וורלד סירייס: הדודג'רס עלו ל-0:1 / יוני לב ארי

עוד שלושה למנאייק. הלוס אנג'לס דודג'רס גברו לפנות בוקר (בין שלישי לרביעי) 3:8 על הטמפה ביי רייז, ועלו ל-0:1 בסדרת הוורלד סירייס (הטוב מ-7). הקבוצה של דייב רוברטס רחוקה כעת שלושה ניצחונות מאליפות ראשונה מאז 1988.

הדודג'רס חוגגים (צילום: diariolibre.com)

לאחר שלושה אינינגים שקטים, בהם טיילר גלסנואו וקלייטון קרשואו לא הרשו ריצות, הדודג'רס היו הראשונים שעלו על הלוח, ומכאן הם כבר לא הסתכלו לאחור. קודי בלינג'ר, שהעיף הום ראן גם באינינג השביעי של המשחק השביעי מול אטלנטה, המשיך מאותה הנקודה ושלח טיל החוצה שקבע 0:2 ללוס אנג'לס.

קווין קירמאייר, הסנטר פילדר של הרייז, ראה מה המקביל שלו ב-LA עושה והחליט להחזיר, כשהוא מצמצם עם דינגר משלו בחמישי העליון – 2:1. היתה זו הריצה היחידה שקרשואו, שידוע כפיצ'ר שנעלם באוקטובר, הרשה בשישה אינינגים (שמונה סטרייק אאוטס וניצחון).

צפו בתקצר

האינינג שעשה את ההבדל היה החמישי התחתון, שם הדודג'רס הצליחו להעיף את גלסנואו מהמשחק, ולעלות ל-1:6, בלי הום ראנס, עם עוד חבטה, ועוד, ועוד… מוקי בטס, מקס מאנסי, וויל סמית', כריס טיילור ואנריקה הרננדס היו אלה שעשו את העבודה, שכמו שהדודג'רס יודעים לעשות, התחלקה יפה בין כולם.

בטס, שעשה הכל עד עכשיו בפלייאוף חוץ מלהעיף הום ראנס, נזכר כמה זה כיף כששלח כדור החוצה באינינג השישי, לצד דאבל של מאנסי בהמשך האינינג, ופתאום זה 1:8, נראה די גמור. מייק ברוסואו וקירמאייר עוד צמצמו ל-8:3, ובלינג'ר, כמו שהוא אוהב, עוד תפס כדור שאולי היה יוצא, ובסופו של דבר הדודג'רס ירדו עם יתרון 0:1 בסדרה.

בלינג'ר משוויץ (צילום: dodgersway.com)

הלילה (03:00) ייערך המשחק השני בסדרה, כשבלייק סנייל (2:4, 3.24 בעונה הסדירה) יזרוק לטמפה ביי. סנייל, שמחזיק ב-ERA של 3.2 בפלייאוף עם מאזן של 2:2, זרק לאחרונה בהפסד במשחק השישי ליוסטון (בדיוק ארבעה ימי מנוחה), אז הוא הרשה שתי ריצות בארבעה אינינגים.

מהצד השני יעלה טוני גונסולין (2:2, 2.31 בעונה הסדירה), שלא ממש מצליח בינתיים בפלייאוף הנוכחי, עם 1:0 ו-ERA של 9.95. הפעם האחרונה שגונסולין זרק היתה במשחק השביעי מול אטלנטה (יומיים מנוחה), אך הוא זרק שני אינינגים בלבד (41 פיצ'ים) כשהוא מרשה שתי ריצות.

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 8 תגובות

  1. יהיה מעניין לראות אם הרייס ינצלו את העובדה שגונסולין יפתח מולם ויעלו ליתרון מוקדם. אחרת, נראה שהסדרה הזאת תהיה די חד צדדית…
    .
    אגב, מאוד מעניין אותי התחושה של האוהדים במשחק. בהתחשב בזה שהם ממש לא אוהדי הקבוצות (וראו את האפתיות שלהם לא מעט), יהיה נחמד לדעת מה הם חושבים על האווירה-הדי-מקריפה שיש באיצטדיון.
    ובלי קשר, קצת מבאס שעד שבנו איצטדיון נורמלי בארלינגטון (הקודם היה פשוט זוועה), זאת האווירה שמקבלים. נקווה שהעונה הבאה תהיה חגיגה.

    1. כולה נכנסו בערך 10% או משהו כזה אוהדים, זה לא יציעים מלאים, אז קשה לשפוט. דווקא ממה שהתגלה בNLCS רוב מי שנכנס למשחק היה אוהד דודג׳רס, ושמעו את זה למרות המספר הזעום של אוהדים ביציע.

  2. אני מניח שהמשחק נתן את האות לחגיגות האליפות של הדודג׳רס. ואיך לא? גם אם לא הייו כולם מסתובבים בהרגשה שהסדרה הזו היא רק לפרוטוקול, אפשר היה לראות מהרביעי שזה לא היה כוחות. הרייז הוליכו את סיגר שוב ושוב ואכלו אותה מטיילור ובלינג׳ר וכמובן בטס, אי אפשר להמר מול הדודג׳ס, וטוב הפוקס הזה בשביעי (כדור שעף ישר לכפפה של הזורק שמסר לבסיס השני עם שני רצים) שמנע מההפרש להיות קטן יותר, ככה הרייז עולים לגיים 2 בלי אשליות שהם הפייבוריטים או שגיים 1 היה פספוס.

  3. תודה יוני, משחק מצוין של הדודג'רס, הולכות וסינגלים אחד אחרי השני זה בדיוק מה שאני אוהב. קרשואו לא נתן לחובטים המסוכנים יותר שלהם אפילו פיץ' אחד שהם יכולים לעשות איתו משהו ומוקי בטס עם בייס-ראנינג אדיר ועוד הומר לקינוח, איזה שחקן.
    .
    הרבה חושבים על הדודג'רס כ"כסף קונה אליפות" אבל הטרייד על בטס רק מראה שהדראפט ופיתוח השחקנים זה השלב הראשון וההכרחי להצלחה, אם לא היו לדודג'רס מיליון פרוספקטים מצוינים בוסטון היו עושים טרייד עם מישהו אחר.

  4. טוב, הפסד מתקבל על הדעת (עד כמה שאפשר להגיד את זה בוורלד סירייס), הרייז שיחקו כמו קבוצה שחייבת לנצח, היו יותר טובים ולא הגיעו לסכנה ממשית בסיום.
    בדודג'רס שוב צמד הרוקים גונסולין + מיי לא הגישו כמו שצריך אבל הדודג'רס קצרים עד משחק 3 ושומרים את אוריאס לפתוח במשחק 4 אז אין הרבה מה לעשות. החובטים לא נכנסו למשחק עד שכבר היה מאוחר מדי וסנל מספיק טוב כדי לא לתת יותר מדי.
    .
    משחק 3 מחר בלילה, ביולר מול מורטון אגדת הפוסטסיזן (כולל אליפות במדי האסטרוס מול הדודג'רס), קרב מגישים ברמה הגבוהה ביותר

כתיבת תגובה

סגירת תפריט