מילווקי תנסה להישאר בחיים ללא יאניס, לברון וג'יימס נאבקים על המומנטום בשלישי עליז/ אינדיאני

מילווקי תנסה להישאר בחיים ללא יאניס, לברון וג'יימס נאבקים על המומנטום בשלישי עליז/ אינדיאני

מילווקי תנסה להישאר בחיים ללא יאניס, לברון וג'יימס נאבקים על המומנטום בשלישי עליז/ אינדיאני

כמעט כמעט כמעט הייתי אמור לכסות משחק אחד היום, אלא שמילווקי התעשתו ברגע האחרון והצילו קצת מהכבוד האבוד שלהם. אז שתי סדרות יש לנו הלילה, אחת כנראה תיגמר, ובאף אחת מהן אין ייתרון לדירוג, והביתיות הלכה פייפן.

היום יתארח אצלנו אמן ישראלי מוכשר ששמו תומר יוסף, שחוגג היום יום הולדת. יוסף לוקח חלק בכמה הרכבים מוזיקליים אדירים ויש לו גם כמה אלבומי סולו. המוזיקה שלו מאוד מושפעת מהמוזיקה הדרום-אמריקאית והאפריקאית, מקווה שתהנו.

די עם העשן, רוצים כבר אש!

ובכן, אז מה יהיה לנו:

01:30  מילווקי באקס (מקום 1 במזרח) 1 – מיאמי היט (מקום 5 במזרח) 3

"אם יש קבוצה שיכולה לחזור מ 3:0 זאת הקבוצה שלנו". כך פחות או יותר התייחס יאניס לפיגור של קבוצתו מול מיאמי אחרי שלושה משחקים. הוא טועה. מלבד העובדה שאף קבוצה לא חזרה מעולם מפיגור כזה, הסדרה הזאת הייתה כמעט כולה של ההיט. מילווקי היא לא גולדן סטייט של ה 73:9 והיא גם לא קבוצת האליפות של לברון בקליבלנד. היא אמנם מחזיקה בשחקן ההגנה של העונה שאולי גם יהיה ה MVP אבל מעבר לזה לא נראה שיש יציבות לקבוצה מוינסקונסין. הניצחון על מיאמי במשחק הקודם, שלא היה מאוד משכנע, מאוד מובן לאור הנפילות שרואים לפעמים בקבוצות שמובילות 3:0 ומגיעות למשחק הרביעי קצת שאננות. לא סביר שזה יקרה הלילה. מה גם שיאניס עדיין בסימן שאלה לגבי המשחק הקרוב וגם אם ישחק פצוע לא בטוח שזה יהיה טוב למילווקי.

מהצד השני, יש לנו כבר קונטנדרית אחת רצינית לדבר עליה, והיא לא מגיעה מהמערב. הקבוצה של ספולסטרה, שהייתה ידועה בהגנה הקשוחה שלה, מציגה גם התקפה יעילה שלא מתבססת על אף שחקן באופן חריג. גם בימים שבהם באטלר לא פוגע יהיו מספיק שחקנים שיקחו על עצמם את התפקיד ההתקפי של הקבוצה. אדאבאיו, דראגיץ', קראודר, רובינסון והרוקי המפתיע טיילר הירו מחזיקים כל אחד בתורו את ההתקפה ועם תנועת כדור חכמה מייצרים מצב שבו אסור להשאיר אף אחד מהם לבד. הייתרון המשמעותי שיש למיאמי היא שכל השחקנים האמורים משחקים טוב בשני צידי המגרש ויכולים להתמודד עם הרבה חילופים שמילווקי מכריחה. יאניס לבדו הנפיק מספרים מרשימים אבל לא הצליח לנצח את מיאמי לבד, כשדווקא במשחק הקודם לאחר שנפצע השחקנים המשלימים עשו עבודה לא רעה בהנהגתו של מידלטון. הבעיה הגדולה של מילווקי היא שאת האיזון הנכון בין יאניס לשאר החברים הם היו צריכים למצוא במהלך העונה, לא כשהוא נפצע במשחק 4 עם הגב לקיר.

איך מיאמי תנצח? שמירה על הכדור. הנעת הכדור הטובה של ההיט (25.8 אסיסטים בסדרה, קצת אחרי הלייקרס במקום הראשון) הובילה לפעמים לאיבודים שטותיים שחלקם היו הסיבה להפסד בראשון. שמירה טובה על הכדור תאפשר ליאניס (במידה וישחק) פחות התקפות מעבר מהירות בהן באמת אי אפשר לעצור אותו. משחק איטי ואחראי ייתן למיאמי כמעט בוודאות את הכרטיס הראשון לגמר הקונפרנס.

איך מילווקי תנצח? השאלה הגדולה היא כמובן יאניס. אם ישחק בכושר הקודם שלו יהיה אפשר להתעודד מהמחשבה שהוא לא חייב לדרוך לשאר השחקנים על הרגליים ולתת למידלטון יותר ביטחון בתחילת המשחק. במשחק הקודם רוב הנקודות המוקדמות היו שלו ולא אפשרו לשאר הקבוצה להיכנס לקצב. עדיף כמה זריקות שלא נכנסות בתחילת המשחק מאשר שחקנים שגומרים עם מספר חד ספרתי של זריקות רק כי לא קיבלו מבטים פנויים בדקות הראשונות. מעבר לזה, הרבה תפילות שההתקפה של מיאמי לא תתחבר כי בינתיים נראה שאין כל כך יכולת לעצור אותם.

שווה צפייה? מקווה שכן. שעה מחורבנת עם משחק שבימים כתיקונם היה אמור להיות אחרי 2-2 סוער, ובפועל יהיה שירת הברבור של קבוצת העונה הרגילה מס' 1 בליגה בשנתיים האחרונות ושל המאמן שלה.

איך זה ייגמר? אני לא רואה את הבאקס עושים את הלא-יאומן. מיאמי ב 15

אני רוצה את העתיד שלי בחזרה. יאניס

04:00 לוס אנג'לס לייקרס (מקום 1 במערב) 1 – יוסטון רוקטס (מקום 4 במערב) 1

הגענו למשחק המרכזי שמפגיש שתי קבוצות שהמילה "הפוך" מגמדת את היחס ביניהן. הענקים מול הננסים, הגורילות מול הסמורים, השנואים מול השנואים יותר. שתי הקבוצות יצאו כל אחת עם W משכנע בסדרה וזאת ההזדמנות של כל אחת מהן לקבוע מומנטום.

נתחיל עם יוסטון. נשים בצד את השנאה החצי-מוצדקת של רבים באתר לקבוצה הזאת אבל חייבים לומר את האמת – שאפו למייק דיאנטוני ולצוות האימון. אי שם לפני כמה שנים כל הליגה רעשה כשמורי אמר שכל הבנייה של יוסטון הייתה כדי להתמודד עם ג"ס של השנים האחרונות וכך ראינו את השחקנים מתגמדים יותר ויותר והופכים לסמול בול המפורסם בליגה שהצליח להעיף מהקבוצה אפילו את קלינט קפלה. היות ואנחנו בדיוק בעונה שבה ג"ס כבר לא נותנת את הטון לכל הליגה היה סביר לראות את המכונה שהייתה אמורה לעצור אותה מתפרקת גם היא. ובכן, לא כל כך מהר. בלי שום שחקן מעל 7 פיט (אם אני לא טועה) הטקסנים מצליחים למצוא פתרונות לקבוצות שמביאות להם גבוהים דומיננטיים. אלא שאם מול אוקלהומה הם עמדו מול אדאמס החביב בסדרה הזאת הם מתמודדים עם אתגר אחר לגמרי: בכל רגע נתון ווגל יכול להיות בחמישייה עם שני גבוהים שבלי בעיה יקטפו ריבאונדים ויחנו בצבע לנקודות קלות. וכשרובם גם שומרי אחד על אחד לא רעים עד טובים מאוד (לברון, דייויס, מקגי, מוריס) היה אפשר לחשוב שהמאצ'אפ הזה יהיה גדול על השחקנים של יוסטון. וכאן ההפתעה. בחלק ההתקפי יוסטון עושים פחות או יותר את מה שעושים תמיד רק יותר ביעילות: במקום לתת לקאפלה לתקוע את הצבע הארדן מכדרר ומחליף עד המיסמצ' או עד שהוא מקבל דאבל טים ומשחרר את הכדור מהר כאשר כל השחקנים על קשת השלוש. הדאבל טים שהלייקרס ניסו לעשות עליו במשחק הראשון פשוט לא עבד ונגמר בשלשה של אחד השחקנים המשלימים שרובם קלעים יציבים. הארדן השתפר במהירות השחרור שלו כשהוא מבין שהולכים לסגור עליו והתנועה הפשוטה של הכדור על קשת השלוש היא אולי לא אסתטית אבל יעילה מאוד. וכאן אנחנו מגיעים לחלק המעניין – הגנה. כאן הקרדיט כמעט כולו צריך ללכת לשחקן שכל יוסטון תלויה בו – פי ג'יי טאקר. השמירה שלו על דייויס במשחק הראשון הייתה תענוג כאשר הוא וחבריו לקבוצה התמקדו בשני חלקים: החלק הראשון, לשמור על המסירה לתוך הצבע אל דייויס. החלק השני – במידה והמסירה התבצעה אסור לגרום לדייויס להרים את הכדור מעל הראש. ממש אפשר לראות פוזשנים רבים בהם דייויס או גבוה אחר מקבל את הכדור על הרצפה ומייד שניים או שלושה שחקנים של יוסטון תוקפים את הכדור כשהוא עוד נמוך ואפשר לחסום אותו. הסלים הקלים של הלייקרס באים בעיקר כשהקבוצה מצליחה לשחק גבוה מההתחלה ועד הסוף ובמקרה כזה יהיה קשה מאוד לשמור עליהם. גם שאר הקבוצה מגנה היטב כאשר הארדן ממושמע יותר ומשתמש בזריזות שיש לו בידיים (היא פסיכית!) להפריע לתוקף או לחטוף. ההגנה של יוסטון עצרה את הלייקרס על פחות מ 100 נקודות במשחק הקודם, לא עניין של מה בכך.

ובכן, הלייקרס. הקונטנדרית המרכזית ומי שהתאספה כדי להוריד עוד כמה קופים מהגב של לברון גם היא עוד מנסה להתאים את עצמה לסדרה המוזרה הזאת. בצד ההתקפי עוד לא לגמרי ברור על מי אפשר לסמוך מלבד לברון ודייויס כאשר קוזמה לא מאוד מרשים, רונדו ממשיך להשליך חצץ (לבנים זה כבר כבד בגיל שלו) ודני גרין לא זורק יותר מדי. מספיק שבכל משחק נתון יהיה עוד שחקן שינפק מספרים טובים (במשחק השני זה היה מוריס) וזה כנראה יספיק ללייקרס מבחינה התקפית להגיע לסקור גבוה כשפעם בכמה דקות מישהו מפנק באיזו שלשה. ברבע הרביעי של המשחק הקודם ווגל מצא את הדרך להשתמש בדייויס, כאשר הוא מתרחק קצת מהצבע ומשתמש ביכולת הקליעה הטובה שלו ממיד-ריינג' או ברווח הקטן שלו מהשומר כדי לעבור אותו ולהיכנס לסל. עוד יהיה מעניין אם יכולות הפוסט שלו יהיו עקביות (כמו של לברון בשעתו) ואז יהיה אפשר לסגור את הבאסטה. מצד המלך, נראה שהוא צריך בעיקר לגרום לשאר השחקנים להיות חלק מהמשחק. בפלייאופים של לברון שחקנים אזוטריים קיבלו את הבמה הגדולה והצליחו לעמוד בציפיות. אין שום סיבה שהוא לא ייקח את קוזמה, קארוסו (ואולי גם קס"פ) ויאפשר להם יותר מצבים, כל עוד הוא לא מדלג על הפעם-ברבע שבה הוא דוהר לסל ודורס כל מה שזז. בהגנה, נראה שהלייקרס פשוט צריכים להמר בעיקר על הקליעה של ווסטברוק ולתת לו יד חופשית כאשר שאר השחקנים מקבלים שמירה צמודה יותר וכולם צופים בהארדן.

איך יוסטון תנצח? טוב כבר חפרתי על זה קודם אבל נראה שההגנה באמת הכי חשובה. אם טאקר יצליח לגרום לדייויס להתאמץ בהתקפה יש סיכוי ששוב נראה סקור נמוך מצד הראשונה במערב.

איך הלייקרס תנצח? כאמור, תמצא את השחקן השלישי שאפשר לסמוך עליו בהתקפה.

שווה צפייה? בהחלט. שתי הקבוצות הכי שונות שאפשר למצוא היום בליגה, אם מורידים את הקבוצות שאין להן הגנה או התקפה. לקום עם הקפה למחצית השנייה.

איך זה ייגמר? הלייקרס יקחו את הסדרה, אבל הרוקטס עוד לא אמרו את המילה האחרונה. יוסטון ב 7.

אני קטן לא בקטע אגרסיבי. מילים: פי ג'יי טאקר
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
497 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
רועי ויינברג
08/09/2020 15:04:55

פריוויו מעולה ובחירת שירים מעולה. תומר יוסף אחד המוכשרים במוזיקאי ארצנו. מבחינת המשחקים עצמם אני אופתע אם יאניס כן ישחק אחרי נקעים בשני הרגליים. מיאמי – גם השחקנים וגם ספולסטרה – הייתה רעה אחרי הפציעה של יאניס עם בחירת זריקות רעה ופסיביות וזה משהו שלא יכול לחזור על עצמו כאן. מאמין שהם כן יוכלו לעשות את הסוויץ' הזה בראש ומקווה שיהיה 4:1.
.
ד'אנטוני צריך להשאר גם בשנה הבאה ביוסטון. אני חושב שזאת הקבוצה הראשונה שלו שמנצחת משחקים דרך ההגנה, אבל אני לא איתך בתחזית – לדעתי נראה 30+ של ג'יימס ודיוויס (כל אחד) ו-2-1 ללייקרס בדרך לסוויפ ג'נטלמני נוסף.

Small ball
Small ball
08/09/2020 15:12:42

לא הבנתי איך זה שדאנתוני צריך להישאר מסתדר עם זה שהלייקרס ינצחו בגנטלמני. אין שום סיבה להשאיר את דאנתוני בפחות מגמר הליגה, השאיפות של יוסטון זה לא חצי גמר מערב, הישג שהיא עושה כבר 4 שנים רצוף, הישג מבחינתה זה טבעת או לפחות גמר הליגה, פחות מזה אין עניין

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  Small ball

בעיני רוב מה שקרה ביוסטון בשנה האחרונה לא ממש קשור למאמן – הטרייד של קפלה על קובינגטון, הוא מימוש של אסטרטגית הסמולבול של מורי. ההחלפה של פול בראסל נבעה מסיבות אישיות ולדעתי קשה להצדיק אותה בשיקולים כדורסל נטו. קשה לי לראות איך מוציאים הרבה יותר מהרוסטר הזה, ולכן ממש לא בטוח שפרידה מדאנטוני תעזור. מה שכן יכול לעזור זה לשלוח את ראסל לאנשהו עבור קלעים. לא בטוח שההצעות שיגיעו ישתלמו אבל שווה לנסות. ושוב זה פתרון ברמת GM ולא מאמן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוסטון מנצחת היום ב3. הגיע הזמן שראס יחזיר פיצוי על המשחק הקודם.
הבאקס גם מנצחים היום יאניס ישחק גם ישחק

popo
popo
08/09/2020 15:41:20

תודה אינדי!
אחלה תומר יוסף והבלקן!
אם יאניס משחק היום מילווקי תיקח את זה, משחק אחד הוא יהיה טוב בסדרה הזו, סטטיסיטית MVP יתן משחק אחד טוב מחמישה {לא שבדקתי…}
הגדרת במילה אחת מדוייקת את הסדרה בין יוסטון ללייקרס, מוזרה, לא צריך להסביר למה, ובאופן מוזר השחקן הכי מוזר על הפרקט, ראסל ווסטברוק, לא הגיע לסדרה המוזרה הזו, לכן זה לא יהיה מוזר אם דווקא היום באופן לא מוזר {אתם איתי, כן?!} הוא יגיע לסדרה היום, הראש אומר לייקרס, הלב אומר טאקר.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מיאמי (בטוח)
לייקרס (בטוח)
תודה אינדיאני.

דקסטר
דקסטר
08/09/2020 16:11:09

הלייקרס הופכים ולוקחים ל 2-1
מיאמי באמת בבעיה. אם הם לא יגיעו בראש של גיים 7 ויתאבדו מהתחלה הם לא יקחו את המשחק הזה.
זה לא מצב קלאסי של 3-0 (וכעת 3-1 ) הם היו צריכים להתאבד עוד במשחק הקודם כי מהמשחק הקרוב כבר השדים יתחילו לצוץ
ובמשחק צמוד כל מה שיהיה להם בראש זה 3-2.
ואם יהיה באמת 3-2 הבלגן יתחיל ואני מאמין שהשופטים יעזרו להם ל 3-3.
.
בקיצור זה המשחק. בלי ניסויים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טוב היום הכוכב ה3 של לברון לא עולה לשחק ככל הנראה יצטרך להסתדר רק עם דיוויס (אם ראס יחליט גם לא לעזור).
אם יהיה 2 1 ליוסטון פאי תפוחים של מנחם ישר מאטלנטה לעונים נכונה מי ישפוט את גיים 4😎

גיא רוזן
08/09/2020 16:19:07

מכין את האליבי 2 משחקים מראש… יפה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

נו תן ניחוש מי ישובץ לא בא לך פאי?

עידו גילרי
08/09/2020 21:45:52

שאני אבין מה הטיעון שמעון – אם יש חשש ללברון אז הליגה משבצת את?
סקוט פוסטר?
טוני בראת'רס?
עוד מישהו?

שחר אלוני
08/09/2020 16:25:10

לייקרס וכנראה מיאמי

חגי "התותח" ניסני
08/09/2020 16:51:03

תודה חבר
.
אם יאניס עולה אז הבאקס

Berch
08/09/2020 17:50:06

תענוג של פרוויו
בנו הנדלר שולתתתתת
🙂

מנחם לס
08/09/2020 17:53:12

אם יוסטון מנצחת הערב אז הסידרה פתוחה לחלוטין אבל אני לא רואה אותה עושה את זה אלא אם כן הם פותרים את בעיית רונדו שחיסל שני שחקנים: את הארדן ואת ראסל.

דה שוט
08/09/2020 18:01:47

תודה על הפריוויו.
עם או בלי יאניס, המסע המופלא יימשך (מתנצל, רועי).
.
אני לגמרי עם שמעון בקשר למשחק השני: ראס יתאושש ויחזיר (מזכיר ששלושה ג׳אמפרים רצופים שלו סגרו את משחק 1).
הלייקרס הערב רק עם שני כוכבים – לא יספיק להם.
.
פאני – תרשום.

NFS
NFS
08/09/2020 19:35:17
הגב ל  דה שוט

רשמתי.
דווקא מתאים ניצחון של מילווקי, נראה את באטלר מתמודד עם לחץ.
חוזר היום מהלואד מנג'מנט ללייקרס-יוסטון. יותר פיפטי-פיפטי מזה אין.

SLORC
08/09/2020 18:20:08

"השנואים מול השנואים יותר". אי אפשר היה לנסח זאת טוב יותר👌

אבי יחיאל
אבי יחיאל
08/09/2020 19:05:37

מי חסר בלייקרס היום?…ולמה שנואים יותר למה…. לדעתי הם המרגשים מכולם.. מה יש לשנוא בקבוצה שמשחקים בא טאקר גף רין קובינגטון…. ?… יאללה יוסטון לדרוס היום בלי פחד אמן

NFS
NFS
08/09/2020 19:48:10

ומבחינתי זה ה-שיר של תומר יוסף
https://youtu.be/XD9xMGdhWgo

Side Show Bob
Side Show Bob
08/09/2020 20:16:47

מילווקי ב4
הלייקרס ב21

דה שוט
08/09/2020 20:17:54

עוד כמה שעות יגיעו הקללות בבלוג החי – זה סבבה – הכי קרוב ללהיות במשחק שאנחנו יכולים להשיג במצבנו
🙂
אז לפני שאני מתחיל לקלל, וגם בהקשר למשפט "שנואים ושנואים יותר" – אין שנאה בליבי לחבר'ה האלה – רק אהבה. בגדול – אני בעד כולם כמעט והלוואי שכולם היו יכולים לנצח. אני תמיד ארצה שלברון ינצח, אלא אם כן הוא נגד יוסטון של ווסטברוק או ג"ס של דוראנט. אני גם תמיד רוצה שיאניס ינצח, אלא אם כן הוא נגד לברון והנ"ל. אני בעד ג'ורג'י בוי AKA פלייאוף פי כי הוא היה אחד משלנו (וגם נתן לנו 5 נק' עם 18-2 במשחק 6 ביוטה) ואני תמיד שמח שהוא מנצח. גם עם קאוואי נוט הלטי מן אני לגמרי בסדר כי הוא הכי טוב בליגה והיחידי שמכבד את המיד-ריינג'. אפרופו הכי טוב – אם אין קאוואי (וקיידי פצוע) אני לוקח את הארדן בכל יום בשבוע. כשסטף לא שיחק נגדנו – הייתי בעדו, כשיוקיץ' לא נגדנו – כנ"ל. במזרח אני בעד כולם כי הם לא מפריעים לי – ממילא "אנחנו" אף פעם לא בגמר.
🙂
בקיצור – אני בעד כולם – ונכון שהטלתי קללה על הקריפרים אבל זה רק בגלל הצ'אפחה המגעילה שמוריס נתן ללוקה, אחרי ההערה המגעילה עוד יותר מהשואג (והברכיה של בברלי לראס לפני 7 שנים). חשוב לזכור שזאת קללה ספורטיבית בלבד ולצערי – אין לי דרך לבטל אותה. זה קצת מבאס כי זה נגד פלייאוף פי אבל זה מבטיח אליפות ללברון – אם הוא יצליח לעבור את יוסטון.
בדוראנט ננוחם.

אשך טמיר המקורי
08/09/2020 21:26:26
הגב ל  דה שוט

יחיו חובבי השיקוצים ויסבלו

דה שוט
08/09/2020 21:42:10

שמע – איתך נצחנו, בלעדיך הפסדנו – רק אומר…

ברוך רובין
08/09/2020 21:58:09

דה שוט איפה טעינו איתך? השינאה לשיקוץ הגדול צריכה להיות בעורקייך, כאשר אתה רואה את השיקוץ קאה עולה בפיך , המשפט אני שונא את השיקוץ הגדול צריך להיות מנטרה בפיך בכל בוקר צהריים וערב פן יישכח .
.
לפני כמה שנים הנכד שלי התקשר אליי וביקש חולצה של לפלופ, אמרתי לו באהבה בשביל לשרוף אותה? הוא ענה לי בשביל ללבוש אותה, הרגשתי שסכין פילח את נשמתי ושנכשלתי בחינוך.

אשך טמיר המקורי
08/09/2020 22:03:07

amen brother!

דה שוט
08/09/2020 22:14:19

אוי אוי רובין – בגלל זה אני סוכן של שב"ר אבל לעולם לא אהיה חלק מכם. אני רוברט דה נירו…

דה שוט
08/09/2020 22:16:38
הגב ל  דה שוט

נראה לי יואל זה ג'ו פשי

ד"ר פופרס
09/09/2020 1:25:41
הגב ל  דה שוט

מי ג'ו פשי?
ימשיגנע נראה לך אני גמד דהשוט?
אני 1.91 עם קול באס מפחיד

ד"ר פופרס
09/09/2020 1:27:17

דהשוט ,דחוף טיפול פולשני לשושנה

BoJack39
BoJack39
08/09/2020 20:39:24

אובר/אנדר 300 תגובות מעייפות על השיפוט במשחק של הרוקטס?

הייט אשברי
08/09/2020 20:41:33

כששני השיקוצים הגדולים מתמודדים , יש בעיה . אפשר ששניהם יפסידו היום ?
לא הולך . אז… IN CLIPPERS WE TRUST

אשך טמיר המקורי
08/09/2020 22:06:46

ברוך השב
שיקוץ גדול יש רק אחד.
היום כולנו מזוקנים.

sroni741
sroni741
08/09/2020 20:47:03

השעה הזו של 1.30 היא זוועה כמעט לא יצא לי לראות משחק שלם בשעה הזו, בקושי סופי משחקים, ארבע זו שעה סבירה לגמרי מוקדם ויש זמן להתארגן ולצאת לעבודה. משחק סופר מכריע היום במערב : הסטטיסטיקה של המנצחים במשחק שלוש אחרי 1-1 היא קרוב ל 75 אחוזי ניצחון בכל הסדרה לכן המשחקים האלה קריטיים והיום בייחוד לאחר שני המשחקים הראשונים. לשתי הקבוצות יש לא מעט מקום לשיפור, כאשר בלייקרס אין עדיין שחקן יציב פרט לשני הכוכבים, ויש כל פעם שחקנים שיכולים לעלות מדרגה ולתרום בעיקר התקפית, קוזמה, KCP, גרין ומוריס יכולים להיות האקס פקטור
תפוקה משמעותית של לפחות שניים מהם תציב את הרוקטס בבעיה. ביוסטון הבעיה במשחק הקודם הייתה ווסטברוק בעיקר אבל גם נרפות של הארדן ברבע האחרון כשהוא מוותר מהר מדי על בניית מהלך מהיר ועל פעולות מכריעות שלו, יוסטון לא תוכל לנצח עם משחק נוסף כזה,. בדקות הטובות ברבע השלישי הכדור עבר מיד ליד והגיעו לזריקות נוחות וגם ההגנה עם החילופים והעזרה הייתה יעילה, העבירה החמישית של ווסטברוק הייתה קריטית והוא הפסיק לשמור וככה קשה לעשות הגנה שגם כך השמיכה די קצרה. הספסל של דאנ'טוני היה חלש עד מאוד פרט לקצת האוס לא הורגש התקפית בכלל , הם יצטרכו למצוא מישהו שייתן תפוקה כלשהי, ריברס אחרי דקות מחרידות חייב לתרום או לפחות לא לחרב כמו שחירב במשחק האחרון.
הארדן לא יכול לקחת שלוש זריקות ברבע, אם הם רוצים לנצח.
התחזית שלי משחק קשה לצפייה עם יתרון מסוים ללייקרס.

עגל
08/09/2020 21:32:18

למה שנואים לא הבנתי? יוסטון קבוצה מאד אהובה שמאוישת בשחקנים פייטרים לא נורמליים, לא מתבכיינים, עולים בכל מצב ונותנים את הנשמה. אמנם באים קצת כאנדרדוג לפעמים אבל עם הרבה ביטחון.
יש לה הגנה אימתנית וגם משחק ההתקפה שלה יפה למדי (יש עדיין במה להשתפר 🙂 )
וגם הכוכב הכי פחות מפונק בליגה
כפיים,
תודה

ברוך רובין
08/09/2020 22:00:54
הגב ל  עגל

לא בכיינים , עגל מה קרה בקיבוץ שתית חלב מקולקל? הארדן בוכה כשאוויר של המזגן פוגע בו, בטח כאשר הוא קופץ על המגן ומזיז את הראש כמו הכלב על הדשבוארד, אתה רואה את דאונתני מאשים את האנשים במסך הטלוויזיה שהוציאו את ווסטברוק מריכוז. מעדיף לצפות בצבע מתייבש מאשר המשחק המגעיל שלהם

אשך טמיר המקורי
08/09/2020 22:07:52

preach!

עגל
08/09/2020 22:33:19

רואים שלא ראית משחקים שלהם כבר הרבה זמן.
שמעון השפיע עליך

ברוך רובין
08/09/2020 22:40:48
הגב ל  עגל

צפית כמעט בכל המשחקים של הנבלות העונה

עגל
08/09/2020 22:53:05

אתה אוהד לייקרס,
אתם מקרה אבוד

My2cents
My2cents
09/09/2020 0:54:03
הגב ל  עגל

כפיים

האווי לאסוף
האווי לאסוף
08/09/2020 21:56:18

אחלה פריוויו ומוזיקה נהדרת. אני חובב גדול של החצר האחורית, אי אפשר לפספס כשרוטבליט כותב לך את הטקסטים (וגדי רונן מוזיקאי נהדר, ממליץ לכל גיל).
תודה רבה

אשך טמיר המקורי
08/09/2020 22:09:01

מה עם איזה מילה רעה על השיקוץ?
ניחוס? משהו?

ד"ר פופרס
09/09/2020 1:23:53

בובת וודו

ברוך רובין
08/09/2020 22:18:38

צעדים, קפיצה על מגנים, הארדן שכלל את הסחיטת עבירות בליגה לרמה חדשה והכניס דבר מכוער מאוד, הוא הסופרסטאר הראשון בהיסטוריה שהולך על סחיטת עבירה מאשר לקלוע לסל. לצערי סילבר והליגה מאפשרים את זה במקום לצאת נגד הבזיון הזה, ואז אתה רואה שחקנים כמו לוקה לילארד… מחכים את זה בגלל שזה יעיל, אבל כדורסל זה לא

BoJack39
BoJack39
08/09/2020 22:31:01

פול פירס בנה על זה קריירה שהארדן עוד הסתובב מגולח.

ברוך רובין
08/09/2020 22:41:24
הגב ל  BoJack39

איפה פול פיקס איפה הארדן, הארדן לקח את זה לרמה חדשה לגמרי, יש את המשחק לפני הארדן ויש את המשחק אחריו

popo
popo
08/09/2020 22:35:16

הארדן שחקן חכם שמשחק עם הראש תרתי משמע, ומנצל את החוקים שנועדו בשביל למקסם שחקנים כמוהו (נניח…) אז הוא מנצל הזדמנויות, סואו, לא שמענו אותך ברוך מתפייט אלף על ניצול ההזמנויות המופתי שלך?? בתור מהגר עני וצעיר? נו אז הארדן מנצל את החוקים, חוץ מזה שהוא קלעי מפחיד וחודר נדיר עוד לפני "ניצול ההזדמנות" שלו, אז באמת על מה אתה מדבר??
אתה מעדיף לראות צבע מתייבש??
אני מעדיף לצפות בלקט החטאות מזעזעות של ווסטברוק מכל הזמנים מלקרוא את התגובות האוטומטיות שלא מתייחסות בכלל לדברים שנכתבים פה.

אבי יחיאל, המסה המרגשת פה והניסיון להגן על הארדן?! דיס איז פור יו…פליז תרגיע אבל , אתה לוקח מידי ללב. 😅😇

אבי יחיאל
אבי יחיאל
08/09/2020 22:50:54
הגב ל  popo

Popo מילים כדורבנות… להגיד כל הזמן על הארדן מילים מטונפות זה כבר נדוש. לטעמי ספורטאי ענק שעובד קשה מאד. כשרון נדיר ואחד הגדולים בכל הזמנים… אני מת עליו ועל יוסטון.. בקשר לקחת ללב… כותב לך עכשיו והלב דופק כבר בחרדה… לא יכול לקחת את זה קל ,כבר לא ילד מזמן וכנראה לא אשתנה.. יאללה יוסטון תנו לי יום מאושר מחר בבקשה

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
08/09/2020 23:06:34

המומנטום ממש לא במיאמי ואני לא רואה אותם גומרים את זה הלילה.
אבל מצד שני, עם יאניס על המגרש, הסיכוי שלהם עולה, אז לא אהיה מופתע משום תוצאה.

יוסטון-לייקרס – אם יוסטון לא מנצחת היום, היא מפסידה את הסדרה. כדי שזה יקרה, היא תצטרך להוביל כבר ב15 ומעלה במחצית כדי שאיזה שופט או ווסטברוק לא יחרב לה לקראת הסוף.

avi35
avi35
09/09/2020 0:42:24

הודעה רשמית יאניס בחוץ

ברוך רובין
09/09/2020 0:47:26
הגב ל  avi35

ביי ביי באקס, אני לא מאמין שהם יכולים לנצח בלעדיו אנרגיות והתעלות של שחקנים אחרים לצערי לא מספיק יותר ממשחק אחד, ואני די בטוח שבו של צד המקובע לא יחשוב על פתרונות אחרים.

ברוך רובין
09/09/2020 0:55:37

אני גם חושב שזה צריך להיות הסוף של בונדלהצר כמאמן בקבוצה נשאר להם עוד שנה אם יאניס והוא לא המוח הקריאטיבי שיוביל אותם לגמר, הוא מאמן עונה סדירה מצויין אבל מאמן פלייאוף נוראי, הוא לא קורא את המשחק לא מסוגל לבצע התאמות נדרשות פעם אחר פעם, עובד על שבלונה קבועה למרות שזה לא עובד. הוא מצויין לקבוצות תחתית שרוצות להנחיל שיטה לא לקבוצה שרוצה להיות קוטנטדרית, צריך מישהו מבריק מישהו שחושב מחוץ לקופסא, יש כמה שמות מעניינים הייתי מנסה את קני אטיקסון שמאמן מופלא , וחואן הווארד מיאמי.

FAN
FAN
09/09/2020 0:56:57
הגב ל  avi35

וואו

popo
popo
09/09/2020 1:02:06

אם זה היה לברון היינו חושבים שהוא מנסה להתחמק מהאחריות לכשלון ולבנות נראטיב של פציעות גמרו את הסדרה, לא יאניס, זה לא הטיפוס, הוא באמת פצוע ככל הנראה.

FAN
FAN
09/09/2020 1:17:10
הגב ל  popo

האמת שזה הגיוני אחרי איך שהוא עזב במשחק הקודם…וזה אחרי המשחק שלפניכן….
הייתה תקווה אבל מה לעשות….

מנחם לס
09/09/2020 1:08:44

הוספתי 'ללא יאניס' בכותרת

captain beefheart
captain beefheart
09/09/2020 1:19:24

תומר יוסף מלך.
מ-ל-ך!!!

ד"ר פופרס
09/09/2020 1:22:02

למשחק הריקבונות
אני עולה עם שקית נייר על הראש ,
קדחתי 2 חורים לעיניים,
בעת חירום ,אכסה על העיניים ,כל השאר מוגן כולל האף
ויתרתי על הטיטולים,לא עוזר

צ'יקו
09/09/2020 1:28:51

אני מת על תומר יוסף עוד מימי פלטפוס העליזים והשיר הקאלט של אמני ישראל " ציפורן חודרנית".
תענוג של פריוויו! השעות קשות אך לפחות הספקתי לחטוף תנומה קצרה בכדי להיות ערני.
תודה אינדיאני

צ'יקו
09/09/2020 1:31:08

אני באמת לא יודע מה להמר במשחק של הבאקס מול ההיט.
מעניין לראןת את ההתאמות שנעשו, את משתי הצדדים.
מי ישמןר לדעתכם על מידלטןן?

FAN
FAN
09/09/2020 1:39:28
הגב ל  צ'יקו

לא רואה את ההגנה של מילווקי יותר טובה בלי יאניס
וההתקפה לא תשרוד את הידיים הארוכות של מיאמי.
ומבחינת מיאמי הם יכולים לתת למידלטון לבחור מי ישמור אותו מבין גימי/קרואדר/איגודלה

avi35
avi35
09/09/2020 1:50:34
הגב ל  צ'יקו

מדילטון שיחק 47 דק משחק קודם לא נראה לי שיחזיק מעמד עד רבע 4 שם הם יתפרקו

צ'יקו
09/09/2020 1:59:34

באטלר מנסה להיות אגרסיבי ולא מצליח. 3 איבודים כבר

צ'יקו
09/09/2020 2:00:12
הגב ל  צ'יקו

למרות החלטות קצת שנויות במחלוקת

מנחם לס
09/09/2020 2:00:43

לא יאומן

צ'יקו
09/09/2020 2:04:24

ההיט לא מפוקסים!!!

מנחם לס
09/09/2020 2:04:46

מיאמי איומים
איומים
איומים

צ'יקו
09/09/2020 2:06:54

הגנתית מיאמי צריכה לשחק אזורית ולמנוע שלשות

מנחם לס
09/09/2020 2:06:58

היש מצב שבאטלר מכר את המשחק???

צ'יקו
09/09/2020 2:07:53
הגב ל  מנחם לס

למה שהוא יעשה את זה? זה רק מוריד את ערכו

מנחם לס
09/09/2020 2:10:49
הגב ל  צ'יקו

אתה לא חושב שבאמת התכוונתי. הוא משחק בפחד ממש

avi35
avi35
09/09/2020 2:09:56
הגב ל  מנחם לס

בטח מכר שחקןן כמהוזריקה אחת ב4 דקות ראשונות
גם משחק קודם משהו הסריח אצלו

מנחם לס
09/09/2020 2:08:19

הבאקס משוחררים. ההיט במתח עצום. משחקים בחוסר שחרור מחלט. בפחדנות. איום ונורא

shadow
shadow
09/09/2020 2:08:35

באטלר בא מסומם לרבע הזה עוד לא ירדה לו הסטלה.
במחצית יהיה לו מאנצ'יס ויעבור לו

מנחם לס
09/09/2020 2:09:10

מה שמיאמי צרחכה עכשיו זה פסיכולוג, לא מאמן

Smiley
09/09/2020 2:09:37

נבחרה חמישיית ההגנה:
סמארט, גובר, סימונס, דיוויס אנטטקומפו

Smiley
09/09/2020 2:11:29
הגב ל  Smiley

חמישייה ראשונה:
מרכוס סמארט
רודי גובר
בן סימונס
אנטוני דיוויס
יאיס אנטטקומפו
.
חמישייה שניה:
אריק בלדסו
פטריק בברלי
ברוק לופז
באם אדבאיו
קוואי לנארד

צ'יקו
09/09/2020 2:30:16
הגב ל  Smiley

ממש הזוי בעיני שקאווי עם המנוחות יזומות שלו נכנס ואריק בלדסו נכנס וג'ימי באטלר שהיה לאורך כל העונה עוגן הגנתי יחד עם באם לא נכנס לחמישיות.

צ'יקו
09/09/2020 2:38:34
הגב ל  צ'יקו

6.6 רב' 1.7 חט' 3.5 דיפלקסנס והוא לא נכנס לחמיישיות. איך?

avi35
avi35
09/09/2020 2:26:19

באטלר יצא מיאמי יותר שלבים במשחק

צ'יקו
09/09/2020 2:39:24

הספסל של מיאמי מצויין היום. הירו משחק ככוכב מוביל. אוליניק ברגעי השיא

trusttheprocess
trusttheprocess
09/09/2020 2:40:53

יאללה מילווקי
1 2 3 קאנקון

Smiley
09/09/2020 2:44:52

מיאמי לחצו טיפה על הדוושה והידקו את ההגנה

Smiley
09/09/2020 2:46:22

Tim Reynolds
@ByTimReynolds
Lakers down to just one Heat legend tonight. Not good.

Kyle Goon
@kylegoon
JaVale is available tonight. Dion Waiters is not available.

avi35
avi35
09/09/2020 2:54:10

מיאמי משחקת מוזר

צ'יקו
09/09/2020 2:55:50

נאן קלע 6 והיה סופר חשוב. הוא קריטי להמשך.
בהחלט רואה את נאן כשחקן שישי של העונה הבאה

ד"ר פופרס
09/09/2020 3:07:03

אני מקיא בפה מהחירטוטים של השדרים על הבולבוס
"חייב להיות מאוד כיף לשחק איתו"
"מנהיג מלידה"
חתיכת קופיף מכוער נרקסיסט מג'ייאף ובכיין,

ד"ר פופרס
09/09/2020 3:08:53

הכנתי אפגרייד בובת וודו
הולך להלבין את המחטים,
כרגע מתאמן על האצבע הבולבוסית
לדקור לדקור ולחורר

avi35
avi35
09/09/2020 3:11:44

באטלר נרקומן

דוקטור רזי הופמן
09/09/2020 3:16:15

אריק בלדסו זה מחבל
ובטלר? נרקומן…

שחר אלוני
09/09/2020 3:16:18

קבוצות מבולבלות אבל אופטימיות 🙂
כנראה מיאמי תנצח בסוף את מידלטון

דוקטור רזי הופמן
09/09/2020 3:18:51

בלדסו נורא עד כה הוא דיי מחרב הכל כרגע.
אם היו שומרים על ברוגדון המצב היה הפוך,
בלדסו מול ברוגדון זו בדיחה לא מצחיקה

ד"ר פופרס
09/09/2020 3:22:23

בלדסו שדד לאהבלים בהנהלה של מילווקי את הברינקס
שחקן משלים בינוני –

ד"ר פופרס
09/09/2020 3:18:23

WTF עם מיאמי?
תדרסו כבר

Smiley
09/09/2020 3:20:30

מיאמי מתעקשים לעשות לעצמם חיים קשים

מנחם לס
09/09/2020 3:20:33

WTF עם מיאמי? ווסלי מתיוס ובלדסאו למדו כדורסל במגרשי ממשחקים בגטו. רובינסון והירו בקאונטרי בלאבס

מנחם לס
09/09/2020 3:21:36

מיאמי משחקים עם "FEAR OF LOSING". לימדתי את זה ב'עקרונות אימון'

דוקטור רזי הופמן
09/09/2020 3:26:28
הגב ל  מנחם לס

נתת קורס כזה באדלפי?

צ'יקו
09/09/2020 3:35:15
הגב ל  מנחם לס

מנחם, איפה כדאי לדעתך ללמוד אימון?

מנחם לס
09/09/2020 3:23:05

מילווקי משחקים עם "NOTHING TO LOSE"

מנחם לס
09/09/2020 3:24:35

שיפוט מתחיל לנטות לטובת הבאקס

avi35
avi35
09/09/2020 3:46:06
הגב ל  מנחם לס

אמן

דוקטור רזי הופמן
09/09/2020 3:24:58

כמה שטויות של הבאקס….
שטויות ברצף.

שחר אלוני
09/09/2020 3:32:23

מילווקי לא מסוגלים לעשות סל כשהשמירה על מידלטון מתהדקת

שחר אלוני
09/09/2020 3:33:48

מיאמי מתרגלים לרמה שיש במשחקים האלה, זה יהיה בעוכריהם בשלב הבא

צ'יקו
09/09/2020 3:38:02

יש למיאמי עוד הילוך שתיים לעלות. היום באם חושך, גם באטלר לא משהו. מזל שיש ספסל עם גיבור

שחר אלוני
09/09/2020 3:42:10
הגב ל  צ'יקו

מסכים, כמה הילוכים, הם יתקלו ברמה יותר גבוהה בשלב הבא
באטלר שוב מאד מאופק ובאם באמת במשחק לא טוב, אבל העיתוי בסדר
קבוצה חביבה

צ'יקו
09/09/2020 3:39:12

רבע חלש של שתי הקבוצות. מזל שהריצות עשו משהו כדי להגיד שהיה משהו ברבע

מנחם לס
09/09/2020 3:40:48

"באטלר לא משהו"?? מה בקשר לחושך? הוא איבד כבר איזה 5 כדורים (אם לא יותר)

דוקטור רזי הופמן
09/09/2020 3:43:25
הגב ל  מנחם לס

מקווה שהסלטיקס יעלו במשחק הבא כאילו אין מחר ויקבלו את מיאמי לגמר המזרח עם גימי במצב שלו היום.

שחר אלוני
09/09/2020 3:44:10
הגב ל  מנחם לס

הוא שחקן לא מספיק יציב, מתאים להיות מספר 2 בקבוצה

צ'יקו
09/09/2020 3:44:49
הגב ל  מנחם לס

באטלר כן מוסר (4 אס), קוטף 9 רב' ועושה עבודה טובה בהגנה בתוספת 11 נק, באם לעומתו די אנמי עם 6/4/2

שחר אלוני
09/09/2020 3:51:42
הגב ל  צ'יקו

דיברו עליו כמו כוכב של קונטנדרית עם השוואות לטופ 10 או 20 בליגה
11,9,4 זה נחמד אבל כבר משחק שלישי בסדרה שזה בערך ככה
באם אנמי מאד, אבל זה נראה סלאמפ של משחק אחד

צ'יקו
09/09/2020 3:55:36

קודם כל, מיאמי בנויה כקבוצה ובתוכה יש גם שחקן כמו באטלר שהוא כוכב. הוא עושה מה שנדרש ממנו. ונכון שהוא לא יציב ועדיין הוא נותן סדרה מצויינת עם הגנה מעולה ושתי משחקי ענק.
בנוסף – נראה שהוא סוחב פציעה מתחילת הבועה.

שחר אלוני
09/09/2020 4:48:04
הגב ל  צ'יקו

אני לא יודע לגבי הפציעה, אולי זה משמעותי
בכל אופן הסדרה שלו מבחינת ממוצעים סבירה, לא מעבר לזה

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
09/09/2020 3:42:32

די, נגמר היום. ראיתי איזה 2-3 דקות ולא צריך יותר

ד"ר פופרס
09/09/2020 3:44:28

באד לחוץ,הוא יודע שהוא על טיל הביתה

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
09/09/2020 3:44:33

מה הקטע עם המראיינת במחצית, את רוח רפאים? את בטקס שבועות בקיבוץ? מה זה?

צ'יקו
09/09/2020 3:45:29

חתונה

מנחם לס
09/09/2020 3:44:49

איפה ג'יי קראודר??????????.

צ'יקו
09/09/2020 3:46:12
הגב ל  מנחם לס

ספסל, די הבחור זקוק למנוחה. הוא שומר על הכוכב כל משחק

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
09/09/2020 3:46:24

יש לפחות מלקולם אחד בארצות הברית שילך לישון שיכור היום

שחר אלוני
09/09/2020 3:46:50

האחוזים של הבאקס:
26,37,70 משלושת הטווחים

מנחם לס
09/09/2020 3:47:15

שוב: איפה ג'יי קראודר???

צ'יקו
09/09/2020 3:48:20
הגב ל  מנחם לס

צובר כוחות לחמישיית הסיום

שחר אלוני
09/09/2020 3:47:42

איבוד 20 של מיאמי

מנחם לס
09/09/2020 3:48:06

עכשיו צריך את קראודר וג'ים באטלר (גרוע ככל שהיה)

המשגיח
09/09/2020 3:48:15

וואלה כואב לי על מילווקי. זו תהיה הדחה ממש כואבת

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
09/09/2020 3:50:11
הגב ל  המשגיח

לא כואב בכלל. מגיע לבעלים הקמצנים לאכול חרא על ההחלטות שלהם

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
09/09/2020 3:49:44

אם אתה מהמר על ניצחון של מיאמי אתה מקבל 4 דולר על 50. מסביר כמה המצב של מילווקי בקרשים

מנחם לס
09/09/2020 3:51:03

למיאמי כבר היו 19 מאיבודי כדור!!!

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
09/09/2020 3:52:35

פקינג טיילר הירו!

NFS
NFS
09/09/2020 3:52:48

עדכון ללוגו של הבאקס
.

comment image

דוקטור רזי הופמן
09/09/2020 3:56:20
הגב ל  NFS

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ורי פאני

מנחם לס
09/09/2020 3:53:23

הרוקי הירו הוא ה-"הירו" של מיאמי!

צ'יקו
09/09/2020 3:56:51
הגב ל  מנחם לס

הוא יהיה כוכב ענק בליגה.
גם דיויצנזו יהיה משהו משהו

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
09/09/2020 3:53:44

שאלת איפה קראודר, דוק?

מנחם לס
09/09/2020 3:54:22

קראודר הרק ניכנס ו…שלשה!

דוקטור רזי הופמן
09/09/2020 3:55:32

זהו, תמ"א, האחים המתאבקים יארזו היום בערב את החפצים ויחזרו הביתה ול WWA.
להתראואות בשנהה הבאה….

מנחם לס
09/09/2020 3:55:49

איפה שימון שיסביר לנו מה קרה עד עכשיו???

שחר אלוני
09/09/2020 3:56:16

באטלר ומידלטון אותו לבל, אם מידלטון היה במיאמי במקום באטלר, הוא היה קולע 30 למשחק

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
09/09/2020 3:58:10

חחחחחחחחחחחחחחחחחח

צ'יקו
09/09/2020 4:00:03

לא בטוח שהוא היה נותן את האספקטטים הנוספים שבאטלר נותן.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
09/09/2020 4:01:25

חוץ מזה ששניהם 2-3 בעמדות שום קשר. מידלטון הוא שוטר רכרוכי. באטלר הוא הכל חוץ משוטר ורכרוכי

צ'יקו
09/09/2020 4:02:15

+1

שחר אלוני
09/09/2020 4:06:06

הוא יותר יציב, יצלוף 20-35 כל משחק, והגנה בסדר גמור. באטלר פחות יציב

צ'יקו
09/09/2020 4:09:33

ומה עם ניהול משחק? זה אחד האספקטים שבאטלר נותן ומידלטון לא

שחר אלוני
09/09/2020 4:48:48
הגב ל  צ'יקו

נכון, כל אחד מהם נותן משהו שהשני לא

שחר אלוני
09/09/2020 4:06:50

לא אותה עמדה, אותה רמה

מנחם לס
09/09/2020 4:01:57

באטלר איבד 5 או 6 כדורים. זה מספיק

צ'יקו
09/09/2020 4:02:47
הגב ל  מנחם לס

גם מידלטון. למה עליו אתה לא אומר שהוא ביום חושך?

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
09/09/2020 4:05:36
הגב ל  צ'יקו

בא עם אג'נדה 🙂

צ'יקו
09/09/2020 4:08:22
הגב ל  צ'יקו

מידלטון מוסיף ל6 איבודים גם 5 עבירות…. אחוזים פח מהשלוש ומהשדה.
באטלר עם 5 איבודים ועבירה אחת. 11 נק' ב-6 זריקות.

שחר אלוני
09/09/2020 4:09:29
הגב ל  צ'יקו

כמו שאמרת, אותה רמה 🙂
מידלטון יותר סקורר בדרך כלל יותר טוב לשלוש ויותר יציב
באטלר יותר הגנה וקשיחות

צ'יקו
09/09/2020 4:14:08

איך זה אותה רמה?

שחר אלוני
09/09/2020 4:27:55
הגב ל  צ'יקו

קלע משמעותית יותר

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
09/09/2020 4:02:22

איך אהבתי שהירו צעק על המאמן שלו לקחת את הצ'לנג'. איזה ביצים

ד"ר פופרס
09/09/2020 4:02:55

בלדסו קישטה

ד"ר פופרס
09/09/2020 4:05:04

הירו חסם נקי

מנחם לס
09/09/2020 4:05:33

ההבדל הגדול הוא שמיאמי משחקת רוב המשחק עם מה שנקרא "FEAR OF FAILURE"

zaknabut
zaknabut
09/09/2020 4:05:43

מתלבט מי קשקשן יותר
גדול- מל לס או דוקטור רזי ברקאי

ד"ר פופרס
09/09/2020 4:06:47
הגב ל  zaknabut

חחחחחחחחחחחח אתה חננה

מנחם לס
09/09/2020 4:09:48
הגב ל  zaknabut

אני קשקשן עם קבלות

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
09/09/2020 4:06:15

איזה פיר אוף פיילור דוק. תעדכן את הטור שלך ותספר שהם לוקחים את בוסטון בגמר

NFS
NFS
09/09/2020 4:09:27

יפה לופז. מרח לאטמה על הפרצוף של באטלר, ומבקש צ'אלנג'

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
09/09/2020 4:10:20
הגב ל  NFS

איזה ביצים לבקש צ'לנג' אחרי דבר כזה

צ'יקו
09/09/2020 4:11:22
הגב ל  NFS

העין של באטלר עדיין תקועה באצבע של לופז

zaknabut
zaknabut
09/09/2020 4:09:28

דוקטור (לס) , איפה גיי קראודר?
זה תרגיל ישן שלך.
תופס שחקן דרג תחת, כך המשחק אומר שהוא חסר, כדי שיחשבו שאתה יודע למצוא בו איזה משהו. ואז הוא נכנס לדקה, לפעמים קולע סל במקרה ואתה עף על עצמך… וכל הרזי ברקאים מריירים לעם בהנאה על הדוקטור שיודע לאבחן דברים שאף אחד אחר לא רואה.
מצטער שהרסתי לך את התוכנייה

מנחם לס
09/09/2020 4:11:41
הגב ל  zaknabut

אני תמיד יודע למפרע כי אני רואה דקה לפניכם

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
09/09/2020 4:09:38

מפתיע שהפיצוץ של ברוק לופז לפרצוף של באטלר לא עבר את הצ'לנג'

דוקטור רזי הופמן
09/09/2020 4:11:39

שירו הלילה את Yellow Submarine של גון פול ז'ורז' ורינגווווווו

In the town where I was born
Lived a man who sailed to sea
And he told us of his life
In the land of submarines
So we sailed up to the sun
'Til we found a sea of green
And we lived beneath the waves
In our yellow submarine
.
We all live in a yellow submarine
Yellow submarine, yellow submarine
We all live in a yellow submarine
Yellow submarine, yellow submarine
.
And our friends are all aboard
Many more of them live next door
And the band begins to play
.
We all live in a yellow submarine
Yellow submarine, yellow submarine
We all live in a yellow submarine
Yellow submarine, yellow submarine
.
(Full speed ahead Mr. Parker, full speed ahead
Full speed ahead it is, Sergeant
Action station, action station
Aye, aye, sir, fire
Captain, captain)
.
As we live a life of ease
Everyone of us has all we need (has all we need)
Sky of blue (sky of blue) and sea of green (and sea of green)
In our yellow submarine (in our yellow, submarine, ha ha)
.
We all live in a yellow submarine
Yellow submarine, yellow submarine
We all live in a yellow submarine
Yellow submarine, yellow submarine
We all live in a yellow submarine
Yellow submarine, yellow submarine
We all live in a yellow submarine
Yellow submarine, yellow submarine

צ'יקו
09/09/2020 4:12:05

למה השופטים שורקים על פאול כאשר לופז עשה את טיילת יפו לפני העבירה?

שחר אלוני
09/09/2020 4:14:10

דראגיץ'!

מנחם לס
09/09/2020 4:14:20

האשה השמנה יכולה להתחיל לשיר

שחר אלוני
09/09/2020 4:15:21
הגב ל  מנחם לס

כן
מיאמי יצטרכו לעשות סוויץ' במשחק הבא, התרגלו לשחק בינוני מול קבוצה חסרה

צ'יקו
09/09/2020 4:17:50

איזו קבוצה חסרה?
צריך לא לשכוח שהם ניצחו את הבאקס 3 פעמים רצופות עם יאניס, והפסידו דווקא איתו.
אני באמת לא מבין אותך…

שחר אלוני
09/09/2020 4:21:14
הגב ל  צ'יקו

שני משחקים אחרונים שיחקו בינוני מול קבוצה ללא יאניס והשתנמכו בעצמם לבינוניות. יצטרכו לחזור לפורמה במשחק הבא, יותר טוב ממה ששיחקו היום ושלשום

צ'יקו
09/09/2020 4:23:23

ההגנה של הבאקס הייתה טובה יותר והתאימה יותר למשחק מול מיאמי. הם בהחלט ירדו ברמה אבל להגיד שהבאקס קבוצה בינונית זה חטא לאמת

שחר אלוני
09/09/2020 4:26:06
הגב ל  צ'יקו

בלי יאניס, בינונית לגמרי, אמת לאמיתה, מידלטון ושחקנים משלימים, לא נכנסים לפלייאוף במערב

שחר אלוני
09/09/2020 4:26:47
הגב ל  צ'יקו

מסכים איתך שהנצחונות הקודמים מול יאניס היו במשחקים טובים יותר שלהם

מנחם לס
09/09/2020 4:16:50
הגב ל  מנחם לס

יאללה, ניגמר במזל למיאמי

צ'יקו
09/09/2020 4:15:07

איזה שריקה אומללה של השופטים לזריקות של מידלטון

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
09/09/2020 4:15:33

מה הקטע של הפאול? שחקן עם 7-24 מהשדה, תרים ידיים ותן לו לזרוק

דוקטור רזי הופמן
09/09/2020 4:15:44

יאניס יודע שזה הסוף….
כל האנטהקומפופו חוזרים בסופהשבוע לאוזו ביוון….

RBAREL
09/09/2020 4:18:22

בילי דונובן לא ימשיך עם OKC בעונה הבאה.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
09/09/2020 4:19:41
הגב ל  RBAREL

קבלו שכל תודה לאל. ממשיך את קללת המאמנים שנבחרים למאמן השנה מטעם המאמנים או איך שלא קוראים לזה

צ'יקו
09/09/2020 4:19:48
הגב ל  RBAREL

הזוי!!
אולי מילווקי תביא אותו לעונת ניסיון

דוקטור רזי הופמן
09/09/2020 4:18:55

ספולס מוביל ב 7 3ם שניות לסיום הכדור שלו והוא לוקח פסק זמן.
ככה עושה מאמן דגול שהניצחון אצלו בכיס ב 99.9% והשבריר הזה צריך לצאת מהמשוואה.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
09/09/2020 4:20:11

שים עוד שיר רזי, עזוב אותך מניתוחים

דוקטור רזי הופמן
09/09/2020 4:20:42

באד לא מאמין שזה שוב קורה לו…

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
09/09/2020 4:22:06

לא כזה אשמתו, סגל מבוגר ולא איכותי מספיק

דוקטור רזי הופמן
09/09/2020 4:26:32

לא אשמתו שהחליפו ברוגדון מרצדס בסוסיתא בלדסו….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה נראה את באד מחר בחם מהתנור?
סילי בילי גם בחוץ

שחר אלוני
09/09/2020 4:24:05

מיאמי בונים קבוצה מזרחית סבבה לשנים הקרובות
האמת, קבוצה קלאסית להנחתת כוכב, יופי של צוות יהיה לו

דוקטור רזי הופמן
09/09/2020 4:24:28

האמריקאים זה משהו.
יש 8 הפרש 2 שניות, מה עבירה? שיקול דעת, נגמר…..

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
09/09/2020 4:27:31

איזה סוס מת דני גרין. הלייקרס ינגפו קשות מול הקליפרס בגמר

לילי
לילי
09/09/2020 4:28:08

קודם שיעברו את יוסטון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס משחיל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שריקת אוויר לטאקר

מנחם לס
09/09/2020 4:28:42

ווסטברוק 1 מ-1 מה-3. הווה אומר משחק של 30+ נק' ממנו

לילי
לילי
09/09/2020 4:29:18

שלום חברים, מתייצבת לצד המשוגע, המזוקן והוויקינג (הכינוי שלי לטאקר, תתרגלו) כמו כל לילה!
אני רואה שהמשוגע ביום אי זוגי, הגיע חם מאוד!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיוויס מנגב רצח חחח

רן הנרגן
09/09/2020 4:29:27

אוקי. באד הולך הביתה. יאניס נשאר. מישהו כאן רואה את מילווקי מגיעים לגמר?

לילי
לילי
09/09/2020 4:31:21
הגב ל  רן הנרגן

עם השינויים הנכונים בסגל + שיטת אימון שלא נותנת לקבוצה עם ממוצע 38.9% לזרוק מהשלוש כאוות נפשה בפלייאוף?
למה לא…
מידלטון הוכיח שהוא אחלה של נאמבר 2, הוא לא הבעייה.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
09/09/2020 4:31:59
הגב ל  לילי

מידלטון הוכיח בדיוק ההיפך

לילי
לילי
09/09/2020 4:33:02

באמת?
מעניין שהמשחק היחיד שמילווקי ניצחו היה בזכות מידלטון, לא יאניס.

שחר אלוני
09/09/2020 4:36:19
הגב ל  לילי

מידלטון טוב מאד, לא פחות מבאטלר
אני לא סגור שיאניס מתאים להוביל קונטנדרית כרגע, אולי עם הגולדנים זה יותר טוב עבורו

לילי
לילי
09/09/2020 4:42:37

מסכימה לגמרי.
לטעון שמידלטון הבעיה זה פשוט לא.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אחכ יגידו דטאקר עצר את דיוויס 😂😂😂

דה שוט
09/09/2020 4:30:08

הלייקרס מפוקסים גם הארדן

דוקטור רזי הופמן
09/09/2020 4:30:55

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קומדיה של טעויות…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אחלה פתיחה ל2 הקבוצות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עבירה ברורה של מגי דתפס את קובינגטון לול חח

דה שוט
09/09/2020 4:32:39

קיבל על ראס 🙂

דה שוט
09/09/2020 4:32:07

פאני – פספסתי עם מילווקי ואני תמיד 50% – רק אומר

דוקטור רזי הופמן
09/09/2020 4:35:49
הגב ל  דה שוט

לא הפסדת כלום
רק גימי היה על סמים….

NFS
NFS
09/09/2020 4:35:59
הגב ל  דה שוט

מתאים לי

דוקטור רזי הופמן
09/09/2020 4:32:25

איפה ההגנות?
אין הגנות לייקרס-יוסטון?

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
09/09/2020 4:33:12

איזה בלאגן במשחק. אבל לברון שיחק אותה עם השלשות על הארדן. דו קרב של זקנים

אבי יחיאל
אבי יחיאל
09/09/2020 4:33:44

הייתה עבירה וכדור של יוסטון….ראס בינתיים הגיע יאללה יוסטון

לילי
לילי
09/09/2020 4:34:19

רזי – אתה יודע מה המצב של היווארד שלכם?
הבנתי שהוא חזר לבועה ובבידוד – זה אומר שהוא כשיר לשחק?

דה שוט
09/09/2020 4:34:54

ג׳ימי באקט בגמר איזורי. איפה הוא ואיפה פילדלפיה? ברח מהפרוסס – הבין מהר מה קורה שם

שחר אלוני
09/09/2020 4:37:05
הגב ל  דה שוט

לזכותו יאמר שהוא ממקסם אפשרויות בינתיים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טאקר עוצר את דיוויס חחחח ימשיכו פה לדבר דטויות

לילי
לילי
09/09/2020 4:41:24

משחק ראשון טאקר עשה לו בית ספר – אפילו דיוויס אמר את זה…
שני כבר היה סיפור אחר, והלילה כנראה שגם.
בסופו של דבר ליוסטון אין באמת מי שיעצור את דיוויס בפוסט ולכן עושים הכל כדי להרחיק אותו מהצבע (טאקר וקובינגטון יכולים להקשות מאוד, אבל לא לעצור) – הוא פשוט צריך לדרוש כדורים בפוסט ולטחון.

trusttheprocess
trusttheprocess
09/09/2020 4:39:44

לצפות בווסטברוק משחק זה כמו להריח סלט ביצים שהיה 6 שעות בשמש

זה צריך להיות הכינוי שלו – סלט ביצים

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

דונובן ואוקלהומה נפרדים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טאקר עוצר את דיוויס 😂😂😂😂 דיוויס עושה אותו סנו פוליש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הבולס מתעניינים בסילי בילי 😂😂😂😂😂😂😂
חשבתי משהו ישתנה שם

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
09/09/2020 4:46:12

למה לא, מה שיש להם פחות טוב. היו מתים להגיע למצב שהם נכשלים בסיבוב ראשון בפלייאוף בגלל המאמן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמורים להגיע בעיניים עצומות לפלייאוף גם בלי מאמן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שום תוקף של דיוויס האמת עוד סל קל

דה שוט
09/09/2020 4:45:46

תאכלס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן בלייאפ ומוציא ל3 מה אתה דפוק

דה שוט
09/09/2020 4:45:10

גרין בפנים. מחכים לגודו (גורדון)

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
09/09/2020 4:45:31

ג'ף גרין הפך את AD לביטצ' שלו. לא להאמין

אבי יחיאל
אבי יחיאל
09/09/2020 4:46:25

שמעון יוסטון באו היום חדים תירגעעעעע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ההגנה לא משהו רונדו חודר בקלות אבל ראס הגיע חם מהתנור

לילי
לילי
09/09/2020 4:51:25

ווסטברוק לוהט היום!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח תוקף ברור של לברון השופטים חיכו אחד לשני מה לשרוק ושרקו לגרין המסכן שרק עמד כמו בול עץ 😂😂😂

דה שוט
09/09/2020 4:54:31

עמד ברסטריקטד

NFS
NFS
09/09/2020 4:55:30

לא היה תוקף. פשוט לא היו צריכים לשרוק בכלל

מנחם לס
09/09/2020 4:51:42

פאול ברור נגד לברון. קוס אמעק השיפוט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  מנחם לס

ברור ראית איך השופטים הסתכלו אחד על השני מה לשרוק הם לא ידעו 😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נותנים לרונדו הנגר הזה לחדור בקלות מידי אין סיבה סהוא יעשה 2 לייאפים

דה שוט
09/09/2020 4:53:38

לגמרי. גורדון עוד ישן

דה שוט
09/09/2020 4:53:16

ראס מצויין אבל לברון הוא הברומטר. חייבים לעצור אותו, בינתיים הוא חד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

כן השיקצה הגיע היום חם

NFS
NFS
09/09/2020 4:54:22

אוהו ראס.
כנראה שיצא משהו חיובי מהבומבה והמריחה לפרקט מג'בל מגי ברבע הראשון.

אבי יחיאל
אבי יחיאל
09/09/2020 4:54:23

דרס את גרין וקיבל פאול…. הפרשים הגיעו לעבוד היום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הפרשים יעבדו בגיים 4 אם הם יהיו בפיגור 2 1 ואתה יודע מי הולך לשפוט שם

לילי
לילי
09/09/2020 4:55:16

שובר הלבנים, נוגח הסלים,האיש, הנגרייה, והמשוגעחנון – הלו הוא ווסטברייק הראשון לשמו הגיע מפוקס (יחסית) היום.
אם גם גורדון והארדן הגיעו חמים – יש לנו סיכוי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עוד שריקת אוויר למלך על גורדון
אין אפילו הילוך חוזר שלא נראה את האוויר

דה שוט
09/09/2020 4:57:12

גרין מנגב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

ניינטיןמסיקסי ניין מוב

דה שוט
09/09/2020 4:58:29

פעם שניה שרונדו מכניס חוט למחט בלי שום לחץ על הכדור. ככה לא שומרים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השיקצה מנגב רצח תסגרו לו את הצבע

לילי
לילי
09/09/2020 4:59:16

קובינגטון זה המהלך הכי חכם של יוסטון – תחשבו מה היה אם קאפלה היה פה במקום…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  לילי

מנגר למוות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קארוסו ברח לראס הדביל

trusttheprocess
trusttheprocess
09/09/2020 5:01:44

ווסטבריק בריק בריק בריק בריק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח גף גרין בחיים לא תקבל את השריקה הזאת מול לברון תוקף שני של השיקוץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לברון עם 2 תוקף במקום זה 2 אנד וואן מעניין אם גרין ימשיך לנסות להוציא ממנו תוקף😂😂

ד"ר פופרס
09/09/2020 5:04:31

השמנדריק באולפן חופר כמה דאנטוני מעולה ולא מוערך
עדיף שידבר על סרטי סקס ,איזה זיין מוח

לילי
לילי
09/09/2020 5:05:43

שיט… קארוסו בחוץ…

דה שוט
09/09/2020 5:06:37

לברון מנגב חזק – רמה מעל המשחק בינתיים

לילי
לילי
09/09/2020 5:08:28
הגב ל  דה שוט

בנתיים הוא ודיוויס היחידים בלייקרס שהגיעו – אם השאר ימשיכו להחטיא, יש לנו את זה.
רק שמוריס את קוזמה לא יחליטו לתפוס יום.

דה שוט
09/09/2020 5:10:26
הגב ל  לילי

זה עלול להגיע – חייבים להאט אותו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  לילי

צריך לנטרל את כל היתר שלא יהיו בכלל במשחק ולרוץ לרוץ לרוץ כל הזמן. לברון ודיוויס יחגגו בכל מקרה יוסטון רק צריכים לקלוע יותר

אבי יחיאל
אבי יחיאל
09/09/2020 5:09:15

לברון לבד לא ינצח כמה שהוא טוב היום. … לשחק עליו כל התקפה שיתחיל לנשום בכבדות….

לילי
לילי
09/09/2020 5:09:58

בכללי אני לא מבינה למה יוסטון לא עושים ניק נרס ומשחקים בוקס אנד וואן על לברון??
למי אכפת איך זה נראה, שימו עליו רגליים טריות שיעשו לו את המוות, סוף 3 הוא כבר שופך לאגר – גם אם יהיה עם 40 נק', העיקר שיגיע עייף, גמור סחוט לרביעי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  לילי

אני חושב שצריך.לתת לו להמשיך הוא זורק כמעט הכל מבחוץ הסטט יתיישר העיקר לרוץ מולם

דה שוט
09/09/2020 5:12:02

בלי לברון זה 20 הפרש פה

לילי
לילי
09/09/2020 5:12:40
הגב ל  דה שוט

עדיין טופ 5 בליגה גם בגילו לצערי…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השיקצה רותח היום הזריקה מבחוץ הגיע לא נורא להמשיך בהתקפה לנכב ולרוץ

ד"ר פופרס
09/09/2020 5:13:17

הבולבוס זקוק לפאה,
הקופיף מה זה מכוער

ד"ר פופרס
09/09/2020 5:13:59

סטן עשה לי חור במוח

לילי
לילי
09/09/2020 5:14:13

מה זה גורדון?
שמר מצויין על לברון ודייוויס אחד אחרי השני.. מי אתה??

ד"ר פופרס
09/09/2020 5:15:26

זהוא נישברתי,הקיא עולה,וסטן קרע אותי

דה שוט
09/09/2020 5:16:06

מדהים מה שלברון עושה בגיל 34, כנ״ל ראס. לילי – צודקת עקרונית אבל יוסטון לא מאומנים בזה

לילי
לילי
09/09/2020 5:18:05
הגב ל  דה שוט

זהו – כנראה שזו באמת הסיבה.
אם הקליפרס מתכוננים נכון – שמה עליו את קוואי, נראה אותו גיבור.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

דה שוט אתמול בשכונה בא איזה מישהו חדש גבוה 1.92 בערך שמר עליי כל הזמן על קשת ה3 ואילץ אותי לחדור כל הזמן יש לי כאבי ברכיים עכשיו מרוב הקפיצות אתמול ומאבקי הריב מתחת לסלים חח

לילי
לילי
09/09/2020 5:19:45
הגב ל  דה שוט

ולברון כבר 35 – בדצמבר יהיה 36 (נולד ב84).
רק הופך את זה ליותר מרשים…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

זה כבר המשחק השלישי והתמונה מתחילה להתבהר – אני בעד הקבוצה של טאקר וג'ף גרין.

עגל
09/09/2020 5:24:19

רק עכשיו מיקי?!

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  עגל

תשמע, בצד השני יש את דני גרין שלנו ואת ג'נרל רונדו החביב עלי, אז הייתה דילמה.

אבי יחיאל
אבי יחיאל
09/09/2020 5:17:29

כל הזמן לרוץ לרוץ לרוץ יוסטון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שמתם לב שהארדן הפסיק לגמרי עם הפלופים בסידרה הזאת? 😂😂😂😂 הוא יודע שזה לא יעבוד מול הרמטכל

דה שוט
09/09/2020 5:19:49

שלשה של טאקר מתחילה מחדירה של ראס

לילי
לילי
09/09/2020 5:20:50

איזו תנועת כדור של יוסטון – יפסידו, ינצחו..
הם משחקים קבוצתי ויפה!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לברון לא בהכרה הגיע הזמן לדאבל טים

לילי
לילי
09/09/2020 5:21:39

הוא פשוט מכונה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הגיע הזמן לדאבל טים על לברון דאנטוני קצת לקרר את השיקוץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הולך לו היום הזריקות מבחוץ הוא לא קולע ככה

אבי יחיאל
אבי יחיאל
09/09/2020 5:23:17

גועל נפש של שריקה די כבר

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

דו קרב לפני אור ראשון – מטחים כאלה לא נראו מאז קו מאז'ינו.

לילי
לילי
09/09/2020 5:23:38

ראסל לא נורמלי היום – 8מ11, 4אס' רק 2איב'
אם ימשיך ככה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

2 זריקות מתנה נוספות לשיקצה וגם לזה אין הילוך חוזר חחח

לילי
לילי
09/09/2020 5:24:58

היה רק הילוך חוזר אחד לעבירות על לברון – האחת שגרין היה ברסטריקטד.

עגל
09/09/2020 5:25:58

אם זה ימשיך ככה שלברון לבד נגד יוסטטן גם במחצית השניה – סבבה מבחינת יוסטון

לילי
לילי
09/09/2020 5:26:17

לברון מדהים היום – האמת שכיף לראות, אין לנו את הכישרון הזה לעוד הרבה זמן.
רק שיפסיד ככה והכל יהיה בסדר.

לילי
לילי
09/09/2020 5:27:00
הגב ל  לילי

מתגעגעת לתצוגות 50 שלו וההפסדים נגד גולדן – זה היה אידיאלי.

דה שוט
09/09/2020 5:27:55
הגב ל  לילי

זה הרבה מעבר למדהים. הוא קלע 30 בהליכה

לילי
לילי
09/09/2020 5:28:36
הגב ל  דה שוט

וב30.12 הוא בן 36!!
אשכרה 36!!!
מה זה??

דה שוט
09/09/2020 5:35:46
הגב ל  לילי

לא ברור, פייטון מאנינג

דה שוט
09/09/2020 5:26:17

תלחצו על רונדו!

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אין על רונדו.

דה שוט
09/09/2020 5:28:24

אין לחץ על המסירות של רונדו 🤦‍♂️

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  דה שוט

צריך לדעת למקסם את האין לחץ הזה. לא כולם יודעים. רונדו כן.

trusttheprocess
trusttheprocess
09/09/2020 5:29:22

לברון נראה קצת מיואש מהאין הגנה על הארדן

לילי
לילי
09/09/2020 5:30:01
הגב ל  trusttheprocess

שינסה הוא אם כל כך מפריע – נראה אותו גיבור 🙂 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  לילי

ניסה לעצור הארדן עשה אותו קונוס כמה מהלכים

אשך טמיר המקורי
09/09/2020 5:33:32
הגב ל  trusttheprocess

לברון חלק מרכזי בקונוסייה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

הארדן עושה בירד.

NFS
NFS
09/09/2020 5:29:37

מחצית מעולה. אחלה כדורסל

לילי
לילי
09/09/2020 5:30:40
הגב ל  NFS

+100

אשך טמיר המקורי
09/09/2020 5:31:53

מצטער שאני לא יכול לקחת חלק במאמץ המלחמתי – יוצא מוקדם מאוד כל השבוע
ראיתי עכשיו את רוב הרבע ויש לי תחושה חזקה שהמשחק – והסידרה – הוכרעו – יוסטון.
הסיבה:
הלייקרס קונוסים מולם בהגנה וברגע שיירד לשיקוץ הקוקטייל שלקח הוא יתחיל להשליך לבנים וגם ההתקפה תעצר.
וגם הקבוצה תתפרק חברתית ושחקני המשנה יפסיקו לנסות להגן כי יימאס להם.

אשך טמיר המקורי
09/09/2020 5:32:58

הדבר היחיד שיכול לעצור את יוסטון בהתקפה זה ראס

לילי
לילי
09/09/2020 5:36:42

בנתיים זה משחק כן משחק לא – והוא התחיל טוב באי זוגי, אז אולי?

לילי
לילי
09/09/2020 5:33:47

זהו, נגמר הסיפור.
לייקרס ב5.
😉

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא נכון לייקרס לוקחים קל. לברון עם 65 נק ו50 הפרש היום

דה שוט
09/09/2020 5:37:29

testify

אבי יחיאל
אבי יחיאל
09/09/2020 5:33:39

יוסטון 64 נקודות בחצי ולא השתוללו מ ה3…. משחק מאד מסודר להמשיך להזיז את הכדור ואת הרגליים של לברון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טנש באורגזמה מהמחצית של השיקצה. נראה לי הולך לשבור את השיא של מייקל נראה מתי דאנטוני ייזכר להביא דאבל טים😎

עגל
09/09/2020 5:35:24

מה שקו4ה עם לברון 3צת מזכיר את המשחק הקודם של מילווקי, שיאניס היה מדהים ברבע הראשון ושיחק לבד.
ואז כשהוא יצא ראו שיש שם קבוצה.
גם בלייקרס ישנה קבוצה, שאר השחקנים צריכים להתעורר.
ביוסטון אריק גורדון זרק לסל רק פעם אחת, הארדן זרק יותר מדי.
ללייקרס יש 10 איבודים וחטיפה אחת, ליוסטון רק 3 איבודים ו 7 חטיפות

דה שוט
09/09/2020 5:39:01
הגב ל  עגל

אין דבר כזה הארדן זרק יותר מדי. שיזרוק עוד, חייב להיות אגרסיבי, זה מעורר את כולם (ולהיפך)

גיא רוזן
09/09/2020 5:36:06

נפל האסימון ביוסטון –
מבול של שלשות זו לא הדרך לנצח את הלייקרס.
אז מה שקיבלנו זו התקפה שוטפת ומחצית ראשונה התקפית קבוצתית נהדרת.
ווסטברוק?
כאשר הוא לא זורק זריקות מטופשות מהשלוש, ובכן, רואים את התוצאה (וזה ממש לא רלוונטי שהשלשה שזרק נכנסה. רלוונטי שהוא לא לקח את השנייה והשלישית)
.
הלייקרס מהצד השני?
one man show
לא טוב.
הלייקרס טובים יותר עם פוינט לברון.
אין מצב שהוא מצליח להמשיך בקצב הזה (למרות שרוב הזריקות מבחוץ) גם במחצית השנייה.

דה שוט
09/09/2020 5:39:54
הגב ל  גיא רוזן

ברוך הבא לבלוג !

לילי
לילי
09/09/2020 5:42:21
הגב ל  גיא רוזן

בוקר טוב!
מסכימה ממש, ואני רק שאלה:
לדעתך בוקס אנד וואן (על לברון כמובן) יכול לעבוד על ההתקפה של הלייקרס?

גיא רוזן
09/09/2020 5:46:17
הגב ל  לילי

בוקר טוב.
לדעתי, רק "בהפתעה", ולא על בסיס קבוע. הבעיה היא שללייקרס יש מספיק מנהלי משחק שידעו לנצל את המיס מאצ' ששמירה כזו יוצרת.
7 ניסיונות קליעה של דייויס במחצית זה לא מספיק –
מעבר לשמירה כזו תאפשר לו לפרוח.

לילי
לילי
09/09/2020 5:48:43
הגב ל  גיא רוזן

הבנתי.
אז לדעתך כ'הפתעה' בסוף משחק חשוב כסוג של 'אס' בשרוול?
מסכימה ממש, זה יכול להוציא את הלייקרס מאיזון אם לא יוכלו להתכונן מראש.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  לילי

מצאת את מי לשאול חחח הוא יגיד לך תני לו לקלוע 85 חח

לילי
לילי
09/09/2020 5:49:02

בהחלט מצאתי – ראה התשובה.

עגל
09/09/2020 5:44:38
הגב ל  גיא רוזן

מסכים.
בגלל זה לא איכפת לי שימשיך להפציץ

אשך טמיר המקורי
09/09/2020 5:54:56
הגב ל  גיא רוזן

מסכים לחלוטין

לילי
לילי
09/09/2020 5:41:06

לברון עומד להישאר פה עד גיל 39-40, זה לא נורמלי.
לא יצא לי לראות בחיי דבר כזה (אולי את הסוף של מאלון ב2004, אבל לא אותו דבר).
הוא כבר לא יהיה הטוב מכולם – הוא הפסיד את זה עוד במיאמי, אבל ללא ספק מדובר באחת הקריירות המרשימות שהיו.
צריך לכתוב ספר על הצורה שבה הוא שומר על עצמו ודואג לגוף שלו – שיעביר לדור הבא!
רק שלא תהיה פציע חס וחלילה.
(אני לא אוהבת אותו כי הוא שחצן וזה, אבל להעריך – אי אפשר שלא.)

אבי יחיאל
אבי יחיאל
09/09/2020 5:43:03

אגב דניאל האוס חסר ברוסטר היום?

לילי
לילי
09/09/2020 5:45:50

כן, לא יודעת למה.
מרגישים את חסרונו.

דה שוט
09/09/2020 5:46:20

נו באמת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו באמת לברון מנגר 2 שלשות ולא לוקחים ריב

אבי יחיאל
אבי יחיאל
09/09/2020 5:47:40

היה פאול על גורדון

דה שוט
09/09/2020 5:47:58

הארדן סוס

לילי
לילי
09/09/2020 5:49:46
הגב ל  דה שוט

אומרים שהוא אחד השחקנים עם הפלג גוף עליון הכי חזק בליגה (מבין הגארדים כמובן כי להשוות לנפילים זה כבר לא כוחות)

אשך טמיר המקורי
09/09/2020 5:50:09

לברון כמו סופרמן
מקבל שריקה – נהיה מתוסכל וזועם, שואג ומתבכיין, עף סביב כדורה"א ומסובב אותו אחורה – הזמן חוזר ופתאום השריקה לא קרתה 🙂

דה שוט
09/09/2020 5:50:15

לברון על הצוואר של השופטים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

צריך היום כוכב 3 והוא לא נמצא מנסה לגייס מישהו אחר

דה שוט
09/09/2020 5:50:46

הארדן מגן פוסט מעולה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שריקת אוויר מעניין שרק על יוסטון יש החלוכים חוזרים חחח על העבירות לטובת השיקצה אין 😂😂

דה שוט
09/09/2020 5:52:46

גם אני שמתי לב לזה

דה שוט
09/09/2020 5:51:49

חחח הפרשים מגיעים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

לברון מנסה לגייס כוכב 3 מארק דיוויס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח תוקף ברור של דיוויס לול

לילי
לילי
09/09/2020 5:52:50

וואווו תוקף על דיוויס!
סוף סוף.
אה, אבל איזנו אחד אחר כך – אולי טאקר זז קצת?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה ילך ללייקרס מרגיש כמו קליפרס ראס התקרר גורדון לא קיים והפרשים באים

NFS
NFS
09/09/2020 5:54:51

לא יודע איך קוראים לשופט הזה עם הקרחת (שחום העור), אבל תמיד צוות השיפוט שלו על הפנים. לא נותנים למשחק לזרום עם שריקות על עבירות שהן לא תוקף ולא מגן, סתם מהלך פיזי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NFS

מארק דיוויס הוא דווקא פחות כוכב 3

אבי יחיאל
אבי יחיאל
09/09/2020 5:54:58

דאנטוני תעצור את זה כבר

NFS
NFS
09/09/2020 5:56:13

גוד דאם לברון, איזה שחקן.

דה שוט
09/09/2020 5:57:44
הגב ל  NFS

כן, הוא די טוב היום…

דה שוט
09/09/2020 5:57:11

יוסטון לא מצליחים לייצר רצף בהגנה.

onetwo3
09/09/2020 5:57:47

השופטים המזויינים האלה מכלים כל חלקה טובה שעדיין נותרה בליגה הפוליטית הזאת.
אני מתנצל על השפה אבל לא מצאתי מילים אחרות שיכולות לבטא טוב יותר את תחושת הקבס העולה וגואה מדי משחק כשאני רואה את השחקנים הבכיינים האלה שמתלוננים על כל מהלך שני ועל שופטים חסרי עמוד שדרה שמתקפלים פעם אחר פעם כמו היו דחלילים חסרי חיות ששומרים על גינה מלאכותית של פרחי פלסטיק שלא יודעים לעשות דבר מלבד לומר את הדבר היחיד שהם יודעים לומר: "הנצחון הוא החשוב ביותר".

NFS
NFS
09/09/2020 5:59:03

הרגו עם הפרסומת לפיצה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טאקר עוצר את דיוויס 😂😂😂😂😂 אחד הבדיחות הטובות פה בהופס יותר טוב מהבדיחה שאסור להביא דאבל טים על לברון המפחיד

NFS
NFS
09/09/2020 6:01:00

הגנה מעולה של הלייקרס

אבי יחיאל
אבי יחיאל
09/09/2020 6:02:02

נראה לי שאוסטין ריברס שמר בהתקפה הקודמת הכי טוב על לברון מכל השומרים.. לא נתן לו מילימטר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ללברון חשוב לא לתת קליר פאת אם הוא קולע מבחוץ אין מה לעשות אפשר ללחוץ אבל העיקר לא קליר פאת שיעבוד קשה מבחוץ

onetwo3
09/09/2020 6:02:52

מצד שני כל הכבוד לשופטים שלא נכנעים לבכיות החוזרות ונשנות של השחקן עם גופייה 23 בלבן שלא חדל מלייילל ולעשות פרצופים משל היה אשה קשישה שתיקה נחטף בזה הרגע על ידי שודד אלמוני שנמלט לסמטה צרה אחרי שביצע פשעו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  onetwo3

הוא בגיוס כוכב מס 3 אם יפסיד היום משחק הבא החבר שלו יגיע בטרייד

אבי יחיאל
אבי יחיאל
09/09/2020 6:04:26

קוריוז מה יהיה… אני לא מסוגל לשבת כבר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לצערי אנחנו בדרך להפסד ראס נעלם

לילי
לילי
09/09/2020 6:04:31

משחק פשוט מצויין הלילה, כן ירבו.
בכללי – פליאוף מצויין השנה, חוץ מיוטה שלי שנפלה בסיבוב הראשון (אבל יש בזה קצת צדדים חיוביים), אני ממש נהינת מכל רגע!

NFS
NFS
09/09/2020 6:05:17

אוף טופיק-
הגינגית עם הכובע והמשקפיים בפרסומת של פרוגרסיב עם דוגמני הידיים!

לילי
לילי
09/09/2020 6:05:49

לברון ודיוויס עם 52 מתוך 74 הנקודות של הלייקרס הלילה 🤯🤯

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  לילי

בסדר זה ברגיל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טנש אמרו שדאבל טים לא עובד הארדן שנים 😂😂😂😂

דה שוט
09/09/2020 6:08:32

אין הילוכים חוזרים על הזריקות דל דייוויס ולברון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

שלא יראו את האוויר ערוץ התאגיד יראו לך שיהיה עבירה ברורה😂😂

אבי יחיאל
אבי יחיאל
09/09/2020 6:08:47

לא מבין למה הארדן לא הולך בכח לסל כל התקפה. פתאום יש לו את השפת הגוף המשונה הזאת שכאילו הוא לא בעיניין….

לילי
לילי
09/09/2020 6:09:02

וואוו הארדן!!
בדוק לקח מגמת ריקוד בתיכון!

NFS
NFS
09/09/2020 6:09:34

הארדן בצבע בלתי עציר

לילי
לילי
09/09/2020 6:11:12

איזה משחק מצויין!

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

וואו איזה רונדו.

Smiley
09/09/2020 6:11:24

ווסטברוק זה אחד הישנים הכי גדולים בהגנה. כל פעם הוא חוטף סל מהשחקן שלו שחותך והוא מאבד אותו בהגנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Smiley

יפ דפוק אמיתי

לילי
לילי
09/09/2020 6:12:12

ברייקקקקק לא שלשותתתתת

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אני מבין מה סטן ואן גנדי אומר. אני לא כל כך מבין למה הוא אומר את זה.

מנחם לס
09/09/2020 6:13:30

באתי לראות מה קורה אתכם

דוקטור רזי הופמן
09/09/2020 6:14:39
הגב ל  מנחם לס

ואתה רואה שאנחנו משהו משו…

NFS
NFS
09/09/2020 6:13:47

עוד בלוק לאוסף של לברון

אבי יחיאל
אבי יחיאל
09/09/2020 6:14:16

מתח רבע רביעי עוד קצת רוקטס בשבילי

מנחם לס
09/09/2020 6:14:43

סטן ואן גנדי מעייף אותי. הוא אומר כמה דברים טובים אבל לא סותם פיו לשנייה. אני לא יכול לסבול ואני ב-MUTE רוב הזמן

רן הנרגן
09/09/2020 6:14:46

מותר להדביק כדור לקרש בבלוק?

NFS
NFS
09/09/2020 6:16:41
הגב ל  רן הנרגן

בנ.ב.א כן. באירופה לא.
אסור לגעת אחרי שהכדור נגע בקרש

NFS
NFS
09/09/2020 6:15:39

הרגו עם הקיט קט

שי אבן צור
09/09/2020 6:15:50

אסור ששלשה של ווסטברוק תהיה הזריקה הראשונה בהתקפה. בטח ובטח אם יש עוד הרבה זמן על השעון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קיבלתי בשאלון טריוויה בליג םס האם אני חושב שהשיקצה הכי גדול בכל הזמנים 😂😂😂😂
פעם ראשונה שעניתי וכמובן נייט

מנחם לס
09/09/2020 6:16:55

יוסטון עשתה שגיאה טראגית כשלא השאירה גבוה אחד אמיתי בקבוצה

לילי
לילי
09/09/2020 6:18:27
הגב ל  מנחם לס

טכנית טייסון צ'נלדר עדיין ברוסטר אם אני לא טועה – לא שהוא יראה זמן מסך אצלם, אבל עדיין..

דה שוט
09/09/2020 6:17:01

ראס חיה בריבאונד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אריק המחרב גורדון התחיל לא ייתכן דלברון יקבל כזה לייאפ

דה שוט
09/09/2020 6:18:48

יוסטון לא באו לשמור היום. מהדקה הראשונה, משהו באנרגיות שלהם לא בסדר

מנחם לס
09/09/2020 6:19:01

פשוט עצוב כיצד גבוהים קולעים נגד גמדים תחת הסל

רונדו עם שלשות? לא יאומן.

אני חושש שכאן מגיע המשבר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  מנחם לס

כן תם הטקס רועי יבוא לנו עם פלייאוף רונדו במחשבות😎

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תם הטקס. ראס!לא במשחק ובלעדיו אי אפשר לנצח הוא לא נותן כלום בסידרה הזאת

לילי
לילי
09/09/2020 6:19:34

זהוא, יוסטון איבדו את זה ועברו להשליך לבנים מ3 כמו כל פעם שהם נלחצים.
אם הם לא יבינו שלא ככה מנצחים הם איבדו את זה.
ורונדו?
מה נזכרת לקלוע מ3 תגיד לי?
אתה רוצה לתת לי התקף לב??

אבי יחיאל
אבי יחיאל
09/09/2020 6:19:34

יוסטון פתחו רע רבע רביעי חייבים להזיז את הכדור בהתקפה ומהר ….

דוקטור רזי הופמן
09/09/2020 6:19:40

פה ושם חוזרים ליוסטון של השנים שעברו כשגורדון זורק שלשה אחרי 5 שלניות של שעון התקפה זה חנטריש…

מנחם לס
09/09/2020 6:19:42

יאללה, להתראות בסוף

NFS
NFS
09/09/2020 6:20:15

רונדו מעולה.
יאללה דאנטוני נתק את הארדן מבלוני החמצן ובעט אותו למערכה.

אבי יחיאל
אבי יחיאל
09/09/2020 6:20:40
הגב ל  NFS

חובה

onetwo3
09/09/2020 6:21:43

הארדן היה צריך להיות על הפרקט כבר לפני 3 דק'

עגל
09/09/2020 6:22:25

זאת הולכת להיות סדרה ארוכה וצמודה
יוסטון משחקת מצוין בשני הצדדים אבל זה עדיין לא מספיק מול הלייקרס ה pesky האלה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עגל

תם הטקס לצערי הדאבל טים מחסל את הארדן חבל שלברון לא מקשיב פה לטנש

מנחם לס
09/09/2020 6:22:29

אני לא מבין מדוע אוסטין ריברס לא זורק בכלל

onetwo3
09/09/2020 6:34:40
הגב ל  מנחם לס

כי אין לו את זה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דאבל טים לא עובד על הארדן לפי טנש 😂😂😂😂😂😂😂
העיקר על הדיקצה אין דאבל טים אחד אפילו

דה שוט
09/09/2020 6:26:34

לגמרי. היו צריכים להביא דאבל על לברון מהדקה השלישית

לילי
לילי
09/09/2020 6:23:09

ניצחון הלילה הוא מאסט, פשוט מאסט.
הארדן, בבקשה להתחיל לרקוד!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  לילי

לא יכול יש דאבל טים לא נותנים לרקוד

Smiley
09/09/2020 6:23:39

הפשירו את רונדו מהקפסולת זמן

לילי
לילי
09/09/2020 6:23:52

רונדו….
אוף, מאיפה הגעת לי עכשיו….

לילי
לילי
09/09/2020 6:24:10

ווואוווו גרין – אחלה של מוב!

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

רונדו מנצח ללייקרס את המשחק.

אבי יחיאל
אבי יחיאל
09/09/2020 6:24:39

תם הטקס קיבינימט עלו לרבע הרביעי עם פחד בעיניים

דוקטור רזי הופמן
09/09/2020 6:24:54

שימון
רק מזקיר לך (ק') שאמרת שרונדו גרוטאה….
הוא עושה לך נאאאאאאאאאאא באוזן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גרוטאה בכל מקרה

דוקטור רזי הופמן
09/09/2020 6:27:06

במגרש הוא מנצח אותך על האפס גם עם משחקים על 1000 נקודות……….

דה שוט
09/09/2020 6:25:27

רונדו שוב עם השלשות – לברון עייף בחצי השני – יוסטון לא באו לשמור היום. משהו שם נסדק. בהתקפה ראס חזר לעצמו 🤦‍♂️

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הדאבל טים מוסר לטנש דש חם 😂😂😂
כל התקפה דאבל טים על הארדן נגמר באיב או ניגור too easy.
לברון לא ראה דאבל טים אחד בסידרה ובכלל בפלייאוף הזה על הארדן כולם מביאים דאבל טים מעניין למה זה ככה

דה שוט
09/09/2020 6:27:28

+ 100
לא מבין את דאנטוני – זה מן קטע של כבוד מקצועי

דוקטור רזי הופמן
09/09/2020 6:32:16
הגב ל  דה שוט

אולי

לילי
לילי
09/09/2020 6:25:43

ד"א שמעון – על לברון אי אפשר לשים דאבל כי יש את רונדו ודיוויס על המגרש.
דיוויס בעצמו צריך שני שומרים קרובים 24\7 ורונדו מנהל משחק מהטובים בנמצא גם בגילו.
בהרכב הזה דאבל טים זה שחיטה.
ואוווף – מה נזכרתם לקלוע עכשיו…
עד שלברון התעיייף….

לילי
לילי
09/09/2020 6:26:31
הגב ל  לילי

אם אחד משניהם לא משחק (רונדו\דיוויס) – דאבל זה מאסט.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  לילי

Lol גם קובינגטון וגורדון במגרש ואני לא רואה שחיטה. עכשיו זה כבר לא רלוונטי אני מדבר בכללי.
רק לחזור אחורה ויכוחים של שנים טנש אמרו שדאבל טים על הארדן זה מוות ודאי 😂😂😂😂😂😂😂
שאסור להביא דאבל טים על הארדן

דוקטור רזי הופמן
09/09/2020 6:26:08

מי ששולט במשחק ב 2 הדקות האחרונות זה רונדו הגדול מהסלטיקס.
הוא מניע הכל כאילו היה הבוס הגדול.

לילי
לילי
09/09/2020 6:27:23

מאיפה הוא בא עכשיו?
ידעתי שאם הוא יחזור לסדרה זה יתנקם ביוסטון, אבל לא ככה…

דוקטור רזי הופמן
09/09/2020 6:29:48
הגב ל  לילי

גם אני ידעתי
רונדו זה שחקן שאסור להספיד, לא היום ולא בעוד 5 שנים.
הוא עדיין ישחק לדעתי.

לילי
לילי
09/09/2020 6:33:59

יש לו עוד הרבה מאוד מה לתת, אין ספק בכלל!

NFS
NFS
09/09/2020 6:26:33

זה בדיוק הזמן להוציא את ווסטברוק להתקרר על הספסל.
רונדו! מה זה? משחק אדיר שלו

ADISU33
ADISU33
09/09/2020 6:27:40

הנה הפסיביות של הארדן מכה בפעם המי יודע כמה.
קונגו זה השחקן שהכי חושש ממנו בקבוצה הזו.

ADISU33
ADISU33
09/09/2020 6:28:20
הגב ל  ADISU33

רונדו*

דה שוט
09/09/2020 6:32:27
הגב ל  ADISU33

הדאבל טים הורג אותו. מוציא לו את החשק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טוב יצאתי רפה הבנה זה 4 1 קליל ללייקרס לצערי נתתי לרגש להשתלט עליי. יוסטון זה נחנקים קבועים ברבע אחרון. ראס לא קיים ובלעדיו הארדן לא יכול לנצח. בשביל לעבור את הסידרה צריך 30 נק מראס כל משחק סה אפילו לא קרוב שלא נדבר שחצי מהנק של הלייקרס עליו בהגנה.
יאללה אין קאווי ווי טראסט

עגל
09/09/2020 6:44:38

זה כן קרוב, ראסל עם 28 נקודות

עגל
09/09/2020 6:45:14
הגב ל  עגל

קלע עוד 2, יש לו בדיוק 30

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עגל

30 בגארבג לא נחדב חח

zaknabut
zaknabut
09/09/2020 6:30:31

רונדו הצב שחקן גדול היה פעם. היום נשאר רק צב

דוקטור רזי הופמן
09/09/2020 6:30:32

לברון ביום התנ"ך
שישאר בחוץ, אין לו כח….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

האם טנש יודו שדאבל טים על הארדן מנצח ללייקרס את הסידרה או ימציאו עוד שלל תירוצים?

לילי
לילי
09/09/2020 6:32:04

רונדו מנצח את יוסטון

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

יוסטון בקריסה כללית

onetwo3
09/09/2020 6:33:11

יותר מדי קווי דמיון בין הסדרות של הקבוצות מלוס אנג'לס

לילי
לילי
09/09/2020 6:33:20

הארדן בורח מהכדור.
מסירות לאפחדשלארואהכלום.
נו שויין.
ניסינו.

אבי יחיאל
אבי יחיאל
09/09/2020 6:33:33

לא מאמין שאני כותב את זה אבל כל הכבוד לליקרס. עלו לרבע הרביעי עשו הכל נכון הגנה חזקה קליעות .. עוד אכזבה

sroni741
sroni741
09/09/2020 6:33:52

שוב הארדן לא פקטור מתחבא מאחורי קובינגטון וגורדון

ADISU33
ADISU33
09/09/2020 6:34:55

הרמתי ✋

NFS
NFS
09/09/2020 6:34:56

שמעון איך שקראתי את ההימור שלך על מילווקי ויוסטון, הבנתי שמיאמי בגמר המזרח והלייקרס עולים ל-2:1

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NFS

צודק

לילי
לילי
09/09/2020 6:35:20

אשכרה רונדו האקס פאקטור.
שלוש שלשות שפשוט רצחו את הרקטות מנטלית.
וואי וואי קובינגטון על הריצפה – שמישו שם יעצור את זה!!!

לילי
לילי
09/09/2020 6:36:06
הגב ל  לילי

גם דיוויס.
פאק איזה מכה חטפו שם.
רק שיהיו בסדר – שום דבר לא שווה אם יש פצועים…

onetwo3
09/09/2020 6:37:00

מסכן דיוויס, כמעט מרחם עליו.
בכיין

onetwo3
09/09/2020 6:37:50
הגב ל  onetwo3

חוזר ישר לשחק הבכיין
איכס

דוקטור רזי הופמן
09/09/2020 6:49:53
הגב ל  onetwo3

למד משהו מלברון

onetwo3
09/09/2020 6:37:31

להערכתי קאבינגטון עם זעזוע מוח.
לא חושב שישחק במשחק 4

לילי
לילי
09/09/2020 6:39:26
הגב ל  onetwo3

אל תפחיד אותי ככה…

לילי
לילי
09/09/2020 6:41:09

וואוו ווסטברוק…

לילי
לילי
09/09/2020 6:43:50

רונדו משחק כמו אולסטאר..

NFS
NFS
09/09/2020 6:44:30

ניגוב של הלייקרס.
לברון ודיוויס כרגע גדולים על יוסטון

לילי
לילי
09/09/2020 6:46:02
הגב ל  NFS

רונדו.
הכוכב של המשחק זה רונדו.
דווקא את לברון ודיוויס לבד יוסטון הצליחו להכיל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  לילי

תרנגול עיוור שמצא גרגיר גם לא שמישהו באמת שומר אותו…אולי משחק הבא טיפה מישהו ישמור אותו

דה שוט
09/09/2020 6:58:11
הגב ל  NFS

+ 100
זה כל הסיפור

לילי
לילי
09/09/2020 6:45:19

הארדן חייב ללמוד מווסטברוק מה זה להיות אגרסיבי ברבע הרביעי – לא לפחד מהכדור.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  לילי

הארדן צריך שראס יקלע 30 נק כל משחק ולא בגארבג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עוד ערב בו טאקר מחסל את אנתוני דיוויס 😂😂😂😂

עגל
09/09/2020 6:47:56

רונדו הפר את החוזה הבלתי כתוב עם הקהל, השלשות שלו גמרו את ההגנה של יוסטון בזמן הכי גרוע

דוקטור רזי הופמן
09/09/2020 6:48:21

אריק גורדון היום עם משחק מחורבן וגם טאקר היה על הפנים.
ראס והארדן עם כמעט טריפלים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גורדון זה היה עניין של זמן. טאקר לא פאקטור סתם אוויר מול דיוויס. נלחם והכל יפה אבל זה חסר סיכוי לעשות משהו מול המפלצת ad
ראס סתם ניפח וריפד סטט בגארבג

דה שוט
09/09/2020 6:51:22

יוסטון משלמים מחיר כבד על הסמול הקיצוני. טענתי את זה עוד בטרייד על קאפלה – לפני הקורונה. הם נפצעים מרוב מאמץ והקרבה – הלייקרס טוחנים אותם בסבלנות ולאט לאט. איך לוקחים מהם עוד 3? לא יודע…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

קאפלה היה נראה חצי אדמס מזל שהעיפו אותו

דה שוט
09/09/2020 7:10:24

אז תביא גבוה אחר. כמה אפשר להילחם בסדרה? זה שוחק

גיא רוזן
09/09/2020 6:55:40

ניצחון מספר 162 בפלייאוף בקריירה של לברון. יותר מכל שחקן אחר בתולדות הליגה.

אבי יחיאל
אבי יחיאל
09/09/2020 6:56:42

משחק הבא יוסטון מתפרקים 15 20 לליקרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יפ במיוחד אם החבר של לברון ישובץ שם.
אין קאווי ווי טראסט

עידו גילרי
09/09/2020 7:16:48

אני צריך שתסביר לי מי החברים של לברון?
כולם?

עגל
09/09/2020 7:45:52

שמעון למד מביבי, יש לו נראטיב והוא יחזור עליו 1000 פעמים