A Kosher Hot Dog – פודקסאט הבייסבול העברי הראשון בתבל / ארז שץ ויוני לב ארי

אוהבים בייסבול? אוהבים נקניקניות? המקום הטבעי שלכם הוא A Kosher Hot Dog, פודקאסט הבייסבול העברי הראשון על הגלובוס. ארז שץ ויוני לב ארי עם פינה חדשה ומרעננת, שתעסוק בעבר, בהווה וקצת בעתיד של המייג'ור ליג בייסבול.

צילום: thesportsnational.com

להאזנה

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 6 תגובות

  1. הי ליוני ולארז.
    ארז, אני לא מאמין שזה אתה אותו ארז מבית שמש. איך לא אמרת לי? טוב, האסימון נפל.
    ויוני, הכנסתי אתמול קטע די גדול על ווייטי פורד שניפטר, והסיפור שלו על 'DOCTORING' בשנתיים האחרונות של משחקו כשהיה צריך 'עזרה'. רציתי גם להכניס תמונה שלו שתל\חליף את גיבסון כדי שיהיה ברור שיש שם משהו חדש, אבל מאחר וזה לא היה הפוסט שלי לא עשיתי זאת. בינתיים אתה אפילו לא הגבת אז אולי אתה בעצמך החמצת את הכל.

    אגב, פוסט מצויין לעתיד יהיה על היסטוריית ה=-'DOCTORING' – כל ה-CHEATING שנעשו בבייסבול, שלא כמו בספןרטים אחרים רובם תמיד התקבלו בחביבות (אני לא מדבר על הסטרואידים של מגווייר וסוסה ואיירוד ובונד). אני מדבר על SPITTING, על שימוש בפקק באלה, ועוד עשרות טריקים שנעשו בבייסבול משך כל השנים.

    בקשר לפודקאסט, לשניכם יש קול מצויין וערב לשמיעה, אבל לדעתי הוא ארוך מדי. להבא אקשיב לו תוך שאני עוזק במשהו אחר.

    אגב, השנאה בין היאנקיס למטס מאינה מה שהייתה פעם. אני גרתי בגרדן בה גרו המון שחקני יאנקיס ומטס (וכן ריינג'רס, וניקס, וכמעט כל סםורט בגלל רכבת הלונג איילנד ריילרוד שיש לה קו דרומי וקו צפוני. אבל יש לי קו נוסף, "קו גרדן סיטי, שהוא DEDICATED לכ\גרדן סיטי והמפסטד, ורכבת אקספרס מביאה אותך לפן סטיישיון – הבייסמנט של המדיסון סקוור גארדן – ב-35 דקות. שחקני המטס יורדים בתחנה שהיא חצי ק"מ צשיאה סטדיום, או יורדים בג'מאייקה ולוקחים רכבת המגיעה מהדרום או הצפון, עם תחנה ממש בשיאה סטדיום. שחקני היאנקיס לוקחיפם RIT סבוויי ישר מפן סטיישיון ליאנקי סטדיון _(הכל, ס"ה, בערך שעה), ושחקני הג'איינטס והג'טס מגיעים לפן סטיישיון, ומשם בד"כ באוטובוסים של הקבולה למדולנדס.

    בקיצור, בשדרה 7 בגארדן סיטי היו כמה בארים – מקאולי, וחור השתחחה של דורות'י ועוד. היו שנים ששחקנים ואוהדים לא התערבבו בבארים. כבר לפני 20 שנה, לפני שעזבנו לפלורידה, הכל ניגמר, כולם התערבבו, ו'השנאה כבר לא מה שהיתה פעם' (אולי בגלל שהמטס לא היו בטופ כבר שנים על גבי שנים). דבר אחד שלא יסתיים צלעולם היא השנאה של הניו יורקים של כל דבר 'בוס\טון', ובעיקר הרד-סוקס

    1. תודה דוק, אני שמח שנהנית, גם אני מאזין לפודקאסטים תוך כדי, זה הרעיון לדעתי, שאתה שולט במתי להאזין, איפה וכמה ולא תלוי במפיצים כמו תוכנית רדיו או טלוויזיה. הכיף בבייסבול שיש כל כך הרבה דברים לעסוק בהם, אני מאמין שנגיע גם ל״צ׳יטים״ בבוא הזמן, בעיקר באוף סיזן המתקרבת. ושוב תודה, יש לך ולהופס הרבה מניות בפודקאסט הזה (ואולי יבוא לך גם להתארח פעם…)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט