בוסטון וטורונטו בדרך לסגור סיפור, הג'אז והקליפרס עם נצחונות גדולים בדרך ל-1-2 ביום שישי הגדול! / דור בלוך

בוסטון וטורונטו בדרך לסגור סיפור, הג'אז והקליפרס עם נצחונות גדולים בדרך ל-1-2 ביום שישי הגדול! / דור בלוך

ברוקלין נטס (0) 92 – טורונטו רפטורס (3) 117:

יש להודות שבשונה ממשחק מספר 2 המשחק הזה לא נראה כמו משחק בשום שלב, וכאשר ון וליט קלע שלשהמעבר לחצי עם הבאזר של הרבע השני שקבע יתרון 15 לרפטורס במחצית, היה ברור שלברוקלין כבר אין תקווה במשחק הזה או בסדרה כולה.

אחרי פתיחה רגועה של הפלייאוף זה היה הערב של פסקאל סיאקאם שקלע 26 נקודות ועזר לקבוצתו לגמור את המשחק מוקדם, משחק שבו טורונטו הצליחה לכפות על ברוקלין 31% משלוש ו-33% מהשדה, וזה לצד יתרון 42-56 בריבאונד מסביר לכשעצמו מדוע הקבוצה האיכותית יותר נצחה.

הוציאו את המטאטים.

עבור ברוקלין שבאמת נראתה אומללה ג'ונסון קלע 23, לוורט שדווקא קלע באחוזים סבירים סיים עם 15, קאברוט שלא היה עם אחוזים סבירים בכלל (3 מ-18 וואו) הוסיף 10.

בטורונטו כאמור סיאקאם עם 26 ב-33 דקות הוביל, ון וליט הוסיף 22 ואיבקה היה מצוין מהספסל עם 3 מ-3 מחוץ לקשת ל-20 נקודות וגם 13 ריבאונדים.

יוטה ג'אז (2) 124 – דנבר נאגטס (1) 87:

הידיעה שמייק קונלי חוזר לקראת משחק מספר 3 לא הרגישה כמו משהו שמשנה את הדינמיקה של הסדרה לאור היכולת הפושרת שלו לאורך העונה, אבל בפועל זה היה אחד ממשחקיו הטובים ביותר של הגארד בשנים האחרונות ויוטה פשוט פירקה את דנבר שכעת תחפש פתרונות במהירות לפני שהעונה שלה תסתיים הרבה יותר מוקדם ממה שהיא הייתה רוצה.

המשחק הוכרע למעשה ברבע הראשון כאשר יוטה השתלטה לחלוטין על המשחק עצרה את דנבר על 14 וקלעה 25 משלה. הנאגטס ללא וויל בארטון וגארי האריס נראים פשוט רזים מדי בקו האחורי וכאשר הג'אז קיבלו בחזרה את קונלי הלוהט, זה כבר היה פשוט יותר מדי.

יוקיץ' סיים עם 15 כשמארי מוסיף 12 למפסידים. בצד השני קונלי כאמור חגג את יציאתו מבידוד עם 27 כולל 7 מ-8 מטורף משלוש. גובר הוסיף 24 ו-14 ריבאונדים ושלט לחלוטין בשני צידי המגרש, מיטשל בערב רגוע קלע 20 וניאנג הוסיף 16 ב-16 דקות מהספסל.

פילדלפיה 76'ס (0) 94 – בוסטון סלטיקס (3) 102:

במשחק צמוד אך לא איכותי, פילדלפיה ניסתה לשמור את הסיכויים שלה בחיים, אבל נראה שהמשחק הזה מסמל סוף עבורה ולא רק במובן של העונה הנוכחית.

פילי שלטה בריבאונד 45-57 ובאמת באמת רצתה אבל 29.5% מהשדה חרצו את גורלה, בערב שבו בניגוד לשני המשחקים הראשונים גם בוסטון קלעה רע מאוד מחוץ לקשת עם 26% בלבד מה שאפשר למשחק להישאר צמוד.

2:14 לסיום ג'ואל אמביד קלע 2 זריקות עונשין, אבל איבוד כדור שלו אפשר לג'יילן בראון ללכת לסל ועבירה שהעבירו את היתרון צד. הרבה דובר בימים האחרונים על ההבדל באופן שבו אמביד משחק במחצית הראשונה לעומת השניה והמשמעות של זה לגבי איכות אימוני הכושר שהוא מקבל, בדקות האחרונות של המשחק הזה זה בלט כשאמביד לאחר איבוד הכדור נחסם על ידי טייטום לקליעה מחצי מרחק והחטיא שלשה או במילים אחרות אפילו לא התקרב לאזורים שבהם הוא יכול להיות אפקטיבי. בוסטון סגרה את המשחק מקו העונשין.

אמביד קלע 30 במשחק, 14 מתוכן מהעונשין, ריצ'רדסון ומילטון הוסיפו 17 כל אחד וטוביאס האריס הוסיף 15 למפסידים, ששוב הראו עד כמה קצר הסגל שלהם כאשר קיבלו 9 נקודות בלבד מהספסל. גם חוסר היכולת שלהם לעשות שימוש איכותי באל הורפורד הוא כתב אישום נגד בראט בראון והצוות שלו.

בצד השני ווקר קלע 24, ובערב שבו הזריקות מחוץ לקשת לא נכנסות, מה שווקר עושה הופך לחשוב במיוחד עבור בוסטון שמראה מגוון כלים מרשים בסדרה הזאת. בראון הוסיף 21 וטייטום סיים עם 15 בערב קליעה חלש.

לוס אנג'לס קליפרס (2) 130 – דאלאס מאבריקס (1) 122:

הקליפרס הובילו כאן לאורך כל המשחק אבל הרגע המכריע היה ככל הנראה רגע הפציעה של לוקה דונצ'יץ' וכולם יחכו לראות איזה הודעה תצא מארגון של המאבריקס בנוגע אליה והאם ילד הפלא יחמיץ משחקים בהמשך הסדרה. במשחק הזה בכל מקרה הפציעה הגבילה אותו מאוד ועל אף טריפל דאבל, הוא קלע רק 13 באחוזים רעים כאשר היה ניכר שהניידות שלו היא פשוט לא זה, ולאחר ניסיון חזרה שזכה לביקורות קשות בבלוג החי, 9 דקות לסיום הרבע הרביעי לוקה ירד לחדר ההלבשה ולא חזר.

הקליפרס ברחו ברבע השני שבו קלעו 45 נקודות וההגנה של דאלאס פשוט לא יכלה להתמודד עם ההתקפה האיכותית והמגוונת של הקליפרס. למרות פיגור של 17 ברבע השלישי והתפקוד החלקי מאוד של לוקה, דאלאס לא אמרה נואש והרימה מלחמה מרשימה ברבע הרביעי, אבל היא לא יכלה לעשות יותר מאשר לצמצם את הפער לחד ספרתי.

פורזינגס במשחק גדול של 34 ו-13 ריבאונדים שירד לטמיון בעקבות הערב העגום של לוקה והפציעה שקלע 13 בלבד. הרדוואי וקארי הוסיפו 22 כל אחד. בצד השני קוואי קלע 36 והוסיף 9 ריבאונדים ו-8 אסיסטים כשהוא עושה את כל מה שצריך על מנת להבטיח את הנצחון. שאמט עלה בחמישיה וקלע 18, פול ג'ורג' בעוד ערב נורא של 3 מ-16 לא מנע מהקליפרס את הנצחון החשוב שמעניק להם את היתרון בסדרה.

לפוסט הזה יש 152 תגובות

  1. איזה סיקור מהיר יפה!

    שראיתי את התוצאה של גאז דנבר במיטה חשבתי אני לא רואה טוב ושזה טורנטו 😂😂
    מה הלך שם? בית מטבחיים

    מנחם איפה 2 הנצחונות של הנטס כמעט האמנתי לך
    דר רזי קנה מטאטא בכפר גלים ליום א שעה 8
    הקליפרס באו מהרגע ה1 להעביר ללוקה מסר. פחות שאמט וגקסון עליו מהרגיל יותר מוריס גורג קאווי בחילופים לוקה התקשה מאד היה צריך לעבוד קשה בשביל כל סל וניגר בהתאם. אפילו כמה פלופים שהוא סחט בקפיצה על מגינים הוא ניגר מהקו.
    הוא נזף וגער בשופטים והבטיח להם ששנה הבאה לא יהיה להם עבודה שהוא יהיה סגן הרמטכל אם לא יתחילו לתת כבוד השמור לדרגת אלוף.
    קרלייל מאמן אדיר אבל השמירה היום על קאווי הייתה בזיון. הוא טחן וטחן ועדיין לא הביא דאבל טים.
    קלבר לא יכול להזיז לקאווי וקאווי חפר וחפר עד שהתמקם בדיוק בנקודות שרצה לזרוק מהם את החצי מרחק בלי הפרעה בכלל ולהנאתו. מה זה?
    המאבס יכלו לקחת את זה עם קצת יותר חוצפה ותעוזה.
    לוקה טעה שאמר נותר לנו עוד 3. זה יכל ליצור רק נזק כי זה הביא את הקליפרס במוד להציק לו וזה טעות שלברון וויד עשו על דירק למי שזוכר.
    במצבים כאלה תמיד טוב להחמיא ליריב בסגנון של הם הכי טובים בליגה הם אריות קשה מאד נגדם ואנחנו מנסים הכי טוב 😎
    ככה גורגי החמיא ללוקה אחרי משחק 2 הוא אמר לוקה מדהים הוא העתיד ואנחנו משתדלים הכי טוב😎
    אגב פלייאוף גורג עם 3 מ16 ולא משחק ראשון. מה יגיד הנגר ווסטברוק?

    1. הוא הפעיל את״ מצב הפלייאוף ״כמו לברון ורונדו (:(: מי שרואה את המשחקים יודע שהמצב היחיד שהשיקצה והוא יכולים להפעיל זה מצב טיסה ולמזלם יש לידם סופרסטאר שסחב אותם לניצחון.

  2. תודה דור.
    .
    כוסאמאמאמק ערס על דנבר. מה עובר עליהם? עם כל הכבוד לברטון וגאריס הם לא מה שדנבר נשענים עליהם. הזיה
    .
    מעניין אם פילי יפרקו את החבילה או שרק בראון יעלה על טיל. (ואולי גם בראנד)

      1. ובבראקט שלי הם בחצי חח וגם אצל האשך…
        זה השילוש הקדוש. אגב אתה ואשך נטשתם את הבאקס ברגע האמת אז הם ניצלו כמעט בודאות אבל עדיין קללת המגבון קיים עליהם. אתה לקחת בוסטון רזי תקנה שום אשך את הראפס ואני את הבאקס

        1. אל תדאג, סידרתי בגינה 5 צמות של של שומים, כמו ביוון, תליתי 5 חמסות, נתתי צדקה פה בבית הכינסת 5X50 נגד העין הרעה.
          מקווה שמיאמי תעיךךך לי את הפריק ושסטיבנס לא יעשה יותר מדיי שטויות ושאף-חד לא ייפצע בציפורן.
          ושימון, תעשה טובה ותעשה מטבוחה מהבלוג החי, מגיע לו….
          אגב, הסיפור עם הדונקיץ באמת הזכיר את הכיסא גלגלים של פול פירס 🙂
          כל אחד מחפש דקות תהילה.
          דיי מתחבר למה שאמרת על ג'ורדן והשפעת עם 39 מעלות, היה מקרה דומה עם נמני כידוע לך. איך שיחקו עם 39, 40 מעלות?

        2. עכשיו כבר מותר לגלות את האמת לגבי הניצחון הגדול במשחק הראשון של אורלנדו.
          אני בחיים לא מהמר, אבל פתאום התחשק לי לשים נגד יוסטון ובעד OKC.
          הלכתי לווינר, ואמרתי – אני אשים עוד הימור אחד בטוח למקרה שOKC תפשל.
          מה הכי בטוח?
          שמתי על מילווקי ב-13…
          ובזאת חיסלתי אותם לאותו הערב.
          (למען הסר חשש – סכומים קטנים מאוד, רק בשביל הכיף, אני תפרן…)

          1. הנה הפיתרון שלך לבחירות שנראות בפתח. רק שלא תואשם בהטיית בחירות כשיהיה לגוש השמאל 90 מנדטים. (לחשוב שכל הזמן הזה סבלת כשהפתרון מתחת לאף שלך..)

            1. 🙂

      2. גיא אני משביע אותך ביקרים לך (משפחה, הסאנס, המנגל והבירות) שאתה תעשה הכל בשביל לא לעלות על עגלת ההוקס. לא משנה איך ומה הם משחקים, כמה הם עם פוטנציאל, תשמור מהם מרחק.

          1. הבאקס שרדו את הרשע האשך והמגבון שלושתם נתנו להם מקום 1 בעונה הסדירה. אבל מה ששורדים בעונה הסדירה יעלה ביוקר בפלייאוף?
            גם הלייקרס שרדו את קללת הרשע בעונה הסדירה. נראה לי הכוח שלך נפגע

            1. זה רק בגלל שנתתי להם מקום 8 – אז היה צריך להיות הפוך וזה התגבר על קללת הרשע

  3. תודה רבה על הסקירה המצויינת.
    אז.. לאור התהליך החדש הממשמש ובא… מה הקבוצה האהובה עליכם ובאיזה שחקן של פילדלפיה היא יכולה להיעזר?

  4. תודה על הסיקור המהיר.
    משהו רע עובר על דנבר. ובנוסף קו לי חוזר חם. מקווה שיתאוששו אבל הם לא נראים טוב כל הבועה.
    פלייאוף ג'ורג' חוזר ומנגר. סלחו לי אבל שחקן כנף לגיטימי ותו לא, בטח לא סופר סטאר. אז ייתן איזה משחק שניים טובים אבל אם אני ריברס הוא עולה מהספסל אצלי, אולי בתור מנהיג יחידה שנייה הוא יהיה יעיל כי כרגע שאמט עושה עבודה יותר טובה. חבל על לוקה, נקווה שהפציעה לא רצינית. רואים את ההתאמות עליו בהגנה ויהיה לו קשה גם במשחקים הבאים.
    על פילי לא אדבר שלא אקיא בפה.

      1. כן, ספסל זו לא מילה גסה😉
        ג'ורג' מאוד פסיבי ומהוסס וזה לא הפלייאוף הראשון שהוא לא יציב.
        שחקן עונה רגילה מדהים אבל משהו באופי לא שם כשזה מגיע לפלייאוף

    1. ג'ורג' לספסל? נו באמת. הוא מגן עילית בנוסף לכל. אני לא יודע מהו סופרסטאר – ובטח שג'ורג' לא ברמה של קוואי. אבל לרדת לספסל?

  5. בוקר טוב לכולם
    1.דונצ'יץ' התקשה מאד לפני הפציעה, שיחק כדקה אחרי הפציעה כדי להשלים טריפל דאבל ויצא. לטעמי, חוסר אחריות של הקבוצה, אני מקווה שזה לא החמיר לו את הפציעה.
    2.שחקן שכיום ממש תעלומה בשבילי, פול ג'ורג'. לפני אותה פציעה נוראה היה מניה בטוחה בפלייאוף, כיום מאד לא יציב, אתה לא באמת יכול לדעת מה יעשה ביום נתון.
    3.תעלומה עוד יותר גדולה, טוביאס האריס. לא מזכיר בכלום את היכולת שלו בקליפרס. כנראה פילי היו צריכים ללכת על באטלר ולא עליו, חכמת הבדיעבד. שמעון, איך אתה מסביר את ההתאדות של טוביאס בפילי?

    1. הסברתי כבר בעבר. כל שחקן שמגיע אלינו נראה פחות טוב.
      השחקן היחיד סנראה פחות טוב מחוץ לפילי ממה שהיה בפילי זה שאמט.
      השנה זה האווירה בקבוצה בעיקר מנטלית. שנה שעברה לא סידרו לו תרגילים וגם הוא החטיא זריקות לבד.
      פילי בעונה נגמרה מנטלית כי השיא היה שנה שעברה. הם לא כאלה גרועים כ ו שהם נראים ומשחקים פשוט צריך לרענן ולנער כמה דברים שם.
      יום א יהיה משחק אחרון של ברט.
      אני הייתי עושה טרייד על סימונס אבל לדעתי פילי יתנו לזה עוד שנה צאנס ואז יטרידו אותו.
      באמביד לא הייתי נוגע אבל כל היתר הייתי שם על השולחן אנחנו חייבים קלעים בראדלי ביל ובאדי הילד זה שחקנים שהייתי הולך עליהם ומאמן.
      מהשמות הריאלים שיכולים להגיע אטקינסון ודווין קייסי

      1. שכחתי קודם , הרבה תודה על סיקור מצוין ומהיר
        שמעון,מה לדעתך הפוטנציאל של טוביאס, בהנחה שיפתרו את כל הבעיות הסביבתיות? הוא יכול להיות כוכב שני בקבוצת צמרת?

        1. לא כוכב 2 אלא כוכב 3.
          אין לו יכולת גבוהה ליצור לעצמו בטח לא בקבוצה שהכוכב שלה הוא סנטר.
          קבוצ. צמרת לא מעניין המטרה בפילי היא אליפות בלבד ואמורים לבנות קבוצה אלופה.
          צריך גארד עילית 1. סימונס וריצרדסון הם גארדים סבבה אבל זה לא מתקרב לעילית.
          בראדלי ביל גארד עילית צעיר רעב ושאפתן וסקורר על בדיוק מה שצריך לנצח משחק ויעד מציאותי וריאלי. הייתי הולך עליו בכל הכוח

          1. התכוונתי לקונטנדרית, אין ערבויות לזכיה באליפות. היה לכם את באטלר בקבוצה, למה לא נלחמתם עליו? זה מעורר אצלי ספק לגבי אלטון בראנד.

            1. באמת טפשי ששחררו כל כך בקלות את ג'ימי!
              אולי בשביל שיהיה כסף להביא את אל?
              השחרור של גימי ורידיק טעות איומה שדפקה לפילי ת'פרוצ'ס…

            2. גימי הבין לאיפה נפל וברח מהר הוא לא רצה לצערי.
              הוא פשוט לא עשה עוד בלאגן אחרי הבולס ומיני כי זה היה מזיק לתדמית אבל הוא צדק תמיד.
              בכלל לדעתי יש בפילי יחסים לא טובים בין השחקנים ולגבי שיטת המשחק אבל איש לא מוציא את זה החוצה. סתם ככה תחושת בטן שלי.

            3. גימי לא שוחרר הוא לא רצה פילי.
              ההחתמה של הורפורד החתמה נוראית.
              ךטוביאס עוד יש ערך גבוה אפשר לדחוף אותו לווש על בראדלי ביל. ברוקס יגמור לו את הקריירה לגמרי שם

            4. נלחמו הציעו לו מקס הוא רצה לעזוב , מה צריך לקרוא את התגובות משנה שעברה היה צפוי https://hoops.co.il/?p=158523
              .
              הבעיה מספר 1 זה מאמן אם מאמן טוב יותר היינו מחסלים את בוסטון, לצערי הפרוסס היה ידוע ממש כמו סרט הטיטאניק והכניסה בקרחון התחילה שנה שעברה כמו שכתבתי
              https://hoops.co.il/?p=163097
              https://hoops.co.il/?p=163173

              את ברדלי ביל אני לא רואה איך אפשר להביא אני לא מאמין שוושינגטון תקח את הצלף מאוסטרליה עליו, שלפי הסיפורים של מנחם כבר קולע מהלוגו.

            5. נלחמו הציעו לבאטלר מקס הוא רצה לעזוב
              .
              הבעיה מספר 1 זה מאמן אם מאמן טוב יותר היינו מחסלים את בוסטון, לצערי הפרוסס היה ידוע ממש כמו סרט הטיטאניק והכניסה בקרחון התחילה שנה שעברה כמו שכתבתי
              https://hoops.co.il/?p=163097
              https://hoops.co.il/?p=163173
              את ברדלי ביל אני לא רואה איך אפשר להביא אני לא מאמין שוושינגטון תקח את הצלף מאוסטרליה עליו, שלפי הסיפורים של מנחם כבר קולע מהלוגו.

            6. הכניסה בקרחון התחילה מאז שבחרו את סימונס והחליטו שהוא רכז ויהי מה, והשאירו את בראון הדביל שבנה סביבו את כל ה"שיטה".

  6. תודה, דור.
    .
    צריך לכתוב מילה על קונלי.
    .
    אני אודה שבמהלך העונה קטלתי אותו לא פעם. אבל עת הגיע במאני טיים, הוא נותן תפוקה.
    יוטה משחקים כדורסל נהדר, ונותר רק לחשוב "מה אם" בוגדנוביץ'.

  7. מקווה שלוקה יחזור משחק הבא. לג'ורג' היה יום שחור מקווה שהוא יתאושש משחק הבא.

    אני לא מבין מה רג'י ג'קסון עושה על המגרש. בהתקפה הוא עושה המון שטויות ובהגנה עושים עליו המון סלים קלים. לקליפרס אין מקום בשבילו בקבוצה, יש להם יוצר מהספסל הרבה יותר טוב. גם הדינמיקה של הנוכחות שלו גורמת לוויליאמס לקחת צעד אחורה.

  8. תודה דור אחלה סיקור,
    1. ג'ורג' יקום מהקרשים ויהיה מפלצת. באוק' סיטי הוא ניגר קשות במשך שנתיים בפלייאוף והמחיר היה כבד, אבל כאן יש לו את קאוואי שיעביר אותו את התקופה הקשה ואת הסיבוב הראשון. הוא שחקן איכותי מדי בשביל להישאר בסלאמפ, אני בטוח שנראה התאוששות.
    2. דנבר היא אחת הנפגעות העיקריות מהיעדר הביתיות. היא מתגעגעת למייל-היי שנתן לה 0:10 בתחילת כל משחק. אני חושב שהיא תמצא את הדרך לעבור את יוטה, המומנטום בסדרה הזאת עוד ישתנה. לדנבר יש יותר כלים.
    3. מישהו כתב כאן אתמול (נדמה לי דקס) שפילי צריכה לחפש טרייד על אמביד. אני איתו. כוכבים גבוהים וכבדים זו תקרת זכוכית. תשאלו את דנבר. אפילו AD המפלצתי בקושי עשה פלייאוף או עבר סיבוב לפני שהגיע ללברון.
    4. סייג לסעיף 2 – דונובן מיצ'ל. הוא מתפתח בכיוון הנכון להיות כוכב על בליגה הזאת. יש לו את הסקילס ובעיקר את האופי. יוטה חייבים – חייבים – להנחית לידו עוד כוכב. תראו מה קרה פעם אחת כשקונלי שיחק כמו כוכב (שזה בערך מה שציפו ממנו שם) – קאבום!

    1. עד העונה אני החזקתי מיוטה הקבוצה השנייה בחוזקה במערב, ובעונת הרוקי של מיצ'ל אמרתי שהוא יהיה קובי הבא ושיהיה קבוע בגמרי מערב.
      הם דעכו מאז ועכשיו עם כל החיסורים זו הייתה הסיבה שכולם הלכו על דנבר, בקלות יחסית.
      כי דנבר בפני עצמה עוד לא נתנה פלייאוף אחד ראוי ותמיד ג'יעג'עה.
      מסתבר שגם יוטה בחצי כוח מספיק כדי שתמשיך לג'עג'ע… עדיין אמורה לעבור אבל זאת חתיכת תוצאה מהלילה.

        1. אני איתך על העגלה של מיצ׳ל, אמנם לא קובי אבל עם אופי מיוחד.
          אבל!
          אם יוטה יעשו לו בוקר ולא יביאו לו עוד כוכב – הוא ימשיך להיות אלוף הסיבובים השניים. באנ בי איי חייבים שניים לטנגו. הכוונה כאן – שני כוכבים בדרג הראשון.
          תחשוב מה היה קורה אם בוקר ומיצ׳ל היו באותה הקבוצה?
          אני יודע שקשה להביא כוכבי דרג ראשון. בל חייבים לתת הכל (אייטון, גובר) בשביל זה. כנ״ל דנבר.
          מעבר לכוח ברמה המקצועית – אני מסכים איתך (ועם שב״ר שעלו כאן על העגלה שלך) – הכוכבים שווים שריקות ואין להקל בזה ראש. בסדרה ארוכה יש (גם) לזה משמעות.
          .
          מה אתה אומר על ההגנה של יוסטון? היחידים חוץ מהלייקרס שעדיין חותרים למגע

          1. בוקר עוד לא הגיע לפלייאוף איפה יוטה ואיפה הסאנס , קבוצה שנמצאת בחור כמו יוטה לא יכולה להביא כוכב דרג ראשון מהשוק החופשי, וגם בטרייד אין לה נכסים מספיק טובים , הדרך היחידה שיש לה היא דרך הדראפט וגם פה הסיכוי אפסי בגלל שהיא קבוצה תחרותית .
            .
            אתה רואה איזה קבוצה שמשחררת כוכב מהסגל שלה בשביל מישהו ביוטה שהוא לא מיטצל?
            .
            לגבי דנבר הלילה היא התפרקה כל הכבוד ליוטה אבל לא הייתי מסיק ממשחק X או Y מסקנות אני זוכר ב85 בגמר איך הצליפו בנו בישבן בגארדן במשחק הראשון, עדיין הלייקרס לקחו את הסידרה . אני לא אומר שזה המצב פה אבל אי אפשר להסיק יותר מדי

            1. דנבר ויוטה מרחק כוכב אחד מגמר איזורי.
              קו ראשון: סימונס/אמביד/לילארד
              קו שני: פול/ווסטברוק/באטלר/קליי
              .
              הלייקרס נתנו קבוצה שלמה בשביל AD
              פרסטי הצליח להנחית בערבות של אוקלהומה את ג׳ורג׳י בוי.
              צריך אומץ, מעוף והרבה יצירתיות

            2. סימונס בדנבר ויוטה חחחח. הוא בא להיות כוכב לא לחכות שיוקיץ או מיצל ימסרו לו…
              אבל אם לחוס בעניין אני בטח שבעניין אז לחוס קח סימונס תביא דוזייר מוריס פלאמלי ופורטר יש? אני לא מבקש הרבה ואתם מקבלים שחקן טופ 15 בליגה לברון הבא מהיר אגרסיבי משקיע צעיר אדיר בהגנה ניהול משחק משובח. ישפר קליעה עוד שנה שנתיים ואתם עם כמה טבעות.

            3. ראינו מה פילי שווים בלעדיו. ד״א כתבת על ביל – שכחתי אותו – הוא גם בפול – בין קו ראשון לשני. הייתי נותן חצי יוטה וחצי דנבר בשביל לשים אותו לצד הג׳וקר או מיטשל. לג׳וקר אין עוד יותר מדי שנים בטופ, בטח לא לבד.

            4. פילי הפסידה 4 1 לבוסטון עם סימונס כמדומני דה שוט וסיימה איתו יחד מקום 6 לא? אז מה הם שווים איתו ובלעדיו? הוא לא פקטור בכלל

            5. מסכים איתך שהוא עדיין לא "דליוורד" אבל אני מאשים את בראון

            6. דה שוט, כל היופי זה ששלחו את כל הקבוצה בשביל AD, שחקנים שהיו מבקשים שכר מופרך ולא שווים אותו. מה עשו כל ה-cap space במקומם זה משהו אחר (ניסיון על קוואי – בסדר, דני גרין בסדר, אייברי בראדלי בסדר, kcp האפס לא)

            7. מה שאני מנסה להגיד זה שלא נכון להסתכל על הטרייד כ-AD תמורת סכום יכולות של שחקנים בינוניים. ככל שאתה מוסיף לטרייד יותר בינוניים יותר טוב

            8. בדיוק אור, זה מה שהתכוונתי.
              דנבר יכולה וצריכה להעביר כל שחקן שהוא לא יוקיץ' בשביל לקבל כוכב, אפילו בן סימונס או בראדלי ביל שהם ספק-כוכבים. כנ"ל יוטה ואפילו פיניקס, למרות שכפי שצויין הם לא בעמדה של השתיים האחרות.
              בדנבר וביוטה יש שני כוכבים וכרגע הם מבזבזים את זמנם. מקרה נוביצקי לא יחזור, זה התלבש על ליקוי מאורות חד פעמי.

            9. הבעיה שלא מעמידים כוכבים לטרייד כל כך, צריך סיטואציה כמו AD שדורש לעבור וגם לו הייתה רשימה מצומצמת

            10. היחיד שעולה לי לראש כרגע זה בראדלי ביל והוא אולסטאר מזרח / גבולי מערב

  9. בוקר טוב לשחקן העבר
    לגבי PG13 השאלה היא לא לגבי הסיבוב הראשון, אלא לגבי המץ'אפ הצפוי מול הלייקרס. הוא בא לקליפרס כדי לאזן את ההבאה של AD ללייקרס, האם לדעתך בשלב הזה הוא מאזן את AD? אם הוא ייתן פה הופעות נוסח OKC, הקליפרס בצרות.
    PG13 אחד החביבים עלי מאז ימיו באינדי, עצוב לראות אותו מגלה כזה חוסר יציבות. האם לדעתך עדיין זה קשור לפציעה הקשה מ-2014? כי אצל KD,בהחלט ראיתי שהוא לא חזר בדיוק אותו דבר אחרי הפציעה ב-2015,היתה לפציעה הזו אפקט מתמשך,גם פיזי ובעיקר מנטלי.

    1. ג׳ורג׳ בוי שחקן אדיר בשני צדי המגרש. קאוואי יעביר אותו סיבוב ראשון ואז הוא יפרח. אני צופה לו הצלחה אדירה השנה. גמר מערב וצפונה

          1. לא מת על השני… (ראיתי שתפס תאוצה פה)
            אתה עושה סטרצ'ים למחר? בקו הסיום קפצתי מעגלה לעגלה, ניימאר ישן עם תמונה של בואטנג ושולה מתחת לכרית LOL

            1. מכין מלאי של פיצלוחים ובירות כי יש לי שנים ברצף מחרת קודם סלטיקס מול פילי ואחרי כן הגמר הגדול.
              זו מדינה חופשית דמוקרטית, תקפוץ על איזו עגלה שאתה רוצה, אני סומך על ברוך שיסדר לי…..
              וכמובן שגם על הפולני וסארז' שיעשו את העבודה בצד ההתקפי שלא לדבר על נוייר.
              אגב, אתה כל כך בטוח למרות שהדרך של מבפה ושות לגמר היתה קלילה הרבה יותר משל הגרמנים?
              May the best team win…..

    2. לקליפרס יש המון כלים מעולים גם בלי פול ג׳ורג׳, בכושר הנוכחי הם משייטים ועוברים את הלייקרס גם אם הוא ממשיך לנגר

  10. פשש.. איזו קריעה תוצרת יוטה. ורק לחשוב שבלי עבירת החצי של מיטשל והשלשה שהורידה למינוס אחד של מוריי בפוזשן אחר כך, ואנחנו ב-3:0.
    דנבר צריכים ל…טוב, אין לי מושג מה הם צריכים לעשות. אולי לעלות עם המדים השחורים והרטרו פסים צבעונים מהמשחק הראשון, זה בטח לא יזיק.
    פילי-בוסטון לא ראיתי שניה מהסדרה, ואני רואה שטוב שכך.
    דאלאס-קליפרס לא ראיתי הלילה, ואני רואה שטוב שכך.

      1. בר מזל?!
        לקבל פוקט קינגז ואז בפלופ קינג, אס, קווין.
        בטרן עוד מלכה שמשלימה לפול האוס.
        שלושה שנכנסים אול אין, רק להכין את המספריים לגזור את הסרט ליופי של קופה כשאז הליצן לידך מראה פוקט אסים.
        בר מזל עלק..

            1. ומה היה בפלופ?

            2. היתה מישהי עם מלכה-שבע שעשתה רייז גבוה מאוד ושנינו רק השווינו (בקטע של איזה קטע הם לא יודעים כמה זה יכאב)

            3. איזה קטע – שניכם צדקתם…

            4. אין כמו slow play עם אסים נגד קינגים ובורד כזה חחחח

        1. אולי זה הזמן לעבור לטאקי… חשבתי שבוסטון יעברו את פילי אבל איך אומר שימון: זה ממש ניגוב.
          יאללה אולי זה ישכנע את פילי לפנות את בראון…

        2. שלחתי את הכתובת הזו למומחה לשפות עולמיות ועתיקות, והוא אומר שחושבים שבדיוק גילו את אבן הרוזטה לשפה האבודה הזו בחפירות ארכיאולוגיות באיראן. מעכשיו זה רק עניין של זמן עד שהוא יוכל להסביר לי מה כתוב פה.

            1. פאני, קטונתי, אבל תאכלס, יושב לידך פוקט אסים בפלופ כזה ולא עלית על זה? כנראה שהיה באמת הוליווד
              🙂

            2. דג הבבל שלי אמר שזה אומר שצריך להזהיר את משפחת המלוכה התאילנדית ממהפכה של קופים ליצניים.
              אפנה למוסדות המתאימים.

            3. תקרא למעלה. הוא החביא את זה לא רע.

            4. בגלל שהוא רק השווה לפני הפלופ, וגם זה עם פרצוף מסכן של גג נסיך-עשר סוטד.

            5. קראתי, אמרתי שקטונתי, אני לא רק שלא הייתי עולה על זה, גם בחיים לא הייתי מצליח להחביא את זה 😂😂
              אבל זה באמת נאחס להפסיד במצב כזה עם זוג מלכים. ועוד הססמה של קליבלנד 2016? קשוח

    1. משחק מספר 2.
      טייטום מוביל כדור וקולע שלשות כל המשחק כאילו הוא גארד ולא גבוה 15 ס"מ מדמיאן לילארד.
      אמביד חוסם את ווקר, ווקר רץ אחריו כמו טיל מונחה לייזר וחוטף לו והסלטיקס שלוחים את ג'יילן בראון למתפרצת שנגמרת בהטבעת 360.
      חפש את ההיילייטס.

  11. וואי איזה ערב מאתגר…
    אחרי המשחק הקודם מאלון אמר שהוא לא מודאג ואז הקבוצה שלו מגיעה למשחק ככה. לא ברור איך זה לא נגמר כבר בחצי. איבודים רשלניים ולא מחויבי מציאות איירבולים ואיחורים נוראיים בסגירה בהגנה. הדאנק של מיצ'ל שסגר רשמית את המשחק מסכם את זה בצורה הכי טובה אם הוא לא מודאג עכשיו אז יש לו בעיה…
    אחרי תצוגת הנפל הזו הגיע המשחק הצמוד של הערב אם אפשר לקרוא לעינוי המתמשך הזה בין הסיקסרס לסלטיקס משחק. נותר רק לקוות שזה ייגמר בסוויפ.

  12. דאלאס- קליפרס: כל עוד 2 הקבוצות לא ישחקו הגנה (2 הקבוצות קלעו מעל 50% מהשדה) ברור שהמשחקים יהיו צמודים, כי שמה האקסטרה של הקליפרס. בכל מקרה, אפילו עם דוק ריברס על הקווים, קליפרס טובה מדי בשביל להפסיד לדאלס בסדרה (מעצבן שמאמן כל כך בינוני משיג קבוצות כל כך טובות).

    חבל שסת' קרי לא הגיע לדאלאס קודם. הפער בין הנתונים שהוא מעמיד שם לבין בשאר קבוצות הליגה מדהים. אגב, זה מדגם קטן אבל הוא על 54% לשלוש בבועה – המשך לכושר קליעה המטורף שהוא הציג לפני שהליגה הסתיימה.

  13. ברוך ווש יקחו סימונס על ביל בעיניים עצומות לביל במצבו שלא רוצה להיות בווש יש פחות ערך אפילו משחקן טופ 15 בליגה😎
    סימונס עם ברוקס יהיה צחוקים.
    וגם בסיכוי הקלוש שלא ירצו אפשר לדחוף להם את טוביאס.

    1. בדיוק בגלל זה הוא חתם על הארכת חוזה… וגם אם הוא לא רוצה, אין סיכוי שהכי טוב שהם משיגים עליו זה סימונס

      1. הוא חתם על הארכת חוזה כדי שיהיה כסף מובטח ולא לקח סיכון לא על מנת חהישאר בווש. הוא יודע והם יודעים שהוא לא יפתח שם את העונה הקרובה.
        אני לא חושב שהם יקבלו הרבה עליו וסימונס בליגה נחשב במעמד של כוכב על.

            1. וואלה הבנתי. לא הבנתי את זה ככה בפעם הראשונה. קבל את התנצלותי. ד"א דוראנט הצעיר לא היה מגן גרוע, פשוט כמבוגר ב-ג"ס היה אחד הטובים בליגה.

        1. נווו, אם אין ריאל אז יש באיירן.
          אצלי בכלל הסדר זה מנצסטר יונייטד, באיירן, ריאל ומכבי.
          מכבי זה מגיל 6, מנצסטר מגיל 11 לדעתי, באיירן מתחילת השמונים וריאל אולי 82 בגלל העיט.
          התאהבתי בשחקן הנפלא הזה, אמיליו הגדול ובגלל זה בריאל. אחרי זה היו זיזו וראול ועוד לא מעט גדולים וטובים.
          אחרי נבחרת גרמניה התחלתי לעקוב באמצע שנות השבעים. עקבתי אחריהם ואחרי הולנד
          🙂

    1. מעניין אותי מה יהיה צריך לקרות, בשביל שאנשים יבינו שדנבר לא הפייבוריטית בסדרה?
      45 הפרש ניצחון?
      50?
      אולי 60 יספיק?
      כאילו, באמת..
      לא טוענת שהסדרה נגמרה כבר, אבל קצת כבוד לקבוצה שניצחה בהפרש מצטבר של 66 נקודות את שני המשחקים האחרונים.

  14. ההירה של הארל לדונצ'יץ' היא גועל נפשמזוקק והולמת את האופי בו הוא התנהל כל המשחק.
    כמובן שאם ההערה הגזענית הזאת הייתה נאמרת הפוך (מהצד הלבן לצד השחור) העולם היה רוכש בצביעות האופיינית לו.
    הארל וחבר מרעיו (בברלי את מוריס בע"מ) מחרבים כל חלקה טובה שעוד נשארה במה שהפך להיות הקרקס הנודד של אמרגני הליגה ושחקניה (acters, not players) שמוצאים דרכים מקוריות להשמיד בהדרגתיות את מה שהכרנו בעבר ככדורסל בדרך להפיכתו למשהו אחר לגמרי.
    זה התחיל בזרזיפים של תיאטרליות על ידי שחקנים בודדים והפך להיות נורמה מקובלת ומקור השראה לכולם, היכולת לזעוק ולכופף את הגוף במגוון זוויות תוך שליחת מבט לשופט בהמתנה קצרה ובטוחה לשריקה שתשלח עוד פעם אל הקו עם הסיכוי הסביר למהלך של and one שבעצם לא היה צריך להישרק מעולם.
    השופטים, חסרי זהות ועצמאות, הפכו להיות חלק מגוחך בתיאטרון האבסורד הזה שפעם קראו לו כדורסל והם משמשים היום כמעין דחלילים נעים שמפיהם המודבק על פרצופיהם בוקעוץ שריקות בתגובה לזעקת הכוכב התורן אחרי מהלך לולייני מתואם היטב נוסף שביצע כדי להונות את עצמו, את השופטים ואת הקהל המשוחד, שברובו ואולי אף בעל כורחו הפך להיות משועבד ועיוור לעיוות הזה שפשה כעת בכל חלקה שפעם כיבדה את עצמה בתיאטרון הזה שאנחנו קוראים לו 'כדורסל'. אז את מי נשאר כבר לאהוב בתוך גל הסיאוב הצבוע הזה? אולי את בובאן, אולי את קלבר, אולי את אלו שבאים לעבוד ולא נשאבים לשקר הזה, השקר של העמדת הפנים המזוייפת הזאת, שהשופטים הם רק ביטוי אחד שלה, בזמן הזה.
    שיחררתי

    1. הארל טיטרש אותו מה לא טיטרשו את מייקל? את קובי? לא נשפו על המלך?
      לוקה יצטרך להתרגל זה מה שיעשו לו ב15 שנה הקרובות.
      אם קלבר ובובאן יכלו לקפוץ על מגינים מה3 גם הם היו עושים את זה 😂😂
      רפרטואר ההצגה זה חלק מהתרגילים המקצוענים כמו כדרור וזריקה לסל.
      מה שהפסיד היום למאבס זה הבזיון על קאווי נזכרתי בברט בראון קאווי לוקח כדור מהחצי מטייל הולך לחצי פינה עושה פוסט ועוד פוסט להגיע לנקודה שלו ואף אחד לא מפריע לו!!!! משחק שלם מתמקם על הנקודות שהוא רוצה להשליך את הגאמפ שלו בדיוק הגנות האשפה והביזיון שהיו על מייקל בשנות ה90. נתנו לו להתמקם לגאמפ שלו מחצי מרחק איך שבא לו בלי דאבל טים בלי לחץ בלי לנסות לחטוף. קלבר לא יכול לעשות כלום כי אם הוא רק יתקרב לקאווי או ישים גוף יקבל עבירה אז נשאר לו ללכת מאחורי קאווי ולקבל את הגאמפ בפנים.
      השריקות הכי מצחיקות זה לקפוץ על המגן שעובר בחסימה חחח צריך לשמור עם ידיים מאחורי הגב וגם אז נראה לי ישרקו את זה.
      הכוכבים בחצי מהמהלכים מנסים רק להוציא עבירה ולא לקלוע.
      לוקה אוטומטית עם גוף מוכן לקפיצה על המגן 😂😂 עושה הארדן יותר טוב מהארדן.
      יש לי הרגשה קלה שטריי העונה הקרובה הולך לחגוג גם עם קפיצות לתוך מגינים ברמה גבוהה 😂

      1. אז אתה ממליץ לדני אבדיה לעבור אצל חנה רובינא..אה שכחתי שאתה ילד- לעבור אצל גל גדות לשיעורי משחק לפני תחילת הקריירה בליגה? זה יכול להשתלם.
        יש משהו במה שזיו כותב- לראות משחק של כוכבים הרבה יותר מעיק מלראות משחק של מיאמי-אינדיאנה כזה שם נותנים לשחק. שתי שריקות ממש קשה לסבול- אנד וואן שאתה צריך 4 הילוכים חוזרים בשביל לראות אם בכלל היה מגע, והשריקות האוטומטיות אחרי חסימה בעליה לשלוש נקודות שאת זה היה כדאי להרוג בצעירותו אבל כעת גדל למפלצת.
        ובשביל לסגור את הפינה על זה שאתה ילד- בדיוק ביום שישי היתה כתבה על ג'ון פקסון, ואיך הוא עשה קריירה בזכות השמירות הכפולות על מייקל ג'ורדן (וגם אחד, סטיב קר, מכיר?).

        1. צריך לסדר סיאנס?
          אני בעסק מיסטר סטאף, יש לי עמה גולגלות של מכרסמים ונרות ריחניים, אם צריך גם דודאים.

            1. אמרת אדית פיאף בשביל שעורי זמרה

    2. לדעתי רוב אנשי הופס פה אתך בעניין הזה, זה כדורסל מגעיל ונורא!
      מישהו צריך לעשות שיחה רצינית עם סילבר ולשנות כבר את העינוי הזה….

    3. אל תיעלב לי בסדר? אבל זו תגובה מביכה. מי שהתחיל את הטראש-טו-ק היה לוקה. מי שכל שניה זורק מבט לשופטים ולא משנה כמה מופרכת הבקשה שלו זה לוקה. מי שמתמחה בהוצאת עבירות ותיאטרליות זה לוקה. אבל בתגובה שלך
      הוא הקורבן.

      1. חגי, מסכים איתך לגבי הפלופים וההתעסקות עם השופטים.
        .
        אבל, אי אפשר להתעלם מהצביעות בענייני גזענות. הארל צועק ביטוי גזעני ככה שכולם שומעים, השחקנים, המאמנים והשופטים, וכלום לא קורה, כאילו זה נורמלי (אולי זה באמת נפוץ, לא יודע). לדעתי, אם לוקה צועק להארל "Pussy Ass Black Boy" המשחק היה נעצר באותו רגע וזה היה הופך להיות הנושא העיקרי של הלילה.
        .
        Equality לא? מעתה אמור Pussy Ass Human Boy

        1. נשאר לראות אם סילבר ושות יעברו על המקרה בשתיקה או שייה איזה עונש ראוי?
          אם הזינגר קיבל טכנית שניה למה שמונטרז לא יקבל עונש?

          1. בטח בשתיקה חחח
            אם לוקה היה אומר ביץ אס ניגה וואי וואי מה היה הולך חחח. היה יכול לעשות ניסוי מרתק. היה עובר שיימינג בליגה.
            אגב זה לא גזענות זה טראש טוק כדורסל ידוע אבל בגלל הpc והמפלגה הפוליטית שהnba הפכה הכל נחשב לגזעני וימותג ככזה.

          1. מה נאמר בדיוק?
            .
            לגבי לוקה חגי אתה צודק לגמרי, אין לו שום זכות להתלונן כי הוא עסוק כל רגע בלהתבכיין לשופטים.

            1. מגעיל

            1. ברוך לא רכרוכיות, חוסר קבלת צביעות. אם לוקה היה אומר ביצ אסס בלאק בוי וואי וואי מה היה קורה. ליבי עם המחאה הצודקת של השחורים שסובלים מגזענות, אבל בחייאת אוי הצביעות, למה לשחור מותר להגיד ניגר אבל ללבן אסור להגיד. למה להראל מותר להגיד ילד לבן עם תחת של כלבה ולצאת מזה נקי.

            2. צודק השרת ואומרים ביץ אס ניגה לא בלאק בוי. ללבנים זה וויט בוי או סנואו וויט.
              אם לוקה היה מטטרש ככה היו משעים אותו מהליגה.
              שחקני כדורגל אומרים אחד לשני דברים הרבה יותר גרועים.
              זה טראש טוק כדורסל של הגטו אבל בליגת הpc זה יהיה סיפור אבל היום אנחנו בעידן של blm והשתקת פיות לצד אחד. "שיוויון" 😂😂😂
              הnba זה גם לא ליגת ההוקי בדיוק רוב שחור מוחלט אז הלבנים שם לא בדיוק יכול לומר משהו שלכ מתיישר בקו אחד עם הליגה כמו תמיכה בטראמפ למשל…

            3. ברוך לומר:
              "הוא לא יכול לשמור עלי"= טראש-טוק
              לומר ביום האם לשחקן שהתייתם מאמא שלו "יום האם שמח מזיין אימהות (זה התרגום של מאד'ר-פאקר נכון?) לא שווה טראש-טוק.
              אני צריך להמשיך?

            4. חגי הם התלוננות על הצביעות מה שלשחור מותר ללבן אסור , לגבי מה שאמרת לקחת את זה שוב לקיצון לא כולם נבלות כמו גראנט, למעשה הוא מקרה חריג בליגה שלא מדבר על הכלל.
              .
              שרת לתגובתך ברור שיש PC וצביעות בליגה , בטח באחת שרוב השחקנים בה שחורים אבל צריך לדעת מאיפה זה בא , ולצערי זה בא מהתרבות האמריקאית כיום , הפולטיקי קורקט והליברליזם המזוייף הפך כבר לגזענות מזמן כלפי הציבור האחר וצביעות מוחלטת. עזוב שהציבור האפרו האמריקאי הוא הגזעני ביותר כלפי אחרים אבל זה דיון ליום אחר . לי באופן אישי מפריע יותר שסילבר לא מגנה את זה מחוץ למגרש
              .
              פיטרו את השדרן של סקרמנטו והשאירו אותו בגזענות בגלל שהוא שינה את המילה Black ל All, מצד שני נבלות אנטישמיים כמו וויד דוראנט … אומרים ותומכים בדברים הרבה יותר קשים ולא מקבלים גינוי

            5. ודרך אגב חגי המקרה הזה של גראנט ודאנקן זה רק שמועה , אני מתקשה להאמין שזה קרה, בטח בליגה שיש בה כל כך הרבה מקרים של אמהות חד הוריות.

            6. אם פיטרו את השדרן כי הוא שינה את המילה בלאק לאול, יענו כל החיים חשובים, אז זה ביזיון אחד גדול ואני מתחיל להסכים עם הנרטיב הזה שלכם שתרבות ה pc איבדה כל שליטה. אני יכול לדבר בשם עצמי, ואני תופס מעצמי ליברל אמיתי, וככזה אין ספק שתרבות הפוליטקלי קורקט, ותרבות הפמיניזם ותרבויות מהסוג הזה הגיעו למצב שהם חוטאים למטרה שלשמה הם קמו. הפמיניזם בימינו לדוגמא רק מנציח את ההבדלים בין המינים במקום לקרב לשויון, ותרבות הפי סי רק מאדירה גזענות ולא להפך, הנה אדם פוטר מעבודתו כי הוא אמר שהחיים של כולם חשובים. לואיס סי קיי, כן המטרידן מינית וכל זה, יש לו קטע חזק על המילה ניגר. ללבנים אסור להגיד ניגר, אבל מותר להם להגיד the N word. עכשיו כל פעם שמגיש חדשות אומר ברדיו שמישהו אמר לא במקום את מילת האן, מה שקורה בפועל זה שהמאזין אומר לעצמו בראש ניגר. בשורה התחתונה ניגר זה בסך הכל מילה, ואם לחלק מותר להשתמש בה אז לכולם מותר להשתמש בה, האיסור להשתמש בה הוא שמנציח את הגזענות שבה.

            7. זה לא אם , פיטרו עובדה מוכחת https://www.google.com.mx/amp/s/amp.detroitnews.com/amp/3132629001 זה שאתה לא שומע על מקרים כאלה בחדשות אומר הרבה, בעוד אתה שומע את הבליץ הפוליטי שעובר דרו בריס בגלל שהוא לא הסכים עם דרך המחאה של הישיבה בזמן ההמנון.

            8. מה אגיד לך, צודק במאה אחוז. התקשורת בכל העולם היא לא יותר מכלי שנמשך קודם כל לקליקים ורווחים, אחרי זה להשפעות פוליטיות ורק אחר כך לחקר האמת והפצתה באופן מאוזן. בארץ זה פשוט בדיחה, ימין שמאל ימין שמאל ואין מה לאכול. נמאס לי לשמוע את המילים ימין ושמאל, הם ממזמן רודדו למשמעויות ריקות מתוכן ולמעשה משמות ככלי דמגוגי בלבד.

            9. וואלה היום ראיתי מתחת לבית שלי מחאה עם שלט all lives matter, חשבתי לעצמי כמה זה נכון וזה בדיחה שמישהו פוטר על דבר כזה, זה עוד יותר עצוב שזה לא קיבל כותרות, והכי אבסורד זה שאם מחאת ה blm היתה מאמצת את alm היא היתה הרבה יותר צודקת ומקבלת הרבה יותר תמיכה וחבל שהם יורים לעצמם ברגליים

            10. אני מסכים איתך בכל מילה

  15. כוחות הניחוס שלי שוב פעלו במרבית החזיתות:
    במשחק הראשון רציתי מתח, קיבלתי דריסה
    במשחק השני רציתי יוקיץ' ואינגלס מככבים. מילא יוקיץ' ודנבר, אבל אינגלס היה היחיד שלא פגע ביוטה..
    בדאלאס, רציתי את לוקה ובובי בשיא, קיבלתי ערימה מהבילה של איכסה.
    אבל אני לא מתלונן, לפחות הסלטיקס ניצחו

      1. ראיתי רק את המחצית הראשונה, הופתעתי לראות בבוקס סקור את שורת הנקודות שלו, אבל כמו שגילרי אומר הוא הפעיל את כולם, ככה הרגיש לי לפחות במחצית הראשונה, שהוא פשוט מנהל את כל ההתקפה ולוקח את ההחלטות הנכונות תמיד

  16. דנבר נראו לא קשורים לענף והיה משחק קשה לצפייה מצידם, לעומת זאת יוטה שטפה את המגרש, דונובן מיטצ'ל וגובר משתפים פעולה בצורה מדהימה, הפעם גובר הצליח לעצור את יוקיץ' בהתקפה (לעומת המשחק השני שיוקיץ' פשוט עשה סל בכל פעם שרצה על גובר).
    הערה קטנה לגבי יוטה-ג'ורדן קלרקסון הוא שחקן קשה לצפייה. אני לא יכול לצפות בשחקן שהדבר היחיד שמעניין אותו הוא הסל. הוא לא רואה בעיניים ולא חושב מסירה. זה חבל, למרות שאולי הוא מקבל "אור ירוק" מקווין סניידר לתקוף את הסל בכל הזדמנות כי הוא סקורר אדיר.

    לגבי טורונטו-ברוקלין: ברוקלין עשו מאמץ אדיר עם לוורט שהוא סופרסטאר אמיתי וג'ונסון שנתן משחק מצוין. מעבר לזה טורונטו פשוט אדירים, במיוחד ואן וליט שקולע את כל השלשות שלו from way downtown ובאופן כללי טורונטו נראו מאוד נינוחים במשחק וקלעו באחוזי שלשות (מזכיר איבקה עם משחק מצוין) שפשוט לא רואים בפלייאוף בד"כ (לפי מיטב זכרוני)

  17. איזו חרבנה בפילדלפיה. שנים לקחת להם לבנות קבוצה ובשתי החלטות השניה עוד יותר תמוהה מהראשונה חרבו הכל. מי נותן לטוביאס האריס חוזה של 170 מיליון? כל הקבוצות הקודמות הראו לו את הדלת. הוא מלכודת דבש עם רעל. כדי להוסיף חטא על פשע החתימו את הרפורד, כדי שלא ישחק בבוסתון, על חוזה של 110 מיליון. בדרך שחררו כל מיני שחקני כנף, קלעים ונתנו לאחד, בטלר לברוח. ראה עם מי יש לו עסק וברח. כדי לתקן הם צריכים להפטר מהרפורד והאריס. קשה מאד ויקר אבל הכרחי.
    .
    דרך אגב, ביל לא עוזב את וושינגטון, לפחות לא על אמצע השנה הבאה. הוא ווול החליטו לנסות יחד.

  18. בפינת ה"לא זוכר מתי", לא זוכר מתי קבוצה פייבוריטית קיבלה בראש שתי תבוסות ברצף מהיריבה (בלי שתהיה בהרכב חסר או משהו). הזוי
    .
    חבל על דאלאס, נגמר הסיפור. מתנצל בפני השרת, לוקח אחריות על ההפסד

    1. עזוב את ההפסד מה עם הקרסול, זה עליי. חוק ראשון בניחוסים זה לא לנחס כפליים ולהעיר למישהו אחר בלי נאחס.

  19. אתמול היה המשחק של פילי לקחת, טייטום עם בעיית עברות ובוסטון בערב קליעה חלש.
    אמביד עדיין מקבל כדורים רחוק מהסל.
    השאלה אם יחליפו רק את בראון או ישנו משהו בסגל
    **
    יוטה נתנו שני משחקים אדירים, נראה אם יהיה לזה המשך

כתיבת תגובה

סגירת תפריט