"ס, לאור הפציעה של לקי הם:
              אופציה א – גלונרי
              אופציה ב- רודני הוד
              אופציה ג – למי יש הצעות?
              מה הסיכויים? קלי פינה זמן משחק אבל צריך לותר על כסף. מי יודע?

            4. אם זה מה שמשערים שזה, קליי לא חוזר העונה.

            5. אייברי בראדלי לווריורס

  8. ללוקה דונצ'יץ היה מזל גדול לקבל מאמן אוהב יורופאים כמו קרלייל.
    אין ספק שגם מבחינת סגנון הוויזארדס הם אופציה גרועה.

    אבדיה לא יצליח לקבל הזדמנות בקבוצה כפליימייקינג ליד בראדלי ביל וג'ו וול.
    הוא יהיה חייב לעשות את ההתאמות של כספי לליגה ולשפר את ה-3.


  9. המזל של אבדיה הוא שיכל גם להיות הרבה יותר גרוע בשבילו.
    בקבוצה מתפרקת כמו הגולדן סטייט או בלחץ של קבוצה ששואפת להגיע לסיבוב ראשון בפלייאוף.

  10. אחלה נקודות. תודה
    לא יודע מה יהיה הסגל הסופי של הוויארדס ואם ברטאנס ישאר, אבל מה שיתן לו דק' זה באמת הנק' שהזכרת של הפליימקינג. גם 10 דק' פלוס מינוס למשחק יהיה ראוי. שיכנס קצת לתלם בוושינגטון של המזרח השקט..
    קשה לי לראות אותו מרוויח את מקומו בקליעה…

  11. אחלה מחשבות, תודה רבה רועי.
    .
    בעניין ההרכב של פילי – אם קרי, גרין, טוביאס, סימונס ואמביד עולים בחמישיה, מי מוביל את הכדור? סימונס כפאואר? שוב יתנו לו מטר. אני לא בטוח שזה פותר להם את הבעיה. עדיף לתת את סימונס בטרייד על הארדן….

      1. מסכים לגמרי. אבל האופציה הכי טובה שלו פשוט לא כל כך טובה. הוא שחקן מאד מוגבל, והוא מגביל את התקרה של פילי.
        .
        זה מתחיל להזכיר לי את ראסל באוקלהומה – מחליפים כל הזמן את החלקים מסביב אבל לא פותרים את הבעיה האמיתית – סימונס צריך צבע, אמביד גם, וזה לא ילך ביחד.
        .
        אם יש/הייתה אפשרות להפריד ביניהם, ועוד על הארדן, לא על איזה אולסטאר רגיל או מישהו עם "פוטנציאל", הם חייבים ללכת על זה בכל הכוח. כמו שזה עובד עכשיו התהליך הזה לא יגמר לעולם באליפות.

        1. מסכים, אמביד וסימונס לא מתאימים לשחק באותה קבוצה
          להקיף אותם בקלעים כמו שהיה בזמנו עם בלינלי זה הגיוני
          אז זה נגמר ב4-1 בסיבוב השני
          נראה אם ומתי אחד מהם יוטרד

        2. אגב, גם את אמביד הייתי מטריד על הארדן – לא רק בגלל הבעיות שלו עצמו (פציעות, כושר, בורג חסר או לפחות רופף), אלא כי בלעדיו אפשר להסב את סימונס לביג בסמול-בול, מעין קפלה משודרג, ואז יש לך פיק אנד רול של סימונס והארדן, ושלושה צלפים מסביב. דני גרין הוא לא כריס פול, אבל האופוזיציה של פילי היא לא הסופרטים של גולדן 17-18. יעשו גמר מזרח לפחות, לדעתי. בתרחיש כזה דווקא היה גם היגיון להשאיר את הורפורד, אבל זה כבר לא יקרה.

    1. הקיפו את סימונס ואמביד בקלעים. גרין אנדרייטד, אבל לכל מקום שהוא מגיע הקבוצה נראית הרבה יותר טוב. הוא עדיין קולע ועדיין מצויין בהגנה. קארי השתפר מאוד, והוא גם מסוגל להוביל כדור.
      אבל המטרה של פילי צריכה להתחיל לשחק מהר, וזה הלחם והחמאה של סימונס.

  12. נראה לי שלא ראו את.פה את פילי משחקים שנה שעברה
    ריצ'רדסון היה איום ונורא בהגנה
    יש לו תדמית של שחקן הגנה אבל המציאות רחוקה מהתדמית
    בנוסף הבאסקטבול iq שלו הוא 40-
    שחקן טיפש

  13. אני לא מבין איך הגולשים תומכי טראמפ לא מדירים רגליהם מהאתר הזה.
    ירד לי לגמרי מאתר הופס וחבל כי פעם לא הייתי פותח בוקר בלי פוסט של מנחם. אבל הוא בהחליט להכניס ולפמפם פוליטיקה בלי הפסקה ולמעשה שינה את מהות האתר.
    חבל מאוד

    1. אתה מדבר שטויות. מנחם מעלה בערך 10 נושאים כל יום. בדרך כלל רק אחדים מהם מעוררים דיון. העובדה שאנשים מגיבים לנקודות הפוליטיות מראה שזה מענין אותם. אף אחד לא מכריח אותך להגיב או לקרוא ואפילו לא להכנס.אני למשל ממעט לקרוא ולהגיב לנושאים הפוליטיים למרות שיש לי דעה נחרצת בנושא. זה פשוט משעמם להתוכח על זה. זה לא שמישהו משכנע מישהו. מנחם כותב הרבה על הפוליטיקה האמריקאית כי הוא מרגיש שעולמו חרב. אתה יכול לכבד את זה גם אם אתה חושב אחרת.

    2. צודק לגמרי! במיוחד רועי כל הזמן מתעסק בפוליטיקה ורק יורד על טראמפ במקום לדבר על כדורסל.כאילו שהוא שכח לגמרי למה אנחנו באים הנה.
      אז פשוט תראה לו מה זה ותלך.

    3. ממתי לוקחים את מנחם ברצינות תהומית? אדם יקר שמטריל מידי פעם, הלוואי עליי להטריל ככה בגילו.
      פשוט לוקחים את הדברים בפרופורציה, כמו שהמעבר של דוראנט היה קשה והתתרגלתי, גם פה זה ככה.

    4. תומכי טראמפ יכולים ללכת אם בא להם, או להשאר. באמת שיעשו מה שבראש שלהם. אגב, אין צורך להודיע על כוונותיך לאף אחד, תלך, תשאר, אנחנו בסדר עם כל מה שתבחר.

    5. אתה לוקח את הבדיחות של מנחם קשה מידי. לי היה עולה חיוך כל בוקר עם התמונות המצחיקות של טראמפ שהוא שם.
      חוץ מזה תלמד להכיל סה לא שהוא הפיץ פה דברים שלא נאמרו כבר

    6. לכל ציבור הטסים והטסות –
      נא לשים לב שבעקבות הוראות הקורונה החדשות, שדה התעופה "הופס" ייסגר עד להודעה חדשה. אני חוזר, אנחנו יותר לא נתפקד כשדה תעופה. מכאן ואילך, אין צורך to announce your departure.
      אנו מודים לכולכם מקרב לב שבחרתם להשתמש ב"הופס" בתקופה קשה זו. אנו יודעים שיש לכם אפשרויות אחרות ומודים לכם על (בקי) האמון בנו.

  14. בחדשות אחרות לגמרי, פ.צ. זאנקט פאולי, מועדון הפאנק האנרכיסטי מהליגה השנייה בגרמניה, מבטל את כל חוזי החולצות שלהם וייצרו מעכשיו את כל המדים שלהם בעצמם בייצור מקומי, לאחר שלא הצליחו למצוא חברה שתעמוד בתנאים של המועדון לגבי קיימות, שקיפות וסחר הוגן.
    וכדי לא להשאיר את התגובה הזו נטולת אירוניה בכלל, לינק לכתבה ב-ESPN:
    https://www.espn.com/soccer/german-2-bundesliga/story/4238376/st-pauli-to-manufacture-own-sustainable-kit-next-season

  15. קחו חבורת שקי טסטוסטרון צעירים ממשפחה דוחפת ומלאת טסטוסטרון בהתאם, הכניסו אותם לסיר לחץ קיצוני שבו המשך החיים שלהם על הפרק, ואז הוציאו אותם מחיק האווירה המחויטת והמצלמות ושימו אותם באווירה המשפחתית הביתית (מול המצלמות).
    עכשיו תוסיפו למתכון הודעה על טרייד רגע אחרי ההכרזה, כך שאותו שק שנבחר מגלה שניה אחרי שהוא עובר לקבוצה אחרת.
    קיבלנו את אבא של RJ האמפטון מטיח את הכובע של מילווקי על הקיר.
    https://streamable.com/oltg8f

  16. קראתי קצת על ה DPE. ממה שאני מבין, ג"ס יכולה לבקש את החריגה הזו מיד כיון שקלי א) תחת חוזה כשהפציעה התרחשה ב) יהיה תחת חוזה בשנה הבאה בג"ס ג) הפציעה התרחשה לפני תחילת העונה ולא אחרי ה 15 בינואר (זה תאריך של שנה רגילה, העונה יהיה תאריך מותאם אבל זה לא ישפיע).
    .
    ה DPE הוא בגובה של הנמוך מבין חצי משכורת או MLE מלא. במקרה של קלי, השני שזה 9.3 מיליון. שיפור ניכר לעומת ה 5.7 של ה מיני MLE. נראה לי שזה משמעותי במאבק על חסדיו של גלונרי.
    .
    אם קלי יחלים במהלך העונה הוא יכול לחזור לשחק מבלי שזה ישפיע על השחקן שקיבל את ה DPE.
    .
    החריגה הזו לא נחשבת בחישובי השער מבחינת תשלומי מס. השכר המקורי של קלי , כן.
    .
    אם כך לג"ס יש TPE של 17.3 לניצול עד 22 לחודש. מיני MLE של 5.7 לניצול במשך העונה. DPE של 9.3 לניצול במשך העונה (כמובן שההגיון אומר לנצל מיד)
    .
    נדמין יחד הרכב של קרי, גלונרי,וויגינס, גרין וויסמן. רודני הוד שחקן שישי. קלי מחליף לפליאוף. מותר לחלום.

    1. אני מתנצל מראש על התערובת של ציניות + דעתי הכנה –
      .
      מת על התגובות שלך.
      א. הן בקיאות למהדרין.
      ב. יש לך ווישפול שלא נופל מזה שלי…
      .
      אז ככה,
      בשביל לקבל את חריגת השחקן הפצוע, צריך לקבל חוות דעת של רופא מטעם הליגה שאכן מגיעה חריגה שכזו.
      המשמעות היא שאם אכן מקבלים חריגה שכזו, אז הסיכוי שהשחקן עבורו קיבלו את החריגה יחזור לשחק באותה עונה נמוך למדי (ועדיין, אין מניעה לחזרתו).
      .
      גאלינרי?
      אני מנחש שתהיה הקונטנדרית שנמצאת במצב טוב יותר שתוכל להציע את ה-MLE "הגדול", או יותר.
      .
      אבל, כאמור, מי אני שאלין על קצת ווישפול ת'ינקינג? . . .

      1. אני בהחלט בונה על הצורך של הליגה בג"ס חזקה לשיפור אחוזי הצפיה. במצב רגיל אישור ה DPE היה נגרר לפחות חודש במקרה שלנו אני רוצה להאמין שהליגה תתאמץ.
        .
        לגבי גלונרי, לאיזה קונטנדרית יש מקום להוסיף 9.3 מבלי לחרוג את תקרת המס של 132 מיליון?
        .
        כן, חלומות באספמיה.

  17. שיחוק של המאבס. אם טרי קלעי כמו שאחוזי העונשין שלו מנבאים אז יכול להיות שהם מצאו תחליף לקרי, והם סגרו פינה הגנתית עם ריצ'רדסון שהוא חתכת בולדוג. אם הם היו עוד קבוצת פלייאוף נחמדה אז זה נראה שהם עושים שדרוג לרמת הדנבר וצפונה
    .
    לדפוק תראש בקיר מהבחירה של אטלנטה. פשוט החלטה לא מובנת בעליל. הם פיצצו את הקו הקדמי. מה שההוקס היו צריכים זה קליעה, הגנה של הקו האחורי ומנהל משחק כשיאנג נח או לא משחק. יש לכם את הליברטון שרק מחכה שתקטפו אותו שהוא בול מה שהם היו צריכים למה לקחת עוד שחקן על אותו הטייפ? מכעיס

    1. אתה זוכר את מפגש ההופס המצומצם בירושלים?
      העליתי בפניך תאוריית קונספירציה (שאני מסרב להפיץ בפומבי, היות וללא הוכחות זה לא יותר מהשמצה). אז בבקשה, הראיות מצטברות.

          1. כן חשבתי על זה כששמעתי על הפציעה ואמרתי לעצמי שגם אם זה מה שהיה פעם שעברה אין מצב שהם לא למדו והפעם גם היה להם מלא זמן להחלמה. אם התאוריה שלך נכונה אז הם ארגון הרבה פחות חכם ממה שאני מייחס להם

    2. שלנק קנה את עולמו כההוא שבחר את דריימונד גרין בבחירה 35. ואולי בדיוק כמו ניל גיימן וסנדמן, הוא מאז מנסה בעיקר לשחזר את ההצלחה.

            1. 🤦‍♂️
              זה עליי.

      1. gm ספרס, קח טרייד- אני נותן לך את אולדיפו ומקדרמוט, אתה נותן לי את דרוזן, בחירת סיבוב ראשון ובחירת סיבוב שני. אתה מקבל גארד צעיר וטוב מדרוזן בחוזה נגמר+קלע טוב ( מצרך שחסר לכם בחוזה נגמר גם הוא). אינדיאנה מקבלת את דרוזן שהוא שנמוך של אולדיפו אבל חוזה נגמר, ובעיקר את בחירת הסיבוב הראשון של 2021. אני פוטר אותך מעונשו של הדרוזן תמורת הסיכוי להחתים את אולדיפו על חוזה נמוך יותר או בעיקר כנכס יותר טוב להעביר בטרייד דד ליין מדרוזן

        1. בעייתי לטעמי. אסביר:
          אולדיפו במקום דרוזן – מקצועית – אם אולדיפו בריא הוא שחקן טוב יותר מדרוזן ולו בגלל ההגנה, אבל בריאותית, בגלל הפציעה, זה לא ברור. חברתית – על דרוזן לא שמעתי שום דבר רע ברמה החברתית, כך שאני מניח שהוא התאקלם בסדר, ואני לא יודע איך אולדיפו יתאקלם. אולדיפו אמנם צעיר יותר, אבל גם בן 28, ואצל שחקן פציע שמתבסס על אתלטיות זה לא מבשר טובות להמשך, ולא ממש מתאים לטיימליין של הצעירים. על פניו, בקשר לשניים האלה אין לי סיבה של ממש לעשות טרייד.
          מקדרמוט על בחירת סיבוב ראשון – שחקן סבבה, ובעמדה שאני צריך, אבל בן 28, ולכן שוב, לא כל כך מתאים לטיימליין. אם היה לי טים דאנקן בסגל, עוד הייתי יכול ללכת עליו כעל סוג של מאט בונר, אבל אין לי, אז אני מעדיף לקחת צ'אנס על בחירה.
          בחירת סיבוב שני – לא הבנתי למה אני צריך לתת לך ולא ההפך או בכלל לא, אבל גם בלעדיה, קשה לי לראות מה אני מרוויח כאן.
          מה שכן – לדעתי שניהם שחקנים בעלי ערך, גם אם במקרה אולדיפו לא נטולי סיכון, אז הייתי חושב על קבוצה שיותר נמצאת "באמצע", ופחות מישהו בריבילד, לא יודע אם יש ממש כאלה היום. אפשרות שניה – מישהו שצריך חוזים נגמרים לקראת הקיץ הבא, אולי מיאמי? או טורונטו? אפילו גולדן סטייט, בתרחיש שהם מוותרים על העונה ורוצים להיפטר מוויגינס, ולפנות שכר ליאניס/פרי אייג'נט אחר בקיץ הבא. כיוון אחר – אולי קליבלנד על קווין לאב? יכול בהחלט לעזור לכם בפלייאוף.

  18. טוב זו בהחלט הידיעה של היום – יוסטון מראים סופית שהם מצאו מחליף למלך הצעדים המזוקן ומחתימים את שחקנה של ניו מקסיקו סטייט – טרבלין קווין…

  19. מישהו יודע מה קורה עם פקונדו קמפצו האדיר!!?
    כי חשבתי שהוא בדרך לדאלאס.. ופתאום שמעתי רחשים שהוא אולי בדרך לדנבר…
    מישהו יכול לסבר את אזני בנושא?

    1. על דאלאס מדברים תמיד כי הוא ולוקה חברים מימי ריאל, אבל הדיווח עכשיו הוא דנבר.
      למה לא עשה את זה שבוע קודם????
      נתן יופי של משחק אתמול נגד מכבי

  20. עלית פה על נקודה חשובה. אם יש משהו מוכח שיש לאבדיה, זו אינטליגנצית משחק. כל השאר בסימן שאלה. אם הוא משלב את זה עם הגנה, הוא יכול לבלות הרבה זמן על המגרש, השחקנים הכי טובים בעולם יודעים מה לעשות עם מסירות שמגיעות במקום הנכון. כל השאר זה בונוס שיכול להביא לו עוד הצלחה.
    מה שיעזור לאבדיה מאד הוא הגובה האופטימלי לשחקן כדורסל, יקבל הזדמנויות רק בגלל היכולת להתמודד עם גבוהים.

  21. בסד
    תודה.
    אני מניח שאלו רק מהלכים התחלתיים, קשה לדעת מה קבוצות עושות.
    פילי סוף סוף עושים איזה שינוי שנותן אופק לקבוצה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט