היום יום חמישי, כך שיהיה לי סופ"ש שלם לצלול לעומק העניין. ראו את הרשומה הנ"ל כתגובת בטן ראשונית ולא מלומדת…
1. הדילים למקומות 1-4 לא היו קיימים. אף אחת לא הצליחה להגיע לעמק השווה. זה החזיר את השלישייה הראשונה כשלישיה הקלאסית שהיתה ברורה לאורך הדרך: אדוורדס, וויסמן ובול. אני בטוח שמינסוטה הייתה חזקה בעניין לקחית בול עבור שיקגו לאורך כל הדרך. אבל לא בטוח שנדע למה זה לא צלח.
2. הבולס לא אהבו מספיק את אבדיה. בתכלס היה אפשר לדעת את זה עקב הנסיונות החזקים שלהם להתקדם בטרייד כי אחרת היו שוקטים על השמרים ובוחרים אותו ב-4. אני מת על פטריק ווילאמס אך בטח עבור מה שהראה עד עכשיו, בחירה 4 היא מאוד גבוהה עבורו. אני סבור שהם יודעים משהו על אוטו פורטר שאנחנו לא ולכן הם לקחו שחקן שבמידה רבה מזכיר אותו בגובה, מידות, הגנה וכו'. אם ווילאמס יתפתח אז הם שיחקו אותה וזה יראה נהדר היסטורית. אך ברגע זה הוא עוד רחוק מבחירה רביעית קלאסית.
3. אטלנטה בחרו טוב אך מוזר. הם כנראה הרגישו שאוקנגוו השחקן הטוב ביותר על הלוח ו"פאק איט, נסתדר אחר כך". לא הייתי קובר את ההחלטה הזו כי אוקונגוו באמת שחקן הגנה נהדר. אך שמישהו יסביר לי למה לקחו הקיץ את קפלה? יש להם כעת את קפלה, דדמון, ברונו פרננדו ואוקונגוו. יש סבירות שהוא טוב מכל הרשימה הזאת אז למה לא תרגטו שחקן קו אחורי הגנתי חזק?
4. הניקס בחרו בטופין ואני לא מאשים אותם. הוא בוקס סקור שילהיב את הצופים. הגנה? שמיצ'ל רובינסון ידאג לזה. מצד שני הם בחרו בעמנואל קוויקלי שהוא חתיכת בולר וקלע מצוין שלטעמי פוספס על ידי קבוצות. אבל קוויקלי הוא בגודל של פוינט גארד וחודר מצויין אך הוא לא פוינט גארד בכלל! האם יש איזה עסקת ווסטברוק בדרך? או אולי ואן פליט. ככל הנראה. אני לא רואה אפשרות אחרת
5. דני אבדיה שיחק אותה עם הוויזארדס. למה הוא צריך לריב עם שחקני קו קדמי על דקות כשהוא יכול ללכת לקבוצה שמאוד רצתה אותו וקיוותה שיפול אליה. הנפילה תעלה לו בשכר בפער של כ-2 מיליון לשנה (לעומת מקום 4). אבל יש לו הזדמנות טובה להיבנות שם.
6. דיטרויט עשתה דראפט נ-ה-ד-ר. קיליאן הייז היה השחקן שהם רצו מלכתחילה. אבל לגנוב את סאדיק ביי ב-19? מצוין. אייזיה סטוארט לא היה אצלי בסיבוב הראשון למרות שהוא גבוה מאוד חזק ופיזי. בעיני יכלו להשיג אותו בבחירה מאוחרת יותר. אבל אין ספק שהפיסטונס שיחקו אותה לפי איך שנראה
7. הסאנס עשו בחירה מעניינת. אני חשבתי שאני מפריז עם ג'יילן סמית' שהיה אצלי ב-13-14 בשני המוקים האחרונים. אני ראיתי אותו גם בבחירה 24-25 אצל אחרים. אך הסאנס עשו בחירה טובה כאשר ווילאמס לא היה כבר על הלוח. הם לא באמת צריכים גארדים בדראפט הזה. ג'יילן הוא בן היחידים בדראפט שהוא רים פרוטקטור, אך גם קלעי טוב שלא צריך להתחפר בצבע. הבחירה הזו גדלה עלי אני מודה. אופציית פיק-אנד-פופ הוא אנדרייטד במיוחד בפלייאוף כשכולם מנסים לרמות עם גבוהים כדי להתחפר בצבע (ראו יוקיץ'). הסאנס בדרך לעונה טובה טפו טפו
8. פילידלפיה עשתה דראפט טוב עם טריידים טובים ביום אחד. כשיש ראש כדורסלני זה רק עניין של ניצול הזדמנויות. הורפרד כבר לא שם. גם לא ריצ'רדסון ובום יש להם כמה קלעים קטלניים בקנה עם קרי, דני גרין ועכשיו גם הקלע המטורף אייזיה ג'ו בבחירה 49. והשיחוק האמיתי זה טייריס מקסי שנפל כפי שצפיתי מחוץ ללוטרי. מקסי לא קלע מדהים אך הוא מגיע לסל בקלילות. הוא לא פליימייקר אך הוא מוסר טוב כשצריך.
9. דאלאס הצליחה להפוך ערב דראפט משעמם עבורה לאחלה שיחוק. ג'וש גרין הוא תותח. הוא צריך עוד להתבשל אך הוא מגן פצצה לעמדות 2-3. סופר אתלטי חותך נהדר לסל ולגם הקליעה ל-3 טובה. אבל לגנוב את טיירל טרי ב-31 ואת טיילור ביי ב-37? שלושתם נפלו יותר ממה שהיו צריכים. הכסף היה על הרצפה. החוכמה היא לאסוף אותו. המאבס בפוטנציאל תוכל להתחיל להעמיד חמישיות הרבה יותר הגנתיות לידי לוקה מבלי לאבד קליעה. וזה משמעותי.
10. הקינגס חטפו את האליברטון ב-12. מה עושים איתו ועם פוקס? לא יודע. האם הוא הרכז המחליף שלהם? האם הוא ה-SGA שלהם שישחק לעיתים ליד פוקס? לא יודע. אבל כשנוחת עליך שחקן כזה קח אותו. יש לי תחושה שהוא ופוקס יהפכו לחברים הכי טובים בקבוצה. יש להם DNA מאוד דומה (הורים איכותיים ודוחפים, התעניינות בדברים של גיקים ועוד). טילמן ורמזי בסיבוב שני זה מצוין! טילמן הוא אופי של ווינר עם הרבה שנות נסיון עם טום איזו. כדאי לראות את המשחק שלו מול זאיון שנה שעברה. זאיון בחור חזק גם ביחס ל-NBA. לא הלך לו בקלות לדחוף את טילמן תחת הסל. רמזי שחקן מעניין וקלעי מצויין. אני הייתי על הגבול איתו לסיבוב ראשון כך שהקינגס שיחקו אותה היכן שבחרו אותו. דראפט טוב לסקרמנטו בעיני
11. ניו אורלינס. אולי קירה לואיס הוא עליל. אבל אשמח להבין היכן הוא משתלב במצבת הפוינט גארדים הבאים: ג'ורג' היל, בלדסו, לונזו, נקיל אלכסנדר ווקר. גם אם יזיזו אחד מהם למה הם צריכים כל כך הרבה?
12. ההיט ממשיכה במסורת לקחת studs. פרשס הוא פוטנציאל מעולה! הוא פרשמן שעשה את מה שעשה בלי לעשות יותר מדי דברים. הרבה ריב' התקפה, הרבה צלילות לטבעת הרבה פלוטרים בצבע ולעיתים גם מיד ריינג'. במוק 2 חשבתי על טיילור ביי. במוק 3 חשבתי שאולי קול אנטוני יפול אליהם. אם יש קבוצה שתעשה מפרשס נכס, זוהי ההיט. מה שבטוח, לא יהיה לו בעיה להשתלב בתרבות הכושר והפיזיות. הוא נושם את זה מהתיכון. נכון שהמידות שלו דומות לבאם אדביו, אך ההיט היו חייבים עוד ממה שעובד לה טוב. גבוה וורסטילי וזריז רגלים שמאפשר חילופים לכל אורך המשחק
asaf ovadia
19 נוב 2020 11:53:14תודה על פוסט מפורט מאוד! מחכה לתובנות המלאות
רביד אראל
19 נוב 2020 12:00:34מעולה ג'ון.
אני קצת מאוכזב מהסלטיקס עם הבחירה של נייסמית' העדפתי רכז ברגע שאין ביג מן טוב על הלוח אבל בדני נבטח.
זיו אני חושב שהגיע הזמן למכור את הילד לכל המרכבה במחיר, מה אתה אומר?
John
19 נוב 2020 13:09:02הם לקחו 2 רכזים לבנים: פייטון פריצ'ארד וים מדר.
פריצ'ארד נורא השתפר והריץ יופי את התקפת אורוגון. הוא גם קלע טוב מבחוץ. הוא פשוט איך לומר, לא הכי אתלטי בעולם. אבל הוא בוגר כבר בן 22 ויבוא לעבוד. ים מדר יקושש דקות עם יהיו פציעות
לגבי ניסמית' – הסלטיקס יודעים שיש מלא קבוצות עודף גבוהים. קפלה נראה מאוד מיותר כרגע באטלנטה למשל… ניסמית' נפל טוב. כי מגנים טובים יהיו סביבו והוא לא יצטרך לעשות כלום חוץ מלנוע ולהשחיל אותם. לא בטוח שיקבל הרבה דקות העונה אבל זו לא בחירה גרועה כשלעצמה.
רביד אראל
19 נוב 2020 14:40:51צודק, התכוונתי שהרצון שלי היה רכז בבחירה גבוהה כדי שניקח שחקן עם רצפה אולי יותר נמוכה אבל עם תקרה גבוהה שיוכל לעבוד שנתיים בשקט ולקבל דקות מהספסל ועוד שנתיים יוכל להחליף את קמבה.
מהבחינה הזו פספסנו, יכולנו במקום פריצ׳ארד לקחת את מלדון בסיבוב הראשון, ולקוות שפריצ׳ארד ייפול או לעשות טרייד אפ שבמרכזו נחליף את הבחירה ה47 בבחירה גבוהה יותר.
רביד אראל
19 נוב 2020 14:42:29אגב למה לדעתך מלדון נפל כל כך הרבה?
לפני שנה חשבו עליו כיותר טוב מהייז ופתאום הוא בחירת סיבוב שני, אילו נורות אדומות בנוגע אליו אני מפספס?
John
19 נוב 2020 17:30:50סטטיות. הוא לא התקדם. נפצע וכד'
הוא גם חייב לפתר את הסוכן שלו כי זה היה נראה שנעלם תחת צוק כאשר כול השאר מעלים סרטונים יוצרים הייפ וכו
הוא עדיין פוטנציאל טוב. אבל בסוף רחוק מהעין רחוק מהלב. כששמות אחרים חמים אחרים יורדים
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
19 נוב 2020 12:01:54אחלה סיכום, תודה רבה ג'ון.
.
יכול להיות שצריך לחכות קצת עם עניין הטריידים, בהחלט יתכן שחלק מהקבוצות אגרו נכסים וימשיכו לעבוד על עסקאות כשהפרי אייג'נסי יתחיל. מי שחושב שלא קיבלה הצעה מספיק טובה יכולה לחכות כמה ימים להצעה משופרת או להתפשר, אבל לדעתי חלק מהבחירות עוד יזוזו. מי למשל?
.
גולדן סטייט – לא יודע להגיד איך התכנית שלהם תשתנה בעקבות הפציעה של קליי, אבל המצב הרפואי יתבהר בימים הקרובים וזה יכול להשפיע, בעיקר אם הם איבדו אותו לכל השנה, ואז בכל מקרה לא יכולים ללכת עד הסוף השנה, ואז אולי שווה לחכות קצת עם וויגינס, לבדוק את וייסמן וכו'.
.
מיניסוטה, ואולי גם בוסטון אוקלהומה – גייסו חצי גדוד. יכול להיות שישלחו חצי מהם לגי-ליג, אבל יכול להיות שיארזו חלק מהם בטרייד, אם עבור השחקנים בבחירות הגבוהות, ואם עבור שחקנים פעילים.
.
הספרס – מודה שאולי יש כאן ווישפול… אבל הפוינט גארד ב-41 נראה לי כמעט מיותר לנוכח מצבת הגארדים הנוכחית (גם בניכוי מרקו ופורבס), ולכן אני מניח שהיא תשתנה – או שהוא יוטרד, או שמישהו מהוותיקים יותר יוטרד – פאטי, דז'ונטה, ווייט, אולי אפילו לוני. מכיוון השני – אנחנו צריכים ביגז. אז אם למרקוס עוזב, אולי פולטל נשאר, אבל זה לא מספיק – יובנקס לא בשל מספיק ומטו, לדעתי, כבר לא יבשיל. אולי יגיע גבוה בטרייד? אולי יחתימו את טילי לגי-ליג?
.
יהיה מעניין.
אור
19 נוב 2020 12:22:52גם לי לא כזה ברור מה הספרס עשו עם הבחירה ה-41, זו לא בחירה שמעבירים בטרייד אלא מהמרים שאולי תפגע בסיכוי קטן
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
19 נוב 2020 12:48:47לדעתי לפחות אחד מתוך פאטי, דז'ונטה, וייט, או לוני לא פותח את העונה בשורותינו.
John
19 נוב 2020 13:09:21מסכים. הדומינו עוד לא סיים ליפול
יהלי אולמר
19 נוב 2020 13:59:13טילי חתם עם ממפיס על חוזה דו כיווני לצערנו. בלוקה סאמניץ' נבטח
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
19 נוב 2020 14:32:38באסה
רביד אראל
19 נוב 2020 14:44:32טרה ג׳ונס בחירת ספרס קלאסית, הוא יהפוך כל מי שלצידו לטוב יותר והוא מאוד חכם ומשחק נכון.
אם אני צריך להמר דז׳ונטה לא מסיים את העונה אצלכם.
הקוריוז
19 נוב 2020 14:58:02דזונטה זה האוברייטד הכי גדול שראיתי מזה שנים פה בהופס. שני רק לגונתן אייזיק
רביד אראל
19 נוב 2020 16:00:28אוקיי… ומה הקשר למה שאמרתי?
הקוריוז
19 נוב 2020 16:21:27שהגיע הזמן שהוא לא יסיים שם את העונה כמו שאמרת
רותם אלרן
19 נוב 2020 12:03:56מצוין, תודה רבה.
מאוד מרוצה מהדראפט של דאלאס, עשו את כל הבחירות הנכונות ויוצאים ממנו חזקים בהרבה, בעיקר הגנתית בפרימטר, בדיוק מה שהם צריכים.
לדעתי גם דטרויט צריכים להיות מרוצים מאוד עם הייז וביי, אם כי קצת פחות מכיר את סטיוארט.
הקוריוז
19 נוב 2020 12:18:55הרשמים שלי לפי הניימולוגיה שהדראפט הזה מפוצץ נגרים קלינגונים, גבוהים, חזקים , אתלטים מאסיבים ושוברי קרשים. מהסוג שמיאמי אוהבים כמו וינסלו, גיימס גונסון וכל החברה האלה, הם גם בחרו בדיוק אחד כזה.
כל הלוחמים האפריקאים האלה נראים לי יותר תאביט מאשר סיאקם
אור
19 נוב 2020 12:23:58לא נעים להגיד (גם אני לא מכיר אותם בכלל) אבל ברמת העיקרון אני מסכים איתך
אשך טמיר המקורי
19 נוב 2020 13:34:56חחח תורת הניימולוגיה לא טועה והדראפט מפוצץ קלינגונים ושוברי שיניים
הקוריוז
19 נוב 2020 14:38:14יש קורלציה מאד גבוהה בין ניימולוגיה לתקרה של שחקן. סתם לדוגמא אונאקוואה אוקונגו GOAT לא יכול להיות דבר כזה, השם נותן לו תקרה של "לא אולסטאר" קל.
שמות כמו קשון, מרשון, דריישון יש להם תקרה ברורה
Ljos
19 נוב 2020 15:07:46ספר לי עוד בנושא. למה? מה הבעיה בשם דריישון? יש בכלל בליגה שחקן בשם הזה?
אשך טמיר המקורי
19 נוב 2020 16:58:18ביג 3
אור
19 נוב 2020 12:21:02תודה ג'ון, אז מה הטעם של מינסוטה בטרייד על רוביו? כמה גארדים הם צריכים שם, או על מי הם מתכננים טרייד המשך?
הקוריוז
19 נוב 2020 12:25:07מתכננים טרייד זה בטוח
etayle
19 נוב 2020 13:17:38אתה יכול להשיג את רוביו תמורת כלום, לא תיקח?
הקוריוז
19 נוב 2020 12:24:48בלי לראות את האוקונגו הזה אני יודע שההוקס בחרו נגר על לפי השם. עכשיו גם אימת לי את זה. הם עשו את הטעות הכי גדולה עם אבדיה (גם שארלוט אגב שבחרו שיקבלו את הבול בול).
אני בספק גדול שקאפלה מסיים את העונה בהוקס.
Ljos
19 נוב 2020 12:43:04אנא, בבקשה, ספר, הרחב.
What's in a name?
בפירוט גדול ככל האפשר, תודה.
הקוריוז
19 נוב 2020 12:50:09זה סוד זה כמו כתב יד או ציורים וקצת מיסטיקה.
אולי נעלה על זה פוסט בהזדמנות
Zion king
19 נוב 2020 13:10:57הפליקנס בחרו את השחקן הכי טוב שהיה פנוי, קירב לואיס שחקן עם המון פוטנציאל, מזכיר את דרן פוקס מסקמנטו, מאוד מהיר.
סביר להניח שלא כול הגארדים ישארו, הגיוני יותר שבלדסו ילך, פחות מתאים לקבוצה.
מאוזכזב שלא הביאו וינג d&3 אבל כנראה שלא הרגישו שיש מישהו מספיק בשל ואולי יש תוכנית.
צריך לקחת בחשבון שלא בטוח שיהיה ג'י ליג ועונה קצרה ופחות אימונים ויהיה יותר קשה לפתח שחקנים.
לפליקנס 3 רוקיס משנה שעברה ועכשיו את קירה, זה מספיק לקבוצה שרוצה לנצח.
ואן גאנדי דיבר שגם יכול להיות חמישייה של בול וקירה ונתן דוגמא ל אוקלהומה ששיחקה גם עם 3 גארדים.
מקווה שיביאו וינג איכותי עם גובה כמו שצריך.
דטרויט ודאלאס עם דרפט מצויין גם ממפיס
etayle
19 נוב 2020 13:19:24ג'ון זה מרגיש שהGM בעיקר לא ניסו לעשות שטויות, זה מרמז על אחד מה2:
1. עלתה הרמה שלהם
2. הם הולכים לעשות מלא שטויות וטריידים הזוים בהמשך.
אני חושב שהמנצחת הגדולה של הערב זו הניקס, יש ערב דראפט והניקס יצאו סבבה? כל השאר זה בונוס. גם הקינגס באותו מצב.
גיא רוזן
19 נוב 2020 13:21:17ה-GM של הסאנס בתגובה:
.
https://www.youtube.com/watch?v=9SXWX6qg0y4
etayle
19 נוב 2020 13:26:40אתה מרוצה מזה שדני לא הגיע אליכם? כל מדינת ישראל היו פתאום משננה למה כמרון גונסון מפריע לו, ודברים כאלה.
כמו כל עונה בשנים האחרונות אני שם את הסאנס(הפעם נוותר על הקינגס) במומלצות.
פול עם אייטון? בוקר(הפכתי לאוהד גדול אחרי שראיתי את הסרטון שלו עם ידידתו בעלת התסמונת דאון, איך אפשר שלא להתאהב בו?)
האם יש את נפילתו ועלייתו של קמפרון פיין.
מקווה שיהיה מעניין בגזרה הזאתי.
גיא רוזן
19 נוב 2020 14:11:00אני מרוצה מאוד. אבדיה צריך קבוצה עם פחות צפיות.
הסאנס צריכים לנצח היום.
WIN/WIN
.
(חוץ מזה, מי רוצה את כל עם ישראל על העגלה שלו?????)
Zivke
19 נוב 2020 13:20:25קודם כל, תודה רבה על עבודת הקודש שאתה עושה פה!
לא מאמין שדטרויט אולי תהיה נסבלת לצפיה העונה, דראפט מאוד מפתיע לטובה על הנייר. ROY די פתוח, מהשלישיה הראשונה יתרון לאדוארדס
.
"אום איזו" העלה לי תמונה של איזו לבוש עבאיה :))
John
19 נוב 2020 14:38:51חחח… תוקן טוב שלא כתבתי אום טיזו
גיא רוזן
19 נוב 2020 13:24:52הרגו אותי הסאנס. עוד דראפט, עוד בחירה שאף אחד אין לו מושג מהיכן היא הגיעה.
.
לטעמי (הקלולסי למדי), אם יתברר שבחרנו בשחקן שמסוגל לתת דקות בעמדה 4 (הביקורת על התנועה שלו בהגנה מעלה ספק גדול),
אז יש מצב ששוב באריזונה יהיו חיוכים כאשר יזכירו את הציון הממוצע שהאתרים השונים חילקו לבחירה (D).
.
לי, נותר רק להחזיק אצבעות.
.
(על מי אני עובד, "קלולס למדי…"
הדיוטא גמור)
.
תודה, ג'ון. כרגיל, אין משהו שלך שעולה לאתר שהוא פחות מנהדר.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
19 נוב 2020 13:41:04אפשרות נוספת – אם דדי צודק בנוגע לטרייד על רכז נוסף, יכול להיות שפיניקס בחרה את סמית' בשביל המועדון השני/שלישי בעסקה.
.
וריאנט אופטימי לאפשרות הזו – סמית' לספרס עבור פאטי וטריי ג'ונס מהבחירה ה-41. אתם צריכים רכז שני עכשיו בגלל המיילאג' של פול, ורכז עתידי ליום שאחרי פול. אנחנו צריכים ביגז. ווין-ווין.
גיא רוזן
19 נוב 2020 14:09:12קשה לי להאמין שעל זה מדובר.
קודם כל, בגלל שלמה טרייד כזה לא התבצע? למה מחכים?
.
התשובה פשוטה וברורה –
סיין אנד טרייד.
אי אפשר כרגע לבצע סיין אנד טרייד, בגלל ששוק השחקנים החופשיים עדיין לא התחיל.
.
בנוסף –
הבחירה הזו?
זו שיטת הפעולה של ג'יימס ג'ונס.
הוא בוחר שחקנים לפי –
אופי.
יכולות מוכחות.
.
אפ סייד אמורפי?
פחות מעניין אותו. גם לא הייפ.
הקוריוז
19 נוב 2020 14:33:21דרק רוז
הקוריוז
19 נוב 2020 14:33:44פאטי מילס זה נכס מעולה לפורטלנד
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
19 נוב 2020 13:35:48רן, ג'ונתן, עלה במוחי רעיון:
.
אם קליי סיים את העונה, ואנחנו לא רוצים עוד טנקינג שמבזבז את שנותיהם היפות של סטף ודריימונד, אפשר דווקא ללכת אול-אין עכשיו. למשל.
.
וויגינס, וייסמן, הרבה בחירות והחלפות, ועוד כל מיני צעירים אם צריך, לוושינגטון – על בראדלי ביל ותומאס בריאנט (אם הוא תחת חוזה, לא בדקתי).
אם קליי לא חוזר, ביל משחק כרגיל כל העונה וקיבלתם גם את בריאנט כביג.
אם, וכאשר, קליי חוזר, הוא מספיק גדול כדי לשמור על ווינגים, ועם קרי, קליי ובראדלי בקו האחורי, ודריימונד (ובריאנט) בקו הקדמי, זו קבוצת התקפה אדירה, וקבוצת הגנה סבירה יחסית.
.
יעלה לא מעט, אבל ישמור את הלוחמים כקונטנדרים שנים ארוכות.
.
דעתכם?
etayle
19 נוב 2020 13:42:06נראה שוושינגטון ממש רציניים בנוגע לזה שהם בונים על ביל, לא רואה סיבה שהם יסכימו לטרייד (שיכל לקרות ללא קשר למצבו של קליי),
אני חושב שהם ירצו לתת צ'אנס לביל ווול(אם לא יביאו את ראס) ולנסות להיות תחרותיים, זה נשמע הגיוני סך הכל.
לאף אחד אין מושג איך וול יהיה, אז מה יש להם להפסיד ולנסות להעלות לו את הערך.
מבחינה קרה עדיף לגולדן יש 2 אופציות מעניינות:
קליי והבחירה ועוד חבילה מרשימה של דברים תמורת הארדן.
קרי לפילי תמורת סימונס ו300 בחירות סיבוב ראשון.
האם זה יקרה? לא חושב, בעיקר כי הם הספלש בראדרס הם הפנים של המועדון הזה. אבל לך תדע.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
19 נוב 2020 13:58:17מסכים איתך שיפרקו את החבילה רק כמוצא אחרון. ההבדל בין לפני הפציעה לאחריה יכול להיות התגמשות של גולדן סטייט בנוגע למחיר של ביל. מחיר גבוה יותר יכול, אולי, לגרום לוושינגטון לחשב מסלול מחדש.
הקוריוז
19 נוב 2020 14:25:30מי יקח קליי על הארדן? חחח. גם קליי בריא ובשיא לא שווה אז קליי אחרי אולי אכילס ועוד ACL?
אם את סימונס לא מוכנים בפילי על הארדן לא יתנו אותו גם תמורת קרי חחח. רפי הבנה כבדים שם
אור
19 נוב 2020 14:28:15אם שניהם בריאים אז בהחלט קבוצות עם PG דומיננטי יעדיפו את קליי
אור
19 נוב 2020 14:29:31יש לך את לוקה או טריי עם הכדור ובלי הגנה, מי תשים לידו הארדן או קליי?
הקוריוז
19 נוב 2020 14:32:15היום הארדן. קליי כבר מעבר לשיא ואם אכן קרע אכילס….
אגב תלוי כי מי עוד יש לי בקבוצה. אם זה ההוקס למשל אז את הארדן גם מול קליי בשיאו.
הארדן הוא סקורר היסטורי 2 כאלה הוא ולוקה ועוד עם הקפיצות למגינים גיים אובר. יהיה מצחיק לראות אותו ואת לוקה יחד הם עוד יקפצו אחד על השני
אור
19 נוב 2020 14:36:25חחחחח
אוהד ס"א
19 נוב 2020 14:26:54לא נראה לי שהספרס בכלל עשו סקאוטינג על הבחירות שלהם.
אני אפילו לא חושב שהם זכרו מה יש להם ברוסטר (רגע, לוני ווקר עוד שלנו? אה, הוא הסתפר ומי זה קלדון ג'ונסון)
הם בכלל מבינים שאין להם קו קדמי?
אני לא בטוח שה – GM של הספרס יודע שהוא ה- GM של הספרס (מי זה BRIAN WRIGHT ומה הוא עושה במשרד של ביופורד?).
בכל מקרה, הספרס יקחו את הבחירות שלהם בדראפט ויקברו אותם עמוק בתוך ה- G -LEAGUE, על מנת שבעונת 24- 23, הם ייכנסו לרוטציה באופן מפתיע עם ממוצע של 8.1 נקודות למשחק.
לספרס יש כמה מטרות חשובות מאד העונה:
– וואנקינג לדראפט של 21
– לנסות להעביר את עצמם ללאס ווגאס (בטח יותר כסף ויותר מעניין מה- SHEET HALL בטקסס)
– לתת לפופ להיות מורחק ב – 10 הדקות הראשונות של כמה שיותר משחקים, כדי שיגמור את הערב במסעדה או בר טוב.
בינתיים, טימי כבר לא עזר מאמן (נורא מעניין מה קרה שם), וגם לא נראה לי שבקי תישאר לעוד עונה מתסכלת (היא לא תהיה HEAD COACH גם השנה).
כיף בטקסס.
הקוריוז
19 נוב 2020 14:29:37חחח צודק
אור
19 נוב 2020 15:11:24גם ביופורד ופופ כבר כמה שנים לא פוגעים, הקבוצה שלכם רק תמשיך לצלול
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
19 נוב 2020 15:54:47לדעתי זה לא מדויק.
.
אם מסתכלים על מה הוציאו מהבחירות שהיו להם, רובן ככולן בחירות נמוכות מאד, גם בסיבוב הראשון וגם בשני, אני לא רואה שום פשלה, ואם אני חייב להמר – הספרס מוציאים יותר ערך מבחירה נתונה מהממוצע בליגה. אבי טרכטמן כתב על זה לפני שנתיים בערך, והם היו בצמרת.
אישית הסתכלתי לפני שנה בערך על כל בחירות הדראפט שלהם, וחיפשתי "את מי פספסנו", הפעם היחידה שמצאתי פספוס של ממש, כלומר פער משמעותי בין השחקן שבחרנו לבין שחקן שהיה על הלוח בזמן הבחירה היא ב-2014, כשלקחנו את סלומו ולא את יוקיץ', ויוקיץ' כל כך חריג שאני לא חושב שאפשר לומר שזה פספוס.
.
לדעתי הדעה שלך, (עקרונית, לא אישית), מבוססת בעיקר על כך שבעבר הספרס הצליחו לחולל ניסים ונפלאות עם בחירות נמוכות (מאנו 57, טוני 28, קוואי 15), אבל בנוגע לשני הראשונים זה היה בתקופה שלליגה לא היה כמעט עניין באירופה, והיום זה לא המצב. לכן, לדעתי, זה לא שהספרס כבר לא פוגעים אלא שאר המועדונים השתפרו, ואז כבר קשה יותר לגשר על הפער בגובה הבחירות.
.
אור
19 נוב 2020 16:25:03סליחה שלא הייתי ברור, הכוונה לא הייתה לדראפט שבו הבחירות היו די מוצלחות, אלא לכל ההחתמות (שנעשו) והטריידים (אחד שנעשה וכל השאר שלא) עם הסגל מאז וכולל החוזה הנוראי לגאסול. בקיצור בכל מה שקשור ל-General Managing לא פוגעים כבר שנים
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
19 נוב 2020 16:33:13עם זה אני מסכים לגמרי. גאסול, קארול, ברטאנס וכמובן דרוזן והחלופות – רצף שגיאות מחריד.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
19 נוב 2020 15:20:04בנוגע לוואסל – דווקא בידוק מה שהרופא, ג'ון, רשם.
.
בנוגע ל-41 – כאמור, גם לי זה מוזר, אבל:
א. יתכן שכמו שמעון כתב – לא היו גבוהים טובים בשלב הזה, ואין טעם לקחת מישהו שלא יהיה טוב יותר מטריי ליילס ואולי מפולטל אם הוא נשאר.
ב. עדיין מוקדם לסכם – יתכן שסופסוף נראה טרייד משמעותי, ויתכן שהוא יביא גבוה חדש.
Ljos
19 נוב 2020 15:30:07Welease Vassell!
סליחה.
הקוריוז
19 נוב 2020 14:27:28ביל? תמורת קרי פילי יפנקו אותך בסימונס טוביאס ובחירות. ניקח גם את קליי עם האכילס במבצע. תארוז אותם יפה. אפשר גם את דמיאן לי שדוק יהיה מבסוט עם כל המשפחה בפילי. נפתח גם קולקציה לעיישה קרי
John
19 נוב 2020 14:42:29קרי בפילי זה קטע. רק נשאר להביא את דל כשדר של משחקי הסיקסרס
הקוריוז
19 נוב 2020 14:54:10אין בעיה החתמנו אותו על חוזה שידור/פרשן
Ljos
19 נוב 2020 14:49:09מטה האוהדים של דנבר קורא לכל היודע דבר מה, נא לגשת לסניף משטרת הדראפט הקרוב בביתכם למתן עדות, גם אנונימית, בנוגע לזיק נ'נאג'י. כל מי שנפגע, כל מי שראה בחטף עין, כל מי שחושב שהוא שמע מישהו אומר שהוא שמע מישהו אומר – כל פריט קטן יעזור. תודה.
בין העדים יוגרל פלאמלי לבחירתכם.
הקוריוז
19 נוב 2020 14:56:15לא יודע מי זה מה זה באיזה עמדה או איך נראה אבל הניימולוגיה אומרת שמצאתם את השם הכי נגרי בדראפט. לא יגיע לגדולות ונצורות ולא יהפוך אתכם לאלופה.
אני אוהב את השם צדיק ביי. כל הצדיק של רזי ויצא אחד כזה בדראפט ראית מה זה
John
19 נוב 2020 15:05:47היה הכוכב של אריזונה נאג'י. שיחק יחד עם גרין וניקו מניון.
סנטר של 2.10 די ארוך עם אתלטיות טובה. ריבאונדר טוב, קלע טוב מהקו וקולע שלשה כל איזה 3 משחקים אז החליטו שהוא פוטנציאל לסטרץ' 5. סה"כ דמות חיובית עם סטטיסטיקות מתקדמות טובות. די צעיר ביחס לרוב הגבוהים בדראפט. הוא עוד בן 19
לא הצלחתי לראות למה הוא שווה סיבוב ראשון אבל שוב מזכיר… אני לא ראית את החברה האלה משחקים ב-9 חודשים. אולי באימון של דנבר הוא השחיל אותן מהחצי ועשה דאנקים כשהוא מנשק את הטבעת… who knows
הקוריוז
19 נוב 2020 15:24:48ניקו מניון זה תואם צייס בודינגר שחשבתי שינגב את הליגה ב08 חח
חיים
19 נוב 2020 16:27:57צ'ייס בודינגר היה אגדת 2K כמה שנים טובות. אני זוכר אותו בעיקר במינסוטה מחליף תפקידים עם קורי ברואר
הקוריוז
19 נוב 2020 17:11:25צייס בודינגר היה לו הכל באריזונה גאמפ שלשות דאנקים אתלטיות מטורפת ללבן הייתי בטוח ינגב רצח בליגה. איך שנגיע לליגה היה לא קשור לענף.
מאז לא סומך על גינגים😂😂
הקוריוז
19 נוב 2020 17:18:58מסתבר שהוא פרש מכדורסל והפך לכוכב כדורעף חופים 😂😂😂
https://youtu.be/KRxw7JHBVI0
הנה היילייטס שעוד ציפיתי שינגב
https://youtu.be/tuN8iK2bsF8
https://youtu.be/3iT4MYmw73E
Ljos
19 נוב 2020 16:16:03תודה. תבורך בפלאמלים לרוב.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
19 נוב 2020 15:22:23🙂
מצד שני – בפעם האחרונה שבחרתם סנטר אלמוני דווקא יצא לא רע בכלל
😉
אשך טמיר המקורי
19 נוב 2020 17:03:30זיק נ'נאג'י? מה זה, אייזיאה תומאס של עלי אקספרס?
John
19 נוב 2020 17:37:20ענק!!!
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
19 נוב 2020 17:48:35+2 :-))))
ירון, החלום
22 נוב 2020 11:43:25בסד תודה רבה.
לא מכיר את השחקנים בדרפאט, אבל הסיקור מעניין מאד.