אירועי דיומא – 25.07.20

כדורסל:

NBA – קדם העונה / רועי ויינברג:

19:00-אורלנדו מג'יק-לוס אנג'לס לייקרס. אנטוני דיוויס ולברון ג'יימס נראו טוב בהפסד של הלייקרס לדאלאס, כשהבשורות הטובות הגיעו מהכיוון של דיון וויטרס (9 נקודות מהספסל). יכול להיות שעומס הדקות על ג'יימס ודיוויס, ששיחקו רבע שעה כ"א, יגדל. באורלנדו מרקל פולץ ישאר בחוץ ואולי אוון פורנייה, 0 מ-5 נגד הקליפרס במשחק הראשון, ימצא את הקליעה שלו הערב.

19:30-מילווקי באקס-סקרמנטו קינגס. הבאקס ניצחו בקלות מרשימה את הספרס כשהדבר המעודד שם היה לראות את ברוק לופז, 29.6% מהשלוש העונה אחרי עונת קליעה טובה אשתקד, עם 3 מ-3 מחוץ לקשת. הם יקוו שזאת התחלה של מגמה, בזמן שהקינגס ינסו להפתיע עם הרכב מצומצם שלא כולל את די'ארון פוקס, רישון הולמס והאריסון בארנס.

01:00-מיאמי היט-יוטה ג'אז. הנעת הכדור של מיאמי עבדה היטב במשחקה הראשון ולא נראתה יותר מדי חלודה (22 אסיסיטים כש-11 שחקנים שונים עם אסיסט), מה שקשה להגיד על יוטה שנעצרה על 88 נקודות נגד פניקס. יוטה תנסה למצוא את הספסל שלה, מעבר לג'ורדן קלארקסון, ואולי נראה דקות מורחבות של ניאנג או עמנואל מודיאיי הערב.

01:30-ברוקלין נטס-סן אנטוניו ספרס. משחק בין 2 מהחלשות בבועה, כשסן אנטוניו אמנם הובסה מול מילווקי אבל שיחקה עם דריק וויט ודיונטה מארי ביחד בחמישייה, משהו שכמעט ולא ראינו בעונה הסדירה. השילוב בין היכולת ההגנתית של שניהם והקרדיט ללוני ווקר יכול להמשיך בעונה הסדירה, כשהסיכוי לפלייאוף בלי אולדריג' לא גבוה. בחירת הזריקות של וויט באותו משחק הייתה מעודדת – 4 שלשות מ-7 זריקות מהשדה. אם הוא ימשיך לזרוק מרחוק יכול להיות שס"א תצליח לשלב בינו לבין מארי ודרוזן.

03:00-וושינגטון וויזארדס-לוס אנג'לס קליפרס. הקליפרס הצליחו לנצח את אורלנדו ולא אמורים להתקשות נגד וושינגטון. השחקן המעניין ביותר עבורם הערב הוא ג'מייקל גרין שלקח 8 ריב' והוסיף 4 אס' נגד אורלנדו. כשהארל וזובאץ בחוץ הנוכחות של גרין כגבוה שיכול להגן על הטבעת ולקחת ריבאונד תהיה משמעותית בעונה הסדירה, נוסף לנואה שפתח את אותו משחק.

03:30-ניו אורלינס פליקנס-דנבר נאגטס. הסיפור הגדול של הימים הראשונים במשחקי ההכנה היה בול בול, הרוקי של דנבר שקלע 16 נקודות עם 10 ריב' ו-6 חסימות. הוא צפוי לקבל גם זמן משחק היום אבל לא סביר שנראה את חמישיית הענקים של דנבר, בה ניקולה יוקיץ' מרכז, נגד ניו אורלינס. ההגנה של הפליקנס תתמודד עם מבחן רציני ראשון אחרי שהנטס חסרי קרופורד קלעו מולם 68 נקודות, כשתהיה לנו הזדמנות לראות את ג'קסון הייז וניקל אלכסנדר-ווקר שהרשימו באותו משחק.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 8 תגובות

  1. לה-ברוך ג'מוס סוגר את הרבע השלישי.
    הלייקרס לא יוותרו על המשחק הזה גם במחיר של כ 30 דקות של אברוך.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט