יוטה ודאלאס משוות ל-1-1 ברביעי / רועי ויינברג

4 מסדרות הסיבוב הראשון הגיעו למשחק השני כשיוטה דרסה את דנבר ודונצ'יץ' קלע 27 נקודות נגד הקליפרס. 34 נקודות של אמביד לא עזרו לפילדלפיה וטורונטו הצליחה לנצח את ברוקלין בסיום משחק צמוד מאוד.

לוס אנג'לס קליפרס (1) 114-דאלאס מאבריקס (1) 127

משחק נהדר של דונצ'יץ' והספסל פתח את הסדרה.

דונצ'יץ' קלע 8 מ-15 הנקודות הראשונות של דאלאס והמאבריקס עלו ל-15-2 בשלב מוקדם. סת' קרי ובובאן מארינוביץ' שעלו מהספסל המשיכו את המומנטום והעלו את המאבס ל-44-27, אבל וויליאמס ולנארד התעשתו בסוף הרבע השני והורידו ל-61-59 קצת אחרי תחילת המחצית השנייה.

פורזינגיס ומקסי קלייבה התחילו ריצת 8-2 שהגדילה את היתרון ושמרה עליו בידיים הבטוחות של דאלאס. הקליפרס הורידו פעמיים נוספות לפיגור של 2 או 3 נקודות, אבל כל פעם המאבריקס היו שם עם השלשה הנכונה בשביל לרוץ חזרה ולהגדיל את היתרון. ההפרש צמח ל-17 נקודות במהלך הרבע האחרון עד לתוצאה הסופית במשחק בו הקליפרס לא הובילה פעם אחת.

בדאלאס, דונצ'יץ' היה נהדר עם 28 נקודות, 8 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. פורזינגיס קלע 23 עם 7 ריבאונדים, הארדוואי 17, בורק (7 מ-11) 16, קרי (6 מ-9) 15 ובובאן (6 מ-8) 13 עם 9 כדורים חוזרים ב-09:43 דקות. המאבריקס קלעו 44 נקודות מהספסל לעומת 37 של הקליפרס.

אצל הקליפרס קוואי, כצפוי, היה האיש המרכזי עם 35 נקודות ו-10 ריבאונדים. לו וויליאמס קלע 23 מהספסל, מרקוס מוריס (8 ריבאונדים) ופול ג'ורג' (4 מ-17 מהשדה, 10 ריבאונדים) קלעו 14 כל אחד, רג'י ג'קסון 11 ומונטרז הארל 10. פטריק בברלי הפצוע לא שיחק.

בוסטון סלטיקס (2) 128 – פילדלפיה 76' (0) 101

הסיקסרס איבדו יתרון של 14 נקודות.

פילדלפיה הייתה טובה בתחילת המשחק. ג'ואל אמביד עשה מה שהוא רוצה בצבע ברבע הראשון, הם עלו ל-25-11 וקלעו ב-61% מהשדה באותן 12 דקות שפתחו את המשחק. רצף נקודות של בראון, טייטום וקנטר בזמן שפילדלפיה מחטיאה שלשות וזריקות מחצי המרחק מחק את ההפרש והעלה את הסלטיקס ל-36-42. קמבה הצטרף לחגיגה בשביל להעלות את הסלטיקס ליתרון דו-ספרתי.

פילדלפיה לא הצליחה להתקרב. הם הורידו ל-8 נקודות אבל רבע שלישי אדיר של ווקר ובראון הגיע למחוזות 20 ההפרש. שארית המשחק כבר הייתה לפרוטוקול כשרק שחקן אחד בבוסטון, טייטום, עובר את רף חצי השעה (30:54 דקות).

בבוסטון טייטום קלע 33 נקודות. ווקר 22, בראון 20, קנטר (9 ריב') וסמארט 10 כל אחד.

בפילדלפיה אמביד 34, 15 ברבע הראשון, עם 10 ריבאונדים כשכולם בהגנה. ריצ'רדסון 18, מילטון 14 והאריס 13 (4 מ-15 מהשדה) עם 11 כדורים חוזרים.

טורונטו ראפטורס (2) 104 – ברוקלין נטס (0) 99

ניצחון מרשים של טורונטו במשחק מלא החטאות (43.7% לראפטורס, 38.8% לנטס).

הנטס פתחו היטב את המשחק כשהם קלעו 4 מ-5 השלשות הראשונות שלהם, הצליחו להאט את טורונטו ועלו ל-26-12. ריצת 0-13 של טורונטו החזירה אותם לתמונה ומכאן התחילה מלחמת חפירות לאורך כמה רבעים: לברט הגדיל את היתרון של הנטס ל-6, טורונטו השוו וברוקלין היו שם בשביל לקלוע שלשה ולעלות מחדש ליתרון של 3-5 נקודות.

הנטס הצליחו לברוח במחצית שנייה טובה ל-63-53 הודות למסירות טובות של לברט ואלן ומאוחר יותר ל-77-70, כשואן וליט מונע מהמשחק להגמר עם 14 נקודות מ-24 קבוצתיות ברבע השלישי. טורונטו ברבע האחרון שיחקה את ההגנה שהביאה לה אליפות ב-2019 ועצרה את הנטס על 5 נקודות ב-6 הדקות הראשונות, בזמן שאיבקה, לאורי והשאר מצליחים להעלות את טורונטו ל-85-93, 06:21 לסיום הרבע הרביעי.

הנטס לא נשברו והצליחו להוריד ל-92-95, 4:30 לסוף הרבע. פאוול ולאורי העלו את הראפטורס ל-92-99 אבל הנטס עם שלשה מרשימה של טימוטי לואו-קברוו המעולה הוריד ל-99-102. הראפטורס לא הצליחו לייצר זריקה והייתה לברוקלין הזדמנות להשוות, אבל טורונטו הצליחו להשתלט על הכדור אחרי הוצאת החוץ ודאנק של נורמן פאוול קבע את התוצאה הסופית.

בטורונטו פאוול (11 מ-17 מהשדה) ו-ואן וליט (10 אסיסטים) קלעו 22 נקודות כל אחד. לאורי 21 עם 9 ריבאונדים, סיאקם 19 (14 ברבע הראשון).

בברוקלין גארט טמפל היה הקלע המוביל עם 21 נקודות. לואו-קברוו קלע 17, לברט (5 מ-22 מהשדה, 6 מ-9 מהעונשין) 16 עם 11 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, אלן והאריס 14 נקודות ו-15 ריבאונדים כל אחד, שיא קריירה של האחרון. טיילר ג'ונסון קלע 12.

דנבר נאגטס (1) 105 – יוטה ג'אז (1) 124

קונצרט של הג'אז ביום קליעה נהדר.

המחצית הראשונה הייתה מחצית של ריצות. דנבר עשתה ריצת 0-9, יוטה עשתה 10-0 ורצף קליעות של מייקל פורטר ג'וניור העלה את הנאגטס ל-39-42. משם הייתה ריצה גדולה של יוטה כשהשלשות של רויס אוניל וג'ורדן קלארקסון נכנסו והג'אז קבעו 61-48 משכנע במחצית. המחצית השנייה לא הייתה מעניינת יותר: יוטה קלעה 6 מ-8 הניסיונות הראשונים שלה לשלוש וההפרש עלה ל-17 נקודות (75-58) ו-25 נקודות (104-79) בסיום רבע שלישי אדיר. שארית המשחק כבר הייתה לפרוטוקול.

ביוטה מיטשל הצטיין עם 30 נקודות ב-10 מ-14 מהשדה (6 במחצית הראשונה) לצד 8 אסיסטים. קלארקסון קלע 26 מהספסל, גובר 19 עם 7 ריבאונדים ואינגלס 18 עם 6 אסיסטים. רויס אוניל קלע 9 נקודות עם 8 אסיסטים ו-7 ריבאונדים, הג'אז קלעו ב-20 מ-38 מהשלוש.

בדנבר, יוקיץ' (11 ריבאונדים ו-6 אסיסטים) ופורטר (6 מ-9 מהשלוש) קלעו 28 נקודות כל אחד. מארי קלע 14 נקודות ב-13 זריקות, מוריס 10.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 168 תגובות

  1. תשמע רועי, אתה בחור רציני – מפרסם את הסיקור עוד לפני שדונצ'יץ' הספיק להתקלח. פשוט לא יאמן.
    .
    שוב אני עם 1/4 מהשדה הלילה, ותודה לנרס והחברים על היציבות. בקצב הזה, היות שהימרתי על הקליפרס כאלופה העונה, דוק ריברס לא יפתח את העונה הבאה על הקווים. סורי דוק.
    .
    מפילי נשבר לי סופית, ואני מכריז בזאת על סוויפ ממשמש ובא. לא ברור לי מה יש שם, באולם הביתי שלהם, שהביא לכל כך הרבה ניצחונות ביתיים, אבל מסתמן שמחוץ לאולם הזה הם לא ממש נחשבים קבוצת כדורסל. מתסכל מאד, האמת.
    .
    לדאלאס ויוטה יש אופי.

    1. פילי גמורים מנטלית זה היה ברור לפני שהתחיל.
      רק שקאווי לא יגיד קואצינג סטאף 😂😂 הוא עוד עלול לדרוש את נרס כחלק מהדרישות…
      הוא יהיה בסדר ידלג בדרדלה אבל דוק מאמן דביל רציני והעוזר שלו יותר דביל ממנו. בלי תיבס גם לא היה לו אליפות בבוסטון.
      היום האמת גם השופטים באו להחזיר למאבס על ההרחקה על פורזי ודי ניטרלו את גורגי על ההתחלה.
      חשוב לציין שהם הקפידו לחלק ללוקה וקאווי אותו מס נקודות מתנה לפי החוזים של חברי המטכל.
      לוקה עם פוטנציאל להיות הgoat ועצם איתרוגו בחליפת הקורונה והוראות שמירת המרחק ממנו מעידים שהוא הולך להתמנות לסגן הרמטכל בעונה הבאה.
      תוסיפו לזה יכולות אדירות קליעה מכל הטווחים ויכולת מנטלית אדירה ולגמרי החומר של מייקל (אה אין לו קלאץ 😂😂).
      הוא יצטרך איזה 6 אליפויות ו5 mvps לפחות אבל יש לזה עוד זמן.
      הוא כבר היום שחקן טוב מיאניס (טעיתי שאמרתי לפני כמה ימים שיאניס טוב ממנו). בפלייאוף הזה יש 3 שחקני על לוקה הארדן ודמיאן שיכולים לכפות נצחונות ולנצח לבד קבוצות.
      לוקה היה מנגב קבוצות שהן לא הקליפרס כבר בפלייאוף הזה.
      קרלייל מראה שוב שהוא מאמן על בפלייאופים ויודע להוציא מהקבוצות שלו הרבה יותר ממה שהן שוות.
      תארו לכם ברט בראון היה מאמן את לוקה 😂😂😂.
      קאווי הזה משעמם את הציפורים בבוקר. כל היום עושה אותו תרגיל ופלופינג ונהיה כמו לברון בהגנה מטייל ועושה כאילו הוא שומר ומבטים לשופטים שיחלצו…

      1. כל השנה הם נראו גמורים מנטלית ברוב משחקי החוץ. מחוץ לביתם הם בד"כ משחקים ברמה של גמורים מנטלית.

            1. 😂😂😂

    2. זה באמת מוזר. לא יודע מה המאזן הסופי שלהם בבית טבחות אך בבית זה משהו כמו 5-30 ובחוץ בפעם האחרונה שראיתי הם היו 26-11, כמו של קבוצה בתחתית הליגה. גם אצל מיאמי פער ניכר בין הבית לחוץ אך אצל פילי זה מוגזם.
      זו פעם ראשונה בתולדות הליגה עם פער כזה בין בית לחוץ? מישהו יודע?

            1. לא משתף פעולה (אם שלדון אז עד הסוף).

            2. רק תגיד אם יש כזו טבלה או סטטיטיקה קיימת שהולכת שנים אחורה (מצאתי רק דברים ספציפיים או חד שנתי)

            3. לא.

            4. אני מוכן רק להוסיף שהחיפוש לא יהיה לשווא.

            5. כבר ויתרתי..

        1. אם הנגר בלי הנגר פילי היו מפסידים , בטח שיש את האוסטרלי האהבל על הקווים , כמו שכתבתי עונה שעברה חוזה המקס של הצלף מאוסטרליה זה המוות של פילי .

  2. מצוין רועי, תודה.
    מצטרף לכל מה שמיקי אמר רק שההימורים שלי יצאו 3/4.
    אין יתרון ביתיות ורואים את זה.
    רוצים סדרות ארוכות כפיצוי על ההשבתה

  3. מישהו יכול להסביר לי למה מריאנוביץ' משחק כל כך מעט? הוא שחקן יעיל בטירוף, כל דקה שהוא מקבל הוא מנצל לתפוקה

  4. תודה רועי
    .
    אני מתחיל אט אט לכרסם את הכובע. הייתי בטוח שהרייטינג ההתקפי של המאבס ייפגע משמעותית. לוקה דוחף לי גרגר אחר גרגר (זה לחובבי פלדפוס)
    .
    סעעעמק מארי נמאס מהחוסר יציבות הזו.

    1. אני רוצה לציין שהשגתי את לוקה על סימונס ואמביד
      ואת טריי על סימונס ואמביד בדדליין האחרון.

      נראה איזה מנגר יוציא יותר😎
      חיים ורון צריכים להיות מפוטרים מהמאבס וההוקס בגלל זה

            1. תגיד אתה אמיתי? או שהזיכרון שלך כל כך קצר עד כדי מבוכה? מאז שלוקה דרך בליגה, אמרתי שלוקה שחקן ענק ואתה היית עם ה"לא בושה להיות גלינרי" מצחיק היכולת שלך להתהפך ואז לומר "תמיד אמרתי"
              .
              מה כן? 2 נצחונות ולוקה גדול יותר מיאניס? מעדיף להיות חמוץ מאשר להסתובב עם אמנזיה קשה. (עד הדירוג הבא שתעשה ותאמר כמה אתה צודק ותמיד צדקת ושהעיניים שלך רואות הכי טוב ותמיד ראו ותמיד יראו לעולם ועד. בכל זאת זה זמן של סליחות ולא שוכחים את הניגון שקמים בשעות הבוקר). אז שאני אבין לוקה הגואט עכשיו? או ממחר או שהוא ייקח עוד משחק? או כשהוא ייקח אליפות? ואם הוא לא ייקח אליפות בחמש השנים הקרובות גם תמיד אמרת שהוא פלופ? ושהוא יהיה פלופ ושהוא טוב לעונה הרגילה?

            2. דלינארי היה לפני שכיכב בליגה ניסני. אחרי זה לא היה ספק בכוכבותו. לא להיות חמוץ. לוקה היה לוקח את המזרח השנה בהליכה. הוא יותר איכותי מיאניס על יאניס אפשר לצופף ואין לו דריבל.
              ללוקה יש שלשות, דריבל כניסות וניהול משחק ובפלייאוף לדברים האלה יש יתרון.
              ואם הוא לא יקח מספיק טבעות אז הוא לא יהיה גואט כן זה מאד פשוט

            3. הבנתי. אז בקיצור אני מצפה לטור הערב שיגיד למה תמיד צדקת ולמה ברור שבמזרח לוקה היה לוקח השנה בהליכה. תמצא גם עוד דברים שאין שום דרך לבדוק אותם ותכתוב אותם (נגיד, שאם רק היית רוצה הייתה לך כיום קריירת NBA מבטיחה רק שלא רצית לרדת מהארץ).
              אם משחק הבא לוקה יפסיד ולא יקלע משהו, תמחק את הטור וכמובן תעבור תגובה תגובה ותשכתב אותה.
              מה כן שמעון? אתה בחור אנרגטי בזה אין ספק. ממליץ לך על B12 לשיפור הזיכרון למה ראיתי כבר צמחים בבית לווינשטיין עם זיכרון יותר חד משלך

        1. זה ברור אני מוכן עכשיו להחליף את כל הסיקסרס עם מגרש האימונים וצוות האימון על לוקה וגם על טריי.
          אני רק מתאר לי את טריי עכשיו בעת הזאת בראפס. היינו רואים רמיסה במזרח ומקבלים שנים של גמרים לוקה וטריי.
          טורנטו בנויה בצורה מושלמת לטריי בדיוק ההגנה שצריך סביבו בלי יותר מידי כוכבים שיקחו ומחפשים את התהילה והוא בדיוק הכוכב שהם צריכים.

      1. אני אמרתי כבר אז כמה פעמים ואני חוזר על זה – אני הצהרתי שלוקה הוא בלתי סחיר גם בעד מייקל ג'ורדן בשיאו, אבל הצעתי לך חבילת טרייד מתוך הנחה שאין ברירה ולוקה רוצה ברט בראון מסיבה מסוימת

          1. אם נכשלת בנסיונות שיכנוע שלך להשאיר את דונציץ בקבוצה ועוד בטוענה שהוא מעדיף לשחק אצל ברט בראון אז זה הכישלון הכי גדול בהיסטוריית של ניהול קבוצה. יותר מהבחירה בסם בואי.
            .
            ובוא נגיד שלוקה הוא דביל כסיל שלא מבין למה ברט בראון לא טוב לא. אז בתור מארק קיובן אני עושה טרייד עליך בתמורה לברט בראון ומשאיר את דונציץ אצלי, נותן לבראון צק יפה שישב בצד ולא יפריע.

            1. נסגור את הנושא – אם אני צריך לקבל החלטות לוקה לא עובר בטרייד גם לא בעד הדרים טים של 1992 כולה. בפרויקט הטריידים של הופס אני מוכן להתגמש יותר

  5. תודה רועי.
    נהניתי מדאלאס הבוקר, שיחקו יפה מאוד, פורזינגיס פתח חלש אבל בהמשך התאפס (בהגנה הוא עדיין על תקן עמוד חשמל), והספסל היה נהדר עם בובאן (מסכים שצריך לשחק יותר, היה מאוד יעיל עם דונציץ), קרי ובורק.
    .
    שתי הקבוצות מלוס אנג'לס קיבלו סיבוב ראשון לא פשוט בכלל.

      1. א. אתה אכן לא מבין בהגנה.
        ב. פייק ניוז )כרגיל…). מעולם לא טענתי (ואני די משוכנע שאותו הדבר נכון גם לגבי אחרים עם מושג מינימלי) שפורזינגיס הוא בין השומרים הטובים בליגה.
        ג. פורזינגיס שחקן הגנה לא רע בכלל. כן, יש לא מעט תחומים בהם הוא פחות טוב,
        אבל אורך אי אפשר ללמד. היה, ועדיין, קשה לקלוע מולו מתחת לסל. כיסוי של שחקני חוץ? כמו לא מעט שחקנים בממדים שלו, בזה הוא לא מהמצטיינים…

          1. ?
            אז אתה טוען שחזיתם מראש את פציעתו של סימונס…
            .
            ולעניין,
            נתחיל עם שמעון:
            .
            "רוביו החתמת אין ברירה וזה לא מה שיציל את הסאנס מתחרות על מקום 15 במערב, שמש לא תזרח במדבר."
            .
            "דרק רוז החתמה מצויינת, יפרח שם וייתן עונה לא פחות טובה מהאחרונה, הפיסטונס בהחלט ילחמו על מקומות 6-8."
            .
            ברוך:
            "הרכב של הולידיי רדיק וזאיון זה פלייאוף."
            .
            "באטלר רוצה בטן גב, שחקן שרוצה רק לנצח הולך לקבוצה בלי שאיפות או סיכוי אליפות , בעיר הטובה מכולם שיש בא דוגמניות בביקיני בלי הפסקה ומסיבות פסיכיות, באטלר רוצה להנות ואמת אני מסכים איתו אם הייתי צעיר מיליונר הייתי הולך לגור במיאמי גם."
            .
            גם לי יש את השטויות שלי (אל הורפורד…),
            אבל אני לא מכריז על עצמי כ-MVP…

            1. למה לשקר זה על רוביו היה לפני שנתיים, ואיזה מקום סיימתם? בדיוק 15…אופס..
              בתחילת העונה חזיתי לסאנס מקום 11 ואיפה סיימתם? 10. הייתי קרוב נראה לי אפילו יותר ממך לגבי הסאנס.
              לגבי באטלר אני אמרתי שבשנתיים הראשונות הוא יתאמץ ואז יעשה בית זונות. הכל כתוב גיסנו
              זה נקרא הוצא מהקשרו.

            2. שמעון,
              לכתוב שטויות הפך לטבע שני אצלך. לעזאזל העובדות…
              .
              "למה לשקר זה על רוביו היה לפני שנתיים, ואיזה מקום סיימתם? בדיוק 15…אופס.."
              .
              הרגת אותי עכשיו..
              רוביו הצטרף בקיץ האחרון כהחתמת שוק חופשי. לא לפני שנתיים. העונה.
              אני יודע שאתה רגיל להמציא "עובדות" לצרכי הנרטיב,
              אבל זה כבר מגוחך…

            3. טוב לדעת שרוביו כבר שנתיים אצלנו…
              או שסילבר והמחשב שוב מנסים לרמות אותך?

            4. גיא למה לשקר לציבור? הכל רשום ואף פורסם. מקום 11 חביבי. לא יפה לשקר ולנסות לבלבל את הציבור בטוח תוכל למצוא דברים אחרים שהם אמיתיים, לא חסר כאלה.
              https://hoops.co.il/?p=165963

            5. מוסד הטנש שוב נוגב
              גיא אתה גם נוהג להוציא ממש מהקשרו גיסנו, כמו לקרוא למישהו קונוס בביטוי שנועד להוריד אותו ואז אתה הופך אותו מעשית לקונוס כאילו. אתה מצחיק 🙂

            6. איזה איש הזוי אתה…
              אז כשאתה כותב עשר תחזיות שונות זה מאפשר לך אחר כך לבחור את זו שנוחה לך?
              גיא כולו ציטט מהפוסט שלך שברוך הביא…
              העיקר שהוא נוגב. לך לך תשחק עם המחשב אולי סוף סוף תנצח.

            7. תמשיך עם ה-"לשקר".
              כרגיל,
              אמת, גם אם היא מוכחת, היא "שקר" למול הנרטיב שלך, שמעון.
              הציטוט אותו הבאתי?
              לא הלכתי לחפש. התייחסתי ישירות למה שחברך לקבוצה, ברוך הביא. מילים שלך.
              עכשיו,
              אתה מנסה להראות שכתבת דברים אחרים?
              זה לא באמת מפתיע.
              כבר התרגלנו שאתה יורה לכל הכיוונים ואז צועק "פגעתי!!!"
              .
              דרך אגב, השקר היחיד נכתב עד כה היום בפוסט, הוא שלך, חביבי.
              (שקר, שקרים, לא הבדל גדול…)

            8. אההה פתאום זה ברוך אמר גיא? התהפכת כמו סטייק לפתע

            9. גילרי אתה אפילו לא יכול להיכנס למשחק ביני ובין גיא כי אתה בכלל לא אומר כלום. מעולם לא ראיתי שום תחזית שלך לגבי כלום, הכל בדיעבד (מאפיין אנשי סטט).
              אני וגיא לפחות משחקים באותו ענף וחוזים תחזיות אז יש על מה לטטרש אחד על השני.
              אם אתה רוצה להצטרף למשחק צריך לקחת סיכונים שיהיו כתובים ברשת..

            10. אני גם לא רוצה…
              פשוט תפסיק לשקר זה הכל….

            11. ואגב אני כן נותן תחזיות פה ושם פשוט הרבה פחות ממך.
              זה פשוט כי אני פחות בטוח במה יהיה.

            12. שמעון, אתה אמתי או אתה עושה את עצמך?
              .
              מילים שלך, שמעון. ש-ל-ך.
              .
              את הפוסט אותו אתה כתבת, שמעון, אתה, הביא ברוך כ-"הוכחה" לעליונות השב"רניקים.
              אבל הציטוט?
              מילים שלך.
              .
              הרגת אותי. סטייק, שקרים, וקוריוזים…

            13. עזוב גיא הוא סתם נהנה מלהטריל אותך

            14. גיא זאיון שיחק 20 משחקים בשנה איתו בהחלט היו מגיעים לפלייאוף לדעתי .

            15. שמעון גם אני זוכר שקבעת נחרצות מספר פעמים שבאטלר הלך לנפוש. בוא תמצא את התגובה שלך שכתבת שהוא ייתן שנתיים רציניות לפני שהוא נופש אם אכן כתבת כך..

            1. נכתב גם נכתב לא בושה בכלל להיות גלינארי היחיד שבא לעבוד בOKC בניגוד ל"כוכב הקבוצה"

            2. זוכר את פוסט ה-"בחזרה לעתיד" שלך?
              .
              "לוקה דונצ'יץ'- ילד הפלא הסלובני נכנס לליגה בקול גדול אולם עונת רוקי שלו הייתה קשה משחשב בה העמיד ממוצע של 10 נק למשחק. לאחר עונת ההסתגלות הוא החל לפרוץ וכבר בעונתו השנייה העמיד ממוצע של 16 נק למשחק. הוא נבחר 4 פעמים לאולסטאר והעמיד בשנות השיא שלו ממוצעים של 18-20 נק. ממוצע הקריירה שלו עומד על 16 נק."
              .
              חברך לקבוצה, הוא התלהב מלוקה אפילו פחות:
              "לא מחזיק בכלל מדונציץ, אני לא רואה אותו שולט בליגה או הופך לכוכב על בלי אתלטיות , הרצפה שלו גבוהה מאוד אבל לדעתי עדיין מדובר בפריחה מוקדמת מדי. מי שהשווה אותו ללברון גיימס צריך להיכלא."

            3. נו גיא בסדר טעינו לא שמעתי אף אחד בהופס אומר שלוקה הולך להיות שחקן של 30 נק בעונתו השנייה.
              מה אמרת על לוקה יש לך כתובים?

            4. אני בניגוד עליך, משתדל לא להתיימר לדעת הכל.
              .
              אבל עדיין, לטוב ולרע, זה מה שכתבתי אחרי הדראפט (אותו פוסט) :
              .
              סחתיין על ההשקעה. תודה, רועי.

              בשלב הזה, לנסות ולשפוט את איכות הכישרונות שנבחרו, זה חוטא לניסיון שנלמד לאורך השנים –
              זוכרים את הביקורת על הבחירה בפורזינגיס?
              (לזכותו של דדי צריך לציין שהוא מרגע א' כתב שזו בחירה מצוינת. ותודה למערכת חיפוש התגובות)
              זוכרים איך כולם היללו את מיאמי על בחירתם בביסלי/ווינסלו?

              מה שכן אפשר לשפוט זה את התנהלות הקבוצות.
              מי לקחה סיכון, ומתי?
              מי השיגה את השחקנים שמתאימים לשיטה שלה?
              מי היו פרואקטיבים, ועשו מהלכים בניסיון לחזק את המועדון?
              מי קפאו על השמרים?

              נתחיל בדנבר. הם לקחו סיכון. הם לקחו סיכון על שחקן שיכול (אם יגיע או יתקרב לתקרה שלו) להפוך את הקבוצה מקבוצה "נחמדה" לקבוצה "מפחידה".

              קפאו על השמרים:
              הבולס. עם הבחירה ה-7 הם לקחו more of the same .
              גבוהים לא חסרים לקבוצה. גם לא חסרו לפני כן (אולי היו יותר מדי?).
              מה שחסר לקבוצה זה שחקן שיודע ליצור לעצמו מצבים, מישהו שלצדו הקו האחורי יקבלו חופש פעולה.

              בחלקת ה-"בול פגיעה" צריך לציין את הסלטיקס, שבמקרה הטוב השיגו קפלה 2.0 , ובמקרה הרע?
              אין מקרה רע. זו בחירה שאפשר רק לנצח אתה.

              הקבוצות הפרואקטיביות הן אטלנטה, דאלאס, והסאנס.
              נתחיל באטלנטה. מי שעוקב אחרי הקבוצה (אני מודה – יש לי פטיש מוזר עם הקבוצה הזו) יודע שהם "נדלקו" על יאנג.
              כמה הוא באמת שווה?
              לא אני, ולא אף אחד אחר מבין גולשי הופס באמת יודע.
              אבל אטלנטה, הם באמת מאמינים שהוא שחקן שמשנה פרנצ'ייז. כמו קרי.
              אז לא רק בחרו בשחקן "שלהם". הם גם השיגו בחירת דראפט עתידית.
              לכל המבקרים, כל מה שיש לי לומר זה "זכרו את הטייטום".

              דאלאס. גם הם יצאו תותחים. הם הלכו על השחקן שיכול לשנות את הפרנצ'ייז שלהם, מי שעלול להיות בבוא היום השחקן הטוב בדראפט.
              אי אפשר לזלזל בקבוצה שהולכת בכוח על השחקן שהיא מאמינה שישדרג אותה.

              הסאנס.
              כן, אני משוחד.
              כן, אני לוקה בווישפול ת'ינקינג.
              אבל עדיין, צריך להסביר את המהלך של הקבוצה –
              מי שעוקב אחרי הסאנס יודע שהמטרה של הקבוצה בטווח הארוך זה להחזיק קבוצת "אולר שוויצרי".
              שחקנים בעמדות 1 – 4 שמסוגלים להחליף אחד את השני בהגנה,
              שמסוגלים לעשות סוויצ'ים בהגנה ללא מצמוץ, שמסוגלים לרווח את המשחק.
              הטרייד על ברידג'ס מקרב אותם למטרה.
              זוכרים את התפקוד של PJ טאקר בפיינלס?
              הוא שיחק בעמדה מס' 4 של הרוקטס, והיה לו חלק משמעותי בעובדה שהם היו ביתרון 3 – 2 מול אלופת הליגה בשנתיים האחרונות.
              ברידג'ס מביא לסאנס שחקן פיזי, שמצטיין בהגנה, שמסוגל לשמור על עמדות 1 – 4, שמסוגל לקלוע מבחוץ.
              נכון –
              הוא חלש בכדרור. הוא לא מסוגל ליצור לעצמו מצבים.
              אבל אלו לא התכונות שהסאנס חיפשו –
              הם חיפשו את השחקן שיכול להשלים את בוקר וג'קסון בעמדות 2 – 3 – 4.
              והם מצאו אותו.
              כאשר לוקחים בחשבון שגם עמדת הסנטר אוישה בדראפט השנה,
              אז הסאנס, עבורי, הרוויחו ציון 9+ (לא 10, מחמת ניחוס…).

              יאללה, אני לא זוכר מתי חיכיתי בכזה קוצר רוח לליגת הקיץ!

            5. גיא בעצם אתה לא אומר דברים ברורים זורק לכל הכיוונים בלי שאמרת משהו. אולי, ווישפול וכו'. תגיד כן או לא, שחור או לבן. אי אפשר לתפוס את המקל בנשי קצוותיו ולומר לוקה ווישפול ואז ציון 10 לסאנס 🙂
              לא רואים שכתוב בין השורות שלוקה יהיה שחקן של 30 נק בעונתו השנייה.

            6. מה לא ברור?
              אני לא מתיימר להיות נביא, חוזה, או גאון גדול.
              כאשר אני בטוח במשהו, אין לי בעיה (להבדיל ממך) לעמוד מאחורי המילים שלי ולהתערב.
              שאל את הקטמוני. נסעתי עד לירושלים בשביל לשלם על ההפסד.
              .
              (כמות הזכיות שלי, דרך אגב, גבוהה מכמות ההפסדים בהפרש לא קטן)

            7. גיא אכן בא לירושלים לפרוע. (תודה על זה גיא ומקווה שיצא לנו עוד פעמים) שמעון אם אתה תצטרך פעם לגבות את המילים שלך תתקשר למתחם התחנה שיעשו הזמנות של בירות. אה ותגדיל את האשראי שלך..

            1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחח, גדול

  6. סיקור פצצה
    מתחיל לחבב את הקבוצה האירופאית של דאלאס… פורזי הנחמד, לוקה הקוסם ובובאן הנפיל.
    אם בעקבות ספייס ג'אם 2 יעשו גם הנסיכה הקסומה 2 בובאן יהיה חייב להיות הענק
    🙂

  7. תודה רועי. ראיתי רק את דאלאס מול הקליפרס . מודה שאם לוקה בכזאת בגרות ויכולת הם יכולים למשוך את הקליפרס גם לשבעה משחקים .

  8. מה נסגר עם ג׳מרל מורי, מי שנחשב לא פעם ל״סטף קרי הקנדי״? אחרי משחק מעולה וצליפות בקלאץ׳ בגיים 1, הפעם הוא פשוט נעלם.
    עד שהוא לא יתעורר על עצמו ויחבר כמה משחקים רצופים טובים, נדבר לא יגיעו לשום מקום.

  9. עוד דבר על פילי שכבר אמרתי בעבר הם לעולם לא יהיו טובים יותר ממה שהיו סנה שעברה.
    הפרוסס הצליח מאד אבל לא הביאו מאמן מתאים.
    אי אפשר כמעט לבנות קבוצה טובה יותר מבאטלר אמביד האריס וסימונס. והיה להם גם מחליפים מעולים.
    היה בעצם הכל 3 כוכבים צוות מסביב מושלם גודל חוזק פיזיות כל מה שאלופה צריכה אבל היה להם גם את המאמן שחרבן מול טורנטו ושם זה נגמר. אמרתי ישר בהדחה שם שמאותו רגע זה רק ילך וידרדר.
    יש פה אנשי סטט שחשבו שהורפורד טוב מגימי והביאו כל מיני סטט של דק פה ושם ועוד דברים….

  10. אחלה ערב. יוטה הפתיעו אותי, בוסטון שימחה אותי, ובובאן ולוקה זה הדובדבן שעל הקצפת. שימשיכו ככה

  11. סיימו 6 בגלל ששיחקו בחוץ כמו קבוצת תחתית לעומת היכולת בבית כמו קבוצה בצמרת הגבוהה, מה שכמובן מתאים ליכולת האמיתית של הקבוצה.

  12. מדהים שבמערב רמת הסדרות הפוף מהרגיל
    1-8 הטבה ביותר אחר 2-7 אחר כך 3-6 ןבסוף 4-5
    מעניין אם זה בגלל התנאים השווים או שבאמת העונה הרגילה חסרת משמעות לחלוטין.

  13. תודה רועי.
    הבועה ממשיכה להיות בלתי צפויה. אין בית חוץ – אין דרך לצפות שינויי מומנטום.
    1. לוקה והחד קרן לא ממש נופלים מקאוואי וג'ורג'. החד קרן יורה מגבוה ובשקט בשקט מפתח טווח של מיני-לילי. זה יכול להיות מוכרע על מאמנים וצוות מסייע וכאן – גם לא בטוח שדאלאס בנחיתות. במאמן הם בטוח ביתרון, ואם יש להם עוד 4 שחקנים בדאבל פיגרס – אז קשה מאוד להגן מול זה. במשחק הבא נראה מי יעשה התאמות יותר מוצלחות. לא כל יום פלייאוף ג'ורג' ייקלע באחוזים נוראים כאלה. מתי שהוא הוא חייב להיגמל מזה. אני צופה אגרסיביות מטורפת ו-40 נק' פלוס שלו במשחק הבא. דאלאס – ראו הוזהרתם.
    2. לגבי פילי, אני מסכים עם הניתוחים של שב"ר, את ההזדמנות שלה הם פספסו בשנה שעברה עם ג'ימי ומזרח נטול לברון. מי שם פרוסס כזה ארוך ומייגע על הכתפיים של ברט בראון? רק בהופס רואים כמה הוא גרוע? אמביד יתעייף ויישבר, בתור גבוה איטי אין לו מה לעשות מול המהירות והיעילות של טייטום-את-בראון. חבל שהייוורד נפצע, איתו בוסטון יכלו לאיים על המזרח. על פניו יש את כל התנאים לשנת-הרזי: בוסטון במזרח "אפשרי" ובאיירן עם 10:0 פסיכי והיסטורי (תודה אלוף שדה). אבל היער מלא זאבים. הייוורד נפצע וג'יי אר בטופ של המשחק שלו. מגדל הקלפים עלול לקרוס!
    3. לאברט, אלן, קאבארו והאריס זה חתיכת פוטנציאל – השאלה הגדולה מה קיי-די וקיי-רי מתכוונים לעשות עם זה? לשכלל או לחסל. אם האגו שלהם ישתלט על הקבוצה, אז חבל מאוד. הסגל הזה של הנטס, עם שני הסטארים, דינווידי וג'ורדן (כמחליף של של אלן!) שווה גמר כללי.
    4. לדנבר אין כוכב!!!!! כמה פעמים אני יכול להגיד לכם את זה? סי ג'יי הרג אותם בשנה שעברה, ומיצ'ל עושה להם את זה השנה. מי שמחכה לג'מאל מורי, שיחכה. הוא פעם בא ופעם לא בא, מה שהיה הוא שיהיה, חוק בן סהר הראשון.
    5. בלי להעליב, הכדורגל כל כך הרבה יותר אמיתי מהכדורסל, שזה ממש מצער. כן יש את פלורנטינו וכול הדברים האלה, אבל כשרואים משחק של ליגת האלופות, גם בלי קהל, רואים 22 מתאבדים שיעים שמוכנים להיהרג בכל רגע, בכל גליצ', בכל הליכה לכדור גובה – רק לא להפסיד את הכדור במהלך הספציפי. אין לואוד ואין חשבונות, ניימאר מקריב את הרגליים בדקה ה-88 במשחק גמור, אמבפה כועס כשהוא מוחלף בדקה ה-76, לבנדובסקי מקריב הכל כדי להמשיך את הרצף המטורף של כיבוש בכל משחק ומולר עדיין חושב שהוא באליפות העולם ביפן וצריך להוכיח את עצמו כמו שחקן נוער. הבן אדם בן 60! האתלטיות והעוצמות מתגלות אצל כל שחקן צעיר שנכנס (טוב אולי חוץ משולה חחח…) וכולם כולל כולם נותנים 100% בכל דקה. למה באנ בי איי לא משחקים ככה?
    6. הערב תגיע ההתפוצצות של 00 בשחור. זה לא יהיה כמו פעם, אסור לצפות לזה, אבל יהיו שם כמה ג'אבים ומידריינג'ים וגם עצירה או שתיים של החבר מהבננה שיספיקו כדי להעלות את האורגאנים ל-0:2.

    1. קיי-די וקיי-ריי טוווובבבב. אהבתי.
      בליגת הכדורסל האומנותי NBA נשיונל באסקטבול אוף ארט אי אפשר להתאבד על שום כדור כי ישרקו לך לעבירה!! וזה זה יביא ל-2 זריקות מתנה ליריב או שאתה תצא החוצה. צריך לא לגעת בכוכבים להתרחק מהם, שים לב איך המגינים חרדים מפני מגע איתם כאילו משחקים על קצות האצבעות לא לאכול את הפייק ושיקפצו עליהם.
      היום ספרתי כ-30 שריקות אוויר בקליפרס מאבס. לא יכול להיות ששחקן מנסה לעבור בכוח בביס ליין והמגן בא לסגור לו את הקו המתקיף נכנס בו ויש אוטומטית עבירת מגן!! זה חרפה השריקות האלה.
      הלוואי שאתה צודק לגבי 00 בשחור אדום, איך אני אשמח חבלז הפסד של השיקצה מלהיב אותי יותר מכל נצחון 🙂
      אם השיקצה עף סיבוב 1 איזה חגיגות יהיו בLLL ואני מתחייב להיות עם חולצה של דיימו. לצערי נראה לי השיקצה מנגב היום, יותר נכון דיוויס עם הפרשים באפור שיעשו הכל שיהיה 1 1 בסידרה.

      אני הולך לנגב בשכונה ב-7 (לאחרונה אני בכושר של דמיאן לא מחטיא מה3, ביום א האחרון מחאו לי כפיים ניצחתי איזה 15 משחקונים רצוף עד 10 נראה לי, הייתי 2.5 שעות כמעט במשחק פעיל נטו, את כל התותחים ניגבתי, הם לא האמינו שאני קולע את זה, סתם העפתי כדורים והם נכנסו אפילו אני צחקתי, 16 שלשות מהלוגו המטרתי כולל לוגו מהחצי פינות.
      חוזר ב10 מקלחת ומקווה לראות את הארדן מנגב למרות שלתחושתי אוק ינצחו היום ושזה יהיה היום של חברי הבננה והחברים לתאגיד.
      אח"כ הולך לישון ומשכים לחצי השני של השיקצה אבל לא לפני בודק אם יש למה לקום בבוקס סקור 🙂
      לגבי בוסטון-היוורד מיותר שם, הם יכולים לקחת את המזרח גם בלעדיו. אני חזיתי הפסד שלהם ליאניס ב-7 משחקים בגמר המזרח. יאניס אוהב לשחוט אותם, אין להם כלום מולו אבל מקווה בשביל רזי שתכלס הם או מיאמי יעלו כי אני גם אוהב את גימי. במזרח בביג 4 הכל פתוח האמת ולדעתי נלך ל-2 סדרות של 7 משחקים שם.

      1. הקטע עם השיפוט באמת לא מובן. כבר למדנו לחיות עם שריקות לפי דרגות, אבל מה העניין עם המגע? אם יש מגע לא מסוכן – למה לא לאפשר? זה לא יהפוך את המשחק לאלים. לסילבר הפיתרונים.
        בעניין הקטמונים – טוב לשמוע שאתה מנגב. סטפן מרבורי הירושלמי. יש כדור מולטן מצויין, הרישמי של פיב"א שנקרא GG7X עולה באלי-אקספרס או איביי 85-95 שקלים. בארץ 350. עור סינתטי. קניתי כזה, אחלה כדור. כדאי לך לבדוק. אחרי שנתיים הפסקה מכדורסל, מתחיל לחזור לי המידריינג', חאב-א-שוט עדיין גבולי ועל הלוגו אין מה לדבר. בתקופתי אם היית זורק משם המאמן היה מוריד כפכף ומתחיל לרדוף אחריך. גם אם היית קולע. המאמן האמריקאי שלי מהנוער היה משתמש כל הזמן במושג שהיום כבר לא קיים: shot selection
        .
        זוכר את הקרואטי האגדי ששיחקתי איתו בליגה השניה? הייתי גארד 1-2 לפעמים פותח לפעמים שחקן שישי. פעם אחת הגארד השני היה חולה אז שיחקתי כל המשחק. היו בקבוצה שני זרים ומתאזרח וזאת הייתה קבוצה מעולה שעלתה לליגה הראשונה. בקיצור – הייתי די לבד בתפקיד אז זרקתי 15 זריקות. באימון אחרי המשחק המאמן קורא סטטיסטיקה בהתחלה. הקרואטי כמובן לא מקשיב כי הוא מזלזל בישראלים, וסתם חולם ומחטט באף. פתאום הוא שומע את השם שלי ואז "פיפטין שוטס" – הוא נדלק כולו מסתובב אלי ושואל באנגלית קרואטית:
        "יוּ ? פִיפְטִין שוֹט? חוּ אָר יוּ פִיפְטִין שוֹט? מייקל ג'ורדן?"
        אחר כך כל האימון הוא רץ אחרי ולא מניח לי:
        "יֶס, בָּאט חוּ אָר יוּ פִיפְטִין שוֹט?"
        זה כל מה שעניין אותו LOL

        1. 😂😂😂😂😂😂😂
          סיפור גדול.
          אני גם הייתי מעצבן את מאמני הנוער שלי הם רצו משחק מסירות מהיר בלי כדרורים והייתי תמיד לורח שחקנים לקרוסאוברים ואחד על אחד חח וזורק גם שלשות הם היו כל הזמן רוטנים אבל הייתי קולע😂
          הייתי אומר למאמן בהיס שלי אלן אייברסון קובי משחקים ככה יש מיס מץ חוגגים על המגן. הייתי אומר לו זה לא יכול לעצור אותי תן לי לבד עליו 😂.

          הקרואטי נשמע מצחיק רצח. זרוק כמה שיותר.
          המושג שוט סלקשיין חי בועט קיים זה נקרא אפקטיבי!!!
          😂😂😂 תשאל את מוסד הטנש הם יסבירו לך.
          אגב ביום א אכן המטרתי את השלשות עם כדור מולטן של מישהו שם. לי יש ספולדינג.

          1. מאנו דה מאן – כיוון שאני מרשה לעצמי ללהג כאן כאוות נפשי (זה מה שיפה פה, תמיד יהיה מישהו שיסכים איתך… טוב אולי חוץ מהאנטי-ישראליות של קר, אבל אני עוד מחכה) אני חושש שאין בי את הכוחות הנפשיים לעמוד מאחורי הדברים שלי בעולם האמיתי (למרות שאני בטוח שהם נכונים 🙂). כמו ששמעון אמר – אני סוג של קאפקייק 🙂🙂 אבל סיפורי המאמן והקרואטי טובים מדי מכדי שאוכל להמציא אותם אז כנראה שתיאלץ להאמין להם.

            1. אני מאמין לך…
              כולנו קאפקייק

            2. גילרי עכשיו אני נזכר שככה הבן הממזר היה קורא לך (או הפוך) באמת חבל שהוא נעלם אבל תאכלס אתם בשם האמיתי אז אתם לא קאפקייקס. מה שכן, אתם יותר מדי ווישפול, יש לכם פוטנציאל לשחקן טופ-10 ואתם מפנטזים לי על הדראפט. תנחיתו לידו סופרסטאר וכנסו למירוץ. לדעתי, מבחינתכם כולם חוץ מבוקר צריכים להיות על השולחן.

            3. זה היה דו כיווני…
              אני אול-אין על הדיבוק. ווישפול זה כבר גיא. תמיד כיף לפנטז על עוד כוכבים.

            1. אם כבר אני מדמיין סדרת טלוויזיה, סיטקום עם דה שוט המאמן האמריקאי והחבר הקרואטי

            2. מה דעתך על פירסט טייק גיא גילרי ברוך אנכי דה שוט המאמן האמריקאי והקרואטי? פאנל מורחב
              ג"ג יכו בסטט אני וברוך נכה בהם וככה נדליק את הקרואטי והאמריקאי?
              דה שוט ינחה

            3. אהה ויש את האשך.
              ויהיה אורח מיוחד onetwo שידליק את ברוך
              ומידי פעם נרגיז את מנחם בשיחת וידאו באטלנטה
              נראה לי יהיה רייטינג טוב לא?

            4. חחחח 😂😂😂 כל עיסקה חייבת לכלול את הטמיר (אבל יחד איתו מגיע גם יצרן הטיטולים ואז נוצרת לך מסה קריטית של ללל שזה חור שחור)

            5. וואי אור זה כל כך יתפוס…
              כל פרק יהיה הקאץ' פרייז
              Who are you fifteen shots?
              וישר יעלו צחוק של הקהל

            6. בדיוק, כאשר בובאן יגלם את הקרואטי (נשנה אותו לסרבי אם זה בעייתי)

            7. שמעון אני מבטיח לצפות.
              רק שלא יסרסו לך את ה-ר' המתגלגלת

    2. לדה שוט
      הכדורגל בהחלט התחיל לתפוס פער מה NBA.
      היו ימים שהייתי מעדיף לראות משחק עונה רגילה ב NBA מאשר שמינית גמר ליגת האלופות.
      ועל פלייאוף NBA אין על מה לדבר.
      .
      נוצר אפילו מוצב הפוך בכדורגל שבו לא מספיק רק להביא כוכבים אלא ממש לבנות קבוצה
      ובכלל הכדורגל האירופאי נמצא בתנופה אדירה ואי אפשר לבנות קבוצה עם אוריינטציה הגנתית בלבד. חייב להיות לה כוח התקפי חזק.

      1. מסכים לחלוטין.
        מבחינה טכנית, הכדורגל התקדם כמו הכדורסל. הקליעה והסקילס היום טובים פי עשרה מבעבר (ואן גאנדי דיבר על זה לפני כמה ימים) – גם בכדורגל אנחנו רואים את זה. פצצות מרחוק, מהלכים אקרובטיים, טכניקה של כדרור ומסירה – דברים שהיו שמורים פעם למסי, זלאטן, ואן באסטן וכאלה – היום בכל קבוצה יש שחקנים שעושים את זה. תוסיף על זה את האתלטיות המטורפת של כל מיני מגינים וקשרים צעירים (קארבאחל מפלצת אירובית, ואן דייק, קארדי בי (דה ברויינה) פוגבום) ויש לך משחק שמשוחק על ידי גלדיאטורים.
        .
        יש טענה טיפשית שכדורסל יותר אינטיליגנטי. זאת השטות הגדולה ביותר. בכדורגל, כמו שאמרת, חייבים לבנות קבוצה ולחשוב על כל הפרטים. למערך של המאמן ולבחירת השחקנים יש משקל אדיר. גם למחליפים ולעומק. אין כדור ביד – כל החלטה חייבת להתקבל בשבריר שניה, טעות קטנה יכולה להיות גורלית (תשאל את הבלם טופ-3 וראן), פסים חכמים לוקחים בחשבון מהירויות ושטחים. אין דבר כזה שחקן חופר בכדרור חמש עשרה שניות וכולם מסתכלים, או מחטיא ולוקח את הריבאונד של עצמו בכוח, או לא מצליח להכניס כדור ולוקח טיים אאוט.
        .
        מלבד הכנסת ה-ואר ועדכון הנבדל שנעשה לפני לא מעט שנים – הכדורגל לא השתנה. באנ בי איי החוקים גם לא ממש השתנו, אבל כל עניין ניהול העומסים, מנוחה של כוכבים בהגנה, שריקות לפי דרגות ושריקות אוויר – בשילוב עם יכולות פסיכיות של קליעה וכדרור אצל המון שחקנים – הפכו את המלחמה וההגנה לדברים מישניים. מנצחים בהתקפה, מחפפים בהגנה.

        1. בתור אחד שהוסמך להיות אנליסט וסקאוט יכול לומר לך שכרגע הכדורגל עקף את הכדורסל מבחינת אינטלגנציה.
          כמות המשתנים שמערכת קבוצת כדורגל צריכה להתמודד איתם שנייה רק לפוטבול לדעתי וגם זה לא בטוח.
          הכדורסל, ובמיוחד בנבא הולך והופך ל"טיפש" יותר והפוך בכדורגל.
          (פעם היה רק מוריניו המיוחד.. היום יש 10 כמוהו לפחות)
          .

          1. כדורגל תמיד היה יותר חכם מכדורסל ועם יותר אנלטיקס , ככל שיש יותר שחקנים ככה ההשפעה של השחקן פוחתת והשפעה של אימון עולה, בNBA סופרסטאר מספיק להפוך קבוצה לפרנצייז ויצליח כמעט בכל קבוצה הוא יכול לקחת כדור ולייצר לעצמו מצבים, בכדורגל סופרטאר יכול להפוך לאפס בקבוצה אחרת אם לא מתאים למערך ולמארג הקבוצתי ראה גריזמן.

            1. זה ממש לא מדויק אבל אני לא יכול להרחיב על זה. בעבר כתבתי על זה (בערך) פוסט

            2. תרחיב כשתוכל, מעניין לשמוע

      1. דוק! ביום ראשון – לראשונה אני חושש – אנחנו ראש בראש. אני נוטש אותך לטובת ג'יי אר. יש לי גב משב"ר, תנסה לגייס את דקסטר או אלוף שדה. לבד לא תצליח.

        1. לא מגייס שבר או דקסטר
          הולך על הפולני על דייויס סארז' מולר ונוייר ווווווווווווווווווווווווווויהושוע.

          1. אני יודע בוודאות שברוך עם פסקז׳ אז בעצם אתה אומר שאין אצלכם משמעת קואליציונית? איזה מן ליכודניקים אתם 🤦‍♂️

  14. צריכה להיות מילה לשילוב של סמכות חסרת בסיס, בורות מוחלטת וזחיחות מוגזמת, נכון? זה מרגיש כאילו זה נפוץ מספיק בשביל שתהיה מילה.
    אתם יודעים, אנשים שהקיפו את עצמם בגלל כביכול מעמד, גדלו בסביבה של, או סתם מחזיקים בדימוי עצמי שגרם לכך שסביבם יהיו רק, אנשים שרק מאשרים את דעותיהם, לפעמים בחשש, וגרמו לכך שהם משוכנעים, בטוחים, שכל מילה שהם אומרים אמת היא רק כי הם, ברוב מלכותם, אמרו אותה.
    אז… קליפרס?

    1. לוקה אמר נשארו עוד 3😎
      נראה מאיזה חומר הקליפרס עשויים. אחרי הצהרה צריך להעביר מסר או שיעבירו להם.
      אני חושב שלוקה טעה והעיר את הדב. נחכה למחר לבדוק

    2. דווקא יש שם חבר'ה שבאו במלטה הן כדורסלנית (הארל, וויליאמס עם החוזה המצחיק שלו) וחבר'ה שאני מאמין לא שכחו מאיפה הם באו (קוואי עם סיפור הטראומה שלו – אצלי זה מייצר הרבה אמפטיה אליו)

      1. א) גם כשמגיעים מלמטה אפשר להגיע לרמות ניתוק גבוהות בסוף.
        ב) דוק ריברס, פול ג'ורג', רג'י ג'קסון.
        ג) לא בהכרח דיברתי על הקליפרס.

  15. אהלן חברים
    משתדל להתרכז במשחקים אז ממעט ככל האפשר בתגובות.בכל אופן,בפער קטן מהבועה,ההתנצחויות בין המוסדות הן ההצגה השניה בטיבה בימים האחרונים.😀בכל אופן 2 דברים קטנים:
    1.פול ג'ורג' מכנה את עצמו playoff p . ככה הוא ביזה את עצמו ב-OKC , אני מקווה שהפעם הוא יממש את הכינוי.
    2.קווין לא התבטא בפומבי בשום ענין שקשור לנטס,למעט הוא עצמו.מי שדיבר,ועקב כך יצר חייץ בינו לבין האוהדים כבר מההתחלה הוא קיירי.

  16. מצחיק שמשווים פה בין משחק הדחה אחד בחצי גמר של ליגת האלופות למשחק ראשון-שני מתוך הטוב מ-7 בסיבוב הראשון של הפלייאוף.
    נוסיף אימוג'י לחידוד המסר- 🤣🤣

    1. פאני – אתה מוזמן לצפות בברנסלי נגד ברייטון במשחק ליגה אקראי של אמצע עונה, או לחילופין דורטמונד נגד פ.צ. קלן במחזור 17 בבונדסליגה, או אם בא לך אז אתלטיקו נגד חטאפה, לאציו נגד אינטר או פאנאתינייקוס נגד אולימפיאקוס (שם תבוא עם קסדה, גם בטלוויזיה).

        1. לא מאוחר להתחיל, זה לא סותר את הכדורסל – אפילו משלים. יום ראשון, 22:00 פסקז' נגד באיירן, (ניימאר) ג'יי אר נגד המפלצת. לא תצטער.

          1. דה שוט, הייתי רואה פעם לא מעט כדורגל- ליגה אנגלית, ליגת האלופות לא הפסדתי משחק והכרתי את כל השחקנים וכו'. מונדיאל ויורו- ברור.
            פשוט בשלב מסויים איבדתי עניין והיום חוץ ממסי ורונאלדו לא מכיר אף שחקן ולא רואה משחקים (גם לא יורו ומונדיאל)..

            1. לפחות ביורו ובמונדיאל אתה לא מפסיד כלום

            2. יש תקופות. יום אחד אתה תחזור 👍

    2. הם צודקים ליגת הכדורסל האומנותי הפכה לשואו. עוד מעט יבטלו הגנות לחלוטין.
      מפלצות בגובה 2 מטר והרי אדם עם גופות של איירון מן בוכים ממגע של ילדים בני 5 וליטופים כי סוגרים להם את הקו. מביך.
      כל שנייה שריקות לעבירות לא קיימות. מנוחה לכוכבים בעקבות תיקוני סלים לואד שמואד ועוד בוכים על קיפוח….
      והכי עלוב זה ההצגה במסיכות של שחקני הספסל והמאמנים 😁😁
      היום בבוקר נקרעתי מצחוק שראיתי את באלמר בתא הפרטי שלו יושב שם לבד ועם מסיכה 😂😂😂😂
      הכל למראית עין של סילבר

      1. פעם שניה שאנחנו משחררים תגובה בהפרש של שניה 😷
        לא מתווכח לגבי השיפוט שגורם למשחק להיות פחות פיזי. ברור שהייתי רוצה כדורסל יותר זורם עם פחות שריקות של אנד וואן (היום מול דאלאס לו וויליאמס קיבך 2 מתנות תוך 2 דקות). פשוט ההשוואה בין משחק אחד בחצי גמר לטוב מ-7 בסיבוב הראשון היא מופרכת.

  17. היה ערב מצוין
    יוטה ודאלאס הרבה יותר טובות מהצפוי
    פילי כרגע הכי חלשה בפלייאוף, למרות שגם היום יש להם סגל מהמוכשרים ביותר
    לאן אמביד יוטרד בקיץ? לבוסטון? לגולדן?

      1. אני מניח שהוא יבקש, והם גם צריכים לפתור את הפלונטר של אמביד וסימונס ביחד בצבע, ועל אמביד אפשר כרגע לקבל יותר

כתיבת תגובה

סגירת תפריט