חזרה למקומה הטבעי/צפריר אוזדובה

אחרי עשור של אכזבות שמתוכם שבע שנים ללא פלייאוף הלייקרס שוב בגמר הנבא בפעם ה 32 (מספר החולצה של מג'יק). רק להסביר את גודל ההישג, הסלטיקס במקום השני עם 21. ולברון כמובן יעשה את הגמר העשירי שלו, אבל הפעם החשוב מכולם כי הפעם הוא בלייקרס. הרי הלייקרס הם סמל לשחקנים הכי גדולים בהיסטוריה. צ'מברליין, קארים, מג'יק, ביילור, ווסט, שאק וקובי. ועכשיו לברון מצטרף לרשימה המכובדת. המורשת של הלייקרס כל כך עוצמתית בליגה שגם לפיינילסטית השנייה ההיט יש שאיפה להיות סוג של הלייקרס. הרי פט ריילי הנשיא הכל יכול שלה שיחק ואימן בלייקרס. וזה מה שהביא אותו למיאמי היט. הוא הגיע לשם כסמל הצלחה. והצלחה רבותי זה להצליח בלייקרס. ההצלחה המסורת ומה שהיא מסמלת היא שמפתה את השחקנים הגדולים לרצות להיות בלייקרס וככה יוצרים מסורת של אליפויות.

הלייקרס נגד ההיט ראש בראש

וזה מה שג'רי באס טרח כל כך לעשות. להפוך את הלייקרס לסמל הצלחה ויוקרה. עם המעודדות וכוכבי הקולנוע במשחקים L.A הפך למקום להיות בו.

יש קטע שאני אוהב בסרט catch me if you can ובו כריסטופר ווקן מסביר לדי קפריו שהסיבה שהיאנקיז מנצחים היא כי כולם עוצרים לבהות במדים שלהם. היוקרה הופכת ליתרון פסיכולוגי.

אם לא יקרה משהו בלתי צפוי (4-1 קל ללייקרס) הלייקרס תזכה באליפות ה 17 שלה תשווה את השיא של הסלטיקס ותהפוך רשמית לקבוצת הכדורסל הגדולה בהיסטוריה.

והלייקרס פייבוריטים אין פה שום ספק. יש לה את המסורת הכישרון והעומק. זה למעשה מה שחסר למיאמי. אין להם PLAN B טיילר הרו זה לא מספיק אלטרנטיבה. היו קבוצות קשוחות ומוכשרות בעבר. אבל בלי עומק לא לוקחים אליפות. אני זוכר את הפיסטונס הקשוחה של 2004 שלקחה אליפות עם תצוגות הגנתיות מהמרשימות בהיסטוריה. שנה אחרי נשארה אותה חמישייה. אבל מהמט הוקור וצ'אקי אטקינס שני השחקני ספסל הכי משמעותיים עזבו. והפיסטונס לא זכו מאז בעוד אליפות.

 ללייקרס יש את מה שצריך: הניסיון והכוח של לברון האתלטיות והכישרון של דיוויס ולא פחות חשוב עומק, האסיסטים של רונדו ההגנה והריבאונד של האוורד הטירוף של קארוסו הנקודות של מוריס וקוזמה. נגד הרוקטס הלייקרס החליטה לשחק "סמול בול" ומגי והאוורד נעלמו מהרוטציה כי מוריס וקוזמה יותר התאימו.לעומת זאת נגד הנגאטס האוורד כבר הפך להיות שחקן משמעותי במאבקיו מול יוקיץ. לזה אני מתכוון שאני אומר תוכנית חלופית. יש יותר אופציות לאקס פקטור למאצ' אפ בהגנה. לריווח לריבאונד. אבל היי מיאמי לא לדאוג יש לכם פוטנציאל עתידי לטבעת ובינתיים אחלה חופים להתנחם בהם בפגרה.

אז ללברון יש אפשרות באמת להיכנס לספרי ההיסטוריה ולהיות בין הגדולים מכולם. כלומר אלה שלבשו את הזהב סגול. ובואו נודה בזה, הוא זקוק לטבעת לא פחות מהלייקרס. מאזן 3-6 בגמרים מוציא אותו קצת לוזר. אבל בבגדי הזהב הוא ירגיש אחרת. ירגיש את השמות שלבשו את החולצה הזאת לפניו ורוחו של קובי תרחף מעל הבועה. ההתרגשות בשיאה!

בינתיים הלייקרס הספיקה לשבור שיא אחד שאני בספק אם ישבר אי פעם. הם מופיעים השנה עם חמש תלבושות שונות!!

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
155 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
מנחם לס
30/09/2020 23:10:39
הגב ל  Tzafriros

ללייקרס יש את הנסיון והעומק, אבל לנו יש את מאלוהים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

המדים היחידים שעוזרים לנצח הם בצבע אפור.
חוץ מזה קראתי פה מישהו נראה לי דן שכתב שפול פירס אמר שמפחדים מלברון…תיאוריית ההתרפסות תופסת גם בליגה מעניין.
חוקי היאקוזה לא לוחצים את הבוס ולא מביכים אותו בזה ובדאבל טים שחלילה לא נראה אותו בחולשתו.
אם יהיה פושע שיפר את הקוד נשלח את הפרשים באפור לטפל בו. אם ממש יגזימו מספרי 25 ו48 ערוכים לטפל במצב.
מה שטוב נגד הארדן דמיאן ומורי לא יעבוד על לברון המפחיד בגיל 35😂😂😂.

גיא רוזן
30/09/2020 8:18:13

ברור…
פט ריילי מפחד מלברון…
ספולסטרה מפחד מלברון…
ג'ימי באטלר מפחד מלברון…
כמה BS בתגובה אחת.
.
השורה התחתונה היא –
לבי, לבי. אתה בלחץ, אז אתה ממציא אליבי. כל כך בלחץ, שזה אליבי מהמגוכחים.
אני מוכרח לציין שקונספירציית ה-"מפחדים לשמור על לברון" הייתה המצחיקה ששמעתי, עד שצצה לה תאוריית הנעליים הזרחניות…
.
(לא נורא, לטוב או לרע, החלקה שלברון תופס אצלך בראש תתפנה בעוד שבועיים פחות או יותר…)

ברוך רובין
30/09/2020 9:50:45
הגב ל  גיא רוזן

שמעון שתהיה בריא, גם אתה התחלת לקחת את מה שדה שוט לקח? ועם הסיפור על הדאבל טים שמפחדים לעשות? אני עדיין מנסה למצוא את ההגיון למה דאונתני יוותר על כמה מילונים ויפוטר במקום לעשות דאבל טים?
.
לגבי מספרי 25 ו48 אנחנו מסכימים והם חלק חשוב , בסופר טימס שלברון ניסה להרכיב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוך כמו ההיגיון שלא עושים עבירה ביתרון 3. יש מגמה זורמים עם העדר. חוקי היאקוזה. כמו שהיה בדיוק על מייקל בשנות ה90. פחדו מהלשון שלו. פוחדים מהתאגיד. להשפיל את הבוס אומר הדחה מהליגה, ירידה בדירוגי התאגיד וכו…
התרפסות מוחלטת. 17 שנה הבן אדם לא ראה לחץ על כדור ובקושי ראה דאבל טים לשחקן ברמה הזאת..
מביך.
וזה תיאוריה שלי שדה שוט הסכים איתה 😎.
גם האמת מסכים איתה מסתבר….

דה שוט
30/09/2020 10:22:21

+ 99.99
בתחילת דרכו לא פחדו לשמור עליו (גם המטר שדאלאס נתנו לו לא מכבד) – והתוצאות היו בהתאם.
עזוב חבריקו – אתה מדבר פה לעצים ולאבנים 😎

ברוך רובין
30/09/2020 10:30:29
הגב ל  דה שוט

כן מפחדים, ממש מאמן שמרוויח מילונים יפסיד בכוונה ולא יעשה כמיטב יכולתו לשמור על לברון כדי להאדיר את שמו. אני מציע לך לצפות במיאמי ספרס 2013 , היה דאבל על השיקצה אבל זה פינה את כל הקבוצה לזריקות חופשיות, 2014 הספרס הבינו שלברון לא ינצח לבד הוא נתן סטטיסטיקה טובה משמעותית אבל השאר חוסלו.

דה שוט
30/09/2020 10:36:52
הגב ל  דה שוט

ברוך אתה עיוור בעניין הסה כמו כולם 😉 כמעט…

ברוך רובין
30/09/2020 10:41:20
הגב ל  דה שוט

עזוב אתה צודק, אני מבלבל אותכם עם עובדות, שמעון היה הופך את לברון לונזו בול ואת דיוויס לקראוסו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

ברוך איזה מיליונים בדיוק המאמן מפסיד? המיליונים דופקים בבנק בכל מצב. גם אם הוא מפוטר. גם ככה זה משחק הכסאות בליגה.
ברוך קל לשמור על לברון הוא מוגבל בכדרור ניזון בעיקר מדהירה לסל. זה לא לוקה שיותר קשה לסגור או סטף.
הוא שחקן מאד מאד צפוי. גם המדדה אגב אותו דבר כמוהו.

ברוך רובין
30/09/2020 11:05:55
הגב ל  דה שוט

מה פתאום מה אתה חושב הוא יושב בבית ומקבל כסף? לבעלי קבוצות יש הסכמי יציאה מחוזה, שבמידה ומאמן פוטר הוא מקבל X Y כסף.

ברוך רובין
30/09/2020 11:07:09
הגב ל  דה שוט

לברון מוגבל בכדרור? נו באמת מה לגבי יכולת מסירה גם את זה אין לו?משחק פוסט ? אתלטיות כל זה הוא בטופ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

בתחילת דרכו בכלל לא שמרו עליו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

זה נקרא להיות מוגבל ברוך. איזה פוסט ישלו? אתלטים כמוהו לא חסר היום.
מסירה? שימסור זה בדיוק מה שאני רוצה שימסור והרבה

ברוך רובין
30/09/2020 12:31:48
הגב ל  דה שוט

הוא אולי השחקן פוסט הטוב בליגה, אבל אין לו משחק פוסט שמעון פתח את העיניים, יש לו כדרור קטלני חדירה מסירה, ואתלטים יש אולי 3-4 פריקים אתלטים ברמה של לברון

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
30/09/2020 14:58:34

דעתי היא שאין פה איזה משהו ממוסד ומכוון של לא לעשות דאבל טים או לא לעשות עבירה ל3 בסוף המשחק.

אממה, אז אני נזכר שאני אוהד הספארס ופופ החליט לא לעשות עבירה על הרצפה וקיבלנו את השלשה של ריי אלן. ליטרלי הפסדנו אליפות על הדבר הזה.
בנוסף, העניין בשמירות בנבא תמיד היה לא ברור, הרי פעם איזורית היתה אסורה והיתה מחייבת בעבירה.

לא יודע, אי אפשר להוכיח, אבל אם פופ הפסיד על זה אליפות, אני לא חושב שאפשר לשלול

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

חבל שאי אפשר להמחיש כמה רפי הבנה הייתי מוציא אתכם אם יכלתי לאמן נגד השיקצה. היה הולך לבכות לאמא

ברוך רובין
30/09/2020 10:19:53

כן שמעון הייתה הופך את לברון לנגר ועוצר אותו על 15 נקודות ב35% מהשדה, אמרתי לך אתמול מה אני חושב על ״קוסמים״.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוך זה ביטוי 15 ו35 אפשר להביא אותו לזה גם 18 ו40 זה אותו דבר וכן אפשר להביא אותו למספרים האלה לא מעט. לא אומר בכל משחק בטח לא בכטלה שהפרשים יפנקו אותו בשריקות אוויר.
אין שום קוסמות בזה. אגב גם השיקצה לא קוסם כמו סמתארים פה. זה ליגת מתרפסים בדיוק מה שהיה על מייקל בשנות ה90 בדיוק ככה התרפסו

ברוך רובין
30/09/2020 11:08:16

על מייקל התרפסו על קובי הביאו דאבל טים וטריפל טים ועל לברון שוב מתרפסים כדי להעצים את האגדה, רגע מלון הביא דאבל על קוואי למה אתה חושב שהוא לא הביא על לברון, אני אתן לך רמז דיוויס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא דיוויס כי הוא התרפס בפני לברון. האמת לברון לא ככ הצריך קאבל טים מול דנבר לפי הניגורים שלו מבחוץ. מלון בעיקר התרפס בפני השופטים והליגה דזה בעקיפין בפני השיקצה.
אגב ברוך בnba הנוהג הוא יותר חזק מהכל לא הולכים נגד הנוהג ומה שמקובל. לא נהוג ללחוץ כוכבים ולהקשות עליהם לכן רוב המאמנים זורמים עם אחד על אחד בדיוק כמו שבסופי משחקים נותנים לכוכבים לקבל כדור מהחוץ בקלות ולזרוק את זריקת הנצחון לווי אר אול וויטנס… זה מסורת ונוהג

גיא רוזן
30/09/2020 11:23:21

שמעון,
זה פשוט תענוג צרוך לקרוא את התרגום שלך למציאות כפי שהוא נראה מבעד למשקפי ההייטר…
תמשיך!

NFS
NFS
30/09/2020 11:58:48

ברוך, ראית כדורסל בשנות ה-90?
או שבאותו זמן היית עסוק בביסוס העסק או ווטאבר?
דטרויט פיסטונס, זוכר קבוצה כזו?
הניקס, שמעת עליהם?
מדהים איך שמעון (שבאותו הזמן שיחק בגן בקוביות) מצליח למסך את צלילות דעתך..

חגי "התותח" ניסני
30/09/2020 12:24:45

ברוך כנראה שגם אתה מפחד. ואפילו לא יודע את זה

ברוך רובין
30/09/2020 12:33:43

פאני תבין ציניות , דטרויט היו השפעה הרסנית על הליגה והם הסיבה לכדורסל ההגנתי שראינו בשנות ה90

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
30/09/2020 15:00:55

דטרויט היתה הדבר הכי טוב שקרה לליגה:
1. הם גרמו למג'יק, לארי ושאר הליגה להראות אנושיים
2. הם השמידו את ג'ורדן בהתחלה ואחר כך ג'ורדן התעלה והשמיד אותם – זה פחות או יותר הסיפור מספר 1 בתולדות הליגה.

בין לבין, הם הביאו כדורסל מאוד מאוד קשוח והצמיחו לליגה את אחד משחקני ההגנה הכי טובים אי פעם אם לא הכי טוב, את אחד הרכזים הכי טובים בליגה, ואת הGRAVATAR של האשך.

ברוך רובין
30/09/2020 15:18:02

יואל הסגנון ההגנתי המשעמם של שנות ה90 , לעומת הסגנון הקצבי של שנות ה80 הונחל בגלל דטרויט, גם ג’ורדן השחקן השפיע לרעה על סגנון הליגה , דור ההמשך וההתקדמות של הליגה נתקע כמה שנים אחריו בגלל שקמו חקיינים שלא ניחנו ביכולת של ג’ורדן לקלוע בכל מצב ולחדור לטבעת דרך יער ידיים.

NFS
NFS
30/09/2020 18:21:21

חחח..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

הם משקשקים מהשיקצה…ספולסטרה רועדות לו הביצים ביתרון 3 בטח יתן לו לזרוק שלשה 😂😂
באטלר כבר הצהיר שהוא מפחד😎

חגי "התותח" ניסני
30/09/2020 8:41:21

אפשר לחזור לשגרה למרות שאולי עדיף שתשאיר

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
30/09/2020 9:15:27

צ"ל: הלייקרס והסלטיקס הם סמל לשחקנים הטובים בהיסטוריה: קוזי, ראסל, הבליצ'ק, ארצ'יבלד, בירד ומקהייל, גארנט ופירס

Movazana
Movazana
30/09/2020 15:22:58

מיאמי לא מפחדים מאף אחד ולא שמים זין על לברון.. באטלר וריילי נראים לך הטיפוסים המפוחדים? קשקוש. פול פירס עדיין מתעורר בבהלה אחרי מה שלברון עשה לו לאורך הקריירה, הוא באמת אולי מפחד.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

טור אובייקטיבי לגמרי….
:-))))
אבל משעשע ונכון ביסודו.
שמח בשמחתך צפריר, על ההגעה לפיינלז, חיכיתם לזה הרבה שנים.
מסכים שהלייקרס פייבוריטים, אבל כל העניין עם הגברת השמנה והכל… אולי בכל זאת נופתע.

גיא רוזן
30/09/2020 8:58:16

מילה על אהדה ומסורת:
.
בינם לבין זכיות באליפות, אין הרבה.
לעיר בה קבוצה משחקת, יש השפעה אדירה.
לטיב צוות האימון (הן ברמת התוצאות, והן כסיבה נוספת לכוכבים להצטרף) יש השפעה אדירה.
להנהלה השפעה מכריעה.
.
מסורת?
כמה מסורת הייתה לגולדן סטייט לפני מעבר הבעלות, וכניסתו של צוות מוכשר לעמדת ניהול הקבוצה?
כמה מסורת הייתה לסאן אנטיניו לפני פופ?
.
גופיות על התקרה זה נחמד. זה נחמד יותר כאשר לעלי הקבוצה יש את השכל לפתוח את הכיס ולהביא את ריילי, ואז לשחרר. לתת לו אוטונומיה בכל הקשור לניהול הקבוצה.
התוצאה היא פיינלס 6 ב-15 השנים האחרונות,
פיינלס 6 עם 3 קבוצות שונות לגמרי.
.
תודה, צפריר.
אני אוהב לקרוא פוסטים של אוהדים בלתי מתנצלים (כאלו שלא מסתירים את ההטיה הטבעית וההגיונית שיש לאהדה)

etayef
etayef
30/09/2020 9:42:54
הגב ל  גיא רוזן

רוצה לשלול את הדברים של גיא, ללייקרס הספציפית הזו יש קשר הדוק למסורת, יחד עם ההשפעה של העיר.
ניסו לבנות קבוצה צעירה, עם מאמן מקומי ומנהל מקצועי שהוא שחקן מהגדולים ששיחקו שם, לא קרה כלום.
בא לברון, והרים אותם מעפר.
הלייקרס היא קבוצה של כוכבים, של אנשים שהתהילה והכבוד חשובים להם. היתה להם אנומליה קטנה עם הבחירות של מג'יק ווורת'י, אבל באופן כללי, בנויים על כוכבים שרוצים לבוא.
צ'מברלין, שאק, קובי, לברון, דיוויס, קארים, כולם בחרו את הקבוצה ולא להיפך.
כשמנסים לגדל משהו בלייקרס, הוא מייד נובל, ולכן הולכים וקונים משהו מוכן.
החל משנות ה 2000 הקבוצה גם בחוד החנית של ההתרפסות לפני הכוכבים, עם החוזים של קובי, והדומיננטיות של לברון.
הקירבה להוליווד היא מה שעושה את הקבוצה באופן מסורתי, אין בארגון כמעט יכולת, או מסורת כדורסל.

גיא רוזן
30/09/2020 9:48:18
הגב ל  etayef

קארים ששיחק במילווקי, ביקש לוס אנג'לס או ניו יורק. לטעמי, זה קשור יותר לעיר מאשר לארגון.
.
כן, הלייקרס בנויים על כך שכוכבים רוצים להגיע. השאלה היא למה? בגלל הגופיות על התקרה, או בגלל שלחלק לא קטן משחקני הליגה יש בית בדרום קליפורניה?
.
(אם יש מסורת, היא מגיעה מהחיבור החכם שבאס האב עשה בין הוליווד לקבוצה. ברמה מסויימת, במשך שנים לג'ק ניקלסון ולחבריו היה חלק גדול יותר בהפיכת הלייקרס למוקד משיכה מאשר ניצחון או הפסד כלשהו)

ברוך רובין
30/09/2020 9:54:46
הגב ל  גיא רוזן

אני מסכים עם גיא , לגבי גרי באס הוא היה גאון שיווקי, שנתן לאחרים לקחת את המושכות ולא פחד לבזבז כסף ,ניהול חכם צוות אימון + ומיקום (שלבדו לא מספיק ) הם הדברים הקריטיים להצלחה .

jefffoster10
30/09/2020 12:55:11
הגב ל  etayef

ככה זה בהוליווד- לא בונים, קונים

ברוך רובין
30/09/2020 10:05:30
הגב ל  Tzafriros

איזה מסורת הייתה לשיקגו הגדולה? למיאמי? לסן אנטוניו? מסורת ואהדה זה שטויות של אהודים , ניהול ואימון נכון + מיקום הרבה יותר קריטיים להצלחה של קבוצה, מאשר מסורת זאת או אחרת.

צ'יקו
30/09/2020 10:09:12

סן אנטניו??? 20 שנה של התמודדות בפלייאוף, 5 אליפות. תרבות ארגונית שהוציאה מאמנים מהטובים שבנמצא. כן זה מסורת

ברוך רובין
30/09/2020 10:31:59
הגב ל  צ'יקו

ומה היה שדאנקן הגיע לשם? איזה מסורת הייתה בדיוק, איפה הספרס נמצאת עכשיו, לעומת זאת של2005?

צ'יקו
30/09/2020 10:52:25

יש עליות וירידות. אבל מתוך 53 שנות קיומה (כולל תקופתה בגלגול הקודם בדאלאס) הקבוצה הפסידה 6 פעמים פלייאוף זה אומר משהו. אליפויות זה לא אומר שהקבוצה לא מוצלחת.
.
שיין אליוט, אברי גונסון גורג גרווין אלו שחקנים שעשו חיל בספרס.

גיא רוזן
30/09/2020 11:29:45
הגב ל  Tzafriros

אתה רוצה לומר שכאשר טייטום וסמארט עלו לשחק, לשחקני ההיט שינה כהוא זה שאי פעם לפני כמה וכמה שנים לבש אחד מגדולי המשחק גם הוא מדים בצבע ירוק?
.
לטעמי, זו הילה שאוהד מצמיד לקבוצתו,
לא כזו ששחקן קבוצה יריבה מייחס לה חשיבות כלשהי.

צ'יקו
30/09/2020 12:17:44
הגב ל  גיא רוזן

זה לא שינה עבור שחקני ההיט אלא עבור החולצה והסמל שבעבורם הסלטיקס משחקים. הגאווה בללבוש ירוק ולהיות חלק משושלת כזאת או אחרת של קבוצה זה נותן כוח למאבק.

צ'יקו
30/09/2020 10:05:27

תודה צפריר.
.
להגיד את האמת – הלייקרס זה כסף. ארגון טוב הוא אחד שמגדל את השחקנים שלו, אז בעבר היה את מגיק וורתי שנבחרו בדראפט ועשו חיל. קובי בריינאט האגדי אבל כל השאר? הם פייק. הם באו בשביל הפרסום והכסף.
קצת כמו ריאל וברצלונה של תחילת העשור – בארסה בנתה קבוצה של שחקנים טובים מאוד תוצרת המועדון (לא אשכח את המשחק בה בארסה עלו עם 11 שחקנים מהלה-מאסיה. ואלדס, פיקה פויול מונטויה גורדי אלבה בוסקסט צאבי אינייסטה פדרו מסי ובויאן קרקיץ) וריאל קנו את הגלאקטיקוס (רונאלדו קאקה ושאר החברים).
.
בתנ"ך מסופר על בן הדד האדומי שהתרברב על ניצחונו עוד לפני היציאה לקרב מול אחאב וישראל. אמר לו אחאב " אל יתהלל חוגר כמפתח" – אל תקדים את המאוחר. עדיין לא יצאנו לקרב וכבר יש מנצחת. חכה נשמה הבועה עלולה להתפוצץ לך בפנים.
.
למרות כל הכתוב תודה רבה צפריר אין דבר יותר כיפי מאשר האהבה והאהדה של אוהדים לקבוצה שלהם! 🙂

ברוך רובין
30/09/2020 10:09:42
הגב ל  צ'יקו

תיקן ארגון טוב זה אחד שמשיג תוצאות, הדרך לגדל את השחקנים או שיבואו בדרך חופשית ממש לא משנה!! אני לא חושב שיש מישהו שיחשוב שמיאמי בהובלתו של לו ריילי הם לא ארגון טוב ומנצח, לברון ובוש ממש לא גדלו אצלם, אותו דבר באטלר…
יש לליקרס ייצרון אדיר וזה הלוקיישן, אבל תזכור שהם תחת מגבלות תקרת השכר שונה לגמרי מריאל וברצלונה .

צ'יקו
30/09/2020 12:22:21
הגב ל  Tzafriros

אתה צודק. זה היה פאברגס שעלה. העתיד דווקא נראה קרוב מתמיד עם ריקי פוץ' ואנסו פאטי בתקווה שבארסה תמשיך לקדם את מחלקות הנוער.
.
נכון, אבל בארגון טוב צוות פיתוח שחקנים צעירים צריך להיות מעולה. הספרס היו כאלה. הבולס של תחילת העשור היה כזה. מיאמי של השנה כזאת. הלייקרס לא היו כאלה מעולם. הם קיבלו לרוב תוצרים מוגרמים או בשלב מאוחר בקריירה.

יניב ש.
30/09/2020 10:35:58

כולי תקווה שבלייקרס לא מאמינים לפרשנויות של סוויפ או 1-4, כי מיאמי היא פשוט קבוצה טובה, ומי שיזלזל בה סופו שיופתע בגדול.
הלייקרס אכן עדיפים, אבל הם יצטרכו לעבוד קשה מאוד בכדי לנצח בסדרה את ההיט, וגם זה לא בטוח בכלל.

NFS
NFS
30/09/2020 10:53:04

תודה רבה צפריר, אחלה טור.
.
מרתקת בעיני התופעה של אוהדי לייקרס שמקווים שלא תיקח אליפות בגלל לברון. נראה לי שאלו בעיקר אוהדי קובי.
הנ.ב.א היא בעיקרה ליגה של שחקנים.
הרי לא יעלה על הדעת אוהד של מכבי ת"א שלא ירצה שהיא תיקח את היורוליג מהחשש שווילבקין יאפיל את הישגיו של אנתוני פארקר.

NFS
NFS
30/09/2020 10:55:06
הגב ל  NFS

* יאפיל על

גיא רוזן
30/09/2020 11:26:50
הגב ל  NFS

אכן תופעה מרתקת.
.
מה שהכי משעשע, זה שבעיניי כל מי שעצם אובייקטיבית בגופו, הקרב הזה (קובי/לברון) כבר הופסד ממזמן, והפער גדול למדי.

NFS
NFS
30/09/2020 11:36:03
הגב ל  גיא רוזן

חד משמעית.
או במשפט בעברית צחה – לברון לא רואה את קובי ממטר

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
30/09/2020 14:32:54
הגב ל  גיא רוזן

למה אתה מתעלם מקרב לברון/ג'ורדן?

גיא רוזן
30/09/2020 14:35:44

?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
30/09/2020 14:39:48
הגב ל  גיא רוזן

אתה כאילו חושב שהשנאה ללברון והנסיונות שנמוך שלו זה בגלל אהדת קובי בלבד? אתה לא רואה שחלק לא מבוטל מזה זה ג'ורדניזם קלאסי?

גיא רוזן
30/09/2020 14:42:18

יכול להיות. אני חושב שזה פלג פחות משמעותי, היות והקונצנזוס מציב את לברון הרבה לפני קובי, ומתחת לג'ורדן
(לא שממש מעניין אותי קונצנזוס כזה או אחר. ברשימה האישית שלי, קארים מתבונן על הצמד מלמעלה)

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
30/09/2020 14:48:05

זה נראה ככה בגלל הנתק באוברלפ של הקריירות וכי הג'ורדניסטים חוששים שאם יעלו את זה באופן מפורש הם יפסידו אז הם נמנעים מלהשוות הולכים על שנמוך עצמאי.
רגע אתה מדבר כאן על המושג האמורפי גדולה או על מי טוב יותר בכדורסל?

גיא רוזן
30/09/2020 15:02:42

זה הכל כל כך סובייקטיבי. איך מודדים "מי טוב יותר בכדורסל"? על אחת כמה וכמה כאשר מדברים על תקופות שונות, ועל עמדות שונות.
האם האחוזים מהשדה חשובים יותר מכמות האסיסטים. או מכמות הנקודות? ומה חלקה של ההצלחה הקבוצתית במשוואה?
רגע, מה עם ההגנה?
שיא הקריירה או אורכה? מה חשוב יותר?
במבחן האישי הסופר סובייקטיבי שלי, קארים הוא התגלמות העז.
כאשר נכנס לליגה היה בגדר בלתי עציר. לקח אליפות כבר בעונתו ה-2 בליגה כשחקן המוביל של קבוצתו. זכה ב-MVP בקבוצה שכלל לא העפילה לפלייאוף. אחר כך, המשיך להיות דומננטי במשך כמעט 2 עשורים, כאשר הוא מאפשר למג'יק להיקלט בקלילות בלייקרס, ללא מאבקי אגו יוצאי דופן.
אותו שילוב של יציבות, יעילות, הישגיות, וקריירה ארוכה כאורך הגלות מצטרפים לרושם העז שהותיר אחרי שצפיתי בו משחק, אי אז כילד הצופה בערוץ לבנון.
.
אותו רושם עז, הוא גם הסיבה שאני מתקשה מאוד "לפנות" את מקומו של בירד ברשימה האישית שלי. ניסיון מוזר להתבונן אובייקטיבית נמיב את לברון לפניו,
אבל מעולם לא הרגשתי שלברון או קבוצה שלו מציגים יכולת יותר בלתי עצירה מאשר בירד ב-86'.
כזו היא הסובייקטיביות. מוזרה, ותלויית קונטקסט ונוסטלגיה.
.
לכן אני לא אכנס לוויכוח עם מי שבוחר בג'ורדן, לברון, קארים, ראסל, ווילט, בירד, או מג'יק (תוסיף את מי שאתה רוצה לרשימה).
יש כל כך הרבה חלקים בלתי נתנים למדידה בנושא זה של אהדה.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
30/09/2020 15:16:25

אה, אז אתה מדבר על גדולה. טוב בסדר אני גם לא נוגע במושג הזה. לא מצליח לקבל ממישהו הגדרה טובה למשמעות של המושג, או איך אתה אמור למדוד אותו.

גיא רוזן
30/09/2020 15:22:45

לשאלת "מי טוב יותר בכדורסל?" יש לך תשובה?
(מסקרן)

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
30/09/2020 15:34:39

מן הסתם זה גם סובייקטיבי, ודורש הרבה שימוש בדמיון, אבל ההגדרה שלי עבור זה היא שים את שני השחקנים בקבוצה באותה רמה שמותאמת ליכולות שלהם ותן להם לשחק בדמיון שלך איזה קבוצה תנצח. לפעמים אני חושב שאולי גם צריך לקחת בחשבון ורסטיליות של כמה השחקן מסוגל להתאים לשיטות וצורות משחק שונות (כי בכל זאת לא בהכרח קל לGM לבנות קבוצה שתתאים למיקסום היכולות של שחקן) אבל זה כבר ממצה את RAM של הדמיון שלי גורם לקריסה.

גיא רוזן
30/09/2020 15:37:38

סיימתי כרגע את הסימולציה. קארים ניצח.
.
(או שכנראה הטיית האהדה מכה שנית…)

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
30/09/2020 15:52:17

😁
מג'יק היה או לא היה איתו בקבוצה?
.

אחד הדברים היפים מבחינתי בפרי דוראנט ווריירס של קרי וכו' זה שזה הרגיש כאילו הם כמעט ממש הקבוצה הדמיונית הזאת שקרי מגיע בה למיצוי מקסימלי, וגם של תומפסון וגרין

גיא רוזן
30/09/2020 17:09:53

גולדן מודל 16' (אבל הגרסה הבריאה, עם בוגוט תקין) הייתה קבוצת כדורסל מרשימה ומפחידה. לא היה יתרון כלשהו בתחילת רבע שלישי מולם, שהיה "בטוח".

ארבל חילבה
30/09/2020 16:16:54
הגב ל  גיא רוזן

אני לא אובייקטיבי ומעדיף את קובי על לברון.
אבל אני לא מבין למה אחרי כל הסייגות שלך, שזה נורא סובייקטיבי ולא באמת מדיד במספרים וטבעות, אתה אומר שזה כל כך ברור שלברון מעל קובי, כאילו זו השוואה בין מייקל לדן מארלי. (אוי, סליחה, נקודה רגישה…)
קובי לא היה השחקן הטוב בעולם לכמה שנים טובות? קובי לא סקורר מהדרגה הראשונה?
או במילים אחרות – למה זה בסדר מבחינתך לתעדף את מייקל, קארים, לארי, מג'יק, ביל ראסל, ואני משער שגם שאק ווילט ודאנקן, מעל לברון, אבל לא בסדר להעדיף את קובי? קובי לא נחשב בעיניך שחקן מהדרגה הראשונה?
אני שואל זאת אך ורק כי אני (מאוד!) מעריך את האובייקטיביות והיושר שלך, וכבר כמה זמן שאני תוהה על כך…

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
30/09/2020 18:25:59

אין אדם אובייקטיבי לחלוטין. לכל אחד יש את ההטיות שלו. ההטיות האלו הן לרוב לא נשלטות (ולעיתים גם לא מודעות) לכן המקסימום שאתה יכול לעשות בנוגע אליהן הוא להכיר בהן ולהודות בקיומם כאשר אתה מדבר על נושאים שנוגעים בהן.

ארבל חילבה
30/09/2020 22:56:57

מסכים, ולכן מוזרה לי הקביעה הזו של גיא:
"מה שהכי משעשע, זה שבעיניי כל מי שעצם אובייקטיבית בגופו, הקרב הזה (קובי/לברון) כבר הופסד ממזמן, והפער גדול למדי."

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
30/09/2020 15:03:47
הגב ל  NFS

אני "אוהד" ארגנטינה אבל בגמר נגד גרמניה פשוט לא יכלתי לסבול את הכדורגל המסריח שלהם ואת ההייפ סביבים למרות הכדורגל המסריח ושמחתי כשהם הפסידו לגרמניה בגמר (ואני לא מחבב שום דבר בגרמניה בכל דבר חוץ מבמוזיקת מטאל).

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
30/09/2020 15:09:13
הגב ל  NFS

אגב, הקטע עם הלייקרס עכשיו הוא שהם הפכו ליותר מדי אהודים, יותר מדי קונצנזוס, יותר מדי אנשים רוצים שלברון יקח ופחות הלייקרס כמועדון.
אלה שטוענים ככה מרגישים שלברון תופס עליהם טרמפ והוא משחק קודם בשביל עצמו והמורשת שלו ואז (אם בכלל) עבור המועדון.

Dor
Dor
30/09/2020 11:30:14

תודה צפריר. מאיפה דווקא להיט היום יש הרבה יותר עומק מ לפיסטונס ב 2004 ומאיפה שלפת את צ׳אקי אטקינס..

NFS
NFS
30/09/2020 11:40:35

אגב, יש מישהו שבכל מקרה הולך לצאת עם טבעת מהבועה – דיון ווייטרס

עידו גילרי
30/09/2020 13:46:57
הגב ל  NFS

אבל המתח הזה – ממי?. זה יכול להרוג בן אדם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NFS

רק שלא יגמור כמו דלונטה הקדוש

רועי ויינברג
30/09/2020 11:41:41

אחלה טקסט צפריר. רציתי לכתוב כאן שאין דבר כזה "מקום טבעי" ושהם הרוויחו את המקום שלהם בגמר דרך 3 סדרות טובות, או 2 טובות ואחת שבה הם היו פשוט קצת יותר טובים מהיריבה, אבל אם לא הייתה ללייקרס את התדמית של מועדון הסופר-סטארים שיש לה אז כנראה לברון ואולי גם דיוויס לא היו מגיעים לשם. בתקווה יגיעו למאזן של 50% הצלחה, 16 ניצחונות ו-16 הפסדים בגמרים, אחרי הסדרה הזאת.

חגי "התותח" ניסני
30/09/2020 11:42:07

בהמשך לשרשור לברון הנה כמה שיטות שאולי אם מישהו עם קצת שכל וטיפה ביצים יעשה אז כולם יראו איך אפשר לעצור לברון:
לנשוף לו באוזן (זה בטוח יוציא אותו מריכוז לכל הסדרה)
לתת לו איזה אחת לביצים (עדיף במשחק 5. אין מצב שירחיקו שחקן על זה)
להביא עליו דאבל טים – גם ככה אין אף שחקן שחותך וגם אם כן אז קוזמה יקלע אז מה? כולה עוד 2 נקודות העיקר זה הדאבל טים
לתת לו לשחק במזרח כי המערב זה פח (מי הביאו נגדו? איזה גבוה שמן או אחד עם זקן. נראה אותו מותש מול ההגנות של אינדיאנה, ברוקלין או פילי. היו אוכלים אותו וגם אם הוא היה עובר הוא היה מגיע מותש לגמר)
לצאת מולו למתפרצת – הבנאדם לא מסוגל לשים גג (תראו איך איגי פינצ'ר אותו בסוף משחק 7)

.
מקור השראה מערכון 3
https://www.mako.co.il/tv-erez-nehederet/season7-favorite/Article-db38fcfc0c73721006.htm

asaf
30/09/2020 11:57:04

מודה שלא ברור לי חוסר הקרדיט להיט אני ממש לא חושב שהסדרה הזו תהיה טיול ללייקרס.

The Ljos of the Rings
30/09/2020 12:01:48

הגדר מכביזם.
כאילו, פוסט נחמד והכל, שמחתי לקרוא, ועדיין.

רביד אראל
רביד אראל
30/09/2020 16:00:21

+1

דה שוט
30/09/2020 12:53:11

שמעון אתה מבזבז את זמנך.
אתה מתווכח עם פרה-קופרניקאים. הם חושבים שכדור הארץ במרכז והשמש מסתובבת.
עזוב. זה קרב אבוד. תראה איפה פיזדייל…
.
מה שכן, אל תטלטל את שב״ר, ברוך לא אשם. כמו האחרים כאן – הוא תינוק שנשבה.
🙂

גיא רוזן
30/09/2020 12:58:47
הגב ל  דה שוט

…בעוד שהמציאות היא שכדור הארץ סובב את השמש,
בעוד שזו סובבת נעל ירוקה זרחנית ומבריקה…

דה שוט
30/09/2020 13:05:46
הגב ל  גיא רוזן

3 דקות לסיום,
מארי חודר,
לברון מגן,
.
https://youtu.be/PTzbOA6cTYM?t=92
.
גיא בתגובה:
"זו לא עבירה"

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

נגע בכדור

גיא רוזן
30/09/2020 13:16:12
הגב ל  דה שוט

אז מה שאתה טוען זה שהשופט אנטישמי כמו סטיב קר?
או שאולי לברון עשה עבירה בגלל צבע הנעליים שלו?
או שזה בכלל מורי נשיסה להחמיץ בכוונה בשביל לקבל קצת כובוד מהתאגיד?
.
חייבים לאהוב אותכם, חובבי הקונספירציות
(עד שזה מגיע לחיים האמתיים. אז הקוספירציות מזיקות. ממש)

דה שוט
30/09/2020 13:25:38
הגב ל  גיא רוזן

חחח…
גם 10.00 גדול במדד DS לא יוצי אותך מזה חבריקו.
רק התנצלות בכתב בשלושה עותקים.
.
תחזור אחרי:
"לא הייתה עבירה. זאת הייתה הטרלה לא מוצלחת. אני מתנצל."
.
אתה איש יקר (באמת); התנצלותך מתקבלת מראש.

גיא רוזן
30/09/2020 13:27:48
הגב ל  דה שוט

לא הייתה עבירה. זאת הנעל הזורחת שסינוורה אותי והוציעה אותי מריכוז, כאילו הייתי לרגע שחקן כדורסל מקצועני.

דה שוט
30/09/2020 13:47:50
הגב ל  דה שוט

חחח הצלחת לבלבל אותי עם כל זה.
תחזור אחרי:
"הייתה עבירה, וגו'…"
הערב נעליים נגד תסרוקות, אני חוסך מכם את התחזית,
לפחות זה
(the beer never lies)
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

תראה גם איפה לאנס הנושף ודלונטה הקדוש😂😂
כאשר התאגיד שולט בליגה והוא מחליט מי יחתום איפה וכמה יקבלו בקומבינות בקבוצות ראה בלדסו טריסטן דריימונד 😂😂 מי ישחק בסרטים שלו ויעשה השלמת הכנסה מי ידורג למעלה ולמטה ומי יהיה במפלגה שלו לנשיאות אין פלא שכולם רוצים להיות חברים שלו ולחבק אותו.
גם אני הייתי עושה אותו דבר בשביל מה לעצבן ולהביך אותו מה זה יתן חוץ מטבעת מסכנה שלא שווה כלום אחרי זה.

גיא רוזן
30/09/2020 13:12:05

קריירה נוראית, יש לקאוויי/ג'ורג'/באטלר/איגודאלה ששמרו על לברון לאורך השנים…
.
די, שמעון. אתה מביך את עצמך.
.
(סתם, תמשיך. בידור אינסופי!)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

איגי באטלר גורג שימשו כמטלית בעיקר…שזה מה שהמלך אוהב

גיא רוזן
30/09/2020 13:21:34

רגע, איגודאלה לא זכה בפיינלס MVP בסדרת המטלית שלו?
.
אין מילים, שמעון. אתה משעשע במיוחד כאשר אתה בלחץ. תמשיך, זה כיף.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

זכה…למזלו נפצנו קיירי ולאב אחרת היה עוד מטלית. הmvp היחיד בהיסטוריה שמעולם לא נשמר 😂😂 כל הנק שלו בלי טיפת שמירה 5 מטר 😂😂
כולנו יודעים מי באמת היה הmvp אז הוא עוד היה בשיאו היום גם הוא חבר בתאגיד ומשמש כמטלית בזמנו הפנוי

גיא רוזן
30/09/2020 13:40:05
הגב ל  גיא רוזן

תחליט, מטלית או לא מטלית?
אתה כתבת בעבר על האחוזים של לברון באותה סדרה. אם התאגיד שולט בתקשורת כפי שאתה טוען תדיר,
אז הוא היה מעניק את הזכייה לאיגודאלה?
לא היו נותנים ללברון זכייה כמוה לא זכה איש מאז ג'רי ווסט?
.
(שכחתי. נרטיב. בוא, תכניס את התירוץ המשעשע התורן…)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

גיא זה קל. חתיכת מטלית אבל התאגיד העניק לו mvp כי איגי לא איים עליו איים עליו אחד ס.ק לנרטיב של הגדול בדורו….
איגי זה נספח. האחוזים של לברון לא נבעו מאיזשהי עבודה של איגי אלא עייפות מלשחק עם דלבדובה וטריסטן וכמה ניגורים מבחוץ.
איגי זה רק קיבל העצמה מהתאגיד שבנה נרטיב של נפלתי כי איתגרו אותי….

דה שוט
30/09/2020 13:54:43
הגב ל  גיא רוזן

FMVP לאיגי עדיף על אחד לסטף…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

נו ברור מי התחרה איתו על הגדול בדורו בעשור הזה איגי או סטף? 😂😂

עידו גילרי
30/09/2020 13:59:37
הגב ל  גיא רוזן

כן בוא תסביר לי איך זה עבד?
לברון מתקשר לילה לפני לכל אחד מהם?

עידו גילרי
30/09/2020 13:17:23
הגב ל  גיא רוזן

גיא תלמד שום דבר לא מביך את שמעון.
(גם את דה שוט לא).

דה שוט
30/09/2020 13:22:43

או שלום גילרי,
הצלחת לייצר אמירה, פששש
אפילו לא שמת סימן שאלה בסוף (אבל כן סוגריים)
🙂

עידו גילרי
30/09/2020 13:23:49
הגב ל  דה שוט

זה בגלל שאני כמו כולם עיוור.
פרה-דהשוטי

דה שוט
30/09/2020 13:30:00
הגב ל  דה שוט

חחח…
+ 100
(אוף-דה-רקורד: אני חושב שאתה יודע שאני צודק, אבל כמובן לא יכול להודות בזה מפאת מעמדך, לגמרי מובן, תראה מה עשו לג'ורדאנו ברונו, גרוע כמעט כמו גורלו של פיזדייל).

עידו גילרי
30/09/2020 13:30:39
הגב ל  דה שוט

כן זו הבעיה הרגילה אצלך…
מה בדיוק עשו לפיזדייל ולמה?

דה שוט
30/09/2020 13:37:23
הגב ל  דה שוט

דקה ברצינות (למרות שאני כל הזמן רציני)
פיזדייל יצא נגד הליגה עם "טייק דאט פור דאטא"
לא מקובל להיות בכיין בצורה הזאת. כאן בהופס זה בסדר, לא במסגרת הרישמית.
הוא טען שקיפחו אותו כי הוא רוקי ופופ ותיק.
זה היה נכון – אבל לא אומרים את זה כי זאת בכיינות – ואף אחד לא רוצה להיות בכיין.
(שוב – לא כאן בהופס – כאן להיות בכיין זה שם המשחק)
המחיר היה יקר.
בתור התחלה הוא מצא את עצמו בניקס (שזה כבוד גדול אבל גם מלכודת)
לדעתי כבר למעלה משנה הוא בבית.
גם לא ראיתי את השם שלו בדיונים של הכיסאות המוזיקליים – ויש הרבה.
תקן אותי אם אני טועה.
מעניין אם יחזו רלאמן בליגה. לא היה ויכוח על כך שהוא היה מאמן טוב (אפילו מאוד).

עידו גילרי
30/09/2020 13:40:35
הגב ל  דה שוט

אז העונש שלו היה לקבל משרת אימון נוספת? וואלה תיאוריה גאונית.
לא היה ויכוח על זה שהוא מאמן טוב? למה כי עונה אחת ממפיס לא היו בתחתית המערב?
ישבת אולי שמה שיצר את התדמית הזו של מאמן טוב ושקנה לו את המשרה ההיא הייתה אותה מסיבת עיתונאים?

דה שוט
30/09/2020 13:41:54
הגב ל  דה שוט

נחיה ונראה,
יכול להיות שאני טועה
(כמו שטעיתי למשל בתיאוריה על יתרון הביתיות בבועה)

The Ljos of the Rings
30/09/2020 13:27:01
הגב ל  דה שוט

ידוע שקופרניקוס המציא את מדעי האסטרולוגיה.

דה שוט
30/09/2020 13:40:11

אתה תתרכז בלמצוא כוכב שלישי, שלא תמצאו את עצמכם שוב פעם "לוחצים ידיים"

The Ljos of the Rings
30/09/2020 13:45:19
הגב ל  דה שוט

מסתבר שהמספר של קוואי שקיבלתי היה מזויף. אז בינתיים אתרכז בלהקים קבוצה מאוחדת ולא בלהגדיר מי כוכב מספיק גדול כדי להתגבר על הדבר שהכי ידוע שהורס קריירות ספורט מצליחות – נעליים צבעוניות.

דה שוט
30/09/2020 13:49:48

נעליים זה גיא חבריקו – תמצא טיעון אחר

The Ljos of the Rings
30/09/2020 13:52:09
הגב ל  דה שוט

לא יודע אם שמת לב אבל דחפתי לשם גם את הערצת הכוח וההיררכיות שלך.
ולא ידעתי שלכל בנאדם מותר לתקוף רק צד אחד של הקונספירציות שלך. מסביר למה אתה מפזר כל כך הרבה.

דה שוט
30/09/2020 14:40:15
הגב ל  דה שוט

עוד פעם "קונספירציה"?
אף פעם לא השתמשתי במילה הזאת, זה פרימיטיבי, שים לב שמי שמשתמש בה כל הזמן זה גיא, אה כן, ואתה. אני לא מאמין בקונספירציות, רק ב-"שיח" אני פוקויאני – בטוח שגילרי מכיר אותו (הוא אולאראונד, גילרי, גיא ואתה יותר "קלאסיים", אולד סקול).
שמעון -בדרכו החיננית (למעט תגובה 15 שאני לא עומד מאחוריה) – מייצג את זה מצויין. יש "הלך רוח" וכולם מיישרים קו. המאבק הוא מי קובע אותו.
אם תרצה – תמצית תולדות האנושות.

גיא רוזן
30/09/2020 14:44:26
הגב ל  דה שוט

יש רודף (או רדוף) קונספירציות שאומר שדבריו הם משהו אחר חוץ מהאמת המוחלטת?

The Ljos of the Rings
30/09/2020 15:17:31
הגב ל  דה שוט

מה שגיא.
וגם אף פעם לא השתמשת במילה אסטרולוגיה כדי לתאר את דבריך. לא הופך את זה לפחות "ממש כך".

The Ljos of the Rings
30/09/2020 16:09:33
הגב ל  דה שוט

וטוב, סליחה אבל אני חייב:
.
פוקו (בגילום דה שוט) אצל החייט:
"המקום הזה זה כמו כלא! אתם גורמים לי לחכות, רק כי החייט כרגע עם לקוח אחר? אתם משתמשים בשיטות משטור כדי לייצר גופים צייתניים!"
– פוקו (בגילום דה שוט) במגרש הכדורסל:
"לא לעשות דאבל טים על לברון כי הוא עלול להעניש אותנו בדרך אחרת?! כל הטקטיקה של הכדורסל היא פסל לשליטה ודומיננטיות כדי לחזק את החזק (שמגיע לו, כמובן וזו זכותו המלאה. כי למה שפוקו התכוון אליו אין משמעות במציאות של דה שוט -L). הכדורסל הוא כלא!"
– פוקו (בגילום דה שוט) בכלא:
"המקום הזה הוא כמו כל… אאוץ', איי, לא לבידוד, לא לבידוד… אולי כדורסל הוא לא בדיוק כמו כלא"

דה שוט
30/09/2020 16:54:25
הגב ל  דה שוט

לחוס, אני עונה לך כי אתה איש יקר ואני מכבד אותך, ותאכלס – אני מחזיק ממך אינטיליגנט.
אבל סורי, מה שכתבת – זה לא פוקו
אולי פעם ארחיב, כשיהיה זמן,
🙂
לענייננו – אבל גם כאן לא אוכל להרחיב – אף אחד לא מפחד לקבל עונש מלברון, לא יודע מאיפה הגעת לזה. מפחדים להוריד למלך את הראש, זה עניין גדול. רובספייר עשה את זה, זה זעזע את העולם.
לברון, לדעתי, הוא כמו נפוליאון. זרקו אותו לאי אלבה, אבל הוא אסף גייסות וחזר, ועכשיו הוא שוב על אדמת אירופה, טובח. בשנה הבאה, אולי בעוד שנתיים, כבר נראה "ווטרלו", אבל גם אז – ישלחו אותו לסנט הלנה, לא אל הגרדום.

The Ljos of the Rings
30/09/2020 17:11:35
הגב ל  דה שוט

זה פארודיה על איך שאתה מציג את פוקו. אני יודע שזה לא פוקו, כי אתה לחלוטין מתעלם מכל מה שהוא אומר בשביל, ושוב אני אומר לך את זה – אסטרולוגיה של פוקו.
(להעניש בכדורסל… שומרים שניים על שחקן ואז נוצרת פרצה בהגנה ולברון מוסר ותוקפים בעזרתה. אתה יודע, הסיבה הזו שגיא ועידו מסבירים לכם כבר המון פעמים למה לא שומרים דאבל טים על לברון בכל רגע נתון)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צודק המדדה זייף קשות לצערנו. עם החרדתי בוי גורג וריברס המקופח המסכן שמפחד מהשוטרים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גימי בינתיים דחף את הלשון בעכוז שלו עד גיל 49 😂😂 זה אחד שינצח אותו? 😂😂😂

The Ljos of the Rings
30/09/2020 13:39:45

מתי? מה?

עידו גילרי
30/09/2020 13:42:05

עזוב למה לך?

The Ljos of the Rings
30/09/2020 13:53:55

צודק. מושך את השאלה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה למשוך לא קראת את הליקוק שלו? מעניין אם זה באמת מה שהוא חושב או טקטיקת הרדמה שלמלך יהיה ככ נעים מהליקוק שיהיה פחות נחוש.
בדכ זו טקטיקה מאת המלך תמיד מחמיא ומחבק את יריביו ומצחקק עימם.
לגבי שאלתך הוא אמר שיצטרכו לעבור דרך.לברון לטבעת עד גיל 49 או משהו כזה

עידו גילרי
30/09/2020 14:00:41

הוא גם אמר שההיט לא אנדרדוג. זה לא אמור לעצבן את המלך?
(ביורקי אני מאשים אותך בזה…)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא זה בדיוק משרת את המלך. אחרי הנצחון הוא יגיד היינו גדולים עשינו את הבלתי אפשרי הרוח של קובי הייתה איתנו

The Ljos of the Rings
30/09/2020 14:34:43

אבל משכתי!
משכתי…

גיא רוזן
30/09/2020 14:37:20

שמעון חדור מטרה. הוא במשימת שנמוך ההיט, ושום דבר לא יעצור אותו!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הלוואי ואטעה אני ארקוד ואפזז משמחה. גיא אם השיקצה מחרבן את האליפות הזאת אני מוכן לשנה שלמה שתבחר לי כינוי

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
30/09/2020 14:57:49

וואוו, זה חתיכת בחירה קשה

עידו גילרי
30/09/2020 14:41:02

אבל בשבילך,להלן ה"ליקוק":
"The main key—and it's been like this for a very long time—if you want to win, you're going to have to go through a LeBron James-led team. At the end of the day, that's normally what it comes down to. That's what we've got to focus in on. Obviously we can't just focus in on him because he has so many really good players around him, but you're going to get the same test over and over again until you pass it, and that test is LeBron James."

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ליקוק יפה. אני בכלל קראתי בוואלה לא אמר משהו עד גיל 49?

עידו גילרי
30/09/2020 14:54:37

"He's still at the top of his game at 35, at 26, at 21. He's still dominating," Butler said of LeBron. "I mean, you've had to go through him at 26, 35, probably at 49.

"But he's shown why he is the player that he is, why he's had the career and the legacy that he's continually building, and it's not going to be an easy task these next couple of games.

"If anybody is up for that task, the Miami Heat are."

The Ljos of the Rings
30/09/2020 15:22:19

וואו, הוא הכיר בעובדה שבתשע מעשר השנים האחרונות מי שרצה לזכות באליפות היה צריך לנצח קבוצה שלברון ג'יימס, שהוא שחקן טוב מאוד, משחק בה. המגפיים של לברון מעולם לא היו מצוחצחים כל כך.

שחר אלוני
30/09/2020 13:21:13

הלייקרס עדיפים אבל יצטרכו להיות במיטבם. הנסיון יתן הרבה.

Zvika Bar-Lev
30/09/2020 14:12:07

צפריר, עם לברון יביא עוד שתי אליפויות בלייקרס (ואני די משוכנע שלפחות אחת הוא יביא) – הוא יהיה לא רק הGOAT (לדעת רבים) אלא בודאי מגדולי הלייקרים, לא פחות מקובי, מיד אחרי מגי'ק וקארים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Zvika Bar-Lev

אין לו שום סיכוי להיות הגואט. אלא אם כן יביא עוד 4 טבעות וMVP. הוא גם לא קרוב לקובי שיזכה בעוד 2 ואולי נחדש את הדיון לברון קובי בכלל

NFS
NFS
30/09/2020 17:52:10

שמעון, גם אתה לא מאמין במה שכתבת פה.
להשוות בין לברון לקובי אך ורק על סמך טבעות אליפות, מה אתה ילד?!
לברון כל כך יותר גדול מקובי היסטורית שההתפתלויות שלך פשוט מביכות. חבל עליך, יש לך פנים יפות 😎

גיא רוזן
30/09/2020 15:24:06
הגב ל  Tzafriros

אז לטעמך העז הוא ביל ראסל?

גיא רוזן
30/09/2020 15:35:36
הגב ל  Tzafriros

נשאל אחרת –
דנקן. יש לו 5 טבעות. יש המחישיבים אותו כגדול ה-PF.
האם 5 טבעות אלו הופכות אותו לטוב יותר מבארקלי, לדוגמה?
.
או בהפוך על הפוך,
נגיד וגארנט היה נבחר על ידי סן אנטוניו, ומבלה את הקריירה לצדו של פופ. הייתה לו רק טבעת אליפות אחת?
ואם דנקן היה נבחר על ידי מינסוטה, כמה טבעות אליפות היו לו?
אם מג'יק היה נבחר על ידי קליבלנד, הוא עדיין היה אותו מג'יק?
.
וזה לפני שנכנסים לשאלה אחרת –
באליפויות, זו לא קבוצה שזוכה?

גיא רוזן
30/09/2020 17:52:58
הגב ל  Tzafriros

את סוגיית כמות התארים אתה הכנסת.
יותר מכך, אם אתה מחפש חיזוק,
אז לאותו ראסל מאזן פסיכי של 10 מ-10 המשחקי 7 (מה שמלמד אותך שהתחרות הייתה צמודה, והסלטיקס עדיין ניצחו).
.
מה שמחזיר אותי לאיזו פואנטה שחבויה בתגובה הקודמת –
למה למזל צריך להיות משקל גדול כל כך בשעת מינוי עזים?
מג'יק נבחר על ידי הלייקרס,
בירד על ידי בוסטון,
ודנקן על ידי הספרס.
המכנה המשותף?
כולם נבחרו על ידי מועדונים גדולים, ולכן הגיעו להצלחות מהירות בשלב מוקדם מאוד של הקריירה.

The Ljos of the Rings
30/09/2020 21:38:57
הגב ל  גיא רוזן

אי שם, הגיטרה של אנגוס יאנג מתחילה לנגן בעצמה
אהה אהה אההההה – אהה אהה אההההה –
רונדו!

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
30/09/2020 14:51:22

לברון מכין נראטיב שיעבוד לשני הצדדים
https://youtu.be/Rr6ZmsRVa98

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח ככ צפוי הופתעתי שלא אמר את זה לפני

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
30/09/2020 15:39:35

#when_you_think_basketball_players_are_machines_and_not_just_regular_people_with_an_interesting_job

וניל טרופי
וניל טרופי
30/09/2020 18:47:59

אתה טוען שלמיאמי אין תכנית ב', ולליקרס יש את מגי והווארד בתור התכנית ב' שלהם? אולי כדי שיתחילו שם ב"ארגון" הזה העונה לשם לייקרס לחשוב.

וניל טרופי
וניל טרופי
30/09/2020 18:53:25

לאהוד את הלייקרס זה כמו לאהוד את ריאל מדריד בכדורגל. גם ריאל לא עברו שמינית גמר במשל שמונה שנים והיו צריכים לשלם הרבה הרבה למערכת של פיפא בשביל להגיע לאפשרות של גמר. בכלל הגמר פה מזכיר את הגמר נגד אטלטיקו מדריד ונגד ליברפול, גם הם כמו מיאמי קבוצות עם היסטוריה ומערכת מסודרת, קבוצות עם הרבה אופי והקרבה ועם מאמן מצויין בעל שיטה מצויינת. כולנו זוכרים איך זה נגמר בשתי הפעמים האלה, רמז סרחיו ראמוס ורמז נוסף זה היה מלוכלך. אני ממש מקווה שמיאמי יתעלו על עצמם ויחזירו את הכבוד ללליגה הזאת.