1.הייתכן שישנו מצב שבאמת רובצת קללה – "THE CURSE OF THE CLIPPERS" – על הקבוצה העצובה הזאת מאל-איי?
בוודאי שאני מאמין. אותו דבר קרה לבוסטון רד סוקס עם 'קללת הבמבינו' ("THE CURSE OF THE BAMBINO"). הקללה על הרד-סוקס ארכה 86 שנה עד שהשדים והרוחות הניחו לה, ואיפשרו לה לנצח את הוורלד סרייס.
2. אחרת שמישהו ינסה לתת לי הסבר הגיוני אחר כיצד קבוצה מובילה ב-19 נק' ואז מפסידה ב-11 לקליפרס, ולא הצליחה עד עתה – אף פעם – להגיע לגמר המערב.
3. האם זה הגיוני בכלל שמלבד שני שחקני חמישייה של הקליפרס, פול ג'ורג' עם 33 נק' וקוואי לינארד עם 25 נק', 3 שחקני חמישייה אחרים המשתכרים יחד עשרות מיליונים, קולעים כל השלושה י-ח-ד 9 נקודות, כשכל השלושה יחד – מרכוס מוריס, זובאק, ופטריק בברלי – מולטי מיליונרים – זורקים י-ח-ד 13 זריקות. ב-NBA? כיצד זה ייתכן בכלל? מה זה אם לא תוצאה של קללה?
4. האם מה שקרה הוא-הוא הקליפרס (כמובן הקליפרס הסובלת מהקללה, שהפכה את הבעיה של הקליפרס לבעיה המושרשת בטבעה שלא מסוגלת לסגור משחקים) או המשחק הזה היה לא יותר מ-ABERRATION – מקרה מיוחד, סטייה מהנורמליות?
5. אני מסרב להאמין ששחקנים כמו יוקיץ', פלמלי, פורטר, ג'רמי גראנט (0 ריבאונדים!) ומילסאפ יכולים לקחת יותר ריבאונדים מזובאק, פול ג'ורג', קוואי לנארד, מונטרזל הראל , ומרכוס מוריס. זה כלל לא מובן.
6. הרבה אומרים שהקליפרס טובים מספיק לנצח את הלייקרס. אז איך זה שהם לא יכולים לנצח את דנבר?
7. הדברים היחידים כמעט שדוק הריברס אמר לקבוצתו בטיים-אאוטס היו:
"COME ON! WE ARE BETTER THAN THAT!!!" זהו? שמס מהאתלטיק דיווח שזה מה שנודע לו שקרה. הוראות מעשיות – אם ניתנו בכלל – היו ע"י עוזריו. האם דוק גמר? האם הוא לא מתאים יותר לכדורסל המודרני כשהוא עדיין חושב – ופועל – כמו בימים ההם?
8. ניקולאי יוקיץ' לא נראה לי שחקן של 34 נק' ו-14 ריבאונדים. הוא איטי מדי, כבד מדי, וחסר ניתור לחלוטין. נראה לי שנגד הלייקרס – עם AD, או ג'בל מגי, או דווייט האוארד, או נגד מיאמי עם באם אוביו או אוליניק – 'האגדה מדנבר' תחזור להיות 'ווניל אירופאי גבוה'.
9. אותו דבר לגבי ג'מל מוריי. אולי נגד הלייקרס הוא ימצא דרך לקלוע כמה נקודות אבל לא נגד בוסטון או מיאמי הוא די ייעלם. נגד הקליפרס הוא פורח בצורה שלא תיאמן.
10. מי מהתאומים הזהים (שעתה שניהם שחקני חמישייה ; אחד של הקליפרס והשני של הלייקרס) – מרקיף או מרכוס מוריס – טוב יותר?
(ובינתיים הקבוצה השנייה מאל.איי נחה, מסתכלת להנאתה על פוטבול, ונותנת לקליפרס TO SELF-DESTRUCT!)
אהרון שדה
14 ספט 2020 12:17:34אני לא מאמין אבל אם מחר הם יפסידו לא יישאר כופר אחד .
יניב ש.
14 ספט 2020 12:20:15אם הכוונה בקללה למשהו שמכשפה מטילה מעל קדירת נוזלים מבעבעת, או בעליה הגאה של עז בשיקאגו, אז לא, אין דבר כזה.
אבל אם הכוונה למחסום פסיכולוגי שמשפיע על שחקנים, בעיקר בתנאי לחץ, אז קיים גם קיים.
מנחם לס
14 ספט 2020 16:26:30מאין לך שאין דבר כזה?
הקוריוז
14 ספט 2020 12:27:34הקללה היחידה זה טיי לו וריברס בעלי עיטור הלשון החומה
מגיע פרגון לגוקר מורי פורטר ולאיש שלי קואץ מלון
ראית אתמול איך הוא קפץ כמו אריה למגרש לבקש עבירה? רזי חלם שזה סטיבנס
דוקטור רזי הופמן
14 ספט 2020 13:06:35חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, אם סטיבנס היה מלון עסיסי מתוק.
סכין בגב האומה
14 ספט 2020 13:24:01+1000 לגבי ריברס. נזק מהלך.
הקוריוז
14 ספט 2020 12:28:44מנחם יוקיץ כבר ניגב את דיוויס המון פעמים במפגשים ביניהם וימשיך לנגב בפן האישי. תן כבוד
אהרון שדה
14 ספט 2020 12:30:54מנחם יוקיץ הסנטר הכי טוב בליגה
ויותר ממה שיש עליה קללה אין לה מאמן …
כל מה שאתה אמרת לגבי יתר שחקני החמישייה יוכל להיות מוסבר בהיעדר מאמן על הקווים.
חיים
14 ספט 2020 12:35:311. אני עדיין חושב שהקליפרס ינצחו.
2. יוקיץ' הסנטר הכי טוב מאז שאק, וכבר עכשיו טופ 15 לעמדה בכל הזמנים.
3. אם דנבר יעלו – יוקיץ' הולך לנגב קשות את הגבוהים המסכנים של הלייקרס.
4. דוק ריברס אף פעם לא היה מאמן טקטי גדול, והסתמך על הרכזים שלו בעבר. הפעם אין לו כאלה וקוואי הוא לא מי שינהל את ההתקפה.
גיא רוזן
14 ספט 2020 12:48:31אני לא חושב שיצא לך (או למישהו אחר) לקרוא מילה רעה שלי על יוקיץ'. אני מאוהדיו.
ועדיין –
ראית השנה את המפגשים של הלייקרס מול דנבר?
יוקיץ' היה רחוק מלהרשים.
(4 פעמים הקבוצות שיחקו אחת מול השנייה. ב-3 ניצחו הלייקרס. במשחק בו הם הפסידו, לברון לא שיחק).
.
דייויס באותם מפגשים: 29.3 נק' (57% אפקטיבי), 9.3 רב', 2.3 גגות.
יוקיץ: 16.3 (54% אפקטיבי), 5.8 רב', 5.8 אס'.
חיים
14 ספט 2020 13:03:45אני בכוונה מתעלם מהמפגש האחרון בבועה, בו הנאגטס חילקו דקות (יוקיץ' קיבל 25 למשל).
דיוויס: 30 נקודות, 10.3 ריבאונדים, 2.3 חסימות, 57% אפקטיבי.
יוקיץ': 17 נקודות, 7.3 ריבאונדים, 6.3 אסיסטים, 2.3 חטיפות, 51.3% אפקטיבי.
טיפה מצמצם את הפער ולא מעבר, אבל ידוע שיוקיץ' פותח עונות לא טוב, ולכן אני אתעלם גם מהמפגש הראשון בהקשר של יוקיץ'.
20 נקודות, 6.5 ריבאונדים, 4.5 אסיסטים, 2 חטיפות, 59.6% אפקטיבי.
בהתחשב בכושר הנהדר של יוקיץ', אני מתקשה לראות את הלייקרס עוצרים אותו. את מה שזובאץ' וגובר לא הצליחו לעשות גם הווארד ומגי לא יצליחו, ולדעתי גם דיוויס.
על ההגנה של יוקיץ' אנחנו יודעים, אבל דנבר כקבוצה מראים הגנה טובה מאוד נגד קבוצת התקפה טובה יותר מהלייקרס…
גיא רוזן
14 ספט 2020 13:09:07יאללה, הלוואי.
עכשיו שרק יעברו את הסייבורג, המסכנים…
(לא קל לנצח עם קללה על הכתפיים)
רועי ויינברג
14 ספט 2020 13:03:56יותר מזה, הלייקרס יכולים להרשות לעצמם לשחק עם שני גבוהים נגד יוקיץ' כשדיוויס שומר עליו רחוק מהצבע והשני מחכה בפוסט. קשה לי לראות אותם מפסידים שני משחקים שיכולים להכריע סדרה
חיים
14 ספט 2020 13:09:08יש ללייקרס כל מיני יתרונות על הקליפרס – המרכזי שבהם לדעתי הוא בעמדת המאמן, ולכן קשה יותר לראות משהו כזה קורה להם, אבל זה לא קרה לקליפרס במקרה, אלא כתוצאה מדברים נכונים שדנבר עושים.
יש ללייקרס כלים הגנתיים לא רעים על יוקיץ' (ולעומת זאת אין להם כמעט כלים נגד מארי – חוץ מקארוסו), אבל עדיין אנחנו מדברים על שחקן עם ממוצעי פלייאוף של 25.6 נקודות, 11.5 ריבאונדים ו-7 אסיסטים ב-57.1% אפקטיבי.
האווי לאסוף
14 ספט 2020 12:38:44לא מאמין כל כך בקללות, פולסות דנוראות ושאר מרעין בישין, אבל מסכים לגמריי עם יניב שמחסום פסיכולוגי הוא דבר אמיתי ומשפיע. עם זאת, הקליפרס היא לא קבוצה מושלמת, וכשהספסל המשמעותי שלה לא תורם מספיק, קבוצה כמו דנבר תהיה שם כדי לקחת את הניצחונות. יוקיץ הוא לא עוד וניל אירופי, אלא חבילת כדורסל שלמה בגוף קצת פחות אתלטי מהרצוי (ראיתי כמה כאלה בעבר, איזו ציפור אחת לדוגמה).
את הקשיים של הקליפרס (הכל זמני, כן? אם הם מנצחים את המשחק הבא הכל יכנס לפרופורציה) צריך לתלות בספסל, המחליפים וצוות האימון כאחד
איצקו
14 ספט 2020 12:44:14לומר שזה מחסום פסיכולוגי זה מצחיק כי קוואי היה במעמד הזה בתור אלפה דוג אז לא אמור להיות מחסום כנל לגבי ג'ורג' באינדיאנה ואנחנו רואים מוטיב חוזר אצל הקליפרס שלא משנה מי משחק שם הם נופלים מהרגליים ברגע האמת
לדעתי מה שיקרה זה ניצחון דחוק של הקליפרס ואז נגד הלייקרס הם יבואו ברבאק כי הם יודעים שזה האיום האמיתי וכנראה ינצחו אותם ומשם הדרך לאליפות סלולה
אין קללה זה שטות של סיפורים של פולנים
לקבוצה יש פוטנציאל ענק השפעת המאמן היא לא גדולה לכן משחקים שזה מתקתק זה נראה הצגה משחקים שפחות אז דנבר חוזרים מ19
ואגב אני לא בטוח שטוב לליקרס מנוחה ארוכה הם שוב יצטרכו להיכנס לקצב…
מנחם לס
14 ספט 2020 16:29:39אני מאמין גדול של קללות, לכן אני לא מקלל
yoash_son_of_tulila
14 ספט 2020 16:39:31חחחחחחחחחחחחחחח
אתה לא מקלל. רק את שימון, ברוך, טראמפ, ביבי וכו'.
סתם מנחם, אוהבים אותך.
איצקו
14 ספט 2020 23:17:18מנחם יש איזה ביטוי "ברית כריתה לשפתיים" (אם אני זוכר נכון אז פרשנינו לענייני ביטויים גיא יוכל לתת פה יד) אז נראלי זה אומר שיש מושג כזה קללות ושצריך לשמור על הפה אבל כאילו זה אמור להיות על בנאדם או על חפץ אי אפשר לקלל פרנצ'ייז כדורסל זה כלום ושום דבר ממשי
והכי טוב לא לקלל אחר-כך אנשים שהם לא שמעון נעלבים
etayef
14 ספט 2020 12:44:53לא מחסום פסיכולוגי, ולא קללה.
קבוצה שהיא פחות מחוברת, לא רצה הרבה זמן ביחד וקשה לה ברגעי משבר.
כשקוואי הגיע לטורונטו הוא שימש חוד חנית לקבוצה בה מכירים אחד את השני, והתאים בדיוק למשבצת של שחקן אחר. כאן זה יותר מסובך.
רועי ויינברג
14 ספט 2020 12:50:44אין קללה. אם הרד-סוקס לקחו את ה-MLB, ליברפול לקחו אליפות אנגליה וטורונטו לקחה אליפות NBA הכל אפשרי. זה אימון רע (ומאמן שאיבד פעמיים 3-1, אגב) וקבוצה עם לב גדול יותר. מספיק שבפיגור 100-102 במשחק החמישי קוואי קולע ולא לו וויליאמס וכולנו היינו יכולים לדבר עכשיו על גמר המערב בין הקבוצות של אל.איי.
דוקטור רזי הופמן
14 ספט 2020 13:08:20מה ריברס עשה בלי טיבס?
כלום ושום דבר. הוא יותא מוטיבטור ממאמן….
Zivke
14 ספט 2020 14:00:50לא הבנת כלום, להיות עם מאמן ולהמשיך להחזיק ממנו 7 עונות למרות הישגים שהתחילו בינוני והתדרדרו עד ממש מביך, זו בדיוק הקללה…
אגב, מעניין שכתבת שדנבר קבוצה עם לב גדול יותר, זה לא בערך הדבר היחיד שדוק אמור להביא??
אהרון שדה
15 ספט 2020 01:49:12כשבנפיקה תיקח גביע אירופאי תגיד אין קללה …בלה גוטמן…מאז 4 גמרים באלופות וגמר אופ"א ואף לא גביע אחד …
Ljos
14 ספט 2020 13:00:29אז הבנתי מהתגובות שאין קללה.
מישהו מכיר כיוון טוב למכשפה? שאלתי את הידידה שלי חובבת הויקה והיא אמרה לי שאני דביל.
דוקטור רזי הופמן
14 ספט 2020 13:08:48אל תיקח את זה אישית.
גיא רוזן
14 ספט 2020 13:14:18כמעט.
במיוחד בשבילך,
ובגלל שני באמת מקווה שדנבר יעשו דאלאס 11',
הנסחה הסודית לאנטי-ניחוסון:
.
https://hoops.co.il/?p=68454
.
(אני משתדל להמעיט ברגעים בהם אני מחלק לעצמי קרדיטים,
אבל זה רגע משמח במיוחד)
Ljos
14 ספט 2020 13:47:45אני מרגיש כמו בורומיר, מתלבט אם להשתמש בטבעת האחת לחיוב.
(בהחלט רגע שיא גאוני עבורך)
Zivke
14 ספט 2020 14:04:29גדול!!!
לפני זמני באתר, אז אני חייב לשאול – מי זה דורון האסטבן ואיפה לעזאזל הוא היום?
האווי לאסוף
14 ספט 2020 13:33:39אם תהפוך את סיכויי ההצלחה של הקליפרס לערך אנושי בווקיפדיה, שי מצב שאוכל לעזור לך. בהן צדקי שכבר חיסלתי שניים או שלושה אנשים בכך שנכנסתי לקרוא עליהם (ואני מתכוון תוך יום יומיים מרגע הקריאה, כן? אני מקפיד על עמידה בדד ליין)
עידו גילרי
14 ספט 2020 13:34:37אתה לוקח את הקטע הזה של דדליין קצת יותר מדי ברצינות כנראה.
Ljos
14 ספט 2020 13:54:53דאאאם
לאחרונה סיפרתי לחברה שפרד ווילרד מת. ארבעה ימים אחרי זה באמת קרה. אנחנו עדיין מנסים לפענח מתי הספקתי להרוג אותו.
האווי לאסוף
14 ספט 2020 15:48:49ואני מתייחס לכוח העל שהוענק לי באחריות רבה. מקפיד שלא להיכנס לערכים של אנשים, אלא אם כן מישהו שילם לי מספיק, כמובן
מנחם לס
14 ספט 2020 16:31:00למה זה מה שהבנת? כותב המאמר עצמו מאמין בקללות, ולכן הוא נמנע מלקלל
IDO
14 ספט 2020 13:07:37זה מכתוב. קליפרס לא תגיע לכלום.
ברוך רובין
14 ספט 2020 13:36:45לדנבר אין סיכוי במשחק 7 לצערי. לסילבר יש סיוטים רק המחשבה שהסיפור שפומפם כל העונה של לייקרס קליפרס יהרס בשביל כדור השינה מקולרדו. דנבר הולכת לשחק 5 נגד 8 משחק הבא.
IDO
14 ספט 2020 13:45:15אני אהיה בבלוג החי.
Cooks
14 ספט 2020 13:45:20מרקיף יותר dependable במאני טיים
Zivke
14 ספט 2020 13:50:05מנחם, די עם השטויות, יוקיץ' פגש בסדרה הקודמת את הפעמיים DPOY והאגדה מדנבר ממשיכה בינתיים… יהיה האנטי-כוכב המושלם אם רק יגמל מהנטיה למשחקי 7 🙂
.
קליפרס – לא מאמין בקללות, אבל עובדתית הדבר החיובי היחיד שהמועדון העלוב הזה הביא ל-NBA אי פעם זה שקנה אותו מולטי-ביליונר (אמריקאי!) ברמה של סטיב באלמר (לא צחוק, זה סופר חשוב לליגה).
מנחם לס
14 ספט 2020 16:32:30אתה לא מאמין בקללות, ואני מאמין גדול בקללות שבאות ממכשפות ושדים אמיתיים
Zivke
14 ספט 2020 13:55:55נ"ב – כבר כתבתי לפני כמה ימים – הקליפרס אולי הקבוצה היחידה שמרוויחה מהבועה במובן של אין קהל. מצב אמיתי שבמשחק 7 ב-LA חלק ניכר מהקהל זה לייקרניישן שמעודדים את דנבר
דקסטר
14 ספט 2020 14:24:27הקליפרס קבוצה פשוט אדישה מונהגת על ידי שני השחקנים הכי אדישים בליגה.
יש להם יותר מדי רוח בשביל קבוצה שלא עשתה כלום.
שחר אלוני
14 ספט 2020 14:56:52הקליפרס במשבר, זה אחד הדברים הגדולים שקורים בסדרה, אם הם לא יתאוששו מהמשבר עד מחר הם יודחו. לא ברור מה קורה שם, אולי זו הבועה, וויליאמס והראל לא טובים, ג'ורג' היה מנוטרל חצי מהפלייאוף.
קוואי טוב, אבל אין לו את השטיח האדון שהיה בטורונטו. פה כל אחד לעצמו, אין היררכיה ברורה בקבוצה, והמאמן לא בטוח תורם, במצב של משבר צריך מנהיג, ולא ברור מי יעשה את זה בקליפרס. אם הם מודחים מחר, זה יכול לסכן להם את כל הפרויקט
מנחם לס
14 ספט 2020 16:34:02אתה לא מבין מה קורה שם? הסברתי מילה במילה: שדים שמו עליה קללה
וניל טרופי
14 ספט 2020 15:07:25בשביל שמישהו יהיה מקולל הוא צריך שונאים, ואני לא מבין מי יכול לשנוא את הקליפרס כלכך חזק בשביל משהו כזה ועוד כלכך הרבה זמן. בדרום אמריקה בקלות אפשר להשיג מכשפה/מכשף שיעשה אנטי קללה, וחשבתי שבגלל זה באלמר הביא את מנפץ הקללות שובר השלשלאות ומשחרר הקבוצות קוואי הצדיק. אחרי אליפות בטורונטו ובקליפרס הוא חובר למייקל בשביל לזכות את שארלוט באליפות היסטורית, רכוב על דרקונו הנאמן.
מנחם לס
14 ספט 2020 16:36:26למה דרום אמריקה? ליד הבית שלי יש שופינג סנטר עם חנות לקללות, וחנות לחיסול קללות, והן מפוצצות באדם. גם אני הולך לשם פעם בשבוע. להזיק זה לא יכול. הכל כתוב בקלפים
הקוריוז
14 ספט 2020 15:22:44אין חם מהתנור? רועי נרדמת בשמירה? לונזו ווי אר וואן אוף דה סיים בול חתם בתאגיד והופס בדממה? 😂😂😂
עידו גילרי
14 ספט 2020 15:39:09עכשיו אתה נזכר?
איפה היית כשהאווטאר שלך עבר לשם?
הקוריוז
14 ספט 2020 17:28:44הייתי פה והגבתי על זה. ידוע שהוא חתם במפלגה ועבר לצד האפל
Jonathan
14 ספט 2020 15:44:36אין כזה דבר קללות.
אם הקליפרס תפסיד הם ייצטרכו לרענן שורות ואולי כדאי גם לקוואי לעזוב.
אין ספק שאנדרו וויגינס + בחירה שניה בדראפט זה מחיר מצוין.
בדראפט הקליפרס יוכלו לקחת להם את לאמלו ואבא שלו (שניים במחיר אחד!!) או את ויצמן וחלומו להיות יאניס מגודל (מה יותר טוב מיאניס רק בעוד יותר גדול?).
אנחנו ניקח מהם רובוט שלא מחייך ולפעמים צריך זמן טעינה על המדף. מפסידים עליהם.
עידו גילרי
14 ספט 2020 15:45:13בדרן
Jonathan
14 ספט 2020 15:48:07פתוח למו"מ
עידו גילרי
14 ספט 2020 15:49:08תביא את סטף וקליי ונזרוק לך גם את פול ג'ורג.
Jonathan
14 ספט 2020 16:01:33סטף וקליי לא זזים. קחו גם את קוון לוני ותזרקו לנו בחירת דראפט בעונה הבאה. בטוח שעם ויגינס, לוני ולאמלו תהיו מקום ראשון בליגה אז אנחנו לא מצפים לבחירה גבוהה מידי.
מפסידים עליכם. קחו לפני שנתחרט!!!
עידו גילרי
14 ספט 2020 16:06:00כבר… כשנמצא את הכובע טמבל.
מנחם לס
14 ספט 2020 16:39:41יש ויש קללות, וזה עובד רוב הזמן. אם קללת וזה לאנ עבד הווה אומר שלא אמרת את המילים בסדר הדרוש. יש ע"י בשופינג סנטר מכשפה על הכיפאק. ציפורניים 20 ס"מ. קללה פשוטה עולה $20. קללה יותר עם תוכן – 30, 40 ו-$50. תלוי כמה אתה רוצה לקלל ואם זה כולל גם את היורשים
Jonathan
14 ספט 2020 18:01:15אז שהיא תקבל את החוזה של דוק ריברס.
My2cents
14 ספט 2020 15:47:55הסדרה הזאת היא בין קבוצת כדורסל לאסופת כדורסל
הראשונה מאומנת מתואמת ולוחמת
השנייה אוסף שחקנים מוכשרים ללא הכוונה
ב-3:38 אחרי סל של הקליפס שעוצר קצת את המומנטום של דנבר מלון לוקח טיים של המשחק – נותן לשחקנים דקת אוויר יקרה וחוזר עם תרגיל לסל.
מנגד? ריברס אומר לשחקניו שהם BETTER THAN THAT
יוקיץ' הסנטר המודרני הטוב בליגה כיום. דייוויס אם היה נחשב סנטר מהווה את האיום העיקרי ואכן מולו יוקיץ' מתקשה יותר מהאחרים.
מאוד מקווה שדנבר יעלו ונראה גמר קבוצות כדורסל נגד מיאמי (עדיפות 1) או בוסטון
למרות שגם אם עולים לעבור את לייקרס לא יהיה קל עם הכושר הנוכחי של לב"ג וא"ד, אליהם מצטרף מי-אמר-שאין-דבר-כזה-פלייאוף-רונדו האגדי בכושר מעולה. השאלה עם ללייקרס יש עוד כלים ו/או אם הם צריכים עוד כלים חוץ מהנ"ל כדי לעבור הלאה.
את הקליפס לייקרס מנצחים 4-1
עידו גילרי
14 ספט 2020 16:07:25התכוונת וחוזר עם תרגיל לאיירבול ממיד ריינג' רחוק של יוקיץ' ומתפרצת שקאווי בפוקס מוסר במקום לזרוק…
My2cents
14 ספט 2020 20:51:13חחח צודק יצאתי פיתה, כבר היה מאוחר בשבילי, הזיכרון לא מה שהיה פעם 😁
זה לא משנה את העובדה שניהול המשחק של מלון מצוין ושל הדוק לא משהו
עידו גילרי
14 ספט 2020 21:08:16זו די הסתכלות במבחן התוצאה.
etayef
14 ספט 2020 17:23:36My2cents למה את דרמטית?
כל אתגר שהקליפרס מתמודדים איתו, חדש להם בתור קבוצה, ויהיה קשה לעבור אותו, לכן הם פחות טובים מהכישרון שלהם.
יש גם עקומת למידה, או במשחק הבא, או בשנה הבאה.
סה"כ עד עכשיו הם היו לא רעים בכלל בלהתמודד.
My2cents
14 ספט 2020 20:54:09לא דרמטית, אם כבר דרמטי 😎
מסכים איתך, יכול לקחת כמה שנים להתחבר, בטח כשאין כימיה "מידית". אבל תראה את ההבדל בין מה שספולסטרה עושה במיאמי לעומת מה שריברס עושה בקליפרס.
יש שם יופי של חומר ליצור אלופה (לדעתי כבר השנה) אבל דרוש לכך מאמן ולא מוטיבטור בשקל תשעים שעולה כמה מיליוני דולרים
אבג
14 ספט 2020 15:57:48קודם כל עוד מוקדם להספיד את הקליפרס. התגובה של שחקני דנבר – שמחה כאילו לקחו אליפות – נקווה שלא תפגע בהם.
חוץ מזה ממש רואים תוך כדי הפלייאוף הזה את יוקיץ הופך משחקן טוב לגו ט וגאי. נקווה שזה לא רק 2 משחקים וימשך ככה. הבעיה שלו באסרטיביות תמיד היתה כי מבחינת כשרון הוא יכול לעשות 30 כל משחק
birdman
14 ספט 2020 16:03:45הלילה יש משחקים?
John
14 ספט 2020 16:19:50לא, הלילה אין כלום. מחר בוסטון – מיאמי ומשחק 7 קליפרס-דנבר
birdman
14 ספט 2020 17:00:11תודה
ברבור שחור
14 ספט 2020 16:17:17האמת עם כל הכבוד לריצה של דנבר ולזה שצריך לכבד אותה כקבוצה מהטופ 5 בליגה היא עדיין פחות טובה מהקליפרס ולדעתי משחק מספר 7 יסיים את הסיפור של דנבר העונה.
לא מצליח לגבש דעה על פורטר ? הוא צעיר מידי ? רך מידי ? הפציעה בגב מגבילה אותו ?
בגיל 22 שחקן כמוהו צריך להתפוצץ לטבעת להתעופף לריבאונדים,
הוא בסך הכול בסדר אבל לא מספיק לעומת הכישרון שיש לו בכיס…קשה לי לראות את זה
John
14 ספט 2020 16:30:24בגיל 22 כשהגעת בגיל 19 לקבוצה. מדובר על רוקי ששיחק 56 משחקים בקבוצת צמרת מערבית.
פר 36 השנה 20.2 נקודות (51% מהשדה, 42% משלוש ו83% מעונשין), 11 ריב', 2 אסיסטים חסימה וחטיפה. הוא עוד לא מלוטש בהגנה אבל לדעתי הוא בדרך הנכונה. יקח עוד שנה שנתיים כדי להבין האם יכול להישאר בריא ושחק דקות ארוכות ולאיזה כיוון יתפתח:
מנחם לס
14 ספט 2020 16:42:19הוא צריך קצת פלפל חריף בתחת. הוא יותר מדי EASY. אבל לוקח ריבאונדים קריטיים ושם שלשה כשהוא פנוי ומקבל כדור.
ברבור שחור
14 ספט 2020 18:44:28soft
רן הנרגן
14 ספט 2020 20:03:20הוא צריך מנטור. מילסופ מתאים מבחינת הרזומה, אבל נשארת שאלת האופי של מילסופף האם הוא רוצה בתפקיד בכלל. גם פורטר צריך לרצות ללמוד.
ברבור שחור
14 ספט 2020 16:19:25לייקרס =קליפרס (סדרה של 7 משחקים)
גולדן סטייט (של העונה הבאה)
מילווקי (עדיין)
דנבר
yoash_son_of_tulila
14 ספט 2020 16:55:50הקומדי סטור מוכרים קללות במחיר אטרקטיבי לכל המעוניין: https://www.youtube.com/watch?v=JFree7LnW7w
הקוריוז
14 ספט 2020 17:26:38😂😂😂😂
רן הנרגן
14 ספט 2020 19:58:46בפינת ג"ס היומית עולה השאלה, יוסטון לאן?
.
בעלים בקשיים כלכליים, שלא נאמר פושט רגל, חוזים על 130 מיליון לשנה הבאה מהם 2 חוזי מקס רעילים וחוזה בינוני – כבד ל 4 שנים של גורדון.
.
אפשר לא לשנות כלום – לא נראה לי שהבעלים יאשר
.
אפשר למכור את הארדן. זה הנכס היחיד שיש להם ויביא תמורתו שחקנים צעירים ו / או בחירות. אפשר לקשור אליו את גורדון אבל זה יקטין את התמורה.
.
כדי להעביר את החוזה של ווסטברוק צריך יהיה לצרף אליו בחירות – לא כדי, מה גם שיש מינימום הוצאה שכל קבוצה חייבת בו
.
בקיצור, כדי לצמצם הוצאות יוסטון צריכה להתחיל בתהליך בניה מחדש בכל הכח. כל דבר אחר יהיה בזבוב זמן וכסף.
Berch
14 ספט 2020 20:18:23מעניין מאוד… קללת הקליפרס…..
נראה מה יהיה
🙂
onetwo3
14 ספט 2020 20:30:27חדל קשקשת ברשת.
שום קללה ושום בטיח.
הקליפרס עדיין בעמדה מצוינת לעלות לגמר המערב ושם הכל פתוח בהתאם לרמת המשחק ולא לקללה כזו או אחרת.
אם הקליפרס לא תגיע לגמר המערב הם צריכים להחליף את צוות האימון ו2-3 שחקנים.
זה הכל
The Pro
14 ספט 2020 21:16:24הבעיה האמיתית של הקליפרס היא קוואי לאונרד.
שחקן מערכת סוליסט שלא עושה את האחרים לידו ליותר טובים בדומה לשחקנים מובילים ברמה של לברון,פול ודורנט.
יותר מזה מדובר במנהיג שקט שצריך לידו עוד שחקנים שיחפרו על החסרונות שלו.
–
התוצאות בהתאם .ברגע שהוא לא מעלה את הרמה מבחינה אישית.
וזה מה שקורה בעצם כשאין מסביבו קבוצה מוכנה כמו בטורונטו או בסן אנטוניו.
yoash_son_of_tulila
14 ספט 2020 23:34:24כן אל תשאל איזה מוכנה טורונטו הגיעה, כש2 חמישיות מהחמישיה שלה הגיעו בטרייד מהספארס.
tomash
14 ספט 2020 21:35:22"קללה" ו"מחסום פסיכולוגי" הם אותו הדבר בדיוק במילים אחרות
אור
14 ספט 2020 22:13:39שמת לב שכיכבת באחד הפוסטים השבוע?
tomash
14 ספט 2020 22:44:27לא. באיזה פוסט?
אור
14 ספט 2020 22:51:34https://hoops.co.il/?p=201762 (גם בתגובות)
אור
14 ספט 2020 22:12:31אוף טופיק, מישהו פה נזכר פתאום שמותר לחרוג ממס המותרות: "בעלי מילווקי ליאניס: נשלם כמה שצריך כדי לבנות סביבך קבוצה לאליפות"
.
https://sports.walla.co.il/item/3386857
the artist formerly known as the Shot
14 ספט 2020 22:32:18זה בדיוק מה שכתבתי לך קודם בפוסט אחר – זה מלחיץ אותי בהקשר של ברוקלין. יאללה – שרן הנרגן ייקח אותו למפרץ וישאיר לנו קליר-פאת'
אור
14 ספט 2020 22:41:23ראה תגובת עידו
עידו גילרי
14 ספט 2020 22:38:56רק שעכשיו אין לו כל כך איך.
אור
14 ספט 2020 22:40:59בדיוק
the artist formerly known as the Shot
14 ספט 2020 22:31:071. בתחילת השנה כתבתי כאן שלקריפרים אין חמישייה. נראה שצדקתי. עדיין קאוואי וג'ורג'י בוי זה מספיק בשביל להתקדם לסיבוב הבא, ואפילו עד הסוף. מחר קאוואי יראה לכולם הילוך נוסף. רביעי. יש לו חמישה.
2. לגבי קללות, מסורת וכיוב' – חשבו שיוסטון יפסידו בקלאץ' לאוק' סיטי ויצא הפוך, היו מקרים דומים בעבר (נוביצקי, לברון) – זה שהקריפרים תמיד הפסידו ברגעי האמת – לא אומר שזה יקרה גם מחר. מתי שהוא הנאחס נשבר ומתקדמים.
3. לגבי יוסטון – אין מה להכנס לסרטים מלו-דרמטיים. דאנטוני פתר לכולם את הבעיה ופינה את הכיסא באצילות. בדיוק בזמן. מאמן חדש יפיח רוח חדשה בגוויה – הארדן ימשיך לשלוט בליגה בעונה הרגילה, ווסטברוק יחזור לכושר שהיה בו לפני הבועה, יגיע גבוה סביר שייתן את מה שצריך – עכשיו כבר ברור שהשחרור של קאפלה היה יומרני ונמהר (כפי שציינתי בזמן אמת). ומה בפלייאוף? סיבוב שני מובטח – ומשם – אלוהים גדול. טרייד על גורדון תמורת גבוה זה רעיון טוב.
4. דנבר קבוצה נהדרת, מאומנת, מרעננת וכייפית לצפייה. הבעייה שמארי – אולי עם הסקילס הכי מרשימים היום בליגה – לא יציב, וגם במהלך המשחק הוא נוטה להיעלם לפרקים. יוקיץ' קלע אתמול הרבה פוקסים. אסור לדנבר להקלע להפרש גדול כי הפעם הקריפרים לא יזלזלו ולא יתנו להם לחזור.
5. דוק ריברס זה בלוף, והוא כבר לקח טבעת אחת – ועשוי לקחת עוד אחת. אז מה זה אומר על נרס? פופוביץ'? סטיב קר? ושאר המאמנים בליגה? לא יודע! בכדורגל רואים טביעת אצבע של מאמן: הקבוצות של קלופ מפחידות ומאמינות בעצמן, של זידאן הולכות כל הזמן קדימה, של פפ מתמסרות עד מוות, של פליק מתקיפות אותך מהאגפים כמו בלופט-וואפה במלה"ע ה-2.
בכדורסל כל כך הרבה תלוי בכוכבים ששחקן כמו לברון לקח את בלאט ל-4:2 בעונתו הראשונה בליגה, ואת לו לאליפות; סטף וקליי (וקיידי) הפכו את קר לפיל ג'קסון, שהוא עצמו חגג עם מייקל וקצת פחות עם כרמלו. קרלייל לקח אליפות ומאז לא עבר סיבוב (ווסטברוק של המאמנים), בודנהולצר שלט בעונה הרגילה וניגף סדרתי בפלייאוף, פיני עף בבית ולא הצליח להגיע לפיינל פור ששוחק בישראל – אה לא, רגע, טאנוקה בירד עשה מהלך בלתי אפשרי וסידר לפיני שושלת ותהילת עולם…
אז מי מאמן טוב?
לברון.
אור
14 ספט 2020 22:45:50לברון מאמן טוב כי יש לו את לברון בקבוצה 😉
שחר אלוני
14 ספט 2020 22:42:47ולחשוב שקוואי היה יכול לבחור את טורונטו עם כל הסגל הקיים או לייקרס
אור
14 ספט 2020 22:53:52טורונטו לא באור הזרקורים, והלייקרס לא הייתה הופכת לקבוצה שלו אלא לגלאקטיקוס כמו הווריורס עם דוראנט
רן הנרגן
14 ספט 2020 22:49:32ליאנדרו בארבוס פורש מכדורסל תחרותי. מצטרף , בחזרה, לג"ס בתפקיד – מנטור לשחקנים. שמפיונשיפ.
אור
14 ספט 2020 22:52:41קם בבוקר, מגיע לעבודה. ואז.. מה?
Zvika Bar-Lev
14 ספט 2020 22:58:04אני חושב שמי שיש לו ביד את הסגל הכנ מעולה של קליפרס, וזה מה שהוא מוציא ממנו – הכל עליו. וראינו איך נרס נתן עונה לתפארת עם טורונטו ללא קוואי, לאחר האליפות של שנה שעברה, ומה עושה השנה ריברס עם סגל שעל פניו יותר מוכשר.
Zvika Bar-Lev
14 ספט 2020 23:00:41ולגבי הקללה – למיטב ידיעתי בקללה לא עובדת על סייבורג.
אור
14 ספט 2020 23:03:49מנחם, זה בשבילך
https://fivethirtyeight.com/features/what-if-trump-loses-and-wont-leave/
.
וזה בשביל דה שוט שעוד נאחז בעגלה המדרדרת
https://fivethirtyeight.com/features/everything-should-be-on-the-table-for-the-houston-rockets-even-james-hardens-future/
the artist formerly known as the Shot
14 ספט 2020 23:26:48מעניין. לדעתי שניהם יישארו וינסו שוב. ראש בקיר אף פעם לא הרתיע את ראס
אור
15 ספט 2020 00:01:26טוב, אני רואה שפיספסתי את כל האקשן בפוסט של רועי
עגל
14 ספט 2020 23:59:12המחשבה שלי היא טרייד ווסטברוק על סימונס, והארדן חוזר להיות שוטינג גארד במקום רכז.
יוסטון מרוויחה הגנה והורדת העומס מהארדן.
פילי מרוויחה? לא יודע מה בדיוק . . .
🙂
ברוך רובין
15 ספט 2020 00:15:52בכופה של ווסטרוק אפילו ניקס לא תגע, מה צריך את האהבל הזה בקבוצה עגל? כמה שהתקפה של פילי הסריחה העונה לפחות יש חנו הגנה עם הנגר האוסטרלי.
.
אין לי בעיה לזרוק לך את האריס וסימונס 2-3 בחירות דראפט ,בתמורה להארדן
ברוך רובין
15 ספט 2020 00:26:09הטריד הולך ככה הארדן גורדון והאוס (להשלמת שכר ), תמורת סימונס האריס ו3 בחירות דראפט ראשונות של אוקלוהמה 2020, 2021 פילי ו2023