MLB: העונה החלה, היאנקיז והדודג'רס ניצחו / יוני לב ארי

עכשיו זה רשמי. עונת 2020 בליגת הבייסבול האמריקנית יצאה לפנות בוקר (שישי) לדרך, כששני המשחקים הראשונים מאחורינו. במשחק המוקדם גברו הניו יורק יאנקיז על הנשיונלס האלופים בוושינגטון 1:4, בשני הביסו הדודג'רס את הג'איינטס 1:8 בלוס אנג'לס.

סטנטון. פתיחה טובה (צילום:USA Today>Bob Nightengale)

גאריט קול רשם בכורה מוצלחת במדי ניו יורק, כשהוא זורק את כל חמשת האינינגים ששוחקו – המשחק הופסק במהלך האינינג השישי לאחר שסופה שטפה את איזור הבירה, ולא חודש. כיוון שחמישה אינינגים שוחקו, מדובר במשחק רשמי. קול, כאמור הרשים עם חמישה אינינגים, ריצה אחת וחמישה סטרייק אאוטס, כשהוא רושם את הניצחון הראשון שלו במדי היאנקיז.

את עיקר ההתקפה סיפקו ליאנקיז ג'יאנקרלו סטנטון וארון ג'אג'. הראשון עם הום ראן כבר באינינג הראשון שקבע 0:2, פלוס סינגל שקבע את תוצאת המשחק באינינג החמישי. בין לבין דאבל של ג'אג' הוסיף ריצה. לוושינגטון, שראתה את מקס שרזר במשחק סביר, ירה אדם איטון הום ראן אחד, אך לא מעבר. שתי הקבוצות יחדשו את הסדרה בלילה שבין שבת לראשון, כשסטיבן שטרסבורג וג'יימס פאקסטון יזרקו.

גב תפוס. קרשואו (צילום: ports Illustrated>Chris Chavez)

המשחק השני קיבל את הטוויסט שלו רק באינינג השביעי. דווקא הג'איינטס היו אלה שעלו ליתרון ראשונים, כשפאבלו סנדובל קבע 0:1 באינינג הראשון, אך חמש ריצות של הדודג'רס בשביעי, בעיקר בהנהגת אנריקה הרננדס (4 מ-5) ומול בולפן חלש של הג'איינטס, הובילו ל-1:8 גדול.

ארבע שעות לפני המשחק, הודיעו הדודג'רס כי האייס של הקבוצה, קלייטון קרשואו, יחל את העונה ברשימת הפצועים, זאת בשל גב תפוס. דייב רוברטס, המנג'ר הסביר: "עשינו זאת רק כדי להיות על הצד הבטוח, זה לא היה נראה לנו חכם לפתוח איתו".

בהודעה מעניינת נוספת שפורסמה אמש, נמסר מראשי הליגה כי כבר החל מהשנה משחקי הפלייאוף יכללו 16 קבוצות, ולא 10 כפי שהיה נהוג עד כה. זאת, כמובן, בהנחה שנגיע עד לפלייאוף… כל סגניות הבתים יצטרפו, כשהקבוצות השביעית והשמינית עם המאזן הטוב ביותר ינעלו את הרשימה.

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 13 תגובות

  1. מה יהיה עם קארשו??
    ההחלטה ללכת על 16 קבוצות בפוסטסיזן מעולה.
    לא הייתי עושה את זה על בסיס קבוע
    אני מקווה שהמטס יהיו בפנים
    קול סיפק את הסחורה במשחק הראשון כיאנקי, הוא כנראה הפיצר הכי טוב כיום
    נמתין למשחק הערב בין דגרום לסורוקה

    1. החלטה חשובה לעונה הזאת, פחות לעונות הבאות.
      בעונה של 162 משחקים, אתה לא יכול להוזיל את העונה הסדירה, המצב כפי שהיה פרה-קורונה חייב להישאר.
      (אגב, היה על זה דיון די ארוך במשחק אתמול בין הג'איינטס לדוג'רס, כשנתנו את כל הזוויות הרלוונטיות, ולא הצליחו להגיע להסכמה)

  2. יפה אמרת ״החל מהעונה״, כמובן שזה ״רק לעונה הזו״ וכבר אמרנו ש״רק לעונה הזו״ פירושו, לת-מ-י-ד. ולכן אני מצר על ההחלטה האומללה לשים רץ על הבסיס השני באקסטרה אינינגס שעלולה להיות פתח לאסון.
    לגבי הפלייאוף החדש, נו שיהיה. הכסף הגדול יחסית של הפוסט סיזן דגדג לבעלים שרוצים להשלים הכנסה, וגם ככה בוכים בליגה שהם רוצים להיות כמו בNBA, אז שיהיה. מה שהזוי זה שאת השינוי הזה דחפו בדלת האחורית באישון לילה אחרי שלפתוח את הליגה גררו כאילו שני הצדדים יעשו הכל לא לפתוח. בשלב הזה אני מבסוט שמשחקים, ונקווה שהמטס לא יעשו יותר מדי פדיחות העונה למנג׳ר הדנדש.

        1. בכלל טוב, שימשיכו להיות הפתעות נעימות כמו וושינגטון בשנה שעברה.
          אם בכל זאת רוצים "לשמור" על הקבוצות החזקות, אפשר להמשיך עם השיטה שקבוצות עם המאזנים הטובים ביותר נכנסות לפעולה רק מהסיבוב השני, כמו שהיה עד היום.

      1. דוק, מה שמעניין את הליגה זה לא מתח ואקשן, אלא כסף, ובפלייאוף ארוך יש יותר כסף מבפלייאוף קצר, ובפוסט סיזן של 16 קבוצות יש כסף ליותר קבוצות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט