אירועי דיומא – 31.07.2020

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366-550x366.jpg

היום: תחילת אליפות העולם בסנוקר.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה:

אליפות העולם – סיבוב ראשון:

12:00, 21:00: ג'אד טראמפ-טום פורד
12:00: סטיוארט בינגהאם-אשלי קארתי
16:30: דינג ז'ונווי-מארק קינג
21:00: מארק וויליאמס-אלן מקמנוס

עונת הסנוקר העולמי חוזרת באיחור אל אירוע השיא שלה – אליפות העולם. האליפות, המתקיימת כתמיד בתיאטרון הקרוסיבל בשפילד, מגיעה לאחר שהעונה חזרה מפגרת הקורונה הכפוייה לשני טורנירים ללא קהל, ולאחר שלב המוקדמות לאליפות שהסתיים שלשום. כפי שהיה צפוי מהשנה הפסיכית הזו, לא מעט מתחרים חזרו עם הרבה חלודה, וזה התבטא היטב במספר הגבוה של פייבוריטים שהודחו במוקדמות. ביניהם נוכל למצוא את "קפטן" אלי קארטר, גארי ווילסון (סמיפינאליסט השנה שעברה), גרהאם דוט, ג'ו פרי, מייקל הולט, והבלגי לוקה ברסל, הזוכה האחרון בליגת האלופים.

האליפות תתקיים בפורמט משחקים דומה לקודמותיה – 32 שחקנים שמחציתם הם המדורגים הראשונים בעולם בדירוג הרשמי, ומחציתם הם אלה שצלחו את שלב המוקדמות. בהחלטה מעט מעוררת מחלוקת, מארגני הטורניר התירו למספר נמוך של צופים לאייש את האולמות.

היום הראשון של האליפות יביא לנו את המשחקים המצויינים מעל. במוקד נוכל לראות את אלוף העולם, ג'אד טראמפ, מנסה להגן על תוארו. זאת הולכת להיות משימה קשה עד מאד. טראמפ נראה חלוד למדי בטורנירים של החזרה מהפגרה, ודאי לא כמו השחקן שעשה היסטוריה של שבירת שיא הזכיות בטורנירים מלפני ההפסקה. יש עליו לחץ לשבור את שיא הסנצ'וריז, אליו הוא היה מאד קרוב, וחובבי הטריוויה אף מציינים את "קללת הקרוסיבל", שלפיה אף אלוף עולם לא הצליח להגן על זכייתו הראשונה בתיאטרון הנ"ל. אם לא די בכך, הרי שהיריב, טום פורד, הוא אולי האיכותי ביותר מבין השחקנים הלא מדורגים שהגיעו לכאן. קשה. אלוף עולם אחר שנראה כאן היום, סטיוארט בינגהאם, אמור על הנייר לא להתקשות מול אשלי קארתי, המדורג 83 בעולם. אלוף עולם שלישי הוא זה מלפני שנתיים, מארק וויליאמס, שיפגוש את אחד השחקנים הבודדים באליפות הוותיקים אף יותר ממנו – אלן מקמנוס הסקוטי. עוד נראה כאן את דינג ז'ונווי, אחד שנראה אף הוא חלוד מאד בתקופה האחרונה, אך על הנייר לא אמור להתקשות מול מארק קינג. שידורים ביורוספורט 1 וביורוספורט 2 לאורך היום.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 9 תגובות

    1. משתתף גם משתתף. יתחיל לשחק מחר נגד ת׳פצ׳איה (משחק טוב). איים לא להגיע לאחר שהוחלט להכניס מספר קטן של צופים – כשכתבתי שזאת החלטה מעוררת מחלוקת, הוא היה ממעוררי המחלוקת הראשיים. אבל התיישר בסוף.

  1. סם בנט מנצל את היותו ממוקם טוב ברגע ההתרסקות בקדמת הפלוטון ק"מ לסיום ולוקח ללא תחרות את הקטע הרביעי בבורגוס.

  2. בחדשות רכיבה אחרות – עומר שפירא שכבר עשתה מירוץ מעולה בתחילת השבוע נבחרה על ידי קניון-ראם לרכב את הסטרדה ביאנקה לנשים. שיהיה בהצלחה.

  3. ג׳אד טראמפ מצליח להשיג את ה-ton of tons, שזה הסנצ׳ורי המאה בעונה. הישג לו זכה רק ניל רוברטסון בעבר. זקוק לעוד ארבע כדי לשבור את השיא של האוסטרלי. בשביל זה הוא אבל צריך להישאר באליפות, ובינתיים הוא במשחק קשה מאד מול טום פורד, בו טראמפ מוביל כעת 8:7.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט