הידברויות ודיוני הופס ליום שני PM: האם אתה מאמין באמת ובתמים שרובצת קללה על הקליפרס בפלייאוף? / מנחם לס

1.הייתכן שישנו מצב שבאמת רובצת קללה – "THE CURSE OF THE CLIPPERS" – על הקבוצה העצובה הזאת מאל-איי?

בוודאי שאני מאמין. אותו דבר קרה לבוסטון רד סוקס עם 'קללת הבמבינו' ("THE CURSE OF THE BAMBINO"). הקללה על הרד-סוקס ארכה 86 שנה עד שהשדים והרוחות הניחו לה, ואיפשרו לה לנצח את הוורלד סרייס.

2. אחרת שמישהו ינסה לתת לי הסבר הגיוני אחר כיצד קבוצה מובילה ב-19 נק' ואז מפסידה ב-11 לקליפרס, ולא הצליחה עד עתה – אף פעם – להגיע לגמר המערב.

3. האם זה הגיוני בכלל שמלבד שני שחקני חמישייה של הקליפרס, פול ג'ורג' עם 33 נק' וקוואי לינארד עם 25 נק', 3 שחקני חמישייה אחרים המשתכרים יחד עשרות מיליונים, קולעים כל השלושה י-ח-ד 9 נקודות, כשכל השלושה יחד – מרכוס מוריס, זובאק, ופטריק בברלי – מולטי מיליונרים – זורקים י-ח-ד 13 זריקות. ב-NBA? כיצד זה ייתכן בכלל? מה זה אם לא תוצאה של קללה?

4. האם מה שקרה הוא-הוא הקליפרס (כמובן הקליפרס הסובלת מהקללה, שהפכה את הבעיה של הקליפרס לבעיה המושרשת בטבעה שלא מסוגלת לסגור משחקים) או המשחק הזה היה לא יותר מ-ABERRATION – מקרה מיוחד, סטייה מהנורמליות?

5. אני מסרב להאמין ששחקנים כמו יוקיץ', פלמלי, פורטר, ג'רמי גראנט (0 ריבאונדים!) ומילסאפ יכולים לקחת יותר ריבאונדים מזובאק, פול ג'ורג', קוואי לנארד, מונטרזל הראל , ומרכוס מוריס. זה כלל לא מובן.

6. הרבה אומרים שהקליפרס טובים מספיק לנצח את הלייקרס. אז איך זה שהם לא יכולים לנצח את דנבר?

7. הדברים היחידים כמעט שדוק הריברס אמר לקבוצתו בטיים-אאוטס היו:

"COME ON! WE ARE BETTER THAN THAT!!!" זהו? שמס מהאתלטיק דיווח שזה מה שנודע לו שקרה. הוראות מעשיות – אם ניתנו בכלל – היו ע"י עוזריו. האם דוק גמר? האם הוא לא מתאים יותר לכדורסל המודרני כשהוא עדיין חושב – ופועל – כמו בימים ההם?

8. ניקולאי יוקיץ' לא נראה לי שחקן של 34 נק' ו-14 ריבאונדים. הוא איטי מדי, כבד מדי, וחסר ניתור לחלוטין. נראה לי שנגד הלייקרס – עם AD, או ג'בל מגי, או דווייט האוארד, או נגד מיאמי עם באם אוביו או אוליניק – 'האגדה מדנבר' תחזור להיות 'ווניל אירופאי גבוה'.

9. אותו דבר לגבי ג'מל מוריי. אולי נגד הלייקרס הוא ימצא דרך לקלוע כמה נקודות אבל לא נגד בוסטון או מיאמי הוא די ייעלם. נגד הקליפרס הוא פורח בצורה שלא תיאמן.

10. מי מהתאומים הזהים (שעתה שניהם שחקני חמישייה ; אחד של הקליפרס והשני של הלייקרס) – מרקיף או מרכוס מוריס – טוב יותר?

(ובינתיים הקבוצה השנייה מאל.איי נחה, מסתכלת להנאתה על פוטבול, ונותנת לקליפרס TO SELF-DESTRUCT!)

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 103 תגובות

  1. אם הכוונה בקללה למשהו שמכשפה מטילה מעל קדירת נוזלים מבעבעת, או בעליה הגאה של עז בשיקאגו, אז לא, אין דבר כזה.
    אבל אם הכוונה למחסום פסיכולוגי שמשפיע על שחקנים, בעיקר בתנאי לחץ, אז קיים גם קיים.

  2. הקללה היחידה זה טיי לו וריברס בעלי עיטור הלשון החומה
    מגיע פרגון לגוקר מורי פורטר ולאיש שלי קואץ מלון
    ראית אתמול איך הוא קפץ כמו אריה למגרש לבקש עבירה? רזי חלם שזה סטיבנס

  3. מנחם יוקיץ הסנטר הכי טוב בליגה
    ויותר ממה שיש עליה קללה אין לה מאמן …
    כל מה שאתה אמרת לגבי יתר שחקני החמישייה יוכל להיות מוסבר בהיעדר מאמן על הקווים.

  4. 1. אני עדיין חושב שהקליפרס ינצחו.
    2. יוקיץ' הסנטר הכי טוב מאז שאק, וכבר עכשיו טופ 15 לעמדה בכל הזמנים.
    3. אם דנבר יעלו – יוקיץ' הולך לנגב קשות את הגבוהים המסכנים של הלייקרס.
    4. דוק ריברס אף פעם לא היה מאמן טקטי גדול, והסתמך על הרכזים שלו בעבר. הפעם אין לו כאלה וקוואי הוא לא מי שינהל את ההתקפה.

    1. אני לא חושב שיצא לך (או למישהו אחר) לקרוא מילה רעה שלי על יוקיץ'. אני מאוהדיו.
      ועדיין –
      ראית השנה את המפגשים של הלייקרס מול דנבר?
      יוקיץ' היה רחוק מלהרשים.
      (4 פעמים הקבוצות שיחקו אחת מול השנייה. ב-3 ניצחו הלייקרס. במשחק בו הם הפסידו, לברון לא שיחק).
      .
      דייויס באותם מפגשים: 29.3 נק' (57% אפקטיבי), 9.3 רב', 2.3 גגות.
      יוקיץ: 16.3 (54% אפקטיבי), 5.8 רב', 5.8 אס'.

      1. אני בכוונה מתעלם מהמפגש האחרון בבועה, בו הנאגטס חילקו דקות (יוקיץ' קיבל 25 למשל).
        דיוויס: 30 נקודות, 10.3 ריבאונדים, 2.3 חסימות, 57% אפקטיבי.
        יוקיץ': 17 נקודות, 7.3 ריבאונדים, 6.3 אסיסטים, 2.3 חטיפות, 51.3% אפקטיבי.

        טיפה מצמצם את הפער ולא מעבר, אבל ידוע שיוקיץ' פותח עונות לא טוב, ולכן אני אתעלם גם מהמפגש הראשון בהקשר של יוקיץ'.
        20 נקודות, 6.5 ריבאונדים, 4.5 אסיסטים, 2 חטיפות, 59.6% אפקטיבי.

        בהתחשב בכושר הנהדר של יוקיץ', אני מתקשה לראות את הלייקרס עוצרים אותו. את מה שזובאץ' וגובר לא הצליחו לעשות גם הווארד ומגי לא יצליחו, ולדעתי גם דיוויס.

        על ההגנה של יוקיץ' אנחנו יודעים, אבל דנבר כקבוצה מראים הגנה טובה מאוד נגד קבוצת התקפה טובה יותר מהלייקרס…

      2. יותר מזה, הלייקרס יכולים להרשות לעצמם לשחק עם שני גבוהים נגד יוקיץ' כשדיוויס שומר עליו רחוק מהצבע והשני מחכה בפוסט. קשה לי לראות אותם מפסידים שני משחקים שיכולים להכריע סדרה

        1. יש ללייקרס כל מיני יתרונות על הקליפרס – המרכזי שבהם לדעתי הוא בעמדת המאמן, ולכן קשה יותר לראות משהו כזה קורה להם, אבל זה לא קרה לקליפרס במקרה, אלא כתוצאה מדברים נכונים שדנבר עושים.
          יש ללייקרס כלים הגנתיים לא רעים על יוקיץ' (ולעומת זאת אין להם כמעט כלים נגד מארי – חוץ מקארוסו), אבל עדיין אנחנו מדברים על שחקן עם ממוצעי פלייאוף של 25.6 נקודות, 11.5 ריבאונדים ו-7 אסיסטים ב-57.1% אפקטיבי.

  5. לא מאמין כל כך בקללות, פולסות דנוראות ושאר מרעין בישין, אבל מסכים לגמריי עם יניב שמחסום פסיכולוגי הוא דבר אמיתי ומשפיע. עם זאת, הקליפרס היא לא קבוצה מושלמת, וכשהספסל המשמעותי שלה לא תורם מספיק, קבוצה כמו דנבר תהיה שם כדי לקחת את הניצחונות. יוקיץ הוא לא עוד וניל אירופי, אלא חבילת כדורסל שלמה בגוף קצת פחות אתלטי מהרצוי (ראיתי כמה כאלה בעבר, איזו ציפור אחת לדוגמה).
    את הקשיים של הקליפרס (הכל זמני, כן? אם הם מנצחים את המשחק הבא הכל יכנס לפרופורציה) צריך לתלות בספסל, המחליפים וצוות האימון כאחד

  6. לומר שזה מחסום פסיכולוגי זה מצחיק כי קוואי היה במעמד הזה בתור אלפה דוג אז לא אמור להיות מחסום כנל לגבי ג'ורג' באינדיאנה ואנחנו רואים מוטיב חוזר אצל הקליפרס שלא משנה מי משחק שם הם נופלים מהרגליים ברגע האמת
    לדעתי מה שיקרה זה ניצחון דחוק של הקליפרס ואז נגד הלייקרס הם יבואו ברבאק כי הם יודעים שזה האיום האמיתי וכנראה ינצחו אותם ומשם הדרך לאליפות סלולה
    אין קללה זה שטות של סיפורים של פולנים
    לקבוצה יש פוטנציאל ענק השפעת המאמן היא לא גדולה לכן משחקים שזה מתקתק זה נראה הצגה משחקים שפחות אז דנבר חוזרים מ19
    ואגב אני לא בטוח שטוב לליקרס מנוחה ארוכה הם שוב יצטרכו להיכנס לקצב…

      1. מנחם יש איזה ביטוי "ברית כריתה לשפתיים" (אם אני זוכר נכון אז פרשנינו לענייני ביטויים גיא יוכל לתת פה יד) אז נראלי זה אומר שיש מושג כזה קללות ושצריך לשמור על הפה אבל כאילו זה אמור להיות על בנאדם או על חפץ אי אפשר לקלל פרנצ'ייז כדורסל זה כלום ושום דבר ממשי
        והכי טוב לא לקלל אחר-כך אנשים שהם לא שמעון נעלבים

  7. לא מחסום פסיכולוגי, ולא קללה.
    קבוצה שהיא פחות מחוברת, לא רצה הרבה זמן ביחד וקשה לה ברגעי משבר.
    כשקוואי הגיע לטורונטו הוא שימש חוד חנית לקבוצה בה מכירים אחד את השני, והתאים בדיוק למשבצת של שחקן אחר. כאן זה יותר מסובך.

  8. אין קללה. אם הרד-סוקס לקחו את ה-MLB, ליברפול לקחו אליפות אנגליה וטורונטו לקחה אליפות NBA הכל אפשרי. זה אימון רע (ומאמן שאיבד פעמיים 3-1, אגב) וקבוצה עם לב גדול יותר. מספיק שבפיגור 100-102 במשחק החמישי קוואי קולע ולא לו וויליאמס וכולנו היינו יכולים לדבר עכשיו על גמר המערב בין הקבוצות של אל.איי.

    1. לא הבנת כלום, להיות עם מאמן ולהמשיך להחזיק ממנו 7 עונות למרות הישגים שהתחילו בינוני והתדרדרו עד ממש מביך, זו בדיוק הקללה…
      אגב, מעניין שכתבת שדנבר קבוצה עם לב גדול יותר, זה לא בערך הדבר היחיד שדוק אמור להביא??

    2. כשבנפיקה תיקח גביע אירופאי תגיד אין קללה …בלה גוטמן…מאז 4 גמרים באלופות וגמר אופ"א ואף לא גביע אחד …

  9. אז הבנתי מהתגובות שאין קללה.
    מישהו מכיר כיוון טוב למכשפה? שאלתי את הידידה שלי חובבת הויקה והיא אמרה לי שאני דביל.

    1. אם תהפוך את סיכויי ההצלחה של הקליפרס לערך אנושי בווקיפדיה, שי מצב שאוכל לעזור לך. בהן צדקי שכבר חיסלתי שניים או שלושה אנשים בכך שנכנסתי לקרוא עליהם (ואני מתכוון תוך יום יומיים מרגע הקריאה, כן? אני מקפיד על עמידה בדד ליין)

      1. דאאאם
        לאחרונה סיפרתי לחברה שפרד ווילרד מת. ארבעה ימים אחרי זה באמת קרה. אנחנו עדיין מנסים לפענח מתי הספקתי להרוג אותו.

        1. ואני מתייחס לכוח העל שהוענק לי באחריות רבה. מקפיד שלא להיכנס לערכים של אנשים, אלא אם כן מישהו שילם לי מספיק, כמובן

    1. לדנבר אין סיכוי במשחק 7 לצערי. לסילבר יש סיוטים רק המחשבה שהסיפור שפומפם כל העונה של לייקרס קליפרס יהרס בשביל כדור השינה מקולרדו. דנבר הולכת לשחק 5 נגד 8 משחק הבא.

  10. מנחם, די עם השטויות, יוקיץ' פגש בסדרה הקודמת את הפעמיים DPOY והאגדה מדנבר ממשיכה בינתיים… יהיה האנטי-כוכב המושלם אם רק יגמל מהנטיה למשחקי 7 🙂
    .
    קליפרס – לא מאמין בקללות, אבל עובדתית הדבר החיובי היחיד שהמועדון העלוב הזה הביא ל-NBA אי פעם זה שקנה אותו מולטי-ביליונר (אמריקאי!) ברמה של סטיב באלמר (לא צחוק, זה סופר חשוב לליגה).

  11. נ"ב – כבר כתבתי לפני כמה ימים – הקליפרס אולי הקבוצה היחידה שמרוויחה מהבועה במובן של אין קהל. מצב אמיתי שבמשחק 7 ב-LA חלק ניכר מהקהל זה לייקרניישן שמעודדים את דנבר

  12. הקליפרס קבוצה פשוט אדישה מונהגת על ידי שני השחקנים הכי אדישים בליגה.
    יש להם יותר מדי רוח בשביל קבוצה שלא עשתה כלום.

  13. הקליפרס במשבר, זה אחד הדברים הגדולים שקורים בסדרה, אם הם לא יתאוששו מהמשבר עד מחר הם יודחו. לא ברור מה קורה שם, אולי זו הבועה, וויליאמס והראל לא טובים, ג'ורג' היה מנוטרל חצי מהפלייאוף.
    קוואי טוב, אבל אין לו את השטיח האדון שהיה בטורונטו. פה כל אחד לעצמו, אין היררכיה ברורה בקבוצה, והמאמן לא בטוח תורם, במצב של משבר צריך מנהיג, ולא ברור מי יעשה את זה בקליפרס. אם הם מודחים מחר, זה יכול לסכן להם את כל הפרויקט

  14. בשביל שמישהו יהיה מקולל הוא צריך שונאים, ואני לא מבין מי יכול לשנוא את הקליפרס כלכך חזק בשביל משהו כזה ועוד כלכך הרבה זמן. בדרום אמריקה בקלות אפשר להשיג מכשפה/מכשף שיעשה אנטי קללה, וחשבתי שבגלל זה באלמר הביא את מנפץ הקללות שובר השלשלאות ומשחרר הקבוצות קוואי הצדיק. אחרי אליפות בטורונטו ובקליפרס הוא חובר למייקל בשביל לזכות את שארלוט באליפות היסטורית, רכוב על דרקונו הנאמן.

    1. למה דרום אמריקה? ליד הבית שלי יש שופינג סנטר עם חנות לקללות, וחנות לחיסול קללות, והן מפוצצות באדם. גם אני הולך לשם פעם בשבוע. להזיק זה לא יכול. הכל כתוב בקלפים

  15. אין כזה דבר קללות.
    אם הקליפרס תפסיד הם ייצטרכו לרענן שורות ואולי כדאי גם לקוואי לעזוב.
    אין ספק שאנדרו וויגינס + בחירה שניה בדראפט זה מחיר מצוין.
    בדראפט הקליפרס יוכלו לקחת להם את לאמלו ואבא שלו (שניים במחיר אחד!!) או את ויצמן וחלומו להיות יאניס מגודל (מה יותר טוב מיאניס רק בעוד יותר גדול?).
    אנחנו ניקח מהם רובוט שלא מחייך ולפעמים צריך זמן טעינה על המדף. מפסידים עליהם.

          1. סטף וקליי לא זזים. קחו גם את קוון לוני ותזרקו לנו בחירת דראפט בעונה הבאה. בטוח שעם ויגינס, לוני ולאמלו תהיו מקום ראשון בליגה אז אנחנו לא מצפים לבחירה גבוהה מידי.
            מפסידים עליכם. קחו לפני שנתחרט!!!

            1. כבר… כשנמצא את הכובע טמבל.

    1. יש ויש קללות, וזה עובד רוב הזמן. אם קללת וזה לאנ עבד הווה אומר שלא אמרת את המילים בסדר הדרוש. יש ע"י בשופינג סנטר מכשפה על הכיפאק. ציפורניים 20 ס"מ. קללה פשוטה עולה $20. קללה יותר עם תוכן – 30, 40 ו-$50. תלוי כמה אתה רוצה לקלל ואם זה כולל גם את היורשים

  16. הסדרה הזאת היא בין קבוצת כדורסל לאסופת כדורסל
    הראשונה מאומנת מתואמת ולוחמת
    השנייה אוסף שחקנים מוכשרים ללא הכוונה

    ב-3:38 אחרי סל של הקליפס שעוצר קצת את המומנטום של דנבר מלון לוקח טיים של המשחק – נותן לשחקנים דקת אוויר יקרה וחוזר עם תרגיל לסל.
    מנגד? ריברס אומר לשחקניו שהם BETTER THAN THAT

    יוקיץ' הסנטר המודרני הטוב בליגה כיום. דייוויס אם היה נחשב סנטר מהווה את האיום העיקרי ואכן מולו יוקיץ' מתקשה יותר מהאחרים.
    מאוד מקווה שדנבר יעלו ונראה גמר קבוצות כדורסל נגד מיאמי (עדיפות 1) או בוסטון
    למרות שגם אם עולים לעבור את לייקרס לא יהיה קל עם הכושר הנוכחי של לב"ג וא"ד, אליהם מצטרף מי-אמר-שאין-דבר-כזה-פלייאוף-רונדו האגדי בכושר מעולה. השאלה עם ללייקרס יש עוד כלים ו/או אם הם צריכים עוד כלים חוץ מהנ"ל כדי לעבור הלאה.
    את הקליפס לייקרס מנצחים 4-1

    1. התכוונת וחוזר עם תרגיל לאיירבול ממיד ריינג' רחוק של יוקיץ' ומתפרצת שקאווי בפוקס מוסר במקום לזרוק…

      1. חחח צודק יצאתי פיתה, כבר היה מאוחר בשבילי, הזיכרון לא מה שהיה פעם 😁
        זה לא משנה את העובדה שניהול המשחק של מלון מצוין ושל הדוק לא משהו

    2. My2cents למה את דרמטית?
      כל אתגר שהקליפרס מתמודדים איתו, חדש להם בתור קבוצה, ויהיה קשה לעבור אותו, לכן הם פחות טובים מהכישרון שלהם.
      יש גם עקומת למידה, או במשחק הבא, או בשנה הבאה.
      סה"כ עד עכשיו הם היו לא רעים בכלל בלהתמודד.

      1. לא דרמטית, אם כבר דרמטי 😎
        מסכים איתך, יכול לקחת כמה שנים להתחבר, בטח כשאין כימיה "מידית". אבל תראה את ההבדל בין מה שספולסטרה עושה במיאמי לעומת מה שריברס עושה בקליפרס.
        יש שם יופי של חומר ליצור אלופה (לדעתי כבר השנה) אבל דרוש לכך מאמן ולא מוטיבטור בשקל תשעים שעולה כמה מיליוני דולרים

  17. קודם כל עוד מוקדם להספיד את הקליפרס. התגובה של שחקני דנבר – שמחה כאילו לקחו אליפות – נקווה שלא תפגע בהם.
    חוץ מזה ממש רואים תוך כדי הפלייאוף הזה את יוקיץ הופך משחקן טוב לגו ט וגאי. נקווה שזה לא רק 2 משחקים וימשך ככה. הבעיה שלו באסרטיביות תמיד היתה כי מבחינת כשרון הוא יכול לעשות 30 כל משחק

  18. האמת עם כל הכבוד לריצה של דנבר ולזה שצריך לכבד אותה כקבוצה מהטופ 5 בליגה היא עדיין פחות טובה מהקליפרס ולדעתי משחק מספר 7 יסיים את הסיפור של דנבר העונה.
    לא מצליח לגבש דעה על פורטר ? הוא צעיר מידי ? רך מידי ? הפציעה בגב מגבילה אותו ?
    בגיל 22 שחקן כמוהו צריך להתפוצץ לטבעת להתעופף לריבאונדים,
    הוא בסך הכול בסדר אבל לא מספיק לעומת הכישרון שיש לו בכיס…קשה לי לראות את זה

    1. בגיל 22 כשהגעת בגיל 19 לקבוצה. מדובר על רוקי ששיחק 56 משחקים בקבוצת צמרת מערבית.
      פר 36 השנה 20.2 נקודות (51% מהשדה, 42% משלוש ו83% מעונשין), 11 ריב', 2 אסיסטים חסימה וחטיפה. הוא עוד לא מלוטש בהגנה אבל לדעתי הוא בדרך הנכונה. יקח עוד שנה שנתיים כדי להבין האם יכול להישאר בריא ושחק דקות ארוכות ולאיזה כיוון יתפתח:

      1. הוא צריך מנטור. מילסופ מתאים מבחינת הרזומה, אבל נשארת שאלת האופי של מילסופף האם הוא רוצה בתפקיד בכלל. גם פורטר צריך לרצות ללמוד.

  19. בפינת ג"ס היומית עולה השאלה, יוסטון לאן?
    .
    בעלים בקשיים כלכליים, שלא נאמר פושט רגל, חוזים על 130 מיליון לשנה הבאה מהם 2 חוזי מקס רעילים וחוזה בינוני – כבד ל 4 שנים של גורדון.
    .
    אפשר לא לשנות כלום – לא נראה לי שהבעלים יאשר
    .
    אפשר למכור את הארדן. זה הנכס היחיד שיש להם ויביא תמורתו שחקנים צעירים ו / או בחירות. אפשר לקשור אליו את גורדון אבל זה יקטין את התמורה.
    .
    כדי להעביר את החוזה של ווסטברוק צריך יהיה לצרף אליו בחירות – לא כדי, מה גם שיש מינימום הוצאה שכל קבוצה חייבת בו
    .
    בקיצור, כדי לצמצם הוצאות יוסטון צריכה להתחיל בתהליך בניה מחדש בכל הכח. כל דבר אחר יהיה בזבוב זמן וכסף.

  20. חדל קשקשת ברשת.
    שום קללה ושום בטיח.
    הקליפרס עדיין בעמדה מצוינת לעלות לגמר המערב ושם הכל פתוח בהתאם לרמת המשחק ולא לקללה כזו או אחרת.
    אם הקליפרס לא תגיע לגמר המערב הם צריכים להחליף את צוות האימון ו2-3 שחקנים.
    זה הכל

  21. הבעיה האמיתית של הקליפרס היא קוואי לאונרד.
    שחקן מערכת סוליסט שלא עושה את האחרים לידו ליותר טובים בדומה לשחקנים מובילים ברמה של לברון,פול ודורנט.
    יותר מזה מדובר במנהיג שקט שצריך לידו עוד שחקנים שיחפרו על החסרונות שלו.

    התוצאות בהתאם .ברגע שהוא לא מעלה את הרמה מבחינה אישית.
    וזה מה שקורה בעצם כשאין מסביבו קבוצה מוכנה כמו בטורונטו או בסן אנטוניו.

    1. זה בדיוק מה שכתבתי לך קודם בפוסט אחר – זה מלחיץ אותי בהקשר של ברוקלין. יאללה – שרן הנרגן ייקח אותו למפרץ וישאיר לנו קליר-פאת'

  22. 1. בתחילת השנה כתבתי כאן שלקריפרים אין חמישייה. נראה שצדקתי. עדיין קאוואי וג'ורג'י בוי זה מספיק בשביל להתקדם לסיבוב הבא, ואפילו עד הסוף. מחר קאוואי יראה לכולם הילוך נוסף. רביעי. יש לו חמישה.
    2. לגבי קללות, מסורת וכיוב' – חשבו שיוסטון יפסידו בקלאץ' לאוק' סיטי ויצא הפוך, היו מקרים דומים בעבר (נוביצקי, לברון) – זה שהקריפרים תמיד הפסידו ברגעי האמת – לא אומר שזה יקרה גם מחר. מתי שהוא הנאחס נשבר ומתקדמים.
    3. לגבי יוסטון – אין מה להכנס לסרטים מלו-דרמטיים. דאנטוני פתר לכולם את הבעיה ופינה את הכיסא באצילות. בדיוק בזמן. מאמן חדש יפיח רוח חדשה בגוויה – הארדן ימשיך לשלוט בליגה בעונה הרגילה, ווסטברוק יחזור לכושר שהיה בו לפני הבועה, יגיע גבוה סביר שייתן את מה שצריך – עכשיו כבר ברור שהשחרור של קאפלה היה יומרני ונמהר (כפי שציינתי בזמן אמת). ומה בפלייאוף? סיבוב שני מובטח – ומשם – אלוהים גדול. טרייד על גורדון תמורת גבוה זה רעיון טוב.
    4. דנבר קבוצה נהדרת, מאומנת, מרעננת וכייפית לצפייה. הבעייה שמארי – אולי עם הסקילס הכי מרשימים היום בליגה – לא יציב, וגם במהלך המשחק הוא נוטה להיעלם לפרקים. יוקיץ' קלע אתמול הרבה פוקסים. אסור לדנבר להקלע להפרש גדול כי הפעם הקריפרים לא יזלזלו ולא יתנו להם לחזור.
    5. דוק ריברס זה בלוף, והוא כבר לקח טבעת אחת – ועשוי לקחת עוד אחת. אז מה זה אומר על נרס? פופוביץ'? סטיב קר? ושאר המאמנים בליגה? לא יודע! בכדורגל רואים טביעת אצבע של מאמן: הקבוצות של קלופ מפחידות ומאמינות בעצמן, של זידאן הולכות כל הזמן קדימה, של פפ מתמסרות עד מוות, של פליק מתקיפות אותך מהאגפים כמו בלופט-וואפה במלה"ע ה-2.
    בכדורסל כל כך הרבה תלוי בכוכבים ששחקן כמו לברון לקח את בלאט ל-4:2 בעונתו הראשונה בליגה, ואת לו לאליפות; סטף וקליי (וקיידי) הפכו את קר לפיל ג'קסון, שהוא עצמו חגג עם מייקל וקצת פחות עם כרמלו. קרלייל לקח אליפות ומאז לא עבר סיבוב (ווסטברוק של המאמנים), בודנהולצר שלט בעונה הרגילה וניגף סדרתי בפלייאוף, פיני עף בבית ולא הצליח להגיע לפיינל פור ששוחק בישראל – אה לא, רגע, טאנוקה בירד עשה מהלך בלתי אפשרי וסידר לפיני שושלת ותהילת עולם…
    אז מי מאמן טוב?
    לברון.

  23. אני חושב שמי שיש לו ביד את הסגל הכנ מעולה של קליפרס, וזה מה שהוא מוציא ממנו – הכל עליו. וראינו איך נרס נתן עונה לתפארת עם טורונטו ללא קוואי, לאחר האליפות של שנה שעברה, ומה עושה השנה ריברס עם סגל שעל פניו יותר מוכשר.

  24. המחשבה שלי היא טרייד ווסטברוק על סימונס, והארדן חוזר להיות שוטינג גארד במקום רכז.
    יוסטון מרוויחה הגנה והורדת העומס מהארדן.
    פילי מרוויחה? לא יודע מה בדיוק . . .
    🙂

    1. בכופה של ווסטרוק אפילו ניקס לא תגע, מה צריך את האהבל הזה בקבוצה עגל? כמה שהתקפה של פילי הסריחה העונה לפחות יש חנו הגנה עם הנגר האוסטרלי.
      .
      אין לי בעיה לזרוק לך את האריס וסימונס 2-3 בחירות דראפט ,בתמורה להארדן

    2. הטריד הולך ככה הארדן גורדון והאוס (להשלמת שכר ), תמורת סימונס האריס ו3 בחירות דראפט ראשונות של אוקלוהמה 2020, 2021 פילי ו2023

כתיבת תגובה

סגירת תפריט