דיוויס והשלשות מובילים את הלייקרס לניצחון קל ויתרון 0-1 בסדרת הגמר / עמיחי קטן

לוס אנג'לס לייקרס – מיאמי היט 116- 98 (0-1 ללייקרס בסדרה):

פרנק ווגל החליט לשנות את ההרכב הפותח והלך עם דוויט הווארד יחד עם לברון, דיוויס, גרין ו-KCP, ואילו ספולסטרה נשאר עם החמישייה הקבועה בפלייאוף של דראגיץ', רובינסון, באטלר, קראודר ואדבאיו. את המשחק הזה פתתו קראודר ודיוויס עם שלשות, אבל 5 רצופות של באטלר העניקו למיאמי יתרון, לפני ששלשה של לברון צמצמה ו-KCP קבע שוויון 10 אחרי 4 דקות. אדבאיו הוביל ריצת 6- 0 של מיאמי ויתרון 16- 10 ששלח את הלייקרס לפסק זמן בכורה של הגמר. באטלר יצא אגרסיבי עם 4 נקודות וקראודר הוסיף שלשה, בזמן שהלייקרס איבדו 3 כדורים רצופים, ופרנק ווגל לקח פסק זמן נוסף כעבור דקה.

רונדו וקוזמה נכנסו במקום לברון והווארד, והראשון מביניהם עצר את הריצת 13- 0 של מיאמי, אבל איגודלה שגם כן נכנס הגיב בדאנק, אם כי מיד 2 שלשות רצופות של קולדוול-פופ צמצמו ל-7, והפעם מיאמי הלכו לפסק זמן. קראודר חזר עם שלשה מספר 3 ברבע ודיוויס הגיב בחדירה יפה ו-2 נקודות, ואחרי נקודות נוספות של פופ ושלו ההפרש ירד ל-4 בלבד. מיאמי לא פגעו ולברון ודיוויס השוו, ואת תוצאת הרבע הראשון קבע אלכס קארוסו בשלשה – 31- 28 ללייקרס אחרי ריצת 13- 0. 11 של דיוויס ו-10 של קולדוול-פופ הובילו את הלייקרס לעומת 9 של באטלר וקראודר ו-6 של באם.

דראגיץ' והירו פתחו עם חדירות, אבל קוזמה ורונדו תפרו שלשות, מה שהשאיר ללייקרס את היתרון, אם כי שלשות של באטלר והירו צמצמו לנקודה בלבד ושלשה נוספת של הירו מהפינה נכנסה דרך הקרש והעלתה את מיאמי ליתרון 43- 41 ופסק זמן. הלייקרס חזרו עם ריצת 8- 0 מהירה של גרין, דיוויס וקארוסו, ומיד פסק זמן נוסף של מיאמי. גריו ומרקיף מוריס סידרו ללייקרס יתרון דו-ספרתי ראשון. באטלר עצר ריצת 13- 0 נוספת, ושלשה של גרין, מספר 11 של הלייקרס בינתיים, נענתה בסל נוסף של באטלר, הפעם בתוספת עבירה, אבל אחרי התלבטות ארוכה החליט ווגל לקחת צ'אלנג' שהתקבל, אבל הסל נשאר.

לברון חזר אחרי דקות טובות של הלייקרס בלעדיו ופתח עם ליי-אפ, אבל נחסם על ידי איגודלה במהלך הבא ובאטלר הוציא לו את הכדור מהיד במהלך שאחריו, אם כי ההיט לא ניצלו את זה בהתקפה. דקות התקפיות מזעזעות של מיאמי המשיכו ודיוויס הצליח להגדיל את ההפרש ל-17, כולל פציעה של באטלר. במחצית 65- 48 ללייקרס, בעיקר כתוצאה מ-18 נקודות של דיוויס ו-11/17 מחוץ לקשת. בצד של מיאמי, באטלר הוביל את המחצית עם 16, אבל קצת נעלם לקראת סיומה.

באטלר עלה בתחילת הרבע השלישי עם סל ועבירה, בזמן שהתברר שדווקא דראגיץ' הוא זה שפצוע, אבל לברון הגיב בשלשה ואחד מהקו, ומיד גרין הוסיף שלשה שנענתה באחת של קראודר. דיוויס ענה ב-4 נקודות ופסק זמן מיאמי ב-22 הפרש. בשלב הזה שפת הגוף של ההיט הכריזה על ויתור והפער המשיך לצמוח עוד ועוד. הטיים אאוט הבא הגיע כשההפרש כבר עבר את ה-30, אחרי שגם קנדריק נאן ואוליניק נכנסו לשחק. בסוף הרבע השלישי 93- 67 ללייקרס.

שלשות של נאן ואיגודלה הובילו ריצת 8- 0 וההפרש ירד ל-20, מה שגרם לווגל לקחת פסק זמן. סולומון היל התכבד בנקודות הפלייאוף הראשונות שלו העונה, אבל דיוויס חזר לשחק והגדיל חזרה לטווח שהרגיע את ווגל. נאן והירו המשיכו לקלוע במה שנדמה כמו זמן זבל, ומיאמי מצאו הרכב שעובד עם נאן, הירו, היל, ג'ונס ואוליניק, ופתאום ההפרש ירד ל-13, בעיקר כתוצאה מהורדת הילוך של הלייקרס. לברון הגיב בשני סלים שסגרו עניין והעלו גם את המחליפים של הלייקרס. בסיום ניצחון קל ללייקרס שפותח את סדרת הגמר.

הוביל את הלייקרס אנטוני דיוויס עם 34 נקודות, 9 ריבאונדים ו-3 חסימות, לברון תרם 25 עם 13 קרשים ו-9 אסיסטים, KCP תרם 13, דני גרין 11 וקארוסו 10. הלייקרס פתחו עם 13/19 מחוץ לקשת, אבל המשיכו עם 2/19.

בלטו במיאמי – באטלר עם 23 ו-5 אסיסטים, קנדריק נאן עם 18 ב-19 דקות של זמן זבל, הירו עם 14 ב-6/18 מהשדה וקראודר עם 12 ב-4 שלשות, 3 מהן ברבע הראשון.

ובאיחור מה, אני מוסיף את הפתרון ל-2 החידות מהפריוויו:

  1. המשותף ללברון, ג'יימס ג'ונס ואיגי הוא 6 הופעות רצופות לפחות בגמר עבור 2 מועדונים שונים לפחות. לברון עשה 8, ג'יימס ג'ונס חבר אליו ב-7 הראשונות, ואיגי כעת עם הופעה מספר 6, אחרי 5 רצופות עם גולדן סטייט. עבור שלושתם אחת משתי הקבוצות ברצף הייתה מיאמי.
  2. הצמדים שנפגשו בגמר כיריבים 5 פעמים או יותר, מלבד לברון ואיגי, הם:
    ביל ראסל ואלג'ין ביילור, סם ג'ונס ואלג'ין ביילור, קיי סי ג'ונס ואלג'ין ביילור, טום סנדרס ואלג'ין ביילור, ביל ראסל וג'רי ווסט, סם ג'ונס וג'רי ווסט, טום סנדרס וג'רי ווסט.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 139 תגובות

  1. סיקור מהיר ומקצועי במקביל. הזווית שלי למשחק: חייבים לדבר על ההגנה של מיאמי. ההיט הלכו על אזורית יחסית קיצונית שסוגרת את הצבע כמעט בכל מחיר, עם דאבל-טים על לברון וניסיון לסגור גם את דיוויס. התוצאה של זה הייתה המון שלשות חופשיות ללייקרס.
    .
    בהתחלה זה עבד. היה 23-10 למיאמי כשהלייקרס עבדו קשה על כל סל שלהם ואז הגיעה נקודת המפנה של המשחק – הלייקרס הורידו את דוויט הווארד. הם נתנו דקות למובילי כדור נוספים, בין אם רונדו או קרוסו, לצד ובמקום לברון. הלייקרס המשיכה עם האזורית כשדיוויס היה הגבוה היחיד והגיעה להמון שלשות חופשיות שנכנסו באחוז גבוה. זה גם יום חריג של הלייקרס מהשלוש, אבל גם במשחקים הבאים הם יקלעו באחוזים גבוהים שלשות כאלה חופשיות, בפרט כאלה מהפינה – נקודת התורפה של הגנה אזורית (וזאת של מיאמי במיוחד).
    .
    לכן בדקות בהן דיוויס סנטר, בהנחה שבאם אדביו הפצוע יוכל להמשיך לשחק בסדרה הזאת, הם לא צריכים אזורית. באם שומר עליו כשמיאמי מנסה להרחיק את לברון בהגנת 1-על-1, אולי אפילו אחת עם הרבה חילופים, בניסיון למנוע זריקות טובות. טעות אחרת שלהם הייתה בכיוון ההפוך: מיאמי לא ניסתה לשחק עם שני גבוהים כשהמשחק עוד היה צמוד ובכך להקשות על התנועה לצבע מבלי להפסיד את השלשות. הם פשוט נראו חלשים יותר וקצרים יותר ממה שיש ללייקרס להציע.
    .
    אל.איי הייתה הרבה יותר טובה בהתקפה: ג'ימי באטלר היה היחיד שתפקד במיאמי, נוסף לכמה שלשות של ג'יי קראודר ברבע הראשון. ברגע שהלייקרס הוציאו את הווארד דראגיץ' והירו לא הצליחו למצוא מטרות נוחות לתקוף בצבע והשלשות לא נכנסו באחוז מספיק טוב. הם צריכים למצוא דרך אחרת להניע כדור – אולי לשחק עם איגודלה במקום רובינסון, מה שיתן להם שחקן התקפה שלם יותר ולא אחד שהוא רק התחנה האחרונה. מיאמי קבוצה שעשתה התאמות טובות ממשחק למשחק וכבר ראינו סדרות עם משחק ראשון חד-צדדי וסדרה צמודה (בוסטון-מילווקי 2019 וסן אנטוניו-אוקלהומה ב-2016 הבולטות שבהן).
    .
    השאלה הגדולה, אם כן, היא הבריאות של מיאמי. דראגיץ' עזב את המשחק ולא חזר, באם אדביו עזב את המשחק ולא חזר ובאטלר שיחק פצוע ברוב המחצית השנייה. אם הפציעות של שלושתם רציניות יהיה כאן 4:0. בהתחשב ביכולת של מיאמי בזמן שהם היו על המגרש זאת אפשרות מאוד סבירה גם אם שלושתם בריאים לחלוטין – הלייקרס עלו ל-17 הפרש במחצית פסיבית של לברון. יש הרבה עבודה.

    1. אין מה להרחיב הלייקרס פשוט יותר טובים וגם אם כולם במימי יהיו בכושר מצוין זה לא יעזור כשלברון את דייויס מעלים הילוך

    2. + 11
      ניתוח מעולה.
      לבי איתכם, הרגשתי את זה עם יוסטון, אתה לא רואה מאיפה אתה מביא סל. הלייקרס שומרים כמו חיות. כל הכבוד ל-ווגל ולדייוויס שר ההגנה – אבל הכל מתחיל מההצהרה של לברון בתחילת העונה, עוד לפני הקורונה, שהשנה הוא מתמקד בהגנה. לפעמים לא חייבים לשמור – יותר חשוב בתור מנהיג – לצפות שכולם יעשו את זה, ולא לזלזל בזה בעצמך.

    1. אני לא רואה מצב שלא נותנים ללברון, בהנחה שהלייקרס לוקחים את הסדרה. הוא אהוב מדי אצל מי שבוחר.
      מה שכן – הסדרה רחוקה מלהיות גמורה, והמשחק הזה רק הראה שהלייקרס טובים יותר. את זה ידענו גם לפני.

      1. לברון יסיים בממוצע של טריפל דאבל ויקבלfmvp
        חוץ מזה שמשחק הבא מיאמי ישחקו אחרת ואז לברון יוכל לחגוג צריך משחק אחד ברמה גבוהה מאוד של לברון והוא מקבל אתזה
        וסתם אוף דה רקורד אני לא חושב שההשפעה של דיוויס גדולה יותר משל לברון בטוח שאם תוציא את לברון מהליייקרס הפער ביכולת של הלייקרס יהיה הרבה יותר גדול אם תוציא את דייוויס

  2. תודה על הסיקור המהיר (והמדוייק).
    השאלה הגדולה – מה יהיה עם אדבאיו דראגיץ ובאטלר שסחב אחזו פציעה בקרסול.
    יום נפלא לכולם

  3. הלייקרס במשחק קבוצתי יפה והגנה מאוחדת מלאת אנרגיה, כיף לראות.
    לא מבין את כל התגובות שאומרים שהקבוצה מגעילה..

  4. ההבדלים בין המזפח למערב במלואם, שוב הרבה לא מבינים את ההבדל בין תחרותיות לאיכות באתר מיאמי לא נתקלו בקבוצה עם חצי מהכישרון העומק והגיוון שיש לליקרס . דיוויס חיסל את מיאמי לברון במשחק של ניפוח סטטיסטיקות היה לא טוב.
    .
    ואין כמו מילה טובה ל״אולסטאר״ המזרחי באם אדאביו שאחרי שחגג על הגמדים של בוסטון ותיס פגש הגנה אמיתית ״נפצע״ וסיים 20 דקות עם 8 נקודות שמתוכם 2 מ8 מהשדה ו4 ריבאונדים. חבל שלא שמו אותו יותר על דיוויס דיוויס קלע עליו ב3 מהלכים בשינה ורציתי לראות אותו מנגב אותו., המחשבה שהוא יכול להאט או לעצור את דיוויס ב1 על 1 מגוכחת

    1. תייס 2.05 עם מוטת ידיים של 7 (2.13)
      אדאביו 2.08 עם מוטת ידיים של 1״7 פוט (2.17)
      דיוויס 2.11 עם מוטת ידיים 7 5”5 (2.27 סמ)
      דוויט הווארד 2.09 עם מוטת ידיים של (2.25)

  5. כמו שרועי כתב –
    ההיט לקחו הימור על השלשות של מיאמי, וקיבלו המבול על הראש.
    צריך לזכור –
    זה שהלייקרס הם לא קבוצת שלשות טובה, לא אומר שכאשר הם פנויים לחלוטין בפניות לשלשות, הם לא יקלעו אותן.
    .
    קראתי כמה תגובות שמשוות בין לברון/דייויס לשאק/קובי. זה שטויות.
    ההשוואה הנכונה היא למג'יק/קארים, רק שהפעם זה הרכז שהוא הוותיק, והגבוה, הוא שחקן העל של הלייקרס לשנים הבאות.
    .
    דייויס היה נפלא, בעיקר במשחק הדומיננטי מתחת לסל של מיאמי במחצית הראשונה.
    לברון היה נפלא, בעיקר בהפעלת ההתקפה בכל פעם שהיה עליו לחץ. הוא סיים את המשחק עם 9 אססיסטים, ו-5 (אם ספרתי נכון) "הוקי אסיסט".
    הגארדים היו נהדרים, בעיקר בזכות המון תנועה ללא כדור, בלעדיה התקפת הלייקרס הייתה נבלמת.
    .
    הכי חשוב?
    שיהיו כולם בריאים.

    1. להגיד שבלי ג’יימס התקפת הלייקרס הייתה נבלמת הערב זה בדיחה, הריצות קרו כשהוא ישב על הספסל, יכול להיות שגם משם הוא הופך שחקנים לטובים יותר? ואני לא מדבר על ההגנה שלו שנתנה למיאמי לפתוח פער 13 בהתחלה , הריצות של הלייקרס קרו בזכות שני גורמים המרכזי זהו דיוויס והשני זה ששחקני הספסל התעלו באופן משמעותי על מה קשיים במיאמי וביצעו עצירות בהגנה, לברון במשחק לא טוב

      1. ברוך,
        אתה כל כך נעול על הרצון שלך שחברי ללל יאהבו אותך, שהסנוור של מדורת השנאה שלהם מסנוור אותך.
        .
        תקרא שוב את מה שכתבתי –
        היכן ציינתי "בלי ג'יימס התקפת הלייקרס הייתה נבלמת" ???
        .
        אני במפורש כתבתי –
        "הגארדים היו נהדרים, בעיקר בזכות המון תנועה ללא כדור, בלעדיה התקפת הלייקרס הייתה נבלמת."

          1. תודה, thog.
            .
            נתחיל עם האמת כפי שהיא –
            כאשר אני כותב תגובות המופנות לשמעון, אני נוטה להתדרדר לטרוליזם מיותר.
            .
            בדיונים רציניים, כבר כתבתי לא פעם בעבר שאבעוד שהעדפה שלי היא ברורה, אני מקבל לחלוטין (לא שמישהו באמת צריך את אישורי) את הבוחרים בקובי. אני מבין את החיבור ללהט המשחק, לאותו דרייב שהיה בולט ב-2 המשחק.
            .
            עכשיו, אני יכול לענות רק מהמבט הסובייקטיבי שלי, גם כאשר הוא מנסה להיות אובייקטיבי.
            ברמת הסטטיסטיקה של הקליעה, אין תחרות (יותר נק' למשחק באחוזים טובים יותר, הן בעונה הרגילה, והן בפלייאוף).
            ברמת הסטטיסטיקה של ה-"אול אראונד", אין תחרות (אס', רב'. הן בעונה הרגילה, והן בפלייאוף).
            בהגנה, זה קרוב. בשיא, אני נותן את היתרון ללברון (לקובי יתרון באחד על אחד, ללברון בעזרה בהגנה).
            .
            הישגיות?
            זה נתון לויכוח. אבל מהיכן שאני מתבונן, 4 MVP לצד 3 פיינלס MVP, מנצחים את מה שיש לקובי להציג.
            .
            אבל,
            וזה אבל גדול.
            זה סובייקטיבי. זו האמת הניכוי הטרלת שמעון…

            1. אם כבר הדיון הזה – לדעתי גם תואר ה-MVP הוא אוברייטד, מכיוון שהוא משקף רק את המקום הראשון לפי מה שאנשים מסוימים בחרו, ומתעלם מכל השאר.
              למשל – דרק רוז והארדן נבחרו כל אחד כ-MVP פעם אחת, מה שלכאורה שם אותם כשווים בתחום הזה, אבל לא ניתן להתעלם מכך שהארדן היה בעוד לפחות 2 עונות עם נתונים יותר טובים מאלו של רוז באותה עונת MVP, והפסיד את התואר בגלל שהיו גם ווסטברוק ויאניס בשטח.
              אותו דבר לגבי פיינלס MVP, כמו שראינו ב-2018, אז דוראנט ניצח את סטף 7- 4 בהצבעות, או ב-2015, אז איגודלה לקח את התואר, למרות שאם תעשה סקר ציבורי הרוב יעדיפו את סטף או אפילו לברון.
              לכן, שקלול כזה חייב לדעתי לקחת בחשבון לא רק את המקום הראשון, בדיוק כמו שלא ניתן להתעלם מריבוי ההופעות של לברון בגמר ולהסתפק באמירה שיש לו פחות אליפויות מאחרים.

            2. עכשיו אני עוד אצטרך להגיב לו מתישהו כדי להצביע עבורו על התגובה הזאת

    2. המשחק התהפך כשרונדו ריכז במקום לברון.
      ג'ייסמ יצא ב-23:10 למיאמי וחזר דקה וקצת לרבע במצב של 28:23 כשהלייקרס כבר רתחו.
      הוא שיחק 6 דקות בתחילת הרבע השני והחטיא פעמיים. ללא ריב' וולא אסיסטים.
      שוב הוחלף ע"י רונדו וחזר ב57:47 ללייקרס כמעט 4 דקות לסוף הרבע.
      איזה משחק ראית?

      1. אחרי שהוא חזר עדיין בחצי הראשון – הוא קלע קצת (כשיצא היו לו 5 נק'), איבד לבאטלר וחטף גג מאיגי. היו לו גם 4 ריב' ואיזה 5 או 7 אסיסטים. סיים את המחצית עם 9 נק' ו-6 ריב'.
        17 הפרש.

        1. אם במספרים מדוקדקים עסקינן,
          אז 15 נק' מ-44 הנק' הראשונות של הלייקרס במשחק הגיעו אחרי אסיסטים של לברון. 5 נקודות נוספות הוא קלע
          (השלשה של גרין מאסיסט של לברון הפכה פיגור 41 – 43 ליתרון 44 – 43, הפעם האחרונה במשחק שהלייקרס היו בפיגור).

      2. אולי הנעליים הפריעו לו? או שקרבות האגו שגרמו לו לחפש פעם אחר פעם את דייויס.
        ראית את הרגע במשחק בו הוא ניגד על דייויס ותפח לו על החזה? זו קבוצה. דייויס נהדר. לברון נהדר.
        להבדיל מחובשי משקפי השנאה, או אלו המסונוורים מאהדה, אני מתחילת העונה כותב שזו קבוצה של דייויס ולברון, לברון ודייויס.

          1. אני מאוד נהניתי ממשחקו הלילה. מאוד קבוצתי. לא מכריח זריקות. מנצל למקסימום את מה שמולו. והכי חשוב? בכוח מנסה להכניס את דייויס למשחק. אם ליקירך ווסטברוק הייתה את אותה יכולת לוותר על זריקות ולערב יותר את השחקן החם (ואין הרבה קלעים חמים יותר מדוראנט),
            אז אולי היסטוריית ה-nba שונה.

            1. בטוח היסטוריית הNBA הייתה משתנה והיה לחמור טבעת או יותר, היה לידו את אחד משחקני ההתקפה הטובים בהיסטוריה, שיש לו טיעון לקייב הסקורר הטוב מכולם ועדיין הוא זרק יותר ממנו

            2. גם אני נהניתי ממנו, הוא שחקן על וההבדל בין הקבוצות – אבל התחיל רע ולכן לקח שלושה צעדים אחורה. את המשחק הפעם ניצחו החברים. הוא ממש לא היה נפלא. שמר גרוע, החטיא, כידרר הרבה, היה פאסיבי. ידע לא לקלקל וכן – מאכיל יפה את דיוויס. במחצית המשחק נגמר. עד אז הוא היה חלש מאוד.

            3. אתה צודק לגבי ראס – ועדיין – אם בברלי לא היה פוצע אותו כשביקש טיים אאוט – אולי ההיסטוריה הייתה משתנה. אוק׳ אז היו בשיאם (וכן, גם מיאמי ו-ס״א)

  6. כמה אפשרויות מבחינת מיאמי להמשך:
    1. לזרוק כמה שיותר גבוהים שונים על דיוויס. אוליניק עשה עליו עבודה לא רעה ולנארד יכול אולי להקשות עליו בגודל. באם וקראודר נותנים לו אתגר מהסוג שהוא רגיל להתמודד איתו, וכדאי לגוון.
    2. קנדריק נאן – הוא יכול לקלוע הרבה ולהוציא את ההתקפה מהמקום שהיא הייתה תקועה בו. בזמן שאף אחד לא יציב אתה זקוק לקלעים נפיצים כאלה.
    3. הרכבי חמישה קלעים, בעיקר בדקות המנוחה של לברון שעלול לנצל את ההגנה הבינונית – שמירות כפולות על דיוויס ולאלץ את הלייקרס לעבוד קשה.

    1. נאן צריך לקבל הרבה יותר דקות. גם במקום דראגיץ' וגם אם דראגיץ' איכשהו ישחק בסדרה – הוא אחד השחקנים היחידים במיאמי שיכולים להוציא כמו שאמרת את ההתקפה מהבוץ ולעשות סל מכלום. חבל שלא עלה מוקדם יותר

      1. אני תוהה אם להגיב שלקנדריק נאן יש יותר ניסיון בלדחוף (א)נשים לבוץ או שהוא נפיץ כמו בקבוק מים רותחים. חכו להחלטה.
        (נ.ב. איזה כיף זה שאפשר לפרוש את הכנפיים ולמצוא יותר מדרק רוז להציק לו לגבי תקיפות אלימות שהם לא באמת מוכנים לקחת אחריות עליהן)

  7. ושיר הבוקר, בעיקר יבה בה בה בם…
    שיר חסידי טוב על הרבי שמזמר ולברון מזמXר.
    .
    כשהרבי מזמר
    כשהרבי מזמר
    מזמרים החסידים
    מזמרים החסידים
    יבה בה בה בם…
    .
    וכשהרב צוחק
    וכשהרב צוחק
    צוחקת כל החבריה
    צוחקת כל החבריה
    חה חה חה חה חה…
    צוחקת כל החבריה.
    .
    וכשהרב בוכה
    כשהרב בוכה
    בוכים אז כל החסידים
    בוכים אז כל החסידים
    טרה לה לה לה…
    בוכים אז כל החסידים.

  8. חחח חשבתי שמיאמי קשוחים. יצאתי פארש. שיחקו כמו חתלתולים. עד שספולסטרה נזכר להכניס את אוליניק המשחק היה גמור.

  9. מיאמי משחקים מאוד אגרסיבי, לפעמים (במיוחד נגד קבוצה גבוהה וחזקה פיזית) זה יכול לחזור אליך כמו בומרנג ולגרום לפציעות שלך…

  10. הסדרה גמורה למיאמי
    דרגיץ בחוץ ואדביו היה חשוך הלילה עם 2 מ 8, דוייס חירבן לו על הראש כל הערב.
    הלייקרס פספסו 14 זריקות רצופות מ 3 אחרי שהיו 13 מ 19
    הם גמרו עם 44 אחוז מהשדה אחרי שהיו סביב 60
    זה משחק ש 40 הפרש היה הרבה יותר משקף
    הלייקרס חרא קבוצה, הכל הודות לשיפוט מחפיר הלילה

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      המשפט האחרון שלך טוב.
      בסוף אתה תצא האוהד הכי גדול של לברון גיימס…

    1. בכלל מצחיק לחשוב שחושבים דמישהו יכול לעצור את דיוויס.
      יש רק שחקן אחד בליגה שיכול לנגב את הגבה משני צידי המגרש באחד על אחד. הוא משחק בפילי והוא מקמרון. הבעיה שלגמר הוא לא יגיע.
      חוץ ממנו דיוויס עושה 40 ו20 על כא בליגה באחד על אחד בשינה. הוא מפלץ על כל החבילה פוסט חצי מרחק שלשות כדור אתלטיות ריב הגנה. גם הקמרוני כזה אגב עוד לא זכה לשחק עם מאמן נורמלי והוא יותר פיזי מהגבה.

  11. איזה ניגוב של הלייקרס.
    דה שוט פגע בול בהימור שלא נרשם.
    מיאמי האימתנים מהצד המזרחי של הבראקט נראים פתאום כמו חתלתולים ורדרדים של ילדות עם שמלות ורדרדות וקוקיות ורדרדות שאוכלות צמר גפן ורדרד ותוקעות גרעפס.

        1. ראית אותו? נפטר מהנעליים הצהובות-כתומות, בא עם שחורות – דפק 4 מ-5 מהשלוש, חשבתי זה קליי-קרי

  12. כל מה שחשבנו שיקרה – קרה.
    מיאמי חטפו הלם קרב, רובינסון והירו רעדו (רובינסון שיחק?), קראודר (התחיל מצויין) ואיגי תרמו את המעט שיכלו, באטלר היה מצויין יחסית לעצמו אבל זה לא סופר-סטאר, ובאם היה קאפלה.
    מה הבעייה?
    לא רואה מה עוד יש לספולסטרה לעשות כדי לצאת מזה. גם הוא "תרם" את חלקו, האיזורית המוקדמת שלו הכניסה את כל הקלעים של הלייקרס לקצב. מי ששיחק יודע שהכי כיף לקלעי להתקיף נגד איזורית. הוא זורק הזריקות בעמידה, כשהוא מכוון לסל, בדרך כלל עם שומר רץ אליו ולא – עליו. איזורית, גם בליגה השנייה בישראל – זה חג לקלעים. הלייקרס זה לא בוסטון.
    הבעייה הנוספת של מיאמי? לברון לא שיחק. הוא התחיל עייף ופאסיבי ועבד חזק על הסטאט בחצי השני. לכל המקללים – המאבק על הסטאט זה הסממן של כל הגדולים. יש להם את תעצומות הנפש לבוא ערב ערב – גם כשהם עייפים וזה כבר לא חשוב – ולקחת את הזריקות, למסור את המסירות, לאסוף את הריבאונדים. כל הכבוד ללברון שבגיל שלו, הוא לא יושב עם תה עם נענע על הספסל, אל מפשיל שרוולים (מחליף נעליים סגולות-צהובות לא תואמות בנעליים לבנות באותו צבע) – ומתחרה על התואר שהוא הכי רוצה. אני מעריך אותו על כך!
    .
    מה נראה מחר?
    פחות או יותר,
    אותו דבר
    🙂

    1. אתה מבין שרמת הגימור והביצוע של האיזורית ב NBA לא מתקרבת לליגה השניה בישראל.
      זה לא האיזורית של א.ס לב השרון
      מה שניצח ללייקרס את המשחק זה יתרון עצום בריבאונד
      ריצה של 77-32 מאמצע הרבע הראשון עד רבע האמצע השני בקונצרט של כדורסל
      אדביו היה חלש היום עם 2 מ 8 מהשדה.
      אחריי שהיה חלש במשחק 5 מול בוסטון הוא הגיב עם משחק לפנתאון
      עצם ההשוואה בין אדביו לקאפלה מביכה ומתאימה לאתר של ה KKK לא לאתר כדורסל המוביל בארץ
      ספולסטרה מאמן מספיק טוב לעשות את ההתאמות הנדרשות, בעיקר בגלל שמיאמי לא יכולה להראות יותר גרוע מאיך שהיא שיחקה
      אתה יורד על מיאמי כאילו מדובר במכבי בית השיטה. זאת קבוצה ששחטה את מילווקי ושיטחה את בוסטון
      לא יודע מה איתך אבל מחר תראה אולי את השידור החוזר של גיים 1
      מחרתיים יהיה משחק חדש לגמריי שבו מיאמי תנסה לנשוך ותקווה שאדביו בריא
      הלייקרס פיבורטית אבל מסוגלת להפסיד

      1. 1. "רמת גימור" זה קצת פלצני, גם בוסטון פיצחו יפה את האיזורית הזאת. על לברון ודייוויס עם כל הקלעים שסביבם זה לא יעבוד.
        2. אדבאיו יותר קרוב לקאפלה מאשר לדיוויס או לשאק (היו כאלה כאן שהישוו אותם, להם אתה לא קורא KKK?) בכלל אנשים כאן כל הזמן אומרים בזמן האחרון שזה האתר המוביל בארץ. אותי לימדו שאדם בריא לא צועק "אני בריא".
        3. ספולסטרה קיבל נוקאאוט, אילו התאמות בדיוק נשארו לו לעשות? הלוואי ואתבדה – כדי שתהיה לנו סידרה – אבל כפי שאמרתי – הערב לברון לא שיחק. מה יקרה כשהוא יופיע?
        4. מיאמי לא שחטה את מילווקי. היא הציבה שלושה מול יאניס ונתנה לצוות המסייע שלו לנצח אותה – היל ובלדסו וכאלה. בודנהולצר לא הגיב ויאניס נפצע. את בוסטון עם השניים וחצי שחקנים שלהם -שעברו את אמביד והתעיוט – כל קבוצה במערב הייתה עוברת.
        5. ואולי אתה צודק ואני טועה, את כל מה שאני אומר עכשיו אמרתי גם לפני המשחק. זה מה שאני חושב.
        .
        6. "הפועל" בית השיטה, זה קיבוץ ! מה מכבי?

          1. כן שרקו לו בלוקינג אחד ואז קיבל גג מאיגי ולא התווכח. חשבתי שהוא חולה,
            אבל אני לא מזלזל בו חס וחלילה – הוא בא לעבוד! הלך לו קשה אבל הוא לא ויתר על הסטאט.
            אתה ואני עלינו על עגלת ה-FMVP עוד ב-2017, אני אפילו דיברתי על קרבות אגו בתחילת הפרוייקט של הגלאקטיקוס. עכשיו כבר אין מקום על העגלה, אנשים מתחילים להבין מה סדר העדיפויות.
            1. MVP
            2. טבעת
            3. FMVP
            מכיוון ש-3 תלוי ב-2, זה הולך ביחד

        1. בית השיטה מעולה – יש שם בית קפה – הייתי עובר שם פעם בשבוע, מוקדם, שותה קפה ומסתכל על השדה – הפועלים התאילנדים גידלו שם תירס מול העיניים שלי, שבוע שבוע, באו לשים מיספרים על הלוח, כמו הארדן, תענוג לראות את התירס גדל מאפס.
          .
          אבל למה "מכבי"? אלה קומוניסטים, החבר'ה האלה בכו כסטאלין מת

          1. צודק – זה הפועל. יש לי שם משפחה.
            וחוץ מזה – משם מגיע יותם חנוכי הנהדר, כמו גם מישהו פחות מוכר אבל עם סיפור מעניין:
            חנוך אלבלק, זמר מוכשר שנפטר לא מזמן (מבצע "ונתנה תוקף" האלמותי). גם הוא איש חולה ספורט, שהאנקדוטה מספרת ששיא ישראל בקפיצה לגובה היה שייך לו, לפני שזמר ענק אחר (קצת מפורסם יותר…) שבר אותו.

            1. חחח אריק האדום
              שמע – כשאתה שם – לך לבית קפה בתחנת דלק – המרפסת פונה לשדה – מעניין מה הם מגדלים עכשיו. חקלאי זה הדרגה הכי גבוהה, אחר כך בנאי, אחר כך בעל מלאכה, אחר כך פועל תעשייה. אלה עובדים קשה, כל השאר משחקים 🙂
              חנוכי שחקן טוב, בהחלט מוכשר, נוט אקזקטלי חאב א-שוט 🙂

            2. מכיר את המקום. יפה יותר במעלה הגבעה, אז רואים גם שדות וגם את הנוף.
              יש שם דרך נופית נהדרת לכל כלי רכב.
              מסכים איתך לגבי החקלאים. מגזר שבצעירותי השתייכתי אליו

      2. מסכים מאוד עם התגובה של מידן קצת למעלה פה.
        הלילה היה לא כוחות, עדיין חושב שהסדרה הזו שווה הרבה יותר וגם ההיט. גם הקליעה משלוש של הלייקרס לא מאוד יציבה ככה שלא בטוח שתחזור במשחק הבא.

      3. אני מת על ההגזמות באתר הזה. כן, בNBA שומרים אזורית פחות טוב מליגה שניה. המאמן של א.ס לב השרון בדיוק קנה כרטיסי טיסה ונוסע להתחיל לייעץ לסלטיקס לגבי איך לשפר את האיזורית.

        1. מי אמר ששם שומרים פחות טוב? תקרא את הכתוב 🙂
          "איזורית זה חג לקלעים" בכל ליגה, ויש גם הסבר
          אתה מוזמן להביא לי מאמן אחד או קלעי אחד שחושב אחרת (וגם איתייל'ה האייתולה כאן מתחתך)
          🙂

          1. בצחוק איתי – לא לקחת ללב
            🙂
            ודרך אגב – הכיסוי של השטח היותר גדול מקשה עוד על האיזורית

      1. חכה עם זה קצת חבריקו, כבר ראינו התאוששויות. אחת המרשימות – כפי שגיא ציין – אוק' סיטי אחרי משחק 1 ב-ס"א ב-2016. מיאמי עוד יכולים לגנוב משהו. אבל הילדים שם חייבים לצאת מההלם. עכשיו אם יבוא נאן במקום דראגיץ' אז יהיה עוד ילד. יואל יצטרך להעביד את הפועלים שלו על פס הייצור גם בלילות

        1. אוקלהומה היה צפוי הצעתי לכולם התערבות בסדרה הזאת אחרי שנישאתי במדויק איך הסדרה תגמר ולמה, למיאמי אין אחד בשם דוראנט

          1. ברוך עזוב אותך
            אתה חייב לי ארוחה על התערבות מעל שנתיים
            היה דיבור שלך על טורונטו לגמר הליגה לפני שנתיים
            יש פה רשימה כל כך ארוכה של חייבים לי –
            עומר מזיג
            רועי ויינברג
            מנחם
            זה שעזבתי לא אומר ששכחתי

            1. לא שכחתי ואני אזמין אותך בשמחה, אתה מוזמן להגיע לLA כעת לבקר או לחכות לביקורי הבא בישראל, לאחר הקורונה.

            2. דבר עם מומי שיטפל לך בגווייה 🙂

            3. גביה גביה 🤦‍♂️

            4. מומי יכול לטפל גם בגוויה של מיאמי

            5. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
              דה שוט למה אתה הורג את כולם?

            6. עזוז אותך מזוטות רזיאלוס – הערב ב-20:00 תתייצב! איינדהובן – האיש שלנו בארצות השפלה מתחיל

            7. המפקדדדדדדדדד
              טר"ש רזי מתייצב!
              יפתחו עם זהבי?

            8. אגב, מוריה, פספסתי את רוב המשחק בבוקר בגלל שני המשחקים אתמול של יונייטד בגביע עם גולים יפים של מקטומני, מטה ופוגבה. הגול הכי יפה היה של פוגבה שהשחיל כדור בבעיטה חופשית בין שני ראשים והכדור בטיל נכנס לרשת. המשחק השני היה בין באיירן לדורטמונד ובסופו הגביע החמישי ברצף של באיירן…. אחרי 3:2

  13. כשקנדריק נאן הוא הקלע השני בקבוצה אחרי שלא שיחק כל הפליאוף כי הקורונה גמרה אותו הואחצי בנאדם, לא מתפקד אתה יודע שאתה בצרות. 18 נקודות בכמעט 20 דקות.
    כשדאנקן רובינסון הופך לדלעת לפני חצות את יודע שאתה בצרות צרורות. 0 נקודות ב27 דקות עם 3 זריקות בלבד בתור שחקן פותח וחסר הגנה
    אבל כשסלומון היל הוא חלק מתוכנית המשחק שלך אתה מבין שאתה גמור. 18 דקות שיחק🤦‍♂️

    1. שדו אני אקח את העצה שלך ואמליץ גם לדאנק לקראודר ותביאו לעשות טיפול בקורונה, נאן חזר כמו סוס אחריה

  14. אין שום קבוצת NBA שאני שונא. בטח לא מספיק כדי להיכנס לריב רגשי בגללה. אני שרוף גולדן סטייט וגם איתם אני שומר עך הומור.
    הקבוצה היחידה שאני ממש מתעב היא בית"ר ירושלים.

  15. דדי וטראסט דיברו בבלוג החי על דאנטוני והארדן לפילי? אני לרגע לא מאמין אבל אם כן אשמח מאד. נשמח לפנק את עגל ובובי בסימונס וטוביאס.
    כמו כן נשמח להחזיר את הביתה את קובינגטון ורדיק. הורפורד ישמח להגיע ליוסטון.
    סימונס המפלץ עם האריס והורפורד יוסטון יכולים לקחת את המערב עם המאמן הנכון.

  16. תודה חיים, אחלה סיקור.
    .
    הרבע הראשון היה אדיר ותחרותי, ההמשך היה בלתי תחרותי וחבל.
    הרבה מחמאות ללייקרס, שיחקו מצוין ולא איבדו את הראש אחרי שפיגרו בהתחלה.
    דייויס קולע כל שלשה שהוא צריך לקלוע, אולי צריך לתת לו לזרוק משם יותר.
    לא יודע כמה הלייקרס יכולים להציע לרונדו בשנה הבאה, אבל אם זה לא יותר מדי, אני מאמין שקונטנדרית אחרת יכולה וצריכה לתת לו כמה מיליונים ולשפר את סיכוייה ללכת עד הסוף.
    בלי פציעות, מיאמי יכולים להוציא איזה שפן מאיזה כובע, אבל בהנחה שלא נראה את כל השלושה – דראגיץ', באם ובאטלר – בכושר מלא בסדרה, וכנראה שזה לא יקרה, זו תהיה סדרה קצרה להפליא וחבל.

  17. "אבל הם ניגבו את מילווקי" – מילווקי מזכירה לי קבוצה אחרת של בודנהולצר שנכשלה באופן תמידי בפליאוף – אטלנטה.

    לפעמים יש סדרות ש2 הקבוצות לא משהו, או כלל מצבים שכל המתחרים לא להיט אבל מישהו חייב לנצח ולקטוף איזה תואר, זה בדיוק מה שקרה במזרח. אין שם קבוצה אחת שבנויה from top to bottom.
    כתבתי כבר לפני שמה שיהרוג את מיאמי זה פיק ברכיים והיתה לי גם הרגשה ספציפית על דאנקן רובינסון וזה בדיוק מה שקרה.
    זה לא מספיק לנצח סדרות.

    הפליאוף השנה חסר הרבה מאוד כוכבים וכמה קבוצות קבועות ובעיקרון רק 3 קבוצות באמת משחקות טוב: לייקרס, דנבר ומיאמי.
    קליפרס אכזבה עצומה, יוסטון גם.
    במזרח מילווקי אפילו לא אכזבה כי הם פשוט חלשים.
    טורונטו ובוסטון צעירות (אחרי שגאסול עכשיו הולך) וחסר להן עוד זמן.

    שוב נחזור לעניין של פירס, גם עליו כתבתי לפני כמה ימים – זה בדיוק מה שקרה היום
    באטלר דיבר ודיבר אבל פרט אליו, כל מיאמי פשוט קרסו מנטלית ובאו להיות שטיח ללייקרס.
    כש2 מהטופ 5 אצלך גם ככה לא יהיו הרבה שיוכלו להסתכל לך בלבן של העיניים, אבל גם ככה דוראנט, קרי, תומפסון, אירווינג פצועים.

    מגיע ללייקרס בהפרש של קילומטר מהאחרות, חבל רק שזו התחרות שאנחנו מקבלים בגמר ובפליאוף בכלל.
    במשחקים 1 ו4 נגד הלייקרס היה שוד לאור יום, אבל אני ממש לא הולך לסנגר על קבוצה שפרט למארי רק התנצלה על הנוכחות שלה במעמד, לא הראתה שום סימנים של קרב ונתנה לסדרה להתנהל במן שלוות נפש ואני מדבר בעיקר על יוקיץ'.

  18. צהריים טובים והרבה בריאות לכולם
    קודם כל הרבה תודה על הסיקור . בליגה שבה הסטאר פאוור הוא הפקטור המכריע היה ברור מראש שיש ללייקרס יתרון ברור בעידן שאחרי גולדן . דנבר עשו טובה ללייקרס שהדיחו את הקליפרס,אבל לי היה מלכתחילה ספק גדול בקליפרס,בעיקר עקב חוסר האמינות של PG . קיויתי שהפעם הזו הוא יתעשת והתבדיתי.בהרכב הקיים ובהנחה שלברון יכול להמשיך בכושר כזה עוד עונה,לא רואה סיכוי לקליפרס גם בעונה הבאה . הם חייבים כוכב נוסף וכנל ברוקלין,כדי לאתגר את הסטאר פאוור.
    כמה נקודות לגבי אנטוני דיוויס:
    1,לפני שנתיים בערך ניהלנו פה דיון לגבי ערכו האמיתי של השחקן הזה . מענין לשמוע את דעתם של המשתתפים כעת.
    2.זכור לי שבנ"א האיש היה פצוע כרוני , ולעומת זאת בעונה הנוכחית כמעט לא נפצע , טפו טפו טפו . יש למישהו הסבר ? דעתו של הקורא יוסי אוהד נ"א מענינת במיוחד.
    3.שאלה שסיקרנה אותי מתחילת העונה : אם דיוויס לוקח fmvp מה הערך של האליפות הזו למורשת של לברון ? הסיכוי לזה קלוש מאד אבל לא אפס . אם זה יקרה , סקיפ בייליס יעשה מזה מטעמים עד יומו האחרון .

    1. מטעמי חשש מניחוס,
      אני מבטיח לתת לך תגובה מפורטת רק אחרי הפיינלס (בריאותו של דייויס).
      .
      אם דייויס לוקח פיינלס MVP זה עושה רק טוב למורשת של לברון.
      אישית, אני ממש מקווה שזה מה שיקרה.
      מי שראה את ה-2 משחקים העונה יודע שצמחה שם חברות, כזו שמזכירה את לברון/ווייד. וזה נהדר ללייקרס במחשבה קדימה.
      איך שאני רואה את זה, זה כמו "העברת הלפיד" מקארים למג'יק, רק שהפעם זה מנהל המשחק שמעביר את הלפיד.
      .
      אחד הדברים שכתבתי בתגובות פעם אחר פעם בכל דיוני ה-"עז" היה שחלק ממה שהופך את קארים לגדול כל כך זה יכולתו לאמץ את מג'יק, ולתת לו את המקום לפרוח. לא צריך להרחיק בשביל לגלות שזה ממש לא מובן מעליו.

          1. שזה לא דומה לדוגמא שנתת.
            לברון ו-ווייד היו חברים לפני וברור שהחברות שלהם התחזקה ברגע ששיחקו ביחד.
            אבל ווייד היה סה"כ סירת בננה עם אליפות ברזומה שלברון תפס עליה טרמפ אחרי שלא הצליח להסתדר עם הביג3 של בוסטון (אני לא מדבר מתוך פרשנות, זה לגמרי מה שקרה).
            החיבור הצליח בגלל ששניהם שחקנים מצוינים, וברגע שהברכיים של ווייד התחילו לעשות בעיות, לברון שכבר הוריד את הקוף מהגב הלך לעשות לביתו ועזב את ווייד ומיאמי.

            ברגע שקארים הגיע לשם היה ברור שהוא ישאר שם וזה בוודאי נכון כפליים למג'יק והיה ברור שתהיה העברת לפיד.
            אנחנו כבר מזמן לא בתקופה הזו, כל אחד דואג לתחת שלו ולמורשת של עצמו ואם זה עוזר למועדון או לחבר (לקבוצה) מה טוב.

            1. לטעמי, הפרשנות שלך לגבי טיב מערכת היחסים בין לברון ודייויס לא נכונה, כמו גם הפרשנות בנוגע לעתיד של מי מהם בהמשך הקריירה.
              לברון?
              אני רואה אחרי הלייקרס אולי עונת פרישה במדי הקאבס.
              בהחלט מרגיש כמו טקס העברת לפיד.

            2. בנוסף,
              לא חסרים צמדי כוכבים מבוגר/צעיר שכשלו במבחן האגו. ע"ע צמד שלקח במדי הלייקרס 3 אליפויות.

            3. אין מה לעשות מזה משהו שזה לא.
              לכל קבוצה שלברון הגיע, הוא הגיע עם ערימת דרישות שבד"כ מישכנה את המועדון:
              א. אין רוקים או שחקנים צעירים מדי
              ב. להביא כוכבים לכאן ועכשיו, לא לפתח אף אחד
              ג. וכמובן חברים שהוא מסדר להם פרנסה ומשלם להם קנסות בתמורה לסיקור אוהד (חחחחחח) וקואליציה מול ההנהלה

              לא סתם כל מועדון שהוא עוזב מתפגר, הוא משאיר אחריו עיי חורבות, לא שזה בכוונה, אבל כשאתה עושה את 3 אלו והולך, לא נשאר הרבה אחרי.

        1. אחרי הפלייאוף הזה יפסיקו כל הקשקושים על דיוויס שחקן של סטטיסטיקות ריקות שלא מסוגל להגיע לכלום (אני מקווה).

          1. מי אמר את השטויות האלה דיוויס זה מפלץ
            שלצערי גנטרי היה מאמנו, ודמפס הGM שלא ידע לבנות סביבו , ברמה הוא PF היסטורי הרבה יותר טוב מדאנקן לדוגמא

            1. יותר מדי אנשים לצערי.

          2. אל תדאג, תמיד יבוא השחקן הבא שהוא סטטיסטיקה ריקה.
            איך אתה רוצה את הדי-בוק שלך?
            (ומתישהו בהמשך יגיעו גם אלו שיגידו שלברון הוציא את זה ממנו ובלעדיו הוא כלום)

            1. לא מפתיע מעריצי לברון שמו את פיפן טופ 10 כדי להוריד את ג’ורדן, אומרים שהוא משפר שחקנים שהוא על הספסל .

    2. 1. אני מעדיף את סטף, דוראנט, לוקה, קוואי ויוקיץ' על דיוויס. את האחרים הוא עבר אצלי בעונה או 2 האחרונות.
      2. הוא יחסית בריא כבר 3-4 שנים, אבל המערכת הרפואית הקודמת של הפליקנס (הוחלפה בקיץ שעבר) ידועה כגרועה באופן היסטורי.
      3 תלוי את מי שואלים. אני לא חושב שיש הבדל משמעותי בין שחקן שקלע 25 למשחק וזכה בפיינלס MVP לבין שחקן שקלע 25 למשחק והיה לידו אחד שקלע 30 ולקח את התואר האישי, אבל יש אחרים שיחפשו איך זה אמור להוריד ממי מהם שלא יקח.
      אותו דבר גם לגבי שאק וקובי למשל. שאק קיבל את התואר האישי ב-3 האליפויות המשותפות שלהם, אבל ב-2 האחרונות קובי היה שווה ערך לשאק בכל סטטיסטיקה כמעט. שאק לקח את התואר בגלל עדיפות מינימלית, אבל זה לא אומר שקובי היה פחות טוב. אותו דבר סטף בכל אחת מהאליפויות של גולדן סטייט.

        1. בגמר היה פער, ולכן שאק זכה בפיינלס MVP. לאורך כל פלייאופים האלה היה פער של פחות מ-2 נקודות ביניהם.
          בסדרות הגמר האלו שאק היה טוב יותר, לעומת סדרות קודמות בהן קובי בלט, ולאורך פלייאוף שלם היתרון של שאק היה די קטן. בכל מקרה, קובי קלע 25 למשחק והקבוצה שלו ניצחה. זה שהיה לידו כוכב אחד שקלע 35 ולקח את התואר האישי לא מקטין את קובי ביחס למצב בו יש 2 כוכבי משנה שכל אחד קולע 20 והוא לוקח את התואר האישי עם 25.

        2. בסדרות גמר, כן. בפליאוף כולל, לא.
          אז זה תלוי על איך אתה מסתכל על זה. לשאק היה טיול בפארק במצ'אפ בגמרים האלה.

            1. בהתחשב בזה שקרי היה צריך לקבל את זה על בסיס הגמר לבד אז אני לא חושב שזה דוגמה טובה לכלום

            2. גם בזמן אמת כתבתי שלדעתי קרי היה הפיינלס MVP.
              זה לא משנה את זה שאם היו מתבוננים על כל הפלייאוף, קרי היה "לוקח בהליכה".
              (יש עוד דוגמאות מצוינות – מג'יק ב-81' הוא הראשון שקופץ לראש. ומהצד השני, קארים ב-85')

    3. לגבי 3 זה מאוד פשוט – FMVP זה הפרס האישי הכי מיותר בעולם מבין כל הפרסים האישיים המיותרים בענף קבוצתי. אין לו ולא צריכה להיות לו שום השפעה.

  19. המעמד של הגמר זה עניין אחר לגמרי. באטלר ובאם לא היו שם, וכמעט אף אחד ממיאמי לא היה חוץ מאיגי.
    מלבד זה אין מקום להשוואה בין דייויס לבאם עם כל הכבוד.
    הלייקרס עלו בטירוף היום, בעיקר בהגנה, וזה ימשיך. בהתקפה יש להם עוד אפסייד, לברון היה יחסית מאופק וגם דווייט רונדו וקוזמה היו בהילוך 2-3 בהתקפה.
    **

    1. זה לא הפריע לגולדן סטייט 2015 לקחת אליפות.
      למיטב זכרוני לא היה שם אלוף, אף אחד שם לא שיחק בגמר, אולי אפילו אזורי.

      אפשר לקרוא לילד בשמו – מיאמי לא טובים, המזרח לא טוב.
      זה שהם יצאו מהמזרח – זה בגלל שקבוצה צריכה לצאת משם.

      1. מסכים,
        הם לא כל כך טובים ביחס למערב, ובנוסף לכך גם ההתרגשות מהמעמד מורידה, כאשר יש פערי רמות מראש, זה לא עוזר

      2. גולדן של 2015,היו קבוצה דיי חלשה.
        הלייקרס של העונה מפרקים להם את הצורה. (מוזגוב נראה מולם כמו שאק).
        ללא קשר שמיאמי גם חלשים,ואפורים.
        קליבלנד של 2015 היו לא רעים, אבל הפציעות דיי כסחו אותם.

        1. הגזמת לופי.
          ב2015 היה להם את בוגוט שהיה בעונה מצוינת אז, פסטוס אזילי ומוריס משהו הזה.
          לייקרס שומרים גרוע על שלשות וזו היתה בדיוק החוזה של גולדן סטייט ששיחקו עם 4 קלעי שלשות תמיד.
          4-1 קל לווריורס.

  20. הפערים בין המערב למזרח מאד גדולים. לא סתם 80% מהעשיריה הראשונה שנבחרה היא מהמערב.
    דנבר היו מנצחים כל מזרחית מהצמרת ב 5-6 משחקים
    בשנה הבאה יצטמצם הפער בגלל ברוקלין ואולי שיפור נוסף בבוסטון/מיאמי/פילי/באקס

    1. אהלן
      כרגע ללייקרס יתרון עצום בסטאר פאוור ואמרתי את זה כל העונה . לקליפרס יהיה קשה מאד להביא כוכב נוסף מאחר וויתרו על רוב הנכסים הסחירים שלהם כדי להביא את PG.המצב של ברוקלין הרבה יותר נוח במובן הזה , יש להם כמה נכסים סחירים מאד אטרקטיביים . לדעתי,לאור מה שאנחנו רואים מהלייקרס הפלייאוף הזה , ברוקלין יאלצו להפרד מלוורט ואלן ולהביא כוכב שלישי אינסטנט.לא אתפלא אם העסקה שדובר בה בפברואר,צעירי ברוקלין תמורת ברדלי ביל,תתממש בסופו של דבר.אפילו הלייקרס יתקשו מאד להתמודד עם כח אש כזה , בהנחה שכולם בריאים.

      1. אצל הקליפרס המצב הרבה פחות גרוע משהיה בתחילת הבועה, מכמה סיבות:
        1. הם כבר העיפו את המאמן החלש מאוד שלהם.
        2. הבלוף של הראל התגלה והוא לא יקבל את החוזה שהוא רצה

        אמנם אין להם כסף או נכסים לסחור בהם, אבל הם לא צריכים הרבה: רכז סביר ועוד גבוה או שניים שיהיו מעין "גופה" כמו הווארד השנה. שחקנים בסגנון של רובין לופז או יואקים נואה לא 5 שנים מאוחר מדי.

        מה שהיה עם הראל לדעתי הוא מחדל יום כיפור ואם אני הקליפרס, אני מציע לו את המינימום האפשרי.
        ההגנה שלו בכל אספקט היא ביזיון שאין כדוגמתו, בנוסף לחוסר קליעה מטווח של יותר ממטר.

        1. לגבי הראל –
          יש לו המון חסרונות במשחק שלו, אבל לגבי הפלייאוף הנוכחי והבלוף שנחשף חשוב להזכיר את ההכנה הנוראית שהייתה לו. כמה חודשי הפסקה בלי אימונים, סבתא שלו נפטרה ממש לפני תחילת החידוש מה שהכניס אותו לדיכאון עמוק. בעקבות הדיכאון הוא גם פספס את משחקי "סוף העונה" ונזרק ישר לפלייאוף.

        2. את הדברים האלה הם יכולים לשפר, אבל נראה שיש בעיה עם ג'ורג'
          גם חוסן מנטאלי שלו בפלייאוף
          וגם כימיה קבוצתית, החברה האחרים, כמו מוריס, בברלי, וויליאמס, לא רואים בו כוכב שראוי ליחס מועדף

            1. חוסן מנטאלי….לשיפור
              ויחס של כוכב הוא מקבל מההנהלה והצוות ואז האחרים ממורמרים

            2. ואולי ככה יפסיקו יום אחד את המנהג המטופש הזה.

      2. מסכים
        רק אני לא בטוח שלברוקלין יש את הכימיה הקבוצתית, יצטרכו לבנות אותה מהר.
        דוראנט לא ידוע בתור מלכד קבוצות, וגם קיירי לא
        נראה מה יתגבש שם, וגם לאן יעברו השחקנים המבטיחים שלהם.
        ג'ו האריס או לווארט יכולים לשפר קבוצות

      3. דוראנט וקיירי יכול לעבוד – אבל הסיכויים נמוכים. אם לקיירי היה קשה עם שחקן קבוצתי כמו לברון, עם דוראנט יהיה לו פי מאה יוטתר קשה. ואם דוראנט לא יקבל את הזריקות שלו – הקבוצה לא תהיה טובה.
        מה גם שמי יודע איך דוראנט יחזור ואם קיירי לא יפצע.
        בשורה התחתונה – להניח שהם הטובים במזרח לפני שהקפיצו כדור אחד – זו הגזמה

        1. מסכים, עם מה שיודעים היום, בלי שינויים, הייתי הולך על בוסטון
          ועם זאת כנראה יהיו הרבה שינויים בחודשים הקרובים

  21. ראש/ית, תודה גדולה לחיים.
    שנית – לכל רפי ההבנה כאן ללא יוצא מין הכלל ובראשם מידן וגיא: זה רק התחיל. במשחק הבא מיאמי עולה עם נאן, הירו, קראודר, באטלר, ואוליניק (ומחליפים דנקן9 רוברטסון, אנדרה איגודלה, סימון היל, ומאיירס ליאונרד) יתפתח משחק אחר לחלוטין (זה כמובן אם לספואלסטרה המאכזב ישנה טיפת שכל).

    1. מדהים איך כל פעם , כל מאמן שעד לפני רגע ורבע הוכתר כגאון, מגיע לשחק מול לברן ופתאום הוא – "מאכזב" , "גרופי של לברון" וכו וכו.
      פשוט לא ייאמן שאתם לא מצליחים להבין כל השנים הללו כמה אתם פשוט צריכים לאכול את הכובע ולסבול בשקט.
      במקום להגיד על ספולסטרה, שרק שלשום הכתרת אותו למאמן הכי גדול בנ.ב.א, שהוא "מאכזב"……. פשוט תגידו "איזה כלב מניאק הלברון הזה , שפשוט מפרק את כל מי שאנחנו מאמינים בו, שוב ושוב.
      שוב ושוב עושה צחוק ומשפיל את אלו שרק עד לפני שנייה החשבנו כטובים ביותר".

      שוב ושוב, כל השנים, נותן בראש לכולם. גם כאשר הוא מפסיד.
      הטיפול הכי מדהים ובלתי נשכח היה לסטף קרי בגמר 2016, לאחר שזכה בmvp הראשון פה אחד .
      הסבירו כמה הוא הוא הטוב בעולם ואז ……. אז בא לברון ועשה לו בית ספר. שחקן נ.ב.א מול שחקן תיכונים במקרה הטוב.
      איזה בושה ודראון עולם מה שלברון העביר את סטף בגמר 2016.

      אז תמשיכו לתרץ תרוצים.
      ללכלך ולזלזל באלו שעד אתמול היללתם כל כך והמלך ימשיך למלוך.

        1. במשחק הראשון מול גולדן עם דוראנט הוא עשה 54 נקודות
          לא כזה נורא
          גם להיות ראשון בפלייאוף בנקודות בכל הזמנים, וברוב הקטגוריות החשובות, לא כזה גארבג' 🙂

    2. מנחם, אני מעריך את האופטימיות שלך, אבל ההרכב הזה של מיאמי לא היה אפילו מתחרה על פלייאוף במערב (במזרח היה מתחרה על מקומות 7-8)
      ספולסטורה הוא אחד המאמנים הטובים בליגה, פשוט אין לו חומר שחקנים להתחרות בצמרת המערב. אם היה להם מאמן ממוצע הם לא היו עוברים יותר מסיבוב גג שניים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט