ניתוח הטריידים עד כה/שמעון טבדי

ניתוח הטריידים עד כה/שמעון טבדי

אני מניח שהצונאמי הגדול כבר מאחורינו ונשאר גל גדול של קאווי שכבר יודע איפה ישחק ומושך את כולם כדי לקבל את התהילה סטייל הדסיז'ן 2010. נעזוב אותו בצד לרגע. שאר הקלפים נפלו ברובם.

פילדלפיה

אגיד לכם את האמת, לא יודע מה עובר על באטלר אבל לי זה מוזר שהוא החליט לפרוש מכדורסל ברמות הגבוהות. בגיל 30 הוא היה די בשיא והיו לו 3 שנים טובות בקנה לתת. לי זה נראה לגמרי סוג של פרישה, מה יש לעשות במיאמי? מקומות 7-8 ביום טוב? קבוצה גמורה! מה הוא יעשה שם? ישחק עם וויטסייד? אז לעונה אחת אולי הוא יקלע 25 נק' ויעשה את עצמו מתאמץ אבל אני לגמרי מריח אפקט כרמלו אנתוני משנה לשנה בחוזהו. אני חושב שמדובר בטעות נוראית של ריילי שהיה צריך להבין שבאטלר מחפש פרישה עם חבילת פנסיה נכבדת בסאות' ביץ'. כל דבר אחר שלא יגמר כמו כרמלו בניקס יפתיע אותי מאד.

אבל זה הדאגות של מיאמי, אז מה יגידו הדאגות של פילי? אל הורפורד בגיל 33 עשה עוקץ ב-60 שניות לאלטון בראנד עם חוזה מטורף של 109 מיליון דולר!! שחקן שמעולם לא היה בעילית, ילך וידעך מעונה לעונה. פילי הלכו על שנה אחת טובה שלו, כלומר העונה, בתקווה לנצל את הואקום שנוצר במזרח וזהו. ועל מי בונים בסיקסרס שיושיע בפלייאוף? על ג'וש ריצ'רדסון? שלא תבינו אותי – אני אוהב את ג'וש ותופס ממנו, אבל הוא לא מגן ברמה של באטלר ובטח שלא ברמתו בהתקפה. כמו כן, ניסיון העבר מלמד ששחקנים שהיו טובים ומגיעים לפילי הם 50% מיכולתם בקבוצתם הקודמת. תוסיפו לזה חוזה מקס לבן סימונס (מה הלחץ? ממי מפחדים שיחטוף להם את "העילוי", ואם הוא יפצע קשה? חכו לסוף העונה!), את ברט בראון שיצור פקק נוראי בצבע עם אמביד, הורפורד וסימונס (וגם בהגנה שני הראשונים לא יכולים לצאת לגארדים יותר מידי), את חוסר הקליעה והריווח בקבוצה, מה שיצור הנעת כדור אינסופית מיותרת ואיבודי כדור בפלייאוף מול קבוצות איכותיות יחסית. עד אז הם יחגגו על הניקס וההוקס בעונה הסדירה ששם אין הגנות באמת. אם תביטו טוב תקבלו מראה שחורה או כרוניקה של כישלון ידוע מראש.

המזל הגדול של פילי זה שהמזרח פשוט הופשט מנכסיו (פילי נחלשה אבל המזרח נחלש יותר). אם קאווי לא חוזר לקנדה נשארו קמבה ווקר, יאניס עם בלדסו, אינדיאנה החמודה וקיירי ארווינג שיוביל את הנטס לבדו לאבדון עד שדוראנט יחזור. בראון עוד עלול לצאת גאון, אבל חברים, אם פילי לא תיקח את המזרח השנה זה יהיה אחד הביזיונות הגדולים אי פעם. הם כ"כ הרבה יותר טובים מיתר הקבוצות שזה רק שלהם להפסיד ותזכרו את המילים שלי – ברט בראון יפסיד את זה כמו גדול. אליפות זה הדבר היחיד שעבורו השוד של ביג אל (שזכה לכינוי היום בהחלט) יראה כדאי.

גולדן סטייט

קווין דוראנט קבר עמוק את הלוחמים עם עזיבתו. מי שבונה על דיאנג'לו ראסל שיהפוך אותם לקונטנדרית יתבדה מהר מאד. זו תהיה קבוצה רכה עוד יותר סטייל פורטלנד כזה ובלי הגנה אפילו ברמה של פורטלנד עד שקליי לא יחזור. ללא צירוף שחקני הגנה סבירים אני מתקשה מאד לראות אותם עושים פלייאוף במערב. תוסיפו את העובדה שקרי, קליי ודריימונד רק יזדקנו והדעיכה תהיה לא יפה לעין. אני חושב שנראה העונה הרבה סבל שם. זוהי שקיעתה של האימפריה האימתנית עד שלפחות יאניס יגיע לשם אחרי שינוס מויסקונסין עם תום חוזהו. שלא תבינו לא נכון, GSW עשו מקסימום שיכלו במסגרת הנסיבות שנוצרו. אני די בטוח שדיאנג'לו ראסל לא מסיים שם 4 שנים.

מילווקי

אף פעם לא הבנתי מה היה הדחף לתת לאריק בלדסו הארכת חוזה באמצע העונה, מה הם חשבו? שהוא יפציץ בפלייאוף ויבקש 200 מיליון? על טעויות משלמים. ברוגדון שטוב מהותית מבלדסו ברח להם, גם מירוטיץ'. ללא קפיצה מטורפת ביכולת של מידלטון הבאקס הלכו צעד אחורה, למזלם במזרח של השנה זה עלול להתברר כלא נורא אבל לעתיד אני חותם לכם כאן כמו שאמרתי עונה שעברה, אין סיכוי שיאניס מחדש חוזה במילווקי, שום סיכוי. לפחות עשו איחוד יפה עם האחים לופז.

יוטה

למעט הנטס והלייקרס (עם קאווי או בלעדיו) הג'אז כנראה המנצחים הגדולים של הפרי אייג'נסי, הם באמת התחזקו, נעשו קשוחים יותר ואם דונובן מיצ'ל ייתן את הקפיצה המצופה זו קבוצה שהמילים גמר מערב לא יהיו גסות עבורה. אני עדיין חושב שכדאי להטריד את גובר אם יש משהו טוב יותר. הרבה גריט אנד גרינד הולך להיות במדינת המורמונים.

לייקרס

אנתוני דיוויס לבדו הופך אותם לקבוצה חזקה מאד, בטח בהשוואה לשחקני העונה הקודמת. יחד עם השיפור הצפוי של קוזמה, הלייקרס אמורים לדבר חזק. אם קאווי לא מגיע הם די נרדמו בשוק השחקנים והסגל שיקיף את הביג 3 יהיה בינוני ומטה, הם יצטרכו לגרד כל מיני שחקנים מביי אאוט, שחרורים, די ליג, יורוליג, כי כמעט כל השוק נסגר, אליפות לא תהיה שם במצב שכזה. לברון שם את כל הביצים בסל של קאווי. אני מודיע פה שאם הוא מביא את קאווי הוא ה-GM הכי גדול אי פעם ללא עוררין (גם היום הוא הכי גדול לדעתי אבל ניתן לערער) עם 3 סופר טימס שהוא יצר ב-10 שנים!! תארו לכם איך רונדו ינפח את מעמדו ו"גאונותו" שהוא יצטרך לבחור למסור לקאווי, לברון, קוזמה או דיוויס!! רונדו יהפוך לאולסטאר תוך יום. יותר מזה הלייקרס לא צריכים, הם יכולים להביא ספסל ישראלי וליישם חוק רוסי בספסל וזה עדיין יספיק.

קליפרס/טורונטו

אחת מהן או שתיהן יישארו בלי כלום, הן לא עשו כלום ומחכים למוצא פיו של קאווי שבטח כבר יודע מזמן איפה ישחק ומושך את הזמן (אוהב להיות במעמד של לברון). קאווי עושה מ-3 יוצא אחד ושתיהן יקוו שלברון לא יצליח לגנוב אותו. בלעדיו שחקני הקליפרס כנראה יהיו להשכרה בפברואר לקבוצות רציניות (בעיקר לו וויל, הארל ובברלי). בשחקני טורונטו לא נראה לי שמישהו רציני יגע למעט סיאקם ועליו טורונטו לדעתי לא יוותרו.

דטרויט

דרק רוז החתמה מצויינת, יפרח שם וייתן עונה לא פחות טובה מהאחרונה, הפיסטונס בהחלט ילחמו על מקומות 6-8.

סקרמנטו

קבוצה שתלך אחורה לטעמי, יותר מידי החתמות לא טובות. האריסון בארנס חוזה נוראי ומיותר לחלוטין. אין משהו שבוגדן בוגדנוביץ' לא יכול לעשות שהוא עושה. דדמון ב-40 מיליון גם סתם יקר, סנטר שלא קיים בהגנה וגם בהתקפה לא מי יודע מה. אריזה בהחלט יודע לעשות כסף, זה יאמר לזכותו אבל בגיל 35 לתת לו עוד שנתיים שהוא רק ילך וידעך בשבילך מה? קורי ג'וזף גם יקר מידי לטעמי אבל סביר. מה כל אלו יתנו להם? במקרה האופטימי מקומות 7-8. לטעמי החתמות מיותרות לחלוטין ואני לא רואה אותם בפלייאוף.

שארלוט

אין מנג'ר גרוע כמו MJ, טרי רוזיר ב-58 מיליון ל-3 שנים, אז סקרי טרי השיג את הברינקס שלו וישיג גם את המטרה שהיא המקום האחרון במזרח בתחרות עקובה מדם מול הקאבס והניקס הנהדרות.

פיניקס

רוביו החתמת אין ברירה וזה לא מה שיציל את הסאנס מתחרות על מקום 15 במערב, שמש לא תזרח במדבר.

ניקס

קומדיה שלא נגמרת. שימו לב דניס סמית רוצה להתפתח, להוביל ולהפוך לכוכב, בארט רוצה להתפתח, להוביל ולהפוך לכוכב, נוקס רוצה להתפתח, להוביל ולהפוך לכוכב ואם אין מספיק כדורים הם החתימו את ג'וליוס רנדל בחוזה עתק, שחקן שלא מסוגל להגן על קונוס, לעשות פיק אנד רול, וניפח סטטיסטיקות בקבוצות זבל כמו לייקרס של לפני שנתיים ופליקנס עונה שעברה, מסוג השחקנים ששום קבוצה רצינית לא רוצה אם זה לא במחיר מצחיק ונראה טוב בקבוצות ללא מטרות. אה, והוא גם צריך כדור לנפח מספרים. חשבתם ששם זה נגמר? תחשבו שוב, רג'י בולוק, עוד אחד מקורנט וניקיטה וכאלו שיש להם על 21 מיליון לשנתיים, רגע זה לא הכל, אנחנו הולכים מרגע לדודלי, שימו לב – בובי פורטיס עם 31 מיליון דולר לשנתיים!!! יש אנשים עם מזל של ברינקס (איזייה תומאס מזיל דמעה). אני לא ארחיב על טאג' גיבסון שהוא שחקן שאני מאד אוהב, לוחם ללא חת ושווה את 10 המיליון לעונה אבל לא בניקס, מה הוא ייתן לניקס?? הוא לא יישאר שם עד סוף העונה ובטח יעבור לקבוצה רצינית בהמשך. אני בכלל לא מדבר על האופי בחדר ההלבשה שאולי הוא הכי גרוע מכל קבוצות הליגה, פייזדייל תכין את התרופות! הקינוח הוא שאחרי כל זה דולן אמר את המשפט "אני לא מחתים נכים בקבוצה שלי", אין כמו הניקס.

נטס

אני אגיד לכם מי שמח היום? אחי שגר בניו יורק, הוא לא מבין כ"כ NBA אבל רצה לעשות מנוי לאחת מהקבוצות, המלצתי לו לא להתקרב העונה אבל עכשיו אמרתי לו שמעונה הבאה הוא יכול (בכל זאת דוראנט לא יהיה העונה). הם המנצחים הגדולים של הפרי אייג'נסי על הנייר. אני אישית לא חושב שהם ייקחו אליפות אבל במצב שהמזרח יהיה עוד שנה הם יהיו הפייבוריטים ובגמר צריך כולה לנצח רק סדרה אחת, משהו שדוראנט וקיירי יכולים לעקוץ. בלי תגבור רציני אני לא רואה שם שושלת או קרוב לזה האמת. לבארט ודינווידי לדעתי ילכו אחורה ויפגעו מהגעת קיירי. אין הגנה שם, הולכת להיות המון עבודה למאמנים.

ניו אורלינס

נראית סקסית וחמודה ועשתה ניתוחים במקומות הנכונים אבל אין לקבוצה הגנה, למעט רדיק אין קליעה והשאלה היא האם כולם כשירים מנטלית לשרת את "הראשון לציון". הולידיי, רדיק, אינגראהם, ציון, פייבורס נראה לא רע בצד ההתקפי של הראן אנד גאן (זו חמישיית מאני טיים לדעתי שתהיה-בלי לונזו למרות שלונזו יפתח במקום רדיק בחמישייה). תחושת הבטן שלי צופה כישלון, פלייאוף לא יהיה שם ולדעתי יסיימו 11-13. מהמר גם שהולידיי יוטרד בפברואר או קיץ הבא.

מאבס

קיובן בונה קבוצה על טהרת הגזע הלבן אבל אחלה קבוצה. דראגיץ' זו תוספת נפלאה לרכז מחליף או בחמישייה לצד לוקה, הביאו כבר גביע אירופה יחד, שניהם חכמים, קולעים נהדר ויודעים להניע את המשחק. קלי אוליניק הוא לוחם נהדר שכדאי לכל קבוצה להחזיק ועונה שעברה התחיל להמטיר אפילו שלשות וסלים ככה שזה נהדר בעמדת ה-PF. לוקה, דראגיץ', הארדווי, אוליניק ופורזיניגיס נראה טוב אבל יש שם בעיית הגנה קשה ומי אם לא קרלייל יודע למצוא פתרונות. המאבס יאבקו על הפלייאוף אבל לא יגיעו לארץ המובטחת לטעמי.

 

*הכל כמובן תחת ההנחה של הסגלים הנוכחיים

לפוסט הזה יש 91 תגובות

  1. תודה רבה שמעון על מעט סדר בבאלגן החולני הזה.
    – מסכים עם כל מילה על באטלר- בהחלט נראה כמו כרמלו הבא.
    .
    -לא ברור לי איך יסתדרו עם הורפורד השנה(לא חושב כרגע יותר רחוק מזה)…אבל כפי שאמרת כל אחת מה5 הראשונות במזפח נחלשה (טורונטו- תלוי בFUN GUY)…אם כבר חשבתי שסוףסוף יהיה טיפה איזון בליגה, הנה הגלגל טס ברוורס…וכמובן שלא נראה פלייאוף 1-16…עצוב..
    .
    -קשה לעכל שעידן גולדן סטייט נגמר…חבל..
    .
    -מבאס שדרק רוז עבר לדטרויט..רציתי לראות אותו משחק בקבוצה קצת פחות מחורבנת..
    .
    -יוטה בהחלט מרעננת
    .
    -אצל הניקס לא היית צריך לכתוב כלום- פשוט לא ייאמן מה שהיה ב24 שעות…אין מילים.
    .
    -פיניקס עד כדי כך רועים שאין להם תקווה?!

    1. אי אפשר לנשום..
      איפה ההגיון?!?!?!?!?!??!??!
      הם העיפו גם את טרנר גם את אמינו ועכשיו גם את הארקלס…וגם קרי עזב..
      מי צריך את וויטסאייד כשיש את נורקיץ'?! היו צריכים לחפש מישהו יותר נורמלי עד שהפצוע יחזור..

      1. לא יודע מה החוזים של לאונרד והארקלס, אבל של וויסייד זה חוזה לעונה אחת שלאחר מכן יורד מהספרים (ויש אפשרות לטרייד נוסף עליו בהמשך העונה).
        עמדת ה-SF מתפנה עבור רודני הוד. קו אחורי של לילארד-מקולום-הוד… צפי לערבי שיא של הגארדים היריבים.

  2. יש לי הרבה דברים להגיד על באטלר. המון. כבר כתבתי הרבה יותר מדי עליו. ואז הוספתי עוד אש למדורה. אבל לפחות אפשר להגיד שמאחוריהם בדרך כלל עמדה אינטנסיביות רצחנית, לפעמים יותר מדי מילולית. אז עכשיו אחרי המעבר שלו לקבוצה שמתגאה בכך שהיא דורשת מהשחקנים שלה להתאמץ יותר מכל קבוצה אחרת – ככה הוא החליט לפרוש?

  3. אל הורפורד החתמה מצויינת לפילדלפיה. הוא לא ייצטרך להיאבק ברוב המשחק עם מספרי 5, מה שיאפשר לו לשרוף פחות אנרגיה ולהביא אף יותר לידי ביטוי את ההיבטים החזקים שלו משני צידי המגרש. כך גם יוכל לפרוס את המשחק ברמות הגבוהות על פני שנים רבות יותר.
    בתוספת טוביאס האריס, פילדלפיה הם המנצחים הגדולים של הפרי-איג'נסי עם אפשרות לבונוס בסוף העונה.
    פילדלפיה יכולים לשחק סמול-בול עם 5 גבוהים! 🙂

  4. אני חושב שפילי התחזקה אבל יש לי תיאוריה מ 2015 מאותה אטלאנטה שקואץ באד גף טיג קורבר קארול מילסאפ והורפורד לא יכולים לזכות באליפות אפילו אם ישחקו בקבוצה אחת עם דוראנט לברון וקוואי.
    אפילו קורבר הגיע לקאבס רק בעונה שאחרי האליפות

  5. הורפורד בסיקסרס. נתחיל החלק הקל –
    כן, הורפורד כבר לא ילד. בהחלט סביר להניח שבעוד שנתיים החוזה יהיה לא משהו (יחסית למה שהורפוד ייתן).
    אבל –
    השאלה שצריכה להישאל היא שאלה פשוטה למדי –
    מתי הייתה הפעם האחרונה שהסיקסרס היו בעמדה להתחזק מספיק בשביל להפוך לקונטנדרית?
    מי שענה "קיץ 82'", צדק.
    אז הסיקסרס הלכו "אול אין", וזה הסתיים באליפות היסטורית.
    .
    הכל פתוח. אין מעצמת על כמו גולדן סטייט של 5 השנים האחרונות.
    אז לוותר על הסיכוי ללכת עד הסוף בגלל השנתיים האחרונות של החוזה?
    (ועל הדרך לפרק מאחת היריבות הגדולות את אחד מנכסיה החשובים ביותר)
    אין בכלל שאלה –
    ההחלטה נכונה.
    .
    כן, אני יודע. הורפורד לא יהיה מעומד ל-"אול שמעון – רובין". הוא לא נוצץ כמו ג'ימי. הוא לא סופר סקורר כמו ווסטברוק.
    אבל אם לרגע בוחרים להסיר את ה-"נוצצים", ולבחון את הורפורד כדורסלנית נטו –
    לבחון את התועלת שהוא הציג בעונה שעברה,
    לבחון את מידת ההתאמה שלו לסיקסרס,
    אז מקבלים תמונה אחרת –
    "אול שמעון – רובין" אולי טוב להיילייטס. אבל הורפורד טוב לניצחונות.
    .
    ניכנס לפרטים הקטנים (והחשובים) –
    קודם כל, ההתקפה.
    הורפורד שיחק ב-50% מהדקות של הסלטיקס בשנה שעברה. מכל שחקני הסלטיקס, אם זה קיירי "הנשק ההתקפי המושלם", אם זה טייטום "אני עוד רגע אולסטאר",
    זה דווקא הורפורד שהיה הקריטי ביותר להצלחת התקפת הקבוצה. כאשר הוא על הפרקט, התקפת הקבוצה שווה 115 נק' ב-100 פוזשנים.
    כאשר הוא על הספסל? הקבוצה קולעת 4.4 נק' פחות. נתון ה-115 נק' של הורפורד? זה הנתון הגבוה בקבוצה.
    כאשר הוא על הפרקט, בוסטון קלעו ב-55.7% אפקטיבי נהדרים. כאשר הוא על הספסל? המספר צונח ל-51.3% (נמוך מהממוצע בליגה שעומד על 52.5% אפקטיבי). שוב, גם נתון האחוז האפקטיבי של הקבוצה כאשר הורפורד על הפרקט, הוא הגבוה בקבוצה.
    נמשיך.
    השפעה קבוצתית זה סבבה. אבל בסיקסרס הוא צריך לכסות חורים לא קטנים שנוצרו בגלל העזיבה של באטלר ורדיק.
    אז נתחיל במה שפחות צפוי (לשחקן שמשחק בעמדת הסנטר), אבל קריטי בכדורסל של ימינו –
    הקליעה מבחוץ.
    השנה בפלייאוף, הורפורד קלע 2 שלשות במשחק. הוא קלע אותן ב-40%
    אפשר לחשוב שזו הבלחה,
    אבל בשנתיים האחרונות הוא קולע 39% מהשלוש. זה לא מקרי. זה שחקן עם יד נהדרת.
    זה גם אומר שהוא תפור לתפקיד של הגבוה השני שמרווח לאמביד את המשחק. יכולת הנעת הכדור מהמרפק לצד יכולת הקליעה, הופכים אותו לנשק התקפי שמאפשר לאמביד לתפוס מקום בצבע, ועדיין להיות אפקטיבי. הורפורד לא זקוק לכדור ביד (ע"ע באטלר) בשביל לתרום לקבוצתו.
    .
    נמשיך. ההגנה.
    עקב אכילס של הסיקסרס בעונה שעברה היו הדקות של אמביד על הספסל. ההגנה של הקבוצה צנחה ב-5 נקודות (עבור כל 100 פוזשנים) בלעדיו. וכאשר עומס הדקות גדל,
    היעילות של אמביד צנחה פלאים.
    ב-3 הרבעים הראשונים, הסיקסרס בעונה שעברה היו הגנה טופ 10 בליגה. ברבע האחרון?
    הם מוקמו במקום ה-23.
    כאן נכנס הורפורד לתמונה. כן, הוא יכול לשחק לצדו של אמביד. אבל הוא גם יכול לשחק כסנטר, ובכך למנוע את הקריסה של הגנת הסיקסרס. הורפורד הוא אחד מהמגנים הטובים בליגה, גם בגילו "המתקדם" (להזכיר – ב-18' הוא נבחר לחמישיית ההגנה השנייה).
    המשמעות היא שהלחץ שעל אמביד מצטמצם פלאים, ואותה קבוצה שקרטעה ברבעים האחרונים במשחקים בהם עומס הדקות על אמביד היה גדול, תוכל לעלות עם הרכב חזק יותר, רענן יותר.
    .
    לא רק הורפורד הוא הסיפור של הלילה.
    המעבר של באטלר משמעותי לא פחות.
    הסיקסרס זכו בפיס, כאשר התברר שהם לא מאבדים את באטלר תמורת כלום, אלא מצליחים לעשות סיין אנד טרייד עבורו.
    זה הביא לקבוצה את ג'וש ריצ'רדסון.
    ריצ'רדסון לא יודע ליצור לעצמו מצבים כמו באטלר (יודע, אבל ברמה פחות גבוהה),
    ובטוח שהוא פחות מיומן כמנהל משחק (תפקיד שהוא חלק משמעותי במשחקו של באטלר).
    אני לא בטוח שזה כל כך רע –
    באטלר היה זקוק לכדור ביד. זה הפך את סימונס למיותר, היות ומדובר על שחקן ללא איום מבחוץ, מה שלא מאפשר לו להיות יעיל אוף דה בול.
    ריצ'רדסון, הוא לא זקוק לכדור כמו באטלר. הוא גם לא יהיה בעיה בחדר ההלבשה אם המשחק לא יתנהל כפי שהוא דורש.
    זה אומר שלסימונס שוב יהיה מקום לפרוח, ושאמביד שוב יהיה מקום בצבע.
    רוצ'רדסון, דרך אגב, קולע טוב יותר מבאטלר מה-3, מה שהופך אותו למתאים יותר לשחק אוף דה בול.
    .
    השורה התחתונה –
    אולי הסיקסרס לא התחזקו ב-"אול שמעון-רובינים", אבל הם התחזקו.
    הניחוש שלי?
    דומה לניחוש שכתבתי על טורונטו בשנה שעברה, רגע אחרי הטרייד עבור קאוויי –
    זו המעומדת שלי לייצג את המזרח בפיינלס.
    .
    תודה, שמעון.

    1. הורפורד שחקן אדיר שאני מאד אוהב ומאד מעריך אבל הוא בן 33 וזה עוקץ. כמובן שאם יהיה אליפות היה שווה אבל אני מאמין שאת הצוות האוסטרלי קשה מאד להכניע. הלוואי שאטעה ויהיה טבעת אני אעקוב בכל מקרה. לוקח את הורפורד בכל יום על דריימונד אגב. אם הורפורד היה בן 30 הייתי אומר לך אחלה החתמה.

    2. גיא יוסטון הלכו אולאין לפני שנתיים על כל דוגמה כמו טורנטו יש 10 שנכשלוגם פורטלנד… אני אוהב מאוד אל הורפורד הוויתור על רדיק קריטי לדעתי, מי יקבור שם את ה3 , להציג את הורפורד ששחקן שקובר 40% שהן בעיקר קטש אנד שוט ללא שומר שהוא לא מסוגל לנוע כצלף זה חוטא לאמת, אני לא מדבר בכלל על הגרוויטי (מתי הורפורד קלע 3 מטר מקו ה3 ולא שהוא צמוד לקו). בסוף לפילי אין אף צלף יציב וראינו כמה זה עובד בכדורסל של היום

      1. 2 שלשות למשחק בפלייאוף. לא חצי שלשה.
        2 שלשות.
        .
        לעניין –
        הוא לא נכנס לתפקיד הקלע. זה לא תפקידו. הוא ישחק PF או סנטר כאשר אמביד על הספסל.
        את המונח "סטראצ' 4", אתה מכיר? זה מה שהם צריכים לדעת לעשות –
        לקלוע שלשות בקאצ' אנד שוט.

        1. גיא נגד מי נגד הקבוצה שמאפשרת שלושות כמו של מילווקי?, על פילי הצעירה של עונה קודמת, PF ליד אמביד סימונס וריצארדסון שגם לו אין קליעה יציבה גוד לק, וראינו כבר שהוא לא מסוגל להתמודד עם סנטרים פילי ללא רדיק לקחו צעד רציני אחורה

          1. ברוך,
            לא ברור לי הוויכוח. הורפורד קולע בשנתיים האחרונות 1.2 שלשות למשחק ב-39% מהשלוש. נתון נהדר, גם עבור סטראצ' 4 במשרה מלאה (הורפורד תפקד כסנטר בסלטיקס).
            .
            רדיק?
            במילה אחת –
            אוברייטד. כן, הוא קלע נפלא. וזהו. אתה יודע מה ההבדל בין התקפת הסיקסרס אתו לבין התקפת הסיקסרס בלעדיו, בשנה שעברה?
            (שיחק ב-60% מהדקות של הסיקסרס בעונה שעברה)
            0.2 נקודות. זהו.

    3. אחלה ניתוח גיא. תוסיף את נושא האופי החיובי של הורפורד ושוב את העובדה שהוא לא צריך כדור ביד ויעשה גם את הדברים הקטנים וכל זה מעיד שהוא ישתלב טוב בפילי. מה שכן, פילי חייבת למלא את הספסל ברולפליירים טובים ובעיקר ברכז מחליף נורמלי רצוי עם קליעה מבחוץ ו-ווינגים. זה עקב האכילס העיקרי שלה

  6. אחלה פוסט שמעון,
    אני קצת מאוכזב מדוראנט.
    נכון – מעולם לא קיבלו אותו בגולדן סטייט, הוא תמיד היה בן חורג. הקהל המשיך לנהות אחרי הבן המועדף והג'וגו-בוניטה, גרין (ואמא שלו) העליב אותו בחדר ההלבשה ואפילו סטיב קר העביר לו זובור בשידור חי (ביוסטון). היחידים שחיבקו אותו באמת היו הפרונט-אופיס, והם ידעו למה – דוראנט היה השושלת, בלעדיו הם הפסידו 2 מתוך 3, איתו הם טיילו לריפיט קטלני. כאמור – את האוהדים זה לא עניין.
    אבל – היה לו קשה באוק' סיטי, הוא התייאש מראסל, ועזב מועדון שהיה לו בית. עכשיו, כשהלך התריפיט – הוא התייאש מהיחס בגולדן סטייט, אולי נבהל קצת מלברון וקאוואי – ועזב עוד מועדון שהיה אמור להיות לו בית.
    יכול להיות שהוא כבר לא מחפש בית, אולי התייאש גם מזה, בוואלה מדווחים שהוא ציפה לקשור קשרי חברות עם סטף (כתבתי על זה כאן מזמן) אבל זה לא קרה ברמה לה ציפה; אולי הוא מאמין שברוקלין תהיה הבית שלו, שם אין בנים מועדפים וגם אין ראסל-ווסטברוקים, שם הוא משחק עם חברים שהוא באמת בחר (דיאנדרה).
    אם קובי ניסה כל חייו לחקות את מייקל (חפשו סרטונים ביו-טיוב), נראה לי שדוראנט מנסה לחקות את לברון. אמנם הוא לא חוזר לאוק' סיטי, אבל המעבר לחוף השני, לחיים חדשים, לאי-ודאות בקונפרנס שבצד האפל של הירח – מזכיר את המהלך של לברון.
    קשה לדעת מה מניע את דוראנט, קטונתי מלנחש, הוא מורכב מדי, חבל לי שלא הצליח למצוא מקום עם אנשים איכותיים שמתאימים לו – סטף וקליי – שאולי טעו קצת בגישה אליו, אבל עדיין הם המעולים ביותר – וחבל לי שהפך את עצמו למעיין שכיר חרב, קבלן תוצאות, זאב בודד.
    .
    מה זה אומר לגבי? אורזים!
    51% נשארים אמנם במיד-ווסט, אבל 49% עוברים לתפוח הגדול. אני מאמין שדוראנט יפציע בפלייאוף.

    1. בעיה לעודד את דוראנט כשקיירי שם, אבל ניתן לו את ההזדמנות העונה להראות שהבעיות בבוסטון לא היו רק באשמתו

    2. האמת הסימנים המקדימים לדוראנט היו שם. הוא התנהג כמו קיירי אבל בעוד שקיירי ידעתי שיעזוב חשבתי דוראנט יעקוץ עוד עונה ואז ילך מהלוחמים. הלוחמים לא ליקקו לו מספיק זה התחיל בהשפלה הפומבית של קר מול יוסטון בפסק זמן ובטח היו עוד דברים ונגר פח כמו דריימונד פתח עליו פה שקובי ומייקל היו דואגים להשפיל אותו יום אחרי יום באימונים גם לברון אגב השפיל נון סטופ את וויטרס שפתח עליו באימונים אבל דוראנט מופנם ושקט הוא כמו הסייבורג באופי וצמא להכרה ואין לו הערכה כל הקריירה הוא עשה טעות עצומה שעזב את okc כולם מזלזלים בו ובצדק. היה לו שם קבוצה לאליפות ועל טעויות משלמים.
      מה שאני לא הבנתי עד היום אם הוא ידע שהוא לא ממשיך למה לעזאזל הוא נכנס לגיים 5 לשחק??? לדעתי כי הוא רצה להראות כמה הוא השושלת וכמה הם צריכים אותו אגו נטו. אני לא מוצא הסבר אחר.
      והוא ידע שהוא לא ממשיך כמו שלברון ידע שהוא לא ממשיך בהיט ובקאבס וכמו שקיירי ידע וכמו שקאווי יודע. הסימנים שלהם שם הם שותקים לא מדברים ולא מבטיחים הישארות לכן אתה יודע שהם בחוץ. גם קאווי בחוץ מטורנטו שלא יהיו אשליות השקט הזה הוא לא. מי שנשאר לא מתנהג ככה אלא אומר אני נשאר.
      דוראנט ניסה לחקות את לברון בהכל בדיוק כמו שאמרת רק שהוא לא פוליטיקאי ומניפולטור ותאגיד וכריזמטי כמו לברון אין לו את האופי הלברוני והוא נכנס לנעליים גדולות. אין לו מכונת יחסי ציבור שכל היום יפמפמו שהוא עם גורדן בדיוק וראשמור ושטויות לברון עם הנרטיב הזה 15 שנה יום יום מכונת יחסי ציבור עד ששתל לאנשים בראש. לדוראנט אין כזה דבר

      1. + 100
        כל מילה, מוסיף שתי היערות
        1. הוא נכנס לגיים 5 כי שחקן פצוע תמיד רוצה לשחק, זה כל כך פשוט, הוא הרגיש שהוא יכול ובאמת הצליח, הטעות הייתה שהוא נסחף – שיחק יותר מדי דקות וניסה ללכת על סיאקם, במקום לעמוד ולקלוע, ולתת לספלאש לעשות את הריצות. את הפציעה "הבאה" תמיד נוטים להדחיק. הוא הבין שאם הוא לא משחק אז הלכה האליפות ולא תאמין – אבל הוא היה קשור לקבוצה ורצה לנצח בשביל עצמו ובשביל החברים – כמו בשכונה, זה די פשוט. מעבר לזה – הוא לא היה יכול לחיות עם ההשלכות האפשריות אם לא ישחק (כתבו על זה בוואלה): אם ייקחו אליפות בלעדיו, בעייתי; אם יפסידו והוא לא ניסה לשחק – בעייתי, תמיד יחיה עם סימני השאלה.
        2. לגבי לברון – אתה צודק באלף אחוז – שמע דבר הזוי – יש רק תואר אחד שאין לקיידי ויש ללברון, סטף, ואפילו יאניס – השחקן שבוחר באולסטאר! אין לזלזל בזה, זאת בחירת הקהל וזה אולי התואר האישי הכי גדול אחרי ה-MVP. לדעתי קיידי מתוסכל מזה שאין לו את זה, ולא הייתי שולל מעבר למזרח ולו רק בשביל שיהיה לו צ'אנס לתואר הזה. במערב – עם לברון וסטף – אין לו סיכוי.
        2.

  7. אני עדיין לא מאמין שהבאקס לא השאירו את ברוגדון. אני לא מאמין שהפייסרס הם אלה שחטפו אותו . אם היו יודעים בליגה שהבאקס לא מתכוונים להשוות את ההצעות עליו הרבה קבוצות היו עפות עליו.

    1. ההתנהלות של מילווקי החל מהחוזה של בלדסו (עד שגיא יסביר כמה הם עשו בשכל) – טמטום ברמה שלא תיאמן. ירדו ממועמדת מס' 1 במזרח וחזקה לאליפות לקבוצה שצריכה הרבה דם יזע ומזל בשביל להגיע לגמר

      1. עוד לפני הפרי אייג'נסי קראתי שיש חשש אמיתי שהפציעה של ברוגדון העונה היא מהסוג שחוזר על עצמו (גיא?).

      2. החוזה של בלדסאו לא קשור. הסיבה שברוגדון לא במילווקי היא שהם לא רצו להיות קבוצה משלמת מס.
        מה שלמעשה הופך את החוזה של מידלטון לזה ש-"דחף" את ברוגדון החוצה מהקבוצה.

        1. וזה הסיבה שיאניס יעזוב עוד שנתיים, המצב היום שללא לשלם מס אי אפשר להיות קוטנדרית, עצוב לי שהם לא למדו מאוקלהומה 2012

          1. גם אותי הם אכזבו.
            החוזה של בלדסאו, לאור כל שהתרחש בלילה האחרון, הוא חוזה לא רע בכלל.
            כמובן שאין לי ויכוח עם הטענה שברוגדון > בלדסאו.

  8. דוראנט לא קבר אף אחד, בטח לא את הלוחמים.
    הטור שלך מוטה שמעון, ציר ההזדקנות שאתה מתווה הוא מהיר ומוטה מעמדותיך.
    הלוחמים היו חזקים לפני דוראנט ויהיו חזקים לפניו.
    ללוחמים יש אליפות ללא דוראנט, לדוראנט אין אליפויות ללא הלוחמים. חובת ההוכחה חלה עליו לא פחות ואף יותר משעל הלוחמים.
    נכון, העונה הבאה אבודה, אני מקווה שהלוחמים יבינו זאת ויאפשרו לקרי לנוח במקום לשחוק אותו; כשתומפסון יחזור בוב מאיירס ישפר עמדות לקראת העונה שלאחר העונה האבודה הנוכחית.
    נכון, ככל הנראה הלוחמים לא ישלטו בליגה כבעבר, אבל היא בהחלט תהיה אחת משלוש או ארבע הקונטנדריות ביותר בליגה.
    אני מתרשם שקרי יסיים את הקריירה עם יותר טבעות אליפות משל דוראנט.

    1. חבל שקרי ודוראנט נפרדו בצורה כזו, אחרי פציעה והפסד, מבאס.
      הם התאימו מבחינה איכותית כבני אדם, בוודאי שמבחינת כדורסל, אבל כנראה הבסיס לחברות היה שונה מדי. קרי גדול כנסיך, דוראנט בשכונות של וושינגטון.

      1. מבחינת כדורסל לא התאימו בכלל.
        קרי נציג הכדורסל המודרני – מסירות, תנועה ללא כדור, חכמה, קבוצתיות, השלם הגדול מסך חלקיו.
        דוראנט – אחד מיני רבים המייצגים כדורסל פרמיטיבי המבוסס על בידודים וכוח.

        1. מאיפה הבאת את השטויות האלה? ממתי תנועה בלי כדור=מודרני ודוראנט שחקן פרימיטיבי של כוח? בוא תנסה מכונה התקפית שפשוט לא אפשרי לעצור. לעומת זאת בוודאי ששחקן מדהים כמו סטף שמבסס את רוב האיום שלו על שלשות ממסירה או כדרור ינוע יותר אבל זה ממש לא תיוג נכון, בטח לא לשחקן קלאסי כמו דוראנט עם גובה, חדירה ויד מבחוץ you name it

        2. "אחד מיני רבים המייצגים כדורסל פרמיטיבי המבוסס על בידודים וכוח" בלי האחד הזה לסטף הייתה טבעת אחת על היד וגם היא בזכות איגודלה

  9. תודה שמעון
    מסכים עם הרוב הגדול
    כמה דברים שאני רואה אחרת: סקרמנטו וגם פניקס עשו כמה חיזוקים נקודתיים טובים, הם יהיו קבוצות יותר טובות, ועדיין יכול להיות שיהיו מדורגות אותו דבר כי כל המערב במגמת שיפור.
    פילי לא יגיעו לגמר הכללי, אולי לגמר אזורי. הם ישתנמכו בפלייאוף ביחס לעונה הרגילה

    1. על פילי אנחנו מסכימים
      **
      לגבי גולדן, מאמין שהם לא אמרו את המילה האחרונה לשנים הקרובות, ימצאו את הדרך

  10. רק אני חושב על כך שהסיבה היחידה שקוואי לא הכריז היא שהוא לא רוצה לחזק את הלייקרס ? כי הוא כמובן יחתום בקליפרס !!!
    הסבר קוואי מאמין שעם הלייקרס הזו הוא מסוגל להתמודד אבל אם היו מביאים עוד שחקנים (למשל ראסל) זה כבר היה מסובך הוא לא מכריז היא (לייקרס) ממתינה לו לשווא …אוטטו כל השחקנים המשמעותיים הולכים ואז הוא יכריז קליפרס.

  11. שמעון אני אגב חושב שיותר מדי מהר הספדת את מילווקי.
    לדעתי היא תהיה הטובה במזרח נכון איבדו שחקן חשוב לאינדיאנה ועדיין כל יתר העמדות מאוישות
    עם טרייד סביר אחד גם במחיר ויתור על בחירות עתידיות הם לגמרי שם ובכלל יש ליווני עוד מקום להתקדמות בטח בכל הקשור לצבירת ניסיון בפליאוף ולהזכיר כבר העונה הם היו במרחק נקודה בודדת מ 0-3 על טורונטו .
    היא כרגע הפייבוריטית הגדולה שלי לאליפות המזרח .
    רק אחריה פילי וטורונטו שנמצאת כאן עד אשר קוואי יילך .

  12. תודה רבה שמעון, אחלה פוסט.
    .
    עכשיו לשני החורים השחורים של היומיים האחרונים – הספרס אוקלהומה:
    .
    הספרס – למה למען השם נתנו לרודי גיי 32 לשנתיים? שחקן מבוגר ופציע, הרי זה סיפור גאסול 2. בנוסף, החתמנו המון גארדים צעירים וארוכים ולפחות חלקם יצטרכו לשחק קצת כמספר שלוש או בהרכב של שלושה גארדים אם תרצו, להביא את גיי ואת קארול אומר לקחת להם דקות חשובות. ואם כבר יש את קארול ב-12 לשנתיים בוודאי שאפשר לוותר על גיי. אחד מהם מספיק ועדיף הזול מביניהם. הערך היחיד שאני יכול לחשוב עליו הוא ששניהם יהפכו לחוזים נגמרים כבר בשנה הבאה ואפשר יהיה להטריד עבור משהו יותר טוב ובעיקר יותר צעיר.
    .
    היו שמועות על טרייד על ברטאנס, נראה לי נכון מאד לעתיד, יאללה לבצע.
    .
    הבנתי, כבר לא נטריד את דרוזן, למה שוב להזכיר לי את זה? לא מספיק סבלנו? אני מוכן לתת שבועיים שירות מילואים בסאן אנטוניו לשמור שהוא לא יוצא מהאולם לפני שזרק 400 שלשות ביום. מוותר גם על חמש דקות מנוחה כל שעה עגולה. נסתדר.
    .
    אוקלהומה – החתימו את נואל והביאו את מוסקלה. לדעתי זה אומר טרייד על סטיבן אדמס. כמובן טעות, הרי הבעיה לא שם, ואוקלהומה היא "הקבוצה של סטיבן אדמס" (c) קפטן ביפהארט, אבל נראה לי שזה הכוון. מה שכן, זה לא קרה, האם עוד יקרה לפני תחילת העונה? אם כן, לאן? לדעתי מתאים לבוסטון ואין להם גבוהים, אבל עבור מי? אולי לספרס? (עבור פולטל אחד מהפורוורדים הזקנים ?). פרסטי, כרגיל, יעשה משהו, וכרגיל לא יאחוז את השור בקרניו..
    .
    ואחרי כל ההחלטות, החוזים והסכומים, אם אני צריך לבחור את האיש שהרוויח הכי הרבה מכל מה שקרה כאן בחצי שנה האחרונה הסיגר הולך לאטריה הלטבית – שחקן צעיר ופצוע בניקס קיבל 158 מיליון דולר כדי לשחק עם דונציץ' בדאלאס. אם יש אלוהים הוא אוהב את זינגר, אין הסבר אחר.

  13. מסכים עם הניתוח שלך.ממש יפה!! לגבי באטלר- כל מילה בסלע אבל אני חושב שמה שקרה זה שפילי (בצדק!) לא רצו לשלם לו את מה שדרש…

    הדבר העיקרי שאני לא מסכים אתך לגביו הןא קוואי. הוא ממש אבל ממש לא מחפש להרגיש לברון או חשוב. הוא פשוט לא החליט סופית והוא מחכה עדיים לראות איך מתעצבןת הקבוצות לפני שיחליט. אל תשכח שאנחנו לא יודעים מה קורה מאחורי הקלעים ומה השיח בינו ליתר הקבוצות. מה שבטוח… שהסיכויים שישאר בטורונטו צנחו כשהם לא עשו כלום כדי להתחזק. וכל שחקני החמישיה רק מזדקנים בייחוד גאסול ולאורי

    1. יש דיווח שהוא שוקל לחתום בטורונטו לעונה אחת, לא יודע עד כמה הדברים האלה אמינים אבל נשמע כמו אפשרות הגיונית

  14. לגבי ג'ימי באטלר , האמת מתחילה לצאת לאור , אל הורפורד הסכים לחתום כבר לפני שבועיים , מייד אחר כך פילי הציעה לבאטלר חוזה מקס 5 שנים 190 מליון דולר וג'ימי פשוט אמר להם שהוא לא מעונין ומעדיף לקבל פחות כסף ולחתום במיאמי.

    1. מה שפילי רצו לעשות זה חמישיה של אמביד,הורפורד,באטלר רדיק וסימונס
      ברגע שג'ימי אמר לא הם עברו ל PLAN B

      1. אני לא יודע למה בוודאות , אני חושב שהוא פשוט רוצה להיות השחקן הכי טוב בקבוצה,שכולם יעשו מה שהוא אומר והוא הכוכב הבלתי מעורער
        שזה טוב ויפה אבל אליפות בחיים לא תיקח כשג'ימי באטלר הוא השחקן הכי טוב שלך

        1. היה לי ויכוח ארוך בנושא כאן עם מישהו שטען שהוא יעבור לאיפה שיתנו לו את החוזה מקס ל-5 שנים ושמינסוטה לא רצו לשלם לו (לא יודע על סמך מה הוא קבע את זה). יכול להיות שהוא באמת מחפש שליטה.

      2. אני לא מבין את הבחור. הפך עולמות כדי לעזוב את מינסוטה. הסכים למיטב הבנתי לעבור לפילי, תוך כמה זמן הוא יתפוצץ במיאמי?

        1. אני גם הייתי בטוח שהוא ילך על הכסף ועל הסיכוי היותר גדול לאליפות , אין לי מושג למה הוא החליט מיאמי,
          אולי בגלל שוויד חבר טוב שלו , אולי בא לו בטן גב כל היום בלי לחץ

          1. מסכים עם טראסט וגם שמעון.
            התכוונתי לכתוב עליו במקבילית המוחות והתעצלתי.
            לדעתי הוא גנגסטה שרוצה להיות זה שהכל יישק בדברו ולהיות "האיש" היחיד.
            בנוסף הוא אוהב את החיים הטובים.
            בנוסף הוא חבר של וייד ושמוק אף גדול ממנו ורוצה להיות ממשיכו במיאמי.
            בנוסף מיאמי של השנים האחרונות היא קבוצה של לוחמים ופייטרים עם מעט כישרון וזה מתאים לו בול.
            בנוסף מיאמי משוועים לכוכב שיהיה הפנים שלהם אחרי וייד וסקורר.
            הכל מתאים בול.
            ברגע רועי כתב על האפשרות ירד לי האסימון.

          1. הם חשבו שיש להם סיכוי לקחת אליפות , זה לא שהם לא אוהבים את האריס , הם פשוט חשבו ובצדק לדעתי שבאטלר והורפורד זה יותר טוב מהאריס והורפורד , הם רצו לתת פוש בשנתיים הקרובות כשבאטלר והורפורד עדיין ביכולת טובה , הם עדיין ינסו לעשות את זה אבל לשנתיים הקרובות היה להם יותר סיכוי עם באטלר והורפורד

          2. באטלר רוצה בטן גב, שחקן שרוצה רק לנצח הולך לקבוצה בלי שאיפות או סיכוי אליפות , בעיר הטובה מכולם שיש בא דוגמניות בביקיני בלי הפסקה ומסיבות פסיכיות, באטלר רוצה להנות ואמת אני מסכים איתו אם הייתי צעיר מיליונר הייתי הולך לגור במיאמי גם.

          3. שחקן שרוצה להתחרות על טבעת לא עוזב קונטנדרית ומוותר על כסף. אולי כל העומס משנים עברו עייף את באטלר אז הוא בא לפנסיה למקום שבו הוא יעשה מה שבא לו כמה שבא לו עם 0 הישגים או סיכוי למשהו אלא אם כן ריילי מכין לנו משהו שאנו לא יודעים. קאווי לוקח את הכשרון לסאות ביץ?
            הוא בא לעשות בטן גב מסיבות ואורגיות אחרי החורפים הקשים בשיקאגו ומיניסוטה. זה מענק פרישה הולך לעשות לכרמלו ומעונה לעונה הוא יעשה יותר שכונה.

  15. תודה שמעון.
    רק דבר אחד אומר לך.
    לוקח את הורפורד בגילו במקום סטיבן אדאמס ,על כל ה109 מיליון שלו ואולי אפילו מוסיף לו עוד עשירייה …

  16. כמה אתה שונא את הפליקנס שגם אם קוואי היה חותם הייתה אומר שלא נהיה הפליאוף.
    הפליקנס עם סגל מצויין הכי טוב שהיה מאז שדיוויס הגיע, מאוזן מאוד ועם הרבה קלעים מחוץ לקשת, רדיק אלכסנדר הארט מור מאלי.
    הקבוצה בהחלט יכולה להגיע לפליאוף ויהיה 8-10, ממש לא הולכים להיות פיניקס.

  17. אחד הדברים שאתה כמעט לא מתייחס שלי קשר לשחקנים זה גודל השוק. לקבוצה כמו סקרמנטו גם עם הקור הצעיר יש קושי לא מבוטל להחתים שחקנים. במסגרת האילוצים לא ח6שב שאף אחד היה עושה יותר טוב ממה שדיבאץ ודומארס עשו באוף סיזן הזה.

  18. אני רואה שאתה יכול לכתוב גם טורים טובים, מסכים עם רוב מה שכתבת
    לגבי פילי, סימן השאלה העיקרי הוא הסדרה מול טורונטו. שני השחקנים היחידים שתפקדו בהתקפה- באטלר באחד על אחד ורדיק בקליעה ל3- עזבו. רק שלמזלם טורונטו לא תהיה בשנה הבאה, כנ"ל בוסטון עם הקריפטונייט הורפורד וגם מילווקי, היחידה שיכולה איכשהו להתמודד איתם נחלשה מאוד. ולכן הם כנראה ייצאו מהמזרח, אבל זה ממש לא אומר שהם עשו התקדמות בקיץ הנוכחי. מעניין כמה ביצים יש לברנד ואם הוא הולך לשלוח את הנגר האוסטרלי בטרייד בדרך להפוך לרוביו לעניים

  19. לגבי סקרמנטו לא חושב שהיא תלך לאחור, אבל כן היא לא עשתה את בקפיצת מדרגה שלה וחבל. החתמות סולידות, אבל אני לא רואה איך הם מביאות אותה לפלייאוף. יכלו להביא את בוגדנוביץ' למשל במקום בארנס

    1. סקרמנטו לא תלויה בשוק החופשי בשביל קפיצת מדרגה.אם תהיה קפיצת מדרגה או לא תלויה בעיקר בשחקנים שיש לה ועשו קפיצה שנה שעברה.במידה והם יכולים להמשיך להתפתח בעיקר פוקס אז הקפיצה תגיע ואם שנה שעברה הם היו קרובים לפליאוף אז עוד שיפור קטן אצל הצעירים שלה והיא בהחלט תהיה בפליאוף

      1. תלויה בשוק החופשי. אבל הבסיס הוא הקור של הצעירים. בוגדנוביץ נתן שנת סופרמן חלשה בעיקר כי היה פצוע מאמין שיהיה טוב השנה.

        1. תלוי למה.בשביל להגיע לפליאוף אני לא חושב שהם תלויים בשוק החופשי.בשביל להתקדם נגיד לחצי גמר איזורי אז כן.אבל נראה לי שמאוד תשמחו להגיע קודםב כל לפליאוף וזה תלוי בראש ובראשונה בשחקנים ששנה שעברה היו מצויינים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט