אירועי דיומא – 26.07.20

היום – מחזור סיום בפרמייר ליג עם מאבק ישיר על ליגת האלופות, וגם יובנטוס יכולה להכתיר את עצמה כאלופות איטליה אם תנצח את סמפדוריה.

כדורגל / ניר מועלם :

פרמייר ליג – מחזור 38 ואחרון :

18:00 צלסי – וולבס, ספורט 3 : צלסי במקום ה-4 והיא מארחת את וולבס שבמקום ה-6, וגם אם צלסי תפסיד אז וולבס לא תוכל לעבור אותה אבל צלסי במצב טוב מאוד באופן יחסי כי היא במשחק ביתי והיא יודעת שניצחון משאיר אותה בטופ -4, כאשר היא תשחק במקביל למשחק של היונייטד מול לסטר כאשר לטעמי היא צריכה להתרכז במשחק שלה בלבד כי היא תלויה בעצמה ופוגשת יריבה לא קלה. צלסי מגיעה אחרי הפסד 5-3 לליברפול ואילו וולבס אחרי 2-0 על קריסטל פאלאס. הימור – צלסי תלויה רק בעצמה ולכן היא צריכה לנצח את המשחק אבל אני חושב שהיא יכולה מאוד בקלות לבעוט בדלי, ולמרות זאת אני אהמר עליה כי אני חושב שהרבה יותר מגיע לה מאשר ללסטר להיות בליגת האלופות.

18:00 לסטר – מנצסטר יונייטד, ספורט 2 : לסטר לא יכלה לבקש יותר טוב, כאשר היא מארחת למשחק מכריע את היונייטד בקרב על ליגת האלופות, כאשר היא יודעת שניצחון יעניק לה בוודאות את המקום באלופות, ואילו תיקו ככל הנראה לא יספיק לה, כי אז היא תצטרך ניצחון של וולבס על צלסי. לסטר מגיעה אחרי הפסד 3-0 לטוטנהאם ואילו היונייטד סיימו בתיקו מאכזב של 1-1 במחזור האחרון מול ווסטהאם בבית, מה שיכל להבטיח להם כמעט סופית מקום באלופות, כאשר חשוב לציין שגם תיקו מבטיח להם מקום בטופ 4. הימור – יונייטד תשיג תיקו והיא תסיים בטופ 4, מה שיעלה אותה לליגת האלופות.

קצת על המצב באנגליה בטופ 4 :

אם יונייטד מנצחת את לסטר – יונייטד וצלסי בטופ 4, ללא כל קשר לתוצאה של צלסי

אם לסטר מוציאה תיקו מיונייטד וגם צלסי מפסידה לוולבס – יונייטד תסיים שלישית, לסטר רביעית וצלסי בחמישי.

אם לסטר מוציאה תיקו מיונייטד וצלסי לא מפסידה לוולבס – יונייטד וצלסי בטופ 4 ואילו לסטר מחוצה לו.

אם לסטר מנצחת את מנצסטר יונייטד וצלסי מפסידה לוולבס – לסטר שלישית, יונייטד רביעית וצלסי בחמישי.

אם לסטר מנצחת את יונייטד וצלסי לא מפסידה לוולבס – צלסי ולסטר בטופ 4, וינייטד מחוצה לו.

סרייה א' – מחזור 36 :

22:45 יובנטוס – סמפדוריה, 2 ONE : יובנטוס מוליכה ב-4 נקודות על פני אינטר השניה ויש לה משחק חסר שיהיה היום, ובמידה והיא מנצחת הפער גדל ל-7 נקודות כאשר בקופה יהיו 6 בלבד, ולכן רק ניצחון של יובנטוס בבית יבטיח לה אליפות נוספת, וכל תוצאה אחרת פרט לניצחון רק תידחה את החגיגות בעוד כמה ימים ככל הנראה. יובנטוס מגיעה אחרי הפסד מפתיע 2-1 לאודינזה, ואילו סמפדוריה שבמקום ה-14 מגיעה אחרי הפסד לגנואה שנלחמת על חייה בסרייה א'. הימור – יובנטוס תנצח בקושי רב ותחגוג אליפות נוספת באיטליה, כאשר אני לא משוכנע שזה ישאיר את מאוריציו סארי בתפקידו לעוד עונה נוספת.

כדורסל:

NBA – קדם העונה / רועי ויינברג:

19:00-פילדלפיה 76'-אוקלהומה סיטי ת'אנדר. שני דברים מעניינים במשחק הזה: אנדרה רוברסון, שחזר לשחק אחרי שנתיים במשחק של אוקלהומה נגד בוסטון וקיבל 12 דקות (מ-40), ובן סימונס. סימונס זרק 2 שלשות, מתוך 9 זריקות, מסר 9 אסיסטים והצליח להשפיע על המשחק מתפקידו כפאוור פורוורד. אם מגמת השלשות של סימונס תמשיך גם הערב זה יהיה נהדר לפילדלפיה.

20:30-בוסטון סלטיקס-פניקס סאנס. הסלטיקס היו מאוד חלודים במשחק הראשון שלהם נגד אוקלהומה וינסו לחזור לכושר קליעה טוב נגד פניקס, שעשתה הגנה טובה בניצחון שלה על יוטה. השילוב של 4 שחקני חוץ סביב דיאנדרה אייטון, שעבד טוב בעונה הסדירה, יכול להיות משמעותי הערב.

23:00-אינדיאנה פייסרס-דאלאס מאבריקס. הפייסרס צפויים לשחק בלי דומאנטס סאבוניס שיצא מהבועה, אבל עם ויקטור אולדיפו. יכול להיות שזאת הזדמנות לשחק עם טי ג'יי וורן כסטרץ' 4 ומשחק מהיר יותר שמתבסס על החדירות של אולדיפו וברוגדון, אבל לא סביר שנראה את זה מקבוצה שמרנית כמו הפייסרס.

01:00-טורונטו ראפטורס-פורטלנד טרייל בלייזרס. יוסוף נורקיץ' נראה טוב במשחק החזרה הראשון שלו עם 14 נקודות ו-8 ריבאונדים והיום יתמודד עם הקו הקדמי החזק של טורונטו. סרג' איבקה וטרנס דיוויס לא נראו חלודים בניצחון של הראפטורס על יוסטון והם יקוו להמשיך את המומנטום הערב.

03:00-ממפיס גריזליס-יוסטון רוקטס. במשחק החזרה של הרוקטס הארדן קלע 24 נקודות עם 10 אסיסטים ב-25 דקות והיה הטוב על המגרש. ממפיס הפסידה לפילדלפיה הטובה ממנה כשג'ה מוראנט נעצר על 3 מ-12 מהשדה, ותקווה שנגד יוסטון הרוקי המעולה שלה ישחק ברמה קרובה יותר למה שראינו ממנו העונה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 92 תגובות

  1. היום ב 18 סיום עונה בפריימרליג….
    הולך להיות רצח. בשביל זה אני מחמיץ אחר צהרים של רוח טובה לפי התחזיות.
    היונייטד בלסטר במשחק של הכל או כן או לא כלום.
    כרגע הם מקום שלישי אבל אם יפסידו ללסטר וצלסי מנצחים……
    היונייטד ירדו למקום החמישי ואין אלופות בשנה הבאה אלא עם כן יקחו את הופה….

      1. קשה לי להמר, כידוע לך היונייטד פתחה את האפילוג של העונה עם שורת נצחונות שהביאה אותה הלום ואי שם בפורמה פול פוגבה נכנס והיה בשוונג של הפיתה. ב 4 וחצי המשחקים האחרונים יונייטד מסריחה את הדשא ובכל זאת עם המון המון מזל נמצאת במקום השלישי, הרבה בגלל שפול לא מספק את הסחורה. אם אולה פותח אתו והוא נכנס באטיטיוד של לא איכפת לו או לא מתאמץ לדעתי היונייטד מפסידים ולא יהיו באלופות שנה הבאה.
        אם אני במקום סלושייר, לא הייתי פותח אתו ומקווה שהיונייטד יעלו בפורמה בה היו עם חזרת הפריימר ליג.
        מספיק מתחמק בשבילך?

        1. חחח מאוד מתחמק אבל מנמק.
          זה משחק על הרבה מאוד כסף שגם יכול להשפיע על שחקנים מובילים בהחלטה האם להגיע ליונייטד או לא בחלון ההעברות, ככה שאם פול פוגבה לא מספיק טוב ולא מספיק רוצה, אני באופן אישי לא הייתי מעלה אותו לדשא בכלל, אבל בוא נראה מה יהיה ומה יבחר לעשות סולשיאר.
          אני מחזיק לכם ולצלסי אצבעות, ולא בגלל שאני לא אוהב את לסטר, אלה כי אני חושב שהקבוצות האלו יכולות להיות הרבה יותר אטרקטיביות בעונה הבאה באלופות מאשר לסטר שתישאר פלוס מינוס באותו הסגל.

          1. מה שטוב במצלמות וגם בפול פוגבה זה שהם לא מצליחים לשקר.
            שים עין עליו ועל המבט שלו ועל איך שהוא נפטר מהכדור כל כך מהר. במשחק התיקו האחרון זה היה כל כך בולט. הוא פשוט לא רצה את הכדור חלק מהמשחק וראה את המשחק רק בצד אחד (שמאל) במקום בשני הצדדים. אם היה מסתכל גם בצד ימין היה רואה את ביסקאייה רץ חופשי כמה פעמים ומחכה למסירה שלא באה מפוגבה. כמו שציינתי בעבר, הוא צריך מאמן מיוחד כמו זיזו שיוציא ממנו את גאון הכדורגל שחבוי בתוכו. הוא לא מתאים לכל קבוצה ובטח שלא ליונייטד. בריאל זה יכול להיות בינגו שיביא הרבה אליפויות וגביעי אירופה.

          2. וסתם הצעה
            מה דעתך שבסביבות שש בערב ננסה להפיח חיים בדיומא ולעשות ניסיון להפוך אותו למעין בלוג חי של המחזור האחרון בפריימרליג? ברור שהסיכוי קלוש ובכל זאת שווה ניסיון לדעתי.

  2. איזו הדיפה נהדרת של שמייכל מבעיטה של רשפורד. אם זה היה גול, היונייטד עדיין היתה מקום שלישי. כרגע צלסי מובילים והם במקום השלישי יונייטד רביעיים ןלסטר 5. היונייטד צריכים לנצח ולחזור למקום שלישי.

  3. שמעו
    שמייכל שוער פנטסטי, איזה אינסטינקטים איזו הבנה של כדורגל. דה חרטא לא היה יוצא לכדור הזה והיה חוטף גול…
    שמייכל מזכיר את האבא. אולי עוד יגיע ליונייטד לסגור מעגל.

        1. ליבי ליבי עם ג'וני אוונס. השחקן שיונייטד ויתרה עליו הגיע עם סכין בין השיניים במטרה להזכיר נשכחות. הפנדל היה באחריותו, אם כי מבחינתו הוא הלך על הכדור, ביש מזל ששחקן יונייטד צנח אף הוא. בסיום כל התסכול יצא החוצה.

  4. אאוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
    לינגארד עם גול שני בדקה ה 97 וחצי. איזו טעות של שמייכל

      1. כן
        ממש חבל כי בניתי עליו לפני שנתיים.
        נראה שהוא נדחק רחוק ע"י גרינווד ואין לו צאנס נגדו.
        אוונס קיבל אדום מוצדק בקצירה של מקטומייני ולחשוב שהיה פעם שחקן של היונייטד…

    1. זהו נגמר
      היונייטד עם המקום השלישישי, צלסי 4 ולמי אין כסף לקניות? לסטר. לסטר מחוץ לאלופות שנה הבאה. היונייטד שם!
      אבל לסטר שיחקו מצויין בחצי השני והגיע להם לפחות גול אחד.

  5. רואה פילי מול אוק
    לפעמים קשה להבין את CP, כל הדרך פתוחה לסל והוא מעדיף את המסירה לשגא שלא עושה מזה כלום. לא חבל?
    אבל נראה לי שהוא שומר על עצמו לפליאוף.

  6. איך אני אוהב שסטיבנס עושה כל מה שחשבתי שיעשה.
    את פסקי הזמן שלו לא צריך לפרשן, צריך רק לשאול מתי הוא לוקח אותם?
    בדרך כלל מאוחר מדיי או שהוא בכלל שוכח לקחת….

  7. פילי-אוק':
    אוק נראים נורא. מבולבלים וחסרי מוטיבציה. פילי מולם בהגנה כגברים הלוקחים סוכריות מתינוקות.
    סימונס חוגג במשחק ראווה לפי מיטב המסורת, רץ במגרש פתוח ודופק לייאפים מול אוויר.
    פוזות בכידרורים ומסירות היילייטס שרובן מגיעות ליציע.
    לא זרק שלשה.
    משחק הרבה כרכז – כמו שאמרתי, אין שום הבדל בפילי, הוא משחק בדיוק כפי ששיחק העונה, חלק מרכז וחלק הולך לעמוד בצד או לסתום את הצבע. שום שינוי.
    שייק מילטון תופר שלשות.

  8. זוועה איך שהייווארד משחק עד כה במשחק וקצת.
    הוא פשוט גרוע והראש שלו בילד שבדרך, לא בכדורסל.

  9. מאמן פיניקס חטף עכשיו סל כשהוא מוביל ב 7, מייד פסק זמן לארגן את ההגנה על קנטאר. מתי נראה התאמות כאלה תוך כדי משחק מסטיבו?

  10. רגע, מי זה הנמוך הזה עם הקרחת? זה לא שימון טבדי?
    מה זו השלשה הזו? ככה אתה קולע שלשות אילעל דין דבוייה

  11. אשך – וואלה שיחקת אותה עם הניחוש על אוקלוהומה!
    דאלאס נראית בהילוך שני אינדיאנה לעומתה בהילוך שלישי ועדיין לא משתווים ביכולת. כיף לראות את אולדיפו בריא

כתיבת תגובה

סגירת תפריט