1.הנשיא מכנה את הבחירות 'רמאות'. 'הונאה'. 'זיוף'. 'נוכלות'. הכל עם אפס ("0") הוכחות!
Trump calls election fraudulent' with zero evidence'
דבר כזה לא קרה אף פעם. אף נשיא – אף פעם – לא כינה את הבחירות בארה"ב – לב ליבה של הדמוקרטיה – "רמאות". באנגלית FRAUD, או FRAUDULENT. הבחירות החופשיות הן הרי חוט השדרה של הדמוקרטיה. הבחירות הן מהות הדמוקרטיה. על הבחירות הרי כל הדמוקרטיה מבוססת. דמוקרטיה לא תיתכן ללא הסגולה הזאת הנקראת בחירות חופשיות.
הערב ב-6:30 בערב זמן מזרח ארה"ב, הנשיא המאוס והעלוב הזה לא התבייש לומר לכל האומה – כשתוצאות הבחירות עדיין לא ידועות, אבל עם יתרון ברור לג'ו ביידן – שהבחירות 'הונדסו' ע"י הדמוקרטים נגד הרפובליקנים, ללא צל של הוכחה. ללא שביב של הוכחה.
אם מנהיגי המפלגה הרפובליקנית בסינט ובקונגרס, וכן סגנו, לא יביעו סלידה, בחילה, וכן – חרדה – מדבריו של הנשיא, הפצע לדמוקרטיה האמריקאית שכבר עשרות שנים היא סמל ומופת לעולם כולו – יהיה קשה מנשוא. ייקח לארה"ב עשרות שנים לתקן את הנזק שהאדם זה, לבדו, גרם לאומה שלמה.
אני מאושר ממש שכמה דקות אחרי 'מסיבת העיתונאים' (עלאק מסיבת עיתונאים. טראמפ דיבר 15 דקות על הרמאות, השקרים, ההונאות, והעיוות של הבחירות – 'עיוות של מיליוני בחירות' – וללא כל הוכחה), אדם קינזינגר, איש הקונגרס הרפובליקני מאילינוי וגבור מלחמה ששירת בחיל האוויר אמר מיד על טראמפ:
"THIS IS GETTING INSANE"!
עכשיו כבר מאוחר ואני רוצה להמשיך עם ה'מעורב', אבל ישנה לי שאלה שמטרידה אותי ולא נותנת לי מנוחה:
כ-70 מיליון אמריקאים (נכון לעכשיו) בחרו בו. השאלה שלי היא – –
WHAT IS WRONG WITH 70,000,000 אמריקאים???
2. לפתע מדברים על קיליאן הייז כ'גניבת הדראפט הגדולה'
לפתע זה לא ג'יימס וויסמן, או למלו בול, או דני אבדיה.
מי שכבש לפתע בימים האחרונים את הכותרות ב-'האתלטיק', 'הרינגר', ה-.nbcsports, ניו יורק פוסט – ואיפה לא – הוא לא אחר מצעיר צרפתי שנולד בפלורידה לאב שהיה שחקן מקצועני בצרפת, ולפתע מדברים עליו במושגים של 'גניבת הדראפט הגדולה' (אם לא ייבחר בין שלושת הראשונים).
הניו יורק פוסט כתב שהניקס מתים עליו וביקשו להטריד את הבחירה שלהם עם זו של גולדן סטייט, אבל לניקס אין את מי לתת לגולדן סטייט שיעניין אותם. גולדן סבטייט לא מעוניינים בעתיד. הם מאמינים שעם ג'ייסון ווייסמן העתיד שלהם הוא כבר העונה. הם לא מעוניינים לפרוץ לראשות הליגה בעתיד. הם לא 'קבוצה לבנייה'. הם קבוצה לעכשיו: NOW. PRESENT.איטייגון (בסיאמית), AORA בספרדית.
אז הדראפט שלי יילך ככה:
- מינסוטה – אנטוני אדוורדס
- גולדן-סטייט – ג'יימס ווייסמן
- שרלוט – קיליאן הייז (עלה ממקום עשירי במוק דראפטים)
- קליבלנד – אובי טופין
- אטלנטה – דני אבדיה
- דטרויט – טייריס הליבורטון
- ניקס – קירה לואיס
אוי וויי…שכחתי את שיקגו בוחרת מס' 5. צריך לעשות חושבים מ-5 והלאה הכל מחדש…
וכו', וכו'.
הנה הסרטון החדגש על קיליאן:
הוא 1.96 מ'. הוא בן 19. יש לו קליעה מצויינת מהשלוש. יש לו משחק התקפה כולל המדורג כאחד הטובים בכל הדראפט אם לא הטוב ביותר. DETTO – משחק ההגנה שלו. :"הוא פליימייקר מצויין לא רק לגילו, אלא 'פליימייקר מצויין, פריוד'", כותב מרק סטיין.
והוא פוינט גארד שמאלי!!!
הוא זכה ב-MVP באליפות אירופה ל-U16 ב-2017, ובאליפות העולם U17 ב-2018, והשבוע הניו יורק פוסט הישווה אותו 'שחקן המזכיר את ג'יימס הארדן יותר מכל אחד אחר'.
בקיצור, השבוע כנראה הוא טרף את כל קלפי הדראפט, כמו שאומרים החברים שלי מגבעת ברנר.
3. זאק לאו מה-ESPN מדווח ש"ג'יאניס יחתום עם הבאקס על מקסימום (בין 220 ל-250 מיל.)"
הנה למה:
“As long as everybody’s fighting for the same thing … which is to be a champion, I don’t see why not to be in Milwaukee for the next 15 years.”
—@Giannis_An34 pic.twitter.com/DMb7iRahKd
— ESPN (@espn) September 18, 2020
4. הבאקס הציעו לפייסרס את אריק בלדסאו ודונטה דיבידסנסו (ובחירת דראפט עתידית) עבור ויקטור אולדיפו
(עתה נודע שהבאקס הציעו אותה הצעה לפליקנס עבור דרו הולידיי (://basketball.realgm.com/)
5. הבאקס "WOULD LOVE TO HAVE BOGDAN BOGDANOVICH"
בוגדנוביץ' הוא שחקן חופשי מוגבל מסקרמנטו קינגס ולפי https://basketball.realgm.com/wiretap/260129/Bucks-Interested-In-Bogdan-Bogdanovic-Harrison-Barnes-Package-Deal-With-Kingshttps://basketball.realgm.com/wiretap/260129/Bucks-Interested-In-Bogdan-Bogdanovic-Harrison-Barnes-Package-Deal-With-Kings
הצורה היחידה שהבאקס יוכלו להשיג אותו זה דרך SIGN-AND-TRADE (ש-WILL HARD CAP THEM לעונת 2020-21). ישנם מקורות המדווחים שהבאקס מעוניינים גם בהריסון בארנס.
מה שבטוח הוא שהבאקס עושים את כל מה שביכולתם להנעים לג'יאניס ככל האפשר את 'הנחיתה' שלו לחוזה מקסימלי.
6. זאק לאו מדווח גם שהמבריקס 'מעוניינים' ברודי גובר
יש לכם את הרפרנס למעלה.
מה זאת אומרת 'מעוניינים'? אני פעם הייתי 'מעוניין' בבו דריק. מי לא היה מעוניין בה? היום כבר לא מייצרים דברים כאלה. לא מאמינים? אז הנה:
הוא יהיה שחקן חופשי בסיום העונה הבאה. הוא ירצה 'מקס', האמינו לי. אז מה זאת אומרת "המבריקס מעוניינים בו"???
(אם הם יצליחו להשיג אותו (2.18 מ'), אז עם פרוז'ינגיס (2.20 מ'), ובובן מרג'נוביץ' (2.28 מ') הם יהיו הקבוצה הגבוהה ביותר בתולדות הכדורסל, ואני אפילו לא מזכיר את מקסי קלבר (2.11 מ') ודווייט פאול (2.10 מ') הגמדים.
7. תנו מבט בטאטו החדש על גבו של דיאנדרה אייטון…
Deandre Ayton’s new tattoo. 👀 pic.twitter.com/uKndgPfVPj
— Hoop Central (@TheHoopCentral) November 5, 2020
8. דווין בוקר רוצה OUT OF פיניקס, וזה הולך להיות UGLY!
דווין בוקר הפך לאחד הסקוררס הטובים ביותר בליגה, ולי, לפחות, נראה שהסאנס TURNED A CORNER כמו שאומרים החברים שלי מתל-מונד.
אני לא יודע מה בראש של בוקר, אבל בפודקסט של ביל סימונס (אחד הפופולריים ביותר מכל הפודקסים הרבים (https://www.theringer.com/the-bill-simmons-podcast/2020/11/3/21548501/the-nbas-murky-future-with-ryen-russillo-and-best-streaming-tv-movies-with-wesley-morris) ריאן רוסילו מדווח שבסאנס כולם ניכנסו לעצבים בגלל "BOOKER'S SITUATION".
מה בדיוק הוא 'BOOKER'S SUTUATION'?
לפי רוסילו, בוקר רוצה 'OUT OF THERE'. הוא מרגיש שהשוק של פיניקס קטן עליו, והוא נתן להם להבין שדבר ראשון שחובה עליהם לעשות זה להשאיר את קלי אוברה בקבוצה. כפי שדווח לפני שבוע, הגולדן סטייט ווריורס 'מעוניינים מאד באוברה' (https://bleacherreport.com/articles/2915818-warriors-trade-rumors-kelly-oubre-believed-to-interest-gs-ahead-of-nba-draft), ולאוברה "אין התנגדות" לשחק בסן פרנציסקו (https://bleacherreport.com/articles/2915818-warriors-trade-rumors-kelly-oubre-believed-to-interest-gs-ahead-of-nba-draft).
בוקר בן ה-24 קלע העונה 26.6 (דומה לעונה שעברה) והוא חתום לארבע השנים הבאות אחרי שחתם על חוזה מקס. לחמש שנים לפני שנה (https://larrybrownsports.com/basketball/devin-booker-signs-158-max-contract-extension-with-suns/453451).
אבל היו דברים מעולם. שחקנים ברמתו יכולים 'להכריח' את יציאתם. לאן? לכאן: https://larrybrownsports.com/basketball/draymond-green-fined-50k-for-comments-about-devin-booker/560868
הדרך היחידה להשאיר כוכב כמוהו היא לסובב אותו בשחקנים שיעשו מהקבוצה 'קבוצה שיש להתגאות בה', כמו שאומרים החברים שלי מאבן יהודה.
9. לאיזה שחקן ב-NBA היחס הקטן ביותר בין גודל היד לגובה? TJ מקונל!
Hand length: 7.5 inches
Hand width: 7 inches
Length x width / height: 0.724
מי במקום 15 ו-18 בין כל שחקני ה-NBA? התאומים מוריס ומרקיף מרכוס.
10. היום לפני 45 שנה: הטרייד הגדול ביותר בתולדות ההוקי!
הבוסטון ברוינס הטרידו את הסנטר פיל אספוזיטו, פעמיים MVP של הליגה, ואחד מהשחקנים הפופולריים בתולדות המשחק, לניו יורק ריינג'רס. לאלה שאינם בהוקי קשה להבין את רעידת האדמה שקרתה אז. לבוסטונים זה היה טרייד שלא נפל בעוצמתו מהטרייד – אילו קרה – אם הסלטיקס היו מטרידים את לארי בירד לניקס.
דוקטור רזי הופמן
6 נוב 2020 06:26:42תודה מנחמנו
מקווה שכשיגיע הזמן לעזוב את הבית הלבן, טראמפ יעזוב כמו גדול.
הפה הגדול שלו זה לא דבר חדש ולא צריך להפתיע אף אחד.
אני רק מקווה שביידן לא יתן לאירנים הנחות ושימשיך בדרכו של טראמפ בהחתמת עוד מדינות על חוזי שלום עם ישראל.
מקווה גם שלא יחזיר את השגריר לתל אביב ושלא ילחץ על כל ראש ממשלה שיהיה פה.
רן הנרגן
6 נוב 2020 10:44:21רזי, האיש פסיכופט נרקסיסט. אין מצב שיעזוב בטוב.
דוקטור רזי הופמן
6 נוב 2020 10:46:52נחיה ונראה. יש חודשיים פלוס עד החילוף?
S&M
6 נוב 2020 21:36:14יחזיר את השגריר מאיפה? השגריר היה ונשאר בתל אביב. מעולם לא נפתחה שגרירות בירושלים. זה פייק מהתחלה עד הסוף, וטראמפ חתם על צו נשיאותי שדוחה את העברת השגרירות לירושלים, בדיוק כמו כל הנשיאים האמריקאים מאז 1967. תקעו לוח נחושת על הקיר, שמו שלט, עשו מסיבת עיתונאים, והמשיכו הלאה.
דוקטור רזי הופמן
6 נוב 2020 06:32:03אמרתי לא פעם שיאניס נראה לי טיפוס מאד סנטימנטלי ושלדעתי ישאר במילווקי בגלל שהוא אוהב מה שיש שם וטוב לו שם. אם יקבל 50 מליון בשנה לחמש שנים? מי זורק לפח סכומים כאלה? אפילו אם בנטו ישאר לו בסוף בערך חצי…
מקסי קלבר (2.11 מ') ודווייט פאול (2.10 מ') הגמדים….. יציאת השבוע שלך
🙂
בוקר ואייטון, מעניין מה לגיא יש להגיד? צרות בגן עדן?….
אמרו פה איטון וטאונס ודיאינגל'ה ביחד?
חגי "הגרורה" ניסני
6 נוב 2020 06:44:08תודה דוק.
.
שים לב שבדראפט פספסת את שיקגו שבמקם ה4.
.
נשמע לי הזוי השמועות על בוקר. (שרצות בלא מעט מקומות) יש לו עוד 4 שנים בחוזה הוא יכול לרצות עד מחר אבל חלק מבדיל והסיכון שחותמים על חוזה ארוך זה שצריך אפילו לעמוד בו.
גיא רוזן
6 נוב 2020 07:27:10This is 100% NOT TRUE. Book is happy in Phoenix, excited for the season, loves how they finished in the bubble, excited about free agency. Not one time has he ever told anyone he wanted out. Don't listen to this garbage.
.
(ג'ון גאמבדרו, אריזונה ספורטס, לפני יומיים)
.
המקור לשמועה היא האמירה של בוקר לפני עונת 18/19 ש-"זו כנראה העונה האחרונה שלי ללא פלייאוף".
מאז הוא חתם על חוזה ארוך,
מאז הייתה הבועה עם אותו מאזן 8 – 0.
.
אני לא מכיר את בוקר, רק קורא את המדווח. הדיווחים של אותם עיתונאים באריזונה שלא היו משוכנעים בזמנו שהוא יסכים להארכת החוזה הם כאמור, שבוקר מרוצה מאוד מהסיטואציה הנוכחית. מצוות האימון, מהסגל המתגבש, מהיכולת של הסאנס להמשיך ולהשתפר.
.
טראמפ.
שיבוא מי שחשב שזה יהיה אחרת. הוא הרי בנה את האליבי במשך 4 שנים.
ועדיין,
יש הפתעה.
לראשונה מזה 4 שנים, נראה שהממסד הרפובליקני לא מתיישר אוטומטית לימינו של טראמפ –
כמה וכמה סנטורים ביקרו את אמירותיו של טראמפ. סגן הנשיא, 15 דקות אחרי שטראמפ התחיל במסע ההאשמות, בחר לשתוק ולא לתת גיבוי.
גם פוקס ניוז משתדלים (ברובם, או לפחות החלק המיינסטרים שלהם, ע"ע וואלאס) לשמור על חזית תומכת דמוקרטיה.
.
בסופו של יום, יש מצב שטראמפ עושה את הצעד הראשון לאחד 2 מחנות שסועים. הוא מזכיר לכולם שבארה"ב זה הבוחר שממנה. הם בוחרים שריף, שופטים, תובעים מחוזיים, מושלים, נציגי קונגרס, סנטורים, ונשיא.
כאשר טראמפ בא ואמר שהוא מתכוון לשלול קולות, הוא פגע בחלק מהותי ממה שמייצג גם את הדמוקרטים, וגם (ואולי בעיקר) את הרפובליקנים (הם האמינו תמיד שזה יהיה מתמודד דמוקרטי שיהיה זה שינסה לשלול קולות).
.
אני מנחש שזה יגמר מהר. באווירה הנוכחית, אני מאמין שבתי המשפט יזרקו את התביעות חסרות השחר מכל המדרגות.
.
תודה, מנחם.
אור
6 נוב 2020 10:08:43ברור שהרפובליקנים לא יתיישרו עם הצד המפסיד, אבל הם גם לא רוצים לעצבן את כל הבוחרים שלהם, כמעט חצי מהאמריקאים שהצביעו לטראמפ.
הקוריוז
6 נוב 2020 12:22:21שלא תחיה באשליות לגבי בוקר אם העונה אין פלייאוף אתם לא תלקקו איתו דבש
אשך טמיר המקורי
6 נוב 2020 07:42:53עוד לא קראתי את המעורב אבל חיכיתי שיעלה כדי לחשוף אתכם ל'ממבה המרוקאית' שתפיל לכם את הלסת:
https://www.facebook.com/watch/?v=383623059450250
גיא רוזן
6 נוב 2020 07:50:52נפלה, נפלא, הכל הולך…
מנחם לס
6 נוב 2020 16:34:33זה כל כך לא יאומן שזה נראה כאילו הכל מבויים
אשך טמיר המקורי
6 נוב 2020 07:47:40דוקטור, הדמוקרטיה מעניינת את טראמפ כקליפת השום. היא רק אמצעי בשבילו לרכב על גלי ההסתה והשנאה ולהגיע לעמדת כוח.
מזכיר לכם מישהו?
טראמפ ידע שיפסיד והצהיר בגלוי על תוכניתו מראש – לטעון שהבחירות זויפו ולהאשים את הדמוקרטים בגניבתם, ואז לנסות לגנוב אותן בפועל בעזרת השופטים שמינה (בשיטה הישנה והטובה של הימין – בואו נאשים את הצד השני בפגמינו).
הוא עלול לגרור את ארה"ב למלחמת אזרחים אם יצליח בתוכניתו (אני לא מאמין שיצליח, הדמוקרטיה שלכם הרבה יותר חזקה משלנו), אבל זה לא מזיז לו, כמו שלא מזיז למושחת שלנו שום דבר שקורה לעם. רק התחת שלו.
dror2
6 נוב 2020 07:54:45לגמרי
IDO
6 נוב 2020 10:17:47בשולי החדשות, נמצאים סטוקים של הצבעות דואר, שחלק מבחורינו הטובים בדואר העלימו על מנת שלא יגיעו לספירה. הרבה מאד באריזונה פנסילבניה אטלנטה ומיאמי…. ביידן יכול לרשום לעצמו עוד מליון או שניים למניין הקולות.
אני עדיין מופתע מכמות מצביעי טראמפ. השיא הקודם היה של אובמה עם ז68-9 מליון תומכים. טראמפ ישבור את השיא הזה. מזל שביידן הגיע ל 74 מליון.
למישהו זה נראה נורמלי?
רן הנרגן
6 נוב 2020 10:47:12אני הערכתי שבידן צריך יתרון של 5 אחוז בסקרים כדי להתגבר על התעיות סוקרים ורמאויות בעיבוד הנתונים. היה לו יותר מזה ונראה שזה הספיק, בקושי אבל הספיק.
פה איתמר
6 נוב 2020 11:39:40מסכים
בקיבוץ זה לא היה קורה
חוזרים על ההצבעות עוד ועוד עד שמגיעים לתוצאות הרצויות.
אשך טמיר המקורי
6 נוב 2020 07:49:19דוקטור, 70% מאזרחי ישראל ו-95% ממצביעי הימין שפוטים של טראמפ.
הנה עוד סיבה למה אסור לך לחשוב בכלל לכיוון של לחזור לכאן.
והדמוגרפיה כל הזמן מחזקת אותם והמספר רק יגדל.
בארה"ב המצב הפוך – הדמוקרטים מתחזקים עם הזמן והרפובליקנים נחלשים.
דוקטור שלא תעז!
MBK
6 נוב 2020 09:16:45בארצות הברית הפולטיקה לא קרובה למה שקורה בישראל
יש גרעין דמקורטי חזק בחופים המזרחי/צפוני והחוף המערבי
מדינות המיד ווסט להוציא קולרדו וניו מקסיכו יהיו רפובליקניות לנצח.
יש כ 10 מדינות מתנדנדות
זה לא אומר שהבחירות הבאות מועמד רפובליקני לא יביס את ביידן או מי שיעבוד מולו
בישראל …. תשכח מזה. הימין שולט והשמאל נכחד
56 מנדים למרץ והעבודה ב 92 , 6 ב 2020
דוקטור רזי הופמן
6 נוב 2020 09:28:28אני אגיד לך מה אחת הסיבות העיקריות. אנשים רבים כולל בשמאל התפקחו מאשליית השלום עם הפלסטינים. נתנו יד והצענו הצעות מרחיקות לכת וקיבלנו פיגועים בתמורה. מנהיגי הפלסטינים וגם רוב העם לא רוצים שלום אתנו. אנשים התפקחו. אנשי שמאל כמו אברי גלעד עירית לינור ועוד הבינו שאין עם מי לדבר בצד השני, לפחות לא בדור הזה. הם הפכו לבוגדים… רבים מתומכי השמאל בעבר שינו את דעתם והפכו לימין-מרכז בארון כלומר הם שומרים את זה בסוד כדי לא להיות מנודים…
לדעתי הרוב בארץ כיום הוא מצביעי מרכז רק שהם חצויים בין ביבי לאנטי ביבי.
האיש מייצר כל כך הרבה אנטגוניזם מצד אחד והערצה מצד שני והגורמים שמחזקחם את שני הצדדים זה התקשורת, מערכת החוק והפרקליטות.
MBK
6 נוב 2020 09:54:01זה עצוב כשאין אלטרנטיבה שלטונית
הנסיבות ברורות אבל אני מגעגע לימים שהיו 2 מפלגות גדולות מאוד
עכשיו הכאוס שולט ומחנה אחד נמחק
דוקטור רזי הופמן
6 נוב 2020 10:59:52כן זה מציק גם לי שמפלגת העבודה נמחקה.
רוב בוחרי העבודה נמצאים כיום ביש עתיד וכחול לבן.
מחנה ה"שמאל מרכז ערבים" היה 62-3 מנדטים ומחנה ה"ימין מרכז-חרדיים" היה 58 בערך.
מדוע לעתך הימין-מרכז חרדיים גדל פתאום ב 10מנדטים בערך?
אני אגיד לך את דעתי…
לדעתי כ 10 המנדטים האלה מגיעים מכחול לבן ובוגי, אנשים שראו שמנהיגי השמאל-מרכז מצומק הולכים לממשלה עם הערבים. אנשים שהתפכחו והבינו שזה או הנהנתן עם כתבי האישום או הערבים ואחמד טיבי יועץ ערפת. המאות אלפים האלה ילכו עם בנט ואולי גם אני, או שאשים פתק לבן, עוד לא החלטתי.
אהה לדעתי מפלגת העבודה עוד תחזור ואולי כבר בבחירות הקרובות. אם חולדאי יחליט שהוא עם העבודה יש סיכוי שאפילו יקחו חלק מהקולות מגוש ימין מרכז חרדים בנוסף לאלה שוודאי ילקחו מכחול לבן ולפיד. אבל לדעתי חולדאי יקים עוד מפלגת אווירה או שישאר בת"א.
trusttheprocess
6 נוב 2020 07:59:21טראמפ כזה מטומטמם , בפנסילבניה הוא רוצה להפסיק את ספירת הקולות כי הוא מוביל(לא להרבה זמן)
באריזונה הוא רוצה להמשיך לספור קולות כי הוא בפיגור
הוא האשים שבג'ורג'יה הבחירות מנוהלות על ידי דמוקרטים שדופקים אותו, זה למעשה הפוך כי המושל שם הוא רפובליקני אחד ממלככי הפנכה של טראמפ והסקרטרי אוף סטייט שאחראי על הבחירות הוא גם רפובליקנים.
הוא אמר לבוחרים שלו לא להצביע בדואר ועכשיו הוא לא מבין למה יש רק קולות דמוקרטים בדואר.
בפנסילבניה הדמוקרטים ביקשו להתחיל את ספירת הקולות שהגיעו בדואר מוקדם אבל הרפובליקנים לא הסכימו ועכשיו הם מתלוננים שסופרים מאוחר.
איפה שהוא מבקש ריקאונט זה לא הגיוני כי ריקאונט באמת יכול לשנות משהו רק כשההפרש הוא פחות מ 1000 קולות , לא 20 אלף קולות.
לא משנה כמה תביעות הוא יגיש הוא יפסיד בכולן כי אין לו שום הוכחות ולא ראה כלום , אבל זה תענוג לראות את ימיה האחרונים של פומפי בבית הלבן
Jonathan
6 נוב 2020 11:11:36הוא ממש לא מטומטם. לציבור שרוצה להעריץ מנהיג כמוהו יש נטיה לא לשים לב לסיבה ותוצאה. אתה תזכיר לאנשים שהסיבה שלא הצביעו בדואר בעד טראמפ זה כי הוא אמר למצביעים שלו לא להצביע בדואר אז הם פשוט ישנו את נושא השיחה למשהו אחר שמחזק את עמדתם.
the artist formerly known as the Shot
6 נוב 2020 08:12:17תודה מנחם,
לטראמפ דווקא כן יש הוכחות,
בבקשה,
https://youtu.be/Th5uVIhQ8VY?t=245
אשך טמיר המקורי
6 נוב 2020 08:30:17גדול
מנחם לס
6 נוב 2020 16:41:54כך זה ייגמר!
חגי "הגרורה" ניסני
6 נוב 2020 08:23:26אם זה בסדר שאני נדחף לכם אבל אתם לגמרי הדואו השולט. מנקנקים את ברוך ושמעון בלי למצמץ
חגי "הגרורה" ניסני
6 נוב 2020 08:44:42מופנה לצמד האמיתי של שי ודרור
אשך טמיר המקורי
6 נוב 2020 08:48:54התקרבנותך היא אומנותך
חגי "הגרורה" ניסני
6 נוב 2020 08:56:29(דרור: "בדיוק כך")
.
לא ראיתי התבטאות כזו של יאיר גולן..
.
איפה הימים שהיית עוקץ חזרה איפה.
thog
6 נוב 2020 18:08:45זה בעקבות מבצע סודי של הארגון שאסור להזכיר את שמו שפורר בשיטתיות את האחדות החברתית המבנית של איחוד שמעון וברוך תוך כדי שימוש במניפולציות פסיכולוגיות מרקסיסטיות פוסט מודרניות.
ברוך רובין
6 נוב 2020 18:16:50תוג המשכתי את הדיון על צ׳ה למטה
אשך טמיר המקורי
6 נוב 2020 08:26:24דיאנדרה אייטון רך כמו חמאה.
הבנאדם מביך, חרט על הגב DOMINAYTON…
.
אם זה נכון על בוקר אז זה די עצוב. עד שפיניקס מתרוממת ונהיית קבוצה קופצת לו הדיווה שתמיד ידענו שיש בו.
לדרוש טרייד שרק חתמת על 5 שנים?!
.
"מה זאת אומרת 'מעוניינים'? אני פעם הייתי 'מעוניין' בבו דריק. מי לא היה מעוניין בה?" – גדול! 🙂
thejanitor
6 נוב 2020 08:32:50הייז ודני הפרוספקטים הכי טובים בדראפט באמת רק שהם אירופאים אז לא סופרים אותם כאלו, אם זה תלוי בי הם הולכים טופ 1 ו-2, שכחת את שיקגו בציפיות שלך
Alex Rabino
6 נוב 2020 08:48:48גם מנהיג הרוב הרפובליקני בסנט מיץ' מקקונל הסתייג מדברי טראמפ. הבן אדם לא מבין שבשנת 2020 דין הצבעה בדואר או מרחוק זה בדיוק כמו להצביע אישית בקלפי. זה מאוד מעניין שדווקא במדינות שעדיין סופרים קולות, ההצבעות בערים הגדולות הולכות ברובן לבידן. ככה זה בפילדלפיה, אטלנטה ולאס ווגס.
התמונה של בו דרק הזכירה לי נשכחות. בשנת 1960כול ילדי הכיתה שלי בתיכון שימשו כניצבים בהסרטת הסרט "אקסודוס". כולנו הזלנו ריר מבו דרק שהתלוותה לבעלה דאז ג'ון דרק לצילומים. היא הייתה אז כוכבנית לא ידועה והתפרסמה רק שנים אחר כך.
דווין בוקר? הוא יכול לשכוח משחרור מפניקס. כמו שגיא רוזן כתב למעלה, זה לא יקרה.
דוקטור רזי הופמן
6 נוב 2020 09:15:08הפסקול של אקסודוס אגדי וגם בו דארק ופול ניומן הכוכב הגדול.
Jonathan
6 נוב 2020 11:17:52יש הרבה חוקרים שעוסקים בלמה ערים גדולות נוטות יותר לליברליות מאזורים כפריים. זו תופעה די עקבית בכל העולם. הערים החרדיות בארץ זו כנראה דוגמא הפוכה אבל בכל מה שקשור בחברות מודרניות – אני משער שזה איפשהו בין הצורך להסתדר ביחד בצפיפות לזה שהעיר מושכת אנשים שמעוניינים במגוון אפשרויות (בכפר יש פחות אנשים = פחות אפשרויות).
Avri
6 נוב 2020 22:02:17אלכס ידידי, ב1960 בו דרק היתה בת 4.
דוקטור רזי הופמן
7 נוב 2020 04:28:28אברהם, מה זה משנה, בו דארק סופיה לורן?
זה מה שמפריע לך?
MBK
6 נוב 2020 09:11:45מנחם
קראתי המון בימים האחרונים על השיטה ועל הנסיונות לרמוז לגניבת הבחירות.
האופן שבו הדמקורטים ניצחו חוקי, הטענה המרכזית תהיה שחלק גדול מקולות הדואר הגיעו למעשה מעבודה של קבלני קולות שהוציאו מצביעים להצביע.
קראתי גם כמה ידיעות שנמצא קול של מצביע בן 170 במישגן וקלפי בויסקונסין עם 200 אחוזי הצבעה.
אם יחקרו לעומק אני בטוח שימצאו זיופים או מצביעים שלא ידעו שהם הצביעו
הסיבה שהרפובליקנים שותקים בעיקר בגלל שלא מדובר בעדרים של שה תמים, הם ניצלו את הבקיעים בשיטה לטובתם גם כן.
הלקח מהבחירות האלו, לא משנה מי ניצח או הפסיד אם הייתי אמריקאי הייתי מודאג מאוד מהשיטה.
מספיק ש 3 אחוז מאוכלוסיית קליפורניה הדמוקרטית תחליף להחליף את הכתובת לאריזונה/נאבדה והרפובליקנים ינצחו בעוד 2 מדינות. כנ״ל ניו יורקי שיכול לקחת רכבת לפילי להצביע ולעזור למפלגה הרפובליקנית שלו לנצח.
האמרקיאים עוד לא למדו את כל הקומבינות אבל זה בדרך לשם.
דוקטור רזי הופמן
6 נוב 2020 09:19:30השאלה היא מה טראמפ יעשה עד שיעזוב את הוויטהאוס?
אם הוא ישלוף ציפרניים וילחם על בדיקת הבחירות (עניין של זמן) או שיוותר? אני חושב שלא יוותר עד הרגע האחרון ובסוף יעזוב. לא חושב שהרפובליקנים יתנו יד למי שהפסיד.
MBK
6 נוב 2020 10:04:53הוא עושה כרגע בעיקר רעש
הוא גאון. הוא ביקש לא להצביע בדואר
ידע שיוביל לפני ספירת קולות הדואר ועכשיו הוא מכריז על רמאות
מאסטר פלאן שלא מקבלת רוח חיובית מהרפובלקנים
ארז
6 נוב 2020 12:15:16יילחם כל עוד אפשר ובסוף יעזוב, זה לא קשור לרפובליקנים, יש עדיין חוקה בארה״ב, ובסופו של דבר זה מה שיציל את האמריקנים מעצמם.
Alex Rabino
6 נוב 2020 10:35:31קבלני קולות הם אלה שמביאים אנשים לקלפי כדי להצביע למועמד או למפלגה מסוימת. לא כך הדבר מה שקורה עכשיו בארה"ב. מה שעשו אנשים זה לעודד לממש את הזכות הצביע. לא הסיעו אותם לקלפי בהסעות או באוטובוסים.
MBK
6 נוב 2020 11:48:24מדובר בועדים מאוד חזקים
לא המעודודות של הלייקרס
יש קלפיות שלמות שנראות ש״סודרו״ עבור מועמד מסויים
זה לא מיקרי וזה כנראה היה ככה מאז ומעולם
הקוריוז
6 נוב 2020 12:28:23זה ככה בכל מקום זה העבודה של קבלני הקולות. לגיטימי לגמרי
thejanitor
6 נוב 2020 12:35:29״יש קלפיות שנראה שסודרו מראש עבור מועמד מסויים..״
.
״זה ככה בכל מקום זה העבודה של קבלני קולות״
.
נכון לחלוטין.
.
״לגיטימי לגמרי״
.
זה למה דמוקרטיות מתפוררות והן לא באמת דמוקרטיות (שאגב לדעתי האישית זה צורת שלטון כושלת רק הרעה במיעוטה כי אדם לאדם זאב מה שנקרא)
.
אז לא לגיטימי אבל כשר תחת השגחת בד״ץ
Guy d
6 נוב 2020 13:20:37אם כבר אז לגיטימי זה כן מוסרי זה לא
ארז
6 נוב 2020 12:22:16אתה מציג את זה כעניין של מה בכך, אף אחד מקליפורניה לא יעתיק את כתובתו לסטייט אחר כדי להכריע בבחירות לנשיאות. זה לא כמו שאני רשום בתל אביב בשביל התו חניה. זה סטייט אחר, מסים, חובות, רישומים, מנהלה מפה ועד הודעה חדשה, זכויות. זה גם מאות קילומטרים מאיפה שאתה גר, וגם 3 אחוז? יש 40 מליון איש בקליפורניה, 3 אחוז הם מליון וחצי איש. לא ריאלי.
מנחם לס
6 נוב 2020 16:45:47זה הכל תלוי ברשיון הנהגות שלך. שם כתוב מהיכן אתה.
האווי לאסוף
6 נוב 2020 10:27:26אחלה מעורב, תודה רבה
רן הנרגן
6 נוב 2020 11:18:40טוב, מספיק בחירות.
.
לטעמי יש רק שני שחקנים שעבורם שווה לג"ס לשלם את מלוא ה MLE שזה 5.7 מיליון. גלינרי – לא חשבתי שהוא יהיה רלוונטי אבל אחרי הדברים שלו שהוא ילך למקום שיש בו סיכוי לזכות באליפות נפתחה האופציה ואיבקה.
.
כתבתי בעבר שאני רואה ב MLE אמצעי שחשוב הרבה יותר מאשר ה TPE למרות שהראשון שווה פי 3. הסיבה נעוצה בתאריך התפוגה. ב TPE של איגואדלה (TPE תמיד מתקבל כתוצאה של עסקה על שחקן מסויים שבה הקבוצה שקיבלה את השחקן יכולה להכניס אותו תחת תקרת השכר ולכן היא מחזיקה "שווי כספי" ולא חוזים. TPE פג שנה בדיוק ממועד העסקה. ה MLE תקף כל השנה והוא האמצעי היחיד שמאפשר לקבוצה שעברה את תקרת המס להחתים שחקנים צעירים לחוזים של יותר משנתיים ובכך ליצר זכויות בירד עליהם. ב MLE אפשר להשתמש גם כדי להחתים שחקנים שנופו / קיצרו חוזה מקבוצות באמצע השנה (תמיד יש כאלו). בקיצור אסור לבזבז אותו על שחקנים שלא תורמים תרומה משמעותית.
הקוריוז
6 נוב 2020 12:30:02חחחחחחחחחח
גלינארי ב5 מיליון 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
היה טוב.
תחתימו גם את רדיק ומוריס על מינימום ואתם מסודרים
אהרון שדה
6 נוב 2020 11:23:19מנחם אני לא חי בארה"ב ולכן לא רוצה לחוות דעה .
אבל כאשר אתה אומר למשל משפט כמו שהנשיא כינה את הבחירות רמאות
אזי תזכור שיש 2 אפשרויות
הראשונה שלא הייתה רמאות ואז כל מה שאתה אומר הוא נכון
השנייה שהייתה רמאות מאורגנת ואז מה שהנשיא אמר נכון ומעבר לכך זה משהו שיש בו בכדי להרעיד את אמות הסיפים
אני בכוונה לא מתערב האם הייתה רמאות או לא הייתה כי אני גר בארץ ולא מעורה עד כדי כך ובכל זאת אבקש לומר את הדברים הבאים
בארץ בחירות מועד א (הכנסת ה 21 ד בניסן 9 באפריל 19 )
אין לי כל צל צילו של ספק שהייתה רמאות ורק בגלל הרמאות שהייתה נכנסה מפלגת בל"ד עם 4 מנדטים ו 3.33 אחוז
אלמלא הזיופים היא לא הייתה עוברת
היא קיבלה 143,666 קול כאשר אחוז החסימה היה 140,052 הפרש של 3,614 הזיופים היו בהרבה יותר ויש לכך אינדקציות אך מלצר (איש שמאל מוצהר בעבר ואף מתמודד במפלגת העבודה) לא בדק
הימין החדש אגב בכל מקרה לא היה עובר את אחוז החסימה אבל אלמלא אותם הזיופים הרי שהתצאות היו ברורות 58-62
נכון הוא שישנם לעיתים זיופים גם במגזר החרדי אבל המשמעות שם לא שוברת שוויון מכיוון שמדובר במפלגות שממילא עוברות את אחוז החסימה בכל מקרה והם קשורות בהסכמי עודפים אחת עם השנייה ככה שסיכוי שדבר שכזה משפיע ולא במנדט הוא אפסי
אבל אשר לבל"ד התוצאה היא ברורה היא הייתה צריכה לגמור כמו בימין החדש (שקיבלה 3.22 לעומת אחוז חסימה 3.25 )
ולהישאר בחוץ .
אם כך היה קורה
התוצאה הייתה ימין 62 שמאל (כולל לבירמן ) 58 ותם הטקס.
נחזור לארה"ב.
יש כל מיני עדויות מסמרות שיער שנותנות אינדקציה לשחיתות מאורגנת
שוב איני רוצה מכאן לחוות דעה לגבי שחיתות מאורגנת
רק אומר שהתחושות שלי לא טובות לגבי הדמוקרטיה באמריקה
ויותר מכך אומר שאם זו לא שחיתיות חלמאות בוודאי הייתה כאן .
כל טוב מנחם.
אור
6 נוב 2020 11:27:38אתה לא מתערב אבל האפשרות השנייה "שהייתה רמאות מאורגנת ואז מה שהנשיא אמר נכון ומעבר לכך זה משהו שיש בו בכדי להרעיד את אמות הסיפים".
.
אם מישהו מרמה פה אלה הרפובליקנים כהרגלם, אז באמת עדיף שלא תתערב.
יואש בן טולילה
6 נוב 2020 14:11:42"הרפובליקנים כהרגלם."
"לציבור שרוצה להעריץ מנהיג כמוהו יש נטיה לא לשים לב לסיבה ותוצאה"
העיקר שאתה תותח ונאור.
יואש בן טולילה
6 נוב 2020 14:14:45אגב, בספירת קולות החיילים, יצא שהרשימה המשותפת קיבלה כמות לא מבוטל של קולות.
היו קלפיות ערביות עם 99 או 100 אחוז הצבעה למשותפת
ועוד כל מיני דברים
בשורה התחתונה, מלצר לא מאשר ולא אישר לעיין בפרוטוקולים של ועדת הבחירות.
מעניין למה.
אור
6 נוב 2020 14:26:01לא דיברתי על ישראל אז לא יודע מה אתה רוצה. הרפובליקנים מרמים ואז מאשימים את הצד השני ואנשים כמוך בולעים את זה בשקיקה, זה לא חדש.
Jonathan
6 נוב 2020 11:32:06זה חלק מהטראמפיזם. אתה זורק משהו "הייתה רמאות! חייבים לבדוק הכל!". ואז מבקש מאנשים להביא ראיות שאין להם אחות.
זה הפוך.
בעולם האמיתי, ובעיקר בבתי המשפט שדנים בנושא – אם אתה חושב שהייתה רמאות באיזשהו היקף שמשנה את פני הבחירות? תביא תיעוד רציני. או שתעוף קיבינימט. זה גם מה שקרה לטראמפ בכל דיון משפטי מאז שהוא התחיל עם השטויות שלו. רק ברשתות חברתיות מבזבזים זמן להביא ראיות לחובבי קונספירציות שהעולם לא שטוח.
דוקטור רזי הופמן
6 נוב 2020 11:46:27אהרון אתה יודע מצוין שהמוציא מחבריו עליו הראייה…
אם לטראמפ אין ראיות הוא צריך לצאת מהבית הלבן. זו הדמוקרטיה, העם אמר דברו.
Yinon Yavor
6 נוב 2020 12:08:36כנל אגב לגבי רמאויות או אי סדרים בבחירות בארץ.
זו הלבנת פני חבר מכוערת במיוחד, לטעון שהיה זיוף ושהתעלמו ממנו. ועוד מול אדם שמעולם לא דבק בו רבב ומכהן כשופט עליון. איפה ההוכחה? הרי במקביל לאמירה כזו מישהו יכול להגיד שבבחירות מס' 3 היו זיופים של דתיים/ימנים/ליכודניקים/ליברמנים/ערבים/כל מגזר אחר, דבר שעלה לצד השני בבחירות.
.
זו טקטיקה נלוזה שראוי להוקיע אותה.
.
.
יודעים מה? איך זה נשמע:
"לא ידוע מי בדיוק עומד מאחורי שוד היהלומים הגדול בירושלים. אין כל הוכחה שהיה זה איש ימין ופעיל ליכוד, אבל אם יתברר שאכן זו זהות השודד, זה יכול ממש להרעיד את אמות הסיפים".
נשמע הגון?
אור
6 נוב 2020 12:13:25טקטיקה נלוזה שתמיד באה מאותו צד
יואש בן טולילה
6 נוב 2020 14:18:10זה למשל:
https://mobile.twitter.com/JamesOKeefeIII/status/1324506707805032454
אני בכנות לא יודע, אני מקווה מאוד שהטענות יידונו בבית המשפט ואם יש לטראמפ ראיות שמצדיקות התערבות אז שתהיה התערבות.
אין דבר יותר קל מלזייף הצבעה בדואר.
.
כל יומיים עותרים פה ב0מול לבגצ והכל בסדר, אני גם בסדר עם זה, כל עוד אלה לא עתירות מטומטמות חוזרות כמו התנועה לפיחות השלטון שרק גורם לפקק בצינורות המשפט.
.
אם הטענות של טראמפ יתבררו כלא נכונות או לא מספקות, אז הרי שביידן צריך להיות הנשיא.
thog
6 נוב 2020 17:56:01🤣🤣🤣😂🤣
ג'יימס אוקיף
thog
6 נוב 2020 17:58:13המדליף הקודם שלו מגוגל חשף בפניך את האמת של טביסטוק ואתה התעלמת וממשיך להתעלם.
לילי
6 נוב 2020 16:35:04אהרון יקר.
אולי לא בבחירות הארציות, אבל ממליצה לך להיכנס לכתבות על בחירות בעיר בית שמש (כדוגמא, לא רק) בעשור האחרון ולראות מה רמאויות יכולות לגרום בארץ.
מנחם לס
6 נוב 2020 16:49:04אהרון, היה עדיף מאד שלא תתערב כי אין לך מושג הכי קטן על ארה"ב. זה היה טראמפ שהטיף לבוחריו ל-א להצביע דרך הדואר. עכשיו הוא אוכל אותה, ואתה אוכל אותה. היה עדיף שתתרכז בישראל.
אור
6 נוב 2020 12:18:48בינתיים גם ג'ורג'יה הולכת לביידן, וכנראה שגם פנסילבניה
מנחם לס
6 נוב 2020 16:49:50ביידן ניצח גם בג'ורג'יה וגם בפנסילבניה
אהרון שדה
6 נוב 2020 12:40:10עומד מאחורי כל מילה שלי על מלצר ובשמחה תידעו אותו אשמח לקבלת תביעת דיבה
הנה מאמר אחד (לדעתי מיני רבים ) של ליבסקנד במעריב מיום 25/01/20
ההקלטה של דברי המשנה לנשיאת בית המשפט העליון, חנן מלצר, שפורסמה השבוע בתוכנית "המילה האחרונה" בגלי צה"ל (מגישים: עירית לינור וקובי אריאלי, עורך: נתנאל דרשן), היא בעיניי אחד הסיפורים העיתונאיים החשובים שנחשפו כאן בעת האחרונה.
מלצר, למי שפספס, נשא דברים בכנס שנערך באוניברסיטת בר אילן, ולצדו היה על הבמה עו"ד שחר בן מאיר, מגיש עתירות סדרתי, הן לבג"ץ והן לוועדת הבחירות המרכזית שבראשה עמד השופט. "אני רוצה להגיד לכם", אמר מלצר לקהל, "עורך דין שחר בן מאיר, מגיעה לו בהחלט הוקרה על הפעילות שלו במערכת הבחירות. אני מאוד הערכתי את זה. איך אומרים (בחיוך – ק"ל) לפעמים הוא קצת מגזים, ומתי שהוא מגזים אז אחת מהשתיים: או שאני רומז לו שיחזור מהעתירה, או שאם הרמז לא נקלט, והעתירה אין לה מקום, אז אני דוחה את העתירה. אבל הייתה לו תרומה מאוד חשובה לדיני הבחירות בעידן הנוכחי, ואני שמח שאתה פה, ואני אומר לכם שמגיע לו, איך אומרים? אתם יכולים למחוא לו כפיים".
מלצר ארגן מחיאות כפיים לעותר, והקהל, כפי שאפשר לשמוע מההקלטה, שיתף פעולה בהחלט. בן מאיר ביקש לחלוק עם הנוכחים את סיפורה של אחת העתירות שהגיש בזכותו של מלצר, ומהשיח שהם ניהלו שם בפומבי ניתן ללמוד כמה דברים על שיתוף הפעולה ביניהם. "אני חוזר מהדיון הראשון", שחזר בן מאיר, "אני אומר לשותף שלי, איציק אבירם, 'תשמע, השופט מלצר רוצה לטפל בכל העניין של פייסבוק בבחירות, אנחנו נכין עתירות בעניין הזה'". "חלק מזה", המשיך בן מאיר ופנה אל מלצר, "אתה הזמנת, בלי שאתה יודע". מלצר, משועשע מהסיטואציה, מיהר לתקן: "טוב, הטעות היחידה שלך זה 'בלי שאני יודע'".
וזאת יש לדעת: שופט בית המשפט העליון, בעת שהוא מכהן כיו"ר ועדת הבחירות, הוא הקובע את כללי האסור והמותר בקמפיין הבחירות של המפלגות השונות. במערכות הבחירות האחרונות הוא קבע מה יכול ומה אינו יכול ראש הממשלה להגיד, אילו מסרים והיכן הוא יכול להעביר, באילו כלים מותר לו להשתמש ואילו עוברים את הגבול. בניגוד ליומיום שלו בבית המשפט העליון, בוועדת הבחירות הוא דן יחיד, ללא שותפים שעשויות להיות להם עמדות אחרות או דעות אחרות.
כל המשפחה יחד בבית? זו ההזדמנות ליהנות ולנצל את הזמן המשפחתי
מעבר לכל זה חשוב לזכור שהתפקיד של יו"ר ועדת הבחירות מתחיל ונגמר באחריות לשמור על טוהר ההליך. מלצר, בשבתו כיו"ר הוועדה, אינו אמור להזמין עתירות ואינו אמור לרמוז לעותרים פוטנציאליים שיעתרו, כדי שיוכל לקבל את עתירתם ולקבוע כללים שהוא רוצה לקבוע. זה נכון כשמדובר בעותר ציבורי, כדוגמת התנועה לאיכות השלטון, וזה נכון פי מיליון כשמדובר בעותר פוליטי, כמו שחר בן מאיר, שעותר תמיד רק נגד צד אחד.
עברתי השבוע על העתירות שהגיש בן מאיר לשופט מלצר בשתי מערכות הבחירות האחרונות. מדובר בכ־16 עתירות, שכמעט כולן הוגשו נגד הליכוד ונגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. אחדות הוגשו גם נגד השרים גלעד ארדן, מירי רגב ונפתלי בנט, נגד הבית היהודי והימין החדש ונגד יעקב ברדוגו, ארי שמאי, גלית דיסטל אטבריאן וערוץ 20.
שערו בנפשכם מה אמורים לחשוב 1,113,617 מצביעי הליכוד כשהם שומעים את המשנה לנשיאת בית המשפט העליון רומז שהוא עצמו דחף את העותר שעתר נגד המפלגה שלהם להגיש את עתירתו. יתרה מזו, מה הם אמורים לחשוב כשהמשנה לנשיאת בית המשפט העליון מבקש מהקהל למחוא כפיים לפעיל הפוליטי שהגיש סדרה ארוכה של עתירות נגד יושב ראש המפלגה שלהם? זה לא נגמר פה. זוכרים את העתירה שמלצר הניח לנו להבין שהוא רמז לעו"ד בן מאיר להגיש אותה? ובכן, העתירה הזאת לא רק שהתקבלה, אלא שהליכוד – שאנשיו כלל לא תיארו לעצמם שייתכן שהם משתתפים כסטטיסטים בהצגה שתוזמרה מעל ראשם – חויב בפסק דינו של השופט מלצר לשלם לבן מאיר עשרת אלפים שקלים על הוצאותיו. זה נראה לכם הגיוני?
מלצר אמר בתגובה לגלי צה"ל: “במשפט החוקתי יש חשיבות ותרומה לעורכי דין הפועלים בתחום זה. ראוי לשבח עורכי דין המגישים עתירות ונוטלים חלק בהליך זה". אכן, יכול להיות שראוי לשבח אנשים שעושים מלאכה טובה בתחומם, וייתכן שעו"ד בן מאיר הוא איש כזה. השאלה היא אם המשנה לנשיאת בית המשפט העליון הוא האיש שמתפקידו לשבח את העותרים שמופיעים לפניו בהיותו הממונה על טוהר הבחירות, במיוחד כשהעותר הוא איש פוליטי מובהק שנלחם נגד צד אחד של המפה הפוליטית.
אני מרשה לעצמי להמר
שאילו היה מדובר בשופט חובש כיפה, שהיה מחמיא לאיתמר בן גביר או לתנועת "רגבים" על עתירות חשובות או מוצלחות שלהם, ומספר שהוא דחף אותם להגיש עתירה כזאת או אחרת, ומתברר שהם אומנם הגישו אותה ושהצד האחר, נקרא לו הצד השמאלי, חטף ממנו עשרת אלפים שקלים הוצאות, והוא גם היה מבקש מהקהל להריע להם – היינו שומעים קריאות רמות בדרישה לכנס את הוועדה לבחירת שופטים כדי לבחור לו בדחיפות מחליף.
יכולנו לומר שזו בסך הכל מעידה חד־ פעמית. שלא צריך לקפוץ כמוצאי שלל רב על כל תקלה בודדת. אז זהו, שאצל השופט מלצר זה כבר מזמן לא תקלה בודדת אלא עניין סדרתי לגמרי. קחו את כל האנרגיות שהוא השקיע במלחמה בליכוד במערכות הבחירות האחרונות ותבינו שיש כאן משהו שאי אפשר עוד להתעלם ממנו; שאת כל הנקודות הללו אין אפשרות אלא לחבר לקו אחד ישר, ארוך ומטריד. זה התחיל באותה חקירה הזויה שניהל בוועדת הבחירות בעקבות "תחקיר הבוטים" המופרך של "ידיעות אחרונות". לא נחזור כאן על הדיונים הארוכים שבהם חקר מלצר צייצנים ליכודניקים בטוויטר על אודות ציוציהם, במחזה שנראה כלקוח ממקום אחר וממאה אחרת. מה שכן חשוב להזכיר הוא שחשפנו כאן כיצד כמה מהקביעות שלו, בהחלטה שפרסם בעקבות העתירות שהוגשו אז נגד הליכוד, נשענו על אמירות שהוא המציא ושכלל לא נאמרו בדיונים שניהל ועל ציטוטים מפוברקים של עדים שהופיעו בפניו, אבל בשום פנים ואופן לא הוציאו מפיהם את מה שייחס להם בנימוקי החלטתו.
אם לא די בהתבטאותו בעניין בן מאיר, ואם לא די במה שעשה בסיפור ה"בוטים", נדמה שהדוגמה הבוטה ביותר להטייה של מלצר באה לידי ביטוי במלחמה שהכריז על מאמצי הליכוד לקבל את המנדט ה־36 שלו בבחירות אפריל 2019. מלצר, שהיה אמור להיות הפרקליט הגדול ביותר של טוהר הבחירות, מנסה כבר חודשים ארוכים באופן תמוה לשכנע את בית המשפט המחוזי להפסיק לדון בדרישות לתקן את העיוותים בספירת הקלפיות. עוד רגע נגיע להתפתחות המעניינת של השבוע בהקשר הזה, אבל קודם נלך רגע לאחור. מיד אחרי בחירות אפריל לכנסת ה־21 נמצאו תקלות וטעויות הקלדה בהרבה מאוד קלפיות. לא זיופים שהוכחתם דורשת חקירה וגביית עדויות אלא טעויות שקל להוכיח בעיון קצר בטופס.
לדוגמה, בפרוטוקול ספירת הקולות אפשר לראות שמפלגה מסוימת קיבלה 40 קולות, אך בטופס הסיכום יוחס מספר הקולות הזה בטעות למפלגה שהייתה רשומה בשורה שמתחתיה. בוועדת הבחירות קיבלו תלונות רבות מהסוג הזה, בדקו ואישרו תיקונים לפי העניין. עמית הלוי הוצב במקום ה־36 ברשימת הליכוד, שזכתה בבחירות ההן ל־35 מנדטים בלבד. הלוי ערער לבית המשפט על תוצאות הבחירות, בטענה שאחרי שקלול כל התיקונים, המנדט השמיני של יהדות התורה צריך לעבור ולהיות המנדט ה־36 של הליכוד. השופט מלצר – מי שהיה אמור להיות הראשון שיבקש לדאוג לאמיתות התוצאות ומי שהוועדה שלו אישרה את כל התיקונים שהציג הלוי לבית המשפט – החליט באופן תמוה להילחם בכל כוחו בניסיונות של הלוי לחשוף את האמת. קודם העלה טענות אישיות נגד הלוי. אחר כך אפשר ליהדות התורה לעיין בפרוטוקולים של קלפיות החשודות ככאלה שאירעו בהן תקלות, אבל הערים קשיים על בקשות דומות של הלוי. בהמשך, כשבית המשפט המחוזי ביקש ממנו להתייחס לטענה של הלוי, שלפיה כל הטעויות שהציג אושרו ככאלה על ידי ועדת הבחירות בראשותו – מלצר החליט לשחק על זמן והשהה במשך שבועות את תשובתו. בית המשפט המחוזי בירושלים, לפחות עד כה, מגלה עצמאות מעוררת השראה, בעיקר לנוכח העובדה שנגדו ניצב המשנה לנשיאת העליון. ביוני האחרון פסקו השופטים אהרון פרקש, משה סובל ודנה כהן־לקח, שחרף דרישתו של השופט מלצר, שביקש מהם לדחות את ערעורו של הלוי, וחרף עמדתו שלפיה אין לאפשר להלוי לעיין בעוד פרוטוקולים של קלפיות שחשודות ככאלה שאירעו בהן תקלות – הלוי ויהדות התורה יוכלו לעיין בפרוטוקולים של עוד 50 קלפיות כל אחת. הצדדים אכן עברו על נתוני הקלפיות, התוצאות הוגשו שוב לבית המשפט, והתברר שאומנם המנדט הנוסף מגיע לליכוד. מה עושים? ובכן, עכשיו שלף מלצר שפן חדש. קוראים לו "כסרא סמיע".
מהנעשה בכסרא סמיע
כסרא סמיע היא מועצה מקומית לא גדולה בגליל העליון שתושביה מצביעים בבחירות בתשע קלפיות שונות. אחרי הבחירות עלו שאלות ותהיות לגבי שלוש מהן. הן לא היו היחידות, כמובן. קוראי הטור הזה זוכרים בוודאי את סיפורם של יותר משמונים חברי ועדות קלפי מהליכוד, שעיקרי עדויותיהם נמסרו לשופט מלצר מיד אחרי הבחירות וכללו טענות קשות לזיופים ולרמאויות, ודבר לא נעשה בקשר לזה. אבל לגבי הקלפיות בכסרא סמיע, שבהן קיבל הליכוד קולות רבים, דווקא דרש מלצר מהמשטרה לחקור ובמהירות. בתחילת הדרך ניסו אנשי יהדות התורה להשתמש בסיפור הקלפיות החשודות בכסרא סמיע כדי לטעון שנוכח החשדות לזיופים, והיות שניתנו בהן קולות רבים מאוד לליכוד, הרי שאין להעביר לליכוד את מנדט המריבה. מלצר, שבשלב הראשון סבר שניתן לדחות את ערעורו של עמית הלוי בקלות, התנגד. על מי שטוען לליקוי
מהותי בבחירות, ליקוי המצדיק את ביטול תוצאותיהן, כתב, יש נטל הוכחה מוגבר. אנשי יהדות התורה, הוסיף, "לא הרימו את הנטל הנדרש להוכחת ליקוי מהותי בקלפיות אלו". עברו כמה חודשים והספירה הרחבה יותר, שלה התנגד מלצר כאמור, הראתה שהליכוד אכן צריך לקבל את המנדט הנוסף.
מה עושים? ובכן, מלצר חשב שזה בדיוק הרגע לשנות כיוון ולהשתמש בסיפור כסרא סמיע. מלצר ידע שהפער לטובת הליכוד בקרב על המנדט כנגד יהדות התורה עומד על קולות אחדים, ושבקלפי חשודה אחת בכסרא סמיע לבדה קיבל הליכוד 350 קולות ופסילתה תעביר שוב את המנדט ליהדות התורה. מלצר החליט לשנות כיוון. אם זמן לא רב קודם לכן גרס שאין לפסול את הקלפי בכסרא סמיע, הפעם הודיע לשופטים את ההפך: חייבים לגרוע מספירת הקולות את הקלפיות החשודות בכפר. למה? "הגם שהחקירה לא הסתיימה וטרם גובשו ממצאים סופיים, ניתן לומר כי נבחן חשד של ממש לזיוף ההצבעה בקלפי האמורה (קלפי מס' 2 – ק"ל), וכבר בשלב זה נמצאו אינדיקציות ראייתיות לכך שבוצעו הליכים לא תקינים בקלפי". עמדה זו הייתה תמוהה, בלשון המעטה. למה לפסול דווקא את כסרא סמיע? ולמה רק אותה? הרי באותו שלב כבר היו עשרות קלפיות חשודות בעיצומה של חקירה. מלבדן היו בתור עוד עשרות קלפיות אחרות שבגינן הוגשה תלונות למשטרה, וזו טרם הספיקה להתחיל בגביית עדויות. אם לא די בכך, מלצר הקפיד שלא לדווח לבית המשפט המחוזי על התלונה המפורטת ששיגר אליו הליכוד בצירוף עשרות עדויות על זיופים במגזר הערבי. במשטרה, שם ספגו ביקורת קשה על היעדר המוטיבציה לחקור את תלונת הליכוד, החלו להדליף באינטנסיביות מהנעשה בחקירת הקלפיות בכסרא סמיע. צרכן חדשות שלא היה בקי בפרטים יכול היה להתרשם בקלות שכסרא סמיע היא בירת הזיופים של ישראל, שרק בה זויפו קולות, ובכלל – נוכח העובדה שהליכוד קיבל שם קולות רבים – שכל זיופי הבחירות בארץ בוצעו לטובת הליכוד.
כך או כך, מלצר הפנה את התלונה בעניין הקלפיות בכסרא סמיע למשטרה וביקש ממנה לסיים את החקירה בהקדם. המשטרה השקיעה בחקירה על אודות הקלפיות הללו הרבה מאמצים, בייחוד בזו שבה הליכוד קיבל 350 קולות ושאותה ביקש מלצר לפסול. מדובר, חשוב להדגיש, בקלפי שאכן העלתה חשד נוכח שיעור ההצבעה הגבוה מאוד שנרשם בה – 97% – ונוכח העובדה שכל המפלגות זכו בה למספר קולות עגול. המשטרה, בחקירה מאומצת, כאמור, מצאה בקלפי זו 600 מעטפות, כולן חתומות על ידי יו"ר ועדת הקלפי, נציגת מרצ, ועל ידי סגנה, איש הליכוד. שניהם, יחד עם מזכיר הקלפי, נחקרו באזהרה. נציגת מרצ טענה שחתימתה זויפה. המשטרה, שלא חסכה אמצעים, לקחה את המעטפות יחד עם דוגמאות חתימה מכל המעורבים, שלחה אותם למעבדה, וממצאים העלו, בסבירות גבוהה, כי לא בוצעו זיופי חתימות. מה כן היה? יושבת הראש, זו שטענה שחתימתה זויפה, היא שחתמה בעצמה על המעטפות. במקביל, בצעד חריג, זומנו למשטרה 98 תושבים שהיו רשומים כמי שהצביעו. 70 סיפרו שהגיעו להצביע, 28 טענו שלא. האם אמרו אמת? לא ברור. ואם היה זיוף, האם הוא היה דווקא לטובת הליכוד? גם את זה אין איש יודע. עכשיו אנחנו חושפים כאן, כי לאחרונה, בשקט בשקט נסגרו כל תיקי החקירה לגבי שלוש הקלפיות בכסרא סמיע, שהיו חשודות ככאלה שזויפו בהן תוצאות הבחירות, בלי להעמיד איש לדין. בנוגע לאחת הקלפיות, קיבלו החשודים כולם, במקביל להודעה על סגירת התיק נגדם, "התראה" שלפיה, "אם יתקבלו נגדך תלונות נוספות, או יעלו חשדות נוספים נגדך בעתיד בקשר למעשים דומים לאלה שבעניינם נחקרת בתיק זה, עלול הדבר להביא להעמדתך לדין בגין אותם חשדות או תלונות". מה יעשה עכשיו מלצר? מה יטען עכשיו כדי למנוע מהליכוד ומעמית הלוי להוכיח שהמנדט ה־36 היה שלהם, אחרי שסיפור החקירה הפלילית בכסרא סמיע נפל? בקרוב נדע.
המערכה לבירור האמת
זו, אגב, לא הייתה סטירת הלחי היחידה שקיבל מלצר השבוע. אחרי שדרש מבית המשפט להפסיק את ההליכים בערעור של עמית הלוי בטענה שאלה הפכו לתיאורטיים מאחר שכבר המשכנו לעבר הבחירות הבאות, פסק השבוע בית המשפט בתגובה על דרישה דומה של יהדות התורה: "איננו רואים להורות על מחיקת הערעור, חרף פיזור הכנסת ה־21". במילים אחרות, המערכה לבירור האמת נמשכת. אין לדעת איך תסתיים הפרשה הזאת, אבל אסור להקל ראש בחשיבותה, גם אם עברנו מאז עוד מערכת בחירות ואנחנו כבר בעיצומה של המערכת השלישית. לסיפור הזה יש השלכות כספיות של מימון בחירות, אבל לא רק זה. אזרחי ישראל, שהולכים לקלפי, זכאים לקבל בסופן של הבחירות את תוצאות האמת של הצבעתם. מי שמזלזל בקול שלנו אינו יכול לעודד אותנו ללכת להצביע. וכאן אנחנו חוזרים אל השופט מלצר. מלצר היה צריך להילחם בכל כוחו כדי לתקן את הטעויות שהתגלו. זו כל מהות התפקיד שלו. ועל רקע זה עצוב ממש לראות שהאיש שמפחד יותר מכולם מחשיפת האמת ומספירה מדוקדקת של הקולות, הוא האיש שבידיו הפקידה המדינה את האחריות להליך הדמוקרטי הבסיסי שלה.
בין שהתנהגותו היא תוצאה של נקמנות ובין שהיא נובעת מעמדתו הפוליטית או שמקורה בחשש ששינויים בתוצאות יוציאו שם רע לעבודתו – כשיושב ראש ועדת הבחירות, המשנה לנשיאת בית המשפט העליון נוהג כך, אנחנו בבעיה. תוסיפו לכל זה את הודאתו במעורבותו בעידוד הגשת העתירה של שחר בן מאיר, ואת בקשתו מהקהל להריע לבן מאיר אחרי שזה הגיש סדרת עתירות נגד הימין ונגד נתניהו, ותחליטו בעצמכם כמה אמון אתם מוכנים לתת בפסיקותיו בכל מה שנוגע לעניינים פוליטיים.
Yinon Yavor
6 נוב 2020 14:14:55זה בהחלט סיפור שלא מריח טוב (תחת "הערת אזהרה" בשל זהות כותב המאמר, אבל נצא מהנחה שהוא נכון בעיקרו). לא כל כך מתרגש מהעניין עם העותר (כל אחד רשאי להגיש עתירה), יותר מהעניין עם הפליק פלאק לאחור בקלפי החשודה.
ועדיין – קשה להאמין שנעשו זיופים בקנה מידה כזה שהיה משנה את המפה הפוליטית בבחירות 1 – ושאף אחד מאלו שהיו אמורים להרוויח מזה לא קם וזעק. לכן, אני לא מאמין בכך, וגם לא מאמין ששופט יסתכן ויעשה משהו פלילי רק בשביל העניין הזה.
אהרון שדה
6 נוב 2020 15:08:14זהות כותב ?
בדיוק מה שיעל דן שאלה אותה והוא החזיר לה האם היית מדברת על זהות הכותב אם היה דרוקר למשל ?.
אשר לאמירה שלך שמלצר לא יסתכן בשביל משהו פלילי אני צוחק ( צחוק מר) הרי הם קובעים מה פלילי ומה לא עיין למשל מני מזוז ,אסתר חיות ועוד .
נו באמת .
הלוואי שמישהו מהם היה מסתכן או מפחד בם מוגנים אבל כנראה שלא תבינו זאת .
dror2
6 נוב 2020 15:30:21אז מה האינטרס של חנן מלצר השמאלן להעביר מנדטים מהליכוד דווקא ליהדות התורה?
ההתבטאות של מלצר אכן לא מוצלחת. ביחד עם זה יש לי פרשנות חלופית לזה – כשבתור יו"ר ועדת הבחירות המרכזית אתה רואה פעם אחרי פעם שמפלגה מסוימת מפרה את חוקי הבחירות ולא מכבדת אותם, ומישהו פועל נגד זה במצבים שאתה לא יכול להתערב בלי עתירה, זה דבר טוב בעיניך.
אפשרי?
S&M
6 נוב 2020 21:49:35מאמר טיפשי מהתחלה עד הסוף.
אני עו"ד, וישבתי בכמה וכמה השתלמויות של לשכת עורכי הדין, אליהם מוזמנים שופטים.
האווירה בכאלה השתלמויות מאוד פתוחה וחברית.
הרבה פעמים שופטים (מכהנים, עדיין בתפקיד) החמיאו לעורכי דין בסגנון שמלצר החמיא לבן מאיר. הרבה פעמים הם ניהלו "ויכוח" או צחקו על תיק שניהלו בבית המשפט, והשופט אמר דברים לא פורמליים מסוג זה שמלצר אמר.
ויותר מזה, דווקא האמירה של מלצר "למעט החלק שלא בידיעתי" או משהו כזה שכתוב למעלה, מעידה שהוא שופט טוב ורציני. למה? כי מה שכתוב שם זה שמלצר מחמיא לבן מאיר שיש לו חלק גדול ביצירת דיני הבחירות בישראל. זה משום שדיני בחירות הם לא מה שהכנסת כתבה, כי הכנסת לא מכסה כל מקרה. דיני הבחירות מתגבשים בפסיקות בתי המשפט. ואלמלא עתירות מכל הסוגים, בין השאר של אותו בן מאיר, לא היו מתגבשים דיני בחירות.
וכשמלצר אומר שזה כן בידיעתו, ואני אלך עוד צעד ואגיד בבוטות – הוא הזמין את העתירות בעניין פייסבוק – זה בדיוק תפקידו. כי לא ייתכן שיהיו דיני בחירות שנכתבו משנות ה-50, עברו עדכונים שונים, ואין בהם שום התייחסות לאינטרנט ולרשתות החברתיות. זו לאקונה בדיני הבחירות, וחשוב מאוד לעדכן את דיני הבחירות שיכללו פסיקות בעניין פייסבוק וטוויטר, וכל הרשתות האחרות.
אלמלא מלצר היה יוזם את זה, הייתי מאשים אותו שהוא טומן את הראש בחול. כי מה שווה שיש חוק שעוסק בפרסום מותר ואסור, אבל החוק הזה לא מתייחס לפייסבוק, כאילו זו אקס טריטוריה שבה הכל מותר כי המחוקק של שנות ה-70 לא חזה את הרשת החברתית?
מה שליבסקינד רואה כהטייה או קנוניה, הוא בדיוק להפך. זה מראה שמלצר עשה עבודה חשובה מאוד! מלצר עודד עתירות בעניין פייסבוק. ואף אחד לא מנע מהליכוד לעתור גם כן, והוא עתר הרבה. זה לא שרק בן מאיר עתר. כולם עתרו. והוא כשופט האחראי על הבחירות קבע מה שקבע. ובתי משפט אחרים שאליהם ערערו דנו בזה וקבעו דברים שעדכנו את דיני הבחירות. ההתפתחות הזו חשובה בדמוקרטיה.
יו"ר ועדת הבחירות הוא לא עציץ שתפקידו להחליט אם מותר לעמוד 100 מטר או 19 מטר מהקלפי. הוא צריך להחליט בעניינים נוספים כמו פרסומים מותרים ואסורים, ואם החוקים לא מתייחסים לפייסבוק, מה עליו לעשות – לעצום עיניים ולהגיד זה לא קשור אלי? הרי בדיוק בשביל זה קיים בג"צ, ועבור זה קיים יו"ר ועדת הבחירות. ובלי שיועלו עתירות כאלה, לא יהיה דיון ולא יתעדכנו חוקי הבחירות.
אז תגיד, אבל הוא שמאלן. נניח שהוא שמאלן. עזוב, לא נניח. הוא שמאלן. אז מה? מחר יהיה נשיא שמרני, שימנה את עצמו ליו"ר, והוא ידון בעתירות כאלה. מה זה קשור? אתה מסוגל להראות הטייה אחת של החלטה כלשהי שנובעת משמאלנותו?! לא. אין כזו. זה בולשיט. כל מה שיש להגיד זה שהוא שמאלן, והוא עודד את בן מאיר שממומן ע"י אירן, מה שאומר שמלצר מומן ע"י אירן להפיל ראש ממשלה מכהן.
חלאס, יש גבול לבכי. זה לא מכובד.
dror2
7 נוב 2020 07:45:34אחלה תגובה, מפורטת ומנומקת. מקווה שיבוא יום והקונספירטורים יתנו לעובדות לבלבל אותם
גיא רוזן
7 נוב 2020 07:55:22אחת התגובות, ב-ה הידיעה.
ברשותך, אני גוזר, שומר, ומשתמש בעתיד.
תודה.
אהרון שדה
7 נוב 2020 18:06:11שום מאמר טיפשי
נתחיל בכך שכל מה שאתה מגיב אליו זה רק האגב אורחא .
רק על חוץ למעשה
ולא התייחסתם לגופם של דברים למעט ינון .
שנית לגוף הטענה תסלח לי שאני צוחק בקול .
כאשר כל ארגוני השמאל למשל עותרים עתירות קוקיוניות הם אף פעם לא מקבלים דרישה להוצאות משפט בניגוד לימין ותבדוק זאת .
הכל עניין של פוזיציה
אהרון שדה
6 נוב 2020 12:49:52הבהרה בארה"ב
1. לא אמרתי שהיו זיופים
2 כן אמרתי שהיו אינדקציות לכך אך אני הקטן מהארץ לא יכול לדעת
3. עוד אמרתי שגם אם לא הייתה רמאות הרי שחלמאות בוודאי שהייתה (ואוכל להסביר למי שרוצה )
4 עוד אומר עכשיו שאני לגמרי לא אפול מהכיסא אם היו זיופים ואיני מדבר על זיופים "רגילים" אלא מערכתיים
5. גם אם היו זיופים ואפילו מערכתיים הרי שאני מסכים שנטל ההוכחה גדול מאד
6. ולכן אני נוטה להניח שיש לטראמפ על מה להסתמך בייחוד שהספידו אותו כל כך הרבה פעמים והוא קם
7. כ"פרשן פוליטי" אני מניח שטראמפ לא אמר את המילה האחרונה גם אם יפסיד …אמנם שמעתי על כך אתמול אך עוד טרם שמעתי על כך הנחתי שזה יהיה כיוונו אם ביידן בגיל 77 יכול אז גם טראמפ יוכל בגיל 78
והוא בונה נרטיב שימים יגידו אם יצליח או לא
ג'ורג' עובדיה הסקרן
6 נוב 2020 16:12:03אם יש משהו טוב בשבת זה שאתה נאלץ לשתוק ל24 שעות, ארון.
אשך טמיר המקורי
7 נוב 2020 13:46:14אז למה לא כל יום שבת?
אהרון שדה
7 נוב 2020 18:02:54ככה זה השמאל הרדיקלי אוהב להשתיק ושישתקו לו …אז קיבלתם את השבתות לחיות בשקר שלכם .
רותם אלרן
6 נוב 2020 12:51:12צהריים טובים דוק, אחלה מעורב.
יש קצת חוסר דיוק במידות, כשגובר 2.16, פורזי 2.21 ובובאן 2.24, גובה מטורף בקבוצה (אם כי צריך להתחשב בזה שבובאן בקושי מקבל דקות).
מאמין שהדיווח על בוקר חוטא לאמת, אין סיבה שירצה לעזוב את פיניקס כרגע, בדיוק כשהם מתחילים ללכת למקום הנכון
אור
6 נוב 2020 13:31:02מישהו שמע מדקסטר?
דקסטר
6 נוב 2020 14:31:26אני פה אל דאגה.
מחכה שהסערה תעבור.
ידעו שזה מה שיקרה, חשבתי שתהיה תרמית גדולה שתתברר תוך שבוע שבועיים.
.
אני רואה שהתרמית היא בקנה מידה היסטורי ויקח יותר זמן. לכן צריך לתת לדמוקרטים להמשיך כי רק ככה אפשר לתפוס אותם על חם.
הדמוקרטים מנסים בכוח לרמות למרות שהם יודעים שיש מעקב מיוחד על הבחירות האלה אבל הם יורים בכל התותחים בתקווה ליצור מלחמת אזרחים. כנראה שיהיו מהומות אחרי שבית המשפט יהפוך לטובת טראמפ.
הייתי מציע לך ולכם קצת צניעות אתם מקבלים מידע יותר מדויק מאשר בחדשות הפייק. פוקס ניוז התעוררו קצת יפה..
.
יראו לכם כמה המפלגה הזו מושחתת ולמה זו הייתה הדרך היחידה גם לקחת את הנשיאות וגם למוטט את השחיתות.
יעלו על 100 אחוז מהזיופים תהיו רגועים ובבית המשפט יוכיחו את הכול.
.
בינואר טראמפ יושבע לנשיא
יואש בן טולילה
6 נוב 2020 14:35:08למה שלא תשלח קצת מקורות
דקסטר
6 נוב 2020 14:42:51כי זה להילחם בתחנות רוח.
כאילו, ממש אמור להיות איכפת לי מי יהיה הנשיא.. חייתי טוב עם אובמה, בוש, טראמפ ואנא ערף.
אבל אחרי שיודעים את הסיפור האמיתי קצת קשה לחזור אחורה.
.
אני מבטיח שהעניינים יהיה יותר רגועים לפרסם פה את המקורות שיש לי.
כרגע זה ממש לא יעזור סמוך עלי "המשחק" יימשך עוד קצת זמן (:
מנחם לס
6 נוב 2020 16:53:39פעם כיבדתי אותך מאד. עכשיו מתברר לי יותר ויותר שאתה לא יותר מטיפש רגיל מהשורה.
S&M
6 נוב 2020 21:53:51חחחח.. הוא מדבר על הפייק שפרסמו טראמפיסטים, שסימנו את המעטפות כדי לתפוס את ביידן בזיופים, ו"הוא נגס בפתיון". יאללה, יאללה. כמה בולשיט מאכילים אתכם ואתם מלקקים את האמצבעות. 😉
דוקטור רזי הופמן
6 נוב 2020 16:20:10דקסטר הנביא
אני מוחה, נגמרו הבירה והפיצוחים….
🙂
יואש בן טולילה
6 נוב 2020 14:21:48כמו שכתבתי בתגובה למעלה:
לא אישית כרגע אין מושג, אני שומע הרבה טענות ואני מקווה שהן יידונו בבית המשפט ואז אנחנו נדע ונבין.
אני קורא הרבה עדויות והרבה דברים, אבל אני לא שופט ואלה גם לא ראיות של בית משפט.
אני כן יודע שמחנה טראמפ כבר שנתיים מדבר על זיופים ככה שאני בהחלט מצפה מהם לblockbuster evidence בבית משפט.
.
בכל אופציה אחרת, אם לא נמצאו זיופים, תוצאת הבחירות הרשמית היא זו שקובעת ואם היא תקבע שביידן ניצח, אז ביידן צריך לכהן, נקודה סוף.
.
ההבדל אגב בין הדמוקרטים לרפובליקנים, הוא שב2016 טראמפ ניצח fair and square, ועדיין היו הרבה קולות דמוקרטיים של לא לכבד את ההחלטה, "הוא לא הנשיא שלי" וכו'. זה טמטום.
אין לי צל של ספק שהרפובליקנים יכבדו את החלטת בית המשפט, שכמו שאנחנו יודעים מלא בשופטים שמרנים, כמו זו שטראמפ דאג למנות.
.
ולכן, הכל מוכן כדי שטראמפ יפנה לבית המשפט וישכנע אותו ואת העולם שהיה זיוף. בכל מצב אחר, עליו לפנות את מקומו ואני מאמין שהוא יעשה את זה.
יואש בן טולילה
6 נוב 2020 14:29:23אגב, יש מדינות רבות בהן לא נדרשת הצגת תעודת זהות במעמד ההצבעה.
נוסיף לזה את העובדה שבאותן מדינות גרים הרבה מהגרים.
מה קיבלנו? תחשבו לבד.
שיטת ההצבעה שם רקובה גם בעיניים אובייקטיביות ובעיקר מעודדת זיוף.
.
האם זה קרה ובהיקף ששינה את תוצאות הבחירות – שבית המדפט יחליט.
דקסטר
6 נוב 2020 14:38:44תוסיף לזה נפטרים שהצביעו חחחח ממש תחיית המתים.
תהיה רגוע יואש. את הנשק מספר 1 של ה NSA. יודעים הכל. לא סתם טראמפ בילי הבחירות התרעם על הזיוף המטורף. הוא ידע הכל.
פתאום טעויות מחשב של 100 אלף קולות, יותר מצביעים מאשר מצביעים רשומים, אנשים מתים, זיופים, זריקת מעטפות של טראמפ, חתימות לא תקינות, טפסים מיובאים מסין. עלו על הכל. מה שנשאר לנו לעשות זה לצפות בסרט מתח עשוי היטב בו הגיבור רגע לפני שמפסיד מקבל טוויסט בעלילה ויוצא המנצח.
נכון, יהיה קשה ל"נאורים" לקבל את זה אבל לאט לאט הם יבינו כמה רימו אותם. בטוח שיהיו כאלה שלא יתאוששו מזה לכן עושים את זה בשלבים. אי אפשר להפיל את הכול בבת אחת. הנטייה של האנשים לדחות את זה.
יש כאן משחק שחמט רב מימדי. תהנה מזה (:
יואש בן טולילה
6 נוב 2020 14:40:31זה מה שחבר שלי אומר לי עוד לפני תחילת הבחירות.
איפה אתה קורא ומתעדכן?
דקסטר
6 נוב 2020 14:44:56לא ב CNN חחחחח
אז חבר שלך בחור חכם.
מה עוד הוא אמר לך בוא נראה כמה הוא עמוק בידע?
יואש בן טולילה
6 נוב 2020 16:29:07כל מה שכתבת ועוד.
המהלך הזה של הדמוקרטים די צפוי ולכן אמורים להתכונן אליו עם סימון של הפתקים המקוריים ועוד כל מיני מלכודות שהם הטמינו.
.
הוא מאלה שחוקרים ומביאים את המידע.
Ljos
6 נוב 2020 16:35:37הבעיה ש"הדמוקרטים" משתמשים בדיו מיוחד שהופק מהדם של הלטאות הנחותות בהיררכיה שלהם שקשה לזהות אותו.
אבל אנחנו עובדים על זה. לא סתם שלחנו אנשים לעצור את הספירה באריזונה. היינו צריכים דוגמית.
ברוך רובין
6 נוב 2020 16:53:52דקסטר אני הצבעתי לטראמפ ואני מתבייש בהתנהגות שלו כרגע, חייבים לכבד את הדמוקרטיה.
הטענות שלו אוויליות לגרמי הנסיון לפסול קולות לגיטימיים בטענות של זיופים הוא בדיחה עצובה (אני רוב חיי פה מצביע בדואר הסיכוי לזייף הוא אפסי), למען השם הוא מנסה לעצור את הספירה במדינות שהוא לא מוביל ולהמשיך את הספירה איפה שהוא מוביל.
.
אני לא אוהב את כל הצעקות הקוזאק הנגזל והמחאות המגוחכות נגד הנבחר שיש פעם אחר פעם בדמוקרטיה, צריך לקבל את תוצאות הבחירות, הפסדת לך הביתה ולא משנה מי.
.
ברכות לביידן אנחנו צריכים לקוות שהוא יהיה נשיא טוב
אני בהחלט מקווה שהוא יפעל , לתמיכה בקהילה הגאה,הגבלת הנשק,איכות הסביבה
טיפול בכלכלה (אני לא מסכים שלעלות מיסים לחברות זה נכון,כיוון שזה יפגע בעיקר במעמד הביניים) וכמובן שאני תומך בקפיטליזם שמאפשרת לאזרח להתעשר הרבה יותר בקלות מאדר במדינה סוציאליסטית.
.
אחד הדברים החשובים ביותר זה לאחד את העם (אסור לתת לקיצונים משני צדדי המפה להתנהל בשבילנו).
.
שינוי אובמה קר למשהו יעיל הרבה יותר לא אכפת לי אם זה מערכת בריאות ממלכתית כמו בלא מעט ממדינות oced, או כמה מה שהולך בסינגפור (הפתרון הפשוט זה לסבסד את לימודי הרפואה, ולהגביל את החזירות של הביטוחים הרפואיים, אבל משום מה אף אחד לא חושב על זה), טיפול במשבר בקורונה לא על ידי הפחדה או שקרים אלא על ידי הסברה.
. חבל לי שהוא לא ימשיך במדיניות של טראמפ כלפי ישראל ושאין לו את מה שצריך כדי להמשיך להילחם בזכויות ובקניין שלנו מול הסינים והסכם.
מנחם לס
6 נוב 2020 16:59:20מספר המטומטמים באתר רק גדל, ויואש בן טולילה מתחיל לצעוד לראש התהלוכה. אתה בכלל מתחיל לעצבן אותי יותר מדי
בארה"ב אין 'תעודת זהות'. ישנו רק רישיון נהגות או SS שכדי לקבל אותו, אתה צריך להוכיח שאתה אזרח או לא. הכל במחשבים. כשאתה מצביע עם רישיון נהגות מיד מופיע על המחשב "מקום לידה", ו- "אזרחות – "
יואש בן טולילה
6 נוב 2020 18:56:16אני מעצבן אותך?
מה תעשה?
תמשיך לקלל? 😆😆😆😆😆
S&M
6 נוב 2020 21:55:43טראמפ מדבר שנתיים על זיופים, והרפובליקאים מדברים 30 שנים על זיופים. מאז ומתמיד הם מתנגדים להצבעות מוקדמות, כי רפובליקאים אוהבים לבוא להצביע, ודמוקרטים פחות. אז ההצבעה המוקדמת היא של דמוקרטים, ולכן הרפובליקאים כבר שנים טוענים לזיופים בדואר, ומתנגדים להצבעה מוקדמת. כלום לא השתנה. הכל שקר.
trusttheprocess
6 נוב 2020 15:14:55כמה בכי , ללקק את הדמעות
טראמפ הפסיד move on
מעניין שאף.אחד לא התלונן על רמאות כשטראמפ ניצח לפני 4 שנים בפנסילבניה, ויסקונסין מישיגן בכמות קולות מאד קטנה .
אתם כמו טראמפ אידיוטים שימושיים, בדיוק כמו שהרוסים משתמשים בטראמפ הוא משתמש באנשים כמוכם להפיץ את השקרים שלו
שיתבע כמה שהוא רוצה, בסוף זה הסתיים כמו כל תביעות שלו , הוא ישלם כסף לנתבע ויכריח אותם לחתום על NDA כדי שלא יפרסמו איזה אידיוט הוא
ג'ורג' עובדיה הסקרן
6 נוב 2020 15:57:10עם כל התגובות הטראמפיסטיות-ביביסטיות המתקרבנות ומתבכיינות כאן חשבתי לרגע שהגעתי לעמוד של הצל. מבאס.
האסוציאציה הפרטית בהחלט שלי מהקעקוע של אייטון: עבד נמלט חושף את סימני ההצלפה על גבו. אין פלא שבוקר רוצה החוצה.
אשך טמיר המקורי
6 נוב 2020 16:38:12זה לא פרטי שלך, גם שלי ונראה לי שזה מכוון
ג'ורג' עובדיה הסקרן
6 נוב 2020 17:35:58ואללה, קלעתי לדעת חכמים. בכל אופן נראה כואב ומטופש באותה מידה. DOMINAYTON עאלק.
trusttheprocess
6 נוב 2020 16:21:02מנחם , אפשר להוציא את השמפניה מהקירור
ביידן ניצח את פנסילבניה והוא הנשיא הבא של ארה"ב
Ogigi
6 נוב 2020 16:37:37מנחם יקירי, לגביי שאלתך : WHAT IS WRONG WITH 70,000,000 אמריקאיים, להלן התשובה.
אנא קרא את הכתבה הנ"ל .שנים אני מסביר לחבריי מהשמאל מדוע הם מפסידים. ישראל היא רמת המיקרו לעולם.
להלן הכתבה המבריקה:
https://newmedia.calcalist.co.il/magazine-01-10-20/m02.html
מנחם לס
6 נוב 2020 17:14:26אוגיגי, תודה שהפנית אותי למאמר הזה. קראתי בעיון כל מילה, והוא מאמר חשוב ביותר לקריאה, ומחשבה.
thog
6 נוב 2020 18:27:45איך להסתובב סביב הפיל בחדר(שהשם שלו מתחיל בק' נגמר במ' עם טלי איפשהו באמצע) ולא לגעת בו כי סיבות.
גיא רוזן
6 נוב 2020 16:42:22תאוריות קונספירציה –
כל כך קל להעלותן על הכתב (בעידן המרשתת – על אחת כמה וכמה).
.
הבעיה?
על מנת שיהפכו מ-"תאוריה" ל-"אמת", הן זקוקות לאותו דבר פעוט וזניח (ממנו בשלב ה-"כתב" הן נוטות בדרך כלל להתעלם) שנקרא "עובדות".
.
אישית, אין לי מושג אם, ומי, רימו בתהליך. בשביל זה יש בתי משפט.
.
מה שאני כן יודע, זה שהטענות של טראמפ כלל אינן קשורות למתרחש בשטח (נגיד והיו רמאויות כאלו ואחרות),
היות וטענתו הראשונה והמרכזית הייתה "עצרו את הספירה!"
הוא מנסה ליצור כללי משחק חדשים במהלך הבחירות.
הוא מנסה לגרום לקולם של מיליוני אמריקאים להפוך ללא לגיטימי (יש מספיק הוכחות חותכות שאכן מיליוני אמריקאים הצביעו בדואר).
.
אז עד לרגע בו יגיע בית המשפט ויחליט שאכן "גנבו את הבחירות"
(קל יותר להביא עדויות לכך שהניסיון להטות את התוצאות הוא דווקא מצד הנשיא המכהן. ע"ע מי שמנהל את רשות הדואר, ההתעלמות של אותו ממונה מהחלטות בית המשפט הפדרלי, וההתנהלות של אותה רשות דואר תחת אותו ממונה מצדו של טראמפ)
אני אמשיך לקרוא את אותן תאוריות קונספירציה, ואגחך.
יואש בן טולילה
6 נוב 2020 16:42:33קצת מצחיק שכל ה0מולנים כאן מתרעמים על טענות טראמפ והרפובליקנים, אז בוא נעשה רגע סדר:
טראמפ הולך לפנות לבית המשפט ואני בטוח שלכל המאוחר, אחרי פסק הדין של בית המשפט, הציבור הרפובליקני וטראמפ עצמו יקיימו את החוק.
.
ואתם ב0מול? פניתם לבגצ באמצעות הג׳ינג׳י מהתנועה לפיחות השלטון כבר 19 פעמים על בחירות שהעם קבע, עם חוק יסוד הממשלה שנבחרי הציבור (ב0מול) חוקקו ב2003.
גם בגצ זרק אתכם מכל המדרגות 19 פעמים ואתם לא מוותרים וממשיכים להפגין, כי…. אתם לא מקבלים את תוצאות הבחירות.
אז 0מולנים יקרים, נא לא להטיף לאחרים איפה שאתם חוטאים גם.
תודה.
אוהב,
דקל.
גיא רוזן
6 נוב 2020 16:55:06אתה ממש לא מבין את המהות של מחאה או הפגנה.
.
מעולם לא טענתי במהלך הפגנה שביבי צריך להיות מודח. תקרא את מה שכתבתי לפני פסיקת בג"ץ –
במפורש כתבתי שבג"ץ חייב לקיים את החוק, והחוק במפורש מאפשר לנתניהו לכהן כראש ממשלה.
.
ההפגנה היא מחאה. היא נועדה להאיר עוולות ולמחות על קיומן.
זה שזה חוקי לכהן עם כתבי אישום, לא אומר שזה צריך להיות ככה לנצח. תפקידה של המחאה (זו שלי, בגינה השתתפתי בהפגנות) היא לבוא למחוקק, ולדרוש שישנה את החוק. לא רטרואקטיבית על מנת להדיח את נתניהו. לשנות כך שמקרה שכזה לא יחזור.
תפקיד נוסף, לא פחות חשוב, זה להשתמש בשטח בשביל להעביר מסר, בשביל לקדם מסר. עד כמה זה מצליח, זה לא משנה, הניסיון הוא חלק מהותי מהדמוקרטיה. מחאת תנועת 4 אימהות זו דוגמה נהדרת למחאה שהשיגה בדיוק את המטרות בגינן היא פרצה, והיא עשתה זאת דרך מאבק על דעת הקהל.
זה לא שונה מהמחאה הכתומה. פינוי גוש קטיף היה צעד חוקי למהדרין. המחאה נגדו?
ברור שהייתה הכי לגיטימית שיש.
מיעוט, לא מחויב לשבת ולשתוק. לפחות לא בדמוקרטיה.
יואש בן טולילה
6 נוב 2020 19:01:35אתה אוהב להגיב להןדעות שלי ב״אתה לא מבין״, ״אין לך מושג״, ״לא נולדת כשזה קרה״ או כל מיני בלבולי ביצים.
.
אתה אולי רוצה להאמין שהמחאה היא ככה וככה אבל כבר העמידו חוקים פרסונליים נגד ביבי והם לא עברו, אז לומר שלא זאת טעות, סליחה, אין לך מושג.
.
התנועה לפיחות השלטון משתתפת אקטיבית במחאה. ויחד איתה עןד כמה תנןעןת אחרת שמשתתפות בעתירות לבגצ כדי לנסות לבטל את ההסכמים הקואליציונליים, הרוטציה, כהונת ביבי כנאשם בפלילים ומה לא.
החוק ברור וכתוב, והגינגי וחבריו ממשיכים לעתור ולא לקבל חיוב להוצאות משפט, ממשיכים לתמול ולספק יחצ להפגנות.
לספר פה שההפגנות או ה0מול בכלל מכבד את הלגיטימיות של שלטון נתניהו זו חרטה.
גיא רוזן
6 נוב 2020 19:15:49אתה מוזמן להמשיך עם החלוקה של "אנחנו" ו-"הם",
להמשיך לראות את העולם מבעד אותה פריזמה צרה ומכלילה.
.
זה ללא ספק מלמד הרבה יותר עליך, מאשר על אמת כלשהי.
.
היות ואתה ככל הנראה לא לקחת חלק בהפגנה כזו או אחרת נגד נתניהו –
הנחרצות שלך, כאמור, מקורה בך, ולא במה שמתרחש בשטח.
לשטח מגיעים אנשים מכל קצוות הקשת הפוליטית. חלקם מוחים על השחיתות, חלקם על המצב הכלכלי, חלקם על חוסר התפקוד של הממשלה, חלקם על הפגיעה המתמשכת בשלטון החוק. כל אחד ודעותיו שלו. הניסיון לצבוע את אותן הפגנות בצבע אחיד של "שמאל", ואז לבטלן כלאחר יד (הרי אלו שמאלנים שמפגינים, אויבי המדינה…)
זה אתה. זו לא המציאות.
את דעותיי בנוגע לחוק וללגיטימיות של שלטון נתניהו כתבתי לא פעם (גם בזמן אמת, לפני שהוגש בג"ץ כזה או אחר).
יואש בן טולילה
6 נוב 2020 19:30:53גיא אני לא צריך שתנתח אותי, תודה.
.
ההפגנות הן הפגנות 0מול שמושכות עוד אנשים מהקורונה, עצמאיים וכן.
הארגון, המימון והאידאולוגיה הן 100 אחוז 0מול.
הרי 0די בן שטרית, אמיר ה0כל, חיים שדמי וכו הפגינו נגד ביבי עוד מ2016 נגד הכיבוש או שיט אחר.
.
ולגבי זה שאתה מקבל את שלטון נתניהו – אחלה. שמח שזה ככה ורק חבל שרוב ה0מול אינו כזה.
ברוך רובין
6 נוב 2020 16:58:14יואש אני הצבעתי לטראמפ ואני מתבייש בהתנהגות שלו כרגע, חייבים לכבד את הדמוקרטיה.
הטענות שלו אוויליות לגרמי הנסיון לפסול קולות לגיטימיים בטענות של זיופים הוא בדיחה עצובה (אני רוב חיי פה מצביע בדואר הסיכוי לזייף הוא אפסי), למען השם הוא מנסה לעצור את הספירה במדינות שהוא לא מוביל ולהמשיך את הספירה איפה שהוא מוביל.
.
אני מתרעם על ההכללות הגסות שעושים פה ועל הגזענות, כלפי ציבור שלם רוב הרפובליקנים ממש לא תומכים בטראמפ בהתנהגות שלו, הנסיון לצייר ציבור שלם כמפגר הוא גזענות ומבייש לא פחות מהתנהגות של טראמפ כרגע.
.
אני לא אוהב את כל הצעקות הקוזאק הנגזל והמחאות המגוחכות נגד הנבחר שיש פעם אחר פעם בדמוקרטיה, צריך לקבל את תוצאות הבחירות, הפסדת לך הביתה ולא משנה מי.
.
ברכות לביידן אנחנו צריכים לקוות שהוא יהיה נשיא טוב
אני בהחלט מקווה שהוא יפעל , לתמיכה בקהילה הגאה,הגבלת הנשק,איכות הסביבה.
טיפול בכלכלה (אני לא מסכים שלעלות מיסים לחברות זה נכון,כיוון שזה יפגע בעיקר במעמד הביניים) וכמובן שאני תומך בקפיטליזם שמאפשרת לאזרח להתעשר הרבה יותר בקלות מאדר במדינה סוציאליסטית.
.
אחד הדברים החשובים ביותר זה לאחד את העם (אסור לתת לקיצונים משני צדדי המפה להתנהל בשבילנו).
.
שינוי אובמה קר למשהו יעיל הרבה יותר לא אכפת לי אם זה מערכת בריאות ממלכתית כמו בלא מעט ממדינות oced, או כמה מה שהולך בסינגפור (הפתרון הפשוט זה לסבסד את לימודי הרפואה, ולהגביל את החזירות של הביטוחים הרפואיים, אבל משום מה אף אחד לא חושב על זה), טיפול במשבר בקורונה לא על ידי הפחדה או שקרים אלא על ידי הסברה.
. חבל לי שהוא לא ימשיך במדיניות של טראמפ כלפי ישראל ושאין לו את מה שצריך כדי להמשיך להילחם בזכויות ובקניין שלנו מול הסינים והסכם.
מנחם לס
6 נוב 2020 17:15:47כל הכבוד, ברוך!
יואש בן טולילה
6 נוב 2020 19:04:56כל הכבוד אה?
ואם טראמפ היה מנצח היית מקלל אותו, כמו שעשית בשנה פלוס האחרונה.
ברוך רובין
6 נוב 2020 19:28:09יואש אני יכול לשלוט על ההתנהגות שלי לא על השאר.
thog
6 נוב 2020 17:17:23ברוך
אין לך מה לדאוג מביידן. הוא ידאג לאינטרסים שלך יותר משהוא ידאג לאינטרסים שמעניינים אנשי שמאל, ואתה תשמע הרבה יותר תלונות כלפיו מהשמאל משיהיו לך למעשיו.
ברוך רובין
6 נוב 2020 17:48:22טוג אני ממשיך את הדיון על צ׳ה למטה.
יואש בן טולילה
6 נוב 2020 19:04:27אני לא מבין מה אתה רוצה.
אם יעתור והעתירה לא תתקבל בהרכב המאוד ידידותי לו כרגע,, והוא ימשיך לטעון לזיופים ולא יקבל את ההכרעה, אני ואני בטוח שגם אחרים נקבל את התוצאות.
.
לא מבין מה הבעיה, יש לו טענה, שילך לבית המשפט ושם זה יתברר.
מה הבעיה בזה? ומה זה קשור לקונספירציות?
אם הוא הולך לעתור אז אולי יש לו הוכחות, זה גם קונספירציה? נראה לכם שהוא ילך לבית המשפט ויספר להם סיפורי מעשיות, יצפה שהציבור והשופטים יאמינו לו על חרטות?
אם הוא יבוא לשם עם חרטות אז הוא יאבד מהלגיטימיות שלו ושל הטענות שלו. נורא פשוט.
ברוך רובין
6 נוב 2020 19:13:23יואש זה הנשיא הראשון שטוען לזיופים שלוש חודשים לפני הבחירות, ובבחירות עצמם, הוא מנסה להטיל כתם בשיטה, למרות ששום טענה לא קונקרטית וללא הוכחות, הנסיון לבטל חלק מהקולות שהצביעו בדואר הוא מנוגד לכל רעיון דמוקרטי.
למען השם. טראמפ קורא לבטל את הספירה איפה שביידן מוביל ואיפה שהוא מאחור כמו באריזונה הוא מבקש להמשיל לספור.
הלגיטימיות שלו נעלמה אצלי ברגע שהוא לא מקבל את ההצבעה ואת רצון הבוחר וזה מהותה של הדמוקרטיה .
עד עכשיו זה היה מהצד של הדמוקרטים שטענו שגנבו את הבחירות.
יואש בן טולילה
6 נוב 2020 19:20:59אני כרגע בוחר בכלל לא להחליט שום דבר, לא שמישהו שואל אותי.
אם לטראמפ יש הוכחות הוא יציג אותן בבית המשפט, לא בהכרח בציוץ בטוויטר.
.
יש לו זכות בחוק לפנות לבית המשפט, מה הבעיה להשתמש בה?
הרי אם אין שם כלום, יזרקו אותו מכל המדרגות.
S&M
6 נוב 2020 21:59:36כבוד!
Ljos
6 נוב 2020 17:29:30אל דאגה, האח יואש. הכל חלק מהתוכנית. גם לבג"צים בארץ יש תפקיד חשוב בתוכנית המרכזית. הכל קשור אחד לשני, כמו שבעצמך אתה שם לב כשאתה מנסה לחבר בין המקרים. לא נשאיר להם מקום להתחבא. לא עכשיו, כשכל כך הרבה אנשים כבר חשופים לאמת.
לילי
6 נוב 2020 19:48:07חשבתי לענות לך ברצינות.
אבל אתה כותב 0מול ורק מטנף את המקלדת.
ככה שאין לי מה לדבר איתך, כל עוד לא תדע לכבד את מי שעומד ממולך.
דבר שלפי הצורה בה אתה מתכתב, אתה ממש ממש לא יודע לעשות.
יואש בן טולילה
6 נוב 2020 19:58:300מול זה לא בסדר, אבל לקרוא לימין סרטן, בבונים, טיפשים, עיוורים, מושחתים, מסיתים, בהמות. זה בסדר.
Avri
6 נוב 2020 22:18:36לא, סרטן, בבונים וכיוב זה מאוד (מאוד) לא בסדר. זה גם לא הצדקה לטינוף היומיומי שמגיע מכיוונך.
יואש בן טולילה
6 נוב 2020 23:37:20הטינוף היומי שנקרא ״0מול״?
אה, אחלה, זה באותה קטגוריה עם סרטן. הבנתי.
תודה.
אוהב.
דקל.
לילי
6 נוב 2020 22:50:30אנשים פה באתר מדברים מאוד מכבד בסך הכל, ביניהם לא מעט אנשי שמאל וגם לא מעט אנשי ימין.
אתה מהבודדים שיוצאי דופן (לצערי לא היחיד).
רק נקודה למחשבה.
ולא, לקרוא למצביעי ימין בשמות שאמרת זה לא בסדר באותה המידה ומעולם לא נהגתי כך כמו גם רוב מגיבי האתר.
אוסיף שלכבד את הצד השני ולהתנסח הצורה יפה ונעימה זאת הדרך לנהל דיון – על כל נושא לא רק פוליטיקה, ממליצה לך לעשות השתדלות ללכת בכיוון הזה.
יעשה לך רק טוב ויגרום לאנשים להקשיב לך יותר.
ברוך רובין
7 נוב 2020 01:24:37סליחה לילי את עוצמת את העיניים, אני באופן אישי לא ירד לרמה של אחרים, אבל יש פה מתקפה בלתי פוסקת על מצביעי הימין, שלא זוכה לגינוי. כשיואש מתנהג אותו דבר הןא זוכה למטף קללות וזה מסריח מצביעות.
דוקטור רזי הופמן
7 נוב 2020 04:36:58+100
ברוך רובין
6 נוב 2020 17:04:13לגבי הטענות השקריות של לזיופים, למען השם יש אבטחה כבדה על הקלפיות ג’ורג’יה היא מדינה רפובליקנית עם סנטור שהוא סופר רפובליקני, טראמפ צריך להזמין את חברת ההובלות וללכת הביתה, זה מהותה של הדמוקרטיה החלטת הרוב בהתאם לשיטה. צריך לקוות שביידן יהיה נשיא טוב ולאחל לו בהצלחה
דוקטור רזי הופמן
6 נוב 2020 17:21:08+100
צריך לקבל את החלטת הבוחר וזהו.
טאמפ נכשל וצריך ללכת נקודה.
יואש בן טולילה
6 נוב 2020 19:06:23רזי, אז אתה כבר מכיר את הטענות של טראמפ והחלטת שאין בהן כלום וזהו?
ברוך רובין
6 נוב 2020 19:16:32יואש אני מכיר את הטענות שלו אני קורא את מה שהוא כותב בטוויטר הוא טוען שיזייפו חצי שנה לפני הבחירות,
כמובן שבדקו את מערכת הדואר עשרות אלפי פעמים,כמעט בלתי אפשרי לזייף שם, עדיין זה לא מונע מטראמפ לשקר בנושא כזה.
דוקטור רזי הופמן
7 נוב 2020 04:41:22יואש או דקל או מי שלא תהיה, טראמפ היה (בלשון עבר) מצויין לישראל לפי נקודת המבט שלי אבל הוא הפסיד בבחירות בגלל כל מיני סיבות שחלקןקשורות באופי שלו ובטעויות שעשה. הוא לא ימשיך לטעות כי תם זמנו. אין לו קייס ממש כמו שברוך אומר. יעשה קצת רעש ורוח ויעזוב את הבית הלבן.
ברוך רובין
6 נוב 2020 17:10:16פשוט מכעיס לקרוא את הזבל והגזענות הזאת כלפי 70 מליון מצביעים, אני מקווה שאתר מרכז רק את המיעוט הקיצוני של הצד השמאל.
מנחם לס
6 נוב 2020 17:27:42ברוך, זה לא 'זבל' ולא 'גזענות'. זוהי שאלה אמיתית שאני שואל אנשים אינטיליגנטים כמוך שהצביעו עבור טראמפ (עזוב את ישראל. הוא נשיא ארה"ב, לא נשיא ישראל): :"כיצד אפשר להצביע עבור נשיא המשקר כל הזמן, שניכשל ביותר במלחמתו בקורונה, המנסה להרוס עקרונות דמוקרטיים עליהם נבנתה המדינה, וחושב על עצמו – ואני אומר זאת בכל הרצינות – במקום על מה טוב לאומה. נשיא שלא מוכן לנקוף אצבע על מנת למנוע זיהום היקום לדורות הבאים, ושישנם לו יחסים בלתי מובנים עם האדם המסוכן ביותר בעולם – פוטין. אגב, הוא משקר גם על הבראת הכלכלה (עוד לפני הקורונה).
אני מבין שלרדניקים מאומה לא משנה. הם רואים "MAKE AMERICA GREAT AGAIN" וזה ידר מוביל אותם לראש השיירה. הם לא חכמים מספיק לשאול את טראמפ: "למה לא עשית את ארה"ה "שוב גדולה" בארבע השנים האחרונות? אבל אתה, ועוד כמה חברים טובים שלי?
זה פשוט לא מובן לי.
ברוך רובין
6 נוב 2020 17:47:33מנחם לא מעט אזרחים מצביעים ממניעים אידיואלגים, שביידן אומר שהוא יעלה את המיסים הוא פוגע במעמד הביניים ולא בעשירים (שרובו הצביע לטראמפ), יש גם דברים חיובים בקנדציה של טראמפ כמו הנסיונות לתקן את העוול והקניין עם הסינים, אני באופן אישי כאשר אני מצביע ישראל היא השיקול העיקרי בזה שאני נותן את הקול שלי.
כמובן שיש המון דברים שאני מתנגד להם כמו השיסוע השקרים, הנשק…
.
אם אתה מסתכל על הקדנציה של טראמפ ב3 שנים הראשונות הוא באמת שיפר את המצב בעשרות מונים באמריקה האבטלה הייתה 3.5% אחוז, הכלכלה הייתה בשיאה בכל מצב. הבעיה שלו שהוא לא מסוגל לטפל במשברים ועל זה הוא עף.
trusttheprocess
6 נוב 2020 17:50:24לא שאני בעד לעלות מיסים אבל ביידן אמר שהוא יעלה מיסים רק לאנשים שמרוויחים יותר מ 400 אלף דולר בשנה וזה מאד רחוק ממעמד הביניים
ברוך רובין
6 נוב 2020 19:18:14400 אלף דולר זה לא מעמד הביניים? אתה לא מתייחס למס חברות שיפול גם על מעמד הביניים, אמזןן גוגל … ימשיכו להתחמק.
trusttheprocess
6 נוב 2020 19:52:58מעמד הביניים בארה"ב מרוויח בין 60 ל 100 אלף דולר
מאד רחוק מלהיות 400 אלף
גם מס החברות יבנה בצורה כזאת שחברות כמו אמזון, גוגל , פפסי ואחרות ישלמו יותר מה 0 אחוז מס הכנסה .
פאקינג טראמפ שילם $750 דולר
זה לא הגיוני, אני שילמתי עשרות אלפי דולרים ואמזון משלם 0
ברוך רובין
6 נוב 2020 20:38:35באמזון הוא לא יגע אותו דבר גוגל… יש סיבה למה הם תומכים בדמוקרטים, יש להם צי של רואי חשבון שמקבל כמויות אדירות של כסף כדי להתחמק מהתשלום.
trusttheprocess
6 נוב 2020 20:42:16גם לטראמפ יש הרבה חברות ענקיות שתורמות לו ונמצאות באותו מצב , טראמפ לא עשה כלום , ביידן אולי יעשה שזה הרבה יותר ממה שטראמפ לא עשה.
רואי החשבון עובדים לפי לופהולס בחוק,ביידן צריך ויכול לסגור את זה
ברוך רובין
6 נוב 2020 20:48:52נקווה שיהיה כך, עדיין בלי ייתרון בסנאט הוא לא יעשה כלום. את טראמפ זה לא עניין.
Avri
6 נוב 2020 23:06:18ברוך, אם 400 אלף זה מעמד ביניים אני לא רוצה לחשוב איזה מעמד אני.
–
לגבי האבטלה, די עם זה, אתה אדם אנטליגנטי, על מי אתה עובד, אובמה הוריד את האבטלה ל4.7 אחוז, וטראמפ גילח עוד אחוז על ידי ביטול חקיקה סביבתית. ממש תותח.
ברוך רובין
7 נוב 2020 05:01:42כלכלת ארצות הברית הייתה מדהימה ב3 הראשונות תחת טראמפ . שיעור הצמיחה היה 2.5%, והשכר בניכוי אינפלציה עלה ב-2.1% בכל שנה. בפברואר לפני תשעה חודשים שיעור האבטלה ירד ל-3.5% ושיעור העוני ירד ל-10.5% זה הנתונים הכי נמוכים מאז שהגעתי לארהב זה מדהים
המשגיח
6 נוב 2020 17:14:20יאללה שיגמרו עם זה מהר כבר
Ljos
6 נוב 2020 17:31:08למה? אני בעד להקים תקופה היסטורית חדשה. היה לנו את "לפני הספירה", "אחרי הספירה" ועכשיו התקדמנו ל"בזמן הספירה".
דוקטור רזי הופמן
6 נוב 2020 17:23:25אם אני פנס, הייתי תופש את טראמפ בחיבוק אבהי כזה ואומר לו בחביבות, ידידי הפסדנו, צריך להעביר את השלטון בצורה מסודרת ובלי בעיות. יש קורונה וזו בעייה מספיק גדולה לעם האמריקאי בזמן הזה.
Ljos
6 נוב 2020 17:36:28אם אני פנס, אני כנראה עדיין כועס שמותר לגייס נשים ולהט"בים לצבא.
ברוך רובין
6 נוב 2020 18:08:02טוג ידידי לגבי צ׳ה אתה צודק בחלק מהדברים המקורות העיקריים הם הבירוקרטיה של ג’ון לי אנדרסון והמכתבים שכתב בוא נחזור לציטוט של לי אנדרסון,
I have yet to find a single credible source pointing to a case where Che executed "an innocent". Those persons executed by Guevara or on his orders were condemned for the usual crimes punishable by death at times of war or in its aftermath: desertion, treason or crimes such as rape, torture or murder. I should add that my research spanned five years, and included anti-Castro Cubans among the Cuban-American exile community in Miami and elsewhere.
הבעיה העיקרית שלי בנקודה שלאנשים האלו לא היה משפט. והיו יכולים פשוט להאשים אותם בכל דבר.
.
בהרחבה
אתה צריך לחזור לשנות ה60 ולזכור מי היה השליט מה אופי המדינה… שלי אנדרסון אומר לא היו חפים מפשע זה אומר שהממשל הקובני חשד שהם אשמים? לא מעט אנשים שצ׳ה הוציא להורג לא עברו משפט כהלכה, באותה תקופה הממשל הקומוניסטי היא חוק שנקרא בספרדית el ley de peligrosidad (חוק הסכנה), משמע אומר שמספיק שלא באת לממשל קובה בעין לא טוב אתה חשוד.
.
זה למה השוואה להוצאה להורג של אייכמן לא נכונה, המשפט של אייכמן מתועד טוב מאוד בממשל דמוקרטי,
thog
6 נוב 2020 18:20:26ראשית, למה אתה מגלה לנייטרלי שמדובר על אייכמן?
מה זה לא עברו משפט כהלכה?
בעוד ניתן לומר זאת על האנשים שהוציא להורג השטח במהלך המהפכה, וכאמור החוקים במקרה זה הם שונים מבמשפט אבל תחת התנאים משפטי שדה הם מציאות הכרחית, לא משנה כמה זו מציאות נוראית שהיה עדיף בלעדיה, ולקרוא לזה רצח זה לא סטנדרט מקובל בשום מקום לרצח.
על בסיס מה אתה אומר זאת לגבי המשפטים שלאחר המהפכה?
על פי הראיות אף אחד שם לא הוצא להורג על פי העקרון שהצגת כאן. מדובר באנשים שנשפטו על פשעי מלחמה והתעללות בקובנים שהדרישה להעמידם לדין הגיעה מהתושבים שחוו את נחת זרועם ולא מהמהפכנים שתפסו את השלטון.
ברוך רובין
6 נוב 2020 18:46:49תודה כתבת פה כמה דברים, אני אתייחס אליהם במספר נקודות.
1.משפטי שדה זה שונה לגמרי ממשפט רגיל, בשלטון קומוניסטי במיוחד במהלך המהפכה לא הביאו להם עורך דין, כמובן שלא נתנו להם להציג ראיות והגזר דין היה ידוע מראש, בוא נגיד שלא היה הפרדת רשויות בין הרשות המבצעת לשופטת .
.
נוסיף את זה את האהבה של צ׳ה להרג אנשים כמו שמתואר במכתבו, ונקבל תמונה עצובה מאוד. צריך לציין שאני באופן אישי לא רואה הבדל בין הוצאה להרג של חף מפשע לרצח.
אני מסכים איתך שזה לא מקובל משפטית בשום מקום לקרוא לזה רצח.
.
לאחר המהפכה אני מסכים איתך, הוא ביצע פשעי מלחמה רבים לפי אמנת גנב׳ה (שיש לציין שהממשל שם לא היה חתום עליה).
thog
6 נוב 2020 19:42:45אוקיי, אז הפרספקטיבה שלך שונה לחלוטין משל דר' ניייטרלי לשיטתו מנה רוצח בגלל תפקידו המהלך מה שקרה במשפטים של אחרי המהפכה.
בין אם זה נכון מאוד לא, אני לא חושב שכמה בן אדם אוהב או לא אוהב להרוג אנשים רלוונטית לבחינה של האם הם ביצעו רצח או לא.
אז נותרה השאלה, מי בדיוק האנשים שהוא הוציא להורג שהיו בברור חפים מפשע?
ברוך רובין
6 נוב 2020 20:36:41אני מתייחס לתפקידו כמובן במהלך ההפיכה,
מחקר שנערך אצלנו (ארהב) גילה ש4.1 אחוז אצלנו בעת המודרנית נהרגו כאשר היו חפים מפשע
https://www.google.com/amp/s/amp.theguardian.com/world/2014/apr/28/death-penalty-study-4-percent-defendants-innocent
.
בעת מהפכה במשטר קומוניסטי במשפט שדה לא אובייקטיבי ,שהשופט והמוציא להורג חובב הרג כנראה הרבה יותר, בטח שהוא נקט בגישה לא מתפשרת לכל מי שחשב שהוא אויב.
לא מעט אנשים הוצאו להורג ונשפטו על לא עוול בכפם תחתו.
thog
6 נוב 2020 20:51:07ברוך
בברור חף מפשע אומר, במקרה שמנסים לקבוע רצח, שחפות מפשע זאת הייתה ידועה למבצע.
ברוך רובין
6 נוב 2020 21:05:35אם לא נבדקה חפותו, ולא נתנו לו את האפשרות להוכיח זאת, ורק בדיעבד התגלתה הטעות, האם המבצע לא אשם?לדעתי זה נסיון להוריד אשמה מרוצח.
.
אצלנו גם שהטעות קורה מדובר במשפטים מתועדים עם עורכי דין מושבעים, שופט ולכן זה שונה.
thog
6 נוב 2020 21:23:15אתה מניח כאן דברים שאין להם ראיות.
ברוך רובין
6 נוב 2020 19:38:55טוג שאלה לי אלייך אתה מגדיר את המוציא להורג של מאיר טוביאנסקי (איסר בארי) כרוצח?אצלי בהחלט הוא נחשב כזה.
thog
6 נוב 2020 19:56:28רוצח? לא
לדעתי לא ניתן להשליך על בסיס חפות מפשע שמתבררת מעובדות רק בדיעבד.
ברוך רובין
6 נוב 2020 20:56:50אוקי ידידי, אז זה ההבדל העיקרי אצלנו, אני רואה כל הוצאה להורג ללא משפט הוגן כרצח. זה למה ג׳ה אצלי בהחלט ברשימה של הרוצחים.
thog
6 נוב 2020 21:00:51אוקיי. זה נקודת מבט שניתן לקבל ולהבין.
אבל איך אתה קובע מה זה משפט הוגן?
האם צריכה להיות מערכת משפט כלשהי בשביל משפט הוגן?
האם צריכה להיות תשתית חוקית כלשהי בשביל משפט הוגן?
ברוך רובין
6 נוב 2020 21:14:51כמובן שחייב יש הגדרות שונות למשפט הוגן, להרחיב אותם ייקח לי טיפה זמן, אני הולך לפי ההגדרה שבחוקה שלנו וההגדרה בחוק הבין לאומי שנכתב ב1948.
thog
6 נוב 2020 21:25:35I'll wait
ברוך רובין
7 נוב 2020 01:27:58ידידי לא שכחתי אני אכתוב לך את השאר מחר, הבת שלי והנכדות אצלי דחינו את הטיסה לקאבוס, ליום ראשון .
thog
7 נוב 2020 01:38:31קח את הזמן
Family first
ברוך רובין
7 נוב 2020 04:51:47אוקי יש לי זמן כעת,
הליך משפטי הוגן חייב לכלול כמה דברים בסיסיים שמתקיימים במספר מקומות שונים בהיסטוריה של האנושות שהעקרונות שלהם מתחילים עוד במשפט העברי עוברים למשפט הרומי ונכתב עליהם לראשונה במנגה קרטה,
.
הם עברו מספר שינויים בהיסטוריה שהתיקונים האחרונים שלהם למיטב ידעתי הם בחוק הבינלאומי שנכתב ב1946 ולפי החוקה. אבל היסודות שלהם נשארו די דומים בראי ההיסטוריה.
.
העיקרון הראשי והחשוב ביותר זה שופט נטול פניות בלי דעה קדומה (אצלנו זה חבר מושבעים גדול ואקראי), במהלך המהפכה שכל מה שצריך שתהיה מואשם זה חשד מהשלטון הקובני ,תחת ידיו ואופיו של ג׳ה ברור לנו שזה לא היה המצב בטח שהוא כתב דבר כזה ביומנו .
see it printed in the night sky that I … howling like one possessed, will assault the barricades or the trenches, will take my bloodstained weapon and, consumed with fury, slaughter any enemy who falls into my hands.”
.
העקרון השני והלא פחות חשוב אבל מתקשר לראשון זה לשמוע את הצד המשפט , המשפטים שנערכו היו קצרים מאוד ״משפטי שדה״ לפעמים דקות בודדות, כשהשופט לא אובייקטיבי הגזר דין ידוע מראש, ואינו משפט הוגן.
בביוגרפיה של לי אנדרסון הוא מציין מספר הוצאות. להורג החשובה ביניהם של סוסה בלנקו שהאשמה הייתה על הפצצות בסיארה מרסטה. המשפט שלו שודר בטלוויזיה על פניו הכל בסדר. אממה פידל קסטרו הבטיח לפני המשפט שהוא יוציא אותו להורג העדים שהיו ב״משפט״ היו עדי שקר שלא היה להם מושג קלוש בכלל על מקרה וסתרו אחד את השני, פידל קסטרו נאלץ לעצור את השידור באמצע, הדיין הגזר דין היה ידוע מראש, זה לא משפט הוגן אפילו לא קרוב.
.
כמו שכתבתי לך בהתחלה יש עוד מקור שהוא טיפה פחות מפורסם מהביוגרפיה של לי אנדרסון שמציירת תמונה נוראית על ג׳ה Che Guevara’s Forgotten Victims, המחברת של הספר מריה ורלו חקרה ותיעדה במשך שנים את האנשים שהוצאו להורג תחת ידיו של גה.
thog
7 נוב 2020 13:13:39בסדר, זה לא ממש עונה על השאלה שלי אז אחדד אותה.
יש מדינה בה שלטון רודני שמתעלל בתושביה ומבצע בהם פשעים נגד האנושות.
קבוצת אנשים מתארגנת כדי להלחם נגד השלטון הזה.
מטעמי המציאות של הכמות שלהם והמצב שלהם אין ולא יכולה להיות להם מערכת משפט.
על פי איזה חוקים הם צריכים להתנהל?
כאשר מישהו מפר את החוקים שהם אימצו לעצמם, כיצד הם אמורים לשפוט אותו?
האם הם יכולים לקיים משפט הוגן?
ברוך רובין
7 נוב 2020 14:23:49אוקי הבנתי את השאלה שלך האמת שאין לי תשובה טובה לכך,
.אני בהחלט לא יודע האם המצב איפשר להם לקיים משפט הוגן, מה שאפשר לדעת בוודאות זה שגם אם המצב אפשר להם הם לא רצו לקיים.
.
אני אתן לך נקודה למחשבה ,ואחזור לשאלה שלך במצב מלחמה האם הם אמורים לשפוט כל אדם שעבר על החוקים בצורה זהה? אני חושב שזה אחד הדברים הבסיסיים למשפט הוגן.
* ידוע לנו שצ׳ה גאווירה חס על פקודו לאלו סרדינס שרצח אישה וסירב לבצע את ״המשפט ״ שזה נגד את האינטרסים שלו.
.
אני נותן לך קישור לספר שמספר על קורבנותיו של גאווירה, בזמנך הפנוי תקרא אותו בהחלט שווה קריאה.
https://foresightcuba.com/wp-content/uploads/2019/10/Che-Guevara-Forgotten-Victims.pdf
thog
7 נוב 2020 14:55:14כשאתה קובע שהם לא רצו זה מבוסס על?
איזה אינדיקציה יש לך שמבחינתם הם קיימו משפטי שדה לא הוגנים תוך כדי שהם מודעים לכך ושזה היה חסר חשיבות עבורם?
השאלה שלי היא למעשה מכוונת למקרה הכללי.
האם התארגנות של אנשים ללחימה במשטר יכולה לקיים משפט הוגן או האם הם חייבים להיות רוצחים באמות המידה שלך או להיות קדושים ולמעשה להבטיח כמעט בוודאות את כשלונם?
האם למעשה רק למדינות מסודרות עם מערכת משפט מותר להלחם עבור תושבים של מדינה שזוכה ליחס לא אנושי מהמשטר שהם חיים תחתיו?
הקוריוז
6 נוב 2020 18:43:51ברור שהיו זיופים. מה נראה לכם יש בחירות בלי זיופים? 😂😂😂 זה בסדר 2 הצדדים בטח זייפו. גם בעבר זייפו.
נראה לכם ב300 מיליון איש אין זיופים ויש פיקוח בכל מקום כאילו אי אפשר לשחד את המפקח הצדיק….
ברוך רובין
6 נוב 2020 18:48:48שמעון שתהיה בריא זה לא מפקח אחד אלא אלפים של אנשים, קשה נורא לזייף את הבחירות בדואר דורשים ממך המון פרטים מותר לך לשלוח את המעטפה במיקום ספציפי לאזור המחייה שלך. טראמפ מביך פה
הקוריוז
6 נוב 2020 21:45:15מה זה מפקח ברוך? אם מישהו שם בדואר טראמפ והמפקח מזין אותו כביידן מי בודק?
הקוריוז
6 נוב 2020 21:44:18איזה חרבון של זלגיריס הובילו 86 81 החטיאו לייאפים מביכים וטברס ניגב אותם חבלז איזה ענק חח
יואש בן טולילה
6 נוב 2020 23:38:22טוב, אז על ״התקלה״ במחשבי הבחירות במישיגן שמעתם?
Ljos
7 נוב 2020 00:00:49אה, אל תדאג בקשר לזה, האח יואש.
זה בגללנו. אח נלהב מדי ניסה להעניק יותר מדי קולות לדוצ'ה טראמפ. אבל בעיר שחורה ודמוקרטית מאוד כמו מישיגן, אף אחד אצלנו בועידה לא חשב שיאמינו לזה. והדבר האחרון שאנחנו רוצים זה להעלות את חשדות ה"דמוקרטים".
התקלה הייתה ניסיון לתקן את זה ברגע האחרון.
זה עלינו.
thog
7 נוב 2020 01:37:51אלו ימים עצובים בהם אנשים מפחדים להביא קישורים למקורות שלהם מפחד שאנשים אחרים יבחנו את הטענה שלהם ויפרטו למה היא שגויה
thog
7 נוב 2020 02:05:14לא יכול לחכות לבכי על הדוור שניסה להבריח מעטפות בחירות לקנדה.
המון…
מעטפות….
.
.
.
.
.
.
.
3 מהן
ברוך רובין
7 נוב 2020 04:52:31ידידי עניתי לך מצטער על העיכוב.
גיא רוזן
7 נוב 2020 07:52:12זעקות החמס של טראמפ משעשעות במיוחד לאור העובדה שנכון לרגע זה, כאשר ישנם עדיין 12 מיליון קולות שעדיין לא נספרו,
לביידן יש יתרון של 4.2 מיליון קולות.
.
התבוננות על המדינות בהן הספירה לוקחת יותר זמן, ועל דפוסי ההצבעה באותן מדינות
(לדוגמה, קליפורניה. 65% מההצבעות במדינה זו הולכות לדמוקרטים, ועדיין לא נספרו במדינה זו 3 מיליון קולות. אותן קולות, שייכים בעיקר למחוזות בהן ההצבעה לדמוקרטים עומדת על 75% – 80% דוגמת סן חוזה, וסן פרנסיסקו)
מלמדת שכאשר תסתיים הספירה, היתרון ב-"קול הפופולרי" יעמוד על 6 מיליון.
.
מדובר על נשיא מכהן שמפסיד בפער של 6 מיליון מצביעים.
.
לא פלא שהוא לחוץ, ורוצה שיפסיקו לספור (גם אם המשמעות היא הפסד),
בטווח האורך אפילו דמגוג כמותו לא יצליח לצבוע את ההפסד הזה כניצחון.
יואש בן טולילה
7 נוב 2020 11:43:43https://www.foxnews.com/politics/michigan-gop-chairwoman-says-software-glitch-tallied-thousands-of-republican-votes-as-democrat
.
"הכל פייק ניוז"
גיא רוזן
7 נוב 2020 11:57:30אז אתה טוען שאחרי שהרפובליקאים התחילו בנרות לחפש אחר טעויות או עדויות לרמאויות מצד הדמוקרטים,
מה שהם מצאו זו טעות (לא ברור לפי הכתבה האם זו טעות אנוש, או טעות תוכנה. האשמה או עדות לרמאות אין בכתבה זו) של 6,000 קולות במדינה בה ביידן מוביל ב-150,000 קולות.
.
עכשיו זה נהיה ברור מדוע טראמפ דבק בהודעות נטולות גיבוי או סימוכין,
אלו שזעקו שגנבו לו את הבחירות (תעצרו את הספירה! אבל רק היכן שאני מוביל…)
צודק,
פייק ניוז.
יואש בן טולילה
7 נוב 2020 12:20:04התוכנה הזו היתה בשימוש בעוד 48 מחוזות.
בוא ניתן לדברים לקרות ואז נראה.
Ljos
7 נוב 2020 12:50:43גיא – https://www.factcheck.org/2020/11/clerical-error-prompts-unfounded-claims-about-michigan-results/
גיא רוזן
7 נוב 2020 13:00:31אם רק טראמפ היה מקשיב,
ונותן לדברים לקרות…
thog
7 נוב 2020 12:57:59זה לא סתם טעות, זה טעות שהיו עולים עליה בכל מקרה.
Fortunately, even if the county hadn’t noticed, this would have been caught and corrected during Michigan’s normal canvassing procedures, when they compare the results to the paper tapes from the machines,” he added.
אבל למה להפריע לאנשים להתרגש מהזיופים המכוונים בבחירות של "השמאל"
Ljos
7 נוב 2020 12:03:04עוד לא הבנת כבר? פוקס ניוז בכיס של הם.
הם מפרסמים דברים כל כך מגוחכים כדי לגרום לאדם הסביר, "החכם ממסדית", לא להאמין בתיאוריות קונספירציה (מילה שהמציאה ה-CIA כזכור) כדי שכשהאמת תגיע (והיא תגיע. מחר. ואם לא מחר, אז מחרתיים. אנחנו לא באמת כאלה טובים עם לוחות זמנים) הם כבר לא יאמינו מרוב עודף קונספירציות.
dror
7 נוב 2020 12:07:29מדהים שטראמפ קורא בגלוי לעבור על החוק (לעצור ספירת קולות) ועדיין יש פה תמהונים שתומכים בזה. ואחכ מתפלאים שקוראים להם ככה וככה. בית של זכוכית וגו'….ברוך ורזי כל הכבוד על תגובותיכם. טראמפ הוא איש חולה מאד…בלי קשר לימין/שמאל התפקיד גדול עליו במיליון מידות. תקשיבו למה שאומרים עליו בולטים ועוד ימנים רבים. טרלל עם תעודות…בטח לא נשיא. נותר רק לקנא האמריקאים שיחזרו כעת למסלול שפוי יותר. בקרוב אצלנו.
אשך טמיר המקורי
7 נוב 2020 13:47:11טראמפ: "תעצרו את הדמוקרטיה! אני רוצה לרדת!"
dror
7 נוב 2020 12:08:10*שאומר עליו בולטון….
פינגבק: דוק & 1: לקראת הגיוס והשוק / מנחם לס ויניר רובינשטיין – Hoops